Ronaldo kvůli neuznané brance vzteky zahodil kapitánskou pásku

28.03.2021, 11:49
Aktuality
Cristiano Ronaldo (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (184)

Přidat komentář
madridcan

,,Diogo Jota ale prohlásil, že o výhru se mistři Evropy připravili sami a nemohla za to chyba rozhodčího, který neviděl, že míč přešel brankovou čáru."

Čo?

Reagovat
Spalovač šancí

Poměrně velký kiks to byl nejen od rozhodčích, ale především od B. Silvy

Reagovat
madridcan

Ja skôr myslím to, že ok prefajčili náskok o dva góly, ale mali vyhrať aj tak a regulerne, takže by sa nato zabudlo. Takže ako sa mohli o výhru pripraviť sami a nie vďaka tomu, že im neplatil regulerný gol?

Reagovat
smazaný uživatel

ze stratili 2 golovy naskok?

Reagovat
madridcan

No a čo? Tretí gol dali

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
kilobyte

Tak ztratili dvougólový náskok a v poslední minutě mohli střílet skoro na prázdnou bránu a on trefí obránce uprostřed. Měli vyhrát i přes tu chybu.

Reagovat
Al Capone

To je argument jak svina sudi je poskodi, ale oni meli vyhrat i tak.

Reagovat
mistr129

No a ne? Když Barcelona remizuje s Přední Kopaninou poté, co jí byla v poslední minutě upřena penalta, tak hlavní problém asi taky bude jinde než v rozhodčím

Reagovat
Al Capone

Ale to je jedno jestli meli hrat lepe nebo ne. Ne kazdy zapas vyhrava papirove lepsi a kdyz ti sudi odepre platny gol tak co chces delat.

Reagovat
mistr129

No není to jedno, bylo by fakt blbý kdyby si po remíze 2:2, způsobené jednak ztrátou vedení 2:0 a jednak chybou rozhodčí, řekli že odehráli parádní zápas a může za to jen ten rozhodčí, když na tom mají sami velký podíl.

Reagovat
kilobyte

Rozhodčí udělal chybu, ale to co následovalo byla stokrát větší chyba.

Třeba já bych si nebyl stoprocentně jistý ani s videem, že míč byl celým objemem za čárou. S jestřábím okem by se tam možná pár milimetrů našlo. Hlavní to posoudit ani nemohl a čárový měl špatný výhled. Chyba byla spíš absence VARU.

Reagovat
CR7RONALDO

https://res.sofifa.com/3ijd16.jpg Nebolo to až také tesné.

Reagovat
kilobyte

Nefunguje.

Reagovat
CR7RONALDO

Mne to funguje, ale nevadí, skús teda toto: https://imgur.com/a/YoAzsGN

Reagovat
kilobyte

Ok, tady je to jasné. Včera v sestřihu z horního pohledu mi přišlo, že je míč těsně u čáry. Tohle ale hlavní a čárový nemohli vidět. Hlavní má na takové věci vždy špatný úhel a čárový to měl pravděpodobně za tyčkou. Takže ideálně video a v horším případě brankový. I když ten brankový by to stejně alibisticky nechal na hlavním, protože by se zrovna koukal někam jinam.

Reagovat
CR7RONALDO

Súhlasím

Reagovat
fenixLFC

ano mali

Reagovat
kattos

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhravali 2:0 a nechali Srbov vyrovnat, to ze im rozhodca BEZ videa a zrejme aj hodiniek neuznal takyto gol sa proste stane. My sme vsetci mudri ked si to pozrieme 10x na videu a este z hornej kamery. Podla mna od Jotu velmi sympaticke vyjadrenie, nez vyplakavanie na rozhodcu.

Reagovat
madridcan

Nie, nie sme mudri z videa. To bolo vidno aj normálne. Beriem, že rozhodca to vidieť nemusel, ale na tejto úrovni bez hodiniek(nie zrejme, ale určite ich nemohol mať) je to komické.

Reagovat
smazaný uživatel

S tym suhlasim, hodinky minimalne by som ocakaval. Ja som skor len reagoval na to co povedal Jota. Ja aj chapem reakciu Ronalda, sice pasku hadzat na zem nemusel ale asi nemal nic ine po ruke.

Reagovat
Salfovic

Hřeben.

Reagovat
madridcan

A teraz som si uvedomil, keď som si to znova pozrel, tak aj piateho rozhodcu strčia do každej riti, ale tu nebol. Hovoríme o boji na MS. Pre všetkých futbalistov vrchol a konkrétne pre Ronalda vrchol kariéry, posledná šanca odčiniť 2006. Tak ako v 2016 odčinil 2004. Takže nepripravenosť na takekto úrovni je smiešna.

Reagovat
smazaný uživatel

tiez pravda, ze konecne ten rozhodca mohol k niecomu byt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rudnevs

Už vidím to prehlásenie: “Jasne, môžeme za to sami, vobeeec za to nemôže tá chyba rozhodcu, ktorý nevedel, že míč prešel brankovú čáru.”

Reagovat
Luc-Luc

Diogo Penaldo

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Front hell

Reagovat
kaja900

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

No hur uz ten clanek fakt napsanej byt nemohl. Proc doprdele resi nejakyho Jotu a Ronaldovu reakci kdyz Portugalcum sebrali v posledni minute naprosto regulerni (a viteznej) gol?

Reagovat
Losinho

Jako po tom doklepnutí Naniho

Reagovat
bobis21

Ty zápasy bez VAR jak v U21 tak v kvalifikaci ukazují, že i přes všechny problémy které s tím jsou je to velký posun vpřed.

Reagovat
smazaný uživatel

tak goal line tech a VAR neni nezbytne to samy, ale jinak souhlasim

Reagovat
Salfovic

Já nesouhlasím.

Reagovat
JohnKoul

Reagovat
veikko

Je to blbé, ale bohužel chyby se stávají. Portugalce může úplně stejně mrzet to, že je Silva jelito a dorážku pošle do jediného místa, kde to mohl obránce vykopnout.

Reagovat
Kokesh

Nepochopitelný. Na MS VAR určitě bude, jaký smysl dává odehrát kvalifikaci na tenhle turnaj bez něj?

Ale když už, minimálně branková technologie s hodinkami u rozhodčích prostě musí být přítomna. Něco podobného se nesmí v dnešní době stávat.

Reagovat
kilobyte

Musí se nějak zajistit, aby na MS byli týmy, které tam "mají" být.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C0br

Přece nebudeme diskriminovat proti prdelím třetího světa, které si moderní technologie jako jsou kamery nemohou dovolit.

Reagovat
kilobyte

Ty technologie může zajistit FIFA.

Reagovat
Acrocephalus

Teď si představ, že by se Portugalci neprobojovali na MS přes kvaldu, kde by jim scházel jen jeden bod. To bych se nedivil, kdyby Ronaldo ukončil repre kariéru.

Reagovat
Salfovic

No, to by tedy byla tragédie.

Reagovat
ACSeRw!n

kvalda se hraje ve spouste rozvojovych statu, kde VAR proste nehrozi a tim padem je lepsi ho nemit nikde, at je kvalifikace regulerni

Reagovat
Pharrell

CR

Reagovat
Anacron

Tohle je možný na vrcholné úrovni v roce 2021 jenom ve fotbale.

Reagovat
Kincl

Mě příjde, že ze všech sportů právě fotbal nejmíň využívá moderní technologie

Reagovat
smazaný uživatel

ten musel bejt hroznej rozmazlenej fracek jako malej, a nevyrostl z toho, smutny ze takovej odpornej charakter je vzor mnoha deti

Reagovat
off-olda

Proboha.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Salfovic

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

michas jabka a hrusky, on jde po vitezsvich, boreni rekordu... to je jinej level nez rozmazlenej fracek... akorat pak kdyz se mu to nepovede, tak se chova podobne. Jinak je to dost podstatnej rozdil, rozmazlenej fracek dostava vse zadarmo a pod nos bez namahy, on si to musel vydrit (treninky, zivotosprava..).

Reagovat
jester Radka Bejbla

Asi jsi nikdy nedělal žádný sport závodně

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Tyvole

Reagovat
misinho7

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
DevilBrox

Právě naopak, neměl moc šťastné dětství, gumo.

Reagovat
Salfovic

Šikana ?

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
patas92

Jasná věc

Reagovat
Kokesh

Reagovat
smazaný uživatel

tvl

Reagovat
discarda

závist, nepřímá a neuvědomilá přesto hluboku zakořeněná

Reagovat
Ranoth

zato ten tvoj krpan s barcelony je zivucim vzorom pre mladez

Reagovat
EAG le grand amour

to snad ne

Reagovat
smazaný uživatel

Wtf

Reagovat
kaja900

hrozný že tu může komentovat kdejakej malej smrad

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
shawntee9

Reagovat
vagneris

Byl to strašnej spratek. Ve škole hodil na učitele židli. To by si za nás nedovolili ani ti největší haranti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

relog fail

Reagovat
smazaný uživatel

nene jenom se bavim

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, tyhlety typy, co potrebujou furt nekomu neco dokazovat vetsinou trpely v detstvi nedostatkem respektu a pak jim na celej zivot zustava mindrak, kdy musi porad vsem dokazovat, ze jsou nejlepsi.

Fracek vetsinou nema potrebu nekomu neco dokazovat, protoze je presvedcenej o vlastni dokonalosti a ma za to, ze ho takhle vidi i ostatni.

Reagovat
F.Torres

a co takovej messi, který zahodil už minimálně 2x celou reprezentaci

Reagovat
REPLIKATOR

Karma za nasimulované penalty. Ale když dával góly z ofsajdů před zavedením VAR, to mu nevadilo

Reagovat
Anacron

Jinak jak to, že tam nebyli brankoví rozhodčí, když tam nebyl VAR ani goal line?

Reagovat
smazaný uživatel

Tyto incidenty vždy potěší, tím spíš, když se to nestane oblíbenému týmu, alespoň ubývá těch fotbalových "romantiků", co jsou proti těmto technologiím.

Reagovat
Al Capone

Tak bud tu bude video vsude nebo vubec. Samozrejme radsi kdyz nebude, ale to je uz vec jina.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagoval bych stejně, Ronaldo

Reagovat
dave30

Průser je, že to ten pomezní přes tyčku nemohl vidět. V momentě vykopnutí míče stál asi metr od koncové čáry, takže mu tam ta tyč musela překážet. Navíc rozhoduj na zhruba 30m o nějakém centimetru. Jestli máte někde v blízkosti hřiště, tak si to vyzkoušejte. Ze zpomaleného záběru v televizi se nám to mudruje. Je to stejné, jako byste nadávali čárovému v tenise, že neviděl milimetrový aut. Pokud tam není jestřábí oko, tak to nikdo není schopen vyřešit.

Reagovat
CR7RONALDO

A v tom je presne chyba. Nechápem, ako to, že tam nebola aspoň Goal line technology.

Reagovat
madridcan

*piaty rozhodca

Reagovat
smazaný uživatel

Že se v dnešní době může hrát zápas kvalifikace MS bez goal line technology, tak to teda fakt nechápu. Nebo tam měli být brankový rozhodčí, dříve je srali do každého zápasu a všichni nadávali, že tam jsou k hovnu. Třeba by pro jednou k něčemu byli.

Reagovat
Benfica

Tak ak o pol metre nevedel rozhodnut, tak by mal uloncit rozhodcovsku karieru..

Nech profesionalny futbal rozhoduje profesionalny rozhodca..

Reagovat
Fakt

Pul metru

Reagovat
icemike

Máš pravdu, nebylo to pár cm, byly to centimetry 3

Reagovat
Benfica

Reagovat
tunkic

biggest robbery of all time

Reagovat
Benfica

to by som nepovedal.. to bol negol Lamparda v RSA

Reagovat
smazaný uživatel

rovno zo siete ju vykopaval

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Ty nevíš, jak se to počítá? Míč musí přejít celým objemem. A nejbližší bod toho míče určitě není víc jak 5 centimetrů od čáry.

Reagovat
Benfica

pozri odkaz vyšie čo som zieľal.. ak toto je 5 cm

Reagovat
TheTopFootbaler

Však já se koukal, ten míč jasně za čárou je, ale celým objemem teda docela sotva. Samozřejmě že goal line nebo pátý rozhodčí by to viděli, ale rozhodčí nejsou prostě superlidi. Nemůžou uznat gól, který na vlastní oči neviděli. A velmi pravděpodobně mu překážela tyč.

Reagovat
Benfica

sorry ako, ale to je veľmi slabé ospravedlnenie.. čiarový to mal vidieť, a je hlúposť, že mu zavádzala tyč.. ta lopta bola tak jednoznačne za čiarou, že to že mu zavadzal týč je hlúpa výhovorka.. on sa k záveru postavil akurtát nezodpovedne, alebo to proste nechcel vidieť.. obecne už pred 2 rokmi Srbsko uhralo body v Lisabone po chybe hlavného, aj keď nie tak veľkej..

Reagovat
TheTopFootbaler

Pochopil jsem z ostatních komentářů, že pátý, čárový rozhodčí na zápase nasazen nebyl. Tudíž o tom musel rozhodovat hlavní, a ten opravdu stál v nevýhodné pozici. Pokud je tato premisa mylná, pak se omlouvám.

Nějaké tendenční řízení ze strany FIFA je ale mimo, pískat ve prospěch Srbska je kvůli všemožným politickým skandálům motivace fakt nulová.

Reagovat
Benfica

piaty nebol, ale najviac sme boli nasratý na čiarového.. ten to proste mal vidieť..

ta druhá vec jasné.. len trocha v 2 zápasoch proti nim doplatili na fakt blbé rozhodnutia rozhodcov, aj keď to z pred 2 rokov pri tomto vyzerá ako banalita..

btw a 2 krát sa po zápase rozhodca po zápase v šatni ospravedlňoval Santosovi..

Reagovat
TheTopFootbaler

Tak zas čárový imho musí hlídat spoustu jiných věcí. Vezmi si jenom jak náročný je kontrolovat postavení hráčů a jestli náhodou nejsou v ofsajdu. Tohle se prostě nedá házet na lidi, všichni moc dobře vědí, že video ve fotbalu je zoufale potřeba, protože hra se dramaticky zrychlila a prostě nejde všechno rozhodovat pouhým okem. Čím dříve bude zavedené všude tím lépe. A ještě je tedy potřeba adekvátně upravit celková pravidla a správně to video používat, ale to už je na jinou debatu.

A samozřejmě, já nezpochybňuju, že to byla dvě špatná rozhodnutí, ale ty jsi naznačoval, že to rozhodčí "nechtějí vidět" a že to je tendenční řízení zápasů, což ve prospěch Srbska vůbec nepřipadá v úvahu.

Reagovat
Benfica

tak ako je to ťažká profesia.. ale tí ľudia sú na to pripravovaní, sú to profesionáli, nehodili ich tma len tak a bez skúseností..

chcel, nechcel mne je to vlastne jedno.. mne sa v tom už rýpať nechce.. to bola iba možnosť čo ak.... a Srbom podobné chyby pomohli viac krát.. teda ak sa dá veriť všelijakým komentom na IG (ja si pamätám len tie 2, ale myslím, že každý tým bol mnohokrát poškodený aj mnohokrát každému chyba pomohla).. ale už nemám čas ani ochotu riešiť "futbalové konšpirácie"

Reagovat
TheTopFootbaler

No hej, s tím souhlasím, a určitě to byla chyba rozhodčích, ale rozhodně ne taková, aby ukončili kariéru, jak jsi jim navrhoval. Bylo to lidská chyba? Naprosto. Pomohlo by, kdyby se masověji rozšířily technologie jako goal line a VAR? Nepochybně ano. Neházel bych to tolik na ně, rozhodčí jsou pod obrovským tlakem už tak. Věřím, že to rozhodli nejlépe jak mohli.

Reagovat
Benfica

Reagovat
C-M@ster

Upřímně já bych toto nedokázal posoudit ani z metru...

Jestli byl ten míč centimetr za - v takové rychlosti a z jakýhokoliv úhlu kromě z vrchu brány je podle mě neřešitelný.

Tam musí být goal line technology jinak nevíme...

Reagovat
Benfica

tak to musíš byť slepý..

Reagovat
protiproudu

A co si tím chtěl říct?

Reagovat
dave30

Třeba to, že si Ronaldo má vylévat svůj vztek jinde, než na pomezním. Ať zajde do sídla FIFA a zeptá se, proč na takových utkáních není branková technologie případně VAR?

Reagovat
Acrocephalus

Mohl se jít zeptat Ronalda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kincl

Nechápu jak v dnešní době se může něco takového stát, kamery jsou snad skoro už i na wc, kde monitorují zaměstnance jak dlouho jsou na wc, ale ve fotbale v kvalifikaci na MS ne

Reagovat
REPLIKATOR

Poděkujme např. korupčníkovi Blatterovi, že je fotbal 100 let za jinými sporty

Reagovat
Kokesh
Reagovat
HalaMadrid_Flx

!!

Reagovat
gonzalesl_is_back

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
ACSeRw!n

kradez za bilyho dne

Reagovat
dave30

Teď jde o to, kdo je okradl? FIFA?

Reagovat
dave30

Myslím že se shodneme na tom, že bez moderní technologie jsou tyto centimetrové situace neřešitelné (nejen góly). Takže Ronaldo by měl svůj hněv nasměřovat někam jinam. Jak je vůbec možné, že v takových zápasech tyto technologie chybí (i evropské poháry)? Šetření na nepravém místě.

Reagovat
smazaný uživatel

Mam pocit ze je ublizovano/krivdeno celemu narodu a tak zahodim kapitanskou pasku v narodaku

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to nechapu, to fakt nemuze kazda narodni asociace zaridit, aby na kazdem kvalifikacnim zapasw bylo video? Ani EURO U21 nema, pak zapas Bohemians-Opava a video tam je

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
ACSeRw!n

slusna cena

Reagovat
Salfovic

Reagovat
kattos

Komedie.

OK, není VAR.

Ale branková technologie je snad povinnost ne? Proti té snad nikdo nikdy nebyl.

Frustraci Ronalda chápu, ty 2 body pak můžou chybět a na MS se jeho země nepodívá

Reagovat
Benfica

no myslím, že tie 2 body budú chýbať len do plného počtu..

Reagovat
kattos

Tím bych si tak jistý rozhodne nebyl

Reagovat
Benfica

tak jediná možnosť ako zobrať body Portugalskej repre je jedine hneď na začiatku qualife.. potom to už je skoro nemožné.. nie to ešte poraziť.. za 18 rokov sa to podarilo len Ukrajine a ešte trocha skôr Dánsku.. zato tie prvé zápasy boli vždy slabé.. buď už výkonmi alebo len tím, že to tam proste nepadalo..

euro 2020 - 2x remíza proti Ukrajine a Srbsku

ms 2018 - prehra vo Švajčiarsku

euro 2016 - prehra doma s Albánskom

ms 2014 - prehra v Rusku

euro 2012 - remíza doma s Cyprom 4:4 a prehra v Nórsku

ms 2010 - prehra s Dánskom

euro 2008 - remíza vo Fínsku a prehra v Poľsku

vždy je začiatok komplikovaný.. potom to už ide viac menej na pohodu..

Reagovat
Benfica

btw tiež pochybujem, že Srbsko zvládne tie ďalšie zápasy lepšie ako Portugalsko.. na to ako sa driape hore Luxembursko, tak by som to 2 miesto prial skôr im ako Srbom a v konkurencii Írska a Azerbaijdžánu to nie až také sci-fy..

Reagovat
fenixLFC

to je teda kapitan, zahodit kapitansku pasku fakt ten hrac zvlada len ked sa dari, ked si ho dovolia kritizovat tak chce odist z juventusu, ked spravia chybu proti nemu tak hadze paskou o zem...

Reagovat
kaja900

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

Poznám jedného kapitána, ktorý sa v boji o titul jebol o zem rovno celý

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
Firkraag

Reagovat
off-olda

Reagovat
misinho7

Reagovat
teenz

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
pingla

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
oli9

Poslední dobou sem Ronalda spíš kritizoval ale včera to byl humus to zariznuti od sudich. Ukradena výhra. Myslím si, že reagoval ještě slušně a v pohodě na tu prasarnu co se stala... Ta bezmoc

Reagovat
dave30

Proč od sudích? Možná tak od FIFA, že na takových zápasech není branková technologie či VAR. Tyto centimetrové situace prostě člověk není schopen posoudit vždy správně.

Reagovat
Firkraag

Taky si myslím.

Reagovat
clinger

Kristýnka za život udělal tolik podvodů. tolik nasimulovaných penalt. spousta protihráčů zažila bezmoc, to mu nevadilo. slavil svoje podvody naplno. jen ať to taky zažije z druhé strany

Reagovat
smazaný uživatel

Já osobně si myslím, že nejen, že za to nemohou rozhodčí, ale tady by nepomohla ani branková technologie, ani VAR. Ten kolaps byl daný již víceméně o poločase, bylo to nevyhnutelné.

https://1gr.cz/fotky/idnes/17/063/cl6/BER23c8eb_csaplar1.jpg?v=8

Reagovat
Seydou Doumbia

Sice Ronalda nemám rád, ale taky bych tu pásku zahodil a šel do řiti... nevím co je na tom špatnýho

Reagovat
Psy_cho

V krajském přeboru náš kapitán také zahodil v podobné situaci pásku a dostal 6 mesíců stop bez možnosti snížení trestu. Na nesportovní chování se nevztahuje možnost prominutí části trestu.

Reagovat
smazaný uživatel

No a co, radsej nehrat ten prasivy futbal, nez so sebou nechat sprosto vyjebavat. Nesportove sopravanie je to v prvom rade od tych vyjebavacov.

Reagovat
smazaný uživatel

"Vždycky budu za Portugalsko bojovat, to se nikdy nezmění, ale někdy je opravdu těžké se s některými okamžiky vyrovnat. Zejména když máte pocit, že tím ubližují celému národu,"

Zajímalo by mě jestli by se takhle vztekal, kdyby ten "gól" neuznali nějakému z jeho spoluhráčů Především šlo o to, že mu vzali gól a to je holej fakt...

Reagovat
marke7

Si piš, chybí mu pár gólů k rekordu. Těžká křeč od něj. Tady ho to sere jednoznačně z osobního hlediska, ale za pásku a národní hrdost se schovává lépe.

Reagovat
marke7

Aby se neposral. Jak se asi cítili tenkrát všichni fandové Bayernu? Ať si to taky vyzkouší. Chudák už se viděl na přední straně sportovních plátků, no dostal se tam i tak. Stát se to jinému hráči Portugalska, ani o něm neslyšíme nebo čteme "pouze" o Portugalsku, ale Ronaldova ješitnost nezná hranic. Schovavajic se pod rouškou soutěživosti a bojovnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

To ta niekto nútil dočítať ten článok, keď si si prečítal nadpis? Nie, musel si si kopnúť, keďže je to jediné potešenie tvojho uboheho dňa..

Reagovat
marke7

Ne, podívej na reakci celého zbylého mužstva. Zůstali, potřásli si rukou a odešli všichni společně do šaten. Jen uražená princezna odešla do šaten zcela sama. Člověk nemusí být psycholog, aby viděl, že ho to žere, jen z osobních důvodů.

Reagovat
kaja900

Ronaldo dá rozhodující regulérní gól, kterej neuznají jen proto že tam nesmyslně není VAR.. a co se tady člověk nedozví nakonec se tu ještě blije na něj, fakt klasika tady

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužiaľ je to tak..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, přesně tak, Ronaldo dá rozhodující gól, ne Portugalsko...Ten gól vzali jemu, nějaký Portugalsko a body do tabulky jsou mu u prdele, proto se na něj "blije"

Reagovat
Gunner91

Filip.88´s brain leaved the chat

Reagovat
Gunner91

Welcome to Czechia!

Reagovat
Bakary3

Sice Ronalda rad nemam, ale u nekterych to uz hranici s nejakou obsesi...

Ze se vztekal? Aby ne, je sileny, kdyz vasi zemi sebere rozhodčí v posledni vterine vyhru, kdyz nevidi mic jasne za lajnou. A v 21. stoleti po zavedeni VARu...

Ze zahodil pasku? Byl nasranej a v tech emocich proste udelal prvni, co ho napadlo, aby si ulevil. Urcite nepromyslel nějaký hlubsi vyznam toho skutku.

Reagovat
smazaný uživatel

celkom ma zaujma ci je to ozaj pravda ze je v historii prvy ktory takto jebol kapitanskou paskou. kto kurva sleduje taketo veci

Reagovat
CR7RONALDO

Vtedy, keď mu zobral gól Nani, tak ju tiež zahodil, ale samozrejme si ju dal potom naspäť, lebo ešte nebol koniec zápasu, ako teraz.

Reagovat
drussbarb

Docela krádež, byl tam aspoň brankový rozhodčí? Nerozumím ale, proč CR7 zahodil pásku. Tím chtěl demonstrovat ochranu národních zájmů nebo jen svou ukřivděnost? Fanoušci i odpůrci mají jasno, já taky, protože nevěřím, že by se zbavil pásky, kdyby se to stalo spoluhráči

Reagovat
CR7RONALDO

Proste z hnevu. Vtedy, keď mu zobral gól Nani, tak tiež zahodil pásku

Reagovat
roman1978

I kdyby mu ten gól vzali, tak toto? Je to rozmazlenec, který si svými podvody vymodlil spoustu penalt a gólů z ofsajdu, ale to mu jaksi nevadilo. Najednou je to na druhou stranu a může se pomást, Prostě se neumí chovat a pokud se mu něco nedaří a nebo je mu nedejbože "ublíženo", tak bouchá pěstičkama okolo sebe a brečí a brečí. Chování pětiletého rozmazleného spratka.

Reagovat
drussbarb

Já neviděl záběry toho odhozu pásky, ale ten ukřivděný obličejík si dokážu živě představit. Je to fotbalová legenda, i když se mi to nemusí líbit, ale chování má občas jako holčička

Reagovat
roman1978

Neprůkazné. Není tam jediný záběr z brankové čáry. Pouze záběry z úhlu. Správně neuznané.

Reagovat
CR7RONALDO
Reagovat
roman1978

Poprosím tedy o foto z úrovně brankové cary. Toto je tady asi milionkrat.

Reagovat
kaja900

aha samej pomatenec tady..

Reagovat
roman1978

Tak ono tady všichni ví, že jsi pomateny, takze nemusíš si to sám sobě připomínat.

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=Z8sQ1cwQdSA

A pak mi tady někdo bude říkat, že Ronaldovi jde o národní tým, je to ubrečená buzna, která bude vždycky druhá, ať "vyhraje" , co "vyhraje" ...

Reagovat
CR7RONALDO

Pamätám si toto obdobie Kritiku za to obdržal dosť veľkú, a myslím si, že od vtedy si na toto zase už dáva pozor.

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
Rox

Tak ti neuznali jednou góla Penaldo. Kolik nasimulovanejch penalt ublížilo zas jinejm klubům? Uplakanek se teď bude dovolávat spravedlnosti když sám se snaží tu hru ochcat co to jde.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele