Slavii se nelíbí počínání italské policie. Rozhodla se podat protest
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Mourinho Slavii chválil, našel si čas i na poděkování Trpišovskému
27.10.2023, 13:32
Římské AS si v první půli zatrénovalo, hodnotila italská média prohru Slavie
27.10.2023, 11:50
Holeš se kál po obdržených gólech: Špatný první dotek i smůla
27.10.2023, 10:42
Velká škola, hlavní rozdíl byl v ofenzivě, hodnotil prohru s AS Trpišovský
27.10.2023, 08:14
Snový výjezd dostal pro všechny zúčastněné trpkou příchuť. Slavii nalomila kapitánova chyba
26.10.2023, 23:03
Komentáře (200)
Přidat komentářTeď jsem si projel X ... a slušný Tam to muselo vypadat
"Pokusim se shrnut hruzy"- "priplizil som sa k rodine s detmi aby som sa dostal na lietadlo"
To je strasny sasek
Kde to tam píše, blbečku.
Pokud umíš alespoň trochu česky, tak snad pochopíš psaný text.
Pokud ne, tak se vrať na salaš a neser se do českých webů.
Jednoho takovýho debila jako jsi ty, jste nám sem už poslali a podařilo se mu tu zkurvit zem na deset let dopředu.
Napiš mu to maďarsky, ať to pochopí
Takhle se vyjadřuješ i doma?
Proč tak útočně ? Zase tak daleko od toho nebyl. Vždyť to byl tweet jen o tom, že ho 6x nebo kolikrát zkontrolovali, že se proplížil a že ho v pohodě týpci svezli na bus dokonce... to fakt hrůza nebyla
Ať ti nepraskne cévka
Přímo...
Pocuvaj ty potrat, aspon si precitaj ten link
Taky nechápu proč Slováci furt přispívají na české diskuze. Mě nikdy nenapadlo psát do diskuze/fóra na Slovensku
však oni tam ještě nemají ty internety né ?
Ale jiné Čechy to napadlo.
To by mě zajímalo, jakej je na slovenských diskuzích vůči Čechům ekvivalent k našim výrazům typu "vypadni čobole, tady nemáš co dělat", "ovcomrd", "maďar" atd.
těžko rict
Pepíky mají rádi.
Pepík to je jak říkat to někde ve školce
Preco by nemali? ty neprispievas alebo nenavstivujes ziadne ine ako ceske stranky? to si vazne az tak vypatlany ze si myslis ze nejaku stranku maju navstevovat a do diskusii prispievat len ludia z rovnakej narodnosti?
Jasně, navštěvuji cizí stránky, ale chovám se na nich s nějakou úrovní. A hlavně tam píšu anglicky
S rovnakou urovnou ako "miestni" takze ta sere ze tu ludia pisu po slovensky? si chlastenec alebo iba debil co nerozumie ani po slovensky?
A hned urazis nemá to cenu
Na tak dementne prispevky ako si vyplodil vyssie nema ziadna slusna reakcia zmysel
Tak tady mně slovenština nevadí, alespoň si ji člověk udržuje, ale sere mě, když se třeba slovenské prodavačky v ČR vůbec nesnaží mluvit česky.
A me zase naopak stve, kdyz se cesky snazi mluvit, protoze pak - vetsinou - przni oba krasne jazyky.
Tak nejak. Nevidim dovod hovorit po cesky ked ti rozumeju. Ked nie, tak v tom momente zareagujes. Ale ked je niekto tak blby ze po slovensky nerozunie, tak je to blbe. Ked niekto nechce rozumiet, je blb on
To je taková klasika ne od Italů ? Oni mají furt čas..
Navíc když předtím naseres policajty tak co zrovna od těch v Itálii čekáš? Jakože si myslím že to byla jednoznačná odveta od policajtů za to před zapasem
Jasne, hosi ze slavie se provokuji navzajem s fizly a pak se divi, ze si na nich po zapase smlsnou.
Prijde mi, ze nekteri byli na vyjezdech snad poprve a divi se, co se taky muze stat. A nebyl by to navic populista Tvrdik, kdo to vytahne verejne ven.
nejlepší na tom bude že až se to rozmázne tak Slavia dostane trest taky a možná i zákaz vyjezdu
Prej napadli pořadatele a zkrvavenou vestu pověsili jako "kořist" nebo jak to říct
https://www.gazzetta.it/Calcio/Europa-League/26-10-2023/scontri-polizia-tifosi-slavia-praga-a-roma.shtml
A není to Juráček?
Ty jo možná tak vypadá, já četl něco podobnýho že někoho napadli a že jim bylo řečeno že hledají nějaký tři borce ať je vydají a pustí je ..
Mimochodem pokud je toto pravda, tak na místě Tvrdíka bych končil reakci tím Twitter a pomocí fanouškům.ale na UEFA bych si nestezoval
Klasika drby co jsem slyšel, že napadli pořadatele a pár normálů a těm vzali vlajky
Ale říkám, co je pradva, netuším
uvidíme co z toho pak vyleze třeba tam někdo byl a bude vědět víc
Jak to tam vážou ve čtyřech Chápu, že těch jadernejch inženýrů je na to potřeba víc, jinak by to těžko zvládli.
Slavia intellectuals
Tady by se dala vysvětlit ta 1,5 hodina po zápase, jim policajti řekli dokud to neodvážou, tak nepustí celej sektor ze stadionu
Jaderní fyzici od pohledu
Příště ať si tam tyhle kokoty na fotce nechají na furt a ostatní pustí hned
Tam vůbec o prostituci nešlo.
Bohuzel klasicka Italie, tohle se tam deje celkem bezne. My jsme si vyzkouseli v Milane podobny zachazeni.
tak u nas byl vylet do Milana v LM uplne v pohode
Nejaktivnější fanouškovská skupina Pražanů Tribuna Sever plánovala při zápase odprezentovat připravenou choreografii s motivem Julia Caesara a heslem "Ave Slavia", což jim úřady zakázaly.
Logicky, zesměšňovat Caesara
cirkus
tyhle jantari, co nekam poprvy vyjedou a divej se, ze se tam k nim vsichni vcetne policie chovaj jako ke zviratem sou roztomily.. hlavne pak sup si pobrecet na twitter
Hlavne ti borci, co na twitteru davaji ven fotky a videa ostatnich fanousku. Silenost, co tam predvadi.
to je mazec no.. ty lidi vubec nepremysli
proč ? Máš se tam chovat normálně a je ti to pak jedno.
jojo a na svete vladne svetovy mir
Ale tak zase někomu se nemůžeš divit ne?
Jede prostě jako "turista" do krásného města podpořit svůj tým. Prostě spojit fotbal s výletem, tak je pro něj pak těžký pochopit, že se k celému hostujícímu kotli chovají jako k jednomu pytlu těch zlých ultras.. Nevím no..
nevis no
dík za debatu
nechci debatovat, ale diky za nabidku
Já jsem asi nic nenabízel, ale taky děkuju za vysvětlení
S tímhle uživatelem debatovat je jak debatovat s normálním kriplem
Tak ještě že ne s nenormalnim kriplem
nejlepsi jak kadruje slavisticky vyjezdaky a sam kokot nechodi ani na Sraltu a keca picoviny na eurofotbale, vyfetlo
Jinak potřeba všechno řešit na X a zároveň označovat všechny možný lidi, to je píčovina, to souhlasim.
Je smutny, ze tohle nekomu prijde jako prehnany ocekavani a povazuje takovy chovani za normu. Ale tak zaroven to dost casto jsou stejny lidi, ktery tu situaci i eskalujou a jezdej delat na vyjezdy bordel.
Když jdeš do kotle, tak prostě musíš počítat s tím, že se něco takovýho může stát. Zvlášť, když se určitý procento spolukotelníků chová jako dementi.
Pokud chce někdo turistickej zážitek s fotbalem a v klidu, tak má jít na normální tribunu. Tam to bude bez šikany u vstupu, s lepším výhledem a nikdo je v sektoru nebude držet a stihnou v pohodě letadlo.
nechapu, ze se tohle musi vysvetlovat na fotbalovym foru..
to jsou hovada ty lidi dneska, oni se chtějí jít kouknout na fotbal a nedokážou tolerovat, že jiným lidem jde o to se vylejt nebo dělat bordel a problémy, strašný.
EF je zdruzenie erudovanych futbalovych odbornikov, z ktorych ale polovica nikdy nebola priamo na stadione a uz vobec nie v “kotli”
jo to mas asi recht no
Sektor hostí nerovná se kotel.
Ne? A co je teda kotel?
Já to beru takhle že kotel je třeba tribuna sever doma, tam ať si dělají pravidla atd nebo sektory třeba na Letné za brankou jak mají jinde je to pro normály, při výjezdech to kolikrát nejde a je píčovina aby ti někdo říkal zda tam budu stát někde v klidu v rohu nebo mě říkal co si vezmu na sebe budu tam řvát a mít hodinu a půl tělocviku.
To, že se buzerujou lidi, co stojí v sektoru hostí někde bokem, že celou dobu nefandí nebo tak, je za mě taky nesmysl. Ale na druhou stranu ti lidi nemůžou očekávat ze strany pořadatelů nebo policajtů nějaký zvláštní zacházení jenom proto, že se tolik nezapojujou. V tomhle případě bohužel (a celkem logicky) platí kolektivní vina. Musíš to přijmout a pokud se ti to nelíbí, tak jdi na klasickou tribunu.
Jo s tou vinou souhlasím že se to tak uplatňuje, já narazel na včerejšek a příspěvky TS, že pochod bude a že pokud nepustí choreo nikdo nepůjde do sektoru a že v jednotě je síla a musí se držet při sobe
S tímhle souhlasím, jen bych doplnil, že jednak je za mě legitimní snaha těch normálních lidí dostat ty dementy z kotle, jednak že jde o nějakou přiměřenost - dokážu pochopit ještě i to vyzutí bod, ale proč je drží 2 hodiny bez informací, jídla a pití na stadionu, tam mi pointa uniká.
Já neříkám, že s tímhle chováním pořadatelů a policie souhlasím. Ale že se to prostě děje a je potřeba s tím počítat. A pokud už před zápasem docházelo k nějakejm výtržnostem, tak pak si to ti policajti o to víc užijou a o to větší buzerace bude. Je to sice blbý, ale je to fakt.
No a hlavně si to v pohodě obhájí.
já tedy nesouhlasím celkově s tím, aby si někdo dělal pravidla v nějakém "společném" prostoru, ale u toho domácího kotle se tomu aspoň můžeš vyhnout a nemůžeš pak brečet, že na tebe byli zlí.
Proto píšu že tam to chápu protože máš variantu si koupit lístek jinam
A kam máš jít, když jinam tě na některých stadionech nepustí?
Mně se třeba líbí, jak to dělají v Teplicích. Když přijede Slavia nebo Sparta, tak je jeden sektor pro kotelníky a jeden pro rodiny apod.
Protože jim vždycky přenechají půlku stadionu.
Jak machruje že mají velký stadion, který ale normálně nezaplní
Přímo. Akorát by musel pochopit, že to tak na všech stadionech nejde. Fakt zbytečně v lize
Pustí tě kamkoliv, akorát ne se symbolama tvýho klubu.
No zrovna nedávno někdo v PL sekci psal (kluby jsem možná popletl), že byl na Tottenhamu, radoval se z gólu Chelsea a ochranka ho vyvedla ven (pro jeho bezpečí, potom co mu domácí vyhrožovali).
Takže ho tam pustili
no tak mít tam dres soupeře nebo se při golu soupeře radovat to už je to samé...
To by se v Anglii nestalo
Tam už si s tím dávno poradili.
Sektory hostí by mali byť rozdelené na 2 časti. V Nemecku je to tak odjakživa. A nikto sa nemá na čo sťažovať.
Jj, všechny to sere, ale když teda s tím chce někdo něco dělat, tak je za jantara. WTF?
Takze tam je x kontrol pred vstupom a oni budu plakat ze doslo k podceneniu situacie zo strany uefa to su fakt retardi
Slávka rozsévá slzy po celé Evropě
Jako přišlo mi, že to Italové hrotili už před zápasem...kontroly,choreo atd...
Skupinka slávistických ultras napadla v centru města poblíž Via Cavour několik policistů před jejich stanicí. Vzduchem létaly petardy a skleněné lahve, tři četníci byli zranění a čtyři příznivci Slavie zadrženi.
Přímo na Stadio Olimpico pak někteří z nich o přestávce vyrazili konfrontovat domácí fanoušky na Curva Nord, v hlavním kotli Římanů. Slávisté se také ještě při zápase pochlubili odcizenou vlajkou fanoušků AS, kterou zavěsili na plot svého sektoru obráceně.
Mezi oběma fanouškovskými tábory také došlo k házení předmětů, někteří stevardi se pokoušeli obnovit pořádek, což se jim po několika minutách nakonec podařilo.
Střetli se však se slávisty a právě fotografové zachytili partu mužů v tričkách Ave Slavia, kteří ukořistili zakrvácenou vestu jednoho z pořadatelů ve vzájemné potyčce.
Btw na zadržování fandů soupeře dlouho po zápase jsou největší experti právě v Sinobu. A blábolům o kolabování na dehydrataci po hodině a půl se nelze než smát.
To si fakt stěžovali na dehydrataci jo? Hrozná pussy ubrecena doba.
https://twitter.com/pagis05/status/1717671648344653978?t=qs_7XysmNJ0EuOSklpq0mQ&s=19
Omledavaji? To je nějaká forma masturbace?
A kolabsy jsou asi nějaký italský klobásky
BTW: To je bývalý trenér ženského týmu Sparty.
kolabs
víš jak - píše se kolabovat, to jednoho splete
Tak učitele by to splést nemělo, byť teda tělocviku a přírodopisu...
https://skrakovnik.webnode.cz/products/jan-janota/
To by nemělo splést ani studenta či žáka.
Jo tak učitele tělocviku, to vše vysvětluje.
Já si nedat do dvou hodin po fotbale pivo tak sem taky dehydratovaný
No hlavně jsem četl, že v tom sektoru prakticky nefungovalo ani občerstvení během zápasu. To ať si říká kdo chce, ale jestli si poslední pití měl i víc jak hodinu před zápasem a pak tě tam drží dvě hodiny po něm, tak v tom davu k tomu fakt dojít může.
Však jeden z těch lumenů na fotce s tím krvavým rozlišovákem drží v ruce kelímek s pivkem.
Ok, tím prakticky jsem myslel, že to mělo být extra poddimenzované.
ja si teda nemyslim, ze by nekdo na slavii v kotli hosti cekal po zapase vic, nez pul hodiny, tady se podle informaci cekalo 2 hodiny a posledni mhd jezdili asi do pul 1, to mi prijde fakt zmrdsky
Jo jo, nejhorší z toho, co tam napsal je, že jim ujela tramvaj..
chudinky sesivky...nakonec to bude jak jejich vyjezd do skotska...ostuda se vsim vsudy
Tak za napadení a zranění policistů by měli jít bručet, ne ?
Tady v té dnešní humánní Evropě stíhání na svobodě a pak jim přijde dopis, že mají zaplatit pokutu…
Hlavní kotel AS Řím určitě není Curva Nord!!!ale protější Curva Sud
Strašný kurvy
Jo, ale ve všech článcích byla Nord, tak to jen převzali, spíš mi to přijde že naši šli za nimi
Na co si ten dement Tvrdík furt hraje tys měl už dávno sedět v teplákách (nemyslím u nás )
A co takhle se za chování některých svých fandů spíš omluvit?
Copak, zase vás zouvali
Oni už musí brečet i mezinárodně
Češi, nevyplácí se dělat výtržnosti, a ještě k tomu v cizině!
Asi nejlepší vlákno ke včerejšku
https://twitter.com/TomasHouska/status/1717847197159428523
Borec zažil úplně normální výjezd (až na to pobodani) a nedokáže ty realitě čelit
Ke všemu když potřebuje k tomu Slavii, aby se podíval do Říma a Florencie, tak je dobrý máčo
Zase jsme zbytecne za uplkanky tvl, jak už se tu psalo, někteří jeli poprvy na výjezd a čelili úplně standardní realitě policie-fotbalovy fanoušek
Ještě že Rangers nemohli být nalosováni do skupiny se Slavií... To by bylo zas výblitků na twittru od LuftJardy a těch bezmozků... Naopak Sparta to včera mediálně zvládla se ctí.
Mediálně to Sparta zvládla tak, že se o ní nikde ani nepsalo, protože každého zajímají jen velkokluby typu Slavie. Cením ale hledání pozitiv.
To že se nepsalo, je právě ukázka toho, že to zvládla.
Tak ještě že články o ostudě na hřišti i v hledišti jsou něco, na co můžete být hrdí
Skoda, ze nemas pravdu
Slávisti mají tu uplakanost v DNA to fakt není možný
Pojdme se podivat zpatky do minulosti na to, kdo vzdycky place po vzajemnych zapasech Slavie s Banikem. Jednou je to pisknuta penalta, podruhe je to otoceny roh, potreti faul na pulce hriste
slavia intellectuals jedete do Rima, co tam cekate od tech cigosu?
Dokud šlo jenom o kauzu kolem chorea, tak byla pravda samozřejmě na straně Slavie, protože zakázat několikrát povolený choreo na poslední chvíli, to je čistý zmrdství. Stejně tak sundávání bot a jiný lahůdky před zápasem. Největší intellectuals včetně Matúše Čuráčka ale měli pocit, že když seřežou sekuriťáka, kterej s tim všim nemá společnýho vůbec nic, a ještě na znak dominance a morálního vítězství vystaví jeho vestu na odiv všem, tak nastolí spravedlnost. Kupodivu ne no.
tahle diskuze je výživná, zmrdečci se na veřejným místě chovají jako dementi a 99 % normálních fanoušků má kvůli nim (v kombinaci s demencí policie) zkažený výlet, ale všichni si musí pobrečet, že někdo zveřejní jejich fotku.
https://twitter.com/JanGartner10/status/1717875608313622677
protože zakázat několikrát povolený choreo na poslední chvíli ???
S obřím choreem ale nakonec na stadion nesmí, navzdory tomu, že původně dostali povolení od AS Řím, asociace UEFA i od policie.
Vždyť slávisti včera ve dvě psali: Přestože se poslední dny intenzivně věnujeme řešení problému italské policie s choreografií Ave Slavia, a to i na nejvyšších diplomatických místech, její stanovisko zůstává s definitivní platností neměnné.
Takže o tom zákazu už věděli několik dní předem.
No dobrý, tak věděli třeba tři dny předem. Ale s takovym choreem se sereš několikanásobně dýl
Však to byla jen další trapná plachticka. To je celkove hrozná móda. Navíc vytáhnout tuhle zjevně provokativní a urazlivou plachtu a pak po 10 minutách dostávat 2:0 by byl taky dobrej trapas
Zase by to pod tou plachtou aspoň neviděli.
A co je na ní provokativního a urazlivyho ? .
To by mě fakt zajímalo
Fakt mne to přijde úplně evidentní. Historickou osobnost světových dějin, daného státu a města oblect do barev svého provinčního buranskeho klubu (z pohledu Italů). V prostředí fotbalu, kde se každý skalní fanda zaklina jak jsou barvy a znak klubu srdcova záležitost apod.
Jinak když to obratim, jaky jiný význam než provokativní to teda má? Kulturní skvost, umělecké dílo, nebo co přesně má za význam zakryt si takovou picovinou cely sektor
Římani by si měli dát pozor, aby tu svojí historickou osobnost světových dějin brzy nemuseli vymazávat z učebic, Cézar byl totiž docela známej otrokář a nejspíš i rasista
No to už je ale docela jiná věc
Přijde mi, že se v tom jen hledá něco, co tam vůbec není.
Tyhle věci jsou mimo mě, ale když se ptáš, co to teda je, tak říkám, že za mě je to prostě jen choreo spjaty s kulisou zápasu, za mě dobře vymyšlený a celkem vtipný.
Provokativní a urážlivý - za mě úplně mimo.
Dekuju. Shrnul jsi to naprosto naprosto. Dementi.
Fakt jim věříš že bylo povolený choreo ponižující římskou historii a na obří plachtě které u fans hostí v evr. pohárech vůbec nebývají??
Zejména na twitteru je nádhera diskutovat. Svět cervenobílých nadlidí je velice vzdálený realitě.
Je fajn, že místo omluvy za ty zkurvený poloopice, co tam jeli "fandit", tak si budou stěžovat všude kolem. Klasický ubrečený mrdky, jedno S jako druhý.
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-liga-poradatel-me-pozadal-zda-bych-mu-podal-vestu-vysvetluje-mma-bojovnik-fotku-z-rima-5015506
Tak Juráček je ztělesněná inteligence
,,I sám klub je rád, že má mezi svými fanoušky někoho, kdo dělá MMA.’’ WTF
coze?
Jen cituji Jiracka z článku. Vysvětlení ode mě opravdu necekej
Docela mi to připomíná vyjadření Ringo Čecha k fotce, kde stojí s propiskou u Anticharty
Takže abych to shrnul, kotelníkům nebylo povolený choreo, tak ve městě udělali nepořádek, zřejmě se i poprali, když byl někdo pobodanej. A římská policie pak držela dvě hodiny i ostatní "normály" a kontrolovala je, jestli se mezi nima neschovavaj výtržníci. Pochopil sem to správně?
Přesně tak to bylo...
S tím pobodáním to bylo trošku jinak. To hodně posrala policie, to ti fakt zůstane rozum stát, jak se tohle vůbec může stát:
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-liga-pobodany-fanousek-slavie-exkluzivne-policii-nezajimalo-co-se-deje-sanitku-zavolali-az-po-ctvrte-urgenci-5015500
Sparťanští fandové mi říkali, že se k nim na Laziu takhle chovali místní policisti i bez nějakýho provokování.
Italská policie se tak k hostujícím fans chová obecně.
k postkomunistických dvojnásob
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele