Porážka mě netrápí, znovu můžeme hrát uvolněně, řekl Klopp

01.03.2020, 11:40
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (146)

Přidat komentář
avicii

Súhlas .... proti CFC bude asi rotácia, potom v sobotu proti Bournemotheu musíme ukázať dobrý výkon a vyhrať..

Reagovat
REPLIKATOR

Jednou to přijít muselo, to víme všichni. Ale způsob, jak k tomu došlo, je k zamyšlení, jestli není potřeba něco změnit.

Reagovat
castelL

jasné že treba nad tým uvažovať, herný prejav po väčšinu sezóny je biedny a často sa tie zápasy lepili z posledného a obrovským šťastím

Reagovat
Luc-Luc

presne, podle me se sice do medii Klopp tvari jakoze se nic nedeje, ale to co predvedli vcera hraci, to bylo skandalni a Klopp to musel videt, takze zadna pohodicka po zapase v kabine urcite nebyla...

Reagovat
smazaný uživatel

Klopp out, wenger in?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ukázalo se, jak důležitým hráčem je pro Pool Henderson

Reagovat
PtákOhnívák

Nejkrásnějších 90 minut pro fanoušky Arsenalu, v této sezóně...

Reagovat
Marv

Reagovat
smazaný uživatel

dost smutný, ale pravdivý

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
Acquanni

Mě jejich prohra docela mrzí, letos bych jim to fakt přál, ale jasně, že je fajn, že je to furt v PL jen Arsenal

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Na té fotce nevypadá, že by ho to netrápilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle se na mě tvářit šéf tak začnu makat

Reagovat
smazaný uživatel

*kouřit a pak brečet.

Reagovat
technecium

To je typický alibismus, odporný alibismus.

Reagovat
smazaný uživatel

Běž do prdele.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
smazaný uživatel

Na tohohle cloveka je zbytecny reagovat....

Reagovat
smazaný uživatel

Člověk se časem poučí

Reagovat
mojmira

Reagovat
irik

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Nihilister

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
TopinB

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Fortex

Reagovat
smazaný uživatel

A co má říct aby to nebyl alibismus? Omlouvám se celýmu světu a debilkům nejvíc za to že jsem stvořil tým, který skolil množství rekordů, ale nedosáhl na všechny? Smutný no, příběh století

Reagovat
Luc-Luc

vis co Saso, jdi do prdele

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Frantszek

vyhnali tě z La Liga sekce?

Reagovat
sunakashi

Reagovat
sunakashi

jj jasny ban.tak sije do premier league.ale zjevne je tu tak proflaky,ze bavi jako troll...

Reagovat
smazaný uživatel

Žádný tým není neporazitelný a na každý jednou ta porážka přijde. Být fanouškem Liverpoolu, tak bych z toho žádnou vědu nedělal. Nejsrandovnější na tom je, jak najednou velký počet fanoušků těch týmů, kteří jsou o 20 až 40 bodů zpět z toho měli Vánoce. To, že jejich týmy se plácají dole a těch katastrofálních výkonů a proher mají na kontě třeba 9x tolik, to je vůbec netrápí. Hlavně, že Liverpool jednou v lize prohrál. Na tom záleží nejvíc. Smutný.

Reagovat
martin.b

To tak bývá vždycky. Pamatuju si, jak jsem takhle slavil každé zaváhání United za Fergusonovi éry. Jen to potvrzuje, že jsme na jiným levelu a všem tím pijem krev.

Reagovat
smazaný uživatel

Dívej, já nejsem fanda Liverpoolu, ale jako vůbec mi nevadí, že je o level výš. Mám k tomu jen jedno slovo a to je zaslouženost. Po příchodu Kloppa ten tým dělá naprosto všechno proto, aby byl opět úspěšný. Všechno v tom klubu klape, od trenéra, po přestupy a samotné hráče. Hrají pohledný fotbal, nakupují perfektní hráče. Tam, kde jsou, jsou úplně ale úplně zaslouženě a nepřeje jim jen závistivec jehož tým tam není, protože nepracuje tak, jak má. Pro mě je Liverpool ukázkou toho, že když se dělá na všec frontách a nespí se, tak se z týmu může stát opravdu velkoklub s velikým V.

Reagovat
smazaný uživatel

A aby to někdo špatně nepochopil. Ten úspěch jim přeji, protože je zasloužený. Nepřeji jim nic špatného, nečekám u televize až prohrají. Vůbec nechápu ty, co to dělají.

Reagovat
martin.b

Reagoval jsem spíš obecně, že je naprosto přirozený slavit neúspěch rivala, kor v Anglii. Takže reakce vůbec nebyla spojena s tím, jestli nám to přeješ nebo ne Každopádně s tou chválou přirozeně souhlasím, těžíme z toho, že je u nás naprosto “čistej vzduch”

Reagovat
Front hell

Reagovat
avicii

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
cr7sux

To je úplně přirozené

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
smazaný uživatel

Takže to prodali. Win - win.

Reagovat
LH171186

On fakt vypadá jak výr velký...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PtákOhnívák

Reagovat
Han střelil první

v trenkách má bubo bubo

Reagovat
Free_player

Reagovat
8lampard8

Reagovat
insane

Super, ve Fantasy mam i diky tomuhle zatim 16 bodu a ve hre uz jen 3 hrace

Reagovat
Nikikrew

Ďakujem Watford

Gratulujem Liverpoolu k titulu, zaslúžene

Reagovat
FORZAMILAN

Jednou to přijít muselo, to je jasný, ale zrovna s těmahle nýmandama? Ti včera posrali miliony tiketů lidem po celým světě

Reagovat
smazaný uživatel

No všem ne

Reagovat
sunakashi

to procento bude nelitostne...taky jsem je mel na tiketu...

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda toho unbeatenu, mohli sme ten titul pocukrovat ve velkym stylu, taková čerešnička na tortě jak by řekli bratia

Reagovat
FORZAMILAN

No to se málokomu podaří, v PL to byli naposledy myslím gunners v sezóně 2003/04

Reagovat
avicii

ceresicka by mohla byt dalsia trofej k titulu

Reagovat
jenage

Jaký titul? Zruší sezonu kvůli koronaviru a jste bez titulu.

Reagovat
Luc-Luc

prave

Reagovat
smazaný uživatel

44 matches unbeaten

• 422 days without defeat

• 2nd longest run in English history

• 1 x European Cup

• 1 x Super Cup

• 1 x World Club Cup

• 106 out of 111 points

Reagovat
Taiger

Lost to Watford 0-3

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
YNWA__MSN

Lost to Olympiakos

Reagovat
Front hell

nezvladáš

Reagovat
Taiger

Gratulace k Unbeatenu

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
avicii

Reagovat
herbage

Co je na tom unbeatenu tak magického? Přijde mi to jako taková statistická zajímavost, ale je to spíš taková souhra náhod než něco speciálního. Kdyby třeba v sezóně, co Arsenal ani jednou v lize neprohrál, vyhrál titul Liverpool se 97 body, tak asi jen málokdo by na to pořád vzpomínal a vytahoval to. Takový Bayern pod Guardiolou nebo Barcelona pod Valverdem měli pár sezón zpátky možnost dohrát ligu bez porážky, ale Bayern pak tuším prohrál doma s posledním týmem a Barcelona venku o gól, když zkoušela mladíky. Pokud máte totiž ligu jistou a jste ve vyřazovací části ligy mistrů, tak vše obětujete pro úspěch v té soutěži, kde tu jistotu ještě nemáte. Ne že by to ty týmy nechtěli vyhrát, ale mají zažité herní mechanismy, obmění se půlka sestavy, nikdo se nechce zranit, soupeř cítí šanci a často je to i dílem náhody. Podle mě je to už dneska na této úrovni nezopakovatelné, v PL minimálně. To by touhle dobou totiž musel Liverpool být z ligy mistrů venku a soustředit se jen na ligu. Třeba něčeho podobného jednou dokáže PSG, Bayern nebo Juventus, ale dokud budou hrát ligu mistrů, vždy se budou šetřit na důležitější zápasy. I tak je obdivuhodné, co Liverpool za cca poslední rok předvedl a pro ně bude hlavní, že po 30 letech ten titul konečně urvou a to naprosto zaslouženě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Talker

Já bych to chápal, kdyby zároveň ta unbeaten sezona znamenala 100 bodů+. Přitom to nebyl rekord ani v té době, už pár let předtím dal MU 91 bodů a od té doby se to překonalo v pomalu každé druhé sezoně.

Sice je to zajímavý rekord, taková perlička, ale podle mého souhra náhod spíš než nějaký "neporazitelný" tým.

Reagovat
smazaný uživatel

ale Juventus unbeaten má... po dvou sedmých místech...nutno podotknout, že ale nehrál Evropu

https://www.eurofotbal.cz/serie-a/2011-2012/tabulky/

Reagovat
smazaný uživatel

na lavičce vtedy magico Conte, který teď dělá zázraky v interu where did it all go wrong?

Reagovat
FORZAMILAN

to má i Milan v tý zlatý éře, konkrétně 1991/92.....ale tak daleko ty tabulky nešahaj

Reagovat
FORZAMILAN

a ještě ajax 1994/95

Reagovat
avicii

Reagovat
MadDeN AFC

Sám sis odpověděl, magické na tom je to, že to nikdo jinej v novodobé historii PL nedokázal. Arsenal v té sezoně také nic nevypouštěl, v LM se dost možná dostal dál než se letos dostane Liverpool a v FA Cupu vypadl v semi s pozdějším vítězem MU. Ty řeči o štěstí se daj použít na každej rekord, kolikrát tu za poslední týdny fanoušci Live prskali, že je výkon strašnej a nakonec to stejně nějak urvali. Ber to tak, že ani jednou se soupeř Arsenalu neradoval z výhry, nikdy se ten tým nesmířil s tím, že bude poražen a tu plichtu aspoň urval. Mimochodem když už mluvíme o štěstí, tak tu všichni víme, jak byl ten nejdelší unbeaten ukončen. Mohl být delší.

Můžeme se tu dohadovat co je větší úspěch a popravdě bych taky souhlasil, že pokud Live udrží to tempo a získá ten očekávanej počet bodů, tak je to určitě větší úspěch, ale přijde mi jako uplný nesmysl tu shazovat Invincibles, když ani tenhle Liverpool (dost možná nejlepší tým v historii PL) to nedokázal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
xjert02

Liverpool nehraje tak pohledny fotbal jako hral v dobe unbeaten Arsenal, takze pro mne to nejlepsi tym neni. Footbal is about winning with style ;) .

Reagovat
smazaný uživatel

A Liverpool měl zase stejně výher po 27. Kolech jako Arsenal za celou sezónu

Reagovat
Front hell

Ale v kolonce proher číslo 1

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Front hell

Reagovat
gunner123

Reagovat
naheCZ

Reagovat
TopinB

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dody10

Reagovat
smazaný uživatel

mozna to, ze je to skoro nezopkaovatelne, je na tom to magicke??

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
TheTopFootbaler

Díváš se na to moc chladnokrevně. Nepoznat celou sezónu hořkost porážky, to je prostě něco úžasného. Nezapomenutelného. Celý rok se nenašel tým, který by na vás dokázal vyzrát, a to měli všichni dvě šance. To je něco úžasného, zejména v PL, kde ta špička je fakt široká a musíš hrát za sezónu řekněme 10 fakt velkých utkání. Ani jedno z nich neprohrát, neprohrát ani s nějakým trpaslíkem, který cítí svoji šanci, to je přece úžasné. Samozřejmě se může zdát, že někde je remíza jakoby prohra a že skutečně magické by bylo všechny zápasy VYHRÁT, ale to už je skutečně nemožné. Neprohrát celou sezónu je samo o sobě něco spektakulárního, což dokazuje i to, že to v historii anglické nejvyšší soutěže dokázaly jenom dva kádry.

Reagovat
herbage

já neřikám, že to není nic pozoruhodného, ale spíš takový funfact, něco jako každý si bude pamatovat titul Leicestru, zatímco jen fanoušci Manchestru United rozliší, jaký ročník vyhráli s Berbatovem v útoku, jaký s Tévezem v útoku a jaký s Welbeckem v útoku. U Arsenalu si každý bude pamatovat, to je ten rok, co ani jednou neprohráli. Ale přijde mi, že se z toho dělá falešná legenda a každý kdo v tom týmu hrál, tak je kolem něj aura, jako by byl něco víc a jako by znal tajný recept na úspěch, což je pochopitelně blbost. Trochu si řikám, jestli to spíš Arsenalu dlouhodobě neuškozuje, ale to je spíš můj soukromý názor. Faktem je, že něco podobného mohly zopakovat i jiné týmy v jiných ligách, ale z pragmatických důvodů se na to vykašlali, protože ve výsledku je to právě taková perlička než něco, na co budou fanoušci roky vzpomínat. Paradoxem je, že třeba Barcelona první rok pod Valverdem klidně ten unbeaten mohla dát s prstem v nose, kdyby chtěla, vyhrála double, ale ten trapas v Říme stejně udělal v očích fanoušků ze sezóny spíš neúspěšnou, protože jejich fanoušci jsou nejzmlsanější ze všech na světě a ztratili soudnost. Takže závěrem, je to zajímavý až úctyhodný počin, ale v momentě, kdyby se fanoušci rozhodovali liga bez porážky nebo liga a FA Cup, tak odpověď většiny fanoušků by byla asi jasná.

Reagovat
smazaný uživatel

dobre píšeš

Reagovat
MadDeN AFC

Jo tak ty týmy dokonce unbeaten ani nechtěj... Nikdo neříká, že Liverpool bude mít letos horší sezonu než byli Invincibles. Ty strašně shazuješ to, že je Arsenal jedinej v novodobý historii PL, kdo to dokázal a argumentuješ tím, že to ostatní dokonce ani nechtěj. Live se včera asi šetřilo na příští zápas s Bournemouthem. Spíš se na to koukni takhle, kolik sezon si pamatuješ, že tým vyhrál ligu a FA Cup? Já vim, že jich je spousta, ale netušim kdo a kdy. Invincibles, jak je vidět v týhle diskuzi, pamatuje naprosto každej a každej ví v jaký to bylo sezoně, protože je to jedinečný úspěch, který nejsou schopný zopakovat týmy jako letošní Live nebo Pepkovo City. Já bych double za Invincibles neměnil, ale možná je to tim, že jsem jako fanda nejúspěšnějšího klubu v FA Cupu (hura ) zmlsanej.

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Front hell

Reagovat
Dody10

Reagovat
TheTopFootbaler

S tím závěrem souhlasím, trofej je trofej. Ale optikou té "výjimečnosti" je unbeaten prostě lepší, vzácnější. FA Cup má skoro každý, ale kdo vydržel sezónu bez porážky?

To s tou aurou je taky pravda jak píšeš, samozřejmě tehdy měli v Arsenalu výjimečný tým, ale přitom tam hráli i takoví "průměráci" jako Cygan nebo Gilberto Silva, na které prostě nikdo nevzpomene.

Ale závěrem si myslím, že unbeaten Arsenalu a titul Leicesteru si pamatuje zhruba stejně lidí, ten unbeaten možná i víc. I když to je možná jen moje přesvědčení.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Salfovic

Široká špička Tehdy to bylo jen o Arsenalu a ManU.

Reagovat
TheTopFootbaler

Myslím teď, myslím jak fascinující by byl unbeaten teď.

Reagovat
Front hell

A letos je to live a city

Reagovat
ajouki

Zkus si to přeformulovat než jen použít slovo unbeaten. Znamená to, že za celou sezonu tě 19 různých týmů nedokázalo porazit. Každý z těch týmů na to měl dva pokusy. Jeden venku a druhý s výhodou domácího prostředí.

Reagovat
r.mrazik

pockej...vysvetlim to....magickeho na tom je to,ze celou sezonu neprohrajes... chapes...ani jednou

Reagovat
afc

Byť fanúšikom LFC, tak sa iba zasmejem nad včerajšou prehrou a užívam si túto neskutočnú sezóna, ktorá sa možno nebude opakovať aj 100 rokov.

Reagovat
mickey mouse

Reagovat
cristiano.K.

souhlas. Co se týče ligy, je nám ta prohra u prdele. Horší je,že poslední zápasy nehrajeme dobře, vypadáme bez energie. Proti WHU neudělat Fabianski brutální chybu, tak jsme nejspíš nevyhráli. V Madridě jsme nevystřelili na bránu. Takže nás děsí aktuální forma a hráči hrajou bez energii a to je to co nás částečně děsí, včerejší prohra je nám jedno, včera jsme neměli štěstí, který jsme si x krát během sezony vybrali jinde. Ono se totiž klidně může stát,že vypadneme v LM a s Chelsea a ta mistrovská sezona bude mít nepřijemnou pachut, proto to řešíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Osobně si myslím že titul nic nepokazí. Nejde vyhrávat všechno "jen tak" titul po 30 letech a možná budoucnost posbírat trofeje není zlá.

Každý na to má svůj názor. Já se na to dívám tak , zda minimální rotace, stejná taktika bude dostačující? Přeci jenom všichni ví co od LFC čekat a nebude náhoda že letos to není už tak přesvědčivé fotbalově jako minulý rok.

Věřím ale Kloppovi a jeho týmu že potřebnou změnu v létě udělá.

Dost zajímavá by byla taktika 3-5-2 kde by halfy na stranách hrál Andy a Trent

Reagovat
Kowe

Reagovat
TheTopFootbaler

Myslím, že přes Chelsea přece jen přejdete, ti jsou v tuhle chvíli úplně rozložení a vy jste přece jen jinde, ale nemyslím, že LM urvete.

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak on zápas s Chelsea asi nebude mít ani nějakou výpovědní hodnotu směrem k Atléticu, bude hrát béčko předpokládám.

Na Atlety máme, teď je na týmu aby se do té doby sebral, v tomhle stavu to ale nepůjde, jak píšeš.

Reagovat
TheTopFootbaler

Vaše béčko Chelsea hravě utočí, budou chtít šanci a na Chelsea momentálně stačíme i my, což je co říct.

Kvalitativně na Atlety máte určitě, ale vypadáte poslední dobou nějak líní, ať už únavou, nebo psychicky, tak uvidíme, jestli to bude stačit.

Reagovat
Kixi Syhimour

Souhlasím s tou leností , podle mě to je psychicky a rozhodně ne fyzicky, ale tak i tak se to dost podepsalo. Taky jsem zvědav, snad je Klopp a fanoušci dokopou k výkonu a postupu.

Reagovat
TheTopFootbaler

Je fakt že LM je přece jen něco jiného než už rozhodnutá PL, takže se třeba vybičujete, ukáže jen čas.

Reagovat
Kixi Syhimour

za to vybičování, to bude třeba. Hlavní je se nesložit aby z toho nebyl ještě trapas v lize.

Reagovat
TheTopFootbaler

Jestli ligu pustíte, tak to už nesmaže už ani miliarda vyhraných titulů.

Reagovat
Kixi Syhimour

Toho jsou si vědomi úplně všichni

Reagovat
t0mmy33MCFC

nerealny

Reagovat
celeb

urcite aho. Dobre to popisal aj vyssie herbage.

Co by ich vsak malo zaujimat je dlhodoby pokles vykonnosti. Ta hra uz dlhsiu dobu nie je optimalna a strasne vela zapasov urvali v poslednych minutach silou vole (co je zas na 2. stranu super vlastnost). Ale ono sa asi neda ist donekonecna na 110% a urcity zostup vzdy raz prist musi. Otazne je, ci im tych 10 dni bude stacit na to, aby atletom natrhli prdel, alebo sa len bezmocne snazili odomknut jednu z najkvalitnejsich defenziv v sucasnosti.

Reagovat
Kowe

Reagovat
Talker

Podle mého to mrzí o trošku víc, než standartní prohra - přece jen, Liverpool je ve fazoně, kdy pomýšleli na různé rekordy (a stále můžou na některé).

Každopádně klíčový je podle mého titul (+ další trofeje případně) a až potom rekordy a tam je nejzajímavější z mého pohledu hranice 100 bodů.

Reagovat
kylo ren

Konečně kloppuv wehrmacht prohral

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
xjert02

taky mi Liverpool spise pripomina armadu nez fotbalovou skolu, ale tak kazdy asi vi, jak to Prusaci vzdycky meli

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda. Zrovna Watford jsem jako prvního přemožitele nečekal.

Reagovat
LAM
Reagovat
Csaplárova past

Na té prohře mě sere jedna zásadní věc - stále bude jen Arsenal, který udělal sezónu bez prohry

Reagovat
t0mmy33MCFC

ale vzdyt jim to doprej.. je to to jediny cim se muzou jeste chlacholit ... to si predstav ze by to dal Liverpool, to by jsme to meli predhazovany porad a vsude

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední 3-4 zapasy spatny. Malo strel na branu, alibisticke posouvání balonu ze strany na stranu,

Statický Salah, kterej je dobrej jenom do otevřeny obran.. firminho lítá vsude jenom ne ve vapne.

Mane taky nepřesvědčil. Chce to změny, někteří hraci jsou mimo. Mozna zmenit rozestavení nebo posunout Firminha do zalohy a na hrot dat Divocka. Jestli ale budeme hrat porad takhle tak tech špatných zapasu uvidime jeste hodne.

Reagovat
cubazi

naprosto suhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Němci vždycky vydrží šlapat na maximum tak dva, tři roky...pak to jde do háje.

Reagovat
nani92

Kloppovi to silno jebe

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele