Rosický: Máme tři týdny na to, abychom se probrali
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Experti věří, že norská facka Čechům před Skotskem pomůže
11.08.2011, 13:50
Bílek: O rezignaci neuvažuju, kvalifikace je rozehraná dobře
11.08.2011, 13:12
Norský tisk slaví první výhru nad ČR
11.08.2011, 12:57
Bílek: Byl to velmi špatný výkon, neviděl jsem žádné pozitivum
10.08.2011, 23:07
Češi zklamali, z Norska si vezou prohru 0:3
10.08.2011, 21:58
Komentáře (124)
Přidat komentářNa Facebooku (ac tu stranku nemam rad) vznikla skupina ,,Bilek ven". Pokud chcete nejakym zpusobem dat najevo svuj nazor, nezapomente ji podporit svym zdvizenym palcem. Ukazme jak masovy je odpor tomuto radobytrenerovi.
Dotaz - k čemu to pomůže?
Nejmenuješ se Ende ?
Nejak mam pocit, ze uloho lidra novej ery v Ceskom futbale neezvlada...
Jeden hráč všechno sám neutáhne, vždyť i Messi má vůdčí úlohu a stejně Argentinci prohrávají...
Netvrdim, ze to ma sam utiahnut, len tvrdim, ze podla mna na ihrisku nie je taka osobnost, aka by mal byt.
jak mozes vobec porovnavat nejakeho Messiho s Mozartom, najlepsim ceskoslovenskym futbalistom vsetkych dob?
hele to nikdy nikdo netvrdil, to je jako by tohle tady napsal někdo o Hamšíkovi a ještě ho nazval nejdražším světovým fotbalistou
ač cítím značnou dávku ironie, tak když ještě hrál v Německu, patřil mezi záložnickou elitu a nebýt chatrného zdraví, tak je tím nejlepším doteď. Proč myslíš, že si ho Wenger koupil, pro srandu králíkům?
Wenger sa proste sekol...ano kedysi patril do spicky strednych zaloznikov v europe, ale s tym zdravim je to na lano a kvoli tomu nikdy nenaplnil potencial vo velkoklube a uz je za zenitom...uz nikdy to nebude ziaden tahun klubu ani repre
Wenger se maximálně sekl s tím, že si vybral hráče, jehož tělesná schránka tak fyzicky náročnou soutěž, jakou je PL, nezvládá. Ale to je u Wengera klasika, každý přece ví, že má slabost pro skleněnky. V PD by byl Rosa hvězda a třeba by se mu vyhýbala zranění. Máš pravdu, že tahounem v klubu být nemůže. Ale v repre? Proč ne? Pořád je to jeden z nejlepších hráčů. Pásku bych mu ale sebral a strčil Petrovi
Rosickej je nejlepší československý hráč všech dob ?
tvůj názor. já se s ním nestotožňuju a dost možná je i zaujatej (všichni vědí, jakej vztah maj slovaci k Rosickýmu)
Tak ja mam na Rosickeho dobry nazor, jeho hru som zral uplne uz v Sparte, mam ho rad ako futbalistu, to na mojom nazore ale nic nemeni...
Bílek je hovno trenér ale těším se až tato generace půjde do hajzlu.
Co to hrajete za formáciu pod Bílekom?
klasická deformace
pryč s Bílkem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je neschopnej!!!!!! neumí vybrat hráče hodné repre!!!!!
Je ostuda, ze s hraci kvalit Rosickeho, Barose, Plasila, Cecha atd. hrajeme jak hrajeme.
si zaspal dobu nie? Okrem Cecha je to bieda
Tak Plasil vraj jednym z najlepsich nahravacov vo Francuzsku, Baros vraj dava goly v Turecku a Rosicky je vraj najlepsi zaloznik strednej Europy.
nj, skoda len, ze bez toho 'vraj' poriadne nic nefunguje
Věř mi, že by to pod někým jiným fungovalo.
pod niekym konkretne inym, ci vseobecne pod niekym inym?
Pokud by to nebylo pod Radou, tak určitě všeobecně. Ale chtělo by to pohled z venku na český fotbal - takžei nějakého zahraničního trenéra. Ale toho se nikdy nedočkáme.
tak je tazke robit hracske alebo trenerske zmeny uprostred kvaldy, ale na kvaldu o MS by ste mali vymenit trenera a hracsky kader vyrazne obmenit, dat tomu mladu krv, bojovnost a timoveho ducha...jedine tymito zbranami mozu bojovat muzstva ako my alebo vy proti tym najlepsim...kvazi hviezdy ti nikdy nic nevyhraju
Tak už kvalifikace na MS se měla hrát s jiným kádrem. Nikomu by to nevadlo, kdyby prohrávali. Hlavně, že by se snažili hrát fotbal. Tak snad se poučí konečně.
nepoučí se nikdo, bude to pořád to stejný...
No jo, týmového ducha má z té jejích skvadry snad jen Peťa
Ani ne tak Baroš nebo Rosickej, ale Plašil, to je náš nejlepí hráč. Bordeaux hraje v podobnejch sračkách jako nároďák, ale on je furt fantastickej, to mi hlava nebere
Hlavne ze Norove maji v tymu hvezdy svetovych kvalit. Nemaji, jejich tym by mel byt srovnatelny s nasim, i presto byli o tridu dve lepsi.
tak aj my mame len jednu poriadnu hviezdu v time a predsa to klape lepsie ako u vas...ale tychto hracov co si vymenoval beriem prave za vyhoretych hracov, tridsiatnici, co nemaju timu co nove priniest a u vas su to hraci, na ktorych by mala stat hra...nemyslim si, ze by s nimi urobil nejaky zazrak akykolvek trener
Ale houby. Za koho bys vymenil Rosickeho, ktery i v te bide ukazal, ze je pro nas tym klicovym hracem? Kdo jiny by v tom zapase predvedl to co on? Baros dal malem dva goly nebyt rozhodcich, protoze on v takovych situacich davat goly umi... Ale proc ja blbec to resim. S takovou se stejne bude Bilek obhajovat, ze nema hrace, i za deset let...
Nekteri hraci by se meli vymenit, ale ne vsichni, nemame je kym nahradit a ani neni duvod.
Tak u nas to tiez funguje s velkou davkou stastia, co ale je dobre a myslim, ze mame dve hviezdy v muzstve a to Skrtel a Hamsik, ved hrac, ktory odohra vsetky zapasy v Anglicku je urcite hviezda a Hamsik svojim spsobom je hviezda tiez, slusny nabeh na to byt hviezdou ma Stoch, aj ked mam pocit, ze on sa uz nema , kam velmi posuvat vykonostne, dalej je tu Kucka, ktory si moze Interom polepsit, aj ked neviem ci na nho ma vykonostne, no len tak by si ho urcite ani Inter nevsimol, mometalne za dost velku slabinu povazujem utok, tam nam chyba niekto, kto dokaze rozhodnut zapasy, mame tam len hracov, ktori sem tam daju gola, preto malokedy hrame s tym istym utocnikom viac zapasov po sebe...
Vy probrat leda za hoodně dlouho! děláte pěknou ostudu Česku!
Že je Bílek podprůměrný trenér už dokázal dávno,ale nevím jestli je to jenom jeho chyba,že hráči po hřišti chodí jako mátohy a nemají zájem o hru.Něco tam hodně smrdí.
Tři týdny na to, aby vyhodili Bílka, a našli nového trenéra.
Bílka vyhodit to ano, ale má to taky těžký když nemáme schopného stopera, schopného hráče zahrát na postu ofenzivní zálohy a něco vymyslet, křídlo který by se probilo do vápna a ani pořádnýho útočníka... jen s golmanem, defenzivním záložníkem a levym obráncem se výsledky dělat nedaj
Tak nechápu, proč na stopera nepovolá Mazucha se Suchým. Ti dva spolu hrajou už nějakou tu dobu a sehranost tam i nějaká je.
No ono je těžký hrát na křídla když žádné kvalitní křídla nemáme, proto je to chyba trenera, ktery prave ma taktiku zalozenou na kridlech. Ja myslim ze Rosa vcera nepredvedl zase tak spatny vykon, kdyz se s nim nekdo zapojil do kombinace tak to slo , ale chce to aby se vic hracu zapojilo ne jenom baros a obcas nekdo. A stred obrany co rici, nechla bych tam jednoho zkuseneho - Sivok,Hubink a jednoho mladeho-Mazuch,Suchy a jeste vymenit pravou obranu tragickej byl ten pospech - Celustka,Rajtoral, Gebre
křídla jsou obrovský problém, od dob Poborského se žádné pořádné křídlo neukázalo, je to bída
Tak by se mohlo hrát bez křídel.
Tak já nejsem žádný trenér, ale pravé křídlo bych nechal Rajtymu, levé třeba Milanu Černému..
............Necid (Baroš)...........
M.Černý.................Rajtoral...
......Rosický....Plašil...........
..........Hubschman.............
Co vy na to?
tým můžeš stavět jakej chceš, když není trener co by tomu vštepil taktiku a myšlenku a zaujatost pro hru :)))))))))))))
Když Bílek nezvládá nominovat hráče pro jeden systém, který by fungoval, tak těžko jim potom může něco vysvětlit... Ale, troufám si tvrdit, že to, co jsem napsal výše, by klidně fungovat mohlo, a i pro antitrenéra, jako je Bílek, by nemuselo být těžké určit taktiku... 2 bousiči lajn, kteří se nebojí jít do kličky, 2 hráči s genialitou v hlavě a důležitý rozbíječ...
ja bych prave postavil uplne jinou taktiku zalozenou na kratkych prihravkach 4-1-2-1-2,
rajtoral------suchy---mazuch---kadlec
------------------Gecov------------------
------Moravek------------Vacek--------
-----------------Rosa---------------------
-Necid/pekhart/kozak----baros-------
myslim si ze jsem tam dal hrace do kombinace na kratke prihravky a krajni obranci by mohli brousit kridla, pro me idealni sestava :D
nechat sedět Hubshmana na úkor Vacka čí Morávka je k smíchu promiň
Hubschman uz je neprespektivni hrac, ma 29 a jeste k tomu vcera nic moc a kdyz uz hubschman tak na DZ
Hubschman je náš nejlepší hráč, takže si myslim, že by v repre měl být
jako ja ti to neberu, jestli bude hrat dobre v narodaku at je tam klidne do 40, ale musi hrat fakt dobre.
no já teda nevim, Pospěch mi přijde právě jeden z těch lepších, naopak Sivoka s Hubníkem bych tam necpal kvalitní obránci to nejsou, tak bych tam zapracoval mladý Suchýho s Mazuchem. No je hezký , že ,,kombinace´´ šla, ale neměli sme ani jednu pořádnou šanci takže to asi tak dobrý nebylo... mít pořádný kraje zálohy nebo aspoň trochu použitelný tak rosa nehraje už ani v repre
Si precti, co napsal. Je treba, aby se nekdo do te kombinace zapojil a pak by to jit mohlo. A mit kridla, tak nemusime mit stred zalohy jo? Ja nevim, ze po tech vykonech jste nekteri tak zaslepeni, ze z tymu vyhazujete nase nejepsi hrace. Kym je chcete nahradit? Kym chces Rosickeho nahradit, chci jmeno ktere dokaze to co on a to hned v pristim utkani a ne mozna za par let.
to je ten problém však píšu, že nikdo takovej neni, prostě rosa i přesto co předvádí hrát bude to je jasný...
Tak proc tu pises takove reakce? Je treba pracovat s tim, co mame a ne snit o Ronaldech, Messich atd. a porad BIlka obhajovat, ze takove hrace nema. On ma hrace dost dobre na to, aby z Norska neodjizdeli s debaklem.
máš pravdu, to je fakt
Presne tak, mouzstvo mate dost dobre na to, aby nad nim Norsko vyhralo rozdielom triedy, prehrat sa moze s hocikym, ale urcite nie rozdielom triedy s Norskom a este po takej predvedenej hre, o akej tu väcsina pise...
Tak začni makat! Se tam ploužíš jak lemra...
nafíc je ftrustrovaný když ztratí míč..tak sakra by ho měl začít přestat ztrácet
Vůbec nestíhal, do každého balonu chodil nebezpečně skluzem a vždycky akorát nabral protihráče.
lepší je nepostoupit protože na euru by sme byli jako šašci a skončili úplně poslední tak ten zápas můžou odehrát jako proti norům
Posledni skonci San Marino a ne tym, ktery postoupi na EURO.
panebože, vždyť ten samej tým remizoval ve wemble s anglii
jak hrál vůbec Gecov?ono to asi v tomhle zápase nebylo jednoduchý, ale jen tak pro přehled...
nehrál nic
tak jako všichni?
jj
no a to se lidi báli, že nezapadne
nic nevytvořil,nic nezkazil..hrál strašně alibisticky.Každopádně je to jeho první start a podle tohoh ho nemužem soudit.
tak jasně, navíc po výkonu celého týmu to asi ani lepší být nemohlo...
Je těžký, když nikdo neví, co vlastně má hrát. Obránci stojí na vlastním vápně a rozhazujou rukama, že jim nikdo nenabíhá. Pak se k nim teda 20 metrů vrátí Hübschman vezme balon a vrátí jim ho zpátky... Všichni se na hřišti potulují, nikdo neví, kde má vlastně být. Jedině, když se míč nějakým omylem dostane k Rosovi, snaží se něco vymyslet (bohužel jedinou variantou je gólová přihrávka, která mu sice dvakrát vyšla, ale pomezní mávl ofsajd), což ale nakonec stejně skončí ztrátou míče. A tak furt dokola, dokud nedostanem gól.
Hlavně mě rozesmála ta "snaha" o protiútok, když Norové ztratili balon. Byli tam 2 kluci a jakmile se to zaseklo, tak se za balon stihlo vrátit 7 Norů a tomu chudákovi s míčem přišel na pomoc jenom Pospěch dozadu po lajně. Zbytek si asi dával párek na vápně.
Ale nejhorší věc pro mě byly ty přihrávky. To bylo něco šílenýho. Terén by hodně podmáčenej, ok beru, ale aby si navzájem dávaly na 5 metrů přihrávku na koule... ti se evidentně hodně nemají rádi.
no potom chápu, že se jeho výkon nedá hodnotit...napadlo mě to až potom, co jsem to dopsal
Za tři týdny se fotbal hrát nenaučíte, amatéři!
Bílku už vypadni, dementněji sestavenou zálohu než co si včera předvedl, jsem v životě neviděl. Na středu dva DZ a tvořivý středový záložníci na krajích?! Totální idiocie..
On se asi bál, že by bez dvou DM dostal trojku.
JJ, jel si zas pro 0:0 asi..
Tak nevím, co Bílek trénuje.Ale vypadalo to , že trénuje výměnu míčů mezi stopery.Tam prostě byla obraná řada a 5 napadajících Norů.Ta mezera mezi zálohou a obranou nesmí být tak velká.Takže bych to postavil následovně :
______________________Čech__________________________________
Čelůstka/Pospěch__Sivok______Rajnoch/Hubník/Suchý/Mazuch____Kadlec
_______________Hubschman_________Vacek/Plašil__________________
Rajtoral__________________Rosický____________________________Pilař
____________________Baroš/Necid/Pekhart/Lafata___________________
až na Lafatu
Rosický a spol ztratili sebereflexi stejne jako celej ceskej fotbal,ale jen tak dal kluci...
Česko má skvelých mladíkov, tak budúcnosť by mala byť svetlejšia. Rosický bol supertalent len to bohužiaľ nikdy nepotvrdil. Pri jeho zraneniach a výkonoch je nepochopiteľné stavať na ňom repre. Už by si to mali trénery Česka konečne uvedomiť.
co to meleš? Rosický je jedinej, kdo je schopnej dát pořádnou přihrávku dopředu, to ty ale nemůžeš když si neviděl ani jeden zápas naší repre
nemůžeš vědět
Potom je to ešte horšie ako som si myslel ( ak je Rosicky ten hráč čo hral v zápase Arsenal vs Benfica ).
řikal sem repre, Arsenal je mi u prdele
Tebe ani rok nebude na prebratie stacit. Nemas na to
stejně měl pravdu, žádní zázraci nejste
Zázraci ne, ale minimálně snaživý, mladý tým s potenciálem.
Máš pravdu, už je prostě za zenitem a jen si to někteří odmítají přiznat. Jeden hráč po třicítce, který v klubu v podstatě leští lavičku, s chatrnou tělesnou schránkou... a někteří v něm furt vidí spasitele.
pár teček
tobě ani dva..
Stejně neumíte nic jinýho než jen plakat a kecat po prohranejch zápasech. Zase jen kecy, kecy, kecy. Ale to že se 3/4 hráčů na hřišti nesnaží je jedno.
"Nahrajeme Rosickýmu a budeme se dívat co vymyslí" tohle musela být Bílkova slova před zápasem. Hráči byli strašně statičtí, ale co máme dělat, když Playmakeři hrají na křídlech, za nimi stojí 2DM, pak nám na ten pohyb zbývají jen 2 útočníci, kteří ten obranej val nezvládnou rozhýbat a 2 krajní obránci, kteří když dostanou nahrávku, tak nahrají projistotu stoperovi. Jestli chceme po Rosickým, aby vytvářel golový akce, tak musí dostávat balony někde před šestnáctkou a nesmí si pro ně sbíhat ke stoperům a pak se snažit projít celou zálohu Norů sám, protože když se pokusí si s někým narazit, tak narážečka skončí na tribune. Dále sem nepochopil Petrželovu pozici, vypadalo to, jak kdyby mu Bílek řekl: "Běhej tam po celým hřišti". Bože nás národák potřebuju takticky vyspělého trenerá, který dá naší hře nějaký styl a řád a né tohle...
No ono by stačilo aby se hráči snažili a dokázali si nahrát, včera padnul první gól kvůli Plašilovi, kterému už se nechtělo běžet a jen koukal co ten Arab udělá s míčem... druhý gól byl trochu smolný po odraženém míči, ale kdyby se hráči snažili a nestáli na místě, tak by padnout nemohl a tu penaltu způsobilo to, že se levá část obrany nevrátila a Čech se ho dotknul... makali tak akorát hráči z GL a Rajnoch, kterého bych klidně pochválil... taky bysme se měli probudit ze sna že mame špičkové hráče... špičkovému hráči se nemůže stát, že zmaří šanci tím, že uklouzne po míči, tak jako se to stalo dvakrát Barošovi, máme hráče na boření a beton a proti evropskému průměru, když jdeme proti někomu lepšímu, což norsko v poslední době je, tak jsme v háji...
Kdyby hraci Norska zkazili prihravku, tak ten gol nepadl, je to jejich chyba!
Rosický není správný kapitán... měl by to dělat někdo jiný
moc namorniku u nas nemame
Roso začni u sebe pak Bary atd.
Rosa celou dobu makal, nabízel se a snažil něco vymyslet
hm tak jo. To je tahoun jak cip. Znám o 100% lepšího Rosu.
a to je?
Jo sorry, špatně sem to pochopil.
Taky znám lepšího Rosu, kterej má spoluhráče se kterými si může narazit balon a taky spoluhráče, kteří mu nahrajou jinam, než na pulicí čáru...
Rosa jako oficiálně největší hvězda a tahoun týmu by mněl řídit a vést ( mluvit,řvát....) mužstvo. U něj vše začíná a končí jako kdysi u Nedvěda,ale on se zcela ztratil. Sice se snažil,ale rozhodně nehrál to co jsme u něj zvyklí a tak i ostatní k lepšímu výkonu nestrhl. A jestli dle tebe on MAKAL,tak to se nemáme o čem bavit. Sorry. Všichni hráli velké kulové a Rosa rozhodně nepřevyšoval. Jenže on je nejvíc vidět,takže by měl skoro dycky hrát PRIM a včera to byl hnus. A jestli Wenger čeká od Rosy "špílmachra" tak se hóódně těším na sobotu.
Rosa je převyšoval, snažil se hrát dopředu narozdíl od jinejch alibistů, většinou neztrácel míče a měl tam 3 golový přihrávky za obranu (Pekhartova tutovka a 2 ofsajdy Baroše, který nebyli). Jediný v čem souhlasim, že to neni tahoun a ani nikdy nebyl.
+ nemluvě o tom, že ho Bílek postavil na kraj
Podívej se, s jak obětavým týmem hrál Nedvěd a s jakýma kokotama hraje Rosický.
No tak jasně,ale Rosa se diametrálně zhoršil. A srovnávat tehdy tým stím dnešním nejde.
Tak když jsi rok a půl zraněný a ještě se o tebe starají doktoři z Arsenalu, tak nemůžeš čekat zázraky.
No tak to už není můj problém,ale problém celé naší repre. Když bude nej hvězda Rosa hrát hovno tak ostatní mladí,noví se nezlepší. A z té "šedi" se jen tak nedostanem. Já být mladý a když uvidím,že lídři týmu ¨jako Rosa,Plašil, Bary hrajou hovno ( za zásluhy ) tak co budu hrát já? Taky nic a řeknu si: "No co dyt´ oni hrajou taky....". Jako je to jen příklad,ale tak nějak to asi bude fungovat. Takže se musí začít u těchto a pak doplnit nové.... Tak nějak to dělá SAF v MU.
To co píšu tady říkají Uhrin,Bejbl atd... ve článku nahoře.
Počkej, takže rozvíjení mladých záleží na tom, jak hraje jedna z největších hvězd? A fakt si myslíš, že ti hráči uvažují jako ty, tj. "oni hrajou špatně, tak budu taky"?
psal jsem přiklad. Nepochopils......nevadí. Asi nechceš.
Ta naše repre to je tragedie.Vždyt hráli od vápna k vápnu.A to je hrozně málo.Rosa s tím nemá co dělat.to trenér stojí za hovno.
VRBA či HŘEBÍK !!!!!!!!! TRENEREM REPREZENTACE!!! HNED!!! bílek je zoufalej, neumí ani vybrat ty nejlepší hráče... vsadil bych i vlastní postel že naše U21 by porazili repre. A-tým... chci tim říct že máme hromadu mladejch hráčů (kozák, vydra, kadlec, necid, pekhart, pilař, vacek, pavelka, krejčí, suchý, brabec, kalas - to jen tak z hlavy) kteří jsou lepší než polovina toho co staví bílek do základu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele