Podle Daridy by zápas v Izraeli mohl být podobný tomu na Kypru
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šilhavý: Věřím, že jak to blbě začalo, tak to dobře skončí
10.10.2020, 20:37
Češi chtějí v Izraeli navázat na výhru ze Slovenska
09.10.2020, 16:56
Cítil jsem, že to bude dobrý zápas, řekl Holeš po první trefě
08.10.2020, 09:32
Šilhavý je rád, že reprezentanti budou mít po výhře klid na přípravu
07.10.2020, 22:57
Čeští reprezentanti zvítězili v přípravě na Kypru
07.10.2020, 20:00
Komentáře (98)
Přidat komentářTak to nebude mít ani smysl sledovat
když se to kapitánovi líbilo, tak není o čem...
Tak liga má stopku
Ať je do prdele lampasák. Jakou to dává logiku, že si normální lidi můžou jít ven zakopat, ale profesionálové, kteří jsou na týdenní bázi testováni a fungují jakž takž v kontrolovaném prostředí, tak nemůžou?
Asi tak, stejně budou trénovat. Bohužel nás vede banda diletantů
Demence. Četl jsem někde spekulativní argumentaci, že to může lákat lidi do hospod, ale tak když jim nedělá problém nařídit vyplou Wi-Fi, tak můžou zakázat i zaplou telku ne? Hospody necháme otevřené, ale lidi tam nechceme.
otevřené - do osmi
To aby lidi chodili makat přes noc.
Počkej, oni fakt zakazujou wifi v hospodách, aby tam nechodili lidi?
To Prymula nikdy neslyšel o mobilních datech?
Spíš život obecně má stopku. Takže žít je od zítřka zakázáno, povoleno je jen pracovat a umřít. Zajímavá perspektiva.. fakt nechápu, že jim tohle může projít s tichým (ne)souhlasem lidí. Tohle už je hodně, ale fakt hodně přes čáru celkově
Já bych ty opatření respektoval, kdyby dělali, co mají. Jenže reálně mi hygiena zavolá s týdenním zpožděním, že mám být v karanténě, opatření podléhají politickýmu marketingu premiéra a k tomu všemu to pak Prymula svede na nás, že si za to můžeme sami a chováme se nezodpovědně. Platíme za jejich neschopnost, tak snad se lidi ozvou, protože jinak bude za 2 týdny lockdown.
Bohužel ale nerespektováním potrestáme akorát sami sebe a především naše lékaře. Vláda to zbabrala, ale jediná možnost jak jim to spočítat, je hlasovat u voleb.
S tím souhlasim, tak či tak nám stejně nezbyde nic jinýho než se podřidit.
To, že to všechno vlastně hodil na nezodpovědnost veřejnosti, je úplný chudáctví a vyloženě štvaní lidí proti sobě... Když už chce tohle prohlásit, tak má jasně uvést statistiky, který tohle tvrzení dokazujou
Je to klasické politické prohlášení, kdy se politici vyviňují ze zodpovědnosti. I když trochu jiné - nová vlády se vymlouvají na ty předchozí, on rovnou na lidi.
Oni samotní jsou neseriózní, stačí uvést to klasické "soupeření" mezi Babišem a daným ministrem zdravotnictví a tihle stejní lidé nás budou jebat?
a jak bys to potřeboval potvrzovat, čísla jsou horentní a to zejmána proto, že se nezavřeli fabriky, čili ano, vláda měla zavřít všechno, ale je i to vinou nezodpovědnosti veřejnosti
Ja nevim, většinou když někoho chceš z něčeho vinit, tak bys pro to měl mít nějaký argumenty... Tady vláda cely léto nic neřešila, Babiš furt uklidňoval, jak je vše v pohodě a teď chtěj dávat lidem za vinu, že se podle toho chovali...
jako je pro mě zarážející, že v létě to číslo bylo o tolik nižší než teď byť se rozestupy rovněž nikde nedrželi
Vždyť řekl, že prudce roste počet hospitalizovaných (o polovinu od začátku října), těch, kteří vyžadují intenzivní péči (o 3/4 od začátku října) i počet zemřelých (o 1/4 od začátku října). Zmínil také růst reprodukčního čísla.
A kde v těhle statistikách jako vidíš nějakej argument pro nezodpovědnost občanů?
Omezení jsou zavedena, přesto se statistiky zhoršují. Vidí (nebo mu bylo řečeno), že se v hospodách leje po 22:00. Vidí, že lidé v hromadné dopravě dávají dolů roušky (nebo ještě lépe ji mají pod nosem). Vidí, že nařízení se nedodržují ani ve školách. Nařízení nejsou respektována, dochází k srocování, čísla stoupají.
Ti sraci, kteri si sami jezdili za morem na dovcu... Babis do karanteny nemusi... at se vubec neopovazuji to hazet na lidi a zadat po nich cololiv
Mozna to bude znit sobecky, ale absolutne nemam chut se necemu podrizovat, kdyz vidim, ze ty narizeni tahaj z prdele...
A kdyz jsem dneska cetl, ze jakoze kdo se necha ockovat na covid, nebude pak muset nosit rousku, tak jasne.... vubec v tom zas necuchaj kseft...
A my neočkovaní dostanem žluté hvězdy, dřív to prý zafungovalo
Tak v Liberci to teď imho rozšířily hlavně volby (který tu projel stbák na plný čáře). Takže za to nemůžou lidi, ale vláda. Ty jejich politický hemzy pak nemá cenu ani komentovat.
Jinak taky je docela zajímavá situace v tom, že pokud dál udrží otevřené hranice Sasko a Polsko, můžou se zápasy FL, stejně jako mezistátní utkání, konat klidně třeba v Drážďanech nebo Vratislavi.. případně hráče rovnou odvézt někam, kde se s tím virem naučili normálně fungovat :) Vyslat tam za nima přenosovej vůz a liga může regulérně pokračovat
Jestli teď je to "hodně, ale fakt hodně přes čáru", tak to se divim, že v březnu, kdy opratření byly několikanásobně tvrdší, nevypukla rovnou občanská válka
To je trošku zavádějící srovnání.
nerozumim
Teď je úplně jiná situace než v březnu, kdy byly opatření na místě, protože jediný info o covidu jsme měli z Číny a mediálně masírovaný Itálie. Ale blížit se po 7 měsících znova k lockdownu je fakt zoufalý.
A teď nejsou na místě proč? Protože existujou i názory, a je jich myslim výrazná menšina, že to vlastně neni vůbec nebezpečný a neni důvod proti tomu cokoliv dělat?
Tak jasně, teď už opatření na místě jsou, mně jde o to, že do týhle situace bychom se nedostali, kdyby náš stát neřídila populistická jelita. Nijak tu nemoc nezlehčuju, jenom doufám, že si lidi za rok vzpomenou, že jsme byli jediná země v Evropě, která na podzim kvůli vlastní neschopnosti musela zastavit i nejvyšší fotbalovou soutěž.
Nejsem rozhodně zastánce jakkékoliv politické strany... takže už vůbec né ANO. Ale myslím si, že plus mínus je úplně jedno kdo tam je, nezvládalo by se to stejně... v něčem líp, v něčem hůř.
S tím nesouhlasím, jsme na tom nejhůř v Evropě a místo toho, abychom se inspirovali od těch, co to zvládají, tak tady převažujou osobní zájmy politiků.
Ale já netvrdím, že se to řeší dobře... já si to určitě nemyslím. Ale nechci si dělat něják moc velké iluze, že by to bylo všechno jak mávnutím proutku úplně zvládnutý s někým jiným... teď se prosazují zájmy těch co tam jsou, jindy by se prosazovaly zájmy těch jiných... ano doufám v to, že míň, než to dementní ANO co tam je... ale je to žumpa ta politika tak jako tak a nadávalo by se tak jako tak, jen třeba lehce na jiné věci. Nemáš přímé srovnání... nesrovnáš. Proto si radši nedělám iluze.
Jasný, jsou to spekulace, ale ve světovým měřítku jsme na tom v současnosti v podstatě skoro nejhůř, takže o moc hůř už to vést asi nejde. Mě hlavně na tom vytáčí to přehazování viny na občany, protože v konečným zúčtování je to jen a jen vláda, která nese odpovědnost za to, co se tu děje. Na jaře tady Babiš všude chodil, že jsme best in covid a když se situace zhoršila, tak nedojde ani na tiskovku. To mě fakt vytáčí a doufám, že náš stát od příštího roku povede někdo schopnej.
S tím se dá souhlasit. A jasný taky budu doufat, že nás povede někdo schopnej... to zase samozřejmě že jo.
Asi tak. Každýmu, kdo by zrovna byl ve vládě, by samozřejmě šlo i o hlasy do podzimních voleb, takže neoblíbený restrikce by se zaváděly těžko. I když Babiš je na populismu závislej mnohem víc, než většina ostatních stran.
Tak s tim se dá jen souhlasit Čísla se teda zvedaji všude, nejen u nás, ale nikde to neni tak rychle a důvod klidně může bejt v tom, jak se během léta zrušily roušky všude a pak se váhalo s jejich znovuzavedenim..
Protože dneska už tady máš 10 milionů epidemiologů, virologů atp, kdežto v březnu jich bylo jen pár.
Protože v březnu to tak bylo všude, tak se to bralo jako samozřejmost
Jenže v březnu u nás bylo míň případů, než ve většině Evropy. Teď jsme na tom, v přepočtu na počet obyvatel, nejhůř v Evropě...
Mrazík a jiní by ti to vysvětlily
Upřímně za mě kravina netestovat a léčit jen opravdu nemocné
Tak ještě že to nevedeš ty
Však jo
Lepší se schovat na pár let do sklepa a přežívat
Nj ale bez práce a peněz to jde těžko že?
Ne není to lepší, ale ten tvůj "nápad" je úplná blbost.
Když není lepší být ve sklepě tak je to menší blbost než to co je teď
Čím déle bude trvat než se k tomu budeme chovat jako ke klasické chřipce tím hůře
A až na zaměstnance domova seniorů kde bych je testoval i na jiné nemoci než covid bych to opravdu nechal tak
Obzvláště když drtivá většina nemá ani rýmu a nebo příznaky klasické chřipky
Proč bychom se k tomu měli chovat jako k něčemu co to není? A tvou metodou by nebyly nemocnice plné za 14 dní, ale už tak měsíc zpět.
Vsadím se že určitě ne už teď z toho má víc jak 40% ubytovnu
Je to mnohem více PR nemoc než nebezpečná nemoc
tak se vsaď no, ale asi nevyhraješ
Bohužel to nezjistime
Už teď jsou z různých nemocnic slyšet zprávy, že se plní, že když to bude postupovat stejně, tak se zaplní úplně (bez ohledu na to, že momentálně tam opravdu část těch lidí být nemusí a půjdou pryč), že rychle přibývá nakažených doktorů a sester. Tak kde bereš tu jistotu, že "určitě ne"?
Jistě samozřejmě vím jenom to že všichni jednou zemřeme
Přistupovat k tomu jak k chřipce tak většina těch lékařů a sester ani není v karanténě
Opravdu těžkých případů je 338
Ted otázka kolik jich opravdu způsobil covid samotný a to věřím že by stačily prsty na jedné ruce
Primárně by se léčily jejich hlavní nemoce a covid jako přidružená jako u chřipky
Kdyby se tak dělily pokoje jak u covidu i u chřipky tak zdravotnictví zkolabuje už dávno
Jenže covid neni jako chřipka... zkus si obejít pár nemocnic a poptej se doktorů a sester, který se s tim reálně setkávaji, jestli někdy při chřipkový epidemii měli taky plný JIPky
V 95 roce bylo 1,1 milionů nemocných a 12 000 zemřelých s chřipkou
To se ani ptát nemusím
Zemřelých bylo dle oficiálních údajů přes 5 000.
.. a nemocných bylo "jen" 1.1 miliónu. Proč ne víc? Protože část populace měla imunitu, ať už díky očkování, nebo díky tomu, že už chřipku v nedávný době měla. Na covid nemá imunitu nikdo, k tomu se (podle názorů odborníků) rychleji šíří. A i to riziko komplikací je údajně vyšší než u chřipky.
Ještě dodám že hromada sester i doktorů to právě vidí jako jiný druh chřipky a bojí se více toho co se děje okolo a z ostatnímy pacienty
Ale jipky jsou plný prave z toho, že se Covid nepodceňuje. Kdyby ho všichni brali jako chřipku, tak by tam nikdo nebyl....
Takže na jipkách lidi leží jen proto, že je to covid a ne proto, že maji takový potíže, že tam ležet potřebujou?
Ne že bych to tobě nebo komukoliv přál... ale pokud to chytneš a budeš mít tu smůlu, že chytneš těžší průběh a bude se ti blbě dýchat, tak to ber jako chřipku a místo nemocnice zůstaň doma
Má matka málem zemřela s klasickou chřipkou předloni
Takže jaký to je rozdíl?
S chřipkou umřít je ok ale s covidem hrůza?
nic takovýho jsem nenapsal...
Vím že jsi to tak nemyslel
Ale ten samý průběh má i chřipka a ještě těžší
Nepopírám že covid existuje ani to že je snazší se jim nakazit ale říct jenom chřipka a bát se covidu je úsměvné když chřipka jako taková je silnější nemoc než covid
Sám jsi sem dal statistiku chřipkový epidemie - 1.1m nakažených, 12k mrtvých, takže smrtnost byla cca 1.1%. Celosvětový statistiky covidu jsou aktuálně cca 36m nakažených a 1m mrtvých, to je 2.8%. Z toho se nezdá, že by chřipka byla silnější nemoc než covid.
A kolik je ve skutečnosti nakažených??
3,4 10 či 100 krát tolik?
Jistě, je jich ve skutečnosti víc. Stejně jako jich určitě bylo víc i u tý chřipky.
U chřipky každý ví že ji má a tak se to dá vcelku snadno napočítat a ten rozdíl nebude jak u covidu kde je sice 1,5 milionů testů ale reálně otestovaných okolo 400-500 tisíci obyvatel když jen fotbalisté mají okolo 30 testů ne-li více
A hlavně u Covidu je třeba otestovat ať se vůbec ví že ho máš, přesněji u 80% co nemá třeba ani rýmu
U covidu se řiká, že důležitý pro průběh nemoci je, kolik toho viru v sobě máš. Když málo, nemáš příznaky a že ho máš zjistí jen test. Když hodně, máš i příznaky. U chřipky je to podle mě totéž, vždyť je to podobnej vir a taky se může stát, že ho v sobě máš málo, imunita ho potlačí, takže se neobjeví příznaky, ale kdyby se na chřipku dělaly testy, byl bys pozitivní.
Takže kdyby se tenkrát testovalo na chřipku, stejně jako dneska na covid, bylo by myslim těch nakažených víc, mrtvých by ale bylo stejně, takže smrtnost by byla nižší. Anebo naopak, kdyby se teď netestovalo na covid, bylo by míň pozitivních, ale mrtvých pořád stejně, takže smrtnost by naopak byla vyšší.
Jsou to jen moje dohady, ale logicky mi dávaji smysl...
Ok chápu tě i když z tím tolik nesouhlasím
Nemá cenu se dohadovat a nebo navzájem urážet, jen čas ukáže kde je pravda
Snad ukáže ať se pletu a nebo ne
"Čím déle bude trvat než se k tomu budeme chovat jako ke klasické chřipce tím hůře" ...
Já se smějí zase názorům jako tvým které z toho dělají více než je
mrazik ne...ale treba jizni korea a nemecko by mohlo...
Přesněji řečeno omezil venkovní aktivity na 20 lidí. Výsledek je stejný, ale Prymula rozhodně žádnou ligu nezastavil.
Nevím, jak je to přesně formulovaný, ale Prymule říkal, že budou pozastaveny veškeré organizované sportovní aktivity mimo výjimek jako jsou mezinárodní soutěže.
A za chvilku tady bude to, co si všichni vždycky přáli. Konec přeplácení sportovců a na tyto sumy teď dosáhnou lékaři. Začíná to komentováním zdravotnictví ve fotbalových diskusích, a za chvilku už budou Bosák s Čapkem a Zárubou komentovat operace živě přímo ze sálů. Komerční televize se začnou přeplácet ve výběrových řízeních o televizní práva a kapacity v lékařských oborecg budou přestupovat za desítky milionů eur.
Souhlasím. 2:1 pro Izrael
Díky Vláďo, alespoň vím že to nemám ni zapínat.
Jako dělám v nákupním středisku, né přímo, ale v prostoru, který je součástí toho komplexu (a je malý, není to žádný dvou a více patrový) a jako jakékoliv zákazy mi příjdou pak docela úsměvné, když to tu pozoruji... vždy totálně přerváno hlava na hlavě, žádnej rozestup, lidi tady tráví skoro svůj celej volnej čas (hlavně ženský) a on se zastaví profesionální hlídanej a maximálně testovanej profesní sport ...tak jo no
tím nechci říct, že by se měly ty nákupáky zavírat, ale tak něják mi příjde, že se musí jasně počítat s tím, že tohle je asi největší možnost nákazy a né nějákej sport a nebo hospoda mezi 20 a 22hod
Jak se zkracuje zavíračka hospod, prudce stoupá počet nakažených. Léto neomezeně, pak 24:00, 22:00...
Vůbec nebude druhá vlna návratem harantů do škol, na který časově dokonale sedí, je třeba zakázat fotbaly a hospody.
Upřímně bych udělal lockdown až začnou nemocnice opravdu kolabovat. Tohle je hrozný. V březnu se zavřelo na 2 měsíce všechno při 300 nakažených denně. Teďka nám 2500 nakažených vůbec nevadilo v létě. A začalo se něco řešit až při 3000. Na jaře nám nebude vadit 20000 tisíc nakažených denně. Tak se to zase na 2 měsíce všechno zavře až při třiceti tisících. Půl roku zavřeno všechno, stojí nás to peníze. A nemocnice zejí prázdnotou.
Nejvíce mě děsí myšlenka, že příští zimu někdo řekne, že jsme 3/4 roku opravdu měli zbytečně všechno zavřený, protože dopředu bylo jasné, že tím musí projít každý. A že JIPky neměli na úmrtí vliv.
Proč Afrika nevymírá a chudší státy taky ne? Nezávislí pozorovatelé přeci musí tu situaci tam vědět.
Věříte Číně že má nulu?
Při kolabování nemocnic už je na lockdown jaksi pozdě. A v létě nebyl žádný denní přírůstek 2 500, maximálně 500.
Ano to je pozdě, ale pořád mi to přijde logičtější než všechno zavírat dost předčasně.
Už nyní před omezením hospod, byly hospody v Praze prázdné. Zeptej se hospodských. Každý chodil do společnosti na vlastní zodpovědnost, stejně tak posilovny, kina poloprázdná, do divadel taky nikdo nechodil.
Já nevím, proč když se na jaře mluvilo, že na podzim bude osobní zodpovědnost, proč nyní se všechno zakazuje pro všechny.
Upřímně - jako mít 3 měsíce lockdown, tak nevím, co bych psychicky dělal. A to mi peníze chodí jak pánovi. Na tož kdyby mi hrozil vyhazov, krach byznysu.
To bude oběšenejch.
Vsuvka: letos je prozatím více mrtvých sebevrahů, než lidí zeřelých na Covid v ČR.
Pozdě je lepší než předčasně? Rozhodně to není tak černobílé. Pohybují se na tenkém ledě a jistě je v této situaci komfortnější udělat včasná opatření než hašení za pochodu.
"Nejvíce mě děsí myšlenka, že příští zimu někdo řekne, že jsme 3/4 roku opravdu měli zbytečně všechno zavřený, protože dopředu bylo jasné, že tím musí projít každý."
No, ono to tak ale je. Ten vir nezmizí a protože neni očkování, tak neexistuje jiná možnost, než že si tim projde každý, nebo skoro každý. Což ale neznamená, že by bylo všechno zavřený zbytečně, protože podstatný je to šíření zpomalit, mít těch x miliónů nakažených mít během několika let, ne během několika měsíců..
Tak Izrael nakonec v plné sestavě, akorát jim chybí pár náhradníků. I tak je ale musíme přejet.
Takže nekoukatelný
Já už jsem se v tom covidu a všem ztratil... Na Euru jsme, takže ligu národů hrajeme teď proč? Nějaká další kvalifikace? Nebo prostě jen aby to nebyli přáteláky? díky
Jestli se nepletu a na wikipedii nekecají, tak vítězové skupin jdou přímo na MS.
wtf omg lol to by se hodilo
Tak asi je to spíš podobně jako teď ta baráž o EURO, jak se dívám. První tým z každé skupiny by měl postoupit do baráže, kde má ještě v případě nepostupu z normální kvalifikační skupiny možnost hrát o MS. A naštěstí se o to hraje jen do skupiny C, ti nejslabší tu šanci na rozdíl od ME nedostanou.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele