Slavia díky videu už překonala rekord v počtu penalt za sezonu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Královec podle komise rozhodčích chyboval, videorozhodčí nikoliv
05.03.2019, 21:57
Destrukce fotbalu, video zkazilo zápas, zlobil se kouč Bohemians
04.03.2019, 09:50
Královec: Nešťastný moment, ale postupovali jsme podle protokolu
03.03.2019, 22:05
Podle slávistů Krch jasně fauloval, kapitán Bohemians tvrdil opak
03.03.2019, 20:20
Slavia ovládla vršovické derby jednoznačně 3:0
03.03.2019, 17:46
Vršovické derby je tu, Slavia míří do Ďolíčku
03.03.2019, 08:13
FAČR bude v projektu videa spolupracovat s německým svazem
01.03.2019, 15:52
Po konzultaci s videem byl před rokem poprvé zrušen gól
24.02.2019, 12:58
Sporné ofsajdy mají sudí při využití VAR nechávat dohrát
18.02.2019, 17:22
Komentáře (240)
Přidat komentářJen tak dál.
Tady chce někdo přilejt olej do ohně
Videoton SKS
že se zrovna ozývá někdo z Plzně, kde mají letce Limberskýho
Prave, to byla Limbova nejvetsi sportovni pitchovina .... 13 za sezonu nezvladl.
Jarda Video Tvrdík?
Kontroverzni video......no.........
několik let bez penalt a teď průměrně skoro každý druhý zápas, tak se nám to trochu zpětně vrací za ty roky beznaděje a utrpení
Z jednoho extrému do extrému Mě by přitom stačilo být tak nějak uprostřed Bohužel ale těch penalt je hodně, že hrajeme víc ten nátlakovej fotbal do vápna, což Sparta ani Plzeň tolik nehrají.
j musí se to nějak vykompenzovat....teď několik let jich budeme mít nejvíc a pak klidně střed
Koukal jsem na statistiky z Anglie, Itálie a Španělska a tak do vápna nehraje nikdo Nikdo nešel přes 10. City mají 4 třeba.
počkej na příští sezonu, až tam bude video
v Italii a Spanelsku uz je
j, já reagoval na to City, protože v PL ještě neni
Podle komentářů pak bude mít Arsenal penalt jak Slávia, protože už od posledních sezón Arséna může skoro za každou prohru rozhodčí
Jenže je důležité si uvědomit, že ty ligy nejsou tak soubojové, jako je ta naše (nejsoubojovější v Evropě, nebo možná druhá, teď přesně nevím). Tím pádem se hraje jinak nejen v poli celkově, ale i ve vápnech. Za další je potřeba si uvědomit, že obránci jsou u nás z většiny dřeváci a dělají naprosto nesmyslné zákroky, které jim dříve bez videa procházely. V kvalitních ligách se ti obránci nechovají tak naivně. Jenom dobře, že se to u nás začíná trestat. Snad to pomůže tomu, abychom se dostali z téhle soubojové kopané a trochu víc se v lize přiblížili sportu jménem fotbal
Zavede se video a hned máme nejvíc penalt. Je vidět, jak nás dříve řezali...
přesně tak a jak by nás řezali dál (zejména Královec by nás o 2 okradl)
Roman Hrubeš, garant projektu VAR při Ligové fotbalové asociaci (který byl loni z komise rozhodčích předsedou Jozefem Chovancem odvolán): „Podle mého názoru bylo v tomto případě video použito v rozporu s protokolem a duchem projektu. VAR nemá hledat lepší řešení konkrétních situací, ale upozornit hlavního sudího na zjevná a zcela neoddiskutovatelná pochybení. A tento incident za zjevné pochybení nepovažuji, což je vidět už i na tom, kolik protichůdných reakcí vyvolal.“
Hrušbeš si buď dělá srandu, nebo trollí
Pokud neodpískání pravidly jasně definované penalty nepovažuje za "zjevné a zcela neoddiskutovatelné pochybení" sudího, tak je jenom dobře, že už v té komisi není. To je fakt neuvěřitelný...
"A tento incident za zjevné pochybení nepovažuji, což je vidět už i na tom, kolik protichůdných reakcí vyvolal.“
Naprostý blábol. Protichůdné reakce nevyvolalo samotné posouzení zákroku jako penaltového (nevím, kdo z nestranných expertů tohle vůbec zpochybňuje, ani Hašek to nezpochybnil). Protichůdné reakce vyvolalo akorát to, že mezi tím Bohemka vstřelila gól, ke kterému správně vůbec nemělo dojít, kdyby byla penalta odpískána hned. Emoce to samozřejmě rozjítřilo, protože když dáte gól a pak vám ho vezmou a ještě nařídí penaltu proti vám, tak to musí být ledová sprcha. Tomu rozumím. Ale aby tyhle emoce Hrubeš používal jako argument k tomu, že byla penalta sporná, to je vrchol demagogie a nevím, o co mu vůbec jde
Hm...………………….
Je vidět, jak rozhodčí dříve SLAVII škodili. Zavedlo se videu a vida, každou chvíli penalta. V minulých letech rozhodčí penaltové zákroky na slávisty nepískali a připravili tak Naši SLAVII O několik titulů. Ale nevadí...……………….
P.S. SLAVIA doto ho!!!
Omlivám se za překlepy...……………………...
Když se mohl Královec vrátit ob akci zpátky, proč nepřezkoumat zpětně i celý zápasy a vrátit Slavii i nějaký tituly ??? Skvělej Královcův precedens
Minimálně v 90 letech nás okradli tak o 2 tituly
nejslavnější zářez - Pavlín Jirků v derby, to byl velezářez
Vím, že to nemyslíte vážně pane SK1894...…………….
Nicméně fair by to bylo. Ale coužteď. Mně by titul od zeleného stolu netěšil.
Pane Janega....!!
na to, ze si rocník 1947, tak jeste nejsi takovy retard jak se zda
ceníme
Kdo se dívá na zápasy Slavie, ví že Slavia i v porovnání s Plzní, Spartou nebo Jabloncem hraje v lize skutečně nátlakový fotbal a v zápasech naprosto dominuje. Takže kecy o tom, že jim jdou sudí na ruku jsou mimo od lidí co se chytají davu a nebo fanoušků konkurence, jelikož si nevzpomínám, která penalta byla odpískána chybně. Vytáhněte hlavu z ánu a zkuste se podívat realitě do očí a hodit závist za hlavu.
Dívám se realitě do očí a komentář, který popisuješ, tady nevidím.
To bylo myšleno všeobecně, včera v preview bylo slušně nablito, na Facebooku jakbysmet. A myslím že je otázka času, kdy se objeví i tady.
Když se takhle hájili fanoušci Plzně tak to nikdo nežral
tak to je blbost. Dříve Plzeň chodila častěji do vápna a zakončení a všem to bylo jasné, že musí mít logicky nejvíce penalt (až na některé sparťany). Nechápu, že nyní hlavně fanoušci právě Plzně nechápou ten počet penalt u slávie, když hraje tak dominantně.
Tak hlavní rozdíl je v tom, že teď ty penalty jsou odpískaný správně
No a možná právě proto by to teď měli chápat a mlčet, ne?
Proc, at si tohle uzijou i jini.
A nehlede na to, ze jsme tech penalt meli tak o 10 min, nez bude mit letos Slavie.
Hele ja si uprimne myslim že se vám připískáva stejně jako se pred peti lety připískávalo nám a že za chvilku bude po vsech spornejch rozhodnutích Slavie stejnej shitstorm jako po našich
joji, třeba nás dotlačí rozhodčí až do Fortuna:Ligy...
Pardubice očividně ovládají zákulisí
Titul je náš a Plzeň nás nezajímá, TO JE REALITA!
Eriku?
Drogy jsou špatné, áno?
souhlas
Penalta ne ale ofsajdovy gól v Karviné Ano
Jinak vesměs souhlasím
Jakej gól byl ofasjd, už si nevzpomínám.
Zmrhal byl pri utočné akci v ofsajdu rozhodčí se šel podívat na video a presto ze to slo videt jasně gól uznal
U vas nebo u nas?
V Karviný
Já už si to vůbec nepamatuju
V Karviné
V Karviny zni strasne jinak ze losihno pamatuje
V Karviné, to je dobrá písnička
Rekordy jsou od toho, aby se překonávaly
Na tech 25-27 se urcite do konce sezony (samozrejme i nadstavbou) jeste dostanou. A pristi sezonu prekonaji vlastni rekord.
sotva dáme 20
To jsou mety, ty woe
Musíme si nechat prostor ke zlepšení do dalších sezón
Rajt
Hrají útočný fotbal, tvoří velký tlak ve vápně a tak není divu, že mají nejvíce penalt ... proč se všichni tak diví
To víš, antislávistům se stýská po Škutkovi, Bortelovi, Cicmanovi nebo Nitrianskýmu.
Nitrianskýho mají v Příbrami
tak v tech cernych dresech Slavia nikdy nenastoupi ... prilehavy material znemoznuje souperi tahani za dres
Všechno směřuje k tomu, že VAR bude hlavní rozhodčí a dosavadní hlavní rozhodčí na ploše bude asistent č. 1
Každý rekord vyvolává pochybnosti, takže tím nemá moc cenu se zabývat. A srovnávat statistiky současné a bývalé Slavie je dost vtipné
Furt tam vidím prostě tu možnost pro Koláře naučit se to kopat. Však ho brali kvůli hře nohami. Teď mohl klidně dvě minout a dělil by se o druhé místo v tabulce střelců. Komličenko odejde po sezóně a za rok bude hrát o korunku
Ondřej Chilavert Kolář
Místopředseda komise rozhodčích FAČR Martin Wilczek k úderu zlínského Tomáše Poznara do hlavy Arťoma Mešaninova: "Kdyby to Pavel Julínek viděl, určitě by nařídil pokutový kop a hráči by udělil červenou kartu, protože to bylo hrubé nesportovní chování. Škoda, že tam nebyl VAR."
Posledni veta
co chceš když VAR umí obsluhovat pouze 6 lidí. A stejnak se to používá jenom v čechách. Tady na mavě a na slezsku pokud se jedná o TOP zápas jedině. Tohle je chyba FAČR když už VAR tak všude ne na 2 zápasech jaký to má potom smysl. Nechci fňukat proti zlínu i spartě jsme hráli oba dva zápasy hovno. Ale určitě by vyloučení minimálně proti zlínu dosti ovlivnilo hru
Mimochodem, Mešaninov držel zápasnicky Poznara mnohem víc jak Krch Masopusta (dle mě Masopusta vůbec nedržel) a bylo to podle komise OK. Dle mě se měl pískat faul na Poznara a následně červená pro Poznara za loket.
"Dle me Masopusta vubec nedrzel"
Masopust padal, tak mu pomohl ne
Já bych šel dokonce dál, já bych pískl faul Masopustovi.
Beru zpět, Krch Masopusta objímal, ale pád mu nezpůsobil. Je to hloupost Krcha, protože Masopust se na něj zavěsil a pak s sebou seknul. Neříkám, že to faul nebyl (i když v jiných zápasech to faul není).
A proto sel k zemi i Krch?
OT: Nové dresy Slavie https://twitter.com/slaviaofficial/status/1102580353397596163
První klasika, černý otřesný a zelená varianta zvolena na základě čísnkého spřáteleného klubu...
My chceme tmavě modrou
mně se ty černý líbí asi nejvíc
jo jsou super ...žádná tuctová černá barva, ale hezky nakombinovaný s tou tmavě šedou
nic proti slávii, ale s tou zlatou pumou to na obrázku vypadá jak nějaké ty dresy co vídám v českém těšíně na těch stáncích. za mě hnus ty černé dresy vypadaj jakž takž, ale domácí jsou vážně odporné. To raději mít takové obyč dresy jako máme my
to logo je hnus
https://twitter.com/slaviaofficial/status/1102580353397596163
Jinak ten zleva úplně zelený to beru jako alternativní dres nebo co ne není to stejné jako má golman
j zelený jsou 3. dres, takže ty se moc asi nevyužijou
Ten zelený není brankářský?
Prý ne...
Tak se vám třeba chtěli vyrovnat https://fcviktoria.cz/foto/zelene_dresy.jpg
ten byl i pěkný u viktorky u slávie to vypadá jak na tržnici v HONK KONGU
Ten Viktorky vypadá jako když dítě poprvé používá přechody.
neříkám , že je pěknej, ale ten zlenej od slávie tak maximálně něde jako maskování ve vietnamu
fuj
No tak ten zelený snad bude brankářský když je v něm Kolář
on myslí na jedné fotce je ještě úplně nalevo úplně jiný zelený dres
on je na jedne z tech fotek i hracsky zeleny nema ho na sobe nikdo je na figure danej
Na tý první fotce je trochu jinačí zelený dres - to je ta třetí varianta, jinak Kolářův je brankářský, stejně tak ten žlutý, který má Bára...
jeste jak to Tvrdik rikal ze bude pouzivan ve specialnich momentech a dekuji akcionarum atd a ze je to symbol velkeho propojeni obou klubu
který má bára
podoba s tou čínou tam je ne že ne
https://www.google.com/search?q=chinese+league+green+jersey&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjdt7iW6ujgAhUGPFAKHYFCAHYQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=onXMFtlymTAvIM:
Nike to má teda o dost hezčí
Tohle byl template pro sezónu 12-13. Sparta tenkrát dostala ty "sešíváný" dresy.
furt lepší než ty žlutý fortuny
Ale třeba ty žlutý ze sezóny 14-15 byly nádherný.
ten vlevo ne .. treti sada inspirovana barvami sprateleneho klubu
Pumu nemám rád a přesně jsem věděl co z toho vzejde, hnus.
Jako ten úplně vlevo? A ten modrý na druhé straně je co?
ten dostane video rozhodčí
že by třeba ten černý, ale nenasvícený?
Tak jestli to poznáš takhle z fleku, tak seš borec, ale tím citrónem se třeba udav. A proč by tam byl teda dvakrát? A ten vlevo je nenasvícený červenobílý?
asi aby nebyla figurína jen na jedný straně
Tak proč tam nevzali ještě dalšího hráče nebo hráčku?
Protože jich maj pod smlouvou málo.
Nedávno jsem přemýšlel nad dresama českých klubů a dospěl jsem k názoru, že originální barvy nebo barevnou kombinaci mají jen pražské kluby. Ty plzeňské něco jako pruhy jsou děsné, každý rok vymýšlí něco jiného, půlka ligy má domácí dresy bílé (Baník, Liberec, Slovácko, Karviná, Boleslav) Baník s Libercem a Sigmou mají stejné klubové barvy a kdyby Slovácko nehrálo v černých, tak i oni. A není to tak dávno, co to měl Baník naopak a doma hrál v modrých. Teplice totožné se Zlínem. Jen ta Opava se vymyká, ta má aspoň pruhy a ustálenou kombinaci.
100x radši modrou a bílou klasiku, než legendární modro-oranžové hnusy
Tak Olomouc nebo Brno nemají originální dresy/barvy klubu už z pohledu historie hlavně. Ale kvůli továrnám, kam byli přiklepnuty během totality.
Vím, jak si to myslel, ale když si vezmeš kolik těch klubů je vlastně tradičních, tak v tom bude možná zakopaný pes. A jinak souhlas s tím, že SFC má povedenou domácí i venkovní sadu.
Ty domaci resy jsou presne takovy, jaky jsem od pumy cekal - odporny. Puma neumi delat dresy, nepamatuju si kdy jsme meli horsi. Vypada to, jak kdyz to nejakej navrhar z pumy vymyslel behem pauzy na hajzlu
ty venkovní teda za mě super...dobře nakombinovaný s tmavě šedou a žádná tuctová barva jako byly ty modrý nebo jaký ty černý třeba mohly bejt, takže tam je u mě spokojenost a akorát ty zelený se mi úplně nezamlouvaj, ale ty nebudou až tak často využívaný, takže to se dá překousnout a brankářskej dres taky hezkej, takže s tim nemám problém a těšim se, až je uvidim v ostrých zápasech
Přesně, to je to, co se mi třeba na těch tmavě modrejch nelíbilo, celý jenom jedna barva, a ta červená hvězda do toho moc nezapadala. Takhle to je o dost lepší, i když stejně by se mi líbilo, kdyby tam zůstala nějaká modrá. A ty brankářský jednoduchý, ale fakt dobrý
Tý třetí sadě by snad chyběl jen srp a kladivo...
Sesivane dresy nemohou být pěkné
"Slavia překonala penaltový rekord především díky tomu, že téměř na všechny její zápasy dohlíží videorozhodčí. Nová technologie asistuje u tří utkání kola a v drtivé většině případů jde o duely červenobílých, Plzně a Sparty."
Tohle je na tom všem úplně to nejtragičtější. Prostě někdo sedí na FAČRu a rozhoduje, kde bude video a kde ne. Slavia bez pochyby hraje dobrý fotbal a rozhodně netvrdím, že ty penalty jsou jen díky VAR, ale i ostatní kluby mají přeci právo hrát zápasy s VAR, i když zrovna nehrají s Plzní, Spartou nebo Slavií. Jako kdyby ostatní hráli na jinak velkém hřišti, s jinak velkými brankami, s jinými pravidly v pokutových územích atd. Neregulerní soutěž
Nikdo o tom nerozhoduje. VAR je na zápasech, který vysílá O2. Ta si logicky vybírá atraktivní zápasy.
máš pravdu no
To je logika s tou neregulérností. Zcela regulérní soutěž asi nebude nikdy, protože vždy se stane nějaká chyba. Nicméně VAR, byť nasazovaný částečně, míru regulérnosti zvyšuje oproti situaci bez něho ...
Pořád je tu problém v tom, že v jiných zápasech i s VARem se takový zákroky nepískají. Např. PLZ – SLA zákrok Krále na Pernicu není faul, ale obávám se, že na druhou stranu by podobný zákrok písknut byl a o tom to je.
Neříkám, že se jedná o korupci, ale je tu systematický tlak na rozhodčí ze strany Slavie a médií oni jim radši všechno fouknou. Jinak řečeno, Slavie brečí a brečí a brečí až si to prostě vybrečí.
takže ses rozhodl zkusit stejnou taktiku?
Konstatování faktu není totéž co brekot.
A konstatování faktu se slzami na tváři?
To muzou bejt dve nezavisly akce. Treba kdyz reknu svy holce behem krajeni cibule, ze mam bedara na zadku.
Ach jo - tak ti děkuju, už zase jsi mi zkurvil můj dobrej dojem z Plzně.
Ten jsi nikdy nemel
Lháři. Ne, že bych byl vyloženě fanda Plzně, ale za prvního angažmá Vrby jsem měl plzeňskej fotbal rád, hráli jste luxusní válcovací fotbal a mimojiné jsem tady třeba hájil i pár plzeňských penalt. Když šel Vrba k repre, napsal jsem, že se mi to nelíbí, že Vrba u repre moc neudělá a akorát to rozhodí nejlepší kádr ligy. V pohárech Plzni vyloženě fandím a není to jen kvůli koeficientu. Prostě je mi ten klub celkem sympatickej. Akorát mě štve, že se mezi plzeňskejma fandama objevuje čím dál víc neobjektivních zmetků. A taky lhářů...
Dyt jo, hlavne klid, praskne ti cevka a budes tahat nohu. Myslel jsem to jako vtip, tak mi tu nenadavej do lharu, nebo zacnu nadavat taky.
Tak promiň, já byl tak nasupenej z toho fromika, že mi to nedošlo.
No problem
Tak hlavně, že tu od všech tvých soukmenovců objektivita doslova stříká.
Souhlasím - ale ty já taky nemusím. A taky se do nich občas navezu, byť asi ne tak ostře.
Já už sem píšu docela dlouho.
A co to má společného s tím, že je mi Plzeň sympatická?
Akorát mě štve, že se mezi plzeňskejma fandama objevuje čím dál víc neobjektivních zmetků. A taky lhářů...
No zrovna tebe jsem nemyslel. Já snesu i dolara, protože vím, že je to chytrej chlap. Ovšem takovej fromik mě fakt zvedá ze židle.
Jo, fromik je hroznej pacient.
Ale zase abych to vzal obecně - sparťani mají taky svoje esa, my máme teď nějakýho topinku (nemluvě o těch, kteří to vykřikování už vzdali), u baníkovců by se taky něco našlo. Možná je to tím, že před deseti lety byla Plzeň taková jakoby neposkvrněná úspěchem (hrozný sousloví, ale nevím, jak to líp napsat) a ten vzestup pak byl takovej fénixovej, hezkej. Takže i Plzeňáci byli tady na EF strašně fajn. Jenže na úspěch se holt nabaluje plevel, tomu se asi nedá vyhnout.
Tak to je jasný. Od "vás" je taky většina lidí dlouhodobě v pohodě, ale od doby, co jste zpátky ve hře, se u vás ten výskyt dementů taky samozřejmě zvýšil. To je holt daň za úspěch, když seš dole, tak zezdola nevylejzají radši ani fanoušci.
krále na pernicu
Trháme rekordy.
Ale je to hlavně tím, že VAR je jen na zápasech Slavie, Sparty a Plzně, a z nich se Slavia dostává do vápna s přehledem nejvíc. VAR se časem rozšíří na všechny zápasy a obránci si zvyknou.
Na Seville jim to nepomůže
hM.......................................
Co by za to berbrovská Plzeň si Spara dali, kdyby mohli proti velkoklubu ze Seville nastoupit. Hrají vůbec plzeň či Sparta ještě letos evropské poháry???
A SLAVIA postoupí, vuidiíte!!!
Zatim spis shovivavej usmev, ale uz brzo budes i pro vlastni fanousky za blbce. Takhle prispivaj na idnesu, tak to sem netahej.
Dobře, no... Akorát jsem to psal.
Hergot - nechtěl bys radši fandit někomu jinýmu?
To nejde. To musíte pane MUZAJS cítit. Kdybyste fandil naší SLAVII ajko já, věděl byste, jak to myslím..............
P.S. SLAVIA - MISTR LIGY 2018/2019!!!
Nezlob se, ale já nechci vědět, jak to myslíš. Já vlastně ani nechci fandit jako ty, respektive nechci to tak děsně dávat najevo. Já fandím jako já, to stačí.
Letos by to v suchém triku zvládla i bez videa, byť o pár kol později.
https://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600x338/Mar2019/2252890.jpg?d41d Jsem to tu říkal, že Limba je taky vířivkový typ
Čeká na klienta.
Doufám že to neni někdo ze Slavie
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/53305501_10156173963687263_4347528568897536000_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=dc91aaf6bcf8bafae846a36922f6d597&oe=5D0FB0D0
Záhada objasněna
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele