Souček obhájil vítězství v anketě Fotbalista roku

23.03.2021, 21:30
Aktuality
Tomáš Souček (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (281)

Přidat komentář
VojtovaChelsea

west ham jim to koupil

Reagovat
smazaný uživatel

Je nějaký jiný tým na světě, který může říct, že má 1. a 2. nejlepšího hráče jedné konkrétní země?

Bůhví se to za posledních 20 let stalo.

Nepočítaje trpaslíky.

Reagovat
Mass

A i nejlepší ženu...

Reagovat
mistr129

Třeba v Rusku to podle mě bude běžný, asi i Bayern a Německo se v nedávné době přihodilo, Taliáni z Juve a Xavi s Iniestou.

Reagovat
smazaný uživatel

Noo... snažil jsem se něco najít, abych ti to vyvrátil, ale úplně bez úspěchu.

Reagovat
Hokaido

Dost možná PSG pár let zpět - Neymar a Thiago. Ale nevím, jak v Brazílii vypadal žebříček o nejlepšího fotbalistu. A možná i Ronaldo - Pepé v Realu?

Reagovat
Greny

Aj v Česku ... Lafata a Kadeřábek

Reagovat
Hokaido

Ježiš, to je ale fakt smutný.

Reagovat
Mass

Reagovat
smazaný uživatel

Za toho Neymara a Thiagu - to je hezkej případ.

Reagovat
Hokaido

Tak Pepe dokonce vyhrál POTY v Portugalsku v roce 2014, takže Ronaldo byl asi druhej.

Reagovat
smazaný uživatel

antonio a ryze jsou cesi?

Reagovat
smazaný uživatel

Myšlenka mého textu je bohužel jiná.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
PlackaSKS

Reagovat
icka

Reagovat
Greny

Barcelona měla tři nejlepší na světě pokud se nepletu

Reagovat
Reggie

Reagovat
Remt

2. místo Šilhavý

Reagovat
Fakt

A co je na tom?

Reagovat
Hafna

Naprosto jednoznačně, 1. o fous Trpis, 2.Šilhavý a pak mezera

Reagovat
bobis21

Výhra v LN která nás výrazně přiblížila baráži na MS. Podle mě zasloužené.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak...Náš dementní národ by neocenil ani Mourinha nebo Guardiolu

Reagovat
Kop do titulků

My nejsme debilni narod. My si tady nastesti nenechame diktovat od cernochu a teplousu ktere knihy jsou v pohode a v historickych filmech nemusi rytire Karla IV. hrat Vietnamci.

Reagovat
smazaný uživatel

To zas jo. Zatím teda. Až se zvolí Piráti, tak se bojím, že je otázka času, než to bude i u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

neboj se dle techto tvojich a dalsich podobnych komentaru, uz to babis rozjel a ta prava diskreditace terpve prijde, takze se nemusi bat, minimalne vyhraje a zeman ho poveri sestavenim vlady,a pak to bude prodluzovat, dokud neskonci.

Reagovat
smazaný uživatel

A když nechci Piráty, tak jsem automaticky pro Babiše a Zemana?

Reagovat
smazaný uživatel

to nepisu. ale vitez voleb budou bud oni nebo babis, zeman se bude zesmesnovat za jakehokoli vysledku, ten s volbama nema nic spolecneho.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to hodím koalici Spolu a budu doufat, že to udělá co nejvíc dalších voličů. Vybírat mezi ANO a Piráty si fakt nechci.

Reagovat
mistr129

Ale mezi ANO a Piráty si teda jednoznačně vyberu Piráty, i když z nich vůbec nadšen nejsem

Reagovat
smazaný uživatel

To by pro mě byla Sophiina volba. Myslel jsem si, že už nemůže být hůř než s ANO, ale u Pirátů si nejsem jistý, jestli by nás postupně neuvrhli do ještě větší totality.

Reagovat
Bucky

Tak určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

vyndej hlavu z prdele a začni s ní přemýšlet

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Přesně. Když už, tak si necháme vládnout Němci, Rakušany. Rusaky a nebo posledních pár let Slovákem!

Máme svoji hrdost a panovníka Karla IV bude hrát pěkně nějaký german pěkně dle linie po otci. Ještě aby ženský určovaly původ. Pěkně k plotne!

Reagovat
Mass

No ty si z toho děláš prdel, ale v připravovanym filmu The Green Knight hraje hlavní roli sira Gawaina (Artušův synovec) Ind Dev Patel.

Reagovat
valloire

idioti

Reagovat
JohnKoul

Pěkně jsi popsal svoji generaci.

Reagovat
valloire

moje generace ti zabezpečila, že tu můžeš psát hovadiny na mobilu ty blbe

Reagovat
smazaný uživatel

Ať ho hraje klidně Senegalec, když je to vymyšlená postava.

Reagovat
Mass

Jindra z Kingdom Come Deliverance je taky vymyšlená postava a nehraje ho černoch.

Reagovat
r.mrazik

Tak tohle asi přežiju

Reagovat
Bucky

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
valloire

takovejma věcma to začíná a končí to v nejlepší přepisováním historie...

Reagovat
r.mrazik

konci to hlavne vylizanyma volicema SPD

Reagovat
valloire

spíš pirátů nebo ods jsi chtěl napsat

Reagovat
r.mrazik

ne nechtel

Reagovat
valloire

Ty vole, modelovej případ Rangers Slavia ala pokryteckej západ a ty si z toho vezmeš jenom rasismus a ještě neprokázanej. Tím myslím celkově ne tohle vlákno. A pak tu něco piš o vylízanejch voličích SPD.

Reagovat
r.mrazik

ja si fakt nemyslim,ze by diskuze s tebou nekam vedla...

Reagovat
valloire

s tebou vede diskuze k atoviszejo a whatewer

Reagovat
r.mrazik

tak kdyz uz vidim,ze nema dal smysl pokracovat...treba jako s nekym,kdo voli SPD...takze,whatever

Reagovat
valloire

atoviszejo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kop do titulků

Ty ses uz jednou hezky predved s tim rasismem a Kudelou tak uz dej laskave pokoj Babis se narodil jeste v Ceskoslovensku takze nevidim rozdíl v tom jestli je Cech nebo Slovák. To ze mu to nejde je vec jiná. Pochybuju že si tema ostatníma narodama nechame vladnout a i to je lepsi nez si nechat diktovat od BLM a LGBT. Kdyz uz jsem už tech jinejch národnosti co vladnou, tak myslim ze ted v Londyne je starosta nejakej Sadiq.

Reagovat
Mass

Aby to bylo fér tak starosta Jakarty, hlavního města nejlidnatější muslimský země, Basuki Tjahaja Purnama je křesťan.

Reagovat
Bucky

Pssst, to se mu do rétoriky nehodí. Takové věci nebude vůbec poslouchat.

Reagovat
Kop do titulků

Proc by se mi to nemelo hodit? V Indonesii maji zastoupeni urcite i křesťané. Jen říkám ze je vetsi rozdil mezi tim jestli vladne v Cesku Slovak a nebo v Britanie muslim. Nic proti muslimům, ale pochybuju ze ma od narozeni vstipene jejich tradice a hodnoty.

Reagovat
Bucky

V Londýně je podle dostupných dat necelých 50% křesťanů, téměř 25% bez vyznání a 14,4% muslimů (starší data). V provincii Jakarta je 12,5% křesťanů, jinak jsou to z valné většiny muslimové. Islám je náboženství a nevidím důvod, proč by mělo nějak ovlivnit to, jestli by rodilý Londýňan neměl mít vštípené britské tradice a hodnoty (a co vlastně jsou britské hodnoty než souhrn hodnot obyvatel daného území). Pro někoho je zkrátka důležitější, jestli je někdo poctivý, pracovitý a zastává v důležitých politických oblastech stejné pozice, než to, že je věří v jednoho nebo druhého boha. Purnama je zase Čínského původu a zástupce menšinového náboženství. A navzdory častým předsudkům je vidět, že dominantně muslimská země si může zvolit i křesťana a nemají s tím žádný problém. Náboženství v tomto důležité není, spíš vzdělanost a související faktory. V Indonésii "na venkově" by něco podobného určitě možné nebylo, stejně jako u nás "na venkově" je náboženská netolerance výrazně větší problém, než ve městech.

Reagovat
Kop do titulků

Tak to co resis? To ty si tady psal ze nam tady vladnou Rusaci a Nemci a jak ne to špatně.

Reagovat
Bucky

Těsně vedle.

Reagovat
Kop do titulků

Dobre, moje chyba. Pochybuju ze ho jeho muslimsti rodice vychovávali v Britských hodnotach a jejich historii a jako promin ale tolerovat náboženství ve ktereme kazdou chvilku spáchá nekdo atentát se da fakt těžko i kdyz se o to snazim

Reagovat
Bucky

Jenže to už jsou Tvé předsudky. Nevidím důvod, proč by dobří muslimští rodiče nenaučili dítě o hodnotách a historii té země mnohem víc, než špatní křesťanští rodiče. A co víc, důležitější je naučit dítě kritickému myšlení, ne slepé poslušnosti, vést ho ke vzdělání. Pak si dokáže v tom klíčovém věku samo posoudit jaké hodnoty chce vyznávat. A tohle v případě Sadiqua očividně zafungovalo, ze syna pákistánského řidiče autobusu se stal právník a později starosta Londýna. Nedokážu si představit moc úspěšnějších rodičů. A to má 8 sourozenců, kteří byli také vedení ke vzdělání.

Reagovat
Kop do titulků

Ano opakuji netvridim ze kazdy muslim je špatný. Ale porad proste plati ze je strašně moc tech co jsou schopni se ve 14 ubodat. Pokud potkam muslima a zjistim ze je to dobrejv člověk , vubec mi.jeho.vyznani nevadi

Reagovat
Bucky

Problém je, že pokud by to, co jsi psal předtím Ty nebo valloire četl nějaký muslim, tak se bude cítit odstrčeně a celkem právem naštvaně, protože ho odsuzujete jen na základě víry a házíte do jednoho pytle s teroristy, kterých je mezi muslimy stále hrozně nízký podíl. A přesně takhle nasraní a odstrčení lidé pak nemají chuť se zapojovat do většinové společnosti a raději se budou držet v bezpečí své komunity. Pak opravdu nepřijmou naše zvyky a hodnoty, protože s nimi v rámci té uzavřené komunity třeba ani nepřijdou do styku. A přesně takoví lidé, kteří se cítí naštvaní na společnost, které nic špatného neprovedli, ale ona je i tak nesnáší, jsou ideálním cílem pro různé extremistické skupiny a jejich náboráře, kteří jim začnou postupně cpát do hlavy hlouposti o tom, jak jediný způsob, aby tu každý byl akceptovaný a šťastný je, aby věřil v jediného pravého boha. A všichni ho tedy musí přijmout nebo zemřít. A tohle se neděje během jednoho dne, takhle je zpracovávají klidně i několik let, postupně, krůček po krůčku jim povolují hranice a živí v nich ten hněv.

Chápu, že ten Váš odpor vyplývá z nějakého strachu, to je pochopitelné, ale na druhou stranu ten otevřený odpor ve velkém přiživuje přesně to, čeho se bojíte. Cesta k reformaci islámu a muslimských zemí nebude krátká, ale povede skrz vzdělání, komunikaci a toleranci, ne přes zákazy, segregaci a nenávist. Základ je změnit už ten úvodní postoj, nehlásat "islám je špatný a netoleruji ho, ale občas se v něm objeví nějaký dobrý člověk", ale raději tolerovat islám jako celek a odsoudit ty konkrétní teroristy, kteří si nic jiného než odsouzení nezaslouží. I tahle malá změna by mohla mít obrovský vliv, kdyby jí společnost přijala.

Reagovat
Kop do titulků

Reagovat
cubinho

Abych to doplnil - Basuki Tjahaja Purnama už starostou Jakarty asi 4 roky není, protože byl v r. 2017 odsouzen k odnětí svobody za rouhání (protože špatně citoval Korán - což nebyla pravda) Co ty na to?

Reagovat
Bucky

To je ale úplně jiné téma. To, že byl zvolený ukazuje, že ani dominantně muslimská Jakarta nemá problém si zvolit křesťanského lídra, navzdory častým předsudkům o tom, jak muslimové jsou vůči křesťanům netolerantní až nepřátelští.

To o čem píšeš je úplně jiný problém (nebo spíš kombinace více problémů). Je to extrémně zpolitizovaná kauza, která využila zbraně náboženství (stejně jako u nás používají některé strany iracionální strach z muslimů, označování ostatních nepravdivými a nesmyslnými přízvisky (v poslední době třeba oblíbené označování Pirátů za neomarxisty, ale patří sem třeba i označování SPD nebo Trikolory za nácky) apod.) Ta náboženská zbraň cílí primárně na jednodušší a hloupější lidi bez kritického myšlení. I přes odsouzení k trestu odnětí svobody stejně u voleb získal přes 40%, takže pro něj i tak pořád hlasoval poměrně velký počet muslimů.

Co se týká toho, že to nebyla pravda, asi narážíš na to, že nahrávka byla upravená. Ta upravená nahrávka byla sice jedním ze spouštěčů té kauzy, ale pak v samotném řešení nebo soudním řízení už se řešil proslov neupravený a těch posuzovaných faktorů bylo víc.

A tím se dostáváme k druhému problému - legislativa a soudní systém. Obecně mám problém s tím, když nějaká země cpe náboženství do svých zákonů nebo ještě hůř, ústavy. Z toho pak vyplývají takovéhle procesy, které ukazují jak strašně snadno je to zneužitelné v boji proti politické konkurenci. Ale to není problém jen muslimských zemí, k něčemu podobnému směřuje třeba Maďarsko nebo Polsko, které své zákony a ústavu začínají postupně podřizovat křesťanství a také to začíná dělat slušnou paseku. A to se oba státy prezentují jako sekulární.

Reagovat
valloire

náboženství tolerance a míru

Reagovat
Bucky

No, muslimové byli jeho nejčastější voliči. Co to tedy vypovídá o náboženství, než že je tolerantní k jiným vírám?

Reagovat
valloire

Islám je tolerantní k jiným vírám jo? Komu to chceš namluvit? A neoperuj Indonesií, ale podívej se hezky do historie i do současnosti. Tohle je naprosto neskutečný, co vy slunka předvádíte.

Reagovat
Bucky

A proč nemám operovat Indonésií? Tam snad nejsou muslimové? Nebo se Ti to prostě nehodí do toho, že není problém islám, ale ti, kteří ho zneužívají jako nástroj pro své cíle? Stejně se v Čechách zneužívá vlastenectví. Většina těch, kteří se jím dnes zaštiťují ani neví, co vlastenectví vůbec znamená. Ale jsou tím tak vymletí, že kdybys jim dal zbraň, postavil je do lesa na hranice a řekl, že za chvíli sem přiběhne skupina migrantů, tak ti klidně vystřílí zájezd houbařů. Koneckonců jediný český terorista také ohrozil život dost lidí ve jménu vlastenectví. A je to vina vlastenectví? Nebo spíš těch dementů, kteří ho používají pro své osobní cíle? A ti hlupáci, kteří na to skočí, jsou stejnou měrou viníci i oběti.

Reagovat
Kop do titulků

Nerikej ze muslimove jsou náboženství míru, je to lez a ty to víš. Samozrejme ze většina z nich jsou mirumilovni ale precec musis videt ze se chovaji jak zvířata. Ani nema cenu jmenovat kolik teroristickejch útoku spáchali, navic v Iraku se dodnes podle presneho vykladu koranu neverna zena kamenuje.

Reagovat
Bucky

A ve jménu křesťanství se pálily čarodějnice, vedli křížové výpravy, v našich zemích byl třeba poměrně běžný trest za kacířství vytržení jazyka, křesťanská "léčba homosexuality" je dosud legální ve většině států USA. A třeba postavení muže a ženy v Bibli má daleko k nějaké rovnocennosti. Zneužít se dá cokoliv. Problém prostě není s vírou jako takovou, ale s církvemi, jednotlivými mešitami nebo politiky, kteří využívají islám jako nástroj poslušnosti. Boj proti jiným vírám je úplně stejný jev jako u nás poštvávání u nás proti migrantům, EU, USA, Rusku nebo Číně - hledání vnějšího nepřítele a slepá nenávist je vždy snadný jednotící prvek a snadný způsob jak odlákat lidi od vlastních problémů.

Reagovat
Kop do titulků

Ano to ja vim proto je mi taky na zvraceni z církve. Důležité je ale hlavně to ze je to v minulem čase

Reagovat
Bucky

Většina z těch věci ano. A věřím, že i u Islámu to dopadne stejně.

Reagovat
valloire

tak si počkáme 500 let

Reagovat
valloire

no a první migrant z Německa okamžitě znásilnil mladou holku u Litoměřic v poli...to si vyber

Reagovat
Bucky

"První" migrant. Nebyl to ani první migrant, ani první muslim a prostě první nic. Nehledě na to, že jen potvrzuješ, že si názor na všechny tvoříš na základě chování jednotlivců.

Reagovat
valloire

"Koneckonců jediný český terorista také ohrozil život dost lidí ve jménu vlastenectví." Jasně.

Reagovat
Bucky

Já ale na základě toho nedělám závěry o vlastenectví jako takovém (což jsem psal i v textu, kdybys ho dočetl celý). Naopak na tom ukazuji, že lze i dobrá myšlenka, jako je vlastenectví, zneužít pro nějaké svinstvo.

Reagovat
valloire

s čímž souhlasím, s tvým postojem k islámu ovšem ne, je to stejný jako obhajovat komunismus či nacismus

Reagovat
r.mrazik

Tak ty jsi kluku taky pěknej materiál

Reagovat
Bucky

Hroznej dement.

Reagovat
Bucky

Ty musíš mít asi dobrej mindráček. Raději ať máme v každém městě v republice starostu nějakého Sadiqa, než aby byť jen v jednom z nich byl u moci dement jako ty.

Reagovat
valloire

Reagovat
Bucky

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Bucky

Bože, ty jsi ubožáček.

Reagovat
Kop do titulků

Ubožáček? Že nechci klečet protože mi to černoši nařídí pod pohrůžkou násilí ( Seattle ). Že nechci aby ve filmech hráli povinně gayové jinak ten film nema sanci na ocenění ( Oscar ). Že nechci aby se zakazovali normalni detske knihy (knihy od Roalda Dahla )? Tomu se spis rika nejaka hrdost.

Reagovat
Remt

Nejake vysledky asi jsou, nicmene pro me jako pro fanouška je dulezita i predvedena hra (aby se na to dalo koukat a to se podle mě moc nedá). Šilhavý je podle mě ten typ trenéra, který i když poučuje svůj tým z pozice favorita zápas třeba s Andorou a jeho tým dá v páté minutě gól, tak je schopný do 90. Minuty hrát trapný udržovací fotbal, bránění v x lidech, prostě nudny sranec jen nedejboze aby někoho nenapadlo branit, vždyť přece vyhravame. Dívat se na to je občas fakt ocistec. Nic krasneho nehrajeme

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli nejde primarne o vysledky u repre, ktera hraje o MS, tak uz nikde.

Reagovat
Remt

Hele vidím to prostě z dlouhodobého hlediska a tento trenér mi nesedí. Právě svou připosraností. Představuji si že se soupeři levlu právě.. Andora, Estonsko apod prostě musíme dominovat a ne s nimi hrát na 1:0. Jenže tento pocit z naší repre nemám. Prostě se radši spokojíme.

Reagovat
mistr129

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

spis nez to umisteni (kdo jiny by mel byt pred nim), tak jen ten tesny naskok trpise je zvlastni

Reagovat
Remt

Ja to tesny umisteni neberu, pro me by byl napr. Svedik vys.. hned za Trpisem.

Reagovat
Rezan

2. místo mi ani nevadí, i když Svědík odvádí dobrou práci. Víc mě šokuje, jak málo mu stačilo, aby byl první!!!

Reagovat
Reggie

Reagovat
Remt

viz odpoved na uzivatele Momo9

Reagovat
Euphael

Hector, kde si???

Reagovat
smazaný uživatel

Ten teď nasává panáčky Fernetu a za chvíli půjde na to. To zas bude pod článkem nablito.

Reagovat
mistr129

Jindřišek

Reagovat
dave30

Již několik let po sobě to dává sám sobě (hlasují kapitáni ligových týmů).

Reagovat
Beči

Bezkonkurenčně Těším se na komentář od Hectora

Reagovat
smazaný uživatel

To nechceš

Reagovat
KingMaster13

Nebo od Rolfa Ten až uvidí že všude vyhráli Slávisti tak vyzvrací všechny svoje žaludky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Beči

Já jako fanda ACS uznávám, že jinak to být ani nemohlo A to je přesně rozdíl mezi "normálními" soudnými fans Sparty a bezmozky. Podobně je to samozřejmě i u Slávky, všichni máme své černé ovce

Reagovat
KingMaster13

Asi tak u nás bych ti jich taky několik dokázal vyjmenovat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Vítězství skoro v každý kategorii najs

Reagovat
fabec1222

Zas Jindrišek Fakt ti hlasující nemaj leckdy trochu soudnosti

Reagovat
Mass

Víš že v anketě hlasuje i kapitán Bohemky?

Reagovat
dave30

Dává si to sám sobě již několik let.

Reagovat
smazaný uživatel

Darida by měl zbejt tak 200 flek....

Reagovat
dave30

Co ti udělal?

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba za zisk titulu v Bulharsku jen jeden bod a 12. místo

Reagovat
bobis21

David Horejš ml. (Roudné) - že neuhodnu kdo pro něj hlasoval

Reagovat
mistr129

Reagovat
Stannis Baratheon

wtf, co to je

Reagovat
shawntee9

Reagovat
Greny

proč ne ? Kdo znal rokem Simu

Reagovat
bobis21

Tak 2. liga v táborsku je zase trochu jiný level než nějaký okres nebo co hraje ta vesnice. A on tam beztak ani nehraje v áčku

Reagovat
Bakary3

https://www.malseroudne.cz/cz/hraci/detail/60-david-horejs

jestli ten odkaz nelže, tak divize dorostu...

Jestli mu to tam fakt hodil tatík, jakože asi kdo jiný... Tak by mu měli na férovku navždy sebrat hlasovací právo

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
db18

Reagovat
Kucka

Reagovat
Losinho

Jindřišek si zase nedokázal pomoct

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Firkraag

Ale tentokrát má dva body, jak funguje to hlasování?

Reagovat
Spalovač šancí

Dal se na druhé místo

Reagovat
dave30

Dříve býval soudný a dával se až na třetí, letos neodolal a příští rok 3 body...

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Firkraag

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

jednoznacne chic schicky,

kolar 9. to se nekdo posral ne? gebre az 19 a potocny dva hlasy

Reagovat
smazaný uživatel

Tady se dávají hlasy jenom za EL a nároďák totiž

Reagovat
smazaný uživatel

OT:

By mě zajímalo, kolik fotbalových zápasů (dobře, tak celkem minut) jednotlivý ligový trenéři + dejme tomu asistenti za týden shlédnou.

Reagovat
smazaný uživatel

jako kdyby prave v tom narodaku predvadel suk nejake super vykony, kral si ho strka do kapsy v kazdem zapase. spis jde jen o tom, kdo ma hype, o souckovi se teda pise na hlavni strancce vsech novin a to staci

Reagovat
bobis21

Je nejlepší střelec 5. týmu Premier League

Reagovat
mistr129

Reagovat
Vopi11

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

No, ale zase to hype není jen tak pro nic za nic.

Ten Souček si to letos zaslouží.

Reagovat
kattos

Hele sorry ale Souček si ten hype fakt zaslouží

Reagovat
Mass

Asi kdo ten West Ham dotáhl na 5. místo ty hlavo

Reagovat
smazaný uživatel

predevsim moyes a jeho taktika, tymove pojeti od hracu, antonio, ziskana forma a podarena serie zapasu - s tim spojena sebeduvera, soucek, rice, stoperi, coufal, nahoda, bowen, stesti v zimnim prestupaku (lingard)

Reagovat
Mass

Moyes a Antonio, který si dal před Součka, tam byli i v předchozích sezonách kdy hrál WHU v dolní polovině tabulky.

Reagovat
Mass

Mmch pokud píšeš náhoda tak se nemá cenu bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

jj protoze nahoda nema s fotbalem nic spolecneho

jak to, ze antonio tam byl uz predtim vylucuje to, co jsem napsal? nenapsal jsem, ze je ten hlavni udvod, klidne si ho dej na stejnou uroven jako soucka, kdyz chces, oba jsou jen dilek skladacky

Reagovat
Mass

Jako že vyhrávají hod mincí na začátku zápasu?

Reagovat
valloire

Reagovat
Greny

Sevcik desátý?

Reagovat
Blasphemer

Semifinále LM na první trojku holt nestačí.

Reagovat
KingMaster13

Jenže jak velkej vliv na tom Schick měl. Dal vůbec v LM nějakej gol?

Reagovat
mistr129

Hložek s Kolářem před Pavlenkou, Juliš nastejno s Kadeřábkem... Krejčí v trenérech 4.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Vaclík v Seville, Kolář hvězda za Slavii. Je fakt, že Pavlenka je neprávem upozaděný, jak u fanoušků, tak i mediálně.

Reagovat
mistr129

A jo, Vaclíka jsem si ani nevšiml (radši asi)

Reagovat
Hokaido

Přitom je lepší, než oba dva dohromady.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, co je to zamodu kopat do vaclika, v repre zahral lepe nez pavlenka. do te doby nez prestal chytat byl jasna jednicka a ani ted to neni zadny prumerak na urovni kolare..

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jeho výkon v barvách Sevilly byl v Edenu úplný luxus, být tam normální golman, tak Sevilla jde tehdy dále a nedělá tam dvojku kvůli náhodě a jednomu zápasu ...

Reagovat
dave30

Vaclík byl 4 roky jasná jednička v Basileji a stál za jejich největšími úspěchy, 2 roky jasná jednička Sevilly. Na začátku této sezóny se zranil a skvěle se chytil Bono. Nikomu nevyjde úplně všechno, ale co ti provedl, že na všechno toto zapomínáš? Nebo tomu fotbalu jiní než ty opravdu nerozumí?

Reagovat
Kily

jenom detail - k tomu prohození jejich pozic došlo už na konci minulé sezony, kdy se Vaclík zranil poprvé

Reagovat
dave30

Pravdu máš, bylo to na začátku července.

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Barák za Julišem

Reagovat
PaYaB

Reagovat
Hokaido

Kedel těsně za Gebrem, ve Skotsku by měli radost.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
Greny

nemyslím si Černý nemá ani jeden hlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
shawntee9

Reagovat
havrys99

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
REPLIKATOR

Souček > Čech

Reagovat
cubinho

Čech je o 4 cm vyšší

Reagovat
Liquid

Kotal před Svědíkem

Reagovat
Greny

A proč ne?

Reagovat
Liquid

protože má být Svědík co se týče naší ligy nejlepší za Trpišem

Reagovat
Greny

Je to anketa za rok 2020 a tam Slovácko zas tak dobře neholralo jak ted

Reagovat
ACSMan

Kde je nějakej článek o Kamarovi s Kúdelou, začíná mě štvát jak se o tom už nepíše

Reagovat
Greny

Něco přijde.. fans Rangers prý podrizli fanouška Celticu...

Reagovat
Rezan

určitě to bylo rasově motivované

Reagovat
smazaný uživatel

To je smutný. Určitě to ale v novinách na ostrovech nepřebije Kedelovu aféru. Co je zabití proti údajné rasistické urážce.

Reagovat
Mass

Před zápasem s Arsenalem by Slavie mohla držet minutu ticha za Charyszyna.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Obět fotbalovýho násilí ti přijde míň podstatná než třeba nějaký klekání?

Reagovat
smazaný uživatel

To nahoře byl omyl. Tlustý prsty.

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
Pablos

To je za rok 2020... a Černý nedostal ani jeden hlas jo? Docela smutný

Reagovat
smazaný uživatel

a sakra

Reagovat
smazaný uživatel

Damn it Kedel!

Reagovat
REPLIKATOR

rasismus

Reagovat
dave30

Jako kvůli jménu, nebo za těch zhruba 15 zápasů? To má většina hráčů za 3 měsíce.

Reagovat
Pablos

Z pohledu fotbalového toho předvedl víc než nejhorší hráč Baníku Potočný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

Ale uznávám, že 15 zápasů je málo... Ale stejnak aspoň 1 bod bych třeba čekal

Reagovat
dave30

To máš pravdu a očekával bych tam i jiné fotbalisty. Naopak někteří jsou tam vyloženě omylem (sebeláskou).

Reagovat
smazaný uživatel

za me kudela, myslete politicky prece

Reagovat
montaigne33

Naprosto zaslouženě, udělal (během 3 let) obrovský progres

Reagovat
smazaný uživatel

David Horejš ml., Jindřišek a spol. Proč se nezakáže dávat hlasy sám sobě, příp. i rodinným příslušníkům? Takhle je z toho akorát fraška.

Reagovat
Liquid
Reagovat
oli9

Souhlas s poradím, jen ten Vaclík je mimo a Ševčík taky no ale to už tak bývá že se tam někdo najde.. Řešil bych top 5

Reagovat
oli9

Svědík?? Třeba příště

Reagovat
dextroza_m

Vaclik 6. :D vyborne sedel na lavce

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím, tady podle mě dělá strašně moc ten kult PL, který je nezi českými fanoušky hodně rozšířený, ale pro mě osobně jsou Schick a Král výš. Ale nejde říct, že by Souček vyhrál nezaslouženě.

Reagovat
verv

Schick byl v semifinále LM, dával góly v Bundeslize i EL, ale je až za Daridou a Coufalem

Reagovat
adoxx

Reagovat
smazaný uživatel

Schick z toho svyho povedenyho půlroku v Sampdorii bude těžit celou kariéru Vždyť je to urážka všech ostatních

Reagovat
kolouch

Přes 10 hodin od zveřejenění článku o Součkovi a Hector17 nikde. Je ten kluk v pohodě?

Reagovat
RadekVonCZE

Novej song české repre Proč nevzali kabáty, aby to mělo podobnou atmosféru jako igraj moja Hrvatska

Reagovat
naheCZ

Ten refrén je při nejmenším naprosto divnej. Sestry mám hodně rád, Fanánek je asi nejlepší textař v republice, ale tady je fakt s podivem ten refrén, ten tam fakt trhá uši.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde to poslechnu?

Reagovat
naheCZ
Reagovat
smazaný uživatel

no, mohlo to být lepší

Reagovat
naheCZ

Mělo to být lepší. Celé mi to přijde splácané za víkend.

Reagovat
smazaný uživatel

To uber

Reagovat
jenage

To s tím nejlepším textařem je doufám ironie.

Reagovat
Greny

Fanánek je velmi dobrej textař o tom ani potom

Reagovat
jenage

Tak to doufám, že text k tomuto songu psal někdo jiný.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že to není ironie, Fananek a Svěrák jsou brani jako nejlepší žijící textaři v ČR. Že Franta textuje jiny kapely, muzikály, reklamy.. to ani nevíš, co?!

Reagovat
cubinho

Kde máš Nohavicu?

Reagovat
jenage

Muzikály a reklamy jsou měřítko kvality textů? Tak to jo.

Reagovat
smazaný uživatel

bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na jatka

Reagovat
RuneSKS

Kabáti a Tři Sestry neni to samé? Buran rock!

Reagovat
Sm0ker

Sestry jsou punk

Reagovat
RuneSKS

Poslouchal Tři sestry na fotbalovém Euru. Myslel si, že je to známka punku!

Reagovat
smazaný uživatel

Pro šampónky to moc není

Reagovat
RuneSKS

Tak proč se serou do moderního fotbalu?!

Reagovat
Freedo

Moc tvrdý, no

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Freedo

Reagovat
smazaný uživatel

Ukážem kuráž

Reagovat
RadekVonCZE

Jo, s želvou v songu Sorry, ale tenhle song je fakt fail.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli s tím Franta Moravců nechtěl něco naznačit

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Něco hrozného

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
C-M@ster

na druhou stranu Kabáti by nebyli o nic lepší, ne?

Reagovat
RadekVonCZE

Rozhodně by to bylo lepší, to mě napadlo jenom z hlavy rychle.

Reagovat
C-M@ster
Reagovat
janinho

akoze ta hokejova verzia Kabatov je asi tak o miliardu levelov lepsia nez ta futbalova od Tri sestry

Reagovat
C-M@ster

Ale je to furt celkem odpad a od té doby se Kabáti jen zhoršovali.

Reagovat
janinho

tak nemozes cakat ze niekto bude neviem kolko dekad stale na tej istej urovni, ani fans metallicy si asi vacsinou nepustaju nove veci ale skor koncerty spred 20 rokov.

mne sa ta verzia od kabatu celkom paci a odpad by som to rozhodne nenazval. to od Tri sestry je riadna nuda, pride mi to ako od niekoho kto v zivote na nejakom futbalovom zapase nebol.

Reagovat
Greny
Reagovat
Greny

Kabáti už taky nejsou co bývali..

Hele kritizujeme tři sestry... Ale vím já jaký mělo být zadání...? Taky to mohl dostat Krajčo a to bych se zeblil

Reagovat
C-M@ster

Tak ale je rok 2021.

Jako mně příjde celkem marnej i ten klip od Kolečka.

Reagovat
db18

Potočný

Reagovat
smazaný uživatel

Tip hlavně pro Gooners: Chcete za tři litry ze svého dostat zpátky Arsenal do LM? Je to jednoduché, vsaďte litr na postup Slavie za zajímavý kurz 3,7. Na postup soupeře vsaďte i v případném semifinále a finále. Buď získáte Arsenal zpátky v LM za 3 tisíce a budeme všichni happy, a nebo aspoň vyhrajete slušných pár tisíc *cool*

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
adoxx

Schick 4. je absolutní výsměch..technicky úplně jinde, než naprostá většina českých fotbalistů, byl v semifinále LM, docela mu to střílí v bundeslize i EL. Souhlasím se Součkem na 1. místě, ale za ním už měl být Schick..Coufal měl sice skvělou druhou polovinu roku, ale vzhledem k tomu, že to je za celý rok 2020, měl by být za Schickem. O Daridovi už vůbec nemluvím, tam nějak nechápu, proč by on měl být před Schickem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kucka

Reagovat
icka

Reagovat
Losinho

1. Souček, 2. Schick, 3. Coufal

Reagovat
cubinho

Tak Coufal měl dobrou i první polovinu roku. Schick 3. by byl v pohodě.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Infi

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Euphael

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele