Real si stěžoval na rozhodčího, Guardiola byl spokojen

15.08.2011, 09:06
Aktuality
Španělskému Superpoháru je po včerejšku o něco blíže Barcelona, která na hřišti Realu Madrid remizovala 2:2. Nebyl by to zápas s Barcelonou, kdyby si zástupci Bílého baletu nepostěžovali na sudího. Kouč Katalánců Pep Guardiola zase naznačil, že by už v odvetě mohl nasadit Cesca Fabregase, novou posilu z Arsenalu...

Real Madrid šel do zápasu jako mírný favorit, protože byl o něco déle v přípravě, a tak měl natrénováno více než soupeř. Svěřenci Josého Mourinha na soupeře hned od úvodních minut vlétli a byli lepším týmem. Po zápase se nicméně Mourinhův asistent Aitor Karanka stěžoval na práci sudího Teixeiry Vitienese. Klub z hlavního města totiž chtěl po zákroku Victora Valdese na Cristiana Ronalda z 82. minuty zahrávat pokutový kop.

"Real se zlepšil, ale jsou tu jisté věci, které se očividně nezmění. Budeme pokračovat v naší práci," reagoval na otázky kolem hlavního rozhodčího Karanka, jenž se objevil na pozápasové konferenci. "Výsledek je takový, jaký je. Je škoda, že jsme s takovým výkonem a šancemi nedokázali vyhrát, ale musíme být spokojení s tím, jak hráči pracovali.

"Mužstvo ukázalo stejnou formu jako v přípravě, takže jsme šťastní, protože to je výsledkem naší práce. Když ale uděláte vše, co je ve vašich silách, a přesto nevyhrajete, má to hořkou příchuť. Je ale jasné, že tým je lepší než loni, což je naší útěchou,"
podotkl Karanka a také odpověděl, proč před novináře předstoupil místo Mourinha právě on. "Tohle jsme udělali už loni. Také během přípravy v USA jsem k novinářům mluvil já, naše práce je dynamická."

V táboře Barcelony naopak po remíze 2:2 panovala spokojenost. Pep Guardiola po zápase své ovečky chválil. "Dokázali jsme si poradit s únavou, tohle je dobrý výsledek," otřel se Guardiola o horší fyzičku svých hráčů, kteří nejsou v tréninku tak dlouho.

"Do středy budeme v přípravě pokračovat bez přestávky, abychom se mohli Realu postavit a doufám, že fanoušci nám pomohou tam, kde naše nohy již stačit nebudou," sdělil Guardiola, který rovněž otevřel jedno velké téma - Cesc Fabregas. Nová posila z Arsenalu se v pondělí podrobí v Barceloně zdravotní prohlídce.

"V Pondělí ho představíme a pak uvidíme, jestli bude schopný ve středu nastoupit," naznačil Guardiola, že bude zvažovat možnost jeho nasazení v odvetě Supercopy. Na závěr se španělský kouč vyjádřil také k tomu, že byl včerejší zápas jeho 184. duelem v řadě, kde měla Barcelona větší procento držení míče než soupeř. "Dokud budu trenérem Barcelony, budeme hrát takovým stylem."

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Komentáře (253)

Přidat komentář
smazaný uživatel

celou pripravu nehral,ligu taky nehral kvuli udajne nedostatecne fyzicce a ve stredu uz by mohl ve stredu hrat...

Reagovat
smazaný uživatel

hadam neveris senilnemu Wengerovi

Reagovat
smazaný uživatel

dyt skoro nic na rozhodciho nerekl! kazdej neco naznaci, kdyz je co, ale tohle neni zadna kritika! To je už na EF nadpis jak v bulváru....

Reagovat
juveforever

už taká klasika

Reagovat
smazaný uživatel

Madridista v srpnu - vyhrajeme treble.

Madridista v listopadu - vyhrajeme double.

Madridista v březnu - vyhrajeme ligu.

Madridista v květnu - 9x jsme vyhráli Ligu mistrů!

Reagovat
smazaný uživatel

a ?

Reagovat
adalbertus

to už tady bylo

Reagovat
smazaný uživatel

opakovanie je matka mudrosti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FCBjhonysFCB

Reagovat
smazaný uživatel

, buďme realisti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Madridista se raduje,že vyhrál Ligu Mistrů...

pak si povzdechne a vypne Playstation

Reagovat
madridcan

Dufam,ze ti tak bude do smiechu aj o tri tyzdne ked ti zacina piaty rocnik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

neměj obavy...

Reagovat
smazaný uživatel

z rádoby týmu vždy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

grimasoo

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

hodně staré

Reagovat
smazaný uživatel

někdo to nezná tak se jdi zahrabat ty šašku, já už ho znám, ale pořád se nad tím zaměju protože je to prostě pravda 8-)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

už sou stim trapní jak si furt stěžujou na rozhodčí a navíc mi připadalo že rozhodčí víc poškodil barcu

Reagovat
smazaný uživatel

Jak si muzou stezovat na rozhodciho???? To snad rozumne uvazujici clovek ani nemuze myslet vazne. Na penalty 1:1 a hlavne muzou byt hodne radi, ze dohrali v 11 lidech nebot takovy Khedira s Marcelem mohli byt klidne vylouceni a nikdo by se nemohl divit.

Reagovat
smazaný uživatel

co ta ruka abidala? :D

Reagovat
smazaný uživatel

a vis ze ruka kterou si hrac sam nakopne se nepiska?? asi ne co? vic sleduj fotbal :)

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

pokud neni ta ruka evidetne umyslna a mic jde proti ruce penalta se piskat nema.....

Reagovat
JozkokozleJ

Sa smejes zo seba?

Lebo ma pravdu!

Reagovat
smazaný uživatel

kde to žiješ? :D i když si ji nakopne sám tak se píská :D pokud to ovlivní hru tak se píská skoro vždycky, pokud neni nastřelená u těla :D :D

Reagovat
Infi

Tahle byla nastřelená, u těla a ještě k tomu neovlivnila hru.

Reagovat
RMCF

pokud si hráč svou nešikovností ruku nastřelí sám, tak se za to opravdu penalty nepískají.... aspoň v českých (nižších) soutěžích tomu tak je....

Reagovat
smazaný uživatel

hodíte někdo link na záznam?....bohužel jsem včera nějak pil a zmeškal to :D :D

Reagovat
cristiano.K.

uplakánci z Madridu .Mourinha uznávám,ale jeho grimasy a házení rukama po každém faulu jsou trapné,at se podívá na svého Pepeho jinak Real včera lepší a zasloužil si vyhrát

Reagovat
smazaný uživatel

rozhození rukama je pro trenéry naprosto normální a typický případ, kdy projevují svojí nespokojenost

Reagovat
cristiano.K.

co tím naznačuje mi nemusíš říkat to je zřejmé,ale je to opravdu nutné po každém faulu?

Reagovat
j_mrazik

Vždyť víš, že tam je to takové divadlo. A Mourinho to dělal často i v PL i u sporně posouzenýho autu.

Reagovat
cristiano.K.

tak dělal,ale určitě né takhle pořád jako nyní,jestli to dělá jen v těch vyhecovaných zápasech nebo i jiných nevím,zas tolik je nesleduji.

Reagovat
smazaný uživatel

no takovy uplakany Alves,je trikrat horsi nez Mourinho

Reagovat
FCBjhonysFCB

odkdy je Alves uplakaný ??

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že mu to zůstalo už od doby kdy nosil pleny.

Reagovat
mesyas

pepe je zabiják jak včera napálil ten míč do toho hráče(nevim kdo to byl) a pak ještě zdvihl ruku

Reagovat
j_mrazik

OT: Na MS U20 vypadlo Španělsko s Brazílií. To je dobře.

Reagovat
Trand

Reagovat
smazaný uživatel

škoda

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

dobre to neni, ale spanele toho vyhrali dost s reproskama posledni roky

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodčí byl tragickej, s tím musí souhlasit každý, kdo ten zápas viděl. Barcelona bohužel opět jen simulovala, ostuda fotbalu pokračuje. Toť názor nezaujatého diváka.

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodci neudelal zadnou chybu... max ze mel dat realu o par zlutych karet vic... jinak barcelona nesimulovala a byl to peknej zapas... :)

Reagovat
smazaný uživatel

ty si pozeral aký zápas ?

Reagovat
smazaný uživatel

a co udelal za chybu?? ovlivnil nejak zapas???

Reagovat
smazaný uživatel

ked mam povedat objektivne, kludne mohol pisknut 2 penalty.. jednu pre real,druhu barce.. a toleroval simulovanie, niektore tvrde fauly neposudil ako mohol... ale inak vpohode vykon :)

Reagovat
madridcan

Moment...kde sa Karanka stazuje?

Reagovat
indy

"Real se zlepšil, ale jsou tu jisté věci, které se očividně nezmění. Budeme pokračovat v naší práci,"

Reagovat
madridcan

to nic neznamena.To moze poukazovat na hocico.

Reagovat
indy

reagoval na otázky kolem hlavního rozhodčího Karanka

Reagovat
smazaný uživatel

To je konstatování faktu. Jinak si podle tebe potom asi stěžuje i Guardiola, když tvrdí, že zápas skončil 2-2

Reagovat
Ed_Hazard

staci len naznak a uz to media rozmazavaju

Reagovat
smazaný uživatel

Real v tejto sezóne prevalcuje ten druhý klub Hala(?) Madrid!

Reagovat
smazaný uživatel

Aitor legenda

Reagovat
RMCF

Ale tu malou poznámku si mohl odpustit... je vidět že deme zprávným směrem, posily se dobře začleňují, ale tady to mohl přejít a nemusel přiživovat naši pověst uplakánků...

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
CubONE

Z pohladu nezaujateho fanusika mal Real vyhrat, Barca hrala zle, ale dala z nicoho dva goly. Real hra krajsi futbal, hra agresivne do plnych, nenudite sa pri tom ako pri 288,5 prihravkach Barcy na stredovej ciare.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
djiros

Reagovat
smazaný uživatel

nezaujatý

Reagovat
CubONE

tak takmer nezaujateho Barca mi proste vadi

Reagovat
vocasisko

Nikdy v životě nedala Barcelona 288,5 přihrávek na vlastní polovině. Nezaujatej názor to samozřejmě není, ale jinak máš pravdu. Včera si poprvé za éry Guardioly zasloužil Real vyhrát.

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi nezaujatej jak noha ...

Reagovat
smazaný uživatel

že tohle říkáš zrovna ty

Reagovat
smazaný uživatel

On může, je zaujatej.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby jsi skončil tím slovem "plnych", tak bych ti dal palec, i když fandím Barce

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Za ten zákrok penalta? Jožko ťa pekne nakazil, Aitor.

Reagovat
madridcan

kde to citas?

Reagovat
smazaný uživatel

Po zápase se nicméně Mourinhův asistent Aitor Karanka stěžoval na práci sudího Teixeiry Vitienese. Klub z hlavního města totiž chtěl po zákroku Victora Valdese na Cristiana Ronalda z 82. minuty zahrávat pokutový kop.

Reagovat
madridcan

kde je citacia? Mas prosim nejaky odkaz?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
2miguel1

Real sa na tento zápas chystal celú pripravu, Barca to mala ako ďalší prípravný zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Nebreč.

Reagovat
2miguel1

?? nechápem 2:2 berem všetkými detiatimi doma vám dáme trojku a bude

Reagovat
madridcan

sakra ti Madridisti a ich nafukane reci

Reagovat
2miguel1

nafukane reči by bolo že vám dáme paťku čo ani to nieje žiadne "scaijnfikšn"

Reagovat
smazaný uživatel

ale,je...

Reagovat
vocasisko

Oba týmy měli dostatek času se na ten zápas připravit, ale pro Pepka je očividně ten Superpohár méněcenný a nebo prostě nechtěl ryskovat a tak nenasadil hráče co utrpěli na repre sraze a v průběhu připravy lehčí zranění. Na Nou Campě už to bude o něčem jiném a myslím si, že budeme lepší jak herně, tak výsledkově.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom Madridu to je debil vedle debila. Pepeho zákrok na Alvese, Khedirova kopačka proti Abidalově hlavě, to měl rozhodčí potrestat červenou kartou a nestalo se. Ale stejně budou dělat, že je poškodili.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

oba ty zákroky volaly minimálně po žluté. S tím, že Khedira by byl vyřazený ze hry daleko dřív a Pepe by si taky musel se žlutou taky dávat hodně pozor.

Já bych ještě přidal to z vesmíru viditelné zatažení Carvalha za Messiho dres. To byla taky karta jasná.

Reagovat
smazaný uživatel

Pepe jak do Daniho vletěl, já bych tasil okamžitě redku, protože to byl naprosto zbytečnej zákrok. Carvalho, to byla jen zoufalá snaha zastavit nejlepšího fotbalistu světa.

Reagovat
smazaný uživatel

rudou dát mohl, ale já bych tasil žlutou s domluvou, že to bylo naposled.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já bych se zmaěřil na střed zálohy, kde vždy důrazně úřaduje dvojice Xabi - Khedira. Khedira je po žluté kartě na hřišti úplně zbytečný (strejně jako Lass) a hra se jim začíná sesypávat. Xabi dostal včera kartu někdy 10 minut před koncem, navzdory tomu, že tam opět měl takových pět zákroků, za které se ta karta v klidu dala udělit. Alexis nastřelená ruka z pár kroků, Di María si na začátku zpracuje dlouhý míč úmyslně rukou - žádný trest. Pepeho kombajn - nic, Özilova šipka - žlutá pro Alvese.

Reagovat
smazaný uživatel

Skřet Messiáš udělal totéž co podle tebe Ozil po zákroku Marcela. Valdés po "skvělém" zákroku CR7 za nohu vzal, takže pencle jasná, otázka je, jak byste po ní hráli, pokud by i tak existoval faul Marcela na Pedra...

Reagovat
smazaný uživatel

šášo

Reagovat
smazaný uživatel

"Do středy budeme v přípravě pokračovat bez přestávky, abychom se mohli Realu postavit a doufám, že fanoušci nám pomohou tam, kde naše nohy již stačit nebudou,"

To je to, o čem mluvím, Kokeshi. Prostě jste v přípravě dál. Pepek se nikde nevymlouvá, ale prostě si je té okolnosti vědom. Že jste fyzicky jinde, bylo včera hlavně na začátku hrozně vidět.

Reagovat
madridcan

Ako som uz pisal v inych diskusiach-Ked vsetkym vydrzi zdravie,tak sa mozme v decembri dockat jedneho z najkrajsich Clasic historie

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak. Ale to se psalo i v tom roce, co dorazili Krystýna, Kaká a Božský Syn. To jsem psal, že to bude clásico s největší mírou fotbalovýho talentu v historii. Loni se taky před clásiky čekal dobrej fotbal a jak to dopadlo.

Já si počkám.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen se vymlouvá a ještě odveta ani nezačala. Ubohé od něj.

Reagovat
smazaný uživatel

prosííím,někdo link na záznam :) :)...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Fňukýno radši ani nedorazil na tiskovku. Kažodpádně jste fakt banda ufňukanců. Místo abyste si pochválili, jak dobře jste hráli. A naopak zkritizovali, jak špatně jste ty akce zakončovali (hlavně Benzín), tak to zase hodíte na sudího. Fakt ubulenci.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Docela by mě zajímalo, jestli po zápase Pepovi podal ruku. Vzhledem k tomu, že hned po tom, co sudí odpískal konec, zmizel do útrob stadionu, bych tomu moc nevěřil. KŘIVÁK PORTUGALSKÁ!

Reagovat
smazaný uživatel

Holt ho ten rozhodčí, co za Real spálil tolik šancí, naštval no...

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo tady po zápase v pozdních nočních hodinách vtipně poznamenal, že ho asi naštvalo, že trénovali hru v deseti a ono nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ona to v tý situaci podělal Krystýna. Kdyby za tím balonem běžela, když Vicky ještě ležel, tak udělá líp. Jenže ona se tam natáhla jak široká tak dlouhá. Radši ...

Reagovat
smazaný uživatel

Cesc si zahraje dost. Nebo myslíš, že budou Xavi s Iniestou hrát za sezónu 60x90 minut? S Thiagem si překážet nebudou, jsou to dva naprosto odlišní hráči.

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se, to měla být reakce dolů na Benyho01.

Reagovat
smazaný uživatel

Cesc je pro nás zbytečný luxus, ale herně nám určitě pomůže. Právě proto, že se teď už nemusíme tak moc bát zranění Xaviho, za kterýho nebyla moc náhrada.

A zadalší - přesně, jak píšeš - Xavi má za poslední 3 sezony v průměru přes 4000 minut s tím, že toho vždy na place odběhá nejvíc. To je nelidské. Iniesta loni přes 4100 minut ...

On ukousne asi každýmu něco a zahraje si každej dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Takový alibistický to bylo no... Já to viděl v hospodě a něco jsem popil, ale nejdřív se mi zdálo, že jasná penalta a pak z druhýho záběru zase, že kontakt tam byl, ale CR tomu dost pomohl... Neříkám tak ani tak, ale v tomhle zápase si Real fakt na rozhodčí stěžovat nemůže

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vocasisko

Reagovat
Hristo Stoichkov

No, v tom zakončení se možná trochu projevili čínští sparingpartneři. Byl tam hlavně od Benzemy vždy nějaký dotek navíc...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, hodně v těch koncovkách čekal, až mu do toho někdo skočil ...

Reagovat
RMCF

jj s číňanam měl na všechno dost času, ystopeři Barcelony mu tolik prostoru nedali... ale stejně se mě herně líbil, stejně jako celej tým, je vidět že sme se zas o kus posunuli oproti loňsku. Otázka je jestli to už na vás bude stačit...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jo, herně byl výborný, skvěle připravil úvodní gól. Přehráli jste nás, otázkou je pouze to, do jaké míry to bylo ovlivněné fyzickou připraveností...

Reagovat
RMCF

tak ovlivněno to bylo určitě a nedá se podle tohoto zápasu(který stejně nakonec dopadl líp pro vás) soudit rozložení sil před novou sezonou. Ale ten herní projev se mě prostě líbil, jenom zlepšit produktivitu a věřím že letos se bude o titul bojovat do posledních kol, třeba i minut. Liga Mistrů je při vyřazovacím způsobu trošku i loterie, takže tam těžko soudit.

Reagovat
RMCF

ještě bych dodal tak jak sme se prezentovali třeba v uvodu zápasu, tak si představuju moderní fotbal

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Kily

jo, pod tohle se rád podepíšu ta středeční odveta napoví jenom o trošičku víc a o to víc se už dneska můžeme těšit na první ligové Clásico, až tam budou opravdu rozdány karty pro boj o titul

Reagovat
smazaný uživatel

To už začíná být takový klišé...

Reagovat
smazaný uživatel

COOže? Real si stěžuje??! Tak to si snad dělají srandu...každý normální člověk musel vidět,že ten rozhodčí jasně uškodil Barceloně...ale jistě,Mou si bude furt na něco stěžovat...kdyby Pepe dostal červenou,nikdo by se tomu nedivil...jistě Barca hrála špatně,ale nikdo se na nic nevymlouvá a prostě přiznají,že hráli blbě...Ach bože,Madrid už nemůže klesnout níž...

Reagovat
smazaný uživatel

Amen.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechapu jak nekdo muze napsat ze zakrok Khediry byl na cervenou. To jde videt ze pulka z vas tu nehrala fotbal. Byl to faul to jo ale ne na cervenou. Za druhy jak nekdo muze chtit penaltu po tom co si tam Pedro ustele jak doma . Na ronalda se nepiskla ale mohla se. A to ze alves a messi jsou uplakanci souhlasim to same i Di Maria. Vcera jasne Barcelona ukazal strelckou produktivitu staci 5 strel a z toho 2 golovky. Real byl nervozni a cekalo se od nej hodne a.musim rict ze me mile prekvapil. Nechapu Fabreho. V Barce si nema sanci zahrat to lidi kteri sledujou fotbal a hrali ho nebo tomu rozumi tak vedi ze si nezahraje. Jeho hloupoat asi mu jde o to ze bude s kamaradama sedet na lavce nez aby si zahral. Jinak pro me nejlepsi hrac na hristi Ozil.

Reagovat
vocasisko

Já myslím a pevně doufám v to, že Pepek letos přestoupí na systém rotace. Pak by si všichni zahráli dostatečně abylo by to i fér vůči všem.

Reagovat
Placebo

Kataránci se moc nepředvedli... slepá svině našla žalud...

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasny vcera nic moc... ale kdyz vezmes ze sou bez pripravy a chybelo 5 hracu ze zakladu tak proti tymu jako je real hodne dobry ne?:)

Reagovat
smazaný uživatel

Messi uplakanec? Ten chlapec ustoji take mnozstvo tvrdych subojov, ze sa cudujem, ze este neskoncil na invalidnom voziku.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Ronaldo jak je možnost, tak lehne, ale Messi ten běží dokud to jde.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni mu ten příspěvek smazali, tak ti odpovím sem. Ten ban měl být na něj, protože žádný fanda sportu a snad ani normální člověk nebude přát jinému zranění, to prostě není normální...

Reagovat
smazaný uživatel

Není. Já Realu přeju všechno nejhorší. Krach, sestup(El Clasica by bylo škoda, ale Realu ne)., ale ne zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ještě tak maximálně, kdyby si někdo zvrtnul kotník na tréninku, ale něco jako zažil Eduardo, bych nepřál nikomu...

Reagovat
clinger

některým známým simulantům bych občas nějaký to nakopnutí i přál

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem spíš pro přísný trestání... Třeba za pokus nasimulovat penaltu bych klidně dával stop na další zápas (ne červenou, jen stop dodatečně podle videa)

Reagovat
smazaný uživatel

V tomhle se Ronaldo, dle mého, zlepšil. Už tolik nepadá, i když má někdy nějaké ty jeho zápasy, ale jinak to taky ustává.

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť i ten včerejší gól dal Leo po tom,co ho tam několik hráčů různě přidržovalo...Kryšpín,ten si lehá prostě furt,jeho už nikdo nezmění

Reagovat
smazaný uživatel

Nezaslúžená remíza Real mal vyhrať,...ale taký je futbal verím že Real môže takto hrať aj na Nou Campe

Reagovat
smazaný uživatel

Nezasloužená? To vůbec ne. Ano, Real měl více ze hry a dokázal si vypracovat hodně příležitostí, ale kdyby rozhodčí pískal správně, tak dohrávaj v devíti.

Reagovat
smazaný uživatel

tak mel :) ale to barcelona finale poharu taky:) ale uvidime jak to bude na nou campu pokud bude barcelona v plny sile... :)

Reagovat
smazaný uživatel

nepreháňaj Dani Alves si zaslúžil tak skosiť za to divadlo čo predviedol Pepemu v LM....ja by som ho tiež tak skosil keby som v takom dôležitom zápase dostal červenú

Reagovat
smazaný uživatel

jo aha :D takze kdyby mu nohy prelamal tak to faul nebyl protoze podle nekoho minule simuloval.... :D

Reagovat
Hristo Stoichkov

Je ostuda, že klub formátu Realu Madrid si po příchodu Mourinha nesutále stěžuje na rozhodčí, bojuje na tiskových konferencích, snaží se dostávat sudí pod tlak či vytvářet mýtus o tom, že jim je stále ubližováno. Včera tomu tak opět nebylo, ale to už je evergreen. Karanka mi byl sympatický, ale ta role Mourinhova poskoka ho změnila. Mourinho by byl skvělý herec (v dobrém slova smyslu).

Reagovat
smazaný uživatel

Je hlavně divný, že se s tím nedá nic dělat. Oni můžou pořád napadat, podněcovat, kritizovat, bulet ... A nikdo s tím nic nemůže dělat ...

Zákaz vyjadřování se k rozhodčím 36 hodin před a 72 hodin po zápase by to vyřešil.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já bych to nijak neřešil, regulace by byla zbytečná. Jen ať se dál předvádí, já se u toho náramně bavím...

Reagovat
smazaný uživatel

nechápeš že Mourinho to robí trošku aj naschvál? on chce na seba pútať pozornosť lebo vie že taký ako v ypo celom svete budete rozoberať jeho a nie hráčov a práve to chce a niekoľkokrát to aj povedal že chce odpútať pozornosť medií od hráčov

Reagovat
Hristo Stoichkov

Taková pěkná jeho pohádka. Neumí se chovat, využívá všemožných prostředků, aby uspěl. Ale když to teda dělá pro hráče a fanoušci mu to žerou...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Pekne povedane ale bohuzial je to tak. Napr. Ferguson sa nikdy nemusel takto ponizovat a co vsetko dosiahol? Zmena Realu po Joseho prichode je strasna, mna tento jeho pristup demotivuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Naschvál ze sebe dělat kreténa? Že to má zapotřebí...

Reagovat
madridcan

100

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem kde bol real lepsi...asi na treningu s dorastencami :)...neznasam toho nafukaneho Mourinha a tie jeho teatralne kusky a to neustale sa stazovanie na rozhodcu...uz nakazil cely real a to som ho mal tak rad...je to ubohe sa stale na nieco stazovat...real mohol byt vcera rad ze nedohraval o deviatich...ten drevorubac Pepe je v kazdom zapase prori Barce premotivovany a Khedira ani nevravim...cisty Bruce Lee vcera :)...je to hrozne co sa z Realu stalo...je to hanba...inac tu je link na highlight :

http://www.youtube.com/watch?v=JtdXcrB4TRc&feature=player_embedded

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Alves opět dokázal že se měl dát na herectví

Reagovat
smazaný uživatel

Pepe opět dokázal, že se měl dát na řetěz.

Reagovat
patas92

za co, za to jak ho sestrelil Pepe??

Reagovat
smazaný uživatel

pozri si highlight co som pridal a uvidis ze Dani ani najmenej nefilmoval pri tom zakroku od Pepeho zatial co mu on isiel jasne po nohach...cista cerven kaaamo :)...real mohol byt rad ze to dopadlo tak ako to dopadlo :)

Reagovat
smazaný uživatel

stopni si to ve 2:42, červená se dává za to že si nadskočí a teatrálně se válí po zemi?

Reagovat
patas92

nadskoci??...si slepy nebo si z nas delas srandu?

Reagovat
smazaný uživatel

já ne ty bys měl zajít k očnímu

Reagovat
patas92

aha takze si tady vlastne jediny kdo ma zrak v poradku a vsichni co videli faul na Alvese jsou slepi

Reagovat
smazaný uživatel

vole kdyby nenadskocil tak ma po noze... to je zaklad nadskocit... tohle byl faul jasnej bez debat... sundal ho pekne...

Reagovat
smazaný uživatel

má po noze? kdyby nenadskočil spadnul by dozadu (základy fyziky) při pádu dozadu z tohoto úhlu se noze nemůže nic stát

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby neskocil tak mu ji prislapne a pak uz by bylo jedno kam spadne.... takovych zakroku uz bylo a jak to dopadlo... promin ale si hrozne zaujatej... jestli neuznas ani tohle je to stebou spatny... kazdej rekne jasnej faul jenom fanousci realu neee... ten murinho dela divy :D tam vsechny ovlada jak stado ovecek :D a nikdo si na nic nestezuje tak proc to vubec resis?? potrebujes si neco dokazovat?? tohle nechapu....

Reagovat
smazaný uživatel

zaujatej si tady jedině ty

Reagovat
smazaný uživatel

ja zaujatej nejsem ani nahodou :) vcera real byl lepsi hral lip ale nevyslo to no a?? kdyz sem videl jejich hru tak sem jim to pral protoze to byl po dlouhej dobe zapas kdy si to fakt zaslouzil.... rozhodci zadnou chybu neudelal... zapas neovlivnil... jediny co se mu da vytknout je prave tento zakrok... to mel potrestat...

Reagovat
smazaný uživatel

neudělal? tvl fakt si zajdi k tomu očnímu

Reagovat
smazaný uživatel

tak mi rekni co pisknul spatne? co ovlivnilo zapas??

Reagovat
smazaný uživatel

těch situací, které měl písknou/vyřešit jinak bylo spousta jak na straně Barcy tak Realu, tohle se v takovém zápase nemůže stávat.. nebylo to na takový úrovni jako Barca-Chelsea ale zase jich bylo víc než si může za zápas dovolit

Reagovat
smazaný uživatel

neudelal zadnou chybu ktera ovlivnila zapas :)

Reagovat
smazaný uživatel

To je nový náboženství. Mourinhismus. Jeho věrní se řídí heslem:"Za všechno může Barcelona"

Mourinha upřímně nesnáším, je to křivák a ještě se bude cítit ublíženej. Nejsem zastánc násilí, ale kdyby ho někdo odchytil na ulici a jednu mu natáhl do držky, tak by mi to nevadilo, spíš naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

já neříkám že za všechno může Barca, já říkám že Alves je herec!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to neznamená, že to včera přihrál. Pepe je hovado, který patří na řetěz. To musej vědět i v Madridu.

Reagovat
smazaný uživatel

dyt oni o tom vedi... to je i ta jejich taktika... :)

Reagovat
patas92

omg ty si dobry pripad...podle tebe faul = zlomena noha nebo co??...podivej se na to video znovu, Pepe vubec nechtel hrat mic, a to tvoje "nadskoceni" je jen to, ze se tomu kontaktu snazil Alves vyhnout...

Reagovat
smazaný uživatel

to nevysvetlis... nikdy nehral fotbal ani ho poradne nesleduje... jenom si hraje na fanouska jednoho klubu... zachvilku se zacne ohanet tou rukou co zahral abidal ve vapne... :D

Reagovat
smazaný uživatel

náhodou jsme fotbal hrál a takovéto zákroky jsou v mládežnických soutěžích na denním pořádku a nikdo, ještě jednou nikdo se tak teatrálně nesvíjel jako Alves..

Reagovat
smazaný uživatel

hraju fotbal od malicka a tyhle zakroky se trestat proste musi... dokonce se trestaji uz jenom za ten umysl... a to ho nemusi vubec trefit... tady ho nabral pekne... a jestli dokazes rict ze tohle je v mladeznickych soutezich bezny tak si fakt vtipnej.... :D

Reagovat
patas92

ty si marny chlapce

Reagovat
smazaný uživatel

nexcem sa tu s tebou natahovat kaaamo ale cista cerven....bol to jasny faul...ziadne teatro...keby nechal nohu na zemi tak mu ju zlomi ako mne kedysi tiez premotivovany obranca...ale Pepe je drevorubac...toto sa nerobi...nesiel ani po lopte ale cisto po dannymu....

Reagovat
smazaný uživatel

pokud tady šel po nohou tak po čem šel valdes? zabít mravence co mu tam leze po zemi?

Reagovat
Hristo Stoichkov

http://www.magedtv.net/ch1.html

Link na Barca TV, bude tam prezentace Fábregase.

Reagovat
smazaný uživatel

Od kolika hodin, jestli se můžu zeptat?

Reagovat
smazaný uživatel

12:45

Reagovat
Hristo Stoichkov

12:30 - podepsání smlouvy

13:00 - foto s Rosellem a vedením

13:30 - prezentace na Camp Nou

14:00 - tisková konference

Reagovat
cristiano.K.

a raut nebude?

Reagovat
antimadrista

Holt při nás stálo štěstí

Reagovat
Hristo Stoichkov

Nevím jestli štěstí, ani mi nepřišlo, že by měl Real v zakončení nějakou smůlu. Prostě finální fázi řešili většinou špatně a pomalu. Smůlu měli při odrazu míče k Messimu, ze kterého byl důležitý gól.

Reagovat
Infi

Fascinuje mě, jak si někteří dokážou vycucat penalty z ničeho, simulace z ničeho a prostě nic z ničeho. Vždyť je to k smíchu. Real by se měl hlavně starat o to, proč na SB nedokázal za 90 minut porazit nerozehranou a v tom zápase špatnou Barcelonu.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

OT:Ubohé počínání ubohého hráče z ubohého klubu. http://www.youtube.com/watch?v=y3G6y6xBXMI

Reagovat
smazaný uživatel

to faul nebyl v mladezi se tohle stava bezne.... :D jinak je to prasarna ale nejedna se o vcerejsi zapas tak proc to zbytecne vytahovat a proc zbytecne delat problemy....????

Reagovat
smazaný uživatel

Já jen chtěl strazcidusi ukázat, že Pepe je hovado a do takových zákroků jde s úmyslem zranit.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to musi vedet kazdej az na par vo.l. :) ted se stebou akorat zacnou hadat ze to faul nebyl atd atd.... nema to cenu :)

Reagovat
smazaný uživatel

zhodnoceni zapasu: real byl lepsi o tom zadna... rozhodci zadnou fatalni chybu neudelal... penalta na ronalda bejt podle me nemela ani nahodou... to same na druhe strane na pedra.... abidal zahral ve vapne rukou ale sam si ten mic nakopnul v takovem pripade se penalta piskat nema (pokud neni evidetne umyslna)... :) jediny co mel rozhodci potrestat je faul pepeho... uvidime jak bude vypadat druhej zapas :) real vypada ze je lepsi ale barcelone zase sedelo 5 hracu... :) jinak se mi zapas libil :) a doufam ze takhle budou vypadat i dalsi el classica:)

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodca bol najvacsi traged zapasu..takto sa piska u nas v 5. lige...zbytocne prerusoval hru, ked hrac Barcy filmoval pad tak to piskol..jedine pozitivum vidim v tom, ze po zrejme 7-dmich zapasoch sme nemali vyluceneho hraca

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodčí byl skutečně největší tragéd zápasu, kdyžř nevyloučil Pepeho a Khediru.

Reagovat
smazaný uživatel

ani bych nerekl ze vcera tam bylo nejaky simulovani... :) to udelal ronaldo.... :) ale je to fuk hlavne ze zapas byl peknej :)

Reagovat
smazaný uživatel

za posledne roky odkedy je vo vedeni Uefy fanda Barcy Platini som ani nevidel pokutovy kop proti Barce..kolko sa nastazovala Chelsea, kolko Arsenal, kolko my po LM aj teraz...uz to vazne zavana podplatenim rozhodcov aby piskali v prospech Barcy...neni normalne aby m rozhodca tolko krat pomohol a poskodil supera

vcera som sa bavil ako im rozhodca piskal kazdy pad ktory prihrali

Reagovat
smazaný uživatel

La Liga 2010/2011 32. kolo Real Madrid-FC Barcelona 1:1 Ronaldo vyrovnával z vymyšlený penalty.

Reagovat
smazaný uživatel

promin ale nebud zaujatej.... tohle stebou dela murinho nikdo jinej to tak nevidi... :) chelsea byla poskozena to ano ale v prvnim zapase tam bylo na barcelonu.... arsenal si videl ze nevystrelil ani na branku... a v prvnim zapase barcelone neuznal krasnej gol... inter kdyz vyhral tak jim uznal gol z ofsajdu :) a barcelone na konci druheho zapasu gol neuznal.... :) tohle proste dela murinho.... nikdo jinej si nestezuje.... ostatni tymy dokazou uznat porazku a priznaji si ze ten klub byl lepsi... jedinej murinho se ohani staryma vecma... a pak jeste lze na tiskovce :D

Reagovat
Infi

Taková hovna zas, achjo..

Reagovat
smazaný uživatel

barca mela větší držení míče? :D :D aha.. to asi protože v zaveru už nyů reaů unevanej... barca hraje takový to že si furt nahravaj a když presuješ tak si to kopnou dozadu.. hlavně aby měli míč... včera jim to real dovolil ale jen na poslednich 10 minut

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze to drzeni mela vetsi v obouch polocasech... :) ale to je proste klasika uz.... a prave tech poslednich 10 minut jim to real dovolit nemel a mel se stazit dat gol... tohle je vysledek pro barcelonu... ale real mel sakra smulu vcera:)

Reagovat
Infi

Měla větší držení míče i v 1. poločase. To byl Real taky už unavený?

Reagovat
smazaný uživatel

:D stojim si za tim co jsem napsal.. a rozhodně ne za tim na co tady vtipně narážíš ;)

Reagovat
Infi

"barca mela větší držení míče? :D :D aha.. to asi protože v zaveru už nyů reaů unevanej... " - Takže tohle napsal někdo jiný?

Reagovat
smazaný uživatel

Real herně lepší, to je nutno uznat, ovšem kazil si to tou agresivitou, kterou za vinu dávám hlavně trenérovi (kroěm Pepého, ten vypatlanec má v hlavě seno už odjakživa) ... jinak sudí si myslím celkem přiměřený, první poločas odpískal dle mého názoru dobře, druhý možná pokulhával ale pořád dobrý výkon, ono beru to systém "když,tak" takže když nezapískal kung-fu kick Khediry, tak nemusel zapískat ani Valdése proti Ronaldovi, i když Víctor mi přišel že vstával tak trochu neohrabaně a co se týče ruky Abidala, řekl bych že to by byla blbost pískat, navíc co ten včera odstál za souboje a tak, klobouk dolů

Villa naprosto nádherný gól, Messi se pak ukázal ale přišel mi až do těch dvou branek a možná i po nich neviditelný, jiného názoru byl Carvalho který ho tam tahal jak lano při té známé soutěži, každopádně letos bude Real o dost těžším sokem, ale myslím si, že jak se sehraje základní sestava Barcy, budou to opět rozhodovat maličkosti nebo blbosti, kterými si Real kazí pověst světového klubu špičkové kvality ... VISCA EL BARCA

Reagovat
smazaný uživatel

rozdil je v psychice... barcelona je v pohode i kdyz ji to nejde... kdyz ji rozhodci poskodi (nemyslim vcera) nestezuje si.... na realu bylo vcera videt jak se nervujou furt... jasnej faul a oni rvou, divi se a machaji rukama... pritom meli ten zapas pod kontrolou a mohli hrat v klidku... proto to vcera dopadlo tak jak to dopadlo... kdyby real hral v klidu mohl jim nalozit...

Reagovat
smazaný uživatel

ten Real je tragickej,kdyby se misto toho vecnyho kritizovani rozhodcich soustredili jen na hru,tak mozna neco vyhrajou,by me zajimalo,kdy jim rozhodci uskodili tentokrat

Reagovat
smazaný uživatel

To víš José si chystal dlouhou řeč na tiskovku jak proti Barceloně vždycky dohrávaj v desití a oni dohráli v plným počtu, tak je to naštvalo. :D

Reagovat
Kluivert9

200. pro Real, aby už nebrečel.

Reagovat
DelPiero137

To je strasne kam dospeli zapasy Realu a Barcy. Polka sveta nevidi za vlastny nos. Nie je situacia na ktorej by sa futbalova verejnost zhodla a pozerala sa na konkretnu situaciu realne. To je same : Ronaldo, DiMaria je simulant, Busqets s Alonsom mu nemaju co zavidiet. Pepe, Khedira nehraju tvrdo, Jose je uplakanek, Barce pomaha UEFA atd...

Ked sa nato pozeram ako nestranny fanusik ktory uznava obe muzstva, vcera si Real nema naco stazovat smerom k rozhodcom. Skor by ich mali mrziet zahodene sance, pretoze tento krat boli oni lepsi. Hrali tvrdo na hranici faulov. Mozu byt velmi radi ze im rozhodca nenadelil viac kariet. Niektore veci boli naozaj do oci bijuce : faul na Alvesa, Khedirov zakrok a nastrelana Sanchezova ruka. Mozu prave naopak radi.

Nechapem ako mozu tak reagovat hraci ako to spravili pri faule na Alvesa. Neobranujem ho, tiez tomu vie prifilmovat, ale to bol naozaj cisty zakrok min. na zltu. Hraci Realu sa zleteli na Alvesa akoby to prifilmoval, pritom Pepe to jasne nestihol(mozno v tom bol aj umysel), kontakt tam bol a sundal ho. Taketo zapierania jasnych faktov zo strany Realu a hlavne Joseho kazia futbalovy zazitok a celkovy obraz Realu.

Barca robila velke individualne hrubky v obrane, to nebolo casto k videniu v sezone. Real mohol vyhrat keby premenil svoje sance.

Reagovat
DelPiero137

*Busqets s Alvesom

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mercury

Reagovat
Biozdenda

nadpis, ktery bych cekal ale zapas to byl moc dobry

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Smutný jak to s příchodem Mourinha začalo mezi hráči z reprezetance i fanoušky vřít.

Reagovat
Kily

když jsem na tohle narazil po finále LM, tak jsi koulel očima a dal mi palec dolů

Reagovat
Infi

Zítra zas napíšeš něco jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Kenneth - 16.08.2011

Konečně Mourinho přitáhl mezi spoluhráče z repre rivalitu

Reagovat
Kenneth

Článek kde sem to psal?

Reagovat
Kily

datum

Reagovat
Kenneth

Aha, Rssa je zase vtipálek.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana

Žiadna novina. Tentokrát to Jose nechal na jeho pravú ruku Ronalda a Karanku. Už sa teším na tie jego gestá, keď Barca vyhrá v odvete. To zas bude "podívaná".

Reagovat
smazaný uživatel

Zase se ukázalo, že by si Mourek i Karanka měli brát Pepka za vzor. Takového šéfa nám závidí celý svět (dobrá, krom MU) a to nejen pro předváděnou hru jeho týmu. Getleman, svatý muž

Reagovat
smazaný uživatel

barcelona vcera nula bodov nic nehrala a messi kym ho neukazali tak som ani nevedel ze je na ihrisku za zapas sa sa dotkol lopty asi 3 krat a dal stastny gol ked sa posmykol madritas, alves zas predviel svoje trapne divadlo na konci zapasu mne to pripadolo ako opica a vcera boli najlepsi na ihrisku benzema a ozil a prosim barceloncanou, ktory nevideli zapas tak nech tu nepisu svoje trapne komentare HALA MADRID

Reagovat
blaugrana

Píšeš, nech si nechajú svoje trápne komentáre aj jeden trápny si tu sám napísal.

Reagovat
smazaný uživatel

som pisal ze ktory zapas nesledovali a ty sa nauc citat

Reagovat
blaugrana

To tu ale nehrá rolu. ty si ho možno sledoval a aj tak je ten príspevok trápny.

Reagovat
smazaný uživatel

buzici si zase stěžuji no poražku neumi přiznat

Reagovat
Infi

To byla remíza

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně sme Barcelonu přehráli,radost se na něco takového koukat,škoda že sme to nedotáhli,bohužel z 2 šancí Barcelony 2 goly,Villův nádherný,Messiho sem do toho golu pomalu na hristi nezaznamenal,ale šanci proměnil s přehledem.Khedira a červená ani náhodou,ale žlutá byla namístě hned,né až jako kompenzace o minutu později,to stejný Pepe který dohrál souboj,dle mého žlutá karta.Na Ronalda penalta jasná,ruka abidala a polofaul na Pedra se dali pískat a nemuseli.Hra Realu

Reagovat
Infi

Na Ronalda jasná, ale na Pedra polofaul, jistě.

Reagovat
blaugrana

Nj, užívaj si to, nebude to mať dlhého trvania.

Reagovat
smazaný uživatel

Tímto stylem (bez zbytečných prasáren) je Barcelona k poražení...

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Pánové,já už jsem z Mourinha tak znechucenej!!!On si dovolí brečet po tom co tam předváděli např. Pepe s Marcelem,může děkovat ustrašenýmu rozhodčímu že dohráli.Komentátor to dobře říkal že měli mít za 1. poločas 6 žlutých a ne jednu.Fakt neuvěřitelná nesoudnost,nejhorší že tímhle hnusem nakazil úplně všechny hráče,kteří se furt jenom diví,rozhazujou rukama a diskutujou.Kdyt s takovýmto chováním nemůžou nic vyhrát,lepší rozhodčí by jim to včera spočítal.Když nemáš pokoru a respekt,nemůžeš myslet na trofeje!

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.Na Realu je až moc vidět jak chce porazit Barcu a přitom si sami podrážej nohy svým chováním,názory a snahou za každou cenu znehodnotit práci Barcelony.Několikrát jsem psal,že přeji Realu,aby se dostala na uroven Barcy a byly tu jen fotbalový souboje,ale naprostá nevraživost určitých hráčů Realu je ten největší problém jejich hry.Vždyt měly Barcu na lopatě co chtějí řešit svůj vlastní neůspěch někde jinde?To je nemoc a totální selhání teamu,který Real byl a měl by být,ale není né,když půjdou touto cestou,ano hráli kolektivně a v pohybu,soupeř,který ví co chce,ale ta psychyka je to co vás poráží,né rozhodčí,né Barca,jste to vy sami,včera jste ukázali sílu mužstva,ale taky slabinu,kterou jste nedokázali odstranit z minulé sezony,což jsem opravdu nečekal,protože jsem čekal,že Mou své hráče zvládne,jenže on nezvládá ani sám sebe,vyjadřovat se k zápasu nebudu,bylo toho tady napsáno v emocích dost,což je škoda zápas to byl super pro Real,ale nakonec stálo štěstí na straně Barcy,vše je otevřené,věřím Barce,ale Real má team,který je už ted schopen konkurovat Barce,tak se těším.

Reagovat
smazaný uživatel

Až budete, rádobychytráci z Barcelony, zase kritizovat deník AS, přečtěte si názor jeho ředitele na poslední zápas a snad se chytíte za nos:

http://www.as.com/opinion/articulo/madrid-buen-juego-teixeira/20110816dasdaiopi_1/Tes

Reagovat
blaugrana

Nj, je to rovnaký úbožiak ako všetci, čo pre nich píšu.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele