Rusko kritizuje zatýkání činovníků FIFA, ve hře je MS v roce 2018

27.05.2015, 21:14
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (182)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

rusům bych to pořadatelství už asi nechal, ale jinak to příští bych nechal znovu odhlasovat

Reagovat
sosna

Jsem zvědav za jak dlouho dodá ČTK podobný článek o ohlasech z Kataru...

Reagovat
smazaný uživatel

ty budou raději zticha a dělat mrtvý brouky protože o tom že si to koupili vědí snad úplně všichni. a teď je asi poslední šance pro fifa jak z toho průseru vycouvat

Reagovat
Godwinson

Odebrat

Reagovat
oli9

MS v Rusku ještě beru ale to další v kataru to je humus snad to bude céčkový turnaj

Reagovat
smazaný uživatel

To hovoria Rusi, jedna z najskorumpovanejších krajín sveta kde zákon a mravné, nedajbože etické zásady nehovoria nič. A podstatné neni kto prišiel na tú korupciu ale podstatné je, že sa na to vôbec prišlo, A buďme radi, že to boli práve Amíci, u nich si aspoň môžme byť istý že nedôjde "k procesným chybám" ,nedajbože ďalšej korupcii a ovplyvňovaniu svedkov. Keby mali čisté svedomie tak by držali krok a sa daným úradom by podali pomocnú ruku

Reagovat
*CZE*

A buďme radi, že to boli práve Amíci, u nich si aspoň môžme byť istý že nedôjde "k procesným chybám" ,nedajbože ďalšej korupcii a ovplyvňovaniu svedkov.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
aither

To ne

Reagovat
*CZE*

seš naivní

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo myslíš? :)

Reagovat
Kang & Kodos

Botswana nám dává na prdel:

Reagovat
arsavin

Snad z toho vyroste

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

do pice

Reagovat
Kang & Kodos

Chvílema , chvílema

Reagovat
sosna

Srandičky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gryphonheart

To je jen divadlo.. Zlý Washington versus hodné, demokratické Rusko, které nikdy nikoho neuplácelo.. moc si tu dobu před rokem '89 nepamatuju, ale tip bych si, že nostalgie po starých časech a nacionalismus teď ovládá rusko odzdola až nahoru..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

USA

Reagovat
smazaný uživatel

fbi ma velme velke pravomoci co sa tyka vysetrovania. maju klauzulu, ze ked sa jedna o ohrozenie usa, tak mozu zasiahnut aj vonku. a pod ohrozenim sa rozumie aj pranie penazi cez banky v usa, teda to co sa deje. ze fifa prala prachy cez banku v usa a to sa jedna o ohrozenie integrity usa. plus to bolo navyse po dohodo so svajciarmi, takze preto usa zasahovalo. neviem presne detaily, nemusime s tym suhlasit ale vsetky strany su s tym ok. kebyze neprali prachy cez usa, tak amici na to uplne zvysoka dlabu.

Reagovat
andrew96

Zenit je fungl nový?

Reagovat
andrew96

Wau.

Díky tobě a díky novým vymoženostem EF.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
The Krupy

Zbastardený národ, fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

šok pro rusko že se vyšetřuje a zatýká za korupci. ale tohle mě fakt dostalo " Moskva doufá, že zatýkání nepošpiní image FIFA. ". oni jsou už opravdu totálně zblblý a za všim hleadají konspirace proti nim.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
arsavin

I já uznávám, trošičku paranoia.

Reagovat
smazaný uživatel

pronárod, který patří mentalitou do Asie si neustále bude otevírat na něco hubu

Reagovat
arsavin

Evropa je víc než Asie?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu co Rusové zase hledají. Pokud vím, tak žádného Rusa nezatkli... Navíc se zatýkalo hlavně kolem lidí působící na Africký a Americký fotbal...

Fakt blbost... V tomhle fandím USA, alespoň se snaží najít tu jehlu v kupce sena....

Reagovat
C-M@ster

No... ono si stačí přečíst nadpis. "ve hře je MS v roce 2018", k tomu přičíst vědomost, že to MS je v Rusku a bum, máš to.

Reagovat
smazaný uživatel

oni se hlavně bojí že se najde něco o pořádání ms v rusku a já osobně doufam že se to najde a připadne to někomu jinýmu. ale přijde mi paradoxní že takhle agresivně vystoupí a pak zdůrazní že nemají co skrývat a že se vlastně ve fifa nic závažnýho neděje

Reagovat
arsavin

Ať se nebojej, to mistrovství jim právem zůstane

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se jedna o Rusko, tak se muze vetsina z vas posrat, ale USA si muzou delat fizla vsude ze jo... Hvezdy a pruhy

Reagovat
smazaný uživatel

oni si nemůžou vyšetřovat mezinárodní korupci která se děla na svym území? to je opravdu tragédie že si někdo dovolí jít proti zkorumpovaný FIFA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Feind

asi tusi, ze jsou v prdeli. otazka casu nez to praskne

Reagovat
smazaný uživatel

co jsemv tv slyšel,tak říkali, že byla ta korupce zhruba od 90. let, tak nevím naco tak dlouho čekali

Reagovat
smazaný uživatel

ale to neznamena ze o ni vedi od 90. let. jenom ze zatim maji dukazy az do tyhl doby

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

na MS v Rusku

Reagovat
smazaný uživatel

Rusaci se neprimo priznali, ze si to koupili, ale co cekat od takovy svoloce..

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznali? Svoloče? A co jsi potom ty?

Předloží všechny dokumenty.

Tady jde o to že většina národa tady se nedokáže vžit do situace, kdy nejaká země (USA) dělá vše proto od konce 2.sv války aby zem kde žijete poškodili, ať už se jedná o sankce nebo do nekonečna očerňováni Ruska nepodloženými a vymyšleními informacemi, a najednou když je MS v Rusku skoro za dveřmi, tak příjde tohle, proč teď když o tom každý ví skoro 20 let? To se pak nikdo nemůže divit podráždeným reakcím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sis neco snupnul?

Reagovat
smazaný uživatel

To mi říká ten, co řekne že ve 150 milionovém mnohonárodnostním státě žijí svoloči? To je pro mě vrchol buranaství a svoločovství.

Reagovat
smazaný uživatel

To co jsi napsal, jsem nerekl, ale pravdu v tom rozhodne mas.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, nejses trosku retardovanej? Nazvals Rusy svoloci, pak napises zes to nerekl a hned na to, ze to ale je prava. Vzdyt ses totalne vylizanej Mas nejaky problemy s logickym myslenim?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nemusis cost, nebo mas potize s chapanim textu? Jestli ses rus, tak to chapu.

Reagovat
smazaný uživatel

*neumis cist

Reagovat
smazaný uživatel

ano usa dělá od druhé světové všechno proto aby poškodili sovětský svaz/rusko. a sovětský svaz nikdy nic neudělal. neobsadil plno zemí v evropě, nepodporoval komunistický diktátory který vraždili desítky milionů lidí. nesnažil se dostat atomovky těsně k americkym hranicím. kdyby se od konce druhý světový chovali aspon chvili normalne tak by se s nima jednalo jinak. a ted ty sankce a dalsi veci maji taky duvod a opet je to kvuli jejich chovani

Reagovat
smazaný uživatel

Prosím, řekl jsem někdo že Sovětský Svaz to nedělal?

Problém je v tom že USA to dělalo i dělá po rozpadu sovětů, to když byl u kormidla opilec Jelcin, tak to USA vyhovovalo. Najednou se objevil Putin který zvedl Rusko znovu na nohy, tak to už přesralo vyhovovat.

K těm jaderným raketám si nejdřív zjisti kdo a kam jako první nechal nainstalovat jaderné rakety (Na Kubě to nebylo).

K těm sankcím se ani nebudu vyjadřovat, to by bylo na 4 stránky.

Reagovat
smazaný uživatel

ty si napsal od konce druhý světový a k díky tlaku usa se aspoň trochu drželi a neobsazovali další státy. a pro mě to vyznělo jako kdyby to bylo bez důvodu. a k sankcím se nemá cenu vyjadřovat ale neuvalilo je jenom usa a bylo to po tom co prokazatelně rusko poslalo svoje vojsko na území cizího státu a násilně si ho přivlastnilo. to co tomu předcházelo a další svinstvo(z obou stran) nemá cenu rozebírat

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš to co bylo na Krymu? Ano Rusko mělo dohodu že může mít v Sevastopolu 25 tis. vojáků. Nikde jinde se přítomnost Ruských profesionálnich vojáku co by byli ve službě neprokázalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť to Putin už přiznal, už to nemusíte zapírat. a je rozdíl mít vojáky na základně a v ulicích a požadovat kapitulaci ukrajinských základen

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj prosim.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to v tom dokumentu o Krymu. To by pro tebe měl bejt film no. 1.

Reagovat
smazaný uživatel

Miloši??????

Reagovat
smazaný uživatel

Vladimir Vladimirovič ale říkal něco jiného

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj prosím.

Reagovat
sosna
Reagovat
smazaný uživatel

Rusky televizni propagandisticky film - krym, cesta do vlasti. Pripadne pouzit google -putin potvrzuje pritomnost vojaku na krymu, protoze nevim jaky zdroj povazujes za seriozni

Reagovat
smazaný uživatel

*melo byt ke zdroji k moji reakci

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jestli tady máte problémy s porozuměním psanýho textu, napsal jsem ano na Krymu byli vojáci, nikde jinde se to neprokázalo, Rusku byly zpřísňovány sankce za to že mělo jakoby armády na Dombasse , což se nikdy neprokázalo.

Reagovat
Gryphonheart

Co se neprokazalo? Kde jste byl posledni dva roky?

Reagovat
smazaný uživatel

Neprokázalo se že byli na Dombasse ruští vojáci ve službě, nebojte, celé 2 roky sleduji dění na UA.

Reagovat
sosna

A za ty dva roky jsi si nevšimnul, že to je Donbass, né Dombass?

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám, se jak jsem to jednou napsal špatně, tak se mi to uložilo do autocorrectu.

Reagovat
sosna

Nic se neděje.

Reagovat
kubys

Dumbass...hlavně, je to furt na Ukrajině, takže Donbas s jedním "es".

Reagovat
sosna

Nevím jak to přesně je, ale třeba tady to mají ukrajinci se dvěma..

http://donbass-arena.com/en/

Reagovat
kubys

To je Rusínský název.

Donbass (Russian: Донба́сс) or Donbas (Ukrainian: Донбас).

Reagovat
kubys

*rusínský

Reagovat
sosna

Tamní obyvatelé používají spíš ten rusínský ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ty si napsal ze meli vojaky v Sevastopolu a nikde jinde se to neprokazalo a ja ti dal odkaz ktery potvrzuje pritomnost ruskych vojaku na krymu.a to je prokazany jak z vidii tak i z pozdejsiho prohlaseni putina. to jesli jsou ted na vychode ukrajiny je tvrzeni proti tvrzeni a ty sankce urcite nebyli bez duvodu a bez dukazu. a byla to hlavne reakce na vojensky obsazeni krymu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
*CZE*

Kurva, proč furt lidi musejí dělit svět na USA a Rusko..máš kecy na USA, hned argument, že Rusko je horší..Máš kecy na Rusko, hned je USA policajt světa..kurva lidi, to nikdo nemá širší pohled na věc.

Reagovat
smazaný uživatel

ja napisu, ze rusaci jsou svoloc a hned mi neldo cpe ameriku, ktera me nijak nezajima..

Reagovat
smazaný uživatel

já to taky nemam rád ale on to prostě napsal tak jako by usa byli ty úplně špatný a rusko to co za nic nemůže. a rozhodně si nemyslim že je pravda na jedný straně a všechno je černobílý

Reagovat
sosna

Jsou takoví, ale ti neztrácejí čas v takových nikam nevedoucích internetových diskuzích.

A tomu zbytku se nelze moc divit. Jenom včera 27.5. na Novinky.cz:

5:11 Depardieu: Za Rusko jsem připravený zemřít

7:33 Spravedlnost v Rusku: Prominentní dcerka si zabití chodkyně vůbec neodpyká

16:09 Obsazení Pobaltí? Rusku by stačily dva dny, NATO by nestihlo zareagovat

17:57 Rusko spaluje těla vojáků padlých na Ukrajině v mobilních krematoriích, tvrdí novinář

19:35 Rusko sází na Latinskou Ameriku

Tohle dennodenně spousta jednoduších lidí prostě neustojí a rozdělí se (cíleně?) na dva tábory. Výsledkem jsou debaty jako je tahle...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim ze tohle je uz moc.to taky nectu pokud to nejsou rozhovory. Ale docela by me zajimalo tak to funguje treba na rusky strane. Tady mas pristup k informacim z ruznych zdroju a podle toho si muzes udelat nazor. Ale co jsem ruzne cetl a videl tak ruska televize napojena na putina vede celkem velkou propagandu a plno obyvatel(ty z venkova atd) to berou jako pravdu a veri tomu a nic dalsiho nehledaji. To neni provokaze ale zajimalo by me to protoze situaci u nas si dovedu predstavit a ruskou tv a media sledovat nemuzu

Reagovat
sosna

Samozřejmě že je tam velká část lidí pod vlivem propagandy. Tak je to ve větší, či menší míře napříč všemi státy světa. Pokud si chce člověk opravdu udělat komplexní názor, musí tomu jít naproti a ty informace aktivně vyhledávat. Což jde i v Rusku. Ale většina lidí to prostě nedělá. U nás taky spousta lidí jen zapne večer zprávy TV Nova, kde o nějaké objektivitě nemůže být vůbec řeč a pak to taky podle toho vypadá.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim ze to je problem. to ze je ma nova nejsledovanejsi zpravodajstvi a nejctenejsi je blesk je proste smutny. kdyz si k tomu pripoctu volbu prezidenta tak to je opravdu zarazejici. a pak je ta hlavni otazka kde cerpat informace, co je objektivni atd. protoze cokoliv objektivniho proti usa a nebo rusku je hned napadano z druhy strany

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl. Jsi jen zmasírován prozápadní propagandou. Ale mohu tě uklidnit, takových jako ty je v ČR bohužel většina. USA dělají všechno proto, aby tady nastolili Nový světový řád a garantuji ti, že se nezastaví před ničím.

Reagovat
smazaný uživatel

to samý můžu já napsat že si zmasírován protiamerickou propagandou. do zákulisí tady nikdo nevidí a je to hrozný svinstvo a vysoká hra z obou stran

Reagovat
smazaný uživatel

Masáž prozápadní propagandou argument jak kráva.. máš svobodnej přístup k informacím, tak nebuď dekl.. stačí se podívat kde je a kde není cenzura, kde jsou a kde nejsou političní vězňové, kterej stát se kamarádí s kterým a měl bys mít jasno, kde je demokracie a kde prakticky totalita na USA nadávej jak chceš, určitě to není dokonalej stát, ale zastávat se Ruska může jenom absolutní vyhrabaněnko

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik se za tohle platí? Chtěl bych to taky dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Soudruh konspirační teoretik je tu. Ještě něco přidej, ideálně odkaz na nějaké to video na youtube, kde podobných blábolů je mraky.

Reagovat
arsavin
Reagovat
arsavin

A USA nikoho neobsadili, nepodporovali diktátory, kteří masivně vraždili a neměli v zahraničí základny s jadernýma zbraněma. Celou dobu po druhý světový se chovali úplně normálně

Reagovat
smazaný uživatel

to jsem nenapsal a neobhajuju tu čistě usa. ale je rozdíl jak si sověti získávali země do své sféry vlivu. a srovnával diktátory a vůdce co podporovali usa s těma komunistickýma v číně, vietnamu atd který podporovalali sověti asi nemá cenu, to byla jiná liga.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No ty jsi se zatim primo priznal, ze jses trosku jednodussi.

Reagovat
skteel

Rusko

Reagovat
smazaný uživatel

"Ještě jednou vyzýváme Washington, aby zanechal snah stavět se do role soudce daleko za svými hranicemi a aby se držel všeobecně přijímaných mezinárodněprávních procedur" moc hezký od Ruska

Reagovat
smazaný uživatel

USA si hrají na světového policajta. Doufám, že jednou konečně dostanou od někoho přes rypák.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nepochopím, jak někdo může bejt tak vymletej a zastávat se Ruska

Reagovat
smazaný uživatel

Nebýt Sovětského svazu, potažmo Ruska, tak tady dnes vůbec nejsi, nebo v tom lepším případě mluvíš německy. Rusové nás již několikrát vysekali z problémů a by jim jako poděkování vždy plivneme do tváře a lezeme do zadku americko-izraelským hrdlořezům.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom nechapu, proc tolik rusaku utika z toho jejich raje do tapadni evropy a prave do USA.. vsak kdyz mam doma raj na zemi a jinde je to tak zly, tak zustanu doma, ne?

Reagovat
arsavin

Kšefty, dovolený, cestování, poznání nového, najdou si partnera cizince.... Většinou tam nejezdí z ekonomických důvodů pracovat za minimální mzdu

Reagovat
smazaný uživatel

To si delas srandu? 90% vsech rusaku v zahranici, jezdi za hranice vydelavat..

Reagovat
arsavin

Myslíš ty podnikatele? Já pracuju asi deset let na stavbách, kolegů z ciziny jsem měl mraky, ale ještě jsem tam Rusa nepotkal. Vlastně pár let zpátky jednoho z Krymu...

Reagovat
arsavin

Jinak u nás je podle statistik pracuje až 23 tisíc Němců. Taky je nepotkáš za kasou nebo u lopaty. To je podobný případ jako Rusové

Reagovat
smazaný uživatel

To chceš srovnávat úroveň životní úroveň Německa a Ruska? To snad nemyslíš vážně

Reagovat
arsavin

Samozřejmě že nesrovnávám životní úroveň Ruska a SRN. Ale chci napsat, že Rusové, co u nás pracujou, tak jsou většinou na vedoucích pozicích (jako třeba Němci). A že tu nejsou u méně placených prací kvůli tomu, že je jejich země chudá a nedá se tam pořádně vyžít (Jako třeba Moldavani).

Reagovat
-Carles-

Zlodej ukradne zlodejovi korisť, nechá si ju a je z neho hrdina.

Reagovat
smazaný uživatel

ty môj kvet

Reagovat
smazaný uživatel

Ribbentrop-Molotov ee? Sovětskej svaz nebyl o nic lepší než nacistický Německo, historii ale bohužel píšou vítězové

Reagovat
smazaný uživatel

a nebýt německa tak su te ted mluví rusky. a nebýt usa tak taky a nebo německy protože na druhý světový neměli o moc menší zásluhu a bez nich by sověti taky padli. a ty se divíš jaký tu mají lidi nedůvěru k rusku potom co provedli ve 68.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ty seš fakt pitomec. Odchovanec propagandy padesátých let

Reagovat
smazaný uživatel

Hej tak to je krutej matros.

Nebo jsi to myslel, jako srandu, tak to potom jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Talker

To ano a nebýt Ruska, tak jsme tu neměli 40 let komunismus, kdy se kompletně zkurvil hodnotový žebříček, ekonomika šla dolů a stali jsme se podprůměrnou evropskou zemí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta předválečná ekonomie nebyla úplně tak světová, jak se o ní u nás mluví. Existovala tu docela naivní iluze o naší předůležitosti. Byli jsme na tom ekonomicky rozhodně lépe než tehdejší Německo okleštěné dohodou ve Versailles, než Rakousko, Maďarsko a jiné středo a východoevropské státy, ale na ty světové ekonomiky jsme se vůbec nechytali, když si vzpomenu, že nám někde na základce hustili, jak jsme byli číslo 2. na světě, tak se musím smát.

Reagovat
Gryphonheart

Ano i ne. Číslo 2 rozhodně ne, ale podle výkonu ekonomiky a dalších parametrů jsme byli tuším 7. nebo 9., někde před Belgií, Rakouskem a třeba o hodně napřed před Finskem nebo Španělskem tuším. Kdysi na střední jsem se věnoval sudetské otázce, takže jsem to tam tehdy slušně rozebral no :)

Jinak ta 'předůležitost' vyplývala z toho, že většina průmyslu R-U se nacházela v H a D Rakousích a pak v Čechách. Většinu toho teda vlastnili němci a židé, ale budiž.. ale průmysl upadal už za 1.republiky, protože došlo ke ztrátě trhů býv. R-U, navíc celý ten trh začali postupně obsazovat němci (což mimochodem umožnilo najít Německu spojence pro WW2, protože řada tamních ekonomik na nich byla de facto závislá). To se podepsalo hlavně na Sudetech, a právem z toho stavu vinili českou vládu, která nevyjednala lepší podmínky, navíc prosazovala český průmysl.. nemluvě o dalších problematických bodech.. celé je to na o dost delší diskusi

Reagovat
smazaný uživatel

Za to že u nás byl komunismus také může Benešova inklinace k SSSR. (Vůbec celá naše tehdejší zahraniční politika) a Jaltská konference, kde došlo prakticky k rozhodnutí o sférách vlivu. Takový druhý malý Mnichov. USA se to pokusilo ještě zvrátit Marshallovým plánem, ale to už bylo příliš pozdě. Rusové už tu byli a kde oni jsou, odtud je dostaneš leda páčidlem.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Za to jim patří velký dík, ale z historie se žít nedá po deset dekád. Kdyby nebylo dohod mezi VB, USA a SSSR, tak Američané osvobodili Prahu o týden dřív. Kdyby nebylo Rusů, tak by válka nejspíš trvala o roky déle. To jsou všechno velmi pravděpodobné scénáře. Když už takhle spekulujeme, tak proč si nevzpomenout i na období, kdy bylo SSSR spojencem nacistického Německa, (pakt R-M) a vesele si obsazovalo dobyté Polsko a Pobaltské státy. Kdyby na ně Německo nezaútočil, kdo ví, jestli by se vůbec přidal Rus na stranu "dobra". Kdo ví, jestli by si Němci byli tak jistí v kramflecích, kdyby neměli za zády Sověty. Ano, vděčnost za osvobození mít můžeme, ale u Rusou se jednalo spíš o lítou pomstu a svůj vliv na geopolitické mapě poválečné Evropy. Podání ruky, děkovačka a co jsme si, to jsme si.

Reagovat
Puskas

Nehledě na to, že Hitler předběhl Stalina s útokem o pár týdnů a USA podporovala materiálně Třetí říši až do r. 1941, přičemž velké podniky typu GM motors a Ford měly po celou dobu války v něm. městech funkční pobočky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty pobočky tam měli kvůli snaze o rozhýbání ekonomiky po první velké válce. Až do napadení zachovávali vojenskou neutralitu jakožto stát. Ovšem jejich soukromé podniky praly materiál do celé Evropy a bylo jedno komu. Kapitalismus je v určitém smyslu hodně morálně plochá ideologie.

Reagovat
Puskas

Jenže ty pobočky normálně jely i během války.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě že ano :) Oni byli tak neutrální, že jim nevadilo spolupracovat s kde kým. O tom jak jely i po vzájemném vyhlášení války se lze jen dohadovat. Ono asi nebylo dost dobře možné zastavit výrobu a poslat Němce do hajzlu. Dopadlo by to akorát zkonfiskováním majetku a kulkou u zdi. Pokud vím, tak ale ti majitelé měli poměrně velké problémy v USA své počínání vysvětlit. Popravdě netuším, jestli vůbec pak ty pobočky patřily do správy někoho v USA nebo se jednalo o zabavený majetek. Něco jako Baťa u nás.

Reagovat
Puskas

Vyšla o tom nedávno v USA kniha, já to mám zprostředkovaně z polských zdrojů, kde o ní psali a k tomu pár info. Borec projel materiály těch firem a vyvolal skandál, bo to předčilo i nejhorší očekávání.

Reagovat
sosna
Reagovat
sosna

O vliv na geopolitecké mapě poválečného světa šlo ke konci války všem vítězným mocnostem. Nutno dodat.

Reagovat
smazaný uživatel

To samozřejmě. Nejlépe to bylo vidět v roce Afriky, kdy se Z i V snažil přetáhnout nově vzniknuvší státy do svého vlivu.

Reagovat
Josifek

Rusko nás nikdy nezachránilo, za druhé sv. války bojovalo o své holé přežití, následně o pomstu vůči Němcům a také o uchvácení mocenského vlivu mimo jiné i u nás, navíc po tom, co tu komunisti předváděli s podporou v SSSR, může o nějaké záchraně mluvit jen zanícený Rusofil, protože Rusům (respektive sovětům) o nás opravdu nešlo v tom směru, jako že by nás chtěli zachránit. To bylo vidět i v Polsku, kde mohli podpořit pražské povstání, ale radši jej nechali utopit v krvi, aby to nevypadalo, že si Poláci vydobyli svobodu sami.

Je mi upřímně odporný jak výrazný proamerikanismus, tak proruství, to druhé asi s ohledem na dějiny mnohem více..

Nechci komplexně odsuzovat všechny Rusi, ale ti, co jsou v Čechách a co jsem potkal, se zde chovají ze všech národů (tedy snad krom Romů), nejvíce jako dobytek a myslí si, že se z nich všichni poserou.

Reagovat
Josifek

*waršavské povstání

Reagovat
Puskas

Vedlejší jevy jsou podružné, ty desetitisíce kluků, co tu při osvobozování padly, zemřely, protože dostaly rozkaz jít na Němce na našem území. Doba se fakt změnila, za nás se učilo, že Amíci pro nás nehnuli ani prstem, teď se dozvídám, že Rusové pro změnu nemají pomalu žádnou zásluhu.

Reagovat
Josifek

Tak Amíci moc hnout prstem nemohli na základě spojenecké dohody, dojeli kam mohli a dál už to "nešlo". Já Rusům neubírám zásluhy za vítěznou válku proti nacismu, jejich podíl byl klíčový a to rozhodně uznávám.

Já jim nechci upírat zásluhy, jen z českého pohledu to nevidím jako osvobození naši vlasti, vytlačili nacisty, aby se jim pomstili, aby je zničili a nás si následně podmanili. Nemůžu si pomoci, ale takovéhle pohnutky pro mě osvobození nepředstavují, tím ale nechci nijak snižovat památku padlých rudoarmějců jako jedinců, kteří zde určitě jako individua nebojovali pouze z těchto důvodů, ale sovětský svaz jako celek ano a to mi vadí.

Reagovat
Puskas

tak pak to vidíme dosti podobně, u předchozího mi vadilo to přehlížení obětí jednotlivců. Jinak veskrze souhlas.

Reagovat
Josifek

Tak je pravda, že tam jsem to původne psal z pohledu ruska jako státu a ne jednotlivců bojujících za svou vlast, v tom individuálním pohledu je mi svým způsobem lito většiny padlých vojáků,kteří zemřeli kvůli nesmyslnýmvambicím svých vládců, i vojáků wehrmachtu mo je z určitého pohledu lito..

Reagovat
Josifek

Ale chápu, že je to věc názoru, úhlu pohledu a dalších faktorů, které člověka formují/formovali..

Reagovat
smazaný uživatel

Oblomove, kde na ty kydy chodíš? Kdyby se rusáci nedomluvili s náckama a společně nenapadli Polsko, následně obsadili Pobaltí a vedli válku s Finskem, tak by třeba ani válka nebyla......dostuduj si historii

Reagovat
aither

Nikdy nepochopím, jak někdo může bejt tak vymletej a zastávat se USA

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem žádnej extra fanda USA, ale proti Rusku je USA milonový :D

Reagovat
aither

Nevim no, já to tak nevidim, podle mě jsou zmr*i oba

Reagovat
smazaný uživatel

Je zajímavé, že lidé, kteří inklinují k západu a vůbec k hodnotám, které na západě vyznávají jsou daleko více kritičtí než ti, kteří naopak inklinují na východ.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Spasitel

Podaktorí by si mohli pozisťovať fakty a trošku myslieť ale to je pre niektorých bolesť tak radšej veria čo im povedia správy v telke.

Reagovat
REPLIKATOR

"Aniž bychom zacházeli do detailů, pokud jde o vznesená obvinění, poukazujeme na skutečnost, že toto je další případ ilegálního uplatňování amerických zákonů na cizím území," proneslo ruské ministerstvo zahraničí na svých webových stránkách.

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle země se prostě nezmění.

Reagovat
Kvooca

To snad ne, Rusko mi prislo jako vhodny kandidat a uz jsem si nasel zajimava mista, kam se podivat.

Reagovat
Kvooca

Ze vam stoji za to resit politiku? Svuj nazor mam, ale busu ho tu nikomu nutit? Zvlaste kdyz vidim, ze jeden tak druhy tabor jsou vlastne vic nez agresivni a vice nez slepy k jakemukoliv argumentu.

Reagovat
smazaný uživatel

zde je to jeste v normalni a ja tady ty politicky debaty moc rad nemam ale taky si rad prectu opacny nazor pokud je podany slusne a bez nadavani a urazek. treba kdyz se z nudy kouknu na novinky nebo idnes pod jakykoliv politicky clanek, tak to je silena zumpa plna nadavek a vyhraneni se pouze na jednu stranu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kvooca

Navic je to velka skoda pro fotbal.verim ze Rusko usporada velkolepy turnaj. Precejen maji takovy ten cit pro "velkolepost" a s populacni a financni silou mi to pripada jako to nejrozumnejsi reseni. Nijak netvrdim, ze to neni koupene (ale neverim tomu). Ale pokud bych vybiral ze zemi, kde to jeste nebylo tak mi Australie, Rusko a Cina pripadaji jako nejlogictejsi destinace.

Reagovat
smazaný uživatel

A vubec, me prijde, ze vetsina lidi ani necetla ten clanek a maj jen potrebuj si plivnout. Proste zatkli 7 zmrdu, a tvrdi se ze x lidi z FIFA, uz nekolik let bere uplatky. Tak samozrejme, ze kdyz za 3 roky ma bejt MS v Rusku, tak na to Ruska stana musela nejak zareagovat. A z tohodle clanku CTK, je jasne videt, ze je jen sere to neprimy obvinovani a to, ze ministr sportu musi jit na nejakej vyslech. Ja nechapu, jak jinak meli reagovat, snad jedine drzet hubu a nechat to bejt. Je jasny, ze je sere, ze zrovna pred jejich MS se zacnou vytahovat sracky na FIFU, pritom to slo udelat uz driv.

Druha vec je, ze zbytek lidi nedokaze rozumne a objektivne myslet a proto je pro ne Rusko hned vinikem, i kdyz se zatim naprosto nic neprokazalo.

Reagovat
Kvooca

Diky za jeden z mala komentaru k veci. Planujes si udelat cestu na MS?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jel bych, navic se nebude muset resit vizum hlavne abych mel prachy

Reagovat
Feind

maji strach. taky bych mel, kdybych vedel, ze to mam koupene

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Neprimo se priznavaji, ze si to koupili..

Reagovat
kubys

Sorry, ale když vyšetřující řeknou, že budou prošetřovat hlasování o MS a Rusko okamžitě začne kopat kolem sebe, tak ti to přijde normální?

Reagovat
olis

Reagovat
smazaný uživatel

Kazdy normalny vidi ze nie nahodne sa to riesi prave teraz,usa,ukrajina,rusi,krym, teraz toto

Tazko uverit ze to nie je cielene.preto rusi reaguju podrazdene.

Reagovat
bakasa

Rusáci mrdky, vymazat z mapy, zničit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Airus

"Moskva doufá, že zatýkání nepošpiní image FIFA" protože ta image je čistá jak sklepy na Kremlu

"...aby se držel všeobecně přijímaných mezinárodněprávních procedur," protože korupce by měla být legální všude

"Možná nás ale vyslýchat budou, není to žádný problém, nemám co skrývat," Tak co se pobuřujete? Jestli je všechno ok, tak spolupracujte a usmívejte se

Zase všechno stahujou na sebe chuděrky ublížený, beztak. Jestli se budou Rusáci chovat jako do teď, tak jim nikdo na ten mistrák nepřijede. V roce 2018 čekám slogan jako fotbal za mír a fotbal spojuje

Reagovat
Talker

Rusáci se bojí o své MS. Blatter to zahrabal pod koberec, teď se to bude řešit, tak mají nasráno v kalhotách.

Ale je to logické. V Rusku je vyšetřování korupce většinou procesem odstraňování nepohodlných lidí či politických soupeřů. Nemůžeme se divit, že jsou paranoidní, když si vytvořili takovou společnost. Zvlášť pokud jsou vinní, což bych řekl, že je dost dobře možné.

Takže přiklepnout MS Anglii a vyfakovat rusáky. Pro všechny ideální řešení.

Reagovat
smazaný uživatel

MS v Anglii. pořád doufam

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

Rosáci mají "prokrmeno", takže je logické, že o svůj úlovek nechtějí přijít.

Akorát by mě zajímalo, jak by si Amíci poradili s tím, když budou důkazy o korupci vést až do Ruska (jakože povedou).

Od Ruska čekám, že rozjedou vlastní vyžehlování ... ehm vlastně vyšetřování.

Reagovat
Kvooca

Do ted jsem byl v klidu, ale byl z vas nekdo v Rusku? At uz pred nebo behem obcanske valky na Ukrajine? Vsichni mluvite o mrdkach, svoloci a korupci. Ale co ja se budu rozcilovat? Opomenul jsem, ze fotbalu, sexu a politice tu rozumi kazdy a vsichni jsou vlastne odbornici.

Reagovat
smazaný uživatel

Smysl toho příspěvku je přesně v čem? Čekal jsem, že se tam objeví alespoň nějaká jasná informace, ale kde nic tu nic.

Reagovat
Kvooca

To je otazka.je mi lito, ze tve ocekavani nebylo naplneno. Vsichni tady znaji pomery v rusku. Ja jen necgapu, kde se ta agresivita bere (vuci jakemukoli narodu)

Reagovat
Josifek

Mně spíš zajímá, jak se chovají Rusové, které potkávám, tedy ti, co žijí v Praze či ti, co potkám na dovolené. V tomhle směru mi není protivnějšího národa....a pracovně s nimi něco řešit, to je hrůza, často si myslí, že jsou páni světa jako Putin a každý se z toho, že jsou posraní rusové, musí posrat a sednou si z nich na prdel.

Ale jasně, věřím, že když projedeš ruskem, potkáš spoustu lidí, co do téhle škatulky nespadají, zvlášť někde v těch odlehlých oblastech žije určitě spousta obyčejných, opravdových lidí, kteří si na nic nehrají a pořád třeba žijí v hezké poutu s přírodou..

Reagovat
Kvooca

Tak soudit narod podle hrstky, nebo podle hlavy statu mi prijde dost unahlene. Zrova od naroda ktery je prosluly kradezemi v zahranici a jezdi delat bordel do bulharska "kde maji shovivavejsi zakony" po vzoru Danu, Rudu Nemcu a dalsich. Myslim di, zr slovanske narody si vubec nemaji co vyvitat.

Reagovat
Josifek

Tak je hlavně asi pravda, že v rozsáhlém rusku zije tolik lidi a národů, že se nedají hodnotit komplexně jako treba my Češi.

Reagovat
bobis21

Moskva doufá, že zatýkání nepošpiní image FIFA. to jsou fakt magoři

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele