Sparťan Čivič podle komise neměl být na Slovácku vyloučen

04.12.2018, 23:51
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (169)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jako Kuchta šel k zemi hodně dobrovolně ale i tak se zachoval Čivič podle mě nepochopitelně. Jinak dneska za to samé dostal redku Duffy z Brightonu.

Reagovat
Coutinho10

presne...za tohle se proste redky davaj, ikdyz tomu proste Kuchta pridal

Reagovat
oli9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pajka-juve

Ono tomu nejspíš nepomohlo ani to jak "omylem" spadl Kuchtovi na koule.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo šel taky za něco podobného. Faul za hry totálně mimo míč má být automaticky redka

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
KingMaster13

Jako je to idiot tím co tam udělal ale redku dostat neměl.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak cerveny se za to davaj, i kdyz je to traparna. Me by spis zajimalo, jak je prilozeni cela k celu mimo herni situaci definovany jako faul. Za nesportovni chovani se pokud vim kope neprimy kop.

Reagovat
smazaný uživatel

Ona ale nebyla přerušena hra

Reagovat
ttopi

Píše "mimo herní situaci", ne v přerušené hře. Je pravdou, že situace neměla na hru vůbec vliv (nejednalo se o žádnou šanci).

Reagovat
pajka-juve

Pokud je to mimo šestnnáctku, tak ano. Penalta je definovaná tak, že pokud se dopustíš faulu ve vlastní šestnáctce tak je penalta, ať je míč kdekoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že to neplatí u malé domu. Ale je fakt, že tu stejně nikdo nepíská

Reagovat
pajka-juve

Malá domů není faul ani nesportovní chování v podstatě . To je provinění proti pravidlům, ale je to provinění proti vlastnímu týmu, proto je to vyjímka.

Reagovat
Posledni Kovboj

Sice je to strelba do vlastnich rad, ale ja bych mu normalne rudou dal. Kokot jeden.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
verv

přesně, to už mě přišla přísnější ta pro Kangu

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
lichna.

Reagovat
Messy<3

Reagovat
Skleepy

Reagovat
Mex88

Ta komise je pro smích, netvrdím, že Příhoda pískal nějak dobře, ale to, že Civic neměl dostat červenou? Prostě Zidanovka jak vyšitá, Kuchta tomu přidal, je to kokot, ale to na tom nic nemění. Ten zákrok Kalabišky jsem si schválně prohlídl a pokud by tam dal červenou, tak by byla dost přísná, šel sice zezadu a nemohl hrát míč, ale nevzal ho na přímo.

Nemůžu se zbavit dojmu, že Chovanec chce to video potopit Je to strašnej šašek, zlatej Polák

Reagovat
smazaný uživatel

Neasi, první co jsem si řekl když jsem to dočetl ze je to šaškárna , jinak na Zidanovku bych to zrovna neviděl ale ruda podle mě zasloužena

Reagovat
smazaný uživatel

Sotva se ho dotkl ty Zidanovko. Červená pro oba.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

červená za simulování? Tak to by Plavšič jednou za dva zápasy odehrál 5 minut

Reagovat
smazaný uživatel

Však klidně,z toho simulování některých hráčů je divákům akorát na zvracení.

Reagovat
JeséRodriguez

kéž by

Reagovat
FC Porto FC

Zidanovka jak vyšitá

Reagovat
Mex88

nechtělo se mi vypisovat "Zidanova hlavička z finále MS 2006 Matterazzimu :-D, tak jsem to zkrátil, věřím, že jsou tady natolik inteligentní uživatelé, kteří to pochopí, že nemyslím tu kličku.

Reagovat
Sosi

To si zrovna myslim ze pochopil kazdy

Reagovat
Messy<3

Reagovat
Bucky

Reagovat
Bucky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Zidane mu dal aspon ranu...ne tahle komedie

Reagovat
Mass

Reagovat
Frantszek

Nemohl hrát míč, ale nevzal ho na přímo? Tady si někdo odporuje nebo tomu prostě nerozumím.

Reagovat
Mex88

Chipciu si předkopl balon, on hodil skluz zezadu jemu před nohy, tzv , že nezajel do hráče na přímo na párky, ale bylo jasný, že balon nezasáhne

Reagovat
smazaný uživatel

V zájmu zachování regulérnosti ligy by se měl zápas opakovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě se zeptám.Co ten Kuchta?Dostane nějaký dodatečný trest?Pamatuji si,jak se tady plivalo na Mingazova za to "letadlo".Myslím,že pak dostal nějaký trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Me bavi predstava, ze muj nejvetsi uspech sportovni kariery je, ze sem nasral natvrdlyho balkance.

Reagovat
smazaný uživatel

To mají za ty dvě nepisknute penalty za ruku frydka a radakovice v prvním zápase! Tak ať Sparta laskavě nebreci.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde mas jakoukoliv zminku o breceni Sparty?

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Bucky

Reagovat
oli9

přísná ale byla, to že je ten bálkánec tak hloupý a udělá to ještě ve vápně je věc druhá.....

Reagovat
dinss

Ty krávo...Takže rozhodčí se radši nebudou chodit koukat na video aby jim to komise nevyčetla. To ho rovnou můžete zrušit,když stačí položit ruku na protihráče a píská se pecka. Naštěstí tomu zmrdovi karma nepřeje. Jinak obě dvě červený naprosto jasný.

Zákrok Plska si ani nevybavuju...

Reagovat
JeséRodriguez

Stejně si s tím videem dělá každej co chce, podívej se, co po konzultaci s videorozhodčím odpískal za penaltu po "faulu" na Costu...to snad nemohl ani myslet vážně.

Reagovat
ratusek

Komedie pokračuje. Naše liga je fakt čím dál větší žumpa

No a Zdenda to samozřejmě využije ve svůj prospěch, takže pohoda klídek

Reagovat
Bex5

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jak by tohle využil ve svůj prospěch. Jako že kdyby nebyla redka, tak by v deseti za ty dvě minuty vybojovali dvě penalty, co by neproměnili?

Reagovat
ratusek

No že neměl být vyloučen, takže by nebyla penalta, Sparta by neprohrávala a mohla v 10 vyhrát

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Penalta měla být. Jenom neměl mít redku, ale měl dostat žlutou podle komise. Takže by prohrávala a hrála v deseti a vyhrát mohla samozřejmě. Kdyby teda v deseti dala dva góly za dvě minuty

Reagovat
eibe

Kuchta dodatečný trest prosím. Stydím se, že on jako chlap takhle udělá filmovou scénu, jakoby mu někdo praštil kladivem mezi oči. Tenhle hnus by měl zmizet ze zápasů (to chování). By mne zajímalo, jestli se mu spoluhráči smějí, nebo jak reagují na takové simulování. Jinak redka pro Civiče ano.

Reagovat
verv

Hlavně před sezónou prohlašovali jak se bude simulovaní trestat, i zpětně, a kolik takovejch trestů padlo? Myslím, že tak jeden. To určitě každýho odradí od takovejch ubohejch výstupů, když jim nic nehrozí a ještě z toho mají penaltu a redku pro soupeře.

Reagovat
TheMally11

to samé Costa

Reagovat
smazaný uživatel

Červená karta pro Čiviče je fakt nesmysl. Za tohle by se měla dát žlutá pro nesportovní chování. Červenou měl dostat kuchta za znevažování fotbalu. Copak je normální aby sebou devadesáti kilovej chlap takhle pleskl po dotyku čelama? Pak akorát všichni mají z fotbalu srandu, že to je hra pro baletky. V hokeji se normálně seřežou pěstmi a diváci jsou spokojeni. Z takovýhle simulaci typu kuchty je lidem akorát na blití.

Reagovat
JeséRodriguez

to srovnání s hokejem mě vždycky pobaví...jinak ale souhlas

Reagovat
eibe

Je jedno, zda je to hokej, nebo fotbal.Je to chlap a takhle se chovat? Ani v 10 letech takhle deti nevyvadi.

Reagovat
smazaný uživatel

Dělá jen to, co je dobré tým. Pokud je někde chyba, tak u rozhodčích.

Reagovat
r.mrazik

Kazdopadne by mel nasledovat vysmech tomu hereckemu predstaveni...jenze par odborniku zas zahlasi jak to udelal “chytre” a jsme tam kde jsme...v prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

tak muze to byt i horsi. Ve Spanelsku je takovyhle souboj vetsinou zavod o to, kdo updane rychleji.

Reagovat
r.mrazik

Hm...je to hnus

Reagovat
zlatan-legend

Hm, v tom případě podporuješ simulování těchto bezpáteřních prasat viz. Neymar a tenhle lůzr ze Slovácka. Tohle do fotbalu nepatří. Je mi z těchto hráčů tak akorát na blití

Reagovat
smazaný uživatel

Znovu se přečti můj příspěvek.

Reagovat
zlatan-legend

Nechápu k čemu to bude dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Mám takovou teorii, že opakovaným čtením textu dojde k jeho lepšímu pochopení. Ale asi jsou situace, kdy je to zbytečné a daná osoba text nepochopí nikdy. Asi je to i tvůj případ.

Reagovat
zlatan-legend

Máš pravdu, Nechápu co na tom mám jinýho chápat než to, že ho de-facto obhajuješ, když tvrdíš, že dělá to nejlepší pro tým. To je pro mě dno

Reagovat
Pablos

je to nastejném principu jako tahat z důchodců peníze na úrovni EZO TV a pod. a obhajovat ty lidi, že to dělají dobře a morálně, páč to dovoluje zákon.

Reagovat
mayday

Tak asi je zbytečný se tomu divit, vždyť se stačí podívat, co se děje na nejvyšší úrovni, MS, Liga mistrů...

Reagovat
JeséRodriguez

O tom nemluvím, že by se měl takhle chovat po takovém malém kontaktu, proto se fotbalu potom každej akorát vysmívá...ale spíš mi jde o to, že naše hokejová extraliga určitě není tak tvrdá, jak se tady píše...někdo někoho narazí na mantinel a novináři pak napíšou titulek, jak kdyby si tam někdo zlomil vaz

Reagovat
LFC & STEVEN 8

Čivič mu svou demencí dal šanci získat výhodu pro svůj tým a on ji využil a rozhodčí to zbaštil - to je celý.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
zlatan-legend

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Píše jeden z mnoha tzv. ŠMEJDŮ

Reagovat
smazaný uživatel

A od Sparty dostal nejvyssi trest co klubovy rad dovoluje.

Reagovat
Kefalín

Jako pořád udělal blbost kvůli který se kopala penalta. V tom čase už o tu červenou ani tolik nešlo a že by byl pro další zápas nenahraditelnej se taky říct nedá.

Reagovat
Bucky

Reagovat
salami

Nejenom, ze to nezvladaj na hristi, ty kokoti to nedokazou spravne vyhodnotit ani zpetne, Civic jasna cervena, tam fakt nechapu, proc by ji za to nemel dostat. Kdyz uz neco, tak se da diskutovat o trestu i pro Kuchtu.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

no ale však to říkal v dohránu, že tady to nejde jako u hokeji... nejde ve fotbale dát za jednu věc dva tresty po každé straně... takže kdyby se trestal kuchta, tak by nesměl Civic dostat ani žlutou ...a to zase hlavou jít do protihráče, i když né vší silou je prostě taky mimo. Takže prostě červená a nějákej Kuchta už v tom pak ani nefuguruje... což prostě je úplně na hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jelikož simulování se netrestá v podstatě vůbec ani když tam faul není, tak nemá cenu řešit, jak mají dělat dvojité tresty. Nejdřív ať začnou kartovat hráče za pokusy o nahrátí penalt aspoň. Pak můžou řešit, že faul na penaltu to byl, ale on tomu přidal...

Reagovat
Pablos

taky pravda , že na to hlavně serou už od základu

Reagovat
Pablos

spíš mi šlo o reakci na to, že se dá diskutovat o trestu i pro Kuchtu... tak píšu, že to je tak nastavené, že to stejnak nelze.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, jasný. To tam říkal. Já s tím i souhlasím, že to je blbě nastavené. Ale oni ty simulace zatím netrestají vůbec a to vidím jako větší problém než tohle dvojí trestání, co se stane jednou za X kol. Mělo by se začít od začátku. Rovnou bych k tomu přidal i zdržování typu "stoupni si před míč, aby soupeř nemohl rychle rozehrát" Pokud to není na píšťalku, tak si stoupneš k míči, soupeř tě narve a dostaneš žlutou za zdržování.

Reagovat
Pablos

tak samozřejmě s Tebou souhlasím

Reagovat
mistr129

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Losinho

Narozdíl od týhle situace byla ta penalta total vymodlená a nechápu, jak to po kontrole u videa mohl fouknout.

Reagovat
smazaný uživatel

Titulek poukazující na relativně nepodstatnou chybu v 88. minutě, která nic moc neovlivní. A potom jen tak lehce zmíněno, že penalta v nastavení byla taky blbě...

Reagovat
C-M@ster

Protože o nafilmovanosti penalty měl jasno každý, ale za Čivičův zákrok se v moderním fotbale dává červená vždycky a komise se nyní postavila proti evropskému trendu.

Reagovat
dave30

Reagovat
Bucky

Vůbec nejsi předpojatej, viď?

1. Penalta pro Costu byla jasná, že není, to není zajímavé téma.

2. Když už prioritizuješ, tak největší dopad na výsledek mělo, že Kalabiška nedostal červenou, takže kdyby Ti šlo opravdu o důležitost momentu, tak v titulku mělo být to.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ten zápas neviděl, takže se rozhoduji jen na základě informací, které dostanu. A v tom případě mi přijde důležitější informace o tom, že se kopala penalta, co se kopat neměla, než handrkování v 88. minutě jestli červená nebo žlutá. Co uznávám, je chyba ohledně Kalabišky. Té jsem si poprvé nevšiml, takže se omlouvám. To je samozřejmě průser.

Reagovat
Bucky

Ta penalta na Costu by byla větší téma, kdyby z ní padl gól. Zpětně je tedy podstatně méně zajímavá, než Čivičova červená, která nějaký dopad i po konci zápasu má.

Reagovat
smazaný uživatel

já pořád nechápu, že se na tu penaltu na konci nešel podívat .... nebo to mu ten tatar do sluchátka řekl, že to penalta byla jasná?

Reagovat
PlackaSKS

On se na ni ale díval...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak to jsem v telce nějak nepostřehl o to hůř ...

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Greny

jako fakt?:

Reagovat
PlackaSKS

Jasný, proto se tomu všichni tak diví

Reagovat
Mass

Nechápu jak Příhoda, zkušenej rozhodčí, mohl naletět těm simulantům, jak Kuchta tak Costa, jasnej diving, viditelnej snad i z oběžný dráhy.

Reagovat
Mimalu

zajímavé že zrovna včera dostal Duffy (v zápase Brighton-Cr. Palace) de facto za to samé co Ćivić červenou a v Anglii se tak maximálně řeší jaký je to blbec a že za to je červená normální, "simulace" van Aanholta se neřeší... https://streamja.com/PNv5

Reagovat
verv

A on se tam snad Van Aanholt svíjí na zemi jako by dostal direkt pěstí?

Reagovat
Mimalu

Takže to čelo byl dostatečně razantní aby ji školili na zem?

Reagovat
verv

To asi z videa neposoudíme, mohl klidne zakopnout když před ním ustupoval. Ale narozdíl od toho ubožáka Kuchty se nesvíjí na zemi jako děvka.

Reagovat
Mimalu

takže ve své podstatě jde o formu simulace? Když jenom spadne je to ok, když k tomu přidá teatrální divadlo tak se to celé posouvá jinam? Mně ve své podstatě o nějakého Kuchtu fakt nejde, za půl roku bude pryč, spíš je pro mě zajímavý sledovat tu hranici mezi upozornil na protihráčovo jasné provinění vs simuloval

Reagovat
verv

To teatrální divadlo to podle mě posouvá hodně jinam. I při pádu v pokutovým území je přece rozdíl, pokd hráč hned vyskočí a hraje dál nebo když zůstane ležet na zemi a svíjí se. V tom prvním případě může klidně uklouznout, zakopnout nebo jakkoliv ztratit rovnováhu sám od sebe. Tím druhým už se ale snaží vědomě oklamat rozhodčího.

Reagovat
Mimalu

akorát tady se nebavíme o uklouznutí, zakopnutí nebo ztracení rovnováhy, ale o úmyslném pádu za cílem upozornit rozhodčího na provinění protivníka. Jedna věc je oklamat rozhodčího (ke které v tomto případě i díky videu nedošlo) a druhá ho donutit to řešit.

Reagovat
kilobyte

Neříkali, že při penaltě se budou dávat redky jen, když to bude zmaření gólu a nebo surová hra?

Reagovat
PlackaSKS

A úmyslné údereni soupeře mimo hru je co?

Reagovat
kilobyte

A byl tam úder? Mě to přišlo spíš jako strčení.

Reagovat
PlackaSKS

Ono by stačilo i naznaceni úderu. Za mě jasná červená a chyběla je karta pro Kuchtu

Reagovat
kilobyte

A naznačují úderu je surová hra nebo zmaření šance?

Reagovat
smazaný uživatel

co mu má co dávat čelo na jeho čelo?

Reagovat
PlackaSKS

Surová hra. Tak ono úplně mimo hry něco takového byť naznačit je hloupý a na červenou. Jen mi vadí, že to tak nehodnoti vždy. Stejně jako ten zákrok kalabisky byl podle mě jasná červená a speciálně s videem mu ji prostě měl dát

Reagovat
kilobyte

Tak ale úder tam nebyl a čelo na čelo dávají někteří hráči i rozhodčímu. Já s tím mám taky problém, protože se to nehodnotí stejně. Třeba horší zákroky, šlápnutí mimo hru, se skoro vůbec netrestají.

Reagovat
PlackaSKS

Protože to není tak vidět.. Koukam jak pak dal Kuchtovi i kolenem.. Za tu simulaci si to zaslouží

Reagovat
PlackaSKS

A podle mě tam úder byl.. I když teda jen takový klepnutí. Prostě kravina od civice

Reagovat
kilobyte

Civič je blbec no. Buď se na to měl vysrat a nebo dát tomu simulantovi důvod se válet.

Normálně bych simulaci trestal, volným zákrokem. Prostě příští zákrok na simulanty bez pískání. Oni by si ti simulanti rozmysleli padat, když by jim pak někdo šlápl do ksichtu.

Reagovat
PlackaSKS

Naprosto by stačilo za to pravidelne dávat karty... Občas je to možná těžký posoudit, ale v každým zápase jsou případy kdy rozhodčí ukazuje ať se ten hráč zvedne. Tak ať nekejve rukou a vytáhne kartu s nepřímým kopem pro druhý tým. Narozdil od tvého návrhu je to i reálné

Reagovat
Pablos

Reagovat
kilobyte

Jsem se nechal trochu unést.

Reagovat
TheMally11

hrubé nesportovní chování

Reagovat
C-M@ster

Rashfordova červená 3 měsíce zpátky https://youtu.be/KOluTUdXTyw

Duffyho červená včera https://streamja.com/PNv5

Čivič- čas 11:16 https://youtu.be/GQTnXvm-jZU?t=676

Reagovat
C-M@ster

A jak píše nahoře pajka-juve, tím kolenem do koulí při pádu mu dost možná taky šel naschvál, což jsem si nevšiml předtím.

Reagovat
smazaný uživatel

A simulování Costy a jeho následná oslava tanečkem se trestat nebude? Toho zmrda bych nechal sedět tak 5 zápasů.

Reagovat
Spalovač šancí

Costa by na disciplinárku jít měl. Ale horší trest, než který mu připravil Ristič, mu stejně dát nemohou. Takže bych ho s klidným srdcem nechal být ...

Reagovat
smazaný uživatel

svatá pravda

Reagovat
mistr129

Reagovat
Mr.Mike

Ristič to ale sportovně zakopl

Reagovat
smazaný uživatel

Civičova červená má dvě roviny. Za tohle se červený dávají vždycky, proto červená v kontextu jiných analogických rozhodnutí udělená správně.

Ale dle mě by se taková situace měla řešit např. za žlutou případně bych zavedl osobní tresty.

Některé nebezpečné zákroky se ani neodpískají a takový "zákroky", který jsou často vyprovpokovan a přhraný můžou rozhodnout zápas. A to Často se jedná pouze o reakci na ostrý zákror, provokaci apod.

Další věc, která je špatně, je to, že strkanic je spousta a často se v obdobný zákroky při strkanici např. o míč netrestají vůbec, přestože jsou mnohem drsnější než pohyb hlavou k soupeři.

Reagovat
Shevchenko

Stejně mě ale nejvíc pobavilo to, že se dá udělat penalta i z toho, když gólman drží míč.

Reagovat
kilobyte
Reagovat
Pablos

tak tam byly notičky dost jasný v tomhle památném utkání

Reagovat
kilobyte

Tak Plzeň v tý době měla titul už skoro jistý, takže ty notičky byly dost divny.

Reagovat
Pablos

tak já nevím přesně, jestli o něco ještě šlo nebo nešlo ...přesto bez notiček by to bylo ještě daleko divnější to utkání z pohledu toho co se tam dělo.

Reagovat
verv

Moc nechápu, jakej je rozdíl mezi tímhle případem a případem Čiviče u kterýho se tu většina shodne, že penalta a červená zasloužená.

Reagovat
Pablos

třeba to, že ten hráč předtím (Lafata) do golmana normálně kopal i když měl míč v držení, pokud si tedy dobře vybavuji (ta pamět někdy taky má tendenci si uchovávat jen to co chce )

Reagovat
verv

Já ale nemyslím co k tomu vedlo, tady taky kdo ví, co ten Kuchta Čivičovi řekl. Mluvím o tom, že to bylo posouzený jako červená a penalta.

Reagovat
Pablos

no ale kdyby mu dal ruku na hlavu.. tak už je to docela kontroverzní červená nebo myslíš, že né ?

Reagovat
verv

Já právě nevidím rozdíl mezi plácnutím do hlavy rukou nebo když se ho dotkne čelem, oboje prostě červená karta když je to mimo hru. Proto mě právě překvapuje, že u Čiviče se to většinově bere jako jasná červená a u Rady se mluví o nějakejch notičkách. To co následovalo po tom bylo trapný divadlo v obou případech.

Reagovat
Pablos

https://www.youtube.com/watch?v=6EuXAHkuzfo ...tak jsem si to pamatoval i dobře, tohle je prostě fraška

Reagovat
smazaný uživatel

Před tím kolem byla tabulka takto (ve hře ještě 15 bodů):

1. Plzeň 65b

2. Sparta 57b (čekal ji zápas s Libercem i s Plzní)

3. Liberec 48b

Reagovat
Bakary3

Za celo se vylucovalo vzdycky, nevidim duvod, proc se tady nemelo.

Kangova cervena - pro me teda prisna..

Costa simulace jasna..

A ze nemaval ofsajd a pak se podivali na video - dyt takovy jsou pokyny, nezastavit hru, nechat dohrat a pak kouknout, ne?

Ta komise je uplne debilni.. A vycitat nekomu, ze rozhodl az po shlednuti videa, pokud rozhodl spravne, nevidim v tom problem.

Reagovat
Pablos

no já si třeba nemyslím, že rozhodnout po videu je bezchybná věc ...pokud ten jasnej ofsajd nemával to přece chyba je, kterou zachránilo to video ...v tomto případě přece správné to vytknout.

Reagovat
kilobyte

Řepka dával "čelo" skoro každý zápas i rozhodčím a skoro nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Skleepy

1) Ćivić jasná redka, ačkoli Kuchtovi de facto nic neudělal, tak i náznak by se měl trestat, totální hloupost

2) Penaltu na Costu asi viděl jen sudí, kterému bych doporučoval zajít k očařovi, pokud mu nepomůže ani video

3) Červená pro Kalabišku by byla zbytečně přísná, zrovna tak si myslím ale, že byla přísná i červená pro Kangu (v 90% podobných zákroků jsem viděl rozdávat žluté)

Každopádně řešit sudího mi přijde zbytečný z obou stran, protože Slovácko vyhrálo, a tak ho řešit nemají zapotřebí - Sparta neprohrála kvůli sudímu, ale vlastní neschopnosti a zhoubnému nádoru ve vedení. Komise rozhodčích se každopádně solidně ztrapnila.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Tak frustrujicí, když Vám dělá šéfa člověk, co tu práci nikdy nedělal a vůbec jí nerozumí.

Reagovat
C-M@ster

Ty bys to udělal jak?

Dal bys Kangovi jakou kartu? A Čivičovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Obě červený

Reagovat
Franck

2019 - Daniel Křetínský prodává fotbalovou Spartu

2020 - první titul Sparty po dlouhých letech, sezónou prošla bez jediné ztráty bodu

2021 - Sparta postoupila do čtvrtfinále Ligy mistrů

nuž?

Reagovat
Losinho

2022 - Daniel Křetínský novým majitelem fotbalové Sparty

Reagovat
smazaný uživatel

2022 - Daniel Křetínský novým majitelem fotbalové Sparty

- Spartu povede jako trenér Andrea Stramaccioni

Reagovat
Franck

no on ten Stramaccioni vlasntě nebyl tak neúspěšný, měl víc bodů jak teď Ščasný

Reagovat
Franck

Jako že by to dal na 2 roky do správcovského fondu (tj. nebylo by to jeho) a pak by to zase převzal? Jooo mohl by

Reagovat
smazaný uživatel

a penalta na costu akoze fakt bola????

Reagovat
smazaný uživatel

a penalta na costu akoze fakt bola????

Reagovat
Posledni Kovboj

Ne, ale Jozo Odchovanec v cele komise rozhodcich ma uplne jiny zajmy.

Reagovat
Franck

Pane Němec, vždyť máme oba stejný zájem

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele