Ramosovi hrozí trest kvůli úmyslné žluté kartě
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Útočník Vinícius z Realu si poranil nohu a nepřijede do Prahy
06.03.2019, 21:53
Historická výhra neuvěřitelného významu, prohlásil trenér Ajaxu
06.03.2019, 11:43
Sezona na ho***, ulevil si Carvajal. Solari se vzdát nehodlá
06.03.2019, 09:19
Nejlepší fotbalový zápas, jaký jsem kdy odehrál, rozplýval se Tadić po Realu
06.03.2019, 08:55
Real v LM senzačně končí, Ajax mu nasázel čtyři branky
05.03.2019, 23:16
Ajax musí na půdě Realu Madrid vyhrát, aby postoupil
04.03.2019, 14:58
Ramos kvůli úmyslné žluté kartě přijde o dva zápasy Ligy mistrů
28.02.2019, 19:56
Ramose překvapil poprask kolem jeho žluté karty. Jak vysvětlil své výroky?
16.02.2019, 11:54
Baleovi hrozí trest za oslavu gólu proti Atléticu Madrid
14.02.2019, 18:53
Lepší Ajax doma prohrál s efektivnějším Realem Madrid
13.02.2019, 22:59
Komentáře (271)
Přidat komentářTakový španělsky Štětina
Ne.
Ne.
Ne.
Geoffrey Kondogbia ze Sevilly.
Trest pre Ramosa dava ovela väcsi zmysel ako pre Simeoneho. A dal by som mu o zapas navyse za to, ze uz to v minulosti spravil.
Nedává. Nikoho tím neprovokuje ani nezesmesnuje. Udelal obyčejný faul a zkusil být upřímný...a za to se dnes trestá (?)...
Takže když někoho zabiju a pak se veřejně přiznám, tak si nezaslouží trest, protože jsem zkusil být upřímný?
je toto možné?
když chodí v sandálech po horách, proč ne?
Zabití je blbý příklad. Ale v podstatě to myslíš dobře. Dle Kokeshe by mohl být podvod odpouštěn z důvodu upřímnosti - to je gól
Určitě je to přehnaný příklad, ale dejme tomu, že by se po zápase přiznal, že surově fauloval schválně, nebo že zabránil rukou gólu schválně nebo tak něco. Prostě chtěl získat úmyslně výhodu podvodem.
Každým nedovolenym kontaktem se prece snazis ziskat výhodu "podvodem"
A pokud se úmysl provedení tohoto nepovoleného kontaktu vymykal z etiky sportu, může disciplinárka trestat. A to se teď děje a bude mít jednoduchou práci, protože se provinilec k úmyslu sám přiznal.
Ale slovy těch chudších duchem - snažil se být jen upřímný.
Sergio je pako (opět), že o tom vůbec takhle mluvil. Jinak ten úmysl vykartovat se (pokud nejde o nějaký nebezpečný či zákeřný faul) považuji za legitimní činnost, která by se neměla trestat.
jasná věc
Osobne to nechápem.
Pravidlá stanovujú za čo sa dáva žltá karta. Futbalisti by mali pravidlá poznať. Napriek tomu sa v každom zápase vyskytujú zákroky na žltú kartu. Väčšina zákrokov je vedomá, hoci hráči robia zo seba blbcov a divia sa udelenej žltej. Tak neviem, čo sa tu rieši....
Je to blby příklad (jinak nic proti hyperbolam v rámci srovnání nemam, pokud základní logika sedi) od Jiriho a Kokeshe si evidentně nepochopil
Základní logika je ta, že nemůžeš čekat nepotrestání jen proto, že jsi se k činu přiznal. A co si budeme povídat - on se přiznal a pak svoje přiznání vzal zpět, což teda celou tu šarádu ještě zvýrazňuje.
Kde Ramos uvedl něco v duchu, že protože se přiznal, tak by neměl být trestán?
Jinak joo, je to šaráda, bohužel..
Kokesh26.02.2019 23:35#
Nedává. Nikoho tím neprovokuje ani nezesmesnuje. Udelal obyčejný faul a zkusil být upřímný...a za to se dnes trestá (?)...
[reagovat]
ked ideme do roviny neporovnatelneho, tak potom vsetky tresty v Spanielsku do dvoch rokov si moze clovek odpykat na slobode, takze Ramosova sloboda bude, ze moze hrat, pretoze stopku nedostal na viac ako dva roky
Není to jen v případě, že nahradí škodu?
verejny lynč je nahradenie škody
tpč
OMG
tvl
https://media.giphy.com/media/a0Lgc1JvbfS4o/giphy.gif
fans barcelony no...
Tvle, nejsi ta náhodou fanošek Barcelony? To by vše vysvětlovalo...
Jirko ne.. Ty si všeobecně idiot, takže to máš naprosto fuk
Ano.
ty jsi dement
o mně ty říkáš, že jsem polodement?
Dává to větší smysl. Je to unfair praktika. V podstatě podvod. Chování Simeoneho nemá vliv na zápas, není tedy o podvodu vůbec řeč.
Diego je proste taký a v návale emócí a eufórie dal najavo, že tie jeho prasatá májú gule. Z mojho pohladu ok.
OK taky úplně ne. Diego musí nějaký trest dostat. Je součástí byznysu s velkýma penězma a vrhá to na fotbal špatný stín. Ale líbí se mi, že je přirozený(í)
Simeoneho bych nijak netrestal. Neudělal nic, čím by ovlivnil zápas, bylo to jen gesto. Nechal bych na fanouškovi, jestli nad tím bude slintat, jak to "Diego prožívá a emoce a bla bla bla", nebo ho prostě bude mít jen za buranskýho kašpara.
Nikdo neříká, že tím poškodil soupeře, nebo že by to mělo jiný vliv na zápas. Ale jak píšu, je součástí továrny na peníze a nějaké meze být musí.
Představ si, že by po zápase ukázal trenérovi soupeře fakáče a rozhodčím taky. A v rozhovoru by řekl moderátorce, že je píča a divákům do kamery, že jsou idioti. Podle tvého pohledu vše OK.
S prvním odstavcem souhlasím. Já ho mám za kašpara, nesnáším tyhle typy trenérů, kteří tak skáčou jak na fetu. Teď se navíc ještě projevil jako buran. S dodržením nějaké etikety souhlasím, je na prestižní pozici.
S tím druhým odstavcem nesouhlasím, to je jinej level samozřejmě.
Druhý odstavec jsem napsal jen pro zvýraznění toho, že musí být v chování funkcionářů nějaká hranice.
Ja bych teda z toho jeho gesta bez.vysvětlení nepochopil, co to.ma znamenat. Spis mi prislo, ze nekomu ukazuje, ze je pica ...
Mas curaka?
Snažil sa získat výhodu (Vykartujem sa na lahkú odvetu proti Ajaxu a tažké štvrtfinále budem moct hrat) podvodom. Je to chytré? Áno, ale je to čestne? Ani omylom.
Čestné není přiznat se k faulu, o kterém všichni věděli proč přišel? Wow, ty jedeš bomby.
To si asi nerozumieme. Všetsi vedeli, prečo to spravil, ale ak by sa nepriznal tak sa mu to dokázat nedá.
Netvrdil Ramos ale potom nieco ine?
Všichni tady moc dobře víme, že čest v tomhle případě nehraje žádnou roli. Ramos je prostě jen hloupý.
Tak jestli za to už jednou dostal trest, tak je kromě upřímnosti ještě pěkně blbej.
Tak o tom, že Sergio není žádný myslitel asi debatovat nemusíme.
Asi ako náš Pikáč.
Tak tak.
v tomto si Barca a Real ozaj nemajú čo závidieť
Na Piquém ti může vadit spousta věcí, ale prohlásit o něm, že není žádný myslitel (a ještě ho v tý souvislosti porovnávat s Ramosem) je úplně mimo. Zkus se zaměřit na jeho mimofotbalový záležitosti.
Pique je celkově úspěšný muž a i pomocí své manželky hodně slavná osobnost.
Ramos je ... loktař.
Super objektivní zhodnocení Takže Ramos není ani úspěšný ani slavný, jo?
Samozřejmě, že je to slavný fotbalista, ale tak to je v jeho případě všechno. Pique je co do úspěšnosti a šíře záběru úspěšnosti jinde. A to by jako hlupák (jak se ho snažíte vykreslovat vy) nebyl.
On není hlupák jako hlupák, viz Babiš, ale beru, že Piqué není úplně slabomyslný, on je spíš zakomplexovaná plačka, takže řada jeho výlevů hloupě působí.
Já ho spíš vidím jako schopnýho člověka, co má manýry teenagera. Pořád ještě ho baví špičkovat se s kámošema z Realu trochu ostřeji, což pak někdo může vykládat tak, že je snad zakomplexovaný. Já teda vůbec nevím, z čeho by měly ty komplexy vyplývat, když kámoše v bílém dlouhodobě poráží.
Schopný člověk bude, o tom asi žádná, ale ty jeho výlevy jsou daleko víc než jenom špičkování, to snad musí cítit každý, nevím z čeho ta zakomplexovanost vychází, možná, že to zkrátka přesahuje fotbal (Katalánsko - Madrid), ale jako fotbalista si to projektuje do Realu nebo holt těžko překousává úspěchy Realu v LM, jejíž prestiž je ve světě prostě větší než prestiž La ligy (byť třeba já osobně stavím úspěch v La lize možná o kousíček výš než úspěch v LM).
Pique šil do Realu dávno předtím, než jste uhráli ty vaše LM, takže tam zakopaný pes nebude. Myslím si, že prostě zamrzl v nějakém věku a baví ho trollit kolegy z repre ...
... a evidentně mu to jde náramně.
Nakonec - podívej se zde na fóru, kolik je tady třiceti- a víceletých fotrů, co se mezi sebou špičkují daleko hůř než Pique. A taky si o nich (snad) nemyslíš, že jsou to zamindrákovaní kreténi.
Moc tomu nevěřím, že je to jenom trolling. Stejně tak jako jsou tady trollové (ti co se špičkují), tak jsou tu i nezvládajkové, kteří ty svoje výlevy myslí vážně a Piquého bych řadil spíš do té druhé kategorie.
Ok, to se neshodneme.
Akorát teda nechápu toho Babiše. Snad neznám člověka, který by o něm tvrdil, že je hlupák. Ať už z jakéhokoliv pohledu... to mi nějak uniká....je cokoliv, ale hloupej fakt ne.
Opravdu, pan Kampaň není hlupák? Tak ho zkus někdy chvilku poslouchat.
Že nemá úplně vyjadřovací schopnosti jako ostatní politici, z něj nedělá hlupáka.
Andrejko je hodně inteligentní manažer. Já teda neměl to štěstí, ale můj šéf s ním pravidelně jedná a má o něm docela vysoké mínění.
Podívej se, jak si zmenežoval politickou scénu u nás - on těží od každýho něco, vykrádá programy a říká to, co od něj posluchači chtějí slyšet. Má perfektní PR a umí se obklopit těmi správnými lidmi. A co víc - on dokáže člověka rychle odstřihnout, pokud to není udržitelné, což z něj v očích lidí dělá zase ještě většího geroje. Víceméně jen Ťok je člověk, který je dlouhodobě kritizovaný, ale Andrejko ho neodepsal. Čert ví proč, ale i za tím něco bude.
Že lže nebo neříká celou pravdu, je věc druhá.
Souhlasím s tím, že se umí obklopit správnými lidmi, ale zbytek je zásluha právě těch lidí, nikoliv jeho, jeho inteligence se právě projeví vždy v těch případech, kdy musí na něco reagovat rychle a sám bez našeptávání svých podržtašků a pak zná jenom tři odpovědi: Kampaň, Kalousek a sorry jako.
A s tím ostříháváním taky úplně nevím, Šlechtová byla neschopná na všech postech a stejně ji odstřihl až v momentě, kdy mu začala veřejně srát na hlavu.
Naprostý souhlas
On je podle ěm trochu cholerik a když to něho trochu někdo šije, tak to své vyjadřování slušně nezvládá, ale to z něho hlupáka v žádné případě nedělá.
Určitě je vychcaný, jak kráter do sněhu, ale o nějaké inteligenci nemůže být řeč.
objektivní stavitel jiří
*vždy
Mazec napsat o Ramosovi, že je jen "loktař", když Pique jako fotbalová individualita je z pohledu celé kariéry o fous za ním
Oba jsou úspěšní a slavní fotbalisté, kteří dokázali maximum. Pique má širší pole působnosti (což mu je v případě sociálních sítí poněkud na škodu). Je určitě chytřejší než Sergio, ten je hloupej i na fotbalistu, ale za intelektuála ho brát fakt nelze (nebo alespon nevím o ničem, co by to byť jen naznačovalo)
O Piquem vše krom chování na internetu vypovídá, že je vysoce nadprůměrně inteligentní. Pár takových znám a jejich chování je v mnoha případech naprosto odlišné, místy dost dětinské, ale nemůžu to vůbec porovnávat, protože jde o obyčejné lidi s obyčejnou pozorností a pak je tu celosvětová celebrita.
Vysoce nadprůměrně inteligentní
Na fotbalistu nadprůměrně inteligentní možná je, v rámci reálného světa těžko. Hodně mu ubližuje, že to je nezvladajko a chybí mu nadhled a rozvaha. Samozřejmě se Sergiem co se rozumu týče se srovnávat nemůžou. Ale ani žádné z jeho vyjádření, občas žvástu, co jsem od něj četl, nenasvědčuje tomu, že by byl nějaký myslitel..
Vůbec bych nepochyboval, kdyby se jeho IQ pohybovalo nad 150. Někde jsem četl i okolo 170, ale samozřejmě šlo o fotbalový web a moc tomu věřit nejde. To, že má emoce silně spojené s fotbalem a neumí je moc kontrolovat o jeho inteligenci nijak nevypovídá. Já jej odděluji jako člověka a fotbalistu. Má veliké úspěchy mimo fotbal, zatím co od Ramose čekám neustále perlu, jako legendární poděkování manželce i milence.
Tak Sergio bude mít IQ tak 90-95 max, jako o tom se asi netřeba bavit.
150 je naprosto mimořádné IQ a nevidím jedinou známku toho, že by jím Piquet disponoval. To mi přijde od tebe strašně přestřelený číslo, že se mi to zdá až jako úplná blbost. Takový Hawking měl cca snad nějakých 160. Velmi bych se divil, kdyby měl Pique víc jak 120 (což by konec konců bylo taky slušné číslo)
A jinak úspěšní lidé v businessu zpravidla nebývají ti s nějakým Menza IQ, pro úspěch ve světě obchodu a podnikání nějaká nadstandardní IQ není třeba, tam využiješ uplně jiné atributy..
Asi se moc nepohybuješ v okruhu lidí s nadprůměrným IQ, jinak bys nemohl jakkoliv dvě stejná nebo podobná čísla porovnávat. Hawking měl úžasnou představivost a dokonale ovládal matematiku, což je ostatně vidět v jeho volně stažitelné disertační práce. Znám člověka s vyšším IQ, než měl Hawking a přesto by si při čtení té práce připadal neuvěřitelně hloupý a to jí Hawking napsal ve svých 23 letech. Navíc o Lampardovi se celou karieru mluví jako o jednom z nejinteligentnějších sportovců s IQ okolo 150. Na rozdíl od Piqueho, u něj pro to nehovoří vůbec nic.
U Piqueho hovoří pro vyšší IQ spousta věcí. Je prezident společnosti s momentální hodnotou nad 16 miliard dolarů a pokud všechny články a lidi okolo něj nelžou, sám má prsty v každém velikém kroku společnosti. Na Harvardu se snaží získat, nebo už jej získal, MBA titul. Dále tu máš jeho rodiče, oba velice úspěšní v profesích, kde průměrným IQ díru do světa neuděláš. Za pár let si na mě vzpomeneš, protože ti říkám, že jednou bude určitě prezidentem Barcelony, případně vysokým politikem.
Narodil se v Barceloně, pro Katalánsko dýchá a když upustíš od všech vyjádření na účet Realu, vidíš člověka, který ví, o čem mluví. Z jeho vyjádření jde cítit odpor k Francovi, což společně s jeho katalánskou krví vzbuzuje všechnu tu nenávist k Realu. V reprezentaci, bez dresů Realu a Barcelony, se vždy choval ke všem spoluhráčům stejně a na hřišti nechal vše.
to dobře překrucuješ... Simeone byly emoce, Ramos byl plánovaná nefér akce, která do sportu nepatří.... blbě se odhaluje, ale když to ten blbeček sám přizná,t ak není o čem, zápas navíc a čau
Sergio byl tak upřímný, že to dvě hodiny po rozhovoru zkoušel uhasit na twitteru, to je opravdu upřímnost...
keby sa jak debil nepriznal v rozhovore hned po zapase (potom to otacali ze to bolo myslene inak) tak je v pohodea nemaju to ako riesit. navyse to neurobil 1.krat, takze ak dostane trest tak je to len jeho vina.
Tiez to vidim rovnako. Neprizna sa = neda sa dokazat, prizna sa a potom to prekruca = jeho blbost.
Aku potencialnu vyhodu ziskal Simeone tym, ze ukazal neslusne gesto? Ziadnu. Aku vyhodu mohol ziskat inteligent Ramos pokial by nebol hlupak a nepovedal o tom, ze si nechal dat umyselne kartu? Mohol by v klude nastupit do stvrtfinale bez pripadneho postihu. Ak v tom nevidis rozdiel, tak sa nemame o com bavit.
P.S. Sundaj si tie madridske okulliare, je to smiesne.
Ramos je prasátko
ak sa kvoli tejto jeho hlupej chybe vyradi na pripadne cele stvrtfinale tak rip.. Nacho nema absolutne formu, to odpadne zle
Nebylo to minule taky proti Ajaxu?
Sergio Sergio, u tebe fakt platí mlčeti zlato, mlčeti raději i stříbro. Dělají to "všichni" a je to taktika, mně osobně přijde v mezích přirozené vyčůranosti a neprotiví se mi to zdaleka tolik, jako třeba simulování či záměrné okopávání hvězd soupeře ve snaze jim hru co nejvíc znechutit (teda když si pro tu záměrnou žlutou nedojde nějakým zákeřným faulem)
tak na tom nevidim nic špatnýho, tahání za dres, lokty a simulace jsou mnohem horší
Mlceti zlato, mlceti radeji i stribro.......
Mlčeti bronz, platina...
Ty tiez asi nebudes najbystrejsi
Proč myslíš?
Jako ze u Sergia je lepší kdyz hraje a jinak drží hubu, protože ze sebe obcas udela pitomce ci si jeste zavari.n
Pitomce si ze sebe udelal taky ty
Tak to mi teda laskavě vysvětli?!
Debile, zkus tady...mozna ti to osvetli situaci....a debile se ze se rozhodne neudelal ja...
http://babinet.cz/clanek-3916-mlceti-zlato-mluviti-stribro.html
Jen žij dál v tom bludu, že ostatní jsou debilové a ty jsi ten, co to chápe
Když to řeknu lidově "Mlčeti zlato, mluviti stříbro" - znamená něco jako Neříkej vše, zvaž jen to, co ti neuškodí a to řekni" - jenže Sergio prostě nemá ty intelektuální procesy úplně nejbystřejší (ač ho mám jinak rád) už kolikrát kváknul nějakou úplnou blbost a byl za hlupáka, tak myslím, že je lepší, když o některých věcech bude držet hubu prostě úplně.
Chápeš už konečně proč pro Sergia bude lepší "mlčeti zlato, mlčeti raději i stříbro" (jinými slovy radši se k něčemu nevyjadřovat vůbec), nebo zůstaneš dál vzteklým debilem, který vidí debily ve všech ostatních, jen ne v sobě?
idiot
Nepoznas parafraza coho to je?
Sry, nepoznam....preco?
Prečo? Aby si ostatních neoznačoval za pitomce, když si jím ty sám
tak proč simuluje? Lůza jedna španělská!
O tom tu rec ted neni, luzo jedna asi česká!
co mu hrozí 1 zápas navíc? Nebo mu můžou dát i stopku na víc zápasu?
Sergio je skutečná legenda Realu a nevyměnil bych ho ani za nic, ale někdy by mohl držet hubu.
Držet víc hubu a hlidat si lokty a byl by skoro dokonalej
Spíše to občasné simulování. Když hraje tvrdě tak ať to i přijímá.
Mě by na něm, být jeho fandou, sralo i to, že hraje téměř permanentně s rukou nad hlavou.
jj, legenda z něj rozhodně bude, těch zápasů a těch gólů (na stopera!), těch trofejí... je to symbol Realu i se vším špatným, čím disponuje... fotbalista dobrej, myslivnu nemá... snad nedopadne jako Řepa po kariéře
Až jako takový pako mi zas nepřijde
Je to prase a zakernak! Asi jako Štětina
No za nic bych ho taky nevymenil, ale za par cigar asi jo
Tak každý máme jiné priority, že...
Geoffrey nám přestoupil ?
Kravina. Jak můžou vědět že to nebylo součástí plánu "Hej dej si žlutou at více hrajou přes tebe a tam to budeme více zhustovat." Jasně že to tak nebylo, ale pointa je taková, že nikdy nedokážou že to je fakt kvůli tomu aby další zápas nehrál.
Chlapci, vždyť ten článek není tak dlouhej. Ale tak pro ostatní lenochy..."Po utkání se Ramos v médiích přiznal, že si právě proto nechal dát kartu, aby si odpykal automatický jednozápasový trest ještě před čtvrtfinále."
Navíc ji dostal v 90. min., takže i ta první část je mimo.
Bože
Hej ale hlupáčik sa priznal sám.
Dobry
Tu tvoji přezdívku by měl mít spíše on...Páč je to vážně prvotřídní dement...Ale tak snad je mu třeba 10 let a ještě mu to nespojuje...
Mozna jsem mu ji ukrad.
...je jasný, že se to blbě prokazuje a nikdo by to neřešil, kdyby se tento filozof sám nepřiznal, pak není o čem
Ajax hral dobre, hrozi i to, ze na SB jsou schopny dat klidne i 3 goly a Ramos vykecava o takticke absence a zlutou kartu.
3 zápasy off CHL, adekvátní
Ramos je charakterově dostatečná špína, ale tomuhle pravidlu jsem nikdy moc nerozuměl. Žlutou člověk dostane v zápalu boje hned, udělují je rozhodčí a i ti dělají chyby. Když má tedy fotbalista možnost jít na čtvrtfinále s čistým štítem, proč ne? Je to jeho rozhodnutí. A co se týče tohohle případu, tak vůbec není jisté, že si nějaké čtvrtfinále Ramos zahraje. V odvetě bude Real bez Ramose v pěkné bryndě, první zápas je Ajax točil a on byl jediný, kdo to hasil...a to několikrát.
Přiznal se, že to udělal úmyslně. Podvod. Tečka.
Ze Sevilly, jojo
Nechat si takticky dát žlutou a odpykat si stopku kdy se mu to hodí? No není to vrchol morální čistoty, nicméně dějí se horší věci. Ale udělat to a pak to vykecat do médií, když už byl za totéž v minulosti potrestán? Fotbalista výborný, ale i té žluté kartičce to zapaluje víc než jemu
Nechápu, jak může autor článku napsat, že odveta je pro Real pouhou formalitou Ajax byl první zápas mnohem herně lepší. Pokud předvedou podobnej výkon i na SB (navíc bude Real bez Ramose) a zlepší koncovku, tak to může být ještě velice zajímavé
Na Bernabeu sa poserú. Je to chrám. Zlyhali tam mentálne silnejšie mužstvá. Odveta je formalita. Real im dá 2:0.
Girona se taky očividně posrala
Myslím v LM.
Moskva?
ta se posrala hned 2x
Na Bernabeu myslím jen jednou
to ano, jsem jako myslel, že se z Realu posrali i doma :-)
Chápu o čem mluvíš. Je to ale fotbal a stát se může cokoliv. Jako hotovou věc bych to prostě nebral.
Mně se tyhle věci nelíbí, tresty se mají udělovat za závažné provinění, ne za to, že si necháš dát žlutou kartu (navíc tady to bylo za faul, který vyplynul ze hry, ne za okaté zdržování jako pár let zpátky), za to, že si prohrábneš koule nebo za to, že fákneš pískající fanoušky soupeře.
Jinak ČTK zase profesionální, Kondogbia ze Sevilly a odveta pouhou formalitou při naší formě a dílčím stavu 2:1.
Podvod je podvod. Inak súhlas a v odvete ich zmáznete.
Podvod je pro tohle podle mě dost silný výraz, je to prostě unfair součást taktiky, něco jako simulování, až se začne trestat to, tak teprve pak trestejme i tohle.
A s tím smazáváním jsem radši opatrný, letos už SB vyloupily i horší týmy, play-off LM je sice jiná situace, ale po našich posledních výkonech bych o nějaké formalitě radši nemluvil.
Áno súhlasím, pád v pokutovom úzémí by mal byt bud penalta, alebo ŽK za simulovanie. Máme VAR takže ono by ich to simulovanie prešlo.
Podle mě nemůžeš srovnávat tohle a simulování. V případě simulování se snažíš podvodem dosáhnout nesprávného rozhodnutí rozhodčího, čímž účelově poškozuješ soupeře. Tady si Ramos prostě nechal dát žlutou kartu zcela v souladu s pravidly. Je to vychcané a rozhodně nečestné, ale o nějakém podvodu nemůže být řeč. Navíc v pravidlech pokud vím není nic o tom, že by si hráč nemohl nechat dát kartu úmyslně, protože se to děje v mnoha dalších běžných situacích na hřišti (zastavení protiútoku apod.).
To je ale rozdíl. Zastavení útoku za žlutou kartu je za účelem úspěchu v aktuálním zápase. Nechat si dát úmyslně kartu je kalkul do dalších zápasů. Pro mě je to podvod, protože ta karta nebyla přirozená, nevyplynula ze situace. Narozdíl od taktického zákroku na žlutou, kterým něco aktuálně řešíš.
Ta karta klidně mohla vyplynout ze situace. Real vedl pouze o gol a Ajax šel do útoku v posledních minutách. Ramos přerušil útok faulem - žlutá a hotovo. Tady je jedinej problém, že je Ramos vůl a otevřel po zápase hubu, jinak by to nikdo neřešil. Pro mě je nesmysl vůbec trestat hráče za úmyslné obdržení karty. Nemá to žádnou logiku.
No ale Ramos zastavoval útok.
Jasně, je v tom rozdíl. Ale já prostě nevidím důvod pranýřovat někoho, kdo pouze využije platná pravidla k tomu, aby se nechal potrestat ve správnou chvíli. Pokud ta pravidla změní a výslovně to zakážou, tak ať za to klidně dodatečně trestají. Tu hranici úmyslného zavinění nebude tak složité vymezit. Vycházím teda z toho, že žádné takové ustanovení v současnosti neexistuje, možná se mýlím.
Takhle by se k tomu Teda určitě přistupovat nemelo. Simulovani se musí dát doporadku a ví to každej z nás, ale rozhodne ne způsobem, kdy se do ty doby nic řešit nebude.. Ale možná jsi to takhle napsat nechtěl..
ve sportu se hraje na férovost, toto je nefér... ano, blbě se to prokazuje, ale když se přiznáš k nefér praktice sám, tak vlastně říkáš - "děkuji za flastr, který mi za můj nefér počin, přistane"
Za mě teda normální součást taktiky, nevidím důvod to trestat.
pak může být taky taktika zprasit hráče... jde o to, co se za taktiku ještě připouští a co ne... toto jasně ne, je to v pravidlech.... nebo takhle, taktika by to byla dobrá, kdyby Ramose nenechali mluvit, pak by to nikdo neřešil, takto je pokuta jasná a naopak nic nemusíte řešit vy, protože to prostě zamést do koutu nejde... může si za to Ramos a jediný, co může udělat Solari je " já debil, že jsem ho nechal mluvit do tv"
a když zprasí hráče tak za to dostane normální trest (červená apod.). Stejně jako tady udělal faul a normálně za něj dostal žlutou. To už je ten trest.
No a v nekterych pripadech dojde k dodatecnemu udeleni trestu nebo jak se tomu rika, ze proste dostane za hrubej faul s cervenou kartkou jeste stopku na par zapasu.
v pohodě, koukám, že ti to nejsem schopnej vysvětlit, tak nebudu plýtvat slovy.... jen zkrátka, za mě je trest za toto nefér chování správnej
Já zas nevím co je na tom nefér. Nechal si dát žlutou a bude stát v odvetě. Jeho rozhodnutí (případně trenéra) a teď musí spoléhat na to, že jim risk vyjde a postoupí i bez něj. Přijde mi to jako trestat tým za to, že před důležitým zápasem šetří nejlepší hráče...
já ti rozumím, problém by to nebyl, kdyby ten ňouma nevykecal, že to udělal úmyslně.... nechat si dát úmyslně žlutou kartu je prostě nefér, což je v pravidlech logicky ošetřený ...stačí nebýt idiot ..konec debaty
rozhodca mu dal zltu, cize ked videl ze Ramos si ide po zltu, tak mu ju nemal dat a mal pockat na drsnejsi zakrok a naparil by mu hned cervenu = chyba rozhodcu
On uz v minulosti byl za stejny incident trestan a ten hlupak prizna do medii, ze to udelal zas. "Takticky"
Ramos je prase a pral bych mu, aby mu nekdo zlamal konecne hnaty, ale za tohle bych tresty nedaval, neda se to dokazat, resp. jedinej dukaz je, kdyz se nejaky hloupejsi hrac prokecne...
Však on se prokecl
no prave
Jinak obecně bych to trestal, ikdyž se to nedá prokázat. Někdy je to vzhledem k okolnostem více, než evidentní. Například, pokud v poslední minutě v klidném zápase záhadně zdržuje rozehrávku autu a dostane žlutou. Nebo bezdůvodně zakopne míč a dostane žlutou. A zrovna hráč, který si tím zajistí čistý štít na další kolo PO. To jsou ale náhody.
„Jinak obecně bych to trestal, ikdyž se to nedá prokázat."
Z tebe by byl dobrej soudce
Vždyť fandí Barce a Plzni
Asi jsi to nepochopil. Přečti si ještě jednou, co píšu. Vytrhnout jednu větu z textu umí každej.
Mimochodem to, co popisuju, už se stalo a trest byl.
Bez soudu postavit k vykopané jámě a kulka do týla
Jako co, pravidla jsou jasná, žlutou dostal, proč to trestat??? Chytrej to využije, hloupej (Nedvěd) se vykartuje na finále.
Ramos je jeden z největších tupých a zákeřných dementů mezi fotbalisty. Naprášit sám sebe do médií může udělat jen totálni hlupák. Moc rád bych viděl jeho šachový zápas třeba s Ballotelim
Šachovou partii či jak chcete...
Třeba si věří, že projdou i přes případně ČF a chce teď dostat trest na oba ČF zápasy, aby měl čistý štít na SF. Božská taktika
Ať zruší to nesmyslný přenášení karet a bude po těhle šaškárnách.
To by som nechal, s tou podmienkou, že sa nedá cez žltú kartu vykartovať na finále. Takto v tej súťaži musia obrancovia aj rozmýšlať, nie len bezhlavo zastavovať každú akciu za cenu žltej.
Zrušil by som ale vyššiu hodnotu vonkajšieho gólu..
Pravidlo venkovního gólu bych rozhodně zachoval. To zrušení by podle mě vedlo k mnohem defenzivnějšímu přístupu venkovních týmů (0:0 by najednou byl mnohem cennější výsledek). Navíc by zápasy mnohem častěji končily prodloužením, což je sice pro fanouška dobře, ale hodně by to zvýhodňovalo (znovu) ten tým, který hraje odvetu doma. Ať se týmy snaží dát venku gól, fotbalu to jenom prospívá.
Takhle jsou zas zvýhodněné týmy, co mají možnost hrát prodloužení venku
Presne na to som myslel. Možno by stačilo ten gol zrušiť na predlzenie
Souhlas. V základní hrací době to určitě nechat, ale v prodloužení je to mnohem větší výhoda pro hosty, než pro domácí to, že mají domácí prostředí. Nehledě na to, že je to prodloužení celého dvojzápasu a né jenom toho druhého zápasu.
Tohle by byl dobrý určitě dobrý kompromis.
Pak by zas jeden tým měl třicet domácích minut k dobru
stejně tak jsou zvýhodnění domácí tím, že hrají prodloužení doma
Proč rušit výhodu dvojnásobné hodnoty vstřelené branky u soupeře případě rovnosti gólů? Tím bys akorát snižoval snahu dát venku gól (-y) a nahrával "betonářům". Přece raději 4:3 a 2:3 než 1:0 a 0:0.
Primárne som hlavne narážal na to predlženie ako spomínam potom dalej, najlepšie by bolo zrušiť to alebo hrať na starý dobrý zlatý gól 5 hodín
Golden gól 30 minut a pak pencle
Ten Lucas do Bayernu za 80mega, to už sú slušné bomby za stopéra od Nemcov, ak to vynde. A to ten ich káder potrebuje hlavne hráčov na posty, ktoré sú ešte drahšie
Já asi nikdy neměl štěstí na jeho dobré zápasy, ale mě teda jeho výkony nikdy nepřišly nijaké zvláštní. Spíš naopak mi z té obrany Atletů připadal jako největší slabina. Ale fandové Atletů na něj pějí ódy, tak to asi fakt byly jen náhody. Nevím.
Jako stoper je vynikající, s potenciálem být v budoucnu jedním z absolutně nejlepších. Jeho silný stránky jsou přesně v duchu Atletů - síla, tvrdost, bojovnost, místy až zákeřnost. Jako bek se mi moc nelíbí, mám radši typy, co dokážou hrát po celý lajně, Lucas má směrem dopředu daný limity, tlačí to až příliš na sílu i v momentech, kde by potřeboval být techničtější či mít lepší herní myšlení. Těch 80 vypadá na papíře jako pořádná pecka, ale odejde i Godín, koupí na dnešním trhu někoho za 40 a za rok zjistí, že ho nenahradili a bude tam nastupovat tragický Savić, který dostával dlouho nepochopitelně přednost i před skvělým Gimenezem. Divná situace.
Jestli odchází Godín, aby dostával Lucas minuty, tak by od Lucase byla rána pod pás, kdyby jim zdrhl přes výkupku.
Lucas má právo jít za lepším, jakkoli současné Atlético není Bayernu moc vzdáleno a je IMHO před ním.
Atlético je jednoznačně nad Bayernem posledních 5 let
Tohle právo mu nikdo nebere, ale jelikož Atleti nejspíš prodají jeho konkurenta v obraně právě proto, aby on hrál, tak by měl mít v sobě jistou míru zodpovědnosti vděčnosti ke klubu, který ho vychoval.
já vím, také se tomu divím, atlético může přijít jak o Lucase, tak o Godína, a to by bylo citelné
Právo jít za lepším určitě má, akorát teda nechápu, proč půjde za horším
Podle mě je to od něj trochu sviňárna, pokud fakt zdrhne
UEFA klasicky zasedla na Real
klasika no
Jak je to vlastně s pravidly? Je tam explicitně uvedeno, že úmyslné vykartování je proti pravidlům a trestá se? Pokud ano, není co řešit, a můžem se jen dohadovat, jestli to pravidlo je nebo není dobré...ale pokud ne, tak taky není co řešit, dostal normálně žlutou kartu (trest za faul) a normálně jednozápasovou stopku (trest za více ŽK). A nic dalšího proti pravidlům neudělal.
Nevím, jak to je nebo není v pravidlech, ale v pravidlech není určitě dalších tisíc věcí, které se na hřišti nemají dělat a za které by případně viník byl potrestaný.
No to právěže ne. Jestli se to bere jako nesportovní chování, tak je na místě trest (osobně to tak nevidím, ale můj názor není směrodatný), ale pokud to tak v pravidlech uvedeno není, tak se prostě neprovinil proti pravidlům . A tím pádem není na místě trestat. Přece musí existovat nějaký soupis činů, které se berou jako nesportovní chování, a pokud tam toto je, trest, pokud tam toto není, žádný trest. Neexistuje nic mezi tím. A proto se ptám, jestli to někdo ví přesně, jestli to tam je zaneseno nebo ne.
Možná se provinil proti morálce (a to už je hodně tenký led se značnou mírou subjektivity), ale tak přece nemůže být někomu zamezeno nastoupit jen proto, že je vychcaný .
Já si myslím, že je spousta činů, které prostě nejsou v pravidlech jako přestupky, protože se prostě nikdy neuvažovalo, že by se to mohlo stát. Napadá mě sexuální napadení protihráče/sudího, napadá mě použití nějakých předmětů k něčemu ... dalo by se určitě vymyslet spousta věcí, co v pravidlech nejsou, ale pokud se stanou, tak se to dá trestat.
Ne nadarmo se říká, že zákony a pravidla nemůžou myslet na všechno a člověk/hráč by se měl chovat v jejich duchu.
Myšlenku chápu, ale jde taky o to, že tebou zmíněné činy asi nikdo nebude považovat za "v pořádku", i když v pravidlech explicitně uvedeny jako jejich porušení nejsou. Kdežto úmyslná žlutá je v tomto diskutabilní, viz můj příspěvek o provinění proti morálce. O to mi jde, jestli se úmyslné karty opravdu vždy posuzují jako jasné porušení pravidel, nebo je to právě na tom subjektivním vyhodnocení, zdali je vychcanost nesportovní či není. Já to totiž opravdu nevím a zajímá mě to.
Tak si na to počkáme. Taky mě to bude zajímat.
V tom druhém případě se totiž obávám toho, že bude rozhodující roli hrát fakt, že je to prostě Ramos, kterého provází jakási negativní pověst.
už to udělal jednou a byl za to prošetřovaný a potrestaný. Teď to udělal zas a ještě se k tomu přiznal (čímž vlastně znemožnil jakékoliv pochybnosti o úmyslu). Nevidím východisko, než ho potrestat a ještě mu naložit za recidivu.
Za dvě žluté v jednom zápase máš taky jeden zápas stop, nehledě na to, kolikrát je v sezoně dostaneš. Zvyšovat trest za opakování téhož prohřešku se ve fotbale nepraktikuje, všem stejným metrem, Ramos neRamos. O to mi jde, ať dostane postih spravedlivý, jako každý jiný, kdo se proviní stejným způsobem.
a to víš, že praktikuje. Ohledně těch dvou žlutých je to myslím tak, že při páté dostaneš stop jeden mač, při desáté už mače dva.
To je tak jen v české lize, ne? Ve Španělsku a ve Francii celkem určitě ne, a tuším, že ani v PL ne. A navíc tady se stejně bavíme o pohárových soutěžích, takže zase něco jiného.
ve Španělsku to tak myslím je. A ne, my se nebavíme o pohárových soutěžích, ale o obecných principech ve fotbale.
Není, teď to kontroluju tady na EF podle loňské sezony Pareja. Vždy po pěti 1 zápas stop a zase odznova. Což je podle mě správně, tak by to mělo být, žádné kumulované tresty. Otázka je, jestli kumulované tresty mají i v pohárech (v nichž má Ramos dostat případnou stopku), podle mě ale taky ne. Tzn. ať za to dostane trest jako kdokoliv jiný za stejný přečin, nastavený metr se má dodržovat.
Ak by som sa mal pripojiť, tak za recidívu sa ale vyššie stopky dávajú, napr. za úder protihráča. Inak to je keď to máš prvýkrát a inak keď opakovane, konieckoncov kvôli tomu je tam rozpätie trestu. To s kartami je samozrejme blbosť ale u Ramosa sa prioritne nerieši "faul" a následná karta ale to priznanie o úmyselnej karte.
Jo, však právě. To bylo jádro mého původního příspěvku...jak se vlastně úmyslné taktické karty trestají (pokud vůbec), jestli to pravidla mají ošetřená, nebo ne. Akorát se ta diskuse trochu odklonila.
No pozor. Každý taktický faul je predsa úmyselný, nie je to faul v súboji ale úmyselne prerušenie akcie, takže toto by som do toho vôbec neťahal. To ako sa posudzuje úmyselné kalkulovanie s kartami sme už mali možnosť vidieť priamo u Ramosa. To že to spravil zas bežné, že sa k tomu verejne priznal je ehm nešťastné a myslím si že to bude potrestané a vo výške trestu bude zohľadnená aj jeho predchádzajúca skúsenosť s týmto spôsobom obchádzania pravidiel. A k tomu či to je niekde v pravidlách - nikde som to nenašiel. Pravdepodobne sa to všetko skrýva za trochu všeobecné "nešportové správanie". To máš ako u Suaréza asi nikde nie je napísané že nemôžeš súpera uhryznúť
No a to je právě ono - podle mě je strašně diskutabilní, jestli tohle je nesportovní chování, nebo ne. A pokud to v pravidlech není, tak si to vlastně můžou posuzovat, jak se jim zlíbí. U pokousání tohle dilema asi nenastane .
No podľa mňa to diskutabilné nie je ak chceš nedovoleným spôsobom získať výhodu pre svoj tím. A je jedno či je to simuláciou, hrou rukou alebo takýmto kalkulom s kartami. K tomu pokusaniu - Suaréz tiež za prvý kusanec dostal tuším 3 zápasy a za ten na Chielliniho pár mesiacov.
Vypočítavost podle mě není porušení pravidel, na rozdíl od faulu, ruky či simulace. A to je právě ono - vnímání tohoto je šíleně subjektivní, já to vidím tak, ty a jirka jinak. Proto se taky zajímám o ta pravidla, protože bez nich je to fakt jen o jakémsi osobním vnímání morálky, a nevím, jestli na základě tohohle je na místě vynášet nějaké tresty v podobě stopek. Pokud se to ale dělá pravidelně (já si z hlavy vybavím zas jen toho Ramose, že takovýto trest za úmyslnou kartu dostal), tak prosím, dodržet metr je na místě. Já jsem pro, uvést to do pravidel explicitně. Ano, bere se to jako nesportovní chování, trestáme. A nebo naopak. Protože pak se dostáváme k bizarní situací, že Ramos nejspíš dostane stopku za tupost, protože se prokecl...a mnoho jiných, co tohle udělá mlčky a méně nápadně, vyvázne bez trestu.
Tak ale ako inak toto dokážeš hráčovi? Vtedy keď dostal stopku to bolo tak okaté, že sa to nedalo prehliadnuť. Tuším tam dostal stopku aj Carvajal alebo Xabi? Už si veľmi nepamätám a potom sa mi dá že aj niekto z Bayernu ale tiež si nie som istý. Obecne sa toto veľmi ale veľmi ťažko dokazuje. Okrem prípadu kedy s tým vinník ide pred média
Ramos je sice regulérní vypatlanec, ale příjde mi zbytečný tohle řešit....vždyť nikde nemá jistotu, že se mu ten "podvod" vyplatí a že naopak nevypadnou už s Ajaxem..
španěl, který cigání-nic překvapujícího. Ten žlutý incident jsem sice neviděl, ale kdyby nebyl tupej a nepřiznával to na tiskovce, asi by mu těžko někdo dokazoval, jestli to bylo naschvál nebo ne.
Nechapu hedno ze treba v 80. Minute proste neudelal zakrok na zlutou a nedrzel hubu. Pak by vse bylo ok
Nikdy jsem nepochopil, proč by měl být někdo potrestán za taktický tah, kdyby radši udělovali takový tresty třeba za simulace..
Tak i simulace je taktický tah
Příště má sundat dres a dělat že to byla náhoda
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele