Šéf Slavie Tvrdík se po vyřazení z LM opřel do sudích i do UEFA
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
FAČR odsoudila výroky Slavie po vyřazení z LM Dynamem Kyjev
15.08.2018, 19:59
Sport.ua: Dynamo v zápase se Slavií vytěžilo z minima maximum
15.08.2018, 13:57
Brankář Kolář: Bolí to moc, protože jsme v dvojzápase byli lepší
15.08.2018, 09:29
Už chápu, proč Dynamo nedostává góly, řekl Trpišovský
14.08.2018, 23:54
Sýkora cítil, že Slavia mohla přes Kyjev postoupit
14.08.2018, 22:19
Slavia podlehla Dynamu Kyjev a zahraje si Evropskou ligu
14.08.2018, 20:36
Komentáře (290)
Přidat komentářtohle nemá smysl..
Spíš se tím zadělává na průser. Ale ten Surkis je bezpochyby zajímavá osoba
Nasrat na ně, lepší případně vypadnout teď než proto Ajaxu a EL je tak akorát.. Snad postoupime ze skupiny
proč je jako lepší vypadnout teď? I kdybychom dostali dardu od Ajaxu, tak radši budu, když se dostaneme co nejdál. Zápasy v lize musíme zvládnout tak jako tak
protože ušetříme síly z dalšího dvojzápasu. samozřejmě, že jsem chtěl postup a poprat se s ajaxem, ale teoreticky pokud bychom to nezvládli, tak je lepší vypadnout ted. v bolce bylo vidět jakej dopad to na ten nezkušenej tým má... to je ale spíš jen pokus vidět tam něco pozitivního
no a nezískali by zkušenosti právě soubojem s dalším kvalitním soupeřem? Právě v takových zápasech rostou hráči, ne v zápase s příbramí, opavou, karvinou a podobnými celky... navíc liga je dostatečně dlouhá, že i jedno zaváhání v lize stojí za ten dvojzápas s ajaxem
jak jsem už psal jinde, tým, kterej má bejt konkurence schopnej se nevytvoří za dvě sezony. chce to pravidelně evropu, zkušenosti s posílením atd, atd... jeden dvojzápas s ajaxem by podle mě nedal tolik jako třeba šest bodů v lize, která letos bude vyrovnaná (sparta bez solidní lavičky už si soustředění na ligu zajistila a plzeň je i s těma seniorama prostě na ligu prostě víc než dost). takže čistě teoreticky je lepší vypadnout ted než za 14 dní.. prakticky je to samozřejmě na piču
tady se neshodneme. Za mě vždy bude lepší alespoň zkusit bojovat v evropě, než se plácat v lize. Jak píši. V lize je dost zápasů na to s tím něco udělat. V evropě si s top celky nezahraješ často a právě tyto zápasy dělají velké celky.
asi neshodneme no. já to bral tak, že boje v evropě budou tak jako tak, at už se vypadne s kyjevem nebo s ajaxem, jen prostě tam bude víc sil na ligu, když se vypadne už o pár tdnů dřív (samozřejmě se nebavíme o tom, že by se případně přes ajax postoupilo). a vzhledem k tomu, že ten tým potřebuje zkušenosti z vícero sezon, aby takové situace zvládal, tak bych dal přednost slušnému vstupu do ligy před jedním dvojzápasem
Ne. Postupem přes Kyjev by byly další body do klubového koeficientu (+ do národního, jehož důležitost se ukázala právě letos - taky to mohlo dopadnout tak, že Slavia mohla jít do 2. předkola a vyletět). Třeba by se uhrál i nějaký bod proti Ajaxu. Kromě toho by byly dodatečné prachy ze vstupného + od UEFA. A v neposlední řadě by se zvýšila prestiž Slavie, protože poslední předkolo LM je už hodně sledované. A jak je důležitá přestiž klubu se v tomto zápasu zřejmě taky ukázalo.
tak koeficient jsem do toho vůbec nezahrnoval a pokud by se prohrály oba zápasy s ajaxem, tak by třeba ani vliv neměl. stejně jako případná prestiž... navíc jak jsem psal výš, je to spíš snaha najít na tom něco pozitivního než cokoli jinýho
liga teprve začala a vy už musíte šetřit síly?
to jsem nepsal
Tak dobře
??? nieco mi unika? v com je lepsie vypadnut teraz? ved takto budete este musiet hrat 1 kolo aby ste postupili do EL, nie??? keby ste vypadli v poslednom predkole LM tak mate aspon skupinu EL.
ne, jdeme přímo do skupiny el a už nemusíme hrát žádné předkolo
uz som to inde cital... pre mna novinka.
v pohodě, ona je to celkem výjimka
no tak teraz som cital ze som nemal pravdu berem spat
Ten tvuj nick je proste tak skvelej ve spojeni s klubem, kteremu fandis.
Tohle už tu párkrát bylo...
To je fakt šašek.
Za dva zápasy nedokázali dát Dynamu gól ze hry.
V odvetě nasekali 30 faulů a měli dvě střely na branku, z toho měl jedinou vyloženou šanci Souček.
Gól jim neuznali správně, ofsajd před druhým gólem Kyjeva samozřejmě byl, ale Ukrajinci by stejně postoupili....
Jak stejně postoupili? Co je to za demagogii? Chvílí před tím gólem z ofsajdu byla ta jasná šance Součka, do konce zápasu se mohlo stát ještě ledasco.
Nicméně Souček tu šanci nedal.
Slavia nedala Dynamu gól ze hry za 180 minut a ještě Kyjev přišel o možnost kopat penaltu. Na základě čeho by mohli postoupit?
Jo, penalta, ta byla no Jak na základě čeho měli postoupit? Ty to podáváš tak, že se Slavie celý zápas bránila a nepřelezla půlka a absolutně neměla šanci se přiblížit prodloužení. Bylo to furt na dostřel gólu, Slavie tlačila (i když samozřejmě se většinou jednalo pouze o optický tlak), když v tom dostala gól právě z ojedinělé a ofsajdové akce. Ale samozřejmě, je jednoduchý napsat, že ten ofsajd v zásadě nic neovlivnil, a že by Kyjev stejně postoupil. Akorát jsou to pouze ignorantský samolibý kecy.
Pokud jsou v zápase (dvojzápase) zásadní chyby (tzn. ty které přímo ovlivňují z výsledek) - a to více než jedna, tak se nedá zkrátka říct že tým který byl výroky sudích poškozen by stejně nedokázal poškodit, takové chyb ovlivní a psychyku hráčů je smutné že se to stále děje, i po MS kde naplno jel VAR
penaltu to byl asi takova penalta jako faula na sykoru v 1. polocase
Byla jasná.
Please, taky jsem Sparťan, ale chtělo by to trochu objektivity.
Ses fakt mentos
neztrapňuj se
Já se mu nedivím, že se ozývá, asi je to lepší než mlčet. Tendnešní zápas ve spojení s tím, že místopředseda UEFA má tak blízko k Dynamu Kyjev, je to přinejmenším podezřelé. Slavia by nespíš nepostoupila ani kdyby rozhodčí pískal rovinu, ale za ten dnešní druhý gól by měla jednoznačně přijít sankce pro pomezního.
Udělal dobře že se ozval ale přesto očekávám jako jedinou reakcí potrestání Tvrdíka/Slavie
Čistý to nebylo, ale tak to bohužel chodí..
Ti pošlu takový ty notičky, jestli mi teda rozumíš...
Ani ne
Což je docela smutné na této úrovni, navíc když je to do očí bijící
Asi tak
Stejně za to může Vojta Filip. Tohle máme za ty jeho kecy...holt se bratři Surkisové nasrali a pojistili si to u Poláků
Neuvěřitelnej idiot
Na jednu stranu ho chápu, na druhou stranu by měl být nad věcí.
Měl prostě jen napsat něco ve stylu: Gratuluji k zaslouženýmu postupu.
gratuluju k postupu by stačilo
Tak to by se shodil asi úplně nejvíc. Protože o zaslouženém postupu se mluvit rozhodně nedá.
zajímavý CV
https://fotbal.idnes.cz/jaroslav-tvrdik-slavia-dynamo-moskva-rozhodci-golis-stefanski-kritika-13q-/fot_pohary.aspx?c=A180814_222316_fot_pohary_min
bratra dynamovského prezidenta
Styděl bych se, kdyby měl kdokoli z vedení Sparty podobně ubrečenej komentář po neuznaným regulérním gólu z 93. minuty v Tripolisu nebo po předkole LM s CSKA. Moc bych se styděl.
njn, někdo má kabely, někdo má twitter
Pelta byl z tý kabely aspoň zdrcenej. Mocipáni z UEFA z tohodle budou mít akorát prdel a namastí si na tom kapsu
A jo, tenkrát jsem se styděl
co ty víš, třeba kvůli tomu vedení uefa odstoupí, tvrdík je velkej pán
To se spíš dostane do jejich struktur a oni zkrachujou.
To bylo, jak Ščága vytáhl tu konspirační teorii, že mu o tom říkali známý?
Tak trenéři v emocích na tiskovce plácnou plno věcí, viz Trpišovský. U toho jsem schopnej přimhouřit oko. Ale člen vedení by měl mít nějakou úroveň. Jak píše masopust dole - řict něco podobnýho Nedvěd, tak je za idiota po celý Evropě
že se ještě divíš. křetinský tam leze s kabelou, tvrdík používá twitter jako idiot a šádek skotačí na tanku a uráží ostatní... jasně, že to neni správně, ale u nás si nezachovává důstojnost prakticky nikdo
Ale prosimtě.
a ne snad?
Jasně že ne.
ok
Můj černej kůň je v tomhle Paukner z Dukly. Ten posledních pár let (podle mě tak půl hodiny od chvíle, kdy to tam koupil) akorát skuhrá, že to chce prodat, že je fotbal žumpa a černá díra na peníze, a že už pomalu jedná o prodeji.
až s duklou vykope lm, tak si to tady všechno koupí
Tvrdík je za idiota i kdyby mlčel.
tak nedved je za idiota i tak
Obě ty situace byly hodné tvrdé kritiky.
Njn tak když si tady v ČR necháváme opakovaně srát na hlavu, tak se nikdy nic nezmění. Naopak, je dobře že se ozval
Jako do tý fňukací filosofie týmu zapadl skvěle
Ta druha lopta absolutne neprekazala v hre nikomu, cize stale to vytahovat je trapne, smiesne a hlupe. V odvete spravne neuznany gol Tecla, neodmavany ofsajd pri gole na dva nula a neodiskana ruka. Aj ked u tej ruky...ten rozodca to dost mozno neodpiskal umyselne kvoli tomu, ze ho slavisti nahanali a nadavali mu a v tom momente u neho prevladli emocie a urobil chybu, ze ju neodpiskal. Nikde od Tvrdika nevidim ani naznak kritiky do vlastnych radov za tie nepremenene sance...ale co cakat od vrchneho klauna. Ten sa zmoze len na tieto blitky. Aspon sa u UEFY zapise ako problemovy cllovek a Slavia ako problemovy klub. To je na nezaplatenie. A blbci mu to samozrejme zozeru, lebo to nandal UEFA mafii...ukazkovy priklad debila, co najprv kona a potom premysla. Celkom by som im aj prial, aby ich smikli v skupine EL zasa. Len kvoli tomuto saskovi.
Klasik dementní čobol
Zas ten cobol z bl
Já si prostě nedokážu představit, že by tohle napsal třeba Nedvěd po jarním zápase LM s Realem. Pro Slavii je to obrovská ostuda po celý Evropě. Fakt by mě zajímalo, co si jako Tvrdík myslí, že se stane.
já si myslim, že si toho v evropě spíš ani nevšimnou.. a v čr už se s tvrdíkovym twittrem počítá. ne, že bych ho teda obhajoval, měl by spíš držet hubu a v případě, že je k tomu důvod prostě podat stížnost
ono klidně stačilo ten post trochu politicky, zaonacit a neútočit tak napřímo, což by Tvrdík měl zvládnout ale nezvládá, takhle u toho kouká pěknej průser
To je trochu problém, když on i v politice byl taková hlásná trouba
já si myslim, že to budou s ohledem na vývoj zápasu ignorovat... ale tak tvrdík prostě Slavií žije. na jednu stranu je to super, na druhou stranu se pak občas chová jako blbec no... ve vlastním zájmu by twitter v souvislosti se Slavií spíš používat neměl
Já myslím že minimálně pokuta přijde, ale kdo ví co "UEFA mafia" vymyslí
Pokuta pro Tvrdíka + 3 zápasy stop pro Trpišovského za jeho vyjádření: "Hrajeme pak Evropskou ligu, takže se k rozhodčímu nemůžu vyjádřit." + 3 zápasy bez diváků za UEFA MAFIA. A podmínečné vyloučení Slavie z pohárů. Jinak už asi v pohodě.
Nebo Šádek po Bukurešti popř. po Karabachu. Sice je to občas buran, ale na tomhle je vidět, že Tvrdíkovi se rovnat nemůže.
Nejvíc nás jednoznačně zarizl sudí s Ludogorcem. Takovou prasarnu jsem ještě neviděl.
nic nema na ten zapas Olympiakosu v LM.. bohuzel si uz nevzpominam proti komu hrali a nedari se mi to najit, ale vetsi zarez, nez by tenhle zapas sem nevidel, to bylo neco neskutecnyho.. samozrejme ve prospech Olympiakosu
V naší lize třeba Pavlín Jirků a jeho poprava Slávie v derby se Spartou.
co žižkov na letný 3:1 po dvou offsidech a vymyšlený penaltě...
tak Spartě se dějou mnohem horší prasárny každou sezonu
V zápasech s FCSB bylo taky několik gólů neregulérních a žádný plačky od nikoho nebyly.
Tvrdik je fakt traged..
A co zápas Juve - Gala?
Padouch nebo hrdina ....
my jsme jedna rodina. takže se konečně hlásíš i ke Slavii?
Tvrdíkova reakce je sice humpolácká, ale na podstatě věci to nic nemění.
Očekávám podobný postup jako s SI. Tvrdík odhlásí Slavii že všech soutěží pod taktovkou UEFA mafie a přihlásí ji do první čínský.
a někdo do rumunský ?
Jestli myslíš Plzeň, tak to si neumím představit, jak by tam Limba přesvědčoval policajty, že je slavný a proto ho nemůžou zavřít. A Bohemky by byla škoda.
V Rumunsku by jen vytáhl kešeňu a nikoho by nemusel přesvědčovat.
V Číně by hráli tak maximálně ČFL.
Čínská florbalová liga?
Fotbalová. Jako o nás. Akorát od druhé níž se to v Číně hraje s hlavama politických vězňů, aby ušetřili za míče.
omfg
Cirkus Tvrdík Ještě, že existuje Twitter
Jarda Twitterdick
Fico mu poradi ako sa spravne stazovat.
Fico je expert pres dopisy ne? Nejsem si jistej, jestli je dobrej napad Jardovi vedle Twitteru sverit dalsi psany medium.
Nepamatujete si někdo, kdy zhruba došlo k údajnému penaltovému faulu Deliho? Dík.
Chvíli po tom gólu z ofsajdu tuším.
Tak kolem 80. minuty tuším.
tak 80? odhadem...
Chvíli po tom gólu z ofsajdu, tak kolem 80. minuty
Někde okolo 80 minuty.
Nepamatuji, ale něco mi říká, že kolem 80. minuty.
Asi tak cca 10 minut před koncem.
Přibližně v 80 minutě ale hlavu na špalek bych za to nedal.
Na začátku polední desetiminutovky.
t-10
V Praze vymyšlená penalta pro Slavii. Dnes se jasná penalta pro Kyjev nepískala. Čína > Surkis
Ale jdi ty
Bezpáteřní socialistická mrdka, která vždy rozhazuje peníze cizých, se dožaduje férového jednání?
OT: Liverpool nahlasil svoju hviezdu M.Salaha na policii za použivanie telefonu pri riadeni auta
Hezky vytržené z kontextu. Takhle to zní úplně jinak, než to ve skutečnosti je. Level bulvár
Českou ligu nemusím ani nesleduju , ale nechápu jak se tady můžou vysmívat a naparovat místní fanoušci Sparty kteří by měli lozit kanálama po tom co jejich veleslavný tým vypadl se Suboticou . Slavia jasně poškozená... zápas smrděl dukátama v kapsách rozhodčích ..
To má logiku Nevim, proč by se tady podle ní měl naparovat fanoušek Arsenalu, ale budiž.
Korumpovaný představitel , korumpovaneho českeho fotbalu chce převalcovat korumpovaný europský fotbalový svaz... ma to smysl ?
A jak byl podle toho kreténa hrubě ovlivněn první zápas? Tím že v poslední minutě piskli pro Slavii penaltu za vypíchnutí balónu?
Taky jsem si nebyl jistý, jestli to vůbec byl faul, spíš to Tecl totálně zesral, že čekal asi půl dne
A pomyslel někdo na Koeficient
Byl to prostě bonus za pořádání finále LM stě viděli ten Stadión a těch lidí koho zajímá Eden se strašákem.Aspon může jít O2tv do píce
taky že jo, lm budou vysílat z plzně
Nechme to byt. Jedno je jiste, UEFA, FIFA, jsou zlocinecke organizace zalozena na uplatcich obrovske korupci. Kolik funkcionaru UEFA, CONCACAF, CONMEBOL, hasta FIFA, terminaron prasos, acusados? Slavia, cesky fotbal, to je neco k smichu, pro tyto zlodeje...
Za ten dvojzápas měli Kyjevu dát 3-4 branky, příležitosti na to byli, a nebylo by co řešit. Resp. potom by případný oficiální protest proti výkonu asistenta měl jinou váhu.
neměl
Ale měl. Píšu oficiální protest, ne výkřik na netu.
no já vim co píšeš. a oficiální protest by měli podle mě stejně u prdele at by to probíhalo jakkoli
za nick
Nepřijde mi to nějak hodné posměchu. Napsal to, co říká každý fanoušek. Z Evropy nás za tohle nevyhodí a s pokutou si Číňani vytřou
nejde o to co říká, ale kdo to říká. většina se mu tady už směje i za "dobrý den"... stejně si teda myslim, že měl v tomhle případě spíš mlčet a vyjadřovat se radši až zítra, až vychladne
To nezpochybňuju, já taky tyhle řeči typu Winkelmann rád nemám, ale půlka lidí co ho tu vysmívá psala u jinýho článku Uefa mafia. Mlčení by bylo lepší, ale žádný negativní faktický dopad to mít nebude, takže mě to nijak nevzrušuje.
Já bych řekl, že ti rozhodčí byli prostě jen neschopní a zápas nezvládli.
Spíš jen ten pomezní, hlavní udělal chybu akorát v tom, že nepískl tu ruku.
Nemám na to důkazy, jen silný pocit blížící se pravdě, že ten Polák byl podplacený. Tvrdík je všelijakej, ale líbí se mi, že má odvahu postavit se šíbrům. Ať už u nás Peltovi, tak tady Surkisovi.
Jinak se omlouvám Součkovi, během zápasu jsem ho pěkně vypičoval, ale s tímhle moc dělat nemohl
Všichni obviňují Surkise, ale podle mě dnes za nitky tahala hlavně Damková
To je proti zájmům Plzně, aby Slavia vypadla už teď ...
Není. Takhle uhraje víc bodů do koeficientu, aby mohla Plzeň mohla příští rok zase do LM.
tim, že bude mít mín možnosti něco uhrát toho uhraje víc?
Slávka uhraje víc bodů v EL a Plzeň slízne smetanu, až vyhraje titul.
takže ve skupině EL uhrajeme víc bodů než ty 4 co jsou automaticky za postup do skupiny LM ?
Jo jenze nez se tam dostanes mel bys treba pres ctyri plichty v predkole dva body, takze dva body by jste opravdu ziskat mohli
jaký čtyři plichty? předkola pro nás letos byla stejná pro lm i pro el... Jagir psal, že bude víc bodů z el než by bylo z lm a to je prostě blbost...
Proc ? V LM by jste nemuseli ziskat nic... jen ty 4 body za skupinu(realne by to byli tak dva body navic - pokud by jste tam postoupili po treba ctyrech remizach)
Ty 4 body to jsou ve skupine dve vyhry ne? To by jste ziskat mohli
pořád nechápu kde bereš ty dva body navíc... kdybychom dál hráli o lm, tak máme dvojzápas s ajaxem. výhra-lm, prohra-el.. ale nejsou tam přece žádný body navíc. a pořád mi přijde lepší jistota 4b a šance získat další v 6 zápasech skupiny než 0b a šance nějaký získat v zápasech skupiny, která ani nemusí být výrazně slabší než v lm
No beru to tak kdyby jste treba postoupili pres Dynamo pres dve remizy mate v koeficientu 1 bodu
Pak treba s Ajaxem by jste jeden zapas vyhrali a prohrali a uz mas dva body v koeficientu
V pripade postupu do LM by vam to doplnili na 4 body ale nemas sanci skoro nic ziskat
Do EL by jste meli uz stejne dva body.. a pokud by jste neuhrali vubec nic dostanete 3 body tak jako tak (garantovane minimum) a by jste meli 5 ... Jen to minimum se pocita jen do kluboveho koeficientu , ne do narodniho
doplnili na 4b? já myslel, že máš zvlášt co uhraješ a k tomu 4b za skupinu, takže dva body z předkol +4b ze skupiny? o těch 3 z EL jsem se dočetl asi před minutou, myslel jsem, že tam garantováno nic nemáš.. pokud se to doplnuje do 4b, tak máš pravdu, že EL je z tohohle pohledu výhodnější
Ja si myslim ze se to prave jen doplni do 4 bodu..(pokud si pres predkola neziskas vic)
to mi přijde zvláštní, ale když jsou garantovaný tři v el, tak proč ne to samý v lm se čtyřma.. stejně nasrat na koeficient, lepší skore 0:20 v lm než 1:5 v el
Podle me se to nedoplnuje a je to navic. A ty garantovane 3 z EL se pocitaji jen do kluboveho koeficientu a ne do narodniho.
hmm... prostě to bude chtít vyhrát tři zápasy v el.. snad to bude hratelný skupina
Blbost to není úplně ...4 body.. to máš 2 výhry ..a myslím, že v EL je i docela pravděpodobné, že bude mít Slavia o 2 výhry více, než-li by uhrála v LM.
asi vlastně jo
Žádnou smetanu neslízne. Přímo do LM mistr nepostoupí.
Logika. Pokud ti jde o národní koeficient, tak samozřejmě měla Slavie postoupit, o tom není sporu. K postupu by totiž potřebovala alespoň remízu a tedy příspěvek do národního koeficientu.
Ve 4. předkole už je to sporné. Zda raději jisté 4 body za postup do LM a spíše omezený přísun za zápasy, nebo sázka na hodně bodů v EL
Mocipánům z UEFY a Leverkusenu dávám po dnešních hrdinských projevech Jardy a Péťy rok, maximálně dva.
Mě štve, že furt musíme řešit chyby rozhodčích. Neříkám, že je to tenhle případ, ale při představě, že člověk hraje v životě o miliony nebo slušnou investici a teď přijde třetí strana ve formě rozhodčího, která to odpískne v tvůj neprospěch a ty o vše přijdeš...Být to v normálním životě asi bych ho zabil
Navíc tu není skoro žádná zodpovědnost a hlavně spousta chyb. To se nenajde pár rozhodčích na pískání LM, co by nedělali chyby?
Chápu, že chyby dělá každej, ale v těch intervalech co to dělají oni to je hrůza. Vždyť je to jejich práce.
- a né špatně placená práce. Představa že ten pomezní si za ten "výkon" přinesl domů 10 tauznů je prostě šílená a naprosto směšná.
Jak říkáš každý dělá chyby, ale za chyby rozhodčích si s velké části mohou i samotní hráči. Nemluvím o této situaci, ale rozhodčí to má dost těžké, když jim žádný z hráčů nepomáhá a drtivá většina se je snaží podvést viz simulace, neustálé zvedání ruk atd.
Takže ti hráči, co hrajou o miliony by si měli nejprve zamést před svým prahem.
Já vím. Ale trochu mi jde o princip.
Když si řeknu, že pískat LM je vlastně pro rozhodčího největší kariérní postup (pokud nepočítám administrativu v nějakým svazu), tak očekávám, že na tom místě budou nejlepší z nejlepších.
Stačí si to dát do nějaké paralely s jinou prací. Jak by vypadalo třeba zdravotnictví, kdyby na kardiochirurgii nebo neuro dělali tolik chyb, co rozhodčí za jedno kolo. A to se nebavím o pomeznim, co má běhat jen za posledním hráčem a hlídat odkop + zodpovědnost minimální.
Ukrajinci prostě zaplatili víc. Příště nesmíš nechat nic náhodě a smluvně si to nech potvrdit.
jarda ví jak to chodí, sám na podobné vlně jede už dlouho.., tak na co si stěžuje ??? naši republiku podělal už tolikrát a divný mu to nepřišlo nikdy !!! je mi jen líto hráčů sks
Tvrdíku ty bys jenom brečel....
ubožáku
Někdy je lepší se ozvat, než držet hubu, né?
https://www.tyden.cz/obrazek/4a1eb43e143a0/tvrdik,-sanda-4a1eb68901232.jpg
Asi si musíme zvyknout, že pokud nebudeme do LM postupovat přímo, tak to jinak nepůjde. Letos sudí zařízl Slávku, onehdy zase Spartu s CSKA. Na druhou stranu ale musíme být objektivní. Slávka byla o dost lepší v obou zápasech a i přes to, že Dynamo má vynikající obranný val, mohli jim při lepší efektivitě nastřílet několik gólů, a to už doma v Edenu.
Já s tím gestem zase souhlasím, protože podle mě největší chyba lidi je, že celý život drží hubu a nic nedělají, lidé se celkově nejen ve fotbale boji ozvat a říct si o lepší podmínky, na které mají právo. Kdyby po vzoru Tvrdika se semkli další týdny a to i nějaké ze špičky a řekli by všichni, že nechtějí takovou LM, nechtějí takovou UEFU a nechtějí hlavně takový fotbal, tak už by se muselo začít něco dít.
tohle by se mělo stát ne jen v něčem tak málo důležitym jako je fotbal...
Slavie se asi právem může cítit poškozeně. V obou zápasech udělali rozhodčí chyby, ale takhle se ani Tvrdík nemůže vyjádřit. Měli by zvednout hlavy a snažit se uhrát, co nejlepší výsledek v EL a ne se v tom hrabat, i když samozřejmě UEFA špína a nedivil bych se, kdyby tomu Ukrajinci z toho něco cinklo.
Vem to cert, na LM asi porad jeste nemame, kdyz nevyradime Dynamo, ktery rozhodne hratelny bylo. Dulezity je, ze se nekam posouvame. Kdyz clovek porovna jak s nama zacvicil Anderlecht, kterej nam nedal cuchnout, nebo jak bezradny jsme v predkole LM byli loni s Apoelem, tak je celkem pozitivni, ze jsme s Dynamen odehrali dva zapasy, ve kterych jsme byli podle me vetsinu casu lepsi. Rozhodlo to, ze jsme Dynamu dva goly darovali my a jeden rozhodci. A naopak jsme v obou zapasech zahodili tolik sanci, kolik by se v Evrope zahazovat nemelo. Tak ted nabrat nejaky zkusenosti v EL a za rok to zkusit zas
Ubrečenci.
Není absolutní pochyb o ovlivnění zápasu že strany rozhodčích. Nejdřív ten gól z (ne)ofsajdu a hlavně ten druhý gól Kyjeva z jasnyho ofsajdu, po kterém Slavia absolutně vypadla že zápasu, takže řeči o neodpiskane penalte jsou jaksi mimo. UEFA mafia
Dlouhodobě tvrdím a každej kdo sleduje LM aj... řídí to mafie a korupce!!! TED SLAVIA...2. ROKY PO SOBĚ BAYERN Je to řízený mafií a je mi s toho na UEFA a FIFA je stále postupující rakovina a dívím se, že včera Slavia neodešla ze hřiště!!! Doufám,že se k panu Tvrdíkovi přidaj další funkcionáři a nejen u nás,ale i v zahraničí...
Jsem fanoušek Plzně a ted už jenom vyhlížím základní skupinu LM......to za prvý a potom za druhý,jak nás bude mafie sekat na hřišti Přeci nemůže nějakej českej klub Plzen,postoupit ze základní skupiny LM do osmifinále-takhle to rozhodne UEFA - MAFIE!!!!!!
Surkise by měli poslat do Moskvy a zavřít
Kdyz uz neco napisu,, tak si za tim stojim...
Ne ze si zahraju na drsnaka napisu neco na twitter a pak to smazu(zustalo tam jen stezovani na ceskou komisi)
Asi mu nekdo z UEFA pohrozil a Jarda vymekl..
https://youtu.be/YJBp3auElKs
Sice jsem s tím Tweetem nesouhlasil, ale budiž, dá se to částečně pochopit. Ale smazání je přes čáru a totální srabáctví
Nevíš, čím mu UEFA pohrozila. Navíc tohle není jen nějaká sranda, to co napsal. Těmito výroky nedělá problém jen sobě, ale především Slavií jako klubu.
Smazáním ten výrok ale zpět vzít nejde.
Dela z komara velblouda...Rozhodci udelal jedinou velkou chybu a tou byla nepisknuta ruka na hranici vapna, coz se bohuzel stane ..teda pokud v tom nejsou Trumpovi mind games aby posilil Ukrajinu. Gol z offsidu jde jasne na spek pomeznimu. Jinak ale Slavie potesila odehrala 2 vyrovnane partie s Dynamem a jestli si nezaslouzila LM ona tak oni taky ne. Jsem zvedavy na EL tam mohou hodne prekvapit
to je zase krasnej prival slavistickejch slz.. jako za starejch dobrejch casu je to proste v nich, s tim se neda nic delat.. SKS gol neuznanej naprosto spravne
Neuvěřitelná naivita a nabubřilost slávistů i po vyřazený pořád kecy o hratelném soupeři Slávia dá za 180 minut jeden ušmudlaný gol z penalty, včera kopyto Souček nepromění co měl ...a s tímhle se chtějí rovnat byť jen tomu hratelnému Dynamu? Nejsou schopný postoupit do LM ale pořád budou kecat o tom jak sou všichni hratelný. Ajax? hratelný? Skupina EL ? Hratelný
Veškeré činnosti se ve fotbale za poslední léta neuvěřitelně zrychlily, výklad pravidel je stále složitější a tomu tempu prostě rozhodčí nestíhají a myslím že bude hůře. Nakonec se jim podaří odpískat zápas bez chyb jen když se v něm nebude vlastně nic dít. Včera ale malinko respektovali kdo je koho bratr.
Kdo by chtěl taková kopyta z Edenu v LM? LOL
v klidu klokane, vy se na ten Eden brzy budete dívat jen z tramvaje
Všechny ty sporné momenty byly hodně diskutabilní. Snad kromě gólu na 2:0, tam byl ofsajd celkem jasný (ale přiznejme si, že jsme už v životě viděli daleko větší ofsajdy). Shrnul bych to asi takto. Kdybych před zápasem věděl, že šéf Dynama je bratr šéfa UEFA, tak jsem na postup Dynama vsadil pořádný balík...
Jarouši, možná na tom něco bude, ale v takovým zápase se hlavně musí trefit prázdná brána z metru.
Rozhodčí Slavií jednoznačně zaříznul... bohužel i to se stává.
Bezesporu nejzábavnější člověk z vedení českých klubů, vždy má v zásobě něco, čím pobaví.
Už to smazal
Nejlepsi jak ho tam Slavisti placali po zadech jak jim to natrel, tak tam napsal nejaky Spartan... Ze nehrozi pokuta, protoze Jarda zapomel oznacit ofiko profil UEFY a dodal ze uz hrozi protoze to napravil @UEFA
Ubožák. Pár hodin si před twitterovejma svazákama ze Slavie zahraje na hrdinu a pak to radši smaže
Žádný Tvrdík, Měkčík je to.
on to smazal? srab...
Klasika
Bohužel se potvrdilo, že štiky v našem rybníku jsou v evropských vodách jenom takové malé plotičky...
Ten LuftJarda to je fakt krypl...takovej paskvil vyblít ! Už jenom ho vidět, ten jeho knírek...máš mu chuť jednu plesknout ! Takovej Flanders ze Simpsnů
tak konečně vím koho mi připomíná :-D
Trošku no
A je mu 49 ? To já myslel že mu je přes 50 a táhne mu k 60tce
https://www.google.cz/search?tbm=isch&sa=1&ei=JQp0W47jKpLUgQaP0qT4Bw&q=flanders&oq=fland&gs_l=img.3.0.0l9.10911.13460.0.14376.11.8.2.0.0.0.151.646.4j3.7.0....0...1c.1.64.img..2.6.482...0i19k1j0i30i19k1j0i10i30i19k1.0.8k0QvREMpdE#imgrc=RgOtnhnD0fAirM:
No prostě na facku
oooo uefaaa oooo mafiaaa... prečo sa do najskorumpovanejšej súťaže nedostať korupciou? Bravo Dinamo, ale tak aspoň sa zaradia po bok tých veľkoklubov v Champions Shit..
A vy byste byli spokojeni kdyby místopředsedou FAČRu byl řekněme Horník, jeho bratr byl majitelem Viktorky a ta vyhrávala takovýmto způsobem?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele