Stavba stadionu v Brně prochází posouzením EIA

16.08.2017, 16:00
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (183)

Přidat komentář
Jeňa

Že bych se toho dožil? Nebo to skončí jako hradecký stadión?

Reagovat
Liquid

30000 diváků na Brno chodí cca 2 tisíce, to je zas investice, snad to nepůjde ze státního rozpočtu.....v Brně není o fotbal zájem, tudíž si nový stánek nezaslouží

Reagovat
smazaný uživatel

"cca"

Reagovat
smazaný uživatel

2 tisíce Zbrojovka ma imo největší fanouškovský potenciál v ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

Mělo být nad

Reagovat
eleven11

Reagovat
smazaný uživatel

Půjde o investici ze státního..

Reagovat
langosh

Já myslím, že to hlavně zatáhne město. Není to tak dlouho, co brečely, že mají spoustu peněz a žádný projekty.

Reagovat
smazaný uživatel

To beru víceméně jako jedno a to samý.. Zkrátka soukromej investor v tom není

Reagovat
smazaný uživatel

Si nevšiml, že to spadlo po tom, co se přestěhovali na Srbskou...?

Reagovat
Rock

Změnili nám stadion, sereme na klub. Klobouk dolů ...

Reagovat
smazaný uživatel

v rámci protestu, proč ne? Kdyby Spartu přestěhovali na Strahov, taky nebudou návštěvy jako na Letný.

Reagovat
smazaný uživatel

To spadlo všude, i když se týmy nepřestěhovaly. Prostě lidi dostali možnost koukat na lepší fotbal v tv/na internetu a už je tohle neuspokojí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, spadlo to všude. Ale myslím si, že by na Brno chodilo více lidí hrát na Lužánkách. Je tam určitý genius loci. To samé se stalo, když přestěhovali slavii na Strahov. Stalo by se to i kdyby přestěhovali Spartu z Letné. Samozřejmě velikost toho propadu by záležela na dalších okolnostech, ale bohužel si myslím, že by to tak bylo.

Reagovat
ondrasch77

Bude tam chodit maximálně o litr víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, zapomněl jsem na lidi s křišťálovou koulí, tak to beru zpět.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
vanGomm

Průměrná návštěvnost na ligu v Brně stadión Srbská (15 ročníků) 4 032 diváků.Průměrná ligová návštěvnost v Brně za Lužánkami,také 15 ročníků.To je myslím dostatečný počet pro objektivitu.Zde je to 11 870 diváků,tedy téměř trojnásobek!!.Takže o návštěvy v Brně za Lužánkami bych starost neměl.Ten doopravdy domácí stadión je totiž něco úplně jiného.Viz třeba Slavia a Strahov-Eden.

Reagovat
vanGomm

Pro zajímavost Slavia na Strahově zaokrouhleno průměr na zápas 3 900 diváků. V novém Edenu je průměr 8 300 na zápas,tedy nárůst více než dvojnásobek.Dá se očekávat,že se to po letošku ještě zvýší.

Reagovat
smazaný uživatel

A má to cenu? Na druhou ligu se to ani nevyplatí..

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem si říkal. Ale na derby se Znojmem by diváci mohli přijít ve větším počtu...

Reagovat
smazaný uživatel

Stadion pro repre aspoň.

Reagovat
smazaný uživatel

V Brně?

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako? Když se může hrát v Olomouci, Uherským hradišti, tak proč ne na (snad) novým stánku pro 30 000 lidí?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný, ale aby tam lidi přišli, pěkný že máš stadion pro 30 000 lidí, ale když bude z půlky prázdný tak to vypadá hrozně..

Reagovat
smazaný uživatel

A do Olomouce šli snad jen lidi z Olomouce a okolí? Do Prahy na repre chodí jen Pražáci? Ne, tak se fanoušci sjedou na repre do Brna, stejně jako se teď jezdí kamkoliv jinam po republice.

Reagovat
smazaný uživatel

Už vidím jak spoustu lidí jede do Brna. Ten stadion by měl být lépe strategicky položenej, když by šlo o národní stadion. A hlavně jestli na něm bude hrát i Brno, tak už vidím jak tam chodí ani né 5 000 lidí. To by byla ostuda..

Reagovat
smazaný uživatel

Co máš proti Brnu? Když můžou lidi jet ze všech koutů republiky do Prahy (nebo kamkoliv jinam) na repre, proč by nemohli jet do Brna, druhého největšího města v republice?

Ano, momentální průměr, který chodí na Brno by na 30000 stadionu vypadal vtipně. Ale věř, že pokud by se nové Lužánky postavily, tak se průměr zvedne už jenom proto, že to jsou Lužánky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Praha je lépe strategicky položená a všechny spoje jezdí lépe do Prahy než do Brna, případně i z Prahy. Proti Brnu nic nemám jenom nevím, proč to stavit zrovna tam, když na zápasy chodí 5 tisíc lidí, to je lepší to postavit někde, kde to využije i svůj klub..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Praha už svůj stadion má. A kde, kromě Sparty, Slavie a Plzně, mají větší průměrný návštěvy? Snad jen Ostrava, ale ta podle tebe taky nebude moc strategicky položená. Brno je druhý největší město v republice, nový stadion má potenciál na pořádání, jak fotbalových, tak nefotbalových událostí. Co se týče spojů, nebudu se bavit o kvalitě brněnského hlavního nádraží, ale taky se sem sjíždí snad všechny trasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Baník měl loni celorepublikově 4. nejvyšší návštěvnost, a to hráli druhou ligu. Podle mě letos mají na to, aby předstihli Plzeň v návštěvnosti a dostali se na 3. místo.

Jinak s myšlenkou dalšího stadionu pro repre zcela souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Baník má dlouhodobě návštěvnost víc než dobrou

Reagovat
ZB 07
Reagovat
Fabregas@ole

Reagovat
Kostomlat

ubožák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle toho jak to popisujes by to meli postavit v jihlave asi...ta je strategicky polozena ve stredu republiky

Reagovat
smazaný uživatel

tak nějak

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

+ Hradec. Ta druhá liga bude mít hezčí stadiony než první nakonec

Reagovat
Chlupatá máma

To se dřív postaví železniční koridor Praha - Liberec, kterej je v plánu už asi 50 let.

Reagovat
smazaný uživatel

konecne

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Místo stadionu by potřebovali 11 fotbalistů

Reagovat
ZB 07

Pro začátek by stačil trenér.

Reagovat
mayday

Obávám se, že s tímhle kádrem neudělá nikdo nic

Reagovat
ZB 07

Nemáme ho o moc horší než nejmíň dalších 5 ligových týmů...

Reagovat
mayday

No nevím, se Zavošem a Řezníčkem odešli dva nejlepší hráči a ten fotbal je tragédie. Rád se budu mýlit, ale letos to vidím na opravdu tuhej boj o záchranu. Což souvisí s tím stadionem - to, co tady je, tam stabilně vysokou návštěvu stejně nenatahá.

Reagovat
Euphael

o moc ne, ale celkově horší tým než vy má snad jen Jihlava

Reagovat
ZB 07

Tak zase Pilík, Pavlík, Melichárek, Ashiru, Škoda...to nejsou úplně marný jména. Nemyslím si, že Bohemka nebo vy jste na tom papírově líp...herně to ale bohužel tak nevypadá

Reagovat
smazaný uživatel

Pilík a půlsezónní Škoda. Zbytek ani neznám a to naší ligu docela sleduju

Reagovat
ZB 07

Tak to bys měl sledovat líp.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
ondrasch77

Pilík a Melichárek jo, Pavlík se zatím předvedl hlavně ve Zlíně a Škodovka si o tom loňském "životním" podzimu může nechat po zbytek kariéry leda zdát...

Reagovat
ZB 07

Jojo, souhlasím. Jenom říkám, že na papíru ty jména nevypadají úplně druholigově.

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu že doma je doma. Ale tyhle věčné výmluvy, že lidi nechodí, protože se hraje o kousek jinde, to mi hlava nebere...

Reagovat
czech_mira

přesně tak buď tomu klubu fandím a půjdu na něj kamkoliv nebo ne...viz. Baník

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

V Brně to opravdu je stadiónem...

Reagovat
Rock

V Teplicích to je trávníkem, na Dukle jsou špatný sedačky a v Jablonci pivo ...

Reagovat
didosh

ok

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten potenciál je tam obrovskej. I rozlučka Švancary dokázala, že na pořádnej stadion lidi přijdou, aspoň ze začátku. Pak už to záleží na marketingovým oddělení, ale i na fotbalistech, aby lidi měli důvod přijít i příště. A to bude velkej kámen úrazu, pokud se do tý doby něco radikálně nezmění..

Reagovat
mayday

No právě, má fotbalistech. Postaví se stadion pro 30 000, prvních 5 kol tam dojde cca 20 - 25 000, a protože to bude mizérie, ustálí se to tak na 7 000. Úplně by stačil stadion jako v Edenu, tj. cca 18 000. A s novým stadionem by musel investovat i klub do posil, aby se hrálo do šestýho sedmýho fleku. Nedovedu si představit, že by lidi chodili na fotbal jen kvůli peknymh novymu stadionu, pokud by ten fotbal vypadal tak, jak vypadá teď.

Reagovat
FiX

Hlavně novej stadion = dražší lístky, pivo, klobásy atd..

Reagovat
Gryphonheart

podle mě je to ok. jen ať se zvýší ceny, když se zároveň zvýší komfort a kvalita..

Reagovat
FiX

Mno kvalita poživatin bude většinou stejná, ne-li horší.

Reagovat
ondrasch77

Jenže to je právě ono, byla to rozlučka Švancary... 30.000 v Brně (v téhle době) na fotbal nepřijde ani kdyby hráli o poháry... Navíc podle těch letošních brněnských zápasů, co jsem viděl, tak to spíš vypadá na sestup...

Reagovat
smazaný uživatel

To si vazne myslis,ze tam lidi dosli jen kvuli rozlucce? Pri vsi ucte k tem alkoholikum a uzivatelum drog co byli na place,ne.vetsina dosla kvuli stadionu, nekdo mozna na svancaru a nekdo na ty dalsi. Treba ty zhruba 2 stovky lidi ze vsech koutu nemecka nejake svanci a hokejky moc nezajimali.

Reagovat
ondrasch77

To si vážně myslím , lidi zajímal podle mě spíš Švanci a jeho hosté a ta show kolem toho...

Reagovat
Fabregas@ole

Já tam šel kvůli "reinkarnaci" stadionu. Předtím jsem tam nikdy nebyl

Reagovat
ZB 07

Určitě ne Kdyby to bylo na Srbské, tak mu tam dojdou 4 tisíce a to ještě přeháním...

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkám, že když by se postavil najednou novej stadion, tak by najednou byly návštěvy 30 000 na každej zápas. Ale rozhodně by se zvedl průměr oproti Srbské. Časem by na tom mohla Zbrojovka něco vyinkasovat a dostat se na vyšší příčky tabulky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja tam byl kvuli stadionu,stejne jako desitky mych znamych,stovky dalsich lidi nebo moje pritelkyne,kterou jinak fotbal moc nebral.svanci toho pro Brno udelal vic mimo hriste (diky za to a klobouk dolu) nez na nem.tam to byl lehce nad prumerne fotbalista a prumerne utocnik.zadna hvezda.hrat se to jinde dojde 2,5-3 tisice lidi.

Reagovat
ondrasch77

o.k., přesvědčili jste mě, doufám, že budete v podobných počtech obdivovat i nový stadión...

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud bude 2020 stat,tak se tam bohuzel moc nedostanu.pracovni povinnosti a vzdalenost pro me budou dalsich 5 let tezko k prekonani

Reagovat
Shevchenko

Radši opravte Bazaly.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HorajzmAmmann

Bazaly, Lužánky, Dolíček

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

V cr se bojim toho,ze si na bazaly lidi pockaji 20 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nevěřím

Reagovat
smazaný uživatel

paaaaani, ja se toho doziju

Reagovat
db18

...no počkej, ještě můžou dostat záporné stanovisko.

Reagovat
mayday

I kdyby ne, stejně to pak někdo napadne + bude třeba fůra dalších stanovisek + nakonec na to nebudou love atd. Dyť to už tu bylo několikrát, ja bych byl opatrnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Hradec vol. 2

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tomu vôbec neverím. Myslím si, že by pre Zbrojovku by stačil štadión s kapacitou 10 000 až 15 000 divákov. Menší, moderný a útulný s tribúnami blízko ihriska.

Reagovat
mayday

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
HorajzmAmmann

15 000 je u nás ideální. Pár zápasů se vyprodá a když příjde těch 6 - 8 000 tak to vypadá že tam i někdo je.

Reagovat
Uwe háže buly

Zas 10 000 je zbytečně málo. Ale stačil by třeba pro 20 000 s možností rozšíření, když by pak nastal nějakej boom.

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, ale očakávať návštevnosť 20 000 v Brne v dnešnej dobe je podľa mňa sci-fi. Človek sa môže pozrieť na lepší futbal v TV a štadión by bol zaplnený tak max na 50% v priemere. To radšej menší, lacnejší a lepšia atmosféra.

Reagovat
Uwe háže buly

Tuhle sezonu jo, ale taky mužou vyhrát po sobě dva zápasy, přijede Sparta nebo Slavie a k těm dvaceti tísícům Brňáků si bude chtět zařvat "přažské kurvy".. Navíc tam bude hrát počítam i reprezentace.

Reagovat
smazaný uživatel

To je rpesne tých 10% zápasov, kedy bude štadión vypredaný. Sparta, Slavia a možno repre. Inak na Jablonec, Liberec a Duklu bude tak 4-5 tisíc.

Reagovat
HorajzmAmmann

kvůli těm zápasům se to ale hraje...

Reagovat
smazaný uživatel

Čo sa hraje? Tu ide o štadión a potrebné financie na neho. Je zbytočné stavať 30 000 štadión pre klub, ktorého predpokladaná priemerná návšteva bude niekede okolo 8 000 tisíc. To je len môj názor. Samozrejme na Spartu alebo Slaviu príde 20 000 možno.

Reagovat
C-M@ster

Byls někdy v Brně?

Reagovat
smazaný uživatel

Hej, študoval som tam. Dokonca som bol aj na Srbskej.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pri pohledu na tu hruzu na srbske ti muselo byt jasny,ze to chce zmenu.

Reagovat
smazaný uživatel

Pises to,jak kdyby si ho platil ty

Reagovat
smazaný uživatel

Neplatím ho, len neverím, že sa postaví takto drahý a "veľkolepý" stánok. Píše sa o tom dlho a 10 rokov nič. Reálnejšie by bolo, ak by sa postavil menší a lacnejší štadión. Hlavne, aby sa niečo dialo no.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta predpokladana cena (ktera se od odchodu z luzanek asi zdvojnasobila) je sice silena ale myslim si, ze by tam do ted stejne nic nestalo ani, kdyby byla tretinova.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

Kometa není to tak dávno skomírala v první lize a chodili na ni jen ti nejvěrnější, teď by na playoff neměla problém vyprodat 20000. Fotbalová Plzeň byla 10-15 let zpět jojo klub, kterej hrál sračku na hnusným stadionu a nikdo na to pořádně nechodil a kde je teď...

Jasně 20000 na Zbrojovku zní teď jako špatnej vtip, ale stadion se nestaví na příštích pár let, stadion se staví třeba na 50 let dopředu. Když by se postavil malej pro 10000 tak možná za 10 let bude Brno přemýšlet, že musí postavit stadion novej

Reagovat
mayday

V Plzni i na Kometě jsou výsledky, Zbrojovka je tak strašně dlouho ve sračkách, že by se muselo sejít strašně moc věcí, aby se hrálo nahoře. Trenér, posily, novej stadion samozřejmě atd. Ale samozřejmě věřím, že se ten stadion konečně postaví a v Brně tk půjde trošku navrch...

Reagovat
soukup

"Zbrojovka je tak strašně dlouho ve sračkách, že by se muselo sejít strašně moc věcí, aby se hrálo nahoře"

Zbrojovka byla předloni šestá, 5 bodů od pohárů

Reagovat
mayday

To jo, ale jedná sezóna nesrovná dalších 10 průměrných až podprůměrných.

Reagovat
smazaný uživatel

Kometa hrala tuzku 10 let,pak zacli neco hrat v 1.lize a prvne bylo vyprodano kdyz dojeli budejky v dobe stavky v NHL.a pak chodilo kolem 5000 a slo to pomalicku nahoru.verim,ze v brne je po fotbale hlad a kdyz by za luzankama zacli neco hrat,tak by lidi chodili.Plzen,to si troufnu rict,ze bylo na urovni komety.lidi dosli jen na spartu.zachranovali se a nebo padali.pak se to stabilizovalo a I lidi zacli celkem rychle chodit.

Reagovat
smazaný uživatel

A byly v Plzni a na Kometě výsledky před 10 rokama? Nebyly. Nic není nemožný, samozřejmě to bude těžký, ale z Brna se může stát další klub bojující o poháry.

Reagovat
db18

V zimě tam dají hokej a hned se to vyprodá...

Reagovat
smazaný uživatel

To by museli jit s cenou za listek trochu dolu. S tim co predvedli minule ani nahodou.meli problem vyprodat I to co meli.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem stavbar,ale myslim,ze v te cene u stadionu pro 20 a 30 tisic uz takove rozdil nebude.co se atmosfery tyce,pokud to bude normalni fotbalove station,navic zastresene,tak nemusi byt ani plno aby to tam zilo.a taky si myslim,ze kde jinde nez v brne by melo tech 20 tisic lidi dojit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Blasphemer

18:42 Slavia letos měla zájem o Krmenčíka

Michael Krmenčík se letos v létě ocitl na seznamu vytipovaných posil Slavie, na Twitteru to potvrdil šéf představenstva pražského klubu Jaroslav Tvrdík: "Hráč Krmenčík byl v širším výběru posil Slavie. Akceptovali jsme negativní stanovisko Plzně k možnému přestupu a příběh byl uzavřen." O útočníka Viktorie měl jevit zájem také Montpellier, Slavia prý nabízela až 80 milionů korun. (ceskatelevize.cz)

Reagovat
pobody's nerfect

Za stejnou cenu mohli mít ze Sparty 2 Kadlece

Reagovat
db18

Reagovat
wwwx

2018: Rozklad hnutí Duha, protože pod stadionem není naplánovaný tunel pro žáby.

2019: EIA končí, je třeba nová studie.

2020: Brno kvůli výstavbě hlavního nádraží a městského okruhu nesplnilo závazek poskytnutí dotace. Přestože ČR nevyčerpala všechny prostředky z fondu EFRR, žádost o dotaci se do konce programu 31. 12. 2020 nestihne a v novém období se s EFRR nepočítá.

2021: EIA končí, je třeba nová studie

2022: Nedaří se sehnat sponzory, Petr Švancara vyhlašuje veřejnou sbírku.

2023: EIA končí, je třeba nová studie

2024: Společně s prostředky ze sbírky se pohřešuje i jeden z organizátorů. Přihlásí se ze Seychel.

2025: EIA končí… a zbylí organizátoři sbírky dostanou od příslušného úřadu pokutu 500 000 Kč za porušení zákona o veřejných sbírkách.

2026: CEFC chce poskytnout prostředky na výstavbu stadionu, Švancara odmítá.

2027: EIA končí…

2028: Nová veřejná sbírka trhá rekordy. Přispívá i pan prezident, který rozpustil fond na splacení státního dluhu.

2029: Slavnostní zahájení přestavby za účasti primátora, ministra pro místní rozvoj, premiéra, arcibiskupa atd.

2030: Odborníci z Ústavu geologie MU varují před nestabilním geologickým podložím

2031: Část stadionu se zřítila do díry po utajeném atomovém krytu z dob totality

2032: Stavba se protahuje, stadion bude hotový nejdříve za 2 roky.

2033: Historický postup Zbrojovky Brno do předkol evropských pohárů, která navíc slaví 80 let od svého založení, kalí skutečnost, že stávající stadion nevyhovuje novým regulím UEFA. Zápasy se odehrají na novém městském stadionu v Hradci Králové. Zbrojovka bude kontumačně vyřazena kvůli brutálnímu zásahu pořadatelské služby v sektoru hostí.

2034: Ukazuje se, že italský architekt, který byl vybrán pro dozor na stavbě, zfalšoval nejen svůj vysokoškolský diplom, ale dokonce i maturitní vysvědčení. Vše, co bylo postaveno za jeho dozoru, musí nejprve zkontrolovat statik.

2035: Stavba se protahuje, stadion bude hotový nejdříve za 2 roky.

2036: Petr Švancara umírá na infarkt poté, co zjistí, že dluhy za výstavbu stadionu, za něž je jako ředitel představenstva občanského sdružení zajišťujícího stavbu stadionu zodpovědný, přesáhly 1,2 mld. Kč + úroky.

2037: Stadion je konečně dostavěn. Slavnostní atmosféru kazí fakt, že pozůstalým po legendárním ligovém kanonýrovi nebylo krajským hygienikem umožněno před čestným výkopem rozptýlit jeho popel ve středovém kruhu.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

2033 to bude 120 let od zalozeni

Reagovat
wwwx

Pardon, to nevyšlo. Počítání do 100 je na mě, zdá se, už moc vysoká aritmetika.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Reagovat
Liquid

výborný, no ale nebudeš daleko od pravdy

Reagovat
smazaný uživatel

2033

Reagovat
andrew96

Ten Hradec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

To mi bude 46, ještě tam stihnu zajít

Reagovat
Kostomlat

tak to mě rozsekalo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

Infarkt je nej

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Diego2

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PavlíčeQ

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš asi vtipnej rudokožec :) v tom případě Sparta zkrachuje a sní i brněnský majitek Křetínský a přesune se tam kde je konečně pořádnej stánek

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Konečně bude národní stadion

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
soukup

ale jo, to má smysl, aspoň by se, když to bude holomajzna, dalo utéct na nákupy

Reagovat
didosh

V Brně je málo OC?

Reagovat
soukup

tady by bylo jedno přímo na stadecu ne?

Reagovat
didosh

Jo je psané...vim že si to myslel jinak...Ale přijde mi že je jich v Brně dost...i když ani Olympia není žádné terno...

Reagovat
didosh

Zkurvisini! V Ostravě by je rozjebali!

Reagovat
HorajzmAmmann

to mělo bejt vtipný, nadávali jsme už dost

Reagovat
C-M@ster

Já nechápu, že si tuto securitku najímají i na Hip-Hop kemp a Rock For People.

Přitom je to parta čuráků.

Reagovat
didosh

Tak takovou pracou se živí většinou dilinaci s IQ houpaciho koně...

Reagovat
Kostomlat

Jinak co se týče kapacity stadionu: smysl dává jedině stánek pro 30 000 diváků, aby na něm šly pořádat zápasy EURO, evropského superpoháru, repre a podobně. Stánků pro 15 000 diváků máme v ČR několik-tato kapacita nc neřeší. Má-li mít nový stadion přínos pro město, stát a FAČR, smysl dává jedině kapacita 30.000. Samozřejmě, vzhledem k současné hře Zbrojovky je dost možné, že bude chodit třeba 6 000 lidí na zápas, ale podstatné je i to, že stadion bude (doufám) mít i využití na pořádání koncertů a významných sportovních utkání, pořadatelství akcí UEFA atd. No uvidíme, nepředbíhejme. dokud stadion nestojí, tak nemá cenu se zbytečně nechat unášet. Ale jestli jde Vokřálovi o rozvoj Brna, bude tvrdě hájit kapacitu 30 000

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Krásné jsi to napsal ale to je snad každému jasné tady to co jsi popsal

Reagovat
ratusek

Vokřál idiot si tím získá popularitu a hlasy

Reagovat
Sosi

Tak zrovna Brno se rozviji poslednich 10 lez hodne slusne

Reagovat
Kostomlat

neříkám že ne. Ale sám musíš uznat, že například spolupořadatelství EURO je pro zvýšení prestiže a věhlasu Brna to nejvíce, čím by se mohlo město Brno zviditelnit a taky nalákat další turisty. Představ si, že se v Brně hraje zápas EURO Rakousko - Polsko (no i když to radši ne Austria vs. GKS ). Ale i tak - dopad by to mělo stejnej nebo ještě větší jako velká cena. A o to jde především. Chci, aby Brno žilo. Ideálně ještě dobudovat dálnicu z Pohořelic na Vídeň a bude to pecka

Reagovat
Sosi

ja to myslel na tvoji podporu, jakoze brnaci na to maji koule

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Za chvíli jsou volby, takže informace nulové hodnoty. To už tu bylo tolikrát. My co pamatujeme největší návštěvu ligy (vs Slavie) se stadionu nového nedozijeme. Třeba být realista

Reagovat
Kang & Kodos
Reagovat
Bagr007

Reagovat
didosh

Jj volby... Taky jsem tam tehda byl...už od třiceti neměli natistene vstupenky...

Reagovat
lojzah

Já má dojem, že podobný, ne-li stejný článek vyšel někdy v roce 2003, jen letopočty se trochu upravily. Mně je letos 70 a nejen že nevěřím, že za mého života půjdu ještě na nový stadion na fotbal, ale nevěřím ani tomu, že se za mého života začne stavět.

Reagovat
ondrasch77

to si děláš prdel, že sem mezi nás chodí někdo, komu je 70 let... Jestli nás nelakuješ, tak máš můj odbiv

Reagovat
smazaný uživatel

TROŠKU OPTIMISMU! věřím že se to podaří i přes volby.. každej brnák ví že na srbskou nikdo chodit nechce..za lužánkama jsme taky nehráli co rok nějákou špicu a lidi chodili..kor když bude novej stánek,okamžitě kupuju permicu a hlavně se zvýší popularita,možná i ceny ale stím i logicky kvalita hráčského kádru,nechápu tady ty rozumbrady z čobolska

Reagovat
Kostomlat

permicu doposud nemám, ale v případě novýho stadecu do ní du okamžitě

Reagovat
ZB 07

taky

Reagovat
smazaný uživatel

Kluci brněnští se poznaj :) pan Kostomlat hrával v čafc: _)

Reagovat
Kostomlat

za mlada. Ještě na Gajdošce

Reagovat
smazaný uživatel

Rád bych vám připomněl že Zbrojovka Brno stále drží rekord v návštěvnosti naší ligy. Vlastně je na prvních 3 příčkách :) Pak že tu potenciál není

Nejvyšší návštěva v 1. lize ČR 44 120 2.10. 1996 (Boby Brno-Slavia 1:1, sudí Průcha)

2. nejvyšší návštěva v 1. lize ČR 37 150 1.9. 1996 (Boby Brno-Drnovice 4:1, sudí Jirků)

3. nejvyšší návštěva v 1. lize ČR 34 770 24.2. 1995 (Boby Brno-Slavia 1:2, sudí Maurer)

Reagovat
smazaný uživatel

a dlouho to nikdo nepřekoná

Reagovat
Kostomlat

no jo, devadesátý léta

Reagovat
Kostomlat

Kurňa, když tam vidím toho Pavlína Jirků, chtěl bych ho ještě někdy vidět pískat ligu . Byla by šou.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele