Sparťané prožili šok, ale před odvetou se ještě nevzdávají
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Chovanec: Duel s Žilinou by pro nás měl být mementem jak nehrát
18.08.2010, 15:09
Žilině se proti Spartě podle médií povedl malý zázrak
18.08.2010, 11:05
Trenér Sparty Chovanec uznal, že Žilina vyhrála zaslouženě
18.08.2010, 08:32
Liga mistrů je daleko. Sparta doma na Žilinu nestačila
17.08.2010, 22:38
Komentáře (258)
Přidat komentářBrabec čekal jsem že se zařidí ke všem co se vymlouvají ale on
*zařadí
Je to škoda, ale upřímně, čekal někdo něco jiného? Sparta si za to může sama, 3 hráči se vykartovali první zápas, 3 na odvetu. Je to smutné, ale zápas Sparta - Žilina byl rozhodnut v Poznani.
jo je to hrozný a máš naprostou pravdu....ale třeba to Bony hecne a dá hattrick
Ak da Bony 3 goly, tak Ceesay ich da 4
ten na Bonyho nemá. Vy tady z něj děláte buhvé co, ale kdyby obrana SParty nehrála jako chromá, tak by neměl nárok. Oproti Bonymu ten chlap nemá žádnou cenu
akože pozerali sme vôbec ten istý zápas - akože bony je dobrý, ale cessay sa mu v pohode rovná. a môžeš tam postaviť neviem akú obranu, ale pri tom ako cessay hral včera, tak by s ním mal problém ďaleko lepšie tými ako sparta
Katastrofa,to co předváděla Sparta to byla vážně komedie,útok tragédie Žofčák ani Lačný prostě nedovedli přejít hráče jeden na jednoho,nechápu proč radši od začátku nehrál Zeman,no Kweuke taky dopředu vůbec nic!Prostě Žilina si to za svůj výkon zasloužila a Sparta taky
stojím si za tím, že kdyby Sparta hrála to, na co má - jako proti Baníku v první půli, tak by Žilina neměla nárok. Žilina si nezasloužila nic, protože nic nehrála, to Sparta hrála tak nemožně, že by prohrála včera i s kýmkoliv z ligy.
No to máš pravdu,ale přece neni možný,že když Spartě vypadnou z útoku 4 hráči,tak je dobředu úplně bezzubá!
včerejší zápas byl katastrofální, to nepopírám
rok 2010= slovensky rok futbalu! gratulacia z belaseho tabora
To byla komedie. Ani jeden z tymu v Evrope nemaji co delat, muzou byt radi za Uefu, jakapak LM. Kdyz se pred lety Sparta placala v zakladni skupine na poslednim miste, myslel jsem, ze to se zastupcem v Evropskych poharech nemuze byt horsi, ale tohle je fakt skandal. At jdou vsichni ti majitele klubu do***** takhle ****** ceskej fotbal.
Reagujem iba na slová - "ani jeden z týmu nemá v Evropě co delat"... Nooo... ono Žilina nemusí byť vôbec do počtu... Ani Artmedia nebola pred pár rokmi... peniažky a prestíž dávajú občas krííííídla
On hovorí o dvoch českých, predpokladám
to by dávalo zmysel...
Tak nad nezmyslami sa netreba ani pozastavovať...
Tenhle zápas byl názornou ukázkou jak se dělá posledních cca 5let fotbal v Žilině a jak se dělá "fotbal" na spartě. Kuva já mám takovou radost
stěžuj si u Křetinského a chovance kam se spartou směřují ne u mně
absolutny suhlas velka radost
Vsadil jsem si 2 tácy na výhru Žiliny, 5.50 kurs.. takže jsem rád
Jak říkával Sly v Rockym - "Ještě jsem neslyšel poslední gong"
proste defenzivní sparta no, kdyby hrali utocne vypadalo by to jinak. Jinak Kweuke i když nedal tutovku tak to špatný nebylo ale místo lačnýho tam měl bejt jasně kadlec
kadlec smolně zraněnej
aha nttj
tak Kadlec nehrál kvůli zranění ne? Lačný nehrál až tak zle,když tě trenér nenechá zahrát a pak tě šoupne v takovém zápase na kraj zálohy,to se dalo čekat jak to dopadne
Hrálo se stylem 4-3-3. Podle mě to mohlo být naopak, Kweuke se ukázal pouze v tom negativním světle.
Hrálo se stylem 4-3-3. Podle mě to mohlo být naopak, Kweuke se ukázal pouze v tom negativním světle.
kweuke hodne tragickej, dobrej tak na becko. za par let z nej treba neco bude, ale ted mi jeho misto v sestave zkratka prislo jako jasny oslabeni (ackoliv uznavam, ze misto nej uz zadna kvalitnejsi alternativa asi nebyla).
Kweuke se dostával do situací, ale každou z nich vyřešil úplně blbě - ještě by měl dostat šanci, ale včera teda
Jarda Blazek
Brabec, Repka a este kto bude chyabt koli karatam?Kucka?
Matějovský - stop dostal na 3 zápasy
Ta prohra sparty je ale přeci šance pro český koeficient, v LM by nic neuhrála, v EL sice taky nic neuhraje, ale přeci jenom jednu remízu doma proti nějaké ukrajině by přeci vybojovat mohla.
v tech koeficientovych poctech neni lm nijak zvyhodnena? takze je stejne bodu za vyhru v predkole evropsky ligy nad tymem z armenie stejne jako za vyhru v semifinale lm proti interu nebo barcelone? :)
coen.wz.cz tak nějak je adresa kde to mají pěkně zpracované tyhle věci
skupina v LM = 2 vyhrate zapasy v EL , takze nie
komicky bylo, jak si vzdycky pri tom jakoze "naporu" a "tlaku" spartani stoupli 5 metru od sebe a alibisticky si prihravali sem a tam asi 40 metru od zilinsky branky...
jak bude vypadat sestava Sparty na odvetu?
stoperská dvojice Hejda-Hoheneder...víc není potřeba dodávat
Už jen kvůli těmhle příspěvkům si "musel" každý na EF přát výhru Sparty ( Češi )
Odhliadni od toho, že si Sparťan a nefuň, Sparte sa nikde nevysmievam.
Ne, v pohodě, Getzo, mě jen pobavilo to Tvé "fanatické" obíhání a palcování . Ale možná jsem měl jen štěstí na příspěvky.
Len tak zdravo.
Jasny
kdybych tam na odvetu mohl jet,tak se po dnešku těším na pěknou střelnici
v podstate je to uz jedno, sparta musi jenom utocit, chce-li myslet na postup... a mozna i dobre, ze repka bude chybet, prijde mi, ze je prave kvuli nemu zbytek obrany dost vycukanej a boji se neco slozityho vymejslet... ty pruniky pamice po kridle jsou kuprikladu velka prilezitost nadelat ziline v odvete jeste par vrasek...
Hejda-Hoheneder-Brabec-Řepka. Jednou bych si přál vidět jejich závod v běhu na 50 metrů a znát jméno šokujícího vítěze.
Protivietor.
Tipnul bych to na Repku
šokující by bylo, o kolik metrů by je brzo šestatřicetiletej Řepka porazil
brzo 37 letej
pravda
Postavil bych asi tak:
--------------------Blažek-------------------
Kladrubský--Hejda---Hoheneder--Pamic
-----------------Kucka----------------------
Sionko---------Vachoušek------Zeman
--------Wilfried-----Kadlec------------
lépe bych to asi nepostavil sna místo Vachouška ----> Žofčáka
Jenže kvůli tomu, aby hrál v takových rozhodujících utkáních Vachouš přišel. Plus Žofčák je křídlo. Pokud by to nefungovalo, tak bych kliádně vystřdal. Jenže Chovanec si zvykl střídat až po 70. minutě , ať se hraje co se hraje.
já vim ale přece ho po tomhle výkonu znova nepostaví..to utkání nezvládl a takovej hráč s takovejma zkušenostma a Igor by to zvládl
Tak asi jo. Žofčák by tam hrát mohl. A ten Vachoušek by teda kauf.
no to teda, to si ho teplice mohli klidně se vší parádou nechat.....zlatej Matějovský
naprova Adiaba a místo Hohenedera Kladrubu. Hoheneder tam nemá co dělat.
Hohender byl nejsnaživější hráč na hřišti! Naopak Lačný svou otrávenost demostroval tím, jak se nechal předběhnout o míč, který se pomalu šoural do outu. A adiaba není zlej, jak jsem si myslel - podřebuje ještě čas. prostě si myslím, že má až moc slabin nä Spartu.
Márna že to snaha, najsnaživejší bol jednoznačne Kucka, ten spoločne so Zemanom, ktorý naskočil ako jediný spĺňal prísnejšie kritériá. Adiaba bol slabý. Toho hráča nepoznám, ale jeho nekvalita ma prekvapila. Lačný by sa mal využívať inak. Mimo to, na ihrisku boli aj horší, taký piskot si nezaslúžil.
Ano, Lačný si to fakt nezasloužil. KWEUKE ven!
Je to hráč na lavičku, nie viac. Ven nemusí.
komentátoři se Lačnýho zastávali, ale vcelku neoprávněně, fakt je ten že hrál hodně špatně, neni to sice jeho post, ale říct nebylo to tak špatný vždyt se snažil se hodí možná v přeboru, ale v boji o LM je to prostě málo.
Hlavně Lačný je hráč na lavičku, pokud vůbec to - ten chlap neukázal nikdy nic. Na hrotu je snad lepší už i ten Kweuke, aspoň udrží balon, když nic jinýho.
Budu věřit do poslední vteřiny. Sparta! Praha!
Sparta Praha-ha-ha
Kdyby hrála Sparta v nejsilnějším složení,tak to určitě takto nedopadne,ale jak říká Brabec: na kdyby se nehraje...Bohužel.
Kucka a Adiaba
Při dnešním utkání 4. předkola Ligy mistrů mezi pražskou Spartou a Žilinou byli zraněni dva lidé po explozi dělobuchu v sektoru fanoušků slovenského týmu. V souvislosti s tím policie zadržela čtyři muže.
.
Slováci po sobě házejí dělobuchy haha
Skoda ze nehodili jeste jeden, rozhodci by to ukoncil a vyhrali by sme kontumacne
Nerad se opakuji... ale... Vyhoďte už toho Chovance!!!
Tragický výkon Lačného a Vachouška v druhém poločase i od Kweukeho a dalších. Chovanec není trenér ani manažer. Postavit pravonohého útočníka na levé křídlo, když na lavici má Zemana. Přívést na krátkodobou výpomoc hráče, který je absolutně z formy. Neschopný jakkoliv reagovat na špatný vývoj zápasu (změnit rozestavení, střídat).
Souhlasím
ztotožňuji se
inak Lačný a Kweuke sú neni také kopytá, len Lačný nemôže hrať krídlo ale čistého útočníka a Kweuke musí mať vedla seba dalšieho útočníka
ale chovanec umí hrát jen na nulu v zádu, od něj nic takového nečekej
kazdy vychvaluje ceesaya ale ten bello kolko dnes vybojoval lopt a rozdal, klobukom dole takyto typ hraca na slovensku snad este nikdy nebol. ceesay detto. a zilina ich ma v teame oboch
čoveče, Bello nebo jak vynikající, ale Ceesay? tak takový hráč asi na Slovensku dlouho neběhal
Jiank dneska: Blažek 6,5/10
Adiaba: 5
Řepka:6
Brabec:6
Pamic: 5
Žofčák:5
Vachoušek: 4
Kucka:6
Hoheneder:6.5 (za snahu )
Kweuke: 2 (neskutečnej ---------!)
Lačný: 2
a to ti přijde objektivní?
Kweuke hrál náhodou dobře. Ano nepovedli se mu dvě střely. Ale jinak hrál dobře. Hodnocení 2/10 je nesmysl
obrana nadhodnocena a hoheneder taky...to jste neviděly jak to tam hořelo?
Ono to v televizi vypadalo asi úplně jinak než na hřišti Nejde o to, že by nedokázal vystřelit (ta šance byla neskutečná - ale budiž), mně však příjde, že každý skleplý míč byl nepřesný. Mom prudký, mimo původní směr hráče a vůbec po zemi. Prostě na
Hrál dobře?
zrovna jsem před zápasem říkal že Hohenedrovi DMF sedí lépe než stoper a dneska to hořelo, byl pomalý, navíc zavinil 1. gól, ale i chyba Blažka, ale ten je spíš malý vzrůstem
Za první gol mohl spíš Blažek - mělten míč chytit nebo vyrazit na roh.
Dobře, dobře! Odečtěte si od každého jeden a bude to přesnějí. S udělováním bodů nemám zas takové zkušenosti - berte to spíš jako poměr mezi jednostlivými hráči Sparty.
chápu spartanský rozčílení, ale viděl jsem Kweukeho hrát poprvé a docela se mi líbil, samozřejmě se musí uklidnit v koncovce, ale zpracování, pohyb i práci s balonem má slušnou
Podle mě nejhorší na hřišti. Ale asi věc názoru...
tak vas vyvádí z míry to jak zahazuje šance, my slávisti jsme ale prošli školou Standy Vlčka, takže nás nic nepřekvapí
přesně
Ale v tomhle ohledu si myslim, ze my Plzenaci, jsme nejostrilenejsi
Réza si je aspoň většinou sám vybojuje, to ho tak ze 3% omlouvá
To spis Petrzela, ten prejde pres 10 hracu a pak vystreli nad branu, nebo netrefi balon atd.
Ale letos nam tam uz pada alespon 10% sanci, loni to byly tak 2%
aspon je na co koukat, mně stačí, že jsou šance, každopádně doufam, že si Petžela ten střeleckej prach za poslední roky schovával na tohle kolo
Budu spokojen s remizou
já ne, jen pěkně využijte toho v jakym jsou ted rozpoložení
Standa Vlček
Jinak nehodností Kweukeho podle střel těch bylo minimum, ale podle náběhů, přihrávek a postupu s míčem. prostě se mi vůbec nelíbil a tov každém zápase - ať už v TV či naživo...
nevysmievajte sa, nie je to pekne, druha cast Zilinu este len caka
stou obranou jsi se po... ? Ti dneska udělali více chyb jak za celou lonskou sezonu
kweukeho poslat rychlíkem zpátky do lesa hovnohender zase do hor
Ja nemam stale slov to proste je na me moc emoce trochu pominuli a nicmene musim uznat vyspely vykon Ziliny i kdyz jsme hrali hrozne a priserne smerem dozadu tak oni hrali dobre cekal jsem ze dopredu to bude skripat ale ze to bude i dozadu no hruza des...Nicmene verme verme nic jineho nam nezbyva
dej si pul litru borovicky a bude lip
http://www.goal.com/en/match/49883/sparta-praha-vs-msk-zilina/player-ratings
Pečalka i Kucka o bod viac. Vachousek a Oravec o pol menej.
Ešte Bello o 0,5 bodu viac..
Som si nevšimol, jop.
Severní vítr je krutý
Jako spartanovi se mi chtelo skoro ten zapas vypnoit
nemuzem brecrt nad absencema (od toho je tady jinej klub )..byla to vella bida..nezbyva nez verit v zazrak..
Zilina si ale zaslouzi
ani nahodou bez šance to si kazdy spartan musi uznat
skur.ená sparta .............kia kia hungaria
Dnes nehralo DAC a fakt z teba básnik nebude.
Tak jsem zpátky z Letné, musím pogratulovat Žilině k dnešnímu výbornému taktickému výkonu a dnešní výkon Sparty? Marnost nad trapnost. Jedinej brankář by snesl přísnější měřítka, stopeři tragičtí, Adiaba se mi v prvním poločase celkem líbil, ale pak se ztrácel, záloha nejtragičtější řada, neviditelný Žofčák, nekopa Hotentot, Kucka s nosem nahoře a Vachoušek bez komentáře, záloha byla naprosto impotentní bez myšlenky, v zápase snad nebyl ani jeden! ofsajd a to o mnohém svědčí, malé obživení byl příchod Zemana, který doufám, že do odvety nastoupí od začátků, protože byl jedinej na kterýho se dalo vepředu koukat. A útok? Lačný? Ten hráč nemá jedinou přednost, vůbec nic Kweuke, kdyby proměnil tu šanci, tak šel zápas jiným směrem . Jinak on se s balonem prostě neotočí, sklepne zpět, ale neotočí. Postoupit se pořád dá, pokud dáme v Žilině do poločasu gola, tak to může jít. Sestava snad bude...
Blažek
Adiaba-Hejda-Hotentot -Pamič
Kladrubský
Sionko-Kucka-Zeman
Kadlec-Bony
Kéž by byla tahle sestava, to je asi ta nejlepší možná, ale počítám, že to bude Vachoušek in, Zeman out, nevím, co Pepa proti Zemanovi má, ale ten hrát bohužel v základu asi nebude
Zeman nebrání (nějaký ten gol jde na jeho vrub) a je prý hodně namistrovaný, ale dneska v posledních minutách byl jedinej, komu se s tím dařilo něco dělat. Snad hrát bude.
Snad
"Kde je psáno, že se nám nepodaří stejným způsobem vyhrát v odvetě,"
Psáno to nejni, ale je to nezvratný osud. Prostě jste v řiti!!
Nejsou - jsou asi v EL...
Tak Ivosek si asi hodil masli,ze tu nic nepise.....nebo mozna pise sahodlouhy epos o tom, jak jim nepralo stesti a jak Zilinu v podstate valcovali, ale ta dala 2 haluzacky goly a jeste ke vsemu dostali chudaci Repka a Brabec zlutou, aby nemohli v odvete hrat
pět českých na stole
na ty jsem zapomel
cesky blazni uz si uvedomte konecne ze na slovesnky futbal ci na klubovej ci na reprezentacnej urovno momentalne skratka nemate........fakt si mylsiet ze sparta ma este sancu????tak pootm ste nevdeli tento zapas na letnej.......povedal by som ze vysledok 0:2 je pre spartu mimoriadne priatelny mohla fasnut apson 4 kusy.......ale pred zapsom hrdinoviaaaa aaa zilina nema sancu, poseru sa zo sparty a podobne picoviny tu piste jaaaaj trapny ste
Víš, co znamená doména CZ? Pro mě třeba to, že bych byl Slovák, tak nelez na český fora, diskuse. Jiank NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ a dva goly jestě dostat může. Takže dobrou
CZ je v Bělehradě ne?
Jsem eště neslyšel, že by měla města své domény. Ale když myslíš.
jo doména, tak toho jsem si nevšiml, ono už je pokročilejší večerní hodina a člověk špatně vidí, když slaví
i s nasim tragickym koeficientem si porad muzeme slovenskej klubovej koeficient strcit do kapsy
až nebudete mít koeficient oproti nám poloviční tak si začni vyskakovat
Míro, ahoj, jak to poskládáš s Ústím? Švanci už bude a Vašek Ondřejka?
jinak trochu absurdni chvalit hrace za snahu, ktera by snad automaticky mela soucasti jejich herniho vykonu... snaha nesnaha, i ten kucka hral proste prd.
Táborský vždycky říká, zahraniční hráč musí být kvalitnější než hráč z domácí ligy, tážu se, čím sparťany tak ohromil Hoheneder?
to by me taky zajimalo....
Hohenedr si zaslouží povýšení
na prodavače párku
neverim jim jako spartan ani za mák hapal postavi autobus 8-2-0 a bony i chovanec se muzou jit klouzat k rumunum do EL a matejovskyho a sionka bych za ty karty prodal za 100 euro
Tak Sionko s MATĚJOVSKÝM t o neskutečně po---li už v Poznani...
plat 10 milionu a neumi udrzet nervy kreten sionko dobre jako nebylo to na cervenou ale zbytecny zakrok nikdo ze sparty uz neveri pudu na mogilev co vyradi banik tak maximalně tohle sem nežral kokoty ze žiliny 0:2 to je snad sen
ani až tak nejde o ten plat jako o to, že prolezli slušné ligy v zahraničí, na ostrovech a tam si takovéto zbytečnosti nedovolili, navíc jsou to jedni z nejzkušenějších hráčů vůbec v lize
ano ale obrali spartu o postup
Sionkův zákrok vyplynul ze zápalu do hry, ale vzhledem k houstnoucí atmosféře ho rozhodčí radši vyloučil, to bych pochopil, ale Matějovský má v hlavě snad nasr.. , 15 minut do konce, zápas rozhodnutej a on tam chodí a o tu kartu si vyloženě řiká.
tjn ale ten arboleda z lechu tomu bych dal ty cerveny 2
až jsem fandil Lechu tak souhlasím, hrozně nesympatický hráč a dělal taky prasečiny, měl být taky venku za ty lokty, už v Praze si říkal o karty
tak on zápasil v Kolumbii s drogovýma dealerama, se nediv
no ale už Sionko musí počítat, že když karty dával na obě strany, že by měl chodit do soubojů opatrněji, tu červenou idkyž byla přísná si sudí prostě obhájí, zajel do něho a netrefil míč, samozřejmě Matějovský to podělal mnohem víc
jasně že to byla chyba, ale nedá se to srovnávat, ale zajímalo by mě co Chovanec proti Sionkovi má, neustále ho kritizuje a to i v zápasech, kdy podává hodně dobrý výkony?
tak Zemana taky kritizoval, přitom jsem neviděl nějaký jeho vyloženě trapný výkon, Bony ale teda taky občas hraje na prd, ale teď mu to jde
--Při dnešním utkání 4. předkola Ligy mistrů mezi pražskou Spartou a Žilinou byli zraněni dva lidé po explozi dělobuchu v sektoru fanoušků slovenského týmu. V souvislosti s tím policie zadržela čtyři muže.
Ale byla to rána, že jsem málem něco pustil do trenek
nakymu typkovy to utrhlo ruku povidali si to slovaci na zachodech bezprdele
Typkovi? Našemu Typkovi? Já tušil, že je Žiliničák...bezprdele
žiliňákovi ale tak je mi ho i tak lito slovák neslovák
to mi povídej..
Spartička je stejně nejlepšííí, nejlepší, je prostě Spartaaa!! Spartička je nejlepší!!
márty?! :D hej ondra už spí ?
Spartani by si meli vzit priklad z Liverpoolu (loni CL Chelsea)ne kvuli vysledku ale vykonu a pristupu
........ podobny prvni zapas a vychozi pozice
byt chovancem tak Honedrovi urvu hlavu ...
a Hoheneder na Chovance " to máte za Temelín"... jako vážně nechápu co ještě takový hráč dělá ve spartě
To mate za temelin
"půjdeme do odvety s tím, že chceme postoupit"
Kdyby ste tak šli i do úvodního zápasu, tak byl výsledek mnohem hratelnější. Odfláknutej zápas, chodící figurky bez nápadu. Hnus.
před odvetou už to vzdejte.
No bylo to velmi tvrdé KO. Ale co, já si ten zápas užil. Slušně jsem si zafandil a žilinskému pokřiku: "Nemáte fanoušky!" se můžu jen smát. V odvetě Sparta Žilinu smázne a postup bude náš.
Pridal bych svoje hodnoceni s chladnou hlavou ze slavici Ziliny...
Tento zapas bych nazval takovou Kodani cislo dve, i kdyz mozna proti Kodani to byl jeste horsi vykon. Uz od zacatku kdy jsem videl silene rozestaveni 4-1-4-1 s hrotovym utocnikem Lacnym na pozici krajniho zaloznika ve me budilo docela obavy, co se musi stat abychom alespon doma hrali 4-4-2???kdy se toho konecne dockame?
Prvni pulka jeste relativne usla, i kdyz uz i v ni byla znat na obrane docela nejistota. Bohuzel tu musi zanit jedno kdyby. Kdyby Kweuke dal 1000% sanci, zapas by byl uplne o necem jinem, myslim ze Bony by na jeho miste s tim nalozil jak se patri, ale to uz jsou jen proste dohady, bohuzel nedal a v tu chvli mi problesklo hlavou, aby nas to nemrzelo. Blaza jeste nastesti chytil, takze polocas byl za neutralniho stavu. Zel bohu nasledoval snad nejhorsi polocas jakej si kdy pamatuju. Obrovskou miru na tom ma inkasovana prvni branka, ktera nas totalne zabila. Neuveritelna chyba v podani jednak Hotentota, ale spis si myslim ze vic Blazka + velmi stastnej nasledujici gol nas poslala vyslovene do kolen a Zilinu neuveritelne na kone. Od oho momentu na histi bylo uz jen jedno muzsvo, bohuzel. Zaloha jakoby neexistovala, obrana zahrala snad nejhure co jsem mel kdy moznost videt pri Repkovi na hristi + stridani co provedl Jose, to byl proste des proc sakra jednak hned od zacatku, jednak hned po inkasovane brance neposlal do hry Zemana???kdyby alespon pri te bide jsme udrzeli "priznivy stav do odvety" 0:1 se kterym by se dalo jeste neco delat, ne, my si nechame dat naprosto neuveritelne smesnej gol z rohu, kdy se jaksi prestane branit a na centrovanej balon skaci pouze 3 hraci Ziliny a zadny nas
No myslel jsem si ze asence se nam podari nahradit, ale jednak blbosi Chovance, jednak mizernym vykonem zaskakujicich hracu to proste byla katastrofa. Spolu se smesnym vykartovanim Repky by se dalo rict ze postup je uz mission impossible, presto nadeji jeste vidim a v cem?:
Jednak v uspokojeni slovaku, vsichni vime jaci machirkove se z nich stavaji,pokud vyhraji.
Jednak v tom ze snad uz horsi vykon podat nemuzeme.
Jednak v tom ze se vrati Sionko a hlavne Bony a jednak v tom ze musime uz od zacatku hrat ofenzivne. Musime proste podat ne o 100% lepsi vykon, ale o 200%!!!Snad si to konecne uvedomi i Jose a postavi ofenivni taktiku uz od zacatku.
No nezbyva nez verit, sance je uz velmi mala, ale porad mame 90 minut a nevidim duvod proc bychom Zilinu nemohli treba 2, treba 3:0 u nich porazit, kdyz podame absolutne perfektni vykon, ja v to verim, uz totiz nemame co ztratit a naprostym favoritem je Zilina, coz by nam mohlo vyhovovat
SPARTA FOREVER!!!!
zapomnel jsem pogratulovat vsem antispartanum k vynikajicim orgasmum behem dnesniho vecera a samozrejme Noob zapasu je Hotentot, naprosto tentokrat bez diskuze
Doslova a do písmene
nepis tu dlho a trapne prosim. clovek pri tom zaspava.
to me ale vubec nazajima si jdi na slovenskej web
web nepozna hranice, nepocul si este o tom? ty ma tu urcite vyhanat nebudes.
ano,ale me by ani ve snu nenapadlo cpat se nekam na slovenskej web a jeste se tam do nekoho srat, kor kdy by nas tym porazil vas. A prosim napis mi v cem a proc si myslis ze ten muj coment je trapnej, docela by me to zajimalo
nerozumies ze sa neda pchat niekde na nejaky svk, cze, ger..... web. proste si napisem co chcem a kde chcem ty "sparta forever"
tak ale na me prosimte nereaguj ano?nejsem vubec zvedavej na nejaky reci slovaka, co se tu snazi do me navazet.Jestli mas nutkavou potrebu kopat d spartanu, bez si vylejvat sve janosikovske ego na sport.sk a nezapomen si po dnesnim veceru utrt monitor ano?bude pekne flekatej
no ty si mi ale vtipny. ja sa nenavazam do spartanov len ty by si si mal priznat ze hrat mozete stale horsie nez vcera a ze zilincania nie su machirkova ako to tu pises. nemate proste kader na ligu majstrov, mozno o rok, o dva.
prosimte, zajimalo by me, jak by si ta slavna Zilina poradila s 5ti absencema v zakladni sestave...Je upne jasne ze hrat v kompletni sestave, tak zapas by vypadal uplne jinak tak tady ze Ziliny nedelej buhvijaky tym
nie je to boh vie aky tym ale na spartu ma. pred zapasom chovanec hovoril ze sparta ma siroky kader a vie si poradit s absenciami. poradil si tak ze si nezahra lm. prestan sa vyhovarat na absencie. futbal je aj o absenciach
se stopery Hohenederem a Hejdou je udržení čistého konta skoro nemožné a to se Blažek může překonávat jak chce
no Hejda bude cajk, horsi bude ta absence Repky. Osobne nevim jak to postavi jestli Kladuba-Hotentot, Hotentot-Hejda nebo Kladruba-Hejda. Nejjistejsi by asi byla a posledni varianta, ale zadny zazrak to pochopitelne neni. Uz proto by mela byt taktika jednoznacne ofenzivni, aby se proste Zilina nedostala moc ani za pulku, proste zahrat jednou za 5 let totalne ofenzivni zapas
iDnes.cz (ČR): "Liga majstrov futbalistom Sparty uteká. Pred burácajúcou Letnou sa domácim nedarilo, až na jednu veľkú šancu bránku súpera vôbec neohrozili.“
efotbal.cz: "Kolaps Sparty! Žilina je krôčik od postupu. Ani domáce prostredie nepomohlo Sparte k priaznivému výsledku so Žilinou.“
Blesk.cz: "Sparte Ligu majstrov zachráni len zázrak. Tak toto je výbuch. Futbalisti Sparty v úvodnom dueli 4. predkola Ligy majstrov so Žilinou prepadli a po prehre 0:2 sa im postup medzi európsku elitu možno nenávratne vzdialil. Sparta bola na kolenách.“
toto není výbuch,jen pokračování bídné hry pod tragickým Chovancem.Vždyť takhle hraje Sparta již dlouho,bez systému,bez myšlenky,protěžovaná jak médii,rozhodčími a to je jen výsledek.Stačí průměrný mančaft,rozhodčí,který nenadržuje a je po Spartě,bohužel.Utěšovat se,že to byl jen výbuch a příště bude líp,nebude,ne rozhodně s tímto trenérem,herním systémem,který je nevím,čím jen ne fotbalem,asi opravdu kopaná,či spíš nakopávaná na náhodu.Vždyť v této sezoně Sparta nezahrála ještě ani jeden zápas dobře,zlomený a slabý Baník,nepočítám.Je potřeba se vrátit k pokoře,bojovnosti,ale s jiným trenérem i jinými hráči,ne tady s těmi namyšlenými hvězdami.
Moje rec. Chce to nekoho kdo je donuti jezdit po prdeli a makat celou dobu jako drive za Hrebika. Chovance bohuzel jen tak neco neodvola, pritom kdyz je teda ten generalni manager, tak je zodpovednej i za prestupy a ze si prived takovyhle krip..
sparta no... a jkeště k tomu železná co ti volové v těch pohárech za poslední roky předváději to je jedině ostuda
Šošoni Pável Hapal ...... Rezavá Sparta
včera jsem se výborně bavil pěkně Sparta
hmmm tak to už sparta nedá
V odvetě obrana Kladrubský - Hoheneder - Hejda - Pamič...víc netřeba dodávat
Ha ha ha. Probudte se do reality pseudofotbalisti v cele s pseudotrenerem. Totalne tragickej vykon. Vetsi ostudu sem dlouho nezazil. Zebraci!
rezavá sparta - nulová disciplína - výsledek nulového vedení- tým bez koncepce a bez trenéra stačí jen a pouze na gambrinus holomajznu - je vidět že česká nejvyšší soutěž se opravdu krůček po krůčku zvedá - jen ten směr nabrala opačný
I když hotovo ještě není a Žilina to ví a určitě si dá pozor je velmi blízko a kdo ví kdy takou šanci bude mít.Po prvním zápase si myslím,že Žilina doma pravděpodobně gól Spartě vstřelí (absence hlavně Řepky).Potom na případný postup musí dát Sparta min góly 3 a to už problém bude.Každý zápas je samozřejmě jiný,ale já už to dobře se Spartou nevidím.Vezmu-li její ligové zápasy venku (vstřelila max. 1 gól a ten na postup už nestačí),navíc jak v Budějovicích tak v Hradci prohrála a to na place byli Bony,Matějovský i Sionko,ke kterým tu někteří vzhlíží jako ke spasitelům.A navíc mě příjde,že je Žilina lepší než tyto celky.
Vyhrát 3:0 v Žilině je těžkej úkol, ale né nemožnej - prostě správná zkouška pro Spartu. Pokud chce být v LM, tak musí být schopná porazit druhořadý mužstvo 3:0, když to potřebuje
Jak pišu výše venku 3:0 neporazila ani Příbram,Budějovice a Hradec.Při vší úctě k těmto celkům je Žilina lepší.Pokud je ta Žilina druhořadý tým,tak nevím ve které kategorii jsou podle Tebe tyto naše celky a to Spartu až na Příbram ještě porazily.Bohužel po prvním zápase a to jak herně tak výsledkově to vypadá,že se v odvetě bude muset čekat pouze na zázrak.
Baník porazila Sparta 4:0 - podle mě není čistě kvalitou Žilina lepší než Baník. Prostě všechno závisí na momentální pohodě, jak to sedne těm hráčům na placu. Tak doufejme, že Spartě odveta sedne úplně dokonale.
To bylo na Letné, navíc Baník je úplně dole. A to Žilina neni...
jj, snad je něco za ten tejden psychicky srazí na kolena
Prohra s Plzňou na Letné?
Jo aha, Žilinu, tak tu asi ne.
Tak Sparta je ted na kolenou, nedivil bych se kdyby tam fakt Plzen vyhrála.
Já bych si v dalším kole přál Sparta - Plzeň krásnou remízu, prohru Brna a v dalším kole výhru Brna
Já si přeju výhru Plzně, Slavie a pak mi to je šumák
myslim Žilinu
Ja mluvím o zápasech venku.
sama Sparta je druhořadý tým...
v tom případě ale žilina třetiřadej
jak jsi včera mohl vidět, o moc horším týmem Žilina nebyla. Vlastně počkej, Žilina byla tím lepším týmem
kvalitativně byla žilina daleko vzadu, ale sparta zahrála otřesně
PROBER SE!!
Jaké chybějící opory? Sparta má široký kádr, spoustu peněz a slibnou juniorku, jestli jí na nějaký post chybí typologicky vhodný kvalitní hráč, tak by měla být schopná ho alespoň krátkodobě nahradit. Vždyť hlavně díky předkolu LM přivedla Vachouška. A za druhé, v Příbrami hrála Sparta skoro kompletní a předvedla tam výkon hodný haluzáckých Českých Budějovic. Faktem je, že Sparta vyhrává spoustu zápasů díky svým zkušenostem a renomé, ale v pohárech a proti ofenzivním a bojovným mužstvům to prostě nestačí.
JJ, proti týmu jako je Žilina by jsme měli být schopni nahradit ty tři absentéry a alespon ukopat remízu 0:0, jenže jsme Slovákům doslova darovali oba goly..
Sparta hlavně neumí zahrát víc dobrých zápasů za sebou, každých 5 zápasů odehrajou aspoň jeden ve kterým vybouchnou, jen v lize to stačí často na remízu
Jo a co ted dělbuch, tim se Sparta nebude zabývat? Takový chování šošonů je nepřijatelný, podle mě je to jasně na kontumaci
To je ironie?
jen to zkouším
A ten tvůj příspěvek v 8:14 je taky ironie?
V 8:14 to je alespoň typický Sparťan, arogantní, s velkopanským chováním a odtržený ode reality.
Jojo, pamatuju si jak tady spartani psali: To asi moc Spartu nesleduješ, prostě je vyloučený aby dostala dva goly
tak to rozhodně ne
Takže je to blbost
Žilina
nemužu se přestat smat jak Honeder stal před uvodnim gole na vapně asi minutu a misto vyjit před střelcem ceesayem tak akorat stinil blažkovi ..neskutečnej hrač :
nechcem tu viac hrotiť slovensko-česke vztahy....ale hm niektorí z Vás sú fanatici. Schvalujem a som rád že veríte v zázrak že sparta postúpi, len sa divím že ju označujete za druhoradý tým alebo dokonca tretoradí si to zoberte ked je na tom žilina tak ,,zle,, kde máte potom Vaše tímy a konkretne spartu. Žilina neni úžasna a skvelá ale hra pozeratelný ofenzívny futbal a v LM sa nestratí, vy zbierajte bodiky v EL znie to kruto ale toto si žilina nenechá utiecť minulu sezonu to spravila...ale poučili sa
Nevím proč, ale mám neskutečnou chuť tě poslat do ...
v pohode ked to bude slušne môžeš
už ta první věta vytočí ty fanatiky do ruda
Když jste VY porazili Spartu 2:0 nevidím duvod proč by Sparta neměla s Bonym,Kadlecem,Sionkem vám dát taky 2:0
prepáč že ti to napíšem ...hm s tými hráčmi nieje sparta schopná dať vonku vo vašej lige viac ako 1 gol..a vy potrebujete minimálne 2 vôbec na predĺženie a žilina defenzívne hrať nebude...pretože to ani moc nevie...a vy nemate stopersku dvojicu
Nebude hrát defenzivně? Super Kadlec Vachoušek Bony Sionko vás rozmetou
Tuje ten rozdiel medzi Zilinou a Spartou: Sparta potrebuje na udrzanie sanci 4 hracov (aj ked nechapem toho Vahouska), Ziline staci na vyhru len Dubravaka a Ceesay, mozno len Ceesay
Ceesay je hodně dobrej!! Takovej útočník by se nám do Slavie hodil
Komu by se taky nehodil...
tak nám by se hodil hotovej hrot
nie nebude...stači jej 1 gol a ste uplne v riti
Protože obrana.
Kweuke nepředvedl vůbec nic, teda krom zahozený tutovky. Ale na druhou stranu ani předvést nemohl, nikdo ho nedoplnil, nedostal žádnou pěknou přihrávku, a nikde neni psáno že vysoký útočník je záruka gólu, zvlášt když má proti sobě dobře hrající střední obránce, kteří nepatřili rovněž k nejmenším. Docela dobře hrál ten druhej černoch...
Šance se po dnešku zmenšily, ale rozhodně není rozhodnuto.. Sparta bude v odvetě silnější. Důležitá je nula vzadu.
مروان الشماخ
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele