Robinho si je na 90 procent jistý návratem do Santosu

25.01.2010, 21:27
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (232)

Přidat komentář
georgeo

ať tam radši zhnije, takové velkohubé hráče Evropa nepotřebuje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
georgeo

co tady bluješ? zatím blul nesmysly Robinho všude kam přišel

Reagovat
smazaný uživatel

asi si ho nikdy neviděl hrát jinak by si tenhle nesmysl nemohl napsat

Reagovat
georgeo

já jsem se nezmiňoval o jeho herních kvalitách, ty jsou evidentní, ikdyž měl být už někde daleko jinde...ale jde o jeho chování a vystupování....nejdříve, že Real je jeho vysněným klubem, pak si vytrucoval odchod k dalšímu jeho vysněnému klubu Chelsea, ale když to nevyšlo, tak vždycky chtěl do City a tvrdil, jak je šťastný, že přestoupil právě k nim...po roce a půl už zase utíká...pro mě naprosto bezpáteřní

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je spíš vidět, že řekne to co mu napíšou agenti na papírek.. To bych radši porovnával podle hráčských kvalit..

Reagovat
georgeo

v prvním komentáři jsem uvedl "velkohubé"...ať mě někdo vyvede z tohoto omylu....co se týče fotbalových kvalit, je to nadprůměrný hráč, ale totálně zakrněl a já ho jako nějakou hvězdu světového fotbalu nevidím

Reagovat
smazaný uživatel

Velkohubý sice možná je, ale když si poslechneš co říkal, tak je úplně zřejmý, že to není z jeho hlavy.. To, že zakrněl je hlavně kvůli angažmá v City.

Reagovat
smazaný uživatel

Velkohubý sice možná je, ale když si poslechneš co říkal, tak je úplně zřejmý, že to není z jeho hlavy.. To, že zakrněl je hlavně kvůli angažmá v City.

Reagovat
smazaný uživatel

Pardon.

Reagovat
georgeo

pak se divím, že říká do světa něco, co není z jeho hlavy, že zakrněl v City je jeho problém, když se neumí vypořádat s konkurencí

Reagovat
smazaný uživatel

když hráč podává 100% výkony tak mi je uplně jedno co říká a jak se chová....

Reagovat
georgeo

kdyby podával 100% výkony, tak hrává daleko častěji a City se ho nebude zbavovat

Reagovat
smazaný uživatel

psal jsem HRÁČ (kterýkoliv) a ne Robinho

Reagovat
georgeo

v tom případě souhlasím, ale když je nepodává, tak je problém...viz. Robinho...a ten hráč si pak pěkně naběhne

Reagovat
smazaný uživatel

Zas tolik nevyčnívá... Mohl být úplně jinde, navíc hrou baví jiní hráči mnohem více... Nepočítaje chování...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak může si za to i sám, ale taky bychom měli uznat, že to nikde neměl nejjednodušší..

Reagovat
georgeo

a myslíš, že ostatní hráči, kteří se prosadili to měli vyšlapané?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že dost z nich to opravdu mělo lehčí než Robinho.. Navíc je ještě pořád mladej.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo to měl lehčí než Robinho u Citizens? Přišel jako největší hvězda, měl jistotu základu, diktoval si podmínky, nejdražší hráč na ostrovech. Kdo to měl lehčí než on?

Cristianko makal a prosadil se v Realu okamžitě a splnuje očekávání, problémy mají jen tihle "frackové", kteří si myslí, že se bez nich nikdo neobejde a oni jsou ti nejlepší. Viz Robinho, Adriano. Kdyby tomu dával to, co Ronaldo, co Cristianko apod, tak se mu tohle nikdy nestane.

Reagovat
smazaný uživatel

Z Realu utek, protože s ním vedení evidentně nepočítalo a on jak je vidno chce hlavně hrát..

Pokud si dobře pamatuju, tak ze začátku hrál Robinho výborně.. Pak se zranil, dokoupilo se spousta hráčů, kteří chytili formu a Robinho se nedostal do rytmu. Navíc Anglie pro něj není, to vidí každý

Reagovat
smazaný uživatel

V realu se s ním možná počítalo, ale on se sám postavil do pozice nechtěného... Kdyby nebyl rozmazlenej a nepovažoval se za největší hvězdu ve fotbale, ale makal, tak by zůstal - tady je chyba na obou stranách.

A v Anglii? Hrál skvěle? Ano, dával goly, ale nijak herně nezářil. V zápase proti Chelsea kopl jednu standartku a jinak se snad nedostal do šance. A to, že se před něj dostal Bellamy bych přičítal jeho neschopnosti, kdyby chtěl, je mnohem dále než Craig.

A Anglie pro něj není? Ano, hráč se musí přizpůsobit soutěži, ne soutěž jemu. On to nedokázal.

Reagovat
smazaný uživatel

V Realu by makal, ale pokud si dobře pamatuješ, tak ho nejdřív chtěli vyměnit do Manchesteru.. Já nevím jak ty, já sem asi dost rozmazlený, ale já bych pak v tom klubu zůstal jen se sebezepřením..

Ano nejdříve v City hrál skvěle.. Potvrzuje to gólová statistika i moje paměť.. Samozřejmě fanoušci ostrovního stylu mi budou namítat, nedokážou uznat, že by hráč z jihu mohl hrát snad dobře... Proti Chelsea nevynikal ani C. Ronaldo, nebo Messi, protože v zápasech Chelsea se nikdy nehrál fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

naprostej souhlas..

Reagovat
smazaný uživatel

Jak říkám, jde o to, jak ten hráč uvažuje. Jeden začne makat, druhý brečet do medií, jak mu ubližují. Kdyby ukázal na hřišti, že je hráč velikosti Cristianka, tak by tam hrál ještě teď. Jenže on byl problémový hráč.

A v Anglii hrál dobře od začátku? Nebyl tragéd, ale rozhodně nehrál jako hvězda za 32mil a s jedním z největších platů v Anglii... A ty goly? gol proti Chelsea z přímáků, Pompeys pokořil z penalty a proti Spurs dával do prázdné.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to měl dokzaovat, když ho chtěli vyhodit? Nehrál by.. Na jeho místě by byla posila za 100 milionů... Každý by odešel, ale jenom na Robinha se hází špína, protože má v rukou papírky od agentů a ty neustále čte..

V Anglii hrál dobře, všichni z něj byli posraní, akorát fanoušci "ostrovního střihu" si to buď nepamatují, nebo to nepochopí.. To je to samé jako s C. Ronaldem..

Reagovat
smazaný uživatel

O Cristiankovi se říkalo, že je to simulant a děvka, ale fotbalové umění mu snad nikdo neupíral. Robinho nikterak nevyčníval v kádru Citizens, lépe hrál i SWP, který sice nebyl golový, ale přínosnější a otázku golovosti i přínosu ukázal Bellamy i Petrov.

Ne, Robinho opravdu není ani nebyl žádná špička na ostrovech, jak jsem psal - nepropadl, neoslnil. Prostě nadprůměrný hráč v průměrném týmu, který se po příchodu posil stal "jen" průměrným hráčem v nadprůměrném týmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nj, tohle jsem slyšel o Cristianovi taky.. Přínos měl Rooney, Giggs a Cristian dával jenom góly.. Nesnaž se mě přesvědčit o opaku, dobře si to pamatuju..

Ano, stal se průměrným hráčem v nadprůměrném klubu.. Na tom se shodneme, proto taky odchází

Reagovat
smazaný uživatel

A odchází proto, protože sám sebe vnímá jako hvězdu, ne jako průměrného hráče, který by na sobě měl máknout. A to je ten problém.

Ano, o Cristiankovi se to tvrdilo, ale narozdíl od Robinha patřil k nejlepším střelcům ligy, ne jen k těm nadprůměrným...

Reagovat
smazaný uživatel

to neni prichodem posil..co sem ho videl hrat proti Wolvesu nebo C.Palace, hral dobre a tou hrou by se mozna dostal do zakladu, ale po zraneni hraje divne..v Brazilii by opet mohl nabrat sebevedomi na hristi a mozna kdyby se vratil z hostovani a Bellamymu se prestalo darit, mohl by byt jedna z ustrednich postav..a to taky diky stylu man city, pokud nebude hrat Mancini pres kridla, ale bude rpeferovat hru stredem jako Arsenal, mozna by mu to sedelo a i v Anglii by mohl hrat dobre..kdo vi..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, musí doufat, že Petrovovi a Bellamymu spadne forma nebo se zraní, aby se dostal do základu. Oba totiž předvádí více, než Robinho v kterémkoliv období u Citizens.

Reagovat
smazaný uživatel

no to nevim, Robinhuv podzim byl lepsi nez momentalni forma Petrova..to Bellamy je o necem jinym, ale ten zas vynika jenom diky sve rychlosti..takze Petrov je horsi, nez podzim Robinha a Bellamy je tak na stejne urovni jako Robinhuv podzim ,ale kdyz si srovnas plat a prestupovy castky, tak jak tu nekdo Robinhuv plat/vykonost je o rpoti tem dvoum "chabej"..ale to muze byt zpusobeno stylem, ono to neni tak, ze by se Robinho neprosadil v PL, svou hrou by se me hodil do Arsenalu, ten styl by mu vyhovoval..diky tomu, ze Citizens vsazi na rychly kridla a mu to proste nesedi taky ovlivnuje jeho vykonost..takze kdyby Mancini prosadil tukes, Bellamyho a Wrighta posadil na lavku a koupil hrace typu Xavi/Fabre/Iniesta ,tak by byl Robinho pro City hodne platnym si myslim..

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o to, jestli se má hráč přizpůsobit hře nebo hra hráči. Já jsem pro první možnost, Robinho je prostě líný a pokud vidí problém, utíká.

Bellamy je jasně lepší, na tom se shodneme, Petrov toho nahrál málo, pokud by se dostal do základu dlouhodoběji a nebyl neustále zraněnej, možná by byl schopnej vyšoupnout i Bellamyho. Ale to je jenom "pokud" a "kdyby".

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi asi neviděl Petrova mockrát hrát Jedno z nejlepších ostrých křídel v PL

Reagovat
smazaný uživatel

prave ze videl, ma svy svetly momenty, ale nekdy hodne kazi a hraje hovno viz zapas s Evertonem..

Reagovat
smazaný uživatel

Hodnotíš na základě jednoho zápasu?

Reagovat
smazaný uživatel

jezis, to byl jenom priklad..

Reagovat
smazaný uživatel

Stáhni si někde zápas Petrov x WHU. Převyšoval všechny hráče na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč reaguješ na mě?

Reagovat
smazaný uživatel

videl sem a taky muzu jen souhlasit, ale jsou taky zapasy, ktery se mu prilis nepovedly..

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo má jen povedené zápasy? Petrov se vrátil po dlouhodobém zranění, nemůžeš od něj očekávat, že bude každý zápas nejlepší, když pravidelně nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasny, ale vsichni tady z neho delate nej hrac MCFC..coz urcite neni..

Reagovat
smazaný uživatel

Nedělám z něj nejlepšího hráče. Psal jsem, že kdyby nebyl neustále zraněný a dostal by prostor na hřišti, tak trumfne možná Bellamyho i v současné formě. Protože on to v sobě má. Narozdíl od Robinha ho nezastavuje psychika, ale neustálá zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

to ymslim, ze urcite ne, ale zase si myslim, kdyby Robinho hral nejlepsi fotbal co umi, strcil by do kapsy oba..

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, oba máme nereálné předpoklady. Petrov se kvůli zraněním asi do formy nedostane a Robinho nejlepší fotbal i díky tvrdosti PL předvádět nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

v tom se schodnem..

Reagovat
Mindas

Už zase? To co někdy píšeš, tak jsou fakt hrozné nesmysly. Že Bellamy vyniká jenom rychlostí? To nemyslíš vážně, že ne? Že Petrov hraje někdy dobře a někdy hovno? To taky asi nemyslíš vážně. Nehledě na to, že snad níkdo nedokáže hrát každý zápas v nejlepší kvalitě, tak si nepamatuju, kdy by Petrov hrál absolutní tužku, to už se více nabízí Robinho. Někdy podle tvých názorů mi připadá, že spoustu hráču City znáš až právě po příchodu do City, a to ještě z pár zápasů. Petrov před těžkým zraněním byl fantastický, po zranění už to nemá úplně ten nejvyšší punc kvality, především trošku na rychlosti se to projevilo, ale i tak hraje výborně. A Bellamy? To je komplexní hráč nejen s tryskama na nohou, ale především hráč s obrovskou dravostí, tvrdostí, vedením balónu v rychlosti, dobrou technikou a výborné a tvrdé zakončení oběma nohama.

Reagovat
smazaný uživatel

Stálo ti to za to? Já už jsem si na podobné všeználky zvykl...

Reagovat
Mindas

Ani snad nestálo, ale tyhle názory mě štvou. Když někdo dělá z Robinha něco nedotknutelného. Jasně, fotbalista je to výborný, o tom žádná, ale jako člověk těžce hoří, a proto mě nebaví číst na něj nějaké obhajoby. A na druhou stranu mě štve, když někdo soudí takové hráče, pracanty, jako jsou právě Petrov a Bellamy, zvlášť, když ten někdo ty hráče zná právě třeba jen ze City. Petrov, který se dokázal vyhrabat z takového zranění, co měl. Vrátil se ve slušné formě a stále zůstane jeden z nejvíce nedoceněných hráčů. A Bellamy? Na něj může mít každej názor, jaky chce. Že je to problémový hráč, kterého dokázal zvládnout vždy jen Sparky, ale je to především hráč, který na hřišti nechá vše, odmaká to, hodně prospěšný pro tým. Fans City ho milujou. Přirovnal bych ho k Bartonovi, na kterého spousta lidí nedá dopustit.

Reagovat
smazaný uživatel

Robinho měl zůstat ve Španělsku, PL byl krok těžce mimo, jsem si téměř jistý že ani třeba v té Chelsea by to nebylo o moc lepší. Real i on toho nyní můžou litovat, Robinho by hrál v pro něj blízkém prostředí a Real by nemusel řešit nákup dalšího špičkového křídla. Nicméně chyby byly na obou stranách. Real až příliš necitlivě a veřejně koketoval s myšlenkou na výměnu Céčko-Robinho, mladý Brazilec to zase nedkokázal skousnout a projevil notnou dávku ješitnosti a až zbytečné uraženosti. Prostě nedokázal přijmout fakt, že ve světovém velkoklubu nemá ani hráč jeho kvalit nic jisté. Petrov je borec, toho jsem obdivoval už v rámci bundesligy, Bellamy je trochu z divokých vajec, na hřišti příkladný bojovník a osobnost, mimo hřiště už je to horší, nicméně poslední dobou se zdá klidnější. Barton je trošku jiný extrém, to je kapitola sama pro sebe, samozřejmě kvality měl, ale přišlo mi že si na hřišti jen vybíjel přehršel agresivity, která v něm dřímala. Neuvěřitelně sprostě a zákeřně hrající hráč (možná ještě horší než legendární Vinnie Jones), navíc to samé platí i pro jeho soukromý život. Fanoušci MC si ho zamilovali nejen kvůli jeho bojovnosti ale podle mě hlavně kvůli tomu, že se mohli ztotožnit s jeho příběhem kluka z chudého dělnického a násilnického prostředí, nicméně já osobně bych si ho nedokázal oblíbit ani kdyby podával výkony jako Maradona, pro mě až příliš morálně problematická osobnost.

Reagovat
smazaný uživatel

tak znam vetsinu, Givena si pamatuju z Newcastu, Toure a Adeho z Arsenalu, Lescotta z Evertonu, SWP z Chelsea a City, De Jonga z Nemecke ligy, Robinha si pamatju z Realu a Teveze z Utd, Westhamu a Bocy nebo kde to hral..pravda je ze Petrova znam jen v City..jinak Robinha si pamatuju moc dobre, co delal v Realu a Santosu..nebyt jeho chovani a postoje, mohl byt na svejne urovni jako Messi nebo CR. A to jeho chovani a pristup muze zmenit tato krize, ktera mu muze zmenit povahu..a za to co predvadel v Realu by si zaslozil sanci treba v te Barce..jiank Robinho je jinej typ hrace nez Petrov..jak rikas, petrov nebo Bellamy jsou makaci a proto jsou dobri, Robinho to mel proste v nohach a svou hrou bavil fanousky a tak si je proste ziskal..nebyl rpo tym ten nejdulezitejksi hrac, ale proste dokazal vzit balon objet 3 hrace dat gol a rozhodnout zapas..Petrovo a Bellamyho kouzlo je zas v necem jinym..

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně polévky, málo nudlí...Btw. Céčko je světovým plejerem navzdory svému chování.

Reagovat
smazaný uživatel

z penalty dal gol akorat Newcastlu..urcite nehral jako hvezda za ty prachy, ale urcite tam byl jeden z nejlepsich a svou hrou byl jasnej zaklad v sestave..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, základ byl jasný... Dokud nepřišel Bellamy a neuzdravil se Petrov, tak byl jediným hráčem na křídlo. Pak přišel Bellamy za polovinu s výrazně menšími očekáváními a v pohodě ho zastínil. Stejně tak Petrov když nastoupil, tak hrál fantasticky.

Robinho sice pobaví více parádičkama, ale dost často neužitečnými.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně mu mohli dát víc času, pamatuju si že podobný problém měl i Céčko, který první 2 sezony moc produktivní a přínosný pro hru MU nebyl a bavil spíše cirkusovými kousky. Na druhou stranu pokud kvůli menší vytíženosti Robinho dělal brajgl v kabině, tak je hostování asi správný krok. První investice do skutečné hvězdy City zřejmě skončí neúspěchem, ale třeba taková Chelsea to měla podobně...Ostatní přestupy jsou už o něco promyšlenější (snad až na Adebayora), uvidíme jestli v létě získají Torrese, to by bylo něco...

Reagovat
smazaný uživatel

CR do MU přišel kdy? V 17ti? 18ti? Nepřicházel jako hvězda, ale talentovaný hráč s nějakými 50ti starty v Portugalsku, který se hvězdou stát může - makal na sobě a získal GB.

Robinho přišel jednoho z největších klubů světa s pověstí hvězdy a skvělého hráče, reprezentanta Brazílie. Měl rok na to, aby ukázal, že převyšuje Bellamyho a Petrova - to nedokázal. Ano, kdyby nechali hrát jasně slabšího hráče ještě 2 roky, třeba by byl lepší. Třeba by měl pokrok jako Malouda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Robinho je pravý Brazilec, zatímco Céčko jen ten evropský Tady spíš jde o to, že právě Brazilcům to obecně v PL moc nesvědčí...

Reagovat
j_mrazik

Já moc rozdíl mezi Brazilci a Portugalci nevidím (ve fyzických předpokladech - myšlení je samozřejmě jinde.)

Reagovat
smazaný uživatel

A právě o tom to je, s fyzickými předpoklady to nemá nic společného, jen prostě Brazilci nedokáží strávit dlouhodobé odloučení od pláže a samby v tak kulturně odlišném prostředí...

Reagovat
j_mrazik

Pořád se ptám... a jaktože to Ronaldo zvládl (Luis Nazario)? Jakej je mezi nima rozdíl? Podle mne jenom v hlavě.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejen Ronaldo, ale i Rivaldo a další desítky a desítky brazilců. U Adriana můžeme brát v potaz, že mu umřel otec,zhroutila se mu psychika a potřeboval domů. Momentálně se snaží dostat opět mezi nejlepší hráče světa. Ronaldinho dosáhl všeho, čeho mohl, vyhrál, co se dalo, byl jedním z nejlepších hráčů posledních 10let.

Reagovat
smazaný uživatel

Že by zrovna Ronaldo byl prototypem dříče, to se říct nedá...Hlavně nebyl tak kontroverzní, nedělal si zbytečné nepřátele a nešlo mu primárně o prachy ale o radost ze hry.

Reagovat
smazaný uživatel

Kterej? Já si to o něm taky nemyslel, ale SAF říkal, že je to perfektcionista. A co jsem slyšel, tak ty přímáky má natrénované desítkami hodin treninků.

Neříkám, že je to dříč do krve, neznám ho, ale co jsem tak četl, tak to tak vypadá.

Reagovat
j_mrazik

Naučte se psát Ronalo a CRonaldo. Tohle je typický nedorozumění.

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdový Ronaldo-Luis Nazario de Lima...vždyt reaguju na j_mrazika který se mě na to ptá, tak fakt nevím proč to zaměnuješ za Céčko, o kterém tu není řeč...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě o Céčkovi jsem tohle v podvědomí měl. Nechci aby to vyznělo jakkoliv "přitepleně" ale stačí se podívat na jeho úžasně vypracovanou postavu, ten kluk se asi v posilce nešetří. Bohužel Ronaldo je jiná kategorie, nebýt jeho neštastného zranění a následně trošku větší lenosti a pohodlnosti v tréninkovém procesu, tak by se dnes nevedl spor o tom, zda byl nejlepším hráčem historie Pelé či Maradona, odpověd by byla jednoznačná ve prospěch tohoto leckdy zatracovaného génia

Reagovat
smazaný uživatel

Já nečetl to vlákno, to byl problém.

U Ronalda byl podobný problém jako u Ronaldinha - dosáhl všeho, čeho mohl. + se k tomu přičetla zranění, troška lenosti a najednou spadl o něco níže.

Reagovat
smazaný uživatel

Tže to byl tvůj problém Ronaldinho nikdy nebyl tak dlouhodobě a komplikovaně zraněný, Ronaldo si podle mě tehdy při nucené pauze definitivně odvykl tvrdé práci, a to i přes to že to ani dříve nebyl žádný dříč...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak říkám, dosáhl všeho jako Ronaldinho + navíc k tomu zranění.

Jinak moje chyba, čekal jsem, že jsme v jiném vláknu...

Reagovat
smazaný uživatel

CR je perfekcionista, kterej na sobě maká, aby byl nejlepším a nezapomnělo se na něj. Robinho maká, aby měl prachy. Ty má a mít bude, tak nemá důvod makat.

Za 20let se řekne Robinho a nikdo nebude vědět, o koho se jedná. Řekne se Ronaldo a všichni se zeptají "Brazilský nebo Cristiano?"

Reagovat
smazaný uživatel

treba uz se poucil a neni takovej namyslenej rozmazlenec..v tom, ze chce na hostovani domu ho chapu, portoze vidi, ze Ronaldovi i Adrianovi to prospelo..kdyz se rozehraje, urcite za nej poda nabidku nejakej svet. klub nebo si ho mozna Mancini necha..jinak nekteri ani tu standartku nekopnou..v te prvni pulce sezonyn tam byl jeden z nejlepsich (v domacich zapasech)..tedka je to bida..

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť v první půlce sezony skoro nehrál to co teď předvádí nemůže se divit že se nevleze ani do útoku ani do zálohy

Reagovat
smazaný uživatel

myslel sem minule sezony..v prvnich dvou zapasech 2 goly, proti portsmoutu nej hrac na hristi..

Reagovat
Pipo123

ked ide o hráčov tak ma napadá jediná veta a to je tá čo povedal Pele... že hráči milujú klub podla čísel v zmlúve. A najviac ma serie tá ich oddanost klubom. Niečo ako ronaldo ked prestupoval do Man. UTD rozprával ako im od malička fandim a ako ten tým miloval. A potom prišiel Real a už ten miloval od malička... kurwa to potom čo tý hráči mulujú 10 týmov alebo čo ?

Reagovat
georgeo

Pavel Nedvěd by ti ted nafackoval

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslim, že Pavel Nedvěd má hlavně ve vínku něco jinýho než Robinho.. A svým způsobem měl cestu vydlážděnou.

Reagovat
georgeo

Nedvěd měl cestu vydlážděnou? hochu na něm je krásný příklad kam se tvrdou prací může "kdokoliv" dostat...pokud si ještě pamatuju, tak někdy kolem roku 94-95 ve Spartě ani nehrával, že ho tam drtil trenér a pak začal makat...jako sparťan bys tohle mohl vědět, když už to vím i já

Reagovat
Pipo123

no ale talent musel mat, to je jasné, skôr si myslím že to bola chyba trenerov že ho nestavali do zápsov,,, určite pracant jak hrom, ale talent tam musel byt

Reagovat
smazaný uživatel

Talent měl možná na spartu, ne na Serii A. Tam ho dostala pracovitost.

Reagovat
Pipo123

to znie ako Rocky Balboa, podla mna talent mal a musel mať, nie extra velký, ale práve ako si povedal pracovitosť a ten talent čo mal ho dostali tam kde bol. Nevime či pracovitostou natrénuješ takú strelu akú mal Nedved :D

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud si po každém treninku přidáváš, makáš na sobě neustále, tak ano.

Reagovat
georgeo

ty uvozovky tam jsou proto, že stejně talentovaných hráčů najdeš hromadu na metru čtverečním (ber v nadsázce)

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Nedvěd dostal do vínku jiné přednosti, který mohl pilovat.. On hlavně dostal do vínku vůli, schopnost trénovat, dřít, sebezapření... To je taky talent. Robinho dostal techniku, hbitost apod. To už tolik pilným trénováním nezlepšíš..

Reagovat
georgeo

to není talent ani omylem...to je povaha, to je nějaká cílevědomost, ambicioznost, zarputilost, mít zájem na sobě pracovat a to neustále

Reagovat
smazaný uživatel

Talent můžeš mít fyzický i psychický..

Reagovat
smazaný uživatel

To, že jsi od malička hýčkán a zvykneš si na to a nejsi ochotný zabojovat je otázka výchovy a osobnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkat o klukovi z předměstí Sao Paula, že je hýčkán to chce kumšt Oproti Robinhovi byl Nedvěd v neskutečný bavlnce..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nějak...

Reagovat
j_mrazik

To máš sice pravdu, ale proč Kaká, kterej vyrostl ve střední nebo bohatší vrstvě, na sobě maká?? Protože si prostě váží věcí, na který si vydělal... Nevím, proč to Robinho nebo Adriano nedokážou.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože zlenivěl.. Kaká od rodičů viděl, že na to, aby si velké peníze narobili, tak musí pracovat neustále.. Robinho snil o tom, že s neuvěřitelně obrovskou námahou vyleze z "díry" a už si bude jen užívat..

Reagovat
j_mrazik

Připomíná mi to Rusáky... taky vylezou z Ruska a přestanou dělat. Zalknou se vzduchem svobody. Samozřejmě bylo to tak dříve, teď už to moc neplatí.

Reagovat
smazaný uživatel

Myšleno fotbalovými kluby, ať už v Sao Paulu nebo v Realu s ním zpočátku zacházeli jako se vzácným zbožím a hvězdou - dokud nepřišel obchod. Pak začal trucovat jak v Santosu, tak v Realu a momentálně mudruje i v Anglii.

Reagovat
smazaný uživatel

Všude mudruje, ale s celkem s pochopitelnými důvody...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, pochopitelné důvody, udělalo by to každé rozmazlené děcko. Otázka je, jestli to je ideální styl chování.

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačně to je součást talentu, to ti potvrdí každý psycholog. Nějaké motivačně-volní vlastnosti máš vrozené, ty nelze získat neustálým opakováním...

Reagovat
georgeo

spíš bych je bral jako vlastnosti, myšlení jedince a jak říkal Talkers záleží také na výchově...ale to si každý přebere podle svého...můj názor je takový, že jenom svoji leností a ufňukaností není jeden z nejlepších hráčů světa a může si za to pouze a jenom sám

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak, svojí leností a ufňukaností se stal nadprůměrným hráčem, kterého nikdo nechce.

Reagovat
j_mrazik

... kterého si nikdo nemůže dovolit. Pozor, to je rozdíl. Chtěnej je, jenom málokdo utáhne takovej plat. Kdyby prohlásil, budu klidně hrát za polovinu (třetinu), tak by kolem něj byla pořádná řada zájemců.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdyby si Denilson, Lucas a podobní hráči řekli o 1/3 svého současného platu, tak taky kolem nich krouží zástup zájemců...

Reagovat
j_mrazik

Otázka je, jestli by si to snížení opravdu nezasloužili.

Reagovat
smazaný uživatel

Zasloužili, stejně jako kolega...

Reagovat
smazaný uživatel

On si tu cestu vydláždil sám. A ve vínku měl pracovitost a vnitřní sílu, ne talent a trucovitost.

Kdyby hráči jako Robinho a Adriano chtěli, tak momentálně bojují každoročně o zlatou kopačku nebo zlatý míč, jenže oni při sebemenších problémech hledají cestu, jak utéct, staví se do pozice "ubližovaných". Narozdíl od nich Bellamy, Nedvěd a spol nebrblají, makají na 100% a když něco nejde, tak prostě přidají a bojují dále.

Reagovat
georgeo

znovu musím jenom ...někteří lidi prostě nechtějí pochopit jasné věci

Reagovat
smazaný uživatel

Nikde by neměl lepší pozici než u Citizens když přestupoval, kdyby makal, tak nikdy nepřemýšlí nad Santosem. A částečně si může i za odchod z Realu - sice s ním jednali špatně, ale i tak, jiní by se porvali, on se považoval za superstar a nebyl ochotný se smířit s tím, že přijde větší.

Reagovat
smazaný uživatel

jak jednali špatne? mal 2 roky do skončenia zmluvy a chcel zvýšiť plat o 2,5 miliona....a odišiel kvôli tomu že sa real zameral na c.ronalda a nestarali sa o zmluvu ktora mala ešte dlhu platnosť

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, že byl hvězda, tak mu mohli plat navýšit, neměli ho nabízet jako výměnu, měli to podpořit výrokem, že není náhrada za Robinha, ale jen posila, která pozvedne hru a výsledky. Možností bylo dost a kdyby je využili, tak by tam ještě byl a neprudil v Anglii.

Každopádně je to rozmazlenej fracek a můžete být rádi, že jste se ho zbavili za takové prachy.

Reagovat
smazaný uživatel

no tomu ver že som rad

ale navýšiť myslim že vtedy sa mu povedalo že ked to ukáže na ihrisku tak sa začne vyjednávať o novej zmluve....aj ked teraz je to už jedno

inak sa divim Santosu že chcu zobrať naspäť lebo čo tam vtedy stváral aby mohol prestupiť do madridu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pro Santos je to výborný hráč, prakticky zadarmo, protože ho zaplatí sponzoři. Proč ho nevzít zpátky?

Reagovat
smazaný uživatel

hm kvôli tomu čo vtedy robil....na druhu stranu čo sa tyka ostatneho tak to prevažuje a pre santos sa oplati

Reagovat
smazaný uživatel

jen doufam ze chytne formu a taky tam dospeje a pochopi, ze bez prace nejsou kolace..

Reagovat
georgeo

Reagovat
smazaný uživatel

bude mi chybět

Reagovat
Berbatov9

Kdybys nebyl hlupákem nestal by ses medvědem

Reagovat
smazaný uživatel

Můj nejoblíbenější hráč :) Škoda no :) ale tak snad se zase probudí do svých výkonů :)

Reagovat
tomasinho

Jupí, to je spravení nálady.

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně na ten rok, jen je otázka, kdo ho pak vezme... U citizens pro něj asi nebude místo...

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že mu vyjde spíš přestup do Evropy..

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, co si mám o tom hráči myslet... trošku mě zklamal

Reagovat
smazaný uživatel

V Man City moc šancí nedostával, v Brazílii si zakope na 110%

Reagovat
Pipo123

do Evertonu nech ide

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem všechno nejlepší k narozeninám robíňo!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
plechi

Je to REBEL!

Reagovat
Amos

kšcc kšcc..

Reagovat
smazaný uživatel

Krása .. Everton dotáhl příchod Senderose :)

Reagovat
Pipo123

čo je na tom krásne ?

Reagovat
smazaný uživatel

Poměr mzda/výkon = nejhorší hráč současnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

uvidíš že se tam rozehraje ;) Někdo musí Yoba nahradit ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně že nedávno prohlašoval jak je v MC spokojený a že nikam nechce. Ten kluk má proměnlivé názory jako anglické počasí, evidentně ještě nedospěl. Škoda, talent má mimořádný

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslim,že ani nikdy nedospěje.Pořád to bude ten rozmzlenej fracek,kterej má talent,ale neumí se chovat.

Reagovat
smazaný uživatel

hold Robinho je už takový .. Zůstává mi nad jeho chováním rozum stát .. Neunesl to že jsou v MC v současnosti kvalitnějí hráči a vykašlal se na t o.. patří mu to .. Mancini ho v týmu nepotřebuje :)

Reagovat
smazaný uživatel

jenze Mancini ho v tymu chce, nejde o to, ze to neunesl, kdyby Robinho hral ve sve nejvetsi forme, strcil by Petrova i Bellamyho do kapsy, jenze tu asi v PL nechyti..a on se chce do te formy dostat a to se mu nepodari, kdyz mementalne maji na jeho postu dva lůepsi hrace..k rozehrani by potreboval hrat a to pres ty dva nebude..tak idealni moznost je se vratit domu, kde to zna a kde zacinal..takze v tomto ho chapu..asi sam zjistil, ze to PL asi nepujde..

Reagovat
smazaný uživatel

já právě četl že nepracuje na 100 % jako ostatní v týmu a proto má problémy !!! Jasně že je Robinho platný hráč ostatně loňská sezona je tomu příkladem .. ale prostě v současné době si to kazí taky Robinho sám .. Nemůže se stát že takový hráč přestane makat a bude si myslet že ho nějaký Petrov nevytlačí ze sestavy .. Myslím že ten odchod od Santosu nutný není .. ale jestli to sám tak cítí proč ne Adriano, Ronaldo atd tam pookřáli náramě ..

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, ze hlavni navrat do Brazilie je MS..se soucasnou jeho formou a Petrova ci Bellamyho je jasny, ze hravat nebude..a to ze hrat nebude mu urcite nepomuze k ziskani formy..on chce ukazat, ze na repre ma, v Santosu bude mit asi zaklad jasnej, takze asi kvuli tomu..jinak co vim co prohlasil Vlado Weiss, tak Robinho na sobe na treninku maka jako malo kdo, ale nevim, jestli je to pavda..

Reagovat
Mindas

Co je to pořád za argument, kdyby měl tu svoji největší formu? Ty si myslíš, že Petrov má nějakou skvělou formu? Když hraje, tak hraje výborně, ale kdo ho zná, tak ví, že on dokáže hrát i tak, že přerostě všechny na hřišti klidně i o třídu, což před zraněním kolene nebyl výjmečný jev. Bellamyho úspěch je v tom, že on každý zápas odmaká. Je to typický ostrovní dříč a na takové je radost se dívat. To vždy dělalo PL krásnou soutěží. Takový hráč, jako je Robinho, tak se musí dostat přes tyto hráče, tak nebo tak, ale bez makání to nejde, zvlášť v PL, v soutěži tak neskutečně fyzicky náročné. A vymlouvat se na formu? To můžou maximálně čeští skokani na lyžích, ale ne hráč s takovým platem. Kdo z absolutní špičky se někdy vymlouval na formu?!

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

co říkáte na tyto tipy ??

Bolton-Burnley

1 Výhra domácích 1.75

Chievo-Bologna

1 Výhra domácích 2.00

Monaco-Nice

1 Výhra domácích 1.60

M.Boleslav-Sparta Praha

2 Výhra hostů 2.25

Zvolen-L.Mikuláš

Padne 0-5 gólů 1.98

nebo nevíte jak je to s marodkou Liverpoolu ?? Gerard, Torres a spol. jak jsou na tom zdravotně ? Tam to asi bude dvojka, jine Live skončí hodně zle....hoďte názor na to, zítra si chci jít vsadit =)

Reagovat
Pipo123

Chievo - Bologna by som nedla 1

Reagovat
smazaný uživatel

proč myslíš ?? Chievo podává vyrovnaný výkony, ikdyž je pravda, že dost remizuje

Reagovat
Pipo123

práve že Chievo je také raz super výkon potom hrajú na hovno na nich by som nedal a v posledných zápasoch sa Bologna zdvihla a začala hrat lepšie a slušne posily získali

Reagovat
smazaný uživatel

a to jaké posily ?

Reagovat
Pipo123

Modesta a Savia

Reagovat
smazaný uživatel

Lazio Roma-Chievo 24.01.2010 1:1(1:0,0:1) 1. italská liga

Chievo-Juventus Turín 17.01.2010 1:0(1:0,0:0) 1. italská liga

Fiorentina-Chievo 14.01.2010 3:2(1:2,2:0) Italský pohár

AS Roma-Chievo 09.01.2010 1:0(1:0,0:0) 1. italská liga

Chievo-Inter Milan 06.01.2010 0:1(0:1,0:0) 1. italská liga

Napoli-Chievo 20.12.2009 2:0(1:0,1:0) 1. italská liga

Chievo-Fiorentina 13.12.2009 2:1(2:1,0:0) 1. italská liga

Livorno-Chievo 06.12.2009 0:2(0:1,0:1) 1. italská liga

Chievo-Palermo 29.11.2009 1:0(0:0,1:0) 1. italská liga

Chievo-Frosinone 25.11.2009 2:0(1:0,1:0) Italský pohár

Mně se zdá, že chievo hraje hodně dobře. Měl těžkej los teďko, a i tak se s těmi soupeři vypořádal se ctí. Já myslím, že tu Bolognu přefikne 2:0...tož nevím kurnik, to byla moje tutovka a ty mi to takhle vyvrátíš :D

Reagovat
Pipo123

ako sú favorit, ale já by som to nedal ale ak by som mal dat tak dám 1x

Reagovat
smazaný uživatel

no jo, tam je kurz 1,20 ....to bych musel vsadit melcek :D

Reagovat
Pipo123

nevim spoločnú statistiku za posledné 4 roky majú Chievo 3 výhry a 3 remizy všetky remízy uhralo Chievo doma

Reagovat
smazaný uživatel

to bych navsadil ani za zlámanou grešly oba ty hokeje mě příjdou jako hovno ale třeba to výjde hodně štěstí

Reagovat
smazaný uživatel

nebo klidně poraďte, čemu věříte sami

Reagovat
smazaný uživatel

a však ta Bolka se ti hraje až v pátek proč to cpát se zápasem kterej je už zítra

Reagovat
smazaný uživatel

no narval bych to za víc a až do neděle,víš

Reagovat
Tsigi

V City nemá komu co dokazovat, takže hodně štěstí v Santosu

Reagovat
j_mrazik

Nemá komu co dokazovat?? On by měl dokázat, že si zaslouží ten plat a že by ty prachy za něj nebyly lepší jako podpal.

Reagovat
Tsigi

jeho chyba není kolik za něj klub dá a kolik mu platí, loni hrál byl nejlepší střelec týmu, letos se nehodí trenérům do týmu, tak jde

Reagovat
j_mrazik

Ale tak máknout mohl ne? Tvrdost asi jen tak do sebe nedostane, ale je to přeci výbornej hráč. Do Anglie se moc nehodí, to je pravda a pokud ho trenér nechce, tak ať asi jde pryč. Jenom se divím, že je taková móda vracet se do Brazílie. Takový Španělsko je pro něj jak dělaný. Ale může si ho dovolit jedině Barca.

Reagovat
Tsigi

asi to nemá v povaze, on je tam fotbalově zdaleka nejlepší a nevím, jestli pro hráče, který hraje základ za Brazílii a předtím x let v Realu je nějaká motivace bojovat o místo s Bulharem Petrovem

nesouhlasím s ním, ale chápu ho

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbalově nejlepší, ale nejméně prospěšný z trojice levých křídel...

Reagovat
smazaný uživatel

s tim stylem, jakym hraji stylem je to pochopitelny..

Reagovat
j_mrazik

Je fakt, že je už podruhý v podstatě odsunutej na druhou kolej, ačkoli předtím nehrál špatně. Ublíženě bych se rozhodně cítil i já v tom Realu, ale teď mi to přijde takový hodně zbrklý a neprofesionální. Ale tohle slovo asi nemá brazilský portugalštině ekvivalent.

Reagovat
smazaný uživatel

nechci urážet, ale Petrov je opravdu Pan fotbalista. Jeho fotbalovost, rychlost, předvídavost, ale i kreativita a jeho největší zbraně - entuziasmus a vitalita. Ty mě dostávají. Mám ho opravdu rád

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nějak, už ve Wolfsburgu se na něj krásně koukalo. Škoda že už navždy zůstane podcenovaným hráčem, takový borec si to nezaslouží...

Reagovat
Tsigi

já to píšu z pohledu Robinha, označenýho Pelém jako jPelé 2

Petrov je vynikající nic proti tomu nepíšu, na City koukám hodně často, takže jsem si toho taky všiml

Reagovat
smazaný uživatel

jo tak z pohledu Robinha máš recht.

Ale u nás by o místo bojoval z "nějakým" Pedrem a "nějakým" Jeffrenem, popř. z "nějakým" Bojanem. To by se mu asi teprve protáhla držka, kdyby ho Pedro občas (nebo napořád ... ) posadil

Reagovat
smazaný uživatel

spojení Robinho+Barca začíná trochu blednout. Dělá mi to fakt upřímnou radost.

Na místo LW nastoupí buď Pedro (dost nepravděpodobné), nebo se koupí Silva.

Adios Robsone, užij si fotbal někde jinde

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, ze by byl Barce prospesnej podobne jako Messi, a ted se nezameruju na jeho chovani atd. ale na jeho vykony na hristi..urcite kdyby se dostal do formy jako v Realu by byl prospesnejsi nez Henry, kterej uz je davno za zenitem..RObinho ma teprv 26 a tak se da cekat, ze jeho cas jeste pride a k tomu by mu Barca mohla pomoct, on by se ji zas odvdecil svymu vykonami..

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že by Robinho byl schopný makat na 100%, když není největší hvězda? Pokud nezmění chování, tak na tom bude dost bledě...

Reagovat
smazaný uživatel

prave ze si to myslim..proste ted pochopil, ze bez parce nejsou kolace a ze vsechno nejde samo..sam urco vi, ze hraje hovno..kdyby se mu podarilo, co sem tady psal, tak jsou dve situace jak by to vzal..bud jako verici by byl vdecnej bohu, ze ma opet formu a zacal by na sobe makat atd. nebo by to bral jako normalni vec..ale s tim jak je psychycky na dne tak bych byl spis pro tu prvni moznost a asi by si uvedomil, ze uz dalsi sance nemusi prijit a proste by zacal makat na 120%, aby byl tak dulezitej, jako Xavi nebo Messi a aby hraval pravidelne..

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže co by dělal, kdyby se zranil a pak bojoval o místo s Pedrem nebo někým jiným? Víceménně podobná situace nastala v City...

Reagovat
smazaný uživatel

jenze to by zase zalezelo na nem..kdyby mel pred zranenim tu formu, tak by pro nej bylo urcite snazsi se do te formy dostat ve spanelsku, kde se nehraje tak do tela a nechodi po nohach, kde se hraje technickej fotbal (jkako delanej pro RObinha), kde je vetsinou slunecno a teplo navic se stylem Barcy a navic v uz dobre sehranem tymu, nez v novym tymu (zadna sehranost) se stylem, ktery RObinhovi absolutne nesedi, v PL, kde se de hodne do tela a ponohach, v agnlii, kde je furt zima a 80%ech zapasu prsi...

Reagovat
Mindas

80% zápasů prší? To je trošku hovadina, co si napsal, nemyslíš? Kdyby si neměl pořád na očích ty klapky s nápisem: "Bráním Robinha a nedám na něj dopustit", tak bys přece musel vědět, že i když z Anglie dělají všichni sprchový kout, tak stejně tam je více dnů v roce slunečných, než deštivých. To, že Robinho dopadl, jak dopadl, tak za to si může on sám a ne nějaké okolnosti s počasím apod, co si vyjmenoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to že by v Anglii nějak často pršelo, ale spíš o proměnlivost a nepředvídatelnost počasí, v tom máš pravdu. Z vlastní zkušenosti vím, že i když to v UK po ránu vypadá na krásný slunečný den, nemusí to nic znamenat a na výlet někam do přírody či za památkama je stejně lepší brát si deštník. Místní docela častou specialitou je déšť a k tomu svítící sluníčko

Reagovat
Mindas

Tak určitě, ta proměnlivost počasí je evidentní, ale přesto vidíš v sezóně více zápasů za slunička, než za dešta. Nebo nejlépe, jak sám si napsal, když svítí a k tomu prší.

Reagovat
Mindas

Tak určitě, ta proměnlivost počasí je evidentní, ale přesto vidíš v sezóně více zápasů za slunička, než za dešta. Nebo nejlépe, jak sám si napsal, když svítí a k tomu prší.

Reagovat
smazaný uživatel

je to možné. Ty vidíš tu pozitivní variantu.

Ta negativní je nasnadě - vysoký plat do už tak napnutého rozpočtu. Otazník nad jeho výkonností a hlavně jeho povaha, kdy mu nedělá problém dělat bordel v kabině (spekulace), ale i v médiích (jistota). Pokud by přišel, nci bych s tím nemohl dělat a musel bych mu fandit, ale prostě ho nechci

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasne, ale k tomu, aby se jeho povaha zlepsila by mu mohla pomcot momentalni vykonost, ze uz neni ta hvezda jako kdysi a ze oé nem kazdej mluvi jako o stracewnym pripade..Santos by mu mohl pomoct ven a Barca by mu dala druhou sanci, kterou by na 100% vyuzil, makal na sobe, hral by tymove myslel jenom na fotbal a na nic jinyho..proste "dospel"..a o borelu v kabine to muou byt jenom "pomluvy" a o bordelu v mediich jak tu nekdo psal, ze rika, co mu radi agenti..

Reagovat
smazaný uživatel

já ti nevím, ale že by se Robinho zlepšil úplně ve všem, kde má teď mezery a to hlavně, že by skoro úplně změnil svoji osobnost a myšlení, to se mi nechce vůbec věřit a skoro mi to připadá jako úplné sci-fi.

Že říká do médií, co mu řeknou agenti je jen jeho problém. Každý máme svůj rozum a nebudu přece vykládat něco, co je proti mému úsudku ... A zadalší - on agenty nevymění, takže ať už to říká za sebe nebo za agenty - nikde nemáš jistotu, že takhle hloupě nebude kecat i třeba v tý Barce.

Prostě je to velké riziko a mohlo by to být i pěkně drahé riziko. Na uvolněné místo bych vzal někoho jiného

Reagovat
smazaný uživatel

jaky ma mezery?a v cem by se mel zlepsovat?..jeho pokles je jednoznacne zpusobenej PL ve vsech smerech..staci si pustit par videi z realu a muzes videt, co by moh v Barce predvadet..a jak rikam a co si asi nepúochopil, tak by ho Barca v tomhle stavu urcite nekupovala..v tom jeho hernim i psychyckym zlepsenim mu ma pomoct ten NAVRAT do Santosu..kdyz by tak zacal zarit a predvadet, to co 2 roky dozadu, tak si myslim, ze by riziko nenastalo..navic pises neco, co sem se snazil vysvetlit v tech pripevcich..a kdyby tu formu mel, tak muze jit do Barcy zase jenom na hostovani s obci, a kdyby se jim zalibil, mohl by zustat, kdyby ne, tak ne..precti si to jeste svechno jednou a pak pis..

Reagovat
smazaný uživatel

navic plus jeste kdyz hral v realu, bylo mu 24, takze kdyby se zlepsil, tak jeho cas jeste urcite pride..a to co prevadel v realu m,uze byt jenom odvar toho, co by moh predvadet v Barce..

Reagovat
smazaný uživatel

jinak jeste abych rekl muj nazor, tak rposte presto vsechno by mi do Barcelony sedel Robinho vic nez Ibrahimovic..

Reagovat
smazaný uživatel

Když si pustíš pár videí, tak uvidíš skvělého hráče i v takovém Quaresmovi nebo Drenthem...

Reagovat
smazaný uživatel

jenze kdyz ma formu Robinho a oni dva, tak je to jina kategorie..

Reagovat
smazaný uživatel

Quaresma skvělý hráč je, bohužel pro něj ne moc flexibilní ani týmový...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani psychicky odolný...

Reagovat
smazaný uživatel

Zlepšit? Fotbalově asi nic moc zlepšovat nemusí, ale měl by si dát dohromady hlavu. Fotbal je týmový sport, ale Robinho si myslí (dobře, ty řekneš, že si to myslí jeho agenti, ale to je mi putna, páč to říká on ...), že v tom vesmíru musí dělat středobod (já bych spíš řekl černou díru ...). Takovýhle hráči jsou dobří, pokud hrajou, daří se jim. Tým z nich těží. Už ale přestávají být prospěšní, když se jim nebo týmu nedaří nebo nedej Bože když nehrají ...

Prostě si piš, co chceš (bez urážky). Nevím, komu fandíš, že chceš tak vehementně, aby se Robinha Barca ujala, ale já fandím právě Barce a tuhle pijavici já si vidět nepřeju

Reagovat
Mindas

Reagovat
smazaný uživatel

vsak to je to co rikam..treba po zkusenosti z City by uz nebyl ten namachrovanej Robinho..celou dobu sem tady psal, ze proste tahle jeho krize z neho udela nekoho jinyho..ze se proste po tomhle zmeni a bude proste delat na fans stejnej dojem jako Messi..ale proste kdyby mu dala Barca druhou sanci (mozna taky posledni, ktera by uz nemusela prijit), tak by ji chytil za pacesy, uz by si tak nevyskakoval, zmoudrel by, a uvedomil by si, ze uz by nemusela prijit..a byl by za Barcu rad..a tak by na sobe zacal makat, hrat co nejvic pro ne svuj uspech, ale rpo uspech tymu a hral by treba za ctvrtinu svyho platu..jinak do Barcy by se se svou hrou(za sve formy) hodil a pridal by ji neco na krase..jinak podle me asi pochopil, ze se do anglie nehodi a ze mu PL nesedi..a jinak kdyz mluvis o piavici, tak co je potom Ibra?!.

Reagovat
Bakary3

Je to prostě prostý A snad nechceš srovnávat Ibru s Robinhem, že ne

Reagovat
smazaný uživatel

jisté je jedno. Ty vycházíš z nějaké představy nebo tomu řekněme třeba utkvělé myšlenky, že Robinho mávnutím kouzelného proutku zmoudří (což nevylučuju, ale pravděpodobnost toho je pár procent), že se uklidní, že začne myslet týmově a to jen proto, že bu dá Barca šanci. A já se tě ptám: není pro Barcu lepší, pohodlnější, míň nákladné, míň rizikové na tu pozici koupit někoho jiného. Někoho, koho nepředchází Robinhova pověst a někoho, s kým by nebalo spojené čekání na zázrak?

Reagovat
smazaný uživatel

joí, jenze by si moh uvedomit, ze Barca muze byt jeho jedinym poslednim klubem v Evrope, co je na spici. a tak yb delal vsechno proto, aby mohl zustat a aby si ziskal fanousky, aby byl tymu porspesny,atd.jenze to by se uvidelo, az by byl v Barce..a kdyby tedka na tom hostovani v Santosu hral stejny hovno jak ted, tak by si ho Barca urite nevzala..

Reagovat
smazaný uživatel

má to logiku, ale je to všechno hrozně mlhavé a na vodě. Je vidět, že to hrozně dobře myslíš. Chceš pro něj to nejlepší a chceš, aby byl šťastnej, ale je to fakt nepravděpodobné

Reagovat
smazaný uživatel

Pouhopouhá spekulace, milý naivní idealisto...

Reagovat
smazaný uživatel

vsak jo, ale je tam sance, ze to muze byt pravda..

Reagovat
smazaný uživatel

jejda mane. Tak si běž vsadit Sportku. Taky máš šanci, že vyhraješ, ale já tomu říkám prachy v hajzlu.

Tohle je už neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

vetsinou kdyz si myslis, ze se enco nemuze stat a je to nemozny, tak se to stane...nikdy nerikej nikdy..proste jsou lidi, co ho budou odsuzovat furt, i kdyz by se fakt zmenil a ty budes jeden z nich..ale ja to chapu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V poměru cena/šance na Robinhovu nápravu by to byl od Barcy neuvěřitelný hazard, a jak jsme se již několikrát mohli přesvědčit Laporta žádný hazardér není, nýbrž relativně rozumně nakupující byznysmen. Přestup Robinha je rovnicí s příliš mnoha neznámými, proto by o něm racionálně uvažující člověk nikdy nemohl uvažovat. Jiné by to bylo v případě hostování, či rapidním snížením sumy, kterou do něj investovalo City. Barcelona je navíc tak hrdý klub, že nemá potřebu a myslím že ani zájem skupovat bývalé hráče svého arcirivala...Btw. Opravdu nechápu proč věříš v Robinhovu nápravu, když už to žádný zajíc není a navíc se jako prospěchář a ješita projevuje od počátku kariéry. I samotný Pelé už ho za to odsoudil...

Reagovat
smazaný uživatel

tak cena klesne a to o dost, jestli se herne zlepsi se uvidi v Santosu, a covani se uvidi.Urcite Robinha okazmite nekoupi, takze kdyby do Barcy, tak na hoistovani s obci..a podle hry,tymovosti,chovani,prohlasovani o sve osobe,atd. by si ho nechali nebo ne..

Reagovat
smazaný uživatel

Co na to říct? Snad jen že si pořád meleš svou a vidíš to neuvěřitelně zjednodušeně až naivně...

Reagovat
smazaný uživatel

proste je to muj nazor, tak me ho neberte..ja vam taky vas neberu..je to mozny i nemozny..s tim jak na tom ted je a kdyz takova nabidka pride je to mozny..jenze zase muze chytit formu, dostat se do zakladu a po dvou rocich zase muze projevovat tu svou povahu..porste uvidime, muze to s nim dopadnout vselijak..bude hlavne zalezet, jesli se mu hostovasni vydari a hlavne na MS..ty kdyby se mu povedli, tak by ta nabidka mohla prijit..kdo vi..-

Reagovat
smazaný uživatel

To že je to tvůj názor, který tady navíc dobrovolně prezentuješ, přece nebrání v tom abychom ho rozebrali a podrobili kritice

Reagovat
smazaný uživatel

jojo vsak vpohode

Reagovat
smazaný uživatel

jinak sem slysel, ze jako nahrada za Robinha by mel prijit Ribery za 70mil ted nevim jestli eur nebo liber, s platem prej pres 200tisic liber...:-o)..ted se zas mluvi o Torresovi..v lete urcite nejaka ta hvezda prijde, tak sme zvedavej nakonec kdo..ale z techto by asi dle me je vic pravdepodobnej Ribery, pac City ma ukot nabitej, a hraci maji pod 30 let)Adebayor,Cruz,Tevez,muze tam hrat i Bellamy)..a an tom levym kridle s tim jak je Petrov furt zranenej,Bellamy muze na hrot,navic maji oba uz 30 je vic pravdepodobny kridlo..ale zase jenom spekulace a muze dojit treba Etoo

Reagovat
smazaný uživatel

Křídelní posty snad nemají nabitý? Jinak s tím Torresem: Já osobně ho v Poolu moc rád nevidím, ale že by musel zrovna do City, to fakt ne

Reagovat
smazaný uživatel

no no, Pool bez Torrese?

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmírně sympatický hráč v pro mě nesmírně nesympatickém týmu Nejradši bych ho viděl v AC, ale to je momentálně asi jen zbožné přání...

Reagovat
smazaný uživatel

jo tak to jo. Live pro mě echt nesympatické není, ale rád je taky nemám. Typický "neutral".

Reagovat
smazaný uživatel

Dřív když tam hrávali borci typu Owena, Fowlera, Bergera jsem je měl docela rád, ale v současnosti fakt ne. Jeden nesympaták (čest vyjímkám typu Torres) vedle druhého a navíc tomu velí Rafa

Reagovat
smazaný uživatel

to maj, ale kdyz odejde Robinho, tak pride za nej kridlo, s v uvahu pricahzi Ribery..jinak Tores by se me v City nehodil..

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě jednou se tě zeptám, komu fandíš. Zajímalo by mě to. Proč třeba nechceš Robinha do svého oblíbeného týmu, když mu tak neochvějně věříš? Nebo důvěřuješ barcelonskému ovzduší natolik, že jinde by Robinho nezmoudřel a nezkrotl?

Reagovat
smazaný uživatel

ja fandim Man City, ale je jasny, ze tam ze sebe nevyda vsechnno..a ze PL rposte pro nehoi neni..do Barcy by se me hodil..mohl by pokracovat v brazilske tradici s kridlem R.:-)..a kdyby to co sem psal se vyplnilo, byl by pro Barcu idealni, kdyz na post Henryho hledaji nahradu..Jeste padly nejaky spekulace o Silvovi, jenze i kdyz ma Valencie krizi, tak s Villem to jsou jedini dva hraci, kteri chcou udrzet za kazdou cenu..

Reagovat
smazaný uživatel

super. Konečně jsi vypsal i nějaké racionální důvody. Máš pravdu, že POKUD by se chytnul a POKUD by pochopil, že se dá hrát týmově, tak BY zapadl. Ale ...

Reagovat
smazaný uživatel

jo a ohledně toho Ibry. Ibra prospěšný je. V kabině bordel nedělá, na hřišti je většinou jeho první myšlenkou to, co může vytvořit pro ostatní, dobře se na něj kouká ... Přišel kvůli LM a asi i GB a pijavice to fakt je. Ale i jeho přítomnost je dalším argumentem, proč Robinha nebrat. Onehdá jsem tady psal takový příspěvek, kde jsem kritizoval náhlý zájem hráčů o úspěšné týmy a je na managementu klubu, aby ten zájem přefiltrovali a vzali jen ty hráče, co můžou klubu něco dát. Momentálně nabídka převažuje nad poptávkou a Barcu (dle mě) nic nenutí zbytečně riskovat

Reagovat
irik

Hezký příspěvek .

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě že jsem si to dal, dneska u zkoušky mi to pomohlo

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra co se to děje, Adriano, Vagner Love a ted i Robinho

Reagovat
smazaný uživatel

Brazilská nevyrovnanost, naivita, nezodpovědnost..

Reagovat
smazaný uživatel

většina jich takových holt a bohužel je.

Reagovat
smazaný uživatel

taky je tu moznost, ze ted odejde na pul rpku do brazilie s tim, ze se v PL neprosadil atd atd..za pul roku v Braz. zmoudri, porbere si to v hlave a bude vsem chtit dokazat, ze si ten plat zaslouzi a ze jeho nakup nebyl zbytecnej..

Reagovat
smazaný uživatel

a povede se mu to..

Reagovat
smazaný uživatel

Ať už si tam toho tragéda nechají klidně, Anglie takový lenochody nepotřebuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Brazilská liga

Reagovat
smazaný uživatel

az prijde do ManUtd Mourinho, tak si ho tam veme do parady

Reagovat
smazaný uživatel

ten se moc nepovedl..

Reagovat
smazaný uživatel

to nebyl vtip, ale fakt

Reagovat
smazaný uživatel

To vieš, že hej...

Reagovat
fantomas

Jo tak dokonce "fakt" to byl. Hmmm...tak kdy se to stane, šéfe?

Reagovat
smazaný uživatel

to je teda obrat,nejdriv skoro jisty prestup do Barcelony a ted tohle

Reagovat
smazaný uživatel

a nakonec skončí v Corinthians a řekne, že je velice rád, že se do Brazílie vrátil zrovna do klubu Cruzeiro

Reagovat
Bakary3

200. pro Robinha a jeho formu ještě v Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Emmanuel Adebayor could feature in Wednesday night’s Carling Cup semi final second leg after returning to City.

Reagovat
smazaný uživatel

Proti anglickým druholigistům se mu docela dařilo. Nový Adauto.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele