Pro Součka je úspěch i Evropská liga, rád by vyzval Arsenal
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šance na LM byla veliká, o to víc to mrzí, řekl kouč Šilhavý
24.08.2017, 12:51
Měli jsme přes APOEL postoupit, řekl slávista Hušbauer
24.08.2017, 11:56
Vepředu jsme bezzubí, litoval po vyřazení slávista Bořil
24.08.2017, 08:32
Hodnocení sešívaného zmaru aneb Liga mistrů tak blízko, tak daleko
24.08.2017, 02:02
Slavia hrála s APOELem 0:0 a skupinu Ligy mistrů si nezahraje
23.08.2017, 22:47
Komentáře (71)
Přidat komentářÚspěch to bude až jestli alespoň postoupí ze skupiny, tohle je zatím jen splněná minimální povinnost. Slavisti byli co pamatuju vždycky hodně alibističtí a tohle otáčení pár let zpět do doby, kdy byli ve sračkách, to jen umocňuje. Jestli chtějí poskočit na vyšší level, jak by i naznačovali jejich posily poslední doby, musí se od tohohle připosranýho přizdisráčství rychle odprostit.
Jestli řekne po vypadnutí z LM, resp. nepostupu do ní, že EL je úspěch, tak nevím.
S tim otacenim do minulosti jako prvni prisel tazatel, Soucek to po nem vesmes jen zopakoval.
Aha, to jsem nevěděl, i když mám pocit, že není první slávista, co něco podobného řekl. A i když s tím přišel tazatel, reakce byla už v jeho režii..
jak by asi mohli postoupit, když nedaji gol
Celtic style
Taky mám rád Arsenal, ale Vám bych ho nepřál
Já být Součkem, tak si radši Arsenal nepřeju..., zavání to ostudou
Třeba chtěji překonat těch 7:0
Že by si střihli sedmičkové deja vu ? Ale bůhví, jak Arsenal k EL přistoupí..
Jelikož i my jsme trochu rozložení, aby to nebyla spíš ostuda pro nás, vyhrát jen 1:0...
Hovno vole, pojedeš 3x na Balkán!
Turecko, Moldavsko, Rumunsko a tradá, to budou atraktivní výjezdy
Můžou dostat skupinu Arsenal, Marseille, Hoffenheim, nebo AC Milán, Everton, San Sebastian,
stejně jako mohou utřít a dostat Salzburg, Ludogorec a Astanu
To je právě ten důvod, proč české kluby nikdy nebudou v Evropě vítězit. Nemají mentalitu šampiona. Ale to je i celková národní mentalita. Podívejte se na olympijské hry, jak se Češi radují z bronzové medaile víc jak olympijský vítěz ze zlaté. A s pokorou si to nepleťte.
jasne no a ty uspechy v lednim hokeji to byla jen nahoda...
Lední hokej není celosvětový sport. Tam není pořádná konkurence.
tak ty ses dobrej
Vždyť má pravdu. Vážně to bere 5 zemí a my jsme z nich nejhorší.
USA, Kanada, Rusko, Finsko, Švédsko, Švícarsko, ČR, Slovensko, a pak máš hromadu dalších zemí... ale to bys mohl skoro stejně vyjmenovat fotbalové velmoci... Německo, Španělsko, Brazílie, Argentina, Itálie, Anglie, Francie, Belgie, Portugalsko.... a ano fotbal je populárnější, protože je dostupnější ekonomicky.... ale řekni mi kolektivní sport který je před hokejem... samozřejmě kromě fotbalu...
Ve většině zemí basket a v pár zemích třeba házená
dobre strilis na slepo
Basket, házená, volejbal, rugby, další moc nesleduju.
trapny... https://www.pohary-bauer.cz/clanky/nejpopularnejsi-sporty ... vas nazor je objektivni asi jako
Přesně jsem věděl, že tam bude ta zkreslená tabulka, kde Češi z termínu "hockey" udělali lední hokej. Vážně tě netrkne těch 2,2 miliardy? Kde by to asi ice hockey vzal? V Kanadě to sleduje cca 15 milionů, v USA totéž, Rusko 40, Evropa 30, Asie díky rozmachu v poslední době (OH v Koreji, KHL v Číně) 50-100. Celkem maximálně 200. Ty 2 miliardy patří pod "hockey" obecně, kde největší čísla dělá hokej pozemní (populární mj. v Indii, Pákistánu nebo Bangladéši, které dohromady mají asi 1,8 miliardy obyvatel, ale i ve zbytku Asie a taky Západní Evropě). Lední hokej má tu nevýhodu, že jako zimní sport se ve většině zemí prakticky nedá provozovat. Já z něj nedělám malý sport, jen jsem konstatoval, že špička je extrémně úzká a my z ní navíc pomalu vypadáváme.
ok dobre mas pravdu
Tak ten zebricek je celkove demence, volejbal 900 mil a basketbl necelych 400...
to sis psal sam ?
ty tomu rozumis no https://www.pohary-bauer.cz/clanky/nejpopularnejsi-sporty
Noo, nevím, my Spartani mentalitu šampiónů (teda alespoň ty ambice a sebevědomí) máme, jen to posledních už snad skoro deset let není moc znát i na hřišti
Jinak něco na té mentalitě ve vztahu k národnosti (respektive kultuře daného národa) asi bude, proč jinak Němci válcují celý fotbalový svět, když čistě fotbalově až tolik nad ostatními neční. Nebo i ve válkách je ta jejich mentalita a nezdolnost často táhla. My jsme spíš takoví vyčůránci, i ve sportech, taky jsme nevynikali ve fotbale či hokeji čistě sportovně, když se nám vedlo, ale byl tam takový ten aspekt chytrosti. A válkám se dlouhá staletí vyčůraně raději vyhýbáme, vlastně snad od bílé hory si neseme v tomhle nějaký trauma..
Tak zrovna ČS.vojáci za první světové války byli považováni za vzor vojáků... A to v R.U. armádě, tak legionáři...
Tak o legionářích je to známo, tam také byli jednotlivci s převážně dobrou motivaci, zvlášt oproti rusákům, kterým se chtělo bojovat míň a míň. Ale teda co si pamatuju, tak na naše vojáky v rámci R.U. jsem spíš neslyšel moc velkou chválu. Ale hrdiny tu také máme, o tom žádná, jen bych neřekl, že je nám to jako celku úplně vlastní, spíš hodně zvažujeme dopředu, jaké by byly následky a pak se rozhodneme, zda do toho jít, naproti třeba polákům či srbům, kteří do toho jdou bez ohledu na následky..
V rámci R.U. armády byli Čs. vojáci dost často nasazováni jako Stormtroopers (elitní vojska prvního sledu), ponorkáři nebo letci... Chápu, že proti Srbům se jim bojovat moc nechtělo, ale v Itálii byli poměrně ceněni. Pak ještě borci za druhé války, kteří mohli sedět doma na prdeli a taky se táhli tisíce kilometrů do války (která se v té době vyvíjela spíš pro Německo). Já bych hlavně řekl, že naše připosraná povaha je utvořena 40 lety po válce pod nádvládou bolševiků, kteří nás špiclovali vždy a všude a snažili se společnost rozvracet tak nějak vnitřně proti sobě...
Noo, tak jasně, u R.U. hodně záleželo na tom, proti komu bojovali. Moc si to už nepamatuji a něco jsem četl o našich námořnicích v rámci R.U. a ódy na jejich odchodláni tam příliš nepěli. Jako je pravda, že asi naše armáda jako celek těžce nesla, že museli vydat pevnosti/zbraně bez boje, o hrdinech, kteří odešli bojovat do zahraničí netřeba se zminovat, ale řekl bych, že z celkového národa nešlo až o tak velké zastoupení na to, abychom se mohli označovat jako národ hrdinů.
Ale asi máš pravdu, že naše připosranost a že se tak i sami často vidíme je hodně spjatá až zlomenou hrdostí národa za komunismu a myslím, že už to započalo za Protektorátu...
No. Situace těsně před 2. světovou válkou, dokud nám všichni nevrazili kudlu do zad, moc nekoresponduje s tím co píšeš. Při mobilizaci bylo povoláno přes 1 mil mužů, kteří byli odhodlaní bránit hranice. Bohužel po Mnichovu nebylo co bránit. To číslo je obrovské. Tehdy bylo Čechů míň a myslím, že to číslo je vypovídající. Hlavní podíl na tom mají podle mě až komunisté.
Přesně tak A když má někdo náhodou takovou mentalitu, tak je lidmi označován za arogantního sráče.
to je strasna sracka a to o te olympiade snad nikdo nemuze myslet vazne..
a proc jediny kdo presd MS v atletice vyhlasi, ze si jede pro zlato je Hejnova? zbytek priposranci
A kdo by to jako mel.rikat? Mozna spotakova, ale te je 36 a pet let predtim nic nevyhrala.. A presto to s tou "blbou" mentalitou vyhrala, takze o tom to asi nebude.
A podivej se na ostatni, kdo z nich, ktery ma podobnou prumernou vykonost jako vetsina nasich, rikal, ze si jede pro zlato? Nikdo
To bude dobra skupina - Arsenal, AC Milan, Lyon a Slavie v UCL by beztak dostali - Spartak Moskvu, Porto a Anderlecht... takze EL je vyhra
podle Silhavyho hrali skvele a podle Tvrdika za to vyrazeni muzou hraci APOELu, ktery zdrzovali a potom jeste spartani na twitteru, parada
Nevadí, že nejsme v LM, hlavně že si zahraji proti Arsenalu...
... to si myslis ty jasne ze chteli do LM... ale kdyz uz vi ze tam nebudou tak sou aspon pozitivne naladeni na EL coz je fajn
ne, fajn to není, aby krátce po vyřazení takto mluvil
aha takze podle tebe clovek co zazije zklamani se v tom ma trosku vice utapet i kdyz uz s tim zpetne nic neudela? jj to je strasne moudry a dobry zvlast u sportovcu
Tady není řeč o tom, aby to řešil týdny a měsíce, ale pro mne je toto vyjádření bezprostředně po vyřazení nepřijatelné. Jak píše Zeleznik, postrádá mentalitu šampiona, proto je horší tým mohl vyřadit.
Proč?
"ale i Evropskou ligu bereme jako úspěch".
Tobě to přijde normální? Oni do toho přece šli s tím, že chtějí postoupit do LM, když nepostoupili, je to neúspěch, přece ty hráče nekupovali pro to, aby se pak tetelili radostí z úspěchu v podobě EL, která je jakousi cenou útěchy pro poražené. Myslíš, že hráči Kodaně se taky radovali z takového "úspěchu"? Nebo Nice? Pochybuji.
no ty nechapes asi kontext... on to myselel ze z tech predkol uhrali aspon EL a i to je dobry... jestli si myslis ze to myslel jen z hlediska dvojzapasu s apoelem tak si dost nechapavej...
Ještě že mám Tebe, který mi to s taktem vysvětlíš. Škoda že přitom nechápeš to, co jsem napsal já.
pro tym co pravidelne hraje LM je EL neuspechem... to je jasny... pro tym co hraje pravidelne EL je EL necim normalnim a jasne z LM by bylo lepsi... ale porad hrat aspon nakou evropu nez zadnou s tim ze ale pro ten Nice to je asi tak prestizni jako ligue 1... pro tym ktery dlouhou dobu nehral v Evrope je EL uspech.... pokud ne... tak je to nenazranost... LM by byl samosebou vetsi uspech o tom zadna...
tim nemyslim ze LM je nenazranost... to ne... ale ze neradovat se z EL kdyz to je pro slavii neco vyjmecneho to je nenazranost
Dívej, a už bych to ukončil, oni nakoupili super hráče, mají velký rozpočet a hráli s velice přijatelným soupeřem. Zejména ty první dvě věci mě nutí říct, že je to neúspěch, protože Dannyho a spol nakoupili a priori kvůli postupu do LM. O tom též hodně mluvili. Neprobojovali se, takže tento projekt v daném bodě selhal. Proto když Souček říká hned po vyřazení, že úspěšní jsou, tak to nemohu pobrat.
Ten vyraz v obliceji na fotce. Uplne jako Silhavy...
Tak tohle vyjádření mi vadí! Víte co ? Spoustu lidí tady říkalo, ze máme být vděčný, když jsme před pár lety malém sestoupili, ale to bylo jiný okolností a úplně jiný kádr! Tenhle tým s přehledem mohl vyřadit Apoel, děkujeme pane Šilhavý, měl jsem vás rád, že stě nám vyhral a za to díky, ale tohle stě s hráči nezvládnul.
Absolutní souhlas.
Já zase miluju ty kecy dáme jeden gól a ono to tam začne padat buď góly dávat umím nebo neumím
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele