Raiola je přesvědčen, že Cavani po sezóně opustí Neapol
Edinson Cavani již třetím rokem sází v dresu Neapole jednu branku za druhou a jeho aktuální zaměstnavatel za něj nedávno odmítl astronomickou nabídku. Známý nizozemský agent Mino Raiola si ale myslí, že uruguayský útočník díky klauzuli v létě odejde...
Prezident kampánijského celku Aurelio De Laurentiis se nedávno nechal slyšet, že měl za pětadvacetiletého kanonýra nabídku ve výši pětapadesáti milionů eur, ale odmítl ji. Podle Mina Raioly ale o svou největší oporu v létě přeci jen přijde.
”Pro tuto chvíli Cavani zůstává, ale až přijde červen, nebyl bych si tím tak jistý,” uvedl Raiola pro list Il Mattino a odkázal na klauzuli v hráčově smlouvě, která mu umožní odejít za třiašedesát milionů eur. ”Jsem si jistý, že některé kluby jsou připraveny to zaplatit,” dodal.
”Existuje pouze pět klubů na světě, které si to mohou dovolit - Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Chelsea a Paris Saint-Germain. Vy jste dostatečně inteligentní na to, abyste si z toho odvodili, kde Cavani bude příští sezónu hrát,” zakončil Raiola směrem k novinářům.
Prezident kampánijského celku Aurelio De Laurentiis se nedávno nechal slyšet, že měl za pětadvacetiletého kanonýra nabídku ve výši pětapadesáti milionů eur, ale odmítl ji. Podle Mina Raioly ale o svou největší oporu v létě přeci jen přijde.
”Pro tuto chvíli Cavani zůstává, ale až přijde červen, nebyl bych si tím tak jistý,” uvedl Raiola pro list Il Mattino a odkázal na klauzuli v hráčově smlouvě, která mu umožní odejít za třiašedesát milionů eur. ”Jsem si jistý, že některé kluby jsou připraveny to zaplatit,” dodal.
”Existuje pouze pět klubů na světě, které si to mohou dovolit - Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Chelsea a Paris Saint-Germain. Vy jste dostatečně inteligentní na to, abyste si z toho odvodili, kde Cavani bude příští sezónu hrát,” zakončil Raiola směrem k novinářům.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Manchester City a Neapol si možná vymění Džeka a Cavaniho
21.05.2013, 21:47
Cavani nyní není naším cílem, prozradil Leonardo
24.04.2013, 19:53
Cavani po pozdním návratu jen střídal, i tak stihl dva góly
31.03.2013, 17:36
De Laurentiis věří, že Cavani i Mazzarri zůstanou v Neapoli
25.03.2013, 08:56
Mancini za Balotelliho nejspíš v zimě už nebude shánět náhradu
30.01.2013, 15:53
Wengerovi se líbí Cavani. Peněz má dost
19.01.2013, 15:36
Cavani chce zůstat v Neapoli, kde by si rád zahrál s Balotellim
12.01.2013, 10:14
Neapol odmítla miliardovou nabídku za útočníka Cavaniho
26.12.2012, 20:44
Komentáře (280)
Přidat komentářPo Falcaovi, dobrá záložní koupě
”Existuje pouze pět klubů na světě, které si to mohou dovolit - Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Chelsea a Paris Saint-Germain" jistě...
Do barcy rozhodne neprestúpi
je to tak a je to ubohe kde ten dnešny futbal speje..... silnejší sú silnejši ešte viac a kluby ako Sevilla, Valencia a ine musia predavať opory
Jo, a ty astronomické sumy se asi propadnou do země a ty prodávající kluby z toho nic nemají, že? Taky si říkám, že by pro tu tvojí Valencii se Sevillou bylo mnohem lepší, kdyby ty hráče prodali za výrazně nižší částky...
zapomněl si na Anzi
to tvrzení o věrohodnosti toho agenta hezky vypovídá
to byl Falcaův agent.
United by na něj taky měli.
to je jasny..jenze by to za nej nedali protoze na takovou cenu je ten kluk malej, on vyjmanoval jen silence, a to sedi, taky myslim, ze to jinej klub nebude
Ten Raiola je sviňe první třídy!
spíš je realista
nejlepší v oboru
To neznamená, že je Nizozemec!
Ještě možná Anži Machačkala :)
Takže si Real s Chelsea hodí mincí, kdo vezme Falcaa a kdo Cavaniho?
Pokud by měl někdo z těch 2 přijít, tak jasně Falcao. Cavani mu nesahá ani po kolíky.
Falcao je lepší, ale ta druhá věta je hloupost.
Ne že by mu nesahal po kolíky jak píšeš, ale Falcaa bych přece jenom radši uvítal na SB.
Pozor, SB môže znamenať aj Chelsea, aj Real
já jsem si právě myslel že mluví o Realu....
Laa la laa la laaa...
lepsi je v momentlnim klubu, pokud oba prestoupi nekam jinam, tak to muze byt uplne jinak :)
Falcao byl gólový i v Portu. Ten už za sebou jeden velký přestup má.
a Cavani za sebou v záloze nemá zas tolik talentované hráče(snad kromě Hamšíka) takže ty góly jsou především výplody jeho talentu, takže v MC kde má za sebou Tourého,Silvu nebo i Nasriho nebo v Chelsea s třemi mušketýry by měl dávat góla každý zápas, a Falcao je podle mě nejlepší hrot na světě ale Ibra s Cavanim jsou těsně za ním
Kdyby to bylo na mně, tak vezmu Falcaa. Sice je o rok starší, ale je otřískaný lepší ligou (sorry, ale je to tak) a hlavně - že umí dávat góly, prokazoval i předtím v Portu. Cavaniho nemám tak nasledovaného, ale Falcaova paleta zakončení je hrozně široká - kladivo do vápna hlavou i nohou, zakončení po slalomu, bomba zpoza vápna i gól z přímáku nebo penalty. Kompletní střelec.
Cavani je taky kompletní střelec, to bych chtěl podotknout. Ale jinak souhlasím. Vždycky je lepší vzít ligou prověřeného hráče, nebo aspoň já takové stanovisko zaujímám.
tech klubu je urcite vic, ale maji rozum a nerozhazuji tak nesmyslny castky
* a nebo na ně pan agent - znalec - zapomněl
Jsem teda zvědav, kam nakonec půjde, momentálně si to nějak nedokážu odvodit
Raiola je zmr-d nad kterýho není.
Barcelonu si klidně škrtni. Jsem si jist, že tam s tebou už obchodovat nebudou, špíno.
Pravda, natáhl vás s Ibrou pěkně. Na druhou stranu, Guardiola si za to mohl sám, že do týmu tahal takového hráče. Bylo více než jasné, že s Messim hrát nemůže. Zlatan potřebuje pozornost a v Barce se mu jí nedostávalo v patřičné míře.
Ale Raiola je na "černé listině" více klubů (a není to jen o natahování u hráčů, ale taky tím, jak prezentuje hráče, které chce dostat jinam)
Dělá svoji práci a dělá ji výborně, což dokazuje tenhle negativní postoj vůči němu.
Podle mě je Raiola top agent, jak ho sleduju, tak se nejdřív dívá na svého hráče, jaký bude mít plat, podmínky a ambice. Až pokud fotbalista opravdu chce, začne řešit dohodu klubů. Aspoň takhle já ho vidím, možná jsou i nějaké výjimky, ale Raiola má svoje ovečky rád, to je vidět. Třeba Mendes je pravý opak, chce maximum podivných přestupů, kde lítají obrovské sumy a za rok si pak hráči stěžují, že berou málo, protože jejich peníze si rozebrali funkcionáři a agenti.
to si zase nemyslím. Když vidím přestupy, co uskutečnil - Robinho se v City neprosadil. V AC to taky nebylo nikdy úplně ono. Bergkamp v Interu taky díru do světa neudělal. Balotelli se v City taky nechytnul, jak by se asi na 30timilionového střelce čekalo. Jeho výjinky jsou Méďa, kterýmu Raiola udělal krásnou kariéru. A pak Zlatan, kterej byl jeho zlatej důl. Ale taky to nebylo o tom, kde by Zlatanovi bylo nejlíp.
Tak za to, že se v City tolik neprosadili, přece nemůže. Ale u Robinha myslím tenkrát nebyl, tam byl nějaký Brazilec.
Může-nemůže. Může jim vybrat angažmá, kde mají větší předpoklady se prosadit.
Jestli byl u Robinha nevím, ale jeho klient to je.
To může, ale hlavně myslí na jejich peníze, ne na peníze pro kluby.
Robson: http://www.topnews.in/sports/robinho-fires-agent-wagner-ribeiro-25045
Kdo je pod Mendesem?
Mourinho, Figo, Cristiano, Nani, Anderson, BEBE ( ), Pepe a další z té portugalské grupy. Myslím, že má i nějaké Brazilce.
Ale pokud by to někdo věděl kompletněji, rád se dovzdělám.
Hm, tak i Falcao právě... Tak to bude jasnej Real...
tohle už mi tady Mere jednou docela úspěšně vyvrátil. Že nepůjde Mendés proti Cerezovi, kterej je jeho docela dobrý donátor.
http://www.transfermarkt.de/de/gestifute/details/berater_413.html
Coutinho no.
Teda Coentrao.
Třeba naši Pepe, Coentrao, Di María - všechno velké přestupní částky a tragické smlouvy hráčů.
jj, už sem to našel... Mourinho, Ronaldo, Pepe, Carvalho, Di Mária, Coentrao, Bebe, Anderson, Nani, Quaresma, Simao, Falcao, Thiago Silva, Bruno Alves, Bosingwa, Fereirra, Danny... takže celej portugalskej nároďák a půlka Madridu
Docela nabušená stáj. By mě zajímalo, zda má někdo nabušenější koně.
Mendés je šíbr.
Jen dodám, že Menés má v tom prodeji hráčů udělaný svůj vlastní systém. A má k tomu vytvořenou svou vlastní organizaci. Je až neuvěřitelný, kolik prachů za jaké hráče už dokázal vymámit třeba na Atletech ...
http://www.transfermarkt.de/en/default/startseite/berater.html
spíš tohle:
http://www.transfermarkt.de/en/gestifute/details/berater_413.html
Jestli dobře počítám, tak na Mendése nemá na manažerském poli nikdo.
aha, tak je tam jedna ještě silnější grupa. Tak to klobouk dolů.
Dumitrascu - popravdě jsem to jméno asi ještě nezaznamenal.
už jen podle těch prvních 4 se dá říct, že asi ne ...možná časem ten Dumitrascu, o kterým jsem nikdy neslyšel - http://www.transfermarkt.de/en/mondial-sport-management--consulting-sarl/details/berater_2106.html
Jedině snad Constantin Dumitrascu. Ale ten má spíš hodně "nadprůměrnejch" ryb, než že by měl vyloženě tolik hvězd...
http://www.transfermarkt.de/de/beratung-durch-familienangehoerigen/details/berater_1207.html - porada ze strany rodiných příšlušníků má taky docela nabušenej stáj
To je pravda, vzpomínám si na přestup Bruna Alvese do Petrohradu. Tam si různí lidé pořádně namastili kapsu.
To je blbost nie? Agent od hracov berie peniaze z platu hraca ako poplatok za svoju pracu, nejakych 5-10%.
Takze on ma motivaciu vyjednat co najvacsi plat pre svojich hracov, nie najnizsi.
Co sleduju ty jeho přestupy z Portugalska, tak si jeho agentura bere peníze hlavně z přestupní částky, která je často neuvěřitelná. Platy ho většinou tolik nezajímají a strašně dlouho trvá jejich vylepšení a prodloužení. Má svoje kluby v Portugalsku, Řecku, Španělsku, Turecku a nevím, kde ještě, tam má svoje kamarády a vesele se přestupuje.
jistě že jsme si za situaci s Ibrou mohli částečně i my sami, ale to, jak špinou hru Raiola s Ibrou při tom přestupu zahráli, byl hnus. Já si myslím, že takhle by se při vyjednávání postupovat nemělo, protože si tak zavřeš do určitých organizací a k určitým lidem dveře, ale kdo chce kam ...
Ale zabezpečil se z toho kšeftu slušně, takže mu to je asi stejně jedno
To určitě. Tam mu Zlatan (a Galliani) musel líbat ruce i nohy.
Každopádně se koukám na statistiky přestupů Raioly a kromě Zlatana už má na svém kontě jen jeden velký transfer a to Méďu do Juve. A ani ty klienty nemá kdovíjaké. Většinou docela hloupí lidé - Ibra, Balotelli, van Bommel, Robinho ...
Bomel není hloupej ..
on to jen hraje, ze je hloupy :)
Nechci nijak Méďu snižovat, ale žádnej koumák to taky nikdy nebyl, takže do toho tvého seznamu by mohl patřit i on
Hm, tak i Falcao právě... Tak to bude jasnej Real...
Raiolovo oblíbený film: Blbý a blbější
Aby ti nepraskla žilka, Jirko.
vyjebal s vama pánsky no...
Já v této souvislosti nechápu jednu věc, proč byl Pep tak úchylný na vysoké hroťáky .
a naco by bol realu ved tam je higuain a benzema obidvaju su mladi takze by im bol uplne zbytocny
Kromě Barcelony to může být kdokoliv. Real (pokud by Falcao nešel k rivalovi), City (protože Mancini), Paris (protože za Ibru nemají rovnocenou náhradu), Chelsea (pokud by nevyšel Falcao)
Real (pokud by Falcao nešel k rivalovi) ....Jak to myslíš ?
Tak, že Falcao bude pro Real jednička. Pokud by to nevyšlo, mohl by tam jít právě Cavani.
ale naco by im bol
Psalo se o tom. Mohlo by k tomu dojít v případě, že nevyhrajou CHL a Mourinho odejde.
myslím že půjde do Chelsky( ) a do Atletica se vrátí Torres.
pokud by Falcao nešel na bernabeu, koupí Cavaniho
Anži,Zenit,Bayern a možná i United a Juventus by na něho měli.
Anži a Zenit 100%, Bayern, United i Juve by na to prachy měli, ale určitě by za něho tolik nedali..
Ale do Ruska nepůjde, nevěřím tomu.
+ Bayern by si třikrát rozmyslel, jestli ještě koupí hráče, kterého zastupuje Raiola
Tohle jde mimo mě, takže netuším, koho zastupoval a co provedl..
http://www.transfermarkt.co.uk/en/mino-raiola/details/berater_282.html
Tady z těch hráčů vím, že byl v Bayernu snad jenom van Bommel.
hned nahoře dva největší demeti svý k svému
Jinak kdybych si mohl vybírat, tak beru 100% Falcaa. Je lepší a asi stokrát sympatičtější.
Budeš rád za Llorenteho.
lol
"Jinak kdybych si mohl vybírat...."
To budu a moc.
No tak za Llorenteho by byl rád každý Italský klub.Bojím se, že i on je pro dřívější Italské velkokluby až moc velká ryba(nejen pro Inter).
Cavani je hlavně De Laurentisovo "dítě", takže to by bylo hodně špatný, z charakterového hlediska
Občas se chová jak magor, když to Neapoli nejde. Zvlášť v zápasech s Juventusem.
Hlavně je mnohem lepší.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/430956_512205255467432_89544902_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/398660_512393495448608_1686839732_n.jpg
Sergio
To je kkt. Najvacsia spina medzi agentmi, ale gagat si moze kolko chce. On len trepe svoje ako vzdy. Rozhodnutie bude na Cavanim a ja verim ze to je klubista.ano mozno je to naivne ale nech...
Načo by išiel Falcao do Chelsea ked je momentálne v lepšom ?
Nechápu čemu se tak směješ. Chelsea jasně přejeli, navíc letos se nabízí stejné postupové místo do LM jak v Chelsea, kde ji zase můžou v pohodě přehrát. V čem by si polepšil? Peníze jinak mě teda nic dalšího nenapadá.
Navíc komu by se chtělo hrát před nejhoršími fanoušky v UK.
ano jasně přejeli a proto vypadli:).tak co třeba lepší liga spoluhráči navíc podívej se na současnou pozici Neapole a Chelsea a o peníze jde vždy až v první řadě a ne opravdu nefandím Chelsea...:-))
Řekl bych, že ten kdo v bitvě velkoklubu prohraje boj o Falcaa tak angažuje Cavaniho.A ten kdo skončí jako 3. tak Llorenteho.
Pochybuju že dá někdo za Cavaniho 60 mega, podle mě budou za 40-50 ještě rádi.
Jinak ve prospěch Falcaa(minimálně u CFC) hraje fakt že už jednou přestoupil za velké prachy a nic to s ním neudělalo.
Dokud bude na trhu Falcao, tak je jasné, že tolik za Cavaniho nikdo nedá...
Nevím no, ta klauzule u nový smlouvy nebyla na poměry trhu nastavená zase tak vysoko, rozhodně tím De Laurentiis neřekl "Cavani je nejdůležitější hráč týmu a my ho neprodáme za žádnou cenu", což se kvůli fanouškům většinou u takových hráčů dělá.
Můžu se zeptat, kolik ta výkupní klauzule ve smlouvě činí?
píše se o 60m
Podle toho, co jsi psal, jsem tipoval 25 až 30m.
v době, kdy chodí hráči jako Witsel, nebo Lucas Moura za 40? realita toho trhu je natolik posunutá do sraček, že těch 60 prostě tak nějak odpovídá...jako gesto pro fanoušky ta klauzule rozhodně není
To sice "není nedosažitelné", ale když může za stejné peníze člověk koupit Falcaa, tak by se nejspíš pořádně rozmyslel..
Falcao je jen jeden, pak z týhle pětky pořád zbydou 4 týmy, možná víc, který budou chtít takovýho hráče...navíc tyhle dva bych stavěl na stejnou úroveň, čísla mají i v tak rozdílných ligách víceméně stejný
63
s tymto hajzlom by chcel este niekto jednat?
Koho myslíš Cavaniho a nebo Raiolau?
na rusky tymy ten kokok uplne zapomnel
Mini OT:
Mě pořád dostává ten Pato. Nějak se mi pořád nezdá, že to prostě balí a v 23 letech to v Evropě zabalí. Navíc má Silviovo dceru, ne? To dědovi nebude vadit, že mu vnoučata můžou unést v Brazílii?
Taky to nechápu... Bude to určitě kvůli těm zraněním.
taky to tak vidím. Nemůžu věřit, že by se v Evropě nenašel jediný klub, kterej by Patovi dal šanci. Vždyť je evidentní, že to v sobě má. A problém je "jen" v jeho zdravotní kartě.
Já si myslím, že by třeba ve Španělsku byl král, ale kromě Realu a Barcy si ho nikdo nemůže dovolit. On chce prostě být v té dané zemi nejvýš. Je na to od 17 let zvyklý. On by se podle mě nespokojil s druhými až třetími houslemi v lize.
Jenom právě to "jen" je podstatené pro většinu klubů. Ono koupit útočníka za x milionů, platit mu měsíčně (týdně) a přitom jenom pozorovat, jak sedí na tribuně není zrovna košér..
Taky mě to zaráží.. Mohl být taky ve společnosti Falcao, Cavani a být horkým zbožím, měl by na to.
Kolem Pata se udělal tak obrovská aura, až je to zarážející. Přitom je oproti jiným hráčům AC úplné nic.
Tak vylétl jako hodně mladý, tak se očekávalo, že jeho vývoj bude růst. Navíc v AC v době, kdy tam ještě byla stará garda a on se stejně prosadil.
Tvůj názor přesně ten kámen úrazu, na který v AC doplatili. Šel do sraček a kdyby odešel, mohli by zůstat jiní klíčový hráči, takhle jim zbyl věčný lazar, na kterého už prostě není spoleh, má jen to své jméno Pato...
Myslíš, že tam velkou roli hrála i Silviovo rodina? Přeci jenom prodávat svojí rodinu.
jo, přesně. Kvůli tomu, že tam bylo víc než jen hráč, a dali na lidský faktor + doufali, že to s ním bude lepší a unikla jim možnost prodat ho tehdy za balík do PSG.
jede se psychicky restartovat a v tom pro něj nebude žádná Paříž, Londýn, nebo Barcelona vhodnější než domov. Milán ho navíc do Evropy prodat nechce..., bojí se, že by se náhodou rozjel hned někde za rohem a dopadlo to jako s Pirlem. proto Galliani usiluje o procenta z prodeje, pokud to v Corinthians rozbalí a střelí ho za balík zpátky přes moře...
Řekl bych, že chce být před domácím mistrovstvím světa v co nejlepší herní a psychické pohodě.
Ještě před pár týdny bych dal ruku do ohně za to, že Falcao bude náš, ale teď si nejsem jistej, jestli vůbec přijde, a už vůbec ne hned v lednu.
No v lednu určitě nepříjde. Atlético není na hlavu, aby ho v polovině skvěle rozjeté sezony pustilo pryč. Až budou mít v létě čas porozhlédnout se na trhu a najít si náhradu (poslal bych jim Torrese, klidně grátis), potom ho prodají.
Na Atlétiku ale paradoxně vůbec nemusí záležet..
Myslíš, že by naše vedení (netvrdím, že na to není dost hloupé) vysázelo celou jeho výkupní klauzuli? Potom by byla další otázka, chtěl by vůbec Falcao v lednu měnit klub?
Falcao z Madridu určitě nepůjde za částku menší, než která se nachází v té klauzuli. Tudíž to dle mě bude určitě nutné..
Falcao by měl v takovém případě v podstatě rozhodující slovo. Nicméně... On určitě chce hrát za jeden z nejlepších klubů na světě a když taková nabídka přijde, odmítal by ji jen velmi těžko. O tom jsem přesvědčený..
Ale on sám vyhlásil, že v lednu nikam neodejde (samozřejmě to mohl říct jen pro odrazení dotěrných reportérů) a proto taky nepočítám s tím, že bychom se ho vůbec pokusili v následujících dnech dotáhnout do Londýna.
Jak už tu padlo, o Atlético moc jít nemusí, protože ta výkupka se tak či tak asi bude muset aktivovat. Ale proč najednou s příchodem ledna ty spekulace opadly a jsou tu nějací Dembové a Negredové?
To proto, že i Falcaa řekl, že v lednu nikam odcházet nebude.. I když bulvár na tohle nehledí a píše si vesele co uzná za vhodné.. Já se nejradši nechám překvapit, stejně bych se měl spíš připravovat na zkoušky, než abych tady přemýšlel nad možnými příchody
Dneska byl zápočet, zítra zápočet...je to peklo.
Mě to čeká až v pondělí, ale z matematiky a na tu já jsem neskutečně levý..
Tak já mám první zkoušku až 10. ale teďka musím udělat ty 2 zápočty no..
Mně je vcelku jedno, co vyhlásil do novin a co bude hlásit zítra. Kdybychom tam poslali tu výkupku, tak stejně toho asi moc hlásit nebude. Ale to je jedno. Já už se těšim, až tu zítra nebude Sturridge a my budeme mít na soupisce akorát Torrese.
Ale toho Dembu bych v lednu stejně asi radši než Falcaa, menší peníze, menší riziko..
Osobně si myslím, že by v lednu pro chelsea byl výhodnější Demba než Falcao. Jak už cenově, tak i finančně. Dokonce možná i výkonostně
Pokud přijde jako dvojka, tak stěží.
No nevím. Výkonostně je na tom lépe než Torres ne?
Ale nebude před ním.
Tak v lednu nepůjde nikam, to je podle mě jasné..
Cavani je pro mě v Neapoli srdeční záležitost, ale pokud by někdo doopravdy nabídl těch 63 mega, tak by měl udělat další krok v kariéře. Samozřejmě pokud by se nejednalo o klub z východu. Taková nabídka se už neodmítá. Dle mého by mu nejvíc sedělo Španělsko. Ale samozřejmě věřím v jeho setrvání v Neapoli. Jo a ještě Raiola je kokot !!!
posledna veta
Anži, Zenit, Bayern, Juve, teoreticky i Monaco s Rybolovlevem, ale jen těžko by je dalo. Pět klubů... Ach jo .
Cavani je top utočník a v lepším týmu ještě víc vynikne
100.pro Karla Čáslavského
Nikam
zednari, velezradci, zaprodanci a kolaboranti si udeluji milosti.....karel caslavsky to uz uvidi z vrchu, nijak hezky nam 2013 nezacina, presto pekny novy rok vsem slusnym lidem....
OT: Juventus are keen to sign a striker this month and Tuttosport claims the Italian champions will offer €4million (£3.3m) to Athletic Bilbao for Fernando Llorente. The Spain international is out of contract at the end of the season and reports say Juventus have already reached an agreement to sign him in the summer, but are keen to strike a deal now. .. Sky sports..
ae taktiež sa tam píše aj o záujme Juve o Sancheza
A Jovetic a Suarez, to jsou kandidáti na novou 10. Ted udělat za každou cenu Llorenteho a v létě Jovetice, který řekl, že chce zůstat v Itálii a pochvalně se vyjádřil i o Juventusu (tak týden, deset dní zpátky)
to o Stevanovi som zachytil, ako novú desinku by som si prial najviac práve jeho. Uvidíme ako to dopadne, snád nakoniec naozaj nepríde Marco
Taky bych si přál nejvíc jeho.
Za takovou almužnu klidně.
Za 4 mega ho určite predajú...
Tak nám ho prodají v létě zadarmo, no.
Tak tak, akurát by som nepoužil ten termín predajú
Tak to tam bylo schválně, právě kvůli tomu, že by přišel zadarmo. . Ale objevujou se zprávy, ze seriozních zdrojů, že by se mohlo něco stát už v lednu.
Myslím že by ho mali predať, aj keď za almužnu. Na druhej strane, Ferda sa zachoval dosť svinsky, čo môže rozhodnúť a vedenie radšej oželie pár miliónov a ukáže aj mladým hráčom, nech si stanovia priority do budúcna aby sa vyhlo podobným nepríjemnostiam.
To jo, to souhlas. Mohl / měl si odpustit ty řeči o prodloužení a rovnou vybalit, že chce jít, no.
Musi z Neapola odchadzat?! Nemusel by zo SA odchadzat vobec.
Nemusi. Raiola uz toho natrepal. To mas akokeby to pisal tuttosport
Tech klubu, co by dali 63M eur je vic, urcite nejaky z Ruska, ikdyz Petrohrad uz asi ne, ten uz dost utratil. Mozna Liverpool by byl schopny tyhle penize dat. Bayern by ty penize urcite taky dal, kdyby potreboval utocnika
L'pool Bayern s Mandžukičem a Gomézem by nedali 63m snad ani za Messiho, Anži by byl taky ve hře pokud by šel Eto'o do důchodu nebo někam přešel, ManU by si to taky mohli dovolit, ale dokud je Persie ve formě tak nekoupí asi žádného drahého hrota..
My čakáme na Ronalda
hlavně Cavani je pro nás zbytečný luxus, nepotřebujeme tak kvalitního hráče na pozici 5. útočníka v týmu
bez Persieho by teď ManU byla hodně v prdeli, Welbeck není zrovna nejgólovější, Rooney zraněnej a Chicarito je Chicarito, takže nebýt Persieho tak Cavani by se ManU i hodil podle mého názoru
psal jsem co by dali, takze v teoreticke rovine jsem to psal. Dat takove penize by pro ne nebyl problem, druha vec je, jestli ho vubec potrebuji. To same se ale da rict i o PSG, ktera v seznamu Raioly je
Pôjde k tým zmrdom do Paríža
Este musi suhlasit aj cavani aby prestupil niekam ( )
BREAKING NEWS: Muž, který se stará o účes Javiera Zanettiho posledních 18 let se jmenuje Marco a je fanouškem Milána!
To se docela divím, že mu místo té patky nevyholil na hlavu třeba p*ču.
Pocul si uz o vyraze "respekt k Legende?"
Falcao a Cavani, to slibuje zajímavé léto. Do Paříže ale doufám nepůjde ani jeden z nich, na trhu by se mohl objevit Balotelli, což už by bylo lepší.
Podla sky nas vide armero len na 4 mega
Raiola je asi malej debil co? :D A kam se poděl nejbohatší klub světa mezi "pěti kluby, které si to mohou dovolit" ? :D :D :D
mj. pochybuju, že by Barca, Real nebo Shitty stály o služby Cavaniho, kterej by při vysoký konkurenci maximálně zahřejval lavičku...nj, to jsou ty geniální články a kachny na eurofotbalu :P
Ani jeden z tychto klubov nema tak komplexneho a skveleho hrota
neví někdo kam půjde Quaresma? nebo prodloužil v Besiktasi?
Zda sa mi ze sa dohodli na rozviazani zmluvy...
to jsem právě taky někde četl ale na transfermar. je stále veden jako hráč Besiktase... a co do Neapole,nevíš kdo půjde?
Armero na 99%. Dvaja obrancovia asi. Jeden urcite. Najviac sa hovori o rolandovi, astorim, palletom, netovi a pod... potom este mozno jeden zaloznik a utocnik urcite - bud flocari alebo calaio alebo nene z cagliari
z tych piatich to jasne vychadza na cukotku.
OT: Peluso v Juve s číslom 13 tak nech mu prinesie šťastie
http://www.juventus.com/juve/en/news/2jan2013_Peluso
benvenuto
Snad se mu bude teda dařit. Prý by mohl být už proti Sampdorii.
Tak veľa šťastia, môže len prekvapiť.
tak teda vitej, presvedc me, ze se mylim..ale nebudu se zlobit, kdyz z toho bude jen pulrocni hostovacka
Raiola len navysuje Cavaniho cenu lisak jeden!
Je to koumak a vie presne co robi.
Ti co na neho nadavate, precitajte si autobiografiu Zlatana, velmi vela sa tam zmienuje aj o Minovi.
Zlatan pisal napr. o sebe ako po prestupe z Malmo do Ajaxu robil zo seba frajera, menej trenoval, kupil si Porsche a flakal sa so svojimi starymi kamosmi zo svedskeho ghetta kde vyrastal.
Mino ho dal do laty, povedal ze ak chce nieco dokazat, nech je pokornejsi, viac sa snazi a zbavi sa Porsche a niekomu ho daruje.
No a Zlatan ho posluchol a podaroval. Hadajte komu?
Minovi
Andrea Pirlo byl zvolen nejlepším hráčem Calcia za rok 2012 (13,398 hlasů), druhý skončil Stephan El Shaarawy (13,292 hlasů), na třetím místě se umístil Edinson Cavani (5669 hlasů).
Sharaawy za ten polrok ?
za ten výborný půl rok, nikdy sem neviděl, že by někdo tak rychle vyrostl, bude z něj nejlepší útočník Calcia(jestli jím už není)
Byla to anketa na oficiálních stránkách Seria A na FB, takže možné to určitě je.
v předchozích letech to nebylo formou fb přece, ne? Nebo to je jiná anketa?
To netuším.
Tiež som pozeral...
Faraon tam nemá co dělat, řekl bych. Má jen dobrý podzim.
tak je to mlady taliansky reprezentant, ludia mu urcite daju hlas, vela nadeji do buducna sa vklada prave do neho a teraz sa mu dari, ja som dal hlas Cavanimu samozrejme
Prave to pisem, kazdy da hlas tomu hracovi ktory hra za jeho oblubeny tim. Takze tato anketa max ukazuje kolko je na fb fanpage fandov ktoreho klubu
Anketa s vypovedajucou hodnotou akoby sa na marse mimozemstanov pytali ake maju radi pivo..
nechapem preco by to malo byt mimo, ved ta anketa je o tom co si myslia ludia a nie o nejakych kvalitach hracov, ak by to bolo o tom nemali by to hodnotit obycajny ludia ale odbornici nato....
jj ale vezmi si na tej fb stranke je dajmetomu 25000 fans juve, 20000 AC, 5000 NEapolu a 10000 Interu.
Tak potom jasne ze kazdy si zahlasuje za hraca svojho timu, preto ma Pirlo kolko ma hlasov, Cavani kolko ma a u Interu sa hlasy rozlozili takze tam nie je hrac Interu.
CHcem povedat ze to nie je objektivna anketa.
ok necham ta v tom
souhlasim, ale kdyz muze hrac uspet diky jednomu turnaji v ankete hrac roku, tak pul roku je oproti tomu jeste dobry
Nejsem zastánce, aby o vítězích rozhodovaly velké turnaje, ale tohle je argument mimo naší diskusi. Půl roku je pořád míň, než celý rok. Navíc - klíčové zápasy se hrají na jaře, ne na podzim.
ale pro AC byl klíčový podzim..
Místo Faraona tam měl být spíše Totti
Jiri, Ondra ; Asi by se našli hráči, kteří si to zaslouží víc, na druhou stranu ten jeho podzim je fakt neuvěřitelný. Já bych do první trojky propašoval Di Nataleho.
FB anketu tu pisat ako nejaky benchmark
Jasne ze fans AC ktorych je na fb milion si tam navotuju Kleopatru. Absolutne zbytocna nic nehovoriaca anketa
Zavři už rypák a táhni do hajzlu.
BAN
Marco Borriello měl spory s vedením Janova a pro utkání s Interem Milán (1:1) byl dokonce vyřazen z kádru, italský klub ale neopustí. "Borriello není na prodej, více k tomu nemám co dodat," řekl sportovní ředitel Rino Foschi. pre fanúšikov Juve správa dňa
Jestli to má znamenat Bendtnýho odchod už teď v lednu, tak Marotto makej
Jinak Ba podle všeho do Chelsea.. to je škoda, toho jsme mohli zkusit..
Tak Nicky je aj tak zranený. Demba sa mi páči aj naposledy keď som kukal zápas proti Tottenhamu, i keď v SA si ho neviem až tak dobre predstaviť, ale za tie prachy....
Prave, tohle mohl byt dalsi Beppeho low-cost deal, navic v porovnani kvalita/cena to bude bomba. Podle me by se v calciu chytil, je silnej, vybornej hlavickar a ma cuch na goly!
To už sa nedozvieme, akurát bude dávať goly za Chelsea. Každopádne, ak aspon Beppe vybaví Llorenteho na leto už teraz tak odomňa dostane palec hore
v Llorenteho prostě nevěřím, ať si píší co chtějí
Demba Ba má prý dost špatné koleno, to bych neriskoval.
aha, to nevím
aj kolenári si zaslúžia dostať šancu
neee, to ať Ba nedělá! spolubydla na bytě hraje za Chelsea, v PESku (který spolu celkem často hrajem) se vždycky smějeme Torresovi (na mé straně Matrimu, no ) a teď přijde jako někdo, kdo za prvé bude dávat góly a za druhé má tak debilní jméno, že ho nebudu umět skloňovat
Videl bych to na City nebo Chelsea..., bohuzel.
Pro Římany dnešní přátelák: Channel - 138409
zatial pohodicka
Armerov agent pride do talianska v piatok, takze vtedy by sa malo vsetko uzavriet, odchod Dossenu do Palerma je uz na 99% isty. Prestupova ciastka by mala byt podla len 4 miliony (milion za polrocne hostovanie + 3 miliony za odkupenie) to by bola bomba
Agent Cavaniho odpoveda na Raiolu: "Doteraz som si myslel ze Raiola je agent, nevedel som že je aj veštec"
*podla Sky
Tak to je fakt ulet, za stejny prachy co bude stat Neapol Armero, bere Juventus Pelusa. Jinak palec pro Neapol, tu bude super kauf
Cajk, přeju vám ho.
OT : Peluso bude oficiálně oznámen zítra. Dnes už absolvoval první trénink s novými spoluhráči a proti Sampdorii by měl začít na lavičce.
CubONE: žádnej z těch klubů nemá typickýho hrota? Tim jsi myslel Barcelonu, Real a City, o kterejch jsem mluvil? Villa, Benzema, Balotelli...nééé, vůbec nemaj typickýho hrota :D
sry, ne typickýho, ale "komplexního a skvělého"...Neapol je jeden z mých nejoblíbenějších italských klubů, ale Cavani je komplexnější než ti hráči, které jsem vyjmenoval (v těch třech klubech je jich víc, tihle jsou jenom příkladem)? pozor! máme tady odborníka všech odborníků
do chelsea misto torre se
Korupčníci
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele