Ronaldo se po rozporuplném večeru kál za vyloučení

06.12.2009, 15:06
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (161)

Přidat komentář
smazaný uživatel

C. Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

aj c.ronaldo sa uci od Hamšíka

Reagovat
Boban

nemam ho rad, ale cpat ho do clanku jenom kvuli tomu, ze fauloval zrovna on i kdyz s redkou

Reagovat
clinger

co se divíš.je to nejdražší hráč historie.tudíž bude pod největším drobnohledem.jinak mé sympatie k němu jsou podobné jak tvé

Reagovat
smazaný uživatel

Faul prasáckej, hnusnej, unfair, ale nic extra bych z toho nedělal...

Reagovat
patas92

ty voe Rosa mesic!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jj... smutné

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz jsi ,,jen clovek" tak se podle toho chovej

Reagovat
smazaný uživatel

...jak bych to jenom řekl. Nemám Cristiana moc v oblibě, ale na druhou stranu nechápu vyslovenou kampaň proti jeho osobě, tohle už je kampaň se vším všudy. A sprostá, podotýkám. Nic, dostal červenou, svět se zblázní, Ronaldo je největší bestie, je bídák, je tohle a tamto... prostě ubohost. Předně je to fotbalista, a jak říká člověk, který se těch chyb dopouští... nic naplat, když se většina z vás dívá jen na to, co je okolo a to "uvnitř", myšleno skutečnou fotbalovou extratřídu (kumšt a dovednosti)... Ale ano, jsme jen lidé a už ve své podstatě máme zabudován smysl pro co největší kritiku ... bohužel ne sebekritiku.

Reagovat
Bakary3

Pobavilo mě, když jsem si přečet od herbageho, že on NEUMÍ HRÁT FOTBAL, to už byl vrchol všeho. A že vystupuje namyšleně ? Nelíbí se mi to, ale on má bejt na co namyšlenej, vsadil bych se, že většina těch lidí, co ho kritizuje, jsou namyšlený a nagelovaný úplně stejně, i když ve srovnání s nim dokázala úplný, ale úplný ho*no.

Reagovat
smazaný uživatel

Mnohem horší byl faul na Higuaina.Při záběru z blízka jsem se divil,že jeho kotník nedopadl jak ten Eduardův.A obránce nedostal ani žlutou. .Ronaldova červená byla zasloužená a mohl ji podle mě dostat i přímo,protože myslím oplácel.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak doma si poplače,podívá se do zrcadla,usměje se na toho švarného hocha,plácne si na hlavu trocha gelu a bude to ok :)

Reagovat
smazaný uživatel

videl sem sestrih a ronaldo po te penalte vypadal ze se za chvilu rozbreci =D http://www.youtube.com/watch?v=_VemK5agT8A&feature=related

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že je to vtipný kedlubno? ... jsou lidé, kteří jsou citlivější, melancholičtí a nějaký neúspěch je trošku víc rozhází. Pokud jsou i sebestřední jako Ronaldo, není se čemu divit, že mu to přišlo líto, že to nedal. Je sebevědomej a vyžaduje od sebe maximum, když nedá penaltu, zákonitě se na sebe naštve. ...

Reagovat
smazaný uživatel

no toz kdyby ten benzema tu dorazku nedal tak nereknu ani slovo... ale takto mi to prislo jako velice usmevny kontrast... real se raduje a ronaldovy je do breku

Reagovat
božský John

Doživotní zákaz hraní..to je dostatečnej trest

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi normální, viď? Nebo to byla jen ,,sranda"?

Reagovat
Boban

tady jeden nikdy nevi,,,

Reagovat
božský John

Vyber si..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

uz je pokakany,lebo opat znici Marsellie

Reagovat
hawk

Jeho vyloučení bylo možná podle pravidel, ale Cristiano je hráčem, který si takové vyloučení nezaslouží. Jj, ale třeba protihráči, kteří nejsou jako Ronaldo ji mají dostávat automaticky ne

Reagovat
Jollae

tiež som pozeral,že čo to ten Pellegrini trepe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nezavdim pellegrinimu. obhajovat tohoto cloveka musi stat hodne silny zaludek nehlede na to jaky ma plat a ze je to jeho prace. ta neoslava golu, strojene svleceni dresu a pak ta erupce stupidity a detskosti, za kterou mel dostat primou cervenou, to jsem nevidel. techto pet minut ho shrnulo velmi dobre

Reagovat
smazaný uživatel

"Jeho vyloučení bylo možná podle pravidel, ale Cristiano je hráčem, který si takové vyloučení nezaslouží.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

no to sou komentáře koukám, že tady píšou jen malý děti

Reagovat
Swarley

no udělal pěknou hovadinu, ale tak to se stává...

ale jinak jsem překvapenej, že mu to ve Španělsku hned v první sezóně solidně střílí...čekal jsem, že s tím bude mít větší problémy, ale dokazuje, že je to výborný hráč a výjimečný střelec...

Reagovat
smazaný uživatel

Pellegrini zešílel, nebo co ho vedlo k tomu, co řekl? Já nevím, kde na tyhle kecy v Madridu chodí, ale ať tam přijde kdo chce, vždy něco takhle hloupého vyplodí ...

Vyloučení naopak velice oprávněné, co bylo na té reakci instinktivní, to nevím. Každopádně nečekám, že by Krystýna stála nějak dlouho, ač by si minimálně dva mače odpočinout měla

Reagovat
trojda

Reagovat
Gazza.8

ty by ses k temhle clankum radsi nemel vubec vyjadrovat...at to napises jak chces, tak je z toho uplne jasny ze ses prolezlej Barcelonou od hlavy az k pate...kartu si zaslouzil, ale ten hrac co bezel za nim s neustalym okopavanim a nakonec uderem rukou si ji zaslouzil stejne tak...nevim za co by mel stat vic jak jeden zapas

Reagovat
smazaný uživatel

Na tebe je zas pekne vidno, že si podobný un fant terrible ako Gascoigne. Aj keby mu strčil kopačku až do riti oplácanie je svinstvo najväčšieho kalibru, vykonané v amoku a zvsa len psychicky nevyrovnanou osobou, ktorej sebakontrola veľa nehovorí. To je jedno, či na to poukazuje niekto z culés, alebo iní...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to je pravda met Gazzu jako nick a rikat tyhle veci

Reagovat
Gazza.8

soudis me podle nicku? ....Gazzu jsem obdivoval za to co predvadel na hristi...to za chlastal, mlatil svoji manzelku byla jeho vec...on si tim zmrsil karieru...kdyby udelal to co ty tak barvite popisujes, tak nevidim duvod proc bych ho mel omlouvat, ale to ze nekoho nakopl do nohy?...vzdyt za to trest dostal, ale proc z nej zase delat nejvetsiho hajzla pod sluncem?...to nechapu

Reagovat
smazaný uživatel

a)chápeš písaný text? Gazzu som použil len ako nadviazanie, jeho neriešim, to Ronalda b)Oplácať sa nemá. A zľahčovať to tým, že jemu to robia stále... No to mi je teda argument. A je jedno, kto to kritizuje, či fanúšik Barcelony, či iný.

Reagovat
Gazza.8

dobre no...ja mam jen pocit, ze jakmile se jedna o Ronalda, tak to v nekterych pripadech vyvolala prehnany a nesmyslny reakce jen proto, ze je to je proste Ronaldo...to je vsechno

Reagovat
smazaný uživatel

Môže to tak byť, ale v prípadoch podobných tomuto myslím väčšina nepozná rozdiel...

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak co bylo velmi instinktivní, to byla reakce po penaltě. To opravdu řeklo hodně, Krystýno

Reagovat
Bakary3

Jch jo, jen, kdyby hrál za Barcu.. Jako Dani Alvés v zápase s Valencií, ty jeho lokty, okopávání.. ake když jsem to napsal, tak: Néé, to myslíš vážně ? To bylo úplně v pořádku..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už jen z té představy je mi zle. Jsem rád, že wannabeRonaldo je tam, kde je. Do Realu se svojí povahou hodí.

Reagovat
smazaný uživatel

ronaldo by ale nikdy nehral za barcelonu. respektive barcelona by nikdy nemela ve svem klubu takoveho duchamrtveho bezpaterniho spratka. i ronaldinho musel jit, a to za zlomek ubohosti, kterou predstavuje tento podclovek. tyhlety uvahy jsou uplne mimo, urazi dedictvi fcb

Reagovat
smazaný uživatel

CR 09 je borec, zklidnete hormony bedarovy zavistivci

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim ze je mas spise ty podle tech komentu co si tady vsimam od tebe,,,Ja teda tubu gelu nemuzu ani vystat,ale je potreba uznat bohuzel jeho kvality a bohuzel ze bude zavazet na MS a bude delat jen stin tomu nejvyssimu ve skupine ...........,,,,,Ale to co rekl trener to teda nechapu

Reagovat
smazaný uživatel

celá jeho verzia: Proč jsem se neradoval z branky Benzemy? Byl jsem naštvaný. Neproměnil jsem totiž pokutový kop. Byl jsem rozzuřený, ale po chvíli mne to přešlo. Nerad prohrávám a nemám rád, když neproměním takový druh šance. Vždy budu tímto způsobem reagovat, protože jsem perfekcionista. Ale opravdu jsem se radoval z branky Karima.

Inak predtým kopnutím súperovi do lýtka dostal ešte zákernejšie odzadu rukou do krku jeho reakcia bolo síce prízemná a hlúpa, ale aj opodstatnená ...

Reagovat
alcantara

to je sice smutne, ze dostal do krku, ale keby messi predvadzal opodstatnene reakcie, tak by v minulorocnom clásiku vykopal polovicku madridistov z ihriska

Reagovat
smazaný uživatel

velmi trefné

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Messi ? on kebyže kopne niekoho tak si on sám pri tom zlomí nohu ...

Reagovat
alcantara

alebo by padol na uroven ronalda. dufam, ze sa mu to nikdy nestane

Reagovat
smazaný uživatel

on ale do nikoho kapat nemusí. Stačí mu kopat do míče. Narozdíl od pár jedinců od vás

Reagovat
madridcan

messi aj keby chcel tak to nespravi...je rad,ze koleno drzi pohromade

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano Ronaldo je nejlepší prostě borec ja nechápu jak někdo mohl dát zlatý míč L.Messimu tomu.......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čo je absolútne najhoršie, šampóny už okrem vymytia vlasov začínajú pôsobiť aj ako vymývač mozgov...

Reagovat
homeles8

Protže Lionel Messi je opravdu lepší ty.........

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vic smajliku sem nikdy nepouzil

ty si totalne slepej ?

Reagovat
alcantara

a uz som si myslel ze so sam

Reagovat
alcantara

mala byt reakcia na Cristiano9Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

fuj to je hnus co se tu dočtu sice cristiana taky nemám rád, ale respektuju ho, i když je to solista, simulant. Je to s Messim určitě nejlepší fotbalista na světě, jeho přímáky nemaj konkurenci 99% z vás co tu píšete jakej je to šampon a hnusnej simulant v životě nic nedokázala a nedokáže, tak ho aspon trošku respektujte ne?

Reagovat
homeles8

Cristiano Rondaldo Podle mě je dobtej týpek, kdyby jsem ho osobně znal.(I když si za to může sám, stejně je mi ho líto )

Reagovat
smazaný uživatel

nechapu, co to tady nekteri z vas vedou proti nemu za kampan... vylouceni si zasloizil, to bez debat, ale to se stava, tak nechapu, co tady blbnete a nadavate na nej, a je to pokazde, kdyz se v nejakem clanku objevi jeho jmeno. Je to extra hrac a spolu s Messim nejlepsi na svete. Jako vetsina z vas josu asi pekni chudaci, kdyz si takhle otviraj hubu. Ze je vam nesympatickej, to neznamena, ze tady musite psat tyhle pi*oviny. Vetsina z vas by se mela nad sebou zamyslet, chovate se jako 10leti smradi!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

vždyť má (bohužel) pravdu

Reagovat
Bakary3

Já s nim docela taky souhlasim..

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže si tady ti lidi otvírají hubu spíš na to prohlášení a taky na to, že se po tý penaltě neradoval z gólu..

Reagovat
Bakary3

Jenže proto, že je to Cristianko, tak mu všichni nadávaj, jakej je to buzík, tuba gelu a podobný nesmysly.. A pak to dojde až ke kecům jako "Ale neni tak dobrej"...

Reagovat
homeles8

No, tak že se po penaltě neradoval z gólu, tak to je jen jeho problém. Nechápu co vám na tom vadí?! A to prohlášení-má pravdu, ale on takovej je prostě je. A vy ho netolerujete. A když se protihráči omluvil tak je to dobrý. A vůbec, takovýdle zákroky jsou všude, jenže vy nadáváte jen Ronaldovi, vy nadávate za všechno jen Ronaldovi. Když to udělá někdo jinej, tak se smějete. nebo jen řeknete, že je prase a hotovo. ale takovýdle scény co tu předvádíte....

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ale to je logický, ne? Nejraději vidíš chyby na lidech, který nemáš rád..

Reagovat
Bakary3

To sice jo, ale když to dojde k takhle trapnejm urážkám, tak to je docela smutný.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase tak hrozný to není, děláte z toho vyrvál úplně zbytečně..

Reagovat
Bakary3

Asi jako ty kvůli jeho jménu

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde o nadpis..

Reagovat
homeles8

To je úplně jedno jestli jde o nadpi, nebo o podpis. Ale do půlky diskuze tu řešíš jeho jméno.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty mu fandíš, ne? Tobě tedy nevadí, že tu je to jeho jméno špatně napsané?

Reagovat
homeles8

Já mu nefandim. Mě akorát sere, že mu každej jen nadává. A kaká se taky nejmenuje kaká. A Ronaldo se tak jmenuje.

Reagovat
Bakary3

Ale ale.. Vždyť každej článek o něm je plnej komentářů, jako že tohle je jen napodobenina, Ronaldo je jen jeden, atd. ..

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to je taky pravda.. Tak vo co jde?

Reagovat
smazaný uživatel

Moje rec

Reagovat
homeles8

Ale proč ho nemáte rádi?! vždyť vám nic neudělal.

btw. celej život mi tu nadáváte (všichni) že jsem zaujatej, zakomplexovanej debil. a teď mi napíšeš todle. Tak co si o tom mam sakra myslet? Když někoho zkritizuju, tak jsem hned debil, co ho nemá rád. A vy když někoho zkritizujete, tak je to v pořádku. A ještě k tomu sprostě a jak malý.

btw Jak můžeš C.Ronalda srovnávat s Ronaldem? Kvůli jménu? To je píčovina.

Reagovat
smazaný uživatel

Já o tobě nikdy neřekl, že si debil.. Tak toho laskavě nech

C. Ronaldo se dá nenávidět kvůli spoustem věcí, chceš jich "pár" vyjmenovat?

Reagovat
homeles8

jo

Reagovat
smazaný uživatel

Simulace

Jeho "produktivita" tím, že dal gól na 3:0 a 4:0 proti slabším soupeřům, zatímco proti silnějším neviditelný

Nadávání rozhodčím kvůli neodpískání faulu za teatrální pády

Výkřiky do novin typu "jsem 1. 2. i 3. nejlepší fotbalista světa."

Jeho přestupování do Realu..

Přehnaná péče o vzhled

Styl hry, který nemá vrozený, ale jen naučený..

C. Ronaldománie...

Vystupování na veřejnosti...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo s tema tezsima souperama to je treba nadherne videt na tom ze jeste poradne nezazaril jako Ronaldo na vrcholnem sampionatu....Coz je na hrace jeho formatu fakt trapas

Reagovat
Bakary3

Styl, kterej má naučenej ??? Co to je za nesmysl ? Tak to je dobrý, že to má jen naučený a dá za sezonu přes čtyřicet golů Tohle byl teda dobrej nesmysl

Reagovat
smazaný uživatel

S tim stylem jsem to taky teda moc nepochopil ale jinak se vsim souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Má ohromně ohromě rychlý nohy.. Když se podíváš na jeho kličky, tak je vidět, že dopředu ví co udělá.. To je naučený.. U Messiho třeba vidíš, že kličku vymýšlí intuitivně..

Reagovat
Bakary3

To nemyslíš vážně tohle.. A v čem jsou Messiho kličky lepší ? Takže Messi to má prostě vrozený a Ronaldo ne, hmm.. Nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

Co na tom nechápeš? Ty si se nikdy neučil kličku?

Reagovat
Bakary3

A myslíš, že se jí Messi taky nikdy neučil ? Učil se jí každej, nikdo se nenarodil a neuměl jí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty mě nechápeš? Vždyť ti povídám, že Messi to nemá naučený.. Ten dělá věci intuitivně, C. Ronaldo to dělá naučeně.. Vychází mu to hlavně kvůli tomu, že má rychlejší nohy než obránce. Talentu tolik prostě neposbíral a je to vidět

Reagovat
homeles8

''Messi dělá věci intuitivně'' -a česky?

Reagovat
Bakary3

Kéž bych neposbíral tolik talentu jako Ronaldo.. Jinak to, co píšeš- nesouhlasim, třeba na příkladě Walcotta je jasně vidět, že rychlost nestačí a to, že Ronaldo tolik talentu neposbíral, považuju za blbej vtip.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně ho neposbíral tolik co třeba Messi.. Samozřejmě, že nějaký ano.. Ale většinu věcí má vydřených

Reagovat
vitasrp

A proto o něm Figo kdysi řekl, že kdyby měl tolika talentu od boha jako C. Ronaldo, nemusel by vůbec trénovat??

Reagovat
smazaný uživatel

To o něm řeklo takových lidí... Když tedy takhle trénuje (a na tom se shodneme jistě všichni) a má více talentu jak FIgo, tak proč tedy není tak dobrý?

Reagovat
Bakary3

Neni dobrej jako Figo ? A tohle je zas co za nesmysl ?

Reagovat
smazaný uživatel

Figo nechtěl předat svou pozici v repre, tak si to vymyslel, aby C. Ronaldo přestal trénovat a nikdy nebyl lepší než on

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste bych dodal aspon ja jsem si ho naprosto zhnusil na zacatku jeho angazma v United no co tam predvadel jak mel neustale balon a nechtel ho pomalu nikomu pujcit ale jinak te musim pochvalit jaks to tady vypsal super prace,,,jo jeste bych pridal to jeho priserne bonzovani na Wayna,,,je snad jeste nekdo kdo nam neveri ze ho nejde tak nesnaset?

Reagovat
Bakary3

Jinak většinu těch věcí najdeš u půlky fotbalistů, který v porovnání s nim dokázali úplný ho-no.

Reagovat
homeles8

Smuluje každej. Produktivitu moc přeháníš.Nadávání rozhodčí-ok. Jeho výkřiky do novin jsou sranda. Přestup do Realu...to snad nemyslíš vážně? . Přehnaná péče o vzhled-Buzno. Styl hry, je jedno, stejně je dobrej., mánii nechápu a vystupování na veřejnosti-ok.

Reagovat
smazaný uživatel

S Tebou byla vždycky radost diskutovat.. Takže simuluje každej, takže to do jaho rejstříku nezapočteme, ok.. Produktivitu nepřeháním, je to tak.. Přestup do Realu si vytrucoval, takže to vážně myslím.. Buzno mi říkat nemusíš, to bych ho měl právě rád, ne? Buzno

Reagovat
homeles8

ne, ale hodnoti chlapa podle vzhledu...A třeba zrovna nejseš na tendle typ. A jinak dal hodně rozhodujících gólů.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekni mi nějaký opravdu významný zápas, který rozhodl.. Na to, že dal přes 40 gólů za sezonu jich tolik nebude

Reagovat
homeles8

nevim

Reagovat
Bakary3

Finále LM, sice nedal penaltu na konci, ale dal gol.

Reagovat
smazaný uživatel

To byla remíze, pokud is pamatuju. A nakonec nedal penaltu...

Reagovat
Bakary3

Tak tak, to vyplynulo z toho, co jsem napsal..

Reagovat
vitasrp

Kdyby Terry neuklouzl, C: Ronaldo by ten zápas skutečně rozhodl..

Reagovat
vitasrp

Kdyby Terry neuklouzl, C: Ronaldo by ten zápas skutečně rozhodl..

Reagovat
vitasrp

Mně se vybaví maximálně domácí zápas s LFC, kdy dal uklidňující branku na dva nula.. Jinak ale máš pravdu, ve většině důležitých a vypjatých zápasů hraje Portugalec tužku..

Reagovat
vitasrp

Každej nesimuluje, to není argument..

Reagovat
homeles8

tak každej druhej.

Reagovat
Bakary3

Přesně, neskutečná zaujatost.. Já řeknu tohle- je to ASI primadona, ale nedělá nic tak strašnýho, navíc je to fotbalista jako kráva A musim říct, že ta zaujatost ostatních mě čim dál tim víc nutí fandit mu.

Reagovat
homeles8

primadona je a s im fanděním jsme na tom stejně.

Reagovat
Bakary3

Správně

Reagovat
vitasrp

Ovšem ty tu píšeš jako třicetiletý vyspělý frajer...

Reagovat
homeles8

Ježiš, vy jste magoři. A ode dneška ať jiří-fcb nikomu nenadává, že je někdo proti někomu zaujatej. (bylo by unfair )

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo je jeden z nejlepších hráčů světa . Ovšem taky je to namyšlenej fracek.To ale nemění nic na tom,že ten fotbal hrát umí

Reagovat
smazaný uživatel

Bakary: Takhle má vypadat komentář podle tebe?

Reagovat
Bakary3

Ne, tak tohle je taková obecně známá pravda

Reagovat
Al Capone

Nechápu proč mu pořád nadáváte, udělal blbost (i když pravidlo pro udělování karet za svlečení dresu je nesmyslné) a nebude hrát další zápas.

Reagovat
homeles8

jj, rpoč to jako je? Stejně si je po zápase slíkaj na hřišti, tak proč nesmí po gólu?

Reagovat
Al Capone

kdysi mi to tady někdo vysvětloval, prýže za zdržování hry

Reagovat
homeles8

No, co jsem viděl, tak se zdržuje hra jen tim dáním ŽK, jinak ta oslava trvá stejně dlouho, jako bez svlíknutí.

Reagovat
Al Capone

mě to vysvětlovat nemusíš

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodčí je někdy od přírody hloupý tvor a proto si nepamatuje jaké číslo má hráč, který právě skóroval - a nemůže zapsat na kartičku, kdo dal právě góla... (a vše se komplikuje, hrají-li v jednom klubu dvojčata, nebo na ACN píská běloch pro kterého vypadá každý černoch stejně)

Reagovat
smazaný uživatel

Za to mohl dostat červenou kldině hned

Reagovat
smazaný uživatel

No paneboze tak to ukonceme a shrnme to::::Cristiano Ronaldo do praveho Ronalda ma hodne daleko ve vsech smerech, to co dokazal Ronaldo nevim kdo jeste dokaze v nejblizsim horizontu, opravdu netusim, mozna bych to ze srdce pral Messimu aby se aspon priblizil ktery je dle me nej hrac soucasnosti....A jediny ma sanci se priblizit bohovi jmenem Ronaldo...Samozrejme Cristiano je velky hrac respektuji ho jako svetoveho hrace ale to je asi tak vsecko.....Takze na oplatku zadam priste vice respektu k Ronaldovi a aspon v nadpise mit spravne jmeno ,protoze jak tady uvedl jeden fanda tak si nedovedu predstavit nadpis o Rui Costovi a v nadpise by bylo jen Costa,,,takze asi tak

Reagovat
smazaný uživatel

Ne to co jsem řikal o Messim neni dobrý je to taky dobrej fotbalista s Ronaldem nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale co řikáte o Ronaldovi je fakt hrůza.

Reagovat
madridcan

aj tak ta zboznujem Cris Pre mna si naj stale.Proste po tych dvoch mesiacoch uz hrozne chcel dat gol a tak ta oslava mohla byt kusok prehnanejsia.Plus to nakopnutie neviem neviem ci by som sa ja ovladal po tom zapase plnom okopavania mojej osoby Vybojoval penaltu,nahral na gol,mala byt nanho odpiskana dalsia penalta nanho,dal gol.Je to hrac,ktory robi rozdiely medzi muzstvami.Tesim sa na teba v marsellie Cris

Reagovat
alcantara

messi to zvlada

Reagovat
smazaný uživatel

Pojem "vybojoval penaltu" je v tomhle případě velmi nadnesený.

Reagovat
madridcan

len skoda,ze dalsia mala byt nanho odpiskana

Reagovat
madridcan

200 pre Cristiana Ronalda

Reagovat
vitasrp

Jinak tyhle úlety Ronalda nejsou ničím novým, zejména v jeho poslední sezoně na ostrovech se stávalo celkem "normálním prvkem" hry MU, že po odehrání míče nakopl protihráče.. Nervy mu tekly slušně.. Bohudík pro něj, rozhodčí jeho chování přehlíželi, jsem rád, že ve Španělsku se s ním rozhodčí konečně nemazal a ukázal mu kartu, kterou si zasloužil..

Reagovat
madridcan

a kedy sa v anglicku s nim maznal?

Reagovat
vitasrp

Pokaždé, když nebyl schopen ocenit jeho nakopnutí/podražení soupeře mimo hru kartou červené barvy..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale robil to celkom šikovne, za chrbtom rozhodcov...

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano Ronaldo je určitě dobrej hráč, ale je jen dobrej ......a není geniální jako jeho slavnější brazilský jmenovec. Prostě Ronaldo je jen jeden

A taky mě štve, že se pořád píše jen jako Ronaldo a ne C.Ronaldo Přijde mi to trochu trapný.

Reagovat
homeles8

Mě přijde traný to řešit Vůbec, snad do každýho článku o Cristiano Ronaldovi, cpete úplně bezdůvodně barazilskýho Ronalda. A to mi přijde jako kravina. Je článek o C.Ronaldovi a vy v něm začnete mlít o úplně jiným člověkovi z jinýho koutu světa. Prostě nechápu, jak mlže člověk pod článek''Cristiano Ronaldo dostal rudou kartu'' Řešit druhýho hráče, jen proto, že se podobně jmenujou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo je pán ale tohle se mu nepovedlo!

Reagovat
smazaný uživatel

Jako je divny, ze se tady nekteri ohani tim jak vypada...myslim, ze vam to muze bejt uplne jedno kolik na sebe cpe gelu atd. hre to nicemu nebrani. To, ze je vam to nesympaticky Ok, beru, ale nemusite to cpat do kazdeho vlakna, ktere se ho tyka, je to uz hafo trapny. K tomu simulovani...ano simuluje, ale to simuloval vzdycky a simuluje vetsina hracu, sice ne tak casto, ale taky si radi zasimulujou (bez vyjimky), To oplaceni je hnusny, ale ve fotbale jsou i horsi veci. Proste ma takovou naturu, ze se snadno vytoci..mel by se to naucit ovladat. To, ze dikutuje s rozhodcima je taky v jeho nature... jako a taky komu by se libilo bejt furt okopavanej, ale je pravda, ze v tomhle me hafo stve. to, ze tady nekdo napsal, ze nema zadnej talent, tak tomu se muzu jen zasmat, talentu ma na rozdavani jako malokdo. K tomu vytrucovanymu prestupu z ManUtd do Realu...tezko rict jestli to bylo vytrucovany...jako byl to asi jeho sen, tak co...jako fandu ManUtd me to stvalo, ale ziviot jde dal..hraci prichazeji a odchazeji, to je fotbal a zivot:)

Chapu ty, ktery ho nemaj v lasce, ale psat sem tyhle blbosti je fakt trapny, zvlast kdyz se to tady objevuje i nekolikrat tydne... Jako kdyby tady byl topic CR7,9 a jeho osobnost, tak si to tam klidne piste, ale cpat to vsude mozne...neprijde vam to blby? Proste to jak se chova se jen tak nezmeni...je takovej, tak to tak berte:)

Reagovat
smazaný uživatel

Nakonec bych se chtel vyjadrit k nekterym vecem, ktere jsou Ronaldovi vycitany. Tak treba to, ze proti silnym hraje hovno a ty goly, co dava, tak ze to je v rozhodlych zapasech.

Prosel jsem si posledni dva rocniky Ligy mistru a jen vypisu nektere zapasy:

19. 9. 07: ManU x Sporting 1:0 (Ronaldo)

23.10.07: ManU x Dynamo 2:4 (treti vitezny a ctvrty gol dal Ronaldo)

27.11.07: M x Sporting 2:1 (jeden gol dal Ronaldo)

4.3.08: M x Lyon 1:0 (Ronaldo)

1.4.08 M x AS Roma 2:0 (druhy uklidnujici dal Ronaldo)

21.5.08: Chelsea x M 1:2 (Ronaldo 1 - kdyby ho nedal, tak se k penaltam Man ani nedostane)

Dalsi rocnik:

11.3.09: M x Inter 2:0 (Jeden dal Ronaldo)

15. 4. 09: Porto x M 0:1 (Ronaldo)

5.5.09: Arsenal x M 1:3 (2x Ronaldo)

Jestli mi teda jeste nekdo napise, ze Ronaldo nedava goly v dulezitych momentech, tak mi zaroven bude bude o sobe sdelovat, ze drou mozkove zavity a z pusy mu nepadaji moudra, ale zelezne spony.

Co se tyce namachrovanosti a ze o sobe prohlasuje, ze je nejlepsi na svete. Potvrdil mu to loni i Zlaty mic. Navic Ronaldo (brazilsky) pred mistrovstvym sveta taky sebevedomne prohlasoval, ze vyhraje tabulku strelcu MS. Proc vas tyhle sebevedome kecy nevytaceji i u neho?

Simulovani? Muzete mi rict, ktery hrac v sestnactce po kontaktu s golmanem nespadne? Taky simulovani moc rad nemam, ale tohle se ve fotbale deje a delaji to temer vsichni.

Nagelovane vlasy? Nic proti Xavimu, ale myslim si, ze ten toho gelu ve vlasech nema o moc min. A naslo by si milion podobnych fotbalistu.

Kritika, ze ma klicky naucene, a proto ho nemam povazuju za neco podle rceni, ze tonouci se i stebla chyti. je lepsi ten fotbalista, ktery to ma uplne od boha a nemusi trenovat lepsi, nez ten, ktery si to vydre? Osobne si myslim, ze Ronaldo musi mit mega talent..

Kazdy muze mit sveho jineho oblibeneho hrace. Nemusime mit radi vsechny hrace. Ale tyhle umele vymyslene dovody, proc nenavidet Ronalda...nevim nevim...

Reagovat
Bakary3

Reagovat
smazaný uživatel

Nemam ronalda dvakrat v lasce... jsem otrepany fanousek ronaldinha ALE>> ti co nadavaji na jeho vzhled jsou jiste buzny co si ho musi nonstop prohlizet vzhledove a ne jako hrace... co se tyce simulace... sorry ale neznam v dnesni dobe hrace kery by po jakemkoli kontaktu s protihracem nespadl dobrovolne na zem k tomu kdyz je 26m od branky... no a k jeho vystupovani... ma sebevedomi a o tom to je... proto se mu tak dari a s tim talentem... podle me je messi looser kery umi klicky na urovni 1.2 ... hraje silove a tim ze je mali muze probihavat mezi hraci... technicky proste neni z daleka na urovni ronalda... a s tim ze se ronaldo tyk licky ucil... boze to se ucil kazdy vy imbecilove... jste nikdy nehrali fotbal? ale do ****** kazdy se to uci jinak rychle a kazdy to pak bude umet jinak... je to jako s malovanim, muzu se ho ucit jak dlouho chci, ale kdyz to ma nekdo vrozene nebudu to umet jako on... podivejte se na nasi repre... jednou zkusi fintu jako ronaldo a jsou v **** :_D proste si dejte facku...polovina z vas tu napsala neopodstatnene sracky protoze v zivote doopravdy nepremyslela... jen prebiraj nazory svych kamaradu ->> priklad > Martin : hele ronadlo je muj nej. hrac Roman: Jo hej muj uplne taky. (druhy den) Martin: hele ronaldo je uplny kar Roman: taky si myslim :-)

Reagovat
alcantara

Reagovat
madridcan

jezis maria vy deti primitvne on dostal rovno cervenu kartu tak co riesite?Zltu dostal ten debil co mu udrel po hlave...tak uz ste spokojny?

Reagovat
smazaný uživatel

Na oficialnich strankach Realu Madrid v clanku o zapase uvadi, ze dostal dve zlute...

Reagovat
madridcan

jj je to mozne nehadam sa-sudil som podla videa ked zltu kartu ukazal uplne inde ako stal Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

cristiano je bezva hráč je můj oblíbený prostě nejlepší hráč světa

Reagovat
smazaný uživatel

Je to dobrej hráč, ale v současný době je lepší Messi nechci se s tebou ale hádat Vadí mi na něm jeho arogantní chování

Reagovat
madridcan

snad sa Messi polepsi

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele