Sionko se těší, že zase bude bojovat o reprezentační dres
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sionko nastoupil po šesti letech v rudém sparťanském dresu
28.01.2010, 18:24
Sionko má po návratu do Sparty jasné cíle: titul a reprezentaci
15.01.2010, 11:10
Libor Sionko ve Spartě podepsal smlouvu na 2,5 roku
14.01.2010, 12:48
Sionko skončil v Kodani, čeká se jeho návrat do Sparty
13.01.2010, 12:28
Sparta získala Lačného, láká Sionka a Jarošíka
06.01.2010, 12:16
Komentáře (255)
Přidat komentářtfuj
kdo má sedmičku, kope jak Beckham
nečum, to je definice.
Takže špatně???
těžko říct
kvalitní krajní záložník,už se na něj těšim,až bude zase ve spartanskym dresu a na konci sezony bude držet pohár pro Mistra ligy
a taky vítěz poháru ČMFS
Já myslel že jde do Sparty
Za reprezentační dres
proliješ svou krev..
poprosim nebud nasilny a brutalny, dakujem.
Nemáš za co, běž pryč.
moc se díváš na TV
Sparta nepříjemně posiluje, uvidíme kam jí ti dva staříci dovedou... Jak vidíte sestavu na Jaro, pokud vyjde Jarošík i Pamič ? Já, jako ne-Sparťan : Blažek - Kušnír, Řepka, Jarošík, Pamič - Žofčák, Kucka, Vacek/Kovba, Zeman - Wilfried, Lačný
samozřejmě u Žofčáka má být lomítko a za ním Sionko
spíš takhle: Sionko/Žofčák
místo Blažka bych dal Kozáčika
jestli nefandíš Spartě,tak si chudák,protože fandit někomu jinýmu z naší ligy,to je o nervy
možná právě proto jseš chudák ty,fandit někomu kvuli tomu že furt vyhrává je ubohost,ted jsi 2 roky dělal, že nefandíš nikomu a ted už jsi zas Spartan
Jo ocekavam na jare s nasi stoupajici formou teda doufam ze se nezadrhneme tak bohuzel narust techto lidi ach jo kdyz si vzpomenu kolik tady bylo malo lidi spartanu minuly rok pri tom katastrofalnim podzimu a ted se jde morphovat na Spartany,vylezeme z der je me uz ted z toho spatne,,,,Uz ted zacinam nesnaset vetu ze Sparta je celkem sympaticky tym ,tim nemyslim ze me to netesi ale presne vim kam tyhle vety narazeji,,mam rad radsi kamarada Brnaka ktery me rika a pro me jsou to furt ty prazske ....
a má pravdu
v tom je jeden z kladů našeho podzimu, že se to trochu vyčistí od takovejch týpků
Mě by spíš zajímalo, kde jsou ti slávisti z minulýho podzimu?
Ze jich je tady min?
no,fandim Spartě od mala a taky jsem za ní hrál,ale mysli si co chceš,jinak jsem se nedávno teprve na eurofotbalu registroval.
Ja jsem to nemyslel treba primo na tebe ale tak obecne,,,kazdopadne tvuj prvni koment tady neni prilis stastny no
já to spíš myslel na salamiho
tvuj příspěvek ale vytvářel určitou představu proč a jak fandíš spartě,nebo je tu ještě druhá možnost, že jsi dost arogantní,ale zas takoví suveréni soutěže nejste.
To nejsme prave tech nervu je az moc
to nebylo na tebe, máte dobrou výchozí pozici pro jaro ale nic neni jistý, navíc při týhle situaci muže hrát o poháry zhruba 8 týmů
Právěže naopak, když fandíš Spartě, tak jsi na nervy z každyý prohry a když nejni první, tak jsou sparťané psychycky v prdeli. Ale když fandíš např. Dynamu Budějce, tak je jasný, že se zase zachrání a nemusíš to ani sledovat a nějak prožívat
Presne tak mozna kolem milenia to byla pohodicka ze jo hrali jsme jak z partesu v lize davaly doma pridely ,jedine nad cim jsem premyslel jestli da vice golu horst ci vrata a ze budem mit snad stesti pri losu osmifinale LM a ted?Situace je kua jina,a nekdy je to opravdu o nervy
no,máš každý rok naději že bude tvůj tým hrát poháry a o titul a fandit svému týmu,když hraje poháry je to nejlepší.
Ja bych to nejradsi videl takhle Blazek-Kusnir-Repka-Hoheneder(Hejda)--Pamic--Sionko(Zofcak)--Kucka(Klada)-Jarosik--Zeman----Holenda(Kaca)---Bony(Lacny),,,,Kovbu vyhodit,,,Husek je lepsi,Klada je lepsi pak je tam Sus ci Hejda muze tam hrat Kucka a Jarosik to mame 6 moznosti na co mit sedmou slabou?
-------------------------Blažek----------------------------
Kušnír--------Řepka-------Jarošík(Hejda)-------Pamič
---------------Kladrubský(Hejda, Jarošík)--------------
Sionko (Žofčák)-Kucka(Folprecht)-Zeman(Kalouda)
--------------Bony(Holenda)---Lačný(Zeman)---------
Ani jeden post není v lize lépe obsazený.
Brankáře,stopery(nepočítej Jarošíka,ještě nepodepsal),štít a pravý křídlo máme minimálně stejně dobrý
Johne promin ale Blazek a Repka jsou dle me trochu vyse nez Drsek se Spitem ,,s pravym kridlem souhlas a na DM mozna
Špit je zhruba na stejnym levelu jako Blažek,jenom není tak profláklej...neřikám,že Drskovina je lepší jak Řepka,ale stoperská dvojice Drsek-Huber(Pavlík) je minimálně stejně dobrá jako vaše..počítám Řepku a Hotentota(Hejdu)..Jarošík u vás ještě není..
JJ no jasny my uz vidime jirku rikali do 15.ledna tak to snad dopadne sakra snad ho Libor navnadi
Když budete mít Jarošíka,tak na stoperu nebo na DM není vo čem ...ale ještě ho nemáte..:)
Ja vim ale pochop pro nas je to udalost jak prase,,proste navrat hracu s kteryma Sparta dosahla v Evrope mega uspechu ,jeste ted vidim jak Jirka doma dava na 4:1 v roce 99 Tillburgu jako mladik vysleka dres a bezi slavit ,,,,Uz ten Libor je nad plan a jeste Jirka no rikam ja bych byl v sedmem nebi
Já vám to věřim, já jsem taky vydřenej z Pekharta,navíc nás nestál ani korunu,to je na tom nejlepší...jinak tyhle úspěchy Sparty nepamatuju,páč jsem si tehdá hrál ve školce ještě,ale věřim...starý vojny se vracej...to musí bejt fajn pocit :)
Rok 99 byl pro me vlastne druhym Spartanskym a bylo mi 11 no ale uz jsem hltal kazdy zapas,,,a vlastne tenkrat kdyz je clovek mlady kluk a jeste hraje fotbal a mysli si ze neco dokaze Tak se diva na ty fotbalisty jako na bohy a vzhlizi k nim ja jsem si vlastne tenkrat zamiloval snad celou sestavu Sparty to byla osobnost vedle osobnosti a rad abyjsme se vratily k tomu Spartanstvi i kdyz vim ze v dnesnich podminkach je nemyslitelne aby u nas treba Zeman ci Kadlec byli tak dlouho jako Novotny ci Siegl bohuzel
Jjojo,to mě mrzí, že půjdou zanedlouho do zahraničí..Horst byl kan=on a Jirka velkej šéf,oba jsem je měl rád...
Snad se to zlepší a hráči jako Kladrubák nebo Zeman v tý Spartě zůstanou dýl,přeci jenom maj k ní větší vztah než takovej dejme tomu Žofčák..
Rosu jsem měl v tu dobu na dresu.. Jsme stejně staří, takže jsme na tom vlastně úplně stejně. Akorát já teda ani omylem nemám takovou paměť jako ty
O pamet nejde Navic to ma jen nevyhody kdyz si vzpomenu jak jsme tenkrat v roce 99 to kopaly Me ani tak nemrzi ze si nemuzeme koupit to nej z ligy jako tenkrat me spise mrzi ze proste nemame krom Repy a Blazi hrace jako Novotny,Siegl,Svoboda,Hasek,Labant...... Ze tenkrat proste v te Sparte byli delsi dobu a byli to Spartani kazdym coulem a sel ze Sparty obrovsky respekt.................No jestli ty zavidis pamet tak ja ti zavidim lokalitu ja jsem uplne z jihu moravy a vyrustal jsem v totalnim antispartanskem prostreti navic umocnene tim ze jsem hraval v obci kde se narodil Malar a jak on pak zaril v Synotu a sel pak do Slavky tak byl tam velka hvezda kupoval nam balony atd....A pamatuji kdyz se hralo derby tak vsichni se na stadecu divali fandili velkemu Vladovi a ja jediny fandil Sparte Pak to dopadlo tak ze kdyz dosel se na nas podivat tak trener rika ze srandy tomu dej nejakou osoupanou merunu on je Spartan a stejnak nakonec skoncil ve Sparte i kdyz dost neslavne
Jj, mám super lokalitu.. Ale moc se mi na stadion chodit nechce.. Kolikrát prostě nemám náladu, protože vím, že se bude hrát příšernej fotbal.. Na to mi strašně záleží, potřebuju, když už za to dám peníze a věnuju tomu čas, tak abych viděl fotbal.. Chodím pravidelně na Derby, zajdu na zápas s týmem, který hraje zrovna ofenzivně apod. Ale jinak moc ne.. 5-6 krát za sezonu.. Ale v televizi nevynechá skoro jedinej zápas. když mi to čas dovolí.. Jinak já vyrůstal mezi samejma Sparťanama, ale v rodině byl tatík Baníkovec.. Takže tam taky bylo pár výměn názorů
No ja a stadion ostuda ostuda ,,,Jako letos jsem se nedostal jeste ani jednou,kdyz nepocitam ze jsem byl v Brne na Sparte loni jsem byl teda dvakrat s fanclubem a predloni tak trikrat ,,obcas jsem treba umel si vystat i listky na Evropu treba pamatuji jak jsme s kamaradem jeli ve dvou dnech dvakrat pres republiku na Arsenal v utery vystat frontu a ve stredu zapas,,,ono je na hovno kdyz to mas pres celou republliku no .....
Chápu.. Ono se do toho lehce dostaneš, ale když tomu trochu rozumíš a nejdeš na stadion jak Baníkovci, že fotbal je jen záminka, tak prostě potřebuješ, aby se hrálo dobře.. Jinak na to není nálada.
Jako rikam kdybych nestudoval v Brne ale v Praze tim padem bych tam bydlel tak bych mel permici ale dojizdet pres celou republiku to se me vazne moc nechce neni ani poradne s kym tady,,,tady je to samy Banik a Brnak a samozrejme Slavisti ale presne ti co vylezli z der,,,tady na Morave je to snad nejmarkantnejsi pamatuji si jak drive se tady rikalo derby koho to tady zajima ze jo?A najednou kdyz dojdes do hospody tak vsici fandili Slavii v derby
tak Sparta je totiž v Brně mnohem víc neoblíbená než Slavia a je to taky "větší rival". A rozhodně to takhle je mnohem dýl než 3 roky co se sešívkám začalo dařit. Koneckonců já v derby taky fandím Slávii, protože je to "menší zlo"
Menší zlo v čem?
Není (nebyla) tak nesympatická, taky jsme to tak bral.
Ale tak podle mě je to tím, že Sparta skoro každej rok, ne-li každej vyhrávala tituly. Úspěšnost se neodpouští nikde, a proto je ten klub pak neoblíbenej víc než kdokoliv jinej. Za tím si musím stát.
Však jo.
ježišikriste
Co? Vždyť jste to minule psali...
Ty příšerně paušalizuješ a na to, že jsi gaučák, toho kolem aktivních fans nakecáš až moc; samozřejmě hlavně věci, které si někde přečteš. Asi jediný tvůj vlastní názor si pamatuju s dělobuchy na Letné, kdy jsi ani po několikerém vysvětlení nepochopil, že nebyly naše. To mi vadí.
Na ty hlášky se záminkou tady si pamatuju a 100% vážnost z nich přímo kapala.
A ne snad? Chlapec se dušoval, že by na stadion chodil každý zápas i kdyby se hrála A třída.. Ale je pravda, že to byl fan Slovácka (Od Baníkovců měl jen plno palců nahoru). Nepřipadám si jako gaučák, ale tobě jako ortodoxního a fotbalu nechtivého diváka s tímhle nepřesvědčim..
Za gaučáka ses označil sám, jinak bych to nepoužíval
Na palcích nahoru nevidím vůbec nic špatného.. nevím, co na tom vidíš ty. Že o fotbal nejde? To by na tu A třídu ani nedošlo a mohli by se scházet někde v hospodě. Fotbal a fandění jsou spojité nádoby. Ty se o nás neustále vyjadřuješ jako o dobytcích, ať se děje, co se děje. A proč myslíš, že mě nezajímá fotbal? Zajímá, hodně.. a že se můžu na výjezdu nebo doma na Bazalech vyblbnout, to beru jen jako velké plus. (Mimochodem hlasitě fandit jsem začal až třeba v mistrovské, přitom chodit na Baník možná ještě před Barošem.)
Vyblbnout - pobavím se ve vlaku, projdu si cizí město, zajdu třeba na jedno pivo, pak si zaskáču a zařvu a jedu domů. Škody na majetku a lidských životech - nulové
Tak ty to máš alespoň trochu jiné tím, že se o fotbal fakt zajímáš.. Já nepaušalizuju, jen beru skupinu jako celek a ne každého jednotlivě. Mimochodem tím gaučákem mě tu někdo nazval a já jsem jen napsal cosi podobného, že i kdybych byl, tak bych se za to nestyděl..
Ok, dost s gaučákem.
Ale stejně jsi na nás vysazený. Kolikrát někdo jiný udělá taky bordel, jen se o tom prostě nemluví. A samotné výjezdové počty taky mluví za sebe - váš tábor má daleko větší podíl bordelu na účastníka výjezdu..
Ale já sám vím, že Sparťani jsou snad úplně stejní, nejhorší na tom je, že hodně z nich se vám chce vyrovnat.. Baník se chce vyrovnat Polákům, Sparta Baníku.. Jsou to takové spojené nádoby. To se mi nelíbí. Spoustu skinů a dalších takových skupin fandí Spartě. To všechno vim. Já jenom, když vidím rozumné lidi na webu a pak si je představím jako holohlavé palice demolující, zapalující apod. Tak je mi zle..
Takoví tady imho nechodí. Aspoň co se týče těch pravidelně diskutujících..
Takovej Trevor mi přijde jako přesnej prototyp.. Když ho poslouchám mluvit o nenávisti apod. tak se mi chce čůrat.
tak to myslím ne, i když víc by ti řekli jiní lidi
Ty si z Hrušek nebo odkud je? Tam byl myslím i Komnacký a ještě někdo ale nevzpomenu si kdo
Ne jsem z vesnice kousek od Hrusek ale hraval jsem za ne no.....Komnacky trenoval Tatran Postorna dnesni MSK Breclav(MSFL) myslim....coz je vlastne okresni mesto Hrusek a Malar tam ted hrava
v Břeclavy? a Poštorná totálně skončila?
Mafian Baranek(pro neznale je to ten co byl v synotu a nahrabal si miliony z prestupu Rajnocha,velky pritel Kubicka a na Morave se mu rika cislo dve prave za Kubickem) se to snazi vzkrisit pod jinym jmenem ale neuspesne ale jako puvodni stadion Tatranu je ted MSK vznikl vlastne spojenim dovu mestkych klubu Slovan(divize) plus Tatran(MSFL)
aha, ale poštorná je taky vesnice nebo město ne? tam už se jako ted vůbec nehraje a hraje se v břeclavi?
Je to ctvrt v Breclavi
aha ale náká poštorná taky existuje blízko Olomoce...to není ona teda
Lepší štít než Kladrubský, nebo Jarošík fakt nemáte... Sionko je sice neznámá, ale horší než Haurdič fakt není.. ..Blažek v lize i přes věk pořád nemá konkurenci.
Jinak píšu LEPŠÍ a píšu sestavu s posilami Jarošíkem, Sionkem a Pamičem, tak jak to matyx chtěl..
No jo kdyby hral Klada tak neni co resit ale Husan az v zaveru prokazal trochu formu jinak jsme na DM nic nepredvedli ze jo
JJ, tak já v tý sestavě Huška ani Kovbu nemám
Je snad u vás Jarošík? NEní...tak ho nemůžeš počítat...my o něj máme taky zájem a vůbec není jistý jestli u vás hrát bude,tak prosimtě kalkuluj s tim co máte a né co byste mohli mít..
Kladrubák rozhodně není lepší jak Pavlík...už jenom kůli tomu jak dlouho nehrál a bůh ví jestli se dostane do starý formy
Matyx se ptal jak bychom to my Sparťani sestavili s Jarošíkem. Co na tom probůh nechápeš? Není ve Spartě a je pravděpodobný, že vůbec nebude..
Pavlík opravdu není lepší než Kladrubák ve svý obyčejný formě. Pořád ještě nedoceňuješ co pro vás Komňacký dělá, že z průměrných hráčů tahá to nejlepší a s tím pak hrajete super fotbal. Ale kádr má Sparta o 2 třídy jinde.
Dobrá....tak když napíšeš takovou sestavu tak pod ní nepiš, že žádnej post NENÍ(kdybys napsal nebude,tak neřeknu ani slovo) lépe obsazený..o to mi jde...mě Kladrubák zatim nepřesvědčil..Pavlík je kápo,dává góly,spoustě branek zabrání,výborně brání....ano,máte silnější mančaft,vo tom nic
Jenže on v té mé sestavě NENÍ lépe obsazený post v lize.. Co bude v té Chovancově je už druhá věc
Jo jasný,už to chápu...promiň...
v tvých očích ne, ale někomu se to může zdát jinak
Tak může se mu zdát... Ale lépe obsazený post v lize prostě není. Ale jak už jsem hodněkrát říkal.. Síla kádru ještě neznamená, že budou hrát nejlepší fotbal.
záleží i na typech hráčů třeba někdo upřednostnuje utočníky co dávaj goly
Přesně tak.. U nás zatím nikdo takovej není.. Uvidíme s tím Lačným a měl by už začít trochu kanonýrovat Venda..
...Ale lépe obsazený post v lize prostě není...
ty furt tohle předkládáš jako by to byl fakt, ale přitom je to taky jen tvoje zdání
To ale není zdání.. Jsou hráči víceméně srovnatelní, ale ne lepší. To už by byli pryč a ve Slavii teď nikdo takový není.. Hloušek je nejlepší na levým křídle kde je srovnatelný Zeman. A takhle by se dalo pokračovat.. Kdo je lepší než Kucka? Lička? Srovnatelný.. Pamič? Gebre.. Srovnatelný.. A takhle by se dalo pokračovat..
mě de spíš o to, že tak nějak předpokládáš, že ty posily budou automaticky nejlepší na svým postu v lize což minimálně u Lačnýho dost pochybuju
U jedinýho Lačnýho lze pochybovat.. U něj ještě uvidíme. Každopádně útok je největší slabina, tam bych možná i slevil z toho.. nejlepší na svym postu, protože tam není vyloženě striker.. Tam má nej Jablonec v Pekhartovi.
Pekhart ani nahodou,za to co předváděl ve Slavii zaslouží tak maximálně přízvisko je šance že se ještě vzchopí ale byla to bída
Zeman je lepší než Hloušek.
no jo vlastně
Moc nechápu, jak chceš srovnávat nejlepšího záložníka ligy se sedmi góly s Kuckou..
Jednoduše.. Kvalitou.
Teoretickou? tak to pak jo
už tu nedebatuj mě tu uzemnil irik tim že napsal bez jakýhokoliv argumentu že je Zeman lepší než Hloušek,mužeš si ale to samý udělat se sestavou Baníku a pokud nekdo napíše někoho lepšího trvej na tom že tvuj je nejlepší
No jak myslíš, nevim jak chceš sice porovnávat něco podobného.. Ale já v lize nevidím hráče, kterýho bych si v týmu nějak strašně přál.. Akorát talenty. Slavie, Baník apod. Ti si tohle říct nemůžou.
Ale můžou ;) Fakt to neber jako fakt, ale jen jako tvůj názor.
To ale není jen můj názor..
Jo, já ti taky seženu víc lidí, To neznamená vůbec nic.
No ale ne vlastního trenéra.. A zrovna u trenéra, který je ke svým hráčům natolik kritický jako Chovanec to nevyzní zase tak hloupě.. Navíc s ním souhlasí všichni fanoušci.. Třeba by sis měl poslechnout jeho názor na Ličku
Chovanec me v tomhle naprosto imponuje jak minule rekl na rovinu o vykonech Kusnira s Vackem to proste nebylo na Sparte zvykem,,,uz jen z toho pohledu musi mit full respect....
Řekl, že jestli budou hrát tak jak poslední zápasy na podzim, tak je jejich místo na tribuně.. To samé o Bonym, Zemanovi... Jak sem se mu ze začátku smál, tak teď je pro mě muž na pravým místě..
Jako taky jsme mu moc neveril pro me to byla sice ikona a legenda Sparty jenze jsem si rikal ze on nas nepozvedne a ted??Bomba bomba bombicka Ve spojeni s Haskem dricem ktery jim neda soustredeni ci treninky zadarmo to jsem si jist na 100% a Kmochem ktery ma zmapovane mladeznicke kategorie je to naprosto super
Ono to není moc vidět, ale v tomhle se asi Sparta posunula nejvíce kupředu. Chovanec opravdu ví co dělá a umí si to prosadit.
Sorry, ale Chovancův názor na Ličku fakt za směrodatný nepovažuju :)
Pokud by byl opravdu lepší, tak by o něj projevil aspoň trochu zájem, nebo jako v případě jiných řekl, že finanční požadavky na onoho hráče jsou moc vysoké.. Nic takového, řekl, že v týmu by nebyl dostatečnou konkurencí..
Kdyby byl Kucka lepší, tak bychom o něj projevili zájem.. ale on by u nás nejspíš ani nehrál. Takhle o ničem se můžem bavit donekonečna, jdu se radši učit.
Divej Ostrava ma kvaltitni tym ci ve Slavii je taky par borcu jenze Marty mozna mysli takto vezmeme treba Ostravu jo pro me je kvalita Neuwirth,Licka,Micola,Reznik momentalne docela velka ale tak si rikam chtel bych Neuwirhta misto Jarosika(opet naivne si myslim ze uz je u nas no ) ne,,chtel bych Licku misto Kucky ne,to same u Micoly o Reznikovi uz by se dalo basnit toho bych i uvital a zase Slavie ta ma kvalitu treba Hlousek a Cerny a ti se me libi jenze chtel bych je misto Zemana no nechtel,,,,proste neni potreba vasi hraci,nevycnivaji zase o tolik vice nez nasi.....A chapu ze z vaseho pohledu je to treba zase to same k nam
Přesně tak, ty hráče bych naopak taky nevyměnil.
Nn kladrubsky pred zranenim byl vytecny to byl motor tymu z pozice DM to bylo neskutecny jak daval do hry elan to se muselo videt na kilometry,,,jako naposled na te pozici jeho tak vynikal Sivok
Kladrubský byl před zraněnim opravdu výbornej a navíc je mi jako jeden z mála Spartanů i celkem sympatickej
Asi jako by byl Sparťanům sympatickej Fořt..
I když teda Fořt není fotbalista zatímco Kláda je..
no ale co bysme ted dali za Fořta místo něj je tam spáč Naumov
To asi jo ja teda Forta primo nesnasim ale rozhodne byl pro vas platnejsi nez Naumov
Já bych třeba takovýho Pavlíka do Sparty bral, kdyby nevyšel Jarošík nebo žádnej stoper
Až na toho Zemana v útoku souhlasim.
Ou, samozřejmě Kadlec.. Překlik.
Trochu jsem to čekal
jenom na podzim se objevili v sestavě Slavie 3 srovnatelný nebo i lepší levý záložníci než je Zeman
Srovnatelný je jen Hloušek.. Jestli myslíš Grajciara, tak ten zahrál jen párkrát. I když výkonost ukázal, tak pořád nejde srovnávat se Zemanem a Hlouškem.
ne myslim Hlouška,J.Černýho,Skácela ke konci tam hrál Trubila kterej sice bojuje jako lev ale určitě je horší než Zeman
Ne.. Ani Černý ani Skácel nejsou lepší hráči než Zeman. Nebudu se s tebou o tom hádat, potvrdí ti to až přestup..
J.Černý je určitě lepší hráč,ale je jasný že Zeman ho muže předstihnout,nebudem to dál rozebírat je to subjektivní názor ale já zemanovi nijak extra nevěřim a Hloušek to dotahne dal už ted je o krok vepředu
Hloušek je bez techniky a je to ted útočník v derby nebyl na kraji zálohy vůbec vidět a v Dubaji taky ne!!!
v Dubaji hrál taky na beku, a to že odehrál několik zápasů v utoku neznamená že už neví jak se hraje v zaloze,navíc pokud odejde Skácel a při absenci Černýho se nejspíš zase do zálohy vrátí
to je možný,ale i tak si myslim,že kromě neskutečný fyzičky toho moc neukázal.
tak je to jinej typ,kromě fyzičky je taky hodně rychlej a má dobrou střelu, když je v laufu tak si dovolí i technickou parád ale technik to určitě neni a taky nemá dobrý centry,nicméně svym přístupem a vůlí toho muže dosahnout víc než řekněme trochu náladovej Zeman
uvidíme,ale je fakt že Zeman někdy hraje jako by ho to nebavilo
a těžko mužeme porovnávat Lačnýho když ještě neodehrál ani zapas
ale tak nepřehánějme
tak proč se to moc neprojevuje na hře Sparty a hlavně na výsledcích?
Neprohrála.. Průměrný věk základní 11 zvedají 2 hráči a i s nimi je ten průměr jeden z nejmenších v lize.. Tudíž nezkušenost a z toho vyplývající nevídaný počet remíz a nevyrovnanost výkonů.
Přesně..jsem zvědavej na ty naše mlaďochy...hlavně v útoku..Vukovič,Vošahlík,Pekhart,Mešanovič...a k tomu Lafata,kterej má poslední šanci něco předvést..
Lafata me hodne zklamal ale hodne to ti teda povim
Mě taky...on strašně bojuje,ale pro nic...je to útočník,má dávat góly...dávaj mu poslední šanci jinak půjde pryč
Ale Mešanovič..to je jiný kafe...ten za tech 7 zápasů v 2. lize dal víc gólů než slavnej Vydra za necelejch 30...
no dost slovakov tam je ... kozacik,zofcak,lacny,kucka,...
škoda že (ted se ho nechcu dotknout) hraje v repre nevyrovnaně. srdcař a bojovník to je o tom žádná ale střídá ty lepší vykony s těmi horšími . ale v dnešní repre ktera je hodně low určitě ještě má co pohledávat. . ještě at ho kouč zkusí na poslední kvalifikační cyklus a sbohem
Vicemene souhlas
já myslim že už by nas z těch sr.. nevytáhnul tak proč by tam nemohl hrát někdo u koho je šanci že tam bude hrát dýl jak 2 roky
stejně se nedostanem ani na EURO
Já jsem tiótiž říkal že vyhrajem MS a jak jsme dopadli, tak když řeknu že se nedostanem na euro, tak to taky může bejt opačně
jasně, to má na to obrovský vliv
by ses divil
náhodou máš pravdu, vždycky kde machrujem a máme vysoký ambice tak se to po.ere a naopak
Buď soudnej, Libore, ztrácíš rychlost a na EURO ti bude 35, touto cestou Bílek nepůjde.
proc ne? pravej kraj zalohy je nase slabina a kdyz bude ve sparte hrat v dobre forme, tak by byl prinosem...
Takhle bych si přál sestavu naší repre v kvalifikaci o Euro...
__________Drobný (Čech)___________
__Pospěch__Suchý__Hubník__Kadlec__
____Plašil____Polák____Rosický____
____Baroš____Svěrkoš____Papadopoulos____
Na lavičce:Morávek, Řepka, Hloušek, Laštůvka, Necid, Šírl, Šimůnek
NEsmějte se mi je to jen moje přání
ten Papadopoullos by byl asi lepší veprostřed
to asi jo no na to jsem nemyslel...ale ten útok by v tomhle složení byl dost dobrý podle mě..
a já osobně bych před Polákem upřednostnil D.Jarolíma
on v repre nepředvádí takové výkony jako v hamburku...
mas pravdu, ale podle me je to proto, ze pro nej ta parodie na trenera nedokazala najit vhodnej post a ukoly. mmch, v utkani se slovenskem doma jasne nas nejlepsi hrac
já vim,ale taky nikdy nehrál víc zápasů po sobě v základu a polák je podle mě strašně přecenovanej,v podstatě se mi na něm líbí jenom ta střela
1. pruchodak jak svine 2. papadopulos na kridle(?) 3. cechino je jasna jednicka do brany a rekl bych, ze kvality ma furt lepsi nez jarda drobny 4. hubnik-sivok se jevi jako docela dobra stoperska dvojka, nevidim duvod ji menit...
Hm marně tam hledám Sivoka a Hubschmana a taky určitě, kdyz na 3 útočníky tak Necida místo Papadopulose
s tím že by to vypadalo Baroš - Necid - Svěrkoš
jasně, já jsem se nezamýšlel na posty útočníků prostě jsem je tam nasázel a neuvědomoval jsem si že na střed jsem dal svěrkoše...
jak chcete hrat na tri utocniky, kdyz tam cpete dva jasny hrotaky do vapna (necid, papa), baros dejme tomu muze hrat na kridle, ale byla by ho tam skoda, sverkos pripadne muze hrat trochu vic zezadu (CF), ale ne ze kridla...
jedina moznost: baros (zabitej) - necid/sverkos - fenin (pro nej pro zmenu idealni role)
To sem uváděl jako možnost na 3 útočníky.....jinak to spíš vidím na 2 s tím, že bude hrát Baroš - Necid/Svěrkoš. A bohužel Sionko má dost možnost se tam vrátit, páč na pravý záloze fakt nikdo není. Mě napadá akorát Sionko, Jarolím, Štajner....žádnej mladík
fenin. podle me by to za zkousku stalo, pred tim nez se zranil tak ve frankfurtu hraval takove hodne ofenzivni kridlo (LF/RF)
a napravo se muze zkouset taky plasil nebo rosicky, oba dva tam hrat umi
nikde tady nebyla varianta s Papa a Necidem
to je fuk, hlavni zprava myho prispevku byla, ze poskladat to z hracu tech typu, co mame, neni mozne...
Navíc Řepka ted už asi těžko, Suchý na základ ještě nemá a Šimůnek nehraje....
ŘÍKÁM JE TO MOJE PŘÁNÍ!!!
ale jo já Ti ho neberu. Řepku bych si tam taky přál
Promin je to trochu uhozene ta sestava takze ma s vyhledem na kvaldu
Cech
Pospech---Hubnik---Sivok---Kadlec
Plasil---Hubschmann---Rosicky--Hlousek
Baros---Necid
Lavka----Drobny,Zeman,Kladrubsky,Polak,Mazuch,Jarolim,Fenin,Sverkos,Grygera,Suchy,J.Cerny,,premluvit Kovace pak kdyby ukazali tihle hraci vyrazny progress jeste V.Kadlec,Dockal nechce se mi moc premyslet takze jsem mozna na nekoho zapomnel ze soucasnych opor
pripadne bych napravo/nalevo v zaloze zkusil fenina (az se konecne naplno vyleci a vrati)
nemužu nic jineho než seouhlasit...tohle je sestava na vyhrávání, já napsal sestavu podle hráčů kteří se mi líbí herně a která by se mi líbila celkově..takže tobě
Jo vpoho ,,,jeste jsem si ted vzpomnel ze jsem uplne zanedbal Banik takze treba Reznik jako alternativa na RB proc ne
já jsem třeba úplně zapomněl na Necida...tak jsem ho pak dal aspon na lavičku..
Jako mě se to líbí, ale máš tam moc Sparťanů
myslím na tý lávce
No jasny trochu to tam je ze jo Clovek automaticky bere nejak tak ze Zeman bude pokracovat v rustu a ze Klada nahodi starou formu ci Kadlec se zase vykope jj beru to
Sivok na to nemá,má uplně šílenou rozehrávku a například v zapasech se Slovákama a s Polskem to bylo hodně znát,těžko někoho přehraješ když tvuj stoper nejdřív počká až se soupeř zkonsoliduje a pak nakopne dlouhej balon.Defenzivní ukoly si plní dobře ale podle mě to nestačí.
Tak treba Rozehnal ma dobrou rozehru ale zase se me nezda v osobnich soubojich,,,Nevim ja Sivokovi verim
Čech v závorce
Čech je jedničkou v Chelsea a u nás v repre bude na lávce? No takovej luxus si nemůžeme dovolit. To si jako trochu ustřelil...
já už to dál nebudu rozebírat...prostě můj názor na čecha není pozitivní...neříkám že je to špatný gólman ale prostě myslím si že není na takové úrovni jako o něm všichni básníte...nevím jak vy ale já mám těch chyb už dost..tolik chyb neudělal buffon za celou svou kariéru snad...myslím tím chyby při vybíhání...ty chyby co udělal v repre jsem mu už odpustil..ale fakt si myslím že už není tak dobrý jako býval kdysi..
Sparta posiluje docela dobře, je fajn, že s nima hrajem doma= titul je náš
No na to jak je zadlužená, tak až moc Jsem zvědav co budou dělat příští rok. Letos titul nevyhrají. Pět zápasů se budou rozehrávat pak pět sehrávat a šlus julius Pak letní prázdniny a další změna koncepce
100. pro Davida Beckhama
Je tragédií českého fotabalu, že i takový hráč za zenitem má docela slušnou šanci na nároďák a na angažmá v nejbohatším týmu české ligy...
no podle mě je na 99% bez šance
Proč myslíš, že je za zenitem? Podle vlastních slov je na tréninku jedním z nejlepších hráčů v Kodani.. A když hrál, tak to tak taky opravdu vypadalo.
dva roky zpatky ho fanousci kodane zvolili nejlepsim hracem, jenom se proste nepohodl s trenerem...
Já jsem taky podle mně na tréniku nejlepší.
přesně,nevim proč každý pořád píše o věku,vždyt 32 let neni v životě nějak moc a na ten 90min. fočus to stačí v pohodě.
tak za tři týdny mu bude 33
Jo jako na repre to uz zase taky nejak nevidim,,,ale myslim ze Sparte i v ramci Evropy ma stale co dat
a co jako? je starý po agenta,který ho zastupuje.Jinak může hrát i do 38.
tak já to myslím že ve 33 letech už to opravdu není hráč pro reprezentaci, jinak klidně může tak 2 roky ještě hrát ligu, i když do 38 vzhledem k jeho stylu hry a pozici kde hraje už bude hrát sotva
Mě se prostě nikdy nějak extra nelíbil, ale uznávám že na posledním EURU jako snad jediný nezklamal..Od té doby šel podle mě hrozně dolů, to že je nejlepší na tréninku je hezký, ale v zápase je to o úplně něčem jiném, navíc žádný špičkový hráč to stejně nikdy nebyl...V repre něco odvedl, ale cpát by se tam už neměl...
vždycky patřil na hřišti mezi nejlepší hráče.Za Kodan hrál hodně dobře a ještě nedávno se psalo jak si rozumí s Pospěchem,jenže jak říkal,jeho plat byl v Kodani vysoký a oni začínají šetřit.
Presne tak vzdycky kdyz nastoupi tak se psalo jak vycniva ,,nepohod se s trenerem tot vse jak rikam na repre to neni ne kvuli tomu ze mu neverim ale rad bych tam videl jineho kone ale Sparte ma hodne co dat
Spartě možná Na druhou stranu může připravit o místo perspektivního Zemana s Kaloudou...
Panejo ale uz si slibuji ze to tady napisu naposled Zofcak a Zeman potrebuji konkurenci kdyz jsou jedini dva hraci na kraj .....My nejsme charita aby jsme mlademu i kdyz perspektivnimu hraci zarucili zaklad ,,a jestli Zeman chce pokracovat ve vykonech v zaveru podzimu tak at klidne sedi ....Proste potrebuje konkurenci a tri hraci na dva posty to je naprosto v pohode
Zeman má na 90% levou stranu jistou po příchodu Sionka to bude mít horší Žofčák,možná ho zkusí do středu hřiště nebo bude Sionka jen střídat.
Tak to vim taky ze to zacne Zeman a Sionko ale kdyz se nebude darit Zemakovi tak je jasne ze naskoci Zofcak a naopak zase a mame tri kvality a nemusime se trepat jak ted na podzim paneboze to tam jako bude hrat Kalouda?anebo uplne scifi pockejte a ten Strestik jeste umi hrat a hned jako za nas?
tak Kalouda je možná perspektivní ale ne pro Spartu
no pro CSKA určitě prespektivní není, takže nejspíš není prespektivní pro nikoho
kdyby byl ted volnej a šel třeba k vám do Brna tak by za perspektivního mohl bejt považovanej
No volny rozhodne nebude On tam podepsal viceletou smlovu
tak třeba se dohonou na ukončení,nepředpokládám že by ho někdo vykupoval
časem asi jo, má tam smlouvu na 5 let a pochybuju, že ho budou chtít tak dlouho živit, ale nepočítám s tím, že to bude dřív než příští zimu
u nás by byl momentálně prespektivní každej kdo umí trochu kopnout do balónu a je mu pod 25
jak to vypadá s Marečkem?
zatím zůstává, není potřeba ho prodávat a on sám se taky nikam nežene, pokud za něj někdo nenabídne hodně dobrý peníze (50M a víc) což pokud budem dál hrát kolem 10. místa asi nehrozí tak skoro určitě zůstane
Ten Mareček Potřebuje lepší spoluhráče. Ten Anderlecht bych mu přál, zahrál by si a měl by vedle sebe kvalitu.
to že zůstane mu nijak neuškodí, dyť neumí střílet, sice to zkousí každou chvíli ale tři ze čtyř pokusů letí doprostřed kotle (a ten je na Srbské hodně daleko od hřiště ) až se to naučí, tak bude špičkovým záložníkem a v Anderlechtu se v klidu prosadí
Střílet ho naučí Polák.. Podle mě se právě oni dva k sobě nesmírně hodí.. Polák vyhledávající souboje, parádní střela.. Mareček vynikající pozičně se super rozehrávkou.. Oba se domluvěj hantecem..
střílet ho ale má naučit Ríša Dostálek
To by teda mel ta strelna je priserna
Náhodou Umí vystřeli, ale spousta střel jde do břevna.
umí vystřelit, ale sposuta střel shodí jabka v zahrádce...
osobně si nepamatuju žádnou jeho střelu do břevna, proti slavce trefil tyčku, ale to je tak všechno
bohuzel pravda no ale doufam ze kdyz pujdu v lete obcas na Srbskou tak uvidim aspon trochu kvality
Asi je to ode mě bláhové, ale já mu pořád docela věřím, techniku a čtení hry má na české poměry nadrpůměrné, rychlost ucházející a střelu dokonce výbornou ..jen to chce dřít, dřít a zase dřít...
Sionko a repre a to už fakt né, už není vůbec perspektivní. Nicméně v paměti mě zůstane jeho nejlepší výkon na Slovensku.
stejně na pravou stranu nikoho repre. nemá,každý kdo tam ted nastoupil hrál tužku,takže je to jediná varianta a tohle místo.
200 .pro Libora
Ty jo, Sparta docela brutálně posiluje. Libor bude pro Spartu určitě ještě hodně platnej.
Docela se bojim co zas přitáhne KJ do Slavie, sice dělá mrtvýho brouka, ale známe to - zase vyštrachá někde nějakou supr "posilu"
jj, zase nějakýho novýho Tavarese od někud z Uzbekistánu
jj zase megatiskovka tak a mame tu Taverease_3 je bezkokurencni uvidite sami
No toho se právě bojim, že přitáhne určitě zase nějakou Vomáčku odněkud z Mongolska...
Kdyby mu už zavřeli raději kohoutek aby nevyhazoval prachy do kanálu
Slavia pro Spartu toto jaru už nebude soupeř, hledejte jinde :)
No uvidíme třeba vám ještě natrhnem zadek, čekaj nás 3 zápasy s váma
nééééé já nejsem sparťan!!!
Tak pardon.
sakra ta sparta hodně nepříjemně posiluje Doufám, že půjde aspoň ten kopic do Slávky, ale chtělo by to spíš nějakýho nějakýho mazáka na stopera, Vomáčka to je tragédie a Hošek nemůže hrát s Kopicem to by si myslim nedělalo dobrotu
Nevim jestli Hošek může vůbec nastupovat v základu, neni to taky žádná sláva
Nebude mít už takovou formu jako před dvěma lety. Ve Spartě se možná prosadí, ale do reprezentace bych ho už netahal. Bílek říká, že dá šanci mladým, jestli tam pak dá Sionka, tak je to fakt idiot.
ale zase na druhou stranu nemůže mít repre kádr 26 mladíků, zkušenost je potřeba
Rosický, Čech a Baroš by měli stačit. Plašil má taky hromadu zkušeností takže v tom nevidím problém.
Sionko vtipkuje.
to by mě zajímalo v čem. Koho má repre na jeho flek, že by ho měl tak hrozně převyšovat, že by měl Sionko stáhnout ocas a o repre už ani neuvažovat?
na www.zeleznasparta.cz je zajímavý profil Libora Sionka vč. videa jeho gólů...
Tak Spartě by snad mohl ještě pomoci.Ovšem s tím bojováním o reprezentační dres?Za pár dní mu je 33 let (1.2 1977) na MS letos nejedem a na EURU 2012 mu bude 35 pryč.Tedy pokud se tam vůbec dostanem.Když nemá ani na Kodaň tak nebude mít asi ani na repre.Věk nejde zastavit.
No posily sice skvělý, ale pořád nevidím ve Spartě tvořivýho středního záložníka typu Morávek. Bez toho ty zápasy na Letný budou vypadat nejspíš pořád stejně kostrbatě.
OT
Jarošík má prej nabídku ze zahraničí ( Španělska ) a on by chtěl ještě být v zahraničí jak uvádí TV Nova
Sionko Sionko, kdyby ses radši na stará kolena vrátil domů, do Ostravy kde ses naučil hrát fotbal, mohl jsi mít ještě jeden titul. takhle budeš mít prd
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele