Sezona na ho***, ulevil si Carvajal. Solari se vzdát nehodlá
Trenér Realu Madrid Santiago Solari nehodlá ani po senzačním vyřazení mužstva z Ligy mistrů rezignovat. I sami hráči v čele s obráncem Danim Carvajalem ale připouští, že sezona pro královský klub prakticky skončila, protože už jsou bez šance na jakoukoliv trofej.
Real zažil týden hrůzy, během nějž utrpěl dvě domácí porážky s Barcelonou. První jej vyřadila z domácího poháru, druhá v podstatě odstřihla od možnosti zabojovat o ligový titul. Další domácí výbuch proti Ajaxu pak ukončil kralování Realu na evropské scéně. Další triumf ke třem výhrám v Lize mistrů za sebou už Bílý balet nepřidá.
"Nedokážu vysvětlit, co se stalo. Nikdo to neumí. Nikdy jsem se necítil tak špatně," vykládal po duelu s Ajaxem obránce Dani Carvajal. "Soupeř byl lepší než my a zasloužil si vyhrát. Tento týden jsme prohráli úplně všechno. Musíme dál bojovat, vždyť jsme profesionálové. Ale tahle sezona je pryč. Stojí prostě za ho***," dodal Carvajal.
Zklamaný byl i trenér Santiago Solari, který na podzim převzal tým po úvodních nezdarech a debaklu v prvním El Clásicu sezony od Julena Lopeteguie. Výrazně pozvednout se mu ho ale nepodařilo. "Nepřišel jsem ale k mužstvu v těžké chvíli proto, abych to teď vzdal," zaplašil Solari myšlenky na případnou rezignaci.
"Musíme zůstat klidní, jak to jen v této těžké situaci jde a ukázat charakter. Real Madrid je větší než my všichni a všechno, co mu odevzdáte vám vrací, možná ještě daleko silněji, než mu to dáváte," prohlásil kouč.
Real zažil týden hrůzy, během nějž utrpěl dvě domácí porážky s Barcelonou. První jej vyřadila z domácího poháru, druhá v podstatě odstřihla od možnosti zabojovat o ligový titul. Další domácí výbuch proti Ajaxu pak ukončil kralování Realu na evropské scéně. Další triumf ke třem výhrám v Lize mistrů za sebou už Bílý balet nepřidá.
"Nedokážu vysvětlit, co se stalo. Nikdo to neumí. Nikdy jsem se necítil tak špatně," vykládal po duelu s Ajaxem obránce Dani Carvajal. "Soupeř byl lepší než my a zasloužil si vyhrát. Tento týden jsme prohráli úplně všechno. Musíme dál bojovat, vždyť jsme profesionálové. Ale tahle sezona je pryč. Stojí prostě za ho***," dodal Carvajal.
Zklamaný byl i trenér Santiago Solari, který na podzim převzal tým po úvodních nezdarech a debaklu v prvním El Clásicu sezony od Julena Lopeteguie. Výrazně pozvednout se mu ho ale nepodařilo. "Nepřišel jsem ale k mužstvu v těžké chvíli proto, abych to teď vzdal," zaplašil Solari myšlenky na případnou rezignaci.
"Musíme zůstat klidní, jak to jen v této těžké situaci jde a ukázat charakter. Real Madrid je větší než my všichni a všechno, co mu odevzdáte vám vrací, možná ještě daleko silněji, než mu to dáváte," prohlásil kouč.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Útočník Vinícius z Realu si poranil nohu a nepřijede do Prahy
06.03.2019, 21:53
Historická výhra neuvěřitelného významu, prohlásil trenér Ajaxu
06.03.2019, 11:43
Nejlepší fotbalový zápas, jaký jsem kdy odehrál, rozplýval se Tadić po Realu
06.03.2019, 08:55
Real v LM senzačně končí, Ajax mu nasázel čtyři branky
05.03.2019, 23:16
Nezasloužili jsme si prohrát, říkal po El Clásicu Carvajal
03.03.2019, 10:11
Padli jsme se ctí, řekl trenér Realu po prohře 0:3 s Barcelonou
28.02.2019, 10:51
Komentáře (206)
Přidat komentářBenzema je na h****
Tak ale není sám, ten kádr potřebuje obměnit a přivést hráče, kteří maíj motivaci něco vyhrávat, tahle garda vyhrála už úplně všechno.
ako sorry, ale vcera tam makali cely cas 3 hraci. Vinicius kym sa nezranil, Modric a Karim.
to, ze Kroos dpc nespravi 2 kroky navyse ked treba, ze Varane z 5 metrov netrafi hlavou odkrytu branu, ze carvajal z 10 lopt pokazi 8 je podla mna dolezitejsie jak to ze karim nenahradi 50goloveho ronalda ked sa tam vpredu sam proti 2-3 obrancom musi bit.
Co tam jako udělal Karim? Ten lempl byl opět úplně k hovnu. Jo sorry, měl jeden průnik od lajny po kterém netrefil bránu a druhej kdy ani netrefil míč sám před brankářem. Varane je stoper a stejně byl včera lepší v útoku než náš nejlepší hroťák na světě.
z toho co mame k dispozicii je karim urcite na hrote najlepsi, neviem co tu meles nieco o najlepsom hrotakovi na svete... to ze dostal niekde pri 16tke dohromady asi 3 dobre lopty podla mna nebude tak celkom jeho chyba. mozno keby kroos makal vcera tak ako karim tak to takto dopadnut nemuselo. a pri tej druhej sanci vobec neviem preco nezakoncoval modric ale sam pred brankarom tam este vymyslal nejake zbytocne zlozite riesenia. ta sanca by sa vobec nezrodila keby karim nebol v napadani taky dorazny, to ti asi uniklo.
ja si nerobim iluzie ze benzema golovo nahradi CR ale na rozdiel od niektorych nasich hviezd som asi nemal pocit, ze by niekedy nesiel na 100%.
Jo to je ale k pláči že z toho co máme je nejlepší. No tím sem narážel na Perezova slova o nejlepším hroťákovi na světě. Jo za stavu 1:4, když už byl Ajax hlavou jinde tak napadal.
nesplietaj, behal tam cely zapas. a to co povie perez ma absolutne nezaujima, lebo perez je posledne roky totalne mimo. karim sam o sebe nikdy ako o najlepsej 9tke na svete nehovoril. to ze v lete neprisiel nikto k nemu do utoku je chyba vedenia.
Tady má janinho ale pravdu. Modrič zbytečně nahrával, když mohl zakončovat. To podle mě ale je furt mentalita celého týmu, že předtím se to hrálo na Ronalda, teď tam není, ale ti hráči to furt nevezmou na sebe. Benzema není a asi ani nikdy nebyl ani v top 5 strikerů, ale je tam vidět snaha hrát. Sledoval jsem delší dobu "nejlepšího" hroťáka, což by údajně měl být Kane. Ne každý zápas, ale většinu těch "klíčových" pro Tottenham. Ten týpek mi připadá neskutečně líný, nejde bojovat o balón, nejsou od něj nějaké větší náběhy, často i ztrácí míč, nedokáže se přizpůsobit jiné formaci stylem, že by přešel na křídlo nebo na ofenzivního záložníka. Má ale tým, který mu ty góly skoro naservíruje pod nos. Trippier pěkné centry, taky to byla v tottenhamu nejlepší dvojice co se týče přihrávky a gólů. Eriksen taky umí a Son tam kolikrát odvede pozornost obránců aby to Kaneovi ulehčil. Benzema mi příjde jako přesný opak. Je mnohem komplexnější, většinou chce vybojovat každý balón, napadá rozehrávku, podporuje křídla nebo tam zaskočí, tahá na sebe hráče a náběhy taky nejsou úplně k zahození. Jen nemá prostě takou přesnost a nedostává tak dobré přihrávky aby mohl zakončovat hned. Viz. Modričova přihrávky na paty. Tím nechci Kanea shazovat, furt je to dobrý útočník, podle mě na TOP 5 taky nemá, ale TOP 10-15 určitě. Jen mě už vadí, jak na Benzemu jen hejt. Když odehraje parádní zápas, dá nějaký ten gól, tak stejně lidi tady na EF ho neocení a když se prohrává, tak se hned nadává především na něj, i když byl z té 11tky jeden z těch lepších výkonů.
Druhej si sám vybojoval. Že mu špatná záloha a příšerná křídla nedají pořádný balón není jenom jeho chyba
Real je na h**** letos.
Pád musel přijít, no, nic nečekaného, ještě k tomu když Real nikoho nekoupil. Real takovou sezónu přežije. Konec konců vyhráli 3x LM, jsou na tom lépe než drtivá většina klubů, ne-li všechny.
To určitě
A ne snad?
Real je jeden z těch klubů, kterým stačí jedno povedené přestupové období a můžou zase dominovat. Navíc mají finanční prostředky na to, aby si to povedené přestupové období mohli usnadnit.
To je logika jako nekde z prdele - vyhrali jsme 3x Ligu Mistru, tak jedna nebo dve neuspesne sezony pro nas nic neznamenaji a jedeme dal
A co přesně se stane tak hrozného? Ok vypadli, obmění kádr a zase si budou terorizovat Evropu. Bylo očekávané, že přijde pád a po přestupovém období bylo jasné, že to skončí nějak takhle. Každej tým si vybere horší sezónu a zrovna tenhle Real na to má právo.
Tohle bys tvrdil i vloni, kdyby se tak stalo (jako jediní přece obhájily, nikomu se to nemusi povést už), ale kdybys měl možnost se zeptat kohokoliv z Realu, tak určitě nikdo nečekal, že budou bez jedine trofeje - a pokud někdo zahajuje s tímto pocitem sezónu nebo dokonce tímto chce omlouvat současný stav, tak by v tom klubu neměl co dělat.
Když to převedu do analogie úspěšně firmy, která 3 roky slušně vydělávala a pak nastane rok, kdy byly v totální ztrátě, tak to taky není očekávané a všechny to sere. Takhle to bereš jen ty, jako fanda u TV, ale v tom klubu to prostě srazí morálku a projeví se to na dalších výsledcích v lize.
je tomu tak
Snad všichni fanoušci na světě to čekali a všem to bylo jasný, že po tom co udělali s tím kádrem to jinak dopadnout nemůže. Když se v té firmě po 3 úspěšných letech vyrobí například na hovno nějakej výrobek, tak samozřejmě očekávají snížené zisky atd. Nikdo nemůže čekat, že budeme furt každý rok vyhrávat všechno. To by nešlo i kdyby ten tým byl jasně nejlepší ve všem.
Všechno jste nevyhráli nikdy. To se povedlo jen pár týmům.
A já snad říkám že jo?
Srovnáváš nesrovnatelné. Ve Španělsku jsou dva týmy, od kterých se každou sezónu očekává titul a vyhrát ho může jen jeden. V LM jsou každý rok minimálně 4 týmy, které si dávají za cíl jen zisk trofeje. Není možné, aby jeden tým každý rok vyhrával, i proto je úspěch Realu a 3 trofeje v LM tak neskutečný. Generační obměna je nevyhnutelná a bude těžká a drahá. Nejen kvůli věku hráčů, ale taky kvůli motivaci. Tohle se neřešilo třeba u repre Španělska nebo Německa a jak to dopadlo. Real teď potřebuje, aby pár hráčů odešlo (pravděpodobně to bude Modrič, Bale, možná Marcelo, Carvajal nebo Benzema) a musí sehnat náhrady nebo posily na slabší posty (Icardi, Hazard/Neymar, Eriksen, možná stažení Hakimiho z Dortmundu, někdo na střed obrany jako dlouhodobá náhrada za Ramose). A jsou holt hráči, jako třeba Ramos, Marcelo nebo v minulé sezóně Ronaldo, které prakticky nahradit nejde. Takováhle změna je a bude neskutečně těžká, ale můžeme ji zvládnout. Jen to nebude hned.
Ale jednou to prostě přijít muselo, každá firma má prostě někdy ten katastrofální rok
Tak to mel uz kazdej klub vcetne Chelsea ty decko
Tvůj intelekt má hodnotu pokojové teploty nebo jaké máš omezení? Neřešíme tady každý klub, neřešíme tady ani Chelsea.
Aha, pokojová teplota... takže cca. 8-9 třída.
Ano a datum registrace tu mam pred deseti lety, takze podle tvoji logiky sem se tady registroval ve 4 letech. Jsi zoufaly ...
Takze se jenom chovas jak decko, jeste horsi.
Ty jsi vážně pičůsek já se chovám jako děcko ... tím, že napíšu názor na Real Madrid. Přečti si ještě jednou diskuzi ty produkte ovčího incestu.
No ticho uz.
Nebyt toho, ze vyhrali LM 3x v řadě.... Klika jak svine... Tak vlastne za poslednich 10let vyhrali jen 2x La ligu a 2x Copa del Rey
+ ještě jednu LM
Ale vítězství v LM nebylo pouze dílem štěstí, samozřejmě tam bylo, ale svalovat to jen na štěstí není optimální.
Logika: Nebýt toho, že se jim povedlo to, co nikomu jinýmu v historii…
Ale ta logika je celkem jasná. Postrádáte vyrovnanost výkonů. Jste schopni se koncentrovat jen na pár zápasů v sezóně.
Jasne, ale porad bych nesnizoval historickej uspech, ke kterymu se nikdo nikdy ani naznakem nepriblizil, ne?
Na kdyby se nehraje.
Barca mu byla poměrně blízko. Stačilo, aby ji proti Interu uznali regulérní gól
A jsme zase u kdyby
Tak Realu to kdyby několikrát prošlo a ty sporný góly mu pustili. Barce ne. Takže to je vlastně stejný
jj, ta bilance v lize a poháru je na pováženou a tento stav je jen logický důsledek
už jsem tu četl hodně sra*ek, ale tohle je jedna z největších. No a víš o tom, že kdyby Real nevyhrál, 2x ligu a 2x Copu tak vlastně nevyhrál nic?
jako Liverpool..
takze vlastne nema cenu aby Liverpool vyhral letos ligu protoze City ju vyhrali behem poslednich peti let vickrat!!!
Přesně!! Logika neee!!!
*nemá cenu aby ji vyhrál, protože kdyby ji nevyhrál tak nevyhrál nic
slušný matros.
Dovolím si oponovať. S časťou, že sú na tom lepšie ako drtivá vetšina klubov, súhlasím. Ale ne-li všechny, to nie je pravda.
Pokiaľ ide o finančné možnosti, vedenie, trénera, káder, tak momentálne sú pred Realom určite Citizens, Barcelona, PSG. A ďalšie kluby možno nie sú lepšie vo všetkých bodoch, ale v niektorých určite.
Real stále ťaží zo svojho "věhlasu", ale dolu sa vždy ide rýchlejšie ako hore.
Jde o to v hákem aspektu to chceš porovnávat
Napr. finančný aspekt. Citizens, PSG si určite môžu dovoliť zaplatiť za hráčov to, čo Real.
Pokiaľ ide o trénera, tak Leeds z Champu má lepšieho ...
říká se tomu alibismus. Pád vždy přijde, ale vy jste prohráli s ostudou nehodnou velkoklubu. Ještě když vám dává čtyři - pět fíků Barca - budiž, ale ten včerejší výbuch si můžeš malovat jak chceš, ale je to ostuda jako prase.
Já nejsem fanda Realu Madrid, takže bych okamžitě popřel ten alibismus a myslím si, že to bylo objektivní posouzení
"Prohráli jsme se ctí."
Jakoby si dali scénář z CSM: Konec slávy Realu
Za kolik podle vás Bale půjde?
30 let, často zraněnej, klubová forma nic-moc, Real se ho chce zbavit.
Agent se prohlášením, že nikam nejde snaží trochu nahnat cenu, ale to mu asi nikdo nesežere.
Bral jsem jako hotovou věc, že to bude výměna za Hazarda + mastnej doplatek Chelsea... ale jelikož Chelsea nemůže kupovat hráče, tak to udělají jak? 80 mega + Bale za Eriksena?
Jen kvůli tomu, že ho Real kupoval za takovou dardu, jeho cena nemůže být vysoká.
Výkony má prostě otřesné. Bojí se cokoli udělat, nemá důvěru týmu, nemá sebedůvěru a jak píšeš, často zraněnej, bez formy...... Teď má cenu tak 25 Mega. Takže 100Mega+Bale za Dána.
no lenze obrovskym problemom je jeho plat. Pisalo sa o 650k/week (a to este tam myslim boli libry). Aj on sam vie, ze bude musiet ist platom nadol, ak si chce zahrat, ale moc sa mu nebude chciet ubrat. Keby aj suhlasil s 400k/w - kto mu da ten plat? Ved aj polovicny by bola stale ohromna palka.
Tak půjde do Číny?
Nebo už i tam pomalu přestanou vyplácet ty rakety?
S tymi librami si nie som uplne isty, podla Forbes ma $35m/rok, co vychadza na nieco cez $670k/w, co je nieco menej nez E600k/w . Ale zas po Brexite to bude s Eurom 1:1, ak bude bez dohody, tak budu mat paritu s dolarom
minule leto keby perez nebol kus kokota tak by za neho ManU dal 100-120 mil. na 100%. teraz ak za neho niekto da 50 tak to bude uspech.
akoze pereza som sa zastaval roky lebo v mnohych veciach je vyborny ale to jak dojebal ten klub za posledny rok a pol, to som snad este nevidel.
25 mega? To nemyslíš vážně. Dneska každý dítě nebo dřevák přestupuje za 100 mega a Bale za 25?
A co že je to Bale. Hraje totální hovno a nedokážu si představit tým, pro který by byl přínosem. Nebudu kupovat někoho, kdo nebude mít jakýkoli pozitivní dopad za třeba 100 Mega. Plus je mu 30. Takže to myslím vážně.
No to že ho nebudeš kupovat ty je asi vážně jedno. Pokud sis nevšiml, tak momentální trh je postaven na hlavu. A Prodávat Balea za 25 by bylo na psychiatra.
Možná bylo, ale pochybuju, že jakýkoli evropský tým by za něj vysolil velké prachy, když ho prostě nepotřebujou. Ani PSG a City. Jestli za balík tak jedině do Číny, Kataru.Nejvíce logické, ikdyž i tak nesmyslné z Evropy mi přijde to, že by šel v rámci kompenzace za Eriksena, jak už tu proběhlo.
25 sice nema formu ale tak toto je smiesne ... dnes prstupi hocikto za 25 .. to ze nema formu je vec ina ... to ze je to ale stale top hrac ktory sa do anglicak hodi je dalsia... pod 80 nepojde
V Evropě ti za něj 80 nedá nikdo.
Já trochu spoléhám na United
jedině
Já doufám, že Woodward se poučí z vlastních chyb.
Já bych Balea klidně bral, ale fakt tak za 30 max.
stavim sa niekto z anglicka tolko vysoli
Jasne ze ano. To len tuna experti maju svoj "nazor".
Tak ty si tiež tvrdil, že Frenkie je sračka a včera vás drtil (ale hej, z videí som to tvrdil aj ja )
Tvrdil som ze je hype. A on hype je
Ty tady píšeš pohádky o norským Messim a 1000x lepší De Jong je hype.
Nemá formu a už ani mít nebude. Momentálně ho právě jako "hocikto" beru. Je uplně podprůměrnej a právě kterýkoli hrát za 25 Mega je momentálně lepší než pan ubejlížený.
Takže třeba Souček má cenu 12 mil € a Able jen 25 mil €? Se prober
Tos mi to nandal, kemo. Chtělo to ještě jednoho smajlíka k dokonalosti
Naloz vic!
Já mám tak nějak strach, že k nám Hazard nedorazí a já budu opět trnout co se děje
To je jedno, hlavně ať jde do piče už.
Chelsea nemůže kupovat jen mladé hráče..
Bale...odhadujem za 60.
neco malo nad 50
Záleží na tom jak moc sleví ze svých platových nároků.
Dnes o 11:00 ma byt porada vedenia.
Dojde Mou a budeme za rok ještě víc v řiti
O Mourinhovi se mluví docela dost. To byste byli za slušný klauny, kdybyste ho přivedli.
V ramci setrenia by som najal upratovacku. Alebo to dal do konca sezony Ramosovi
Ale proti Barce mu to šlo, ne?
Neznám přesnou statistiku, ale řekl bych takhle z první, že měl zápornou bilanci. A pokud si pamatuju, tak titul v lize vyhrál jednou za dobu svého působení.
V CdR vyhráli, ne? To jediný si pamatuju za jeho působení
Ze začátku Mourinhova pusobeni v Realu měl s Barcou urcite spatnou bilanci, ale myslim si, ze postupem casu, spis ke konci jeho pusobeni se to otočilo. Myslim, ze to bude tesny, ale pro Barcu.
Náramně
https://www.eurofotbal.cz/laliga/2010-2011/reportaz/fc-barcelona-real-madrid-233035/
to bylo ze začátku, pak to bylo vyrovnanější
Barca (Guardiola) vs Real (Mourinho) 7:2 (počet vítěztví)
Barca (Tito)vs Real (Mourinho) 0:1
Nic vyrovnaného tam nikdy nebylo celkově 7:3.
Ne, nebyli by za klauny.
To už moc nejde
Řekneme si za rok, jestli přijde
Sezóna bez trofeje, 12 bodů ztráta v lize, konec v osmifinále LM po domácím výprasku, čtyři vzájemné zápasy s Barcelonou a ani jedno vítězství, čtyři domácí prohry v řadě a tak můžu pokračovat dál, fakt si nemyslím, že by to pod Mourkem bylo za rok horší.
Zapomněl jsi na jeho největší speciality - totálně rozhádaná kabina. Na to se zatím uraženej Isco a Bale odjíždějící v 60. minutě ze stadionu zatím nechytá... El Clásica se třema DM, kdy pomale nepřelezete půlku abyste stejně prohráli, to už je pro vás lepší prohrát po dobrým výkonu, viz minulá středa. A hrát na 1:0 každý zápas, taky bude zas pro fanoušky super
Tenhle kádr vůbec není postavený pro Mourinha. Vlastně úplně naopak - je stavěný na kontrolu hry a diktování tempa zápasu. Obrana OK, ale od zálohy dál by musel Mou většinu změnit. Snad jen Casemiro a Lucas a možná i Benzín by se mu hodili do jeho fotbalu.
Asi tak. Pokud přijde, tak se těším, jak Vinicius bude mít zakázáno hrát fotbal, stejně jako to měl u United zakázáno Martial...
Vy furt jedete to 1:0 a EC se třemi DM, už asi zapomínáte, jak Real ve skutečnosti pod Mourkem hrál, tedy rekord v počtu bodů i gólů a většinu času dost pohledný brejkový fotbal, samozřejmě, že Mouřenín šel od té doby dolů a kádr Realu teď vypadá dost jinak, ale prostě si stojím za tím, že jeho návrat by nebyl zdaleka takový průser, jako se to někteří snaží prezentovat.
Tak se podívej co předváděl poslední léta. Ujel mu vlak. Ale proč ne, jen si ho tam dosaďte. Budem vás drtit dál
Mám tvůj postoj chápat jako postupná příprava na to, že bys Mouřenína na vaší lavce přivítal?
Přivítal je silné slovo, ale nezhroutil bych se z toho.
nechápu místní barca kids, ujel mu vlak, ale u vás mu to docela šlo
můžeme si tady projet diskuse po jeho odchodu. Dneska už si člověk pamatuje spíš to dobré, ale v té době byli realisti rádi, že je Mourek pryč.
ale jo, skončit mimo první 4 a jít pouze do EL
Nebo taky sestoupit, ale snažím se to držet v reálných mantinelech.
já taky, myslím, že 5. místo je reálné, ačkoli to i letos, náskok není velký
Nemyslím si, že je to reálné, letos hrajeme totální hovno a stejně máme na pátý flek pořád náskok osm bodů.
kde to pisu? Marca nic
Hoax, to zacinal trening
"Nemůžu souhlasit." Dodal jiří efcébé.
Dneska to byla nejdelší noc v tvým životě co jiří?
To ani ne, hele. Po deváté jsem šel spát. Moje klasika.
jako že sis nechat ujít ty nájezdy hráčů Ajaxu do otevřené obrany Realu....
No když se na to člověk střízlivě podívá, tak ten tým je prostě slaboučkej na to, aby drtil všechny soupeře a vyhrával trofeje.
Obrovská ztráta je Ronaldo, kterej by už v Amsterdamu dal dvě branky a bylo by hotovo. Jestli si mysleli, že ho nahradí Bejlem nebo někým jiným, tak to bylo naivní.
Kurtoá je prostě Kurtoá, Varane je výbornej jako takovej ten "druhej stoper", ale není to vyloženě zeď a lídr jako Ramos.
Kroos Modrič, tam je už každej rok navíc poznat, ta výkonnost prostě není už taková. Ostatní jako Casemiro, Vasquez nebo Asensio zas nejsou takoví bouráci, aby to táhli sami.
Tobě přijde, že Modrič, kterej běhá 90 minut věkem nějak ztratil?
Kukol som zostrih rano a akceleraciu ako on nemaju mnohe kridla, plus ta stamina. Sypac
Neříkám, že je úplně mizernej, ale v takové formě jako v loňském sezoně nebo snad na MS zkrátka není.
Modriče je v Realu škoda, takovej sympaťák má hrát v Barce
Tam mate jeho slabsiho bratra
Real už nemá takých kvalitných hráčov ako kedysi. Ronaldo odišiel a mnohým hráčom ide forma dolu vodou. A tí, čo prišli ako náhrada, tak sa nedokázali poriadne presadiť (napr. ten mladý Brazílčan - keby na jeho mieste hral Ronaldo/Neymar, tak by to bol gól za gólom, asistencia za asistenciou). Zaujímavé, že ten Brazílčan (Vinícius Júnior) má na TM hodnotu 70 mil. eur, pričom zatiaľ strelil len jeden gól v lige a 0 gólov v LM.
Tak na dnesnim devalvovanym trhu by mel hodnotu 70 milionu pomalu i zahradni trpaslik, kdyby ho obuli do kopacek.
Nádherná sezona... bez CR a podpory sudího jsou v prdeli přeju jim to, i těm vylízaným fanouškům realu tady na EF
Tak ještě že seš tady ty.
zvoní, končí ti velká přestávka
velká přestávka tak pozdě?
nejspíš je na zvláštní - netuším, jak to tam chodí
Zajímavé jak se říká že Ronaldo není týmový hráč. Ale přesně v takových chvílích to byl on kdo hecoval, podporoval tým, ten kdo dával proslovy a já nevím co všechno. I to s ním odešlo. Ne jenom jeho branky a asistence.
Podle mě dost chyběl Myslitel. I když nás mleli i venku, věřím že by to včera seřval. Když o něco šlo (hlavně v LM), tak jeho FOTBALOVÝ výkon vždycky rostl s důležitostí zápasu.
******* ****** ****** ******, ****** ******.
***** **** **** *****
Vyzera to akoby platila Solariho Barcelona, nie Real..
A teď si prosím uvědomte, že celý tento úpadek Realu začalo Messiho astronomické prodloužení smlouvy.
Pak už se to jen sypalo. Odešel Ronaldo, protože mu odmítli dát to, co Messimu, odmítl se koupit Hazard, odešel Zidane, přišel Lopetegui
Sice nevím, co má Messiho prodloužení společného s tím, že se nekoupil Hazard, ale budiž
Easy - Peréz nechal odejít Ronalda protože mu nechtěl dát ty prachy co chtěl, a aby ho pokořil, tak řekl, že se Hazard nebude kupovat a Marianovi dal sedmičku, aby ukázal, že to místo něj zvládne kdokoliv jiný. Peréz je paličatej stařec, nejde se mu divit.
To už je trochu moc velká konspiračka
https://gph.is/1glwutT
hlavu z prdele vyndat
... bys mohl
Akorát to nikdo nestačil říct Solarimu, který Mariana posadil na tribunu
Ty platy rozjel Neymar v PSG, ne? Až to pak to dostal Messi, nebo ne?
Ronaldo reagoval až na Messiho. Viz tyhle jeho vyhlášení
https://www.eurofotbal.cz/clanky/ronaldo-z-realu-jsem-musel-odejit-nebyl-jsem-nepostradatelny-413971/
Však jo. Ale podle tvé logiky by bez Neymara nebyl Messi a bez Messiho Cristiano.
No dneska tu jsou teda perly...
SOLARI VEN, VEN, VEN, VEN, VEN, VEN, VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!
To i Bílek s Benitezem jsou mi sympatičtější než toto hovado, co nechá sedět nejkreativnějšího záložníka na tribuně, chybujícího Kroose nechá odehrát plnou porci minut ve všech zápasech a provádí "radikální" střídání v 87. minutě.
Haha Madrid
Vinicius si utrhl vaz v koleni..
Solari debil co ho přetížil.
Solariho nějak nemusím, ale zase ne za všechno může...
Zlatej Lope..
Ten chlapec ma 18. V osemnastich musis taky vykon byt schopny podavat obrazne kazdy den. Samozrejme obrazne hej. Ale ked mas v osemnastich den alebp viac odpocinku ta to telo tak rychlo regeneruje ze az. Ono je az neskutocne ako clovek straca regeneraciu kazdym rokom pocnuc narodenim
Zrovna teda Carvajal se mi nikdy moc nelíbil.... Nic proti
Tak Pérez prý přemlouvá k návratu ZZ, Bale půjde do prdele a máme políčeno na Mbappého, ne že bych věřil, že to všechno klapne (minimálně ten Mbappé je trošku utopie), ale kdyby jo, tak by ten debakl s Ajaxem byl nakonec vyloženě za odměnu
Mbappe pobavil, šejk ho nepustí za nič.
Sejk nasere a vyplati Bale i Benzema do PSG
Ten se musí nasrat na Barcelonu a cyplatit Rakitice.
To byste museli od nich neco chtit.ne ? Ze by Rabiot ?
Zidane radši momentálně ne. Každej by tupě očekával zase jenom tituly a když by to hned nenaplnil tak by si akorát uškodil. Jednou doufám že se vrátí ale teď do toho bordelu snad ne.
Mbappe asi ne, ale ěco ve smyslu Hazard + Icardi by klapnout mělo na 99%
Ale normální trenér je základ.
zizu by bol zazrak, ale mbappe je nerealny..on aj keby chcel ist tak sejk ho nepusti
Tomu nejako neverim. Moc pozitivnych sprav pokope.
https://m.facebook.com/CT24.cz/photos/a.417745659008/10155405775129009/?type=3
Upřímně, řečeno, je to zcela logické vyústění špatné koncepce týmu za několik posledních let. Už Zidane, když Real přebíral, měl začít postupně zapracovávat mladé fotbalisty. On přebíral generaci, která byla na svém vrcholu, a každému muselo být jasné, že ten vrchol dřív nebo později skončí. Teď, kdy je potřeba obměnit více než polovinu týmu hotovými fotbalisty, už se to bude dělat velice složitě a bude to běh na dlouho trať, než bude Real zase úspěšný na všech frontách.
Více než polovinu týmu? Tomu týmu chybí v první rade trenér a jeden, dva top hraci. Obrana je úplně v pohodě, záloha taky. Hazard s pořádnou 9 a ten tým bude vypadat úplně jinak. Na ten vrchol se většina kádru muže znovu dostat, když budou mít správnou motivaci, která se jim teď přirozene těžko hledá. Mělo se to samozřejmě oživit a hlavně adekvátně reagovat na odchod Ronalda. Určitě to ale není tak černé, jak se to tu prezentuje.
Záloha určitě v pohodě není, Kroos chybuje, Casemiro také a Modrič hraje jako hráč druhé české ligy, Isco odstřelený někde na tribuně, James v Bayernu, a trpí tím hlavně Karim, který už se (pokud si šanci nevybojuje sám) nedostane ve vápně k balonu
Tak si to srhneme: Marcelo - brzy 31 let, Nacho - 29 let, Ramos - brzy 33 let, Bale - brzy 30 let, Kroos - 29 let, Modrič - 33 let, Benzema - 31 let. To máme celkem 7 hráčů základu, někteří už za zenitem téměř jsou, další brzy budou. Navíc, i kdyby to nebyla otázka věku, většina těch hráčů je totálně z formy. Jasně, podepisuje se na tom i současná situace, ale trvá to už moc dlouho na to, aby se nad tím dalo jen mávnout rukou. Příklad je vidět například v Benzemovi, který už alespoň 3-4 roky absolutně nemá na to, hrát základ v takovém klubu, jakým je Real a přesto je neustále všemi trenéry stavěn na úkor mladších hráčů, nebo špičkových posil, které na tento post ale nepřicházejí. A dalším velkým otazníkem je trenér. Po odchodu Zidana s Ronaldem se nedaří nastartovat tým k nějakých stálejším dobrým výkonům a je otázka, jestli by to momentálně dokázal jakýkoliv trenér. Ten tým je prostě zralý na pořádný řez kádrem, není to zdaleka jen o tom vyměnit trenéra a přivést jednu posilu.
Nacho určitě není členem základu a tu svou pozici v týmu muže zastat ještě dalších x let, jako promiň, ale 29 let není důvod, aby se tady Real porozhledl po náhradě. To samé Kroos, má špatnou sezónu jako většina toho kádru, ale lidi tu hrozne rychle zapomínají, jak výborný fotbalista to je. Toni ve formě je stroj a jestli chce Real v zápasech dominovat, není lepší varianta. Pak je tu Modric, tady souhlasím, ze už by se pomalu měla začít hledat náhrada, pro mě to byl vždy Kovacic, ale Bůh ví, jak to s nim teď bude. Doufam, ze Modric ještě rok, dva zůstane, protože na něm ten věk proste znát nejde a nikdo lepší na jeho postu není. Ramose nebudu komentovat, to musel videt v úterý kazdej, co pro Real porad znamená a ještě dlouho bude. Místo Marcela se chytl dobre Reguilon, uvidíme, jestli si tu výkonnost dokáže udržet. S novým trenérem ale verim, ze se Marcelo vrátí znovu do základu, porad je to hráč, který dokáže na tom hřišti udělat rozdíl a takových je v dnešním fotbale čím dal méně, obzvlášť na kraji obrany. S útokem s tebou souhlasím, Bale musí odejít a k Benzemovi musí Perez konečně zainvestovat. Zadnej velkej rez se tedy doufam konat nebude, ten tým až na útok má porad obrovskou kvalitu. Při nejlepším scénáři zpátky ZZ a s něčím jako Navas - Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo - Modric, Kroos, Casemiro - Isco - Hazard, Benzema(posila). Nevěřím, ze by s temahle hracema a hlavně se Zidanem nebo třeba takovým Allegrim vyleteli ze vsechno začátkem března. Uvidime příští sezónu, kdo z nás dvou měl pravdu.
Real nepotřebuje zas tolik investovat. Má tam solidní pořád solidní lavičku, ze které by se dal sestavit taky neskutečný tým. Problém je v tom, že si nezapracují hráče, kteří pak nahradí stávající opory. Pokud nevyhodí Solariho, tak na jeho místě bych už jen experimentoval se sestavou takovým stylem, aby si udrželi 3. místo a dal každému šanci. Na začátku další sezóny příjde asi nový trenér, tak to bych stáhl Kovacice z chelsea a Jamese z Bayernu ( nevím jestli už nejsou prodaní ).
Na další sezónu by se mi líbil úplně nový tým s rozehraných hráčů. Něco ve stylu:
Courtois - Reguilon-Varane-Nacho(Vallejo)-Odriozola - Isco(James)-Kroos-Casemiro - Vinicius(Brahim)-Mariano(Rodrygo)-Asensio(Lucas)
S tím, že by se využívali hráči jako Ramos, Modric, Marcelo, Carvajal, Benzema, ale jako střídačka. Přece jen, když tam nechají běhat třeba Benzemu, který odejde/ukončí kariéru, tak tam nebude hráč, který by byl dostatečně rozehrátý, když ho střídá snad jen Bale.
S tím prvním odstavcem naprosto souhlasím, ale Ramos na lavicce je podle mě hloupost, v tuhle chvíli jednoznačně nejdůležitější hráč kádru. Fotbalista je to porad vybornej a ty jeho vudci schopnosti tam v tuhle chvíli nemá kdo nahradit. Trenér a útok je v létě priorita, snad to Flo zvládne lépe než loni.
Jasně Ramos je teďka asi největší opora Realu, ale za rok nebo dva už podle mě nebude stačit a bude potřeba si pořádně buď zapracovat Valleja nebo koupit někoho dalšího. Solari měl našlápnuto solidně. V zápasech točil hráče jako Isco, Mariano, Asensio. Pak to ale nějak opadlo a furt hrál tu samou sestavu. Nechápu proč. Marcelo je tlustý, tak ho nestaví, to beru, ale Isco hrával vždy hodně dobře a teď se nedostal ani na střídačku. Podle nějakých výpočtů by měl mít Real k dispozici snad miliardu na přestupy, tak je taky záhada, že nezvedli morálku po odchodu Ronalda nějakým ostrostřelcem. Ještě se uvidí, jak se příští sezónu ukáže Rodrygo. Prý o něco lepší hráč než Vinicius, když ho koupili a měl by hrát hrot. Tak jestli bude aspoň tak dobrý jak Vini, tak si myslím, že o hrot bude postaráno.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele