Sparta je podle IFFHS 33. nejlepším fotbalovým týmem desetiletí

14.02.2011, 13:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (276)

Přidat komentář
smazaný uživatel

:Tyhle žebříčky

Reagovat
smazaný uživatel

Ty

Reagovat
Langi

vždyť má pravdu...tehle žebříček je na stejné úrovni jako žebříček FIFA

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

Všude je to jinak Spara je Fotbalportal je 54 a na Sparta.cz je 40 tak jsou to třeba vše lž i

Reagovat
smazaný uživatel

Super Barça

Zaslouženě...

Visca el Barça!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filipow

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

A byli to oni nebo někdo jiný?

Reagovat
smazaný uživatel

Byla to sparta Roterdam Chovanec sfalšoval všechny dresy

Reagovat
ryzskej

Reagovat
didosh

to by mu šlo!

Reagovat
smazaný uživatel

nechybý u sparty na konci alespon tři nuly => 33000.

Reagovat
smazaný uživatel

vtipe vylez ?

Reagovat
smazaný uživatel

to možná platí u Slavie....ta si nezaslouží místo v první stovce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

o Slavii nepadla řeč tak co tady valíš....z české ligy si tam nezaslouží být nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

spis tady nekomu chybi zaklady gramatiky

Reagovat
smazaný uživatel

Blšany!

Reagovat
smazaný uživatel

Blšany Forever

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

vidíte aj tým z divize je 508... To je trochu k smíchu... :-D

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby z divize..

Reagovat
goodbay

Reagovat
Robbie

smích :D

Reagovat
smazaný uživatel

liverpool 3. ??? to za to vitazstvo v LM nie ?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to za 10 let:

LM 1x + další finále

Uefa 1x

2x Superpohár

2x Fa cup

2x ligovej pohár

2x pohár charity

Reagovat
smazaný uživatel

Nějak mě tam chybí vítězství v PL. To Chelsea má 3x. A Real je až 8. a to je úplně mimo. Real měl bejt 3. Pak Inter, pak Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím o tom,že by Liverpool za posledních 10 let vyhrál PL

Reagovat
Kily

tak on jí nevyhrál nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

Je vidět, že se vyznáš

Reagovat
smazaný uživatel

Premier League opravdu nikdy nevyhrál.

Reagovat
Puskas

Slovíčkaření, taková Benfica taky nevyhrála LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaké slovíčkaření? Mezi First Division a Premier League je celkem velký rozdíl už jen v tom, že oba názvy označují naprosto odlišná období a Premier League doposud vyhrály jen čtyři týmy.

Reagovat
Puskas

Uruguay je mistrem světa stejně jako Španělé, ač to vyhráli kdysi dávno a v jiných podmínkách.

Reagovat
smazaný uživatel

Urugayci jsou mistry světa z let 1930 a 1950, Španělé z roku 2010. Necítíš tam ten rozdíl?

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde o to, že Liverpool se sice kdysi stal mistrem Anglie, ale nikdy nevyhrál Premier League.

Reagovat
Puskas

Ale mně je úplně fuk, kdo to kdy vyhrál. V hist. tabulkách má Uruguy tři tituly, Italové 4 anevidím rozdíl v tom z r. 82 nebo z r.34. Je mi úplně fuk, kolik hrálo týmů, úplně. Jou mistři světa. Kdybychom jimi byli my, tenkrát s tou partou kolem Njedelého a Puče, tak se tím chlubíme a jsme na to pyšní.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám síly.

Reagovat
Puskas

Já je sbíral na odpověď Tobě, hochu. Rozdíly jsou naprosto zřetelné, to ví každý, ale mistr světa je jednou mistr světa. Nebo jsou snad Tailáni jen jednou, protože ta pravá konkurence je až teď?

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě to nemyslíš zle, ale... Anglický mistr bude vždycky anglický mistr, vítěz First Division bude vždy něco jiného než vítěz Premier League, ačkoliv je to pořád anglický mistr.

Reagovat
Cipinho

a mistr světa je mistr světa

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, ale o tom se tu do jisté doby nikdo nebavil.

Reagovat
Kily

kdy vyhrála Uruguay ten třetí?

Reagovat
Puskas

Samo, překlep, díky.

Reagovat
soukup

PL tu není od počátku věků

Reagovat
smazaný uživatel

Dyť má pravdu

Reagovat
Kily

jedna oběť

Reagovat
soukup

musíš se příště víc snažit, tohle neoddělí zrno od plev

Reagovat
Kily

tak když jste mu to hned vykecali

Reagovat
smazaný uživatel

No však taky jo...

Reagovat
Kily

Real určitě měl být výše, ale na třetí místo bych ho nedával, stejně tak bych takhle vysoko nedával Inter, který do korupční aféry v Itálii koukal některým pravidelně na záda a v LM v posledních letech kromě loňského triumfu taky nic světoborného nepředváděl. Před tyhle týmy bych určitě dal Bayern

Reagovat
didosh

Naprostý souhlas aj s Interem a Realem!

Reagovat
smazaný uživatel

A co AC Milán ? 3X finále LM, z toho 2X vítězné, 2X vítěz evropského Superpoháru, 2X vítěz MS klubů (jestli se to taky počítá) 1X Italská liga, 1X italský pohár

Reagovat
smazaný uživatel

ja viem ze to je za 10 rokov , ale vzhladom na to ze za tu dobu nevyhrali domacu ligovu sutaz ani raz nechapem co robia vobec v prvej desiatke ... v porovnani s manchestrom ci chelsea su dost mimo ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal že je lepší než Real a ostatní v první desítce? asi těžko

Reagovat
smazaný uživatel

a AS už vůůůbec ne

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Arsenal obvykle neni problem prejit osmifinale LM

Reagovat
smazaný uživatel

pro Chelsea taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal hral narozdil od Chelsea LM kazdy rok

Reagovat
Kily

Chelsea třetinu hodnocené doby čekala na příchod ropného spasitele

Reagovat
Al Capone

to víš, 4 tituly a jeden z LM proti školce prostě netačí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mesyas

nespletli se náhodou nechybí tam ještě jedna nula myslím že na 330. místě by jí tu slušelo více

Reagovat
Al Capone

opravdu objektivní

Reagovat
smazaný uživatel

IFFHS strašně neobjektivní

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že jediné s čím se dá souhlasit na 100% je Barcelona na prvním místě

Reagovat
smazaný uživatel

první 2 místa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tyto žebříčky moc nemusím, ale když už má Sparta tak hezké místo, proč si to nesesumírovat. Bilance Sparty za tuto dekádu: 4x mistr Ligy, 4x vítěz českého poháru, 2x osmifinále ligy mistrů, 2x postup do Ligy mistrů, 1x postup do vyřazovacích bojů Evropské ligy, 1x základní skupina Evropské ligy, 2x základní skupina Poháru UEFA. Jako jediná získala v samostatné české lize double a dokázala odehrát sezónu bez jediné porážky. To jsou krásná čísla, třebaže mohla být ještě lepší.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
justcall

Třebaže letos to měla jednoznačně být LM místo Žiliny..

Reagovat
smazaný uživatel

Na to teď sere pes. Chybička se vloudila, ale v Evropské lize zaváleli.

Reagovat
Pinturicchio

Tak, tak.

Reagovat
Ligter

Reagovat
frank

Reagovat
smazaný uživatel

Když se to takhle vypíše, tak se mi tomu ani nechce věřit.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic moc, na to, že mívala většinou 2+x vyšší rozpočet než zbytek ligy. Obhájit ligový titul se jim ani s těma penězma co tam dlouhodobě tečou nepodařilo a LM, to je jedna velká tragédie - za posledních 6 ročníků Sparta v LM nevyhrála jediný zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

A kolikrát za posledních šest ročníků Sparta tu Ligu mistrů hrála (což je samo o sobě bída, ale to teď není předmětem jednání)? Zkus spíš vypočítat, kolik zápasů Sparta vyhrála za posledních 6 ročníků LM, kterých se účastnila. Je to celkem 12 vítězných zápasů a 3x postup do osmifinále.

Reagovat
smazaný uživatel

A které slavné kluby Sparta dokázala za tuto dobu porazit? Feynoord Rotterdam 2x, Spartak Moskva 1x, FC Porto 2x, Besiktas Istanbul 1x, Lazio Řím 1x, Panathinaikos Atény 1x, NK Maribor 2x, CFR Kluž 2x, Lech Poznaň 2x, Palermo 1x...plus slavné bitvy s Realem Madrid, AC Milán, Manchesterem United atd. V záři těchto úspěchů se trapasy jako Zulte Waregem, Denizlispor, Dinamo Záhřeb nebo Žilina ztratí.

Reagovat
Kily

nejsou dvě výhry nad Mariborem spíše povinností, než úspěchem?

Reagovat
smazaný uživatel

To ano. Ale v poslední době, kdy je těch vítězných zápasů v evropských pohárech pomálu, není na škodu zmínit i porážku slabšího protivníka.

Reagovat
Lemond Laws

Promiň, ale Maribor a Lech Poznan nejsou slavné kluby

Reagovat
smazaný uživatel

Tak slavné jsou, jiné je to s kvalitou. Ale dobrá, mohlo tam být jiné přidávné jméno.

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
Puskas

To, že je n eznáš, ještě neznamená, že nejsou slavné

Reagovat
Lemond Laws

.. Myslim, že týmů jako Maribor Sparta porazila hodně

Reagovat
Puskas

A co to má společného s tím, jestli je slavný?

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale na úrovni Sparty fakticky Lech ani Maribor nejsou slavný..

Reagovat
Puskas

Bereš to jako Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani kdybych to bral jako Evropan.. Maribor ani Lech se Spartě historicky nemůžou nijak rovnat. A to ani co se "slávy" týče..

Reagovat
Puskas

Jako Evropan - Sparta byla ohromně slavná před válkou, pak se na 20 let vytratila, chvilku něco uhrála v 60. letech, hlavně jak neslavně vypadli s Partizanem, a ak zas až v 90. letech. v 80. měli jednu sezónu, když vypadli v prosloužení se Splitem nebo s někým z Jugošky. Jsou možná v Evropě známí, ale slavní? To bych neřekl. Ale jsou nejznámější. To jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne... Ale mám pocit, že ve "známosti", nebo slávě se jim Lech ani Maribor nemůžou rovnat.

Reagovat
smazaný uživatel

To tu ale snad nikdo netvrdil.

Reagovat
smazaný uživatel

V 80. letech Sparta vyřadila z PVP Real Madrid.

Reagovat
Puskas

Jo, Skuhravý tam dával fíka, pak hráli s Barcou vyrovnanou partii. Myslím, že to byla zrovna ta sezóna, kdy s těmi Jugoši vypadli ve čtvrtfinále v prodloužení. jak si to Olejár hodil do kasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej to nebyla snad ta situace, jak brankář vyhazuje míč rukou, ten mu ale sklouzne po prstech a spadne do brány ?

Reagovat
Puskas

To byl nějak jednoduchý centr v prodloužení, který si tam hodil, resp. srazil pokud si pamatuji dobře. Těsně před koncem prdloužení ČF.

Reagovat
smazaný uživatel

Slavný klub nemusí být nezbytně válec jako Klabzubova jedenáctka. Sláva se získává i jinak než jen úspěchy a trofejemi.

Reagovat
Puskas

Vem si to u ná - 1x vyhráli ligu Hradec, vítky, Bohemka, Viktorka, Brno, ale o kom řekneš, že je slavný?

Reagovat
Lemond Laws

Prave proto mi neprijde Maribor slavný

Reagovat
smazaný uživatel

A to jak? Co mají tyhle kluby fotbalově lepší, nebo slavnější než Sparta? (Možná tak Lech pro "fanouškovskou kulturu" )

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, ale já přece neříkal, že jsou slavnější než Sparta. Zase mě tlačíš do nějakého porovnávání. Třeba takové St. Pauli je řekněme slavný klub a rozhodně není úspěšný, Dynamo Drážďany je slavný klub a přitom těch úspěchů také moc nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Slavní jsou jejich fanoušci.. Nikoliv až tolik klub.

Ale to je jedno, já jen, že se mu smějete přitom má pravdu.. Výhra nad Mariborem, nebo Lechem je spíš pro Spartu povinnost.

Reagovat
smazaný uživatel

St. Pauli je populární kvůli svým fanouškům. Ale jméno mělo i tak. Bordelový klub ze slavné čtvrti jednoho z největších hanzovních měst..to ti taky zaručí slávu.

Reagovat
smazaný uživatel

Žižkov třeba taky není dvakrát slavný klub

Reagovat
smazaný uživatel

V Evropě jistě ne. Ale třeba u nás ano. Eduard Bass Viktorku proslavil. A myslím, že James Bond vzpomíná na Viktoru Žižkov se skřípěním zubů.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Puskas

Tak některé kluby patří do minulé dekády, ne do této.

Reagovat
smazaný uživatel

Všechny patří do období 2001-2010. Žádná chyba by tam být neměla.

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je jasný když za ně střílí góly Kadeřábek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kašli na něj, takových kočovných blbců tu ještě bude. Škoda se jimi zabývat.

Reagovat
smazaný uživatel

Chalpci nic ve zlým je to jnom škádlení Nehodlám vás tady nějak nasírat, ale uznejte sami že si za to Sparta může sama!

Reagovat
smazaný uživatel

může....Slavia si taky může sama za to, že je v mínusu a přitom před 2 roky byli na stejné finanční úrovni jako Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Slávia to je stracenej případ ulpně Ti budou rádi když s zachránijou.

Reagovat
smazaný uživatel

*ztracenej

Reagovat
smazaný uživatel

Ten tvůj vtip nebyl na úrovni. Jinak mi legrace na účet Sparty nevadí, sám si dokážu z našeho klubu vystřelit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool 3., to je vysmech kdyz za poslednich 10. let ani jednou nedokazali vyhrat titul.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to za 10 let:

LM 1x + další finále

Uefa 1x

2x Superpohár

2x Fa cup

2x ligovej pohár

2x pohár charity

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Melda

bože, kdyby si někteří alespoň přečetli to zásadní za 10 let!A ne se jne podívali na letošní tabulku

Reagovat
smazaný uživatel

Chmel blšany do toho skoda ze hraou divizi...nesympatictesi tym v Čeachách...

Reagovat
smazaný uživatel

už ani tu divizi nehrajou

Reagovat
smazaný uživatel

ye to skoda...klub ktery nam dal petra čecha a dalsi uzasne hrače....ye yich skoda.... ye to klub meho srdce..... ale snad se schopey...

Reagovat
smazaný uživatel

Man Shity jsou na 84.místě

Reagovat
smazaný uživatel

dufam ze tam na dalsiu dekadu ostanu

Reagovat
smazaný uživatel

doufám v prudký pokles

Reagovat
smazaný uživatel

kéžby ale pochybuji...jenom mě dostalo že Slavia, která je pomalu v mínusu je lepší než nejbohatší tým světa

Reagovat
justcall

možná to bude tím, že se hodnotí desetiletí, ne poslední 3 roky... podobnej případ je čukotka

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za p......u? Dyť v roce 2002 skončila Barcelona ve španělské lize na 6. místě pak byla vyřazena z poháru uefa

Reagovat
smazaný uživatel

No a ? Ale vyhrala za tu dobu 4 tituly, 2x LM! , Copu , Evropský superpohar, španělské superpohary, MS klubů, překonala řadů rekordů....

První je naprosto zalouženě...

Reagovat
vocasisko

+ Mistrovství světa a Mistrovství Evropy

Reagovat
justcall

Reagovat
smazaný uživatel

není, na prvním místě měl být Man Utd...

Reagovat
vocasisko

ManUtd 5x vyhrál PL - Barcelona 4x PD , ManUtd 1x vyhrál LM - Barcelona 3x, V evropským superpoháru to je 1:1, FA cup x CDR 1:1, Comumunity shield x Španělský superpohár 4:3, MS klubů 1:1 ... je to těsné, ale přece jen za LM bude víc bodů jak za superpoháry, takže jsou první 2 místa zasloužená a první také :)

Reagovat
Al Capone

Barca 2x LM

Reagovat
vocasisko

nojo stále se s tím minulým osmifinále proti De Bleckeremu nemůžu vyrovnat :D

Reagovat
Al Capone

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

ty si to teda rychlo ,objektivne a odborne zhodnotil

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool 3 a Chelsea 9.?

Reagovat
Al Capone

s Barcelonou se nedá než souhlasit, toto desetiletí měla opravdu skvělé (i když na začátku to tak nevypadalo), ale to, že jsme my s takovými úspěchy až na 8. místě už o této anketě něco svěcčí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

pravděpodobně se nepočítají jenom trofeje, ale také dílčí úspěchy v podobě účinkování v pohárových soutěžích

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kongo

Divné.Netopýři by měli být před AS

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Losinho

Slávinka Blšany

Reagovat
Puskas

Měřeno dnešníma očima - samé lepší

Reagovat
Sosi

Omluvte mě, jestli se mýlím, ale nepočítají se tam jen zápasy v evr.pohárech?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten žebříček je naprosto absurdní. Arsenal před ACM? Asi kluci IFFHS trochu popili

Reagovat
Aldeano

Reagovat
REPLIKATOR

Sice takový žebříček nestojí za moc, ale Liverpool třetí

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to čte David Breda, tak ho to jistě potěší.

Reagovat
C-M@ster

1. Barca

247. Brno

Reagovat
Didier Drogba

Pražák?

Reagovat
soukup

to tedy rozhodně není

Reagovat
C-M@ster

Ne, ale dyť kromě te sezony s Ulicnym hrajeme skoro pravidelne o zachranu.

Reagovat
soukup

taky ale byli sme v tom intertotu, kde sme došli dost daleko, potrápili Villareal, přešli přes tehdy silný Guinamp...

Reagovat
C-M@ster

Jo, a prohráli s Villarealem, kterej to pak celý vyhrál. To je pravda. Ale to je tak všechno.

Vždycky 4 kola vyhrali a pak zacli prohravat a na jare to dohaneli.

Ted uz jen prohravaji.

Reagovat
soukup

tak v porovnání s těma ostatníma českýma týmama to místo celkem sedí, jen Bolku nechápu, že není výš

Reagovat
smazaný uživatel

Asi proto, že se do roku 2004 koupala v louži druhé a snad i třetí ligy.

Reagovat
soukup

no to sice ano, ale od té doby toho stihla víc než Brno za celých deset járů

Reagovat
smazaný uživatel

Asi to berou tak, jako rodiče studentů. Jeden prošel středkou s odřenýma ušima, byl občas za blbce, ale prošel bez větších excesů. Zato ten druhý chodil za školu, propadal, sral na to, ale maturoval s vyznamenáním.

Reagovat
soukup

to pak zase ale neštimuje ta Chelsea, prostě asi nemají na IFFHS rádi Bolku

Reagovat
smazaný uživatel

A k Chelsea by sedělo co? Lehce nadprůměrný student, který si zaplatil premiantský post?

Reagovat
smazaný uživatel

V podstatě Chelsea studovala v Plzni

Reagovat
Didier Drogba

tohle poslouchat teda nebudu,doneste mi žákovskou

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cristiano.K.

I mě samotného překvapilo umístění LFC, AC by si to třetí místo zasloužilo více nicméně v top 10 jsme oprávněně

Reagovat
Rssa

Barca, Barca, Baaarca

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=qr3EwB7vgl0

Písnička od jedné barcelonské kapely.

Reagovat
Rssa

Ten název mne jako naturalizovaného hanáka docela uráží

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu nerozumím, proč?

Reagovat
Rssa

Som a serem cules?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo aha. Už mi to došlo .

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta, SPARTA, Spartaaaa..

Reagovat
Rssa

Reagovat
Rssa

tady se hodí jiný pokřik, který reaguje na tvoji Spartu.....This is madness!!

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně ne, protože nevíš melodii,..

Reagovat
uff

Tak AC ktore malo byt v prvej trojke je 7 to je vysmech. Arsenal a Liverpool 3 a 4 prosim vas naco su tieto rebricky ked nie su objektivne. Arsenal vyhral dva ang. tituly a je pred tymami co vyhravali ako Ligy tak aj Ligu Majstrov.

Reagovat
smazaný uživatel

ten žebříček je úplně špatně,až se vykoupu tak sem napíšu svůj vlastní

Reagovat
vocasisko

1. Real Madrid

2. Real Madrid Castilla

3. Manchester United ( a to jen díky Cristiánovi)

?

Reagovat
smazaný uživatel

bezchybnej žebříček, ještě ACS

Reagovat
Sosi

"Vítězství v zápase Ligy mistrů je za 14 bodů, remíza za polovic, v jednotlivých ligových soutěžích se pak výhra počítá podle koefi cientu obtížnosti soutěže.

Itálie, Španělsko, Anglie jsou ohodnoceny čtyřmi body, triumf v Gambrinus lize pak třemi. Za remízu je udílena polovina."

Tolik k tomu, proč se vám nějaký to umístění nelíbí, jen si to propočítejte :)

Reagovat
smazaný uživatel

Výhra v Anglii, Španělsku a Itálii=4 body, výhra v Gambrinusce=3body? Aha tak to se potom není o čem bavit

Reagovat
DelPiero137

konecne rozumne vysvetlenie. o objektivnosti bodovania by bola siaho dlha diskusia, ale aspon vieme ako pridelovali body.

BTW, za vitastvo v LM alebo EL by mal byt nejaky bonusik

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna žebříčky od IFFHS chápu nejméně

Reagovat
centos

Baník je Král

Reagovat
Puskas

King Baník

Reagovat
centos

Jsem četl, že proběhl odkup silnice u CH1..

Reagovat
didosh

vážně?A co je pravdy na tom že by Bazaly šly opravit(podle L.Hadamczika) i když vím že jsou tam šachty pod hřištěm,silnice blízko a pod.komplikace?

Reagovat
centos

Jestli tam mají být byty, tak poddolování nemůže vadit.

Hadamczikovo prohlášení je jistě velmi lákavé, hlavně by ale tu studii měl zveřejnit. Pokud by to za ty prachy šlo, tak věřím tomu, že by vedení Baníku šlo zaslouženě od válu a z jejich plánů na výhodný prodej pozemků by krásně sešlo.

Reagovat
didosh

On něco říkal že by se ty šachty daly využit jako parkovací plocha...

Reagovat
centos

co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a teď jsem zvědavý, jaké vlákno k tvému komentáři bude následovat. Za normálních okolností bych to považoval za fujtajblíkové prohlášení (mmch. taky jste říkali jako kluci takové te slizké lepkavé příšerce, co se prodávala v hračkářství - fujtajblík?), ale teď mě zajímá, co způsobí.

Reagovat
Puskas

Akorát se ukáže, kdo je slušný člověk - podle zvednutého palce

Reagovat
smazaný uživatel

Už tak mám pověst hulváta a darebáka, takže bych to jedním palcem nevylepšil .

Reagovat
Puskas

Bylo by to znamení, že jdeš do sebe

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to budu radši desperát. Mimochodem podělím se o novinku ze světa potravinářského průmyslu: Božkovský lihovar začal vyrábět rum - Božkov Spiced Teď už si ty karibské srajdy definitivně v suchozemské republice neškrtnou .

Reagovat
DelPiero137

RUM!

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
centos

O žádném vláknu jsem ani neuvažoval. Jen mi přišlo, že je tady plno plků a málo faktů, tak jsem to chtěl vylepšit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten fujtajblík znáš? Když jste neměli v Ostravě hopík, tak by mě tohle celkem zajímalo.

Reagovat
centos

V Ostravě se taková slova nepoužívají

Reagovat
smazaný uživatel

A jak jste říkali fujtajblíku?

Reagovat
centos

To netuším. Já znám jen takové chňapadlo, co bývalo jako příloha Kačera Donalda, a když s tím někdo švihnul, natáhlo se, přilepilo na papír a odtáhlo ho to. Ale jak se to jmenovalo, to netuším.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byla vážně odporná lepkavá hmota (ve tvaru tý slizký potvory z Futuramy), která se házela na zeď a ona pak lezla dolů. Mělo to tu nevýhodu, že to nechávalo mastné skrvny, takže se to používalo hlavně ve škole.

Reagovat
Losinho

Doteď máme na stropě černej flek.

Reagovat
smazaný uživatel

To byla taky pěkná blbost házet to na strop. Dobře si na to vzpomínám.

Reagovat
centos

Jo to mi taky něco říká :)

Reagovat
Puskas

U nás tomu říkali sliz, ale mě už to minulo.

Reagovat
Josifek

My jsme tomu řikali nějak jinak, něco jako slizka nebo tak něco, už si to moc nepamatuju, jen vím, že jich pár ještě dlouhá léta (dost možná ještě ted) viselo na stropě v tělocvičně

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, tohle mě dostalo

Reagovat
justcall

král krysa

Reagovat
Puskas

Pokud jsi to četl, tak díky.

Reagovat
smazaný uživatel

Co král Midas ?

Reagovat
Puskas

Anebo Lear, který zešílel, co ? Stačí to obecné "král".

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Midas mohla být lichotka, když si uvědomím, že vše na co sáhl, se proměnilo ve zlato.

Reagovat
Puskas

Jo, jenže byl z toho nešťastný, bo neměl, co jíst. Baník je král, jemuž s jídlem roste chuť.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

King Baník

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodně zaslouženě, nevím čemu se tu divíte kdysi neměla problém se pravidelně dostávat do základní skupiny nebo dokonce do osmifinále a výš a kdo ví co ještě všechno se tam promítá.. kdyby tam třeba bylo kolik talentů vyprodukovali nebo vyprovodili do světa tak už se 33. místu vůbec nedivím

Reagovat
Aldeano

Reagovat
homeles8

361.

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus bych čekal výš .

Reagovat
homeles8

ten tam nejni vůbec

Reagovat
DelPiero137

bohuzial vsetci vieme preco tam nie je.. CP 2006

Reagovat
smazaný uživatel

1.Manchester United

2.Real Madrid

3.Barcelona

4.Juventus

5.AC Milan

6.Inter Milan

7.Liverpool

8.Bayern Mnichov

9.Lyon

10.Valencie

Reagovat
homeles8

za Juve nejlepší v Itálii

Reagovat
F.Torres

1. AC Milán 2. Manchester United.. dál neřeším..

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon?? kde je ?

Reagovat
Puskas

Ve Francii.

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Baníček 127.,to jde

Reagovat
Puskas

No, moc ne, čekla jsem nás 125.

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj,polepšíme

Reagovat
fantomas

Reagovat
didosh

Co ty Budějky tak vysoko,hrály pohár někdy?

Reagovat
Puskas

hrají nejlepší soutěž světa

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

ne opravdu hrálo Dynamo někdy Evropu?

Reagovat
Puskas

Nevím o tom, mžná kdysi dávno interpohár, ale pochybuji.

Reagovat
didosh

Taky pochybuju prto se ptám myslel jsem že se někdo chytne kdo ví víc než já,je to zajímavé ale tam široko daleko v celém kraji neni prvoligový fotbal a tak by mě zajímalo jestli by aspoň vyprodaly stadec když by byli v předkole.V Jabloncu byla na Evropu návštěva mizerná a i na závěr ligy když se praly o první flek.....

Reagovat
Puskas

Tak vzheledm ktomu, že těžko mají stadion s pohárovámi parametry, tak ne.

Reagovat
smazaný uživatel

A Blšany ? Určitě v PMEZ

Reagovat
Kily

Blšany v sezoně 01/02 hrály Intertoto a nevedly si špatně, dokonce málem vyřadily Brescii

Reagovat
smazaný uživatel

V podvádění?

Reagovat
smazaný uživatel

Pro zasmání akorát :D:D

Reagovat
smazaný uživatel

Blšany ty woe kde se tam vzali ?

Reagovat
smazaný uživatel

žebříčky podobného typu ta první desítka je neskutečný blábol, až na Barcelonu, ovšem

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
rufus

Je na co navazovat, v příští dekádě by to chtělo vylepšit tohle 33. místo.

Reagovat
Lemond Laws

Ty vole...co to tady melete, že ten žebříček je blbost!? ...řekněte, co je tam např. špatně?

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Když si spočítáš sparťanské úspěchy za danou dobu, tak to umístění je plus minus odpovídající. I když nevím, kdo je v těsné blízkosti za ní, nebo před ní.

Reagovat
smazaný uživatel

spíš mi vrtá hlavou, co tam dělají Budějovice a Bohemka, která naposled hrála Evropu za Pospíchala v osmdesátých letech.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak taky nejsou na špici a mají bodíky za domácí soutěž. Vem si, že 361. místo není žádné vyznamenání. 360 klubů je lepších než Budějovice. Zkus jenom 360 klubů z hlavy vyjmenovat, poděláš se do špičky . Spíš mě překvapuje, že ty Teplice jsou před Baníkem, který má titul a nějaké to místo v popředí taky měl.

Reagovat
smazaný uživatel

Víš proč jsou před námi? Ty si nepamatuješ jejich spanilou jízdu evropou, kdy je vyřadil až Celtic ? Porazili taktéž Feyenoord, pak nějaké Španěly, Kaiserslautern...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, to je fakt. To bylo pod Strakou, ne? To to by možná ten titul smázlo.

Reagovat
smazaný uživatel

My máme sice titul, dvě výhry v poháru, dvě finálové učasti v poháru ale v evropě, máme výhry jen s gruzíncem, s Heerenveenem či jak se to píše, pak remízu s Boro (vyrovnávali na Bazalech až v 90. minutě ), remízu na Spartaku (nebýt dřeváckého Mičoly a toho štěstí, co se od nás odklonilo, jinak by Spartak dostal v Lužnikách debakl), tak ychom měli určitě více bodů než Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

Bychom

Reagovat
Lemond Laws

Jak tady řiká Sancho, to umístění je odpovídajíci! Stejně tak jako např. v top 10

Reagovat
smazaný uživatel

Umístění je odpovídající, ale jinak jsou tyhle žebříčky na hovno. Svého času byl na prvních místech Inter. A to v té době vyhrával kulový. To jsem opravdu nechápal.

Reagovat
Lemond Laws

To máš pravdu, mě třebá příjde úplně hloupej ten jejich žebříček "nejlepších" lig světa to je vždycky hrozná komedie.. Když jsem tenhle článek otevíral, tak jsem se bál, ale vyznělo to dobře

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele