Reprezentanti a fanoušci jsou po debaklu s Ruskem v tiché válce
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Čech: Prohráli jsme bitvu, ale válku zdaleka ne
09.06.2012, 16:47
Dzagojev po výhře nad Českem varuje před zrádnou euforií
09.06.2012, 13:58
Gól mě vůbec netěší, prohlásil Pilař
09.06.2012, 12:35
Ruský tisk: Rozčísli jsme Čechy!
09.06.2012, 11:40
Rosický: Rusové trestali naše chyby, ale máme šanci na opravu
09.06.2012, 11:02
Jiráček: Po gólu Rusů jsme se zbláznili
09.06.2012, 09:27
Bílek: Porážka s Ruskem je drtivá, teď se musí ukázat charakter
09.06.2012, 09:17
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Češi na Rusy nestačili, dostali čtyřbrankový příděl
08.06.2012, 22:37
Komentáře (250)
Přidat komentářdo bílka se musí strefovat
Oni cheatuje, protoze ma asi kod na nesmrtelnost. Proto nechcipne a nechcipne
"Ale my už jsme si zvykli, že když se zápas nepovede, jsme nejhorším týmem na světě, a když se povede, všichni jsou s námi."
Vytesat do kamene, tohle je přesná diagnóza českýho fanouška...
Aj toho slovenského...
"Ale neměli by řvát na trenéra. On na hřišti přece není." pokud v tomhle zápase neudělal ani jednu trenérskou chybu tak se jdu picnout... (proč nechal hrát trápícího se Baroše tak dlouho? proč po přestávce nepřidal útočnou sílu? ....)
Takovým přístupem si ty fanoušky jedině získají
Tak ono je to těžký, když budou mlčet, bude to špatně, když řeknou jak to vidí oni, je to špatně, když řeknou cokolo, bude to špatně...
Nevím, prostě to včera nevyšlo, fanoušci by je měli podpořit a věřit, že to vyjde příště...
Já ale taky za fanouška neberu člověka, který tady napíše Bílek ven a píše to tu v podstatě už začátku jeho působení u repre bez ohledu na výsledky.
a co má za výsledky? vždyť co tam je tak to jde od 10 k 5 ani na euro se málem nedostali a na to českej fanoušek nebývá zvyklej, aby byly výsledky s relativně slabšíma soupeřema tak vydřený....pak nastoupí rusko, který eště není úplně TOP a setře nás čtverkou tak jaký pak copak
NESOUHLASÍM, je chyba, že hráči teď brečí, že je fanoušci po debaklu vypískali... ok, asi čekali, že jim budou ve stoje tleskat a plácat po ramenou, že to třeba příště a nebo ještě příště možná vyjde... Pokud tým takhle brečí a cítí se ukřivděnej ... je něco špatně a nefunguje to !!! takže ?? jak to dopadne s řeckem, osobně výhru nečekám ... hráči musí myslet na zápas a okolnosti neřešit !
faktem je, že at by řekli/udělali cokoliv, tak stejně budou lidi pičovat. s tim taky nesouhlasíš?
To si snad děláš srandu? Maj to snad zapotřebí, získat si na svou stranu fanoušky, jako jsi ty? Tady všichni děláte, jak kdyby vám reprezentace v čele s Bílkem podpálila barák.... Přitom na hřišti nechali svoje maximum, že je holt Rusko někde trochu jinde, to je zkrátka fakt.
Já jsem repre vždycky bránil. Pokaždé jsem psal, že tady fanoušci jen nadávají a nadávají, dokud se turnaj nevyhraje. Ale už mi s tím došla trpělivost, protože lidi tam za nima přijeli, fandili jim, podporovali je a i když třeba řekli, že hráli špatně, hned je nezapomněli podpořit (pokud jsi ty reakce po utkání ze strany fanoušků viděl). A tak se mi nelíbí, že k těmto lidem reprezentanti přistupují takhle.
Jo a taky je podpořili řvaním Bílek ven a pískotem na Baroše, tohle je úplně exkluzivní podpora, která tým určitě nabudí
A kolik jich tak asi bylo, co myslíš?
Vždyť tam naší reprezentaci víc fandili Poláci, to bylo jasně vidět... Daleko větší trapas pro naše fans, než fotbalisty...
Podle pár rozhovorů s Polákama jsi tohle poznal, nebo podle čeho?
KARDINALE ses chytrý jak radio a víš hovno jaka tam byla atmosfera na začátku a po celý den!!! Tak radši mlč!!!
Ty vole někteří lidi tady opravdu BLUJOU takové sračky ,že to není možné!!! Koho chcete tady podporovat za takový výkon? A že to Bílek absolutně nezvládl takticky... po několikate a ještě je to arogantní zmrd!!! Kdo tam včera byl tak ví jak ty naše primadony bojovali!!! Možna jsou rusaci lepsi,ale ty naše hvězdy měli jezdit aspon poprdeli a nechat tam všechno!!! Lidi tam nechaji peněz a jedou dalku a pak vidí takovou blamáž!!! BILEK VEN!!!!
většího kokota než je Hrouda19 jsem tady ještě neviděl. píšeš tady velké hovna
a to bylo úplně po celý zápas? Nebo se zasloužené Bílek ven ozývalo až v závěru....
no ale byl to právě bílek, kterej to svou taktikou ten zápas posral!
A navíc jsem repre fandil a fandit budu, ale podle Čecha fandím jen když se vyhraje.
NESOUHLASÍM, je chyba, že hráči teď brečí, že je fanoušci po debaklu vypískali... ok, asi čekali, že jim budou ve stoje tleskat a plácat po ramenou, že to třeba příště a nebo ještě příště možná vyjde... Pokud tým takhle brečí a cítí se ukřivděnej ... je něco špatně a nefunguje to !!! takže ?? jak to dopadne s řeckem, osobně výhru nečekám ... hráči musí myslet na zápas a okolnosti neřešit !
naprostej souhlas
Slováci ale aj česi sú neuveriteľne kritické národy...ked sa darí, sú hokejisti či futbalisti hrdinovia, ale ak nie tak sú to dementi, lemry a neschopáci. Toto mi na nás strašne vadí.
Nepoznám nejako detailne situáciu vo vašom futbale, ale nadávať na Baroša "je asi v mode", lebo včera síce nezažiaril, ale bol na hrote úplne osamotený, a snažil sa. Odsral si to ale hlavne on.
je kritika a kritika já se upřímně řadím mezi ty věrnější fandy! Jinak bych asi na Zbrojovku nechodil ale to je vedlejší de o to že přece nemůžeš od lidí čekat že po takovým výkonu jim budem tleskat!!Já jim budu fandit i příští zápas ale jestli ho zase tak poserou tak je zase budu nucen zkritizovat
mas pravdu.kazdopadne ten vysledek a bojovnost nebo spis nebojovnost nekterych nasich hracu me stve,ale baros neni ten co by na hristi neco vypustil a to ze nedal gol je hlavne proto ,ze mu na nej nikdo neprihral (van persie taky nebude davat goly kdyz mu na ne nikdo neprihraje) nebo si tady snad nejakej expert mysli ze by baros mel sebrat mic ,vsechny okolo ztrapnit klickama a zavesit ? ...nekdy mi to tak pripada . hold rusove hrali vcera velice chytre a organizovane. pockali si na nas a predvedli jak se hraje na brejky. priznam se ze me prekvapili. cekal jsem od nich spis nedisciplinovanej hura fotbal dopredu ,ale opak byl pravdou. fakt je ze bilek mel zareagovat mozna jeste pred polocasem. kazdopadne kluci muzou slozit reparat a pokud predvedou v dalsich dvou zapasech stejnou blamaz,tak si nezaslouzi zastani, ale ja pevne verim ze jeste postoupi a hlavne .......K.U.R.V.A. FANDIM !!!!
Proti reprezentantům skoro nic nemám u některých mohlo být nasazení větší, ale toť vše. Vadí mi Bílek, asi stejně jako celé republice.
Presne tak. Podle meho nazoru nemame spatnej tym, je naopak perspektivni... Nechapu, proc se vcera piskalo na Barose, protoze opravdu nehral spatne... Ale kazdej normalni clovek prece vi, ze stridani Petrzely za aktivniho Jiracka je za stavu 2:1 uplna blbost... Bud je Bilek uplne blbej, nebo jsou v tom mozna vyssi cile (treba mozny prodej hracu z ceskych klubu do zahranici za vetsi penize, jakmile bude mit hrac start na euru)... jinak vim, ze Bilek ani nikdo jinej z Ceska nema na to trenovat nasi repre...
bílek ven Vrba nástup ale klidně bych bral i zahraničního trenéra ten by tomu dodal kvalitu
Do repre zahraniční trenér nepatří!
je to častý jev
A Advocaat je asi Rus ne?
Bílek ven
Chybí ti tam vykřičník
Přízeň si člověk musí zasloužit..
rve mi oci,kdyz vidim sedet skveleho kouce s ligovymi uspechy Komnackeho vedle trotla Bilka, jehoz nejvetsim uspechem je udrzeni udrzeni Blsan v lize. Ostuda. VRBA? KOMNACKY nebo Zeman.
A Komňacký se na tom nepodílí? A ještě jednou zopakuj tu lež o neúspěšném Bílkovi
nepodili,jako asistent nema hlavni slovo co se taktiky tyce. Vsadim se,ze kdyby byl hlavnim trenerem,tak repre hraje klasiku 442, kterou Komnacky vyuzival u kazdeho ligove tymu. S touto taktiku by byla repre xkrat uspesnejsi, jelikoz by vyuzili kvality Barose.
Myslíš tu taktiku 4-5-1 kterou používal poslední dobou u Jablonce
Je neúspěšnej! A bilanci v repre má skutečně ohromující. Když budeš spokojenej s hovnem, tak nikdy benzin zlepšení nedosáhnes.
Nikdy zadnyho zlepseni ... Ten telefon zlobí
ať se nediví... proč sakra pořád pokračujou v tom, co nefunguje?? proč tam cpou tragickýho Rezka?? místo něj druhýho hrota vedle nebo pod Baroše a on se zvedne...
Takže díky tomu jak to nefunguje jsme postoupili na ME?
no to si se mnou vy je bal ale když ti prohra 4:1 stačí... tak prosím
Právě proto bych Bílka v týmu nechal, ale ne jako trenéra spíš jako takovýho maskota. To štěstí co on má... Dostat takovou kvalifikační skupinu na Euro... pak Černohorce v baráži a nakonec skupinu na ME Polsko, Rusko, Řecko, která je ve výsledku snad ještě horší než byl čtvrtej koš Jak řekla jedna vědma - to je nulová šance, že by tohle mohl někdo dostat Proto bych ho v týmu nechal na nějaké pozici kde by nemohl škodit a bylo by to ideální
Náhodou je to těžká skupina,minulí semifinalisté ME,nedávní vítězové ME a domácí-co je na takové skupině lehkého?
nic
No jo hoši, jestli chcete podporu českého fanouška, tak musíte vyhrávat. Je jedno jestli stojíte proti silnějšímu soupeři, tady se bere jenom výhra
Stačilo by, kdyby to aspoň nebyl debakl.
Mně by stačilo, aby nehráli tak hnusně.
Co ty si za blbečka? Druhej komentář co od tebe čtu a opět hovadina.
Já vím ,že fotbal hraje jedenáct lidí ,ale když útočník nedá rok gool a trenér ho tam furt dává i když má 4 náhradníky tak je něco špatně a tento zápas to jenom potvrdil např. prohráváme 2-0 a on tam dá def.záložníka a útočníka vystřídá až když je prakticky po zápase to ať se na mě pan Bílek nezlobí.
Kdyby tam toho Hubschmana nedal, tak jsme dostali ještě víc než čtyři góly. To bylo jediné dobré střídání.
Pokud budete furt dokola opakovat prázdné fráze a naznačovat, že i prohra 1:4 je dobrá, ve studiu se vysmívat člověku, který to celé kritizuje (a je úplně jedno, co tam řekl), tak se nedivte, že jsou fanoušci naštvaní.
A fakt se mi nelíbí i ta kritika lidí, kteří tam za nima přijeli. Před zápasem i během něj je povzbuzovali, fandili a jsou to právě fanoušci, kteří mohou ten tým zkritizovat. A vůbec to nebyly reakce nepřiměřené, většina vám stejně bude fandit dál, sami to naznačovali. Ale to reprezentanti nevím proč nechtějí vidět a své fanoušky ještě zkritizují.
Nepřiměřené možná bylo řvát Bílek ven, i když to se zase odvíjí od přístupu našeho alibistického trenéra. Ale soudě dle pozápasových reakcí si nemyslím, že si fanoušci třeba tu Čechovu kritiku zaslouží.
Výsměch Šípovi byl naprosto na místě, typický český rozumbrada, který sežral vesmír. Dorazil to, když tam Dovalilovi říkal, ať si vezme tužku a napíše si jeho změny... Člověk na první pohled vidí, jaký je rozdíl ve vyjadřování se hráčů, kteří už něco vyhráli a zažili (Poborský, Jankulovski, Zelenka) a někoho, kdo dokázal hovno.
Bílek to včera prokaučoval, o tom žádná. Ale pokud se mělo něco měnit, tak před šampionátem, ale dělal teď na silu 6 změn a říkat, že bez toho už tady není šance je prostě mimo.
Je to rozdíl. Prakticky všichni tam kecali něco o tom, že si to máme užít, že máme dva zápasy atd. Furt jen kecy, které jsem schopný odříkat i já po deseti pivech.
A myslím, že na to, jak malá země jsme, se tady narodilo snad nejvíc trenérů na světě
kdyby aspoň nešlo ze strany trenéra o ty samé chyby, které už dělal ve Spartě
Baroš za to ani tolik nemůže. Sám tam nic nezmůže a když nedostává finální přihrávky tak je logický, že góly dávat nebude. To všechno jde na vrub deBílkovi.
Na druhou stranu neni deBílkova chyba, že Plašíl ztrácí míče a, že sme hráli na dva obránce, protože Sivok a Kadlec snad ani nebyli na hřišti. Ovšem, že deBílkovi neříká nic taktika a strategie je další věc. Hrát otevřeně proti Rusům s tím co máme byla od začátku jasná sebevražda. My sme měli vyčkávat, být zatažení a čekat na brejky.
Tak hlavně že proti Španělsku se mělo hrát odvážně a otevřeně, protože by to určitě fanoušci ocenili více než beton
Souhlasím, že kritika na Baroše nebyla zrovna včera trefná snažil se bojoval, ale byl bez podpory to se potom hraje špatně. Ale pískot na Bílka? Ten je oprávněný....nesmyslné střídání, taktika postavené tak, aby Rusové hráli to co potřebovali, sestava úplně padlá na hlavu = Hubníka by převezl i útočník z Divize, všiml si Bílek toho, že Plašil na tom není nějak extra fyzicky dobře? Defenzivní záložník nikde, protože Plašil nemohl běhat a pořád stavění Rezka? to už vážně nepochopím. Sestavu bych si přál takovou proti Řecku (vím, že se jí nedočkám):
Čech - Gebre, Sivok, Suchý, Limberský - Jiráček, Plašil (Hubschman) - Rajtoral (Petržela), Rosický, Pilař - Baroš (Necid)
Kadlece bych nechal v základu... Kolik vítězství nám zajistil v kvalifikaci, patří mezi nejdůležitější hráče, po jednom týmově zpackaném zápasu by byl trapas ho odstřelit.
Mluvilo se, že nemá formu a včera se to potvrdilo a vypadal, jak kdyby hrál na levém kraji obrany poprvé v životě....ať je ve stoperské dvojici ze Suchým nebo vůbec není na hřišti
Mluvilo se leda tak u piva v hospodě, Michal do základu jednoznačně patří, je to jedna z vůdčích osobností... Z tohoto zápasu se na příště hodně poučíme a stejně jako Pelta věřim, že to Řecko vyndáme
Zas bych z toho nedělal takovou hrůzu... kluci prostě včera chtěli hrát něco na co vůbec neměli a vymstilo se jim to. Snad se poučí a bude to vypadat příští zápasy úplně jinak ... alespoň teda po defenzivní stránce.
Baroš za nic nemůže, to spíš naše záloha byla bledá. Ale Bílek si kritiku za taktiku zaslouží. Věřím, že se poučí a že proti Řekům a Polákům to bude jiné divadlo.
Já se vůbec nedivím, že jsou lidi nasraní, já jsem taky nasraný, ale hlavně kvůli tomu, že všichni vidí, že reprezentace hraje pod Bílkem hovno, Bílek každý zápas dokazuje, že to není trenér ale šašek, včera o tom snad přesvědčil i jeho poslední zastánce, ale ti šašci mu přesto prodlouží smlouvu až do Mistrovství světa bez ohledu na výsledek na Mistrovství Evropy, zkrátka Absurdistán hadr.
Tak pod jakým trenérem nehrála naše repre ho*no? Nehrála nic pod Radou, Chovancem, Franzem, Haškem ani Bílkem. A MS 2006 i ME 2008 prokoučoval Brückner... jestli ono to nebude v Českém fanouškovi a jeho nárocích, který si za pár úspěšných let vzniknul na pěkný fotbal a chce ho vidět pořád i když fotbalistů tu moc není... vždyť i ten Bílek byl lepší fotbalista než většina současného nároďáku...
tam mělo být místo vzniknul zvyknul, snad to každý pochopil
Zaujmulo mě to slovo trenérem...protože zrovna ty, který jsi vyjmenoval s tím nemají moc společnýho. Rada, Straka i Bílek, to je jak když se blbec dostane k moci...
Musím souhlasit
Tak Straku bych vůbec nezmiňoval, ten je trénoval jeden zápas, jinak pod Bruknerem hráli solidně a pod Chovancem to taky nebyla zas až taková tragédie, pod Bílkem je to prostě naprosto tragické, nejenom výsledkově ale i herně a hlavně Bílek se tam dostal jenom kvůli tomu, že je to Haškův kamarád a drží se tam jak klíště, co se týče těch nároků, tak já si myslím, že nejsem zas až tak náročný, pokud si přeji, aby naši porazili týmy jako je Maďarsko, Litva, Skotsko a aby nedostali debakl od Ruska, Bílek prostě není trenér, není to taktik, stratég, motivátor, nedokáže reagovat na průběh zápasu, nemá žádnou sebereflexi a podle mě ani s jeho autoritou to nebude zrovna růžové.
Pod Brücknerem hrála parádní generace, ale i tak se urodilo pár blbých výsledků v přípravě. Bílek přišel do týmu který byl úplně v háji, prohraná kvalifikace o MS, hvězdy skončily a nikdo nový nedorostl. V týmu hrála průměrná kopyta a věční talenti. Přišlo hodně nezdarů a bylo to obtížné, ale podařilo se vybudovat nějaký tým který dokázal na ME postoupit a stále může postoupit i ze skupiny, ale tady se dělá jako kdyby to byly ztracené a proje*ané roky. Podle mě to takové bude i pří kvalifikaci ne MS, protože bude potřeba najít nějaké další hráče lepších kvalit, ale posun tady vidím jasný...
Pod Haškem to nebylo špatný.
Mně by úplně stačilo, kdyby se naši už konečně ze svých chyb poučili. Protože ty jejich kecy jsou po každém nepovedeném zápase stejné a pořád nepřichází zlepšení. Ať klidně hrají nudný fotbal, ale ty jejich chyby a furt stejné výmluvy...
Tak jo, ale svalovat vinu na Bílka za to že hráči dělají stále stejné individuální chyby? On tam na tom hřišti není.
Já ještě neviděl, že by měl náš tým soupeře přečteného.
Až si lidi uvědomí, že být na EURO je úspěch ne ho vyhrát tak se tady bude fandit krásně..
S tou skupinou jakou jsme měli a s tím barážovým soupeřem to není úspěch ale povinnost.
To je pravda, ale nelze tím pořád dokola obhajovat špatné výkony.
Pan Bílek to myslí dobře
Čeští fanoušci jsou hovada, to je pravda, každopádně i ti hráči musí pořádně makat. Včera to byl debakl, ale už je to za náma, jsou tu ještě 2 zápasy ve kterých získáme 6 bodů a půjdem dál.
ČEŠIIIIIII
tak na Baroše se včera pískat nemuselo ale s tím Bílkem souhlasím, jen houšť, včerejší výsledek padá největší měrou na jeho hlavu
Je pravda, že Baroš sa tam včera rval čo mohol, jeho by som za včerajšok nekritizoval
6 golů tak leda
Tak Straku bych vůbec nezmiňoval, ten je trénoval jeden zápas, jinak pod Bruknerem hráli solidně a pod Chovancem to taky nebyla zas až taková tragédie, pod Bílkem je to prostě naprosto tragické, nejenom výsledkově ale i herně a hlavně Bílek se tam dostal jenom kvůli tomu, že je to Haškův kamarád a drží se tam jak klíště, co se týče těch nároků, tak já si myslím, že nejsem zas až tak náročný, pokud si přeji, aby naši porazili týmy jako je Maďarsko, Litva, Skotsko a aby nedostali debakl od Ruska, Bílek prostě není trenér, není to taktik, stratég, motivátor, nedokáže reagovat na průběh zápasu, nemá žádnou sebereflexi a podle mě ani s jeho autoritou to nebude zrovna růžové.
Čech má naprostou pravdu
Ja neviem, ja som videl asi iny zapas ako vacsina, ale ako som spomenul v inom prispevku. Vcerajsi zapas nebol o taktike, ale o pristupe. Vasi hraci tam stali alebo sa prechadzali a toto isto nebola taktika Bilka! Hraci ten zapas odflakli, su to ME a nemyslim si ze ulohou reprezentacneho trenera je reprezentantom vysvetlovat ako pristupovat k reprezentacnemu zapasu!
Bílek zkrátka ukázal,že na tohle nemá! Každý, kdo se na to včera díval mi musí dát za pravdu, že tam nemá co dělat. Že pustil do hry Hübschmana jsem pochopil, střed směrem do zadu hořel, ale za ten zbytek ? Střídat když prohráváme kdesi v 80 minutě a navíc útočníka .. nepochopil jsem, na co čekal, seděl tam na te lavce jak okurka a nehnul ani mrvou ... tohle není trenér .. národního ýmu ale nejsem z těch kteří hážou flintu do žita .. snad ještě něco vyhrajeme, ale at mi prosím někdo slíbí, že to budou poslední zápasy pod Bílkem !!!
Asi dobře věděl jak to Lafata nebo Pekhart okysličí
no za 5 minut se toho moc stihnout nedá .. obzvlášt když bylo skore takove jake bylo ..
Čecháčkovská klasika nedaří se jdou idioti imbecilové, národní hrdost na nule. Jakmile se daří jsou mega borci, bohové a národní hrdost tryská prvně navrtanej ropnej vrt.
Český fanoušek je snad největší hovado v Evropě.
I to je možný
Samozřejmě není co obdivovat ale kritka odsad podsad. Konstruktivní kritiku ano ale ne trapný výkřiky do tmy jaký jsou to ubožáci lemplové apod. i horší výrazy.
jestli to je reakce na mě,tak mluvíš nesmysly.. nejsem spokojen s trenérským osazením, konkrétně panem Bílkem. Našim přeju at tam něco uhrajeme, přeci jen jsme účastníci světového šampionátu a už to je v dnešní situaci úspěch .. ale naši repre chybí prostě na lave někdo, z ktereho jde respekt, který má vedení .. Brückner je jasným příkladem .. snad se na lavičku někdo podbný vrátí
Vůbec jsem nečetl tvůj příspěvek... ono v naší repre taky nejsou takový hvězdy jako za Karla. Není Nedved, Ujfa, marek, Poborský atd. nevím co furt čekáte jako? Ke všemu s Ruskem jsme měli držení míče 51% a měli stejně střel na brána. Jen chybí produktivata ale snad se to zlomí.
já jsem realista a žádné zázraky nečekám, je to tak,chybí nám takoví hráči .. ale tot utkání jde na trenérovu hlavu, měl dost času na reakci .. ta nepřišla a promin střídání na posledních 10 inut když už je vše rozhodnuto .. každopádně hlavu něvěším , Rusové ukázali že jsou minimálně o třídu výše ,takže zabojovat a snad body příjdou ..
a kolik z toho bylo šancí? maximálně tak 2, z toho 1 branka
a na nějaký držení míče se nehraje, Plzeň taky měla menší držení míče a dostala se přes bohatší týmy s individuálně lepšíma hráčema až do Ligy Mistrů a s takovym Schalke, který je někde úplně jinde než Plzeň, hrála po 180ti minutách 2:2
Říkám, že až taková tragédie jaká se z toho dělá to není. Samozřejmě jsme byli celkově horší a jak říkám nemáme hréče jak dřív tak co očekávat. Úspěch je to, že jsmese tam vůbec dostali. Ale doufám, že pořádně zabereme.
Tragédie je hlavně to, že si reprezentanti zřejmě myslí, že je nebude nikdo za čtyřku od Rusů kritizovat.
Stojím za našim týmem. Snažili jsme se o moderní kombinační fotbal. Na víc to nestačilo. Ale lepší než kdyby jsme betonovali.
moderní kombinační fotbal
to is vychytal
Vyhraje se proti slabému soupeři - nic to neznamená, byla to samozřejmost.
Vyhraje se proti silnému soupeři - se štěstím to ukopali.
Prohraje se se slabým soupeřem - lemry líný, za co berou takový peníze?!
Prohraje se se silným soupeřem - Bílek, Baroš ven!
Prohraje se,Vyhraje se s kýmkoliv,Baroš,Bílek ven !!!!!!!
Baroš to nemá lehké, ale je jasné, že už to není to, co to bývalo, kdyby měl v útoku parťáka, bylo by to taky o něčem jiném .. Necid/Pekhart - Baroš by bylo ideální .. s Bílkem mi došla trpělivost už když ho jmenovali ..
i fanoušek musí být schopen kritiky, jinak není fanoušek ale obyčejný zaslepený fanatik
Jasně a pískání na Baroše a řvaní Bílek ven je typická konstruktivní kritika
ano právě o tobě mluvím jak sem psal Baroš si to nezasloužil ale pod pokřik Bílek ven se klidně podepíšu včera to prokoučoval
asi tak .. na Baroše nemužeme říct ani pulku slova .. uváděl jsem to již výše, tato prohra je čistě Bílkova .. :)
souhlas
Ano, ale ta kritika přichází po každém zápase nehledě na výsledek.
to bych neřekl, osobně jsem byl třeba překvapen jak dobře veřejnost vzala porážku s Maďarskem, a za včerejšek si tu kritiku prostě zaslouží, fanoušci je hnali od začátku a jak se jim hráči odvděčili? Výkonem který byl na takový turnaj naprosto nedůstojný.
Zkrátka nestačili, tak to prostě je, český fanoušek by se měl učit přijímat porážky, protože mi na straně poražených budeme častěji než před pár lety. Mě stále příjde že český fanoušek chce jenom výhru a nedokáže si připustit, že ve většině zápasů musí být někdo poražený a většinou je to kvalitativně horší tým. V tomto případě jsme jím byli my
jistě a proto za to neviním hráče ale toho co je vede, toho který není schopen nějak reagovat na dění na hřišti ano napíšu to i tady Bílek ven!!!
Chápeš psaný text?
jistě a ty?
Je mi zle z těch nafoukaných primadon, kteří mají pocit, že se jim musí fandit, věřit, pochlebovat..
hlavně u Rezka po Skotsku, ten byl na přesdržku
Jistě, Čech je takový typická primadona když jim nechceš fandit ani věřit, tak doufám že jim nebudeš fandit ani věřit v případ úspěchu
Čech je stejně ublíženeckej jako celej manšaft.. Já jim fandim, ale to přece neznamená, že budu slepě pochlebovat..
Slepě pochlebovat? Myslíš si, že je nějaký názor internetového hrdiny martyho zajímá? Tohle je o respektu a podpoře svýho národa. Nejsem žádnej nacionalista, ale už mám po krk toho věčného trollování...
A když je teda nezajímá, co si o nic fanoušci myslí, tak proč je teda tak kritizují?
Proč jsi tak natvrdlý?
Já jsem možná natvrdlý, ale sám jsi psal, že reprezentaci nezajímá někdo, kdo ji zkritizuje. Pak tedy ani Čech nemá koho kritizovat..
Já jim fandím v každém zápase, ale pokud napíšu, že se mi něco nelíbí, tak mě lidi jako ty mají za grázla, co neumí fandit, co umí jen nadávat. Snad nečekáš, že všichni budou reprezentaci chválit po každém zápase. I tom nepovedeném.
Evidentně názory takových "internetových hrdinů" jako jsem já manšaft zajímají.. Samozřejmě reprezentaci taky fandim, štve mě jen, jak si jsou jistí, že se jim musí fandit, bez žádný sebereflexe.. Protože za to jak se k nim chovají fanoušci si můžou jen oni sami..
oni si nic nevynucují, ani po nikom nechcou, aby mi pochleboval a nikoho neponoukají, aby se ji věřilo. Jen chtějí, aby se jim sprostě a někdy opravdu neoprávněně neustále nenadávalo.
Opravdu? A četl jsi ten článek?
ano...
Tak jak vysvětlíš ten ublíženeckej postoj, že na trénink chodí jen Poláci.. Přece pokud chci, aby lidi opravdu na tréninky chodili, mužstvo podporovali, musejí to předvést na hřišti.. Když už nic jinýho, tak tam vypustit duši. Neděje se z toho nic, jen remcaj a nekoukaj na vlastní vinu.
No s těmi tréninky to je ujeté úplně. Poláci jsou přece doma. Kdyby se hrálo v Itálii, tak na ně nepřijdou Poláci ale Italové. Spousta lidí tam jela na jeden zápas a pak zas domů. Nevím, co v tomhle ohledu čekali.
Na euru v Portugalsku jim taky nevadilo, že jim tam celá jedna obec, kde byli ubytování, fandila... Taky si nestěžovali do novin, že tam nejsou čeští fanoušci ale jen ti portugalští.
Bílek ven je nějaká sprostá nadávka
aha
sprostě nadávat jim si zaslouzi,berou nehorazny prachy a nepredvadi v podstate nic,at táhnout,takova plzen by na euro zahrala sama líp nez tyhle primadony.
Kily co blbneš?
Dánsko 1-0 Holandsko :)
Bílek ze začátku vypadal jako dobrá volba, i když třeba neměl renomé ani bůhvíjaký úspěchy tak je dobře, že tehdy dostal čas repre stabilizovat, přivést tam nové hráče, ale tuhle roli splnil a na víc nemá, je potřeba přivést někoho kdo dokáže přizpůsobit hru hráčům které má k dispozici, ne ty hráče nutit do něčeho čemu sami nerozumějí - nebo na to ani nemají, možná.. Chelsea taky nemá hráče na totální fotbal, tak betonuje. A úspěchy se dostavily..
Baroše nemá cenu snad ani komentovat, je mi jasný že v tomhle Bílkově systému-nesystému hry je vepředu naprosto samotnej a osamocenej, to není vyloženě jeho chyba, ale pořád věřím tomu že hráči jako Kozák, Rabušic nebo Hadaščok by si ten balón pokryli lépe, víc by běhali, nabíhali si, jen klidně ať se prohraje ale musí být vidět výkon, snaha. I když prohrajeme všechny tři utkání, tragédie to není. Ale fanoušci rozhodně mají důvod být s Bílkem a spol. nespokojení, čeští i ti polští. Vratislav je takřka domácí půda, takže to přecejenom dost zamrzí.
Jinak pro mě je typickým obrázkem včerejšího zápasu situace, kdy Plašil nebo Jiráček bojují ve středu s přesilou x rusů o míč a čtyři pět českých hráčů na ně kouká z útočný poloviny, bez pohybu, bez snahy, bez ničeho. Marnost nad marnost..
uvádět Hadaščoka mi nepřipadá příliš šťastné ..
Určitě brát je na ME by nemělo teď stejně smysl, ale je potřeba s nima pracovat v dalším kvalifikačním cyklu minimálně. Po ME by se logicky měla uvolnit v útoku dvě místa, v záloze až tři, v obraně jsou na odstřel Hubník se Sivokem, takže šance zapracovat po ME nová jména se tady přímo vybízí. Ale hlavně se musí najít nový herní směr, kterým chce repre pokračovat dál, a teprve poté řešit tyhle personální záležitosti..
to souhlasím postupně tyto talenty zapracovávat .. hlavně typ Michaela Rabušice má pro repre budoucnost .. ale to i Libor Kozák, který je přehlížen, ale nemá cenu to sem tahat .. bylo to zde probíráno nespočetněkrát ..
Radek Drulák se jen tiše usmívá...
v Hattricku s ním je rozhovor :)
A je to někde na netu?
to nevím, ale je to seciál k EURU .. jsou tam soupisky, a taky rozpis celého ME :) každopádně i on sám uvádí, že to tamní novinář jak už to tak je u nás zvykem trošku pojal po svém a trošku poupravil .. :)
no to nevím když nemá č..... to bych se moc neusmívat
Dostal se vubec Baroš do vápna soupeře?
Baroš byl hlavně na všechno úplně sám.
blázníš? jak te to napadlo????!!!!
Čech to povedal neskutočne presne, typická vlastnosť ktorá zdobí 90% slovákov a čechov, keď sa darí bijeme sa do hrude a hrdosť je cítiť na kilometre, keď sa nedarí pičuje sa a uráža sa každý hráč... nádherne to povedal Čech nj a preto nemám rád slovákov, z degenerovaný národ
Nemam rád Bílka, nad nominací se mi chtělo zvracet, ale ty kecy 99 procent lidí sou něco šílenýho. Uvědomte si už konečně, že momentálně prostě neni z čeho brát. Generace, která tu byla 96 - 2006 už je prostě v prdeli a může trvat třeba 10 let, nebo i víc než tu vyroste další. U nás by se mělo brát jako úspěch, že se tam vůbec dostali.
asi tak...
Jací fanoušci, tací hráči, nemají si co vyčítat...během kvaldy, kdy se jim herně moc nedařilo, ti hráči čučeli do země, a najednou po postupu už se cítili jako mistři Evropy a Radek Drulák neměl čůráka...ono se to vždycky jednou vrátí...
Z televizních novin na Nově se mi chce vážně už zvracet .. zakažte to prosím někdo !!!! Větší grcačku jsem už dlouho neviděl a neslyšel ...
Teď to chci psát, ten "komentář" Pouvy k našemu zápasu, to jsem tedy nežral :)
celá ta reportáž a ty sračky kolem .. opravdu, už dlouho jsem ěnco tak stupidního neviděl .. ale ndávno jsem četl, že Novácké zpravodajství je zaměřeno hlavně na zábavu diváka a nikoliv na přinášení závažných zpráv .. četl jsem to v souvislosti se vstupen ČR do Evropského měnového fondu tuším ..
To ti nevím, já se tedy moc nebavil. Ale je to hrůzostrašné, i na poměry Novy.
nova ě nepřekvapuje .. je to humus--
Já si myslel, že se na ně už nikdo nedívá.
máš recht, shlédl jsem to zrovna, když jsem přepínal ..
vysvetli mi nekdo, proc gebre nehlidal toho hrace co hlavickoval, ale bezel vedle nej 3 metry? a proc stionoval braneni Hubnika proti Pavljucenkovi? je sice hezky, ze z nej jste pav, ale vcera byl stejne spatnej jako Kadlec..
na takové turnaje jezdí jen kdo na to má ne fanoušek...pořadý chachar nebo tak....
"Je vidět, že mají radost z toho, že jsme tady během Eura doma. Vzali nás za své. Je mi líto, že to nejsou Češi," prohlásil Čech.
To prece nemuze myslet vazne!!! Ja je obhajoval,veril jsem jim,oni predvedou vykon,pri kterym se snad ani nemohli zpotit a jeste budou urazeny,kdyz na ne nekdo zapiska?Kdo tam vcera na tom hristi nechal vsechno? Vzdyt to byl hnus. Ja casto nenadavam,ale vcera jsem si na konci zapasu opravdu od plic zarval. Vzdyt to byla skoro stejna tragedie jako v tom Norsku. To tam maji po prohre 4:1 a dalsich minimalne trech 100% sancich soupere fanousci skakat radosti? Fakt...tohle nema proste obdoby. Oni se budou citi ublizeni vzdycky!!
Btw. vsadil jsem si za 400 na nasi vyhru
ja mel jejich neprohru, ale to co rekl Cech a to co si hlavne ti hraci mysli ve svych hlavach, to snad neni normalni..
jsou to chudinky ukřivděný
vysledek krutej podle Sivoka
taková lehčí kritika na nově, Baroš se asi nedíval, by se divil, že ho nejsledovanější televize posílá do důchodu
Hm tak zrovna TV Hovna by mi byli u prdele bejt jakymkoli hráčem. Ono když tam dělá(dělal) "sporťáka" Poulíček, nebo Tittelbach nebo nějaký ty dylinky co nepoznaj míč od puku, tak to mluví za vše.
Je pravda, že Baroš tentokrát na vině není, hrál dobře, na to, že hrajeme 4:5:1. Nejhůř hrál snad Kadlec. A Vajíčko si to zaslouží, hrát systém 4:5:1 s Barošem na hrotu nejde, kdyby jsme hráli 4:4:2, vypadalo by to jinak. A to, že otálí s nasazením druhého útočníka do 85 minuty to je prostě trenérská ostuda. Druhej útočník už tam měl být od doby, kdy jsme prohrávali 2:0. Co se týče hráčů, kteří hráli dobře, tak to byl Rosa, Čech, Hubník, Baroš, Pilař. Ten poslední gól neberu na hlavu Hubníka, protože ve vápně se musí útočník zdvojit a čuměl tam Hübschman a Theo a stál koukali, jak ho motá.
My hráli s jedním útočníkem až do konce.
Jo pod to bych se podepsal, až na to že Čech hrál dobře. On spíš nemohl ani ukázat jak zahrál, protože všechno co Rusové vystřelili tak byli gólovky, a každej zápas nemůže chytat prostě zázračně. Tím nemyslím nic proti němu.
kdyby nebyl Bílek tak nejsme na Euru buďte rádi že tam jsme a teď to máme ve vlastních rukou a ja věřím že budeme ve čtvrtfinále Eura 2012
kterej z nich ses?
Celkem solidní blábol.
Já reprezentanty chápu, že je to nebaví. Na druhou stranu, není se co divit fanouškům, že jsou taky nasraní.
Na rovinu, Baroše mám rád, Bílek nás provedl kvaldou a baráží slušně, konečně je nějaký systém, na který se dá koukat (poprvé od 2006). Ale Bílek si to posere tím, že prostě nevidí, že něco nejde a nezmění taktiku. Nedá tam druhého útočníka za stavu 2:1 nebo 3:1 k Barošovi. Nevyztuží defenzivu, když je to potřeba.
Hlavně si teď Bílek musí věřit, nesmí se posrat a postavit to stejně na Řecko, které bychom nemuseli mít problém ve středu hřiště s touhle taktikou přehrát a díky Rosovi i vytvořit golové situace.
to jsou strašní alibisti . Oni se ještě diví, že je fanoušci kritizují . Přece nemůžeme hrát 1.zápas na ME s Ruskem nahoru dolů, zvlášť když na to nemáme hráče. Kdyby to zabetonovali a počkali, co Rusi vymyslí, tak něco uhrajeme. V tom zápase bylo spousta drobností, které rozhodly pro Rusy. 1, náš nesmyslný ofenzivní styl 2, jejich 2 rychlé góly, kdy se to šťastně k nim odrazilo 3, neschopnost Bílka vystřídat nebo podpořit Baroše( tady byl přesně opačný přístup Advocaata, kdy Keržakov spálil několik šancí a šel z placu, za to Baroš hraje na 0 už kdo ví jak dlouho). 4, neschopnost Bílka reagovat na průběh zápasu 5, přístup hráčů.
Kdyby prohráli 2:0, hráli z obrany na brejky a odjezdili to, tak je nikdo nebude kritizovat. Pokud ale dostanou čtyřku a ještě to odchodí, tak asi bude někde chyba.
zajímalo by me kdy to baroš,čech a spol konečne pochopí,ze nejsou chtění a odtahnou za svejma chlebodarcema,kdyz je repre nebaví..co si o sobe ten človek vlastne myslí? ze vyhral lm tak ted muze vyrvavat? nikdy nebyl vic nez prumernej golman,prohral cesku posledni turnaj kde na neco meli a ted si otvira ten svuj rozbitej hnusnej rypák na fans,Hunta na neho,treba by se mu zase rozsvitilo.
Ježiši ty seš blb.
Hunta na něho?Vždyť kvůli němu málem přišel o život.Možná z tebe mluví frustrace,závist,zášť nebo co já vím,ale to tě rozhodně neomlouvá,takhle o Petrovi mluvit.Kritizovat ho klidně mužeš,ale i ta kritika má své únosné meze.Tvůj text snese jen člověk s hodně silným žaludkem.
muzu ho kritizovat jak se mi zachce,on na fans taky plive kudy chodí.
TOBE a vsem TOBE podobnym blbeckum !!!
....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\
vyjádření čecha a sivoka(nebo prostě tě všech) je směšné oni si snad ještě stěžuji na to že jim fanoušci nadávají! To že sme kvalifikaci odehráli tak jak sme ji odehráli se ještě dalo, přece jenom postoupili sme na EURO!Ale to co se stalo včera??to už se odpustit nedá! I ten nejvěrnější fanoušek musí být po včerejšku znechucen a oni se ještě diví že je češi nevítali u hotelu :D
budme strizlivy a priznejme si, ze se toho po zapase na ten tym sneslo hodne. Kazdej to videl, kazdej to vedel a kazdej to rekl.. jestli ste napriklad dnes (v sobotu) rano videli tu diskuzi mezi Dovalilem, Karlem Šípem a Luďkou Zelenkou .. tak tam to Šíp řekl celkem vostře. Jen tak pro detail, myslim, že celá ta věc s 12 hráčem je maximalizovaná a přináší akorát tlak na tým .. osobně by se mi nelíbílo jako členovi reprezentace, aby se mi televize nasrala dvě patra nad můj pokoj. Prakticky už od tý doby co skončila sezona se kecá jen o EURU, každej den od soustředění měli u rozhovoru nějakýho trenéra, kterej musel prozrazovat relativně intimní týmová témata a teď během EURA si tam pozvou vedle asistenta trenéra, televizního baviče Karla Šípa, kterej ho tam nejvíc zbuzne. Rozhodně ten tlak na úspěch je obrovský, ale v případě zápasu s Ruskem si myslím, že si to víc než zasloužili úplně všichni. Kdybychom aspoň přitvrdili a srovnali tak metr s rozhodčím Webbem, abychom ukázali, že to Rusové nebudou mít snadný, ale nebylo tam nic. Ani technika, ani nápad, ani dúraz, ani odhodlání.. a to se pak nemůžeme divit, když nám kvůli absenci všech fotbalových aspektů rychle dojdou síly a pak se tam každej jen courá a dostáváme góly z protiútoků..navíc když trenér Bílek chytře odvolal veškerý odpolední tréninky. Snad už jsem skončil.. a to jsem se ještě nezmínil o individuálním výkonu Baroše.. ten byl v druhý půle neviditelnej, on si nenaběhl, jen čekal až s tim záloha něco udělá, on jen stál, občas něco i zpracoval, což je samozřejmost jak pro agilního tak i koncovýho hráče... no prostě bída..neočekávám ani zlepšení, díky současná morálce v mužstvu, leč rád bych se mýlil
Včera nebyl největší rozdíl na hřišti ale na lavičce. Mít Češi na lavičce Advocaata a Rusové Bílka zápas by skončil zcela určitě jinak.
to ze takovy ubozacky trener ma prodlouzenou smlouvu aniz by neco musel uhrat na euru je az nechutne
Barosovi se divim, ze se na to nevysere. Vecne se na nej jenom plive, vsichni mu nadavaji, vypiskaji ho i kdyz jako jeden z mala dre a nehraje spatne. Jezdi hrat, protoze chce reprezentovat a chce pomoct se o nem rika, ze je uplna pica...fakt se mu divim! A Bilek je sice trener, ale asistenta mu dela Komnancky a sestavu sklada s nim a k tomu dalsich x lidi. Do sestavyy mluvi treba i Poborsky a jemu podobni, o kterych vscihni basni porad, tak bych se trochu uklidnil s tou kritikou, ze on je uplna pica. Taky ho nemusim, ale neni to o jakou udela sestavu, ale o tom, ze ti kluci k nemu nemaji respekt evidentne! Nikdo za nej nedre, neni to osobnost, ale za to on nemuze. Kdyby tam byl aji ten NETRENER Franz, tak to bude uplne o necem jinym, protoze je to proste osobnost. Tak to je a Bilek muze michat sestavou jak chce, muze udelat sestavu, kterou mu vymysli Mourinho, rict tem klukum at delaji presne to, co mu ten Mou rekne at delaji a stejne to proste nepujde.
Tak tady mne osobne vyjadreni Cecha dost zklamalo.Vypada to totiz jako by fanousci nemeli radi Barose jen tak pro nic.Kdyz nekdo neda v repre 2 roky gol pak se trefi jednou v pratelaku proti Anglii a pak zase pusto prazdno + jeho hra neni pro cechy vubec prinosem a je stale drzen jako 1.utocnik narodaku se nemuze divit ze jsou na nej lidi nasrani.
Hrajete hovno a ještě chcete válčit s fanoušky? Tak to je váš konec
Ubrečenej národ, že to není možný - fanoušci bulej, hráči bulej, jen ten Bílek je furt nějak podezřele spokojenej. Jim příště ironicky zatleskejte, rozjeďte mexický vlny a Baroše s Bílkem na ramenou noste a všichni budou spokojený...
Sic semper tyrannis ! Ať to Bílek zabalí sám a odejde hned po Euru.
jak to řekl Pelta - je jedinej lék, porazit řecko
koho byste vyhodili z tohohle kádru a kým nahradili pro příští cyklus?
Lafata - Chramosta
Kolář - Darida (i když hraje víc z hloubky)
Necid nebo Baroš - Krejčí
Necid je absolutně mimo formu, proto má Pekhart přednost, Barošovi nesedí systém, to ale neobhajuje jeho výkony, kdy i proti slabším soupeřům je absolutně marnej a jeho bilance
2 roky / 2 branky je k smíchu; jinak 4 útočníci je pro nás zbytečnej luxus, to radši zdvojit post jako Pilař/Krejčí
věřim, že se tam dostane i Hušbauer
Vácha si za svoje výkony zaslouží vyzkoušet
a pak bych ještě zmínil Kopice, Jablonec neni tolik na očích (leda že dáš 25 branek za sezonu), ale radši bych se díval na něj než na Rezka
máme ještě nějakýho štíta z povolání kromě hubschmana?
jo vidíš to sem chtěl napsat, Hubschmanna jsem chtěl vyhodit, bohužel po zápasu s Ruskem musim konstatovat, že bude ještě potřebnej
Hušbauer je spíš CM, Vácha je trochu defenzivnější, ale jestli by to zvládl, to nevim
z mladejch je to Gecov (toho ale v repre nechci v životě vidět, ten si radši zlomí nohu než aby přihrál dopředu), Daníček - ten je takovej průměr no; já osobně čekam až začne ligu hrát Plšek z Olomouce, tomu je sice 18 a půl, ale je to nejtalentovanější DM za poslední dobu, letos hrál za béčko Sigmy z pozice štítu dal v MSFL asi 7 branek, fyzicky výborně vybavenej, výborně kope přímáky a má parádní ránu z dálky, má trochu deficit v obratnosti, před dvěma rokama jim málem zdrhnul do Itálie
ok dík za info
Rozehrátej Mareček
Bílku, předně, nelze hrát na jednoho hroťáka, kterej navíc typickej hroťák není. Pro ty imbecily co tady furt řežou do Baroše, kterej je typickej brejkovej hráč, kterej vždy těžil z Kollera či jinýho rozražeče, a nyní musí v Bílkové taktice držet pouze střed, do krajů nesmí, tam jsou Gebre, potažmo Pilař.Přidáme-li k tomu kvalitu našeho špílmachra Tomáška (Plašil by tam byl lepší, ale musí dle Bílka bráni), kdy Rosický není schopnej dát finální balón a ve srovnání s Aršavin jak obvykle naprosto propadnul, je Baroš naprosto odřezanej, což pak působí, že na to nemá. Přidáme li k tomu výkon Čecha, kterýmu jak vždy sice nejde nic vytknout, ale dostane 4 kousky (zvláště 3 a 4) jsme tam kde jsme. A ti co tady píšou o Rabušicovi či Hadaščokovi jen připomínám, že tady nejde o Gambrinus ligu, ale o EURO. Až tam uvidíte Lafatu či Pekharda, pochopíte, že lepšího útočníka než je Baroš dnes prostě nemáme.
Souhlasim naprosto se všim,co jsi napsal.Nechápu,proč se furt hazí špína na Baroše,on k sobě potřebuje part'áka,doufám,že to konečně Michal pochopí .Možná jsem blázen,ale furt věřím v postup!
Tento scénář se prakticky opakuje od doby, co skončila úspěšná generace Nedvěda, Poborského, Kollera a spol. Pořád se mluví o něčem jako generační výměna, tak ať to teda vymění, když o tom mluví. Vezmou si příklad z Nizozemí, nasadí mladé kluky a snažte se. Dlouhodobě do útoku může být kdokoliv z: Kozák, Necid, Chramosta, Vydra, Rabušic, Pekhart
do zálohy Hušbauer, Krejčí, Pilař, Jiráček,V. Kadlec, Darida
do obrany Kalas, Gebre, Rajtoral,
do brány jako náhradníka třeba Vaclíka
to jsou jen jména, která mě teď napadla
a slušný trenér si je může 5 let piplat jako to dělal Bruckner s Nedvědem a spol.
útok by rozhodně netrpěl( ono je spíš umění dát 1 gól za celou kvaldu, a to ještě z penalty a proti trpaslíkovi ), záloha by stačila doplnit někým zkušeným, třeba Rosickým, obranu taky a bránu máme vyřešenou.
Hráči by byli mladí a hladoví, třeba se nepovede 1 kvalda a pak už se postoupí. Ono kdyby se nedařilo Plzni a její hráči by nebyli v laufu, tak se stejně nepostoupí na ME ani teď.
V. Kadlec do zálohy? jestli ho chceš strčit na kraj, tak jdi do háje, zbytečně se tam už rok a půl kurví ve Spartě; jedině jako podhrot, kde teď hraje Rosa a jeho "první náhradník" Kolář, nebo do útoku
nejde o Kadlece, jde o celek, že v repre hrají hráči bez perspektivy, za vodou, s jistým místem v sestavě, v pokročilém věku a nemají výsledky. Typicky Baroš. Je slušný útočník, je mu 31, hraje v Galatasaray a už nebude lepší, Bílek ho chrání zuby nehty a on nedá v repre 2 roky gól. Nebo Plašil s Rosickým. Ani 1 z nich není typický vůdce týmu jako třeba Horváth, Štajner, Nedvěd a přesto na nich Bílek staví hru.
OK souhlasím, ale experimentovat lze až po EURU, kdy by měl přijít novej trenér a mužstvo celý vyměnit a obětovat tak MS v Brazilii, což je v podstatě vyloučeno, poněvadž neúčast by nás zruinovala. Proto buďme rádi za EURO a trpělivě čekejme až zase přijde nová lepší generace. Tato se dostala na EURO, což zas tak málo není.
jak zruinovala? Už si zpackali minulou kvaldu na MS. Ono nejde o to, kvaldu obětovat, ale hrát na to, na co mají. A pokud přijde výměna a hráči se budou snažit a přesto skončí 3., tak nikdo nic neřekne. Tihle současní hráči mají na to postoupit ze skupiny a vyhrát ty 2 zápasy a všichni to vidí, až na Bílka. A pokud chceme být v TOP 20 v Evropě, tak postupy na závěrečné turnaje by měly být automatické a ne po přifilmovaném pádu a následné penaltě. Vzhledem k průběhu kvaldy, svoji síle a soupeřům ji měli projet s 2 prohrami se Španělskem suverénně z druhého místa
Tak remízu ve Skotsku zrovan jako ostudu neberu,předtím jsme tam vyhrály poze jednou a to v kvalifikaci na ME 2000 0:2 tehdy dával 2.Goly Šmicer
Čech to přesně vystihl...
ale to sou žvásty. Kritika se snesla vždycky po zápase, kterej hrubě nezvládli. Viz Norsko, Skotsko. Proti Maďarsku jsme všichni tleskali a proč? Protože se snažili a předvedli v rámci možností maximum. Normální soudnej člověk pochopí nezdar, ale když si zaplatí za lístky, tak chce vidět alespoň snahu.
Že je Rusko jinde, si našem repre v žádném případně připustit nechtěla ani nepřipustí. Ale teď otočíme a zbylé dva zápasy vyhrajem
Chtělo by to pořádného zahraničního trenéra, ale kdo by dobrovolně šel k ČR?
nasrat na zahraničního trenéra, stačí Vrba
Bílek proti Rusům rozhodně nepředvedl nejlepší koučing, ale ať už by hrál Kadlec stopera a Limberský kraj, nebo i kdyby šel v 70tý minutě vyčerpanej Plašil dolů, prostě žádná injekce by na rusáky nestačila. Možná by jsme nedostali čtyřku, protože u dvou gólů to byl vysloveně chaos, ale rusáci chyby nedělali a až na ten jeden gól nám nic nedovolili. Přehráli nás a do gólovek se dostávali i když jsme chyby nedělali. Každej kdo si myslí, že máme na to, aby jsme poráželi tyhle tými, by si měl z očí sundat ty 8 let starý brejle a začít nosit aktuální modely. Nevěřím, že by se ve zbývajících zápase něco zásadně změnilo, ale jestli to zmršíme, tak na kritiku bude prostoru až až. Pokud se nám povede postoupit (což vzhledem k vyrovnanosti naší skupiny není nemožný), tak jsem zvědavej jakýma komentářema to "12.hráč" ocení.
Tak kluci do toho!!!
prosim? :D jasne, ze neudelali rusaci zadnou obranou chybu, kdyz je ceskej tym absolutne, ale absolutne bez pohybu, bez odhodlani, je posranej udelat jeden na jednoho, protoze vedej, ze nejsou tak dobri jak rusaci, este k tomu jim Bílek zrusi odpoledni treninky, aby mohli valet jeste vetsi sunky a chodit o dve patra nahoru do do studia ČT okecavat tam porad ty samy sracky, ktery se mi zdaj uz jako nocni mura!!! nic.. tohle byla bilkova volba a vsech tech curacku co mu do toho kecaj jako Smicer, Poborsky atd.. je jich tam uz moc ... at si odehrajou euro, ja doufam ze zbejvajici zapasy poserou, aby jim pak kazdej mohl vmest vsechno co se jim nelibi... jsem z toho tak smutnej, jaky amatery to tam mame a jak pusobime... jako banda rozhadanejch kriplu, amaterskejch.. s trenerem co posila hubschmanna do hry a s barosem s jeho excelentni golovou bilanci.. s nulovym hladem po uspechu nebo se ukazat, nebo zlepsovat
měli by se sbalit a raději z EURA odjet,potom tady v ČR sednout někam na kávičku nebo udělat bordel na hotelu,to jim jde líp.....
Nechápu čemu se naše reprezentace diví, že se tak fanoušci nebo spíše my chováme, tady jsou důvody našeho vzteku...
Naše fotbalová reprezentace hrála včera proti Rusku příšerně !!! Žádné napadání po ztrátě míče (této činnosti se říká presing) a jak vidno, tak to našemu trenérovi a hráčům asi nic neříká... přesnost přihrávek děsná, technická úroveň našich hráčů neměla nárok proti ruským hráčům a to svědčí o tom, že natom s technikou nejsme dobře, o souboje jeden na jednoho se maximálně pokoušel Pilař, jinak nikdo...obranná činnost ta byla snad ještě horší, takovej průchozák jsem dlouho neviděl, jeden rusák projde přes 4 naše hráče který stojej kolem něho, vystřelí a dává gól. Naše obrana byla příšerná, záložnící a obránci byli všude pozdě a nestíhali a kašlali na výpomoc obráncům. Zklamali jste celej českej národ. Váš výkon byl prostě mizernej a byl spíš k pláči jak na koukání, hoši proberte se !!!!
Čech mněl pravdu že by se nemnělo křičet jen na Baroše z Bílkem,Baroš byl v tom nevinně a makal ale sám nic nezmohl.
Bílka nemá cenu hodnotit,tento zápas prokoučoval.
Jinak bych přidal velkou kritiku na Čecha nechápu že má u nás tolik zastancu vždyt vubec nic a nejenom v tomhle zápase nechytil,ničím tým nepodržel + ty jeho výroky si jen řikám chudák Nedvěd tomu by tyhle řeči neprošly,ten byl ve srovnaní z Čechem nenaviděný
Na nový cyklus by se mi líbila tato sestava:
Čech - Gebre, Kalas, Suchý, Kadlec - Pilař, Rosický, Jiráček, Krejčí - Necid, Chramosta
Náhradníci: Mazuch, Rajtoral, Lecjaks, Hušbauer, Morávek, Darida, Přikryl, Pekhart
az na par nahradniku to vypada celkem zajimave. kazdopadne se mi libi ze tam nemas soucasnou stopersko-tragikomickou dvojici sivok-hubnik, ktera me za celou dobu sveho pusobeni rozhodne nepresvedcila . ....ja vim.... sivok dal gola ,,ale on je tam hlavne od toho aby jsme je nedostavali. to by mela byt jeho priorita a kdyz nejakyho zavesi,tak je to bonus, kterej navysi jeho kredit. jeste to jde kdyz hraje s kadlecem ,ale jak se sejdou s hubnikem, tak to vzadu smrdi golama
Lecjaks-NE
Morávek je po zranění ale pokud se sehraje tak Ano
Krejčí - do základu ne ale 12-13 hráč i souhlas
Přikryl ? -doufám že je to vtip zatím na to vubec nemá v záloze odehrál pár solidních zapasu a ukázal už na ME 19 že má budoucnost ale třeba na bekovy hořel jako papír a ukázal že je ohromně slabý v soubojích
U toho Lecjakse jsem váhal. Je fakt, že jej moc nesleduju, takže těžko říct. Nemohl jsem přijít na jiného levého beka. U Krejčího s Přikrylem očekávám do dvou let slušný progres, potenciál mají oba velký, takže možná ne hned ze začátku, ale počítal bych s nimi v tomto cyklu.
Do 2-3 let bych počítal asi z oběma pokud pujdou nahoru jinak Krejčí by mněl dostávat šance už v dalším cyklu,,tím myslím od jeho začátku a LB tedy nemáme to máš pravdu
a jak je na tom Čelůstka?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele