Sparta v přípravě prohrála s Budějovicemi, Baník porazil Líšeň

10.01.2021, 17:53
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (203)

Přidat komentář
Freedo
Reagovat
Rarášek

Samozřejmě že ano.

Reagovat
Losinho

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
KingMaster13

Jako jestli se o něj fakt zajímají tak by ho Sparta měla prodat dokud to jde ale nevěřím že by se tam prosadil, však nevyčnívá ani ve Spartě

Reagovat
oli9

https://www.livesport.cz/hrac/ristic-mihailo/8zW214va/

A to Plavsic aspon neco ukázall..V klidku základ a 10 golů v sezoně

Reagovat
kilobyte

Tady je vidět úroveň Ligue 1.

Reagovat
smazaný uživatel

"sikulu"

Reagovat
Bakary3

Tak tomu bych se nesmal, s míčem je prostě hoodne sikovnej.

Jen leti z kazdyho souboje jak papir a ma bidny reseni akci.

A kombinacne mi taky neprijde kdovijakej.

Samozrejme ve fotbalovym svete je mozny vsechno, treba u nej nekdo z La Ligy ustreli a zkusi ho.. cekal bych spis mozna tak druhou španělskou, kdyz uz.

(A Raraskovo "samozřejmě ze ano" je smesny, no )

Reagovat
smazaný uživatel

Sikovnej s micem mozna, ale efektivni by byl mozna ve 2. Lize.

Reagovat
Berbatov9

Staci mit kouzelnyho agenta AKA Igor Gluščevič

Reagovat
Losinho

Šikovnej je, ale taky je to hráč úplně k hovnu

Reagovat
Bakary3

Nebo tak

Reagovat
salami

Tohle jde ale podle me z velky casti za Spartou, podle me ten hrac ma docela slusnej zaklad a potencial, za tu dobu co tam je z nej davno mohlo bejt mnohem vic.

Reagovat
Bakary3

Mozna kdyby nebyl zranenej dlouho...

Potencial tam je, ale tp jeho finalni reseni mi prostě prijde dost spatny.

A ze Sparta v tom rozvoji hracu uplne nevali, to je samozřejmě taky pravda

Reagovat
salami

Srovnal bych ho treba s Petrzelou, podobnej somatotyp, finalni reseni taky na pest, ale dokazali z nej v Plzni dostat maximum, byt palicem zustal. Nabrat svalovou hmotu a zapracovat na odolnosti v soubojich se taky da. Je strasne jednuduchy rict, ze ten hrac je na hovno.

Reagovat
bourbon

Reagovat
kilobyte

On vypadá dobře s míčem, takže v té jejich Lá Lá lize, kde kontakt znamená faul, by se mohl prosadit.

Reagovat
Spalovač šancí

Kdo se neprosadí ve spartě, ten se prosadí všude, klidně i v Realu

Reagovat
Greny

A Kozák jak zahodil tu penaltu to bylo top

Reagovat
Berbatov9

Po forech uz litaj fotky s Kangou chystajicim si penaltu a slovy vrat se ...coz o to chybi mi hlavne jeho herni prinost a i to jeho magorstvi(cti nasazeni)... je to od Sparty hodne bezduchy a bez hladu po vitezstvi ... dnes jsem videl prvnich 40 minut... nemuzu rict ze to byl herne nejakej pruser, prekvapila obrana ktera v tom mladickym slozeni nevypadala vubec spatne a Wiesner opet hodne aktivni.. bohuzel co dela velky kluby a velky hrace je promenovani sanci a to bylo zalostny... Docky dnes par zajimavejch prihravek z prvni mel ale uz se totalne podle me zaprdel v chodce a posouvace do lajny na Vindheima troufam si rict ze Marek Matejovskej v 38 letech pred tim velkym zranenim byl 2x lepsi hrac nez Dockal z poslednich 2-3 mesicu

Reagovat
smazaný uživatel

3x40 minut nedat gola Budejicim.

Reagovat
mario23

Jako nic proti Budějovicím, ale pokud nejsme schopný jim za 120 dát ani gól a ještě s něma prohrajeme, tak co tam ten Kotal sakra dělá ? Plácání v blátě pokračuje. Několik let totální ostuda, když mají nejvyšší rozpočet a nedokáží být absolutně konkurenceschopní. Dřív aspoň byly výsledky v Evropě, teď už ani to. Křetínský by měl prodat aspoň nějaký podíl a mělo by se něco změnít. S Hanouskama, Kozákama a Kozákama prostě ligu nevyhrajeme.

Reagovat
kilobyte

Tak v poslední době padla většina rozpočtu na italský experiment.

Reagovat
Beči

My máme dva Kozáky?

Jinak tohle není vina Kotala. Je to jediný trenér za poslední dva roky, který dal týmu nějakou herní tvář a uhráváme pod ním solidní výsledky s ohledem na tu předchozí katastrofu. Nehledě na to, že tohle je jen hloupá příprava, nic to neznamená. Budu raději, když v přípravě prohrajeme každý zápas, ale bude se nám dařit v lize.

Reagovat
Losinho

Jeden vám hostuje v Teplicích.

Reagovat
rufus

Nehostuje, už se vrátil zpět a bude v béčku.

Reagovat
kilobyte

Kotal to jako první trenér pochopil. Špatné výsledky v přípravě = dobré v lize. A naopak.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Aldeano

Reagovat
r.mrazik

proboha vzdyt je to blba priprava

Reagovat
mario23

Ale vždyť to koresponduje s tím, co předvádíme v lize.

Reagovat
r.mrazik

v lize jsme dlouho dobu byli uplne nahore...pak vypadli tri stoperi a hlozek,ktery hral do te doby skvele a slo to trochu dolu

kazdopadne zadna bida to neni,aby se zas vyhazoval trener...

Reagovat
mario23

Pokud se spokojíš s bodama, tak jo, ale herní projev je někdy žalostnej.

Reagovat
r.mrazik

nekdy je zalostny i u slavie...nehlede na plzen

skoda,ze se zranil hlozek...meli bychom o par bodu vice

Reagovat
Znalec

- Kozák, Trávník, Hanousek, Lischka, Heča ven

- Dočkal na lavičku

- Wiesner, Šilhart, Karabec na hřiště

- přivést posilu na LB a playmakera

Reagovat
Beči

Proč Kozák? Protože v přípravě nedal penaltu? Ale no tak. Loni byl nejlepší střelec. Letos se vyšvihl Julda, ale Kozák určitě není hráč, který by na to neměl a měl by odcházet.

S Hanouskem, Trávou a Lischkou souhlasím. Heča roli dvojky zvládne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Hlavně místo Kozáka nemáme náhradu a to ani nezmiňuji, že nemáme náhradu ani za Juliše (typologicky).

Reagovat
smazaný uživatel

Mame tam Pulkraba furt jeste...

Reagovat
kilobyte

Ten je na hostování a jistota to taky není. Ať už herní a nebo zdravotní.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozelball byl znova dnes k vidění. Pro kluky dobré převést návyky z tréninku na zápas.

Docela mi je líto Potocneho. Nebudu ho hejtit, to je jednoduché, ale moc to u nás nedává, hlavně jeho hlava.

Tady by bylo fajn, aby ten jeho agent našel nějaké adekvátní angažmá pro něj, bylo by to pro něj i pro nás vysvobození.

Něco se mluvilo o Mladé Boleslavi, že by byla výměna za Klimu.

No, já bych ho tam poslal i bez výměny. Třeba by mu změna prospěla.

Velká radost z Kukucky. Za dva roky bude jedním z nejlepších stoperu ligy.

Jediné, hrozivé minus. Ten prázdný stadion. A co teprve za týden, to by byl rachot.

Už mi ty sektory taky chybí...

Reagovat
Stannis Baratheon

A co nová posila z Gambie?

Reagovat
HorajzmAmmann

kombinačně asi ok, ale do defenzivy byl prověřený asi jednou a celkem pohořel... pořád ho beru jako risk a pořád nevíme, zda má kvalitu na 1. ligu. Na Spartu bych se bál ho postavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Když už ho podepsat, tak do "B" týmu. I ty druholigové celky s ním neměli moc potíž, co se týče jeho defenzivní stránky.

Co se týče hry směrem k soupeřove brance, tak musím uznat, že nějaké kvality má. Ale my potřebujeme obránce.

Brzdil bych tu vycakanost z něho. To samé bylo i z druhého bubaka a od té doby je Tijany viditelný jen díky své výšce. A nemotornosti.

Reagovat
HorajzmAmmann

jako úplný dřevák to asi nebude. Do kombinační hry Kozla by se mohl i hodit. Ale pořád z něj nejsem moc nadšený, když vezmu v potaz zranění Jurošky a věk Filla.

Reagovat
Kepy_FCB

Vycakany tu bejvas jen ty kdyz obcas pod kozlem zahrajem lig.fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Internetová ostuda Chebu se zas ozvala, gratuluju.

Reagovat
lichna.

Nebylo to jen jednou a nikdo ho netlačí do zakladu proti Spartě. Tam by mel byt, pokud bude zdravý, Fillo.

Nicméně toho převedl mnohem více, než jsem čekal a pokud nebude extra nákladný, tak by za drobný risk stal. Zvlaste jestli i v klubových testech dopadl dobře.

Ale at řešíme i neco jiného, místo pro Kukucku, Drozda a brzy snad i Smigu v acku je super. Ted ještě aby někdo dal v zakladu sanci i tomu Buchtovi a budu spokojený.

Reagovat
bobis21

pokud se hraje MSFL (fakt nevím jak to je) tak bych mu tam minimálně půlrok dal a pak uvidíme jestli teda na áčko má nebo ne. Nemyslím si že nějak v přípravě zklamal abychom ho museli vyhánět. Samozřejmě záleží jak drahý by byl...

Reagovat
HorajzmAmmann

ona se bude hrát MSFL?

Reagovat
Wyrda

Tak v rijnu se akorst reklo ze letps se uz hrat nebude. Ale nikdo soutez neukoncil

Reagovat
Wyrda

Spis jé problem ze soucasne muzou hrat jenom profesionalove kterych tam moc neni

Reagovat
HorajzmAmmann

právě já myslel že už MSFL pokračovat nebude...

Reagovat
lichna.

Reagovat
smazaný uživatel

Skončí jako křídlo...

Reagovat
HorajzmAmmann

klidně i jako ten obránce... pokud umí bránit Což je zatím v hvězdách. Ale ok, asi překvapil. Čekal jsem, že to bude úplný dřevo...

Reagovat
frankiefcb

Nicmene ta koncovka.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta je drsná, no

Reagovat
GrimeBaller98

Potocny to nedaval nikde, jenom vy blazni jste si mysleli ze jo nejlepsi odchod za posledni leta

Reagovat
smazaný uživatel

Jahaha to jsou mi vtípky, bych se styděl kdyby se Baník stal pražskou děvkou jako vy, určitě bych nemel tu drzost jako ty..

Reagovat
GrimeBaller98

Nekdo ti rano nachcal do kafe? ja to nemyslel jako hate na Banik bruv, jen Potocny je vazne mimo dlouhodobe a i u nas jsme ho fakt nemeli radi, strasnej flakac.

To ze Karl obchoduje s tim odpornym tymem, s tim bohuzel nic neudelam. A ver mi, ze me to sere vic nez tebe. Uz jsem nekde psal, ze bych radsi hral o 10. flek s vlastnima hracema, nez s hostovackama ze Slavie

Muzete byt radi, ze mate Brabce, bohuzel koupe Potoka byl krok vedle.

Reagovat
smazaný uživatel

njn potok byl rychlá, drahá a ne moc kvalitní záplata. Z Brabce jsme rádi, kéž by se Liberce ujal někdo podobný, tohle farmaření je totiž hnůj

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se nepletu, tak Kozel o něj dost stál, tudíž předpokládám, že ho měl nasledovaného a věděl, že takový typ potřebuje. Ve výsledku se mu nedá ani moc vyčítat přístup, ten nejspíš nemá nejhorší, ale nekvalita je prostě velká. Pro všechny strany by bylo nejlepší, kdyby odešel.

Reagovat
cortan

Škoda že si Kozák nedokázal vybrat schopnější team. Nejen že je tahle Sparta k smíchu, ale navíc jde většina na něj.

Reagovat
kilobyte

Loni spálil snad nejvíc šancí v lize.

Reagovat
Liquid

solidní komplex ty Sparty z Budějovic

Reagovat
John Obi Mikel

Kolik nedala Sparta tenhle půlrok penalt.

Reagovat
kilobyte

Jednoduší by bylo spočítat kolik jich dala.

Reagovat
ACSeRw!n

Kanga komplex

Reagovat
dinss

Prodlouží Wiesner ve Spartě? Protože bych ho bral docela k nám. Nechápu, že tam nedostal víc šancí.

Reagovat
Imos

na vás mu chybí nějaký mezikrok nemyslíš? Bolku promarodil, u nás to byla první prvoligová zkušenost a úplně mě nikdy nepřesvědčil na top 3

Reagovat
kilobyte

Tak ožrat se a nabourat může zvládnout za víkend.

Reagovat
bourbon

přesně tak. a navíc Plzeň je TOP 9.

Reagovat
dinss

Ale jo..snažil ses. Nic kloudnějšího asi nevymyslíš.

Reagovat
bourbon

jen klid. Sparta ho k vám podle mě nepustí už z principu.

Reagovat
dinss

Jako Čermáka, Hejdu, Zemana, Gabriela, Hezoučkýho, Horvátha, Rezka, Limbu, Koláře, Petrželu.

Reagovat
bourbon

máš částečně pravdu, ale vesměs to byli hráči Spartou nechtění (samozřejmě ne všichni, neber to ve zlém). Wiesner je hráč, který určitě ještě potenciál má a podle mě ho zase šoupnou někam na hostování. velice bych se divil, kdyby skončil v Plzni. to, že by tam skvěle zapadl je věc druhá.

Reagovat
bobis21

Za chvíli mu bude 24, myslím že čas na obcházení hostování aby se rozehrál pro áčko už by měl mít dávno za sebou. Teď ho prostě buď zkusit v áčku, nebo pustit ...

Reagovat
dinss

Taky si myslím, že už nechce chodit v jeho letech někam do Bolek, Liberců, Budějovic atd...

Reagovat
dinss

Zase pořádně šancí nedostal a Gula by s ním třeba uměl naložit dobře. Pokud by tady ještě byl...

Reagovat
Greny

OT : Krmelec už si otevřel v Řecku střelecký účet

Reagovat
TheMally11

a nebyla to manželka?

Reagovat
db18

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
žrout

OT: Fukalovi fakt končí v létě smlouva a ještě s ním Liberec zatím neprodloužil? Divil bych se, kdyby do něho SKS nebo Plzeň nezajely. Zadarmo hodně luxusní talent. Sparta ho beztak chtít nebude, tam mají kraje obrany přece pořešený

Reagovat
smazaný uživatel

Že toho ve Slovanu odehrál ten luxusní talent

Reagovat
žrout

Kolik toho ve Slovanu odehrál Coufal v podobným věku, jenom paběrkoval. Že je to talentovaný hráč, se ví, a nic na tom nemění, že ve 20 ještě nemá tolik odehraného. Zvlášť když se na jeho pozici skvěle chytil Koscelník a není úplně lehké ho posadit a dát tam důvěru mladému klukovi.

Reagovat
Imos

Reagovat
skat

Reagovat
KingMaster13

Někdo to tak má že vyletí později. Suk taky ve 20 nevypadal na kariéru v Premier league

Reagovat
mario23

Pořešený kraje obrany ?

Nemáme pořešenej ani jeden kraj.

Vpravo hrajou záložníci, který moc bránit neumí a nalevo je Hancko, ale toho chci spíš na stoperu, takže tam je dřevák Hanousek a Ladislav ofsajd Krejčí, kterej se ještě vidí někde na pláži v Itálii.

Reagovat
Bakary3

Ironie...

Reagovat
kilobyte

Jestli jsi nepoznal tuhle ironii, tak jsi tady poprvé a nebo jsi Sheldon (ten z TBBT).

Reagovat
dinss

Reagovat
rufus

Reagovat
Imos

minimálně ještě Pešek končí v létě, že má Fukala smlouvu do léta jsem zjistil jen z Isportu tak těžko říct

Reagovat
skat

Mosquera i Rambo uzavírali v létě smlouvy na rok, takže taky.

Reagovat
dinss

A přitom ani moc nehraje...

Tohle by měl být deal přímo pro nás.

Reagovat
žrout

Tak vy teď děláte příchody zadarmo a mít zadara talentovaného kluka na oba kraje obrany, které řešíte, by nebylo k zahození...

Reagovat
dinss

Dyť o tom mluvím. Doufám, že toho Adolf využije. Nechápu, že v Liberci víc nehraje...

Reagovat
žrout

Já myslel, že to píšeš ironicky

Reagovat
dinss

Ne...jakože dělám si z toho prdel ale prostě tohle je nás typ příchodů.

Reagovat
skat

Já doufám, že ne. Takovýho hráče musíme prodloužit. Do ligy nastoupil velmi dobře, pak trochu ubral, ale pořád to bylo celkem na pohodu, na to, že mu bylo 19. Má prostě smůlu, že roky, kdy měl začít hrávat stabilně přišel covid a s ním úplně pokroucená a divná sezona.

Reagovat
dinss

Má u vás na druhou stranu nějakou motivaci pokračovat? Hrál vůbec pod Hoftychem nějak stabilně?

Reagovat
skat

Tak hrál nejdřív 5 zápasů střídal ke konci a teď od listopadu 5x základ a celých 90minut. Do toho c+. Na to, že se rozehrál Koscelník to zas tak zlé nebylo. Problém je, že my máme s ním 3 pravé beky a ani jednoho levého. Věřím, že teď na jaře už šanci dostane ve větší míře.

Reagovat
bourbon

bylo spoustu praváků co hráli LB, třeba Michal Bílek...

Reagovat
skat

Ano, proto nám levého beka hraje momentálně Mikula. Ale ideální řešení to není. Je jedno jestli je levák nebo pravák. Důležité je, jesti hraje pravého nebo levého beka. O tom, kterou nohou kdo kope, řeč nešla.

Reagovat
dinss

díky

Reagovat
Wyrda

Neni mu 21 takze ofiko muze smlouvu podepsat s jinym klubem az v lete

Reagovat
žrout

To fakt je nějaké takové pravidlo?

Reagovat
Wyrda

Mam dojem ze to tak je dlouho ze s hraci mladsimi nez je 21 let nemuzes uzavirat smlouvu pul roku doprdeu jako se zbytkem

Reagovat
žrout

Já to v životě neslyšel, tak je to pro mě novinka

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Gelu28

Potočný do konce sezóny tribuna a pak vypadni....máš tak maximálně na nějakou ČFL někde za Brozany

Reagovat
TheMally11

jen ať zůstane v Ostravě

Reagovat
Imos

bych se nedivil, kdyby se stejně podařilo ho udat někam do Příbrami Opavy, kde by na to furt měl

Reagovat
Spalovač šancí

Jak by řekl Lafata ...

Reagovat
Dru Zeree

Kde vyhrabali toho Mincheva? Ten borec je na hranici vápna a vystřelí tak, ž doslova trefí rohový praporek

Reagovat
smazaný uživatel

Za 4 roky v Bulharské lize dal 10 gólů. Tak co čekat. Hlavně že je to prý klenot o kterého měly zájem velkokluby.

Reagovat
Gelu28

oni ten zahraniční scouting mají vůbec super....stačí vzpomenout jak dělali legendy z hráču jako Lačný a Herolind Shala a ani jeden si u nich nekopl a to jsem plno hráču ještě opoměl...viz. Stramacionova éra

Reagovat
Berbatov9

Zrovna s Shalou bych byl opatrnej... ano ty ovace a pompeznost se kteryma prichazeki jak ty pises Lačný,Shala,Hoheneder,Prudnikov atd byla prehnana ale zrovna Shala moh byt se spravnym vedenim nadstandartni hrac

Reagovat
dinss

Reagovat
smazaný uživatel

však to je česká klasika. Oni si myslí, že za pár milionů euro přivedou na doporučení nějakého známého super hráče. To je celý scouting našich klubů.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Uwe háže buly

Zrovna Shala byl na českou ligu nadstandartní záložník, což dokazoval třeba v Liberci. A zas tak s velkou pompezností nepřicházel jestli se nepletu.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Shala měl být klíčový hráč Sparty, přitom to byl spíš český standard. V Liberci odváděl slušnou práci, ale rozhodně ne víc než na co byli i v tom Liberci zvyklí od dalších.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
dinss

Reagovat
rufus

Reagovat
GrimeBaller98

Shala byl u nas vybornej, mel jsem ho hrozne rad

Reagovat
Freedo

Jako první mě napadá Segio Peter.

Reagovat
ACSeRw!n

Shala udelal slusnou karieru

Reagovat
Uwe háže buly

Tak je mu pořád teprve 19, v Bulharsku dal 11 gólů a 8 asistencí, podle mě je zrovna tohle dobrý přestup. Takovýhle hráče by měli naše kluby zkoušet a ne sem tahat nějaký rádobyhvězdy z okolních lig v pokročilém věku..

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to má za nějakých 80 zápasů. Je sice mladej, ale bulharskou ligu už hraje dlouho. Pokud už teda musí naše kluby brát hráče ze zahraničí, jako že zrovna u Sparty to nedává smysl vůbec, tak mají brát nějaké neokoukané talenty kteří třeba jen nedostali šanci. Ne borce, co je roky všem na očích.

Reagovat
Uwe háže buly

Tak většinu těch gólů dal tu sezonu před přestupem k nám. Zkoušeli ho i v repre. Samozřejmě budu radši, když se u nás prosadí naši odchovanci, ale občas to okořenit nějakým mladíkem z východu není vůbec špatný nápad.

Reagovat
kilobyte

Proč by to u Sparty nedávalo smysl? Poslední dobou má kvalitní hráče jen z ciziny a odchovanců. A občas se jim povede mladík z ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalitní hráče má jen z odchovanců. Z ciziny fakt ne.

Reagovat
kilobyte

DMK, Stanciu, Kanga, Kweuke, Bony, Costa, Nita. Všichni patřili mezi top ve Spartě. Většina i v lize. S přestupy v rámci ligy se to nedá ani srovnávat. Tam se dlouhodobě chytil snad jen Lafata a brankáři.

Reagovat
dinss

Kweuke chvilku a DMK se furt hledá a určitě bych ho nezařadil mezi tyhle hráče. Navíc Nita tu pozici taky nemá nějak extra silnou.

Reagovat
smazaný uživatel

Stanciu, Kanga

Kveuke a Costa měli hru hodně závislou na přehnaně agresivní hře. Na rovině by byli podprůměrní.

Nita, DMK... jednou ano, jednou ne. Rozhodně nic, co by Sparta měla mít problém nahradit z vlastních zdrojů.

Reagovat
smazaný uživatel

Když si vzpomenu na to jak hrál Kweuke, tak to je takový Krejčí ještě hodně slabá káva

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Bony byl super, to je jedna z mála ukázek, jakou cestou by to jít mohlo. Toho si totiž Sparta vyhlídla jako hodně mladého a několik let připravovala. S hráči jako Minčev to nejde srovnat.

Reagovat
žrout

Dobrý bullshit. Bez cizinců typu Kanga nebo Stanciu jsou úplně marní, ale ty budeš asi prototyp českého fanouška z jejich bílého kotle, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Bez cizinců jako Kanga nebo Stanciu by rohzhodně porazili Suboticu. To jsou vyloženě hráči, kteří jsou chválení pouze a jen na základně toho, že jsou cizinci. Podívej se na herní projev a výsledky Sparty, když hráli tito dva. Nejhorší v historii klubu.

Reagovat
žrout

Ty jsi dobře mimo oba jsou na naši ligu naprosto nadstandardní hráči, bez Kangy neumí ve Spartě kopnout ani penaltu, ale hlavně že mohli za to, že Sparta nepřešla přes Suboticu. Zajímavé, že tady nepíšeš, že za tu nepovedenou kvalifikaci mohly takové hvězdy jako Frýdek nebo Kulhánek, ti to jako čeští borci přece měli zvládnout a tým táhnout Druhá věc je, že tam hráli zahraniční tragédi jako jsou Kaya, Ben Haim nebo Radakovič s Tettehem. Jenom proto, že si Sparta natahala ze zahraničí plevel, ještě neznamená, že Stanciu s Kangou nebyli naprosto nadstandardní plejeři. Ale tam, kde nefunguje tým a není kvalita na více postech, to dva skvělí hráči sami nemají šanci nevytrhnout

Reagovat
smazaný uživatel

Frýdek dotáhl Spartu do osmifinále EL, s Julišem a spol... To je klasika. Tu totální neschopnost těch vašich hvězd hážete na odchovance.

Reagovat
žrout

Tak hlavně že ta hvězda Frýdek je v nejlepším věku ráda za průměrný Luzern ve Švýcarsku, když tak táhl tu Spartu v EL (bylo to čtvrtfinále, ne osmifinále). Můžeš mi vysvětlit, proč nehraje za nějaký aspoň průměrný klub v TOP5 zahraničních ligách, když je to takový borec? Nebo aspoň v Belgii?

Juliš se po té EL naprosto vypařil, byl často zraněný, výkonnostně slabý a dal se dokupy až teď v Olomouci, jinak nehrál vůbec nic. Já jsem za něho rád, ale jeho případ nemá nic společného s cizinci.

S "českou" kabinou se Sparta za posledních cca 15 let (když odečtu nesmyslnou divokou internacionalizaci na sílu) od poslední LM udělala jedno čtvrtfinále v EL, za posledních 10 let 1 titul a teď je s úžasnou českou kabinou s Bořkem v čele na 3. příčce pod Jabkama a na Slavii (s fuj cizincema ) vůbec nemá nárok a není pro ni nijak relevantním soupeřem o titul. Jestli je to pro takový tým s historií a ambicemi Sparty ok a ty jsi s tím spokojený, pak není problém

Reagovat
žrout

A jinak bez těch cizinců by určitě porazili i tragické lyžaře z Hackenu, že? Oh wait...

Reagovat
smazaný uživatel

2013... že jsi vybral až tak historický zápas je krásný důkaz toho, jak jsou tihle hráči totálně marní

2015 postoupila Sparta do osmifinále EL

2017 sparta vyhrála skupinu EL

2018 přišel Stanciu s Kangou a Sparta s nimi v sestavě nikdy nepostoupila z předkol.

Reagovat
žrout

Ty seš strašně jednoduchej. Zaprvé s tou slavnou českou kabinou Sparta vyhrála titul jednou za posledních 6 let (2011-17 než začali divokou internacionalizaci), což ti asi přijde úplně v pohodě. Do LM se nedostali přes 15 let a drtivou většinu času měli úžasné české hvězdy - asi taky v pohodě. Jedna jízda EL na tom nic nemění, nebyly to konstantní dominantní výkony na české scéně a pak v Evropě, kde jsem již zmiňoval dlouhodobou neschopnost dostat se byť jednou do LM.

Kanga se Stanciem vůbec nedokážeš zasadit do kontextu amatérské snahy o internacionalizaci, kdy ti dementi na Spartě přešli z jednoho extrému do druhého: z české kabiny do úplně mezinárodní. Když za dvě přestupová období překopeš úplně celý tým zahraničními průměráky nebo týpky, co přijdou bez ambicí jen kvůli prachům, a máš tam ještě k tomu antitrenéra z Itálie, který tomu neumí ani dát řád a nějak to sladit, pak je jasné, že to 2 pro českou ligu nadstandardní fotbalisti nezachrání. To je prostě kokotský předpoklad a pokud to nejsi schopen pochopit, pak jsi strašně jednoduchej

Stačí se podívat na herní projev a čísla Kangy a Stancia ve Spartě a je každému jasné, že byli kvalitou úplně jinde než zbytek týmu. Teď ty české hvězdy neumí ani proměnit penaltu. Ale hlavně že mají Čechy, že? Tvl...

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=QEEyksUI840

Jak "fanoušci" strašně rychle zapomínají, když je třeba vyhejtovat odchovance a vychválit totální nemehla.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Losinho

Takže by Sparta měla dál sbírat Hanousky a Trávníky?

Reagovat
ratusek

Ano

Reagovat
frankiefcb

Za koho tady kopeš.

Reagovat
Losinho

jen se ujišťuji

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Měla by spoléhat hlavně na své odchovance. Kupovat z ligy ano, ale ty nejlepší. V posledních letech ji všechny vyfoukla Slávia.

Reagovat
Losinho

Na odchovance Sparta spoléhá dlouhodobě.

Reagovat
smazaný uživatel

No... kolikrát se těm odchovancům dá prostor až po tom, co cizinci vyhoří.

Reagovat
Losinho

Reagovat
žrout

O kterých cizincích konkrétně mluvíš, kteří vyhořeli a až pak na jejich místě dostali prostor odchovanci? Díky.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi o všech? Jak je to dlouho, co Juliš nemohl ze strahova, protože takový lempl přece nemůže hvězdě jako Tetteh ani vodu nosit? Před rokem mi to Sparťani nadávali do debilů že takový fakt nechápu.

Reagovat
žrout

Juliš byl naprosto marný a rozjel to až v Olomouci, jinak byl pořád zraněný a nevýrazný. Další příklad?

Reagovat
smazaný uživatel

Juliš ve dvaceti rozhodoval západy EL

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
db18

Reagovat
žrout

Reagovat
Bakary3

Urbis je specificky pripad...

Pro nej je ok odchovanec typu Plechaty, protoze je mladej, ikdyz (zatim?) nema kvalitu.

Ale nesnese odchovance (byt koupenyho) typu Pavelka, ikdyz kvalitu ma, ale uz neni U23.

Takovy mysleni z prdele rekl bych.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Plechatý je OK, protože má kvalitu

Pavelka není OK, protože kvalitu nemá.

Reagovat
Bakary3

na to nema cenu plytvat dalsima slovama

Reagovat
smazaný uživatel

Aneb když nemáte zdůvodnění toho, proč by Pavelka měl mít kvalitu

Reagovat
Bakary3

A ty mas zduvodneni, ze ji nema?

Ty jsi fakt neskutecne hloupej jako je mi lito, ze to tak musim rict, ale je to tak.

Vsichni vidi, ze je kvalitnejsi hrac nez Plechaty - kdyz vezmeme treba konkretne tyhle dva. Pavelka i toho stopera, coz neni jeho post, zahraje lip.

Jen ty to nevidis.

Ale jsi skalopevne presvedcenej o svy pravde, prpti vsem.

A jeste si myslis, ze asi ostatni někoho uprednostnuji a přisuzují mj vetsi kvalitu a u druhyho naopak, abys nejak oduvodnil, proc ty jedinej mas pravdu.

Rekni mi aspon, nemas jeste ani obcanku, vid?

Jestli je to tak, priste k tobe budu shovivavejsi,

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je klasika, Pavelka dlouhodobě střídá podprůměrné výkony se zraněními, ale už je starý, tak se chválí. Plechatý podával už v Jablonci hodně solidní výkony, ale hejtuje se protože je odchovanec.

Reagovat
Losinho

Hejtuje se, protože je přinejlepším průměr, zatím.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnáváme dva hráče. Nesporně je Plechatý daleko lepší než Pavelka. V záloze i na stoperu. Tak když je průměr, co je pak Pavelka?

Reagovat
Losinho

Nesporně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak znovu, proč teda Pavelka má kvalitu? Za ty bídné výkony v Turecku nebo za to následné dlouhodobé zranění?

Reagovat
Bakary3

To neni o tom proc jo nebo proc ne, staci se podivat na ten fotbal a vidis.

Teda, ty asi ne, kdyz snad mas pocit, ze je Plechaty i zaloznik, to ses docela odhalil

Reagovat
Losinho

Protože je lepší, kvalitnější hráč, což dokazoval i v reprezentaci. Plechatý to dokazoval sem tam v Jablonci. A v záloze jsem ho asi nikdy neviděl, nepleteš si ho s Krejčím?

Reagovat
Bakary3

I v zaloze prej

Reagovat
mistr129

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem vás za příchod Minčeva třeba dost chválil. Líbí se mi vyzkoušet mladíka z horší ligy, který je v tamních poměrech brán jako velký talent víc jak třeba příchod někoho za zenitem jako Janko, Mavuba... Česká liga je samozřejmě o level výš, daleko více soubojová a on ani nehrál za nějaký místní velkoklub, takže ještě ten přechod pro něj musel o to víc drsný...Asi bych od něj i na jaře úplně nic neočekával a v létě šoupnul na hostování, ale určitě do české ligy, ať si zvyká (Teplice, Boleslav...) Pořád mu bude v tu dobu teprve 20. Jestli ani tam neuspěje, tak to můžete brát jako přešlap, ale na to je dost brzo. 2 miliony euro pro vás není zase tak vysoká částka, abyste do toho nešli.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je největší problém v českém prostředí. Pořád se mluví o tom, jak by se tým měl podívat po posilách venku a potom, když někoho přivedou a nepovede se, tak je to obrovský problém. Ale tohle se děje i s domácími hráči. Hanousek, Trávník a Lischka - všichni přicházeli jako posily, nejlepší hráči na pozice v rámci ligy. Donedávna tam patřil i Štětina, kdy tu na něj byla obrovská kritika, ale povedený půlrok a vše funguje.

Reagovat
dinss

Hanousek určitě nebyl jeden z nejlepších hráčů na LB v rámci ligy. Lischka byl po operaci srdce a nikdo netušil, jak bude pokračovat dál a že vůbec hraje fotbal je celkem zázrak. Trávník byl provar tojo...

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Laštůvka - Fillo, Pokorný, Stronati, Fleišman - Jánoš, Tetour, Mena - Buchta, Holzer - Azevedo

Reagovat
smazaný uživatel

Je to prostě příprava a Budějovice vědí, že slabší ligové týmy jako Plzeň Spartu, Slavii nebo Baník musí porážet, pokud se chtějí udržet v lize.

Reagovat
ACSeRw!n

je sice hezky, ze mame zajem o mladyho Chilskyho stopera z Watfordu. ale hlavne tragicky chybi kreativita.. nakej Fortelny nas fakt nevytrhne.. bez posil to bude horkotezko druhy misto

Reagovat
Greny

Falta ofiko v Plzni... Skoro zadarmo takže může jen prekvapit

Reagovat
KingMaster13

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele