Pro Wengera je klub na prvním místě
Francouzský lodivod Arsenalu Arséne Wenger varoval některé hráče, kteří si svou budoucnost u Gunners rozmýšlejí, aby v první řadě mysleli na to, co je dobré pro klub.
K tomuto vyjádření Wengera určitě vedlo i prohlášení agenta Aleksandra Hleba, který řekl, že jeho svěřenec v létě Londýn opustí a přestoupí do Interu Milán. Už minulý týden potvrdil francouzský středopolař Mathieu Flamini, že na konci sezóny odejde do AC Milán.
"Nezáleží na tom, co se líbí mě nebo co se líbí hráčům, mám obrovskou zodpovědnost za tento klub. Mé rozhodnutí budu dělat na základě zájmů klubu. Pokud si máte vybrat mezi tím, co je dobré pro tři milióny lidí, a co pro jednoho, tak se rozhodnete rychle," řekl Arsene Wenger.
Dále také Wenger nesouhlasí s novými pravidly FIFA, díky kterým se může hrát ze své smlouvy vykoupit. Wenger tak apeloval na hráče jako je Hleb, že to není zas tak jednoduché. "Nemůžete si jen tak přijít a říct, že se chcete vykoupit ze smlouvy. Musíte jít k soudu, nejdříve na FIFA, a když s nimi nesouhlasíte, musíte jít k CAS. Celé to může trvat měsíce a vám se může stát, že si za tu dobu nezahrajete ani jeden zápas."
Tím se snaží francouzský manažer upozornit na to, že klub se rozvíjí přístupem všech lidí, kteří jsou jeho součástí, tedy i hráčů. "Co je velký klub? Klub který vyhrál hodně trofejí? Pro mě je velký klub ten, který má nějakou historii a jehož zaměstnavatelé ctí klubové hodnoty. Proto jsou ve vedení lidé, kteří ví, co tyto hodnoty znamenají. Na nich leží ta velká rozhodnutí, oni mohou říct, že tento manažer nevyhrál dostatek trofejí, ale zachoval hodnoty klubu. To je důležité."
Zároveň ujistil fanoušky, že Arsenal má mnoho možností, jak svůj tým posílit. "Je tu mnoho hráčů, kteří by nás mohli posílit a chtěli by za tento klub hrát, tady problém opravdu není. Nevuěřitelné na tom je, že to vypadá, jako kdybychom utopili mnoho talentů, ale když přijdu k sobě do kanceláře, mám 220 hovorů od hráčů, kteří by k nám chtěli."
Poté byl trochu konkrétnější a vyjádřil se k posezónním plánům: "Do příští sezóny potřebujeme dva, tři hráče, potřebujeme talent. Je lepší mít velké hráče než velká jména. Velkých jmen je hodně, ale jen málo z nich dokáže podávat dobré výkony. Nebojte se však, v příští sezóně budeme mít tým, který bude bojovat o titul."
Posledním tématem, ke kterému se vyjádřil byl odchod Mathieu Flaminiho. "Pro mě to problém není, přeju mu to a děkuji mu za to, co u nás odvedl. My však musíme pracovat s hráči, kteří tu chtějí hrát. Pro nás je důležitý, aby hráč nechal na hřišti 100% výkon a to naši hráči dělají."
K tomuto vyjádření Wengera určitě vedlo i prohlášení agenta Aleksandra Hleba, který řekl, že jeho svěřenec v létě Londýn opustí a přestoupí do Interu Milán. Už minulý týden potvrdil francouzský středopolař Mathieu Flamini, že na konci sezóny odejde do AC Milán.
"Nezáleží na tom, co se líbí mě nebo co se líbí hráčům, mám obrovskou zodpovědnost za tento klub. Mé rozhodnutí budu dělat na základě zájmů klubu. Pokud si máte vybrat mezi tím, co je dobré pro tři milióny lidí, a co pro jednoho, tak se rozhodnete rychle," řekl Arsene Wenger.
Dále také Wenger nesouhlasí s novými pravidly FIFA, díky kterým se může hrát ze své smlouvy vykoupit. Wenger tak apeloval na hráče jako je Hleb, že to není zas tak jednoduché. "Nemůžete si jen tak přijít a říct, že se chcete vykoupit ze smlouvy. Musíte jít k soudu, nejdříve na FIFA, a když s nimi nesouhlasíte, musíte jít k CAS. Celé to může trvat měsíce a vám se může stát, že si za tu dobu nezahrajete ani jeden zápas."
Tím se snaží francouzský manažer upozornit na to, že klub se rozvíjí přístupem všech lidí, kteří jsou jeho součástí, tedy i hráčů. "Co je velký klub? Klub který vyhrál hodně trofejí? Pro mě je velký klub ten, který má nějakou historii a jehož zaměstnavatelé ctí klubové hodnoty. Proto jsou ve vedení lidé, kteří ví, co tyto hodnoty znamenají. Na nich leží ta velká rozhodnutí, oni mohou říct, že tento manažer nevyhrál dostatek trofejí, ale zachoval hodnoty klubu. To je důležité."
Zároveň ujistil fanoušky, že Arsenal má mnoho možností, jak svůj tým posílit. "Je tu mnoho hráčů, kteří by nás mohli posílit a chtěli by za tento klub hrát, tady problém opravdu není. Nevuěřitelné na tom je, že to vypadá, jako kdybychom utopili mnoho talentů, ale když přijdu k sobě do kanceláře, mám 220 hovorů od hráčů, kteří by k nám chtěli."
Poté byl trochu konkrétnější a vyjádřil se k posezónním plánům: "Do příští sezóny potřebujeme dva, tři hráče, potřebujeme talent. Je lepší mít velké hráče než velká jména. Velkých jmen je hodně, ale jen málo z nich dokáže podávat dobré výkony. Nebojte se však, v příští sezóně budeme mít tým, který bude bojovat o titul."
Posledním tématem, ke kterému se vyjádřil byl odchod Mathieu Flaminiho. "Pro mě to problém není, přeju mu to a děkuji mu za to, co u nás odvedl. My však musíme pracovat s hráči, kteří tu chtějí hrát. Pro nás je důležitý, aby hráč nechal na hřišti 100% výkon a to naši hráči dělají."
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Slovní válka - Diarra vs. Wenger
27.05.2008, 14:02
Flamini: Kvůli penězům jsem neodešel
17.05.2008, 13:06
Arsenal chce z Marseille vykoupit Nasriho
16.05.2008, 13:42
Hleb chce z Anglie kvůli hluku
14.05.2008, 13:08
Wenger je zkrátka nenapravitelný
09.05.2008, 10:14
Hleb opouští Arsenal?
09.05.2008, 09:16
Wenger přitlačil Flaminiho ke zdi
28.04.2008, 18:34
Hlavní je udržet současné opory, hlásí Wenger
24.04.2008, 16:22
Komentáře (105)
Přidat komentářa zase ten talent, že bych napsal další "názor a komentář"?
řekl bych,že dneska už článků o AW stačilo
tjn
Kua, další článek o Arsenalu.
Až bude za pár týdnů rozprodej valencie, tak toho bude taky dost.
AW je pro mě prostě nejlepší manager - jeho strategie a chápání fotbalu je z mého pohledu téměř ideální
jj jeho práce pro Arsenal je výborná,pracuje dlouhodobě a ví co chce,podobně jako Ferguson.
Doufam že přes léto si přivede kvalitní hráče a přístí sezóna bude ještě lepší
9.5.2008 www.arsenalfotbal.cz
Tak co,už ses dozvěděl,co se děje s tvými články?
Jo, odpocivaj v pokoji, teda v supliku. Ale prej bydou opraseny!
Nemůžu si pomoct,ale já toho Wengera tak nemám rád. Je mi strašně nesympatický,ale je to jen můj názor. Pokud konečně nepříjde na to,že fotbal je v poslední době hlavně byznys a nekoupí konečně někoho pořádného,tak budou věčně třetí...Flaminimu stačilo nabídnout o něco větší plat a do AC by nedoešel,demence vedení Arsenalu.
on chápe, že to je byznys, ale kolikrát chcete slyšet to, že Arsenal neni v takové finanční situaci, aby se s Chelsea honil o Villu apod. Proto musí spoléhat na vynikající skauting (a to že je vynikající je bez debat). Od postavení Emirates se rapidně finanční situace zlepšila, ale furt to ještě neni na to, co řikáš - nákup superhvězdy. Podle mě by měla bejt priorita AW udržení kádru, uspokojení hvězd pořádnými platy a utužování kolektivu - hlavně nikoho neprodat!
Četl jsem,že Arsenal patří mezi pět nejbohatších klubů. Tak to by snad mohl udržet Flaminiho,případně Hleba ne? A když si je nechá útéct (miimállně Flaminiho),tak by měl přiivést adekvátní náhradu. Neříkám,že to musí býtzrovna hvězda,ale občas by se přes tu kapsu plácnout mohl a koupit někoho zkušeného,kdo na to má. I když pokud se mu povede do zálohy přivést někoho úplně neznámého,jako byl třeba Sagna na kraj obrany a udělá z něho super hráče,tak to potom kloubouk dolů.
to se mu povedlo i s Hlebem a Adem...ale ok, pro to já samozřejmě sem - zkušenost - jen se mi nelibi jak furt všichni volaj po hvězdách, to je na nic. Těch 5 nejbohatších klubu, to je relativní, to neznamená, že mužou utrácet jak Chelsea za kohokoliv
já po hvězdách nevolám,ale třeba takový Niko z Pompey není hvězda,ale je to PAN fotbalista...ale nechtěl bych aby k vám odešel,bo kromě CFC fandím i jim
tak zrovna Niko je ze všech posil nejpravděpodobnější
jenze my musime este splacet stadion,za par let az budou ty dluhy splaceny tak nam ten stadak bude vynaset obrovsky money.
přesně tak...řikám, že je to relativní, že sice platíme za nejbohatší, ale ty peníze ještě nemužeme uplne využít
a komu fandis ty,chelsea.Ta kupuje,kupuje a je ji to na nic.titul neudela a jeste hraje nejhorsi fotbal v anglii Wenger podle me patri mezi 3 nejlepsi trenery na svete,at si rika kdo chce co chce
Arsenal - věčně třetí nebo čtvrtí...Však to říkám,doplácíte na tu vaši krásu,nikdo si za 10let nebude pamatovat,že jste hráli oěkný fotbal,ale to jestli jste něco vyhráli a na trofej čekáte už dlouho..Podívej s ena CFC,na začátku sezóny se topila ve sračkách,byli někde na 5-6 místě a ztráceli na vás 15 bodů a teď máme stejný počet bodů jako Red Devils a vy nám čumíte do zadku se čtyřbodovým mankem
Fanoušek Čukotky se směje Arsenalu za věčně třetí nebo čtvrté místo..? Teď nevím, jestli se mám smát nebo plakat
ty se mas teda co smat,pred deseti lety ste byli prumer a meli obrovsky dluhy.Pak udelate dva tituly nakoupite hrace a hned se z vas mame podelat?I Rovers v roce myslim 2005 vyhrali ligu.Vy mate za celou historii anglicke kopane 3 tituly,slovy TŘI!!!Arsenal jich ma mnohem vic....Titul sme vyhrali pred 4 rokama a pak odesli vsichni zkuseni hraci a staveli sme stadion takze si myslim ze je to uspech stacilo trochu vic stesti a dve z tech 5 remiz po sobe dotahnout a hned sme prvni.Sme treti ale o par bodu,na to ze sme podle vsech meli hrat stred si myslim ze dobry.
Vy a Liverpool se pořád chlubíte jen s historíí,ale ta vám je přece v přítomnosti a budocnosti k ničemu...Teď už je přece úplně jedno co bylo před deseti lety. Neříkám,že jim fandím 10 let,ale 6 určitě a teď už mi je jedno co bylo kdysi,snažím se dívat dopředu,co by bylo pro klub nejlepší v budoucnu. Já si jen stojím za tím,že pokud bude Arsenal tak strašně skrblit a někoho vážně dobrého nekoupí,tak nám to budete pořád stejně. Vždyť se na to podívejte,tahle sezóna vypadala jako vaše nejlepší za dlouhou dobu a zase jste nic nevyhráli a to si ta vaše historie zapamatuje. Ale musím uznat,že máš pravdu v tom,že jste letos i tak hodně překvapili. Myslel jsem si,že by vás mohl předběhnout někdo z trojice Spurs,Newcastle,Portsmouth.
ale on musí skrblit!!!! Splácí stadák..
Dobre,hádat se nebudu. Ty do Arsenalu vidíš líp než já,ale stejně si myslím,žezvýšit plat Flaminimu nebo Hlebovi není pro vás nic náročného...
tak víš, jak moc chtel ten plat Flamini velkej...to už rači dá AW šanci Denilsonovi, Diabymu a Gilbertovi, kteří bud budou nebo už jsou zřejmě na stejné urovni jako Flamini.
A ještě před 14 dny byl Flamini lepší než Aquillani, Frings a De Rossi.
ano v momentální formě ano...z dlouhodobého hlediska se teprv uvidí, jestli to nebyla one season show..
No tohle už je vrchol...
jejda, vy špagetáci...
a to si výše vypadal ještě jako celkem inteligentní fanoušek, ale toto...nebudu opakovat Mysmana, to by bylo zbytečné, jen ti povim, že za deset let si jistě každý vzpomene na to, že sme hráli pěkný fotbal, stejně jako ted vzpomínáme na fotbal pod Piresem, Ljunbergem a Henrym, i když to je "jen" pět let zpátky
No to si nemyslím na to jak jsme hráli na přelomu 20-21.století krásný fotbal si už letos taky nikdo nevzpomene..
omlouvám se,nechtěl jsem to 3x
to víš že vzpomene, já na to dodnes vzpomínám rád...jooo, tenkrát to byl sympatický, skromný klub, ted se všem zprotivil
Kdysi jsme ztěží něco vyhráli...
ale ne, tak strašné to nebylo, nebyli ste nikdy velkoklub, jako ted to ano. Ale podivej se, s tim se spokojil i West Ham, Fulham a jiné londýnské kluby. Jen čirou náhodou si Abramovič vybral zrovna vás a začal do vás sypat peníze. Navíc Chelsea vyhrávala docela pravidelně domácí poháry, o čemž se právě jmenovaným londýnským celkum muže jenom zdát
No to si nemyslím na to jak jsme hráli na přelomu 20-21.století krásný fotbal si už letos taky nikdo nevzpomene..
No to si nemyslím na to jak jsme hráli na přelomu 20-21.století krásný fotbal si už letos taky nikdo nevzpomene..
hovorilo sa o 70 mil. l. k dispozícii na posili. ja si myslím, že tento rok by mohol obetovať 40 na 2 hotových hráčov. Škoda flaminiho /a odišiel zadarmo ale jeho post by som neposilňoval g. silva, diaby
a Denilson...ale tech 70 mega byl kec, to si vymyslela média
to, že to bol kec to si aj uvedomujem. veľa krát sú diskusie o možných posilách škoda, že sa tu občas neobjavia podrobnejšie ekonomické rozbory klubov
me jako fanouska zajima i predvadena hra.Umisteni nic moc ale fotbal krasnej.ma svou strategii a tu nemeni.Kde byla CFC,kdyz delal AFC tituly?Tam nekde dole,myslim.2 3 hraci a mame titul,verim tomu.A ze odesel Flamini,skoda ho ale on hru nedela
ta posledni veta neni pravda,diky flamovi a jeho forme sme hrali o titul.
Skoro mi to přijde, jak kdyby byl Wenger v Arsenalu i spolumajitelem.
tak diky jeho vztahum s vedenim a Hill-Woodem se to tak pomalu i dá říct...má do toho klubu co mluvit a vedení ho respektuje. Mimochodem ne nadarmo je kouč v anglii nejen trenér, ale i manažer, čili se nestará jen o tréninky a určování zákl. sestavy.
"Seydou Keita by se mohl stěhovat do Anglie. Záložník Sevilly prozradil, že zájem o jeho služby má jeden z předních klubů hrajících Premier League."
To budeme my
do Arsenalu snim!
09.05.2008: LFC sa opäť pozerá
v rámci prestupového obdobia do Španielska. Tu ho zaujíma strednopoliar FC Sevilla Seydou Keita. Hovorí sa, že Benítez zvažuje £10m ponuku.
liverpoolsky.net
ještě že tak...
nechci v týmu dalšího Afričana...
navíc mladého..
Keitu evidentně neznáš. Mladý není. Vzhledem ke škudlení Wengera se s vysokým počtem Afričanů budeš muset ještě pár let smířit.
no tak Keita opravdu levný nebude, takže ta poznámka je trochu mimo, stejně jako s tim škudlenim, protože to už se mi zdá na hlavu, jak to furt omýláte, ale základy ekonomiky vám asi nic neříkají. Tak ještě jednou a doufám naposled - před mnoha lety se Arsenal spolehal na svou líhen, popřípadě kupoval za levno (a tehdá i za draho, když vezmem ty ceny...) především Angličany. Po nástupu Wengera a geniálního skautingu už se dostalo do A-týmu jen málo opravdu odchovanců a přicházeli spíš mladí Afričané, Francouzi. A to bylo dáno čím? Že Arsenal nikdy neměl tolik peněz jako ManU, vždycky to byl klub s chátrajícím stadionem a malým rozpočtem. TEĎ...postavil stadion, jenže ten nevynáší samozřejmě ihned...při jeho stavbě došlo logicky k zadlužení Arsenalu a ten ted postupně dluhy splácí. To že je tedy mezi 5 nejbohatšími týmy Evropy pranic neznamená, ty peníze totiž bude moci použít teprve až za takové dva (jeden) rok(y). Do té doby zustane vše neměnné, čili drahých přestupů bude po skromnu a tak dále.
Už ti někdo řekl, že Keitovi je 28?
tak sem měl na mysli jiného Keitu
Jiného záložníka Seydou Keitu ze Sevilly?
ne ty vole, spletl sem si ho s nekym asi ne
Se Salifem Keitou?
ne, s Kaderem, tomu je 26
S tím útočníkem? No to je taky zelenáč...Ročník 81.
Ten je o celé dva, slovy DVA roky mladší!
Zas se nemůžem divit, kdo by v kádru chtěl hráče, kterému bude na začátku sezóny teprve 27...
furt má před sebou min. 5 let hraní, takže je mladej, perspektivní
A Arsenal nyní potřebuje nějaké neperspektivní...
no a co říkám já? Totéž
Já to pochopitelně myslel ironicky, jelikož plácáš hrozné voloviny, místo toho, abys přiznal, že ses neměl ani ponětí, kolik těm Keitům je let.
u Seydoua sem se sekl, myslel sem Kadera a tomu je stále ještě 26 let, čili je pro mě mladý. A to, že Arsenal potřebuje ted hlavně zkušené hráče snad neni pravda, panebože? Strašně si vymejšlíš, jen abys zase mohl odejít jako samozvaný vítěz
už je to zase tady......
njn, tak čteš co píše 02? To sou bludy...
"02"
njn,bludy to jsou,ale nesouhlasím,že by byl Kader Keita mladý,už působí pár let ve Francii,přetím v Al Sadu,je dlouholetý reprezentant a zrovna je ve svých vrcholných letech...
Takže říkáš přesně, co já.
ohledně teorie jo,já těmi bludy myslel to,že si k fantomasovi vždycky napíšeš něco navíc,jestli chápeš
No prostě jsi plácl blbost no, zkus příště přemýšlet a držet se vlastního názoru.
co to zas meleš?
řekneš, že říkám bludy a pak prezentuejš svůj názor naprosto totožný s mým. Abys to pak zachránil, tak jsi plácl něco o dodatcích navíc, ale tak zkus je třeba konkretizovat no.
viz níže,NETÝKALO SE TO KEITY
To mi je jasné, já chtěl konkrétně.
jinak těmi bludy myslím tvoje bezpředmětný hádky s fantomasem a to i ze strany fantomase,o tom,že nesouhlasím s tvým tvrzením o Keitovi jsem nikde nenapsal a pokud ti to tak přišlo,tak ti to klidně napíšu:NENÍ TO PRAVDA!!
Takže mi dáváš za pravdu, no ještě aby ne.
ježiš,mě jen připadají směšné vaše hádky,to je pro mě ten blud,přičemž jak to zmínil fantomas na tebe,já to myslel spíše na vás oba,to je celé,jinak tvoje myšlenka ohledně věku Keity je samozřejmě správná,on není žádný zelenáč a pokud ti zpočátku přišlo,že mám na něj jiný názor,tak už doufám víš,že ne
Pouze mi přišlo, žes tu úvodní větu jen tak stereotypně plácl.
Je blbost nechtít hráče, kterému by v době začátku působení bylo 27 let, proto, že je "mladý". Hrozná kravina.
takové hráče prostě nepotřebujem ale...takový fotbalisty jako je Pires, po těch by se měl ted Wenger poohlížet..
A proto chceš tak moc Kranjcara.
to je jiná, toho bych chtěl kdyby odešel Hleb...
A v čem je to jiná, když se bavíme o věku?
ty si vul, už se s tebou nehodlám bavit, píšeš si akorát to, co ti de k duhu
Tak si to srhneme:
1) Nechci Keitu, protože je moc mladý.
-je mu 28
2) Aha, tak to já myslel úplně jiného Keitu
-tomu ted bude 27
3) Ten je perspektivní, takové hráče nepotřebujeme.
- a co Kranjcar?
4) To je něco jiného, toho chci jen když odejde Hleb
- kterému je jen tak mimochodem o tři roky více než Nikovi...
já tam stále nevidim nic, v čem bych si protiřečil...(mimochodem Keitu nechci taky proto že je Afričan, neni to jediný duvod, to mládí)
Tak to už je problém inteligence, jestli to tam nevidíš.
šak jo, to co si myslíš ty, je mi uplne šumák
Salif Keita.
Arsenal má určitě na čem stavět,AW je muž na svém místě...ale posily to v létě chce,to je bez debat.Brána je pořešená,do obrany bych taky nikoho nekupoval,ikdyž nějakej kvalitní stoper by se hodil,protože když nehraje kdokoliv z dvojice Gallas-Touré,je to hrozně znát...navíc Kolo mi přišel na jaře dost z formy,asi mu hodně sil vzal ten Africký pohár .Ale každopádně musíme koupit někoho do středu zálohy za Flaminiho,protože Silva možná taky odejde a co si budem povídat,letos fakt nic nepředvedl...budete mě kamenovat,že k tomu nedostal prostor,ale já prostě viděl nebetyčnej rozdíl v hře celýho týmu,když byl ve středu Flamini nebo Silva .Nejradši bych viděl návrat Patricka Vierii,ale to je asi hodně nepravděpodobný.Zkusil bych Tiaga z Juventusu,dobře,tahle sezóna se mu nepovedla,ale je to určitě kvalitní hráč a pro PL jako dělanej,nebo taky zkusit Appiaha,taky kvalitní hráč.
Pak se musí koupit nějaký křídlo za věčně zraněnýho Rosickýho,zvlášť když je Hleb asi na odchodu .Kranjčar by se mi líbil,zkusil bych třeba i Quaresmu a Nasriho,těch 20 mega co má výkupní klausuly bych za něj dal,do Arsenalu hráč jako dělanej.
No a pak útok...řikejte si co chcete,ale útočníka potřebujem jako sůl,protože všechno závisí na formě/neformě Adebayora,protože Bendtner na základ rozhodně nemá,Van Persie je pořád zraněnej,Walcott je spíš do zálohy a Eduardo bude ještě dlouho mimo...takže bych to viděl třeba na Martinse,to je skvělej hráč.Možná by se taky mohl vrátit Thierry,ale těžko říct,jestli by to bylo pro současný Arsenal plus.Pak ještě zkusit toho Villu,sám prohlásil,že chce do Arsenalu,ale na něj by už prachy asi fakt nezbyli...no co se dá dělat,tuhle sezónu bude muset Wenger sáhnout hluboku do kapsy,jestli chce konkurovat příští rok Chelsea a Manchesteru
j
100. pro Pepka.
Arsenal by mel koupit nejakeho Araba , Japonce , Mexicana, Americana a pristi rok vyhrajou vsechny zapasy !!!!
Jenom pro upresneni: 221 hracu...
Pan Wenger zapomnel na me
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele