Stále nám něco chybí, litovali Pařížané po dalším vyřazení v LM

07.03.2018, 12:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (167)

Přidat komentář
Whitemedia

trenér

Reagovat
naheCZ

Že by trenér?

Reagovat
smazaný uživatel

Neymar

Reagovat
Jandak

Že by Neymar u sestry?

Reagovat
Langi

Odvaha a celkove schopnost mentalne ustat velke zapasy...uz asi 5 sezon...zadny trener tohle zatim nedokazal zmenit

Reagovat
Fodbalysta

Messi a Ronaldo

Reagovat
LeonardoUžoa

Co byste jeste chteli c*raci? Ale, kaslu na to, stejne to jsou jenom kecy. Penizky pekne skacou na konto tak co ze jo.

Reagovat
valloire

Madrid je vždycky lepší Emery....

Reagovat
ADM

Disciplina a chut nieco dokazat. Aj nabuduce pridite do PO suchat nohami po ihrisku

Reagovat
adalbertus

love

Reagovat
smazaný uživatel

Na jejich obranu, chytli nejlepší klub na světě.

Reagovat
ttopi

City hrajou až dneska.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Nehráli s baníkem to až ve čtvrtfinále

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš ten nejlepší klub na světě, co se v lize na své dva rivaly kouká z několikaparníkové vzdálenosti?

Reagovat
misinho7

oficialne sme zatial najlepsi klub formou asi uplne zatial nie ale ta uz prichadza a na konci verim ze bude vitazstvo v LM a znova budeme oficialne najlepsi minimalne v Europe

Reagovat
smazaný uživatel

minimalne v Evropě...On je snad nějakej tým mimo Evropu, co by konkuroval byť jen jedinýmu týmu z TOP 5ky nejlepších klubů v Evropě ? ,)

Reagovat
CHONG

Takže sedm bodů je nově několik parníků, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

15 bodů jo.

7 bodů je tak parník

Reagovat
CHONG

Chudáci týmy z PL, BL a L1.

Reagovat
teenz

Však on zase začne stavět, jak se přestane dařit.

Reagovat
CHONG

Asi tak, to mi připomíná, jak po zápase s Atléticem dělal ramena a osočoval se na všechny, kteří byli před tím zápasem skeptičtí, že neumí podpořit klub, když se nedaří, přitom on se vloni, když se nedařilo, pro jistotu na celou sezónu vytratil

Reagovat
smazaný uživatel

Já rodil, hlupáci.

Až to někdo z vás zažije, tak pochopí.

Reagovat
smazaný uživatel

dříve stavitel Jirka, dnes Jirka - porodná bába

ale samozřejmě legrace, Jiří, gratulace

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

Ty bydlíš poblíž Černobylu?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani se snad nechci ptát, co to s tím má společnýho.

Reagovat
CHONG

Že jako chlap rodíš a ještě k tomu ten porod trvá rok

Reagovat
CHONG

Ale teď vážně, takže když byla žena těhotná, tak jsi byl tak zaneprazdneny, že jsi tu celou sezónu nebyl, ale když máte mimino, tak máš takové lehárko, že jsi tu každý den od rána do večera?

Reagovat
smazaný uživatel

nebudu zabíhat do detailů (stejně bys je nepochopil), ale jo, teď si čas od času prostor na pár řádků udělám.

Reagovat
CHONG

Pochopil Ale to čas od času je vtipné

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť ty jsi čongu taky zmizel snad na rok, ne ? Nebo jsi měl jen jinej nick ? Vy dva jste tu ale furt, někdy by mě zajímalo, co děláte za práci a co jsou vaše jiná hobby než jen fotbal pasivně.

Reagovat
CHONG

Já měl ale ban Jinak k tvojí otázce, já jsem advokát, ale teď si dávám od advokacie na rok pauzu a pracuju jako podnikový právník a vedoucí oddělení veřejných zakázek. Jinak moje hobby kromě eurofotbalu jsou plavání, badminton, playstation, četba detektivek, trestní právo a teď nově studium španělštiny. Snad jsem ukojil tvou zvědavost

Reagovat
smazaný uživatel

nojo, jsi psanec. Divný, právník by vždycky měl postupovat v argumentech systematicky a hlavně objektivně a fakticky, což u tebe nepozoruju...Já měl na škole jen obcchodní právo a to trestní mě vždycky lákalo, ale jako samouk se věnuju spíš historii a v badmintonu jsem chtěl něco dokázat, protože se považuju za velkej talent, nicméně jsem začal hodně pozdě a tu španělštinu pro samouky už mám snad 5 let někde v knihovně založenou, ale zatim ne a ne se k ní dostat. Děsí mě tolik podobností !!!

Za co si dostal ban ? Za dlouhodobou neobjektivnost ?

Reagovat
CHONG

Tak objektivita do advokacie zrovna moc nepatří a i ta fakticita je dost sporná položka, ale hlavně, tady nejsem v práci, tady to beru čistě jako zábavu a odreagování a přiznám se, že občas mám prostě jenom chuť si rýpnout a rozpoutat menší hádku Jinak ban se mi naskládal za víc věcí, ale poslední kapkou byla tuším nějaká hádka s Bolou

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je i není, záleží na tom výkladu, ale s fakty přeci musíš pracovat, objektivní bejt vlastně nemusíš, ba co, většinou nesmíš a pojmout to vše relativně. Tvojí ambicí je bejt advokát v trestním právu teda ? Oni ti správci ten ban posléze odůvodní, jo ? Na mě už si tam nejspíš taky vytváří "složku hříchů" a házím se proto trochu do klidu. U mě tohle divoký chování spustil jedinej člověk, a to Valloire. Bolu čtu rád, škoda že už přispívá jen sporadicky.

Reagovat
CHONG

Já už advokát jsem (dělal jsem hlavně trestní právo a veřejné zakázky), ale vzhledem k tomu, že je advokacie časově dost náročná a já potřebuju tenhle rok zařídit dost mimopracovních věcí (doktorát, svatba, stěhování, firma), tak jsem si dal od advokacie pauzu a vzal nabídku na podnikového právníka, nejdřív jsem si myslel, že ta pauza bude delší než rok, ale celkem mi ta advokacie chybí (hlavně soudy), takže se do ní vrátím asi hned příští rok.

Ban je většinou odůvodněn pouze stručně, ale já dobře věděl, za co to mám

Jinak vall je až na politiku dobrej kluk, znám se s ním osobně. Co se Boly týče, tak to je prostě novodobý Hans Christian Andersen, ale ty jeho pohádky dokážou pobavit (viz diskuze o pornoprůmyslu nebo ruletě)

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu, že ta podniková právničina musí bejt dosti nudná (nejspíš jen formulování nějakých smluv apod.) a naopak trestní u soudu dost různorodá, barvitá a zajímavá... taky by mě to lákalo, nicméně bych na to nejspíš neměl žaludek - na některé z lidí, co jsou tam souzeni. Můj kamarád dělal soudního zapisovače a vydržel to ani ne rok. Pak se s ním mimochodem nedalo chodit na pivo, protože mi celou dobu zprostředkovával ty kauzy (samozřejmě jen ty veřejné, mrk mrk) a posléze se k nim vyjadřoval, jakože nemá absolutně žádný právní vzdělání, což samo zapisovatelé nepotřebujou, ale nemohl to už snést co za hajzliky tam soudili a jak jim to lehce prošlo, protože, ruku na srdce, náš trestní řád a sazby jsou směšný, hlavně nakládáním s recidivou.

Tak za co ten ban ? Dost by mě to zajímalo, protože sprostej už jsem tu byl taky, a dost, hlavně na Valloireho, už jsem se nemohl udržet a dobrej kluk, to mám teda vážný pochybnosti, vzhledem k jeho názorům na fotbal i politiku (pro mě jsou lidi s takovejma politickejma názorama a celkově hodnotama prostě hloupí). No, vim že jste se už mnohokrát pustili do vlákna dlouhýho jak Valloireho šňůra nesmyslů, co by dokázal trousit na téma Zeman, SPD, migranti apod., ale nikdy jsem neměl sílu na to ta vlákna číst celá, ikdyž o ruletě by mě docela zajímalo

Reagovat
LuckyCharlie

Nejlepší klub ? Barcelona hraje až za týden

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

15b

0:3

Reagovat
smazaný uživatel

Vítěz LM 2015 / 2016 - Real Madrid

Vítěz LM 2016 / 2017 - Real Madrid

Mistrovství světa ve fotbale klubů 2016 - Real Madrid

Mistrovství světa ve fotbale klubů 2017- Real Madrid

Stále nejlepší na světě

Reagovat
LuckyCharlie

Obvzláště ty poslední dvě trofeje

Ty z Realu dělají opravdu nejlepší klub .. Člověk co to sledoval viděl tu jejich hru proti Al-Jazire a Gremiu :D Chudák kluci se div nebáli o výsledek, ale já tomu rozumím .. ono je jasné, že i "nejlepší klub na světě" může prohrát proti Gironě, Leganes nebo remízovat doma s třetiligovou Fuenelbradou

Ale ono je lepší vytahovat věci z minulosti, aby jsi pokryl tu bídu co hrajou teď (a to, že v téhle sezóně nemají ani na Evropskou) :) I když ty poslední zápasy .. ono se to těmi penaltami nějak vykompenzuje, aby se to na tu LM uhrálo

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že nejlepší klub může někdy prohrát, někdo remízovat. Tím se nejlepší klub nepozná. Pozná se tím, co si v příspěvku nezmínil a to, že jako první obhájil nejslavnější klubovou soutěž v evropě ( asi i ve světě). Sám si to všechno určitě uvědomuješ a moc tě to sere. Ale bohužel pro tebe to tak je ;)

Reagovat
LuckyCharlie

Mě to nesere Já jen nemám rád, když jsou věci nazývány nepravým jménem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ttopi

Sorry, ale kvalita MS klubů je fakt mizerná.

Reagovat
misinho7

nic to nemeni na tom ze prve museli vyhrat LM aby sa tam dostali ...co barcicka nedokazala

Reagovat
LuckyCharlie

Ona to vlastně dokázala už dřív, konkrétně teda 3x .. dostat se do této "nadnárodní" soutěže

Reagovat
sylarko

tym padom ste boli najlepsi minulu sezonu ne? nie tuto

Reagovat
bobis21

vždyť jednu z těch zmíněných trofejí vyhráli před 2,5 měsíci

Reagovat
sylarko

liga majstrov je turnaj kde sa urcuje najlepsi team sveta ne? ci si fakt realne myslis , ze keby vyhra gremio ci aky team tam bol tak je najlepsi na svete? sak proti tamtym teamom by vyhrala aj sparta

Reagovat
LuckyCharlie

Hádám, že i možná více než 1:0 a navíc by se poločas nemusela bát o výsledek

Reagovat
sylarko

Reagovat
bobis21

ano, kdyby vyhrálo MS Gremio tak je nejlepší na světě

Reagovat
sylarko

to nemyslis vazne

Reagovat
bobis21

chápu, takže podle tvojí logiky je prostě nejlšpí Barcelona a je jedno že Real vyhrál za poslední 2 roky všechno

Reagovat
sylarko

a podla tvojej logiky je lepsia girona, bo porazila real

Reagovat
bobis21

ne, není - to by spíše odpovídalo té tvojí logice

Reagovat
sylarko

teraz si napisal, ze keby gremio vyhra vtom turnaji nad realom, tak budu najlepsi na svete, ale ked porazi real girona, tak to nic neznamena? wtf? ..ako beriem real ako najlepsi za minuly rok, kedze vyhrali LM, ale tento rok urcite najlepsi niesu, ten sranda pohar nema odpovedajucu hodnotu ...

Reagovat
bobis21

kdyby je Grémio porazilo ve FINÁLE MISTROVSTVÍ SVĚTA. Vážně nevidíš žádný rozdíl mezi finále mistrovství světa a náhodným ligovým zápasem? tohle může opravdu vypadnout jen z fanouška Barcelony

Reagovat
sylarko

takze mi chces povedat , ze to gremio by teraz porazilo barcelonu, atletico, man city atd?

Reagovat
bobis21

to zase říkám kde? ty vážně neumíš ani číst a pochopit text?

Reagovat
sylarko

si povedal, ze ked real vyhral ten sranda pohar, tak je najlepsi na svete ne? tympadom gremio by malo ako finalista byt druhy najlepsi tym na svete, co znamena, ze by mali byt lepsi jak zbytok ne? taze by mali byt logicky lepsi jak ManC ci barcelona...

Reagovat
bobis21

jenže to neznamená že musí vyhrát 100% zápasů já fakt končím, ty jsi snad nejhloupější člověk kterého jsem tady potkal

Reagovat
sylarko

ty tu tvrdis, ze tento rok je stale najlepsi real, co NIE JE!! neviem kto je tu hlupy...

Reagovat
bobis21

zatím pořád je nebo snad je obhájcem trofeje někdo jiný?

Reagovat
sylarko

najlepsi je tak na papieri maximalne...najlepsi team na svete a v lige je na 3. mieste...to nedava logiku minulorocnu ligu majstrov vyhral za minuly rok nie za tento. to ze je obhajca titulu neznamena, ze je v tomto roku najlepsi...ked si v danom rocniku najlepsi, tak vyhras vsetko co sa da(real minuly rok), ale tento rok je nieco ine....

Reagovat
smazaný uživatel

Obdivuji tvou výdrž vzdal jsem to s ním po druhým komentáři

Reagovat
smazaný uživatel

*Vzdal bych to

Reagovat
sylarko

no jasne, ked si fanusik realu, tak ti to je kus neprijemne co?

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Že by titul v LM

Reagovat
smazaný uživatel

Vítězná mentalita a psychická odolnost.

A to jsou věci, které se za pertodolary koupit nedají, takže jste v pejči.

Reagovat
Staenly10

Já bych spíš dodal chuť za ten tým makat, ale i tohle chybí no.

Reagovat
Staenly10

Já bych spíš dodal chuť za ten tým makat, ale i tohle chybí no.

Reagovat
mayday

Proto tam nemá co dělat třeba Veratti. Rapl, u kterýho nikdy nevíš, kdy to posere. Já bych ji do týmu nechtěl, včera definitivně pohřbil i ty poslední šance, co ještě v té situaci měli. Fotbalista na svým poštu určitě dobrej, ale pokud bych skládal dobře fungující tým, tak jeho prostě ne. Stejnej případ jako třeba Vidal.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
domingo

Oproti Blancove ere je na tom tymu hrozne videt nejaka zmena mentality. Jasne, ze L1 neni pro tym formatu PSG uplne kompetitivni soutez (a na tom se nic moc menit nebude, je to proste handicap, se kterym se musi poprat, stejne jako se jiny tymy musi poprat s jinyma handicapama), ale pod Blancem z nich misty sel opravdu strach. Ve Francii vyhravali uplne vsechno a bylo to naprosto prirozeny, hraci chodili i do zapasu CdL s tim, ze jsou to proste vitezove a vubec nic jinyho neprichazi v uvahu.

V Evrope potom narazeli hlavne na nedostatek zkusenosti s top urovni a kreativity, ale muselo se s nima proste pocitat, kazdej vedel, ze tohle je proste tym postavenej k tomu, aby vyhraval. Emeryho PSG nejenze tenhle faktor postrada, ono vlastne ani nepusobi jako tym. Jsou tak presvedceni o sve kvalite, ze L1 hrajou na pul plynu, coz za Blanka proste nebylo predstavitelny. Stejne jako nebylo predstavitelny, ze by nebrali titul, coz se Emerymu "povedlo" hned v prvni sezone. Ted teda i na pul plynu ligu vyhrajou, ale takovy to vedomi setrvacne sily uz z nich neni vubec citit.

Rikal jsem to uz kdyz Emeryho brali a rikam to znova: PSG dela velkou chybu, kdyz bere L1 jako nutny zlo a soustredi se vylozene jenom na dobyti Evropy. Aby se jim neco takovyho povedlo, musela by z nich vyzarovat naprosta suverenita na domaci scene, ktera by jim pomohla nabrat potrebny sebevedomi (Bayern tenhle faktor ma, Juventus taky). Je to videt i primo na hristi: za Blanca ten tym bral titul v rekordne kratkym case po vyhre 9:0 na Troyes. To je proste absolutni dominance, vizitka tymu pripravenyho postoupit o patro vys a zautocit na Evropu.

Co z tohohle feelingu v Parizi realne zbylo? Fakt mel Khelaifi pocit, ze vyhrat poprvy v historii domaci quadruple a hned napresrok to zopakovat je odted uz samozrejmost? Nebo je mu to jedno? Oboji je spatne. Tenhle tym nema respekt z lokalni konkurence a vraci se mu to na evropsky scene. Za Blanka ten respekt mel, a byl to obrovskej rozdil. A vysledky to potvrzujou, jak doma, tak v Evrope.

Je to asi i tim, ze Blanc je Francouz a tym mu vedl Ibra. Emery neni Francouz a tym mu vede Neymar.

Pokud teda Khelaifi porad chce dobyvat Evropu, mel by okamzite zahajit jednani s Carlettem.

Reagovat
domingo

Je fakt obrovskej rozdil mezi Ibrou, kterej se na to hriste sel porvat i proti Chambers v poharu, a Neymarem, kterej si do novin vymrčuje, at ho spoluhraci poustej k penaltam.

Reagovat
nani92

ešteže maju Cavaniho

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Hodný strýček Carlo by přišel "šéfovat" týmu s Neymarem, Cavanim, Mbappém, Thiago Silvou atd? Myslím si, že by si s ním na první dobrou vytřeli zadní otvor.

Reagovat
ttopi

Tak jako všude.

Ancelotti by potřeboval, aby byl tak rok 1995. Dneska na to nemá, aby kočíroval takový klub.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Largo

Reagovat
domingo

Tak o tri odstavce driv pisu, ze mi tahle cesta prijde jako blbost Ale kdyz uz v ni teda chteji pokracovat, coz Khelaifi imo chtit bude, tak potrebujou v prvni rade vylozene kvalitniho trenera. Protoze do ty play off se dostanou tak jako tak.

Idealni by pro ne samozrejme bylo najit nekoho, kdo z nich zase udela totalni valec doma, bude mit autoritu a podari se mu to prenest i do Evropy.

Reagovat
smazaný uživatel

Carlo je v Evropě skvělý, ale já si myslím, že už mentálně nemá na to, aby utáhl opratě takovým mustangům, co v Paříži teď jsou.

Reagovat
domingo

To je asi fakt, no. Skoda, ze tam maji natahano tolik hajzliku, kdyby slo ciste o to poskladat hvezdy do funkcniho celku, tak by byl porad nejlepsi.

Takhle teda asi ten Conte.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jinak příspěvek parádní.

Reagovat
Largo

Reagovat
ADM

Reagovat
Whitemedia

V létě vezmou Conteho.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, to by fungovat asi mohlo.

Reagovat
Manik...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ten mi taky nepřijde jako nějaká opravdu dobrá volba, v Evropě nepředvedl za těch spoustu let vůbec nic, na jeho styl fotbalu PSG ani nemá hráče a když dostane prostor k přestavbě kádru, tak bych se vůbec nedivil, pokud by ten tým srazil o level dolů, jako se mu to povedlo v Chelsea, kde to teda až někdy absurdně hází na vedení.

Reagovat
Miguel19

Myslím, že jak u nás, tak v Juve moc prostoru na přestavbu kádru nedostal.

Reagovat
blade115

Conte svůj styl upravuje podle klubu, v kterém aktuálně je. Nikdy by je netlačil do hry na 3 stopery, pokud na to nemají kádr. Conte je právě z těch top trenérů asi nejflexibilnější. Ale osobně si nejsem jistý, jestli by radši nešel zpátky do Itálie, ta emoční vazba k rodišti je u něj silně znát.

Reagovat
Svatej

že na to měl tolik příležitostí tyvole

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť letos střílí nejvíc gólů v Evropě, domácí poháry si dávají úplně v klidu a na konce sezony můžou mít v L1 více bodů než Blanc 15/16. Přece u rozdílu mezi prvním a druhým nezáleží jen na vítězi, takže ten argument s rekordním časem moc velkou váhu nemá. Neymar si možná vymrčuje, ale i tak je prostě skoro v každém zápase nejlepším hráčem PSG a na Bernabéu předvedl takový výkon, ke kterému se Ibra v LM proti podobnému soupeři ani nepřiblížil.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ibrovo PSG nebylo v ničem lepší. Samozřejmě je pravda, že se ten velkoklub teprve budoval a teď už tam jsou schopni chodit i světoví hráči, což nebývalo pravidlem. Neymar není vůdce, ale individuálně je to mnohem lepší hráč, než kdy byla pařížská verze Ibry.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak. Navíc zatímco Emery padl s Realem a Barcelonou, tak Blanc dokázal vyhořet proti Chelsea a hlavně v oné zmíněné rekordní sezoně proti Pellegriniho průměrným City.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Neutron

ale akym spôsobom padol s Barcou alebo Realom...prejav ako na okrese

Reagovat
verv

Ono ani tak nejde o to, že dokáže přejít přes 5 hráčů a dát gól, ale spíš že Ibra svým výkonem a nasazením dokáže strhnout ostatní spoluhráče. což se o Neymarovi nedá říct ani zdaleka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bellgarion

Souhlasím, pokazit tolik akcí během jednoho zápasu se mu fakt nepodařilo.

Reagovat
Bellgarion

se Ibrovi nepodařilo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Masi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
verv

Reagovat
Yanek

Vesměs souhlasím, ale pokud si dobře vzpomínám, tak za Blanca mělo PSG v LM taky rezervy. Často se prezentovali bezkrevně, chyběla jim agresivita, byli čitelní... Psal jsem tu mockrát, že Blanc by měl odejít, ale Emery určitě není dobrou náhradou. Ten měl vypadnout nejpozději po blamáži s Barcou.

Šejk chtěl koncepční řešení a spálil se, City jsou navíc důkazem, že velkoklub se buduje dlouho a vyžaduje to hodně trpělivosti + peněz.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
papanegra

Už jsem to říkal před duelem, kvalitní trenér. Co něco dokázal i v evropě, myslím, že by takovej Ancelotti pro to byl jako stvořenej...

Reagovat
Neutron

tak vyhral 3x Europsku ligu, to nie je uplne nic, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ttopi

Taky dobrý

Reagovat
Placebo

Chybí jim těžký zápasy. Francouzská liga je dostatečně takticky nepřipraví. Skupinou LM projdou, ale ve vyřazovací fázi chybí právě zkušenosti, které přichází, až když o něco jde.

Reagovat
mayday

Taky to tak vidím. Aby udělali pořádnej úspěch v LM nebo dokonce snad vyhráli, to by museli v jednom roce koupit Messiho, De Bruyneho, Ramose a někoho k nim a risknout to na jednu sezonu. Postupným budováním a nakupováním ten tým nikdy nenabere ty zkušenosti, protože se bude zčásti furt měnit. Navíc během té sezony se tým ukolíbá tím snadným průběhem.

Reagovat
2miguel1

ono dost to ovplivnilo Neymarovo zranenie, mozno ani nie ze by tak chybal, skor v hlavach ostatnych hracov PSG, toto mal Real velke stastie ze sa akurat zranil pred vzajomnym zapasom. Emery nema na PSG, ten po sezone pojde. Momentalne vidim najsilnejsie muzstva City,Barcu,Liverpool,Beyern

Reagovat
misinho7

Reagovat
Lifted

zase klasika od Kulés, Real když nemá dobrej los, ale naopak dostal "nejlepší tým Evropy" (čti PSG), tak zas měl štěstí

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Co to meles, zrovna tohle bylo uplne normalni, objektivni zhodnoceni neymarovi absence. nebo snad real nemel stesti ze se protivnikovi zranil nejlepsi hrac?

Reagovat
r.mrazik

dobre jim tak...ted jeste aby to "slo" takhle City a bude to prima...

Reagovat
vladino10

..tak im treba, keď investujú 400 miliónov do útoku, v ktorom už predtým majú di mariu, draxlera, cavaniho a na lavicu lucasa..

Reagovat
CHONG

Každopádně se těším na letní trenérské rošády, to bude legrace.

Reagovat
smazaný uživatel

Bez kvalitní zálohy se těžko dá v Lize mistrů uhrát nějaký slušný výsledek.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepsi trener a stred zalohy. Kdyz jsem videl, jak pred tim vápnem jsou uplne jalovi a stojí to u nich hlavně na hře pres křídla... Se divim, ze nesli treba po Ozilovi

Reagovat
Staenly10

Největší problém je podle mě v charakteru hráčů, který kupujou. Fotbalově super, charakterně krysy (většinou), a když tomu ještě nově šéfuje ten vrchní brazilskej klaun, tak je to jasný.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně je komfort, když si někdo může dovolit nechat sedět na lavici takovýho playera, jako je Draxler. Závidím.

Reagovat
teenz

I tak jim to je k hovnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí jim tým.

Reagovat
ADM
Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Čenda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spasitel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Edgewalker

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě příští sezonu bude u PSG Wenger, zapamatujte si tyhle slova.

Reagovat
smazaný uživatel

čiže budú 4tí vo franczúskej lige?

Reagovat
bobis21

6.

Reagovat
Spalovač šancí

Ale vyhrají Emirates Cup

Reagovat
smazaný uživatel

Dúfam že žiaden úspech mať nebudú, arogantné vyhlásenie že za 400 utratených milionov čakali viac.. je úmerné úbohosti toho klubu.

Reagovat
kilobyte

Zkusil bych dát pár mega na uklízečky. Tam mají ještě mezery.

Reagovat
ADM

Ono to je aj tak neuveriteľné, že v lete vyhodia len tak 400 milionov za posily do utoku a na lavici nechajú Emeryho, ktorý nevyhral ani ligu a vypadol z LM po 4 golovom naskoku...

Reagovat
kilobyte

Tak logicky mu koupili hráče do útoku aby si udělal větší náskok.

Reagovat
kattos

1) Trenér.

2) Golman taky není špička, lehké zaváhání Areoly minulej zápas je stálo hodně.

3) Týmová pohoda

Reagovat
smazaný uživatel

Týmový duch a charakter

Reagovat
smazaný uživatel

Tréner. Už po tom čo predviedli minuly rok na Camp Nou mal dostať kopačky. A je jedno, že to menezoval rozhodca. Taký naskok nemôže kvalitný tím stratiť. No a ten titul čo im zobralo Monaco mu už mal zlomiť väzy na 100 pro.

Reagovat
smazaný uživatel

Charakter a hlad po vítězství. Trenéra, který si dokáže v týmu udělat pořádek a sjednat respekt i u těch největších hvězd typu Neymar.

Reagovat
smazaný uživatel

Momentálně jim chybí ještě pořád především historická velikost jejich klubu. Zatímco v klubech jako Real, Barcelona, Bayern, Juventus vytváří motivaci hráčů tahle velikost a čest být jí součástí, v PSG musí vytvářet motivaci lidi. A je to také o osobnostech spjatých s historií klubu, a to jak minulých, tak současných. Konečně to dokládá chování Neymara, který byl pod značkou Barcelony daleko ušláplejší osobností nežli je nyní. Nyní nad ním totiž nevládne aura velikosti klubu, ale tu velikost má naplnit on sám a nezvládá to, protože přepnout se z nezkrotně se vyvíjející individuality k výkonu, který nebude její exhibicí, ale naopak jejím vědomým nasměrováním k potřebám týmu, je možná vůbec ten nejtěžší obrat i na obecné úrovni života. A takových hráčů má PSG hned několik. Zatímco například Real předvádí tohoto takřka dokonalou syntézu, syntézu individuality a klubu. Důvodem je historická identifikace a identita. Když se jednomu hráči Realu nedaří z ostatních je velmi cítit jejich apel na něho - "nevzdávej to, hraj dál, my tě podržíme, jsme Real". Téhle iniciativy včera nebyl schopen jediný hráč PSG. Naopak tenhle Zidanův Real má tuhle iniciativu enormní, takřka od každého hráče na hřišti. Nemohlo to tak dopadnout jinak. Samozřejmě také Real má své problémy a tím musí být zákonitě motivace směrem k ligové soutěží (udržovat v týmu zdravě napjatou konkurenci přílivem nové agresivní krve se bude muset Zidane ještě naučit), ale v té velikosti pozitivního podřízeného myšlení je stále rozdíl mezi Realem a PSG propastný, ačkoli paradoxně oné agresivní krve je v PSG víc než dost. Jenže jen ta nestačí. A nestačí ani ambice, naplnění ambicí zajistí totiž až schopnost individuality být čímsi jako originálním duplikátem cílů klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Utratit dalsi miliardy??

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele