Sesypalo se nám to jak domeček z karet, litoval trenér Jarolím
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Čekal jsem, že bude za sobečka, řekl Vaclík k chycenému nájezdu
11.06.2017, 17:57
Sivok po chybě děkoval Vaclíkovi i egoistovi Elyounoussimu
11.06.2017, 14:28
Norský tisk chválí fotbalisty, tak dobře už dlouho nehráli
11.06.2017, 10:50
Češi v Norsku jen remizovali a zkomplikovali si boj o MS
10.06.2017, 22:46
Komentáře (227)
Přidat komentářSicvok tam nemá co dělat
to samé Brabec!
Brabec včera snad ten horší ze stoperů
Pokorný - Kalas
musí hrát, jinak zkusit se to může, ale Brabce a Suchého neodepisovat ani Sivoka, ale jejich výkony neodpovídají našim představám
Dyt se ten domeček sotva postavil na nějakých deset minut prvního poločasu. Jinak jeden z technicky nejmíň precizních výkonů co od našeho nároďáku pamatuju. Speciálně (obecně známý) limity Dočkala se projevily v celý svý nahotě.
Dočkal velká slabota
Tolik k tomu, že Brabec je náš nejlepší stoper Včera se ukázalo, že vůbec nemá pohybově na mezinárodní úroveň, je neohrabanej a pomalej.
Vzdyt ho motal i ten kluk ze San Marina
Tak pokud po včerejšku nemá Brabec na mezinárodní fotbal, tak hráči jako Souček nebo Zmrhal nemají ani na ligu.
co to povídáš.. Blbec s Bezvokem jim nesahali ani po paty
Zajímavá dedukce. Já v tom příspěvku tvrdím, že Zmrhal a Souček na to mají? Zmínil jsem se tu o Brabcovi, protože ho tu všichni tlačí do základu a zatím teda nevidím nějakej posun třeba od Suchýho... spíš k horšímu.
Posun k horšímu? Udělal jednu chybu při gólu,jinak vyloženě nepropadl, jak se tady snažíš prezentovat ty. A jestli si dobře pamatuješ na první zápas v Eden, tak tam Brabec kraloval.
Suchý na repre nikdy neměl, nikdy mít nebude a co je ze všeho nejhorší, tu svoji trému bude mít na vždycky.
Já fakt miluju takovou tu českou vlastnost, kdy se vždycky určuje kvalita hráč podle předešlého zápasu.
Tak určování kvality podle jednoho zápasu je samozřejmě blbost. Ale Brabec byl včera hodně špatný, v 1. poločase tam místo něj bránil Souček, ve druhém už byl špatný celý tým.
Soček jeden z nejlepších na hřišti a Zmrhal za ten poločas lepší jak Dočkal s Krejčím dohromady ty "odborníku"
Soček možná, Souček určitě ne. Že někdo 2x zabrání nebezpečný situaci je sice hezký, ale pokaždý když měl míč na noze tak ho zase rychle a zbrkle ztratil.
A co konkrétně předvedl Zmrhal? Místo toho aby se aspoň pokusil o nějakou nebezpečnou akci a pokusil se jít jeden na jednoho, vždycky to radši vrátil zpátky. Znalče.
Tak jestli neuznáš, že Souček patřil mezi nejlepší, tak nemá cenu dál s tebou diskutovat. Zmrhal to aspoň neztratil a aspoň vím, že byl na hřišti narozdíl od krejčího, který nebyl za celý zápas u míče a Dočkala, kterýmu utekla každá přihrávka. Začni hledět na kvalitu a ne na klubovou příslušnost, jelikož trojice Sivok, Dočkal, Krejčí byli nejhorší na hřišti. V druhé řadě byl Krmelec, Zmrhal, Jankto, ale na tu vedoucí trojici fakt neměli, to byla jedna velká zoufalost a jeden z nejhorších výkonů v repre dresu za dlouhou dobu.
To ty ovšem nevidíš, je mi tě líto.
Mně tě líto není.
Krejčí byl neviditelnej hlavně z toho důvodu, že prepustil svoje místo týpkovi, kterej nemá pomalu ani na základ ve Slavii. A že Souček nehrál dobře je fakt. To že hrál někdo ještě hůř, to už je věc druhá. Zrovna Dočkal hrál sice hrozně, ale to bylo hlavně i tím, že se nebál hrát a furt byl v pohybu. Ale je jasný, že když někdo přihrává max. na metr, tak toho moc nezkazí a opticky nevypadá tak špatně Sice byl půlku zápasu pozičně úplně mimo a koukalo se na něj strašně, ale podle hrál stejně dobře. Souček na hrad.
to je argument, byl nulovej, jelikož hrál na druhé straně samozřejmě, se to může na hráči podepsat, ale ne tak, že se nedotkne za 90 min míče a ani jednou si nenaběhne
Souček měl víc úspěšných nahrávek dopředu jak Dočkal. Vybavuješ si aspoň jednu vytvořenou akci od Dočkala? Nějaký zakončení? Já teda ne, u součka ano a to jeho hlavní role je obrana a předávání míče Daridovi.
Zopakuji ti to znovu, nebuď zaslepenej a koukej na kvalitu, ne klubovou příslušnost. Poté třeba začneš psát něco rozumnějšího, do té doby tvoje komenty jsou dost mimo mísu.
kdyz tam Krejci vymyslel z levy strany nasi akci a prihral do sance tak si bylasi na hajzlu co?
opravdu si nevybavuji snad jediný kontakt s míčem
aha, tak to radsi omez
ten kluk byl neviditelnej a (ne)hrál
Jeho hlavní úloha je výpomoc stoperům a uklidnění hry, přičemž ani v jednom fakt nevynikal. Často byl střed pole úplně vyklizenej, i když právě on tam měl být. A jeho nulová koordinace v pohybu a práce s balonem v rychlosti je taky zoufalá. Fakt nevidím jedinej důvod, proč by měl hrát v repre, natož v základu.
Já nikde Dočkala nechválím, včera byl šílenej. U něj alespon víme, čeho je schopnej a jak důležitej hráč pro repre to je. To snad nebudeš zpochybnovat ani ty, ne?
Jak můžeš uklidnit hru stoperům, kteří sami několikrát namazali norům, navíc nebyli téměř vůbec pod tlakem. Rozehrávka bych řekl, že byla ok, tam byli problém křídla. Včera technicky nebyl o nic horší jak jeho kolegové až na Daridu, ale i on z jeho pozice se dostal několikrát do zakončení, což je jeho nadstavba.
Čeho spíš byl schopnej ne? Dřív neběhal, ale alespoň tvořil. Včera běhal ještě míň jak dřív, míče mu utikali a nic nevytvořil, ani do zakončení se nedostával. Hráč k ničemu.
Tak trochu nevíš, o čem vlastně píšeš.
dochází argumenty, zkracují se odpovědi a přibívají smajlíky... klasická diskuze s tebou
Už tu chybí jen postující ze soukromí...oh wait, to je vlastně tvoje specialita.
Možná ti uniká smysl DM, ale věř, že se jedná pomalu o nejdůležitější pozici v sestavě.
Co je vlastně Součkovo specialita? Že se nebojí chodit do soubojů? Že čas od času dokáže vyhrát hlavu? Že se dostal do zakončení? Hm, ne. Na týhle pozici se musíš orientovat v prostoru, dávat balón co nejrychleji od nohy. A hlavně co je nejdůležitější, nesmíš zmatkovat. Souček ani jedno neplní. Navíc jeho práce s míčem je hrozná.
Pořád nechápu, proč my tu furt předhazuješ Dočkala. Včera mu to prostě nešlo. A co? Pořád je to výbornej fotbalista a pro repre hodně důležitej (což už ukázal hodněkrát).
Tak v současném fotbale se moc DM nehraje, tudíž ten hráč, musí ukázat i nějakou nadstavbu a ne jen bránit, nehledě na to, už i moderní obránci musí umět vyvést míč na půlku, popřípadě nahrát útočníkovi do náběhu. Souček kryje vzduch, hodněkrát pomohl obránců, kteří byli včera velice vtipný. Neztratil výrazně žádný míč a hlavně nezaložil po své chybě protiútok. Ty si myslíš, že Souček bude hrát jak Kante, ale on není na takové úrovni stejně jako na takové úrovni nejsou jeho spoluhráči. Všichni Součka po včerejšku chválí, píší že byl jeden z nejelpších a ty jsi jeden z mála, co pořád na něj plive, proč nemáš takový nároky i na své spartánky? To se ti nehodí do krámu, jelikož mu nesahalil včera ani po kotníky.
Protože hrál totální sračku? Se Sivokem nejhorší na place, nenabíhal, neuvolňoval prostory, nezklidnil hru, nezaložil útok. Ono taky Souček nikomu jinýmu než tomu Daridovi nahrát ani nemohl. Krejčí, Zmrhal ani Jankto si nenabíhali. Krmelec nezpracoval míč a Dočkal? ten byl pro smích a pokud nebude hrát ani v Číně, tak nemá v rpere co dělat.
Můžu se zeptat, kdo všechno ho chválil? Že zahrál průměr a nic neposral znamená chválu?
Hodněkrát pomohl obráncům? Pomohl jim jednou při brejku, kdy tam měl dobrej skluz. Ale střed hřiště i při odražených balónech byl často volnej, přitom právě tam se měl pohybovat. Posledních 30 minut už ve středu vůbec nebyl, ale furt těžkopádně běhal z místa na místo. Není dobrej na balónu, všechno mu trvá hodinu a je neskutečně špatnej na míči. Jediný co má dobrýho je výběr místa při útoku, ale nejsme v roce 1995, kdy tohle u DM stačilo.
všichni, naprosto všichni, přečti si jakýkoliv hodnocení hráčů a Souček, Vaclík, Darida jsou nejvíce chváleni, ale neee, všichni to jsou idioti, protože kotukov píše něco jinýho
Pomáhal při standardkách a to dost razantně když hlídal to největší hovado. Střed při odražených? jo, jelikož pomáhal obráncům, ale ve středu hraje třeba i dočkal a Darida, ale wait, Dočkal byl zase na párkách, ono to je stejně jedno, protože i kdyby se stáhl, tak mu to odskočí
Posledních 30 min vlastně za hru týmu může on že?
Zpracování míče včera lepší jak Dočkal, nabíhal víc jak Krejčí se Zmrhalem dohromady. On není žádnej top hráč, ale včera si svoje odehrál a pliveš na jednoho z nejlepších, ale dělej ze sebe ocasa dál. Nerozumíš tomu, tak vůbec nepiš
Ten rok 1995 vždyť ani nevíš, jak se v té době hrálo, další tvůj argument mimo mísu
na jednoho z nejlepších
to je konec tohle
Viz dole. Odhadl jsem to presne
koukám, že to soukromí ti trhá žíly Přitom nechápu proč ti to vadí, když tady vystupuješ pod svým vlastním jménem. Si myslíš, že si to nikdo nedokáže vyhledat? Nebuď hloupej i když ty asi trochu jsi jak tak pozoruji. Navíc v dnešní době Facebooku, Linkedinů, Twitrů atd... má každý svý soukromí online a musíš s tím počtítat, že se na to někdo podívá. Pokud ti to vadí, tak si to nezakládej.
Člověk tě pochválí za argumentaci fotkami a ta na něho takhle, jo? To nebylo pěkný.
mezi nejhoršími nebyli... zmrhal teda nic vlastně nepředvedl, ok, souček mi přišel "ujde" a dočkal, brabec, krmenčík a krejčí dopředu rovněž slabé, snad se Brabec dá dohromady
Stejně nechápu, jak teda může Brabec nebo Suchý pravidelně hrát v Evropských klubech a být chválení a pak přijít do repre a nemít na evropskou úroveň. Jasně, Genk není žádný velkoklub a Basilej v domácí soutěži bez konkurence, ale i tak, něco na tom prostě je.
však to nejsou první hráči, kteří se takhle prezentují v repre. Vzpomeň na Plašila nebo Davida Jarolíma... to že někdo hraje v zahraničí v průměrném klubu neznamená, že je lepší než hráči z ligy.
A na základě čeho si myslíš, že se do toho zahraničí dostali? na základě toho, že byli lepší, než ty košťata tady v lize.
je to i o štěstí, Jarolím i Plašil tady nikdy ligu nehráli, tak to nejde srovnat. Ale podle výkonův repre se dá říct, že lepší nikdy nebyli. Jsi naivní jestli si myslíš, že každý hráč, který hraje špičkovou ligu musí být lepší. Rozdíl v těch ligách dělají jen ty absolutní hvězdy a tahouni týmů, ale spousta hráčů na soupisce speciálně průměrných týmů nijak extra hráči nejsou.
Neurážej Plašila tím, že ho srovnáváš s hráčema z ligy.
hráč který má v repre přes 100 startů MUSÍ být tahounem, a to on nikdy nebyl. Vždy se jen vezl za ostatními a je ostuda že zrovna on je v historickém pořadí startů v reprezenatci před mnohem většíma osobnostma.
V jakém smyslu tahoun?
samozřejmě nejlépe výkony, jako Nedvěd nebo Poborský, Berger, Čech. A když už to není vysloveně rozdílový hráč, tak jít alespoň příkladem jako dříve Němec, Látal. Plašil nikdy neměl ani jedno, vždy se za někoho schovával i když později patřil k nejzkušenějším.
Zrovna Plašila označovat za alibistu, když se naopak vždycky nabízel. Z čehož mimochodem taky vyplývalo dost chyb, kvůli kterým to dostával sežrat jako hlavní viník neúspěchu zejména v zápasech, kdy nestíhal celý tým
chceš mi říct, že mu hráči jako Nedvěd, Poborský, Šmicer, Rosa nebyli schopni dát balon? Jak je tedy možné že všichni jiní kdo s nimi pravidelně hráli vyrostli? Plašil byl prostě po většinu repre kariéry v týmu zbytečný. Snad jen v úplných začátcích kolem eura 2004, se dal považovat za příslib. Ale nikdy vůdčí roli nepřevzal, tak jako například Rosa. A celkově jeho dobré zápasy by člověk spočítal na prstech a to má přes 100 startů v nároďáku. I hráči jako Heinz, Pilař nebo Darida a další kteřé odehráli mnohem méně byli nebo jsou pro tým důležitějšé než on.
Třeba kvalifikaci na ME2008 odehrál velmi slušně
Suchý hraje špatně i v pohárech, ale v tom týmu Basileje se to ztrácí. Něco jako v Plzni, která vyhrávala titul, i když půlka hráčů by si ani v reprezentaci nekopla.
tak suchý na evropské scéně hraje velice dobře. Brabec bývá dle sestřihů hodně namočenej v golech.
To nemůžeš myslet vážně. S Brabcem jsou na tom dost podobně.
Suchý se objelvoval v all stat výběrech, to bych řekl že je dost velký rozdíl, naíc Scuhý už má zasebou mnohem více zkušeností na vyšší úrovni než Brabec.
Tak by ty svoje zkušenosti mohl někdy i ukázat.
to už je věc druhá. On na to nemá hlavu, v tom bude problém, ale kvality má celkem slušný.
Jak furt cpali Basilej do tv, tak v těch zápasech, co jsem viděl hořel jak papír (nestíhal a pozičně hroznej).
jo, s tím souhlasím, ale pořád občas ukázal top výkon. Brabec bohužel ještě ani jednou takový výkon neukázal. Neřikám, že Suchý je kvalita na top úrovni, ale pořád si myslím, že je lepší jak Brabec.
Kde to neukázal? Ve Spartě předváděl výborný výkony v evropských pohárech. Na podzim zase zahrál parádně proti Norsku. O čem to vlastně mluvíš?
Suchý taky vyhrál double, je kapitán a v Evropě odehrál několik top zápasů o kterých si může Brabec nechat jen zdát a píšeš o něm, že na to nemá. Brabec včera velice nevýrazný, větišna golů v EL šla přes něj a San Marino byl z jeho strany vyloženě trapas.
Jedno podcenění u lajný je trapas? Fakt toho debila ze sebe děláš úmyslně?
Suchý dostal šancí dost, ale skoro vždycky hrál špatně. V Lize Mistrů hořel jak papír a v EL to nebylo o moc lepší. Nějakej double ze Švýcarska mě fakt nezajímá, protože ten by dokázala Basilej získat i s duem Kadlec-Holek.
A můžeš mi prosím tebe napsat, který že góly šly přes Brabce v EL? Určitě to máš zase fundovaně shlédnutý. Ale oba dva moc dobře víme, že si to zase cucáš s prstu.
2 krát mu utekli v zápase se san marinem, takže blbce tady udělal kromě brabce ještě ty, jelikož ho obhajuješ
Jasný, suchý byl v All star sestavě týdne hned několikrát a hořel jak papír, je natolik špatnej, že je dokonce kapitánem, to mu dali asi jako cenu útěchy. Ale nneeee nějakej kokotkov tomu rozumí asi víc jak lidi s Basileje, ten bude mít určitě pravdu
Double tě nezajímá, to věřím, jelikož Sparta je ráda, když je 3. v lize
Jasný a proto hrál za basilej třeba takovej Samuel
Narozdíl od tebe, jsem koukal na sestřihy zápasů z EL a většinou se točili goly kolem něho, celkem i pokorný třeba v L1 je dost namočenej v v golech, ale to ty moc netušíš, jelikož si leštíš nad dočkalem
Navíc je fajn jak hodnotíš jiný lidi, když je vůbec neznáš, takovejch pár magorů už tu bylo
Byl tam dvakrát - po zápase proti Realu (0-1) a po zápase proti Ludogoretsu (4-0) v listopadu 2014.
Zbytek seš klasickej ty - místo nějakých věcných informací, o který jsem žádal snad stokrát, tak vždycky přijde takovýhle výblitek, do kterýho jsi schopnej zařadit Spartu, Dočkala, špatně napsaný příjmení a k tomu deset smajlíků. Takže zase díky za skvělou hodinku s tebou. Tohle snad překonalo i ten tvůj Dněpr.
Pise nekdo kdo plive pouze na "cizi hrace". To ti nedoslo, ze kuli tomu pisu o sparte? Nehlefe na to ze vzdy plives na slavisty. 10 smajliku, to vis ze jo zadal stokrat o vecny informace, hlavne ze ty tahas jednu vecnou za druhou, navic kuli tobe nebudu brouzdat historickymi zapasy, to mam lepsi veci na praci. Celkove prdim na tebe ty jsi totalne vymetenej. Porad vytahujes predchzi diskuze kde jsi se ztapnil, plives na vsechny jen ne na spartany a kdyz nemas argument tak hodis smejiciho smajlika. Tak jsi to tady uzij. Zdar
Na Suchýho by se mělo koukat mnohem přísněji než na Brabce, protože toho má mnohem víc odkopáno. Švýcarskou ligu si dává s prstem v nose, ale je potřeba aby to ukázal i v repre, kde už měl nahradit Sivoka v pozici lídra. Oba podle mě dělají stejné chyby kvůli nekoncentrovanosti, ale Suchýho už prostě nejde omlouvat, právě kvůli věku a zkušenostem, které má nějak prokazovat.
proto i já upřednostňuji Brabce, jelikož tam je ještě pořád potenciál růstu a je třeba budovat novou repre na něm a třeba na pokorným, ale kvalitně si nemyslím, že je brabec lepší fotbalista jak suchý
Znalec jak se patří no. Nezklamals.
https://www.youtube.com/watch?v=Ijwjk_dZUYY
Cas 3:30..ukazkovo odbranene.
takový video uvidíš i u Ramose, Piqueho, Puyola atd... Ty jsi asi neviděl, jak frajer ze San Marina ojebal Brabce 2 krát za zápas že?
"Penalta, další hrubá chyba, odkrývali jsme prostory. Vůbec jsem to nepochopil. Bylo to bez jakékoli organizace. Přitom je tam dost zkušených kluků," hodnotil trenér.
A to je klucovy moment, preco nemate tri body. Prvy polcas vyhravate suboje, nepustite je az na jednu situaciu do sance a po pauze im chcete venovat tri body. S tym trener nic neurobi a nie je to jeho chyba. Ved aj ta sanca co mal Soderlund prisla po tom, ako nori na polke vyhrali suboj, nie z pozicnej chyby jednotlivca. A pokial ma Sivok nejaku sudnost, tak sa po vcerajsku na to vysere. Ten by sa mal vratit z Norska autobusom s fanusikmi, 21 hodin by mu len prospelo.
Krejčí dohrával v křečích?? On hrál
Takze příště Vaclik - Kaderabek, Hejda, Pokorný, Novák - Gebre, Souček, Darida, Barak, Jankto(Krejčí) - Krmencik (Schick)
Vaclík
Novák-Suchý-Čelůstka-Gebre
Kopic-Darida-Dočkal-Barák-Přikril
Škoda/Schick
Krmenčík už v životě ne pls
Tak tak.
Jankto je v repre bídnej
Ty vole já nevím, proč tam každej cpe Nováka, troufám si tvrdit, že kdyby včera hrál, tak Elyounoussi ho tam vodí jak školáka. A Krmenčíka snad nemůžeš myslet vážně, to že se mu povedl jeden zápas, neznamená, že tak bude hrát neustále
V tom pripade jeden z dvojice Schick, Řezníček
řezníček
Řezníček jeblo ti?
Schick
a koho bys tam dal místo krmelce
Nebál bych se Škody a pod ním Schick.
A Škoda se Schickem meli kolik povedenych zapasu v repre ?
Jako uvědomuješ si, že Schick v repre odehrál asi jen 190 minut?
Pořád je to o parník lepší hráč než Škoda nebo Krmenčík, proto by měl být jasná jednička. Tady prostě není o čem.
Uvedomuji , ale take si uvedomuji ze Krmencik v repre toho odehral kolik odhadem 300?
A uvědomuješ si, že Schick je o několik levlů lepší hráč než krmenčík a proto by měl hrát on?
Ja se Schickem nemam problm, slo me spis o toho Škodu, ale prostě myslim si ze by mel hrat vzdy jeden z nich asi dle formy nebo klidne oba, ale rozhodne by nemel misto obou hrat Škoda
Ale tohle je úplně irelevantní. V repre mají hrát ti nejlepší hráči, ne hráči s "nejlepší" formou. Tohle je něco, co by si měli někteří lidi uvědomit.
V tom případě Plasil na plac
A navíc pokud má ten lepší hráč formu, tak je vtipný, že ho nenasadil.
co nejlepší hráči s přihlédnutím k formě, ale máš pravdu, to že je někdo ve formě znamená, že je schopnej dosáhnout na své limity, ale pořád má ony limity a ty krmenčík nebo škoda ukazují, krmenčík včera prostě de facto nic nepředvedl, měl těžkou pozici, jistě, podpora slabá, ale přesto... neřikám nebrat, ale základ?
houbicky v cervnu
rozhodně bych to alespoň zkusil
Jo, že Škoda těch povedených zápasů měl víc... Při tom má stejně gólů jak Krmelec...
A v 32 letech je "perspektivní" do budoucna
Fořta
Vaclík - Kadeřábek, Brabec/Čelůstka, Pokorný, Novák - Gebre, Souček?, Darida, Jankto, Krejčí - Schick
brabec , jankto
Nesmysl je odepisovat.
tak proč se toho nedržíš
Shick
Ještě, že Jarolím má reálný pohled na situaci a nemusel tam s hrát s nima, tohle o trenérovi asi nebude, nemají to srovnané v hlavách, zajímalo by mě co jim řekl trenér v kabině o poločase, s jakou taktikou jít do druhého poločasu, protože jsem čekal, že to bude lepší.
Pro mě fakt nepochopitelný zremizovat takovej zápas. Čest Vaclíkovi, Součkovi, Daridovi a Kadeřovi (to je můj oblíbenec, i když je z formy, tak to odmaká), zbytek by se měl asi zamyslet, jestli hrají fotbal proto, aby si vydělali a odchodili to, nebo to někam dotáhli.
To je těžký, když jediný použitelný křídlo furt hraje přes nohu kvůli kriplovi, kterej by neměl hrát ani ve Slavii, vezme 5-6 stoperů, aby stejně nechal hrát Brabce, kterej byl už proti Belgii špatnej a útočníci tam jsou totálně zbytečný, když se vždycky hrál opak toho, co potřebujou.
Má někdo nasledovanýho Pudila??? Má na repre? A co Skalák
Podle tvého oblíbeného klubu bys to o Skalákovi tribuňákovi měl vědět nejlíp, ne?
ohledně Skaláka jsem se ptal, jestli byste ho do repre brali či ne. Já osobně jo, jelikož horší než Zmrhal či Jankto být nemůže
Jo a pokud se bude někdo ohánět po tom že sedí, tak se podívejte na včerejšího podhrota v základu
Jankto je mnohem lepší než Skalák a navíc je na rozdíl od Skaláka motivovanej dostat se do top klubu a bude se ještě zlepšovat. U Skaláka mám pocit, že na trochu sere.
sesypalo se nám to
1) starý Sivok, bez šťávy
2) Nezkušený, neobratný Souček, bez techniky s přímo hrůzostrašnou přihrávkou
3) Nehrající v klubu Dočkal, tudíž bez zápasového rytmu
4) Pouze doklepávající Krmenčík, jinak do kombinace, rychlostně naprosto marný
5) Líný a nezkušený Zmrhal, který nic neředvedl
Prostě když tam lítá 5 marných hráčů a pak slyším, co mele Jarolím, je mi z toho na grcku
Ať se sbalí a táhne !!!!
1)
2) kdo jinej místo něj
3)
4)
5) překvapivě když se zranil
2) jako než se dívat na toho neohrabance, tak budu hrát se Schikem a Janktem, bez Krmenčíka a Součka
5) ano, ale těch ztrát, nepřesností
Ta dvojka je blbost. Ved sa pozri na Polsko a kto im hra v strede vedla seba. Dvojica Krychowiak-Maczynski su na tom podobne ako Darida-Soucek. Jeden z tej dvojice je vyrazne lepsi ale pokial trener zvoli taku taktiku ci system hry, kde ten slabsi hrac zapadne a nevyniknu jeho slabiny v plnej nahote, tak moze byt prinosom. A kto by mal hrat namiesto Soucka? Marecek? To je z blata do louze...
A co to riskout a postavit tam Gebreho?
do středu?
Jojo jednu sezonu odehrál za Bremy cca 10 zapasu jako defenzivni záložník
to radši Hušbiho :D
To nehral, no. Maximalne hral na RM, inak stale RV ci LV. Pokial nemyslis pripravne zapasy, v BL nikdy ako stredny zaloznik nehral.
Vedla Daridy? On v Bremach hral vzdy na kraji, neviem ci s tym nema skusenost z ceskej ligy.
I v Brémách hral tak 2 sezony DMko par zapasu, jeden z tech zapasu jsem vide a cumel jsem teda ze to celkem zvladal, na whoscored to urcite pujde dohledat
2sezony zpet
Tak to najdi, ja cerpam z TM a tam je vzdy uvedeny ako RV ci RM.
Hrál to snad jeden zápas, víc ne.
Tady se z Krmelce ale dělá ještě větší kopyto, než je... (a to aniž bych ho teď chtěl nějak idealizovat)
pred tydnem sem to tu psal a erwin, kang a kotukov se mi tu smali, ze MUSI HRAT Schick, ze je lepsi (nikde sem to netvrdil, ze neni-jen sem napsal, ze Krmelec neni takovej traged a ze Jarolim da spis do zakladu Krmencika nez Schicka)
Problém bude ten, že tohle je výběr z naší ligy, koho jiného tam nasadit, nic moc lepšího se už jinde nesežene.
Jarolím > Frank Underwood
Já teda vůbec nechápu, jak mohl celej zápas odehrát Dočkal. Možná, že na to mělo vliv Zmrhalovo zranění. Asi nechtěl jít Jarolím do druhý půlky jen s jedním střídáním k dispozici. Ale i tak, já bych toho chodce vyndal. Vždycky mu ten jeho chodící styl fotbalu byl tolerován, protože to má hodně v noze a zahrává dobře standartky, ale včera dal za zápas jedinou dobrou průnikovku na Jankta, toť vše. Jinak mu to všechno odskakovalo, nešlo mu to.
A další věc, kterou jsem (nejen já) nepochopil, Krejčí na pravým křídle. Ten kluk umí jednu věc fakt dobře - vzít balon, zabalit to podél lajny a jakž takž nacentrovat. Ale celý to probíhá jen za účasti jeho levačky. Takže vůbec nechápu, proč hrál napravo.
Protože to tak hraje Robben.
Nehlede na to, ze se sral i k te standartce, ze ktere vyplynul nas gol..Jesteze to tam Darida rozehral narychlo na kraj.
Darida
Včera se mi fakt líbil. Snad bude takhle pokračovat.
On v podstate takhle dobre hraje uz dlouho, jen to malokdo oceni. Neboji se s micem (z cehoz ale opravdu nekdy plynou dost zavazny ztraty v dulezitych prostorech), dokaze te hre dat myslenku, umi branit a umi hrat i toho dispecera, moc nefauluje. Skvelej hrac, sem moc rad, ze se mu takhle dari (a kdyz mu das kapitanskou pasku tak je snad jeste lepsi viz proti Belgicanum ).
Kdysi, když se mohlo jít ven jen za perfektní služby v národním týmu, tak ta motivace hráčů vypadala jinak. Nikdo by si netroufl udělat chybu, nebo odchodit zápas. Znamenalo by to doživotní distanc a makání v továrně. Dneska, když všichni můžou jezdit pro valuty jak se jim za chce, tak hrají za národní tým jen proto, aby měli s kým dvakrát do roka pokecat česky. A to je málo!! Chybí hráčům vnitřní odpovědnost a motivace. Za cizácký valuty klidně chcípnou (Sivok by se byl schopen nechat i zastřelit někde u hranic ze Sýrií), ale za národní tým se nestydí dělat konstantně ostudu.
ale napsal to i docela trefně s tim sivokem :D
Když já nevim, co to jsou ty hranice ze Sýrií
Přesně!
Jejda ty kecáš. Jestli se někde dají najít záznamy z těch dob, tak uvidíš zhruba to samý. Na repre se vždycky nadávalo. Dokonce i na tu Bücknerovu. V tomhle my fanoušci prostě nemáme soudnost, no
Jev, který popisuji, se děje od EURA 96
Sivok
Dočkal to jsem teda čuměl co z něho udělali v té Číně .. absolutně bez chuti, pomalý, přihrávky kazil... no děs Krejčí ten radši nebyl ani vidět
mělo by to být nastaveno tak, že buď chceš vydělávat nebo chceš hrát fotbal v civilizaci a být v repre.
Taková křeč zase .. stačí aby byl soudnej trenér
I s ohledem na košťata z kapr ligy, zahřívače lávky z Německa a jednoho líného Číňana předvedl nejslabší výkon na stadionu Kozohorský.
Kto je zahřívač lávky z Nemecka? Gebre, Kaderabek aj Darida hravaju pravidelne vo svojich kluboch.
Rozpustit reprezentaci
Vy naděláte. Tak jsme nevyhráli no, bohužel. Na MS bychom jsme se stejně nepodívali, tomu před zápasem mohl věřit jen málokdo.
Je na čase budovat. Já tady pořád vidím ohromný potenciál. Zdá se mi třeba, že dnešní 19 bude jednou mnohem dále než dnešní 21. Je tu ohromný prostor tu stavět.
Ano, není tu nový Rosický, Ujfaluši či Nedvěd, ale kvalitní hráči tu pořád jsou a další rostou. Když to shrnu, tak bych to stavěl na tomto. (Hráči do budoucna v závorce)
BRANKÁŘI: Vaclík, Pavlenka, Koubek (Jedlička)
BECI: Kadeřábek, Gebre, Novák, Čelůstka (Sáček, Granečný)
STOPEŘI: Brabec, Simič, Pokorný, Suchý, Jugas (Luftner, Král, Chaluš)
STŘED: Darida, Frýdek, Barák, Hušbauer, Mareček, Pavelka (Čermák, Macek, Souček, Christian Frýdek)
KRAJNÍ ZÁLOŽNÍCI: Pilař, Krejčí, Jankto, Hloušek, Sýkora, Zmrhal (Černý, Sadílek)
ÚTOK: Schick, Kadlec (Pulkrab)
Všechno jsou to mladí kluci, další dva cykly by neměl být problém to udržet. A další talenti rostou.
a volil bys Trumpa?
Tak tie kraj zalohy su extremne slabe. Az na toho Jankta, ten sa moze v buducnu pekne vyhrat v Udine a casom moze ist do lepsieho timu. Zvysok hra uz teraz svoj strop a tazko to s nimi bude lepsie. Cerny a Sadilek potrebuju hrat dospely futbal, pravidelne tyzden co tyzden. Potom z nich nieco moze byt.
Strašný zápas! Hráli piču i naši ale i Norové,tolik nepřesných rozehrávek do autu se jen tak nevidí...Na soupeře sere pe ale na našich jsem se těšil jako vždy a takové hovno co hráli hlavně v druhé půlce se jen tak nevidí...
Ale jestli je takhle srazí jedna jediná chyba a následný vyrovnání, to tam fakt ani nemusí jezdit...
Nevím proč, ale psychika je u naší repre dlouhodobý problém. Když ti psychicky odolnější jsou pak z formy, tak není divu, že se to tahle rozsype.
bohuzel
smutný je, že to je fakt pravda....do tý doby Norsko bylo celkem bezradný
Jojo.... a to se tu do dnešních dní plive na Vrbu....
Klidně si plivnu znovu Kromě začátku kvaldy na Euro taky nic extra neukázal, a pak ten odchod od repre, to byl vrchol trapnosti. Vrbu prosím - hlavně lidsky - ne.
Nojo... protože prohra se Španělskem o gól na EURu po odbojovaným zápase je větší marnotrapnost, než to co se dělo včera
Vrba s tou bandou nekopu delal zazraky, uz sem to tady psal stokrat
Já se taky stavím za Vrbu. S tím týmem co měl k dispozici měl supr výsledky a pak stačili 3 zápasy. Z toho opravdu špatnej byl je proti Turkům, kde se ale sesypal na tým před zápasem tak šílenej hejt, že až hamba. A z nejlepšího českýho trenéra za poslední dobu se stal psanec.
Možná proto nikdo nikdo už na Jarolíma nenadává...
Zvláštní je, ze se tu skoro nikdo neopře do Jarolima, to on to hlavně pokazil... par let zpátky za všechno špatný mohl Bílek, a to jsme vyhráli skupinu na Euru...
Na trenéry už jsme rezignovali...
Už ani moc neregistruju ty nesmysly se "slabší generací", prostě jsme s tim smířený.
A nesmysly jako "Naše U21 má paradoxně mnohem lepší hráče než áčko" se taky už vyskytují jen minimálně.
jo to akorát deník Sport teď v nějakým tom svým blogísku radí postavit SImiče
To přijde po Euru.
"Před Eurem 96 nám taky nikdo nevěřil"
Bílek měl obrovské nedostatky a nedal týmu tvář, nyní mi přijde, že hráči trochu vědí, co by měli hrát, ale část z nich hraje piču a jarolím nevybral některé hráče na posty do základu vůbec dobře, vybral je zle a špatně
Už to tu někdo psal, ale dá se vůbec pochopit, že Krejčí jde napravo, aby vlevo udělal místo Zmrhalovi? Pravda, křídla se během zápasu občas prohazují, ale tohle byl základ.
ano, je to nepochopitelné a takhle jsme měli oba úplně na hovno, být zmrhal napravo, byl by na hovno jenom on
Viděl jsem jen posledních 30 minut, které byly nejhorší za poslední léta, zvlášť ve srovnání s poměrně slušnou hrou proti Belgii snad největší kontrast Dočkal). Bez systému, pomalí jakoby dvě noci nespali, , tím pádem neschopnost se uvolnit či nabíhat do volných prostorů, s minimem přesných neřkuli chytrých přihrávek, odevzdaní, bezradní, často přihrávali dozadu a brankáři na něhož zřejmě jedině spoléhali (a právem), prohrávali souboje, ztráceli míče často i v obraně, nic nepředvedly ani mladé naděje (Jankto, Schick). 80. tým světa je jasně přehrával a jen zbrklostí svých útočníků se připravil o vítězství. Je drzostí po tomto výkonu mluvit o nějaké baráži, v níž se můžou octnout i týmy jako Itálie či Francie! Jak chtějí bodovat v S. Irsku, což jsou sice dřeváci ale nic nedají zadarmo či dokonce s Němci? My můžeme bojoval leda o 3. místo s Ázerbajdžánem a po domácí remíze nemůžeme počítat ani s body od nich. Nevěřím tomu, že na tyto profesionály spadla nějaké deka, přílišná odpovědnost a pod. kecy! Prostě se na to vykašlali a jen bránili remízu,jež je ovšem k ničemu.
Když se to tak vezme,tak přáteláky mají hodnotu téměř nulovou a dalo by se říci,že jsou vlastně zbytečné.
Dodávám že za těch 30 minut nevystřelili na bránu, jen nad. Pochvalu zaslouží jen Vaclík.
Vaclik- Kader. Pokorny, Brabec/ Celustka, Novak - Jankto,Sacek, Darida Krejci - Schick - Skoda
Je smutný, že celkem bídnej poločas, kde jsme měli minimum šancí, považuje Jarolím jako pomalu náš strop.
reprezentace musí stavět na výkonech následujících hráčů:
VACLÍK, DARIDA s doplněním ještě GEBRE a KADEŘÁBEK
u nich je vidět, že je angažmá v cizině dostalo výše, nejsou to top hráči a dělají chyby, ale určitá konzistence u nich je, slušnej brankář, aktivní středopolař a dva ofenzivně ladění beci, kteří nenechávají vždy, ale jen někdy otevřená vrátka v obraně
KREJČÍ je hráč, který aspoň maká, takže stavět na něm nelze, ale v současné sobě to je na základ, ale mimo levou stranu není třeba aby nastupoval... SCHICK se ještě ukáže, odepisovat takovýho hráče by byla ukázka stupidity, ale kritika je namístě. JANKTO to samé.
ZMRHAL podle mne nepředvedl vůbec nic, ale odepisovat ho nebudu, ale výkon byť zranění hrálo třeba roli, slabota ale i o monulé zápasy
Kluci podali bojovný výkon, myslím, že se nemáme za co stydět
horsiho utocnika jak krmencik nase repre snad nikdy nemela...proboha to je hrozny kopyto
Škoda, Lafata, Bednář... Magera, Ordoš...
No vidis...a krmencik je stejne nejvetsi kopyto
Ty vole Magera,Bednář...
Škoda i Lafata byli lepší.
Je, ale dal za pár zápasů skoro polovinu gólů co za celou repre kariéru Lafata (9) nebo třetinu co Necid (12) a stejně jako Škoda (4)...náhoda to asi nebude.
Zajimave
Byla to úplná katastrofa. Nadávat na Součka, bych po tomhle dvojzápase je hloupé, jak v Belgii tak v Norsku patřil k tomu lepšímu, snaha se mu nedala upřít, dokázal si vypracovat i šance, vykrývat prostor umí skvěle, nebál se hrát z čehož samozřejmě plynou nepřesnosti, ale mile překvapil. (Jasně, že v té krizi 30minut před koncem se mu nedařily přihrávky, protože to byl v hajzlu celý tým).
Dočkal, Sivok a Krmenčík... totálně neschopní, Krmenčík do kombinace -10, zpracování bída, jediné co umí je simulovat, běhat a doklepávat. To už radši Vydru než Krmenčíka. Sivok... pomalý, starý, dobrý jen ve vzduchu. Dočkal... odchodem do Číny se z repre opory stal hráčem, co by snad ani neměl být povoláván, to radši místo něj Hušbauera (pořád nechápu proč tam Hušbauer není a takový Hořava jo, vždyť Hušbauer měl tenhle rok skvělý čísla a fakt repre formu).
Zklamání... Brabec, zápas s Norskem se mu totálně nepovedl, ale to bych dával za vinu hlavně tomu, že nemáme stálou stoperskou dvojici, která by se mohla pořádně sehrát. Tolik stoperských dvojic jsem v repre prostřídat dlouho neviděl a je fakt smutný, že zrovna Sivok se v ní drží zuby nehty. Sivok měl skončit v době, kdy šel i Čech a spol., alespoň by skončil relativně se ctí.
A pochvalu (i přes ty výsledky) zaslouží Vaclík, Gebre, Souček a Darida. Daridovi by snad bylo ještě líp na hřišti, kdyby se jeho práci nesnažil dělat neschopný Dočkal.
A k zápasu? Chyběla nějaká hra po stranách. Jediná pořádná akce po kraji byla právě ta golová. A to mi v repre hrozně chybí, náběh do strany - centr před bránu. Hrát s Krmenčíkem na hrotu stylem - nestylem.. to snad nemohl myslet vážně. Kvůli tomu taky nebyl tolik vidět Krejčí, absolutně jsme ho nevyužili, stejně tak výše kritizovaní Zmrhal s Janktem.
Ta kvalifikace je ztracená. Začal bych budovat na kvalifikaci o Euro a hrát se Schickem na hrotu nebo ve dvojici s Krejčím. A nějaké, že Schick je nezkušený... je to totální blbost, co navíc má Krmenčík oproti Schickovi? Nic, proboha vždyť Schick hraje v jedné z nejlepších lig světa proti Juve, AS atd, Krmenčík kope proti Jihlavám a Brnům a to z něj dělá zkušenějšího?, to Schick je útočník, kterého repre potřebuje a ne to kopyto., V MU taky hraje Rashford a nikdo neřekne ani popel (ne nesrovnávám Rashforda se Schickem, ale to je furt samé zkušenost tam, zkušenost sem a jinde, ve světě to funguje), asi nějaký syndrom Vrba nebo co.
Nominace na příště...
Vaclík, Pavlenka, Koubek
Gebre, Kadeřábek, Pokorný, Brabec, Suchý, Kalas, Novák, Čelůstka, Pudil/Hloušek
Krejčí, Sýkora, Darida, Souček, Hušbauer, Barák, Sáček, Jankto, Skalák, Zmrhal/Pilař
Schick, Škoda, Šural
Ale celkově ještě jedna věc... hned bych nastoupil na systém 3-5-2 .. Gebre s Kadeřábkem by zahráli na krajích líp a Krejčí by byl víc ve hře vepředu se Schickem. Vůbec bych se toho nebál.
Víceméně s tebou souhlasim, ale nejdřív říkáš, že nemáme stálou stoperskou dvojici a potom chceš hrát na 3 stopery?? A nejsi jedinej
Bohužel nemáme stálou stoperskou dvojici. A to s těmi 3 stopery, samozřejmě jsem to myslel tak, že zbytek kvalifikace to pilovat, vybrat 3 stopery, kteří by se sehráli, a kteří by spolu byli schopní odehrát všechno nebo alespoň většinu, když nepočítám Sivoka, tak máme dost stoperů do budoucna + Suchýho, kterému se ale bohužel v repre nedaří. Ale variant je tam dost .. Brabec, Suchý, Pokorný - Čelůstka, Brabec, Pokorný - Čelůstka, Suchý, Pokorný - Brabec/Suchý, Lüftner, Pokorný.. dál je k dispozici i Jugas, Simič vypadá do budoucna super.
Navíc Pokornýho musíme využívat v repre mnohem, mnohem víc. Hraje ve Francii, kvalitní je, má dobrou rozehrávku a obrovské plus je, že je to levák.
A hráče na to máme, byla by škoda toho nevyužít. Jenže s Jarolímem na lavičce se takové změny určitě nedočkáme.
Dočkal mě včera připomínal Plašila v době největší slávy...a Brabec tragický, zlatý Hubník, z toho aspon čišelo trochu jistoty.
V základu se musí objevit Pokorný a potom už je jedno jakej tragéd bude s ním, protože nekvalitu prokazují všichni (Sivok, Brabec, Kalas, Suchý). Ovšem nehrozí, že by se tam náhodou dostal třeba Jugas (možná ho přehnaně hypuju, ale šanci by si zasloužil).
pokorny - jugas ale to se nestane
Ozzyho memoriál se blíží a vypadá to, že ozdobou letošního ročníku bude souboj F.Torres vs MichalKotukov
cekal jsem, ze povola Pokorneho, celkem se chytl a hraval a horsi nez Brabec by urcite nebyl
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele