Rémy: Arsenal je mojí prioritou
Loic Rémy se v Nice těší výborné sezoně. Přestože klub je až na šestnáctém místě, on sám zaznamenal jedenáct branek v osmadvaceti odehraných zápasech, což neušlo pozornosti větších evropských celků včetně Arsenalu. Sám útočník přiznal, že právě londýnský klub by v létě byl jeho prioritou.
Třiadvacetiletý forvard byl s Arsenalem často spojován už během zimního přestupového období. Rémy se sice netajil přáním vrátit se do Lyonu, avšak poté, co se dozvěděl o zájmu Arsena Wengera, připustil, že angažmá na Emirates Stadium by bylo velice lákavé.
"Nebudu předstírat, že kdybych měl na výběr, Arsenal by byl mojí prioritou," řekl francouzský útočník. "Arsenal má mladý tým, který hraje ambiciózní fotbal. Je to zážitek, když je vidím hrát. Pro fotbalový růst by to bylo ideální místo," dodal.
Bývalému hráči Lens o dění v Arsenalu mnohé prozradili také Abou Diaby či Bakary Sagna, kteří se s ním potkali na srazu v národním týmu. Další pozitivní reference obdržel také od legendy Gunners Thierry Henryho.
"Henry je stále mým oblíbeným hráčem. Je pro mě čest vídat ho a diskutovat s ním v reprezentaci. Ptal jsem se ho, jaký je život v Arsenalu. Už odmalička jsem totiž fanouškem tohoto klubu. Tím, co mi řekl, jsem rozhodně zklamán nebyl," uvedl útočník Nice.
"Arsenal je klubem, který má mnoho předností. Fakt, že v něm působí tolik Francouzů, by mi mohl změnu usnadnit," uvedl nadějný fotbalista, který však o své budoucnosti prý ještě se svým agentem nemluvil. Podle svých slov se soustředí na závěr sezony v Nice.
Rémy také nepopřel, že ke zviditelnění by mu pomohla také nominace na mistrovství světa v JAR. "Účast na světovém šampionátu by byl dobrý způsob, jak na sebe upoutat pozornost. Lyon je sice stále klubem mého srdce, ale nepopírám, že pokud bych dostal lepší nabídku, podepíšu jinde," uzavřel Rémy.
Třiadvacetiletý forvard byl s Arsenalem často spojován už během zimního přestupového období. Rémy se sice netajil přáním vrátit se do Lyonu, avšak poté, co se dozvěděl o zájmu Arsena Wengera, připustil, že angažmá na Emirates Stadium by bylo velice lákavé.
"Nebudu předstírat, že kdybych měl na výběr, Arsenal by byl mojí prioritou," řekl francouzský útočník. "Arsenal má mladý tým, který hraje ambiciózní fotbal. Je to zážitek, když je vidím hrát. Pro fotbalový růst by to bylo ideální místo," dodal.
Bývalému hráči Lens o dění v Arsenalu mnohé prozradili také Abou Diaby či Bakary Sagna, kteří se s ním potkali na srazu v národním týmu. Další pozitivní reference obdržel také od legendy Gunners Thierry Henryho.
"Henry je stále mým oblíbeným hráčem. Je pro mě čest vídat ho a diskutovat s ním v reprezentaci. Ptal jsem se ho, jaký je život v Arsenalu. Už odmalička jsem totiž fanouškem tohoto klubu. Tím, co mi řekl, jsem rozhodně zklamán nebyl," uvedl útočník Nice.
"Arsenal je klubem, který má mnoho předností. Fakt, že v něm působí tolik Francouzů, by mi mohl změnu usnadnit," uvedl nadějný fotbalista, který však o své budoucnosti prý ještě se svým agentem nemluvil. Podle svých slov se soustředí na závěr sezony v Nice.
Rémy také nepopřel, že ke zviditelnění by mu pomohla také nominace na mistrovství světa v JAR. "Účast na světovém šampionátu by byl dobrý způsob, jak na sebe upoutat pozornost. Lyon je sice stále klubem mého srdce, ale nepopírám, že pokud bych dostal lepší nabídku, podepíšu jinde," uzavřel Rémy.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Remy dostal od lékařů zelenou a přestupuje do Marseille
24.08.2010, 13:23
Rémy putuje do Marseille, kluby se na přestupu již dohodly
19.08.2010, 19:52
Marseille chce posílit útok. Jedná s Gignakem a Rémym
19.08.2010, 11:53
Remy odmítá Stoke, zamlouvá se mu Tottenham
09.08.2010, 13:52
Rémyho přestup do Anglie se blíží
19.07.2010, 10:01
Komentáře (110)
Přidat komentářfrankofilové:je dobrý?předem dík
je vyborny..
A v prvom rade skóruje s pravidelnosťou, byť nehrá v tíme ako Chamakh napr.
díky,jeho jméno jsem zaregistroval víckrát,ale víš jak-ve Francii je těch potencionálních kluků pro Arséna 3 prdele.Tohle už vypadá konkrétněji
Je fakt moc dobrej, ale reálněji bych to viděl na ten Lyon..., Wenger už toho žabího prince nahání x měsíců, začíná mi to připomínat kauzu Aršavin a mám za to, že to na 99% i stejně skončí
jako bereš to až do důsledku,že je Šava línej na krok navíc nebo,že si AW vytipuje na velkým turnaji?Nějak mi ta podobnost uniká.dík
Spíš to beru tak, že si vyhlídne hráče a pak ho strašnou dobu ukecává... s Šavou to bylo stejný, taky už to všem lezlo na nervy, Chamakh dtto. No a v důsledku si myslím, že i dopadne stejně - raketovej začátek, dá pár gólů, ale pak se zasekne a vyplave na povrch jeho dřevěnost
Mártyho názory beru,ale k___a se mi nechce zdát že ten Marouane je tak levej jak píše vždy když tady proběhne cokoliv o něm...Jako by ho měl rád a nechtěl aby utekl Já tu FR sleduju dost málo málo,ale GB když vidím,tak se vždy snaží a v LM to stejný.Ikdyž by to neměl zapotřebí,přeci dojíždí mu slova a jméno si udělal
Marty je známá firma ne, levej určitě není, ale do Arsenalu se stylově nehodí a ani není tak kvalitní, je to slušnej zajíc v pytli. Rémy je lepší.
no právě-já ho asi viděl pouze v těch "lepších" zápasech.Když i ty tu valíš na něj ironii,tak potěžpánbů.Ale opravdu-co sem Marouaneho viděl tak mi nepříjde jako dřevo,namyšlenec (ikdyž to jeho zimní prohlášení mi silně připomínalo Adebayora ) a bezcharakterní petrolovec.
Tej irónie sa dočkáš od každého, kto sleduje Ligue1 aspoň jedným očkom
hele...na EF chodím nějakej druhej rok-tož sem poučen.Ale zrovna jako mártyho řeči v L,.sebykova v LL a i nebo tvoje na EPL sem se naučil brát s jakousi rezervou ...Takže mi to od mártyho vždy připadlo křečovitý(asi ho fakt nemá rád,já naopak-potom co si mohl dovolit vypustit půl roku angažmá)je konstantě dobrý
Krč martyho možno, ale ja, Andulka, Frankie či domingo naň dôvod nemáme
máááárty je sparťan-to se ta jeho nevědomost nevylučuje
Tak pozor...
Chamakh je dobrý, pokaždý říkám, že pro Bordeaux je výborný. protože se hodí do systému a dokáže dát z těch šancí, který mu ostatní vyprodukujou gól.. Jenže je dřevěnej, pokusí se o kličku a zamotá i sám sebe (někdy ale dokonce neobelstí jen sebe, ale i obránce a to je pak slušná komedie).. Pro Arsenal, kde si vlastně každý musí vyprodukovat akci sám, protože se jejich hra skládá z individuálního překvapení v kombinaci je prostě úplně nedostatečnej.. Do kombinace prostě není..
Ale abych na něj nešířil jenom slova hany, tak je výborný v napadání, skoro bych řekl, že je v tom jeden z nejlepších na světě, má ohromnej fyzickej fond a dokáže tím skvěle pracovat pro tým.. Góly taky sem tam dává i když by jich z těch šancí mělo být mnohem víc.. Ale všeho všudy je třeba takovej Cavenaghi mnohem lepší hráč, takže kdyby Chamakh odešel z Bordeaux tak se nemusí kupovat za něj nějaká drahá náhrada..
no já bral v potaz ty minulý výroky:je to dřevák,míče ho trefují,až se uzdraví Cavenaghi tak si neprdne. A tu jeho loňskou sezónu si shazoval
chtěl sem to odlehčit:
Já ho neshazuju, jenom říkám na co opravdu má a na co ne.. Cavenaghi je lepší o tom žádná.
jako fanoušek Gunners sem se s ním smířil,ale ty Tvoje názory dlouhodobě mně vrtají hlavou
Proč ti vrtají hlavou? Je na nich něco k nepochopení?
hele napsat na tenhle web,že je to guma bez formy která dává jen náhodou (zranění góly Cavenaghiho) to chce silnej odhad a žaludek.To "náhodou" bych podtrhl,sou to Tvoje slova
góly....sakra
Fakt? Tak mi to najdi.. Já ti povídám, že na to kolik má za zápas šancí, tak těch golů dává ještě víc.. Nicméně on tam není od toho, aby jen dával góly.. Co na tom nechápeš? Trochu zapřemýšlej nad tím co teď povídám a pak reaguj.. ok?
sry za gramatiku,se dnes stalo,že mně Bill upozornil na nelegální SW a totálně mi zpomalil PC,mám to teď celý pomalý
Lyon je sice stále klubem mého srdce, ale nepopírám, že pokud bych dostal lepší nabídku, podepíšu jinde
Pekný cieľ. On sa tam skrátka hodí. Ale tam by nemal asi šancu. Lepšie by mu bolo napríklad v takom Bordeaux namiesto Chamakha.
proč si myslíš, že by tam neměl šanci? :)
Měl spíš přijít v zimě no...teď může mít problém s adaptací, jak bude v pořádku Persie.
Spíš to vidím na Chamakha, Wenger radši podepíše hráče zadarmo než aby vysolil miliony...
chamakh je podle me na mnohem horsi urovni..
Což nikomu vůbec nevadí...
mně teda jó
ten Chamakh není ještě jistej?Já měl zato že je to na stopro
Není jistý, je ale velmi pravděpodobnný.
no,mě bz nevadil,i přes ty mártyho řečí...Jestli zadarmo,proč né?
Tak zadarmo... dostane asi slušnej plat. No a především - on je doklepávač, proměňuje šance (v tom je dobrej), ale sám se do nich nedostane... je zvyklej na luxusní pasy od Wendela s Gourcuffem. On v sobě prostě nemá tu lehkost, že by vzal míč, obehrál obránce a zavěsil, je to spíš silovej hráč, kterej potřebuje podporu ze zálohy. S vašima křídlama docela problém, jestli se zraní Rosa...
Rosa v momentální formě mu ji taky nedá.
Ale má k tomu aspoň dispozice... ofenzíva s Chamakhem, Aršavinem/Walcottem a třeba Bendtnerem je úplně zabitá.
Tak Bendtner už na křídlo ani nepáchne, takže takle to nikdy postavený nebude. Ale z křídla tomu dá spíš něco Nasri než Rosa. Teďkon. Kdo ví, v jaký budou formě na začátku příští sezony.
Aby na to křídlo necpal Chamakha
Když tam cpal Bendtnera...u něj je možný všelicos.
hele,nevíš jestli to Nicky hrál(křídlo) už někdy v mládežníkách nebo to byl AW hokus pokus nebo co to vlastně bylo?Mě to připadne vyloženě jako plezír Arséna.....,kterej nás stál min. 4 body(nic proti Nickymu-mám ho rád.Ty né mě tak připadne )
Nemusim ho no. A byl to jen Wengerův rozmar, určitě.
to je ale fakt strašný-to by opravdu kolikrát postavila opice líp
Hele -osobního rázu:kolik let Tam ještě bude AW podle tebe?Ikdyž vím,že víš co dělá za boty,tak musíš přiznat,že se to lepší...Odvolat letos?Neodvolat?Sorry,ale jako nejznámější fan mi příjdeš a chtěl bych vědět co ty na to.Čelsí vede 5:1,no nazdar
Tak tenhle rok se mu celkem daří, takže ho vedení podrží. A ono ho bude držet věky. Takže si myslim, že by se leda musel znova ozvat ten Real nebo pak neprodloužit smlouvu (kterou má, tušim, do roku 2011), což se asi taky nestane. Příští rok mu dávám na trofej (pokud ji neudělá letos) definitivně poslední šanci.
a ty osobně chceš aby zůstal?Poslední roky se to začíná ustalovat
-----------------------------?????????---------------------------------------
sagna/eboué___??????-Thomas---------------Gael/Kieran
------------------Alex------
--------------------------------Diaby-----------------------------------------------------------
??????????------------cesc-----------------------Rosa/Nasri/Šava
-------------------------Robin--------------------------------------------------------
Z toho nejsem moc moudrej. Nemužu z toho vyčíst rozestavení, nic. Já osobně sem na vážkách. Štve mě hrozně věcma, ale zase letos se oproti loňsku v lecčems zlepšil, takže sem k němu schovívavější než před rokem, kdy sem prskal, že přetahuje.
Z posil - jasné priority pro mě sou útočník do dvojky k Van Persiemu, který by se tam případně točil s Aršavinem (na křídlo ho nechci) a přetočit systém zase na 4-4-2. Pak by se určitě hodil stoper, ale to ještě nehoří. V pořádku bude snad už Djourou, od kterýho si dost slibuju, Gallas ještě rok dva pobude a neni třeba ho střídat. Vermaelen je jasnej, Sol se Silvestrem si to poctivě odseděj.
Dobrovolné tahy:
a) Clichy ven, Traoré ven a koupit nějakého elitního beka
b) Denilson ven a koupit nějakýho DM, aby se odlehčilo Songovi
myslim, že myslel 4-2-3-1... S tim, že Diaby hraje mírně před Songem, Rosa, nasri nebo Aršavin zleva(tam mu to ulítlo na druhej řádek), napravo někdo...
a) koho bys jako chtěl?
b)souhlas Tam mě napadlo hned několik hráčů, kteří by ani nemuseli býti za větší obnos.
a) Taiwo, Baines
b) Mavuba, Muamba, Cattermole, Nolan...
Sorry, neměl hrát za Bolton... pak bych si ho asi nezamiloval.
Pozdě
plus c) golman jako Lloris nebo Akinfejev, ale v to nevěřim, Wenger radši vsadí na Mannoneho s Fabim.
tak Taiwo je dobrý, ale mě se moc nelíbí. To už bych radši viděl hrávat Gibbse. Baines? Mno, nevím, nevím. Na tři z těch "DM" jsem taky myslel, pak mě ještě napadl třeba Bikey (ikdyž, kdo ví, jak je skutečně na tom, ale mě se v celku líbí).
Na gólmana už jsem v podstatě rezignoval. Já se jen modlím, ať z Mannoneho něco vyroste.
Baines letos patří ke třem nejlepším levym bekům v lize, jednoznačně. Takže neni duvod mu nevěřit. Taiwo je velkej příslib do budoucna, Francouzi si ho jen chválej, pokud vim. Z těch DM si myslel na koho přesně? Bikey by taky nemusel bejt marnej, jako záskok, v Burnley patří určitě k nejlepším.
Baines je dobrej, o tom žádná. Možná máš pravdu.
Jak říkám Taiwo je výbornej, dělo v levačce, silnej, hlavičky dobrý, podpora do útoku supr, ale nemám ho rád. Mě se prostě nelíbí. Moje chyba ( ).
Muamba, Cattermole, Nolan.
Bikey by se mi právě líbil, už jen proto, že styl má podobný jako Song - jako náhrada ideální.
To je fakt vzácný, že se s nákym gunnerem shodnu na třech ze 4 posil...
to by mě zajímalo teda, proč. Tyhle jména jsou docela rozumný.
Dlouhá historie.
Hlavně de o herbageho no...ten mi zkritizoval jak Nolana, tak Gabbyho třeba. A dál to bylo proměnlivý, kde se co šustne různě...i třeba sezonu, dvě zpátky.
hm... no jo, no Tak máš ve mě (aspoň v něčem) podporu
Vy dva jste se hledali.
Bikeyho bych vám přál, ho bych chtěl vidět hrát pod tlakem
proto ta závorka...
Vám by takovej hráč nikam nepomohl, žádná sláva to není, vyrovnaně taky nepůsobí, pro něj je to Burnley tak akorát, ani v Readingu to nebyla žádná sláva.
V Burnley právě jako jedinej podává slušný výkony prakticky celou sezonu, teda pokud hraje na DM, to je klíčovej dodatek. A nezapomeň, že se celou dobu bavíme jen o záskoku, za sezonu by odehrál třeba 10, max. 15 zápasů.
Místo Taiwa bys nechal hrávat Gibbse...
Mužeš si hned potom přečíst, co k tomu dál řikám. Nepopírám, že Taiwo je lepší než Gibbs, ale prostě radši bych tam viděl jeho než Taiwa. Tak to je, ikdyž to je na úkor kvality. Možná trochu nelogický, pro mě to ale dává smysl. Pokud tobě ne, tak se klidně směj
To je Arseného metoda, stavět hráče s kterým má plány ve středu hřiště, na kraj ..aby se naučil hrát na malém prostoru ....Totéž před Bendtnerem udělal s Diabym, dokonce i s Walcottem počítal do budoucna do středu útoku, asi si to už rozmyslel.
ale ten Nicklas byl ústřel vedle už předem,né?Už jen podle výzoru.Asi se unesl vítězstvím na Emirates Cupu (Jack,Aaron,Sanchez) a on to tam hrál-techniku měl nějakou,ale rozhodně to není jeho místo
Tak Theo předevšim na hrotu vyrůstal, Wenger ho naopak tim přesunem na kraj zkazil. To neni experiment opačnym směrem, ale stejnym směrem jako u Bendtnera a Diabyho - ze středu na kraj.
A co jsem napsal? Že to takhle zkoušel už s Walcottem, ale s tím vrácením na střed si to zjevně rozmyslel
Aha, tak to šlo asi chápat dvěma způsoby.
Zadarmo a stejně by Arsenal vyšel na větší peníze než Rémy...
Tak to zas asi ne. Wenger si diktovat nenechá a štědrej rozhodně nebude tak, jak si Chamakh asi představuje. Podle mě je ještě docela dost možný, že tenhle "obchod" nakonec ztroskotá právě na jednáních o smlouvě a platu.
No, pokud nebude dohromady dražší než Rémy, tak tam Chamakh stejně nepůjde.. Takže by Arsenal vyšel dráž.. Ale uvidíme, Chamakh má tendenci překvapovat..
Klučina je stejný jako já :) taky útočník - arsenal - henry
ty jsi také imigrant?
Ale hovno
Vždyť chce jen přestoupit do jiného francouzského týmu, tak jaký imigrant?
s tím se sice musí souhlasit. ale já to myslel jinak, a ty jako yido - tzn. jako elitní fanoušek, bys to měl chápat... .
Ale ten dvojsmysl jsem jen tak pominout nemohl :)
Rémy nikam nemigroval.
Těšíme se..
Jenom technická - umí hrát na křídle?
Jj.
Suprovka!
On je docela univerzální, není to klasickej hroťák-doklepávač, často se stahuje až někam na AM, je pohyblivej. Ale víc ti o něm řekne Danek-Běla, ten ho má pod palcem častěji
Na jak dlouho má smlouvu?
Tak do června 2012 tipuju takových 8-10mil. za něj budou chtít. Koukám, na oficiálních stránkách OSG maj reklamu na ku*vy...originální
Každej tým získává fanoušky jinak
"Nebudu předstírat, že kdybych měl na výběr, Arsenal by byl mojí prioritou,"
takze tam nechce nebo jak?
Samozřejmě, že většina by viděla v Arsenalu raději Rémyho než Chamakha, ale on není k mání zadarmo jako druhý jmenovaný. A pořizovat oba je pitomost, už teď má Arsenal 3 hráče na ten post.
bohužel, no... z Marouana jsem dost zoufalej.
Jenom:
"Nebudu předstírat, že kdybych měl na výběr, Arsenal by byl mojí prioritou"
Lost in translation?
Už dlouho mám dotaz na fanoušky Arsenalu: Proč má Alex Song jako prostřední jméno Dimitri?
Protože hrával GTA4...
...jeho táta.
To sem se toho teda dozvěděl
Však sme na to už přišli minule, ne? Má ruský předky - viz. Alex a ten Dimitri. To ti musí stačit.
Chci důkaz, ne spekulaci o předcích
Rémy je pro Arsenal dobrý nápad... A jako takový bych to u Wengera opravdu viděl spíš na Chamakha..
No já chci vidět jak se stím vedení vypořádá...Koho přivedou apod. Odejde Ospina,Remy a ostatní...
chtěl sem to odlehčit:
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele