Real a Ronaldo - námluvy a svatba

15.06.2009, 19:46
Názory a komentáře
Znali se již hezkých pár let, ale jejich vztah začal až někdy v lednu roku 2007. To Sir Alex Ferguson prohlásil: "Prodáváme ty hráče, které chceme prodat. Cristiano Ronaldo mezi ně v žádném případě nepatří. Neodejde!"

Ronaldo s odpovědí počkal dva dny a přesně 29. ledna téhož roku se na stránkách světového tisku objevila následující slova: "Samozřejmě, že o zájmu Realu Madrid vím, ale nebudu o tom mluvit. Nesmím. Mluvil jsem o této situaci s Alexem Fergusonem a Carlosem Quirozem a ti mi to zakázali!"

Až do poloviny února byl klid, ale pak se během jediného týdne objevila tři různá prohlášení. Jeden z bývalých trenérů juniorky Sportingu Lisabon 15.2. prozradil tajemství: "Real přišel o možnost získat Ronalda již v roce 2003!"

Následujícího dne Alex Ferguson s nádechem mírné nejistoty řekl: "Věřím, že Cristiana v Manchesteru udržíme." 19. února se do hry vkradl dosud neznámý soupeř, Inter Milán. Prezident Massimo Moratti vypouští do světa bombu: "Máme zájem o Cristiana Ronalda!" Ono to je asi normální, mezi dvojici namlouvajících se vždy vloudí nějaký ten třetí "kazisvět"!

Měsíc březen, a jaro plné omamných vůní, zprávám o možném odchodu Ronalda z ManU příliš nepřál. A tak se objevila jen jediná darovaná kytka, přesně v den, kdy se na celém světě slaví Mezinárodní den žen. Cristiano Ronaldo: "Všichni vědí velice dobře jak mám rád Španělsko. Jednoho dne bych moc rád v této zemi hrál nejvyšší soutěž. Ale musím přiznat, že jsem v Manchesteru velice spokojen. Neodejdu-li nyní a zůstanu zde dva, tři, čtyři nebo pět let, budu klidný. Jsem opravdu ve vynikajícím prostředí, klubu!"

O měsíc později se jeho slova naplnila. Přesně 13. dubna podepisuje novou smlouvu s platností do roku 2012. 22. dubna pak získává trofej Hráče roku udělovanou Asociací profesionálních fotbalistů (PFA) a k ní ještě další pro nejlepšího mladého hráče...

A byl klid. Ostatní jakoby pochopili, že Ronaldo a Manchester jedno jsou, láska ochladla, zhrzená snoubenka se stáhla za vysoké zdi tribun v Madridu, snoubenec vesele pobíhal po anglických a dalších evropských trávnících.

Rok 2008 ale vše změnil. Hned pár dnů po bujarých silvestrovských oslavách se na stránkách ManU objevila následující slova: "Za žádnou cenu Ronalda neprodáme. Peníze nás nezajímají!" Jejich autorem byl David A. Gill... Jiného názoru byla Cristianova matka: "Zemřu štěstím když můj syn podepíše Realu Madrid!" Následujícího dne ji dal Mijatovic velkou šanci na další život: "Přestup Ronalda vidím jako nemožný!"

V klidu nemohl zůstat ani Bernd Schuster. Ten 2. dubna řekl: "V takových případech musí být každý z nás realistou! (pozor! realista neznamená, že je z Realu...). Ronaldo je dnes nejlepším fotbalistou světa a nevypadá to, že by ho Manchester chtěl prodat!"

Od května do srpna se s Ronaldem roztrhl pytel a byl všude! V televizi, rádiu, na internetu, na stránkách novin. Vezměme to pěkně den po dni.

2. května: Ronaldo je vyhlášen Fotbalistou roku. Stává se teprve druhým v historii této ankety, který tento titul obhájil.
11. května: Real Madrid je ochoten zaplatit 120 milionů eur!!!
16. května: Ronaldo: "Již jsem to řekl tisíckrát. Mým snem je hrát španělskou ligu! Je normální, že v lidském životě se často sny nesplní, ale já osobně pokračuji a sním dál. V Manchesteru jsem spokojen, ale nikdo z nás neví, co se v budoucnosti může stát!"
23.května: Ferguson odsuzuje nečestné jednání Realu Madrid a přirovnává ho k praktikám diktatury generála Franca.
27. května: Manchester vyhrožuje, že předá celý případ vedení FIFA. Vidí chování madridských jako "absolutně nepřijatelné"!
9. června: Konečně dochází k tomu, co všichni "proManU" očekávali! Real Madrid se objevuje na pomyslné lavici FIFA jako žalovaný.
19. června: Real oznamuje, že čeká na první krok Ronalda. Má ho udělat on a začít jednat o svém uvolnění ze služeb anglického klubu.
20. června: Odpověď je jasná: Ronaldo neni na prodej!
5. července: Ramón Calderón přiznává, že je pravděpodobné Ronaldovo setrvání v Manchesteru.
7. července: operace Ronaldova kotníku v Amsterodamu vnáší do celé záležitosti ještě víc nervozity. Obavy o jeho zdraví jsou zde...
9. července: Prezident FIFA Sepp Blatter říká: "Manchester musí Ronalda uvolnit. Tyhle smlouvy jsou jako za doby otroctví!"
18. července: Ferguson, jak jinak, oznamuje Ronaldovo pokračování v klubu.
5. srpna: Real kupuje Rafaela Van der Vaarta a tím dává světu na vědomí, že honička za Ronaldem končí... Zatím!

Horké léto je za námi, podzim nic nového nepřináší. Až v prosinci se znovu Ronaldo dostává na titulní stránky, vyhrává Zlatý míč. Jeden z řadových členů předsednictva Realu Madrid, Pedro Trapote, se rozhodl dát všem fanouškům šedobílého baletu vánoční dárek v podobě těchto slov: "Přestup Ronalda je hotovou věcí, ale nelze vydat oficiální prohlášení, odporuje to uzavřeným smlouvám!"

A je zde rok 2009. Ramón Calderón 16. ledna odstupuje z funkce prezidenta Realu. Jeho prozatímní "náhradník", Vicente Boluda, oživuje naději. Ronaldo prý opravdu přijde... To bylo v únoru. V dubnu pak Ronaldo říká, že chce s Manchesterem United vyhrát mnoho trofejí. O více než měsíc později, 27. května, ale ve finále LM tu nejdůležitější ztrácí. Raduje se Barcelona.

2. června 2009 staronový prezident Realu Madrid Florentino Pérez, označuje přestup Ronalda jako prioritní.
11. června 2009 Manchester United přiznává, že neodolal nabídce Realu Madrid a Ronalda za 80 milionů liber (94 milionů eur), prodal!

Námluvy skončily, všichni se ve zdraví dočkali svatby. Snad i maminka Cristiana Ronalda ten přestup přežila... Jaké bude manželství Ronaldo - Real? Budoucnost nám toho o tomto vztahu a jeho trvání řekne zcela jistě mnohem víc.

Autor: Vilém Hodr

Komentáře (226)

Přidat komentář
smazaný uživatel

xDDDDD

Reagovat
smazaný uživatel

Moc se mi líbí jak každej pomlouval Man City když se snažil získat poslily díky kapitálu svého majitele, ale když Real skupuje ty největší hvězdy Káka, Ronalda a má spadeno i na Ríberyho (podle mě tam přestoupí když Bayern vidí co to může hodit za prachy) a teď když dělá Real ještě horší nákupy a shazuje tak rovnováhu evropských lig tak mu každý fandí jste fakt frajeři

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim a mylsim si že jim to nebude k ničemu, za tyhle dva se dá koupit 10 kvalitních a daleko týmovějších hráčů, hlavně ronalda´ze srde nenávidím

Reagovat
smazaný uživatel

má spíš námluvy s Paris a s děvkama ve Vegas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jo tohle je sila...hlavne ten vyrok tesne pred finalem LM kdyz rekl ze sen o realu je pro nej minulsoti...a ted si z radosti vysous*ava Paris Hilton a utraci v kasinu ...doufam ze neco v realu predvede

Reagovat
smazaný uživatel

Kaká měl nepředváděl plný potenciál vedle Ronaldinha, nevim, jestli na něj Ronaldo nebude mít stejný vliv... pak vám 94 milionů zmaří lacinější ale pořád drahej nákup...

Reagovat
smazaný uživatel

hm to je pravda no tuhle sezonu nemel Kaka tak vyraznou ale treba za brazilii zase valel...je mozny ze si tihle dva nevyhovi ale ja doufam ze vytvori obavanou dvojici a ze nam predvedou fotbal (ne antifotbal jak nekteri katalanci nazyvali nasi hru tuhle sezonu)

Reagovat
smazaný uživatel

Sice fandím Liverpoolu ale realu přeju aby hrál dobrej fotbal !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nagelovana hlavička Ronalda... tak ten klip je o něm -

http://www.youtube.com/watch?v=tmQ-xZrBdO4

Reagovat
smazaný uživatel

Pekné

Reagovat
smazaný uživatel

"proManU"

Reagovat
smazaný uživatel

Následujícího dne ji dal Mijatovic velkou šanci na další život: "Přestup Ronalda vidím jako nemožný!" ?????????? chybička ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ona rekla ze kdyby prestoupil tak umre stestim ... on rekl ze jeho prichod je nepravdepodobny, proto ji dal dalsi sanci na zivot

Reagovat
smazaný uživatel

jo ted si to čtu znovu , ja tu jeho matku vynechal. moje chyba

Reagovat
smazaný uživatel

tam malo byt "na dlhší zivot", nie?

Reagovat
smazaný uživatel

I tak je to správně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

??????? nechapavost ctenare

Reagovat
frank

Reagovat
Tomanatura

No, je to za námi, Ronaldo je pryč, tohle byl doufám poslední, velkolepý článek o přestupu.

Reagovat
smazaný uživatel

O přestupu asi jo, o Ronaldovi...

Reagovat
Swarley

souhlasím s tebou, že už toho bylo o něm za poslední dobu napsáno víc než dost...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tsigi

Chybí mi tam to, jak říkal že SAF je jako jeho otec

Reagovat
Swarley

njn, někdy už synek musel vyletět z hnízda...

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že dostal na cestu balík buchet.

Reagovat
Swarley

tak tak...měl dostat ranec, v něm pár buchet a hybaj pěšky do Madridu...určitě by mu to jen a jen prospělo...

Reagovat
smazaný uživatel

o tom, jak hloupý Honza ke štěstí přišel - a nebo jak se stal králem, zpychnul a byl po zásluze potrestán, skončil v láhvi od octa?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

som fanušik realu...je pekne že sme tohto hrača už takmer dotiahli.....ale ešte neni v našom time a už mi lezie na nervy pozriem šport v TV o criplianovi, behnem na net a zas cripliano dajte už s nim pokoj. Ja začnem chodiť aj do kostola len Vás prosím už o nom nič nepište

Reagovat
smazaný uživatel

A to este neprestupil.Vies ake peklo to bude potom ? Muhehehe

Reagovat
smazaný uživatel

no asi vytiahnem kabel od netu .....alebo ešte lepšie vypnem elektrinu

Reagovat
smazaný uživatel

to je zas kvůli ronaldovi škoda vytahovat net..ale už aby tam byl,MU se bez něj obejde

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že ne

Reagovat
smazaný uživatel

no tak či tak za neho budem platiť nejako to prežijem ale dúfam že kurna bude aspon dobre hrať lebo inak jeho sebavedomie pojde dole ked ho všetci na santiagu vypískaju

Reagovat
smazaný uživatel

On je na piskot už zvyknutý Ale je pravda, že len na ihriskách súpera, no...

Reagovat
smazaný uživatel

no a nie na taky sustredeny...darmo na santiagu su najnaročnejši fanušikovia....aspon niečo v čom niesu peniaze

Reagovat
smazaný uživatel

Nvm no, mne najprísnejší prišli vždy na Nou Campe

Reagovat
smazaný uživatel

to preto že asi viac pozeraš barcu

Reagovat
smazaný uživatel

Sledujem rovnomerne A to je jedna z vecí, čo na domácich zápasoch Barcy neznášam, takže len tak zo zvyku by som to netvrdil.

Reagovat
smazaný uživatel

noo tak mame diametralne odlišny nazor potom....každopadne cripliano moho zostať v ManU

Reagovat
smazaný uživatel

Muhehehehe

Reagovat
smazaný uživatel

nedavno tady koloval odkaz na stranku, kde bylo vypsano zadluzeni ruznych klubu, muze ho sem nekdo hodit znovu? predem dik

Reagovat
C0br

Roonaldo, Fergusson... autor clanku asi rad protahuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Kde?

Reagovat
smazaný uživatel

Prvy odstavec.

Reagovat
terry

Reagovat
smazaný uživatel

perfektni clanek ale doufejme, ze o ronaldove prestupove saze na dlouhou dobu taky posledni

Reagovat
Counter
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

GATTUSO

07.04.2009 20:33

...přičemž z Milána ladná slova zní: "Kaka' není na prodej"

Reagovat
irik

Čau, můžeš na icq?

Reagovat
Counter

tady je vidět, jak se hodí zálohování některých výroků... Asi s tím taky začnu

Reagovat
herbage

Tak ono je to něco na způsob: "po bitvě generál". Já bych takdy tehdy řekl, že Peréz akorát blouzní

Reagovat
smazaný uživatel

ty jseš koukám den po dni ubožejší

Reagovat
herbage

Já ten článek doteď nečetl, navíc výšše se tě zastávám, nevděčníku

Reagovat
smazaný uživatel

ty se vždycky zastáváš až potom..., nejdřív si rýpneš do AC a až pak řekneš, že Ti je vlastně ten klub celkem sympatickej, nejdřív si rýpneš do mě a až po křenící reakci Countera se jakžtakž zastaneš..., bravo. taky asi někoho nakopnu zezadu a až pak řeknu, že to nebylo moc fér, že ho vlastně mám docela rád...

p.s.: my Flamstra nenutili podepsat, tak už si na nás nevylejvej zlost

Reagovat
herbage

Ty to bereš jako kopanec do zadku? Nesmíš být tak přectilivělý

Reagovat
smazaný uživatel

přecitlivělý ? jeden by řekl, že přecitlivělý je člověk, kterej už takřka rok nepřekousnul odchod jeho oblíbeného hráče do Milána, ale nejspíš máme jiný měřítka. mě vážně nezabolí když si do mě rýpneš..., jen mě začíná pomalu ale jistě urážet jak si mě a celé AC bereš při každý možný příležitosti do huby..., člověka to po čase začne otravovat..., skoro jako hmyz.

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

smajlíkový král

Reagovat
smazaný uživatel

Som jediny komu to uz pride trapne ?

Reagovat
fantomas

Doufám, že ne.

Reagovat
fantomas

Dobře, příště napíšu "Ano, máš naprostou pravdu, milý GATTUSO"...

Reagovat
smazaný uživatel

To budeš zase "vlezdoprdelka"

Reagovat
fantomas

Oukej, du radši na tu biologii...

Reagovat
herbage

Piš si co chceš, tohle je mezi mnou a Gattusem. Ty vkládáš automaticky palec nahoru pod každý komentář proti mě, takže mě to nepřekvapuje(Vím co za tím je, ale nechci ti křivdit). Tím nechci vaše komentáře zlehčovat, budu se snažit vyvodit sebereflexi, ale od Gattusa, ne od tebe, kterej máš k tomu jiné důvody, ani od Daniela, tvého osobního vlezdoprdelky(i kdžy vím že ho o to neprosíš)

Reagovat
smazaný uživatel

Som jasnovidec

Reagovat
fantomas

Ale ale, to že tě tu GATTUSO stírá zaprvý neznamená, že si teď máš vybíjet zlost na nás tím, že nás zasypeš další salvou svých úžasných dedukcí, polopravd a mýtů...co se týče tý automatizace tvýho schazování - nemusíš bejt tak zbytečně ublíženej. Nejsem z těch, kdo by jen viděli nick někoho, s kym se párkrát chytli a hned ho zbuzerovali. To, že na tebe poslední dobou nereaguju kladně, je dáno několika věcmi. Náhodou jen těžko, spíš faktem, že je přestupní období (náhled na přestupovou politiku Arsenalu sme měli vždycky diametrálně odlišný)...takže v klídku.

Reagovat
herbage

Já jsem v klíku Jinak na tobě si nic nekompenzuji a Daniel mi za to už vůbec nestojí. Co se Gattusa týče, vyřešíme si to sami bez vaší asitence a to že mě stírá je mi fuk. Jednak to řikáš ty, jako zainteresovaný jedinec a jednak já tu tyhle diskuse neberu jako soutěž o největší stěr a boj o nějakou karmu, proto tu píšu často i nepopulární komentáře

Reagovat
fantomas

Zas nechápu to tvý "zainteresovaný jedinec"...opět mimo mísu.

Reagovat
herbage

Když jseš od začátku sporu na jedné straně a diskusi vnímáš jen jak kdo utře toho druhého. Radši toho necháme

Reagovat
fantomas

"Když jseš od začátku sporu na jedné straně" - to je zas co? Děláš furt to samé, poslyš. Pořád si myslíš, jako bych byl proti tobě strašně zaujatý a ve sporu s tebou fandil i takovému Hudynhovi (GATTUSO, nic ve zlém samozřejmě)...ani tak nejde o to, že tě GATTUSO stírá, jako spíš o to, že tě dohnal ke zcela směšným argumentům..

Reagovat
herbage

Radši no comment, nebudu psát o co ti jde

Reagovat
fantomas

Nebudeš psát, protože to je zase všechno založené jen na tvých pocitech, jako poslední dobou víceméně všechno.

Reagovat
herbage

Ok, takže to není o tom článku, cos napsal o Wengerovi na EF a komentáři na Gunners.cz, co jsem naspal o tobě já? Dobrá, budu ti věřit

Reagovat
fantomas

Ne, kvuli tomu to opravdu neni. Já si za svym názorem vyjádřenym v tom článku stojim a tu diskuzi na čurbes.cz už sem vedl v jakémsi amoku...

Reagovat
smazaný uživatel

Mne nejde o nič Oboch vás poznám, fantíkove úvahy o stieraní neberiem, ale Rino má proste v tomto pravdu, minimálne viac než ty. Tentoraz. A to som "nezainteresovaný pozorovateľ", tak to tak ber. Nemám potrebu niekde robiť rozhodcu ale nemienim brať fakt, že sa tu takto odsudzujete, doslova vďaka prkotinám

Reagovat
herbage

Já vím, že tentokrát nejsem v právu, polepším se, ale ať z toho zase nědělaj vědu. Jak řikáš, jsou to spíše prkotiny a tady na diskusi dělaj z člověka hned hyienu, systematického lháře a podvodníka, to se člověk bránit musí, když ví, že není v jádru zlý

Reagovat
smazaný uživatel

Ono ja za to, čo oni robia či nerobia nezodpovedám, ale... Treba brať v úvahu, že sa nenachádzame na fóre pre ťažkých alkoholikov/nakazených AIDS ani ničom podobnom. Toto je futbalový web, podľa uhla pohľadu pre niekoho ako šport prkotina sama. Bavíme sa tu zväčša na témy s ním priamo, či nepriamo súvisiace a nech sa to zdá akokoľvek pritiahnuté za vlasy, tým, že o podobných "prkotinách" píšeme, začleňujeme svoje názory do istého systému. Teda sa prispôsobujeme prostrediu a témam. Tým pádom, je v rámci tohto portfolia každé naše slovo či veta brané ako náš osobný názor. Nemožno ani poprieť, že naše reakcie a názory určite do istej miery odzrkadľujú našu povahu, inteligenciu alebo iné vlastnosti v našom reálnom, "newebovom" živote. Takže ak niekto z toho robí vedu, má na to aspoň čiastočne právo. Sám zastávam ten názor, že do takýchto diskusií je neradno sa púšťať, no dokážem pochopiť aj fanúšika (v tomto prípade Rina), ktorého podobné narážky, pre tento prípad od teba, podnietili raz to zo seba vydať von. Či je tá forma správna? Nuž, poviem to za seba. Raz som na fóre formuloval svoje myšlienky podobne ako on. Označil som človeka podľa jeho vystupovania istými charakterovými a nie práve najpozitívnejšími vlastnosťami. Zakrátko mi to bolo trochu ľúto, pretože som mal pocit, že som urobil niečo čo som nemusel. Prekročil pomyselnú čiaru aj napriek faktu, že som všetko zachoval v rámci priameho a slušného dialógu. S odstupom času som však pochopil, že moje slová boli i keď tvrdo formulované, správne mierené. Odvtedy daný človek nikdy nezopakoval to, v čom som ho kritizoval.

Nebudem ti dávať žiadne kázania. Vedz ale jedno, nie je humorný úškrn ako humorný úškrn. Je tam tenká hranica, pri písomných diskusiách o to tenšia, ktorú človek musí rozlíšiť a myslím, že aj ty sám vieš, že si ju prekračovať čo i len mierne, nemusel. To je tak všetko. Prozatím

Reagovat
smazaný uživatel

jenže já musel přitvrdit. kdybych Ti to napsal po dobrém, diplomaticky, ve vši slušnosti, tak to tak akorát uhraješ na to, že jsem přecitlivělej a nehnem se z místa, za pár dní se do nás opřeš znovu. takhle sis snad konečně uvědomil ("polepším se"), že už to mě a minimálně ještě Tsigimu začíná opravdu pomalu lézt na nervy. dole jsi na to koneckonců přišel sám - nejseš klubista, my ano. nás odchody našich klíčových hráčů, oblíbenců a koneckonců všemožné druhy problémů našeho klubu mrzí..., Tobě je to jedno a můžeš se tak akorát po potížích ostatních vozit, což bohužel děláš a u AC častěji, než je zdrávo..., na to jak jseš "nezávislej".

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že všetci môžme uznať, že je koniec. Dôvod na spokojnosť? Ako u koho. Ale aspoň je všetko vyriešené. Vivat klubizmus

Reagovat
herbage

No v s Tsigim patříte k těm větším citlivkám(radi se chytíte za slovo). Já se sice polepším, nebudu rýpat, ale někdy je to nechtěné(Napíšu ve srandě, že Gourcuff odejde a za hodinu vyjde expreska, že opravdu odchází) a někdy jsem o něčem přesvědčen, viz Cissokhův přestup, což je podle mě z vaší strany kardinální přehmat, za což se milerád omluvím, když se dobře chytne. Ale abych to nemohl komentovat jen proto, že se tím možná někoho dotknu, tak to ne, to bych tu pak nesměl psát nic

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdo z nás tří je tu citlivka už jsme si snad vyjasnili Flamstre, tak toho nech a příštích pár dní radši šoupej nožičkama...

Reagovat
herbage

Má být výhrůžka? Nějak se ti ten konfrontační tón zalíbil

Reagovat
smazaný uživatel

výhružka ? na internetu bych s výhružkama moc nepochodil..., jen jseš ještě pořád moc drzej na to, žes před chvilkou přiznal chybu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kídek, už začínaś pripomínať svoj vzor Dal tam smajl, maximálne to mohol myslieť ako ľahké ničneriešiace podpichnutie

Reagovat
herbage

To je zase ta tvá logika nul a jedniček. Já jsem přiznal chybu, tedy já jsme ten zlý, ty ty hodný => já musím vyvodit důsledky. Já jasně definoval, v kterých mezích se omezím a v čem se nehodlám omezovat a to je kritika špatné přestopové politiky AC

Reagovat
smazaný uživatel

Druhá polovica príspevku Treba ale reśpetovať aj to, že nálepky sa človek zbavuje ťažko a lepšie, než nechať veciam voľný priebeh, je niekedy na čas "vypnúť" (v tomto prípade, čo sa týka AC) a odpustiť si staré, ako zo strany tvojej, hlavne za Flamstra (z minulosti sa nežije prítomnosť) tak zo strany Gattusa. A svet bude krajší

Reagovat
smazaný uživatel

navíc opakuju, že se mě tím nedotýkáš (mé city patří někomu jinému, promiň), jen jseš s tím otravnej jako hmyz, to je rozdíl.

Reagovat
smazaný uživatel

Len ma tak napadlo... také renomé máš zdá sa len ty a Talkers, vďaka Barce. Nemyslím, že by ste vykonali čosi, za čo by ste si to zaslúžili, no asi by bolo vhodné uznať, že to nespadlo len tak z neba. Ťažko sa to vyjadruje, ale keď som niekedy provokoval nejakého scousera, nikdy, pokiaľ bol na úrovni ako napr. Rino, mere, a ďalší, ma ani len nehodnotil záporne. A to som ich slušne provokoval. Možno je to zvolenou formou, možno z mojich slov vychádzalo niečo iné než z tvojich, ale niekde sa to zlomiť muselo. To samozrejme nikde nevylučuje, že Gattuso a Tsigi sú na to napr. ako ty tvrdíš (nemám overené) obzvlášť citliví.

Reagovat
fantomas

To herbage si dovolil mě odsoudit na základě jednoho výstupu proti přesile...já na něj mám už dlouho utvořený jeden názor, který tak akorát pozměnuju, nic jinýho.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaj tak to jen málokomu nevadí, že se po něm někdo vozí

Reagovat
herbage

To musí být mentálně vyspělá osobnost

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to potom jo Doufám, že takovyho levelu taky nekdy dosáhnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Mě zase baví, jak si pořád vsugerováváte, že jsme nepřekousl odchod Flaminiho, ale s tím jsem se vyrovnal dávno. Do AC se poslední dobou strefuji, protože je proč ("prasák" Berlusconi, prodej Gourcuffa, Kaka', nákup Cissokha) a není za co chválit. Určitě vám oproti Interu přeji, ale zkrátka neprodukujete takový fotbal, aby stálo zato vám přát. Jedinej fotbalista kdo vám zbyl je Pato a Pirlo a Gattuso ani Ambrosini to snaho nezachrání. Stejně tak nákup Cissokha je velmi nekoncepční, za ty prachy máte levých beku habakuk a jdete i do menšího risku. Takže až budete něco hrát a budete mít jasnou vizi, tak vás milerád pochválim

Reagovat
smazaný uživatel

ale prosím Tě, kdo Ti má tyhle žvásty věřit ? za celou sezonu jsi na AC neřekl snad jedinou pozitivní věc (jen to prosím nepochop tak, že o to stojím), zatímco při hromadě možných negativních příležitostí sis nedokázal odpustit kritiku..., většinou kritiku do těch nejcitlivějších míst, což Ti na charakteru opět "přidalo" (odchody Kaka' a Gourcuffa, které tifosi hodně mrzely a ty to víš). Berlusconiho aférka s Topolánkem ? rychle s tím na EF ať naseru milanisty..., Kaka' odchází do Realu a GATTUSO tomu ještě v dubnu nevěřil ? rychle s tím do éteru ať ho shodím..., Cissokho přestupuje do AC za 15 mega ? co na tom, že je perspektivní a možná se svými výkony vyplatí..., jde o to, že do Porta přišel za pakatel a AC ho kupuje za 15 - HA HA HA !

že jsi Flamstra doteď nepřekousl Ti nevěřím díky jedný větě, kterou sis pár týdnů zpátky neodpustil..., hledat Ti ji nebudu a i kdybych ji měl nedal bych ji sem..., tipni si proč.

Reagovat
herbage

Ty si to bereš moc osobně. Problém je v tom, že já nejsme klubový fanda jako vy, takže jsme si ani neuvědomil, že by vás to rýpání mohlo bolet, protože ho stejně vždycky přecházíte. Vím že to občas přeháním, je v tom trošku škodolibosti, ale není to myšleno tak vážně, jak to možná vypadá. Co se týče toho Cissokha, za tím si stojím a je mei jedno, kam by přestoupil, co se týče toho komentáře nahoře, tak cílem nebylo tě shodit, kdo je taky věštec, že, spíš jen jsem chtěl poukázat, jak i největší životní jistoty jsou pomíjivé z měsíce na měsíc. Co se týče Topolánka, tak toho skutečně nemam rád a co se týče Berluscoinoh, tak ten mě zklamal, i když taky ho nemam rád. A tu větu, tu hledat nemusíš, vím kterou myslíš, lae taky byla míněna ve srandě, proto tam byl za ní smajlík, jestli vzpomínáš Ale proti AC osobně nic nemám, repspektuji je jako velkoklub, kterému se zrovna nedaří, má věrné fandy, bohatou historii, jen hraje momentálně fotbal, který nemusím, víc za tím nehledej

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jo, kdes vzal to výšše

Reagovat
herbage

můj novotvar, za pár let se to tak bude psát běžně

Reagovat
Tsigi

aneb jak někdo nepřekous Flaminiho

Reagovat
herbage

ane jak fanoušci AC nepřekousli, že už dávno nepatří mezi světovou špičku a pouští hráče za lepším

Reagovat
Tsigi

aneb jak fanoušek Arsenalunepochopil, že Arsenal nikdy mezi špičku nepatřil

Reagovat
smazaný uživatel

tomu ani ty sám nevěříš , tak si prosím odpusť disciplínu, ve který jseš na tomhle webu sice proslulej, ale taky dost otravnej - lhaní.

Reagovat
herbage

A kdo tady prej klesá níž a níž

Reagovat
smazaný uživatel

ty , stačí si jen vybrat jestli jako lhář (vědomě jsi lhal abys nasral milanisty), nebo jako hlupák (věříš tomu). doporučuju hlupáka, toho člověk aspoň polituje..., lhář už jseš koneckonců tak jako tak díky hromadě jinejch témat.

Reagovat
herbage

Dle tvé definice lháře je každý, kdo neřiká pravdu, tedy každý, kdo používí ironii. Pravda není jako v počítači nula a jednička, pravda je neuchopitelná, takže radši si vyberu lháře, když budeš spokojenej

Reagovat
smazaný uživatel

takže přiznáváš, že to cos napsal není pravda ? no to jsem rád, že jsme tady hotovi, protože náš argument o Flaminim pravdou samozřejmě je, čímž se dokázalo kdo se tady snižuje..., snad dáš příště pokoj..., ale moc tomu bohužel nevěřím.

Reagovat
herbage

Kdyý myslíš, že to pravdou je, proč ti to brát Proč se hádat o pravdě a lži, když ty mi vidíš do hlavy a víš, že pravdu máš ty

Reagovat
smazaný uživatel

herbage má pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me ceka Real od Ronalda az moc. Kdyz si ctu ty prohlaseni, kde ho berou jako spasitele, ktery jim okamzite vyhraje vsechny tituly. No nevim, nevim

Reagovat
smazaný uživatel

tim lip

Reagovat
smazaný uživatel

s tym Villom sa to nejako pretahuje..divne, ze Perez nie je schopny tu sumu navysit aspon o 3 mega

Reagovat
r.mrazik

opravdu bude fan MU chybet? tedy krome deti a ronaldofilu? klidne nemusime byt prvni,ale jsem neskutecne rad,ze je pryc...ted jeste aby alex neblaznil a nekupoval jen same jizni naplavy

Reagovat
smazaný uživatel

Nelze nez se pod tvuj nazor podepsat..Nejsem proti vetsimu poctu jizanskych hracu, ale co je Nani, to je moc...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

poupravím: co je Nanic, to je moc...

Reagovat
Tomanatura

Fanouškům na OT chybět bude, nepochopitelně...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pochopiť sa to dá To, že sa s tým viac či menej individuálne nestotožňujeme je vec druhá.

Reagovat
Tomanatura

Kdybych chodil na každý zápas United, tak bych taky asi nebyl tak jasně rozhodnutý proti němu. přecejenom, vidět ten ten rozmazlený frňák a nadávat mu z plna plic, to by mě lákalo neustále...

Reagovat
smazaný uživatel

no jeste tu ted vsichni budou psat ze nebude chybet jako hrac ktery da se s nadsazkou rict sam provedl manchester ligou mistru a dal za dve sezony skoro 50 golu...urcite udelali dobre ze ho ted prodali protoze nemel tak super sezonu jako tu minulou ale stejne byl nejlepsim strelcem tymu takze Chybet BUDE!!!

Reagovat
smazaný uživatel

raul 7 za posledné dve sezony dal 68 golov tak si rozmysli najprv a potom píš :))

Reagovat
homeles8

No, nevim je to divnej článek

Reagovat
smazaný uživatel

o magorovi napsaný hovno ! .. tenhle web de dolů

Reagovat
homeles8

jj když se koukneš na články v sezoně 2001/2002...

Reagovat
smazaný uživatel

Vdaka tebepodobnym.

Reagovat
homeles8

Ale ne jen diskuse, ale celej web

Reagovat
smazaný uživatel

Takze ked ide dole web,tak podme dat dole aj diskusiu,vsak?

Reagovat
homeles8

Ne, to ne, ale má pravdu že před těma 7 rokama by tu takovej článek nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

to myslim ..

Reagovat
smazaný uživatel

ten clanek je moc pekne a vtipne napsany, spise nez nejaka stroha informace je to glosa, zpestreni. jestli to nechapete, tak byste meli jit domu. co byste teda preferovali vy?

Reagovat
smazaný uživatel

informace, které jsou aktuální a pro fotbal důležité !

Reagovat
smazaný uživatel

a cas od casu je tu i nejake zpestreni v podobe alegreho clanku nebo zivotopisu slavnych hracu nebo treneru. ja to tak mam rad, jestli se ti tyto clanky nelibi, tak je proste preskakuj. myslim, ze oni taky castecne delaji ten rozdil oproti jinym strohym a nudnym webum, kde cely den bombarduji ctenare tvymi "dulezitymi" informacemi. co tady jde posledni dobou dolu je zejmena diskuze

Reagovat
homeles8

ale jo, ty životopisy jsou dobrý, třeba Maldini, Santiago Bernabeu atd. to jo ale todle...

Reagovat
smazaný uživatel

kazdemu se libi neco jineho, mne se to libi, tehlech clanku si moc cenim a pochybuju, ze jsem na tomhle portalu v tomhle sam. alegreho clanek si vzdycky rad prectu

navic jestli jsem to dobre pochopi tak tvuj "kamarad" stewe nadava na to, ze to je clanek o cristianovi ronaldovi a pak na to navazuje tim, ze tenhle portal jde do ***, zajimavy usudek a dedukce

Reagovat
homeles8

Tak stewe neni můj kamarád, dokonce i tady ho vidim poprvý a neni to jen timdle článkem, ale podle mně opravdu de do ..... . I když hodně pomalu, tak jistě jde

Reagovat
smazaný uživatel

ja jsem taky kamarad dal do uvozovek, melo to spis znacit, ze zastavate stejny nazor. muzu se te pouze zeptat z ceho soudis, ze tenhle web jde do *** kvuli tomuto clanku?

Reagovat
homeles8

Že to vypadá, že už nemaj co psát, tak si vymyslí todle. Hele, stejně nic nevyřešíme tak to neřešme

Reagovat
smazaný uživatel

oni maji co psat, toto je pouze okomentovani dvoulete ronaldovy sagy o prestupu do realu

Reagovat
homeles8

Já vim. Ale je to suchý. A proč to alegre takle nemoh okomentova v diskuzi pod přestupem Ronalda?

Reagovat
smazaný uživatel

mozna protoze je to na komentar pod diskuzi moc dlouhy a obsahly? on dela souhrn a komentuje to pro nas... mimo to, diskuze pod kazdym clankem o ronaldovi je stejne zas*ana debilnimi komentari petiletych scumu

Reagovat
homeles8

to jo. Hele tak už dobrý jo? Prodtě tobě se to líbí a mně ne. Hotovo

Reagovat
smazaný uživatel

vsak jo, to ja beru, mne se nelibilo neco jinyho, ale to nema smysl resit

Reagovat
homeles8

Reagovat
homeles8

No, já nevim, mně to pěkný ani vtipný nepříde. Asi je to taky věc názoru. Já bych preferoval jeden (!) článek (když jde o takovej přestup, tak teda článek ne Expresku) o to přestupupu a hotovo, žádný takovýdlele ptákoviny. ALe jak říkám, každej to bere jinak a tobě se to líbí tak teda OK.

Reagovat
smazaný uživatel

to je vec stylu, ja mam hrozne alegreho lehke a (du)vtipne clanky, libi se mi ten styl, jakym to pise. navic nevim co to tu meles o prestupu - toto je glosa, ktera ma ten prestup nejak (vtipne) okomentovat, ne oznamit, ze ronaldo je v realu, to je vec, kterou uz par dni vsichni vime

co se tyce tvych expresek, co by teda mel fotbalovy portal psat v lete? to by me zajimalo... kdybys dal veskere prestupy a spekulace do expresek, nemohla by se ani pod tim strhnout nejaka diskuze...

Reagovat
homeles8

Jasný, ale todle se mi prostě nelíbí a hotovo. Nic se nedozvíš, ani jsem se nepobavil (jasný, ty jo ale ty jsi jinej (než já, né že jsi dement), to záleží na člověku) prostě pro mně ztráta času a kdybych to věděl že to bude taková kravina tak bych to ani nečet

Reagovat
smazaný uživatel

ty ale nechapes princip a ucel komentare nebo glosy, ucel neni se z nej neco noveho primo dozvedet, ale ucelem je nejakym zpusobem neco okomentovat

ja ti neberu tvuj nazor, ze se ti to nemusi libit, jiste nejsi sam, tak jako ja nejsem sam komu se to libi. ale vyvozovat, ze kvuli tomuto clanku jde web dolu, je hovadina. proc jde web dolu jsou predevsim diskuze

Reagovat
homeles8

zo je pravda, ale nějaký články by se tu mohli vynechat

Reagovat
smazaný uživatel

ktery napriklad?

Reagovat
homeles8

že Wayne Rooney sní o obhajobě LM

Reagovat
smazaný uživatel

ok, tak jsi nasel jeden. jeste nejaky, kvuli kteremu to tady upada?

Reagovat
homeles8

Ronaldinho:S beckhamem se o standartky podělíme

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

... taky dobrý rozbor..."Co se mi líbí a nelíbí na ef.cz"... a docela obsáhlý

Reagovat
fantomas

"sir Alex Fergusson" - To je jako schválně, Alegre, nebo co maj znamenat ty dvě chyby v tomhle trojsloví?

Reagovat
smazaný uživatel

a o par slov dal Roonaldo

fergusson je myslim pouze preklep, ten sir s malym pismenem je chyba no...

Reagovat
fantomas

Já nevim, občas by fakt neškodilo si to po sobě aspon jednou přečíst. Ale nebudu zbytečně hanět, mám dost svý práce...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ať se daří chlape

Reagovat
alegre

Takjo, doslo k preklepu, to se snad stava... Dvou opakovanych pismenek jste si vsimli, to znamena ze minimalne zacatek byl cten. Ale je tam daleko vetsi chyba, vynechany cely odstavec...

Reagovat
fantomas

Toho "sira" teda považuju za ještě větší chybu.

Reagovat
alegre

beze slov...

Reagovat
fantomas

To myslíš jak?

Reagovat
alegre

Jako ze se stydim...

Reagovat
herbage

Zdravím. Sorry že otravuji, ale můžu poprosit o tu odpoveď na mail? Jestli nemáš čas ani zájem, pochopím to, stačí napsat ne. Měj se

Reagovat
alegre

Napis mi znovu otazky, prosim, odpovim!!! guhohon@yahoo.com

Reagovat
herbage

Mail mám, tak já dám přeposlat

Reagovat
alegre

Vyborne, pustim se do toho.

Reagovat
herbage

Díky

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi to pěkně štve, že tenhle Cristiano hraje za Real, protože ho nemám rád / toho Cristiana/

Reagovat
plechi

Chybí mi v tom výčtu ta sága co byla tuším po ms 2006 kdy ronaldo potopil angličany

viz. http://www.worldfootballpages.com/resources/images-content/International/WC2006/Rooney-Ronaldo.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

hej real..kupte wsechny..mam na p°ci..aspon was muzu dal pro tu wasi politiku prestupu nenawidet..

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý článek, mapující málo známé výroky v souvislosti Ronaldo-Real Teď jsem dost zvědav(a určitě nejen já), jak celý ten "kolotoč" po fotbalové i nefotbalové stránce ovlivní Real(tituly nebo rozklad?) a samozřejmě i příští ročník celé PrimeraDivisión

Reagovat
smazaný uživatel

... bude i zajímavé, jak dopadne finiš portugalské repre v kvalifikaci a jestli se Ronaldo podívá na MS v J.Africe

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo aj tak nemá na LEa Messihoooooooooo .... Barca4ever ...

Reagovat
smazaný uživatel

pozor všichni, další perla z manutd.cz!

tevez - 15.06.2009 21:31:12

moja zostava na sezonu 09/10

valdes

brown ferinand vidic evra

ribery carick andersson silva

torres rooney

lavicka:rafael fletcher nani berbatov valencia scholes evans fabio

Reagovat
Tomanatura

Někteří lidé...

Reagovat
smazaný uživatel

hele ale tak furt lepsi nez sestava realu, co tu vcera vyplodili jisti dva typci

Reagovat
One-Real

povídej..

Reagovat
Swarley

se divím, že tam ještě nevecpal Naniho...

Reagovat
Kapřík

Reagovat
j_mrazik

Co vám vadí? Ten neznámý Švéd ve střední záloze?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

šak to je ten barcelonský patrik andersson...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hefy

To musí bejt super věc mít 8 náhradníků.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, hlavně že tam není ani golman, asi počítá se schopnostma Paula Scholese na brankové čáře

Reagovat
hefy

Scholes už ukázal že dobře vyboxovává, případně hraje volejbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester koupí nového hráče - Rafael Fletcher, takže to sedí

Reagovat
smazaný uživatel

.. idem si pozriet tu stranku.. same perly odtial lietaju

Reagovat
smazaný uživatel

200. Aby Arsenal vypadol v predkole LM a mohol sa tak sustredit na ligu a FA Cup .

Reagovat
fantomas

Hehe...myslim, že neni třeba, FA Cup zas odehraje juniorka a soustředit áčko jen na jednu soutěž je zase zbytečný.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie je,je to účelné,ci jak sa to pise...Ak sa zase budeme sustredit na LM a ine kktiny,len aby sme to tesne pod vrcholom dojebali,tak (ak pocitame ze vzdy bude polka zakladu mimo) nemame v lige sancu. V dalsej sezone bude na titul najvacsia sanca,Chelsea bude mat Ancelottiho,ManU bude prekopavat system a mozno sa uspokoja,Liverpool bude mat az prilis vysoke sebavedomie a my,budeme vsetkymi znova odpisovani,no zaroven zohraty,(dufam ze) vhodne doplneni a spravnych hracov a hladny po uspechu.Pretoze ak sa to nepodari tento rok,nebude to len dalsia premrhana sezona,ale bude taktiez(celkom urcite) nasledovat odchod Fabregasa a co je dolezitejsie,aj Van Persieho a ...dalej sa radsej ani nedivam

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, že evropská liga bude větší zátěží než LM

Reagovat
smazaný uživatel

To by pre nas bol len rozsireny Carling Cup,takze by sance dostavali mladí,nabrali by viac skusenosti nez obvykle,mozno by aj prekvapili a niekam dalej sa dostali...A bolo by pekne vidiet anglicanov v zaklade Arsenalu tak casto v sezone

Reagovat
fantomas

No Angličanů...Simpsonovi místo vyžere Bendtner, Wilshereovi Vela, Gibbsovi třeba Traoré, kdoví, a zbylí ještě nejsou zralí na evropský poháry.

Reagovat
smazaný uživatel

Vela Wilsherovi ? Ved hraju uplne ine posty...

Bendtner bude v zaklade v lige,takze asi nebue hravat aj v "B-ecku"

Traore sa pravdepodobne posunie na lave kridlo,takze bude hrat spolocne s Gibbsom. A to ze by kvoli tomu nehral merida,by ti hadam nevadilo

Ale aj tak je to cele utopia,mali by sme dostat niekoho silneho v predkole,ale velmi tomu neverim..A aj keby,z nejakej haluze urcite postupime

Reagovat
fantomas

Co to je za blbost to první? V sestavě budou oba na dobrých 90% zabírat levý kraj záložní linie, at je třeba Vela až u rohovýho praporku a Jackie na vlastní půlce..to místo pro ně bude stejný, jen záleží pak na strategii. Nikdy se nestane, že by hráli oba, tim sem si skoro jist. Zadruhý - Bendtner v základu by byla moje smrt a počítám s tim, že to je velmi nepravděpodobné. Navíc v tom "béčku" by v takovém případě stejně dostal přednost Eduardo (s kterym počítám vedle RvP, mimochodem, do základu!). Traoré může bejt další konkurence Wilshereovi, to ano, tak jako tak ti tam zbyl přinejlepšim jeden Anglán, Gibbs.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

To má bejt jako co?

Reagovat
smazaný uživatel

prebira ti pozici smajlikoveho krale, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Přestává to být vtipný

Reagovat
smazaný uživatel

no, myslim, ze fantomasovi tu prezdivku uz nikdo nikdy neodpare...

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, já si ho budu vždy pamatovat jako fantomase.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to ja taky...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Gibbsovi nie

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo a svatba???? s Paris ???? ja myslel ze je to BUZNA

Reagovat
alegre

Asi proto...

Reagovat
smazaný uživatel

Internet zase nemá o čem psát. Zdá se mi divný že ta buzna by se ženila

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo musí zůstat jen v manchester united je to legenda hráč světa nejlepší fotbalista všech dob

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nejsi normal... dyt je to úplná nula jako ty

Reagovat
smazaný uživatel

Nula jsi tu jen a jen ty......až dokážeš z poloviny....ze čtvrtky to co Ronaldo pak si dovol ho urážet....ale toto....jen nula dokáže napsat tak stupidní komentář jako ty.....

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele