Reprezentace prožívá snový start kvalifikace, zdobí ji bojovnost
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentaci pozvedl Vrbův cit i hráči z české ligy, míní experti
14.10.2014, 19:46
Tisk vytýká Kazachstánu příliš ofenzivní hru
14.10.2014, 14:21
Kazaši hodnotí porážku s Českem bez pocitu zklamání
14.10.2014, 09:41
Dočkal protáhl střeleckou kvalifikační sérii i v Kazachstánu
13.10.2014, 21:48
Češi vstřelili Kazachům čtyři branky a zůstávají stoprocentní
13.10.2014, 19:55
Komentáře (171)
Přidat komentářVrba ten nás dovede i na MS
Začínám tomu pomalu věřit, mohlo by zase přijít dobré období...
Hráčskej materiál na to je a v následujících letech bude
Kde jsou ti, co křičeli po přípravných zápasech: "Vrba ven!"?
Vrba s těma vyhráma má tolik společného asi jako já
Souhlas. Je to Bílkova zásluha
aha....najednou . Češi = národ k smíchu
si dement ??
A ty jsi kdo?
jednoho tu vidim no.
tak je pravda že k vám by seděl, hlavně umístěním, vysledkově a celkovým trapným dojmem , ale myslím, že by bylo v jeho silách poslat Slavií (nejtrapnější tým v lize) ještě níže
aneb jak ze sebe udělat hlupáka
Já myslím, nebo spíš doufám, že máš pravdu a skutečné výsledky Vrbovy práce se projeví až v dalších zápasech a repre půjde ještě výrazně nahoru
tak je pravda, že se ještě musí hodně zpracovat, ten Island to ma celé také promakané
Vrba je len figurka šefuje tomu Brykner
přesně vůbec jsem to nechápal co říkali....stejně tak už někteří moderátoři v TV u evropského superpoháru málem dali titul MU, díky výsledkům z přípravného kempu v USA...to prostě nepochopím, vždyť je to tam napsané, příprava
Výsledky, body, předvedená hra, fotbal . Samozřejmě chyby tam jsou taky ale kluci bojují, fotbal baví neříkejte mi ,že za Bílka nebylo něco špatně
no právě ja myslím že všechno ....ikdyž ten tým ještě není uplně OK a čeká vrbu hodně práce štěstí prostě k tomu patří....a nikdo neměl snad v novodobé historii větší štěstí než bílek, kdyby nám nepiskli ten rezkův pověstný let do vesmíru tak žadne výsledky na euru přijít nemohli
Bez Bílkova položení pevného základu by si Vrba ani neškrtl!
Určitě to by to měl mnohem těžší. Však Vrba zatím do základu nezačlenil jediného nového hráče, všichni hráli už za Bílka.
Začlenil nově Plašila
jo a ješte nemá žádný systém ani výsledky co
A co má společného to ,že všichni hráli za Bílka ?? Vždyt ten fotbal se nedá srovnat
Ty jsi patrně jeden z těch, co budou po prvních prohraných zápasech ostře útočit na Vrbu
Je jasné, že kdyby Vrba neměl připravené hráče, prakticky celý tým, měl by to daleko těžší.
a ty jsi Šmíca, Bílek nebo Kominík
já na Vrbu útočit nebudu rozhodně, i když se prohraje tak hraje s repre fotbal
Kadeřábek
Jo, s tím máš pravdu.
počkta ta ty jsi asi zástance, že Bílek zůstat když položil základy...jistě jsi říkal, že nejde hrát něco když nemáš hráče a nikdo s nimi nic neuhraje a teď by jsi chtěl po novém trenérovi ať vymění komplet 11 hráčů, přeci stačilo pár změn a lepší systéme, lepší příprava atd.. to jen právě ukázuje že to bylo jen v Bílkovi, když někdo se stejnými hráči hraje lepší výsledky
Tohle je prostě blbost
Vacha, Kaderabek, Lafata..
Lafata hrál ještě za Brucknera
Ok, pojd se vsadit, ze zaklad nehral..
tak byl tam koller a baros...navic ted taky hraje zaklad jen vyhledove...
ale Bruckner tu jeho formu taky obcas vyuzil...tenkrat daval v kvalde tusim dulezity dva goly (akorat si nevzpomenu uz proti komu)
" Však Vrba zatím do základu nezačlenil jediného nového hráče, všichni hráli už za Bílka."
Vacha, Kaderabek ani Lafata pod Bilkem zaklad nehrali.
kdyz tam ale hodis lafatu,tak to bys mohl dat i dockala,kterej taky moc zaklad nehraval predtim a spis jen paberkoval...
ale jinak jo...vacha a kader jsou ted nove od vrby
jo, chtel jsem ho puvodne taky napsat..
navic v repre aspon maka...ve sparte se obcas dost flaka...srac
Kdo mluví o základu? Bruckner využíval Lafatu jako žolíka, dával důležité góly například proti Slovensku. Bílek po odchodu Baroše a neformě Pekharta Lafatu využíval dost často, třeba i v tom základu. ,
Ty vole, ty mluvis o zakladu
Však Vrba zatím do ZÁKLADU nezačlenil jediného nového hráče, všichni hráli už za Bílka.
Nejsi ty holka? Nějak ti chybí logické myšlení.
Kaderabek
"Však Vrba zatím do základu nezačlenil jediného nového hráče, všichni hráli už za Bílka."
..dolar ti vypise ty hrace
"Kdo mluví o základu? Bruckner využíval Lafatu jako žolíka"
fuck logic.
Wales
jak hrál ten Rezek?....mimochodem Vrba zatím nepotřeboval k výsledu vymyšlenou penaltu
michale pls
...bez individuálních výkonů hráčů ve formě, který mu tam posílal Vrba z Plzně, a jejich gólů (Jiráček, Pilař, Kolář, Rezek) by se pakoval už po zpackaný kvalifikaci o Euro 2012... bohužel z tý holomajzny dopředu a slušný defenzivy (to připouštím, zanďoura jsme pod Bílkem hráli dobrýho, prostě na 0:0) se vždycky vynořil nějakej Plzeňák a prodloužil Bílkovu agonii u mužstva... Vrba je pan trenér, pod ním hráči teprve věděj, co mají hrát... v několika rozhovorech to připustila řada hráčů, která pod ním hrála
takze ted tam ty hrace s formou posila vrbovi lavicka?
řadu z nich ano... zaplaťpánbu za skvělou práci s mládeží (Kadeřábek, Krejčí) a obecně za koncepci, kterou ve Spartě poslední roky maj... ještě nedávno by byl Lavička už dvakrát odvolanej (Po Hackenu i po Malmo) a tým by z bryndy vytahoval Straka, pak Chovanec, pak Hašek, pak by na židli sestoupil z pozice generálního manažera Hřebík, pak by nastoupil Straka... každej půlrok by se prodávali hráči do Ruska a turecka za 20mega a nikdo by nechápal, kde je chyba, vždyť Sparta je nejlepší u nás, vy nejste nic... ...Sparťan nejsem, ale díky za Lavičku a pokoru, se kterou Sparta hraje ... a dovolím napsat myšlenku, že do aktuální dobré situace se Sparta dostala i díky konkurenci z Plzně
a nejvtipnější je, že tehdy, i když to fungovalo jak píšeš, tak vydělali vlastně víc peněz než teď, když to "šlape"
prvně, ale pak jsi říkam že jestli nemáš pravdu, kdyby se za jeho éry pořád vyhrávalo asi bychom teď ty tři výhry řádně neocenili, že?
Přesně tak . Navíc bilance obdržených gólů proti Kazachstánu? Bílek - Vrba 0:2. Bílek zpět!
Dočkal, Kadeřábek ohromná forma. Sivoka nemám rád, ale je to držák a je nenahraditelný.
Moc jsem mu klukovi nevěřil, myslel jsem že je to spíš trenér, kterému sedí dlouhodobá práce s týmem. Ale jsem rád že ukazuje že jsem neměl pravdu. Jen tak dál
taky jsem měl strach, že u repre jeho koncepce nepůjde znát... naštěstí to neplatí... taky proto ty výsledky v přátelácích, ale každým repre srazem, který bude trvat aspoň týden to půjde nahoru... ideálně nějakej třítýdenní kemp v Alpách před Eurem, jako před Eurem 2004 za Brucknera... prostě jsou trenéři a trenéři...
Tady je přesně vidět, co dokáže kvalitní trenér s průměrným mužstvem, i přes neformu a nekvalitu některých hráčů. A to mám pocit že Rada i Bílek měli k dispozici kvalitnější tým.
Jako takhle, když srovnám ligový výběr teď a v době, kdy do repre přišel Bílek, to je úplně jiná hráčská kvalita. Sice není tolik legionářů, ale zase si Vrba může vybrat ze skutečně širokého kádru ligistů, kteří repre klidně dokáží táhnout.
Dokonce bych řek, že by i z těch hráčů co teď v repre nejsou nominovaní šel seskládat velice kvalitní tým, až na Rosu a Čecha srovnatelný s repre.
Tak stačí se podívat na Island - dva nadprůměrní hráči, další 4 hrají v průměrných evropských klubech, zbytek hraje v Dánsku..a jak si to owní
Bilek mel podobny tym. To spis Rada to dokur.vil jak mohl.
Petr Čech - sběratel centrů
Petr Čech - Pán čáry
přesně....hodně trapné
Vrba je moc ofenzivní kouč Chce to změnu, abychom hráli na krásných 1:0
spíše na 0:1
Jasně, venku musíme hrát na 0:1.
https://twitter.com/Michal_Bilek/status/521740417126367234
nejlepší tam ten koment Mirek K....Vrba hraje fanoušku na nervy to vy jste nedělal tak věřím, že to myslel ironicky jinak kam zavřít takového blázna
Myslím, že hlavní bod Vrbova úspěchu se skrývá ve větě "Svou náročností a do detailu propracovanou taktickou přípravou si tým rychle získal na svou stranu".
Náročný umí kdejaký trenér, ale hráči musí vidět, že trenér je náročný i na sebe a nároky na hráče má podložené svoji tvrdou prací.
Rozdíl proti Bílkově přístupu, který rozdával tablety, aby si hráči udělali přípravu sami
hlavně Bílek neměl absolutně žádný systém, jen co nejdýl nedostat gol...odkopnout vysoký balon dopředu a tam už to nějak dopadne.... hráči jsou ted jako den a noc, ta nasazení ,, bojovnost..o standartkách ani nemluvě
A ne snad ??? vždyt za Bílka byla hra katastrofa
A teď je jako nějak dobrá?
výsledkově ano a jen na tom záleží.....víděl jsi někdy vůbec třeba hrát Chelsea nebo MU v nejlepších letech ani náhodou v každém zápase nevalcují soupeře a někdy se musí připisknout, zaparkovat autobus apod...
Však o tom všem je anglický fotbal, tam nikdo nehraje pěkně, všechno jen takový trapný haluze a miliardy liber.
tak vidíš schodneme se že jde o výsledky a ty má Vrba nikoli Bílek.....a pěkný zápas, nějaká top dominace jistě příjde, ale body se musí dělat vždy
To je fakt brzo ještě hodnotit, jesli má Vrba výsledky.. ještě nikam nepostoupil.
Jinak za Bílka se argumentovalo přesně naopak ne? že záleží na předvedený hře a ne na výsledcích.
Pro mě teda jo , než 90 minut čumět na to jestli ubráníme remízu 0:0
no hlavně proti slapším tam ta naděje byla....ale 0:3 doma, to pod Vrbou nezažime
Pro mě je to teda lepší, ale pořád nehrajou nic moc.
S Holanďanama rozhodla chyba golmana/obrany, s Turkama neodpískaná penalta, navíc v obou zápasech jsme měli štěstí v obraně.. Ani v jednom z těch zápasů sme nebyli lepší a to Turky a Holanďany trápila poměrně velká marodka..
Co se týče Kazachů, tak ti měli zhruba stejně šancí jak my, prostě větší štěstí v koncovce. Klidně se eště mužem bát o to, aby jsme skončili aspoň třetí..
Je to prostě fotbal...stejně tak můžem doma turky sfoknout se štěstím 3:0 nebo taky trefit dvě tyčky hrát krásný fotbal a prohrát 0:1 ..je to fotbal mě ten náš fotbal ted baví
Ano, teď už to má na rozdíl od Bílka systém. Když např. kopou vysoký balon, tak mají za úkol trefit strop areny. Bílek jim pouze dal za úkol nakopnout míč nazdařbůh ...
A za Vrby je to katastrofa s devíti body.. Ani jeden z těch zápasů nebyl herně o tolik lepší, než za Bílka, aby se tu na něj kydala taková špína. Jsem rád, že je Vrba u repre, je to lepší kouč než Bílek, ale zatím ta hra není nijak lepší.
V útoku rozhodně je...hráči jsou před souperovou bránou v daleko větším počtu...
A s Plzni zacal hned hrat totalni fotbal, nebo co si myslite? Doted trenoval kluby, tzn. kazdodenni styk s hraci, perfektni priprava...veci se zmenily, kdy ma na pripravu a sehrani par dni na hristi a u videa...fotbal se hraje na body, ne na krasu. Nicmene i ta krasa se da casem od Vrby ocekavat, coz se o komediantovi jmenem Bilek rict neda.
Já Vrbovi věřím, jen se na věci koukám jak jsou.. Zatím tam těch změn tolik není, jen bojovnost a štěstí. V budoucnu čekám rozhodně lepší věci.
zlatych 9 bodu...preci jen ty prvni dva zapasy taky mohly dopadnout uplne jinak
ale je skvele videt,ze vrba vi,co chce hrat a ze to ma nejaky rad a smysl...navic po nem nejdou media a i fanousci jsou tak nejak vic v pohode...ma dobre PR (viz videa ze satny a podobne)
To je pro trenéra dost důležité, vědět, že má na své straně hráče, svaz, média i fanoušky.
tojo...takovy Bilek by byl po tech pratelacich ukrizovanej...
ale Vrba mel dost stesti,ze vyhral ten prvni zapas proti Holandanum...to mu pomohlo neskutecne
Určitě má i hodně štěstí, hlavně v Turecku, Turci byli lepší a ještě nám sudí odpustil penaltu, ale máme 9 bodů, super!
jojo...tech 9 bodu je super
http://sport.aktualne.cz/soud-zprostil-manazera-fotbalove-pribrami-obvineni-z-korupce/r~3be42b0e537c11e4a9d80025900fea04/
Jedeme dál.. Absurdistán.
Kozak = Vrba , no obaja praktizuju aktivny a behavy futbal , ktory mnohym superom robi problemy, samozrejme zavisi to aj od mnohych faktorov,m ako zranenia, forma klucovych hracov, v kazdom pripade dokazu stmelit priemerne muzstva
Neviděl jsem ani jeden z těch zápasů, nemám doma přístup na net, ale i tak je konečně radost se na naši repre dívat
A televizi taky nemáš?
eee
skleněná koule:
ČR - Island 2:1 (12 bodů)
ČR - Lotyšsko 3:0 (15 bodů)
Island - ČR 1:0 (15 bodů)
ČR - Kazachstán 2:0 (18 bodů)
Lotyšsko - ČR 0:2 (21 bodů)
ČR - Turecko 2:1 (24 bodů)
Nizozemí - ČR 2:0 (24 bodů)
Turci hrají s Kazachstánem, a pak jedou do Holandska, kde prohrají, celkem můžou nahrát 12 bodů
Island - když s ním budeme mít alespoň vyrovnanou bilanci (výhra x prohra, remíza x remíza), budou mít před posledním kolem 21 bodů a musí vyhrát v Turecku, tam dle mého uhrají jen bod a skončí s 22 body.
Holanďani už teď budou jenom vyhrávat, tj. celkem uhrají 24 bodů
My vyhrajem doma všechno a prohrajem na Islandu a v Holandsku, uhraných 24 bodů a postup z 2 místa kvůli horšímu skóre s Holandskem
vidim to stejne
V kvalifikaci na Euro rozhodují při shodném počtu bodů vzájemné zápasy nebo celkové skóre?
tak ono je mozne,ze doma nas island i turci porazi...a je po kouli
Nechapu co delate z toho Islandu, maj tam jednoho dobryho hrace a najednou by meli vsechny pravidelne porazet nas neporazi ani jednou, prohrajou s Tureckem i v Holandsku a budou hodne radi za 3. misto..
Island v kvalifikaci na minulé MS vyhrál doma s Norskem, dokázal vyhrát i ve Slovinsku a remizoval ve Švýcarsku a v Norsku...výkyvům se nevyhnuli, jako např. prohra doma se Slovinskem a Švýcarskem, ale nakonec postoupili z 2 místa do baráže, kde vypadli s Chorvatskem! Kvalitu tedy mají! Je fakt, že třeba v Kazachstánu by vyhrát nemuseli, nebo doma s Lotyšskem, kde budou muset tvořit...uvidíme
ja z nich nic nedelam...jen rikam,ze to je mozny
to určitě ne...viděl jsi hrát?
Já bych taky řekl, že skončí na 3.místě, ale co to meleš? V minulé kvalifikaci postoupili do baráže a teď mají našlapnuto opět minimálně do baráže, vyhráli 3-0 nad Tureckem, teď 2-0 nad Holandskem, co bys chtěl ještě? Aby v přáteláku vyklepli o dva góly Argentinu a o 3 Brazílii?
jen bych je asi viděl na prvním, ale raději nás
Přál bych jim přímý postup, ale Holanďani můžou klidně vyhrát všechny zápasy a nám postup taky přeju
tak turci určitně ne, na je Vrba připraví naši navíc možná už neboudou až tak muset aby zahrali skvlěý výsledek.....spiš si myslím, že v současné formě Islandu an ně prostě nemáme a remíza doma by byla zlatá, jestli můžeme opravdu proti Islandu něco úhrat tak na jaře unich, je to za dlohou, nemusí být zas tak ve formě jako za měsíc.....no uvidíme, budu samo rád jak je zvadneme doma
taky mi island neprijde tak uzasny,jak se z nej dela...ale je fakt,ze ten zapas muze skoncit jakkoli...stejne jak mohl jakkoli skoncit nas zapas v turecku
V téhle skupině je možné všechno ale věř mi že Holandani ještě ztratí at už s náma , nebo s Turkama ještě s někým budou remizovat a ne jednou
je fakt že i s Kazachama otáčeli 1:0 v poslední půlhodině, no uvidíme, ale pořád mají nejkvalitnější kádr, Roben, RVP.... Pořád doufám že my už budeme mít nahrabáno a do Amstru pojedem jen na výlet, kdežto Island bude hrát o všechno na dálku s Holandskem
taky myslím, že holandsko půjde do kytek:-)...už na MS měli více štěstí než rozumu
taky se může stát že třeba z naší skupiny postoupí přímo 3 týmy
Island je fajn, velký oživení z tak malý země, ale myslím si, že budou ztrácet dost, hlavně ve venkovních zápasech. Tuhle formu udržet bude těžký.
I kdybychom meli "jen" 21 bodu, tak to bude s prehledem stacit na postup. Neverim, ze nejlepsi tym ze 3. mista bude mit vic jak 19 bodu.
pěkně mě štve úroveň některých zdejších lidí....prostě kdyby tam Bílek ještě 4 roky a nevyhral se zapas tak prostě na to nemá hráče..., ale prostě co to tvrdili všichni (teď navíc v tibilisi), že to prostě bylo ním.....jedina škoda je, že ho nevyhodili po euro (ale tam to prostě nešlo, navíc už to měl zajíštěné předem ) nebo kdyby rezek tehdy neletěl na euro by se nejelo, což by mě hodně mrzelo, ale myslím že by jsme byli na MS....prostě se nejde v práci vymlovat ja nemám hráč a bla bla a nikdo by s tím nic neuhral tak to přece nikde nechodí....nemaš vysledky letíš ať to zkusí někdo jiný a ne někoho někde jen držet protožo ti tam hodí nějaké hráče které následně prodáš a kašlat na celou repre.....ještě ten Pelta by mohl vysmahnot a pak už českému fotbalu vzhůru nebude stát níc v cestě
Piš trochu srozumitelně.
No napsal si to dost složitě ale taky to nechápu... Jsou výsledky, hlavně body, je hra a lidi se tu stejně budou zastávat toho omylu Bílka
tehdy by ale k repre nešel vrba ale nějaký volný tragéd, třeba chovanec
Podle Sportu Čech prý do Realu za Khediru.
Mimochodem u Khediry je velká škoda, že neni brankář KheDÍRA.
Masopust pls.
Náhodou dobrý vtip
Nejvetsi eso co mame je Petr Cech, diky jemu jsme tam kde jsme, ta jeho jistota, zakroky, vybehnuti za micem neco paradniho, jde videt ze jse hodne zlepsil, a asi jeste pujde nahoru
jo na lavičke sa zlepšil
no ono zas kdyby enchytnul něco proti Turecku tak je těch bodů 6
titulek na seznamu: ,,Chelsea podepsala dalšího brankáře! Čech se ale bát nemusí, je mu teprve třináct,, //// spíš bych to změnil na ,,Čech se ale bát nemusí, o svoje místo už dávno přišel,,
cech nema problem jen s konkurenci ale i s micem, toho se uz taky boji
parkinson pls.
souhlasím, nebyli jsme v těch úvodních zápasech zdaleka nějak výrazně lepším týmem, ale byl tam prostě vidět hlad a chuť se o ty body porvat...ne ta standardní bojovnost, ale prostě tam bylo i něco navíc a toho je potřeba si cenit...ta kvalita kádru nemusí vždy dosahovat té nejvyšší světové úrovně, ale pokud budeme nadále podávat tyhle bojovné a hlavně týmové výkony, tak se nemusíme stydět hrát s kýmkoliv...uvidíme, na co to bude stačit
řekni mi, který tým je v kvalifikaci vždycky výrazně lepším týmem? v kvaldě se počítají jenom výhry, vždyt za těsné a upocené výhry jsou kolikrát rádi i Holandani, Španělé, Chorvati a jiní a to jsou hráči úplně jinde než máme my! Vrba dokázal v těchto třech zápasech maximum možného, je to paráda
léčba Vrbou je ještě mnohem lepší, než jsem si myslel. pod bílkem bychom měli po těchto zápasech max. 3 body a záporné skóre (3:5)
Omyl jeden bod a skoré 1:4 , POtom by Bílek na tiskovce po zápase 0:0 v Kazchstánu vyzdvyhnul týmového ducha a hlavně zdůraznil , že soupeři v kazachstánu nebudou vyhrávat lehce a ,že vybojovaný bod může být tím rozdílovým postupujícícm
jo, hlavně ta poslední věta, to je klasika
Pro Kazachstán ...
No jo je vidět, že začlenění páteře ze Sparty nároďáku jen prospívá.
proto ta hra stojí za hovno
Skoda, ze to stesti a uspechy prislo az letos. V tehle kvalifikaci si muzeme dovolit ztracet jak nikdy predtim. Porad mi mrzi ten nepostup aspon do baraze na MS. Na ME s 24 tymy je proste povinnost postoupit.
na euru jsme snad niikdy nechybeli ne?
jako CR ne
Kolik je takových zemí za posledních 20 let, zas tolik ne.
Portugalsko, ČR, Nizozemsko, Francie, Itálie, Španělsko, Německo
portugalsko letos asi nepostoupi
To je popravdě ještě míň, než jsem čekal.
Opravdu je příjemné mít tam po Brucknerovi dalšího trenéra, za kterého se jako fanoušek týmu se lvíčkem na prsou nestydím. Pane Trenére (velké T je tam schválně), mám pro vás stejné gesto jako vy na fotce.
Vrba není trenér pro repre.V současnosti těží z vynikající práce pana Bílka.Tři náhodné výhra na tom nic nezmění.ale postup na Euro je samozřejmost...
tak jedna je ta vyhra nahodna a ostatne su zasluzene, ci ako?
Hele nevím proc hodně lidi kritizují Čecha za to že za stavu 4:1 udělal malý zaváhání hlavně díky němu jsme porazili Holanďan i Turky
Ono se to nezda, ale jde hodne videt jak jsme hrali za Bilka a jak hrajeme ted za Vrbu a navic, kdyz Vrba ma porad ty stejne hrace co Bilek :D, tak hraje hezci fotbal :))
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele