Sporting požaduje kompenzaci za letní hromadný odchod hráčů

01.08.2018, 18:07
Aktuality
Sporting Lisabon bude požadovat kompenzaci za odchody tří hráčů, kteří letos v létě zrušili v klubu své kontrakty. Celkem jde o téměř 200 milionů eur.

Konkrétně jde o brankáře Ruie Patrícia a záložníky Gelsona Martinse a Daniela Podenceho. Všichni tři se rozhodli zrušit svůj kontrakt poté, co hráče napadli v tréninkovém centru fanoušci.

Za Ruie Patrícia, který zakotvil v anglickém Wolverhamptonu, chce Sporting 57 milionů eur. Rovných 100 milionů požaduje po Atléticu Madrid za křídelníka Gelsona Martinse a za dalšího krajního záložníka Podenceho, jenž posílil řecký Olympiakos Pireus, si žádá čásktu mezi 30 a 40 miliony eur.

Rozhodnout o tom, zda Sporting má na odstupné nárok, musí Arbitrážní soud pro sport (CAS) ve švýcarském Lausanne.

Sporting v květnu podobným způsobem opustilo hned devět fotbalistů. Za Williama Carvalha zaplatil španělský Real Betis 20 milionů eur. Další záložník Bruno Fernandes naopak posléze podepsal s klubem nový kontrakt s výstupní klauzulí 100 milionů eur. Stejně tak se do klubu vrátil i nizozemský forvard Bas Dost.

Autor: Jiří Fišara / bbc.co.uk

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sporting opět vyměnil trenéra, v pondělí se týmu ujme Keizer
09.11.2018, 12:42
Arsenal FC - Sporting CP 0:0
08.11.2018, 23:05
Preview: Arsenal FC - Sporting CP
08.11.2018, 12:03
Sporting a Wolverhampton se dohodly na částce za Patrícia
01.11.2018, 11:57
Arsenal slaví jedenáctou výhru v řadě a je blízko postupu
25.10.2018, 22:51
Rozjetý Arsenal hodlá potvrdit formu i proti Sportingu
25.10.2018, 08:10
Vorskla Poltava - Sporting CP 1:2
05.10.2018, 08:25
Preview: Vorskla Poltava - Sporting CP
03.10.2018, 17:07
Sporting CP - Qarabağ Ağdam 2:0
21.09.2018, 21:47
Preview: Sporting CP - Qarabağ Ağdam
19.09.2018, 15:45
Doumbia pokračuje ve střídání dresů, letos zkusí štěstí v Gironě
29.08.2018, 10:01
Dost změnil rozhodnutí a zůstává ve Sportingu
21.07.2018, 13:57
Sporting přišel o další oporu. William Carvalho jde do Betisu
13.07.2018, 23:28
Nani potvrdil návrat, upsal se Sportingu
11.07.2018, 20:42
Situaci ve Sportingu bude pomáhat uklidňovat bývalý kouč Peseiro
02.07.2018, 11:58
Nový kouč Sportingu Mihajlović po devíti dnech skončil
28.06.2018, 08:50
Šéf Sportingu, který prý poštval fanoušky proti týmu, byl odvolán
24.06.2018, 16:43
Sporting po Jesusovi převezme kouč Mihajlović
18.06.2018, 21:34
Po napadení fanoušky opustili Sporting další hráči
12.06.2018, 15:53
Brankář Patrício se rozhodl ukončit smlouvu se Sportingem
01.06.2018, 17:20
Neapol pracuje na příchodu Patrícia, ten už dostal nabídku kontraktu
08.05.2018, 11:35

Komentáře (139)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Rock

Mají nárok na úplný hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Tak skúšajú to...

Reagovat
Pablos

Jako jo, ale chtěj částky, který by nevyšroubovali na takovou hodnotu ani kdyby došlo k normálnímu transferu.

Reagovat
Ross Geller

To je jako když jdeš na pohovor do nové práce a zeptají se tě, jaký očekáváš plat. Taky řekneš vyšší částku, než očekáváš. Protože když řekneš víc, tak je šance, že ti více dají. Když řekneš malou částku, tak dostaneš jen to málo co si řekneš.

Reagovat
Pablos

no ale tady je to spíš, že jdeš na pozici kde se bere normálně 20tis. a ty řekneš že chceš 40tis. né 25tis nebo 30tis ...ale rovnou dardu

Reagovat
Seydou Doumbia

Zase když to přestělíš mohou se s tebou hned rozloučit protože si nenasytný. Když zase řekneš malou částku tak jsou schopní ti dát ještě méně. To je záludná otázka, kterou bych asi nechtěl nikdy dostat.

Reagovat
Uwe háže buly

Já zažil teda obojí, řekl jsem moc i málo. Když jsem řekl kdysi 26, dostal jsem 23, pak jsem si řekl 24 a začínal jsem na 28

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Pablos

To je chytrý vyrukovat s přemrštěnejme částkama

Reagovat
smazaný uživatel

haha, mali by za nich chciet tolko ako maju hodnotu na tranfermarkete to by bolo objektivnejsie

Reagovat
Pablos

ne, ale částku jako odstupné.

Reagovat
smazaný uživatel

no ja som to nemyslel v zlom len ze by to bolo objektivnejsie /ich realna hodnota

Reagovat
Pablos

no to haha na začátku dost zkreslovalo ten zbytek věty

Reagovat
Benfica

transfermarket objektívnejšie veď tam sú tie hodnoty apsolútne uletené..

Reagovat
smazaný uživatel

mne pridu adekvatne

Reagovat
Benfica

Uplne mimo unreal.. uz len ked si porovnas hracov v jednom klube.. alle inak stranka fajn celkom dost inofos o hracoch..

Reagovat
Le Gunner

Naprosto logický tah. Když se v NHL hádají před arbitráží o plat, hráči zpravidla žádají o dost více, než by si zasloužili, aby soudce sáhl ke zprůměrované částce (klub zase většinou nabízí méně) a tak se většinou "vlk nají a koza zůstane celá".

Reagovat
Agent z Melmacu

možte ísť akurát tak do piči Sporting

Reagovat
FC Porto FC

Něco by dostat měly ale ne takový pálky

Reagovat
Uwe háže buly

Logicky nadsadili částky a budou doufat, že dostanou aspoň 70 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl Martins klauzuli na 60 ? A ten Podence Ale tak co no, stejně dostanou prd.

https://i.ytimg.com/vi/9HIlNhuFgb0/hqdefault.jpg

Reagovat
Seydou Doumbia

OT : Do kdy je přestupové v L1?

Reagovat
dinss

Klasicky do konce srpna(?).

Reagovat
Uwe háže buly

Ale teda Podence slušný ústřel

Reagovat
Fairplay

Stejně je to mazec, že třeba za Gelsona padaly částky jako 50, 60 mega a teď o něj přijdou takhle.. Je mi jich líto.

Reagovat
Ranoth

muzou si zato sami

Reagovat
JuventusFC1897

Reagovat
smazaný uživatel

Můžou za to jenom debilní "fanoušci". Klub měl sice zabezpečit tréninkový prostory, ale když člověk chce, tak se dostane skoro kamkoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

Neměli prodávat zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

To je potvrdené, že zápas predali, alebo je to iba domnienka.

Ak to nie je domnienka, FPF to neriešila? Nechali to tak?

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, že ti fanoušci vtrhli na jejich trenink, tak asi mezi nimi byl někdo, kdo měl z týmu info. Jinak by kvůli tomu zápasu tak neřádili. Chceš mít přiznání od prezidenta klubu?

Reagovat
smazaný uživatel

Prezident klubu to asi nepredal, to dá rozum.Veď sa aj tu spomína, že tých fanúšikov poštvalo vedenie, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, nemám kámoše v Portugalsku. Ale naše ústecký hokejisty taky chtěli zabít, když prodali zápas o extraligu.

Reagovat
smazaný uživatel

To úplne chápem. To je podraz ako hrom.

Ak to teda tak bolo, tak sa tým fanúšikom nedivím, že tí horkokrvnejší vzali spravodlivosť do vlastných rúk.

Fandíš klubu, možno preto, že mu fandil otec aj dedo, tešíš sa na LM a potom sa dozvieš toto...

Ak to bolo takto, čiastočne chápem ten incident.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak o ústeckym Slovanu to vím na 100% a tím pádem si nedělám iluze, že ve fotbalu je to jinak. A prohrát souboj o druhé místo a nechat soupeře dojít na místo zajišťujcí EL je prostě divné. Zřejmě proto ten útok. Ale ať si každý myslí, co chce.

Reagovat
smazaný uživatel

Dík za info.

Nie nadarmo starí Rimania vravievali : Audiatur et altera pars.

Reagovat
Benfica

rieši sa každé podozrenie, čo i len drobunké.. a zrovna toto sa neriešilo

Reagovat
smazaný uživatel

Veď práve...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Si myslíš, že fanoušci měli dlouhou chvíli, nešla jim doma wifi, tak nemohli honit, tak si řekli, že půjdou okořenit trenink fotbalistů? Divná náhoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, protoze tihle idioti potrebuji dukazy. Je to jen tva konspiracni teorie. Pokud se o pripad Sportingu zajimas vice, tak jiste vis, ze nalada v kabine byla dlouhodobe na bodu mrazu a to predevsim diky infantilnimu chovani prezidenta.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
Seydou Doumbia

Vrchol bylo potom prohrát i pohár.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím ligové utkání.

Reagovat
bobis21

vedení k tomu fanoušky prakticky nabádalo

Reagovat
exot12

Ako?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Phillipinho

Atletico jim nabizelo 22 mega+10 v bonusech za Gelsona, ale oni to odmitli.

Reagovat
r.mrazik

Dobrá almuzna

Reagovat
Fairplay

Tak když předtím byl na spadnutí prodej za šedesát..

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy předtím ? Jsem něvěděl že chtěli Atléti zaplatit tu výstupku. Pool měl tuším zájem rok zpět, ale nic na spadnutí nebylo. A mluvilo se max o 50. Po tom průseru chtěl Sporting 45 a Arsenal nabídl 30 nebo kolik a to Sporting zamítl, ikdyž už i Martinsovi bylo přislíbeno, že odejde. Pak vypověděl smlouvu. Pak ještě nabízelo Atletico nějaký to odstupný co tu někdo psal.

Reagovat
Fairplay

Myslím že už je to dva roky zpátky, co byl docela vážně spojován s United.

Reagovat
smazaný uživatel

Směšná částka..

Reagovat
Ferguson6

Snáď to vyhrajú

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Seydou Doumbia

Když přimouřim obě oči tak to výjde maximálně na takových 90.

Reagovat
Seydou Doumbia

Když přimouřim obě oči tak to výjde maximálně na takových 90.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
čutalista

Jako nic, jestli to měli hráči ve smlouvách, že za těchhle okolností se smlouva ruší.... žaloval by jsem toho co to tak spackal, ale joooo....z něj nikdy tolik nedostanou

Je mi jich líto, ale toho blba si tam dosadili sami jestli se nemilím... :((((

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu je to od těch hráčů taky kopanec do slabin. Nejdřív prodají zápas a pak si z klubu zdrhnou s tím, že se bojí o své zdraví. Já se těm fanouškům nedivím. Neříkám, že je to správné. Ale zrovna v Portugalsku to chápu. A svým způsobem, jak jinak zatáčet s korupcí? Prachy jo, ale nést následky ne. Než si ten výsledek domluvili, to se asi o své zdraví nebáli, že. A teď jetě toto. Cirkus. FIFA by spíš měla napařit pokuty všem a třeba dát i nějaký zákaz činnosti.

Reagovat
twelwer

Mas nejaky dokaz ze predali zapas ? ...myslis ze im dal nejaky priemerny tym portugalskej ligy viac ako by mohli mať v LM hej ?

Reagovat
Benfica

no zas Martimo nie je priemer, ale inak máš pravdu..

Reagovat
twelwer

Nemyslel som to nejako dehonestujuco, ale proste neni to ten uplny top v portugalsku. ;)

Reagovat
Benfica

Reagovat
Benfica

nejaký dôkaz, oficiálne obvinenie, alebo potvredenie, že to bol predaný zápas, že to píšeš s takou istotou?

Reagovat
smazaný uživatel

zmrdi, klub jim dal šanci a peníze, zdrhli hned při první příležitosti... kurvy

Reagovat
Abstinence

si představ, že si tak v poklidu trénuješ a teď tam na tebe naběhne hromada zakuklených fanoušků s tyčema a začnou tě mlátit, přinejmenším honit a vyhrožovat ti.. okamžitě bych z tama šel do hajzlu a už se tam nikdy neukázal.. a nejde o "strach", ale o princip.. kdyby byli zmrdi, tak ještě Sporting můžou zažalovat, že je nedokázal ochránit

Reagovat
smazaný uživatel

jj a to si přestav že dva fotbalisty zabili a tři znásilnili ,,,

Reagovat
Abstinence

mno mně to normální nepříjde.. tobě třeba jo, každej to vidí jinak

Reagovat
smazaný uživatel

kvůli takovým píčím jako ty jde západ do zadku... a co takhle OK, stal se průser, ale klub za to zcela nemohl, sednout si a dohodnout se, aby zvýšili bezpečnost a pokud se něco podobného stane, odejdou nebo se dohodnou s klubem, že jim dají do smlouvy přijatelnou výkupky... ale jen píče a kurvy jako ty by hned utekli od někoho, kdo ti podal pomocnou ruku a nabídli ti šanci, z takových zmrdů je mi k zblití

Reagovat
smazaný uživatel

*utekly, přijatelné

Reagovat
Abstinence

Já bych prostě nehrál v klubu, jehož vlastní fanoušci by mě zmlátili tyčí.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

jojo a proto se zachováš jako kurva vůči někomu, kdo tě živil, místo toho, abyste si sedli a dohodli

Reagovat
Abstinence

Mě to příjde prostě jako dostatečnej důvod na to se jim tam na to vysrat.. ale domluva je samozřejmě vždy lepší. Jenže to není tak jednoduché, jak si myslíš. Určitě by je nepustili jen tak, říkali by si částky, které by ostatní třeba nezaplatili nebo by ty kluby věděly, že chcou pryč a tak by nabízely málo.. ani nevíš, jestli se o tu domluvu třeba nepokoušeli..

A teď tvým jazykem: Kurva píča hajzl kokot.

Reagovat
smazaný uživatel

Co si tak pamatuju, tak ty "fanoušky" na ně de facto poštval bývalý prezident klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo tam nikoho nezmlátil tyčí. To by ti fotbalisti po tom incidentu vypadali jinak. Je to od nich nechutné chování.

Reagovat
Abstinence

Viděl jsem fotku tuším Base Dosta, jak měl ránu na hlavě.. a polož si otázku proč by chtěli odejít, když by se nic nestalo? Nenafingovali to náhodou sami? Třeba to nebyli fanoušci ale nějací herci, aby pak měli hráči důvod zrušit smlouvu

Reagovat
smazaný uživatel

No. Bas Dost tam zůstává. Martins nebo Patricio nějakou ránu měli? Prostě jen zmrdsky využili situace.

Reagovat
Abstinence

A důvod? Proč by tam Patricio celej život hrál a prodlužoval smlouvu, když by tam nechtěl bejt a musel čekat na něco takového, aby z tama vypadnul? Prostě nebyli zvědaví na neustálé vyhrožování od vlastních fanoušků a když to přešlo v reálný útok, tak si řekli, že stačilo.. dle mě.. ale možná víš víc, tak prosímtě klidně mě pouč.. ale prvně se zeptej sám sebe, jestli bys chtěl hrát za klub a žít i se svou rodinou ve městě, kde tě tihle chuligáni znají, asi i ví kde bydlíš, reálně jsou schopní tě zmlátit a nebo bys radši šel do hajzlu a hrál někde v klidu..

Reagovat
smazaný uživatel

jo neustále vyhrožování... je ti jasné, že když hráč odchází zdarma, tak si vydupe větší bonusový podpis a lepší podmínky do smlouvy viď? takový martins by jinak odcházel za 50+ a patrício? ten je rád, že dostane balík od Wolves, asi o něj nebyl tak velký zájem dříve

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby mě na tom klubu záleželo, tak bych zůstal. Určitě bych neodešel takhle. Od nich jako od odchovanců je to flusanec. Já bych tohle svému mateřskému klubu nikdy neudělal.

Reagovat
Azazelo RD

Bas Dost tam zůstává, protože dostal tyčí pořádně a nepamatuje si to.

Reagovat
ladyboy arsenal

Reagovat
Abstinence

ale jinak působíš teda hrozně drsně, docela se tě bojím.. nejsi náhodou fanoušek Sportingu?

Reagovat
smazaný uživatel

Formujete v Balikove domobranu proti muslimakum? Hned bych se citil bezpecneji.

Reagovat
smazaný uživatel

co máš proti muslimům, ty zmrde?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Reagovat
Josifek

Reagovat
bobis21

problém je právě v tom, že vedení klubu na tom měl svůj podíl

Reagovat
r3

Ty si tiez pekne uleteny, kamarat.

Reagovat
tunkic

Reagovat
exot12

Si predstav, že si tak vkľude hráš zápas a súper ti zlomí nohu... alebo na zápase na súperovom ihrisku ťa napadnú fanúšikovia súpera... príklady z reality ideš na zápas a v klubovom autobuse a pri autobuse vybuchne bomba a zraní ťa! To mali hráči BVB dať hromadné výpovede? Ďalší reálny príklad, len si tak hráš zápas a tam vtrhne majiteľ s pištoľou! To mali dať hráči všetkých klubov výpoveď lebo federácia neochránila hráčov a môže sa to zopakovať znova?

Takže o akom princípe tu hovoríš?

Reagovat
Abstinence

Co to meleš? Stejné by to bylo, kdyby bombu odpálil kotel Dortmundu za špatné výkony.. a v tom případě bych do hajzlu šel.. Pokud se nepletu, tak za tím stál jeden pomatený týpek, který to udělal kvůli politice.. nebo tak nějak.. takže to je úplně mimo cos napsal..

Kdyby po mě střílel majitel klubu z pistole, tak to je ještě horší, než když na tebe naběhnou fanoušci, ale to už vyloženě cucáš z prstu a to s tou zlomenou nohou od soupeře fakt nechápu, vysvětli co to má společného s tím, že na tebe naběhnou desítky fanoušků tvého vlastního týmu a zmlátí tě. Díky za vysvětlení

Reagovat
smazaný uživatel

achjo, nejenže jsi morální kurva, ale buď neumíš číst nebo nerozumíš psanému projevu... v obojím případě jsi idiot, idiotská kurva

Reagovat
Abstinence

Aha, myslíš toho řeka.. no to je skvělý případ.. člověk, který měl zastrčenou zbraň a neměl žádný úmysl ji použít, akorát mu kdosi vyslékl sako, tak byla na chvíli vidět v televizi

Reagovat
Josifek

Chudák Rui Patricio, který se na tu první příležitost ke zdrhnutí načekal přes deset let

Ale jen ze sebe dál dělej debílka, když tě to baví

Reagovat
smazaný uživatel

jojo, protože reálně ho nikdo pořádný nechtěl a šel do Wolves jen kvůli penězům..... to by ale měl pochopit i ten nejhloupější fanoušek madridu ne?

Reagovat
Josifek

Jasně, určitě ho nikdo nikdy nechtě, po těch spolehlivých službách, co X let ve Sportingu odváděla hromadě zápasů, co odehrál za nároďákl ...a že šel do finančně zprasený PL do nějakýho Wolves kvůli penězům je jasný, bohužel. Ale je to jeho volba, na kterou má právo, zvlášť po tom všem, co pro Sporting udělal..

Real má hodně hloupých fanoušků, bohužel, ale jen málokterý z nich se s tebou může rovnat. Když tomu přičteme tvou zálibu chodit proti proudu a zastávat debilní názory, tak je to celkem vražedný kombo. Ale chápu, taky bych byl frustrovaný z toho, co se děje s MU po odchodu Sira..

Reagovat
smazaný uživatel

hele. takoví idioti jako ty se neustále baví o nějakých hypotetických situacích... chtěl nechtěl... přestoupil někam za těch 10 let? NE. Kdyby byl tak dobrý, skončil by jinde než ve Wolves. Nechápu, proč vás fanoušky madridu táhne k tomu být neustále všem ke smíchu a veřejně se tady ponižujete... ty jsi tak blbej, že napíšeš dva odstavce, ve kterém mi jen potvrdíš, že šel kvůli penězům, protože je to jinak průměrák a neměl nikdy pořádnou nabídku... a bez nějakého argumentu vybliješ sračku, která s tím nemá nic společného

Reagovat
Josifek

Ty si fakt idiot. Že si zvolil angažmá asi i hodně kvůli penězům přece neznamená, že neměl nikdy na výběr z nějakých jiných variant? Prostě se rozhodl dle priorit a jestli pro něj byla priorita využít nejštědřejší nabídky s celkem obstojným sportovní výzvou (zas to není žádná zkurvená čína), tak na to má právo. Aspon kolem toho nevedl řeči typu, že se mu splnil dětský sen atp.

A debila jsi ze sebe udělal akorát ty:

"zmrdi, klub jim dal šanci a peníze, zdrhli hned při první příležitosti... kurvy"

"přestoupil někam za těch 10 let? NE"

A hned sám vzápětí upozornuješ na to, že byl sportingu věrný přes deset let, což poněkud nekorespunduje s tím, že by to byl zmrd, co utekl při první příležitosti. Jen letos se psalo ještě před tím incidentem s "fanoušky" psalo, že se o něj zajímá třeba Neapol..

A z toho, co jsem napsal, by tě nic nemělo při soudném uvažování opravňovat si myslet, že nikdy neměl pořádnou nabídku. A pokud si to vyvodil z toho, že jsem připustil, že při přestupu do Wolves šel i kvůli penězům, tak to už je problém tvojí pokroucené "logiky", že si bez důvodu překrucuješ cizí vyjádření.

A jinak k tvému dalšímu vystoupení v diskuzi - kolikrát mě tedy musí napadnout v zaměstnání, abych měl právo jej opustit? Jak dlouho proti mě musí štvát vedení lidi, co by mě měli podporovat? A kolik desítek let (třeba v případě Ruie Patricia) musím zaměstnavateli věrně a dobře sloužit, abych měl právo ve vyeskalované situaci odejít?

Předem díky za jasný a přesný odpovědi, né nějaké demagogické výžblebty o nčem, co jsem vůbec nenapsal. To si nech pro nějaký zemanovce či pitomiovce..

Reagovat
smazaný uživatel

Ty demente, umíš číst? SPORTING mu dával peníze a šanci a utekl při první příležitosti, když zapneš i ten tvůj kurví mozek, tak musíš pochopit, že prostě o něj nebyl zájem, neměl lepší nabídku. Když teď mohl odejít zadarmo a s tučným podpisovým bonusem, tak utekl, aniž by z toho SPORTING něco měl. Ty kreténe, kdyby o něj byl zájem, tak už je dávno jinde, ty si myslíš, že ve sportingu zůstal kvůli srdíčku a pak odejde jen tak do něčeho jako je Wolves? Právě proto je to kurva, že když nebyla lepší nabídka, tak mu byl Sporting dobrý a prodlužoval smlouvu. Když měl první možnost, tak šel hned.

Zajímá se o něj Neapol, klidně i Barca, Real, kdokoli, ale nikomu nestál za to, aby za něj dali dobrou nabídku, chápeš to? On sám se klidně mohl rozhodnout, že neprodlouží smlouvu a půjde jinam, ale jinam neměl reálně kam za lepší nabídkou. Já neupozornuji na to, že jim byl VĚRNÝ, ale že je to průměrák, o kterého nebyl pořádný zájem. Na co máš ten mozek, idiote? To jsou fakta.

Podepsal smlouvu? Podepsal. Prodlužoval ji? Prodlužoval. Tudíž tam na něj nebyl nějaký soustavný nátlak. Pokud proti němu někdo štval někoho, neměl prodlužovat smlouvy. Nebo pokud to prodloužil i přes to, tak jen potvrzuje, co píšu, že je to idiotská kurva. Je zřejmé, že nejlepší smlouvu měl od Sportingu, kde byl rád za jejich peníze, jinak by přece neprodlužoval a mohl jít kdykoliv dřív, je to tak? Pro takové tupé zmrdy jako ty, kteří viní vždy ostatní jen ne sebe je těžké pochopit, že TEBE NIKDO nenutí podepisovat nebo prodlužovat smlouvy. Pokud podepíšeš na nějaký čas, tak tu smlouvu respektuj.

Napadl ho někdo přímo z klubu? Ne. Fanoušci ho napadli. To je jak kdyby tě zmlátil cizí týpek venku. Volej policajty a nech to na soudech. Nelíbil se ti tenhle zážitek v klubu? Popros agenta a domluv se s klubem, ať tě prodají za rozumnou cenu.

Hlavně se ty demente nauč pořádně číst a trochu přemýšlej u toho, ať ti to nemusím psát potřetí, vesměs to samé.

Reagovat
r3

A ten hrac tomu klubu nezaraba peniaze? Ved klub neni charita, je to regulerny biznis a pre majitela velmi pekny. A ked mi ako zamestnancovi (v tomto pripade futbalista) nevie zabezpecit z AKYCHKOLVEK dovodov normalnu bezpecnost, tak neviem preco by to nemal byt dovod na koniec. A to je fakt uplne irelevantne, ci na treningu dostali bejbelkou, prefackanie alebo ho len nahanali. To je len otazka miery, ide o princip.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak chceš zajistit bezpečnosr, když někomu rupne v hlavě? Je to tréninkové centrum, s tímhle se nedá počítat dopředu...To není normální bezpečnost. To byla velmi nestandardní situace,

Reagovat
r3

Ja nechapem, ako si predstavujes, ze funguje akakolvek firma alebo klub.

Samozrejme, ze je to standardna situacia a niekto ma normalne v pracovnej naplni dohliadat na bezpecnost. Toto nie je siedma okresna liga, kde mozes vybehnut za barskym pred zapasom, cez zapas aj po zapase. Toto je v prvom rade biznis, kde ti "beha" na ihrisko niekolko stoviek milionov eur.

Absolutne zlyhanie klubu, nehovorim, ze by nemali dostat mozno nejaku symbolicku cast za prestup.. ale na konci dna je to ich jednoznacne ich chyba, za ktoru si nic ine nezasluzia.

Reagovat
Josifek

Reagovat
Fernando_Torres

Já nevim, to je tak těžký rozkliknout si tady kartičku hráče a podívat se, jestli o něj nějakej zájem během těch deseti let byl nebo ne?

Místo toho, abys tady všechny napadal a svoje pokřivený vnímání světa vydával za fakta, si zkus zjistit něco o tom, co se ve Sportingu během minulé sezony dělo, pak ti možná dojde, že plácáš hovna... Prezident klubu během celé sezony hráče urážel a štval proti nim fanoušky, ten nešťastnej útok byl jen vyvrcholením jeho chování vůči svým hráčům, to se jim pak nemůžeš divit, že v tom klubu už dál nechtějí působit...

Reagovat
smazaný uživatel

Za tuhle diskusi bys měl dostat BAN a byl by klid..

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole "Napadl ho někdo přímo z klubu? Ne. Fanoušci ho napadli. To je jak kdyby tě zmlátil cizí týpek venku." To sou perly

Reagovat
Josifek

V jednom máš pravdu - píšeš pořád to samé - ty stejné sračky jak kolovrátek dokola. Tobě i když se tu za den 100 různých lidí vysměje a bude se ti v dobré víře (tedy ta dobrá víra platí asi jen u těch, co tě ještě neznají) snažit něco vysvětlit, tak stejně neustoupíš ani o píď ve své zaslepené zabedněnosti.

Ještě bych chápal, že tu kurvami budeš nazývat hráče, kteří se ve Sportingu sotva ohřáli, dostali šanci a hned zdrhli. Ale minimálně u Patricia tohle fakt nesedí. A kdyby mu šlo jen o prachy, nebyl by pro něj určitě problém, aby mu jeho agent jako golmanovi v nej letech a navíc zkušenému mistru evropy sehnal nějaké lukrativní angažmá v Číně.

Navíc dle všeho ve Sportingu nešlo jen o jednorázový úlet s partou fans, ale mělo na tom podíl i vedení klubu - respektive prezident, který to tam asi slušně dojebal. A že si někde smluvně vázán, ještě neznamená, že si kus hadru, se kterým si tvůj zaměstnavatel dle libosti může vytírat prdel. A ty tvoje pokusy o "přirovnání", to je taky výsměch

Reagovat
smazaný uživatel

Podavas to dost kokotsky, ale jinak souhlas. Proc to nepojmenovat. Udelali to co udelali, za to je nema pravo nikdo konkretni soudit, ale z hlediska nabozensky mravni i moralne pravni obecnosti to zkratka na hovno je. Prvni rovinu dokazuje zhrzeny Sporting, druhou to, ze se tim muzou a i budou zabyvat soudy.

Reagovat
smazaný uživatel

fotbalovi romantici jeste nevymreli, dnad nejakou kompenzaci dostanou

Reagovat
smazaný uživatel

Me hlavne romanticky sere trochu Atletico, u ktereho bych trochu naivne a idealisticky cekal, ze reknou - mrdame na vase interni problemy, Gelsona si cenime na 50 mega, berte anebo nechte byt. Vsechno by zustalo dustojnejsi. Pristup Atletica, vazenost Sportingu, samotny Gelson. Je tu jedna metafyzicka kategorie - a tim je pojem vykoupeni. Tim je pripravenost trpet za to, kdyz zrazujes. Timhle skutecnost narovnavas nebo ji naopak davas jeste akutnejsi smysl. Tahle anticka velikost mozna uz ale uplne zanikla.

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal bych od větších klubů (právě Atlética), ,že jim třeba nabídnou 30 mega, prostě něco. Takhle je to využití situace a namastí si kapsu agent s hráčem. Úplná vychcanost od hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Atletico kompenzaci zhruba ve vysi 30 mega nabizelo, jenze jen kvuli tomu, aby se nereklo, protoze vsichni vi, ze v podminkach soucasneho trhu ma Gelson hodnotu minimalne kolem tech 50 mega. Neni treba delat prostopasnika a granta a nabizet misto 50 mega 70 mega, ale citim ze mravnost se dere na svetlo pravdy aspon s tim minimalne obecnym ohodnocenim. 22 mega v zakladu je vzhledem k tomu, ze byl Gelson posledni leta velmi zadanym fotbalistou, v pomeru k soucasnym cenam proste jen zneuzitim situace s minimalnim moralnim zastitenim. Hledat mravnost v Gelsonovi nema smysl, protoze on se mohl nanejvys jen fatalisticky vzdat fotbalu vubec. A to by byla skoda, kdyz mu to tak dobre jde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, mohl taky zustat, ale to by bylo jen absurdnim zotrocenim jeho vyvoje, v lepsim pripade vuci jakemukoliv podelanemu vyvoji obdivuhodna lehkovaznost ci oddanost, kdyby tomu Gelson tak sam chtel.

Reagovat
smazaný uživatel

Zkratka a dobre hlavniho cinitele tohohle pripadu vidim v Atleticu.

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím si, on sám před rokem podepisoval novou smlouvu a myslím, že vidina většího podpisového bonusu a hraní LM rozhodla těch 30 nabízel i Arsenal, když ještě neukončil smlouvu... takhle myslím zpětně by to vzali, uvidíme jak dopadne soud, ale největší svinstvo má na rukou Gelson a jeho agent

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, ty okolnosti uplne presne neznam. Ale napada me, ze novou smlouvu mohl podepsat prave kvuli tomu, ze chtel vyjit vstric klubu, aby z toho nasledujici rok co nejvic vytriskal. To ale jeste nevedel o tehle destruktivni atmosfere, ktera klub zastihne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak si i dokazu predstavit, ze by smlouvu Gelson podepsal z vychcanosti klubu pockat si na opetovny rust a vrcholnou gradaci hracskych cen. No je to koneckoncu tvrdy obchod.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, uz mi doslo, co bylo gro tveho nazoru. Jakoze Gelson nevzal Arsenal, kdyz byl jeste pod smlouvou za tricet, aby pak nasledne po ukonceni smlouvy vzal Atletico. Lakavy podpisovy bonus od Atletica dava smysl. Jenomze v tom je jeste Sporting, myslim, ze tech tricet by nevzali tak jako tak. Podle me by se seriozne zacalo jednat az u nejakych 50 mega. I kdyz nekdo nahore psal, ze Arsenal nabizel dokonce 45. Urcite to byla minimalni hranice, dokazu si predstavit, ze si Sporting predstavoval treba 60-70 mega a nedokazal, jak pises, odhadnout deni v sobe samem.

Reagovat
smazaný uživatel

uvidíme, ale doufám, že Sportingu z toho něco padne

Reagovat
smazaný uživatel

a ako to ze mozu hraci zrusit zmluvu?

Reagovat
smazaný uživatel

BOZP

Reagovat
smazaný uživatel

jedine ze by podpisali taketo divné zmluvy

Reagovat
Superme

Ježiš, ještě zaplatit za Gelsona 100 mega To by byl úlet ty kokot

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

I při dnešních cenách jsou to nesmyslné cifry.. za Ruie bych chápal částku okolo 40 mega, za Gelsona okolo 50-60 klidně (stále patří mezi nejlepší mladý hráče v Portugalsku, ale Podence má hodnotu tak 15-20 a i to by byl slušný kauf..

Reagovat
Benfica

aj tak z toho nič nebude.. si myslím..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako 200 mega by se hodilo

Reagovat
Benfica

Tak komu ne

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslíš, zaplatíš

Reagovat
Spalovač šancí

Prodají zápas a ještě utečou bez náhrady

Reagovat
smazaný uživatel

Chyba klubu - konkrétně bývalého prezidenta a některých "fanoušků". Můžou být rádi, že jim neodešel celý kádr.

Reagovat
Mönchengladbach

Tak to good luck.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem ale ak mali platne zmluvy mozu samovolne zrusit zmluvy? Ak nemali v zmluvach klauzulu ze ked dostanu do drzky od fanusikov tak...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele