Podle Krejčího budou s Nizozemskem rozhodovat standardky
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Fiasko v Praze, píší o prohře nizozemského týmu tamní média
10.09.2014, 09:40
Vrba řadí výhru nad Nizozemskem k úspěchům v Lize mistrů
10.09.2014, 08:36
Češi vyzráli na Nizozemce a vstoupili do kvalifikace vítězně
09.09.2014, 22:42
Hiddink: Český tým proti USA ukázal, že umí hrát fotbal
08.09.2014, 21:54
Rosický před Nizozemskem: Do každého zápasu jdu vyhrát
08.09.2014, 20:54
Vrba pozmění proti Nizozemcům sestavu ze zápasu s USA
08.09.2014, 18:50
Češi chtějí na úvod kvalifikace ME zaskočit Nizozemce
08.09.2014, 12:20
Vydra věří, že Češi proti Nizozemsku zlomí střelecké trápení
07.09.2014, 20:34
Nizozemci se připravují na kvalifikační zápas s ČR v Seefeldu
07.09.2014, 16:56
Češi se chystají na Nizozemce, do tréninku se zapojil i Brückner
07.09.2014, 14:46
Procházka: Van Persieho nesmíme nechat ani rozběhnout
06.09.2014, 15:54
Vrbu mrzelo brzké vyloučení Nizozemců v přípravě
06.09.2014, 10:57
Pešice: Nizozemci mají daleko k formě z MS, kluci se nemusejí bát
05.09.2014, 20:50
Uzdravený Lafata: Nepovažuji se za žádného zachránce
05.09.2014, 19:48
Komentáře (179)
Přidat komentářno...nebudou
to je vul
Budou rozhodovat goly
jsem netušil ze je takový vtipalek
Vzhledem k nominaci a formě:
Čech - Kadeřábek, Mazuch, Suchý, Limberský - Darida, Vácha/Procházka - Pilař, Rosický, Krečí - Lafata
těžko vymění dva stopery oproti přípravě s USA, ale jinak asi ok
Jenže tito dva jsou prostě lepší
tvůj názor ti neberu, ale ani jeden nehrál ani minutu proti USA, tak teď je tam dá spolu do středu obrany na nejdůležitější zápas
V repre snad nikdy v dobře nezahráli (Mazuch pravda neměl moc možností).
Třeba proti Bulharsku ke konci kvaldy na MS zahrál dobře, dal bych základ Mazuch, Kadlec.
Kde máš Kadlece, vždyt to byl proti USA jeden z mála nejlepších od nás
Tak fajn, co dvojka Mazuch - Kadlec?
Kadlec na kraj , tam hrál dobře proti USA takhle jsem ho neviděl hrát za repre ani nepamatuju
Kadlece na kraj, kde hraje náš momentálně nej hráč v poli jo?
Beru zpět on hrál stopera já myslel že hraj tam pořád běhal u lajny..pokud myslíš Limberského tak máš pravdu
Nejlepší varianta
Hlavně né Procházku Zkusil bych Hořavu. Ten se proti kvalitním soupeřům umí vytáhnout.
nj, hráči z lavičky Plzně jsou pro reprezentaci ideální.
Asi tak jako z lavičky Sparty nebo Hamburku
Samozřejmě souhlasím. Ale z lavičky Sparty tam proboha snad nikdo není, ne?
Vácha je co? Jasně, ten sedel hlavně kvůli červené. Ale i tak je nejhorší volba.
a kdo je defenzivnější, než on
Ne hlavně, JENOM kvůli červené. Kdo by ho jako měl posadit na lavici?
no urcite. v zivote jsme nedali gol ze standartky a nahodou jich dame ted tri ne
Tím nemyslíš období Kollera co ?
ale to už je dlouho za nama
Ne, Nizozemci dají.
však tak to myslel. nizozemci rozhodnou právě ze standartek
Láďo to by jste se k nějakým těm standardkám museli dostat.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace/213604/trapas-slovaku-fotbalistum-malty-pustili-misto-hymny-linkin-park.html to je lepší jak když Litevcům pustili Lotyšskou nebo jak to bylo..
Oni jsou na to na mezinárodním poli zvyklí, Lotyši a Litevci, to je něco jak SLovinská a Slovenská vlajka.
http://www.flightsim.cz/img_forumn/r45253_1.jpg z doby summitu Bush - Putin
Tyhle jsou taky pěkný:
http://slamakovise.wz.cz/sphp/images/061121-bigfrance-oprava.jpg
http://slamakovise.wz.cz/sphp/images/061121-iraq.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_QdjiPIKnM3I/TGrt00uxAPI/AAAAAAAAAFA/MgFvNziHRfI/s320/war-on-errors.jpg
Iraq
...Česká republika a piřilehlé asijské země
Nj, to bylo v době, kdy Německo kritizovalo angažmá "koalice ochotných" v Iráku.
kéž by vám tady všem posměváčkům zavřeli hubu...Nejlépe fakt tou výhrou
Klidně uhaluzená.
Jestli budou rozhodovat standartky špíše než běžná hra, tak to znamená, že jste spíš větší lemplové a měkkejši než dřeváci, jak o vás Rosa říká.
* jo aha, on myslí směrem od nás dopředu... no to asi jo, ale nevidím tam nikoho, kdo by to uměl zakončit hlavou a oni jsou ve vzduchu hodně dobrý.
Lafata neumí zakončit hlavou?
Na Lafatu se musí umět zapomenout, aby se do toho zakončení dostal. Šikovnej on v tomhle je, ale to tam ještě musí dostat solidní balon a protihráči mu musí odtáhnout ty lepší hlavičkáře. Přeci jenom silově ty stopery nepřetlačí.
No, nikdy se tam s nikym silově prát nemusel, umí se tak krásně v tom náběhu bekovi ztratit, že pak stačí centr o kus dál a bek je v trapu. Krejčí mu tam nějakej centr hodit muže, když bude hrát Dočkal, tak si třeba taky vzpomene na loňskou sezonu - v posledních zápasech už to taková bída, jako na uplnym začátku sezony, nebyla.
přímo, jestli to teda chtějí hrát na standardky, měl by to tam čepovat kdo jiný než Dočkal, jak píšeš, není to to, co v minulé sezóně, ale začíná se zvedat
a kdo jiný z našich umí dostat míč z bodu A do B, navíc souhra s Kadeřábkem - já bych toho využil
Nevíte jestli je po ČK v přáteláku stop na kvalifikaci? (Martins Indi - NED)
No u něj by to pro nás byla možná i špatná zpráva.
tak už píšou, že stopku mít nebude..ale uvidíme no, jestli to pro nás bude lepší, nebo horší
Já bych to neviděl tak špatně, paradoxně nám věřím víc jak proti USA. Včera se mi Holandani vůbec nelíbili a není to tak, že bychom měli na každém postu o dost horšího hráče.
Při zápase s Amíkama jsem si říkal, kdo z legionářů hraje v zahraničí pravidelně ve svým klubu, prostě kterej českej hráč je v zahraničí v základu? Snad nikdo už teď. Hlava mě nebere, jak může postavit Jiráčka, kterej je vydřenej hráč, kterej musí být v laufu a pravidelně hrát, jinak se to od něj odráží jak od betonu. Druhá věc, co mi přišla naprosto neuvěřitelná, jak může mít v kádru na zápas z 20 lidí jednoho útočníka? Byl tam Vydra a na lavce Šural, což určitě není klasickej útočník. A zápas dohrává v útoku Kolář? Diletantismus jak prase. Vrbovi jsem věřil, ale je to vážně hrůza... zatím.
Darida hraje se dívám, ale podle jeho výkonu ve středu... Jak kdyby byl rok zraněnej.
s těma útočníkama to taky nechápu
Největší prdel stejně bude až vyklepnem Holandany 2:0
Tak leda v hokeji.
To by bylo tak 20:0
Obávám se, že v dnešní době už ne. Dokonce i tou nulou vzadu bych si nebyl tak jist.
Blbost, oni jsou ještě pořád jinde.
Ale já jím prostě fandím, i když jsem je nikdy neviděl hrát: http://www.sportskeeda.com/general-sports/dutch-hockey-team-the-most-beautiful-team-at-the-olympics
OMG v hokeji
Tohle je původní hokej.
Není no, bandy a pozemní hokej má od sebe tak daleko jako florbal a inline...
I když ty vole, proč jsem si myslel, že se to hraje v 8? V tom případě omluva.
Důležitý je, aby si Pilař zvykl na pravou stranu a sehrál se s Kadeřábkem, oba patří k tomu nejlepšímu, co teď máme, tak ještě je potřeba to prodat. A taky by si celá ofenzivní trojka měla nastudovat Rosu na tréninku, aby ty jeho pasy nebyly jen odevzdaný balóny soupeři.
Pilaře bych nechal nalevo před Limberákem, sehranost z klubu by mohla pomoct. To samý napravo, Kadeřábek a ať dostane pořádnou šanci Dočkal...
To je hovadina přeučovat ho na druhou stranu, on hrál vždycky skvěle s Limberským, je tak i v klubu. Krejčí bude holt nastupovat jak žolík nebo při zranění, navíc Pilka oproti němu zastane spoustu práce dozadu.
Blbost je posadit teď Krejčího, když má formu jak prase. A určitě nesouhlasím s tím, že by byl Pilař dozadu lepší.
Tak lepší formu jak Pilař nemá, bohužel mají stejný post, ani jeden se mi na druhé straně nelíbí, to fakt radši zkoušet Kopice, Petrželu, Dočkala.
To bych zase řekl, že lepší formu než Pilař má. Hele, co vlastně Pilař proti USA předvedl? Jednou jsem si ho všiml při brejkový situaci, kterou řešil dobře, ale ne výborně - a jinak?
Jasně no, to je srovnatelný, když hrál Pilař přes nohu a o nějakých 20 minut míň.
Messi taky hrával "přes nohu" a problém s tím teda neměl.
super no, to mu přeju
Ta varianta s Pilařem napravo mi jinými slovy přišla zajímavá.
navíc zahrál jen poločas, kdy byli marní všichni...Pilař určitě lepší volba, Krejčího tam poslat v 60. , jak to nepůjde...
nehrál přes nohu ne?
nehrál, ale on je prostě zvyklej hrát zleva, z druhé strany, jak ukázal, je marnej.
Přes nohu??? Vždyť Pilař je pravák! Přes nohu hraje nalevo.
Tak v trápící se Spartě to se Zwolle dopředu táhl jen on a spolu s Bičíkem nejdůležitější hráč v dvojzápase. S USA možná nejlepší výkon z našich hráčů. Ukázal, že i když se týmu nedaří, i když mu něco nevyjde, tak se zvedne a maká dál na 100%. Naopak Pilař se nato často kolikrát úplně vysere a odchodí to.
Trochu přeháníš, ale co se týče přístupu těch hráčů, máš asi pravdu.
Aspoň Pilař umí vymodlit nějakou tu standardku, o kterých Krejčí mluví :)
hezký
Si děláš prdel? Mluvíš o Krejčím?
nezlob se, ale co píšeš o Pilařovi je naprostý nesmysl. Jsem tam byl osobně a sledujoval i poslední zápasy viktorky. On tam vybjoval za 20 minut 5 míčů. Jeho problém je, že ho trenér blbě zakomponoval do zálohy. kdo to odchodil asi tak 30 minut druhé půle byl ROsa.
Krejčí se spíš jen znovu do formy dostává.
Formu jako prase si teda představuju jinak...
neprohra Česka....
když neporazijou ani utrapeny amatery z usa tak jak se chcou prosazovat proti holandsku
Řikáš, že Manchester United teďka dvě sezony po sobě spadnou do nižší soutěže a pak budou mít co dělat, aby se udrželi ve třetí lize?
Budou rozhodovat naše chyby.....
Víc sejčků, prosim, je jich tady málo!
3:2 vyhrajeme reminiscence..
Když už reminiscence na domácí kvaldu, co takhle 3:1?
Lafata rozhodne v prodloužení střelou z hranice velkého vápna, zdálo se mi to, jen to bylo 4:3
Já bych taky vsadil na sehranost, tzn. vlevo Limba - Pilař a vpravo Kadeřábek - Dočkal. Střední záložníci Darida, Vácha - Rosický
Jen moc nechápu, proč Vrba nevzal Necida... Když třeba budem prohrávat a bude málo času, už vidím, jak to mlátíme na Vydru s Lafatou...
Jinak by se mi líbilo, až budou všichni zdraví:
Čech- Kadeřábek, Sivok, Suchý, Limba - Darida, Hořava - Krejčí, Rosa, Pilař - Necid
+ Vaclík, Hrubeš, Gebre, Mazuch, Kalas, Hloušek, Pospíšil, Vácha, Hušbauer, Kopic, Vydra, Chramosta
Na Lafatu se to poslední dobou "mlátit" dá, ne? Třeba zas předvede toho Zlatana, kterýho v sobě schovává.
Čelůstka, Brabec, Dočkal, Kadlec V., Kozák..
Jinak se na něj teď i dá, ale proti silnejm týmům nic moc..
Kdo v tý záloze bude dělat cokoli defensivního?
Levá strana fungovala v pohodě, proč tady polovina lidí chce kvůli nefungující pravý straně opravovat obě dvě? Krejčí s Limbou zahráli spolu uplně v pohodě, ve spolupráci neni problém.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10660947_849678371711311_658359220_n.jpg?oh=6ccd2e19f17c942438e0101e1e44e7c8&oe=540C336D&__gda__=1410073330_9244dea5aa272a62a00e867ae09918bf
To byly časy...
Ta Poborskýho vychcávka, to je nepřekonaná dokonalost
Jako že si maj nechat dát za deset minut dva góly a pak to zkoušet otočit?
Tak věřím tomu, že ty dva góly by dostat dokázali i za 5 minut, horší by to bylo s tím otáčením
nejlepší zápas, který jsem kdy viděl.. nikdy nezapomenu na tu euforii..
Přesně...
No a nebo povolat Paťu Holomka dodatečně, skočim se ho zejtra na hřiště zeptat, jestli mu nechybí třeba jeden reprezentační kus do tý sbírky ze všech soutěží.. přece jenom má sto kilo, do vápna ideální
Takový alibismus
Kdybych nároďák koučoval já, bylo by to o něčem jiným
napadla mě ještě taková sestava:
kadeř - proch/? - kadlec - limba;
vácha
matějovský
Pilař
Dočkal Rosický Krejčí
A hrát to bez klasického útočníka.
no, vycházím z toho herního projevu Rosy a Pilaře. V Arsenalu také hrál víc do vápna.
a toho Pilaře bych jen přemístil trochu víc nalevo, navíc Rosa střílí levou, takže on raději napravo.
On totiž Pilař se jako osvědčuje coby takový polodefenzivní záložník -vybojovává míče, bude dobrý spíše víc odzadu, naopak Rosu bych nenutil se tolik vracet.
Dyk po viróze ten Lafy nebude připraven a Vydra bude asi na nic.
ale třeba se pletu, Holanďani to otevřou a tím vznikne obrovský prostor pro Lafyho či Vydru, nevím.
Respektive místo Dočkala tam dát toho Pudila nebo Petrželu na začátek.
Takže vzadu napravo Vácha, vlevo před ním Matějovský, potom v pravém středu Pilař, podhrot Rosický, vlevo Krejčí, vpravo Pudil/Petržela.
mě baví ty názory, že máme hrát na dva útočníky, navíc ani dva kvalitní útočníky ani nemáme. Vydra není vůbec zvyklý hrát do plných, leda Lafy, ale ani ten ne - viz jak vyhořel s Malmo.
tvl pořiď si FB
tu řešíme v těch článcích, sestavy a úkoly relevantních hráčů, protože tady nikdo nechápem, co ten Vrba jako sleduje. Navíc řešíme dva až tři problémy: levého stopera, útočníka a pokrytí středu hřiště v defenzivní činnosti, tak k tomu něco napiš, jinak to nemá smysl se bavit.
teda pravého stopera - opravuju.
Když se na to dívám, chybí tam jakoby klasický střelec, ale počítám s tím, že do vápna půjdou střídavě Krejčí, Rosa a Petržela, z dálky vystřelí Rosa, Dočkal i Vácha, takže ta síla tam je.
Kolik vás na tom jednom účtu je?
Co furt máš s tim Procházkou?
Tak především bude rozhodovat fotbalovost.. A ta se po "výkonu" proti Amíkům musí zvednout asi o 200% na všech postech..
Zaskočil bych je, nasadil 4-4-2 s Lafatou a Vydrou vepředu.. Protože na současné 4-1-4-1 co hráváme by jsme potřebovali přehrát kohokoliv v záloze, což se nám nepovedlo ani proti Američanům, natož Holanďanům..
nechápu tvoji logiku - pokud nepřehráváš zálohu, tak musíš vylézt s 5-6 záložníky, ne?
já bych řekl a viděl jsem to osobně, že jsme právě zálohu amíků totálně přehrávali, ale totálně vůbec jsme nepřehrávali jejich obranu, podívej se na ten zápas znova. Další slabina byla naše defenziva + def. záložníci oba d.f. - hl. Jiráček, ale i Darida - matnej. Takže asi každý vidíme zápas jinýma očima.
teda upřesním, nepřehrávali, ale vůbec nic jsme jí nedovolili.
totálně jsme ji přehrávali asi tak posledních 20min zápasu.. Obrana až na Procházku byla v pohodě, absence DM - bez debat.
Já tím narážel na to, že s jedním utopeným útočníkem to nemá vůbec smysl, pokud není doplněný zálohou. A jestli nám střed zahraje jako ve středu, tak tam těch záložníků můžeme mít i 8 a bude to k ničemu, protože dál než 5m před 16ku se nedostaneme a když už dáme centr, tak tam bude kdo, 170cm Vydra??
co je absence DM?
defenzivní záložník - Dříve Němec, Látal, pak Hubschmann, ted nejspíš Vácha..
já nejsem expert, ale fotbal sleduju, hlavně naše hráče. podle mě to je prostě chyba trenéra. o chybě Čecha a Daridy bych nemluvil, není tak podstatná - spíše vypovídá o tom, že Darida plus Pilař a Kolář hrají to, na co nejsou zvyklí v klubech. To je nanic.
No defenziva byla průser - protože amíci moc netlačili, spíše vyčkávali, ale jak se rozběhli a měli míč, tak Jiráček nestíhal a Procházka začal používat ty svoje chvaty.
navíc při gólu si nejsem jistý, zda nebylo přecejen dost vteřin to pokrýt stopery, též to byla smůla.
ani náhodou.. letěli 3 na 2 naše během pár vteřin..
https://www.youtube.com/watch?v=bxR4iRT6pD0
Víš co je dycky zajímavý, ty mytologie lidí. Možná tě to překvapí, ale víš kdo také hlavně může za gól? Liberský. Podívej se, on se na celou akci totálně vykašlal, přestože mohl do ní zasáhnout. To že Procházka jde po střelci je ok, Kadlec trošku pomaleji vystartoval, Kadeřábek byl někde vprdeli, přestože byli vepředu tři hráči. Limba to vypustil a díky tomu též padl ten gól.
rozfázuj si celou akci stopkou a uvidíš to jasně.
Tys nehrál fotbal na velkém hřišti asi co? Limberský s Kadeřábkem logicky otevírají hřiště při rozehrávce tím, že jej roztahují a jsou na kraji.. A za vteřiny po ztrátě balonu u Daridy se opravdu neotočíš a nedoběhneš utíkajícího protihráče ani kdybys byl Usain Bolt..
Během 4 vteřin od ztráty ten borec střílel.. Si to zkus třeba s klukama na plácku, když proběhne kolem tebe v plné rychlosti, hned se za ním otoč a zkus ho na 10m doběhnout..
Ne, omlouvám se, to nebyl Limba, ale Jiráček, takže potvrzeno pane Vrbo - Jiráček byl omyl dne.
rozfázuj si to a uvidíš, Jiráček nesmyslně zacouvá a pak na to čumí, ač byl čelem k naší bráně a mohl vystartovat, tak to vypustil.
celou situaci měl jak na podnose a zachoval se naprosto absurdně. to už je problém v psychice.
ted sem se ti to snažil vysvětlit.. S tímto se nedalo počítat, ten amík byl už v rychlosti, měl pár metrů náskok a:
1. bys ho nedoběhl
2. i kdyby nějakou náhodou to Jiráček či kdokoliv tušil a hned vyrazil za ním a doběhl ho, tak půjdeš na něj zezadu a on už bude v 16ce
Prostě 80% chyba Čecha, 20% špatné zpracování Daridy..
jojo, souhlas. ale stejně si myslím, že Kadlec i Jiráček mohli o zlomek vteřiny zareagovat dřív. Jiráček to nestih a pak už to nemělo smysl.
Ne, Jiráček na to měl dost času a byl k tomu blíž a lépe postavený, Darida byl samozřejmě mimo hru.
ne, on prostě čekal, že mu Darida sklepne a na to další vůbec už nereagoval - nečekal takovou chybu. jenže o tom to je.
jejich zálohu jsme ke konci nepřehrávali, ale spíše oni se víc zatáhli a šetřili silami, to ten optický klam, ale my jen centrovali a ty šance byly trmyvrmy nikoli pořádné předfinální nahrávky. spíše hra na náhodu.
co to je utopený útočník?
on nebyl utopený - tj. obsazený, on měl dost volnost, ale záloha nebyla schopna si předat míč konstruktivně a dát mu ho, hráli jsme jen na jednu dvě přihrávky a to je málo.
pokud už míč vydra dostal, tak ho obránci zkušeně vykryli, on se nijak neuvolnil ani k nahrávce či střele, nevím, zda to byla jeho chyba, ale on do plných vůbec není ten Vyddra, ale to se ví přece už dávno , to Vrba objevil Ameriku To bylo zjevné už za Bílka Proč třeba nezkusil Bednáře nebo toho Doška nebo Mageru, prostě mě mějte za blba, ale tak to je.
Fotbalovost je na straně Hol. - technika, dovednosti, proto my to musíme vyrovnat organizací, pokrytím hřiště a nasazením. to nám tedy chybělo to nasazení.
7 příspěvků PP na 21 eduardo2. To je válec!....
Když v kvalifikaci do konce kalendářního roku získáme 7 bodů, tak si myslím, že bude na čem stavět. Ideál by byl 9, což určitě není nereálné, ale realisticky máme na +- 7 a to by byl dobrý základ se porvat o druhé místo. Můžu být naivní jak chci, prostě jim proti Nizozemsku věřím aspoň v tu remízu.
já věřím síle hráčů, ale Vrba to prostě mrví, ač si to většina nemyslí. Podobně do domrvil i Lavička, s tím Malmo proti názoru většiny. prostě tak to je a mohu to dokázat. Takže na body zapomeň. Trenér neumí vést hráče a ti pak jsou nervózní z toho, co se po nich chce. a jsou z toho dost frustrovaní. navím, Vrbovi to stouplo do hlavy.
Vrba vymýšlí kraviny a vnucuje je hráčům, vnucuje jim hlavně herní koncepci, na kterou nemá hráče, my prostě nemáme tak technické hráče, aby to záloha všechno ukopala po zemi. To je vše. Chyba je Vrba.
Myslim ze toho bude rozhodovat mnohem vic nez jen standartky pane Krejci.
jo, a kdo tam bude jako hlavičkovat v tom vápně?
snad Kolář..., ale to musí hrát v základu, že? a standardky nesmi kopat Darida, ale rosa.
hlavičkovat bude Lafata a zahrávat Bořek Dočkal
Ten facepalm patří tobě, ty troubo. Nadpis je zavádějící, přečti si článek, když chceš diskutovat o jeho obsahu.
Budou no. Češi budou nakopávat jak troubové a Nizozemci kontrolovat hru.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele