Reprezentanti předvedli své maximum, na Španěly to nestačilo
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rosického těšilo, že národní mužstvo nedalo kůži lacino
26.03.2011, 17:31
Čech si v Granadě zavzpomínal na palbu Ghaňanů na MS
26.03.2011, 13:39
Španělé litovali, že si utkání s Čechy zbytečně zkomplikovali
26.03.2011, 10:48
Španělský tisk vychvaluje střelce Villu
26.03.2011, 09:48
Smutek reprezentantů mírnil pocit, že favorita donutili k maximu
26.03.2011, 08:17
Češi ve Španělsku nadějné vedení neudrželi a prohráli 1:2
25.03.2011, 23:52
Komentáře (78)
Přidat komentářRezka mel stridat po prvnim golu spanelu. Nedavam mu to za vinu, ale uz to nebylo ten Rezek prvniho polocasu. Mel tam jit Necid nebo treba Lafata abychom nehral az tak defenzivne ikdyz proti spanelum se to lehce rika...) Jinak vsichni pekny vykon. Nikdo opravdu nezklamal.
Ten Rosický je hodně z formy. Ten možná zklamal spoustu lidí. Není to to, co to bývalo.
5:0 nula sme nedostali jak tady valili všichni.....a naše Repre není tak špatná když zabere znechutil mě výkon Baroša kterej byl línej běhat zlatej Necid. A Rezek u něj si myslím že on prostě do základu Repre nepatří
vždyť Baroš hrál dobře..měl to těžký bejt tam sám proti 4 protože ho moc nedoplnovali,ale mě se jeho výkon líbil
Takovy keci si strc s prominutim do pr***. Kdo rozumi alespon trochu fotbalu, tak na Barose nemuze nadavat. V prvnim polocase se dral do vseho, tak tu nevypravej blaboly a prestan se ovlicnovat novinama a ostatnima lidma.
A jestli se ti zda malo to, ze dokazal kolikrat udrzet balon mezi 4 hracema Spanelu, tak uz nevim co bys chtel. Nebyl doplnovanej, takze to tim kolikrat skoncilo. Ale Baros hral dobre.
asi jsem se teda díval na jinej zápas....
chtěl byh vidět tebe, jak bys držel balon proti španělské obraně
velka skoda, hlavne body s Litvou budou schazet... Kdo btw. hral naposledy herne vyrovnany a utocny zapas se Spanely? Nizozemci ve finale MS?
My ale nehráli se Španěly žádný útočný fotbal. Ale ano, Nizozemci - pokud nepočítáš přáteláky.
Asi to nemyslel tak,že jsme s nima hráli útočnej fotbal,jen to nevhodně skloubil
třeba v únoru Kolumbie
Jedno ti řeknu - My ne
Portugalci? ale to nebylo vyrovnane, pravda..
Nevím jestli maximum. Hned po získání míče si ani nepříhrát a hned ho zase odevzdat mi nepříjde jako maximum
branit dovede skoro kazdej tym horsi bude, az budeme muset vyhrat a hrat fotbal
Uvidíš proti Lichtenštejnsko kdy budeme pro ně Španělé my
tak neporazit tyhle to uz by bylo fakt moc... spis jsem myslel skotsko a litvu, proti kterym jsme hrali slusnou tuzku
no proti Skotsku jsme meli aspon vic ze hry ......celej zapas byl vlastne cekani az to tam spadne.....no ale ta impotence byla neomluvitelna
Ukázali, že tak špatný mančaft nemáme...určitě né takový jak si většina fanoušků myslí. Bohužel naší největší a zásadní slabinou je trenér..bohužel
Zrovna za včerejší zápas bych Bílka spíše pochválil, taktika byla zvolená dobře. Jen tam poslal jako zatím vždy špatnou sestavu. Včera to byl třeba Pudil, Rezek a osamocenej Baroš na hrotu.
špatně zvolená sestava je chyba trenéra
Samozřejmě, ale taktikou příjemně překvapil.
Já nechápu proč každý trenér musí mít svoje debilní manýry Rada si tam vezme Slepičku, tady ten ocas zase Rezka...
Tak mně přijde, že po jednom solidním zápase zas všichni ztratíme soudnost. Bílek (ikdyž ten soudnost nikdy neměl) řekl že prej si naši prohrát nezasloužili - ruku na srdce, ta Plašilova střela byla nádherná, ale copak Španělé neměli tak 5 tutovek? To že povětšinou trefovali střed branky z bezprostřední blízkosti (tím vůbec nesnižuju výkon Čecha), je jiná kapitola, ale na šance to bylo tak 3:0, Plašilova skrytá střela z dálky není žádná tutovka...
Brečet že Rezek udělal zbytečnej faul mně přijde taky mimo mísu - vyplynulo to ze situace, když nás motali z 90ti minut cca 80, tak je samozřejmě otázka času než se nějaký chyby nakupí.
Kdyby Baroš půlku odběhal a na druhou půlku šel běhat Necid/Kozák, tak to má větší přínos než občasný výklusy Baroše po celej zápas.
Defenzivní činnost obecně relativně dobrá, ale proboha jak může Hubníka opakovaně přeskočit o hlavu menší Villa?
Píčus Rezek.Co tam ten tydýt dělá?To tam měl být Petržela místo něj radši
je to škoda, velká škoda, včerá jsme měli alespoň na remizu
nemeli sme na ni ale mohli jsme ji ukopat.....posle me Bilek hlavne prokaucoval stridani ...ale muj nazor
jj, máš pravdu, ale když jsme u toho bílka, tak názor na bílka jako trenera nezměním...
to jako myslíš vážně??
Maximum a na kontě jedna střela.. Mohli prohrát klidně 6:1
a co si cekal Choťo jako? proti momentalne nejlepsi reprezentaci na Svete ? co to je za kecy tohle proboha je jasny ze sou uplne nekde jinde nez my....
a prohráli 2:1 a o tom to celý je
Hráli špatně.
Je to nesmirna skoda ze nevezeme bod ale ruku na srdce za jednu strelu jsme si ho nezaslouzili
kazdopadne spanele jsou vykonostne uplne jinde nez my.
Mna vykon Ceska vcera prijemne prekvapil. Spanielska repre sice nie je Barcelona (ako mnohi mylne dedukuju), ale i tak je spanielsky reprezentacny team TOP.
Druhy polcas nemali Spanieli vylozenu sancu .... nuz skoda. Inak Baros vyborny vykon.
mohli jsme mit zlatej bod,ale co udela ten picus Rezek nechapu proc ho dali do zakladu v takhle velkem zapase
Nehral špatně. Tuhle situaci prostě pojebal. V zápalu kdy kolem tebe běží v 16ce Iniesta holt každý nezachová chladnou hlavu,ale souhlasím že tam měl být někdo jiný.
Já si prostě myslím že je zbytečné vůbec povolávat hráče, jenž už není perspektivní (30 let skoro) a přitom je to maximálně lehký nadprůměr naší ligy... Kdyby na tom podhrotu hrál radši ten Kozák
Rezek hrál pravý křídlo a ne podhrot Jedninej v nominaci kterej by to mohl ještě hrát je Kadlec,Bílkovo chyba nechápu proč nevzal Petrželu,kterej je i v Plzni lepší než Rezek.
Zlatá éra je dávno pryč,s tím se musíme smířit. Pokud ale budou hrát bojovně a nepojebou každou druhou přihrávku na 5 metrů tak bysme ve zbývajících 4 zápasech mohli vyválčit 9 bodů a vstupenku do baráže kde už to bude vůle boží. Nikdy jsem na českou repre neplival a nezačnu ani teď když je u dna. Češi do toho!
Na druhou stranu tam podle mě potenciál je. Čech,Hubschman,Plašil,Baroš i Rosa nejsou špatní hráči. Jenom jim to musí začít šlapat a nemusí být tak zle.
Aji kdyby sme vyhráli ted tak 1. nikdy nebudem tak o co de. Rači vyhrát zápasy s Lichtenštejnskem Litvou a Skotskem
asi tak
Ale to neni jenom proti španělům..a proti špnělům hrajou všichni se zataženou obranou a jenom brání a většinou to tak dopadá že prohrajou tajty týmy jenom o gól ..jak asi proti nim hrála Litva a Skotsko ..
Tak co, kde jste? Vy co jste řikal 5,6,7:0.
Hoši, Rezek tam byl proto, že je to brejkovej hráč, rychlej, nebojí se jeden na jednoho... a ta penalta - tu bych mu za vinu tak moc nedával, nesestřelil ho, prostě jak klouzal, tak ho tím zajel. a je jasný, že nemá tak vysokou kvalitu, hraje jen českou ligu, ale koho tam jinýho brejkovýho dát? i kdyz Hlouška tam místo něj mohl dát dřív, fyzicky už Rezek odcházel... Jinak pro všechny, komu se nelíbil včera výkon repre - děte se bodnout myslím si, že každej odevzdal max a proti nejlepší repre světa uhrát 2:1, i když sme měli kliku (poměr střel), stejnak výkon hodný obdivu
Co to meleš? Petržela či Kušnír jsou minimálně stejně rychlí a technicky minimálně 2x lepší, stejně tak mají daleko větší šanci někoho obejít, Rezek tam celej zápas běhal jak zplašenej, ale bylo na něm strašně vidět jak je nervózní a tak buď fauloval nebo odevzdával balóny...
Rezek mel byt vystridany a mel jit za nej nekdo cerstvy ale ta penalta pramenila z toho ze nas
mleli cely zapas vzdyt to bylo na kinedril takovy kolotoc
přesně tak, měl sem pořád hodně rychlej puls to by byl skoro zázrak, kdyby sme to fakt ubojovali... ale takovej tlak, to se nedá ...
jo po bitve je kazdy general,ale Rezek proste nemel hrat.hlavne se melo driv stridat
Petr Čech
zase bych viděl čechy rád na nějákém velké turnaji
Divejte, jak překřtili toho Plzeňskýho Ronalda na goal.com :D:D:D: http://www.goal.com/en-gb/match/56790/spain-vs-czech-republic/player-ratings
Mitja Rešek
klikni si ještě na naší sestavu a pak tam uvidíš v sestavě Rešek a Rezek (Rešek podle goal.com má 20 let a je to Slovinec hrající za nás a v MK Mariboru)
I při té penaltové smůle jsme prostě na Španělsko neměli. Naši si ale zaslouží za předvedený výkon uznání, teď jen z toho čerpat do budoucna!!! A P. Čech opět potvrdil svoji extratřídu.
Musím uznat že česká reprezentace předvedla proti Barceloně o hodně míň trapnej výkon jak Arsenál.
Uz nekdy kolem 60. minuty tam mel poslat Kusnira misto Rezka
Taky si myslim ze nas cekaji lepsi casy CECH
Kvalitní výkon, až jsem čuměl. Ve druhém poločase nás sice Španělsko mlelo, ale pořád naše hra byla dost kompaktní, přesto je tady jeden hráč, který čněl nade všechny - PETR ČECH, který doufám zavřel všem pochybovačům hubu, protože to, co vychytal, bylo neuvěřitelné.
Jinak samozřejmě zbrklost Rezka zapříčinila penaltu, ale bohužel si myslím, že by tam Španělé ten druhý gól nějak dotlačili i bez ní. Hlavně se soustředit na další zápasy.
Všichni děláte jako kdyby jsme po skvělém výkonu smolně prohráli finále MS. Každý kdo fotbalu alespoň trochu rozumí, musel před zápasem vědět že šance na úspěch tam je a určitě ne tak malá jak nám to tady předhazovali média. Bohužel základní předpoklad úspěchu je v takovým zápase dobrá taktika, na kterou je potřeba dobrýho trenéra a to je to co nemáme. Prostě jak může dát na nejdůležitější zápas roku hráče, kterej ani v lize už nezáří to nepochopím, každopádně sobě a vlastně nám všem tím prohrál zápas. Ale abych nenadával jen na deBílka, tak je ostuda že jsme si nevypracovali více šancí a nedrželi častěji míč, hráči jako Rosický, Plašil nebo Hubshman by toho měli být schopní...
já řval góóóól já totiž všem už týden dopředu tvrdil, že dáme gól a nikdo mi nevěřil
já jo
Baroš mi strašně připomínal Gyana s tím rozdílem, že si pro míč nechodil doprostřed vlastní poloviny
Teď jsem se dočetl, že pan Vízek tipoval, že Španělé vyhrají o dvě a více branek a že by vypsal kurz 1:40. Opět nezklamal, respekt
Tenhle člověk u mě skončil
Ještě že máme PETRA ČECHA díky !!!
S Rezkem to Bílek posral, ten neměl co dělat na placu. Jinak ale s výsledkem i se zápasem jako takovým jsem spokojenej celkem. Prohra o gol je ok.
Baroš ukázal ,že ještě v repre neřekl poslední slovo pro něj škoda ,že tam byl sám.Rezek nezahrál dobře v první půli strácel hrozně míčů + penalta v druhý půli Od Rezka spíš podprůměrný zápas.Jinak pochvala konečně dobrý výkon.
26 lidí nemá koule
HOŠI DĚKUJEM !!!! Děkujeme aspoň za to že sme do posledních minut doufali
gratulujem bratom za rieku moravu ku kvalitnemu vykonu
Škoda, chlapi. Zodpovědný výkon až na tu nezodpovědnou jedenáctku, chyby jako při 1. brance se stávají...
Dobrý no, hlavně se těším na těch 1000 článků co teď přijdou o tom, jak jsme sahali po bodu a hráli bezva fotbal. Měli bychom být ticho a soustředit se na další zápasy, včerejšek ukázal, že na to máme.
jaké maximum proboha ?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele