Státní zástupce obžaloval čtyři aktéry korupční kauzy

22.02.2011, 10:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Korupční kauza Sigmy a Bohemians nekončí, žalobce se odvolal
24.01.2012, 19:28
Odvolací komise potvrdila trest pro Drobisze v korupční kauze
26.10.2011, 15:45
Olomoucký soud zprostil aktéry korupční kauzy obžaloby
25.10.2011, 12:48
V korupční kauze padne rozsudek na konci října
07.10.2011, 11:49
Drobisz i Obermajer u soudu přísahali na děti, že mluví pravdu
07.10.2011, 10:37
Disciplinárka dala Olomouci za korupci stejné tresty jako poprvé
06.10.2011, 18:33
Disciplinárka znovu otevřela případ Olomouce, Drobisz nesmí hrát
29.09.2011, 20:10
Odvolací komise zrušila trest Olomouci za údajnou korupci
26.09.2011, 23:04
Rozsudek v korupční kauze nepadl, odročeno na říjen
15.09.2011, 16:21
Sigma Olomouc stáhla odvolání proti trestu za korupci
05.09.2011, 17:39
Drobisz i Olomouc se proti verdiktu disciplinární komise odvolají
19.08.2011, 12:52
Olomouc kvůli korupci ztratí devět bodů a zaplatí čtyři miliony
18.08.2011, 22:09
Disciplinárka by měla rozhodnout olomouckou kauzu
18.08.2011, 08:27
Disciplinárka chce kauzu údajné korupce uzavřít 18. srpna
04.08.2011, 15:55
Korupční kauzu soud odročil na polovinu září
21.07.2011, 17:43
Olomouc přišla podpořit stovka fanoušků
15.07.2011, 20:28
Kauza Sigma - Bohemians odročena
27.06.2011, 20:52
Římský: Rozhovor je nacvičený
23.06.2011, 14:08
Hořava se aférou Olomouce nechce nechat na Euru rozptýlit
10.06.2011, 15:57
Advokát Sigmy chce počkat na soud
10.06.2011, 10:50
Nejde o korupci, chtějí zničit olomoucký fotbal, míní Gajda
09.06.2011, 18:57
Kubíček by kvůli korupční kauze Olomouc oddálil losování ligy
09.06.2011, 18:03
Na úplatkářskou aféru upozornil kriminalisty anonym
01.06.2011, 14:43
Kubíček obvinil v olomoucké korupční kauze i trenéra Psotku
31.05.2011, 16:11
Olomoucký soud se bude korupcí zabývat na konci května
26.04.2011, 15:53
Kweuke zaplatí pokutu
21.02.2011, 20:48
Policisté navrhli obžalobu čtyř aktérů korupční kauzy
27.01.2011, 12:59
LN: Do korupční aféry byli zapleteni i trenéři a hráči Olomouce
19.11.2010, 16:44
Disciplinárku čeká perný den: údajná korupce i nesehraný zápas
14.04.2010, 15:29
Tisk: Obermajer možná obvinil Olomouc na nátlak Bohemians Praha
02.04.2010, 11:53
Obermajer i Drobisz si stojí za svým. Pomůže detektor lži?
30.03.2010, 20:41
Disciplinární komise vyslechne aktéry korupční aféry
30.03.2010, 10:03
Sigma Olomouc podá trestní oznámení na Bohemins Praha
26.03.2010, 10:18
Od Kapra jsme důkazy a uspokojivé odpovědi nedostali, říká Golda
24.03.2010, 10:08
Od Kapra jsme důkazy a uspokojivé odpovědi nedostali, říká Golda
23.03.2010, 21:17
Olomoucký Lébr: Kapr má čtyři notářské výpovědi, nic nového
23.03.2010, 18:59
Kvůli korupční aféře se napadají funkcionáři svazu
23.03.2010, 09:56
Demolice korupce aneb Olomouc v problémech?
22.03.2010, 18:56
Údajnou korupci bude řešit vedení svazu i disciplinárka v úterý
22.03.2010, 14:57
Hráči Bohemians Praha odmítli korupční kauzu komentovat
20.03.2010, 23:49
Podle Aha! si hráči Olomouce koupili výhru nad Bohemians Praha
20.03.2010, 20:09
Zoubek: Obálka z Olomouce mě zaskočila
20.03.2010, 17:12

Komentáře (116)

Přidat komentář
$dolar$

No to jsem zvedavej, byla by skoda, kdyby Sigma sestoupila nebo prisla o body, protoze si za sve vykony pohary zaslouzi

Reagovat
smazaný uživatel

Hrají pěkný fotbal, ale pokud se ukáže, že Olomouc (Drobisz) někoho uplácela, pak si zaslouží tvrdé tresty, třeba i vyloučení z ligy a Drobisz vězení

Reagovat
$dolar$

Ale jo, v tom mas taky pravdu, jen by mi bylo lito fanousku, protoze je to podvod predevsim na ne

Reagovat
smazaný uživatel

Trestejme konkretni osoby a ne klub.. Treba pulku kadru, funkcionare atd. Ale at neni prerazenej celej klub. Vzpomente na Calciopoli - Juve se z toho do dneska nevyhrabal . Tzn. ten sestup byl trest na minimalne 5 sezon (pokud bude ta pristi zazracna). V pripade Olomouce by to mohlo byt mnohem horsi, vzhledem ke jmenu klubu a financnim moznostem..

Reagovat
smazaný uživatel

To má něco do sebe. Ale na druhou stranu, kdyby ta minulá korupční kauza dopadla tak, že by Slovácko, Liberec a Žižkov skončili v divizi a lidi zodpovědní za úplatky šli sedět na tři roky - včetně rozhodčích, tak se dneska nic takového neřeší. Nikdo by si to už nedovolil.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím bych si nebyl tak jistej, vždycky, když někdo dělá něco nekalýho, tak to dělá s přesvědčením, že se to neprovalí. Tohle by fungovalo jen v případě, že by byla 100% objasněnost. Mimochodem, teď jsem viděl nějaký grafy, v severních Čechách až po Prahu vysoká trestná činnost na počet obyvatel, nízká objasněnost v poměru ke zbytku republiky, na Moravě právě naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dobře pro nás

Reagovat
smazaný uživatel

Uplaci se v pralese, uplaci se i v lize. To ze na svaz prisel pan Hasek je o nicem. Je to stejny jako to bylo drive. Tzn. uplatky, uplatky, uplatky

Reagovat
smazaný uživatel

Sigma!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že naše superextrapomalá justice zvládne něco vyřešit alespoň do výročí.

Btw Čekám na Liquida a na jeho prohlášení že požaduje popravu Drobka a potupné vyhnání členů Sigmy z republiky.

Reagovat
$dolar$

Neboj, tady budou ruzne tlaky z klubu usilujicich o 3. misto, takze to budou resit rychleji nez normalne

Reagovat
smazaný uživatel

Kluby můžou tlačit na Svaz, ale pochybuju že na soudy a policii. Tyhle doby jsou už snad pryč.

Reagovat
$dolar$

samozrejme, ze nejsou, nebud naivni

Reagovat
smazaný uživatel

U té velké kauzy tuším v roce 2004 nebyla Sparta obviněná kvůli tomu, že se z policejních archívů ztratila páska s odposlechama.

Reagovat
smazaný uživatel

klasika

Reagovat
smazaný uživatel

ono se to tak celkově nějak se Spartou zametlo pod stůl

Reagovat
BARBAROSSA

Celé je to jenom fraška, Drobkovi nikdo nic nedokáže a za kokoty budou jenom Kája Kapr se Zoubkem a Obermajerem.

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

Po cestě do Prahy na výjezd by se dalo zajet na kapříka bez kosti a pěkně naklepat paličkou na řízky

Reagovat
Jajinek

No..na rovinu, pokud už státní zástupce přistoupil k obžalobě, tak to může být poměrně zajímavé. Buď jsou na něj vyvíjeny tlaky z venčí a nebo tam něco je. NEmyslím si, ýe by k tomu přistoupil jen na základě tvrzení proti tvrzení. Jsem na to zvědavej...o nových důkazech se ze všech stran vůbec nemluví, tak moc nevím, jak si to mám vysvětlit.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhé straně je ta kauza natolik velká, že se nedá jenom tak neposlat k soudu. A jestli ČMFS řekl že má zájem na tom, aby se to vyšetřilo, tak sto státní zástupce jenom tak nesmete.

Reagovat
Jajinek

ale státní zástupce nemůže podat obžalobu, pokud nemá důkazy, pomocí kterých by vinnu obžalovaných prokázal, nebo si aspoň nemyslí, že je má...a tvrzení proti tvrzení to fakt nebude. Proto jak říkám, buď tam bude něco víc, o čemž e ale zatím vůbec nemlví, a nebo je na něj tlačeno od jinud.

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct. Kdyby byly nějaké nové důkazy, tak by se to profláklo. A na tlaky zvenčí se mě nechceš věřit.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak. Poldové dávají státnímu zástupci každou ptákovnu, kde jsou třeba jen náznaky. Ale státní zástupce k soudu jen tak nechodí.

Reagovat
Jajinek

ještě je třetí možnost, že je to tak sledovaná kauza, že prostě státní zástupce nemá koule na to to odložit sám...i s tím rizikem, že se mu pak soud vysměje...

Reagovat
smazaný uživatel

Je možný, že se na něj tlačí. A taky je možný, že ho do toho tlačí přímo Sigma a chce jasnej rozsudek o nevině.

Reagovat
smazaný uživatel

To si myslím já. Jestli je Drobek nevinný, tak bude chtít aby se to vyšetřilo a definitivně uzavřelo. Sám to v pár rozhovorech říkal "smetení pod stůl mě nepomůže".

Reagovat
smazaný uživatel

Vem si jak dlouho se řešil (řeší?) Čunek. Tady je to mnohem zajímavější - pokud je ze sigmy obviněný jen Drobizs tak asi jiný důkaz než tvrzení jednoho z hráčů Bohemians nebude. Může dojít k odsouzení těch, kteří se v podstatě přiznali k převzetí úplatku a zároveň k osvobození toho kdo jim ten úplatek měl předat pro nedostatek důkazů? A pokud nějaký důkaz bude a bude odsouzen Drobisz - jak rozhodne svaz? Potrestá klub, když k ovlivnění zápasu podle slov hráčů bohemians vlastně nedošlo a nebyl obviněn nikdo jiný než Drobisz.?

Reagovat
Jajinek

ano...jenže kdykoli se někoho zeptáš, tak prohlásí, že jiné důkazní materiály neexistují. tvrdí to svaz, právníci obou stran, státní záastupce i nezávisla správa právní kanceláře, tak to mi někdo vysvětlete. Ten soud nemůže probíhat ve stylu...já nikjoho neuplácel...nene on uplácel...ne, já nikoho neupácel...lže..ne on lže.

Kapr a spol nejsou obviněni z křívé výpovědi nebo pomluvy. Jsou obviněni z přijímaní úplatku. Takže buď budou všichni schludání vinni, pokud se to tak stalo, nebo všichni osvobozeni pokud ne a Drobek pak může podat nové trestní oznámení na Kapra a spol právě kvůli pomluvě a křivé výpovědi. Pokud by se u soudu prokázalo, že Drobek uplácel (z několika indícií my vyplývá, že je to blbost...podle mích informací mají jen výpovědi Obermajera, který chodil po stadionu a taky ukázal Drobkům dům...ostatní jen říkají, to nám řekl Obermajer a nic jiného. Pak jsou taky záběry z oslav, na kterých všech Drobek je a je udělám posudek, jestli by stihl ještě během toho jít někam předávat prachy, a prý dost těžko....a výpovědi na detektoru lži, kde Obermajer neuspěl...což ale není relevantní přímý důkaz)...zkrátka pokud by Drobek by lshledán vinným a vzhledem k tomu, že ostatní členové kluby byly hned v základech případu vypuštěni a o jejich obvinění se ani neuvažovalo, tak čekám, že to Sigma hodí na Drobka jako jeho čistě soukromou záležitost a vzhlkedem k tomu, že nebudou důkazy, že o tom klub věděl, tak by disciplinárka asi vylučovat ze soutěže nemusela. Pokud se tedy do toho nevloží nakvašený a odstavený Kubíček, který si bude vyřizovat účty a jeho role v případu ještě přijde o čemž jsem přesvědčen a ani bych se nedivil, kdyby i on už nyní tahal za nitky...

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé otázky. Pokud se korupece neprokáže, tak je z pohledu policie a soudů všecko vyřešené. ČMFS potrestá Střížkov za křivé nařčení a Sigma je okmažitě zažaluje za poškození pověsti a nebo podobné věci. A když se korupce prokáže, tak soudy potrestají Drobka a ČMFS Sigmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to vykonstruoavny.

Reagovat
smazaný uživatel

taky by se dalo říkat jen kolik penalt za tuto sezonu se už kopalo proti sigmě. ... Tím pádem chci obžalovat všechny kluby nad 5 místo,že uplacely rozhodčí za to aby sigma klesala a jak je to jednoduchý-stejná kktina jako u Kaprovejch kecu

Reagovat
smazaný uživatel

Všechny tyhle korupce bych zakázal..

Reagovat
smazaný uživatel

mluvíš jak moja mama "Všecky tyhle fotbaly bych zakázala"

Reagovat
božský John

Tvoje máma je Věra Pohlová ?

Reagovat
smazaný uživatel

Takovéhle podobné názory má většina populace Česka. Když se mě to nelíbí a nebo to nedejbože nechápu, tak to zakážu. Beztak to k ničemu není.

Reagovat
božský John

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť už zakázaný jsou...

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to připomíná ten vtip. Po Druhé světové se potká Polák a Čech a ten Čech se ptá Poláka. "Tak co jak se žilo v Polsku za pod Reichem" Ten Polák říká "Tož špatně, Němci nás tlačili, ale my sme je zase stříleli". Čech na to říká "My bysme je taky rádi stříleli, ale u nás to bylo zakázané"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

Reagovat
Josifek

JJ, takový náš národní pragmatismus, bojovat za vlast, ale když není moc šance, tak radši stáhnem vocas. Poláci jsou jiní, ti slepě bojují, i když nemají sebemenší šanci, to je asi jediná vlastnost národa Polského (potažmo podobně i u srbů), která mi svým způsobem imponuje.)

Reagovat
smazaný uživatel

Hans Frank - Guvernér Polska - prý když přijel do Prahy a viděl tam plakáty že SS popravilo dva lidi kteří byli obvinění z vraždy vojáka, tak řekl "kdybych měl vytisknout plakát na každého člověka kterého v Polsku popravím za odboj, tak by na to nestačily všecky polské lesy" Přeháněl, ale aji tak je v tom dost pravdy.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale já je ještě nezakázal.. Dneska ještě musim pár věcí zařídit.. Ale zítra to zavrhnu

Reagovat
božský John

Kdyby ten zápas skončil remízou třeba,tak bysme si s Evertonem zahráli my třeba

Reagovat
Liquid

Hotovo, Sigma to má spočítané, z tohodlec se už vylízat nemůže. Byť samozřejmě existuje presumpce neviny, ale v nevinu Sigmy (Drobisze) věří leda tak fanoušci Sigmy a Drobisze.

Reagovat
smazaný uživatel

prospero22.02.2011 10:18

Doufám že naše superextrapomalá justice zvládne něco vyřešit alespoň do výročí.

Btw Čekám na Liquida a na jeho prohlášení že požaduje popravu Drobka a potupné vyhnání členů Sigmy z republiky.

Nezklamals.

Reagovat
sosna

Vždycky článek o ničem, jen že se to posunulo dál. A on pod tím vždycky napíše, že je hotovo. Já myslím, že to dělá schválně, aby zaprovokoval. Takhle blbej být nemůže..

Reagovat
Jajinek

proč se z toho vylízat nemůže?

Reagovat
božský John

Protože Liquid

Reagovat
Liquid

tak byl to trochu silný náboj odemě, ale hernajs to si všichni obhájci Drobisze stále myslíte, že je v tom nevině a že dle Olomoučáků jediný důkaz tvrzení proti tvrzení se bude takto posouvat dál... i u čunkyjády vyměnili státního zástupce, a tam to byla malá domů prokazatelně, tady nic nezastavili...

Reagovat
$dolar$

Presne tak

Reagovat
Jajinek

tak přepošlu dotaz i sem...

...proč se z toho vylízat nemůže?

Reagovat
$dolar$

Klidne se z toho vylizat muze, ja souhlasim s casti, ze v nevinu Sigmy veri, jen fanousci Sigmy

Reagovat
Jajinek

a na základě čeho ti ostatní nefanoušci Sigmy věří v Drobkovu nevinnu?....

Reagovat
$dolar$

Nemaji radi Kapra

Reagovat
Jajinek

špatně jsem to napsal...takhle...proč si všichni co nefandí Sigmě tedy myslí, že to Drobek udělal?

Reagovat
$dolar$

Protoze se to o Drobkovi vicemene vi dlouho, rika se, ze casto sazel na svoje zapasy

Ale stejne nechapu, proc berete tyhle diskuze tak vazne

Reagovat
Jajinek

ok, o Tobě se ví taky dlouho, že tu jenom provokuješ...nebudu tedy žádný z Tvých názorů už brát vážně...

Reagovat
$dolar$

tak stejne tak se to vi o Liquidovi

A nerikam, ze provokuju porad, ale myslim, ze provokace jsou celkem dobre rozeznatelne od mych opravdovych nazoru

Reagovat
Jajinek

néé...ví se o Tobě že provokuješ, tak prostě vždy budeš provokovat...to je přeci jasné...stejně tak, když se ví, že Drobek v minulosti podplácel, tak nyní to udělal taky...to je přece pádný důvod...

Reagovat
$dolar$

Ok, to beru

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsou. Takoví lidi jako herbage a nebo ty občas sklouznou do kategorie "Typek" a z té už se dostává dost těžko, protože tě tam ostatní cpou aji když ty sám už tam být nechceš.

Reagovat
$dolar$

Ale mne to nevadi, spis me bavi to, ze to lidi nepoznavaji

Reagovat
smazaný uživatel

To není žádné mistrovství když to mají ostatní posuzovat jenom podle psaného textu. Akorát to ničí diskuzi a dělá to z tebe blba.

Reagovat
centos

Nejsou.

Reagovat
smazaný uživatel

To má asi stejnou relevantnost jako kdybych při insolvenci Plzně napsal že Viktorka tímhle zaniká, Štruncovy sady se boříjou a na jejich místě se bude stavět prasečák. Věříš tomu jenom protože tomu věřit chceš a chceš se zbavit konkurence. Včera ses tady vztekal kvůli malému trestu pro Spartu a dneska doufáš v bodový odpočet Sigmy.

Reagovat
centos

Reagovat
$dolar$

Ja hlavne souhlasim s timhle - "ale v nevinu Sigmy (Drobisze) věří leda tak fanoušci Sigmy a Drobisze"

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju. Už jenom z tohohle a předchozích článků zjistíš, že je to spíš naopak a že ve vinnu Drobka a Sigmy věří Liguid, ty a ti co z nějakého důvodu nemajou Sigmu rádi. Zbytek je buď neurčitý a nebo nevěří Kaprovi.

Reagovat
$dolar$

Ok, poupravim - v nevinu sigmy veri jen fans sigmy a hateri Kapra

Reagovat
smazaný uživatel

Což je drtivá většina. A nebo jinak, ve vinu Sigmy věří Liquid, Dolar, exse a další exoti.

Reagovat
$dolar$

O tech ostatnich to nevim, ale ze zacatku jsem tomu neveril, ale cim vic se tahle kauza prosouva dal, tak tomu zacinam verit

Ale ten prvni prispevek jsem myslel opravdu vazne

Reagovat
Jajinek

aha...takže ty tomu začínáš věřit na základě procesního postupu...?

Reagovat
$dolar$

Je to jen pocit, nic vic, proste si zacinam myslet, ze to opravdu muze byt pravda, tot vse A ano, na zaklade procesniho postupu

Reagovat
Jajinek

nám na fakultě vždycky říkali, že by se měla dělat aspoň minimální právní osvěta mezi širokou veřejností...asi je to pravda...

To je totiž jeden z největších problémů v právním světě...že i když není vydáno jediné meritorní rozhodnutí ve věci, i když se nikdo nezabývá skutkovým stavem...tak stačí pár úkonů procesního práva, aby si veřejnost udělala názor. Nyní to nemyslím jen ve vztahu k Drobkovi ale obecně...s tím se ale nedá nic dělat no.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak. Stačí aby byl člověk na dědině vyšetřován v případu znásilnění, třeba aji proto že byl na stejné diskotéce a s tou babou se bavil a na té dědině skončil. Buď se odstěhuje, nebo ho už nikdy nikdo nepozdraví. Pro rýpaly. Tohle doopravdy nemám ze svojí zkušenosti, ani se to nestalo žádnému mému "kamarádovi"

Reagovat
$dolar$

Prosimte, delas jak kdybych nevedel k cemu doslo...

Reagovat
$dolar$

Kdyby tam nebyla ani spetka podezreni, tak to statni zastupce smete ze stolu...

Reagovat
Jajinek

jak tam nemuze byt spetka podezreni, kdyz mas ty vypovedi? Podle vsech dostupnych info je to nyni tvrzeni proti tvrzeni pricemz na zaklade volnyho hodnoceni dukazu se zda byt duveryhodnejsi Drobkova verze. Ale ty na zaklade nulovych znalosti o TPP prohlasis, ze na zaklade daneho procesniho postupu neveris v Drobkovu nevinu.

Reagovat
$dolar$

A navic nevim kdes na to prisel, ze doufam v bodovy odpocet? Kdyby jsi nebyl trotl, tak si prectes hned prvni prispevek co tady v diskuzi je a nedelal bys ze sebe vola

Reagovat
smazaný uživatel

Já sem ho četl. Ale to že to napíšeš ještě neznamená že si to myslíš. Určitě by ti odpočet udělal radost, jak si psal tuším v tom minulém článku. Už včera si chtěl oslabit Spartu potrestáním hráčů.

Reagovat
$dolar$

Tomu rikam slusna demagogie v tvem podani

A pokud to dneska nemyslim vazne, tak proc jsem to mel myslet vazne v minulem clanku? Minule jsem vicemene provokoval, protoze jsem si vazne nemyslel, ze to dojde az takhle daleko, spis jsem vas chtel popichnout...

A s tou Spartou nelzi

Reagovat
smazaný uživatel

$dolar$27.01.2011 16:50

Odebrat Sigme body!

Reagovat
$dolar$

Ja si pamatuju vzdycky co pisu

Reagovat
Jajinek

Takže pan kOnečný zasvává mou teorii o "koulích" státního zástupce. Každopádně se půjdu na to soudní jednání podívat, ke státnicím se mi to bude hodit.

"Věřím, že z toho vyjdeme s čistým štítem. S tím důkazním stavem, který tam je, jsem si tipoval, že by to státní zástupce mohl sám zastavit a nezatěžovat tím soud. Je to otázka i převzetí jakési odpovědnosti. Pro státního zástupce je jednodušší to dát soudu než to rozhodnout sám," řekl Petr Konečný, právní zástupce SK Sigma Olomouc. "Podání obžaloby pro nás prakticky nic neznamená. Od uzavření policejního spisu neprobíhala žádná důkazní činnost, takže za poslední měsíc se nic nového nevyřešilo. Podaná obžaloba neznamená odsouzení. Znamená to, že státní zástupce chce, aby to rozhodl soud. Jak říkám, pro nás to nic nového neznamená. Případ prostě dostali k posouzení další lidé," doplnil.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Ale ne zas tak velké OT http://www.sigmafotbal.cz/cs/?umenu=7-6-1-&id=4379&

Tohle je malý rozhovor o podmínkách přestupu Míši do Legie. Zní to krásně, těžko říct jak moc je to přikrášlené, ale podle toho co vím z minulosti bych tomu aji věřil.

Reagovat
Jajinek

ta nabídka prý byla hodně vysoká...navíc to není klasické hostování. Hubňa už podepsal smlouvu o smlouvě budoucí a vzhledem, že za hostování je prý údajně až 100 000 Euro tak si asi nedovolí pak neuplatnit opci

Reagovat
smazaný uživatel

25 mil za hostování? Za půl roka? Kolik bude proboha za přestup? To musí být tak trojnásobek.

Reagovat
Godwinson

25?

Reagovat
smazaný uživatel

2,5 to zní už líp. Nebo vlastně nezní, ale je to uvěřitelnější.

Reagovat
smazaný uživatel

jsem říkal, že v Polsku platí velice dobře. Legia je skutečně velkoklub, rozpočtem je uplně někde jinde než třeba Sparta, má krásný nový stadion, vynikající fanoušky, navíc to má Hubník relativně blízko domů, prostě dobrá volba. Neználci, co odsuzují kvalitu polské ligy, by se divili. Já myslím, že herní styl Legie mu bude sedět a prosadí se

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

Prý tam dostane víc peněz než v Německu. Ale nechce se mi věřit že by ho chtěl klub BL, takže asi víc než v 2. BL.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle už je dlouho rozhodnuté, Sigma pujde do druhé ligy. To nepíše, že bych jí to přál, pouze konstatuju

Reagovat
sosna

Konstatuješ na základě čeho?

Reagovat
smazaný uživatel

jako samozřejmě, že ted to zní divně, je to jenom z doslechu z vyšších míst, že existují důkazy proti Drobiszovi a Česká mafie fotbalových sviní se o zbytek postará - viz. vyšašení Kubíčka ze svazové struktury

Reagovat
sosna

No, doufám že se pleteš. Zatím o žádných nových důkazech ani zmínka, tak že by je teď po roce někdo vytasil? Jinak je jasný, že to celý nepochází jen od Kapra...

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim že kapr je jen nastrčená figurka a protože je doma ve vodě která je Mokrá, ...

Reagovat
smazaný uživatel

ježiši jak já bych nekdy chtel mít informace z vyšších míst, ......

Reagovat
Jajinek

jenomže ty důkazy jaxi nejsou obsahem spisu a vyšetřování...takže to bude asi solidní povídačka...

Reagovat
Kepy_FCB

Ale stadion pro repre ten jim byl a bude dobrej...

Reagovat
sosna

100. pro Sigmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani mě nevadí že sem byl druhý

Reagovat
smazaný uživatel

100 pro výhru Sigmy nad Ústím

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

100.pro Baník

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

slušně. Takže přecejenom to zřejmě není jen nafouknutá bublina.

Čistě papírově a předběžně - pokud Sparta dostala za tu šaškárnu s přípravným zápasem 750 000. Kolik by dostal Olmik za prokázanou korupci? Max. je 10 mega a na těch by to nejspíš bylo. Škoda, že tyhle tabulky nebyly tenkrát, kdy se za korupci dávalo (myslím) 100 táců ...

Jinak - korupce je všude dost. Je smůla, že to takhle Kapr prásknul zrovna na Sigmu, ale na druhou stranu - všechny pochytat nemůžou, páč by neměl u nás, kdo hrát fotbal, takže je dobře, že chytnou alespoň někoho. Je to jako s překročením rychlosti na silnici - dělají to všichni, ale smůlu mají ti, kteří jsou změřeni.

Reagovat
Jajinek

pořád to nafouknutá bublina být může, protože pořád nikdo podle informací ze všech zdrojů nepřišel s novými důkazy a mělo by to být tvrzení proti tvrzení. Já jsem myslel, že státní zástupce bude mít koule a odloží to už nyní...existují tři možnosti

1) Nějaké nové důkazy opravdu jsou...což by ale odporovalo prohlášení advokátů obou stran, nezávislé právní expertýzy, která se hrabala ve spisu a samotných vyšetřovatelů

2) Na státního zástupce je tlačena buď z jedné či druhé strany, aby se to definitivně rozhodlo u soudu

3) Státní zástupce neměl koule tuhle sledovanou kauzu rozhodnout sám

Já jsem jenom rád, půjdu se tam na to podívat...

Reagovat
smazaný uživatel

něco určitě mají. Ta kauza už je tak profláklá, že kdyby se zjisitlo, že všechno stálo na místopřísežným prohlášení, tak by to mohlo mít na spoustu lidí negativní dopad.

Další věcí, proč si myslím, že se to opravdu stalo, jsou právě ty prohlášení. Že ty prohlášení ti hráči podepsali Kaprovi, když je platil, by byla sice blbost, ale alespoň trochu pochopitelná. Že by za tím stáli i teď, když už na ně Kapro nemůže, to by od nich byla blbost kolosálních rozměrů.

Že nikdo netvrdí, že se objevily nové důkazy, neznamená, že už dávno nějaké nejsou. Přecejenom si nemyslím, že by naše justice pouště do médií úplně všechno. Kor v kauze, kde by se teoreticky daly zamést stopy relativně pohodově (další úplatky na těch správných místech).

Kdy se bude jednat?

Určitě napiš, jak to vypadalo.

Reagovat
Jajinek

tady nejde o to, co se pouští do médií. Havel a Holásek jako nezávislá (a nejlepší) právní kancelář, udělala pro svaz sondáž ve spise a ve své správě uvedla, že žádné nové skutenčosti a důkazy, které by nebyly dány při řízení u disciplinárky, ve spise nejsou...to je prostě holý fakt!

Jinak porhlášení všech hráčů je jedno, důležitý je jen Obermajer...všichni ostatní totiž v těch prohlášeních a výpovědích uvadějí věci ve stylu "Obermajer mi říkal"...nejsou přímí svědkové a určitě říkají pravdu. Rozhodující je Obermajer, který je klíčovým mužem té kauzy a jak je finančně a mafiánsky napojen na kapra je otázkou. Detektor lži sice není relevantní důkaz, ale jeho výsledky nebyly adekvátní...

No myslím, že to bude trvat, soudce až prostuduje spis klidně jednání neřídit ani nemusí...těžko odhadovat, ale nemyslím si, že bude problém se dozvědet datum...

Reagovat
smazaný uživatel

počkej, to jako chceš říct, že nějaká nezávislá právní kancelář má přístup ke spisu ve sporu, ve kterém nefiguruje? A ještě vynáší z těch spisů ven informace, které by mohly vést ke stížení vyšetřování?

Teď je to spor pěti obviněných osob proti státu, ne?

Reagovat
Jajinek

"Disciplinární komise vyslechla zprávu zástupce advokátní kanceláře Havel a Holásek, který je spolu spředsedou DK v kontaktu s policií v případě kauzy údajného úplatku po utkání Sigma Olomouc – Střížko v květnu 2009. Z informací, které komise dostala, vyplývá, že ve spisech se nenacházejí žádné nové podstatné poznatky, které by se nějak výrazně lišily od toho, co už zaznělo na disciplinární komisi."

Oficiální stanovisko CMFS...oni spolupracuji s Policii a statnim zastupcem pri vysetrovani a jako subjekt, ktery na veci ma zajem mohou byt o rizeni informovani.

Ano, 4 lidi...Kapr, Drobek, Obermajer, Zoubek...s tím, že Zoubek jen tlumočí vždy to, co slyšel od Obermajera a říká pravdu a moc nechápu, proč je taky obviněn. Pokud tedy vycházím z těch notářských zápisů.

Reagovat
smazaný uživatel

jen koukám, co všechno se v našem soudním systému může.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele