Sázka Chelsea na Hiddinka je hodnocena pozitivně
Odborníci se shodují, že nizozemský trenér Guus Hiddink je pro Chelsea dobrou volbou. Také hráči věří, že atmosféra v týmu bude mnohem lepší než za jeho předchůdce Luize Felipe Scolariho.
Podle bývalého trenéra anglického národního týmu Glenna Hoddlea udělala Chelsea velmi moudré rozhodnutí, když se rozhodla angažovat nizozemského kouče Guuse Hiddinka. "Neznám se s ním osobně, ale když se podíváte na jeho kariéru, tak vidíte, že kamkoliv přišel, vedl si velmi dobře," řekl Hoddle.
A nebude Hiddinkovi dělat problém vést zároveň ruský národní tým a Chelsea? "Myslím, že ačkoliv má zkušenosti s tím, že vedl zároveň PSV Eindhoven i Austrálii, bude to pro něj o dost složitější. Bez jakékoliv urážky k těm týmům. Chelsea je opravdu velký klub," domnívá se Hoddle.
"Myslím, že si povede dobře, ale to samé jsme si mysleli i o Scolarim. Fotbal je v tomhle zvláštní. Uvidíme," uzavřel Hoddle.
Hiddinkův nástup si pochvalují také hráči. "Je to velké jméno, velký trenér, který pracoval s velkými hráči. Moc jej neznám, ale těším se na spolupráci s ním," uvedl Frank Lampard. "Se Scolarim jsem měl dobrý vztah. Přišel v létě, které pro mě bylo osobně nejtěžší v životě. Dokázal mě přesvědčit, abych zůstal. Je to dobrý člověk a přeju mu do budoucna všechno nejlepší," vrátil se ještě Lampard k Hiddinkovu předchůdci.
Jiný pohled na věc má Michael Ballack, který byl údajně jedním z hráčů, který spolu s Didierem Drogbou a Petrem Čechem destabilizovali Scolariho pozici. Němec dokonce označil Scolariho za slabý článek v řetězu Chelsea. "Každý trenér má své metody a Scolari s nimi možná byl úspěšný v minulosti, ale v Chelsea mu úspěchy prostě scházely," řekl Ballack. "Byl jsem jeho odvoláním překvapen," uvedl německý reprezentační kapitán. "Neřekl bych ale, že jsme spolu měli špatný vztah, myslím že je škoda, že u nás nevydržel déle," překvapil Ballack. "Za neúspěchy neseme odpovědnost i my hráči. Ale odvolán je vždy nejslabší článek a to byl v tomto případě manažer."
Podle bývalého trenéra anglického národního týmu Glenna Hoddlea udělala Chelsea velmi moudré rozhodnutí, když se rozhodla angažovat nizozemského kouče Guuse Hiddinka. "Neznám se s ním osobně, ale když se podíváte na jeho kariéru, tak vidíte, že kamkoliv přišel, vedl si velmi dobře," řekl Hoddle.
A nebude Hiddinkovi dělat problém vést zároveň ruský národní tým a Chelsea? "Myslím, že ačkoliv má zkušenosti s tím, že vedl zároveň PSV Eindhoven i Austrálii, bude to pro něj o dost složitější. Bez jakékoliv urážky k těm týmům. Chelsea je opravdu velký klub," domnívá se Hoddle.
"Myslím, že si povede dobře, ale to samé jsme si mysleli i o Scolarim. Fotbal je v tomhle zvláštní. Uvidíme," uzavřel Hoddle.
Hiddinkův nástup si pochvalují také hráči. "Je to velké jméno, velký trenér, který pracoval s velkými hráči. Moc jej neznám, ale těším se na spolupráci s ním," uvedl Frank Lampard. "Se Scolarim jsem měl dobrý vztah. Přišel v létě, které pro mě bylo osobně nejtěžší v životě. Dokázal mě přesvědčit, abych zůstal. Je to dobrý člověk a přeju mu do budoucna všechno nejlepší," vrátil se ještě Lampard k Hiddinkovu předchůdci.
Jiný pohled na věc má Michael Ballack, který byl údajně jedním z hráčů, který spolu s Didierem Drogbou a Petrem Čechem destabilizovali Scolariho pozici. Němec dokonce označil Scolariho za slabý článek v řetězu Chelsea. "Každý trenér má své metody a Scolari s nimi možná byl úspěšný v minulosti, ale v Chelsea mu úspěchy prostě scházely," řekl Ballack. "Byl jsem jeho odvoláním překvapen," uvedl německý reprezentační kapitán. "Neřekl bych ale, že jsme spolu měli špatný vztah, myslím že je škoda, že u nás nevydržel déle," překvapil Ballack. "Za neúspěchy neseme odpovědnost i my hráči. Ale odvolán je vždy nejslabší článek a to byl v tomto případě manažer."
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hiddink prý povede Chelsea jen do konce sezóny
20.02.2009, 14:09
Iaquinta si myslí, že změna trenéra Chelsea pomůže
12.02.2009, 09:35
Potvrzeno, Hiddink bude novým manažerem Chelsea
11.02.2009, 15:20
Chelsea: Skončí i Kenyon?
11.02.2009, 09:18
Hiddink jedná o možnosti stát se manažerem Chelsea
10.02.2009, 20:54
Komentáře (160)
Přidat komentářBallack se s tím teda moc nesere
no já doufám že chelsea dá hodně dopořádku a halvně obranu aby chelsea postoupila proti juve a také se jí prostě dařilo
no a já doufám v pravý opak
Drogba bude zas šutér
to si nemyslím ...
Ballack:Ale odvolán je vždy nejslabší článek a to byl v tomto případě manažer." tak to jo
skorr by som povedal, ze je jednoduhsie odvolat 1 manazera, ako vymenit 10 hracov...a samozrejme financne efektivnejsie
CHELSEAAAAAAAA
ManUUU
Ballack
však má pravdu
urcite...
Má... Scolari byl opravdu největší problem...
problem jsou namysleni hraci v chelsea typu Ballack nebo ubrecenec Drogba, kteri rozvraci kadr...kdyby byl LFS takovy problem, tak by za nim nestal Terry, jeden z nejsympatictejsich fotbalistu v Anglii...
vsak uvidis...potopili Mourinha, potopili Scolariho...potopi skoro kazdeho, jenom Grant je drzel na uzde
Mourinha potopili hraci, ktere sam privedl... interesantni Neni to ve vysledku tak, ze se potopil, vyhodil sam a CFC se diky nemu nedari.
ano, potopili ho hraci, co si tam privedl...myslim, ze se sam nevyhodil a Chelsea se nedari kvuli tem hracum, co tam privedl...a chapu, ze mas potrebu kazdy jiny nazor nez tvuj zesmesnovat, protoze jsi nemocny clovek
a jakou trpim nemoci?
psychickou...mas nutkavou tendenci porad nekoho urazet a zesmesnovat, dale jsi zbytecne arogantni
Ja se te ptam, jakou trpim nemoci, nezajimaji me tvoje pocity, domenky, uvahy na tema "znam chazyho"... jen me zaujalo, ze jsi zabrousil do psychologie, v te se docela vyznam, tak me moc zajima, jak jsem nemocny tak uz mi hod neco konkretniho..
ja psychologii nerozumim, popsal jsem ti symptomy, nemoc si uz dohledej sam...a zustan radeji u psychologie, ve fotbalu nejsi moc silny
A nemas pocit, ze se shazujes sam a nikoho k tomu nepotrebujes?
ne a ty?
To ti mohlo dojit, kdyz se tak blbe ptam
ano, ptas se blbe, zadna novinka u tvych komentaru
Vyborne IZZY, vic, nez svym podpisem uz jsi ho shodit nemohl jak bych to rekl, vrana k vrane seda..
A ze zrovna ty to pises
Presne jsem to vystihl tim vrana k vrane seda, stejne jako on, ani ty neumis vymyslet proti mne nic vlastniho. On obraci moje slova proti mne, ty dokonce predvedes tohle. Stejne jako v pripade u nej, i u tebe by bylo nejlepsi ted prestat psat, aby trapnost i tveho projevu vysla vic najevo .. mam rad lidi jako jste vy dva o fotbale se neda kecat vecne, ale dokazovat si, jak jste proti mne nemozni v diskuzi, to vas ocividne bude bavit az do smrti...
Me zas bavi si cist ty tvoje arogantni komentare.Kdybych proti tobe neco mel,tak to napisu,jelikoz nemam,tak nic nepisu.Precti si to jeste jednou a mozna ti dojde,ze po me vyjizdis,jako pes.Ale muzes v tom pokracovat,aspon se vecer zasmeju
Jako cloveka co vyjizdi jako pes si predstavuju nekoho, kdo se necha vynervovat ... ja za to nemuzu, mam te fixovanyho jako uplnyho blba, proto ten muj uvodni komentar.
Mne je celkem jedno,co mas zafixovanyho,pro predstavu nejsem jediny,kdo te tu ma za vsechno umim,vsechno znam,ale to te zajima asi tak,jako me ty ...
vrana k vrane sada a chazychaz tu seberovneho blbca marne hlada
dalsi fanousek CFC, presne to chybelo
Chazy uz nepis a bez hledat ...
slushnej tě snaží ovlivnit mentální nebo apercepční subverzí
V tom případě jsou ale na vině hráči,které přivedl Mourinho,ergo za neúspěchy Scolariho a jeho vyhození může Mourinho... Ty z něj děláš boha
nedelam z nej boha, je to nula, ktera si privedla takove hrace, ze mu prerostli pres hlavu...a ted vyplonkovali i LFS
Doufám, že zůstane déle.
Ballack je ostrej chlapec
Ballack . Ač ho teda nesnáším, tohle se mu povedlo .
Dobře to řekl, chlapec.
Jinak Ballack.
Ballack ma dojal moc sa s tym nesral a povedal co chcel. Tak to ma byt . Scolari sa zas chyti nejakej repre, s ktorou nadviaze na byvale uspechy
No fandím Chelsea ale aby největší slabina nebyl ballack
tiez ma to napadlo
tak ballack je spise silny clanek
jak kdy
no tak je tam kupa horsich, ale nejlepsi neni to netvrdim
jj
tak ballack je spise silny clanek
srry za 2krat
Ballack byl na jaře snad nejlepším hráčem Chelsea... Pokud je to slabej článek,najdi mi nějakej silnej..
To urcite ne Lampard i Kalou byli lepsi .
Na jaře?
Na jare Cole a Lampard.
To určitě jo, Ballack byl fantastickej... Škoda, že v téhle sezóně nic, ale třeba se to zase rozjede.
Ja nerikam ze hral spatne, byl dobrej ale ne nejlepsi.
Podle mě byl nejlepší... Rozhodně lepší jak Kalou a Lampard, s Colem by se dalo polemizovat.
Podle me ne.
Ale je to jedno, zbytecne se to resi a ja k tomu prispel
škoda,že jsi jediný,kdo si myslí,že byl Lampard jedním ze dvou nejlepších hráčů jara a 90% ostatních je proti...
Vis ze mi to ani nijak nevadi?
Jako vždy.
Zeby tady na me byl nekdo alergickej? Ze na kazdej muj prispevek bud hodi nehodiciho se smajla nebo napise nejakou blbost?
Ty seš většinou proti všem.
Já se tu bavím o jaře a ne 2-3 povedených zápasech... Lamps byl v polovině zápasů úplně mimo,Kalou taky neměl konstantní výkonnost. Vlastně mimo stoperů,Cashleyho a Ballacka nikdo.
Lampard byl stabilne dobry, Joe byl taky vynikajici
Joe Cole? Ten co nehrál?
Lampard ani náhodou nebyl na jaře stabilně dobrý,hrál stejně dobře jako v reprezentaci - tj v půlce zápasů nebyl vidět.
Cole byl v rámci celé sezony lepší,ale na jaře se opravdu Ballackovi rovnat nemohl...
Ok beru to jako tvuj nazor.
Nechceš mě upálit jako kacíře ve tvém světě dogmat?
Ballack ?
Pochybuju,že Hiddink letos vyhraje nějakou významnou trofej...Než se napraví ten bordel,kterej vytvořil Big Phil,tak to bude trvat dost dlouho...
Bordel je tam tvořený už od dob Mourinha... Grant ho nevyházel, ale aspoň uměl použít to, co se dalo...
Tak tak, ale kdyz je v Chelsea bordel, tak jsou veci v normalu a vsechno je tak, jak ma byt
Nj, mas pravdu to byl tehdy bordel kdyz jsme pod Mourinhem 2x za sebou vyhrali titul
To jo a navi Jose zajistil, ze CFC tak 6 let zadny dalsi nevyhraje. A kdyz se pricte, ze MU zaplatil Carricka, tak proti nemu nelze rict ani slovo
A kdyz je to tvuj nazor tak to tak napis, a nevydavej to jako zarucenou vec, ja s tim absolutne nesouhlasim, takze akorat pises blbosti Stacilo napsat - podle me.
On se baví o bordelu a ne o titulech...
tobě i chazymu
To fakt nikdo nema narozdil od tebe narok na svuj nazor ?...
Ale ja se nesmeju tvymu nazoru, ja se smeju vodce Prislo mi to vtipne
kdyžtak to skloňuj vodkovi
Mourinho je dobrý trenér, ale strašný manažer... Tomu moc odporovat nemůžeš...
Samozřejmě, že může.. Mourinho přece byl a je vynikající trenér, nikoli "jen" dobrý
to už je subjektivní. Pro mě by musel vynikající trenér předvádět atraktivní hru...
Coz on pro me predvadel, tak co?
(Dnes na tebe snad jinak nereaguju)
Zaprve na me takhle reagujes poprve a zadruhe co ti na tom prijde vtipneho?
Vtipný smajlík nemusí znamenat, že je to vtipné.
*Smějící se..
Tak treba bys k tomu neco napsal? Nebo te jen tak bavi na me reagovat smajly? Taky dobry hobby
tak z toho plyne nejspíš toto: pro tebe vynikající, pro mě dobrý...
Já naopak trenérské schopnosti hodnotím podle úspěchů, podle trofejí, tedy dle toho, co ten trenér za svoji kariéru dokázal.. A jak se k tomu dopracoval, to celkem neřeším, ať hraje beton, ať hraje ofenzivní podívanou, je to jedno.. Ono jedna věc je mít skvěle propracovanou ofenzivu, na to se totiž krásně kouká, ale nadruhou stranu, mít perfektně zmáklou defenzivu a hrát tedy defenzivně, to už je ke koukání horší, přitom i tohle vypovídá o trenérských schopnostech, je to trenér, kdo ten tým naučí bránit.. Ale jasně, tohle je otázka vkusu, mně se taky víc líbí snaha o ofenzivní kopanou, ale když se někdy zahraje defenzivní taktická bitva, vůbec mi to nevadí, aspoň je pak v čem se štourat
Nevím,kde jsem to slyšel,ale to pořekadlo se mi líbí:
"Když hráč nedá gol,je to jeho chyba - já ho nenaučím jak proměňovat šance a střílet goly. Ale když tým dostane gol,tak je to chyba trenéra - já je musím naučit bránit."
Tohle řekl dědek Brückner, teda aspoň v souvislosti s ním jsem to slyšel
Nevím,kdo to byl,ale je v tom ukrytá pravda... Bránit naučíš kohokoliv,ale udělat kličku se musí naučit sám,stejně jako vystřelit.
Já s tím taky souhlasím, kvůli defenzivní taktice a bránění standartek jsem kritizoval LFS, kvůli defenzivním standartkám jsem kritizoval i loni Avrama, hlavně teda tuším po zápase se slepicema, tehdy ty 3 inkasované goly po standartních situacích, to byla hrůza.. Prostě trenér, který nezvládá ani základy defenzivního systému třeba jako LFS, je uplně na nic, k čemu ti pak je, že dáš 1 nebo i 2 goly, když je stejně obdržíš a to se ten soupeřův tým na to nadře mnohem méně?? Zkrátka mě nikdy trenéři a týmy, co praktikují pečlivou defenzivu nějak nevadily, prostě spolehlivá defenzíva je ukázka umění a její zvládnout potřebuje jak kvalitního trenéra, tak kvalitní hráče..
I banda nekopů ti zvládne ubetonovat remízu proti mnohem lepšímu týmu,pokud je dobře uspořádané...
Tak jasně, já sem to nepřesně vyjádřil. V určitých případech je totiž i defenzivní hra atraktivní. Třeba Everton je taky soustředěný hodně na obranu, ale hra má spád, není to uspávání hadů...
Jako vzdy precizne sepsano
To čumím, že tentokrát za to neviníš Josého
Mourinho může v dlouhodobém měřítku za neúspěchy. Scolari v rámci této sezony,za půl roku ten jeho systém bude pryč,problem je,že nánosy Mourinha tu budou ještě několik let...
no jo, koncepční kaufy jako Ballack, Schevchenko, Pizarro, Ben Haim, Quaresma, Mancini jsou důkazem Mourinhova génia...
koneckonců i ten Ashley Cole byl zbytečný, když tam byl Bridge...
Prosimte , nerad bych to rozebiral , uz tu na tohle tema bylo milion diskuzi, proste rpiste kdyz pisete nejaky sracky tak napiste ze je to vas nazor a nepiste to jako kdyby to byla hotva vec. Diky.
nezbývá než použít tvoje výmluvné tři smajlíky
Mimochodem, to, že je to můj názor jde poznat i tak, že je nad ním napsán můj nick...
Mourinha bych do toho netahal tentokrát... Ten tým má na to něco vyhrát možná - alespon podle výkonosti jednotlivců... Problem je,že než se předělá systém,vrátí sebevědomí hráčům apod,bude dalších 10 zápasů pryč a v trapu jak LM,tak PL...
Problém je najít systém, který by pasoval těm jednotlivcům... Hráč tam jsou nepochybně kvalitní, ale jde vidět, že ten tým nebyl budován koncepčně...
Doufám aspoň v FA Cupu. Po letošku by to bylo nádherné.
LM
?
LM je o haluzy já bych tipl finále Barcelona: Manutd ale kdo říká že Manutd nevyřadí hned inter
Tak ja si delam srandu Alke pres Juve postoupime
Jednoduchá anketa...
Kdo si myslí,že byl Ballack lepší než Lampard na jaře =
Kdo si myslí opak(Lamps na jaře podával trvale lepší výkony) =
Hlasujeme: TED!
Lampard Ballack Anketa
A viděl jsi aspon jeden zápas na jaře?
jo, ale Ballacka nemam rad, je to namysleny pra*e, nikdy bych pro neho nemohl proti Lampardovi hlasovat
Myslel jsem si to... Takže jsi stejnej jako dolar...
Hej, tak toto bych nikdy nedokazal. Vybizet lidi, aby davali k memu komentari...
ale no tak
Jasně Ballack, Lampard byl Michaelem jasně zastínený, právě Ballack byl ten tahoun a když se i vezme, že Lamps byl i chvíli zraněný, a tudíž v některých zápasech týmu nemohl pomoci, vítězí u mne Ballack..
Přesně.. Ballack byl jasně nejlepším hráčem v záloze,respektive i v týmu na jaře,když vezmu v potaz,že byl na jaře dost často zraněnej Cole...
Tak Ballack je taky poněkud lepší fotbalista než Lampard...
scum jako scum
Geniální nápad. Když nevím, jak uargumentovat blba, tak udělám stejně blbou anketu. Bravo.
Nechtel bych te nejak skadlit, ale mam vic nez 90 procent
ballack lepsi ako lamps omg kd ty zijes?????? neni najslabsi ale nic moc
jn nechápu kde žijou myslet si že Ballack je lepší než Frank, Ballack jen využil situace, že ho kdysy Mourinho chtěl a tak se přisral do dobrého týmu. No a ta cena za jakou přišel ukázala jaký měla o něj Chelsea zájem...počkyli pěkně až mu skončí smlouva a přišel za darmo, ale na druhou stranu na střídačku je to výbornej hráč. Vykopat by měli Anelku! aA Villa pěkně do Chelsea
Na jar lepsi Ballack ,celkovo je lepsi futbalista a dolezitejsi pre Chelsea a urobit pre klub vsetko Lampard, do buducna najlepsi Essien a Joe Cole a mozno Stoch.
hlavne aby zacal zase poradne hrat J.Cole, preju mu to..
Snad to bude lepsi nez za LFS
Tak místo LFS by byl lepší i hadrový panák opřený o lavičku - odtrénoval by to asi tak stejně, jako Felipes
jedinej za koho Chelsea šlapala a koho měli všichni hráči rádi byl MOURINHO a dokud on se nevrátí, tak Chelsea nebude mít žádnej pohár...v lize mistrů bude končit ve čtvrtfinále a premiere league bude vždy 2. nebo 3. !!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele