Sněžné dělo z Kodaně zmrazilo Prahu
Zaujalo nás
Byl sychravý den, fotbalového svátku čas, když se přes sedmnáct tisíc natěšených fanoušků chystalo na zajímavý večer, strávený u nejpopulárnější hry naší planety. Místo tolik vzývaného úspěchu českého fotbalu se však dostavilo pouze obrovské zklamání a rozčarovanost.
Pražané, oblečení do rudých dresů, totiž předvedli snad nejhorší zápas podzimu. Ano, indispozice stoperské dvojice Řepka-Hubník byla znatelná. Nejde s ní však omlouvat nedostatek pohybu, nepřesnost přihávek, nepřítomnost základní komunikace a neexistující záložní řadu. Sparta tak opět doplatila na stejný problém, jako v minulé sezoně. Totiž statickou hru a neviditelný "střed".
Začněme však popořadě, tedy obranou. V jejím středu nastoupil vedle už ozkoušeného Hohenedera defenzivní záložník Hušek. V jeho případě je určitě na místě pochválit ho, kterak se s nepříjemnou úlohou popral. Menší radost však způsobila jeho nekomunikativnost. Měl to být totiž on, kdo převezme řídící úlohu obranných zákopů, což se však po hříchu nedělo. Místo slov tak byly už z dálky viditelné zlé pohledy, které na sebe obránci vrhali, když znovu a znovu chybovali v poziční hře, přebírání hráčů či vytváření ofsajdových pastí. Oba krajní beci, Pamić s Kušnírem, se do hry dostávali daleko méně, než jsou diváci zvyklí. Chorvatský legionář se v úvodu utkání snažil, ovšem kromě dvou pozdravů do horních řad hlediště se ukázal jen zbytečným a hlavně nesmyslným vyloučením, když druhou žlutou kartu dostal po ukázkovém "rupnutí nervů". Z toho mála, co bylo k vidění, je možno pochválit snad jen Kušníra. Ten se alespoň snažil. Navíc si dokázal udržet (slabý) standard, když střídal světlé okamžiky s těmi o poznání tmavšími. Jeho centrům scházela přesnost, jeho útokům nápaditost a soubojům "jeden na jednoho" technická kvalita.
A pomalu se tak dostáváme k tomu, co bylo nejpatrnější. Nebojím se nazvat hru Sparty zoufale špatnou. Nalijme si čistého vína, Pražané byli o třídu, možná snad až o dvě, horší, než dánský soupeř. A to už přestává být sranda! Jestliže nejsme schopni hrát alespoň "jakous - takous" vyrovnanou hru s Kodaní, pak jsou na místě obavy, jestli se vůbec někdy podíváme na Stadio Olympico či do Allianz Areny. Protože i předkola Ligy mistrů pro nás budou přetěžká už v soubojích s týmy jako je Tiraspol, natož pak souboje s předními evropskými týmy v dalším předkole této soutěže.
Vraťme se ale k rozboru. Jmenovitý rozbor zálohy je zbytečný. Selhala celá! Je to smutné poznání, ale ať už jsme se podívali na Zemana, který se sice občasně snažil obejít protihráče rychlostí či kličkou, nebo na Kucku, jehož zpracování nebylo o nic lepší, než originálnost odpovědí trenéra Chovance v pozápasovém rozhovoru. Jednoduše, záloha na hřišti nebyla. Jeden z mála vyhraných osobních soubojů si připsal až navrativší se Kladrubský. Přejít přes protihráče byl ve středeční sněžné smršti úkol stejně obtížný, jako schválení Lisabonské smlouvy. Zpracování přihrávky na pár metrů se nepovedlo či trvalo tak dlouho, až byl míč zkrocen spíše pro protihráče, než pro vlastní potřebu. Samotný pohyb všech hráčů byl, promiňte mi to slovo, ubohý!
A dostáváme se k útoku. Ten to měl až příliš těžké. Holenda se snažil. On sám nic moc nepokazil, protože neměl co. Míč se k němu nedostal, pokud se stal zázrak a balón k němu skutečně proskotačil, většinou to bylo v tak obtížné pozici, že ani daleko lepší hráči by si s tím neporadili. Wilfried neměl svůj den. Prohrál tolik osobních soubojů, co za celý pozdzim. Míč zpracovával kamkoliv jinam a pro kohokoliv jiného, jen ne tak, jak potřeboval. Střídající Kadlec se snažil, běhal, dělal všechno pro to, aby alespoň on neupadl do podprůměru týmu. Bohužel, stejně jako jedna vlaštovka jaro nedělá, ani mladý akční sparťan z bídy fotbal nevytvoří.
Jediným záslužným počinem Letenských je počet fanoušků a jejich aktivita po celý zápas. Přestože jim bylo jasné, že večer rozhodně nebude patřit jejim miláčkům, vytrvale podporovali a když už šlo do tuhého, udělali si radost prozpěvováním koled či skandovaným pokřikem "Bojujte". Nebýt ubohého činu vhazování dělbuchů a světlic z jejich sektoru, zasloužili by si za svůj výkon čistou jedničku. Takhle však celé své jednání znehodnotili.
Na tenhle večer doporučuji raději rychle zapomenout. Kodaň byla lepší, sparťané předvedli hrůzostrašný výkon. Nevedlo se nic, kazilo se všechno a jedinou pozitivní věci je již zmíněných sedmnáct tisíc diváků, kteří nezlomili nad svým týmem hůl ani při nepříznivém vývoji.
Pražané, oblečení do rudých dresů, totiž předvedli snad nejhorší zápas podzimu. Ano, indispozice stoperské dvojice Řepka-Hubník byla znatelná. Nejde s ní však omlouvat nedostatek pohybu, nepřesnost přihávek, nepřítomnost základní komunikace a neexistující záložní řadu. Sparta tak opět doplatila na stejný problém, jako v minulé sezoně. Totiž statickou hru a neviditelný "střed".
Začněme však popořadě, tedy obranou. V jejím středu nastoupil vedle už ozkoušeného Hohenedera defenzivní záložník Hušek. V jeho případě je určitě na místě pochválit ho, kterak se s nepříjemnou úlohou popral. Menší radost však způsobila jeho nekomunikativnost. Měl to být totiž on, kdo převezme řídící úlohu obranných zákopů, což se však po hříchu nedělo. Místo slov tak byly už z dálky viditelné zlé pohledy, které na sebe obránci vrhali, když znovu a znovu chybovali v poziční hře, přebírání hráčů či vytváření ofsajdových pastí. Oba krajní beci, Pamić s Kušnírem, se do hry dostávali daleko méně, než jsou diváci zvyklí. Chorvatský legionář se v úvodu utkání snažil, ovšem kromě dvou pozdravů do horních řad hlediště se ukázal jen zbytečným a hlavně nesmyslným vyloučením, když druhou žlutou kartu dostal po ukázkovém "rupnutí nervů". Z toho mála, co bylo k vidění, je možno pochválit snad jen Kušníra. Ten se alespoň snažil. Navíc si dokázal udržet (slabý) standard, když střídal světlé okamžiky s těmi o poznání tmavšími. Jeho centrům scházela přesnost, jeho útokům nápaditost a soubojům "jeden na jednoho" technická kvalita.
A pomalu se tak dostáváme k tomu, co bylo nejpatrnější. Nebojím se nazvat hru Sparty zoufale špatnou. Nalijme si čistého vína, Pražané byli o třídu, možná snad až o dvě, horší, než dánský soupeř. A to už přestává být sranda! Jestliže nejsme schopni hrát alespoň "jakous - takous" vyrovnanou hru s Kodaní, pak jsou na místě obavy, jestli se vůbec někdy podíváme na Stadio Olympico či do Allianz Areny. Protože i předkola Ligy mistrů pro nás budou přetěžká už v soubojích s týmy jako je Tiraspol, natož pak souboje s předními evropskými týmy v dalším předkole této soutěže.
Vraťme se ale k rozboru. Jmenovitý rozbor zálohy je zbytečný. Selhala celá! Je to smutné poznání, ale ať už jsme se podívali na Zemana, který se sice občasně snažil obejít protihráče rychlostí či kličkou, nebo na Kucku, jehož zpracování nebylo o nic lepší, než originálnost odpovědí trenéra Chovance v pozápasovém rozhovoru. Jednoduše, záloha na hřišti nebyla. Jeden z mála vyhraných osobních soubojů si připsal až navrativší se Kladrubský. Přejít přes protihráče byl ve středeční sněžné smršti úkol stejně obtížný, jako schválení Lisabonské smlouvy. Zpracování přihrávky na pár metrů se nepovedlo či trvalo tak dlouho, až byl míč zkrocen spíše pro protihráče, než pro vlastní potřebu. Samotný pohyb všech hráčů byl, promiňte mi to slovo, ubohý!
A dostáváme se k útoku. Ten to měl až příliš těžké. Holenda se snažil. On sám nic moc nepokazil, protože neměl co. Míč se k němu nedostal, pokud se stal zázrak a balón k němu skutečně proskotačil, většinou to bylo v tak obtížné pozici, že ani daleko lepší hráči by si s tím neporadili. Wilfried neměl svůj den. Prohrál tolik osobních soubojů, co za celý pozdzim. Míč zpracovával kamkoliv jinam a pro kohokoliv jiného, jen ne tak, jak potřeboval. Střídající Kadlec se snažil, běhal, dělal všechno pro to, aby alespoň on neupadl do podprůměru týmu. Bohužel, stejně jako jedna vlaštovka jaro nedělá, ani mladý akční sparťan z bídy fotbal nevytvoří.
Jediným záslužným počinem Letenských je počet fanoušků a jejich aktivita po celý zápas. Přestože jim bylo jasné, že večer rozhodně nebude patřit jejim miláčkům, vytrvale podporovali a když už šlo do tuhého, udělali si radost prozpěvováním koled či skandovaným pokřikem "Bojujte". Nebýt ubohého činu vhazování dělbuchů a světlic z jejich sektoru, zasloužili by si za svůj výkon čistou jedničku. Takhle však celé své jednání znehodnotili.
Na tenhle večer doporučuji raději rychle zapomenout. Kodaň byla lepší, sparťané předvedli hrůzostrašný výkon. Nevedlo se nic, kazilo se všechno a jedinou pozitivní věci je již zmíněných sedmnáct tisíc diváků, kteří nezlomili nad svým týmem hůl ani při nepříznivém vývoji.
Související články
Sparta na závěr EL potvrdila, že náhradu za Řepku a Hubníka nemá
17.12.2009, 09:40
Pospěchovi radost z postupu na Letné nezkazil ani pískot fanoušků
17.12.2009, 08:57
Soupeř byl ve všem lepší, komentovali zápas sparťané
16.12.2009, 23:51
Kodaň v Praze vyučovala, Sparta naprosto propadla
16.12.2009, 23:07
Komentáře (76)
Přidat komentářpodle mě,se Bony snažil..Možná nejvíc ze Sparty-jako vždycky....Ale záloha moc nepodporovala
Moc?To je nějaké synonymum pro "vůbec"
jo máš pravdu Spíš vůbec no:D
2 dny - 5 článků o Spartě
tak zrovna pet clanku o tom, jak to sparta podelala, ti az tak urcite nevadi
tohle je typicky české - jak se něco posere, pitváme se v tom jak blbci. Když se něco podaří, přejde se to skoro bez odezvy. Komu to pomůže, to nevím, ale tak je to tak ...
Je mi celkem líto diváků... po dlouhé době jich přišlo hodně a toto.! Sem zvědav kdy jich zas tolik přijde....
No, myslím, že těch článků týkajících se tohodle mače je už víc, než by bývalo zdrávo. Co já počítám, tak už ale šestý či sedmý. O plichtě s PSV tady byly, koukám 2 (jestli jsem teda nic nepřehlídnul)
máš recht.
čemu by pomohlo tu na pět článků oslavovat, jak Sparta doma zahrála dobře? psát to já, tak spartu pochválím za čtyři zápasy, řeknu pár dobrých věcí, a pak se snažím rozložit každou chybu, co se stalo špatně ... jak jinak se chceš zlepšit?
a tím, že tady bude 6 článků o jednom průseru se Sparta zlepší?
Spíš si myslím, že to zase ještě sníží prestiž jak Sparty, tak našeho fotbalu.
A proč bychom měli oslavovat, když se něco povede? Abychom zlepšili negativní atmosvéru ve fotbale. Zatím se rozebírá hlanvě to, co je špatně a nezúčastněný divák může nebít dojmu, že je špatně naprosto všechno. Přitom je 7 bodů ze 6 zápasů vcelku dobýr výsledek (a klidně mohlo být i o 3 body víc). O tom se nenapíše nic. Bohužel ...
negativní atmosféra je naprosto adekvátní, když se koukneš, jak na tom byly české přední kluby pár let zpátky... asi jsem "typický čech", ale evropské jaro bez českých týmů? žádnej důvod k oslavám nevidím... o tom, že slavia neprohrála v dvojzápase s Valencií se taky nepíše ... po dobrym výsledku je dobrý pochválit, ale pak znovu řešit problémy ...neříkám, že se to články na EF zlepší, ale myslím si pravý opak, než ty a neznalý divák by se neměl cítit dobře, že sparta málem postoupila ze skupin EL...
co všechno se ještě musí stát, abysme z té hrušky spadli? Ty a další si neuvědomují, kde je momentálně strop našich týmů. Co po nich chtít a co je nad jejich možnosti. Sparta postoupit mohla (a za dané situace i měla), ale ve stádiu, ve kterém ten tým je, tzn. přestavba a zapracovávání maldých, je i těch 7 bodů úspěchem.
A že se nepíše o tom, že Slávia neprohrála s Valencií? Za to taky nemůžu já. Já bych právě zkusil na těchhle dílčích úspěších začal stavět důvěru fandů
s tou slávií jsem ti chtěl říct, že když slavia zkazí prakticky celej podzim, tak nemůžeš z pár zápasů brát, jak se jim dařilo ... a je to i o spartě, jak můžeš důvěřovat týmu, který si v rozhodujícím zápase, kdy potřebuje vyhrát, dovolí takovej výkon? ... mám názor, že se má fandit hezkýmu fotbalu, a ne českýmu fotbalu ...nejlepší varianta je hezky česky, ale to musí začít hráči, vedení, ne fanoušci ...copak bys uložil peníze do krachující banky jen proto, že se jim povedlo nový logo? ... a tohle je to samý, proč by fanoušek sparty měl zaplatit nějakou tu stovku za hru, která může dopadnout tak jako včera... prostě si nepřipádám jako méněcennej fanoušek, když teď těch sto kilometrů na Slavii nedojedu, když hrajou, jak žáci z mýho maloměsta? ...myslim, že kdyby sparta hrála úžasně, vedla 1-0 jen kvůli smůle a v poslední minutě nastavení by kodaň vyrovnala, tak tu takovýhle články vůbec nejsou ...a kdyby slavia hrála hezkej fotbal (kterej umí!) a prohrávala by, tak bych na ně klidně jel... ...a kdy jindy má sparta zahrát, než při takovém počtu lidí, kdy lidé (jako např. autor tohohle článku) se tři hodiny v kose snaží připravit povzbuzující choreo...
mám dojem, že děláš přesně to, co kritizuješ - Sparta měla podzim vcelu dobrej v lize i v Eurolize a ty posuzuješ celý podzim podle zápasu, ve které šlo o vše a který Sparta nezvládla. Když vezmu tvůj příklad, tak je to to samé, jako kdyby sis nechtěl uložit peníze do banky jen proto, že by se ti nelíbilo její logo ...
A píšeš přesně o situaci, která se Spartě stala s Eindovenem - hrála dost slušně, ale v nastaveném čase přišla (pomocí hodně přísné penalty) o dva body ...
jak říkám :) úspěch pochválit, ale ne uchlácholit se jím ...a i v zápase s PSV bych radši hledal chyby, jaktože přišla dvakrát o vedení, dokud ti bude stačit remíza s takovým týmem, tak se nemůžeš posunout dál ...co ti přiznám je fakt, že by se mi tu líbil shrnující článek proměněné sparty za celý podzim, kde by se místo pro pochvalu určitě našlo...
plichta s PSV mi nestačí, ale případná výhra by úspěchem nesporně byla ...
Ano, ten souhrnný článek by sednul
souhlasím se všema příspěvkama, přesně tohle taky nesnáším tohle český kritizování a libování si v tom, když se něco sere a když se něco daří tak to zlehčovat
Proste na fotbalovou Evropu nemame...
Co?Kde to psali?
teď všicni nadávaj na Spartu,že to celý posrali a při tom to byl teď poslední zapas v tomhle roce....Nikdo už nekouká,jak jsou na tom v lize atd...Jsou i nepovedený zápasy...Třeba s Budějovicema,kdy Budějovice betonovali a pak dali gol celkem náhodnýho
A krásnýho, zapomněl si dodat...
Neboj večer budou zase plivat na Slavii...
no ale zase by mohli uhrát remízu kvůli koeficientu
a to pomůže čemu? Možná tak egu některých Sparťanů (musím říct, že po tom tornádu, co předvedli Slávisti na článku pod Spartou, se nedivím)
Pěkný a hlavně výstižný článek.
A jen se obuju do autora - v posledním odstavci píše, že by doporučoval na tento večer co nejdříve zapomenout a přesto svým článkem znovu otvírá rány a připomíná ten mač. Přijde mi to nelogický
Z pohledu obyčejného fanouška není nic snazšího a asi i lepšího než zapomenout, sparťani by si z toho debaklu ale přirozeně měli vzít nějaké to ponaučení.
jistě, ale Sparťani si nevezmou ponaučení z nějakého článku na webu. Určitě jim chyby popíše trenér ...
a mozna i jinak
myslel jsem jak jim to popise...-trenink...
no jo no. Trénink
Je mi uz z cele te situace po vcerejsku na nic. Najednou se nehodnoti cely podzim, vsechny nase misty az uzasne vykony, najednou jsme vypadli a proste na to nemame??proste si ani nezaslouzime hrat pohary??Prosim pekne letos jsme vypraskali PANATHINAIKOS (ktery ma rocni rozpocet jako cela nase liga dohromady), prejeli mistra ze Slovinska ktere postoupilo na MS na nas ukor, v podstate jsme porazili v nadhernym maci nizozemskyho giganta PSV a chybelo malinko a ubetonovali i remizu na JEHO stadione a v neposledni rade 2x porazili Kluz,ktera loni uchvacovala evropu v LM a ktera ma taky daleko vetsi rozpocet nez Sparticka - na druhy strane stoji 1 odflaknuty vykon v Kodani (kde jsme minimalne na bod meli) a bohuzel vcerejsi katastroficky vypras a podle vsech "expertu" a novinaru je suma tohoto ze na nic nemame,byla to jen ostuda a podobny plky???Myslim ze absence dvou takhle dulezitych stoperu by polozila mnohem vetsi kluby nez jsme my a nezapomenme ze danove narozdil od nas jsou zvykli hrat na takhle zmrzlym a zasnezenym terenu,to castecne vysvetluje tu kontrolu mice...
Myslim ze celej tenhle humbuk krasne vystihuje cesko - kdyz se dari ak je vsechno v klidu, nic se nedeje ale kdyz se jedna vec nezadari tak je to hned nejvetsi katastrofa narozdil od takovyhto pisalku si myslim ze naopak tahle sezona jasne ukazuje ze prave ceskej fotbal na tom preci jen tak spatne neni vzdor absolutnimu nedostatku financi!!!Proste se ted jen nepodarilo udelat posledni krucek,to se zvlast ve fotbale proste stava (kouknete se treba na Liverpool,Juventus....)
A)Až úžasné?přeháníš!B)vypráskali?nepostoupili.!C)Maribor je slabej a že postoupili Slovinci na MS, s tím má co společného.D)V podstatě jsme porazili znamená, že jste neporazili.E)Uchvátila?Měli 4 body v lize mistrů.Já si uchvácení představuji jinak.O tragickém výkonu ,co předvedli na Letné škoda mluvit.F)Chybělo malinko a ubetonovali remízu.Přeložím to.Odjížděli jste s prázdnou.G)V Kodani jsme minimálně na bod měli.No nezískali jste žádný.H)i CH) Jsou víceméně výmluvy.
A jéje, dlouhý klid.Ivoš asi smolí nějakou slohovku
jasne jasne vymluvy kdo nechce videt tak nevidi...v tom pripade kdyz to beres jen podle cistych vysledku a absolutne ti nezalezi na predvedeny hre tak potom urcite dozajista hodnotis vykon slavie letos v poharech jako naprostou ostudu a zklamani ze?? A) jestli jsi videl zapas s Panathinaikosem (jako ze nejspis ne) tak jine slovo nez uzasny vykon te napadnout proste nemuze a s tim souvisi i B) porazit doma PANATHINAIKOS 3:1 je proste v nasem meritku vypraskani C)Maribor neni tak slabej jak se z vysledku za,ale to by si rovnez musel videt jeho predvedeny vykon (je minimalne o tridu lepsi nez napriklad Zvezda se kterou mela Slavie v odvete docela sakra problem) D) kdyz vedes v 91. minute po nadhernym zapase s takovym tymem jakym stale PSV je 2:1 a nevyhrajes jen diky sakra prisny penalte tak je to proste v podstate vitezstvi E) jestli tebe neuchvatila Kluz vitezstvim v Rime a potrapenim ho i na domaci pude a take potrapenim Chelsea na domaci pude tak fakt nevim.Urcite si loni jmeno a vykony "nejake" Kluze dopredu znal ze??stejne jako Urziceni letos... F) chybela rovnez jedna minuta = malinko a meli jsme pod z Phillips stadionu G)V Kodani to byl proste remizovej zapas,bohuzel treba Venca na 1:1 v lozence na konci nedal a jestli ti absence Repky a Hubnika pripada jako cista pokrytecka vymluva tak vazne nevim (kdyz to jsou suverene dva nejlepsi stoperi v nasi lize) a rovnez nevim jestli ti ten teren (ja ho videl z blizka,ne jen z TV) a s tim souvisejici katastrofalni praci s micem jen ve vcerejsim zapase (pritom celej podzim dokazal ze technicky jsou samozrejme vetsina nasich hracu dobri) pripada rovnez jako stejna vymluva...je mi to jasny - ty v nasem pripade vidis jen nepostup a vysledek 0:3 a vic te nezajima,ale kdyz ja to vidim stejne se slavii tak jsem blbec,blazen,debil a ja nevim co jeste.Vy vsichni moralisti jste totiz uplne stejni jak ja (viz treba koment fantomase ze vykony slavie ve skupine hodnoti 70% a Sparty 10-20%) jen tim rozdilem ze vsichni jste slavisti a ja jedinej Spartan a proto jsem ten spatnej jen a jen ja
Maribor neni tak slabej jak se z vysledku za,ale to by si rovnez musel videt jeho predvedeny vykon (je minimalne o tridu lepsi nez napriklad Zvezda se kterou mela Slavie v odvete docela sakra problem.Promiň,ale touto větou jsi dokázal,že to s tebou nemá cenu.Jinak stále platí to co jsem napsal výše.
Abych byl přesný,touto částí" je minimalne o tridu lepsi nez napriklad Zvezda"
jenze ja jsem na vlastni oci vykon Mariboru a Zvezdy videl,proto si muzu dovolit tuhle vetu pronest
Jo a ještě něco ty chytráku.Všechny ty zápasy jsem viděl,ty jsi asi jediní, kdo na ten fotbal kouká že?
bohuzel jsem jedinej kdo na ne kouka na stadione a to je uplne o necem jinym nez to co ti serviruje televize
No kdyby mi to servírovalo pohled,jako je ten tvůj,tak jsem rád,že tam nechodím.
takze to co jsme letos dokazali te jaksi po vcerejsku vubec asi nezajima ze??radsi ani v tom pripade na ty stadiony nechod,udelas jen dobre
takze to co jsme letos dokazali te jaksi po vcerejsku vubec asi nezajima To jsi vyčetl kde?Zase překrucuješ,což ti jde dobře,jak jsem si všiml už dříve.
tak si teba precti svoje komenty a treba ti to dojde jasne - doslovne jsi to nerekl,ale z tvych reakcich je to vice nez jasne
Vidíš,pleteš se Jenom se musí najít správná míra hodnocení.Nehysterčit ,jak je všechno v pr*eli, ani nevychvalovat do nebe a jen se vymlouvat na támhlero a tohleto.prostě se tu mlátí dva extrémy a realných pohledů tu moc není.Ty navíc neustále vychvaluje a omlouváš Spartu.Její soupeře zveličuješ atd.Navíc to tvoje trapné hledání lakékoli záminky aby jsi znehodnocoval úspěchy Slavie .Prostě ve zkradce,jsi neuvěřitelně neobjektivní(Všimni si ,že nejsem první,kdo ti to řiká)
To bude na dýl *támhleto,jakékoli,vychvaluješ
ale jsi prekvapive take jen z tabora slavie,cim to bude??nepopiram ze nekdy neobjektivni jsem,ale ne tak casto jak si to ostatni myslite a rekl bych ze nejsem o mnoho neobektivni jako ty a tobe podobni sesivanci. Vim ze treba po vcerejsku to "obhajoba" muze vipadat prilis okate,ale uznej jakemu tymu by nechybeli takhle kvalitni stoperi, ten teren na to proste musel mit taky vliv, protoze jak jinak si vysvetlis tu katastrofalni praci s micem ktera byla jen vcera,ale pred tim celej podzim ne??a je logicke ze souper z Danska se na takovymhle terenu umi pohybovat daleko lepe...Soupere Sparty rozhodne nezvelicuju protoze ja jsem patril a patrim k tem co tvrdi ze z tyhle skupiny se postoupit urcite melo,ale jestli ty PSV nebo Panathinaikos nevidis z naseho ceskeho pohledu jako giganty a to ze jsme je porazili nebo minimalne byli stejne dobri jako jejich borci ti nepripada vyjimecne prave v tehle "tezke" dobe tak to je jasny dukaz ze dneska nejsem ja ten neobektivni...
Já jsem tak objektivní,až z toho mám většinou problémy Nevím ,kde tu moji neobjektivitu vidíš.Hoď se příklad
rikal jsi ze soupere Sparty zvelicuju (nevim co je na kvalite PSV a Pao maleho)
Vidíš jak manipuluješ.Já se hádal hlavně o Mariboru,a ty sem nacpeš PSV,který je samozrějmě výborný a nijak to nepopírám. PAO taky výborný (Taky vás vyřadilo)to jsem nepopřel.Musím podotknou,že kdyby je tak porazila Slavia,jako vy.Měl by jsi nůšy řečí kde by jsi to spochybňoval.Pravděpodobně podceněním.atd.
copak ja zvelicuju Maribor??promin mi ze mam nazor ze letos hralo urcite lip jak Zvezda,proste mi to z tech jejich vykonu co u nas oba tymy podali tak prislo,samozrejme ze ale postup pres Maribor neni nejaka bomba,to je povinnost a taky to tak dopadlo
Co si budeme povídat,oba dva předvedli houno ale .že CZ je rozhodně lepší mi nikdo nevymluví,holt máme jiný názor.
tak jasne ze uchvatny predstaveni to nebylo,ale ja se bavim prave o tom ceho si vsimnes na stadione a to je organizace hry,rekneme ze obe S v tech domacich zapasech v predkole LM podaly stejny vykon (zhruba ano) a podle me takticky a i technicky byli vyspelejsi slovinci...
no taky nerikam ze nas PAO nepodcenil,to rozhodne ano.Ale nebylo to podceneni typu Valencie v Edenu kdy vystrida hvezdu...Kdyby jste Pao po stejnem vykonu porazili stejnym vysledkem,rozhodne bych se vas nebal pochvalit,ale je tu jedno zasadni jenze - JENZE - kdy vy jste naposledy porazili soupere podobneho renome a podobnym vykonem (a neopovazuj se sem vytahnout Ajax,ten se se soucasnym Panathinaikosem opravdu neda srovnavat)
A je to tady.Nedá se srovnávat Sice tam není zrovna tým kvalit Pana,ale uznej .že je to pěkný http://web.telecom.cz/kopeckyf/EPOH0203.htm#UEFA-SLAVIA
V Turecku nás myslím zařízl rozhodčí
tak cca pred rokem 2000 hrala slavie zvlast v UEFE dobrej fotbal o tom zadna pozvolna to ale upadalo, tohle co mi ukazujes, promin ale podle vysledku to rozhodne neni nic moc,a ty zapasy si konkretne nepamatuju,ale treba ten nas z Genkem zase jo,venku to byl nas otresnej vykon,mozna stejne srovnatelnej s tim vcerejsim a doma to byla krapet smula,to uz jsme hrali dobre a nechybelo na postup tak moc
Na vás kašlu,mě šlo o toto Excelsior Mouscron - Slavia Praha 2:2
Mouscron 19.9.2002, Koren (Izrael), 7200 diváků.
Mouscron: Vandendriessche - De Vleeschauwer, Besengez, Claeys , Filston - Michal Žewlakov, Dugardein , Martič (68. Fransman), Gregoire (67. Sishuba) - M.Mpenza / 73., 90./, Bakadal. Tr. Lorenzo Staelens.
Slavia: Černý - L.Došek, Bejbl ( 90.-vyl.), Petrouš / 49./, Hrdlička - T.Došek (85. Kuka), Dostálek, Gedeon (80. Suchopárek), Vachoušek / 42./, Skácel - Adauto (62. Piták). Tr. Miroslav Beránek.
Slavia Praha - Excelsior Mouscron 5:1
Praha 3.10.2002, Capitanis (Kypr), 5267 diváků.
Slavia: Černý - L.Došek, Müller / 87.-vl./, Petrouš, Skácel - Piták, Dostálek (81. Hrdlička), Gedeon / 9./, Kuchař - T.Došek / 3., 40./ (66. Kuka), Vachoušek / 53./ (74. Adauto / 80./). Tr. Miroslav Beránek.
Mouscron: Vandendriessche - De Vleeschauwer, Besengez, Claeys , Filston - Cleiton (46. Sishuba), Dugardein, Martič , Gregoire (46. Fransman) - M.Mpenza , Michal Ževlakov. Tr. Lorenzo Staelens.
2. kolo:
Partizan Bělehrad - Slavia Praha 3:1
Bělehrad 31.10.2002, Costa (Portugalsko), 15000 diváků.
Bělehrad: R.Ilič - Čirkovič (90. Ognjanovič), Savič , Bajič, Miškovič - Trobok, Vukič / 69./, Duljaj, S.Ilič / 32./ (66. Ivič) - Lazovič / 5./ (79. Delibašič), Iliev. Tr. Ljubiša Tumbakovič.
Slavia: Černý - L.Došek, Bejbl , Petrouš, Skácel - Piták, Dostálek / 57./, Gedeon , Kuchař (46. Kuka) - T.Došek (73. Adauto), Vachoušek (90. Müller). Tr. Miroslav Beránek.
Slavia Praha - Partizan Bělehrad 5:1 po prodl.
Praha 14.11.2002, Douros (Řecko), 8563 diváků.
Slavia: Černý - L.Došek, Müller, Petrouš / 87./, Hrdlička (108. Kuchař) - Piták, Gedeon / 94./, Dostálek , Skácel - T.Došek (78. Kuka), Vachoušek / 11., 41./ (91. Adauto / 110./). Tr. Miroslav Beránek.
Bělehrad: R.Ilič - Čirkovič (46. Ivič / 90./), Savič, Bajič ( 67.-vyl.), Miškovič (29. Jeremič) - Vukič , Trobok, Duljaj , S.Ilič - Delibašič (73. Čakar), Iljev . Tr. Ljubiša Tumbakovič.
3. kolo:
PAOK Soluň - Slavia Praha 1:0
Soluň 28.11.2002, Sars (Francie), 28000 diváků.
Soluň: Tohuroglu - Markos (59. Nastos), Chasiotis, Amponsah, Udeze (62. Kutsis) - Jorgiadis / 52./, Kukielka, Kafes, Kotsopulos - Jasemakis (70. Frusos), Okkas . Tr. Angelos Anastasiadis.
Slavia: Černý - L.Došek, Petrouš, Müller, Skácel - Piták , Dostálek, Gedeon, Kuchař (73. Kuka) - T.Došek (78. Adauto ), Vachoušek (87. Hrdlička). Tr. Miroslav Beránek.
Slavia Praha - PAOK Soluň 4:0
Praha 12.12.2002, Lopez Nieto (Španělsko), 8563 diváků.
Slavia: Černý - L.Došek, Petrouš, Müller, Hrdlička - Piták (87. Kuchař), Dostálek, Gedeon, Skácel / 13./ - T.Došek (82. Adauto), Vachoušek / 52./ (75. Kuka / 88., 90./). Tr. Miroslav Beránek.
Soluň: Tohuroglu - Markos, Chasiotis (63. Amponsah), Nastos, Kutsis - Georgiadis, Kukielka, Kafes (81. Salpingidis), Kotsopulos - Frusos (55. Jasemakis), Okkas . Tr. Angelos Anastasiadis.
Osmifinále:
Slavia Praha - Besiktas Istanbul 1:0
Praha 20.2.2003, Ibaňez (Španělsko), 12375 diváků.
Slavia: Černý - L.Došek, Müller, Petrouš, Bejbl - Piták, Dostálek, Gedeon, Skácel (86. Hrdlička) - T.Došek / 62./ (81. Adauto), Vachoušek (74. Kuka). Tr. Miroslav Beránek.
Besiktas: Cordóba - Tolga, Ronaldo, Zago ( 84.-vyl.) - Dobra (78. Nouma), Tayfur, Yasin, Y.Ahmet (42. Sergen), Ibrahim - Pancu, D.Ahmet. Tr. Mircea Lucescu.
Besiktas Istanbul - Slavia Praha 4:2
Sakra,to je větší než jsem myslel
tak nemusel si to sem davat,ja jsem to z toho webu pochopil,ale nic to nemeni na tom ze postup pres Mouscron a Partizan je povinny, pres PAOK je tak normal ale myslim ze PAOK tem minuly i soucasny je stejny asi jako Partizan,jedina jeho sila je v domacich zapasech ale venku je stejne jako Partizan i Zvezda minimalne polovicni a neskodny a to s tim Besiktasem je uz pekny,to si tak i matne pamatuju,to vim ze uz byl fakt dobrej vykon a chybel vam jen kousek,bohuzel smula ze odveda byla v Turecku
Přes Partizan není povinnost postoupit.O zápasech v Belgii taky víte své že?Paok je furt tým z lepší ligy než je naše a asi si tam nevedl špatně,když byl v pohárech.Ale spíše mi jde o ten počet nastřílených gólu.4,5,5,2v Turecku. myslím ,že v tom Turecku nám neuznali regulérní gol.Bylo to něco s "ofsajdem"a standartkou,dal ho myslím Piták.
no to nemuzu soudit ty zapasy jsem nevidel,ale urcite to neni spatny no my jsme na tom s Belgicanama docela bidne no Ale mam nazor ze s Partizanem i Zvezdou se musi v soucasnosti proste postoupit,jasne zapas u nich je vzdy nevyzpytatelnej,ale oni jsou venku oba dva fakt jalovi...k tomu PAOKu,ano recka liga je lepsi nez nase ale to jen a pouze diky dvojici Pao Olympiakos,protoze pak je obrovska propast,potom je AEK pak zas mezera a az potom nekde PAOK a Aris.Je to to samy co u nas,ale zvyrazneny obrovskyma prachama co se narozdil od nas v recku do Pao a Olymp. cpou a ostatni recky tymy hrajou pohary jen diky uspechum tech prvnich dvou...
Jo souhlas.Já z nich taky nedělám kdovíco,ale já jsem si na to vzpomenul. a proto jsem to sem dal
jen kdyz uz jsme narazili na to Recko, ja jsem osobne velkej fanousek Panathinaikosu,zejmena taky kvuli basketu a tak to recko sleduju a je podle me obrovska skoda ze prazsky S nejsou na stejny urovni jako Pao a Olym.,potencial jsme na to rozhodne vzdycky meli ale zel bohu se zatim nenasel nikdo kdo by obe S vyrazne financne podporaval tak,aby vecne nemusely sve nadeje prodavat...si vem treba nas,vlastni nas jedna z nejbohatsich firem u nas ale muzeme si dovolit koupit hrace alespon za slabych 50milionu??(a to je jeste slaboucka cena oproti tomu za kolik nakupuji Pao s Olympiakosem),kdyz by tato doba nastala tak si myslim ze i navstevnost by se zvedla na reckou uroven a tim vsim i vysledky v evrope
Co dodat...Lepší to v dohledný době nebude.To je věčná otázka u nás.Neprodávat hráče nějaký ten rok a pokusit se prorazit na mezinárodní scéně,získat body,zkušenosti,peníze,udělat si jméno a hráče pak za draho prodat nebo ho hned střelit jak se objeví nějaká nabídka(Co kdyby už žádná nikdy nepřišla)Taky mě štve,že dřív každý chtěl do S ,protože je měli jako odrazovej můstek ven a do repre a v S byli opravdu ty nejlepší v lize.a bylo to znát.Teď už to neplatí,důvodů je víc, to víme ,nebudu je tu psát,ale podle mě je to chyba.Kvalita je moc rozmělněna.
Snad nekdy Petr Kellner dostane "rozum" a zacne cpat stamiliony do fotbalu (samozrejme ze snad do Sparty ).Dik za pokec a nekdy zase tady pri kvalitni diskuzi dobrou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele