Ranocchia věří, že Inter porazí Juventus i podruhé

28.03.2013, 09:05
Aktuality
Interu patří v tuto chvíli až šestá příčka v Serii A, bude proto muset zabojovat, aby si v příští sezoně zahrál evropské poháry. V sobotu hraje Inter proti vedoucímu Juventusu a obránce Andrea Ranocchia věří, že Stará dáma i podruhé v sezoně prohraje.

První zápas v listopadu vyhrál Inter a zisk tří bodů byl a tříbodový zisk byl o to sladší, že Juventusu skončila série 49 ligových zápasů bez porážky.

"Všichni doufáme, že se nám to povede zopakovat a že vyhrajeme," říká Ranocchia. "Můžeme Juventus porazit, pokud budeme pracovat jako tým. Měli bychom si vzít příklad z druhého poločasu zápasu s Tottenhamem."

Ve zmíněném utkání Inter zabojoval a pral se o postup v Evropské lize, dál ale jdou Spurs. V domácí lize má milánský tým sedmačtyřiceti bodů stejně jako oba římské kluby na pátém a sedmém místě.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (167)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Samozřejmě že můžete, ale to se nestane

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Juve dostane na prdel............. Forza Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně nás porazit můžou a dost se toho bojím, naši hráči majínáročný program, spousta z nich hrála ze reprezentaci a tak se i může stát že budou unavení a nebo se budou hráči někteří šetřit na LM.

Reagovat
smazaný uživatel

osobně bych v tomto zápase hrál jasnou neprohru domácích.

Reagovat
smazaný uživatel

To este tu ligu dakto sleduje ze su o nej clanky? :)

Reagovat
Recoba Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kokot ked sa ti nepáči liga ta nekomentuj a choť tam pozerat trapnu pl alebo čo chceš ale nekomentuj calcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Preco mi nadavas co si sedlak ja som sa len pocudoval ze ta korupcna liga este funguje ;)

Reagovat
smazaný uživatel

No tak sory ale som prišiel o nervy neznasam ked niekto kritizuje moje milovane calcio

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si daj paralen do vodky ked mas taketo nervicky

Reagovat
smazaný uživatel

Nehatuj a zmizni

Reagovat
Milan.B

syrokrem v mene, syrokrem v hlave......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, hrát takovýhle mač po reprepauze je zlo. TO nešlo pro dobro ligy a fanoušků nějak přehodit?

Reagovat
DelPiero137

Nie, Juve vzdy nalosuju taketo zapasy.

Reagovat
smazaný uživatel

tak on měl jistě své hráče na repre i Inter, takže tady je to pro oba týmy podobné. Mně jde spíš o tu kvalitu hry, která asi nebude úplně taková, jaké by byly ty týmy schopny.

Reagovat
smazaný uživatel

Inter, Liverpool, Arsenal.. Slavia :P

co se to s takovýma tradičníma klubama stalo? hrají tam hráči, kteří by se dřív nedostali ani na lavičku

Reagovat
Recoba Inter

jiná doba

Reagovat
smazaný uživatel

Takových klubů je víc..

Reagovat
10

Inter do toho prvního zápasu s Juve vyhrál 9 zápasů z 11-ti...po něm 5/17 mám akorát trošku strach z toho, jaký má Strama v takových zápasech štěstí...

Reagovat
smazaný uživatel

ani z prohry nebudu dělat tragedii, náskok máme a po tom zápase máme doma Pescaru.I když je to derby tak já osobně nebudu i z prohry dělat tragedii, čeká nás důležitější mač na Bayernu.

Reagovat
10

pořád je to derby s Interem, netřeba dodávat víc, tenhle přístup je hodně mimo...

Reagovat
smazaný uživatel

mě by ta prohra prostě tak nebolela když vidím postavení v tabulce.Věřím že příjde v téhle sezoně důležitější výhra.

Reagovat
DelPiero137

Vyhra nad Interom a AC je to co si najviac v lige zelam. Hlavne ked sme tento rok nad nimi nevyhrali este...

Reagovat
Mr.Jindros

Ta bilance 5/17 je neuvěřitelná a dobře zakamuflovaná skvělým začátkem... s takovou bude Inter nakonec ve středu tabulky.

Reagovat
Melchior

tak mě je to celkem fuk, co se týče postavení v tabulce, tak si můžeme dovolit prohrát, raději bych obětoval zápas s Interem, než nějakej nepříznivej výsledek v Mnichově

Reagovat
Recoba Inter

Kašlete na to, nemá to cenu Bayern vás vyklepe

Reagovat
smazaný uživatel

...nevíte někdo proč Inter nehraje LM, nebaví je ten fotbal nebo co??

Reagovat
Recoba Inter

Spíš byste se nás při vzájemném souboji měli zeptat jak se s Bayernem hraje aby nebyla ostuda Ne že bych vám to nepřál, ale vůbec vám v tom dvojzápase něvěřím.Pokud se pletu tak ok, ale nemyslím si, že to zvládnete.

Reagovat
smazaný uživatel

uplně přesně, jindy bych byl před zápasem s Interem nervozní a bral to vážně, teď mě nějak ta prohra nezasáhne když příjde.Jen se modlím ať je to tak že třeba na Interu budem mít smůlu a na Bayernu štěstí.Bojím se když vyhrajem šťastně na Interu že se štěstí otočí proti nám v Mnichově.

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že tu někteří fanoušci Juventusu opravdu nechápou význam Derby d'Italia.

Reagovat
smazaný uživatel

To mas recht, brat tohle veleutkani laxne,je bud predcasny alibismus z pripadne prohry Juve,nebo fakt nevim....Nicmene Juve verim,

Reagovat
smazaný uživatel

to není alibismus, samozřejmě že věřím že vyhrajem ale není to prostě tak důležitý zápas jak bude v Mnichově.Pochybuju že Conte postaví plnou palbu to silně pochybuju, taky ví co budedůležitější ale toneznamená že ten zápas nebude chtít vyhrát, pošle tam hráče kteří na tomít budou.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm,tezko rict koho posle,nicmene souhlasim,ze zapas s Bayernem bude pro Juve primarni,o tom zadna !

Reagovat
10

Reagovat
Melchior

chápu význam Derby d'Italia, ale taky chápu význam Champions League.. Derby d'Italia se hraje minimálně dvakrát do roka, čtvrtfinále Champions League se nehrálo od sezony 2005/06

Reagovat
smazaný uživatel

No,sem z toho docela vyrizenej,abych se priznal,mam srdce v krku...

Reagovat
Melchior

je pravda, že fanoušek Juve si toho za těch posledních sedm let, co se Juventus hrabal na sedmých místech v Lize, prohrával s Bayernem, Bordeaux, remizoval v Poznani, nebo se topil v druhé lize, prožil dost.. už i čtvrtfinále je velká satisfakce a dodává fanouškům Bianconeri naději, že se to konečně zlepšuje a Juve se začíná dostávat tam, kam v rámci italského i evropského fotbalu patří

Reagovat
smazaný uživatel

Dobra a pravdiva slova jest

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby se Champions league nehrála 20 let. Derby d'Italia je nejvýznamnější a nejsledovanější zápas v Itálii. Pro většinu fanoušků Juventusu především v Itálii, ano jsem o tom zcela přesvědčený ačkoliv jsem nedělal sociologický průzkum, je důležitější zápas s Interem. Tak to bylo, je a bude. I kdybychom hráli druhý den, proti Interu se půjde s plnou polní. Prohrát s Interem se neodpouští, i kdybychom byli první a Inter poslední nebo naopak.

Reagovat
sinter

Reagovat
smazaný uživatel

Jo rozumim ti,pro me je Derby na stejne urovni,oboji prozivam v krecovitych mukach...

Reagovat
Melchior

prohrálo se s Interem na podzim doma po neuvěřitelné sérii bez porážky.. a odpustilo se.. fanoušci to berou špatně, když se prohraje s "úhlavním nepřítelem", to je jasné, nicméně nikdy nejde stále vyhrávat, to by fotbal nebyl nejlepší a nejhezčí kolektivní sport na světě, kdyby vyhrával stále jeden tým.. pro mě, jako fanouška, je Derby dlouho očekávanej zápas, jsem nervózní, těším se, budu fandit, ať to dopadne jakkoli a ať předvedený výkon vypadá jakkoli.. ale Champions League, ta má letos pro mě po dlouhých letech nevšední význam.. a i z rozhovorů s hráči můžeš vidět, jak všichni reagují, když se je někdo zeptá na ligu mistrů.. za poslední týdny Quagliarella, Conte, Lichtsteiner, Barzagli, Buffon, Pirlo.. všichni cítí obrovskou satisfakci za to, že si zasloužili hrát čtvrtfinále svými výkony ve skupinách a v osmifinále..

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře. Pro mě je důležitější zápas Interem, a to za jakékoliv situace.

Reagovat
Melchior

jediná možnost, která by hypoteticky hrála pro to, klasifikovat zápas s Interem jako důležitější je názor, že s Bayernem se jedná o dvojzápas a tak špatnej výsledek z prvního klání by nás ještě nemusel nutně poslat do kytek (viz Arsenal)..

Reagovat
smazaný uživatel

To pro všechny, kteří mají fotbal jen jako prostředek k tomu, jak někde vybít svou nenávist.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vůči Interu nechovám nenávist, to si zkoušej na někoho jiného. Pro mě je jen liga důležitější než Champions league, což jsem řekl už v srpnu loňského roku a stále na tom trvám. A Inter je největší možný soupeř. Pokud bych si měl ale vybrat koho opravdu nenávidím, zda Inter nebo Bayern, bude to právě německý celek. Ale chápu, že peníze z Champions league dají řadě místních fanoušků do rukou nástroj, aby mohli po Marottovi žádat nějaké to "top" jméno. Akceptuju, že ty třeba chceš titul z Champions league víc, než obhajobu scudetta. Já stojím za obhajobou, což beru jako prioritu. Jsem fanoušek, ne manažer, nepočítám si dopředu miliony a nekalkuluju, že tolik a tolik milionů z Champions league by se dalo použít na to a to. Být pragmatickým prizdisráčem tu je doménou jiných.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě nezajímají peníze z Champions League. Mě zajímá ta soutěž samotná. Champions League je důležitá především proto, aby se z takového derby nestal globálně bezvýznamný zápas, který zajímá právě jen ty, o kterých jsem psal výš. Mimochodem Juventus prohlašuje už od roku 2000, že CHL je prioritou.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě je Champions league taky důležitá z hlediska prestiže, ale obhájit scudetto letos řadím výš. Ta obhajoba je důležitá z pohledu upevnění si pozice v Itálii. A mimo jiné, věřím ve vítězství na Interu a minimálně plichtu na Bayernu. Nebudu dělat z Bayernu něco, čím nejsou. Kvalitu mají, ale dokonalí nejsou a dokážeme si s nimi poradit stejně s Padoinem a Pelusem na krajích, jako s Lichtsteinerem a Asamoahem.

Reagovat
smazaný uživatel

Mluvit o obhajobě Scudetta v době, kdy máme 9 kol do konce 11 bodů náskok, je směšné. Nakonec jsi sám řekl, že je ti jedno, za jaké situace se s Interem hraje. Já říkám, že v kontextu zápasu, na kterém visí největší úspěch klubu za posledních 10 let, se jedná o druhořadý zápas. Navíc se hraje s totálně rozesraným Interem.

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že se vše vrátilo tam, kde bylo. Je mi jedno, jak dopadne zápas s Interem. Prohráli jsme doma a co? Vedeme s náskokem. Bral bys opak? Určitě ne. Nezajímá mě Inter, jsou to zoufalci, jako před x lety, než Moratti vymyslel ten podraz. Důležitější je Bayern, to je špička, se kterou se máme měřit. Inter je opět průměrné mužstvo, které může vyhrát, proč ne. Ale konkurence pro Juve? To je Milan, Bayern atd.

Reagovat
Alberto Aquilani

píšeš jak fanúšik Lázia ......

Reagovat
Mr.Jindros

To, že je to tak u většiny (a to jenom možná) přece neznamená, že je to tak pro všechny. Pro mě je taky důležitější zápas s Bayernem. Nevím, co tady zase kvůli tomu děláš vlny. Různí lidé to vidí různě a nedělá to z nich menší nebo větší fanoušky. Argumentovat většinou je úplná blbost. Vidět jako důležitější zápas s Bayernem je naprosto logické ze zřejmých důvodů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se podívej, jak to pan Melchior zlehčuje. Naprosto jasně říká "tři body Interu? ať si je vezmou, nás to nezajímá", ty vlno.

Reagovat
Mr.Jindros

Sranda bude, až Conte, nechápajíc důležitost zápasu s Interem oproti zápasu s Bayernem, hlupák jeden, pošetří na Bayern některé hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, nebude hrát Chiellini kvůli zranění a Mirko, aby byla jeho genialita proti Bayernu zcela fit. To je asi tak všechno, co bude Conte šetřit.

Reagovat
smazaný uživatel

Radši bys ten průzkum měl udělat mezi hráči.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem sociologický výzkumník, ta role by víc slušela tobě.

Reagovat
smazaný uživatel

V současné chvíli jde o druhořadý zápas derby nederby.

Reagovat
smazaný uživatel

U tebe mě to nepřekvapuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mastakillah

Reagovat
stuff

Reagovat
brenk

Ja by som asi tiež zaradil vyššie zápas s Bayernom, ale nikomu svoj názor tlačiť nebudem. Aj tak si myslím, že Conte to tak ťažké mať nebude, keďže v útoku má 4 viacmenej vyrovnaných hráčov, obrana 2 takéto zápasy za sebou zvládne, v zálohe môže nasadiť Pogbu ako skoro rovnocennú náhradu do ktoréhokoľvek zápasu, jediný problém nastáva na krídlach, tak som zvedavý, ako sa to vyvinie.

Reagovat
Pettirosso

Nedivím se, že spousta fanoušků a "fanoušků" by letos upřednostnila úspěch v CHL před scudettem, ta doba, co jsme se těšili z Ligy Mistrů je opravdu dlouhá, ale je to blbost podle mě. Důležitý je obhájit titul v lize, což je už skoro povinnost, nezapomínejme, že hrajeme Champions league "první rok", nemůžeme si dělat hned zálusk na vítězství, návrat na mezinárodní scénu bude chvíli trvat. Už postup do čf beru jako velký úspěch.

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus není žádnej Arsenal, aby se čtvrtfinále bralo jako úspěch!!! A vítězství v Champions League bylo víc než Scudetto po celou dobu, co Juventus sleduju.

Reagovat
Pettirosso

po dvou 7. místech, neúčasti v CHL a snad jednom z nejhorších období Juve, čtvrtfinále beru jako úspěch, ať se ti to líbí, nebo ne. Neříkám, že to bude úspěch i další rok.

Reagovat
Trand

Arsenal nebere qf LM jako úspěch.

Reagovat
Pettirosso

pravda, úspěch bude se do LM dostat

Reagovat
Trand

Docela si vyskakujete na to, že jste tam poprvý po dlouhý době.

Reagovat
Pettirosso

však já tě jen zlobím, Trandíku

Reagovat
Trand

Já vím.

Reagovat
DelPiero137

Tiez pravda, ale v sucasnej forme Interu, sirokemu kadru Juve, nevidim dovod preco by sme sa nemohli sustredit na 100% aj na tento zapas a vyhrat ho.

Stava sa ze oddych klucovych hracov pred vele dolezitym zapasom je na skodu. Na niektorych to moze mat negativny dopad.

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o to, že je potřeba některé hráče pošetřit. Odchodit si to nikdo nedovolí. I když je možné, že někteří hráči by mohli být myšlenkami v Mnichově. A právě ty je třeba nechat na lavičce.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad jsou natolik profesionalni,aby se nevydeli uz v mnichove... A pokud nekdo bude mit takove manyry,tak by je mel Conte serezat !

Reagovat
smazaný uživatel

Většina hráčů je v Juventusu 2 roky, na prahu největšího úspěchu kariéry. Copak je zajímá nějaké derby? To právě mají odehrát hráči, kteří mají minimální šanci na základ s Bayernem. A ti mají daleko větší šanci v tomhle zápase uspět.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt ano,souhlasim

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mate takovej ten nervozni pocit v zatylku,kdyz se blizi neco fakt velkyho? Tak prave tohle mam...

Reagovat
Mr.Jindros

OT: Kwawdo Asamoah by se mohl stát kmenovým hráčem Juventusu. Ten před letošní sezonou koupil od Udinese polovinu práv na ghanského záložníka, a to za devět milionů eur, nyní je připraven aktivovat opci a za stejnou sumu získat zbývajících padesát procent.

Aha, takže to není tak, že musíme koupit zbytek... jinými slovy můžeme Islu s nějakou ztrátou možná vrátit.

Reagovat
10

za dva roky může dojít na obálky...teď jde o to, kolik tam napíše Udine

Reagovat
Mr.Jindros

Pokud by ty dva roky hrál u nás tak se mi to nejeví jako špatná volba...

Reagovat
10

řekl bych, že už je tak nějak "odepsanej", jako tomu bylo u několika hráčů v minulý sezoně...teď moc reálných možností Juve podle mě nemá, nejlepší by asi byl jeho návrat do Udine s nadějí, že se tam zvedne

Reagovat
10

teď jsem si uvědomil, že možná ani na obálky dojít nemůže, protože Juve má opci na nutnost vykoupení druhý půlky...takže je těch možností ještě méně

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně velká fabulace, ale Isla by mohl snížit případnou cenu za Muriela, který figuruje na seznamu potenciálních útočníků. Islův návrat do Udinese je nezvratný, respektive odchod z Juve.

Reagovat
10

vztahy s Udine jsou nadstandardní, takže je tohle klidně možný...otázka ale je, jestli se bude chtít vracet Isla, navíc se pořád píše o zájmu Interu, AS atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží kdo z nich (ne)bude hrát poháry. Podle toho si ho taky kluby (ne)budou moct dovolit.

Reagovat
Mr.Jindros

Aha, no, já vycházel z toho, že úplně odepsanej ještě není a mohl by se třeba příští sezónu zvednout... zřejmě mám nesprávná vstupní data.

Reagovat
10

možný je všechno, ale když je pro Conteho na pravýho "beka" až 5. volba, tak na tom odepsání asi něco bude...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč Isla vlastne moc nehrava? Nema na to? Nesedi mu system, nebo ho využivate na jine pozici, na ktere mu to nejde? Je to škoda, myslim že na Juve má.

Reagovat
smazaný uživatel

Verim, ze odpovedi by se ti mohlo dostat spiustu, ale je to s nim podobny jako s Caceresem, Quagliarellou nebo Marronem. Obcas ho postavi, dokonce na jeho idealni pozici (pravy behavy kridlo) a at uz zahraje dobre nebo spatne, tak zase dlouho nic. Pravda ale je, ze jeho vykony byly vetsinou slaby. Lichtsteiner je momentalne lepsi, ale ze by i Padoin byl taky lepsi nez on se mi nezda. Je to mladej talentovanej kluk, kterej by mel dostavat vic sanci a sere me, ze to tak neni. To je muj nazor.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jo...táta se vrátí z Emirátů a přiveze nejhorší dárek co mohl - fotbalový trenky Interu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Recoba Inter

co bych za něj dal

Reagovat
smazaný uživatel

Za jeho otce? No to se musite spolu nejak domluvit o pripadne adopci...

Reagovat
Recoba Inter

za ně*

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak to ano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je ale hlupáček

Reagovat
smazaný uživatel

Je to spise takova smutna situace,s tema trenclema, jdu pro kapesnik

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím Ranocchiu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

Juventus prehra, aby mohol dat v utorok debakel Bayernu

Reagovat
Melchior

4 "body" budou z následujících dvou zápasů nadstandart

Reagovat
Trand

Reagovat
mastakillah

Hodně rychle by mohlo skončit angažmá Nicolase Anelky v Juventusu. 34letý francouzský útočník není spokojen s rolí náhradníka a údajně je připraven i předčasně ukončit smlouvu, která platí do konce sezony.

Nezbývá říct nic jinýho , než: Zbal si svých pár švestek a vypadni z Itálie

Reagovat
Jajinek

Bylo by poměrně paradoxní, kdybychom to naprosto pogrcané období ohraničili zápasy s Juventusem a to zápasy vítěznými. Od zápasu s Juve šla forma týmu naprosto dolů a nedařilo se nic. A nejenom týmu, ale i jedinců. Nejvíce je to vidět na dvou jménech, a to Cambiasso a právě Ranocchia. Cuchu v úvodu sezóny pookřál a hrál parádní zápasy, od Juve v podstatě nezahrál, i když několikrát šel do hry jako střídající žolík a rozhodl. Obdobně pak Rano, jeho úvod sezóny mě neuvěřitelně překvapil, protože podával fakt stabilní výkony. Jenže po Juve se vrátil do svého normálu. Tedy naprosté množství chyb a nejistota.

No a částečně se to promítlo do mužstva a lví podíl na celé hře měl samozřejmě Strama, který střídal rozestavení, hráče a vůbec taktiku (pokud někdy nějaká byla) jako ponožky.

Proti Juve je reálné uspět, ale narovinu, lze to očekávat? Předpokládaná sestava bypadá na diamant, který se osvědčil Stramovi v proti Spurs. Snad už bude k dispozici Samuel, i když jeho nerozehranost jistotu taky neposkytuje.

Zajímavé taky bude sledovat, jak Juve k zápasu přistoupí. To dilema největšího zápasu v Itálii ve vztahu k tomu, že pro Juve je ten zápas fakticky naprosto nedůležitý a za pár dní po něm hrají klíčové klání v soutěži, na kterou se logicky daleko více aktuálně koncentrují, je prostě úžasné.

Osobně nevím kam bych se přiklonil. DDI je prostě zápas zápasů, ale na druhou stranu...je to jen zápas a i když ho Juve prohraje, tak titul vyhraje. Osobně se prostě začínám přiklánět k stylu Josého. Prostě věděl, že v zápase s Barcou o nic nejde, že chce nadevše vyhrát LM, tak si dovolil do jednoho z největších zápasů na světě postavit sestavu v piči na lehátku...a hle...ono to vyšlo.

Přeci jen, bojovat se má tam, kde se chce vyhrát. Problém je, kdyby se pak prohrálo i na Bayernu, to by Conteho fanoušci sežrali.

Nicméně Conte je takový blázen a rozhodně není takovým pragmatikem jako José a určitě postaví to nejlepší a zejména hráče nabudí. Pokud ale pak budou chybět síly proti Bayernu, znovu to zcela oprávněně schytá. Tu pozici mu nezávidím.

Pro něj by bylo nejlešpší zopakovat Josého, a tedy pošetřit síly a ještě DDI vyhrát. To není nereálné, páč Juve má lavičku poměrně silnou a my jsme tam kde jsme....

...každopádně mě bude těšit případná výhra nad Juve v jakémkoli rozpoložení a jakkoukoli takovou výhru budu brát jako úspěch.

Ten třetí flek není nereálný. Soustředíme se už výhradně na ligu, tak se o to prosím ještě poperme!!

FORZA INTER!!!!

Reagovat
lnterista

Reagovat
smazaný uživatel

pekne shrnuto, ale nemuzu si odpustit:

Forza Juve!

Reagovat
smazaný uživatel

forza FC INTERNAZIONALE

Reagovat
Pettirosso

Moc se těším na derby. Interu máme co vracet, ta série 49 zápasů bez prohry je prostě něco, co nemůže Interu projít bezu následků. Bayern neBayern, rozhodně musíme jít na vítězství, kádr máme dost široký a dost kvalitní na to, aby jsme zvládli oba zápasy, teď je to na Contem. Osobně bych upřednostnil derby, jelikož nemáme nikde záruku úspěchu v Mnichově, když zápas s Interem "vypustíme", ale jsem si jistý, že Conte půjde oba zápasy vyhrát a věřím v něj. Zápas budeme sledovat v Bratislavě, kde nás přijde točit i Digi Sport, takže derby prostě nesmíme prohrát

Nesnáším repre pauzy, už se strašně těším na Inter. FORZA JUVE!

Reagovat
lnterista

taky se strasne tesim na Inter

Reagovat
CubONE

Co ides robit, ze ta bude tocit Digi sport?

Reagovat
smazaný uživatel

Podařilo se ti nějak vyřešit odvoz?

Reagovat
Pettirosso

Peter zatím neodepsal, ale kamoš, co s ním jede z Brna taky, říkal, že místo má a na fb moc nechodí, tak snad to klapne, protože sem se koukal a už ani přes SA není místo. Při nejhorším vezmu auto a přijedu tam sám.

Reagovat
smazaný uživatel

myslis „Rusca“?

Reagovat
Pettirosso

jo.. ty s ním taky jedeš?

Reagovat
The Krupy

Chalani, všetko zase v tej skurvenej Bratislave ?

Reagovat
Pettirosso

však přijeď na pivo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Nedělej dášu a doraž

Reagovat
The Krupy

Prišiel by som, ale z opačného konca Slovenska by som to mal fakt blbé navyše na konci mesiaca idem pracovne na SmackDown do Nemecka, takže musím šetriť bubáky

Reagovat
Trand

Nebuď tak skromný a rovnou napiš, že jdeš přímo do ringu, takhle by to nemusel každý pochopit.

Reagovat
The Krupy

Nie nie, rozhovory budem robiť

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
olis

esteze som tych rumunov zrusil

Reagovat
DelPiero137

V BA sa kona nejaky Juve zraz? To znie zaujimavo, ci len mensia skupinka sa dohodla?

Reagovat
Pettirosso

všichni juventini jsou zváni, přijď na se kouknout na derby do pizzérky v Bratilslavě na náma

Reagovat
DelPiero137

Kedy a v ktorej pizzerke? Nechcem sa vtierat, preto sa pytam ako to vlastne je a kto kazdy pride?

Reagovat
Pettirosso
Reagovat
DelPiero137

Nepoznam tych ludi podla nickov odtialto z EF.

Reagovat
smazaný uživatel

Nakonec se dozvím, že nejlepší bude se na Bayern úplně vysrat, abychom vyhráli Scudetto.

Reagovat
Pettirosso

To jsem nikde nenapsal. Ale na druhou stranu ty tvrdis, ze se mame vysrat na derby kvuli zapasu s Bayernem

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Já tvrdím, že máme dostatečně široký kádr na to, aby dnes hráli hráči z lavičky a klíčoví hráči byli stoprocentně připraveni na Bayern. Ale i pokud bychom měli jen jedenáct použitelných hráčů, byl bych pro šetření. Mimochodem souboje s Interem pro mě nikdy nebyly ty nejdůležitější. A to ani pro Alessandra třeba.

Reagovat
lnterista

jj souhlas taky bych posetril na dulezitejsi zapas ikdyz derby je derby a nam bude delat problem jakakoliv sestava

Reagovat
Melchior

celková statistika Derby d'Italia v historii:

214 zápasů, 94x výhra Bianconeri, 53 remíz, 67 výher Interu, celkové skóre Juve 305:268 Inter

největší výhra (gólový rozdíl) Juve - 9:1 dne 10.6.1961,

největší výhra Interu - 6:0 dne 4.4.1954

Reagovat
CubONE

100. pre AC na druhom mieste

Reagovat
M11

moc se tesim..

!!! FORZA JUVENTUS !!!

Reagovat
j_mrazik

15:59 Guarín nestihl letadlo

Inter Milán čeká náročný zápas s Juventusem a v tom by mu mohl chybět Fredy Guarín. Kolumbijský záložník reprezentoval svou vlast v kvalifikaci o postup na MS 2014, následně ovšem zmeškal letadlo a do Itálie se vrátí později, než bylo původně plánováno. Do tréninku se tak zapojí až zítra, zápas se hraje v sobotu.

Ou, ty přesuny přes půl zeměkoule musí být šílená zátěž.

Reagovat
Votas

to samý prej Pereira s Garganem...aspoň že Palacio se může vzpamatovávat z té kyslíkové diety

Reagovat
The Krupy

Napíšem to takto : Zápas s Bayernom je najdôležitejším zápasom roka, ale prehrať v sezóne dvakrát s Interom, tak to by mi poriadne znechutilo prípadné majstrovské oslavy.

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost. Na to si vzpomeneš maximalně v tom smyslu, škoda že sme dvakrat rupli s Interem, ale mame titul, sme furt lepší jak oni.

Reagovat
DelPiero137

ale aj tak by mato poriadne sralo 2x prehrat s Interom. Aj keby sme nastupili v slabsej zostave, ocakavam ze tam nechaju vsetky sily.

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím, mě taky letošní (snad) titul trochu kalí fakt, že jsme vás nedokázali v lize porazit.

Reagovat
The Krupy

Reagovat
tukanen

ahoj, o víkendu budu v miláně, můžete mi prosím říct a poradit jestli je možné se dostat na inter vs juve (jestli bude vyprodáno) případně kolik tak může stát lupen ? díky moc

Reagovat
tukanen

+ jestli mám šanci na lupeny pokud je budu kupovat až na místě,

a taky jestli tam nejde někdo odsud, že bysme mohli jít ve větším počtu,

díky

Reagovat
Jajinek

Reálně sehnatelný lístek bude v ceně 25 (třetí okruh) - 45 (druhý okruh) Euro.

Lístek by se teoreticky měl dát shnat přímo v Miláně ještě v den zápasu. Napříkald na Madonnině letos ráno zápasu bylo k prodeji ještě 4.000 lístků.

Po lístcích se ptej v bance...Banca Popolare di Milano, Banca di Legnano, Banca Popolare di Mantova. Nejlepší je prvně jmenovaná kousek od hlavního náměstí v Miláně.

Možná večer i otevřou pokladny, ale to je ošidné. Na druhou stranu se může stát, že už v den zápasu lístky nebudou. Jistota to není.

Reagovat
tukanen

ok, dorazím tam v pátek, čili to půjdu hned v pátek zkusit obstarat,

dík za info, pokud ted jestě cokoliv napadá napiš budu rád jakoukoliv informaci

Reagovat
Pettirosso

Derby bude pískat Rizzoli. To potěš

Reagovat
The Krupy

Sobotní šlágr Serie A mezi Interem a Juventusem bude pískat rozhodčí Rizzoli. Přesně ten rozhodčí, který loňského roku neodpískal penaltu za faul na Marchisia v zápase proti Interu a ten rozhodčí, který si vymyslel penaltu v zápase proti AC, kdy měl údajně Isla hrát rukou.

Reagovat
10

za co panebože??? vždyť to je poslední rok hotová kalamita, co zápas, to průsery

Reagovat
Jajinek

Horsi nez minuly.derby uz to byt memuze...

Reagovat
lnterista

jedine ze by jsme jeste prohrali

Reagovat
10

právě si zařídil, že bude

Reagovat
cervo

toto je v Serii A dost odvazne tvrdenie

najma ked mam pocit, ze su ti rozhodcovia kazdym dnom horsi

Reagovat
smazaný uživatel

Sudi bych vyhazel a hlavne ty co prohravaj a vyhravaj zapasy !!

Reagovat
smazaný uživatel

Povolat Collinu

Reagovat
smazaný uživatel

v Itálii je opravdu vážný problém se sudími obecně, ví se o tom, ale nijak se to neřeší...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Uz se to blizi !!!!!!

Reagovat
celestial-

Prilejeme trochu šťavičky do ohníčka

28/03/13 Roberto Scarpini z Inter Channelu. "Italské derby? Vždyť Juventus hrál Serii B..."

Reagovat
smazaný uživatel

To je ale ptakovina !

Reagovat
The Krupy

Vysvetlíš mi tento nezmysel ?

Reagovat
snuff24

Přijde mi to blbé i z pohledu fanouška interu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele