Škorpil: Hložek je už teď hvězda. Nadstavba? Diváci se snadno přesytí
Jediný bod chybí Slavii k zisku mistrovského titulu. Po účasti ve čtvrtfinále Evropské ligy může tým Jindřicha Trpišovského už v neděli v ligové soutěži korunovat velmi úspěšnou sezonu. Jaké je být ligovým mistrem a zároveň čtvrtfinalistou evropského poháru, dobře ví Ladislav Škorpil, někdejší kouč Slovanu Liberec a v současnosti skaut druholigového Hradce Králové.
Ví, jaké je slavit úspěch na více frontách zároveň. S Libercem bral v roce 2002 mistrovský titul v lize, zároveň s týmem překvapivě došel až do čtvrtfinále Poháru UEFA. Ke stejnému úspěchu, jen v jiných kulisách, má letos našlápnuto pražská Slavia pod vedením Jindřicha Trpišovského.
Ten tak v průběhu jara musel řešit, jak rozložit síly hráčů na obě důležité soutěže - kdy vyslat nejsilnější možnou sestavu v lize a kdy v Evropě. Tímtéž, ale v mnohem skromnějších podmínkách, se před sedmnácti lety musel zabývat i Škorpil.
"Liberec 2002 a současnou Slavii nelze srovnávat a na řešení není univerzální návod. Vždy záleží na soupeři. Dvě utkání v týdnu hráči fyzicky zvládnou, problém je v psychické oblasti, ve schopnosti se koncentrovat na příští ligový zápas," myslí si bývalý trenér Slovanu.
Slavia je se svým fyzicky náročným fotbalem založeným na presinku jednoznačným vládcem aktuálního ročníku. Je otázkou, jak dlouho bude trvat, než se proti němu soupeři naučí hrát, nebudou se bát rozehrávky, neleknou se presinku ofenzivních hráčů protivníka.
"To nejde odhadovat, protože jak Slavia, tak i soupeři budou při tvorbě mužstva procházet nějakým vývojem v reakci na odchody či příchody hráčů. Čím větší bude výkonnostní rozdíl mezi soupeři, tím více se budou lekat,"říká někdejší trenér české jednadvacítky.
Trpišovský zároveň patří mezi kouče, kteří fanoušky a diváky baví i na tiskových konferencích a tak si budují své PR. Společně s Martinem Haškem nebo Josefem Csaplárem patří před novináři mezi nejupovídanější řečníky a může se zdát, že tento způsob budování prezentace je v současnosti stejně důležitý jako trénování samotné. "Ideální je, když za trenéra mluví výsledky a tiskové konference s ním nejsou nudné. A samozřejmě ví, o čem mluví. Nemít výsledky a blbnout lidi je nepoměrně snazší než obráceně."
Stejně jako všechny fotbalové fanoušky, i Ladislava Škorpila baví výkony Tomáše Součka. "Typologicky je to hráč do jakékoliv ligy či týmu. Jen ho ten tým musí potřebovat a ne tam mít už dva jiné. Hodně to bude o citu manažera, aby tam převládala sportovní stránka." O tom, za kolik středopolař Pražanů do zahraničí odejde, spekulovat nehodlá. "Cena se mně odhadovat nechce, protože přestupové částky obecně považuji za nesmyslné a dokonce společensky neúnosné."
Slova chvály má i pro jarní objev Sparty, šestnáctiletého ofenzivního univerzála Adama Hložka, o němž se mluví jako o budoucí velké hvězdě českého fotbalu. "On je hvězdou již dnes, na svůj věk je to mimořádně komplexní fotbalista. Potřebuje jen manažersky ošetřit, aby byl v týmech, kde bude hrát a dál se výkonnostně rozvíjet."
Diskuse v týmu Letenských naopak vyvolává Gabonec Guélor Kanga - jedna skupina fanoušků se ho zastává, druhá by se nejradši kontroverzního středopolaře zbavila. "Lepší problémový hráč, který umí, než bezproblémový, který neumí. Zatím nevíme, jak ho Sparta v budoucnu dokáže využít, protože neznáme ani nového trenéra Sparty."
Aktuální ročník nejvyšší soutěže je zároveň prvním, kdy je základní část doplněna nadstavbou, která zatím dle návštěvnosti na stadionech fanoušky příliš neoslovuje. "Všechno je to o penězích za televizní práva, i sázkové kanceláře si přijdou na své. Majitelé klubů považují hráče za zaměstnance a mají radost, že nelenoší. Diváci se při kvantu televizních přenosů ze všemožných lig snadno přesytí," polemizuje někdejší trenér.
"Více utkání potřebují mužstva, co mají širší kádr hráčů. Ti, co mají hráčů málo, by šli radši na dovolenou."
Ví, jaké je slavit úspěch na více frontách zároveň. S Libercem bral v roce 2002 mistrovský titul v lize, zároveň s týmem překvapivě došel až do čtvrtfinále Poháru UEFA. Ke stejnému úspěchu, jen v jiných kulisách, má letos našlápnuto pražská Slavia pod vedením Jindřicha Trpišovského.
Ten tak v průběhu jara musel řešit, jak rozložit síly hráčů na obě důležité soutěže - kdy vyslat nejsilnější možnou sestavu v lize a kdy v Evropě. Tímtéž, ale v mnohem skromnějších podmínkách, se před sedmnácti lety musel zabývat i Škorpil.
"Liberec 2002 a současnou Slavii nelze srovnávat a na řešení není univerzální návod. Vždy záleží na soupeři. Dvě utkání v týdnu hráči fyzicky zvládnou, problém je v psychické oblasti, ve schopnosti se koncentrovat na příští ligový zápas," myslí si bývalý trenér Slovanu.
Slavia je se svým fyzicky náročným fotbalem založeným na presinku jednoznačným vládcem aktuálního ročníku. Je otázkou, jak dlouho bude trvat, než se proti němu soupeři naučí hrát, nebudou se bát rozehrávky, neleknou se presinku ofenzivních hráčů protivníka.
"To nejde odhadovat, protože jak Slavia, tak i soupeři budou při tvorbě mužstva procházet nějakým vývojem v reakci na odchody či příchody hráčů. Čím větší bude výkonnostní rozdíl mezi soupeři, tím více se budou lekat,"říká někdejší trenér české jednadvacítky.
Trpišovský zároveň patří mezi kouče, kteří fanoušky a diváky baví i na tiskových konferencích a tak si budují své PR. Společně s Martinem Haškem nebo Josefem Csaplárem patří před novináři mezi nejupovídanější řečníky a může se zdát, že tento způsob budování prezentace je v současnosti stejně důležitý jako trénování samotné. "Ideální je, když za trenéra mluví výsledky a tiskové konference s ním nejsou nudné. A samozřejmě ví, o čem mluví. Nemít výsledky a blbnout lidi je nepoměrně snazší než obráceně."
Stejně jako všechny fotbalové fanoušky, i Ladislava Škorpila baví výkony Tomáše Součka. "Typologicky je to hráč do jakékoliv ligy či týmu. Jen ho ten tým musí potřebovat a ne tam mít už dva jiné. Hodně to bude o citu manažera, aby tam převládala sportovní stránka." O tom, za kolik středopolař Pražanů do zahraničí odejde, spekulovat nehodlá. "Cena se mně odhadovat nechce, protože přestupové částky obecně považuji za nesmyslné a dokonce společensky neúnosné."
Slova chvály má i pro jarní objev Sparty, šestnáctiletého ofenzivního univerzála Adama Hložka, o němž se mluví jako o budoucí velké hvězdě českého fotbalu. "On je hvězdou již dnes, na svůj věk je to mimořádně komplexní fotbalista. Potřebuje jen manažersky ošetřit, aby byl v týmech, kde bude hrát a dál se výkonnostně rozvíjet."
Diskuse v týmu Letenských naopak vyvolává Gabonec Guélor Kanga - jedna skupina fanoušků se ho zastává, druhá by se nejradši kontroverzního středopolaře zbavila. "Lepší problémový hráč, který umí, než bezproblémový, který neumí. Zatím nevíme, jak ho Sparta v budoucnu dokáže využít, protože neznáme ani nového trenéra Sparty."
Aktuální ročník nejvyšší soutěže je zároveň prvním, kdy je základní část doplněna nadstavbou, která zatím dle návštěvnosti na stadionech fanoušky příliš neoslovuje. "Všechno je to o penězích za televizní práva, i sázkové kanceláře si přijdou na své. Majitelé klubů považují hráče za zaměstnance a mají radost, že nelenoší. Diváci se při kvantu televizních přenosů ze všemožných lig snadno přesytí," polemizuje někdejší trenér.
"Více utkání potřebují mužstva, co mají širší kádr hráčů. Ti, co mají hráčů málo, by šli radši na dovolenou."
Komentáře (152)
Přidat komentářSkorpil mi v lize chybi
Tak co, byls včera na oslavách?
Stáří páni Sparty měli slušnou sestavu.
ta nadstavba je zbytečná, a to jak je koncipována nahrává tomu, že ve většině případů zůstanou týmy na těch pozicích co si uhráli, vůbec mě nepřekvapuje, že v době MS v hokeji všeobecná veřejnost dává přednost hokeji před fotbalem, a zrovna tak tomu bude i v letech příštích
Nesouhlasím. Když není nadstavba, tak několik celků hraje údržbu už od 20 kola viz teplice, MB, často Slovácko a podobní. Takto hráli celých 30 kol, aby se dostali alespoň do střední skupiny. Střední skupina je záživná.
Boje o sestup také.
Letos se soupeřilo do minulého kola o titul a soupeří se i o to 5 místo.
Jediný Jablonec a hlavně Sparta o nic nehrají.
Za mě jednoznačný úspěch a snad to tak bude pokračovat i nadále
lidi dělají jako by bez nadstavby hrály týmy poslední kola naplno. Středu tabulky o nic nešlo většinou už v dubnu
a většina zápasů bylo puštěných, neřikám, že teď není problém v té spekulaci, že lepší je být 7. než 6. ale to trochu způsobila ta propast... ale letos těch překvapivých výsledků není tolik prostě a víceméně všichni kromě sparty a teplic bojovali o něco
A co ty slabé návštěvy ?
lidi si na to musí trochu zvyknout, jsou přesyceni, do toho hokej.....Navíc počasí nic moc
Hokej tam bude každý rok.
od roku 2000 je to druhý nejnavštěvovanější ročník, takže s tou návštěvností to není vůbec špatné
Tak ale to není zrovna zásluha nadstavby.
No je protože týmy které o nic v loňských sezónách nehrály , letos měly o co hrát až do 30 kola
A ono ten průměr snad vytáhlo nějak výrazně třeba posledních 5 kol? Moc to nevypadalo.
proč zbytečnosti nadstavy přiřazuješ jako jeden z hlavních argumentů návštěvnost?
To jsem někde napsal?
sorry spletl jsem si nicky obojí na L...
2018-19 5 549 nadstavba zatím 5 256 průměr na zápas
2017-18 5 477
2016-17 4 888
2015-16 5 084
2014-15 4 744
2013-14 5 068
2012-13 4 882
2011-12 4 736
2010-11 4 626
2009-10 4 924
2008-09 4 664
2007-08 5 156
2006-07 4 891
2005-06 4 085
2004-05 3 840
2003-04 4 827
2002-03 3 899
2001-02 4 722
2000-01 4 549
1999-00 5 972
1998-99 6 033
1997-98 6 156
1996-97 7 147
1995-96 5 133
1994-95 5 726
1993-94 4 644
1992-93 5 367
1991-92 5 053
1990-91 4 098
1989-90 4 420
1988-89 5 706
1987-88 5 512
1986-87 5 324
1985-86 4 850
1984-85 5 372
1983-84 5 529
1982-83 5 628
1981-82 5 215
1980-81 6 109
1979-80 6 273
1978-79 5 459
1977-78 6 615
1976-77 6 609
1975-76 6 205
1974-75 8 427
1973-74 9 002
1973-72 10 206
Návštěvnost ligy o 16 týmech většinou snižují týmy které sestupují,nebo ty co končí těsně nad ponorem
Ta by se v lize zvýšila jedině pokud by se snížil počet týmů na 12,nebo dokonce na 10.Při 12 týmech hrát nadstavbu 1-6 a 7-12.Každý tým by zde odehrál 22 zápasů v základní části a 10 zápasů v nadstavbě.Celkem tedy 32 zápasů.Pokud by bylo 10 týmů tak hrát klasicky každý s každým 4x na 36.kol.O zápasy jako npř.Dukla Praha-Příbram moc velký zájem není.Pokud by se spočítal průměr pouze těchto týmů co hrají mezi sebou Sparta,Ostrava,Slavia,Plzeň,Liberec a třeba Brno,které by muselo ovšem hrát na stadionu Lužánky potom by ten průměr na zápas byl samozřejmě někde jinde.
To muselo dát práci...
Nedalo to žádnou práci vedu si statistiku návštěvnosti už dlouho.Dříve z týdeníku Gól a dokonce něco také z týdeníku Kopaná-Hokej ten vycházel do října 1968 ihned po něm začal vycházet Gól za 1,50 Kčs Jinak jsem se koukal na průměrné návštevy týmů Sparta,Ostrava,Plzen,Slavia a Liberec za sezonu 2018-19 zákl.část když tyto týmy hrály pouze mezi sebou.
16 763 Slavia
15 150 Sparta
13 056 Ostrava
10 777 Plzeň
..6 918 Liberec
12 533 je celkový průměr těchto týmů v jejich vzájemných zápasech.Jsem přesvědčen,že pokud by se naše liga snížila na 12,nebo dokonce na 10 týmů,tak ten průměr bude kolem 8 000 na zápas.
Za Lužánkaka mělo Brno velké návštěvy a věřím,že pokud by Brno hrálo I.ligu zase tam tak by to bylo o něčem jiném.Zde jsou některé průměrné návštěvy v Brně na tomto stadionu.
1971/72 - 19 556
pak se to v dálších letech pohybovalo 10 000-14 000 průměr na zápas
1977-78 - 19 327 to bylo Brno mistrem ligy a trenérem Josef Masopust
A doba novější
1992-93 - 10 597
1993-94 - ..9 492
1994-95 - 20 524
1995-96 - 12 283
1996-97 - 21 659
1997-98 - 15 356
1998-99 - 13 207
Nějaký smyslplný argument místo toho šklebu by nebyl?
Proč bych měl na nesmysly odpovídat smysluplnými argumenty?? Snížení počtu týmu v podobné kvalitních ligách vždy uškodilo. Argumentovat tím, že se zvýší průměrná návštěvnost, když se z ligy vytratí menší kluby mi přijde už úplně retardovaný..
Jasně jak má někdo jiný názor,tak je to ihned nesmysl a dotyčný je retardovaný atp.Tahle "demokracie" mě je nějak povědomá. Já bych nikdy nenapsal o někom kdo má jiný názor,že je retardovaný.Podle mě by snížení počtu týmů v naší lize našemu fotbalu prospělo a to z mnoha důvodů.Npř. tymy co nás reprezentují v pohárové Evropě potřebují odehrát v lize co nejvíc kvalitních zápasů.V té naší lize o 16 týmech máme totiž vždy 3-4 týmy většinou do počtu a když 2 týmy spadly tak je nahradily 2 bud stejní,nebo ještě horší.A pak tu máme další 3-4 týmy co se pouze snaží schovávat v tom klidném středu tabulky.Co je horší že se s tím ani netají.My se přece nemůžeme rovnat v kvantitě s takovou bundesligou.Myslím,že je lepší si vzít příklad z takového Rakouska,nebo Švýcarska,ale i tam mají tu ekonomiku daleko výše než u nás.Proto 12 možná že i 10 týmů by bylo na naši zemičku až až.
Jj, takže návštěvností zabijeme vlastně mladé hráče, kteří tu šanci díky tomu dostávají. Bude méně lepších zápasů, ale za pár let se kvalita ligy bude snižovat, jelikož nebudeme mít tolik vyhraných hráčů co nahradí odcházející generaci.
Jak už jsi řekl ekonomicky silní moc nejsme, takže hráče ze zahraničí nenakoupíme a liga bude pomalu stagnovat.
Jako to co píšeš je dle mě prostě hloupost za současné situace by bylo maximem snížit na 14 týmů a i to nevím zda by bylo moudré. Špatný je to, že ve druhé lize ač tam kvalitu na postup má více klubů, tak zázemí jich má pouze pár.
Přesycení Tenhle argument je fakt ten nejblbější, jaký může být. V hokeji se hraje o hodně víc zápasů (26 základní část + play-off/play-out) a lidi na něho stejně chodí.
tak si vezmi Slávii, letos snad přes 55 zápasů... to oproti předchozím letům cca 35-40 zápasů za rok je prostě hodně. Hokej už jsou lidi zvyklý, tady si taky zvyknou, ale je to něco nového
myslíš že bez nadstavby by v dešti a kose přišlo víc lidí? Taky se mi nechtělo, a není to proto, že to byla nadstavba
Protože to dopadá většinou na ho..o a všechny mé oblíbené celky pořád dokola prohrávají
hokej
Přesně tak,mělo být normální play-off pro všechny na 1 zápas na půdě lepšího v tabulce a hotovo a baráž na 2 vítězné na půdě lepší ligy
Ono by to bylo zajímavější, kdyby se nahoře i dole hrálo jen ve čtyřech a doma-venku. Pak by i byla šance něco dohnat, pokud porazím přímého konkurenta. A tím spíš, pokud by se půlily body jako v Belgii.
škoda že si kokot
souhlas
Ligu rozšířit na 18 týmů a nadstavbu nechat jen v podobě baráže o EL a sestup.
kdo by to hrál prosim tě, Varnsdorf??
Zbrojovka
to my budem hrát i při 16 účastnících
Zajíce bych počítal až po honu.
kdo říká, že to musí být letos?
Tak v tom případě vítám Ústí v první lize.
16 týmů v první lize + Brno, Jihlava, Hradec, Budějovice jsou všechno kluby s možnostmi na první ligu. Dva z těch klubů tedy rovnou přidat do první ligy a zbylé dva nechat v zúžené soutěži (12 týmů) s tím, že by přímo do ligy postupoval jen vítěz, tím by se nesnižovala sportovní kvalita první ligy. Kdyby měly kluby na spodku ligy a špičky druhé ligy stabilnější místo v první lize, přitáhnou více sponzorů a tím líp pro ně.
Tak ta druhá liga by asi taky klidně mohla mít 18 klubů. Přesunout dva takové nahoru a nahradit je béčky Sparty, Slavie, Plzně, výhledově i Zbrojovky nebo Baníku, tak ta kvalita by asi neutrpěla vlastně vůbec. Ideálně i pro druhou ligu pak zavést pravidlo, že i tam musí mít stadion odpovídající parametry, včetně třeba vyhřívaného trávníku, pak bychom se i zbavili všech těch Varnsdorfů nebo Vlašimí za kluby, kde je nějaký potenciál, aby to tam táhlo sponzory, diváky a mohla být nějaká základna pro mládež.
Hm.. hm a kdo by ten fotbal pak jako dělal?? jakými kluby chceš nahradit takovej Vanďák atd?? A pokud mluvíš o mládeži zrovna v tvém zmiňovaném Vanďáku se ohrává hodně hráčů, kteří pak nakouknou i právě do ligy.
Nic proti, já jsem z jiného podobně velkého města jako Varnsdorf nebo Vlašim, ale neumím si představit, že by se tu měla hrát druhá liga. Nechodí lidi, není tu zázemí, není tu pořádná základna pro dostatek kluků do mládeže. A na rozdíl třeba od Vlašimi nemáme štěstí na sponzora.
Kluby z aglomerací jako Vary, Chomutov, Most, Děčín, Kladno, Přerov, Havířov, F-M. Kluby z míst nad 40k obyvatel, kde to může mít nějakou budoucnost a třeba i v dálné budoucnosti mít šanci se poprat i o první ligu, pokud se využije potenciál toho města.
Já ti to neberu.. jen dávám svůj pohled na věc. Já třeba zažil třetiligovou Hlavici (vesnička 40km od Liberce) nemá snad ani 5 tisíc obyvatel, fanoušků poskrovnu. Na druhou stranu otočili několik hráčů do ligy. Nejznamější asi Egon Vuch. To samé dělá ten Vanďák do mládeže většinou sbírá ty neúspěšné kluky ze Slovanu, Teplic, Jablonce atd... Ale díky tomu se spousta z nich dostane do ligy.
A že těch lidí je a jsou třeba i talentovanější než ti co hrají ve výše zmiňovaných klubech. Ale třeba nemají ještě fyzické dispozice, či jejich tatínek neplatí co tatínek méně talentovaného kluka co hraje atd.. atd.. těch důvodu může být spousta.
Je to všechno o penězích to určitě a tyhle kluby se třeba dají nahradit.. Jen zrovna právě ten Vanďák mi příjde, že ten fotbal dělají dobře a že to není velké město na to sere pes. Ligu taky nehraje 16 největších měst
Jako pravda je, že z určitého pohledu velký dík za Varnsdorf nebo Vlašim, není to tak dávno, když na jejich místě to bylo o klubech jako Blšany, Drnovice, Ratíškovice, Poštorná nebo Dolní Kounice. Ale prostě v ideálním případě úplně do profesionálního fotbalu nepatří nebo lépe řečeno, možná i patří, ale ideálně až tak někam do postupně polo až profesionalizované třetí ligy. Ale jako kdyby zvládli si udělat pořádný stadion a klub držet stabilně na nějaké úrovni druhé ligy, tak ať tam klidně jsou.
to by pak bylo víc zápasů typu Dukla - Příbram
Naopak, snížit na 12 týmů. Pomohlo by to hlavně FNL. Není lepší aby do ligy bojovalo o postup třeba 6 týmů než 2-3 co maj zázemí?
Jen aby se z těcvh 6 týmů nestalo znovu 2-3
16 + nadstavba je ideál
Souhlasím s kolegou antitalentem, nepomohlo by to FNL ani lize
Žádné lize zúžení nepomohlo. Naopak, co nejvíc hráčů by mělo hrát na co nejvyšší úrovni. 18 týmů je nejlepší možné řešení. Zúžit se může FNL
To by sice pomohlo kvalitě, ale jelikož o těchhle věcech hlasujou samy kluby, nikdy se na to nepřistoupí.
To je úplně jedno, každého stejně zajímá Sparta, Slavia, Plzen, Slovan, Baník, z toho je ta liga živena a jde jen o to kolik tyhle mančaftty odehrají zápasů, přičemž třeba zápas Brno - Sparta mi přijde atraktivnější jak hrát potřetí Plzeň - Sparta a to i vzhledem k boji o titul.
"Lepší problémový hráč, který umí, než bezproblémový, který neumí.”
To taky není úplně pravda, ta bude někde mezi.
Nejlepší je problémový hráč, který neumí?
to pobavilo
Ano, viz Poznar.
Poznar
No podle fanoušků Kangy asi jo
Bezproblémový hráč který umí.
o rly
já bych řek, že lepší je mít víc bodů, a to s Kangou jaksi moc nejde Ten mišmaš v hlavě, kteří musí fanoušci těchle celebrit mít, poskytuje skutečně hodně zábavy
''Mým cílem vždycky bylo udělat maximum bodů, tedy devadesát. Kluci mi to ale vždycky dojebali už ve druhém kole.''
Nej hláška v českém fotbale.
Pak měl ještě na ty hráče tmavé pleti v německé 21: Hitler by se divil.
OT:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/francie-marine-le-penova-krajni-pravice-nacionalismus-gestikulace-gesto.A190517_132832_zahranicni_dtt
https://img3.stockfresh.com/files/d/deandrobot/m/40/8978010_stock-photo-funny-little-girl-child-showing-okay-gesture.jpg
Ohnivý Kuře
Nikdy jsem to nepoužíval, ale začnu
To jako vážně. Za chvíli aby se člověk bál udělat jakékoliv gesto.
Stačí říct sakra ,léto před námi svatba může být coby dup
Jinak mnohem víc se mi teda líbil klasickej formát rozhovoru, kde byly jasně psaný otázky a odpovědi. Tohle vypadá tak nějak podivně. Zrovna u Škorpila je to škoda
S LŠ jsme se neviděli osobně a bylo to na to výrazně méně času, takže mi vzhledem k menšímu počtu relevantních odpovědí přišlo lepší udělat to jako rozkec. Mam nicméně v plánu za nim v off season do Hradce zaject a udělat velkej rozhovor, jako to dělám normálně.
Paráda.
Nadstavbu bych okamžitě zrušil, z mého pohledu to je totálně neatraktivní. Starý systém byl dostatečně dobrý, když hraješ s tím mančaftem potřetí v sezóně, tak je to takové... nijaké... Ta představa, že jedeš dvakrát do Příbrami, nebo na Duklu je strašná. Další věcí je to kolo, co se hrálo teď přes týden, to vymyslel kdo? Jak kdyby se to nemohlo hrát o týden dřív, když byl svátek.
to nejde, policie musí hlídat anarchisty a neonacisty v ulicích, nemá dost lidí na to je ještě hlídat na tribunách
Zas by třeba na ten fotbal nepřišli
Když se hrála LM, tak se nemůže hrát liga.
Může, jen to nesmí začínat ve stejný čas.
"Ja mel vzdycky za cil 90 bodu ale hraci mi to furt dojebali uz ve druhem kole."
Standa Hložek je už dlouho hvězda
To je syn Standy Hlozka?
Kamile?
Mazuch ofiko konci v Hullu. Vezme ho nekdo z Ceska?
Do Brna bereme
ten bude mít asi jiný finanční požadavky
Bolka/Jabka/Baník
Zkušenej stoper ze zahraničí? Say no more.
Furt zraněnej, do toho se nám neserte
Vy už jste ho na marodce měli. Ale jinak - Hubník, Čišovský, Bystroň.. MTo všichni k nám přišli ze zahraničí a taky nebyli úplně nejmladší a pokaždý byli top.
No jo, jenže v tomhle výběru je obtáhnutí manželky spoluhráčem s přehledem nejlepší varianta, to bych si hodně rozmyslel pokoušet štěstí
Kdo komu obtáhnul manželku? Vychází mi to na Hubníka?
hubník je oběť nevěry pokud vim
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele