Real Madrid na dva až tři týdny přišel o kanonýra Ronalda

20.03.2011, 15:24
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (238)

Přidat komentář
smazaný uživatel

aj tak im to ide bez neho lepšie

Reagovat
dantetomas

aspoň nebude musieť človek pri sledovaní realu pozerať na ten jeho drbnutý ksicht a neustále vplakávanie...

Reagovat
smazaný uživatel

Nedoléčíš, nehraješ. V Madridu jsou nepoučitelní....

Reagovat
Aldeano

Reagovat
RMCF

tak tak, s Lyonem chápu že hrál, ale na Atleticu ho měli nechat odpočnout...

Reagovat
F.Torres

oh no

Reagovat
F.Torres

i když nevadí, koukám že další zápas je Gijonem a to by se mělo zvládnout i bez Ronalda, jen je blbý, že když se dostává do formy, tak se zrani..

Reagovat
Infi

Škoda, měl se pořádně vyléčit, stejně v těch zápasech nepředvedl nic světoborného co jsem slyšel. A proč škoda? Především pro souboj Messi/Ronaldo, protože pokud se Messi rozestřílí a za ty 2-3 týdny dá několik gólů, tak se někteří jedinci budou vymlouvat, že Messi má víc jen díky tomu. Ale to je jedno, ať se uzdraví co nejrychleji, protože Realu to jde bez něj lépe

Reagovat
F.Torres

repre pauza, tak se může roztřílet za Argentinu jak chce

Reagovat
Infi

Ou, repre pauza, zapomněl jsem na ní. Dělejte jakobych nic nepsal.

Reagovat
smazaný uživatel

cez repre pauzu dá tých gólov veľa v lige ti poviem

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že kdyby Ronaldo za Real nehrál, tak by těch 27 ligových gólů Realu hodně chybělo. Troufám si tvrdit, že by ztratili hodně bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že je to víc než zřejmé ... C. Ronaldo simuluje po dohodě s vedením zranění, aby se vyhnul zátěži s repre. Říct to napřímo, může si to rozházet s repre spoluhráči. Takhle si odpočine, na LM bude určitě 100% fit a hurá, všichni se nažrali a koza zůstala celá =)

Reagovat
alcantara

kto chce kam, pomozme mu tam

Reagovat
Al Capone

to se dalo čekat

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to oslabení, ale Real ukázal, že i bez něj je ohromně silný. A pokud udrží formu Benzema, tak ať se v Barceloně začnou třást.

Reagovat
blaugrana

Furt dokola to isté.

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim že to možná zbytečně uspěchal,ale život de dál a real nemusí moc smutnit v utoku se rozstřílel benzema tak s snad jim jeho goly nebudou moc chybet

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to bude s Carvalhem? Pokud by chyběli oba v prvním zápase tak máme velkou šanci uspět.

Reagovat
Kenneth

To si myslíš jen ty. Naopak si myslím že nám to pomůže. Ramos by se stáhl na stopera a Albiol by šel na jeho místo.

Reagovat
smazaný uživatel

Carvalho je práva ruka Mourinha, on mu věří, je pro něj tahounem už z Porta a Chelsea. S ním je obrana daleko pevnější a komaktnější, podle toho co jsem viděl s nim bez něj.

Reagovat
Kenneth

Neumím si představit souboje Carvalho Crouch. To spíš věřím Ramosovi. A navíc Albiol podle mě může uhlídat Balea, to Ramos by ho asi jen okopával.

Reagovat
smazaný uživatel

Ramos na stoperu ? s Pepem

Reagovat
smazaný uživatel

to by bolo ako ked hra spolu "zlom mu hlavu" a " odkopni mu nohu"

Reagovat
madridcan

to su pekne debilne spojenia...nemaju byt naopak?

Reagovat
smazaný uživatel

ono je to v podstate jedno , ku kazdemu sedi aj jedno aj druhe

Reagovat
smazaný uživatel

a myslim ze obaja by dokazali odkopnut aj hlavu (hlavne pepe v jednom z tych jeho skratov )

Reagovat
smazaný uživatel

*zlomit hlavu .... dnes som niaky divny

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom dnes?

Reagovat
smazaný uživatel

pssssst

Reagovat
RMCF

Když už by šel Ramos do středu tak do prava pravděpodobně Arbeloa...

Reagovat
Kenneth

Děkujeme Mourinho že si ho postavil!!!! Kdybys ho nenanasazoval proti Lyonu a proti Atléticu tak už je možná fit!

Reagovat
$dolar$

A Real by treba uz nebyl v LM a prohral by s Atleticem...

Reagovat
Kenneth

Ronaldo v těch zápasech nic světobornýho neudělal právě.

Reagovat
$dolar$

A jak to mel Jose vedet pred zapasem?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz je ten Special One, tak snad by mel vedet ne ?

Reagovat
Kenneth

Už 2 zápasy předtím se ukázalo že bez Ronalda umíme. Takhle ho poslal na hřiště ne stoprocentně fit.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik vás stál peněz Ronaldo? Že řikáš, že vlastně klidně můžete hrát bez něj, tak se asi vyplatil.

Reagovat
Kenneth

Samozřejmě že se vyplatil.Střílí hodně golů a rozhodl už hodně zápasů. Jen chci říct že kdyby byl Ronaldo mimo tak i bez něj dokážeme vyhrát zápas.

Reagovat
BrainBlender

proti Lyonu asistence na první gól..

Reagovat
DreamTeam

zbytecne stresy :) ja jsem naopak rad ze nepojede na repre sraz.. kdovi jak by to dopadlo kdyby honepostavil

Reagovat
smazaný uživatel

Jaké zápasy teda pravděpodobně zmešká?

Reagovat
smazaný uživatel

Oh, už jsem to zahlédl v článku, sorry.

Reagovat
mastakillah

A hned je Real o poloviční

Reagovat
Kily

jak se to pozná?

Reagovat
smazaný uživatel

Není.

Mě přijde, že hrajou líp.

Jasně Ronaldo dává hodně golu, je pro Real duležitý, ale když nehraje, tak se na ten Real dá dívat mnohem víc než s ním...

Ronaldo zkazí stršně moc akcí, ztratí hodně balonů a ty jeho střely na tribunu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

se dá na Real dívat, jak toto může řikat fanoušek Barcelony? jinak Ronaldo začíná hrát víc pro tým než dříve, což je jenom dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Cože ?

Píšu že na Real bez Ronalda se dá dívat víc než s Ronaldem...

Nic víc, na hru Barçy to samozřejmě nemá ani náhodou

Reagovat
F.Torres

No tak pořád to je víc akční a víc napínavý, než když hraje Barcelona, která hraje celkem nudný zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se prostě líbí více hra Barçy, technické kousky, kombinace, naražečky, nádherné goly, ti hráči spolu můžou hrát i poslepu, genialita Xaviho, Iniestovi průniky, hra Messiho...

Reagovat
F.Torres

No já věřím, že fanouškům Barcelony se to líbí, ale když se chce člověk podívat na fotbal, tak se radši podívá jinačí týmy, protože držení míče 70% a tukání si to na půlce s občasnými akcemi přes alvese nebo středem na messiho, přestanou diváka bavit po 30minutách

Reagovat
smazaný uživatel

Tak někdy to nuda je a s těma přihrávkama to přehání, ale než aby ztratili míč nějakým nesmyslným nákopem, tak si ještě párkrat nahrajou a čekají až se otevře prostor...

Třeba včera s Getafe to byla docela nuda, ale takové zápasy jako s Realem, Sevillou, Almerii, Sockama, Espanyolem, Deportivem a plno dálšími jsou prostě skvělé a žadná nuda to není, hrajeme pořad stejným stylem, akorat je to rychlejší a těch akcí je víc, ale takhle božsky ( ) nemůžeme hrát pořad...

Reagovat
F.Torres

No, mně se líbil snad jen zápas proti Valencii, tam to celkem ušlo. Akce šli ze strany na stranu a Barcelona si pořád do nekonečna nenahrávala. Zápasy Realu a Barcelony by měli občas začínat aspon s jednogolovým mankem, aby museli hrát pořád naplno a nebyla to už po prvním poločase nuda

Reagovat
smazaný uživatel

Šlo to ze strany na stranu, protože Valencie byla schopna s náma ( jako jeden z mála týmů letos) hrát fotbal...

Když většině týmu vezmem balon ještě na jejich pulce díky vynikajícímu pressingu a celý zápas hrajeme vlastně jen my , tak je jasné že nemužeme neustale utočit, dělat akcí za akcí a pořad střílet, takže si to hezky rozehrajem na pulce a připravíme, když soupeř není schopný s tím nic udělat...

Reagovat
F.Torres

a to je právě ta hrozná nuda, bohužel.. za Ronaldinha ste hráli mnohem hezčí fotbal, tedka to je většinou hrozná nuda

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě to baví i ted a ten fotbal se mi líbí...(stejně jako milionum dalším lidem, jen tady na EF je poslední dobou takový trend shazovat hru Barçy...)

Tak s Ronaldinhem to bylo uplně o něčem jiném, ten i kdyby hrál sám se samýma nekopama\ tak by mě to bavilo, můj nejoblíběnější hráč a pro mě vubec nejlepší a nejzábavnější hráč, škoda že není vic takových...

Reagovat
Kenneth

S Ronaldinhem se na to dalo i docela koukat.

Reagovat
Kenneth

Už to zase začíná. Ted tu zase začnete opěvovat tu svou házenou ne?

Reagovat
smazaný uživatel

poslední celé 2 zápasy s CRonaldem

La Coruna - Real 0:0 (střely 4:21)

Real - Málaga 7:0 (střely 20:5)

poslední 2 zápasy bez CRonalda

Santander - Real 1:3 (střely 7:21)

Real - Hercules 2:0 (střely 22:10)

naprosto poloviční

Reagovat
madridcan

Je to moj oblubeny hrac,ale som celkom rad.Jasne mohli sme ho doliecit,ale nikto nevedel,ze Lyon bude taky slaby a ze Ronaldo okrem asistencie Marcelovi nepredvedie nic.Kazdy sa urcite potesil ked videl,ze Ronaldo hra v LM,lebo je to predsa len vacsia istota.Najviac je neskutocne vytazeny ved on bol jediny co hral vsetky zapas za Real pred zranenim,aj vsetky minuty.Porutgalsku fandim aj vdaka nemu,ale momentalne mi je vysostne jedno,ze nebude za ich hrat,pretoze rok a pol ho pustili hrat nedolieceneho a chybal nam dva mesiace.Takto sa pekne vylieci cez repre pauzu,mozno nam bude chybat s Gijonom,ale mame ho spat na Baskov a na tazke zapasy Na viac si myslim,ze bude fit uz aj na Gijon,lebo sa vie rychlo dat dokopy a rychlo sa zregeneruje,ale radsej by som bol keby nastupil az na Tottenham

Reagovat
Hristo Stoichkov

Vzhledem k reprezentační pauze ani nejsem stoprocentně přesvědčený, že je opravdu zraněný.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto s tebou souhlasím.Je to jenom na oko, aby nemusel na repre. Uvidíš, že proti Tottenhamu nastoupí...

Reagovat
smazaný uživatel

To je dost ošklivé podezření, něco jako před nedávnem bývalo u Xaviho s Puyolem

Reagovat
Hristo Stoichkov

Je to můj osobní názor, nikomu tuto teorii nenutím. Ale stačí se podívat, jaké praktiky jste již letos byli ochotni použít.

Reagovat
madridcan

ano to je aj celkom mozne,ale na druhej strane viem,ze raz Portugalci mali podozrenie a poslali lekarov.Tak nech si pridu aj teraz

Reagovat
Filip12

Super hráč lepší jak Messi aspoň pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

Takže musí přijít tím pádem i o ligový zápas 3.4?

Reagovat
smazaný uživatel

17.4 Real Mardid - FC Barcelona (Primera División)

20.4 FC Barcelona - Real Madrid (Finále Copa del Rey)

26.4 Real Madrid - FC Barcelona (Semifinále LM 1.zápas)

3.5 FC Barcelona - Real Madrid (Semifále LM 2. zápas)

haha doufám že postoupí i Barca i Real a bude 16 dní pekla :D:D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Paráda. I případné semifinále bysme začínali doma.

Reagovat
F.Torres

to si užijou admini

Reagovat
Kily

v pohodě, s blížícím se koncem sezony budou stoupat emoce, po ligovém zápase se polovina lidí vybanuje sama a v květnu už pod odvetou LM budou jenom fanoušci londýnských klubů

Reagovat
F.Torres

dobrej plán

Reagovat
smazaný uživatel

A jak víš, že semifinále bude Real - Barca? Tyhle kecy jsou nejlepší. Už jen z toho důvodu si přeju, aby jsme vás vyřadili.

Reagovat
barcelona17

posledni dobou se cekalo na El Clasico vetsinou pul roku a ted 4x behem 16 dni masakr to bude...

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbalisté vedoucí Barcelony porazili ve španělské lize Getafe na svém hřišti 2:1 a sedmadvacátým ligovým utkáním bez porážky za sebou překonali klubový rekord ze sezony 1973/74.....Barca láme rekordy to budou 4 výtezství v řadě

Reagovat
F.Torres

barca rekordy, ty pravidla pravopisu

Reagovat
smazaný uživatel

rekordi?:D:D

Reagovat
F.Torres

co hulíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Jojo vÝtězství to určo bude...

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, asi pro něj bude dost tvrdé

Reagovat
smazaný uživatel

dvojita hrozba mourinhova rekordu

Reagovat
Kily

ten rekord platí jenom pro ligu, takže by zůstalo jenom u jedné

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jsme se netrefili ani jeden no..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

v lige sa s nim stretneme len raz doma

Reagovat
madridcan

marne hladam spojitost s Ronaldom.Tieto veci si si mohol riesit pod zrebom

Reagovat
Kenneth

Jinak Ronaldo se jako v minulé sezoně zase zranil takže to má Messiáš o Pichichi zase o něco lehčí.

Reagovat
Kokesh

Zatím to spíš vypadá, že když nedává Cris góly, nedává je ani Messi. Všechno bude ještě otevřené...

Reagovat
smazaný uživatel

Jako kdyby Messi tuto sezonu nebyl zraněný, navíc Ronaldo tedka přijde max o jeden zápas v lize...

Spíš to ma lehčí Ronaldo, když už kopal 6 nebo kolik penalt (ne všechny se měly pískat) a Marca mu připsala i gol, který dal Pepe...

Reagovat
Kokesh

Běžte do prdele s těma penaltama, gól jako gól.

Reagovat
smazaný uživatel

a vy bezte do prd..e s vymlouvanim na zraneni, kdyz bude chybet maximalne 2 zapasy

Reagovat
Kokesh

Jaký vymlouvání? On je prostě zraněný.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud vim tak messi odehral min zapasu nez ronaldo, takze vymlouvat se na to ze ma messi vyhodu je blbost

Reagovat
Kenneth

Tak Ronaldo ty penalty aspon od Messiho umí. . A když už jsme u těch lehkých golů, o kolik méně by měl Messi méně golů kdyby mu to Xavi a Iniesta nedávali před prázdnou.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

ty si asi neviděl poslední penaltu co kopal Mesi ? :?D

Reagovat
madridcan

toto co Almunia zostal stat myslis?

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi neuvěřitelnej výtvor

Reagovat
smazaný uživatel

Není výtvor. Má pravdu. Kdyby hrál Ronaldo za Barcu, tak dá za tuto sezonu minimálně 40 gólů. Kdyby hrál Messi za Real, více než 25 gólů nedá. CR7 je prostě lepší. Tak to je.

Reagovat
smazaný uživatel

tady už je to vážně jak na tom vašem fóru, kde se v těchto blbostech utvrzujete..

má smysl se tím zaobírat?

Reagovat
smazaný uživatel

keby nesral pes rozpučí ho keby

Reagovat
Infi

Pane bože ty jsi idiot..

Reagovat
Filip12

souhlasím messi má hodně slabin Hlavičkové souboje sice je menší postavy ale mohl by být jak Desailly vůdčí schopnost + burcovat když se nedaří jako např Řepka

Reagovat
Infi

Ano, hodně slabin - ale stále nejlepším hráčem na světě

Reagovat
Filip12

kdyby zůstal na lavičce tak ne

Reagovat
Infi

Co to je za argument?

Reagovat
smazaný uživatel

1. Nejsem idiot. 2. Nečum na fotbal přes červenomodré brýle.

Reagovat
smazaný uživatel

Idiot jsi možná tak ty. Pozoruju tě na diskuzích už delší dobu. Jsi zaujatý Katalánec, který všechno, co neopěvuje Barcu kritizuje.

Reagovat
Infi

Neboj, já tebe taky a kritizuju hlavně debilní komentáře a tvůj do toho spadá.

Filda.95

20.03.2011 16:35

Není výtvor. Má pravdu. Kdyby hrál Ronaldo za Barcu, tak dá za tuto sezonu minimálně 40 gólů. Kdyby hrál Messi za Real, více než 25 gólů nedá. CR7 je prostě lepší. Tak to je.

Takové teorie jsou prostě debilní a nemůžeš podle nich usuzovat lepšího hráče. Nemůžeš vědět jestli by Ronaldo spadal do koncepce Barcelony tak jako Messi do koncepce Realu. Teda pokud nejsi nějaký magický čaroděj.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že nemůžu vědět kolik by dal gólů. Prostě jsem tím chtěl říct, že Messi má výhodu, že hraje v lepším týmu. Občas mu to narazí Xavi, občas Iniesta. Něco připraví Pedro nebo Villa. Něco dá Messi sám. Zatímco Ronaldo si spoustu gólů vydře vyloženě sám a ještě musí i připravovat pro ostatní. Chtěl jsem tím naznačit, že kdyby Ronaldovi pořád připravovali šance Xavi, Iniesta atd. a Messimu je nepřipravoval nikdo, byl by rozdíl mezi nimi ještě větší.

Reagovat
Infi

Dívej se na to stejným metrem. Nevím přesně jaké góly dává Ronaldo, ale Messi rozhodně není žádný takový doklepávač. Když už dá góla, tak je to hlavně po jeho akci. A většinu gólů si připraví sám. A s tím připravováním ostatním.. To Messi dělá taky a jako fakt slouží to, že je nejlepší nahrávač v lize. Messi si za zápas sám(!) vytvoří okolo 4-5 tutovek ale nepromění všechny, kdyby jo, tak není vůbec o čem.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě můj názor je ten, že teď hraje Ronaldo v horším klubu a proto ti připadá, že je s Messim na stejno. Pokud by hrál za lepší tým Ronaldo, rozdíl mezi nimi by se prohloubil. Já vím, že mi budeš oponovat, že né. Že Messi je lepší. Ale prostě není to pravda. Ronaldo hrál v PL a byl tam nejlepší. Teď hraje v PD a je nejlepší. Má skvělé hlavičky, skvělý výběr místa, umí dát gól ze střední vzdálenosti, umí spoustu šancí připravit a dělá finty (hraje víc pro lidi). Prostě když se tohle všechno sečte. V konečném zúčtování výjde lépe Ronaldo.

Reagovat
Losinho

Tak to záleží na úhlu pohledu. Já mám taky Cristianův styl radši, ale že je nejlepší bych tak jistě netvrdil.

Reagovat
Infi

To že je Ronaldo lepší je jen tvůj subjektivní pohled. A že v horším klubu? To je úplná blbost, Real a Barcelonu beru jako stejně dobré celky. Kdyby byl Real o tolik horší na potěncionální schopnosti Ronalda a Messiho, tak ztrácí na Barcelonu 10-15 bodů. Já ti nebudu oponovat v tom, že je Messi lepší, to záleží na úhlu pohledu a stejně i kdybych napsal cokoliv, tak tvůj názor nezměním. Ale když si napsal schopnosti co má Ronaldo, tak budu oponovat Messim. Hlavičky moc srovnávat nemůžeš, protože stavíš 169 cm k 186 cm. Ale když už, tak Messi dal taky hodně gólů hlavou a to je se svou výškou úctyhodné. Skvělý výběr místa má i Messi. Ze střední vzdálenosti se taky umí trefit a dokázal to v téhle sezóně několikrát a v předešlých taktéž. Šance připravuje Messi taky(nejlepší nahrávač v lize). Že Ronaldo hraje pro diváky to moc neberu, protože přešlapovačky na místě umím i já. Jako bavení lidí beru to, co předváděl Ronaldinho. ALe když už vemu že Ronaldo baví lidi, tak Messi taky. Nebo se ti nezdá jako pobavení lidí že si na jeden styl kličky projde přes 6 hráčů? Že místo razantního zakončení lobne brankáře? Takže bych to s tím konečeným zúčtováním ve prospěch Ronalda až tak nehrotil

Reagovat
smazaný uživatel

Messi dá občas gól hlavou, ale Ronaldo je v tom nejlepší. Messi se občas trefí z dálky, ale Ronaldo je v tom nejlepší. S výběrem místa je to nastejno. A Ronaldo nedělá přešlapovačky jen na místě. Myslel jsem spíš ty jeho patičky a hlavně, že je to skvělý dribler. Překvapivě nejlepší na světě. A hlavně jak říkám, tyto věci dokázal ve 2 nejkvalitnějších soutěžích na světě. Messi je mimo jih poloviční (na ostrovech ještě nikdy nedal gól). Ale jak říkáš ty, je to věc názorů.

Reagovat
smazaný uživatel

1. messi nepotrebuje davat goly hlavou kedze barca nehra anglicky futbal a vsetko co sa dostane na kridlo nekonci centrom do 16-ky

2. podla coho sudis ze ronaldo ma lepsi dribling ?

3. paticky o ktorych tu ty hovoris tak takych spravi messi , xavi alebo ineista za zapas 12

4. messi dokaze vystrelit z dialky rovnako dobre ako ronadlo , rozdiel je v tom ze ronaldo to pali odkial pride a messi radsej pozasekava 6 hracov a brankara lobne

5. prestan sa ohanat PL , je to trapne

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej se na to, kolik udělá Ronaldo patiček za zápas a jaká je jejich úspěšnost. Udělá jich třeba 10 a z toho 9 zrychlí akci nebo přesně přihraje na nohu spoluhráče. Messi, Xavi nebo Iniesta udělají za zápas tak jednu dvě.

Reagovat
smazaný uživatel

udela jich treba 10 ??? treba ??? tak to ano a hrac sa nehodnoti podla toho kolko paticiek da za zapas , to mozes hodnotit tak leda ty

Reagovat
smazaný uživatel

Není trapně se ohánět PL. Je to nejvalitnější soutěž na světě a Ronaldo v ní byl ve dvou sezonách po sobě jednoznačně nejlepší. Teď přišel do PD a je zase nejlepší. Messi hraje celý život ve Španělsku, v LM mimo Španělsko je poloviční. Tak o co ti jde?!

Reagovat
smazaný uživatel

messi je v LM mimo spanielsko polovicny ??? tak preto vedie v LM tabulku strelcov ze ?

Reagovat
Infi

V rámci uchování vlastního rozumu doporučuju konverzaci s ním ukončit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

btw ronaldo je najlepsi v davani golov hlavou ??? tak tymto si ma presvedcil o tom co si zac

Reagovat
Infi

Tak to nemá smysl se dal o tom s tebou bavit. Ronaldo nejlepší hlavičkář, Ronaldo nejlepší střelec ze střední vzdálenosti, Ronaldo nejlepší driblér. Pane bože, že jsem tu vůbec ztrácel čas.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty už si konečně přiznej pravdu. Ronaldo je prostě L.E.P.Š.Í. než Messi.

Reagovat
Infi

Ronaldo nemůže být L.E.P.Š.Í když Messi je N.E.J.L.E.P.Š.Í.

Reagovat
smazaný uživatel

si sa zobud zo svojich snov a vrat sa zo svojho sveta spat do reality

Reagovat
smazaný uživatel

ty teda davas

Reagovat
smazaný uživatel

dakujem za spstrenie nedele tvojimi vtipkami

Reagovat
smazaný uživatel

a v kolika umru to nahodou nevis?

Reagovat
smazaný uživatel

hehe kdyby měla babka kule,tak je to dědek! všichni chytří zas ..

Reagovat
Infi

Kolik spálil penalt v kariéře Messi a kolik Ronaldo?

Reagovat
Losinho

To je blbé srovnání, Cristiano jich kope mnohem víc. A spálil jich málo - kdy naposled nedal?

Reagovat
Infi

Já vím že jich Ronaldo kopal víc. Ale kdy taky naposled Messi nedal krom Betisu? Já poukazuju pouze na tu ubohost, že Messi nedal jednu penaltu z mnoha a už nějakou dobu všude čtu, že Ronaldo je lepší už jen proto, že narozdíl od Messiho umí kopat penalty. To je prostě kravina.

Reagovat
Losinho

Vždyť já netvrdím, že je neumí kopat. I když by je možná neměl kopat, protože se mi vždycky zdaj takový nejistý. Ale je jasné, že kvůli souboji s Cristianem je kopat bude.

Reagovat
Infi

Já taky netvrdil, žes to tvrdil, spíše jsem to myslel tak obecně A nemyslím si, že je zahrává jen díky souboji s Ronaldem, ale určitě i na tréninku a tak celkově je kope docela jistě. Určitě tam bude nějaká domluva, nebude to jen v tom "chci být lepší než ronaldo".

Reagovat
Losinho

Tak jasně, určitě na to je určený. Ale prostě to vždycky vypadá, že nepromění. Nemůžu se toho dojmu zbavit.

Reagovat
Infi

Hm, ale promění.

Reagovat
Losinho

To jo. Většinou.

Reagovat
Losinho

Gól z penalty je gól jako každý jiný. Zrovna Messi by mohl vyprávět. Uznala ho správně - třeba když Del Horno dal ten gól z dálky, kterej tečoval obránce, taky to nebylo napsané jako vlastní gól.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je hodně hloupá obhajoba.

Počítá se poslední hráč útočícího týmu. Takže jasně Pepe.

Naopak u vlastního gólu nejde o každou teč obránce, pokud jeho teč hrubě nezmění směr letu míče.

Mícháš dvě věci dohromady (a u tebe mě to ani nepřekvapí)

Reagovat
Losinho

Viděl jsem už hodně podobných gólů, kde byl gól uznán právě střílejícímu hráči. Proč se tam tedy tohle pravidlo neuplatnilo?

Reagovat
smazaný uživatel

hoď nějaké konkrétní. Když jsi jich viděl "hodně", tak čekám minimálně 5.

Nicméně nevěřím, že něco objevíš.

Reagovat
Losinho

To snad nemyslíš vážně? To čekáš, že si to někam zapisuju do deníčku spolu s datem a místem zápasu?

Reagovat
smazaný uživatel

pamatuješ si, že jsi zažil "hodně" podobných gólů a nedáš dohromady jediný konkrétní případ? Neprotiřečíš si takhle trošičku?

Reagovat
Losinho

Ne. Vím, že jsem takové góly viděl, stejně tak si pamatuju, že za nás dal Zákostelský gól zadkem, ale taky si nevzpomenu, kdy to bylo. I když tohle bych možná našel, protože aspoň vím, co to bylo za klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Protiřečíš. Ale je od tebe hezký, žes to zkusil

Reagovat
Losinho

Ty si snad myslíš, že si pamatuju přesně v jakém zápase co se stalo? Pamatuju si jenom, že se to stalo v zápase béčka Slavie. A to ti vážně hledat nebudu, vzhledem k tomu že béčko odehraje za sezonu nějakejch 40 zápasů a ani nevim, jestli se někde dají sehnat sestřihy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Ano, smysluplný příspěvek.

PS: *i v zápase...

Reagovat
Infi

To je blbost, to se mohlo stát maximálně někde v pralese kde nejsou záznamy. Přesně jak napsal Jiří - Počítá se poslední hráč útočícího týmu.

Reagovat
Losinho

O tomhle pravidle jsem nevěděl. V pralese? To zrovna nevim, ale pokud se dobře pamatuju tak se něco podobného stalo v loňské sezoně slávistickému béčku. Konkrétní zápas si ale nevybavím.

Reagovat
Filip12

přál by si aby Real vyřadil ty komedianty Nou Campu

Reagovat
smazaný uživatel

Já proti Barce fandím komukoliv. Ať trofeje vyhrává kdokoliv jenom né Barca. Nejlépe kdyby je všechny vyhrál Real.

Reagovat
Filip12

to sme 2

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem 2. Takových lidí je mraky.

Reagovat
Filip12

jn ale Barcelona zase takovým heským stylem nehraje jak se povídá to dobývání obran kombinací mě nudí čim dál víc

Reagovat
Infi

Nedívej se na to a nebudeš si stěžovat, je to jednoduché.

Reagovat
Filip12

to už dělám radši sem se teď díval na As Roma Šachtar když hrála s Arsenalem

Reagovat
Infi

Gratuluju

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsme.

Reagovat
Filip12

to sme 2

Reagovat
smazaný uživatel

prot že je nejlepší na světě ? jn závist je hrozná věc

Reagovat
Aldeano

Real

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

no rozhodně lepší jak messi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

myslím že väčší komediant si ty a to mi potvrdí veľa ľudí

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělá zpráva, místo viru FIFA dva týdny odpočinku.

Reagovat
Kokesh

Jinak nepamatuji se, že by měl Cris minulou sezónu takhle hluchý období, hlavně co se týče jeho výkonů na hřišti. Pokaždé se o něm dalo říct, že byl nejlepší hráč na place, teď už to několik zápasů neplatí. 3 týdny chybět určitě nebude, hlavně se ale musí dokonale vyléčit.

Reagovat
smazaný uživatel

To je dáno větší kvalitou Realu.

Reagovat
Kenneth

. Minulej rok tam hrál pomalej Guti a Granero takže Ronaldo jasně vyčníval.

Reagovat
Kokesh

Z části jo, ale taky i úpadkem Crise. Všude se řešilo, jestli dá 30 gólů za sezónu a že zcela jasně vyhraje Pichichi, ale není to asi tak snadný udržet si výkonnost po celou sezónu a k tomu přidávat i góly. Přijde zranění, menší ztráta formy a psychika je taky svině...jen mu přeju, ať se vrátí zase svěží a odpočatý a o Pichihi se ještě popere.

Reagovat
smazaný uživatel

Páči sa mi ako pri každej diskusí o C.Ronaldovi píšu mordoristi o tom aký je oproti Messimu dobrý , vždy ich chcete porovnávať a ako vždy víde C.R ako boh

Reagovat
DreamTeam

a mame snad lhat jen protoze CR nehraje za Barcelonu

Reagovat
smazaný uživatel

omg.. kristynka se zrani na 3 tydny a hned musi byt na EF clanek.. stacilo hodit do bleskovek..

Reagovat
Kokesh

Tak tyhle komenty miluju úplně nejvíc. Seš snad ředitel zeměkoule nebo co? Až tu budeš rozhodovat o tom, co má být bleskovka a co článek, pak se můžeš teprve ozívat.

Reagovat
smazaný uživatel

a proc bych se nemohl ozYvat? je to muj nazor.. od ceho je pak diskuze? ma snad nejaky kodex o cem tu muzu/nemuzu psat?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Infi

Ale v pohodě, takový článek ať tu klidně je. Nevadil by mi o někom z Barcelony, nebude mi vadit o někom z Realu. Navíc se to dá pochopit, protože Ronaldo je v současné době jeden z nejlepších hráčů. Hlavně ať jich tu třeba není 5 během 2 týdnů.

Reagovat
Losinho

Ach jo, toho jsem se bál.

Reagovat
smazaný uživatel

150. pro brzké uzdravení CR7

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Achjo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, on si pořád ještě někdo myslí, že je Cristiano lepší než Messi?

Reagovat
smazaný uživatel

fildovi 95 zjavne ronaldo asi lesti bambus pretozee sa stavim ze by ta tu presviedcal ze ronaldo vie kopat priamaky lepsie ako juninho pernambucano

Reagovat
smazaný uživatel

Taky takoví jsou..

Reagovat
smazaný uživatel

Juninho je jediný hráč v historii fotbalu, který je kopal lépe.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
Infi

Filda.95

20.03.2011 22:01

Messi dá občas gól hlavou, ale Ronaldo je v tom nejlepší. Messi se občas trefí z dálky, ale Ronaldo je v tom nejlepší. S výběrem místa je to nastejno. A Ronaldo nedělá přešlapovačky jen na místě. Myslel jsem spíš ty jeho patičky a hlavně, že je to skvělý dribler. Překvapivě nejlepší na světě. A hlavně jak říkám, tyto věci dokázal ve 2 nejkvalitnějších soutěžích na světě. Messi je mimo jih poloviční (na ostrovech ještě nikdy nedal gól). Ale jak říkáš ty, je to věc názorů.

Tak bacha na to.

Reagovat
$dolar$

On si to nekdo nemysli?

Reagovat
Infi

Proč ze sebe každým postem děláš ještě blbějšího než jsi?

Reagovat
madridcan

pre mna je Cristiano tiez lepsi ako Messi A co je zmysluplne natom povedat,ze ten co ma radsej Ronalda a mysli si,ze je lepsi ako Messi musi ist proti prudu.Vacsina fanusikov Realu si to mysli,vacsina odporcov Barcelony si to mysli a rovnako ako Ronaldo ma teraz trosku hluchsie obdobie,tak ma ho aj Messi.Nemozu davat 4 goly v kazdom zapase obaja po celu sezonu Pre mna je proste Cristiano najlepsi a vzdy aj bude a nevidim dovod preco by som mal menit nazor kvoli niekomu v diskusii kto ma nazor iny.Na diskusii EF nestoji a nepada cely svet.Niektori nato zvyknu zabudat

Reagovat
madridcan

takto-este opravim to vzdy bol aj bude-Vzdy bude premna najlepsi,ale ked sa mu nebude darit,nebudem mat problem priznat,ze su aj lepsi ako on,hoc ja mu budem fandit aj nadalej

Reagovat
Losinho

Taky ho mám radši než Messiho, má podle mého lepší styl, pokaždé se těšim, čím mě na hřišti překvapí.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, teď ještě, aby to někdo vysvětlil těm neobjektivním tragédům z Katalánska.

Reagovat
Infi

Neobjektivním tragédům?

Filda.95

20.03.2011 22:01

Messi dá občas gól hlavou, ale Ronaldo je v tom nejlepší. Messi se občas trefí z dálky, ale Ronaldo je v tom nejlepší. S výběrem místa je to nastejno. A Ronaldo nedělá přešlapovačky jen na místě. Myslel jsem spíš ty jeho patičky a hlavně, že je to skvělý dribler. Překvapivě nejlepší na světě. A hlavně jak říkám, tyto věci dokázal ve 2 nejkvalitnějších soutěžích na světě. Messi je mimo jih poloviční (na ostrovech ještě nikdy nedal gól). Ale jak říkáš ty, je to věc názorů

Tohle je velice objektivní názor

Reagovat
smazaný uživatel

Na tomhle je pravda každé slovo. Jen si to nedokážeš přiznat. A když už ve všech těchto činnostech není úplně nejlepší na světě. Je v nich rozhodně lepšínež ten váš skřítek ehm... jak že se to jmenuje?! Měří asi metr 30. Myslím, že nějak Messi nebo tak nějak.

Reagovat
Infi

Už jen to, že ho urážíš když nemáš důvod svědčí o tvojí inteligenci. Jak jsem psal, hlavičky moc srovnávat nemůžeš když je mezi nimi rozdíl 26 cm. Dribling mají téměř stejný a střelu z dálky taky, rád bych viděl statistiky kolikrát Messi vystřelil ze střední vzdálenosti a byl z toho gol a kolikrát Ronaldo. Nebo-li procentuální úspěšnost. A proč se ten tvůj Ronaldo pomalu neumí trefit v žádném velkém zápase? Proč sestřeluje pouze týmy jako je Levante a spol.?

Reagovat
Infi

hovno 26, 16 cm

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím. To že sám porazil Valencii. Nebo např. ještě v Manchesteru dal gól ve finále LM. To ty,ale nechceš vidět. No nic končím. CR7 je prostě nejlepší hráč světa a Messi je až kousek za ním. Od teď už nebudu reagovat na tvé stupidní komenty. Čus.

Reagovat
Infi

To že je konverzace ukončena z jedné strany, neznamená že je i z druhé. Valencie a za Manchester ve finále.. A co dál? Proč se třeba neprosadil proti Barceloně? Jsi moc zaujatý a když ti cokoliv začnu vyvracet fakty, tak jsem buď neobjektivní tragéd, nebo jsem trapný, nebo mám stupidní komenty. Nejsi normální. Ale tak beru tě za slovo, že na mě nebudeš reagovat. Jsi už druhý, takže ještě chvilku a zbavím se většiny idiotů tady.

Reagovat
Petřík-FCB

Reagovat
smazaný uživatel

Neumi se trefit v zadnem velkem zapase?

Reagovat
Infi

Vyvrať to.

Reagovat
smazaný uživatel

Staci si projit jeho statistiky tady na EF, tech golu dal hoodne (Barca je snad jedinej velkoklub, kterymu gol nedal - sance na to mel). Jeho velikost byla casto prave v tom, ze i kdyz se mu nejak extra v zapase nedarilo, tak ten gol dat dokazal. A sorry, ale na nejaky podrobny hledani ted nemam cas...

Reagovat
Infi

"Sorry ale na hledani ted nemam cas" jsou jen laciné kecy.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to muzes vedet? Navic, to mi rikas ty?..po tom, co jsi tu vypustil za blud? Ja na to cas fakt nemel a navic se pak na to i zapomnel.

Tak teda, tady jsou ty Ronaldovi kusy (PD, PL, LM) v dulezitych zapasech (je to z EF takze to nemusi byt uplne presny, btw: je to za MU a Real):

AC Milan - 2

Inter - 1

AS Roma - 3

Lyon - 2

Marseille - 4

Porto - 1

Chelsea - 1 = FINALE LM!

Liverpool - 2

Tottenham - 3

Arsenal - 6

Atletico - 1

Sevilla - 1

Villareal - 5

Valencia - 3

Barcelona - 0 (jak rikam, je to snad jedinej velkoklub, kterymu gol nedal (ale ono to prijde), kazdopadne sance na to mel, hlavne tu penaltu)

= ze se netrefil v zadnem velkem zapase? ...Tos nemoh myslet vazne...

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně to tomu primitivnímu organismu někdo natřel.

Reagovat
Infi

Nevím ty zamrdanče, proč pořád lidi jen urážíš, jestli si tady honíš ego nad tím že tu jsi nějaký pán a v osobním životě tě bijou, tak to hodně štěstí.

Reagovat
smazaný uživatel

Mrzí mě to, ale s tím osobním životem jsi úplně mimo.

Reagovat
Infi

Já nenapsal že se netrefil v žádném velkém zápase, přečti si to znova.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tohle jsem cekal, jenze ono to na tom skoro nic nemeni, i tak je to hrozna blbost. Howgh

Reagovat
smazaný uživatel

+ navic hned v zapeti pises POUZE o tymech jako Levante..

Reagovat
madridcan

http://www.youtube.com/watch?v=qhP9xAl4xng

http://www.youtube.com/watch?v=l0nE4bDl4V8

plus este im dal zo dva goly

Snad je Arsenal velky tim

Vonku v Porte jeho jebu asi len tak lahko snad nezabudnes

http://www.youtube.com/watch?v=O_KMSmBEkTo dost dolezity zapas a jedinym golom dostal Manchester dalej proti arsenalu,ktory na ES skolil dvoma golmi a oba boli ako z partesu,mas to vyssie.Finale proti Chelsea v LM tiez dal gol,ale tam si kazdy samozrejme pamata nepremenenu penaltu

V spanielsku tri goly Valencii v dvoch zapasoch,kedze vo Valencii pred rokom,kvoli zraneniu nehral.Villarealu v troch zapasoch 5 golov,Atleticu v pohari gol doma vonku a v lige tiez.Seville jedinej nedal gol,skoda,ze sa mu do cesty v 90 minute este vtedy postavil Raul,plus samozrejme Barcelona proti ktorej mal tiez kvalitne sance plus penlatu.A to som este nespomenul AC,Ajax,Marseille a tak dalej Pomerne dost velkych timov tu vidim v meritku spanielskom,anglickom a svetovom,ale ked povazujes za velky tim len barcelonu,tak potom som sa snazil zbytocne

Reagovat
smazaný uživatel

"Na tomhle je pravda každé slovo" na to nieje pravda nic , to len tvoj mozog jednoducho nedokaze spracovat niektore informacie, si neobjektivny , zaujaty a okrem teba nemoze mat nikto pravdu len ty , lebo ty si eintein . Jedine co tu prave robis je , ze vsetkym ukazujes aky sy blbec ( ospravedlnujem sa vsetkym blbcom ktorych som tymto urazil ) ....

Reagovat
Infi

A když už pane chytrolíne, Losinho psal že "PODLE NĚJ má ronaldo lepší styl" - takže to není objektivita, ale subjektivita, takže se neoháněj pojmy, které neznáš.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi trapný. Sám si přiznal svoji neobjektivitu. Říkáš, že pro tebe bude nejelepší Messi dokud ho CR7 nepředčí o třídu. Což je blbost. Messi je 2. nejlepší hráč světa a nikdy ho nikdo nepředčí o třídu. Ale prostě Ronaldo je o trošku lepší. Nikdo se nehádá, že je to nějaký Bůh. Ale je lepší než Messi a tudíž je nejlepší na světě.

Reagovat
Infi

Však jo, můj subjektivní názor je, že je Messi lepší. Tvůj subjektivní názor je, že je Ronaldo lepší. Objektivní názor? - Prohlédní statistiky Ronalda a Messiho v téhle sezóně, kdo kolik dal gólů v kolika zápasech a všechny asistence. + kdo je držitelem zlatého míče?

Reagovat
smazaný uživatel

Messimu by dali zlatý míč i kdyby celou sezonu nehral. A až zdechne dají mu to ještě 6x in memoriam. Jako Gottovi slavíka.

Reagovat
Infi

Protože je nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

btw , niesi ty ten typek co ma pred casom presviedcal o tom ze brankar ktory nema min 190 cm je na houby , bol si to ty ze ?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem to v žádném případě nebyl a nesouhlasím s tím. Jsou brankáři, kteří nemají 190 cm a jsou vynikající. Casillas je momentálně asi nejlepší gólman světa a má 185.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Jasně že fanoušci Realu nebudou tvrdit že je Messi lepší to samé u odpůrců Barcelony, protože to je prostě proti zákonům. Pro mě je třeba Messi nejlepší a bude dokud ho Ronaldo nepředčí o třídu například. V téhle situaci jsou to pravděpodobně 2 nejlepší současní hráči a o nejlepším rozhodujou pouze sympatie. Takže když tvrdím že je Messi lepší, tak se ohlížím i na statistiky, které má Messi taky lepší.

Reagovat
madridcan

madridcan21.03.2011 08:43

takto-este opravim to vzdy bol aj bude-Vzdy bude premna najlepsi,ale ked sa mu nebude darit,nebudem mat problem priznat,ze su aj lepsi ako on,hoc ja mu budem fandit aj nadalej

Necitaj co len chces citat Mne sa proste zda lepsi Ronaldo,tebe Messi.Finito.Ale na druhej strane u vela fanusikov realu vidim ako uznaju Messiho kvality,ale u takeho Ronalda som nevidel zeby boli uznane niekedy kvality ani dokonca v manchestri pri jeho najlepsej sezone.Vzdy je trnom v oku.Takto ja teba nepresvedcim,ze je lepsi Ronaldo,ty mna,ze je lepsi Messi.A hadat sa tu s tebou na polku diskusie nechcem ako to praktizujes vyssie Mne sa Messiho styl nepaci,Ronaldov sa mi paci aj velmi a paci sa mi na nom aj jeho kontroverznost.Imponuje mi cely ten hrac,Messiho by som nemal rad asi ani keby hral co ja viem...v Bayerne

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuju a gratuluju. Jsi první normální člověk v diskuzi pod tímto článkem, na kterého reaguju. Souhlasím s tebou.

Reagovat
Infi

Já tu první větu taky nemyslel celkově, ale při současném stavu. Při současném stavu, kdy jsou Ronaldo s Messim na podobné úrovni madristi prostě neuznají že je Messi lepší a culés neuznají že je Ronaldo lepší. To k tvojemu "necitaj co len chces citat".

Já už jsem ti jednou tuším psal, že Ronaldovy kvality uznávám. Je to skvělý hráč, jeden z nejlepších na světě a je skvělé jak se dokázal vypracovat. Jenže jak ty to máš s Messim, tak já s Ronaldem. Mě se nelíbí Ronaldovo chování, styl, ani celkový projev na hřišti. A jak jsi tvrdil, tak tvrdím i já - Pro mě bude Messi vždy nejlepší, ale pokud se objeví hráč, který bude lepší jak on, tak to uznám. V téhle době si troufám tvrdit, že lepší hráč do ofenzívy než je Ronaldo s Messim není. A ty dva se prakticky nedá srovnat kdo je lepší a tak se to dá brát pouze statisticky.

Reagovat
madridcan

to mozne je,ale ber tak,ze Messi uz je piplany od La Mesii,Ronaldo bol ,,hodeny do vody"... Nasrat,nechce sa mi tym zaoberat,uz sme k tomu povedali obaja vsetko

Reagovat
Infi

No právě (2. část komentáře, přesněji od "nasrat")

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

ronaldovi by tu nohu měli uřiznout

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele