Sabitzer bleskově opustil Bavorsko, z Bayernu zamířil do konkurenčního Dortmundu

24.07.2023, 19:40
Aktuality
Marcel Sabitzer (© AFP)

Možná až nečekaně rychle se uskutečnil přesun Marcela Sabitzera z Bayernu do Dortmundu. Sebastian Kehl, sportovní ředitel klubu ze Severního Porýní-Vestfálska, jednal zprvu opatrně, ostatně jak je jeho zvykem, a nedělní večerní schůzka mezi všemi zainteresovanými stranami byla pro dokončení transferu tou zásadní. Rakouský záložník sepsal smlouvu do roku 2027.

Finální dohoda nakonec byla stvrzena během pondělního večera, devětadvacetiletý středopolař absolvoval bleskově zdravotní prohlídku a okamžitě se má připojit k týmu, který čeká turné v zámoří. Přesná suma za přestup není známa, pohybovat by se každopádně měla mezi 15 až 20 milióny eur. U Die Borussen mimochodem bude Sabitzer nosit dres s číslem dvacet.

Sabitzer strávil jarní část loňské sezóny na hostování v Manchesteru United, po návratu do mnichovské metropole se však nepředpokládalo, že by v Bayernu zůstával pro blížící se nový ročník. S jeho službami nepočítal ani sám trenér Thomas Tuchel. "Marcel je zkušený hráč, který léta hraje na nejvyšší mezinárodní úrovni. Přesně odpovídá tomu profilu, který jsme hledali. Je to střední záložník, který nás posílí v defenzivě i ofenzivě,” pochvaloval si Kehl.

V dresu bavorského velikána odehrál od svého přestupu z Lipska z roku 2021 ve všech soutěžích celkem 54 zápasů, v nichž zaznamenal 2 góly. "Diskuze s odpovědnými osobami z Borussie byly super. Ukázaly mi, jak ambiciózní chce být klub v nadcházejících letech,” uvedl po podpisu kontraktu Sabitzer. "Chtěl bych přispět svým dílem k tomu, aby Dortmund dosáhl svých cílů a co nejdříve znovu oslavil s fanoušky něco speciálního."

Autor: Patrik Sandev / kicker.de

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Thorgan Hazard přestoupil z Dortmundu do Anderlechtu
07.09.2023, 09:19
Dortmund získal překvapivou posilu do útoku, přivedl Füllkruga z Brém
31.08.2023, 21:40
Sága je u konce: Pavard přestoupil z Bayernu Mnichov do Interu Milán
30.08.2023, 21:50
Bayern Mnichov podepsal pětiletou smlouvu s izraelským brankářem Peretzem
26.08.2023, 09:10
Kane přestoupil z Tottenhamu do Bayernu Mnichov
12.08.2023, 10:39
Kane souhlasil s přestupem do Bayernu, čeká ho zdravotní prohlídka
11.08.2023, 09:57
Sommer podruhé v tomto roce mění dres, z Bayernu ho získal Inter Milán
07.08.2023, 20:33
Al-Nassr má další posilu z Evropy, z Bayernu přestupuje Mané
01.08.2023, 20:20
Bayern má zájem o obránce Walkera. Budeme o něj bojovat, vzkazuje Guardiola
27.07.2023, 10:54
Goretzka odpověděl na spekulace i Tuchelovy poznámky. V Bayernu chci zůstat, vzkázal
23.07.2023, 22:00
Bayern představil očekávanou posilu, z Neapole dorazil Min-jae Kim
18.07.2023, 17:54
Kane zůstává objektem zájmu Bayernu, Tottenham požaduje více peněz
17.07.2023, 13:52
Hernández si poprvé zahraje ve Francii, přestupuje z Bayernu do PSG
09.07.2023, 14:22
Kim Min-jae jde z Neapole do Bayernu. Stál víc než miliardu
08.07.2023, 19:14
Dortmund má druhou letní posilu, z Wolfsburgu přišel Felix Nmecha
03.07.2023, 19:56
Bayern se dohodl s PSG, Hernández míří do Ligue 1. Z Neapole do Bavorska přijde Kim
29.06.2023, 17:47
V Mnichově představili Guerreira. Pro Bayern jsem se rozhodl rychle, řekla posila z BVB
23.06.2023, 11:33
Dahoud si zahraje Premier League, Dortmund vymění za Brighton
16.06.2023, 16:22
Bellingham už je hráčem Realu Madrid, může stát až 137 milionů eur
14.06.2023, 13:22
Barcelona si může nechat zajít chuť. Zůstávám tu, vyjádřil se ke spekulacím Kimmich
13.06.2023, 11:50
Bayern začíná s posilováním, z Lipska přivedl záložníka Laimera
09.06.2023, 10:33
Od vicemistra k mistrovi: Guerreiro se z Dortmundu přesune do Bayernu
08.06.2023, 10:49
Bellingham odchází z Dortmundu, jeho novým působištěm bude Real Madrid
07.06.2023, 16:54
Bensebaini zůstává v Borussii, Gladbach vyměnil za Dortmund
05.06.2023, 16:58

Komentáře (187)

Přidat komentář
Salfovic

Konkurenčního

Reagovat
Nickname 9

Odmala fanoušek Bayernu no nic hodně štěstí. Proti Rottachu Egern dal 5 gólů takže se stejně na celou sezónu vystřílel

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
p-e-t-k-o

Takto oslabovať konkurenciu.

Reagovat
esmuellert

Reagovat
Heresy

dortmund zase vykupuje konkurenci

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Rich

Reagovat
db18

Reagovat
Sigma Olomouc

Já mu vůbec nevěřil, no jako odešel jim Dahoud. Si pamatuji, jak říkali, že Can za ně nebude hrát a podívejme se.

Reagovat
PBLead

Reagovat
Bayern +

Nemecké médiá píšu cca 19 mega, pekná sumička Ešte Mané za 25, Nűbel so Sarrom za nejakých 10-12, Sommer za 7 a 2/3 Kanea sú zaplatené naprostým odpadom. (ok, Sommer nie je odpad, ale už vylúčil robiť dvojku Neuerovi)

Reagovat
fenixLFC

vy ste dostali zanho este zaplatene? nice

Reagovat
Seydou Doumbia

Mi příjde že Sommer nakonec podobně jako Pavard zůstane, spekulace aktuálně žádné a oba jedou na turné, ale uvidíme. Mané škoda že se mu nedala šance ještě rok, ale chápu při zájmu Arabaču jeho odchod. Sarr legend podle mě nechá doběhnout smlouvu u nás, dnes byla expreska že Sarr jde do OM, ale po rozkliku to nebyl návrat ztraceného syna, ale Ismaila Sarr.

Reagovat
Bayern +

Sommer práveže ide, dnes už ani netrénoval. Mané pri ponuke Arabov okolo 25 posielať aj s mašličkou v darčekovom balení a Sarra jebať, dva mega čo by sme zaňho dostali sú drobné.

Reagovat
Seydou Doumbia

Aha, myslel jsem že Sommer je v kádru. Sarr je i za 2 mega drahy, ale jako ochranka Kimmicha na lavičce asi ok na rok.

Reagovat
Nickname 9

Sommer jede

Reagovat
Rudnevs

Pavarda chcem v BL, strašne nedocenený hráč. Snáď ostane v Bayerne.

Reagovat
Bayern +

Podľa mňa ak bude Tuchel pravidelne praktizovať na 3 vzadu, tak Pavard ako RCB ožije

Reagovat
Rudnevs

Dúfam On nerád hrá krajného beka (kde je paradoxne lepší) a naopak hrá rád stopéra, čiže aj ked z Tuchela nie je moc nadšený (mal dobrý vzťah s Nagelsmannom), tak by mu tento model herne mohol sedieť.

Reagovat
Rich

Pavard pryč výměnou za Walkera nebo do jednoho z milánských klubů za 15 mega

Reagovat
Seydou Doumbia

To je pro italské týmy moc dobrý hráč to ne. Ale za Walkera+ doplatek City proč ne. Jinak ale budu rád pokud se rozhodne zůstat, herně na Bayern má. Jen chtěl novou výzvu tak jsem s jeho odchodem už počítal.

Reagovat
Rich

Jen ať si jde, už vyrobil dost penalt v Bayernu, teď ať je vyrábí jinde. Walker je sice starší, ale je to top hráč, rychlý a s Daviesem bude hodně nebezpečný.

Reagovat
Seydou Doumbia

Na 2 roky top světový hráč, osobně chci at příjde.

Reagovat
Nieuwendyk

Pavard je pořád extratřída. Pořád si pamatuju ten jeho gólek na MS2018, Thuram vibes.

Já bych ho do Spartice bral hned teda

Reagovat
Rudnevs

najkrajší gól MS 18 jednoznačne

Reagovat
Seydou Doumbia

Ten gol byl parádní

Reagovat
Nieuwendyk

fandil jsem ve finále Chorvatům, jako každý slušný člověk, ale tenhle hráč byl prostě top!

Reagovat
icka

Reagovat
Rich

Klidně tři roky, mezitím by se pak mohl dotáhnout Frimpong.

Reagovat
Nickname 9

Ten je bohužel za rok (nebo i dřív) v PL

Reagovat
Seydou Doumbia

Taky si myslím že už Pimpong bude v PL. Ale tak za 3 roky tu budou jiní zmrdi, které ještě nikdo nezná tak můžeme koupit je. Ve Francii takových vyrosté za 3 roky dalších 10.

Reagovat
Nieuwendyk

Miluju tu fantazii - Zabít se, Pimpong, Rýže. To je bomba prostě, proto sem chodím tak rád, i když už jen vobčas

A Lyjon mám taky vlastně docela rád, ačkoliv jsme přes ně mohli před pár lety postoupit, už jsme doma vedli ve dvacátý dva nula (Šulo bum bum) a pak sesyp-krize-konec-vrbový proutek na tiskovce šlehal novináře.

To už se letos nestane

Reagovat
Rudnevs

Pimpong sa vyslovene ponúka

Reagovat
Seydou Doumbia

pamatuji si že kdysi v utoku ghany na pes 2008 byl nějaký co se jmenoval přímo pimpong shodou okolnosti jako ghanan se cítil i emmanuel frimpong který byl nějakou chvílí v arsenalu

Reagovat
Nieuwendyk

Já miluju starou hru od EA - FIFA 94. Pancho Daz, Juppo Tez, Guru Nuru, Vladimir Kebuking, Rojan Trovotny. Dycky si na to vzpomenu, když čtu tvý jména, jak bez licence v PESu

Reagovat
Seydou Doumbia

už jsem si říkal jestli mi tu jmenuješ fotbalisty nebo to je random vymyšlený, ale dozvěděl jsem se to dřív

Reagovat
Nieuwendyk

Rozhodně doporučuju, velká legrace a zdroj inspirace

Reagovat
Seydou Doumbia

na čem to hraješ, nebo na čem to máš?

Reagovat
Seydou Doumbia

Já mám takových víc, ale ne často se dočkám pochopení od místní smetánky. Kokorin (Kokot nad Rýnem), Insigne (Svině), Ben Arfa (Ben Hadra), Clichy (Klíště), Zabaleta (Toaleta), Casemiro (Prasemiro), Wijnaldum (Wyndalrum), Di Maria (Jezus Maria) atd. Většinou ale ostatní naseru jen tím, že kluby a hráče píšu tak jak se vyslovují, to tady některým praskají cévky.

První mě napadlo, kdy naposledy hrál Leeds s Lyonem, ale koukl jsem si na tvé týmy a došlo mi to. Jo to jsem zrovna 2 dny před zápasem onemocněl, horečky jako hovado, lístek mi propadl a nemohl jsem jet. Ale jinak v TV jsem to viděl a ten zápas mě dost bavil. A možná poslední zápas, kdy to bavilo i hráče Lyonu.

Reagovat
Nieuwendyk

Mně se to líbí moc! A kdo je ten Žufánek tvl?

Hele vůbec nevím, kdy by se tyhle týmy mohly potkat? Leeds vs Lyon nebo viceversa?

Jinak Lyon respekt, ženskej tým nemá skoro konkurenci, ale to zajímá jenom Montyho, že jo

Já tam byl, město na soutoku dvou řek, dali nám trojku a ciao. Jinak já Ligue One taky sleduju, už x let fandím Toulouse, vlastně od té doby, co jsme s nimi jako ACS hráli, tisíc let zpět a u nich výborný fanoušci, společná párty, už vůbec nevím, jak to dopadlo, ale od té doby jsme s klukama z Violets v kontaktu a chodíme občas (já tam létám) na rugby a tak dál. Paráda prostě. Oni nejsou moc jako nahoře, že jo, ale atmo paráda

Reagovat
Nieuwendyk

*samozřejmě vím, že Técéfé nehrajou pořád Ligue One, jasné. Ale prostě je to tam. Není to úplně srdce, ale to mám jen na Letné. Pak v Gironě, páč jsem se kousek odtud narodil. Jinak v Německu fandím týmům, kde jsou Češi (nyní hlavně Bayer a i ten Hoffenheim hlavně a teď teda Borussie Mo.), v Itálii asi nikomu teď, možná Cagliari?

V Anglii jasně Leeds (už od roku 2000 cca kdy tady hráli proti SKS) a Portugalsko Maritímo, Madeira, kde to miluju a jsem tam každej rok pár tejdnů I když teď hrajou Segundu, to nevadí!

Reagovat
Seydou Doumbia

Dole už ti na to Seferovic (Salfovic) odpovídá že šlo o Zidana, ale osobně jsem myslel že to je nějaký týpek z české ligy, někde jsem to už četl ale když to není moje přezdívka tak si to nepamatuju.

Ženský tým Lyonu je skvělý, škoda že mě to vůbec nezajímá, jinak bych byl v nebi.

Hezký příběh s tím Toulouse. Takhle propojený s cizím klubem nebo fanoušky to musí být velká paráda. Letos měli skvělou sezonu, bohužel jím klíčoví hráči odchází, ale tak na záchranu by to mělo být i v nové sezoně (doufám). Jak vlastně vznikla ta společná párty? Jsem myslel že hostující tým se do kontaktů s místnimi moc nechce dostat, někde v baru se to zrodilo?

Když ses narodil kousek od Girony, přemýšlím jestli si Čech? Kdybych v Bundes neměl Bayern tak to mám přesně naopak, fandil bych týmum kde ti češi nejsou. Třeba WHU se mi po příchodu těch dvou ještě více zhnusilo, ale já kladiváře nikdy nemusel. Já jsem ujetý spíš na nizozemské/francouzské hráče a afričany no. Ale jako vesměs až na tu Spartu v pohodě týmy máš.

Reagovat
Nieuwendyk

Je to vtipné!

Lyon- dobře Oni/ony tam tím žijí jak jsem viděl. Reklamy na LM po celým městě, čuměl jsem. A ono to ženský tým... no jo, plně profi, proč ne. Ať se jim daří samozřejmě. Kdyby tak u nás v rakousku jak říká klasik.

Ad Técéfé - no je to prdel no. Prostě jsme tam vyhráli a oni místo hate přišli podat ruku no. A byli veselí a smáli se a říkali "Vy jste legenda v Evropě" a my jako že ne, že to fakt ne ale pro ně jsme byli. A jeden kluk tam od nich chodil (už jsou manželé) s Češkou, co fandila Spartě právě... a tak to nějak vzniklo - večer v baru, nikdo neřešil, kdo vyhrál, odkud je a tak. Oni uměli solidně anglicky, já francouzsky neumím ani líbat že jo a tak nějak to vzniklo. Oni nebyli radikální, my taky ne, spíš jako kámoši. Bylo nám tvl kolik, patnáct let zpátky. No a nyní máme od nich hráče, Srba Oni jsou prostě v pohodě. A hlavně - milujou rugby, ke kterému mám velmi blízko a hlavně tenkrát se tam jela Tour, takže byli z toho hotoví. Řekl bych, že tam nejsou typičtí football fans no. Ale já mám Francouze obecně rád, takže tak

Jako jsem, otec - biootec - je z Girony, a maminka Češka, že jo. Opustil ji, když jsem byl mimino a máma se znovu vdala, takže jsem Čech jako poleno, katalánsky umím, ale jenom díky své píli! ( ), ale na ten původ jsem jako hrdej no. Mám tam nějaké příbuzné a tak.

Jo, s WHU souhlas, ale já je stejně jako ty neměl rád nikdy, protože s Leedsem ve druhé lize dycky bitva a tak dál. A taky mám kámoše fanoušky Millwalu, takže tak. A když tam přišli ti dva sešívaní... tak to bylo ještě horší samozřejmě...

jo, to jsem si všiml, viz tvůj nick. To je solidní posedlost, ale já tomu fandím

Jo, díky, ale Praha je prostě Sparta, se nedá nic dělat. Jo a Viktorka

Reagovat
Nieuwendyk

No a měl jsem rád Villareal, hlavně kvůli tomu, že je to fakt malý město a taky proto, že jsem osobně poznal Pau Torrese, kterého upřímně miluju. Jenomže on šel do Birminghamu, tak nevím teď no Přeju mu to, plakal, ale... víš jak no.

Reagovat
Rudnevs

Práve som sa dozvedel, že Aston Villa sídli v Birminghame Inak, Pau Torres skvelý chlapík, dobrý futbalista a pohľadný týpek

Reagovat
Seydou Doumbia

Pěkný příběh o tom Toulouse, rád se vždy dozvím něco novýho. Když koukám na aktuální Ligue 1 tak jsem skoro zapoměl že se tam fanoušci umí chovat s uctou a respektem, viz několik x přerušený nebo nedohráný zápas ještě předloni tuším. Mě se osobně aktuálně líbí Lens, mají kotel na hlavní tribuně, respektive naproti ní což jsem viděl poprvé. A z Ligue 2 se dostáli do LM i když jejich rozpočty na přestupy i na platy se pohybují napříč ligou někde ve druhé polovině ligy. Takový systémový tým jako Atalanta třeba. S no name hráčů udělali hvězdy a utvořili kádr, to se málokdy vidí. Bohužel letos výprodej a v LM ostuda asi, ale s tím počítám no.

Jo máte Birmancevice, po jménu ho z Ligue 1 znám, ale to je tak vše. Hezký že máš kamarády v několika zemích, kde máš i oblíbené týmy. Takové pouzo zatím bohužel nemám, ale osobně jsem se dokázal v Boleslavi na předkole kde hrál Lyon a taky v Lipsku kde hrál Lyon vyfotit s hráči jako Laca, Depay, Aouar, Lopes, Gonalons, a další takže alespon takový zážitek a propojení s klubem. Tehda se k tomu vázal i příběh, když jsem jel do Bolky, jestli chceš pošlu. Tam se to fandění zlomilo asi, protože do té doby jsem byl na vážkách kdo je můj top 1 tým.

Viktorka na to že jezdím do Plzně celkem často a poslední 4 roky bydlím v okolí tak jsem na ni nikdy nešel, hanbou bych se musel propadnout. Ale já obecně českou ligu nemám rád a nesleduju. Moc čechů, moc balkánců, moc bělochů a málo výše zmíněných.

Reagovat
Rudnevs

Toulouse ako klub mi nič nehovorí, ale videl som ich párkrát ešte v Ligue 2 a ten tím hral fakt skvelo, sympaticky. Branco van der Boomen (teraz už Ajax) bol iný frajer.

Reagovat
Seydou Doumbia

Na něj jsem extrémně zvědavý v Ajaxu. No oproti době kdy spadli do Ligue 2 kdy ten kádr byl extrémní odpad prošli dlouhou cestou a opravdu jím sestup pomohl.

Reagovat
Nieuwendyk

Viktorka ŽIŽKOV samozřejmě

Příběh určitě pošli, tady nefungují zprávy co?

Reagovat
Seydou Doumbia

Aha to mi nedošlo

Jsem z5 . Některé zajímalo jak dojedu atd tak se k tomu trošku vyjádřím, ale nikoho nenutím to číst jen koho to zajímá.

Měl jsem dobrou myšlenku, že bych natočil video vždy kousek a pak to stopnul a točil dále jak dojedu do Boleslavi pak jak mám lístek atd bohužel by mi nevyšla na mobilu baterka tak to padlo. Vstával jsem ve 3:40 a říkal si jet nebo ne? Nakonec jsem se přemohl a po 4 jsem jel autobusem na vlakové nádraží tam jsem byl okolo 4:30. Jenže první problém se stál. Okínko speciálně na lístky vlakem regojet byl zavřený a otevírat se měl až 5:30 takže jsme místo 4:53 jel až 5:53. Mezitím jsem si alespon zjistil v kolik mi jede vlak z Prahy do Bolky.

Cesta celkem dobrá zdarma tisk (neměli sport ), voda zdarma, káva zdarma a pak dost levné menu, kde byla káva, bageta a zákusek jen za 29 tak jsme si vzal. Akorát jsem si nemohl protáhnout nohy protože jak jsem nasednul na své místo všude kolem byli lidé a já chytal už po hodině ve vlaku křeče a nevěděl jsem co dělat.

Dojel jsem z 10 mitutovým zpožděním a tak jsem měl jen 10 minut na to, abych koupil lístek a šel na vlak. Jelikož jsme byl v Praze teprve po 2 tak jsem dost zmatkařil bo jsem nevěděl co kde je. Nakonec překvapivě bez zeptání se jsem našel místo, kde se kupuje lístek a v pohodě jsem to stihl na vlak. (y)

Cesta do Bolky nikterak zajímavá jel jsem plecháčem nic moc vlak spát se taky nedalo bo jsem přemýšlel jestli na mě vyjde lístek nebo ne. Stránky Bolky mi nechtěli říct přesně kolik zbylo lístku tak jsem nevěděl jestli 1000 nebo 100 což nebylo příjemné.

11:21 jsem byl v Bolce na hlaváku kde to vypadalo hůř než někde v zapadakově total hnus. Zeptal jsem se lidi a parádně mi to vyšlo za 2 minuty mi jel autobus, který mě dopravil pár metrů od stadionu.

Koupil jsem lístek přesně vedle mých kamarádu, kteří fandí Lyonu 20 let byl jsem na západě v sektoru E a 1 řada hned vedle lavičky Lyonu super místa. Jestli mě někdo v TV viděl tak napište.

No poté přijel Richard Balog kamarád koupit lístky a pak jsme se prošli po městě byla sranda. Dík za chipsy jsem socka. Pak jste mě opustili a vše bylo jen na mě . Od 16:30 do 23:00 jsem se procházel po městě poté jsem usedl v parku na lavičku a hrál hry na mobilu, který byl vybitý aby to nevypadalo že tam sedím jen tak i když jsem tam jen tak seděl no. Poté jsem se po půlnoci sedl pod jeden panelák a tam jsem seděl a tak přemýšlel bo už začala být zima a já neměl ani bundu jen kalhoty a triko no nic moc noc. Alespon že mě v noci hlídali 2 ježci, kteří běhali sem a tam takže jsem byl v bezpečí. Spal jsem tu noc cca 30 min takže not bad. (y) Ale první noc někde 300 km od domova sám bez nikoho to nebylo moc na psychiku příjemné, ale zvládl jsem to. Hodně zajímaví lidé přijíděli večer do Bolky co jsem viděl měl i dres Porta nebo PSV a některé tváře vypadali že jsou zdaleka.

Už ve 3:30 jsem vstával bo začala být zima a už jsem se zase procházel.

Měl jsem určité místa, kde jsem trávil čas na zástavce u kauflandu a pak vedle hotelu. Procházka, odpočinek, procházka a zase odpočinek a tak to bylo až do 15:00 kdy jsem měl krizi. Totálně dojebaný jsem byl chtělo se mi totálně spát a říkal jsem si, jestli vůbec přežiju ten zápas. Krizi jsem přežil a tak v 16:00 přijela Lenka a Roman z Mostů a zašli jsme do mekáče a poté mi půjčili mikinu Lyonu a já si tak připadal více svůj. :3 Došli jsme na stadion, udělali pár fotek a sledovali rozcvičku Lyonku. Nádherný pocit jak cca 20 fans Lyonu začne fandit v cca 4500 tsicovém kotli domácích i když bych to zas takmoc nepřeháněl. Fanoušci v Boleslavi byl nic moc třeba jak kotel Bolky začal mexickou vlnou a já seděl cca 30 metrů od nich a nedošla ke mně. Hold komunikeca mezi fanoušky vázne a vypadalo to jako že tam je 200 fanoušků Bolky a 4300 diváku. Nezlobte na mě, ale když většina začne tleskat jen jak padne gol a přes celý zápas nic neřeknou nepovzbudí svůj tým nezatleskají tak to jsou fans na prd. Smutná realita čekal jsem že v Bolce to bude lepší zklamali mě. Pak nadávali na své hráče. Asi jím nic neříká hrdí když se vítězí, věrní když se nedaří. Jen vlajkonoči a jejich kotel si zaslouží velký obdiv jinak zbytku bych chtěl říct, že němal na zápas ani chodit. Lepší 300 lidí, kteří fandí než 4500 lidí kteří sledují zápas. Krásný pocit jak 20 lidí začne řvát goooooool a víc jak 4 tisíce lidi jen čumí a mlčí to byla krása. Lidem na stadioně patří respekt bo jsem jen čekal na moment, kdy nám někdo dá do držky nebo po nás něco hodí nebo nás polejou pivem. Samozřejmě že banda ožralců a hloupých lidí si neodpustili sprosté slova na Lyon, ale mi to šlo jedním uchem tady a 2 směr můj zadek. Já jsem se soustředil hlavně na zápas. Po zápase jsem zažil neskutečný pocit. Znáte to jak jste jeden z 20 a připadate si jako král před 4000 lidí? Já to zažil. Pohledy některých lidi stáli vážně za to.Naštěstí jsme snimi nešli, protože jsme čekali na hráče Lyonu. Nemohl jsme tomu uvěřit. Dříve jsem žádné evropské hvězdy vidět nemohl naživo a ted jsme se sněmi mohl vyfotit ! :3 Fans Bolky měli kecy, že snámi se fotí a sněmi ne přitom nechápu proč si nešli za Boleslavakama. Byl to vážně krásný strávený den. Lenka a Roman jsou vážně super lidi, díky za vše. Doufám, že dřív nebo později svámi zajedu do Francie na Lyonek. Na to, že jsme byli jen 3 fans Lyonku poblíž tak jsme vytvořili dobré podmínky pro Francouze i když nás bylo málo tak jsme ukázali že umíme podpořit svůj tým. Ještě třeba pochválit Lopese , který chytil penaltu a kolem 80 minuty 2 dobre střely Boleslaváku. Prostě král.

Kolem 23:00 jsem se uložil pod hotel, batoh pod hlavu a spal jsem do 3:30 pak mě probudil velký mráz. Děkuji všem co šli kolem mne a nepochcali mě ani neznásilnili. Podmínky na spaní nic moc, ale bylo to super dobrodružství. Další den jsem jen čekal na 18:00 na odvoz tak jsem se naposledy prošel po městě a mrknul na stadion a zavzpomínal na včerejšek (dnes už předvčerejšek). Odvoz jsem měl domluvený přes jizdomat. Tu stárnku mi doporučil Petr Zelenka takže díky. Fakt super chlapík pokecali jsme o fotbale, hokeji a o životě super cesta. Na internetu měl napsáno že chce za cestu 250 a nakonec mě přivezl až před barák a chtěl jen symbolicky kilo.

Zažil jsem krásné 3 dny i když někdy jsem byl ve velkých tak i tak to byylo skvělé. A třeba za pár týdnu do Prahy na EL? Ne to asi už ne došli prachy. Fotky s hráči přidám zachvilku.

Reagovat
Seydou Doumbia

gramatiku jinak neřeš, já to tehda taky neřešil

Reagovat
Nieuwendyk

To je skoro až dojemné ale krásné. Srdce

Reagovat
Seydou Doumbia

Velký zážitek na celý život a zlom kdo je pro mě klub číslo 1. Jak jsem začal sledovat fotbal to byla Barca, protože Eto'o, Henry, Ronaldinho byli moji nejoblibenější hráči světa, potom Bayern, ale nakonec tým číslo 1 se u mě stal Lyon a tak to už zůstane i když se nám ted nedaří. Díky

Reagovat
Nieuwendyk

To už po tom světě taky chodíš nějakou dobu, když si pamatuješ tuhle slavnou trojku v FCB!

Já díky za velmi přínosné a inspirující debaty, jen houšť a větší kapky. Tak ať to běhá!

Reagovat
Seydou Doumbia

Jojo 25 mi je, tohle byla zlatá éra fotbalu jak jsem to začal sledovat, kupovat pro football a podobně. Díky za pokec, hodně zajímavých věci jsem se dozvěděl.

Reagovat
homeles8

Mě se nejvíc líbil pravidelnej autokorekt jednoho uživatele Barcelony. Umtiti = Úmrtí

Reagovat
Rudnevs

dest = déšť

Reagovat
Nieuwendyk

Tak on tak hraje že jo, takže to sedí I když ta zranění mu samozřejmě nepřeji.

Reagovat
IgorMičinec

ty si dej facku, názory jak retard, seš hovno Bayernák demente

Reagovat
IgorMičinec

radšindrž hubu než takovej názor

Reagovat
Rudnevs

Pavard výmenou za Walkera je strata pre Bayern a zisk pre City

Reagovat
Seydou Doumbia

Nejde o výměnu, City by doplatili i tak 15 mega třeba. Má rok do konce smlouvy a pokud neprodlouží tak i celkem logická varianta.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Bayern +

Ale pre Bayern nelogická. Kebyže majú rovnaký vek, tak ok, ale ja by som radšej predal Pavarda (keď už) a skúšal toho Frimponga alebo niečo iné...

Reagovat
Seydou Doumbia

Ten bude stát raketu ne? Když se natahujeme o prachy na Kejna tak pochybuju že za 60 nebo kolik koupíme bubáka z Leverkusenu.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Svatej

Reagovat
Bayern +

Samozrejme, že je. Pavard je o dosť mladší, kvalitnejší než Aké a Akanji a Guardiola už na klasické beky v 3-2-4-1 ani nehráva. A ako RCB nie je Walker od Pavarda lepší ani náhodou. Ako klasické RB na 4 vzadu ok, to je jasný Walker.

Reagovat
Svatej

Aké vyletěl jako prase, tam hadam dost zijes z jeho neprověřený reputace jeste dva roky zpátky..

Z ceho beres to přesvědčení, ze je lepší na RCB? Nehadam se, předpokládám, ze k tomu máš nějaký data, cokoliv..

Reagovat
celeb

Ake mal famoznu sezonu, spolu so Stonesom velky progres.

Reagovat
Bayern +

Je to možné, on by sa vlastne s Akém ani nekryl, keďže ten viac pokrýva ľavú stranu a toho prostredného by stejne nehral ani Aké ani Pavard.

Ja som to zrovnanie Pavard - Walker myslel skôr komplexne, a predpokladám teda, že aj Rudnevs to myslel rovnako. Najväčší zádrhel je proste vekový rozdiel tých dvoch hráčov. Čo z toho, že Bayern by dostal nejaké chechtáky v doplatku pri výmene, keď z pohľadu City by získali prakticky rovnocennú náhradu (do 3-2-4-1 možno ešte vhodnejšiu), o 6 rokov !!! mladšiu a stálo by ich to 10-15 mio. Ok, Walker by možno jednu, max. dve sezóny Bayern na RB kvalitne posilnil, ale v dlhodobom horizonte je to proste pre nás stratová výmena a naopak pre City skurvene zisková.

Iná vec je ak by Pavard vyslovene dupol na odchod ako L. Hernandez, ale i tak by som ho radšej predal za peniaze a kúpil niekoho mladšieho, presne ako sme to spravili pri "výmene" Hernandez - Kim Min Jae a stálo nás to asi 5-7 mio.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
IgorMičinec

Reagovat
bayern987

Reagovat
db18

Reagovat
Salfovic

Pozítří spolu hrají, tak si ty dva mohou vyměnit.

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
db18

No, po tom, co se Mane porval se Sanem mohl na nějakou další šanci zapomenout...

Reagovat
Rudnevs

Nechápem, prečo toto Bayernu furt vychádza. Oportunisticky kúpia nejakeho hráča, ktorý je zrovna zadarmo alebo za dobrú cenu; týpek sa nepresadí alebo nedostane príležitosti, stratí formu, zostarne a Bayern ho predá o dva roky ako nechcený odpad niekomu inému z Bundesligy a dá si na to prirážku jak sviňa len kvôli tomu, že “hral” za Bayern. Za toho Rudyho sme si to vyžrali až do dna.

Reagovat
Bayern +

Takých bolo veru mnoho, Nottingham vlani za Omara Richardsa 12 mega, to spláchli úplne do kanála ešteže pre PL klub sú to drobné

Reagovat
Rudnevs

PL a Arabom to kľudne robte Ale v rámci ligy ma to vždy trochu zamrzí...

Reagovat
Seydou Doumbia

Každý hráč, který se dokázal dostat na takovou úroven že o něj měl Bayern zájem, přivedl ho a odkopal v nejlepším německém týmu nějaké zápasy musí mít trochu nastřelenou sumu. Jsou týmy, které dobře prodávat umí a které ne. Chelsea tohle vždy uměla co si pamatuju.

Reagovat
fenixLFC

Oportunisticky kúpia nejakeho hráča, ktorý je zrovna zadarmo

to mi nevychadza

Reagovat
Kucka

Reagovat
esmuellert

Alpská přirážka

Reagovat
Kucka

Reagovat
Nieuwendyk

Ty vole respekt, ale obdivuju dycky tyhle názory. Nazvat profesionálního fotbalistu, reprezentanta a tak dál, který odkopal víc zápasů, než kolik tys jich kdy viděl, "odpadem".

To je fakt zlo tohle. Co vy jste tu za *uráky někteří

Reagovat
Seydou Doumbia

To si nesmíš tak brát, zrovna Bayern+ je v poho uživatel za mě. Prostě kdo se neprosadí v Bayernu je sračka no, nový standard. Tady to musíš brát s rezervou trochu a nebrat věci tak vážně.

Reagovat
Nieuwendyk

Vůbec neberu, ale tohle mi fakt vadí. Třeba ty takovou p*ovinu nikdy nenapíšeš že jo Ty voe, dyk ty kluci hrají bundesligu! To není odpad. I když podle mnoha PL fanatiků je odpad vše, co není v Londýně-Live-Manchesteru.

Prostě mi to nepřijde hezký no. Asi jsem naměkko a mám potřebu ty hráče bránit

Reagovat
Seydou Doumbia

Já se podobným stylem taky vyjadřuju i když osobně mám radši slovo sračka než odpad. Ale jako já to nemyslím nějak zlé, prostě to tak píšu. Jen se občas najde někdo, koho to vyvede s míry a je nasranej. Asi to je tak jak píšeš v poslední větě. Já a mnoho dalších lidí to tu má trochu na salámu. Kdybychom šli do extrému, tak každý hráč o kterém se tady piše je top světový hráč, protože ti hráči za to berou prachy a dokázali se dostat mezi to štastné 1%. Ale to by zase tady byla nuda, kdyby se nikdo nekritizoval a všichni byli skvělí.

Reagovat
Nieuwendyk

Já vím, označil si tak nedávno i můj milovaný Leeds, což ale jako vlastně chápu no. Nás, co fandí menším týmům v Evropě, je málo a pořád to posloucháme

Nee, nejsem nasranej, jenom mě to prostě mrzí vůči těm pisatelům - jaký to oni musí mít v hlavě srovnaný (nebo spíš rozházený), když prostě je pro profifotbalista (a nemyslím Viniciuse a podobný kokoty) odpad

Přesně tak, souhlas vlastně. Ale říct jsem si to musel, protože mi to bylo líto

Reagovat
Seydou Doumbia

Chápu kámo. Jo na ten Leeds si matně pamatuji, ale s nickem si málo kdy někoho spojím. když tu nejsou profilové obrázky tak úplně nemám v hlavě všechny debaty jako místní experti, kteří jsou schopní jeden na druhého vytáhnout z archivu nepravdivý komentář z roku 2008. Jako můj tým číslo 1 je a navždy bude Lyon a taky je ted beru jako sračky, když si to sám před sebou přiznám tak potom mě nějaký no name někde na EF, týpek kterého nikdy v životě neuvidím nemůže nijak nasrat. Snad se Leeds vrátí do PL, ve druhé lize jsou horší týmy.

Reagovat
Nieuwendyk

Já tady vlastně sleduju jen vybrané uživatele, páč ostatní jsou, ehm, odpad

Nee, přeháním samozřejmě. Ale jsou komenty, které mě utkví v hlavě, že jo, i když už jsem staré (ne valloirsky staré) hovado.

Jo, ale to jsou experti tzv. "nolifeři". Ale když máš celkem vytěžující práci, koníčky, samozřejmě rodinu, tak už to není tak lehké.

Lyon je dobrej, jj, jak jsem psal níže. Rozhodně chápu a rozumím tvému přístupu, je to velmi, no, rozumné!

Občas si říkám, že nemám bejt tak impulznivní, dyk člověk si sem má chodit odpočinout.

Jo a trochu mě sere, že fandíš i Bayernu, čekal jsem od tebe trošku větší underground!

Díky, rozhodně je tam jedu podpořit, už mám plány. Vyhození Bielsy a pak Jesse věci trošku nepochopitelně zkomplikovalo, vedení si asi myslelo, že budeme pořád sedmí. Ale konkurence nespí a my jsme zaspali

Reagovat
Seydou Doumbia

Podobně jako Leeds mi příjde že zaspalo aktuálně i Wolves, kde mimo Jose Sá, Kilmana, Nunese, Neta nevidím žádného hráče koho bych neměl označit slovem odpad nebo sračka. A to už mi příjde jako velký problém pro tým z PL.

Reagovat
Nieuwendyk

Tak Wolves měla bejt portugalská kolonie top hráčů v PL a místo toho je to sračka, souhlas

Reagovat
Salfovic

Nesmíš bejt takovej cíťa. Odpad je celkem běžné označení nepotřebných hráčů.

Reagovat
Nieuwendyk

Já jsem význam té zprávy samozřejmě pochopil, ač jsem primitiv. Ale přijde mi to... ee.

To bych mohl říct, že 100 mio za Rice je čistá demence, že ten hráč nemá hodnotu ani poloviny. Páč to sice není čistý odpad, ale takový čtvrtodpad

Reagovat
Salfovic

To bych ti podepsal

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
ratusek

Reagovat
Rudnevs

Odpad, hoc trochu nadnesene, je v zmysle, že ho Bayern nepotrebuje, chce sa ho zbaviť. V Nemecku na to majú niekedy taký pekný výraz "Kaderleiche" - mrtvola v kádri. To ešte ten odpad znie dobre.

Reagovat
Seydou Doumbia

Ta mrtvola v kádru zní dobře to slovo předtím, kdy člověk random namačká nějaké písmenka na klávesnici už hůř

Reagovat
Nieuwendyk

Kaderlieche ja!! Schmeißt den ganzen Müll im Kader raus!

Němčina je boží prostě.

Já doufám, že se pochlapí 1. FCN, Der Klub! a zasejc to bude hezčí ta bundesliga.

Reagovat
Rudnevs

Len nestraš s FCN, ja by som potreboval návrat Schalke a konečne postup HSV. Už teraz tam je toľko konkurentov v boji o postup (Hertha, Pauli, Fortuna, Hannover, KSC, Paderborn,...), že človek nevie, koho sa báť viac, a to mi Nurnberg vôbec ani nenapadol

Reagovat
Nieuwendyk

Já to chápu, tak klidně i Schalke, že jo, ať naserou Žlutou zeď. Ale Frankenland musí bejt!!

Viděl jsem je x krát u nich a pak tady v Praze loni, to je top, hlavně to, jak se vymezují proti Bayernu, proti Německu vůbec. Prostě Der Klub.

A historie. Nemyslím teda toho města, že jo, to víme jaká byla, ale ten tým je parádní a já je mám rád

Jinak k tobě osobně - velký respekt před detailní znalostí Bundesligy. Díky tobě vím spoustu věcí, které nemám čas si sám zjišťovat a ani by mě nenapadly

Reagovat
Rudnevs

tak to díky za poklonu, pričom teraz posledné roky na to ani nemám čas, ale ked som bol mladší, tak som nad tým fakt trávil hodiny.

Nurnberg je určite tradičný klub, veľká história i veľmi pekná hymna. Pre mňa osobne to nikdy neboli obľúbenci, ale kedže majú Freundschaft so Schalke, tak som si k ním našiel trochu cestu. Raz sa do Bundesligy vrátia, ale tento rok asi ešte nie, tých čakateľov na postup je tam už strašne moc.

Reagovat
Nieuwendyk

Mají no, což jsem nepochopil, ale tam je to i ten vzdor vůči velkým klubům. Což je vlastně pochopitelné a dobré.

Schalke a FCN postup a budeme všeci spokojený!

Reagovat
Rudnevs

Tak pokiaľ to správne chápem, tak vzdor a rivalita je najmä proti Bayernu. Ostatní im nejak zvlášť nevadia.

Ináč taká zaujímavosť, čo sa mi spája s štadiónom Nürnbergu, sú tie hojdajúce sa tribúny. Stáť pod tým musí byť hrozné.

Reagovat
Kucka

Když jsi byl mladší? Vždyť jsi někde psal, že ti je nějak kolem dvaceti, ne?

Reagovat
Rudnevs

To hej, ale hoc som stále mladý, neznamená to, že som nikdy nebol mladší. Teraz už škola, práca, starosti,...

Reagovat
Kucka

s časem už to lepší nebude

Reagovat
Rudnevs

čo už taký je život

Reagovat
Seydou Doumbia

Řekl bych že němčina je hrozná, což tak vnímám, ale jako týpek co jezdí pravidelně do německa na fotbal bych měl radši držet hubu.

Reagovat
Nieuwendyk

Tak máš to kousek no

Papillon - Schmetterling!!

Aeroplano - Flugzeug!!!

El Hospital - Krankenhaus!!!

Každý slovo zní jako pochod Wehrmachtu, to se nedá nic dělat

Reagovat
Seydou Doumbia

na tyhle ty slova jsem viděl i takové videa na ig...kde je mapa světa, každý tam řekne své slovičko ve své zemi a pak příjde němec a všechny rozbrečí, když vysloví jak se to říká u nich

Reagovat
Rudnevs

S týmto mám skúsenosti, toho Nemca som hral ja na stužkovej

Reagovat
Nieuwendyk

aber du sprichst doch fließend Deutsch, oder?

Reagovat
Rudnevs

Natürlich. Bin ja zwar kein Muttersprachler, aber C1 Niveau ist schon drin. Und mir reicht’s.

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
andrew96

Reagovat
Nieuwendyk

Jo no, to je jak šeptat modlitby k Velkému Cthulhu

Reagovat
janinho

nemcina je super ale len v podani Trappatoniho

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Rudnevs

Ono to v nemčine znie lepšie, ver mi Do slovenčiny/češtiny sa to prekladá ťažkopádne, ono je to skôr kádrová mrtvola, ale to tiež znie divne.

Reagovat
Seydou Doumbia

Mě se ten tvůj překlad líbil, ale budu ti věřit.

Reagovat
Bayern +

Ako píše Seydou, jednak to nesmieš brať doslovne a po druhé to mala byť narážka na to, že Bayern je schopný dobre predať aj nepotrebných hráčov. V takom Arsenale by šli na hosťovania až do ubehnutia zmlúv a ešte by ich platili.

Čo je zlo? Však si porovnaj pôsobenia v Bayerne tých čo som vymenoval vs. dajme tomu Neuer, Kimmich, Lewa, Müller, Coman, Lahm, Musiala, Alaba, ... odpad je ešte slabé slovo

Reagovat
Nieuwendyk

Hele, to je velká pravda!

Lahma jsem měl moc rád. Metr třicet a jak si to dával - legenda!

Reagovat
Vopi11

Chápu že to není zrovna ideální přirovnání, ale těma *urákama jsi to na lepší úroveň moc nezvednul

Reagovat
Nieuwendyk

Na hrubý pytel se z lesa ozývá

Reagovat
Vopi11

To je férová ideologie, ale lepší svět neudělá. Ale zase tu nechci dělat z komára velblouda

Reagovat
Nieuwendyk

Já vím, prostě jsem byl přilitej a nasralo mě to. Podle mě jsou odpad všici fotbalisti že jo

Reagovat
Rich

Na to, že Sabitzer přišel tuším za 15 mega z Lipska, tak ještě Bayern na něm vydělal. Pěkně.

Reagovat
esmuellert

Mané musí jít minimálně za 40 €, ať na tom něco trhneme a šejky to beztak bolet nebude.

Reagovat
Gerd 13

Ale ať už je to co nejdřív, prosím! To, co nás předváděl bylo prostě strašný!

Reagovat
Ferragamo7

Reagovat
Seydou Doumbia

Proč si ten Zabít se smazal všechny fotky Bayernu z IG? Až ted tam jednu postnul, ale jinak to vypadá že z Lipska šel do United.

Reagovat
Bayern +

To som si ani nevšimol, iba som mu dal unfollow akurát

Reagovat
Rudnevs

Povedal by som, že sa hanbí za ten príšerný cop, ale ten mal vlastne i v United

Reagovat
ACSMan

Tak asi to v kombinaci s tím červeným dresem nevypadá tak hrozně jako v kombinaci s dresem Bayernu

Reagovat
Nieuwendyk

Zabít se!! Mejd maj ebening

Reagovat
Nickname 9

Protože odmala snil o hraní za Bayern

Reagovat
fenixLFC

zabit se

Reagovat
Salfovic

Na Žufánka to sice nemá, ale ujde to.

Reagovat
Nieuwendyk

Jsem asi chyběl, kdo je Žufánek?

Já to znám jenom jako výrobce obstojných pálenic, po kterých se uvádím do demence nevídané.

Reagovat
Salfovic

Jednou chtěl někdo napsat Zidane a vylezl z toho Žufánek.

Reagovat
Nieuwendyk

Ahaaa, tak to je ale hezké neštěstí

Reagovat
Rich

Dortmund zase farmaří.

Reagovat
Seydou Doumbia

Jako 50% sumy za Bellinghama dát do Nmechy a Marcela to je sranda celkem.

Reagovat
Nieuwendyk

Tam musí bejt super atmoška v tom Bayernu hele

Reagovat
ACSeRw!n

zase dalsi, co se u bavoru jen ohral a pak se vratil.. to jsou fans BVB fakt tak splachovaci, ze ty hrace zpatky prijmou ?

Reagovat
Rudnevs

V BVB nikdy predtým nebol, to bolo Lipsko pred Bayernom.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
IgorMičinec

Tak podle tyhle diskuze tad\ Bayernu fandí jen dementi co v životě neviděli fotbal, natož Bayern, názory typu, že Walker je lepší jak Pavard, přesně vidět, že kidi hrajou fifu, ale o fotbale ví píču. Jedinej \Rudnevs ac neni Bayernák ten fotbal aspon sleduje,.Banda debilu tady píše komenty, chcíaci, víte hovno, tak držte ty špinavý buranský tlamy

Reagovat
castelL

ty si dobre mimo, k čomu toto bolo?

Reagovat
IgorMičinec

Já ne. Si přečti vejš ty experty, prej |walker lepší jak Pavard a podobný fifa názory...jednou trpělivost dojde, a to se mi stalo právě ted. Banda chytráku si tu hraje na expeety, ale přitom ví uplný hovno

Reagovat
castelL

ale treba rešpektovať nejaké názory, veľa názorov sú troll, proste zbytočne ťa vytočia, nič v zlom som nemyslel, len treba brať 1/2 s nadhľadom, nemá to zmysel šéfko

Reagovat
IgorMičinec

Máš pravdu, nechal jsem se až moc unést. Omluva Richovi a všem koho jsem se dotkl..ale do bayernu se neserte :D

Reagovat
kitas

Tak nečítaj žiadne komentáre a pre istotu pozri zápas Bayernu s vypnutým komentárom. Čo ak by náhodou povedal o Bayerne niečo čo sa ti nebude páčiť.

Reagovat
IgorMičinec

Mi nerozumíš, Pavard byl poslední sezonu ke konci nejlepší hráč Bayernu,když předtím seděl na lavici mlčel a makal kdykoliv dostal šanci. Je nesmysl ho kritizovat natož si místo něj přát Walkera bez motivace a pomalu za zenitem

Reagovat
Nickname 9

Reagovat
janinho

preco by mal byt Walker bez motivacie? mozno prave naopak bude chciet ukazat Pepovi ze sa ojebal ked mu nedal viac sanci. k tomu zenitu uz nema isto daleko, jeho velkou devizou je prave rychlost ale aj skusenosti. este ho neodpisuj. ma cerstvych 33... Lewa siel do Barcelony tusim v 34 a nestratil sa. zo 2/3 sezony este budete za Walkera radi.

Reagovat
Psy_cho

Jenže Pavarda kritizovalo celé vedení Bayernu, že nepodporuje útok a málo jezdí lajnu. Pokud chceš hrát za Bayern, je dobrý výkon málo, musíš hrát na 120% a to jak dozadu, tak dopředu. A každý zápas, a ne jen pár zápasů za sezónu.

Reagovat
Rich

Mě se neomlouvej... Mě ses nedotkl, nicméně si stojím za tím, že Pavard je horší, než Walker... V čem? Tak třeba v tom, že Walker je dobrý na pravém bekovi a je rychlejší... Pavard už snad druhou nebo třetí sezónu chce hrát na stoperu... Tudíž i když je nějaký zápas dán na pravého beka, tak téměř útok nepodporuje a spíše je vzadu... Ergo k čemu je Bayernu vlastně? Pavard je dobrý na stoperovi, ale chce pryč, tak co s tím?

Bayern už dlouho potřebuje pravého beka, náhradu za Lahma, v tomhle se možná shodneme, ale v mých očích to Pavard nikdy nebude.. Osobně radši bych bral Frimponga, ten mi sedí na pravého beka více, ale Tuchel chce Walkera, tak jsem se smířil s tím, kdo přijde... Frimpong nepřijde, protože by stál moc a musí se přivést útočník, což bude Kane.

Reagovat
Salfovic

Momentální situace s Kanem ?

Reagovat
Rich

Má se poslat další nabídka, dokonce se prej Dreesen má osobně setkat s Levym a dokončit přestup, jak je psáno v německém bildu či tz...

Reagovat
IgorMičinec

Jak jsem psal v reakci vejš, mě Pavard přišel jako ke konci minulé sezony jak náš nejlepší hráč. Z Walkera nadšený nejsem vůbec, mám pocit, že si to tu příjde dohrát, ale třeba se mýlím. S Frimpongem jsem s tebou jednoznačně za jedno, toho bych si taky přál. Věřím, že Kane pomůže je výbornej a má motivaci vyhrát všechno, ale stejně b\ch dal víc šancí Tellovi)

Reagovat
Rich

S Telem to bude takové, že buď půjde na hostování do Brém bez výkupní klauzule, což by bylo za mě nejlepší, aby se rozehrál a pak se vrátil. A nebo se popere s konkurencí, která je ale nesmírná...

Reagovat
castelL

boha, vy by ste potrebovali aby Jupp Heynckes mladší prišiel.. si pamätám, koľko krát, 3X keď ho povolali a zrazu Bayern vedel čo hrať? Tuchel to nie je trenér pre také meno aké ste vy.

Reagovat
Seydou Doumbia

Taky si myslím že Tyšl tam moc dlouho nebude, škoda že odvolali Juliana. Jemu se měl dát určitě čas, není to špatný trenér.

Reagovat
Gerd 13

Hansi Flick by byl lepší než Tuchel a Nagelsmann dohromady.

Reagovat
Rich

Žádná škoda, že odvolali Nagelsmanna, škoda, že odvolali Flicka, ten ty dva kašpary strčí do kapsy...

Reagovat
Seydou Doumbia

A nemyslíš si že Flick jen věděl, kdy má odejít, protože tušil že věci se budou vyvíjet špatným směrem? Jako borec vyhrál v Bayernu vše co šlo a to že odešel v tom nejlepším z týmu jako je Bayern k repre taky není normální.

Reagovat
Rich

U Flicka je to záhadou, ale on sám říkal, že má smlouvu s Bayernem ještě na další sezonu a tu hodlá splnit... Hlavní problém, Flick chtěl přivést hráče a více stavět na Němcích, což je otázka byla tam jména, která na úroveň Bayernu nemají, ale je to spekulativní... Další věc byl rozbroj Flicka s vedením... Flick chtěl Perišiče udržet, vedení mu řeklo: sorry na jeho věk je moc drahý... Flick říkal, potřebuji hráče, aby kádr byl doplněn... Přivedl se sice Sané, ale druhý hráč byl Costa, absolutní hrůza... Za tohle jsem Brazza s Kahnem nesnášel, protože koho přivedli jako hlavního trenéra? Nagelsmanna, který ano je to trenér s budoucností, ale mladý trenér u Bayernu prostě nebude mít respekt...

Reagovat
Seydou Doumbia

To vedení bylo u nás minimálně toxické. Kahn+Brazzo to trenérovi nezávidím. Tyšl podle mého taky dlouho nezůstane.

Reagovat
db18

Flicka neodvolali. Chtěl k repre... kde si to teď dost vyžírá... Ale tipuju, že se změnou ve vedení by se tam po konci u repre mohl vrátit.

Reagovat
Rich

Flicka pustili, měl smlouvu a on sám se nechal několikrát slyšet, že chce smlouvu dodržet s Bayernem... Kdyby vedení chtělo, tak ho rok ještě udrží a třeba mu nabídnou více pravomocí... Bohužel debilní Brazzo a Kahn způsobili, že přišel Nagelsmann... On a bývalé vedení Bayernu nevycházeli ani potom, co Flick byl novým trenérem nároďáku... Doteď si vzpomenu, jak byl na zápase v Mnichově Flick se podívat a byl úplně sám, kolem něj prázdná místa na sezení a o pár sedadel dál vedení Bayernu... Chovat se k chlapovi, co vyhrál vše, co mohl a hrál nejhezčí fotbal od dob dona Juppa, tak je sprosté a nechutné...

Reagovat
db18

Ne, on právě nechtěl dodržet smlouvu a chtěl k repre. Pak vedení dojednalo Nagelsmanna a pustilo ho. (i když, on by možná dojel smlouvu, ale chtěl k té repre, takže by pak trénoval klub i repre, a to klub logicky nechtěl)

Reagovat
Rich

No a přivedl se Nagelsmann, který skončil podobně jako Kovač nebo Ancelotti, to samé se stane s Tuchelem pokud nebude mít pod kontrolou tým a výsledky... Ale Nagelsmanna mi líto není... Fotbal pod ním se mi nelíbil, příliš držení míče a nic z toho v mnoha zápasech...

Reagovat
Nickname 9

Pod Tuchelem je to zatím to samý.

Reagovat
Rich

Však uvidíme, jak dlouho vydrží... Ale přípravný zápas proti City, který sice Bayern nevyhrál, tak i přesto vypadal tým dost dobře, speciálně první poločas... Tuchel se bude muset vypořádat s tím, že Upamecano je nemehlo a nestavit ho vůbec... Zase totiž zavinil gól proti City! A ono to vypadá, že Tuchel bude hrát na 4 obránce, tudíž sestava obrany by mohla vypadat takto: Davies (Gureiro), De Ligt, Min-jae, Mazroui (Walker?)

Reagovat
Nickname 9

Ale zase byl problém dát nějaký gól. A problém u toho gólu City začal už u Laimera, který se vykašlal na bránění Rica Lewise a ten pak šel sám na Upamecana, který ale samozřejmě nemůže udělat tohle. Jinak Laimer za mě dobrý hráč na odebírání míčů soupeři, ale defenzivně špatný a proto by měla přijít nějaká #6.

Reagovat
Rich

Jakou šestku by sis představoval? Mě přijde, že jich moc kvalitních není... Ono je to potřeba, Kimmich je dobrý na rozehrávání, ale potřebuje klid, Laimer je typologicky jako Goretzka, ale na rozdíl od něj dokáže vymyslet i přihrávku za obranu... Ale uvidíme, Goretzku nechci odepisovat... Průser je Upamecano, ano Laimer se na to vykašlal, ale od toho je tam Upamecano, aby se nenechal nachytat a přesný opak se stal... Dokonce ho nachytal mladíček...

Reagovat
Nickname 9

Úplně ideální by byl Tchouameni, ale ten je asi nereálnej. A zase nemá smysl kupovat nějakýho průměráka jenom proto, že je jedinej dostupnej. A u Upamecana doufám, že se ještě zklidní, bude muset když je teď volba č. 3.

Reagovat
Rich

Vlastně je 4, protože v Bayernu je pořád Pavard a vypadá to, že Tuchel by si raději jeho udržel, než Upamecana.

Reagovat
Nuno čomes

Ten Dortmund Od nich chodí hráči do Bayernu gratis a oni ještě nakupují u nich.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele