Reprezentanti podle Vrby do vyloučení hráli nejlépe pod jeho vedením
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
S takovými výkony můžeme na ME něco uhrát, míní stoper Kadlec
14.10.2015, 18:15
Kadeřábek se bál kolotoče, gólem však nasměroval tým za výhrou
14.10.2015, 15:46
Pelta byl z kvalifikace nadšený, teď ho čeká Platiniho aféra
14.10.2015, 14:48
Hráli jsme opravdu výborně, chválil spoluhráče kapitán Čech
14.10.2015, 09:56
Češi i v oslabení porazili Nizozemsko a vyhráli skupinu A
13.10.2015, 22:40
Komentáře (202)
Přidat komentářsamochvala smrdi.. ma jediny stesti, ze podobnym zatazenym stylem budem moct hrat ve vsech zapasech na EURU.. i proti Slovakum
Paradoxně teď naše skupina zpětně vypadá jako absolutně nejsilnější a nejtěžší ze všech, když z jako jediné z ní postupují tři týmy přímo, a to ještě fotbalový gigant Holandsko skončilo před branami Eura...
ne silnější, než jak vypadala na začátku
Právěže diametrálně. Na začátku by každý tipoval tulipány jako jasného vítěze s tím, že ho doprovodí Turci nebo my.
ale to nikdo netusil v jakych srackach holandsko bude. ten tym je neuveritelne slaby
no právě.
o ty rozložený tulipány je ta skupina snad lehčí ně?
Hráli dobře? Co Procházka zavinil dva góly, ten nemá v repre ani v lize co dělat.
...ani v lize, ani ve vesmíru.
I tu penaltu, co neodpískali udělal.......
asi je potřeba ho prodat, což by paradoxně bylo pravděpodobnější kdyby se v repre nedostal na hřiště. to je několikátý zápas po sobě co nestíhá, a nejen v repre, a stejně ho tam pošle místo Kalase.
Hrali vyborne i po vylouceni.. Pak uz logicky zaclo dochazet.. Klobouk dolu, radost pohledet..
Možná mě opravíte, ale chápu, že když Suchý dostal redku, tak mu podle mě reálně hrozí tak min. 2 zápasy stop, tak na EURU klidně nemusí do 2 zápasů ve skupině zasáhnout? Kolikati členné skupiny vůbec teď budou?
dostane asi jeden zapas stop a skupiny jsou po ctyrech
Dík za info....no já právě za to stejné dostal 3 stop, tak jsem si řikal, kdyby dostal jak já, tak by ho mohla minout i nominace klidně. Ale snad budou mírní.
A ty jsi co? Mládežnický reprezentant?
Ve fife
ne hraju normálne druhou třidu....neřikam, že jsou trest y v kvaldě na euro stejny jako nekde v okresu :D jen mě napadla ta myšlenka, jestli dostane třeba tři dost, že to je pěkně blbý...tot vše....
*tři stop
jestli my tam vyhrali poprve po 51 letech , co teprve Island ....ten tam musel vyhrát poprvé od dosažení autonomie
Dokonce poprvé od první erupce sopky Eyjafjallajökull.
Vy jste fakt jak čurá**. Místo toho, abysme tady slavili, že jedem na Euro, tak zase jen hejt. Včera to bylo fakt pěkný (až na pár vyjímek).
Takže Češi! Buďte trochu patrioti tsi vole...
seš překvapenej ? Stačí se podívat jak si vážíme Čecha...to umíme snad jen my..
Jo to už radši ani neřeším.
já si ho vážím pro jméno českýho fotbalu ve světě i tu značku Czech.....ale pro repre se prostě nepřetrhl stejně jako Ronaldo pro tu portugalskou a to mi nikdo nevymluví
Ronaldo se nepřetrhl pro repre?
naposled v roce 2004
Kurde to je fakt, ten měl vybíhat až před velké vápno soupeře na střely z voleje, aby projevil více snahy
bože
Nechyběla tradiční Čechova minela, ale naštěstí ji Nizozemci nepotrestali. Ukázalo se však, že bez tragických sparťanů to českému týmu šlape.
Ty jseš fakt hovado.
no to teda byla minela jak vrata to bude hit youtube....
Slavia a plzen, ještě baník a máš to kompletní ty joudo. Bez tragických sparťanů, by tam nebyla půlka sestavy, navíc tvůj úžasný plzenak zavinil dva góly, takže tak
to je vůl velebnosti.....
Je vidět, že když do toho hráči dají všechno, dokážeme hrát vyrovnanou partii téměř s kýmkoliv, ba i soupeře přehrávat.
První půle byla skvělá, po úvodní šanci Nizozemců jsme přebrali iniciativu a po našem prvním (krásném) gólu jsme si s nimi doslova jen pohrávali. Nebýt vyloučení Suchého, byl by to ještě hezčí zápas, ale musím uznat že i v deseti jsme nebyli horším týmem a srdnatě jsme bojovali.
Pokud bude dávat i nadále šance Skalákovi, Pavelkovi, Šuralovi a podobným hráčům, rozhodně to nebude marné. I Jarda Plašil se mi včera líbil, v repre se mu po dlouhé době povedl zápas bez výraznější chyby, hlavně v první půli se opravdu snažil.
Zasloužená výhra, klobouk dolů a doufám že podobné výkony můžeme čekat i na EURU. Pokud budeme hrát tak, jako včera večer, můžeme směle pomýšlet i na velmi dobré umístění.
Obávám se, ze málokdo na euru bude hrát tak mizerně jako tulipani.. byli statický, odevzdání a bez nápadu a chutí hrát
Jasně, klasika, Vyhrajeme a svede se to na špatnou hru soupeře, nikoliv na to, že i my jsme hráli výborně.
Hrali jsme suprove, ale to s tou mizernou hrou plati taky...jinak gratulace hracum i managementu, zaslouzime si to...! Ale i tak jsou holandani celou kvaldu v kopru
Myslim mizernou hrou holandanu :)
Samozřejmě že nehráli dobře, ale především my hráli fakt výborně.
Ste dobrí, gratulujem
Opravdu dobrý výkon a fotbal od našich po delším čase. Z holandské základní jedenáctky z MS byli včera v základu jen Blind a Sneijder. Huntelaar a Depay tam většinou jen střídali. I když ani tam se mi fotbalově moc nelíbili, nejlepší tam byl Robben a taktika van Gaala.....
Dve veci se mi nelibi, nase obrana a je jedno kdo tam nastoupi.. Prochy, Suchy i Kalec na to nemaji a Sivok nehraje..
A druha vec, ktera se mi nelibi, je to, ze nemame nejakej jasnej zaklad.. Fakt nevim kdo to ma jisty? Cech? Ok. Kaderabek? Ok. Limba? Ok.Darida? Ok. Ale dal uz nikdo.. Bohuzel jeste Dockal asi..
máme tak brutální výkyvy u hráčů, že letos je to o lize převážně a 10let se sestava repre nehejbala, furt se hrálo s Barošem a lidi nadávali......teď se to zas hejbe moc a lidi znovu nadávaj. Tady se nezavděčíš.
tak možná by to chtělo najít něco mezi, ta fluktuace hráčů je fakt dost velká
Doufám že si Vrba uvědomí že darida v žádným případě na základ nemá
tak to si fakt neuvedomi. stejny to bude s Prochazkou a Kolarem, ty proste budou hrat
tak když do toho počítáš i zraněný hráče, tak sestavu má jistou + Rosa, Sivok a nebál bych se ani Plašila, kterej hraje prostě hodně slušně a včera mu ta pozice dost sedla. Navíc doufám, že přes přáteláky bude mít jistotu Necka
Včera byla suprově postavená taktika na ten nizozemský styl. Holanďani byli sice slaboučcí a hodně nedůslední, ale to vítězství nesnižuje, pořád tam mají jména. Ale teda Procházka totálně vyhořel, v těch přátelácích by měl zkoušet Kalase, protože tohle už fakt ne.
Klobouk dolu, super výkon.
Škoda Suchýho, fauloval zbytečně, nechat se vylejt za stavu 0:2 ...
Ale zvláštní, že nikdo neřeší, kde byl Kadlec, stejně tak při golu Persieho a při jakymkoliv souboji, on hrál levýho stopera a v těch místech prostě nebyl, jenže on si o sobě myslí, že je Beckenbauer.
Procházka škoda slov, to je lajdáckej pomalej tragéd.
Gebre super, ze začátku měl problémy, ono taky najednou hrát na jiný straně... , ale pak v pohodě, umí dobře použít tělo, odstavit si hráče, je rychlej... pro mě mnohem lepší varianta než Limberský, kterej poslední dobou hořel jak papír a El Ghazzi by ho zničil.
Pavelka - Darida, ta dvojka je super, strašně moc toho oběhaj a kolik vyhrajou soubojů a odeberou míčů, neskutečný.
Skalák, Šural výborný, když bude zdravej Rosa, napravo Dočkal a oni se poperou o levý křídlo, doufám, že Krejčímu odzvonilo...
A díkybohu za Necida, že se rozehrál, konečně jsme nehráli oslabený o Lafatu, Necid vyhrával souboje, podržel míč, rozehrával, parádní pohyb... A Škoda pak zafungoval jako dobrej žolík.
Jen doufám, že se rozehrajou a ozkoušej Kalas (na stoperu je po Sivokovi a Suchým, kterej je vykartovanej aspoň pro první zápas ME, velká díra) a do útoku Kadlec nebo Vydra, aspoň jeden z nich spolu s Necidem a Škodou, to by bylo super.
Přesně tak, bez Krejčího a Lafaty je ten tým mnohem kompaktnější a silnější. Ti dva v repre nemají co pohledávat.
on i dočkal nezapadá do vrbova stylu rychlých křídel... on si tam šolíchá furt to svoje a celou hru zpomaluje...
Jenže Dočkal je na rozdíl od těch dvou v repre platným hráčem. Sice není z nejrychlejších, ale vynahrazuje to dobrou kopací technikou a přehledem ve hře.
na druhou stranu jej Skalák v tomto všem dokonale nahradil a ještě přidal dravost a rychlost
No jo, ale na druhou stranu je fakt suprově produktivní a umí vystřelit z dálky.
to mu neberu
Jenže má za sebou Kadeřábka, kterej to tak nějak vykompenzuje... A má výbornej centr a střelu, je hodně produktivní, takže ten přínos je třeba i oproti rychlejším a dravějším hráčům větší...
v podstatě ve všem souhlas až na Dočkala, klidně bych nechal Šurala nalevo a Skaláka dal napravo, Dočkal by hrál střed, když nebude k dispozici Rosa, což je většina času a samozřejmě může i na kraj z taktickejch důvodů, převážně kvuli centrům
To určitě jo, ale když Rosa bude, v základu být musí... A Dočkal vzhledem k tomu, že se pod postupem hodně podepsal, asi taky, navíc se mi zdá, že s Rosou hraje mnohem líp.
Ten Rosa je otazník, no
Souhlasim, dobré shrnutí našich silných a slabých stránek.
S Rosou bych do základu raději vůbec nepočítal, svoje už si v reprezentaci oddřel a nemůžeme stavět sestavu podle hráče, který 80 % času nehraje kvůli zranění... bohužel. Takže středová pětka Pavelka, Darida, Dočkal, Skalák, Šural mi přijde supr, pracovitý a přitom technický typy a všichni si spolu herně rozumí. Na hrotu Necid, Škoda, nebo kdokoliv podle aktuální formy.
Největší otazník je tedy jednoznačně stoperská dvojice, tam musí Vrba něco vymyslet... Ale tak do Eura je ještě čas, třeba někdo vystřelí s formou nahoru a bude to jasný.
Možná by bylo zajímavý i Dočkala trochu naučit bránit a zkusit : Dočkal, Pavelka - Skalák, Darida, Šural ....... Dočkal by se z tý zadní pozice dostával hodně ke střele a nebyl by problém si kousek cuknout k lajně na centr, asi by i líp rozehrával než Darida... , Darida by na tý ofenzivnější pozici zas nebyl tak statickej jako Dočkal a se svou pracovní morálkou by i hodně pomáhal dozadu..
Myslím si, že by to mohlo fungovat, jen vysvětlit Dočkalovi, co se po něm chce, on je chytrej fotbalista, takže myslím, že by to nemusel být problém.
Nebo Dočkal, Pavelka, Darida - Skalák, Šural
Pavelka, Darida - Dočkal, Skalák (Šural), Šural (Skalák) s tím, že ten prostřední hraje spíš podhrot než tvůrce hry...
paráda.. A souhlas s Gebrem a jeho hrou tělem. To sem zíral jak si naleze před borca a ustojí ho na zádech..
A za včerejší výkon Skalák + Šural klidně v základu místo Dočkala s Krejčím.
Naopak, Limberský by ho vymazal, poslední zápasy hrál výborně a on když zapne alespoň z 50% tak už je náš nejlepší levej obránce.
Pavelka - Darida by měl být základ + před nimi jeden z dvojice Rosa/Plašil. To je podle mě ideální střed a dovolím si říct, že s tímto, můžeme konkurovat téměř všem.
Poslední zápasy v Plzni hrál výborně, bych podotknul. V posledních startech v reprezentaci byl tragický.
to byl, nikdo netvrdí ani opak, ale jakmile on zabere, tak nemá konkurenci, je to jen o jeho hlavě... bohužel, ale pokud bude mít formu, tak to může být klidně klíčový hráč.
Limberský vyjma posledních 2 zápasů za Plzeň a 1 zápasu za repre by nevymazal půl roku nikoho.. Absolutně nevýrazný, nestíhající dozadu, nepodporující útok.. Gebre mu včera nastavil laťku sakra vysoko a je to dobře.
Čech, Vaclík, Koubek, Bičík
Gebre, Rajtoral, Kadeřábek
Kalas, Brabec, Kadlec, Sivok, Suchý, Baránek
Novák, Limberský, Hloušek
Darida, Plašil, Pospíšil
Vaněk, Hořava, Pavelka
Skalák, Šural, Kopic
Dočkal, Kolář, Čermák
Frýdek, Pudil, Zeman
Škoda, Necid, Kadlec, Vydra, Černý
Nikdo jinej, se do nominace snad již v průběhu jara ani nepodívá ( Lafata, Krejčí, Procházka, Petržela, Holek ) - tohle bude pekelně vyrovnaný boj o nominaci. Plus je šance pro ty, cose vrací po zranění
(Kozák, Rosický, Pilař, Mazuch, Vácha)
To si piš, že se tam podívá Procházka, Lafata, Krejčí i Petržela. Holek asi ne. Jinak Hloušek nehraje, toho asi nenasadí. Bičík je zbytečný, Koubek jev lepší a jako trojka není potřeba veterán. Jinak šance je tak pro Kozáka, Mazucha a Váchu, Pilař a Rosický to mají prakticky jisté, pokud budou zdraví. Však po Turecku je Vrba vzýval.
Rosický, Petržela, Pilař musí jet...zbytek si to musí zasloužit
Petržela? jenom pokud by mu zázrakem vydržela forma, která ale stejně stačí na ligu a slabší mezinárodní konfrontaci. Na jeho místo je plno lepších hráčů a on kromě rychlosti(na český poměry) nemá co nabídnout. To i ten kritizovaný Dočkal umí kopnout do míče
plno lepších hráčů? neřekl bych ač je Petržela kritizovanej a má výkyvy formy, furt je to asi naše nejlepší čistokrevný pravý křídlo a jestli udrží současnou formu, tak si na Euro zaslouží jet
proto jsem psal pokud mu vydrží forma, ale i tak to podle mě stačí jenom na ligu, protože v mezinárodních zápasech se jeho jediná přednsot snadno eliminuje. Podle mě Skalák jasně ukázal že je lepší volba a i Dočkal bude platnější. Takže podle mě je až třetí volba ( a to nepočítam Pilaře případně ještě další hráče) a je mu 32. Pomohl to vykopat a asi to dostane za odměnu ale nevim jestli by nebylo lepší vzít někoho perspektivního aby načerpal zkušenosti
Já vím, že se tam podívaj a je to hnus . Nejsem si jistý, jestli jsou schopni něco nabídnout i při formě.
U Hlouška sázím na to, že by mohl dostat šanci v klubu a je pozičně flexibilní - je to širší kárd, ve směs jeden z těch tří hráčů nemusí jezdit vůbec.
A je otázka v jaké formě se ty zranění hráči vrátí.
to si klidně vsaď na to že všichni co nechceš aby byli v repre tam budou a většina asi i na euru. jednak si oni tou kvalifikací prošli a taky jsou to hráči plzně a sparty.
Kozák s Mazuchem by se fakt hodili, kdyby se stihli rozehrát, ale pochybuju, že jim Vrba dá šanci, hlavně Mazuchovi.
Vrba i dal Mazuchovi minimální prostor i když byl v top formě. Ten je bez šance.
Právě..
pres Prochazku a Holka nema sanci
pro Kozáka ani moc prostor nevidim, Necid a Škoda jsou celkem podobný hráči, respektive 2 vysoký utočníci stačej, spíš by to chtělo aby se vzchopil Vydra
Čech, Vaclík, Bičík
Kadlec, Kadeřábek, Sivok, Limberský, Gebre , Suchý, Kalas
Rosický, Pilař, Darida, Plašil, Skalák, Šural, Pavelka, Dočkal, Kolář, Frýdek
Necid, Škoda, Vydra
takto bych to nejradši viděl já na tom euru... ale taky musí záležet na formě... třebas co potkalo letos takového Krejčího tak když to někoho potká tak aat nejede.... + když se ěnkdo ukáže zase ve skvělé formě tak by tam místo někoho být mohl... ( Brabec, Hubschman, Lafata atd.. )
Vydra musí nejdřív přestoupit.
je na hostovačce
no mně se včerejší naše obrana zdála fakt super, vždycky jsem trnul, když míč letěl do vápna, jestli to naši hráči nezahrajou alá Vácha style, ale skutečně bez chyby, míč se od nás odrážel do pryč. Dva goly jsme dostali, ale čert to vem, to se stane, kor když hrajeme v 10.
vrba
Darida ten hráč je čím dál horší, vůbec mě tam nepasuje, jinak solidní výkon
tak v Německu mezi přistěhovalcema mu kleslo seběvědomí asi jako místním náckům,kdyby přišli uprchlíci a sebrali jim práci skladníků, proto ty protesty a nenávist. Jen strach z vlastní neschopnosti, nic víc
ono uběhat černoušky, asiaty a další národy není tak lehké jako české buřtíky a knedlíky typu Limberský
Hele, to se mi nějak nezdá - vždyť Češi Zátopek nebo Kratochvílová patří mezi nejlepší běžce historie.
se podivej kolik cernochu v ty dobe behalo na vrcholny urovni.. a Kratochvilova sypala, to je snad vsem jasny
Právě, že ona prej ne... Její tréninkový dávky prej byly až nelidský...
Moc to nechápu, v Herthě nehraje vůbec blbě, ale v repre není ani poloviční.
Nehraje v Herthě úplně jinej post?
Hraje tam mnohem víc dopředu, takže je možné, že to tím bude. Ostatně už jsem to tu kdysi psal, že bychom ho měli mnohem víc využívat dopředu, že jestli má nějakou sílu, tak je to tam. Na druhou stranu, dříve v Plzni hrával to samé, co teď v repre a hrál to dobře, proto ten údiv.
Pavelka - Hořava
Skalák - Darida - Šural
To by byl kolotoč
ale bohužel se Darida čas od času ukopne, dá gól a to asi vrbovi stačí
má strašlivě moc jednoduchých chyb a hrozně to kazí jeho neskutečnou poziční a běhačskou práci..
to si dáláš prdel, ukaž mi hráče, který se víc nabízí do jakýkoliv kombinace a nabíhá na jakoukoliv přihrávku. Navíc podívej se, jak je dynamickej a lítá dopředu a dozadu.
Samozřejmě občas něco pokazí, ale nikdy nepřijdou chyby v prostřed hřiště, když má za sebou jen stopery. Vždcky má za sebou Pavelku. Ono když se snažíš o finální přihrávky, tak ta úspěšnost nebude taková, jak když jsi jen posouvač balonů
na tom jeho postu potrebujem hrace, kterej nezkazi kazdou druhou prihravku
včera měl stejnou úspěšnost jako Pavelka a Plašil, takže nevím co třepeš
vcera jsem to sledoval jenom jendim okem.. hodnotim to v ramci cely kvalifikace
OK, trochu víc to rozeberu.
Co se týče běhavosti, tak jednoznačně nejběhavejší hráč. Nejvíce se nabízí a vytváří a zároveň lepí dost prostoru.
Co se týče přihrávek, tak jeho úspěšnost patří mezi 3 nejlepší hráče a to tam máš stopery a Pavelku, kteří si nahrávají vzadu, on to má podstatně složitější, přesto jeho úspěšnost je kolem 85%.
Většinu zápasů, má největší počet přihrávek.
Hra hlavou na středáka je dost slušná a nebojí se chodit do soubojů.
Hraje dost čistě a i tak, dělá dost taktických faulů, ale bez karty.
Z jeho pozice dokáže ohrozit bránu a střely má slušný.
Nechápu, co pořád proti němu máte. Nepamatuju si, že by po jeho chybě padl nějaký gol, jako třeba u Váchy. Přiznávám, že ze začátku kvaldy měl 1-2 špatný zápasy, ale od tý doby co je v Hertě, tak se mu dost daří.
Darida se snaží o finální přihrávky? jediný co udělá když dostane míč, tak je že se zastaví, otoči dozadu a nahraje na obránce. Když se snaží rozehrát tak to vždycky zmrví. Například když tam měl nadějnej brejk ze škodou a úplně nesmyslně přišel o balon. No a dozadu moc dobrej taky nebyl několikrát tam za něj musel hasit pavelka, když si nedržel svůj prostor. Vrchol všeho byl když na konci zápasu dostal balon a on měl čas ho podržet, nebo se pokusit rozehrat do křidel, tak ho napálí do autu
a kdo to tam často posílá na křídla a nebo středem dopředu? Pavelka? Ten ne, obránci? Ty taky ne... fakt nejdřív přemejšlej, než něco napíšeš... Pavelka, že hasil za něj ty už fakt nevíš, jak na něj plivnout
viděl jsi ten zápas? já třeba nechápu jak každej nadává na Plašila, a dělá se z něj totální amatér. A včera předvedl několikanásobně lepší výkon než Darida. Nechápu co na daridovi někteří vidí.
vždyť podali oba hodně slušněj výkon, kdokoliv z těchto dvou podal lepší výkon jak kterejkoliv holandan
škoda že s hráči, které Vrba zrovna nemusí. Až nastoupí jeho oblíbení Procházkové, Limberští, Kolářové... bude to zas ta klasická bída.
doufám v opak..
Za mě výborný výkon s pár chybama jak u hráčů, tak trenéra, ale jinak paráda. Vyhraná skupina, koukatelný fotbal, obrana trochu tápající, ale na to mají ještě hromadu času zapracovat. Nicméně já se vždycky raději kouknu na gólovou zběsilost než na taktickou prudu. Vrba je možná trochu chuj, ale fotbal umí
Tak jen doufám, že Vrba po tomto dvojzápase konečně přestane protežovat Krejčího. Mě včera konečně přesvědčil Necid, že v současné formě má i na repre, ale nějaké alternativy na hrot jsou nutností. Teorieticky by tam mohl zaskočit Šural, ale snad se rozehraje Vydra a třeba i Kadlec.
No já bych to vůbec nepřeceňoval. Samozřejmě výkon výbornej, ale to spíše svědčí o tom jak velkou váhu ve fotbale psychika má, než o kvalitě týmu. Hrát velkej zápas, na krásným stadionu, kde nemůžete nic ztratit, to je naprosto ideální konstelace, která se na EURO nebo v dalších kvalifikacích nebude opakovat. Takže více než kolektivní výkon, nebo výsledek si cením některých individuálních a to především Necida a Skaláka, kteří jsou adepti na základ i v případě, že budou všichni ostatní zdraví.
Vyhraje se skupina, postoipí s předstihem na Euro , vyhraje se v Holandsku kde dáme 3 goly , Dokonce jsme dali i nejvíce branek z naší skupiny a pořad se tu bude blít na Vrbu a repre sakra jasně byli tam negativa jako Procházka, Lafata, Krejčí ale kluci jasně ukázali že na to mají a bojují ... + ještě Rosa, Sivok, Pilař at se dají dokopy za mě na 1 kvalifikace ...
ZA Bílka bysme měli tak 2 vyhrya 4 remízy 10 bodů skore 5:8 4. fleka Bílek by kecal kecy typu jak jsme měli těžkou skupinu a podobné sračky ... jsme rád že to tak není
Je to právě Vrba, který pořád dokola opakoval jak je tato skupina extrémně těžká.
což nelhal. Ovšem kdo mohl čekat, jak na tom Nizozemci ve skutečnosti budou. + Turci a nová islandská hvězdička. Vážně naše skupina nebyla záviděníhodná.
Bůhví, jak by Nizozemci hráli, kdyby byli v jiné skupině.
Troufám si tvrdit, že v Evropě je jen Španělsko, Německo a Francie lepší než my. S ostatními při maximálně koncentrovaném výkonu jsme schopni hrát více než vyrovnanou partii.
Portugalsko a Belgie navíc by mi ještě dělali starosti. Němcové mi strach moc nenahání, ti jsou teď taky v jakýmsi útlumu, nemůžu si pomoct.
od koho beres?
Asi jediné s čím se dá souhlasit, tak že ty tři týmy jsou opravdu favorité..
No já moc nechápu, proč se tak nadhodnocují Turci. Vrba je označil s Nizozemskem za favority skupiny což je blábol. Jinak si podle papírových předpokladů prostě vyměnili role Island a Nizozemci.
EURO 2008... málem už vyřadili Němce, dokud Schweinsteiger nedal třetího a posledního gola.... jinak věřím, že by je Turci vyřídili. Máme jim ještě co vracet z toho EURA.
no jo, ale to už je přes 7 let. Od té doby šli strašně dolů. Navíc kdyby tam tehdy Čech neudělal tu chybu, tak nepostoupí ani ze skupiny
tam se zesralo víc věcí. Jinak Turci hrají celkem nebezpečný, ale zbrklý fotbal, kdy střílí jak pominutí, ale mimo branku. V sobotu hráli prd, ale jinak kdyby nepostoupili ze základní skupiny, celkem by se mi ulevilo.
vždyt byla
když se teď koukám na ten zápas znovu.... ten Blind vážně měl dostat druhou žlutou a zdarec do sprch. Rozhodčí mu dost odpustil.
na druhou stranu výkon rozhodčího byl fantastický! Na jejich půdě tolik odvážných a správných rozhodnutí - wow..
znovu se dívám na tu "neodpískanou penaltu". Je krásně vidět, že van Persie chtěl v útoku pokračovat, ale mozek mu zapracoval mnohem pomaleji než zareagoval na faul a tak s veškerou pompézností se sesunul k zemi... což ale bylo pozdě a dost to přehrál. Takže se nedivím rozhodčímu, že penaltu nepískal.
To i Hunter, když přejel skluzem Kadlece.
no rozhodčí celkově dost chyboval, ze začátku připískával Nizozemcům, pak chyba s tou penaltou a kartou pro Blinda, kterou mohl udělit nejen jednou...
kdyby dal tomu Blindovi červeňáka, ani by k tě sporné (ne)penaltě nedošlo.... ale to je všechno kdyby kdyby, alternativní vesmíry a tak
a příště už prosím bez toho tragéda Procházky, díky!
tak prochazka mohl posrat dalsi dulezitej zapas...posledni dobou ma tedy slusnou formu
jak to bylo vubec v lete? plzen ho chtela dost prodat a kdyby neodesel Hubnik,tak uz v Plzni neni?
Ne, Procházku zachránila změna trenéra. Koubek se ho chtěl zbavit, ale Krejčí ho podržel. A ještě mu dal kapitánskou pásku
aha...ja prave cetl tenkrat,ze mel jit do turecka...
Už zase píšeš kraviny.
Hmm, do vyloučení... jenže pak jsi tam dal Procházku
Před zápasem, jsem si myslel, že Dočkal má jistou pozici. Jsem rád, že Skalák zahrál, jak zahrál. Je rychlejší, lepší 1 na 1, má lepší standartky. Pro dočkala mluví kanadský bodování, ale Skalákovi bych dal šanci, ať se ještě ukáže. Má na to Dočkala vystrnadit. Možná se začne i Dočkal víc snažit, když ví, že mu někdo šlape dost výrazně na paty a nebál bych se zkusit na tom postu i třeba takovýho Vydru
jo Vydra nebo i Kadlec by tam hrat mohli, ale ty si musej nejdriv vyresit svoje problemy v klubu
Tak Vydra už nastupuje, Kadlec by s tím určitě něco měl dělat, pořád věřím, že se do sestavy dostane.
Spíš Vydra už zas nenastupuje.. Oba by měli přestoupit.
tak on dockal muze jit na stred a napravo prave skalak...asi jak to bude pripadne ve sparte...ehm
tak on to dockal ma vic v "hlave"...da lepsi prihravku a proste to vic vidi...skalak je spis dribler a bezec
na středu ale není Dočkal tak výraznej, to tam jsou lepší jak plašil, tak rosa
Rosický na euro nepojede..
rosa urcite...ale plasil? vsak ten nevystreli,neda poradnou prihravku...tohle na rozdil od nej dockal ovlada
jo, to jsme viděli rozdíl proti turecku a holandsku...
tak ne pokazde se to vydari...ale plasil je smerem dopredu spis prumerny i na nas narodak
To zas bude průser, uplně to vidim, jak jim za něj dáme Čermáka + 10 mega a on se ve Spartě nechytne
taky cekam neco podobnyho a spis bude hrat vlevo.. Krejciho snad nekam udame
výměna za Skaláka + 10 mega?
je to malo ?
nalevo Frydek...
jj ale v obrane
tam by ho byla docela skoda
to snad nee...cermak je dlouhodoba nahrada za matejku ne?
pro nas jo, ale co na to Otava?
pravda...tahle promenna je takova nejista
Mě přijde víc ofenzivní.
no tak Matejovsky je taky pouzitelnej jenom dopredu. ma kvalitni prihravku, ale to je vsechno. Cermak sice nema tolik kvalitni finalni prihravku (ikdyz ji ma taky velice dobrou), ale v ostatnich ofenzivnich cinnostech nad Marou jasne kraluje
presne tak. Neni tak desne pomalej, je tahovejsi, primocarejsi, lip strili a beha. Matejku mam rad, ale uz jsou ty slaby stranky dost videt.
popravde cermaka tak neznam...ale podle rozhovoru se s nim ve sparte pocita...
zdá se mi že občas je na tom hřišti fakt jenom kvůli tomu že dá kloudnej centr/přihrávku..některý zápasy je u všeho a někdy není vůbec vidět...ale každopádně do základu patří
Ta role outsiderů nám sedí.
Procházka je klasik.
Škoda, že se rozšířilo Euro na tolik účastníků - ve vyřazovacích bojích repre chytne Albánii a po sparťanské zpětné přihrávce pojedou domů.
Národ pitomců. Roky se brodíme ve sračkách s nekoukatelnou hrou, teď ze záludný a těžký skupiny postoupíme z prvního místa dvě kola před koncem s 9bodovým náskokem na favorita skupiny a všichni stejně budou remcat kvůli blbostem.
Tohle je přesně ten důvod, proč jsou češi považování za pesimistický protivný pitomce, kteří si nedokážou vážit byt i sebemenšího úspěchu. Neuvěřitelný.
co ti na tom pride jako neuveritelnyho? desitky let nas tady komunisti drzeli zkratka a presne tuhle mentalitu do nas pomalu, ale jiste prenaseli.. bude trvat jeste dost dlouho nez se to zmeni
Většinu náctiletých návštěvníků Eurofotbalu určitě drželi komanči zkrátka.
a vychovává je kdo?
Náctileté návštěvníky ne, ale jejich rodiče určitě ano...a od nich(nás) to mají.
Většina rozumných lidí vidí rozdíl mezi repre za Bílka a tou současnou a oceňuje to. Že se najde menšina, co pořád kafrá na všechno... Myslíš že na západě takoví lidi nejsou? Ale tak můžem to tradičně hodit na komáry.
Spousta komentů je tu pozitivních. Sem tam nějakej expert tepe Daridu nebo někoho jemu neoblíbenýho, to je tak vždycky. Pár extrémů dokonce Vrbu. Jinak je ale drtivá většina fanoušků jistě velice spokojená. Jen nemají potřebu to ventilovat v int.diskuzích, který tak bývají vždycky spíš negativní. Snad se to projeví na stadionech, třeba na tom Euru.
spokojenost tu většinou je ale proč jásat za každou cenu když jsou jasně vidět opakovaně ty samý chyby. něco uhrát na euru je slušná ale musí se udělat ještě hodně práce a musí to plně ovládat Vrba a ne že tam budou pořád hrát hráči bez formy
Nikdy to nebude dokonalý, pokud nemáš na každým postu top hráče na svý pozici a týmová chemie není na nadpřirozený úrovni. Tenhle tým jasně předčil očekávání a zbytečný hledání chyb akorát zbytečně kazí dobrej pocit z toho, co ten tým dokázal. Taky nesouhlasím s některejma detailama, ale nejsem kvůli tomu tolik negativní a nebliju kde se dá no
tak zrovna tady a dnes je asi 90% příspěvků pozitivních a řeší se individuální chyby (Procházka), faily z předchozích zápasů (Lafata, Krejčí) a řeší se náhrady na některé pozice..
A to si nějak vylučuje, že se nemůžem radovat z postupu ale zároven například zkritizovat tragickýho Procházku. Nebo máme díky pár týdnů starýmu posptupu děla.t jak je všechno fajn a že Procházka je fotbalista?
Máš dělat, že je to fajn a procházka nepochybně fotbalista je.
Výkon dobrej, Nizozemsko hodně dlouho bezzubý, až na těch posledních cca 15, 20 minut... Nizozemců ale škoda, na EURU budou chybět... Posrali si to sami, v Turecku v zápasu o vše nemůžou dostat 3:0.
Az na tragickyho prochazku dobra prace a fajn vysledek.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele