Shrnutí dosavadního průběhu sezony: 1. část

21.12.2010, 09:30
Názory a komentáře
V Premier League nás čeká hektické období, dočkáme se čtyř ligových kol během pouhých 11 dnů. Kvůli sněhu se o víkendu příliš nehrálo, a tak se nabízí vhodná příležitost zrekapitulovat tento ročník anglické soutěže. Začínáme v horní polovině tabulky.

1. MANCHESTER UNITED: 16 zápasů., 34 bodů (skóre 36:16) - 09/10: 34 bodů (34:14)

Co se povedlo
* Red Devils jsou první v tabulce a na ligové úrovni stále bez porážky. V Lize mistrů také bez problémů postoupili.
* Nani se svými výkony zařadil mezi nejlepší hráče v soutěži. Převzal na sebe zodpovědnost a stal se hlavní útočnou zbraní týmu. V období, kdy kvůli vážnému zranění chybí Antonio Valencia, je Naniho křídelní hra k nezaplacení.
* Javier Hernández se velmi rychle adaptoval na nové prostředí a naznačuje, že by z něj mohl vyrůst výborný střelec. Dimitar Berbatov hrál v několika zápasech jako Pelé. Kdyby jen měl stálejší výkony...

Co se nepovedlo
* Fraška ohlédně zamýšleného odchodu Wayna Rooneyho. Anglický útočník si nakonec finančně polepšil, ale jeho výkony na hřišti zůstávají za očekáváními. Rooney na klubové úrovni nedal od března ani jeden gól ze hry.
* Comeback Owena Hargreavese trval jen pár minut. Zdravotní problémy Michaela Owena také nejsou ničím novým. Možná je zbytečný luxus mít v kádru dva hráče, kteří jsou fyzicky schopni vyběhnout na hřiště pouze výjimečně.
* Manchester United na hřištích soupeřů vyhrál pouze jeden zápas. V několika zápasech také zbytečně poztrácel body. Ve čtvrtfinále ligového poháru v oslabené sestavě prohrál s West Hamem 0:4 a přišel tak o možnost získat trofej potřetí v řadě.

Jak dál?
Tato sezona nám opět ukazuje, že svěřence Sira Alexe Fergusona není radno odepisovat. Po nejistém úvodu do ročníku a šokujícím oznámení Rooneyho se vyrojila vyjádření o tom, že úspěšná éra Manchesteru United pomalu končí. Po několika měsících je vše jinak, Red Devils jsou zpět ve skvělé formě a vzhledem k situaci v Chelsea jsou horkými kandidáty na zisk titulu. Z dlouhodobého hlediska tu pod současnými majiteli budou vždy existovat pochyby o způsobu financování klubu. Podstatné je to, zdali klub bude stále úspěšný na hřišti. Skotský manažer si je moc dobře vědom toho, že bude muset nahradit odcházející veterány. Vzhledem k jeho dlouhodobým výsledkům si zaslouží důvěru fanoušků.


2. ARSENAL: 17 z., 32 b. (34:19) - 09/10: 35 b. (44:20)

Co se povedlo
* Gunners výsledkově patří do první čtyřky, kromě toho jsou v osmifinále Ligy mistrů a semifinále Carling Cupu. Mají výbornou bilanci na hřištích soupeřů.
* Samir Nasri hraje ve skvělé formě, ve všech soutěžích dal už 12 branek. Desetigólový Chamakh také může být se svým střeleckým přídělem spokojen.
* Odchovanec Jack Wilshire hraje v 18ti letech pravidelně v základní sestavě, kromě toho se objevil v seniorské reprezentaci.

Co se nepovedlo
* Ve hře Arsenalu se už několik let objevují pořád stejné chyby, které klubu brání v tom, aby se přiblížil k zisku trofeje. V Lize mistrů si Gunners nechali utéct výhru v tabulce a musí se tak střetnout opět s Barcelonou.
* Domácí prohry s WBA, Newcastlem a především ztráta dvoubrankového vedení s derby se Spurs.
* Cesc Fabregas zaostává za očekáváními, Robin van Persie se v tomto ročníku Premier League ještě netrefil.

Jak dál?
Patrice Evra označil Arsenal za tréninkové centrum a poukázal na to, že klub už pět let nevyhrál trofej. Pravdou je, že Gunners k úplné špičce kus chybí, ale pořád je na tom londýnský klub mnohem lépe než většina soutěže. Pravidelně se kvalifikuje do Ligy mistrů a má slušné finanční výsledky. Otázkou je, zdali tato stagnace stačí náročným fanouškům. Wenger je velmi věrný své filozofii a lze diskutovat o tom, jestli by odvážnější manažer v Arsenalu dosáhl více. Carling Cup není tak prestižní soutěží, ale jeho zisk by tu nepříznivou statistiku vymazal. Samozřejmě Arsenal nelze nyní odepisovat z boje o titul, i když jeho bilance s přímými rivaly mluví proti němu.


3. MANCHESTER CITY: 18 z., 32 b. (25:15) - 09/10: 32 b. (35:27)

Co se povedlo
* Manchester City se momentálně nachází ve vysněné první čtyřce. Kromě toho postoupil dále v Evropské lize.
* Joe Hart se stal jasnou brankářskou jedničkou v klubu i reprezentaci. Defenzivní práce celého týmu se zkvalitnila, Citizens málo inkasují.
* Spolu s Arsenalem nasbírali Citizens největší počet bodů na hřištích soupeřů.

Co se nepovedlo
* Kapitán týmu Carlos Tévez požádal o přestup. Svou žádost nakonec stáhl, ale existují i další náznaky toho, že atmosféra v zákulisí může být vyhrocená.
* Adam Johnson do hry zasahuje většinou pouze jako náhradník, James Milner nedostává šanci na své oblíbené pozici ve středu zálohy. Emmanuel Adebayor a Roque Santa Cruz se na hřiště podívají málokdy.

Jak dál?
Stovky milionů investované do hráčského kádru se na hřišti musí projevit. Manciniho pojetí fotbalu se nemusí zamlouvat všem a nějaká drobná zaváhání by se určitě našla, ale současný Manchester City ušel od minulého kroku opět kus dopředu. Italský manažer si je vědom toho, že pokud se ani napodrué nekvalifikuje do Ligy mistrů, tak bude vyhozen. V klubu jsou všichni pod velkým tlakem a vždy bude někdo nespokojen. Případné odchody hráčů nemusí City tolik trápit, protože bezedné kapsy majitelů pro ně představují velkou výhodou nad ostatními. Mluvit o titulu by bylo možná ještě předčasné. Manchester City však ukazuje, že se pomalu ale jistě přibližuje špičce Premier League. Jeho široký kádr přijde také vhod ke konci sezony, kdy přímí rivalové Citizens mohou být ještě v Lize mistrů. Není vyloučeno, že budou odloženy další zápasy a poslední měsíce ročníku budou pro ostatní týmy velmi náročné.


4. CHELSEA: 17 z., 31 b. (31:12) - 09/10: 40 b. (42:14)

Co se povedlo
* Začátek sezony začal obhájce titulu ve velkém stylu, v prvních pěti zápasech nastřílel 21 branek.
* Chelsea je přes všechny problémy na dosah lídrovi soutěže, inkasovala nejméně gólů a v osmifinále Ligy mistrů hraje s relativně snadným soupeřem.
* 17letý odchovanec Josh McEachran se postupně propracovává do sestavy Blues.

Co se nepovedlo
* Po bizarním odchodu asistenta Ray Wilkinse podlehla Chelsea doma Sunderlandu 0:3 a započala tak sérii 5 ligových zápasů bez výhry.
* Hráči hromadně ztratili formu. Především útočné trio Anelka, Drogba a Malouda, které na začátku ročníku válcovalo soupeře, už zdaleka není tak suverénní.
* Kvůli zranění Lamparda a Benayouna nedostal Ramires čas na postupnou aklimatizaci a jeho výkony zatím nejsou optimální.

Jak dál?
Když se Chelsea v květnu prostřílela po tříleté pauze k titulu a nový ročník začala ve stejném stylu, působila neporazitelným dojmem. Nyní to vypadá, že si sama sobě podrazila nohu a zákulisní tahanice se promítly i na hráčích. Vyhazov oblíbeného Wilkinse je těžko pochopitelný, z Chelsea po sezoně odchází také Frank Arnesen. Současné špatné výsledky nejspíše mají pouze krátkodobý charakter, ale je třeba také myslet na budoucnost. Značná část hráčů už oslavila 30. narozeniny. Kromě poklesu výkonnosti hrozí také vyšší náchylnost ke zraněním. Frank Lampard před lety vytvořil rekord v počtu zápasů odehraných bez přerušení (164), v této sezoně nastoupil pouze do 4 utkání. John Terry přiznal, že trpí chronickými problémy. Chelsea potřebuje přivést perspektivní hráče. Jestli u toho bude Carlo Ancelotti, jenž jako jediný manažer dovedl klub k double, zůstává ve hvězdách.


5. TOTTENHAM HOTSPUR: 17 z., 27 b. (25:22) - 09/10: 30 b. (38:22)

Co se povedlo
* Hned při premiérové účasti v Lize mistrů vyhráli Spurs svou skupinu, navíc bavili diváky atraktivním fotbalem. V jejich zápasech padlo průměrně téměř 5 branek.
* Rafael van der Vaart za 8 milionů liber? Vynikající nákup. Gareth Bale si přenesl výbornou formu z konce minulého ročníku a ukázal své kvality i na mezinárodní scéně.
* Spurs po 17 letech vyhráli na hřišti Arsenalu. Kanonýrům tak oplatili domácí porážku 1:4 z Carling Cupu, v němž dostali příležitost hráči širšího kádru.

Co se nepovedlo
* Drobný pokles ligové formy se vzhledem k první účasti v Lize mistrů dal očekávat. Spurs v Premier League trápí produktivita útočníků: Crouch dal v lize 1 gól, Pavljučenko 5, Defoe a Keane ani jeden.
* Tottenham udržel čisté konto pouze jednou a to hned v prvním kole. Spurs často inkasují jako první, s lepší defenzivou by na kontě měli více bodů. K nejistotě v zadních řadách přispívají častá zranění.
* David Bentley byl před pár lety pasován za nástupce Davida Beckhama. V této sezoně nastoupil pouze do 2 ligových zápasů. Robbie Keane na tom se 6 utkáními není o moc lépe.

Jak dál?
Když už jednou Ligu mistrů okusíte, tak v ní chcete zůstat navždy. Pro Spurs je klíčové, aby se kvalifikovali do příštího ročníku. Klub je pod Harrym Redknappem na cestě vzhůru a evidentně se chce probít mezi elitu. Tottenham má v plánu postavit nový stadion. Čtyřbodová ztráta na čtvrté místo může být snadno smazána. Případný neúspěch by nebyl tragédií, ale fandové jsou z poslední doby zvyklí pouze na kroky vpřed.


6. SUNDERLAND: 18 z., 27 b. (21:18) - 09/10: 21 b. (25:28)

Co se povedlo
* Pohled na tabulku musí činit fandům Black Cats radost. Na domácím hřišti Sunderland ještě neprohrál. Reálně lze mluvit o útoku na poháry.
* Jordan Henderson si svými výkony řekl o povolání do reprezentace.
* Útok Sunderlandu už není tolik závislý na kanonýrovi Bentovi (7 gólů). Danny Welbeck, jenž je v klubu na hostování z Manchesteru United, dal už 5 branek. Stejný počet nastřílela i rekordní posila Asamoah Gyan. V celé minulé sezoně přitom pětigólovou hranici překročili pouze Darren Bent a Kenwyne Jones.

Co se nepovedlo
* Pětigólový příděl od Newcastlu United musel fanoušky hodně bolet.
* Kapitán Lee Cattermole byl v této sezoně už dvakrát vyloučen, jednu červenou kartu mu navíc rozhodčí odpustili.

Jak dál?
Sunderland v posledních 4 letech od postupu do Premier League velmi čile obchodoval na přestupovém trhu. Steve Bruce na severu Anglie vytvořil solidní kádr, který může své ambice od pouhé záchrany v soutěži přeměnit na boj o vyšší příčky. Liverpool, Aston Villa a Everton prožívají horší časy a Sunderland může někoho z nich nahradit v první sedmičce. I kdyby teď postup do evropských pohárů ještě nevyšel, budoucnost klubu pod vedením Bruce vypadá slibně.


7. BOLTON WANDERERS: 18 z., 26 b. (30:25) - 09/10: 18 b. (26:36)

Co se povedlo
* Duch Garyho Megsona je pryč. Owen Coyle do základní sestavy přivedl pouze Holdena a Petrova a Bolton hraje o poháry.
* Tým se zbavil nálepky nekopů. Pod skotským manažerem hraje atraktvní fotbal, jehož výsledkem je 4. nejvyšší počet nastřílených gólů.
* Johan Elmander dal už 8 branek. Na stejný počet gólů potřeboval předchozí dvě sezony. Výkony Kevina Daviese neunikly pozornosti Fabia Capella, v reprezentaci si zahrál i Gary Cahill.

Co se nepovedlo
* Za výkony na hřišti nemůže být Bolton kritizován, patří k nejpříjemnějším překvapením ročníku. Špatnou zprávou pro fanoušky je fakt, že Elmander zatím nepodepsal nový kontrakt.

Jak dál?
Bolton oznámil za minulý finanční rok ztrátu 35 milionů liber. Dluh klubu vzrostl na 93 milionů. S průměrnou návštěvností 23 tisíc se nedají dělat zázraky. Na severozápadě Anglie je největší koncentrace fotbalových klubů na světě a noví fandové se hledají těžko. Bolton tak může být donucen prodat některé hráče z finančních důvodů. O odchodu Cahilla se mluví už delší dobu, Elmander navíc může v létě odejít zadarmo. Situace nemusí být kritická, klubové pokladně zlepšené výkony na hřišti pomohou. Postup do Evropské ligy by byl sladkou odměnou pro fanoušky, kteří s klubem po odchodu Allardyce zažívali spíše špatné časy.


8. NEWCASTLE UNITED: 17 z., 22 b. (27:26)

Co se povedlo
* Po postupu z Championship se Newcastle nachází ve středu tabulky.
* Kromě demolice Sunderlandu si Magpies připsali další skvělé výsledky: 6 gólů Aston Ville, výhru na Emirates, čtyřgólové vítězství na Stamford Bridge v Carling Cupu.
* Andy Carroll se pomalu ale jistě stává hvězdou soutěže, dal už 10 branek. Osmigólový kapitán Nolan mu zdatně sekunduje. Joey Barton ukazuje, že je přes všechny své chyby velmi dobrým fotbalistou.

Co se nepovedlo
* Odvolání populárního Chrise Hughtona uprostřed sezony vyvolalo vlno nevole mezi příznivci klubu.
* Newcastle trápí nevyrovnané výkony, doma prohráli s Blackpoolem, Stoke a Blackburnem. Na Boltonu dostal 5 gólů a z tohoto zápasu si oba střední obránci odnesli třízápasový trest.
* Andy Carroll se na stránkách novin objevoval nejen z fotbalových důvodů. I Capello mu vzkázal, že by se měl poučit ze svých chyb.

Jak dál?
Hlavním cílem nováčka soutěže by stále měla být záchrana. Alan Pardew by toho měl se současným kádrem bezpečně dosáhnout. Bude zajímavé sledovat, jakou přestupovou strategii klub zvolí do budoucna. Newcastle se může vždy spolehnout na vysokou podporu fanoušků. Pod rozumným vedením by se mohl severovýchod Anglie opět dočkat lepších fotbalových časů. Majitelem klubu je však stále Mike Ashley, takže stát se může cokoliv.


9. LIVERPOOL: 17 z., 22 b. (21:22) - 09/10: 27 b. (34:23)

Co se povedlo
* Příšerní majitelé Gillett a Hicks jsou konečně pryč.
* Reds se v posledních týdnech zmátořili a alespoň na domácím hřišti se jim daří. Kromě toho postoupili v Evropské lize z prvního místa.

Co se nepovedlo
* Potvrdil se ústup ze slávy, na Ligu mistrů může Liverpool zapomenout. V Premier League se několik týmů zlepšilo, zatímco Reds stagnují.
* Roy Hodgson není mezi částí fanoušků příliš oblíben. Zatím je nedokázal přesvědčit, že má na to, aby vedl Liverpool. Neschopnost vyhrávat zápasy venku je zásadním problémem. Domácí vypadnutí z ligového poháru se čtvrtiligovým Northamptonem Town si anglický manažer také za rámeček nedá.
* Joe Cole s lukrativní čtyřletou smlouvou prozatím nevypadá jako ta nejlepší investice.

Jak dál?
Vše záleží na tom, jak se k podpoře klubu postaví nové americké vedení. Tým evidentně potřebuje posílit a k tomu bude potřeba nemálo financí. Otázkou také je, zdali u přebudování kádru bude Roy Hodgson. Ten nejspíše dostane čas do konce sezony, ale v létě by mohl Liverpool sáhnout po někom, kdo ve fotbale zažil více úspěchů.


10. BLACKPOOL: 16 z., 22 b. (24:29)

Co se povedlo
* Tým pasovaný na jasného sestupujícího se stal příjemným oživením soutěže. Na hřištích soupeřů se mu daří dokonce lépe než na Bloomfield Road. Blackpool venku porazil Wigan, Newcastle, Liverpool a Stoke.
* Blackpool se baví fotbalem, jeho hra je vyváženou směsí bojovnosti a kreativity. Kromě toho se svérázný manažerem Hollowayem nikdy nebude nuda.
* Nejlepší na všem je, že Blackpool v Premier League působí více než důstojným dojmem, i když klub operuje s velice skromným rozpočtem. Hráči pobírají mnohem nižší platy než jinde. Blackpool je také jediným klubem, kde povinnost platit poplatky agentům stojí na samotných fotbalistech.

Co se nepovedlo
* Charlie Adam na klubu vysoudil 25 000 liber za nevyplacené bonusy. Blackpool počítá každou libru, a to může být zdrojem vnitřního napětí. Předseda klubu Karl Oyston rezignoval na svou funkci v úvodu sezony s tím, že jeho šetřivý přístup není vhodný pro Premier League. Blackpool na svém stadionu ani nemá vyhřívaný trávník.
* Ian Holloway prohlásil, že rezignuje, pokud mu Premier League udělí pokutu za to, že pro zápas s Aston Villou udělal 10 změn v sestavě. Minulý rok byl nastaven precedent, když Mick McCarthy byl potrestán za stejný čin v utkání proti Manchesteru United.

Jak dál?
Blackpool si nyní užívá svou chvíli slávy a jen málokdo mu jeho úspěchy nepřeje. Vzhledem k velmi vyrovnané soutěži ještě nemají Seasiders úplně vyhráno, ale jsou na dobré cestě k záchraně. Budoucnost nám ukáže, zdali je jejich skromný projekt dlouhodobě udržitelný. Milionářská Premier League nezná slitování. Ian Holloway dal dohromady silný kádr. Dokáže se Blackpool vyrovnat s tím, pokud mu velké kluby přetáhnou současné opory týmu?

Autor: Martin Hájek

Komentáře (247)

Přidat komentář
miky10

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkné shrnutí Jinak jsem zvědav koho si Roy přivede. Snad se situace zlepší a liverpool zase bude hrát FOTBAL.

Reagovat
smazaný uživatel

taky doufám

Reagovat
smazaný uživatel

mate niekto nejake navrhy? alebo ste poculi nejake zaujimave info? lebo to co pocujem sa mi vobec nelubi...

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel zatím nevíme vlastně vůbec nic. Dá NESV vůbec nějaký prachy na přestupy a nebo naopak bude "utrácet jako dívý" ? Vydrží Roy do konce sezóny a nebo dostane vánoční dárek v podobě padáku ?

Těch spekulací okolo našeho kádru je opravdu neskutečný množství a momentálně se nedá věřit vůbec ničemu.

Reagovat
smazaný uživatel

to je uplne o prde, treba to stabilizovat a priviest aspon 3-4 kvalitnych hracov

Reagovat
smazaný uživatel

Jak tak čtu tak si myslím že NESV má v úmyslu jít tou pomalejší cestou. Vše si dobře rozmyslet. Takže nějáké velké prachy na posily nečekám a jestli teď někdo v zimě přijde tak počítám s jednou maximálně dvěma posilama.S nějákou vetší reorganizaci kádru to vidím na léto. Co se týká Roye tak myslím, že pokud teď nezačneme prohrávat jeden zápas za druhým a nepodaří se získávat už ani remízy, tak roy vydrží minimálně do léta. Pokud se hra nezlepší a budeme tam kde jsme, tak Roy snad v létě půjde. Taky si nejsem jistý zda Roy je ten pravý na posilování A čeho se nejvíc bojím je, že pokud se hra do léta nezlepší, tak Nando pujde. A ani bych se mu nedivil.

Reagovat
Chazy

Je zajímavý, že uvažují takhle, ale v Bostonu utrácejí největší prachy ze všech týmů

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je to jenom muj nazor na prozatimní články. Možná se mýlím a vrazí do toho dost peněz. Snad ale ne jako city:za hodně peněz malo muziky. Připadají mi NESV jako rozumní lidé a snad mají s liverpoolem dlouhodobou vizi.

Reagovat
Chazy

Já myslím, že na LFC budou srát, udrží to v chodu a dál budou cpát prachy do MLB

Reagovat
smazaný uživatel

taky možnost no doufám že to tak ale nedopadne GaH měly taky zezačátku kecy, tak snad to bude s NESV něco uplně jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Počítám s tím že lpool se jejich prioritou nestane a Red Sox zustane na 1. místě. Ale snad se na lpool uplně nevyserou a nějáké prachy tam zainvestují

Reagovat
smazaný uživatel

udělal sem si snídani a jdu číst

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuju Martinovi Hájkovi za tento článek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miky10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Blackpool je hodne prijemny oziveni souteze. Pri jejich zapasech se nenudim. Byl bych rad,kdyby Spurs preskocili Chelsea a opet se kvalifikovali do LM.

P.S. doufam,ze mas uz pripravenou flasku dolare

Reagovat
smazaný uživatel

105% souhlas

Reagovat
$dolar$

Nakonec vyhraje City a zadna flaska nebude potreba

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,ja na ne skoro zapomnel. Na ten tym,kde se vetsina hracu hada s trenerem,kapitan chce jeden mesic koncit s fotbalem,dalsi mesic chce odchazet z klubu....Urcite vyhrajou

Reagovat
smazaný uživatel

bravo ...moc pěkný, doufám, že bude něco podobného i z Bundesligy

Reagovat
smazaný uživatel

super článek

Reagovat
kiwwi

parada, da sa suhlasit skoro so vsetkym

Reagovat
xfox88

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Inna Puhajková: Sváteční večeři přiveze Jágrovi v umělohmotné piksle

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"Spurs po 17 letech vyhráli na hřišti Arsenalu. Kanonýrům tak oplatili domácí porážku 1:4 z Carling Cupu, v němž dostali příležitost hráči širšího kádru."

Hehe, už mám i DVD.

Reagovat
Chazy

Hehe. Zdůrazňování toho, jak je výjimečný, vzácný a náhodný, když Spurs porazí Arsenal, jen poukazuje na to, o kolik je to menší, bezvýznamnější a slabší klub .. To máš jak bruce a Aaron, tři roky o tom mluví, vzpomínaj a mezi tím je zase Arsenal drtí zápas co zápas. A ty budeš dalších 17 let koukat na DVD. Fakt sranda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo řiká, že mám jen DVD z tohoto zápasu? Arsenal nás jinak opravdu drtí zápas co zápas.Letos výhra a remíza + ještě zápas na WHL. Loni jsme je porazili, předloni 2 remízy, ale zápas co zápas dostáváme, ano.

Reagovat
Chazy

Vždyt to píšeš sám "Spurs po 17 letech vyhráli na hřišti Arsenalu" a stejně pokud si dobře vzpomínám, tak rok před těmi úžasnými dvěma remízámi (z čehož ta 4-4 byl luck jak prase ) zas AFC vyhrálo oba a ani se nezapotilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham sem si za poslední tři roky docela oblíbil a Arsenal naopak moje sympatie ztratil, ale tahle dominance Kanonýrů je prostě fakt. Kohouti z nich mají neskutečný komplex a v rámci PL snad není víc jednostranné derby než Arsenal - Tottenham.

Reagovat
smazaný uživatel

To byla jen narážka na ten zápas, ty jsi začal mluvit o jiných, tak jsem to upřesnil.

Reagovat
SunFells

Uh, stává se z tebe fanoušek

Reagovat
Amos

Taky jsem si řikal , my fanoušci Arsenalu jsme smetánka společnosti

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný článek na čele bych jenom prohodil modráky za Spurs a budu spokojenej ...a taky přeju Blackpoolu záchranu!

Reagovat
smazaný uživatel

blekpůl se zachraní určitě

Reagovat
smazaný uživatel

přál bych jim to

Reagovat
smazaný uživatel

to bych netvrdil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Dimitar Berbatov hrál v několika zápasech jako Pelé. no nevim, nevim, ale budiž

Jinak já jsem sám překvapen, jsme po 16 zápasech na čele...před sezonou bych tomu určitě nevěřil, protože jsem letos čekal docela propadák...úvod sezóny mě přesvědčoval o tom, že nejspíš budu mít pravdu, ale postupem času ty výkony šly nahoru a sbíraly se důležité body...celková hra není optimální, ale to už jsem si tak nějak zvykl...

pro mě největší plus sezony jsou Rafael a Nani + obraná fáze v čele s Vidičem a Riem...v některých zápasech to opět vypadalo jak za starších časů, kdy byli tihle dva neprostupní...Rafaelovi dlužím velkou omluvu a vypadá to, že to bude doopravdy příslib do budoucna...

největší zklamání je Hargreaves a Valencia...není to až tak zklamání, jako prostě neuvěřitelná smůla a obrovská škoda...

příslib do budoucna jsou Chicharito a Wazza, který se už postupně dává do kupy...jen ať mu to vydrží a začne dávat góly...

před sezonou bych to nečekal, ale teď pevně věřím v titul

Reagovat
j_mrazik

Největší zklamání je Carrick. Ten kluk je hotovej.

Reagovat
herbage

Proti nám zahrál lépe než Fletcher a v jiných zápasech jsem ho neviděl, takže hraje dobře

Reagovat
Swarley

no ono to bylo způsobený spíš tím, že poslední zápasy hraje Fletcher úplnou tužku...

Reagovat
Swarley

tak Carrick byl už hotovej loňskou sezónu, tak jsem ho tam nezařazoval...ale jinak máš pravdu...nevim, co se s ním stalo, ale nevypadá to, že by se to mělo zlepšit...uvidíme...

Reagovat
j_mrazik

Ono je pravda, že se tihle dva s formou vyloženě potkali. Anderson jako varianta do střední zálohy není moc platná.

Reagovat
vodka

Anderson taky v posledních zápasech zahrál výborně... momentálně nejlíp hrající střeďák...

Reagovat
Chazy

Takže budoucnost středu Brazílie bude Anderson - Lucas?

Reagovat
vodka

Lucas nevim, ale Anderson by mohl každopádně nechápu, jaktože předtím není schopný načasovat pořádně ani jednu přihrávku a najednou mu ot vychází....

Reagovat
kiwwi

mal pred podpisom novej zmluvy

Reagovat
herbage

Ne, ale Lucas, Denílson, Anderson ano

Reagovat
Chazy

Reagovat
Swarley

Reagovat
SunFells

A Sandro s Ramiresem je budou jistit

Reagovat
Swarley

no bohužel jo

Reagovat
vodka

proč bohužel? pokud bude podávat takové výkony, tak s ním nemám sebemenší problém, Anderson je svým silovějším stylem dost netypický brazilec, navíc je mnohem sympatičtější, než ten portugalec...

Reagovat
Swarley

no to je jen můj subjektivní pohled na něj, prostě ho nemám vůbec rád...už delší dobu jsem chtěl, ať se pakuje...jenže to jsem chtěl i u Naniho a teď je to jeden z nejlepších hráčů...

já ten střed mám rád prostě ostrovní...Carrick(ve formě), Fletcher nebo Scholes...ale jak říkám, teď se nebavím až tak o výkonech, jako o sympatiích...

Reagovat
vodka

já bych teda poslal 100x raději do prdele Naniho, než Andersona...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho tam taky rád poslal, ale bez něho by šel do prdele Man Utd. A navíc tak nějak počítám s tím, že až bude definitivně poslán do prdele, tak opačným směrem připutuje dost peněz na tři další křídla světových parametrů.

Reagovat
Swarley

já jsem je chtěl vypakovat oba, když jsem je poprvé viděl...ale ono je to prostě asi jen o zvyku...

Reagovat
kiwwi

Reagovat
kiwwi

Reagovat
j_mrazik

Šel hodně dolů. Je nesoustředěnej, vypadá líně a jeho profesorská hra má trhliny...

Reagovat
kiwwi

dufam ze stale hovoris o Carrickovi z minulej sezony

Reagovat
j_mrazik

No pořád nepředvádí, na co jsme byli zvyklý. Takhle jsem to bral... že mám prostě větší očekávání.

Reagovat
vodka

no, nehraje v té životní formě, co měl, ale předvádí teď fakt skoro bezchybné výkony, sice nedá nic moc navíc, ale odvede si konečně svůj džob dobře...

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje hodnoceni jeho hry je uplne mimo misu. Loni byl hroznej,ale letos uz nehraje tak spatne. Furt to neni ono,ale urcite lepsi jak loni.

Reagovat
vodka

v posledních cca 3 zápasech hrál už hodně dobře... předtím nejhorší hráč...

Reagovat
Swarley

to je pravda, ale pořád to má do jeho nejlepší formy hodně daleko...

Reagovat
vodka

no ty poslední výkony ani ne... nekazí, slušně brání, nepřihrává alibisticky jenom do stran...

Reagovat
Swarley

já nevím, mě k tomu prostě pořád něco chybí...ale tak tehdy měl formu jako hrom, jak píše o kousek níž Chazy...takže mám možná jen přehnaný nároky

Reagovat
vodka

tak předtím byl ve formě životní, kdy byl jeden z nejlepších CM na světě... to trochu víc běhal a vycházeli mu všechny přihrávky dopředu...

Reagovat
Swarley

ono se lehce na to zvyká a člověk by to potom tak chtěl pořád

Reagovat
j_mrazik

Taky si říkám, jestli po něm nechci náhodou moc.

Reagovat
kiwwi

tak vsetci videli co dokaze ked je v top forme

Reagovat
Tomanatura

"Dobře" hrál v roce 07, výborně v 08, teď hraje podpůrměrně, před pár zápasama tragicky. Hráč na rozšíření kádru, nic víc.

Reagovat
vodka

v těch posledních zápasech nai náhodou podprůměrně nehrál...

Reagovat
Tomanatura

Aha a Arsenal byl co? Zase se tam motal, nedal jedinou přihrávku dopředu. Akorát ho "zastínil" ještě horší výkon Fletche, ale v porovnání s Andersonem byl hrozný, tak jako vždycky. Ti předtím si už nepamatuju, nemám je v paměti, proti Arsenalu jsem se soustředil hlavně na něj.

Reagovat
vodka

tam zahrál dost nevýrazně, ale chyby nedělal, v obraně si počínal líp než Fletcher. jasně, kolem 16 AFC zahrál prdlačky, ale z naší půlky posílal balonů dopředu spoustu...

Reagovat
Tomanatura

Aha a můžeš mi nějaký takový balon, který měl hlavu a patu ukázat? Já jsem tam nenašel ani jeden.

Reagovat
vodka

nebudu si ten zápas kvůli otmu stahovat, pamatuju si minimálně 2 kvalitní přenesení hry na Rooneyho, měl pár velice pěkně načasovaných přihrávek na křídlo...

Mimochodem v obranné fázi toho z té zálohy odmakal nejvíc a Anderson hrál mnohem vysunutější, než on...

ale celé to vlákno je o hovně, kdo nechce vidět, nevidí...

Reagovat
smazaný uživatel

pod tu poslední větu bych se podepsal, sice to nebyla žádná sláva, ale propadák už vůbec ne...a dozadu byl velmi dobrý

Reagovat
kiwwi

omg preco porovnavas Andersona s Carrickom ked mali uplne ine ulohy v zapase

Reagovat
Tomanatura

Když už na mě reaguješ, tak to prosím nezačínej s něčím jako "omg".

Reagovat
Chazy

Víceméně jeho příchod vyhrál první titul po x letech a sesadil CFC, takže na to má právo a stejně ho budu uznávat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
kiwwi

no momentalne nevidim skoro ziadnu chybu (slabinu) v nasej zostave, snad len to lave kridlo ale ked Parkymu vyjde zapas tak je to ok...obrana je v super forme, utok sa dostava do super formy, v zalohe sa dostal do formy Carrick s Andym...v tejto konstalacii by to musel byt velmi smolny zapas aby sme prehrali zapas v PL...teraz uz len verit ze ta forma hracom ostane

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden ze dvou útočníků nestřílí góly. Od Rooneyho je ani tak nepožaduju, ale někdo by je dávat měl. Berbatov jich má sice požehnaně, ale z 8 gólů získal jenom 6 bodů. Pořád si myslím že největší slabina je střed zálohy, ten občas zahraje, občas ne. Pokud se nezraní někdo ze základu, speciálně Evra, Rafael , Nani a nebo Sar, tak by z toho titul mohl být.

Reagovat
kiwwi

v utoku naozaj problem nevidim, Berba tie goly dava, Rooney sa dostava do formy + Javier ukazal ze ako nahradnik dokaze skorovat ak dostane loptu, navyse skoruju aj zaloznici, dali sme najviac golov v lige (navyse mame este 2 zapasy k dobru) cize v goloch problem nie je...problem bola slabsia obrana (myslim obranu ako taku, nie len obrannu formaciu) na zaciatku sezony ale uz je to OK

Reagovat
smazaný uživatel

"Dimitar Berbatov hrál v několika zápasech jako Pelé."

Urážka Pelého, Berba mu nesahá ani po kotníky, hrál skvěle, ale srovnávat ho s králem fotbalu

Reagovat
vodka

Berba je král...

Reagovat
smazaný uživatel

V jednom zápase jako Pelé hrál. A navíc si myslím, že kdyby hrál Berbatov v Pelého době, tak by byl těžký king. Něco jako Zelenka kdyby se v Gambáč lize zakázalo běhat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pozor na jazyk pane. Lukáš Zelenka uměl-umí běhat. Akorát prý při tom vždycky mával divně rukama. Kotrba mu při tréninku dával běžkařský hůlky, aby to mávání trochu korigoval .

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Zelenka je v tomhle machr, krásně klame tělem. Když stojí tak vypadá že nikdy nemůže běžet a když běží tak vypadá že se nikdy nemůže zastavit.

Reagovat
kiwwi

nepoznam toho hraca ale ten pohyb si predstavujem nieco ako u Obertana

Reagovat
herbage

To na STV nedávali jízdu Sparty v Lize mistrů?

Reagovat
kiwwi

kto by sa na to kukal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kissak

Jsem moc zvědav jak daleko to v této sezoně dotáhne milovaný Newcastle. Pokud by se mu vyhly nedisciplinované výkony jednotlivých hráčů či případně zranění, myslím si že na horní polovinu tabulky by v pohodě mohli dosáhnout. Hlavně by to chtělo, aby se už Arfa vrátil zpět do sestavy. Moc a moc držím palce novému manažerovi Pardewovi, aby si získal srdce všech Magpies a udržel v týmu Taylora, Carrolla atd.

Reagovat
kubys

Moc zloby proti Brazilcům je zde. Rafael, Fábio, Anderson ftw. Škoda, že Possebon "skapal".

Reagovat
j_mrazik

Tvůj příspěvek k pochopení není moc.

Reagovat
kubys

Mistr Yoda já být.

Reagovat
herbage

Třeba mistr Yoda osvítil jej

Reagovat
kubys

Ffffuuuu

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Chazy

No a to jsme jeden čas měli pocit, že je z nich nejnadějnější. Neskutečnej přehled, výborně odebíral míče a rozehrával do stran. Nějaký kolmice za obranu teda tam chyběly, ale hru nebrzdil.

Kdo ví, proč neměl žádnej progres. To zranění proti Boro ho nějak moc neovlivnilo, už v tý době hrál hůř a hůř.

Reagovat
kubys

Právě, ze začátku byl perfektní, navíc mu i docela seděl anglický styl fotbalu. Ono, kdo ví, jak by to s ním vypadalo dále, kdyby se nezranil. Musíme si uvědomit, že Nani, C.R. a jiní se vypracovali taky po delší době. Kde on vůbec teď hraje?

Reagovat
Chazy

V Brazílii

Reagovat
kubys

Hmmm, ten kluk je asi už ztracený. Teď se dívám, že on si nekopnul ani v Braze. Ale snad si tam opět nastartuje kariéru jako třeba Nilmar. Rád bych ho v budoucnu ještě v Anglii, potažmo celé Evropě viděl.

Reagovat
Chazy

No oni ho hrozně rychle poslali zpátky, asi neměl po tom zranění fyzičku

Reagovat
kubys

Dávalo by to smysl. No, nic diskutoval bych déle, ale musím jít nakoupit proviant na dnešní výjezd.

Pro prospera - "uvidíme se" na hokeji.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to dobrý zápas A všechna čest Havířovským fanouškům, byli ste lepší než Vsetín a celkově to bylo asi nejlepší fandění hostů co sem tam kdy viděl. Kromě Prostějova samozřejmě. Jenom mám pocit, že vaši hráči nějak neunesli prohru.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kubys

Tak ty medvědy jsem neviděl, protože jsem byl ještě na stanici PČR

Reagovat
Chazy

Si právě pamatuju, jak to Possepobláznění vzniklo tím videem, co bylo na manutd.com ...

http://www.youtube.com/watch?v=bOrAH556oM8 Ale v CC hrál stejně dobře, škoda ho.

Reagovat
kiwwi
Reagovat
Chazy

Hehe, tak to ani nevím, že mělo i delší verzi

Reagovat
kiwwi

tak to je iny zapas

Reagovat
Chazy

No a já to ani neviděl. Ale to nevadí, stejně už je s ním asi fakt konec.

Reagovat
Tomanatura

Myslím, že on před tím jeho zraněním hrál fakt výborně, to zbláznění bylo docela oprávněné. Po něm už ale šanci nedostal, no.

Reagovat
vicinda07

super clanok, len by som opravil ze cattermolovi odpustili rozhodcovia uz minimalne 3 ciste cervene karty a to som este nevidel vsetky zapasy ale mam na mysli proti Stoke,Tottenhamu a Boltonu

Reagovat
smazaný uživatel

S Tottenhamem šlo o co?

Reagovat
smazaný uživatel

Úmyslný pokus o zranení protihráče

Reagovat
smazaný uživatel

Ale hovno, to tam zas jenom hledáš, co není.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Devil

Muj sen je vyhrat tento rocnik PL a dostat se v poctu vyhranych titulu pred Lpool.Doufam,ze to letos dokazem.V porovnanim s titulem je me LM celkem u pr.....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to já osobně chci vyhrát raději LM. A za rok samozřejmě PL.

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky chci .

Reagovat
smazaný uživatel

* Kapitán Lee Cattermole byl v této sezoně už dvakrát vyloučen, jednu červenou kartu mu navíc rozhodčí odpustili.

Reagovat
kiwwi

to mysleli tu teraz v sobotu?

Reagovat
smazaný uživatel

No, spíš jde o to, že jich ten moula mohl mít víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Vynikajúci článok, dobré čítanie, ďakujem.

Btw. s Chelsea súhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Ryan Nelsen

Reagovat
fantomas

"Špatnou zprávou pro fanoušky je fakt, že Elmander zatím nepodepsal nový kontrakt."

No...ne!

Reagovat
smazaný uživatel

chelsea si neumí vychovat mladé dobré hráče

Reagovat
fantomas

Novej Lampard nestačí??

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Se divím, že už ochabla i nedávná mánie s Manciennem, kterej byl branej téměř všemi fandy CFC jako novej Terry.

Reagovat
fantomas

No protože jednou přišel Chazy s Hrubasem, řekli všem, jakej je to tragéd, a bylo to...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

A nebylo to tak?

Reagovat
smazaný uživatel

Zavidi nam popularitu

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

A dalsi takovej... Ach, ta zavist

Reagovat
kiwwi

niekto tomu hovori zavist, niekto sudnost

Reagovat
fantomas

Tak že sou tu tihle dva respektovanější než ty, je prostě fakt a navíc se není čemu divit.

Reagovat
kiwwi

nebavime sa o ziadnej popularite

Reagovat
kiwwi

pice, chcel som napisat o respekte

Reagovat
fantomas

Pravda, já se o něm začal bavit. Ale tak s popularitou je to to samý v bleděmodrym.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja porad verim, ze presne tenhle hrac se stane stabilnim clenem zakladni sestavy CFC Presne tahle kvalita hracu je tak akorat pro Cukarnu

Reagovat
smazaný uživatel

Chcípni trotle

Reagovat
smazaný uživatel

Je ti teď líp? Zvednul sis trošku sebevědomí...?

Reagovat
smazaný uživatel

Moje sebevědomí je pořád na nejvyšší úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
terry

Reagovat
smazaný uživatel

kež by chelsea skončila po se zoně 5tá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

Ligu vyhraje MU, jelikož ost. týmy z popředí budou ještě hrát evropský poháry,kdežto MU vypadne hned v osmifinále LM

Ba ne, přál bych to buď jim nebo Tottenhamu z tý špičky

Reagovat
smazaný uživatel

Sunderlandu ne?

Reagovat
božský John

Ti mi nejsou sympatický, nevim proč...asi kvůli Brucovi a jeho megalomanskejm nákupům, to mi prostě k Sunderlandu nesedí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

On využívá prostředky, který dostává. Takový přestupy by asi dělal každej manažer na jeho místě. Otázka je, jestli by si vybral lepší hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Vybral.

Reagovat
božský John

Tak kvůli vedení, zas tak do toho nevidim ....a ti hráči,který si tam vodí mi taky nejsou zrovna dvakrát sympatický no ...čest výjimkám jako Gyan

Reagovat
smazaný uživatel

Vedení bych se nebál tvrdit, že je jedno z nejsympatičtějších v Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědav, kdy Ellisovi ty peníze dojdou.

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělej článek jen víc a víc takových

Reagovat
Pipo123

OT: Nicklas Bendtner by mohl v lednu odejít do Itálie. Podle listu Corriere dello Sport nabídl Arsenal dánského útočníka Laziu na půlroční hostování s opcí na trvalý přestup.

píše sa o tom stále a dookola dnes, pomohol by nám ? alebo sa stále hraje na drevácke krídlo a nevyužíva svojich predností ? .. no som zvedavý

Reagovat
Amos

nevím,jak jste na tom s útočníky , ale podle mě by vám pomohl , u nás si přes Chamakha a RvP moc nezahraje , ikdyž jsem u něj viděl nějaký pokrok v zakončování , stejně je pořád takový to "kopyto" s velkou hubou keců , potřebuje někam , kde se na něj bude sázet , aby trochu vyzrál mohlo by mu to sedět , ale je otázka , za jak dlouho dokáže proměnovat z velké části své šance , k čemuž u nás teď nemá šanci se dostat...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak předně to nebyla jeho chyba, že ho Wenger stavěl na křídlo. On si na nic nehrál, jen plnil taktické pokyny.

Jinak nevím jak je na tom Lazio s útočníky a jestli by bylo schopno využít takovejhle typ útočníka, ale asi by pomohl. Je ale pravděpodobnější, že pokud by měl odejít, tak to bude spíš v rámci Anglie (možná Německo). A hlavně se mi nechce věřit, že by odcházel v půlce sezóny, to spíš až v létě...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on nemá na co čekat, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To je otázka, no. Nevim, byl by to strašnej risk ho pustit teď. Protože jak znám Arsenal, ihned po odchodu Bedny by se zranil Šumák s Persiem do konce sezóny, takže bychom dohráli sezónu s Arshavinem na hrotu. Já myslím, že minimálně do konce sezóny to u nás vydrží.

Reagovat
smazaný uživatel

když už hostování, tak bych preferoval PL. To samé pro JETa... myslim, že třeba Wigan nebo Blackpool by o ně zájem měli.

Reagovat
smazaný uživatel

Blackpool

Reagovat
smazaný uživatel

co se směješ?? Já jim dost fandim a letos předvádí výbornej fotbal, ale mají celkem úzkej kádr...

Reagovat
hefy

Wigan rozhodně no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bendtnera fakt ne to už radši toho Kloseho

Reagovat
Josifek

Spurs.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

http://www.premierleague.cz/aktualne/komentare/hollowayho-sloupek-nechapu-majitele-v-blackburnu/?aktualitaId=6455

to je chlap...Blackpool sa musi zachranit uz len kvoli nemu...super nazory

Reagovat
mithro

Reagovat
fantomas

Hollowayho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Už zase. Kdy se ksakru ty základy češtiny naučí.

Reagovat
fantomas

Třeba chtěl do jednoho slova obsáhnout "holohlavýho Hollowaye"...

Reagovat
hefy

Reagovat
fantomas

* v jednom slově obsáhnout

Reagovat
smazaný uživatel

Benitez propusten z Interu

Reagovat
kiwwi

ten sa moze stahovat tak maximalne do Turecka...vyhorety trener

Reagovat
mithro

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo bude nástupce? Rijkaard?

Reagovat
kiwwi

to citas na Sky Sport? lebo oficialne nevidim nikde nic

Reagovat
smazaný uživatel

Zvladl jsem odvolat Hughtona, zvladnu i tohle

Reagovat
kiwwi

hh, ale toto ti narozdiel od Chrisa aj schvalujem

Reagovat
smazaný uživatel

Hughtonovo odvolani se taky ukaze jako spravny.

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý čtení

Reagovat
smazaný uživatel

Skvelej clanek

Reagovat
smazaný uživatel

Výborné čtení,díky. Spurs prosím vyšoupněte z top 4 ty nenažrané šejky i s těmi milióny a budu šťastný jako blecha!

Reagovat
smazaný uživatel

Přidávám se, víc takových článků

Reagovat
smazaný uživatel

Neví někdo, proč se nemůže změnit mezi zápasy deset hráčů v základu, jako za to chtěj potrestat Hollowaye?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože vedení PL si sedí na vedení?

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem právník, ať ti to vysvětlí někdo, kdo to vystudoval, ale Mickovi trest za to dali a tím vytvořili jakýsi judikát do dalšího podobného případu.

Reagovat
kiwwi

pretoze trener by mal do kazdeho zapasu postavit najsilnejsiu moznu zostavu

Reagovat
smazaný uživatel

A proto je stále záhadou, jak se dá zjistit, která sestava je silnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně si myslím, že je to proto aby slabší týmy pravidelně nerezignovaly na zápasy na OT a SB tím, že na ně pošlou béčko. Škodilo by to lize a sponzoři a televizní fanoušci by to neradi viděli. Podle mě vedení PL netrestá trenéry za to, že sem tam vemou do týmu mladíky a nebo hráče z lavičky, ale nerado vidí a nechce vidět, když tým doma třeba proti Fulhamu nastoupí v jedné sestavě, další zápas na OT má deset jiných lidí a následující zápas doma proti Wolves stejnou sestavu jako proti Fulhamu.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasné, že se nikomu nelíbí, když někdo něco vypouští. Ale jak proboha chce někdo někoho trestat na základě úvah, že když vyměníš deset hráčů v základu, poslal jsi horší sestavu? To prostě nedokážeš. Na to není vzorec nebo něco.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak reálně na to vzorec není. Ale už podle selského rozumu každý víceméně ví která sestava je nejsilnější. Respektive panuje obecná shoda o kvalitě hráčů a o tom, jak asi zahrajou proti soupeři té jaké úrovně.

Reagovat
smazaný uživatel

A na základě toho chceš udělovat pokuty?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechcu. Ale vedení PL jo. A všimni si, že se netrestají silné týmy které do zápasu (třeba Carling cupu) pošlou slabou sestavu, ale jenom slabé týmy které pošlou s favoritem slabou sestavu. Smyslem toho není šikanovat manažery, ale docílit toho, aby týmy schválně nevypouštěly zápasy a netaktizovaly s hráčama. To by pokřivilo celou soutěž.

Reagovat
smazaný uživatel

pošlou do zápasu s favoritem

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ale je to prostě blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Puvodne to pravidlo ale vzniklo proto, aby si manazeri nedovolili vypoustet zaverecna kola v PL, kdyz uz treba nemeli v tabulce nikoho, kdo by je mohl predskocit. Samozrejme je to priserna hovadina, prece nema 25clenny kadr proto, aby hralo porad dokola 11 hracu

Reagovat
kiwwi

tu druhu vetu si mohol vynechat lebo je to kravina

Reagovat
smazaný uživatel

Netusim, co tim chces rict...

Reagovat
kiwwi

ked sa na to pozriem zo strany FA, tak tych 25 hracov tam mas na to aby si mal nahradnikov v pripade zranenia, alebo ked zmenis rozostavenie trebars zo 4 zaloznikov na 5, alebo si manazer povie ze na tohto supera bude lepsi ten a ten hrac atd. Tych hracov tam nemas na to aby museli hravat. Hracov si samozrejme mozes tocit ale je blbe ked vymenis celu zostavu lebo si to urcite neurobil z vyssie menovanych dovodov. Ono to nie je az take blbe pravidlo...teda je lebo tym zhadzujes ostatnych hracov, kto je FA aby si povedala ze ten hrac je lepsi ako henten, je to zahanbujuce pre tych nahradnikov, ale ako inac udrzis manazerov aby to nerobili v kazdom druhom zapase?

Reagovat
smazaný uživatel

Achjo.

Reagovat
kiwwi

hmm

Reagovat
kubys

To je úplně jedno, snad má ty hráče, aby měl co nejvíce variant a je jen jeho uvážení, zda vymění sestavu nebo ne. Jinak "Tych hracov tam nemas na to aby museli hravat." je fakt super... Já osobně, když už bych někoho platil, tak bych chtěl, aby odváděl svou práci.

Reagovat
smazaný uživatel

Ztracis cas

Reagovat
Chazy

Ježiši, vždyť oni ti hráče platí a jejich cílem je je udržet, musí jim někdy dát šanci, je snad naprosto na rozhodnutí klubu, jak s hráčema zachází .. To pravidlo je největší nesmysl a je kritizovaný jak jen to jde a už se samozřejmě projednává jeho zrušení, ale tobě to i dává smysl. Když manažer usoudí, že nemá šanci vyhrát, je jen jeho volba, jak se zachová a nemá mu do toho kdo co kecat. Jestli je dobrou fanoušků nad dobrem jednotlivejch klubů, tak je to alarmující. Soupeř se připravuje na jinej tým a můžou náhradníci překvapit, speciálně když se snaží prosadit.

Zasahovat klubům do toho, jaký hráče nasadí, to je naprosto směšný. Proč rovnou společně se soupiskou před sezonou neodevzdat i nejsilnější 11 a založit komisi, která bude povolovat její změny? Ať fanoušci vidí jen to nejlepší, přece to je hlavní. Ty říkáš " ale ako inac udrzis manazerov aby to nerobili v kazdom druhom zapase" a já se ptám, proč jim v tom bránit? Jednou ten klub vedou, tak by měli mít možnost za něj taky rozhodovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
kiwwi

a ze kto ma problemy s chapanim pisaneho textu

"ked sa na to pozriem zo strany FA"

Reagovat
Chazy

Ale já ti říkám, že to pravidlo se pravděpodobně zruší, a to (logicky) právě ze strany FA. Je velmi pravděpodobný, že Holloway se obhájí a nebude potrestán a pak už tomu nic nebude bránit. To pravidlo existuje dlouho a nebylo využívaný, pak to jednou Wolves přehnali, tak se vytáhlo, to s Blackpoolem ale je jen taková chabá snaha dokázat, že to byl precedens a takhle se prostě bude podobná situace hodnotit. Ale právě z pohledu FA je to strašně problematický a naprosto nepraktický. Každej tým jednou za čas hodně pozmění kádr a oni za to nemůžou furt předvolávat manažery a hrozit jim trestem. Samozřejmě mezitím, co to udělali Wolves a nyní Blackpool proběhlo v PL několik zápasů, kde byla silně pozměněná sestava a pokud Blackpool potrestají, budou mít na stole x dalších případů na řešení, což jim samozřejmě Holloway předhodí. Takže ne, právě z pohledu FA je to pravidlo blbost.

" "

Reagovat
kiwwi

"ale tobě to i dává smysl" , "Ty říkáš"

ja uplne suhlasim s tym ze to pravidlo je blbost, nechapem co sa tu do mna obuvate (ale uz si pomaly zvykam)

Reagovat
Chazy

Ale vždyt jsi napsal "Ono to nie je az take blbe pravidlo"

Reagovat
kiwwi

...z pohladu FA samozrejme...to ze rokuju o jeho zruseni (a tym padom to aj oni povazuju za blbe pravidlo) som nevedel (ale aj tak si myslim ze FA si nemysli ze je to az take blbe pravidlo lebo by to zrusili uz davno)

Reagovat
Chazy

No možná nepovažují, ale každopádně s ním mají dost problému kvuli Hollowayovi Pokud tím pravidlem dosáhnou rezignace asi nejpopulárnějšího manažera EPL, tak maj prostě problém, speciálně když se to pravidlo považuje za nesmyslný.

Reagovat
kiwwi

sak toto...ak si postavia hlavu tak Holloway rezignuje a maju problem, ak ho nechaju byt, tak to pravidlo mozu rovno zrusit lebo ho uz nikto nebude brat vazne...neriesitelna situacia pre FA v duchu aj vlk syty aj koza cela - proste furt z toho vyjdu jak kokoti

Reagovat
Chazy

No nemělo se to vůbec vytahovat .. Já třeba měl vždycky rád, když si tým zajistil titul a pak dával šanci mladíčkům, často překvapili a odehráli skvělej zápas, jako třeba MU prot Hull, kde dal Gibson ten úžasnej gól. Teď aby hrála plná sestava i když o nic nejde.

Mně se hlavně nelíbí, že takový pravidlo může vzniknout. Vždyť to vůbec nedává smysl, že má vedení PL právo mluvit do sestav jednotlivejch klubů. Za chvíli budou moct ovlivňovat výsledky zápasů tak, aby bylo o co hrát a byl závěr sezony zajímavej.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele