Sparťanům trest prominut nebyl, Petrželu disciplinárka potrestá
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Petržela dostal za šlápnutí na protihráče trest na tři zápasy
10.03.2011, 17:55
Podle Sparty porušila ORK při odvolání svazové předpisy
08.03.2011, 16:42
Kadlec s Pekhartem žádají o prominutí zbytku trestu
02.03.2011, 15:54
Plzeň a Hradec věří, že disciplinárka s Petrželou řízení nezahájí
01.03.2011, 13:11
Disciplinárka přezkoumá šlápnutí Petržely na soupeře
28.02.2011, 15:22
Sparta žádá, aby odvolací komise rozhodla dříve než v březnu
24.02.2011, 12:57
Sparta dostala pokutu 750 tisíc, Chovanec distanc na deset týdnů
21.02.2011, 18:26
Šmicer připustil, že se měl vyvarovat výroků na adresu Sparty
17.02.2011, 14:09
Chovanec dostal za záměnu hráčů pokutu
10.02.2011, 15:00
Bilič: Sparta se k nám nezachovala férově
09.02.2011, 22:18
Tři "nemocní" sparťani hráli pod cizími jmény
09.02.2011, 13:41
Komentáře (171)
Přidat komentářje to fér, ikdyž Sparťanům měli ještě 2 zápasy přidat
To stim Petrzelou je teda hnus
Ne ne. To co udelal Petrzela je teda hnus, ne to s tim Petrzelou! Navic tenhle hrac, co neumi hrat fer, si to zaslouzi!
Mam hrozne neprijemnej pocit, ze nam tohle karma nejak vrati
prosím, ať to není na dva zápasy a nestojí proti spartě... toby bylo zase keců
Ani ne. Úmyslem dupnul na protihráče, mohl by si za to sám.
Neumis cist nebo ses jenom tak blbej ?
To druhy
Co mám jako číst?
Sám Petržela po zápase prohlašoval, že z jeho strany šlo o neúmyslné šlápnutí, kdy již nemohl zastavit pohyb. Zastal se ho i soupeř a hradecký klub vydal spolu s Plzní prohlášení, aby disciplinární komise nezahajovala s Petrželou jednání, jelikož šlo o neúmyslný zákrok.
Samozřejmě. Petržela není blázen aby řekl že na něj z frustrace dupl.
"zastal se ho i soupeř"
To mi je ale fuk. Petržela úmyslně dupnul na protihráče.
Ty jsi jinačí kafíčko.
Nemáš bráchu?
Řekl bych, že z jeho příspěvku nevyplývá ani jedno
o to bohužel nejde
Sám Petržela po zápase prohlašoval, že z jeho strany šlo o neúmyslné šlápnutí, kdy již nemohl zastavit pohyb. Zastal se ho i soupeř a hradecký klub vydal spolu s Plzní prohlášení, aby disciplinární komise nezahajovala s Petrželou jednání, jelikož šlo o neúmyslný zákrok. "Viděl jsem to v reálu. Ani náhodou to nechceme nějak dále řešit, rozhodně v zákroku nehledáme úmysl. Myslím, že to byl běžný souboj," uvedl hradecký generální ředitel Richard Jukl.
Sympatické gesto od Hradce Králové . Ale můj názor je, že Petržela byl trochu frustrovaný, protože je Hradec v první půli přehrával se dá říct a šlápl úmyslně, prostě neudržel nervy a přichází zasloužený trest
Bylo jasně vidět,že omylem to nebylo,že na něj prostě dupnout chtěl ,ale když Hradec ani hráč to nějak nerozmazávají(což je od nich strašně symptické ) tak proč to nadále řešit..nechápu
Spravedlnost musí být ne
Hradec je taky sympatickej klub, i herním projevem, v Plzni si zasloužili bodovat víc než domácí.
Přesně tak jsou to Dacani, tvrdě na ně !
škoda, chtěl jsem toho pinďu vidět v sobotu na živo v akci
jj opravdu to bylo neúmyslné tomu snad nemůže nikdo věřit .......... ale nastolila se vlna trestání tak ať je sparvedlivá min. 3 zápasy STOP a nazdar
jistě - jde totiž o horší věc, než vypéct s reprezentací
Proboha. Kadlec a Pekhart museli udělat to co jim nařídilo vedení, Petržela dupnul na protihráče. Srovnáváš jablka s hruškama.
Samozřejmě, že ano.
proš sem pleteš Spartu??
nepletu sem Spartu... pletu sem metr disciplinárky
Řepka dostal za plivanec 3 zápasy stop a odebrání kapitánské pásky.
Na jak dlouho mu vlastně sebrali tu pásku? Celý podzim kapitánoval Blažek.
Konec kalendářního roku.
Ty vole, takovou pálku. Čubky.
Petržela by měl dostat min. 2 zápasy. A je jedno že se hraje se Spartou, je to dospělej člověk a má vědět co dělá.
Tolik bych mu nedával. Jeden, maximálně dva zápasy, nebylo to nic brutálního. A jak tu už pár sparťanů psalo, jen ať proti nám hraje. Sparta musí porazit Plzeň tak jako tak. Čím míň výmluv budou Plzeňáci mít, tím líp.
Stejný metr pro všechny. Udělat tohle Řepka tak už je popliván všemi a dostal by solidní pálku.
Vždycky tu byl dvojí metr. Upřímně je mi jedno jaký trest Petržela dostane, ať si ti opičáci z komise dělají co chtějí.
Asi máš pravdu. Výhra nad Plzní s Petrželou v základu by byla ještě sladší.
Ať mi nikdo netvrdí, že to Petržela udělal omylem.
Když Sparta nemůže, svaz rád pomůže.
Sparta zaplatila Petrželovi aby úmyslně dupnul na protihráče.
rozhodčí ten zákrok posoudil - tím pádem by do toho neměla disciplinárka kecat...
tak je to v anglii a nadava se na to, dobre, ze v cr chybu rozhodciho muze napravit DK
takhle nemusí mít sudí karty - vše se vyřeší až po zápase... rozhodovat by se mělo na hřišti...
Takže když někdo někomu úmyslně zlomí nohu, rozhodčí to neuvidí tak se to nesmí po zápase potrestat?
Jak dopadl Flamini?
Jestli na něho stoupl úmyslně, tak by měl být potrestán aji když si to soupeř nepřeje. Pokud by takhle kluby mohly nepřímo určovat jestli bude hráč potrestaný, tak celá DK ztrácí smysl. Ta musí být nestranná, bez tlaků a názorů klubů.
JJ, navíc jednání Hradce nemusí být v tomto směru zcela nezištné, mohli k němu být motivování Plzní. (jen spekulace )
hodně divný zákrok, trest asi zaslouží, ale přál sem mu návrat na Slovácko....ale aspoň nás nebude v sobotu ohrožovat
1 - 2 zápasy, ale byl bych radši kdyby proti nám hrál. Jinak dobře, že se neprominuly tresty. Snad si poradíme i tak.
Ja jsem dokonce rad,Leo a Keric vypadali slibne
Přesně, mohlo by to stačit i takhle, Kweuke je ve velmi dobré formě a Kerić - no jak říkáš.
At si Petrzela konec koncu klidne hraje..at na Slovacku dostane Horvath,Bystron a Jiracek ctvrtou zlutou a hysterie tady bude mnohem vetsi nez kdyby dostal Petrzela stopku
Je dobře že Petržela bude potrestán a doufám že bude chybět aspon 2 zápasy .
tady by se měla brát nějaká přímá úměra, řepka dostal za plivnutí 3 zápasy stop + odebrání kapitánské pásky tak jsem zvědavej kolik dostane petržela za pokus u zranění protihráče (podotýkám, že už jednou ze podobnou věc stopku měl). takže pokud tady chcete všichni chcete řešit metr disciplinárky, tak by milánek musel dosta minimálně 5 zápasů stop a bez možnosti odvolání. ona by ho ta prd*l příště přešla
Kurva, dejte mu nějakou pokutu a nechte to bejt... Ať se o titulu rozhodne na hřišti! Kdyby nehrál, tak by tu bylo hodně nablito v tý diskuzi... Ještě když se ho zastal i protihráč. Konečně je zajímavej boj o titul... Tak to nekažte prosim. V zájmu českýho fotbalu!
v tom případě ale at nechaj bejt i kadlece s pekhartem
reakce na Lemond Laws
Vždyt ti budou moc hrát ne? proti Plzni....
no to budou, ale nemohou hrát dva zápasy, souboj o titul neni jenom zápas sparty v plzni
Je spravne, ze ho potrestaji, tohle se delat nema, klidne bych mu dal od 3 do 6 zapasu...
Ty jsi plzeňák, nepletu se?
Jsem
V tom případě
to znamená, že musí být ovcí, která následuje stádo?
Ne jenom mě zarazilo, když jsem četl jeho příspěvky, že je občas hodně neobjektivní...
občas
no konečně sem se dočkal tvýho názoru na tohle, už to tady všude možně shánim 3 dny mile si mě překvapil
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/102125/fanousci-resi-zkrat-petrzely-ty-zrudo.html
Muj nazor pouzil Sport
myslíš tím tu zrůdu?
Ne, ja jsem Andrej
za to ty se tady prezentuješ jako idiot, porovnáváš to tu s trestem pro Řepku za plivnutí, copak nechápeš, že je rozdíl mezi tim, že Petržela udělal takovou věc prvně max. podruhý, zatimco Řepka neustále svoje excesy opakuje, rozhodně tim ale nechci říct, že Petržela nezaslouží trest, jenom mě vytáčí, že někdo nerozumí tomu, že za opakování přestupků jsou holt vyšší sazby.
a taky o 10 článků navíc a místo pouhé zmínky se to mediálně řeší minimálně týden a jaký to Řepka vlastně zvíře atd...
a co tim chceš říct? Řepka si za to může sám, tenhle obraz magora si vytvořil sám, a jak vidíš stejně tak si tejden čteš i o zákroku Petrželi
no ale v porovnání s řepkou se toho tolik nepíše, navíc když to udělá řepka, tak si vzpomenou na všechny jeho prohřešky v minulosti. To třeba v podání petržely se nestalo. A jak říkal, v jiných zemích se to tak neřešilo, páč to tam bylo na dením pořádku (červené karty, ostré zákroky atd). Jen u nás se to stále dokola řeší a pak se máme někam dostat. Když si všichni stěžují, že hraje ostře, pak na nás jako slováci před rokem a půl v utkání SR - ČR budou hrát ostřeji a hráči si zase budou stěžovat, jak hráli jako prasta atd. Když budem pořád za nagelovaný slečinky, tak to bude pořád na h.vno.
Tak já už nevím. Když se i protihráč Petržely zastane a řekne, že to nebyl úmysl, tak za co ho chcete trestat?
pojedu opilý autem, nabourám sousedovi do baráku. Příjedou cajti a soused jím řekne, to nic pánové, nechte ho být, on to neudělal určitě schválně. Taky bys mě jako cajt nechal jít, protože se mě zastala oběť?
Jízdou v opilosti porušuješ pravidla sil.provozu a za to budeš potrestaný. Nebudeš potrestaný za to, že si vjel do baráku sousedovi, kterému to nevadí(zajímavá představa ). Navíc v tomhle případě to zase nic tak hrozného nebylo, aby musel stát dva zápasy. Původně to asi chtěl udělat, ale pak si uvědomil, že je to blbost a nohou se o něj maximálně opřel. Ale dobře, uznávám, že by kluby do toho moc kecat neměly.
Tady de spíš o to, že to udělal úmyslně. Sice šlo vidět, že mu to docvaklo pozdě, ale to je jenom polehčující okolnost. Ty dva zápasy by měl dostat, jako takové ty ty ty a aby se neřeklo a aby to udělal příště zase, když mu to prošlo.
Na co by byla ta komise kdyby klub(y) rozhodovaly o tom koho potrestat
ČMFS to už fakt přehání. Nejdřív rozdají směšné a nejnižší tresty pro Spartu, teď zase rychle oslabit Plzeň za cokoliv. Chtělo by to pořádnou čistku, sparťanský vliv tam je cítit až příliš.
A je to tady
nebreč
Oslabit Plzen? Zatím dostal jen na 1 zápas za úmyslné dupnutí za protihráče tak tu nebreč.
*na
V podobných diskusích si vždycky vzpomenu na 6 zápasů stop pro Švancaru... Přitom ze záběrů TV tenkrát nešlo prokázat vůbec nic... Petrželův zákrok je jasně vidět... A nezlobte se na mě, já tam ten úmysl vidím, ten pohyb nohou mi rozhodně nepřijde přirozený...
Neodvolával se taky Švancara? První pokus mu myslím zamítli a pak si to už nepamatuju.
Taky už přesně nevím, ale myslím, že mu neodpustili nic... Ale fakt už nevím...
Každopádně vás tím celkem zařízli a Švancara potom nenavázal na své výkony. Ještě teď se tomu celému případu divím a nechápu ho.
to víc lidí....ale kdyby to video bylo aspoň trochu prokazatelné, ale tam nešlo vidět skoro nic....fakt trapáci
Nás ne, já nefandím Slovácku Jsou mi celkem sympatičtí, to jo... A taky jsem to doteď nepochopil.
neodpustili mu ani jeden zápas, ani ten poslední
předběhl jsi mě
Úmysl tam evidentně byl, ale taky bylo vidět, že si uvědomil jakou blbost udělal a nedošlápl, viděl bych to na 2-3 zápasy.
Ted pujde o to, jak to budou posuzovat, protoze podobnou blbost uz Milan udelal pred 2 roky proti Slavii mam dojem
vim že to sem nepatří ale OT : Pokud by z Liverpoolu v létě odešla brankářská jednička Pepe Reina, o něhož má zájem konkurent z Manchesteru United, na Anfield Road by mohl zamířit 24letý gólman Hugo Lloris z francouzského Lyonu.
Jen jestli to nebyl nějakej Sparťan v dresu Petrželi ...
Nová stránka na FB kde budete moci číst novinky z eurofotbal.cz
Zároven každý týden si budete moci tipnout 20 zápasů na přesný výsledek.
10 nejlepších tiperů bude v TOP 10 každý týden a nakonci měsíce.
Za každej správnej výsledek se vám připíše 1 bod. Ukažte všem uživatelům stránky, že vy jste nejlepší v tipování zápasů.
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Fotbal-Tipova%C4%8Dka/149219508423267?v=wall
Ty vole já tě někde potkat tak ti fakt už dam na držku! Táhni s tim už do PRDELE kurva drát!
Tohle bude 1 zápas.. nevěřim, že by tím ovlivnili boj o titul jinak úmysl jednoznačný a trest adekvátní tak na 3, ale jak sem zmínil nebylo by dobré, kdyby proti Spartě nemohl nastoupit kvůli rozhodnutí DK.. všichni by pak házeli špínu na opačnou stranu a Sparta je stejně porazí bez něj i s ním
Já jsem pro, ať se to řeší. Jen chci, ať DK posoudí, do jaké míry to byl úmysl a do jaké míry hledal rovnováhu. Já si nejsem jistej ani jedním. A pokud to byl úmysl, tak ať mu dají 4 zápasy stop. Pokud ne, je diskutabilní mu něco dávat.
OT: Schlierenzauer
Taky mi není sympatickej,ale apsoň on porazil Morgensterna ...přál jsem jako vždycky Simimu,ale 3. místo taky pěkný
To už radši Morgi, než Schlieri. Jinak samozřejmě člověk musí držet palce komukoliv proti Rakušákům, sympaťáci jsou hlavně Ammann, Malysz, nebo Jacobsen.
Petržela je kokot, každej nadává na Řepku a tak, a tady se zastáváte toho nesportovního hovada ( co udělal kdysi proti Liberci) a neváka.. Trest! trest !
na ten zákrok v Liberci si nepamatuju, nemohl bys mi ho nějak popsat?
Tam myslím nešlo o zákrok, ale že nepřestal hrát, když byl liberecký hráč zraněný. Je to tak?
skácel se předním hráč kvůli křečím a on díky tomu se dostal k míči a pak nahrál na gol, Liberečtí přestali hrát, protože čekali že míč zakopne do autu, ale on néé
njn ale tak to by měl posoudit rozhodčí, kterej pak řekl, že se tohle nemusí pískat....k úspěchu potřebuješ i to štěstí a to plzen na podzim také měla
To bylo podle pravidel v pořádku, ale už tam ukázal Petržela, že jako člověk je úplný hovado.
tak snad existuje něco jako fairplay...
jak říkám od toho je tam rozhodčí
Takže pro tebe to není sviňárna, protože to tak neposoudil rozhodčí. Ovšem jsou i lidé, kteří mají vlastní názor, a pro které je člověk, který využije zdravotního problému soupeře, prostě hovado.
a co s tím nadělám, když loni rozhodčí na nějaké VH tohle schválili, že dokud nezapíská rozhodčí, tak se má pokračovat ve hře. Na jednu stranu je to dobře na druhou špatně. Ale u nás se simuluje až příliš, takže je to možná dobře.
Tak tady nejde o to, co se má jak pískat. Tady se vede diskuze o tom, že Petržela je nesportovní hráč, což ta situace jasně prokázala. A že s tím rozhodčí nic neudělal ho vůbec neobhajuje.
to bylo od něj hnusný a určitě nesportovní, ale když už jsou tu pravidla takhle nastavený, tak by se k tomuhle incidentu určitě při volbě trestu přihlížet nemělo
O tom jsem taky nic nepsal. Spíš jsem vysvětloval, proč je na Petrželu veřejností nahlíženo tak, jak tomu je.
Jeden zápas stop pro Petrželu stačí.
za úmyslné šlápnutí na protihráče je to málo
Uvědomil si včas, že dělá blbost a nedošlápl tak úplně naplno a stačil ještě jít s nohou zpátky. Okamžitě se omluvil. Jak říkám, mě stačí, když dostane jen ten jeden zápas, zas tak závažný provinění to není.
jj, uvědomil si to zavčas. Přesto je to na ty tři mače. Disciplinárka musí dál pokračovat v nastaveném tvrdém trendu
Disciplinárka si jen vybírá koho potrestá přísně a koho ne.. Viz Švancara nebo Černý ze Slavie, kteří dostali přísný tresty. I když Černý tak přísný trest neměl, jenže to byl jedinej hráč potrestanej za simulování. V tomhle kontextu to byl velký trest, jinak bych samozřejmě simulování trestal zpětně, ale disciplinárka se na to už v dalších případech vykašlala..
Teď si uvědomuju, že Černý nedostal žádnou stopku, jen nějakou pokutu.. Takže abych to uvedl na pravou míru.. Když dostane za simulování pokutu jedinej hráč, tak je to výkřik do tmy, osobně bych to trestal tvrdě zákazem startu a pro všechny provinilce samozřejmě.
to je jasný. Popravdě - když Černýho natřeli (byť jen pokutou), tak jsem to schvaloval, ale zpětně, když od tý doby nepotrestali nikoho jinýho, tak to byl výkřik do tmy.
Disciplinárka se stala jen takovým ovlivnitelným nástrojem kdovíkoho pro kdovíproco. Mediální kauzy trestají. Věci, co nejsou profláknuté v novinách, se neřeší ... Je mi z těch kašparů zle
Disciplinárka bude teď pod palbou. Petrželu natřít musí. 3 mače stačí
jsem slávista,titul přeji Plzni,ale potrestat Petrželu minimálně na 3 se musí. Nechápu vyjádření Hradce,že by přáli titul Plzni?Nebo šli štěstíčku naproti? prapodivné..... hlavně mi tu netvrdte,že v tom nebyl úmysl
souhlasím
2-3 zápasy a je jedno s kým hrají :-)
tak zatím prý 1 mač
ta DK mi začíná bejt čím dál víc sympatičtější
OT: http://cervenobili.cz/3185/vstup-na-stadion-na-obcanku/
!!
Když už to sem dáváš, tak si dovolím sem dát i něco málo z dílny našich ultras, aneb akce "Na Baník v červeném", ke které se doufám v pondělí připojí všichni na stadionu včetně Baníkovců.
http://www.ultras12.cz/na-banik-v-cervenem/2011/03/02/
To není špatný nápad .
jo, četl sem už taky. Jsem zvědav, jak se to podaří. Už by to chtělo, aby se sjednotila ultras scéna ČR a společně bojovala proti těmhle nesmyslům.
To půjde bohužel dost těžko, už vidím, jak se náckové z Brna, Sigmy a částečně ze Sparty a Slavie kamarádí s bohemáky. I když teď někdy mělo proběhnout jednání se svazem o pyru a určitě se ho měli účastnit zástupci Sparty, Slavie, Baníku, Slovanu, Bohemky a snad ještě nějakých skupin.
tak nemusí spolu chodit po ulici v ruku v ruce. Mě napadlo spíš společné protesty, demonstrace atd... A třeba na svém stadionu a když ten nějaký mimopražský klub zavítá do matičky Prahy, tak by mohli demonstrovat tady..
Otázka je, jestli by se byli schopní domluvit. Jednotlivé ultra skupiny se nemají zrovna v lásce.
tak s Bohemkou a slávistama máme společnej problém a to "český fotbal pro fanoušky". Aspoň oni se k nám přidali
Tak teď vás podpořili i sparťani. A to už je co říct.
to jo, to sem čuměl
Chce to držet spolu aspoň při takovýchto a dalších protestech a společně dávat najevo, co si myslíme o moderním fotbale. Nějaké extra bratříčkování není nutné, myslím, že už kvůli rivalitě a jiným věcem by asi fanoušek Sigmy s fanouškem Baníku na pivo nešel, co se týká ultras.
Ta soudržnost je důležitá, ale v ČR je to docela složité. Bylo by to prima, kdyby udělali nějakou společnou demonstraci - poklidnou.
Tak tohle mě nasralo non plus ultra. To že je vstup na občanku bych ještě relativně pochopil. Ale to že to je stejně jako zápas se Spartou v pondělí, že se lístky přestanou prodávat šest hodin před zápasem a že je uměle snížená kapacita stadionu - "kvůli bezpečnosti" mě štve.
no vidíš, my tohle zažíváme už druhej, třetí rok...
pěkná fotka
tak kohopak tam mlátí u vás v sektoru?
Když na podzim obránce Slovácka Reinberk sestřelil libereckého Váchu, dostal okamžitě červenou kartu a stop na čtyři zápasy. Soukup tímto případem argumentuje. "Když Petržela v přerušené hře a mimo míč šlápne na soupeře, celý národ pomalu dělá, že se nic nestalo. Zákrok Reinberka byl označen za NAPADENÍ a my jsme na dva měsíce přišli o hráče. V případě Petržely se skoro omlouváme, vydáváme prohlášení. Nelíbí se mi, jaká se kolem toho vytváří atmosféra. Jak se měří přísně některým mužstvům, mělo by se nahlížet i na ostatní."
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele