Podle komise rozhodčích sudí v zápasech v Ostravě a na Slavii nikoho nepoškodili
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Bohemians v ligovém zápase v Liberci dvakrát poškodili rozhodčí
08.11.2021, 19:41
Výkony rostou, ale chování s Plzní nebylo ideální, řekl kouč o Krmenčíkovi
03.11.2021, 17:03
Slávistický asistent Řehák odmítl, že by rasisticky urazil plzeňského Mosqueru
02.11.2021, 20:27
Mosquera nařkl asistenta Slavie Řeháka z rasismu, Plzeňští se za hráče postavili
01.11.2021, 11:44
Baník odehrál velice dobré utkání, uznal sparťanský trenér Vrba
01.11.2021, 10:03
Krmenčík: Gól jsem potřeboval, nemůžu za to, že byl zrovna proti Plzni
31.10.2021, 23:59
Podle plzeňského trenéra Bílka měl dostat druhou žlutou kartu i slávista Ekpai
31.10.2021, 22:34
Slavia zvládla válku proti Plzni, hosté viděli tři červené karty
31.10.2021, 20:37
Sparta neudržela vedení a po penaltové show remizovala s Baníkem
31.10.2021, 17:42
Komentáře (110)
Přidat komentářJá myslím, že v Ostravě poškodil rozhodčí oba Zápas rasistů s řezníky jsem neviděl, takže věřím komisi
U Sparty myslíš ten ofsajd u golu Hancka nebo snad tu penaltu? Jestli to 2. tak seš mimo stejně jako Podaný, Dočkal hodí skluz pod nohy Baníkovce ještě navíc bez míče a podrazí ho a pro Podanýho to není penalta
Nepoškodili? A co neuznaný volej Hancka do vinklu? Na videu ve studiu 02 bylo zřejmé, že se na beku někdo z Baníkovců zapomněl. Tuším to byl Juroška...
Mně to jako těsnej ofsajd přišlo, ale kalibrovanou ofsajd lajnu nemám.
Tam to chce už vyloženě tu s tou kolmicí od ramena dolů. Nicméně pokud ji nemají ani rozhodčí, spíš by to měli pouštět.
Proč vlastně nemame tu kallibrovou lajnu? To budeme jedni z mála v Evropě ne ?
Netuším, ale i tam je to takový hodně zvláštní občas v PL, když měří podle pixelů, co ještě rameno je.
Ale určitě by to v tomhle případě napovědělo víc.
Stojí to miliony dnes řikali v podcastu
V Evropě možná, ale když vždycky vidím tu frašku s ofsajd lajnou v jižní Americe, tak jsem rád, že je to u nás na posouzení rozhodčích.
No když si srovnám tu kvalitu a počet záběrů které máme tady a které mají v lepších ligách, tak nevím, jestli by nám vůbec čára pomohla.
Kalibrovaná lajna podle Příhody: 65 milionů korun....
Sám sleduješ PL a musíš vědět, že by kontroverze neubylo. Liverpoolští na to loni dost nadávali a říkali si, že rozhodčí si to stejně od toho obránce kreslí, jak se jim zachce (někdy od rukávu, někdy od předloktí a někdy ještě jinak).
Za mě pokud by tam došlo ke zranění, šlo by to na vrub Fraňka, kterej zápas neukočíroval.
Chápu, že komise je nechce každý kolo jebat a postaví se za ně, ale pokud nebyl faul na Mosqueru ani žlutej, nemůže bejt Pernicův skluz červenej. Tam rozhodčí místo uklidnění Plzně udělal naprostej opak a červená Mosquery už z toho jen vyústila.
Tohle bylo vítězství na hřišti i v hledišti, já se jim nedivím, poslouchat celej zápas tohle a hrát v deseti od 10. minuty taky bych je bral přes kotníky na konci zápasu a to že se nepíská vysoká noha na Mosqueru , plus ty dementi na lavičce Slavie včetně těch dorostenců co tam nenávistně pořvávali a přidávali se k tribunám na lavičce, to je prostě vrchol hoši, nechápu že se tohle netrestá, ať jsme se Spartou měli Limberského penaltu, nebo "ty jsi hovado" tak se fanoušci, kluby, k sobě jinak chovali v rámci nějakých mezí rivality i mezi lavičkami, ale tohle je fakt k zblití co si celej ten klub dovolí, za dob Řepky, Abrahama atd. by tihle slávistický spratci ani nehnuli brvou..
Takže takový Kamara style, lidi mi něco řekli, tak je zkusím zmrzačit
Měli by jste už radši držet pysk, my jako fanoušci úspěchu v době kdy vás na tom stadionu bylo 3000 si tohle k vám nedovolili a o Kamarovi by jste už po včerejšku taky měli mlčet, teď už málokdo pochybuje Mě docela udivuje, že tak dobře hrající klub má tohle zapotřebí.
Mně jen přijde mimo omlouvat prasárny tím, že na tebe řve nějaký bezmozek z tribuny nebo si lidi na lavičkách něco řeknou.
Já nic neomlouvám, trest je oprávněný (červený karty), jen říkám že se nedivím že po takovým zápase tam někdo někoho spraží, spíš poukazuji na to jak se v mnoha ohledech váš klub chová a ještě vám to přijde úplně normální.
a to chování bylo jaké? Pro mě jsou tedy vždy největším problémem likvidační zákroky a prasárny, které tentokrát předváděli jen plzeňští hráči. A že se to lidem na slávistické lavičce nelíbí? Ty bys jako dokázal v klidu čumět, jak se banda bezmozků snaží zmrzačit tvoje kamarády jo?
K fanouškům se nebudu vyjadřovat, tam se mi taky lecjaké věci nelíbí, to že po tobě někdo není kelímek nebo na tebe řve ale není sebemenší omluva pro to, aby ses jiného člověka snažil poslat do nemocnice.
Takhle se brečí pořád v té Plzni?
Další plzeňská plačka
Za to na plzeňské lavičce seděli hoši z nedělní školy... Radši se běž projít na chvilku ven.
Mosquera si o to koledoval celej polocas, tam o nejakem vyusteni vubec nemuze byt rec. Mohl jit klidne ven uz po tom ohnani se po Masopustovi.
Tak Maso na nej mel asi 3 fauly zezadu v pomerne rychlem sledu a nedostal ani varovani. A pak jej vylouci za faul, co je na ZK tak leda ve stavajicim detskem fotbale, ktery uz s kontaktnim sportem nema nic spolecneho.
Najdi mi prosim te ty tri fauly Masopusta na Mosqueru Nebo co mi treba reknes k Mosquerovemu dojeti kolikama Ousoua v 1. polocase, to bylo podle tebe na kartu?
Který faul na Mosqueru měl být žlutej a nebyl?
Za mě toto, pokud chceš pak Pernicovi dávat červenou:
https://gifyu.com/image/efdu
Nevím, chce hrát míč, žádná nepřiměřená intenzita. Ale ok, klidně žlutou dát asi mohl, nevím...
Nicméně tohle nemá s Pernicou nic společného, protože ten do toho šel vyloženě s úmyslem zranit hráče, když byl balon úplně jinde, a pak ještě bez náznaku lítosti se otočil a šel nasraně pryč. Taxativní červená nehledě na posouzení tohoto Ševčíkova zákroku. Tohle jsem u Pernici snad nikdy neviděl. Nevím, co jim ten Bílek nahučel do hlavy, ale vaši včetně doktorů se chovali jak nesoudná hovada. Vaše ostuda a divím se, že to plzeňákům nevadí
Tentokrát komise rozhodčí jednoduše podržela a zakryla jejich chyby, protože to zase hrozně dos*ali. V Ostravě směšný penalty a v Edenu se ukázalo, jak rozhodčí, když jednoduše není dostatečně silná osobnost, tak jak dokáže dok*rvit zápas a nechat ho zvrhnout v řežbu.
Už vidím jak někomu jinému kromě pražáků a Plzni jsou schopni písknout takové dvě penalty venku za jeden poločas , jako Spartě , to je neskutečné , ten rádoby faul na Hancka ( kdy si ten čobol schválně opřel nohu o Pokorného a tudíž to byl jejich jediný kontakt , je naprosto komické ) tam byla největší chyba , že Pokorný hraje jak žena a nechal se obehrát jak malé děcko , to klidně mohli písknout i ten zákrok na toho Buchtu , to bylo úplně stejné
A hlavně jak jsem viděl tu energii pana zkurvysyna Berky , jak písknul imaginární faul Baníkovců při třetím rohu v řadě na konci poločasu , abychom nebyli v tlaku a hned po výkopu Nity písknul konec poločasu snad v čase 44:59 , žebrák jeden zkurvený , jak já Vás všechny nenávidím , ale jinak to bylo dobré , židy jsem neviděl , na to mě nikdo nedonutí dívat , takže k tomu se nevyjadruju
co to meleš, ty hovězino.. nastavovaly se dvě minuty a ty se taky vodehrály..
on byl zas zčuchaný
Hovězina...
https://gifyu.com/image/efdu
https://gifyu.com/image/efdc
Proč ho smazali?
Toho Ekpaie sem dobře neviděl, ale z toho gifu je jasný, že to nebylo do hlavy.
Nemuselo ani být, ale podle gifu je vidět, že ho do hlavy trefil.
Vzdyt se spickou kopacky dotknul ucha, za tohle chteli plzenaci cervenou ?
Druhá žlutá
Neříkám, jestli je to druhá žlutá, jen komentuju kontakt kopačky s hlavou.
Do ramene.
Pata rameno, co špička kopačky? A celkem zřetelně...
Za tohle se prostě žlutý nedávaj, to by ho musel tim nártem vyloženě plácnout, šlo o lehkej kontakt.
Kdyby to bylo opačně, a byl tam místo simulanta Mosquery třeba simulant Kuchta, tak taky žlutou nechci.
Souhlasim. Tohle je pro me proste hra vysokou nohou. Pokud te kopackou nenapere do hlavy, tak se za takovy kontakt karty nedavaji a snad ani nebudou.
Kopačkou nemůžeš vyšívat kolem hlavy. Ekpai měl dostat ŽK a v jeho případě by to byla redka. Tady chyboval Franěk.
Noha jasně nad pasem
To nerozporuju, ale za vysoký nohy se žlutý nedávaj. Ani za lehkej kontakt nohy s ramenem.
Bylo videt od zacatku, ze Slavisti maj za ukol provokovat Mosqueru, protoze se vi ze je labilnejsi. Trpisovsky je falesnej cur*k.
Taky mi to tak prislo trochu. Na druhou stranu - tak nemá bejt labil..
no kurva oblibene kluby Sparta a Plzen ty ses poved
Oblibene kluby Chelsea, Slavie, Monako, AC. Ty ses povedl teda. Nedelas pro OVB?
A tenhle zákrok Ekpaie se tady tak řeší? Vždyť normálně odkopl balon a Mosquera mu naběhl hlavou do nohy, když už byl míč tak 10 metrů pryč.
Bílek brečel, že za tohle měl Ekpai dostat druhou žlutou a jít ven, některé nesoudné ovce to po něm opakují. That's all
Protože Mosquera se zřítil a chytil za obličej, jako by do něj opravdu dostal. Přitom z opakovanýho záběru je jasný, že mu Ekpai tou nohou škrtl o rameno.
dobrej for.
Koukam, ze uz se mazou jak rozhodci, tak pro sicher i komise. Jj, holt se ten fotbal sam neudela.
Tak představ si že by museli potrestat další dva ještě jedny z těch nejvíce zkušených ... By se tam během sezóny dostali snad rozhodci i z kraje .. na druhou stranu aspoň by se pak našlo pár novych
Fotbal je velice konkurecnim odvetvim. Tedy na strane hracu. Bohuzel uz ne tak na strane rozhodcich. Jaky pristup generuje kvalitnejsi vykony, ponecham na vlastnim vyhodnoceni
hodně těžký zápasy a dva dobrý výkony.. celkem překvapení
OT: Tragédie v rodině Ivana Schranze!
Jeho 57-letý otec Dušan se utopil po pádu z kola. V sobotu večer se jel se známou projet po cyklostezce. Poté co se rozdělili, tak už ho nikdo neviděl. Včera bylo nalezeno tělo Schranzova otce bez známek života. Policie nařídila pitvu
Tak my se tady hádáme jak diví a nakonec sudí bez chyby. Asi tomu tady všichmi nerozumíme.
SE ŠÁRKOU NA FOTBAL: SK Slavia Praha - FC Viktoria Plzeň
https://youtu.be/hQnXybPbZBs
Škoda že nezabrala ten odchod Mosquery do kabin, na to měla dobrej úhel.
tiki taka pustí tam penaltu Baníku (která nebyla) hrozně tam 10 minut ten týpek brečí jak Spartu rozhodčí zaříznul, ale penalty Sparty (taky bych nepískal ani jednu) tam už raději nepustí.
Když už, rád bych si poslechnul názor na všechny penalty... Pokud se budou pískat takový penalty za každý spadnutí balonu na ruku nebo každý ochotný pád ve vápně tak těch penalt bude každý zápas mraky.
Každopádně Hancko regulerní gol nejspíš a moc krásný... hezky to trefil.
Už jsem to tady psal, že se tam zjevně zapomněl tuším Juroška. Bylo to vidět při rozboru o přestávce. I bez kalibrované lajny. Je šílené, že stejné chyby jako sudí na placu dělají ty nemehla u VAR. Možná i horší. Mají na to více času. Více pohledů ve vyšší kvalitě. Ale když jsou u VAR Adam a Adámková
Sorry, ale furt melou, jak surovou hru nechtej a podle nich ekpaie vysoká noha nebyla na zlutou, prptoze doslo k odehrani mice?
Jako co je to za argument, jedna vec je ta, ze protihrac uz cuka, nechce si nechat rozbít hlavu, a druha ze je to proste nedovolenej zakrok a noha nema ve vysi hlavy, kdyz je tam protihrac, co delat.
Zastal bych se i Mosquery, prestoze hral jako magor, za druhou zk. Komise vyjadreni, ze by rozhodcimu nevytkli, ani kdyby kartu nedal, to je zase co?
Musim rict, ze mosquera sel masopustovi pod nohy, ale ten padal tak ochotne, ze bych se nedivil, jdyby rozhodci ani nepiskl.
Ale tohle hodnoceni, aby z toho vysli nejlip, je trapny.
Nebyla no.
Mosquera se neumí ovládat. To už předváděl v Ďolíčku, Liberci i teď v Plísni. Chybu udělal i Bílek, když ho v Edenu včas nestřídal. Nevím na co s Našeptávačem čekali.
Prostě ty vyjádření Příhody jsou čiré zoufalství od začátku. A to jsem si myslel, že s ním to dostane smysluplnost a řád. Bohužel
Vám by se nelíbilo, i kdyby se rozhodovalo formou hlasování na internetu
*Mosquera fauloval Plavšiče
aha, pardon
zastal by ses Mosqery, který za to neustálý rozčilování, simulacím měl jít už ven mnohem dřív... viz u Ekpai kdy to od něj byla jen simulace.
Já se až tak nezastávám jeho jako mi vadí interpretace toho, co se dělo na hřišti.
Plavšič (mylně jsem si myslel že masopust) padnul jak podťatej, ikdyž mohl v klidu pokračovt v běhu, tady ani nešlo o nějakou surovost, kdy by musel uhýbat, aby chránil svoje zdraví.
Nedivil bych se nezapískání ani kartě za simulování.
Udělat to proti Slavii někdo a slávista byl po druhý ŽK vyloučenej, byl bych nasranej.
(to, že se jinak Mosquera choval jako idiot, s tímhle zákrokem a jeho posouzením nemá co společnýho)
chápu, že jim dochází rozhodčí, ale tyhle zdůvodnění jsou k smíchu. To už snad bylo lepší, když to vůbec nekomentovali.
Není potřeba kupovat technologii za 60 mega na kalibrovanou čáru, stačilo by koupit rozhodčímu brýle za tři litry...ofsajd u golu Hancka nebyl, což dokázali ve studiu O2 a penalta na 2:2 to už byl úplný výsměch...ostravák kopne do ležícího Dočkala a píská se faul jemu...to je ta FEvoluce, řízená z Edenu takový zářezy nebyli k vidění ani za Berbra...a Příhoda to ještě obhajuje
jasně ty vole, a penalty sparty byly křišťálově čísté
Co se ti jako nezdálo na penaltách pro Spartu? U té druhé si mohl dokonce rozhodčí vybrat ze dvou věcí.
První nebyl ani faul. A pokud se pískalo tohle, nevím proč se napískala i na Buchtu. U druhé byl faul sparťana.
Kdyby rozhodčí v zápase nepísknul ani jednu penaltu, bude v realitě blíž než s tím co předvedl.
Nebyl faul? Však ho jasně podkopl. U druhé bylo držení Krejčího, pak ruka a pak teda možná nějaká vysoká noha, ale vzhledem k tomu, že se to stalo, až potom, tak je to irelevantní. U toho Buchty souhlasím, to byla určitě větší penalta než to, co si tam vymyslel na konci.
Nebyl faul. A i tak ten souboj byl spíše před vápnem. To byla prostě úplně nesmyslná penalta.
U druhé už se to někde řešilo - v předchozích týdnech se za vysokou nohu vylučovalo. Teď se to i po zásahu VAR ignorovalo a navíc byl ještě faulující tým odměněn penaltou.
A teda pokud chceš tu první penaltu Sparty, jak obhájíš že Dočkal nepodrazil nohy u té penalty Baníku?
Normálně mu podkopl levou nohu ve vápně, je to jasně vidět ze všech záběrů.
Faulující tým odměněn penaltou? Takže to jak tam obrance visel na Krejčím tak 5 vteřin nic?
Dočkal šel do skluzu aby zblokoval míč, vůbec nešel do hráče, ten přes něj až potom přepadl v důsledku čistýho souboje s Krejčím.
Takže je podle tebe v pořádku že ta vysoká noha byla bez trestu i po zásahu VAR jo?
Tak jak jsi ten Dočkalův zákrok popsal by to právě byl faul, takže fakt nevím co je tvůj argument.
Jakej měl jako přijít trest? Pokud to vůbec byl faul, což mi teda nepřijde, tak přišel až po tom držení a po té ruce, takže to na penaltu nemohlo mít vliv.
Argument je ten, že Dočkal skluzem vůbec nešel do hráče, ten padal po souboji s Krejčím, kterej mu čistě vypíchl míč. Následně přepadl i přes Dočkala, ale rozhodně ne jeho vinou.
Vysoká noha blízko k jinému hráči je dle pravidel na červenou. Ochrana zdraví hráčů se řešila v posledních několika týdnech snad po každém kole, ale teď najednou nikomu nevadí že nebezpečná hra zase prošla bez povšimnutí? Za mě je tohle mnohem větší chyba než všechny penalty v zápase (a to bych klidně nepískal ani jednu).
A to že fauluješ omlyem neznamená že nefauluješ. Neviděl jsem nikoho kdo by říkal že to bylo od Dočkala úmyslné, ale to do toho jinak nevstupuje.
Pustil jsem si to ještě jednou a nezlob se na mě, ale noha je někde u hrudníku, hráče ani netrefil, za tohle červená by byl slušnej úlet, to byl steží faul.
Neřeším, jestli to bylo úmyslný nebo ne, ale že Almási už byl v pádu ze souboje předtím, a přes Dočkala jenom přepadl. Obdobná situace jako když si hráč píchne míč kolem obránce, pak mu naběhne do nohy a spadne.
Noha u hrudníku je vysoká noha a jedná se o faul i když soupeře netrefíš, stačí když je kdokoliv (i spoluhráč) blízko
Já moc nerozumím tomu, jakou roli v tom hraje, co přesně se Dočkal snažil blokovat, prostě mu spadl do cesty a tím ho podrazil.
Právě, že ho tím nepodrazil, Almási padal už před tím, než došlo ke kontaktu s Dočkalem.
Jeste se na to podivam, ale neprislo mi to tak uplne. Navic kolikrat hrac pada uz pred kontaktem treba s vybihajicim golmanem a nevybavuju si, ze by to nekdy vedlo k nepisknuti penalty.
nebyla v tom zápase ani jedna penalta.
Pokud se budou pískat tyhle píčoviny každý zápas, budou vždycky 3-4 pecky každý zápas...
Nedokázali vůbec nic, pokud jsi někdy viděl použití ofsajdové čáry ve vyspělých ligách, tak z takového obrázku okem nepoznáš nic a nakonec to bývá často úplně jinak, než to vypadá. Kopnutí do Dočkala Penalta na Buchtu se ti do toho samozřejmě nehodí, škoda, že jsi ještě nezmínil, jak nějaký kolega tady, Budinského 2 metry před čárou u penalty.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele