Portugalec Nani se upsal Manchesteru United do roku 2014

26.03.2010, 11:21
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: Radim Šantrůček, ČTK / bbc.co.uk

Komentáře (251)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Další článek vyloženě na objednávku

Reagovat
miguel bain

Jak to myslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

uvidíš

Reagovat
smazaný uživatel

už ti to došlo?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miguel bain

Ani trochu

Reagovat
smazaný uživatel

Dementi co dokážou říct že tohle je hráč na nic, asi neví o čem PL je....jinak mimochodem palec nahoru, protože Nani šel hodně nahoru, pro mě byl a vždy bude jeden s nej křídel v PL...jeho technika,rychlost a rozvážnost v rozehrávce z něj dělá výborného hráře, myslím si že tu smlouvu si zaslouží, to si ovšem myslí i sám Ferguson a ten není hloupý,takže si radši naliskejte než něco tak dementního z té držky vypustíte

Reagovat
smazaný uživatel

už?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

tohle mas vzdycky u nekoho z tymu B4...

Reagovat
vodka

počítám, že se tady objeví nejvíc blijících a očima kroutících smajlíků za x týdnů dozadu...

Každopádně Ferguson ztrácí soudnost...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Ferguson už není to, co býval, asi už s ním nedokáže zamíst. Koupil ho za 12, ted by ho prodal tak za 6 a musel by kupovat někoho jinýho na křídlo, proto se tomuhle blbovi prodlužuje smlouva.

Reagovat
vodka

tak že se změnil jeho přístup k hráčům je naprosto patrné už 2 roky... Od vyhození Keanea neudělal prakticky žádné kontroverzní rozhodnutí...

Ale na přestupovém trhu si pořád počínal té úrovni, kterou si držel i předtím... (přešlapy jako possebon apod. byly vždycky) Tady to prodloužení smlouvy ale dokazuje už ale nějaké odtržení od reality, v SAFově světě asi Nani hraje úplně jinak...

Reagovat
Boban

jak dopad possebon? od toho faulu na nej jsem od nej neslysel (zlomenina nohy?)...

Reagovat
Boban

o nem ne od nej

Reagovat
smazaný uživatel

No nevim jestli od Possebona někdo čekal víc než předved...ikdyž za ty prachy

Reagovat
kubys

Possebon podle mě nebyl vůbec přešlap. Ten hráč se mi velice líbil, on je podle mě brazilec, který byl pro PL stavěný, něco jako Juninho, jen škoda toho zranění, potom se úplně vytratil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

neni to taky traged ako tu vecsina ludi vypisuje..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, youtube to potvrzuje

Reagovat
Boban

nemate zajem?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ani ne, děkuju za nabídku...

Reagovat
smazaný uživatel

nehovorim to podla videi na youtube

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky ne... On zahraje dobře 1x za 5 zápasů - ten sice rozhodne, ale další 4 může být na lavičce a všimneš si ho stejně...

Reagovat
smazaný uživatel

hm on zahra 45 minut z 720

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Tady to bude vášnivá debata

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

postupne? na to jak je mladej je to sakra pomaly, momentalne (cca rok) se zlepsuje tak rychle, jako by mu bylo 30...prvni sezonu byl dobrej, dokazuje to i ted,i kdyz tak v jednom ze 4-5 zapasu....kdyby alespon dokazal dobre centrovat...

Reagovat
vodka

Nani je koncový kráč, skoro všechno u něj končí... zase na druhou stranu technickou vybavenost mu upírat nejde, ale nějaký smysl pro mezihru a volbu správného řešení situace u něj nenajdeš...

Reagovat
Boban

Nani(c), vybavenost je dobra, tou to ale konci, at si toci klipy pro youtube nebo jde do La Ligy, kde to je o neco volnejsi... Nejvic mi pije krev, kdyz je 40. minuta, on nedal ani jeden centr a pritom jich mohl dat v klidu 4-5...

Reagovat
vodka

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Nekop, který má 5x do roka světlou chvilku...

Reagovat
Boban

alespon ho nepreplacime jak u vas Deca...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho přirovnal ke Kalouovi... Kvalitativně na tom budou podobně

Reagovat
Boban

tak ja vybral Deca, protoze to je takovej vas extrem, jinak s prirovnanim souhlasim... ale Kalou se mi zda, ze hraje pro tym vic nez Nani...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Deco snad pomaže v léte do brazílie, Ballack bude mít poloviční plat, Joey pravděpodobně odejde, snad se bude zemětřesení týkat i Ferreiry a nebudeš mít z čeho si dělat srandu... Jak to tak vypadá, tak vedení má předsevzetí o změně platové politiky, doufám, že jim to vydrží a nebudou dávat každému na potkání 4mil ročně.

Reagovat
Boban

ver mi, neco (nekdo) se u vas vzdycky najde

btw: s tim jak si nekde psal, ze maj podobny platy jak v MU tak Chelsea si me nakrk, mozna v budoucnu, ale ted se srovnavejte se City...

Reagovat
Boban

budete nekoho kupovat? jestli je o nekoho vazny zajem...

Reagovat
smazaný uživatel

Hele podle mého ani Ancelotti nemá představu, co vlastně bude za měsíc hrát, natož příští sezonu... Já mám celkem jasno, každopádně je to nesplnitelné...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak Deco je využitelný na DM, tam má rozhodně větší přínos než Nani na hřišti...

Reagovat
Boban

tam ale mate Obiho, ne? popripade jsem tam videl hrat i Ballacka

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Essien je šílenej lazar, snad to v létě doléčí a na příští sezonu fit. Mikel je dobrej, ale nemá ustálené výkony... Ale se skleněným Essienem to je prostě prakticky jednička na DM. Ballack potřebuje k sobě ještě někoho defenzivnějšího. Každopádně Deco je přebytečnej...

Jinak ideální trojice na DM: Essien, Mikel, Belletti... V případě potřeby bych si tam uměl představit i Ivanoviče jak přenáší hru na Drogbu nebo do křídel.

Reagovat
Boban

ja vim, proto jsem ho tam ani nepsal a jo, belleti... na toho jsem zapomnel...

:D, a kdo by hral na beku misto nej? Ferreira? kazdopadne Bosingwu nejspis prodate, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

1) Neprodá se nikdo, Ivanovič na stopera, Bosingwa základ napravo, Ferreira lavička

2) Prodá se Bosingwa/Ferreira, Ivanovič RB a koupí se stoper. Náhrada na kraji Ferreíra/Bosingwa + Belletti.

Reagovat
smazaný uživatel

Popřípadě možnost prodají se oba a přijde stoper a dá se šance Manciennemu...

Reagovat
Boban

o nem vim tuplem kulovy.. umi stopera, nebo jen kraje?

Reagovat
smazaný uživatel

Umí stopera a RB, ale nemám ho nasledovanýho, posledních pár měsíců nestíhám nějak fotbal...

Reagovat
smazaný uživatel

co já ho tak znám, tak hlavně RB, DM. Stopera (hlavně kvůli tělesný konstrukci) jako krajní varianta. Moc ho sice neznám, ale takhle se mi jeví.

Reagovat
smazaný uživatel

Wolves jsem viděl letos jen 3x, takže fakt nemůžu soudit... Navíc všechny 3 zápasy na podzim...

Reagovat
Boban

tak to pak nevim, na co tam mate Ferreiru, ja mel jeste pred pulrokem za to, ze uz u vas neni...

Reagovat
smazaný uživatel

On byl půl roku zraněnej, minulé léto se s ním podepsala nová, čtyřletá smlouva...

Reagovat
Boban

probuh proc? charita?

Reagovat
smazaný uživatel

U Wolves hraje (nebo spíš "hraje") defenzivnější střed zálohy, ale je pravidelně nevýraznej, nejistej, takovej hráč do počtu. V obraně nastupoval ze začátku sezony a párkrát se to vůbec nevyplatilo, bude z něj asi taková hvězda jako di Santo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, já ho viděl právě jen začátkem sezony... Tady nejde o to, aby byl hvězdou, spíš spolehlivou náhradou. Jako trojka na RB by si svoje asi odpracoval, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

tak jako... to asi jó, no...

Reagovat
smazaný uživatel

No.. Na to, že je mu 22, neumí nic. Já vím že u Chelsea to není moc obvyklý, ale v juniorce nemáte nikoho mladšího, kdo by zvládl třetího RB? Co ten Hutchinson, ten už tam nastoupil ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Hutchinson je na LB tuším...

Reagovat
smazaný uživatel

essien je skleněný ??????

Reagovat
Boban

zraneni jsou u neho docela caste... hlavne co se delky tyce...

Reagovat
smazaný uživatel

Letos 14 zápasů v lize, loni 11 zápasů v lize... Poslední 2 sezony je víc než půl roku pravidelně out, bojím se, že to náhoda nebude.

Reagovat
Boban

uz ma roky, vezmi si jak odjezdi kazdej zapas, telo s tim uz ma proste problemy a tak se i zraneni dyl vlecou...

Reagovat
smazaný uživatel

Super Luis

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

AFC?CFC?Live?

Reagovat
smazaný uživatel

AFC si mohol vynechat po poslednom vzajomnom zapase

Reagovat
Boban

to mi pripomina.... nemate o neho zajem?

Reagovat
smazaný uživatel

pročpak?

Reagovat
smazaný uživatel

len tak zo špásu..

Reagovat
smazaný uživatel

ááá, o mnohem lepší...

Reagovat
smazaný uživatel

Fanda spurs, aspon podle toho Carricka v nicku... Asi se bál, že by mohl přeběhnout ke slepicím...

Reagovat
Boban

tak prodlouzeni smouvy...doufam ve dve veci:

1)zmensil se mu plat (o tom ale pochybuju)

2) pude na hostovacku

Reagovat
smazaný uživatel

Já počítám spíš s tím, že mu Sýr přidal a že na hostovačku nepůjde...

Reagovat
Kapřík

Pánbůh s náma a všechno zlý pryč!

Reagovat
smazaný uživatel

Docela dobrý krok od SAF. V zimě ukázal, že může být platný. Je mladý, může se ještě dál rozvíjet a zlepšovat. A pokud ne, tak se v budoucnu popakuje za slušné odstupné.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SunFells

Za víc, než do něj SAF vrazil asi neodejde

Reagovat
Swarley

no tak jediný co se z toho dá vyvodit je, že jsme bez peněz...nové křídlo bylo potřeba a prodloužení smlouvy Nanimu jasně ukazuje, že se žádné nákupy konat nebudou...jediný co zbývá je se modlit, ať zlepšování výkonů u Valencii pokračuje a ať Giggs prodlouží smlouvu o dalších pět let...

Reagovat
j_mrazik

No máte tam ještě Obertana, kterej se tam často mihne.

Reagovat
Swarley

Obertan se časem prosadí, ale to je otázka dvou let...problém je v tom, že když se teď zraní Valencia tak bude docela zle...

Reagovat
Virtuos

Ale veď mate taktiež mladého odchovanca na hosťovačke vo Watforde tuším sa vola Tom Cleverley a nehraje zle.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu když je třeba tak na kraji celkem dobře zahraje Park. Sice to je spíš takový "středový křídlo",ale celkem to funguje...lepší varianta než Obertan(v současnosti)

Reagovat
Swarley

tak teď záleží jestli stačí to, že to tam někdo odehraje "celkem dobře" a nebo jestli se chce, aby to tam někdo zahrál dobře, nebo spíš výborně

jako Nani i Park to tak nějak odehrajou,většinou to není zase až takovej průser...ale bohužel na druhou stranu to není nic světobornýho a našlo by se spoustu hráčů, kteří to odehrajou stejně, ne-li líp..

Reagovat
j_mrazik

Jak je na tom Welbeck? Campbell už je definitivně pryč?

Reagovat
Boban

campbell prodan, Welbeck hostovacka..

Reagovat
smazaný uživatel

Wellbeck uz je naspat na OT, zranil sa na host. v Prestone

Reagovat
Boban

kdy? je to vazny? todle me minulo...

Reagovat
Corabeu

Koleno-musí na operaci.Jinak k Nanimu nemám co dodat.Swarley to vystihl přesně.Modlím se aspoň za Joa.

Reagovat
Swarley

Campbell je pryč, no a Welbeck byl na hostovačce, ale tuším že se tam zranil a je zpátky...

Reagovat
Swarley

jinak mě ten Welbeck mrzí...co jsem ho viděl hrát, tak nikdy vyloženě nevyhořel a vypadal dobře...bohužel SAF to tak nějak neviděl...doufal jsem, že letos už bude tak nějak nakukovat pravidelně aspoň na střídačku, ale místo toho šel na hostovačku...

Reagovat
j_mrazik

Taky mi přišel nadějnej... nebál se, rychlej.

Reagovat
Boban

Owen... to je ten duvod... zase lepsi nez aby byl 4. utocnik (popripade 5.(Diouf))...

Reagovat
Swarley

když uvážím to, že levou stranu má pronajatou hodně dlouho Giggs a na druhé hrával Beckham, posléze Ronaldo, tak ta tvoje teorie vyrovnaných hráčů moc nesedí

Reagovat
Swarley

ale kuš

Reagovat
smazaný uživatel

Welbeck je právě docela průměrný, vždycky když byl na hřišti, tak zahrál docela tužku. A týmu by leos v žádném případě neměl co nabídnout a proto odešel na hostovačku. Bohužel mám pocit, že v budoucnu to nebude o nic lepší, ale rád bych se mýlil.

Reagovat
Swarley

problém je v tom, že u nás je těch docela průměrných dost..a proč si nenechat mladého domácího hráče??místo toho tam máme plevy, kterých jsme se mohli jednoduše zbavit...

Reagovat
smazaný uživatel

Protože přes čtveřici Valencia, Giggs, Park, Nani (i ten Obertan je podle mě o cosi lepší) by se na hřiště dostal málokdy. A právě proto, že je domácí hráč a není úplná nula, tak s ním nejspíš SAF ještě počítá a poslal ho rozehrát a nabrat sebevědomí.

Reagovat
smazaný uživatel

Berbatov byl taky kauf, přišel za neskutečné peníze, zůstává hodně za očekáváním a svým působením zabil talentovaného Campbella...

Reagovat
j_mrazik

Připomíná mi trochu Ibru.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ten má ještě čas a svým působením nikoho nezabíjí (Bojana neberu, kdyby Pep chtěl tak ho do té sestavy v klidu narve)

Reagovat
j_mrazik

On ho stavět v podstatě musí, stejně jako SAF Berbatova.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Berbs zase tak často nehrává, hlavně proti silnějším soupeřům nastupují jsen s Rooneym, pokud se nemýlím...Navíc v mezihře je docela platný, ale ta koncovka

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě by se Campbell stejně neprosadil,a kdyby tam nebyl Berbatov,tak by tam byl někdo jinej,i Wellbeck s Machedou mi přijdou platnější než on...

Reagovat
Swarley

tak tak

Reagovat
j_mrazik

Je pravda, že ten Park to na levé straně uhraje. Ale vy potřebujete někoho lepšího... a u Valencii očekávám pokles formy.

Reagovat
Swarley

s tím naprosto souhlasím, viz příspěvěk výš...nepotřebujem někoho kdo to odehraje "celkem dobře"...Park ani Nani nejsou katastrofální, ale není to nic extra výjmečnýho...nejsou to hráči, kteří by měli hrát delší dobu základ, na to prostě tak nějak nemají...

Reagovat
smazaný uživatel

O tom to právě je, že SAF chce mít vyrovnaný kádr a ne na jeden post jednoho předraženého superhráče a 3 sráče. Právě to mu přineslo v posledních letech tolik úspěchů.

Reagovat
Swarley

když uvážím to, že levou stranu má pronajatou hodně dlouho Giggs a na druhé hrával Beckham, posléze Ronaldo, tak ta tvoje teorie vyrovnaných hráčů moc nesedí

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, ale to všechno jsou hráči, kteří nic moc nestáli (někteří ani libru) a hvězdami se stali postupně. Třeba Ronalda taky SAF nekupoval jako hvězdu, ale na to, aby měl slušného hráče, který se bude postupě rozvíjet a může v případě potřeby v pohodě zaskočit.

Reagovat
Boban

no... hvezdickou Sportingu teda byl... alespon jako velkej talent urco...

Reagovat
Swarley

s tím souhlasím, ale vem si jak dlouho už je u nás Nani??a nějaký extra pokrok??přijde mi to, že se skoro vůbec nezlepšil...to je pořád jen samé slibování, jak se bude zlepšova a podobně, ale výsledky žádný...zahraje 5 dobrých zápasů za sezónu a to je málo...

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť poslední dobou hraje dobře! Spíše si myslím, že nákup Valencii byl úplně zbytečný...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

no to v těchto týdnech jasně projevuje

Reagovat
kubys

Ronaldo stál přes 12 mega...

Reagovat
smazaný uživatel

To zas nebylo tak moc .

Reagovat
afc

za 18 rocneho zasrana je 12 mega malo?

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Asi manažer moc dobře věděl, co v něm je .

Reagovat
afc

Neboj, aj ostatne kluby mali o Ronalda zaujem a chceli ho,ale ta suma sa im tiez zdala vysoka.

Reagovat
kubys

Aha dát za 18-19ti letého kluka více než 12mega není moc. Na transfermarktu dokoncé píšou 15,75 mega a mimochodem byl to největší přestup MU v tom roce.

Reagovat
Boban

ten transfer je v eurech, 12M to bylo v librach...

Reagovat
kubys

Fakt to tam maj napsané v librách.

Reagovat
Boban

Cristiano Ronaldo (Sporting) 17.500.000 €

z transfermarkt.de

Reagovat
kubys

03/04 07.2003 Portugal Sporting Lissabon Manchester United 15.575.000 £

Reagovat
Boban

otazka jsou bonusy, jestli za neho nedostali neco navic...

Reagovat
Boban

pro porovnani...:

Anderson (FC Porto) 31.500.000 €

Nani (Sporting) 25.500.000 €

Reagovat
kubys

Tak to jsou přehnané sumy, ale ti přišli až 3-4 roky po CR a pravdou je, že Nani toho do přestupu toho předvedl daleko více než Cristiano.

Reagovat
kubys
Reagovat
Boban

£12.24 millio to je z wiki... ted jsem tuto castku nasel uz podruhy...

Reagovat
kubys

Jojo však á ti věřím, možná jde o převod mezi eury a librami v té době atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Je možný, že jsou do toho započítaný nějaké další bonusy a nebo to někdo přepočítával vzhledem ke kurzům, každopádně na transfermarktu mají spoustu částek napsanejch špatně, není to spolehlivej zdroj.

Reagovat
smazaný uživatel

Za takového, který měl potenciál stát se nejlepším fotbalistou na světě, si myslím, že to není nijak přehnané.

Reagovat
smazaný uživatel

Za kluka s takovým talentem ani ne..Podobný případ Messi, i v době kdy naskakoval jen sporadicky a nej hvězdou byl Ronaldinho, tak měl obrovskou cenu, i takový Moratti říkal že by radši mladičkého Messiho než Ronaldinha v nejlepší formě.

Reagovat
kubys

Porovnej si to s ostatními přestupy, kromě Rooneyho a vyjde ti, že to není málo. Já nediskutuju o tom, jestli to byla oprávněná suma nebo ne, nakonec se ukázalo, že ano, ale jestli to v porovnání k ostatním bylo adekvátní.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš třeba s Andersonem nebo Nanim? Risk je zisk...

Reagovat
kubys

Myslím s ostatními nákupy talentů té doby. Částky za Andersona a Naniho jsou přehnané.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu o co ti jde..Není talent jako talent, ti mimořádní se musí rovněž mimořádně zaplatit...

Reagovat
kubys

"Dobře, ale to všechno jsou hráči, kteří nic moc nestáli (někteří ani libru) a hvězdami se stali postupně."

Achjo, na tohle celou dobu narážím, fakt už nevím, co si s váma počít.

Reagovat
kubys

A prosím - nesrovnávej s Rooneyem...

Reagovat
Boban

Becks, mel nejdriv jako zaskok Poborskyho, pak snad i Fletchera... Giggs byl neuveritelnej hrac, vyhybala se mu zraneni...ono, se to takhle blbe posuzuje, kdyz hrajou hvezdy, tak se jejich zaskok tezko ukazuje/prosazuje...

Reagovat
Boban

oprava: ...Giggs je...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě Valencia dolů nepůjde

Reagovat
Swarley

nezbývá než věřit a doufat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Tak já mu to nepřeje. Chci ManUtd na druhém místě. ale je to jeho první sezona ve velkém klubu a vede si dobře, takže očekávám útlum. Třeba se mýlím.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to vidím naopak, po pomalém začátku sí definitivně zvyká na hru MU a představuje tak v současnosti jediné špičkové křídlo v týmu..ještě zapracovat na střelbě a zakončení a bude to úplně top

Reagovat
smazaný uživatel

ještě hra levou nohou by se tu a tam mohla objevit...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravačka staci Na tu jeho klucku, kt. mu "zbaští" kazdy to staci

Reagovat
smazaný uživatel

tak stačí - nestačí... co jsem ho viděl, tak se několikrát za zápas dostal do situace, kdy by mohl zahrát levačkou a rozehrát tak nadějnou akci a místo toho se postupně pravačkou vytlačil nékam k půlce a tam dával obráncům. Není to žádná chyba, ale s levou nohou by byl o mnohem platnějśí a nepředvídatelnější...

Reagovat
smazaný uživatel

To chce drill...

Reagovat
smazaný uživatel

To chtělo drill...obounohost se nejvíc naučíš v mládí...

Reagovat
smazaný uživatel

Obvykle sa "slabsia" noha vylepsuje zranenim tej "silnejsej"...Myslim si, ze este nie je neskoro...

Reagovat
Boban

pokud z nej bude ciste pracovite kridlo, jak se zacina rysovat, tak at ma koncovku klidne jako Park... i kdyz i ten se posledni dobou v ni zlepsil...

Reagovat
Corabeu

Reagovat
Boban

na prave strane muze hrat i Fletcher pokud bude nouze (to by musela byt ale fakt krize, ve stredu je mnohem lepsi), ci snad jiz zdravy Owen

Reagovat
smazaný uživatel

Šetříme na Villu

Reagovat
Swarley

no na něj rozhodně prachy nejsou a ani v současné situaci není potřeba...záloha by potřebovala tak nějak posílit a některých hráčů se zbavit...ale místo toho se jim prodlužují smlouvy a to není moc dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

zapni si FIFU...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevidíš ten velkej zelenej smajlík?

Reagovat
Boban

fajn

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme no,třeba odejde Berbatov,čemuž ale moc nevěřim, a v tu chvíli by byl potřeba další útočník

Reagovat
smazaný uživatel

To měla bejt reakce na Swarlyho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ať už je rok 2014

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě dobrý krok, Nani se tuto sezónu trošku rozehrál a konečně ukazuje co v něm je goly sice nedává, ale na dost jich přihrál rooneymu

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem sranda číst ty hloupý komentáře Nani má talent jak blázen a je jen na něm, zda ho využije k tomu, aby se stal jedním z nejlepších záložníků na světě! Můj oblíbenec to určitě neni, ale potenciál opravdu má, takže z něho dělat nějakýho joudu, je hodně zcestný

Reagovat
smazaný uživatel

Talent má, něco umí, ale využije to 5x do roka... To z něj dělá podprůměrného hráče...

Reagovat
hefy

Trochu OT, ale nevim kam jinam to dát.

Tak trochu sem listoval programem a koukal co bude v televizi až mě uzemnilo tuto:

http://mrtvocich.troska.cz/uploader/files/hefy/man.jpg

Reagovat
Chazy

Reagovat
Bakary3

Jej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SunFells

Hodně dlouho jsem to nechápal, už sem si všiml

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PJ

Reagovat
fantomas

Reagovat
r.mrazik

nechapu,co tady vsichni odbornici prskaj...Naniho hra se dost zmenila,i ja byl prekvapeny jak ted hraje...a pujde nahoru,posledni dobou hraje slusne,nechapu,proc prodavat a kupovat nejake dalsi kridlo...mame Valenciu,Parka,Naniho...v zaloze Ryana,Obertana,Welbecka...

Reagovat
Boban

tak ja jsem taky prekvapeny jak Nani uz dlouhou dobu hraje, ale trosku jinak... Welbeck neni kridlo...

Reagovat
r.mrazik

Welbeck muze hrat i na kridle a celkem mu to tam jde dobre...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

ja vim,ze se ti to nelibi...ale nehrajeme tak spatne,navic beru Naniho az jako nahradu za Valenciu,Parka a Giggse...

Reagovat
smazaný uživatel

Nani bude nahrazovat Giggse už i na CM? Tak to mě podrž teda...

Reagovat
r.mrazik

jasne,ze giggs nastupuje ted spis ve stredu...myslel jsem tim,ze beru Naniho az jako alternativu,kdyz by tam Ryan nenastoupil...jinak,nedavno hral Ryan opet nalevo,tak neprskej

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by teda spíš vyhovovalo mít dvě pořádný křídla (máme jedno - Valenciu), k nim Parka, Giggse a Welbecka s Obertanem jako alternativy pro další roky. Asi toho chci po klubu jako je MU moc, když bych chtěl mít na krajích hráče, kteří tam dokážou něco zahrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokiaľ na tom nie sme ružovo, je to vskutku nie málo, no...

Reagovat
r.mrazik

nevim,osobne moc kvalitnich "jistot" na drhu nevidim...navic,kdyz se bavime nejspise o levem kridle,kdyz Valencia hraje spise napravo...nalevo jsem ho hrat moc nevidel a byl by tam s tou svoji levackou polovicni...jak rikam,poradneho,cenove dostupneho hrace nevidim...i proto jsem da se rict spokojeny s tim,co mame

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tím teda spokojenej nejsem vůbec, protože nemáme jediný schopný levý křídlo

Reagovat
smazaný uživatel

A ako by si to riešil?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná je už pozdě to nějak řešit, ale krajní záložníci snad existují ne? Nebudu psát žádný jména, strhla by se o tom nesmyslná diskuze jak je kdo z nich dostupnej a nedostupnej.

Reagovat
r.mrazik

mno,kdyz vezmu Parka,za nim Nani...fakt nevim,koho bych koupil...je ale pravda,ze leva strana je celkem slabina a cele to tam tahne Evra

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden z nich nemá nato, aby byl pravidelným členem základu. V Parkův prospěch hraje aspon pracovitost, univerzálnost, schopnost odevzdat všechno pro tým, i když to nikdy nebude klíčovej hráč. Ale jako 12. hráč je to ideální varianta. V Naniho prospěch nemluví nic, to je kopyto všech kopyt, kterýmu se povedl jeden poločas proti Arsenalu a všichni říkají, jak se jeho výkony zlepšují.

Evra to tam táhne, vůbec si neumím představit, co by se stalo, kdyby se zranil. Navíc mu ted bude 29 a kolik krajních obránců si udrží formu i po 30ce? Toho se taky bojím, jedinej další "LB" je brazilskej kudrnáč, kterej navíc ani není levák.

Reagovat
herbage

Neboj, v létě k vám přijde José Rodolfo Pires Ribeiro zvaný Dodô z klubu Sport Club Corinthians Paulista za 6 milionů eur. Je mu zatím 18 let, ale velmi nadějný. Za pár let vám budou na krjaích obrany lítat spolu s Rafaelem

Reagovat
r.mrazik

a podrz si ho sam...jdi prudit ven,je tam pekne

Reagovat
cristiano.K.

do sestavy nakukuje čím dál častěji,je stále mladý a talentovaný,ačkoliv svého potencionálu využil zatím tak na 30% nepodcenoval bych ho...

Reagovat
sejber

výborný ťah

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
SqueeZy

Reagovat
Mindas

Reagovat
Chazy

Dokonala reakce Beniteze

Reagovat
hefy

Reagovat
tomasinho

Reagovat
smazaný uživatel

i kdyýž mam pocit, že nemalá část vznikne překladem, že leccos nezní tak divně. Ale to s tím Drogbou-pudinkem nemá chybu

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, jak to myslíš..

Reagovat
tomasinho

Rafa

Reagovat
smazaný uživatel

Rafa

Reagovat
smazaný uživatel

Rafa prekvapil, no...

Reagovat
ACSMan

Zdá se mi že poslední dobou hraje pořád líp a líp ale taky by moh u toho přemýšlet když centruje tak to někam kopne i když tam nikdo neni a takhle zbytečně odevzdává míče, ale je ještě vcelku mladej...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Človek dorazí domov a čo nevidí... Možnosti sú len dve - škrobíme x SAF spochabel. Ani jedna možnosť nie je viac či menej vylúčená, dosť možné, že pôsobia obe. Nani jednoducho je hráč, ktorému slovné spojenie "stabilná výkonnosť" nič nehovorí. Pravda, v zopár zápasoch zažiariť dokáže, k čomu nám to však je, ak to nedokáže zopakovať 3x po sebe? Pozitíva tohto kroku? Nikto ďalší nepríde - Obertan bude postupne dostávať šance, čomu sa teším. Čomu sa zrovna neteším, to budú práve tie výpadky. S Vaenciom ešte 100% spokojný smerom dopredu nie som, z čoho vyplýva, že na krídlach to nik nevytrhne a opäť to zostane na útočníkoch, resp. na tom ako skvelo opäť zahraje Fletch. Čo sa týka budúcej sezóny, som zvedavý na Carricka, či sa ešte dokáže zdvihnúť aspoň na mnou požadovanú úroveň, lebo teraz je to bieda. O šetrení môže svedčiť aj podpis Sara, tam je to ale dané aj fyzickou kondíciou a kvalitou výkonov, takže to celkom tak byť nemusí. Dôležité je, že už je jar 2010, čoskoro sa načne predposledná SAFova sezóna na OT a to znamená, že by sme sa mali pomaly pripraviť na nadchádzajúci prechod, čo rozhodne nemusí byť ľahké. Pohyby v kádri nastanú, dosť veľa bude opäť záležať na financiách a to snáď vie len Pán Boh, ako vážne to v skutočnosti je, nakoľko sa to v budúcnosti prejaví a čo to v konečnom dôsledku bude za ovplyvnenie toho prechodu. S Glazerom, či bez...

Nechcem sa už opakovať, mnohí moje "dve cesty uberania sa klubu" už počuli, každopádne faktov je 5 - SAF, Sar, Scholes, Giggs, Neville. A to nie je hudba ďalekej budúcnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: 15:12 Boateng možná půjde k Citizens

Obránce Jérome Boateng možná po sezoně odejde z Hamburku do Manchesteru City. O této možnosti informovaly noviny Hamburger Morgenpost.

Tak a ešte niekam zamestnať Hazarda a herbageovi praskne žilka...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Zas takovej borec Boateng není a City by prodalo Arsenalu Kompanyho Jinak Hazard snad časem vyjde, ale když ne, tak se taky nic neděje. Ideál by byl za dva roky jak náhrada za Rosu

Reagovat
tomasinho

Mi se náhodou Boateng moc líbí, je to univerzál, zahraje stejně kvalitně napravo i uprostřed. Bral bych ho klidně i do LFC jako alternativu za Johnsona nebo Aggera. Jenže on potřebuje hrát, tak ať si tam v Hamburku ještě pohraje sezonu, dvě.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebuď pokrytec, veď si o ňom básnil

Reagovat
herbage

Takových hráčů jsou tři prdele, navíc proti Anderlechtu celkem hořel

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som ho nechválil...

Reagovat
Tomanatura

nechápu, co na něm vidí. Pokaždé, když ho vidím hrát, tak buď zavidí penaltu, nebo hoří. Jako náhoda se mi to nezdá.

Reagovat
ACSMan

Už by to byl 3. defenzivní hráč z HSV za poslední 2 roky

Reagovat
smazaný uživatel

Osobně nechápu obě strany, jak tu pro Naniho, tak i tu proti Nanimu... Jestli Nani bude hrát tužku, dal bych místo něj Hargreavese - to je TOP hráč (když mu zdraví slouží)... A jestli bude hrát dobře, tak bude v týmu, alespoň větší konkurence.

A fakt, že ManUnited nemaj kvůli panu Glazerovi (a jeho rozmazleným dítkám) peníze je prostě realita a je jasný, že s největší pravděpodobností se velký nákupy konat nebudou...

Reagovat
Tomanatura

Néééééééééééééé.

Já jsem byl tak skálopevně přesvědčený, že ten týpek v létě odtáhne někam pryč. Progres za 3 roky nezaznamenal žádný, spíš bych řekl, že jeho první sezona u nás byla nejvydařenější.

Co tak čtu ohlasy, tak se mi zdá, že většina fanoušků je s tím spokojená . Pochopím, když prodlouží smlouvu hráčům jako Anderson, kteří prostě na základ nemají a časem se tam můžou dostat, či můžou alespoň být užiteční, ale proč Nanimu, který má základ takměř jistý a který na to zkrátka nemá? Proč si udržovat týpka, který zahraje jak Giggs jeden zápas za sezonu? Copak SAF je spokojený s tím, že mu bude základ hrát tak podprůměrné křídlo?

Doufám jenom, že díky tomu ho třeba za rok střelíme za 10(naivní, vím).

Reagovat
tomasinho

Souhlasím, ta první byla nejvydařenější.

Reagovat
Boban

6 a bude to je jeste dobry.... i kdyz nejakej spanelskej klub by tech 10 mozna vyplaznout mohl... nebo posledni varianta a tou je hostovacka, v pristi sezone ho v tymu fakt nechci

Reagovat
Darren Fletcher

niekde som tu cital, ze aktualna naniho cena je 6 melka... blbost.. podla mna pod 10 by ho nepredali, mozno aj 15. boli uz ovela horsie prestupy... nech si ho vezme barca ako alternativu za henryho, ked sa nepodari robinho

Reagovat
Boban

souhlasim ze za min jak 10 by ho SAF neprodal, ale zase nevim kdo by za nej ty prachy dal (v Anglii)

Reagovat
Darren Fletcher

citizens to nerobi problem, chelski po pripadnom odchode cole-a (ok aj ked to tazko), birmingham je pri peniazoch a co vies ked postupi newcastle kolko sa do nich napumpuje...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší zpráva měsíce března

Reagovat
fantomas

Wow, my se shodnem!

Reagovat
kiwwi

stupidnejsiu diskusiu som tu snad vzivote necital...

Reagovat
smazaný uživatel

tak to jsi těch diskuzí ještě moc neviděl...

Reagovat
smazaný uživatel

Co teď řeknou kritici na Naniho? Proti Boltonu opět předvedl neskutečnou hbitost a přehled. Výborný výkon a Nani dokazuje, že je prostě vynikající a smlouvu si zasloužil!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele