Plzeň vyloučila možnost, že by uvolnila kouče Vrbu k reprezentaci

26.03.2013, 14:49
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (196)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
maras93

Jen ať zůstane u Plzně, protože aspoň nějakému týmu z ČR se v Evropě daří.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Byla by to škoda, každému je jasné, že úspěch Plzně leží na jeho práci a kdyby odešel tak to bude mít sestupnou tendenci...

Reagovat
slovaňáák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ať už tam dají toho France

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Reagovat
REPLIKATOR

Toho Avatara?

Reagovat
smazaný uživatel

super

Reagovat
smazaný uživatel

Doufáme, že Pavel bude mít ve Viktorce dlouhou a úspěšnou kariéru, něco jako v Anglii Sir Alex...

Reagovat
smazaný uživatel

to je skoda, vrba a zeman jsou nebo spis byli jedini slusni kandidati.....

Reagovat
smazaný uživatel

mne sa dlhodobo pozdáva práca komňackého toho by som si vedel predstaviť aj pri slov repre

Reagovat
smazaný uživatel

toho rozhodne nevyberou, nema zadnou vazbu na rudou chatru.....

Reagovat
smazaný uživatel

jojo, proto má Pelta za Bílka v záloze Jarolíma

Reagovat
smazaný uživatel

Mne se líbí Hřebík!

Reagovat
smazaný uživatel

Víc než Pavlovi bych u repre věřil Jarolímovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen´je typicky druholigovy mančaft! Tam je šuma fuk jestli ji koučuje Vrba, Lipa, nebo Kaštan

Reagovat
valloire

A ty jsi typickej šulín. A není jedno,jestli malej,střední nebo velkej. Protože jednoznačně velkej.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja šulin a ty patnactilety hotentot z druhe placate

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta by chtěl rozbít Plzeň, ale Sralta měla šanci na titul! CHCE TO JAROLÍMA NEBO ZEMANA

Reagovat
smazaný uživatel

aby**

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě je to celé připravené, už od té doby, co Vrba přišel do Plzně... proto šel do repre Bílek, aby se pak dal jako naoko ho vyhodit a nahradit Vrbou, aby se pomohlo Spartě v boji o titul

Reagovat
Joh4nek

Humor. Haha.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jen dobře pro náš klubový fotbal

Reagovat
georgeo

jak se daří v exotice Haškovi? zajímavé, že se jeho jméno moc neskloňuje

Reagovat
smazaný uživatel

vyhrál

s Al-Ahli

UAE Football League: 2009–10

UAE Super Cup: 2008–09

UAE Pro-League: 2008–09

s Al-Hilal

Saudi Crown Prince Cup: 2011–12

Reagovat
georgeo

spíš mě zajímá současnost...tam se na minulé úspěchy asi moc nekouká

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, 2011–12 je minulá sezona.. a jestli se ptáš jak si vede teď, tak to ti asi nikdo neodpoví, protože pochybuju že to někdo sleduje

Reagovat
TOM HORAK

Zeman nebo Jarolím...jsom po některého z nich...oba mají nejméně 20 leté zkušenosti i z mezinárodního fotbalu a mají autoritu...to jsou podle mě klíčové požadavky, které nároďáku chybí...ač jsem nikdy neřval na staďáku Bílek ven,tak obě tyhle věci bohužel současnému trenérovi chyběly a občas to bylo vidět na nesmyslných tazích a nominacích...nároďáku už nic jeho působení nepřináší

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně nesmí být připosraný při nominacích a skládání sestavy. To si myslím, že splňuje Jarolím.

Reagovat
TOM HORAK

přesně tak...a v kabině se hráči konečně začnou víc soustředit na zápas místo na pohodičku...a všěřím, že bude mít větší efekt, když se někomu nebude chtít, tak jméno nejméno s ním Jarolím nebo Zeman zametou...tenhle nároďák jsou slečinky, my potřebujem hladový dravce, kteří budou favority kousat, a pořádně...jinak fotbal umíme, o tom žádná

Reagovat
spider_8

Zeman to splňuje ještě víc, když dokáže posadit De Rossiho nebo Stekelenburga.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže taky to musí mít hlavu a patu. To né vždycky Zeman splňuje.

Reagovat
spider_8

To nepopírám. Pro Zemana to hlavu a patu mělo, DDR mu nepřišel vhodný na registu, zatímco Steak údajně nehrál proto, že nekomunikoval se spoluhráči. Jen jsem tím chtěl naznačit, že Zeman absolutně nereaguje na tlaky zvenčí a sestavu si staví tak, jak on sám chce. A to dost tvrdohlavě.

Reagovat
smazaný uživatel

spartanska svinska klika zemana nikdy neveme, zvlaste potom, co o nich prohlasil....

Reagovat
Rox

Klidně ať se trénujou sami, protože i to by bylo lepší než co tam trénuje teď.

Reagovat
REPLIKATOR

Přece nebude nikomu zachraňovat prdel.

Reagovat
REPLIKATOR

Hašek k repre!

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman, jediná logická volba.

Reagovat
Puskas

Petržela ještě, minulost je pasé a trenér je to dost dobrý, ale nemá styky na správných místech

Reagovat
spider_8

Tak Petržela po odchodu ze Zenitu někdy před 10 lety vyhořel všude kde byl nebo se pletu?

Reagovat
Puskas

to byl na těch práškách, včil je v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel

toho Augsburg nepustí

Reagovat
twerp

Sobci

Reagovat
Puskas

žádné vlastenectví, co?

Reagovat
twerp

Spíš by mě zajímalo, co na to Vrba. Udělal pro Plzeň mnoho a repre je prostě krok vpřed. Mě to prohlášení příjde jako nevděčně řečeno.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že zrovná česká repre není až takový krok vpřed oproti Plzni. Rozhodně né v tomto rozpoložení.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on to rozpoložení může změnit a úspěch s reprezentací by mu zvýšil renomé víc, než jaro v Evropské lize.

Reagovat
twerp

Repre je rozhodně víc. Pokud se chce někam Vrba posunout, tak pokud bude mít úspěch s repre, tak to bude mít daleko snažíš, než když bude mít úspěch s Plzní.

Reagovat
smazaný uživatel

naprostý souhlas s uživateli twerp (nade mnou) i Don Fugi (pode mnou) Ostatně, SniperxXx, děláš, jako by Vrba onehdá přebíral Plzeň v kdovíjak výborném stavu Prostě pro Vrbu je toto šance vyzkoušet si mezinárodní ftobal na nejvyšší úrovni, několikrát se veřejně vyjádřil, jak moc by ho to lákalo... Ale mafiáni Paclik se Šádkem ho nepustí a nepustí - opravdu mi to smrdí nevděkem, tím spíš, když už v Plzni dosáhl stropu toho mančaftu...

Reagovat
smazaný uživatel

Já nikde nepopírám, že by je Vrba nezvedl a nepřineslo by mu to ovace. To určitě ne. Jen si myslím, že pokud se Plzeň dokáže dostat do vyřazovací fáze ligy mistrů, tak to bude mít minimálně stejnou váhu jako ČF ME s naší reprezentací.

Reagovat
twerp

A myslíš, že je reálné, aby se Plzeň probojovala ze základních skupin LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud chytnou malinko hratelnou skupiny, né jako při každém svém působení, tak určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

V tý Plzni jsou ale uličníci, že ho nechtěj pustit a držej ho násilím. Do kdy že má podepsanou smlouvu? Nutil Vrbu někdo podepsat až do roku 2015? Samozřejmě, že ne, takže tyhle řeči nejsou až do roku 2015 namístě

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba už ve Plzni dokázal všechno co mohl. Už se dál posunout nemůže u nich. Ligu Mistrů nevyhraje .. A co je víc než trénovat národní mužstvo své země?? Myslím, že Vrba má velký zájem ale Preclík ví ,že bez něj by byly tam kde před 3-4 rokama. Za to palec dolů... Nároďák je prostě nejvíc co si může trenér přát.

Reagovat
smazaný uživatel

co to plácáte ,vidíte jednu stranu mince ,Vrbovi by se v národáku nepodařilo 2-4 zápasy a dostal by padáka,toby by si fakt polepšil co.Musíte koukat na to jinak,v národáku jak to chvíli nejde nikdo tam není dlouho.

Reagovat
smazaný uživatel

zato ty evidentně vidíš i za roh

Reagovat
smazaný uživatel

neco si neuvědomuješ chlapečku,že nočník máš jinde,a taky že v nároďácích je trošku jiná kvalita.To už nejsou soupeři typu hadr nic

Reagovat
smazaný uživatel

prosim?

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi rozum víš to? Nikdo nevydrží dlouho u nároďáku ? A co Ježek, Uhrin? Chovanec,tam taky nějaký 4 roky určitě pobyl. Brückner? nedělej chytrýho . To tvoje koukání jinak, nedává smysl prostě nejlepší trenér země, má trénovat národní tým a basta. Stejně jak jsem řekl, s Plzní se dál neposune.. Ten tým má už vrchol za sebou. Dál se už nepohnou

Reagovat
smazaný uživatel

od kdy top nejlepší trenér země ,ti to řeknu ,od dob co teče nároďáku do bot.Večně tady nadávaj na Plzeň ale trenér by se jim hodil co.Takový sou nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

a jéje, ukřivděnej malinkej Plzeňáček, takový jsou nejlepší.. všichní nám křivděj a ubližujou, tak teď budeme taky zlí.. jako plzeňskýmu mančaftu i trenérovi Vrbovi fandím, fandy mají vesměs taky dobrý, ovšem to mafioso duo v čele klubu, vazby na myslivečka a další kontroverszní figurky a pak spousta fandů-naplavenin a takovejhlech ramenatejch kňourů, to je zas ta druhá strana mince, co mi Plzeň protiví... Fandíš vůbec českýmu nároďáku ty joudo?

Reagovat
smazaný uživatel

fandím ,tak proč tam nedáte trenéra Sparty ten je taky dost nahoře bych řekl ,v tom není rozdíl jaký styl hry praktikuje nebo jak trénuje.S naším týmem moc toho už stejně neuděláš ,sou na vrcholu blaha

Reagovat
smazaný uživatel

na čem jedeš hochu? tvoje věty vůbec nedávají smysl... a už vůbec nejvíc žeru, když mi nějakej sopl jako ty začne psát neco o chlapečcích a nočníčcích...

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší jsou idioti jako ty :-) jo plzeň opravdu nemám rád, je to taková svíčka co se rychle rozsvítí a stejně rychle zhasne. A mají výhodu toho že je trénuje Vrba, náš nejlepší kouč! A výše jak píše SniperiX či jak, tak kde bereš jistotu že Plznička postoupí do LM ? a ještě něco, zrovna plzeň to bude mít v evropě už hodně těžký, příští sezonu si na ní dá každej majzla a nebude to jak tato sezona. příkladem může být Fenerbahce. A stupeň horší než Neapol a Atlético ale v součtu přejeli celkem jasně Plzeň až na jeden poločas. proto říkám, Plzeň už Vrbovi nemá co nabídnout a proto je na místě aby šel o stupínek výš!

Reagovat
smazaný uživatel

Hned tvoje druhá věta dala řád celému příspěvku. Nikde nepíšu, že se tam dostane. Ale POKUD, jestli teda víš, co to znamená. Zbytek jsou žvásty, ty svíčko.

Reagovat
smazaný uživatel

oni si snad myslej že s Vrbou přejedem španěly Si myslíte že Vrba tam bude dělat zázraky ,je to stejné jako jak píšete že v evropě si už neškrtne to samé bude tady s národákem,proto tam i on sám těžko půjde.

Reagovat
db18

Vrba prodloužil do roku 2015, tak musí počítat s tím, že ho tam ta smlouva bude držet, i kdyby přišla nabídka odjinud

Reagovat
twerp

To je samozřejmě pravda, každopádně by mě zajímalo, jestli tam neproběhla nějaké gentlemanská dohoda typu "pokud příjde nabídka z repre, tak tě pustíme".

Reagovat
smazaný uživatel

Nejspíš ne, dle vyjádření vedení

Reagovat
smazaný uživatel

Hovada

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě Jarolím. U něj je akorát problém, že by ho veřejnost nevzala a plivalo by se na něj stejně jako na Bílka.

Reagovat
REPLIKATOR

Jarolíma by sparťanský vedení v čele s Peltou nevzalo.

Reagovat
TOM HORAK

naopak, všichni chcem nároďák, ze kterýho bude cítit nasazení za svou zemi a hrdost...to z našich několik let cetítím...leklé ryby Plašil, Rosa, Kadlec to v sobě nemaj...když si vzpomenu na EURO 1996, jak makali tehdy cucáci Pobor, Nedvěd, Bejbl, Kuka, tak je mi z těchto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TOM HORAK

dík...přitom ti kluci tehdy na Euru nehráli žádnej lepší fotbal, dokonce betonovali jak Řecko...ale bojovali jak lvi...bohužel, ono se to málokdy rozebírá, ale tahle repre nemá ani žádnýho lídra, tvrďáka, kterej by je tam postavil do latě a pořádně nahecoval...mohl by na to mít Latka, ale ten je tam zas nováček...třeba časem

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa má problém se zraněními, ale s ním stoupá i padá výkon celého týmu. Kdybyste aspoň nekritizovali ty nejlepší hráče, u Čecha je to to samé.

Reagovat
TOM HORAK

já ho kritizuju z jednoho prostýho důvodu, kdyby ho tahal sval před ligou mistrů s Bayernem, myslíš, že by nenastoupil jako v pátek? Já si tím jistej nejsem A Čech je jeden z nej na světě, ale kecama v repre mě pěkně vytáčí...pořád všechno omlouvá, prostě alibismus

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman ne, Vrba ne...to bude nějakej Hašek nebo Straka zase...

Reagovat
spider_8

Straku nepustí Příbram

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
usarny

Zeman k repre!!!

Reagovat
F.Torres

Hašek nebo Jarolím Možná radši Hašek a Jarolím do Slavie. Vrba at zůstane v Plzni, tam odvádí podstatně důležitější práci.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozel do Slavie a Jarolím do repre. Hašek by byl v nemilosti prakticky od prvního dne, co by repre převzal.

Reagovat
smazaný uživatel

Koho zajimaji k**oti z druholigove Plzně.

Reagovat
Ronaldo.com

To je dobře, dělá skvělou práci v Plzni a sem rád že to tak zůstana, jinak doufám že k repre nastoupí Jarolím

Reagovat
exse

No tak snad je teď jasnej Jarolím. Ikdyž je škoda že to asi nebude Vrba, ani ne tak z pohledu repre, ale kvůli tomu že jsem chtěl vidět jak by si vedl Kozel v Plzni.

Reagovat
TOM HORAK

Kozel má nadějnou budoucnost, 5-10 let nabere zkušenosti a pak bych mu nároďák klidně přál

Reagovat
exse

Já bych mu hlavně přál aby se co nejdříve dostal do týmu, kde by měl kvalitní kádr, dobré finanční prostředky a podporu vedení. A to v GL splňuje snad jen Plzeň a Slavia.

Reagovat
TOM HORAK

ale na rozjezd není Dukla špatná a je vidět, že s něma hraje kombinačně, což je ok

Reagovat
smazaný uživatel

Koho má vůbec Vrba v Plzni za asistenta? A nemáte někdo nějaký obrázek, jestli ho tam trochu vychovává v tom jeho pojetí hry?

Vrba u Plzně stejně nebude věčně a zajímalo by mě, jestli si tam piplá aspoň dobrého asistenta, který by to po něm po tom přebral a snažil se navázat na jeho práci (příjde mi to lepší, než najímat potom nového trenéra).

Reagovat
db18

asistenti: Krejčí (kterého už několikrát oslovili Budějovice) a Skála (který je zodpovědný za juniorku)

Reagovat
smazaný uživatel

No a má někdo z nich potenciál vést Plzeň po Vrbovi?

Reagovat
Puskas

Bílek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, stejně už teď vede vlastně půlku Plzně.

Reagovat
db18

ten už tam byl

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Bílek není špatnej taktik, ale motivační schopnosti má nulový.. Myslím, že hráčům pokyny poskytuje platný, ale oni to na hřišti neplní..

Vrba je motivátor, ale zase to není taktik, myslím.. Ten ať je u Plzně, připravuje hráče pro repre a v Evropě bojuje za naší ligu..

Poněvač se v repre nekupují hráči, tak by tam pasoval Jarolím

Reagovat
smazaný uživatel

Právě naopak si myslim, že Bílek neni moc dobrej taktik. Vždyť ta naše hra vůbec nemá myšlenku, chybí systém. Má kliku v tom, že hráči za nim hodně stojej a vždycky když o něco jde, tak se semknou.

Reagovat
smazaný uživatel

Alespoň obměnil mančaft ale..

Reagovat
smazaný uživatel

To nepopírám.

Reagovat
smazaný uživatel

To se mi ulevilo, kdyby v tom byla jen ta srandovní klauzule, tak druhej den běží Daniel na Strahov s další kabelou.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli Plzni? To už není potřeba..

Reagovat
papanegra

Kdyby snad náhodou šel bílek, tak jako senzaci určitě vytáhne TV NOVA, že by se mohl vrátit Bruckner..

Ale sám nevím koho, Vrba musí bejt v Plzni, Lavičku nám neseberou, Zeman by nešel..

Nevim jak je na tom Dušan Uhrin, nebo ten jak trénuje nějakou tu repre malého státu, Hašek by bejval byl dobrej, ale zklamal mě..

Snad by tam ten vůl nechtěl Chovance nebo Jarolíma

Reagovat
papanegra

Pak další možnosti nereálný Petržela, Komňacký by tam mohl, nebo se mi líbí Pulpit, ale ten je moc mladej a nereálnej..

Reagovat
Kaká10

Pulpit?

Reagovat
smazaný uživatel

Jedině dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba do Baniku a Bilek nechtˇ Plzeň dokormidluje do druhe ligy, tam kde odjakživa patřila

Reagovat
exse

Ty seš hustej

Reagovat
smazaný uživatel

Sranda ne. Nech se ch**i čerti

Reagovat
smazaný uživatel

Naši repre by konečně mohl převzít Zeman. Má zkušenosti z Itálie a ted by se hodil. A konečně by jsme nehráli jen na jednoho útočníka,

Reagovat
smazaný uživatel

Zdenda tam mněl byt už před desiti lety, aby už konečně udělal pořadek mezi tou švager partijou

Reagovat
spider_8

Zeman by téměř určitě hrál 4-3-3 s jedním hrotovým útočníkem. Konečně by snad vyvrátil ten klasickej názor, že čím víc útočníků, tím se hraje více ofenzivně.

Reagovat
bartes

by jsme konečně začali dávat góly

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
2miguel1

.

.

Slovenskú repre ešte podla jeho slov ešte nezabalil Kováčik, rob niečo prosím

Reagovat
smazaný uživatel

Slovenská repre už je dávno pasé naivko.

Reagovat
2miguel1

podla Vrbu nie

Reagovat
smazaný uživatel

odkaz - citace reakce?

Reagovat
smazaný uživatel

ja bych chtěl zahraničního, třeba z německa

Reagovat
kardous

Tak snad ten Zeman

Reagovat
smazaný uživatel

No pokud nějaká šance vůbec žije,tak bych volil Zemana..Při rovnosti bodů ve skupině rozhoduje skore a my potřebujem davat goly...

Reagovat
smazaný uživatel

ale jako dobrá dedukce, škoda jen že je neprůchozí

Reagovat
spider_8

"tak bych volil Zemana"

Trošku pozdě.

Reagovat
smazaný uživatel

Miloše jsem nevolil

Reagovat
patas92

Čech - Gebre Selassie, Sivok, Kadlec, Limberský - Plašil, Darida, Hübschman, Rosický - Vydra, Lafata ... tvl to je záloha

Reagovat
smazaný uživatel

to bude otřesný zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom proboha ne Zemana. Jeden bohatě stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k Peltovým vztahům se Spartou, bych se nedivil nástupu Lavičky... na něj se nějak zapomíná, nic proti němu.

Reagovat
smazaný uživatel

Obdivuji ho jako trenéra, jako osobnosti...já být ním, zatím zůstanu tam, kde je...nikde není psáno, že by se mu dařilo stejně v reprezentaci, jako v Plzni.

Jsou trenéři, co se hodí do klubu a vyhovuje jim koncepční práce. V reprezentaci je to naprosto odlišné. Sestava se volí jiná, podle výkonnosti momentální, formy, jak kdo a kde nastupuje apod..

Domnívám se, že pan Vrba je spíše na tu koncepční práci v klubu. Raději ať si vyčká na lepší nabídku ze zahraničního klubu

Reagovat
Milan.B

Laco Borbely je volny

Reagovat
bartes

mě se líbí, že ho nepustí. Chci vidět, kam to Plzeň dotáhne, jestli je v možnostech některého českého týmu udržet trenéra třeba 10 a více let. Mají skvěle našlápnuto. Hrají v lize pravidelně o titul, skvěle doplňují kádr, v Evropě trápí týmy, které by je měly běžně přejet, mají pořád plný stadion lidí a hrají krásný fotbal. Jen více takových týmů u nás..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Raději toho Zemana, ten je taky velmi kvalitní kouč, navíc přeji Viktorce, aby se příští rok opět podívala do Ligy Mistrů a to by šlo bez Vrby asi těžko.

Reagovat
Swarley

mám dost neblahé tušení z toho co poslední dny čtu, že se tu nějak extra moc spoléhá na to, že za vše může Bílek, dosadí se nový kouč a hurá na přední příčky v Evropě...dost lidí bude po výměně zklamáno...je třeba počítat pořád s tím, že ten kádr není to, co býval...ten tým určitě kvalitu má, máme i dost nadějných mladých hráčů, ale přeci jen už to zdaleka není tak silná sestava jako před lety...i nový trenér reprezentace to bude mít neskutečně těžké a je jedno jestli to bude Vrba nebo někdo jiný...

já nějakého favorita nemám, ale beru tohle rozhodnutí ohledně Vrby jako správné..v. Plzni udělal dost práce a z toho může těžit i repre...ale ponechal bych ho tam, odvádí úžasnou práci a nějakým způsobem bych to neměnil, když už se tedy na to díváme z pohledu naší reprezentace...

Reagovat
smazaný uživatel

tak nedá se očekávat, že se odstraní bílek a budeme konkurovat španělům, ale i přesto je naprostá většina zápasů pod bílkem nedůstojná i vzhledem k současné reprezentaci

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si říkám, že se lidem nelíbí hlavně herní projev týmu, který vypadá, jako by to ti hráči odchodili a v souvislosti s tím, na kolik Bílkových chyb se všude upozorňuje (třeba ta poslední s Jiráčkem) pak vzniká taková nenávist vůči trenérovi.

Reagovat
Swarley

tak je potřeba nalít si čistýho vína a zapomenout na konkurování dalšímu docela dost velkému počtu týmů...ty tradiční velké evropské reprezentace budeme porážet opravdu jen výjmečně ať už bude u kormidla kdokoliv...

Jiráček...to se mi vždy líbí jak někdo přijde a prohlásí, že tam měl dát Dočkala...jasný, všichni máme jistotu, že ten kluk by to bezproblémů zvládl a odehrál by lepší zápas...kdyby ne, obdobní dorazí a začnou vykládat, že tam měl dát radši zkušenýho Jiráčka, než nezkušeného Dočkala...to stejné jak se mluvilo o mladé krvi, Vydra, Krejčí hráli, na hrotu není Baroš je tam Lafata...že by to proti Dánsku i po těch vymodlených změnách bylo nějak lepší, to se rozhodně říct nedá...

já jsem pro změnu, chci aby se národní tým prezentoval trošku jiným dojmem, ale rozhodně bych brzdil ten hojně rozšířený názor "Bílek neumí nic, dáme tam někoho jiného a bude zase dobře"

Reagovat
bartes

stačí, když se začnou dávat góly a repre bude hrát na svoje možnosti. Teď góly nikdo nedává a repre hraje hluboko pod své možnosti. Kdyby hráli, to na co mají, uhrájí 5-6 bodů s Bulharskem a Dánskem a je klid

Reagovat
Free_player

taky by byl blbej, kdyby opustil nejlepší český klub

Reagovat
papanegra

Nereální - Zeman, Petržela, Vrba, Lavička

Neschopní - Chovanec, Jarolím, Straka, Rada

Schopní - Hřebík, Komňacký, Hašek

Mladá krev - Pulpit, Kozel, Dovalil, Uhrin ml.

Nejreálnější - setrvání Bílka do konce kvalifikace

Reagovat
smazaný uživatel

Proč je Jarolím neschopnej? Ten Slavii dotáh do LM a hrál s ní perfektní fotbal ještě dřív než půlka nynějších fans Plzně vůbec věděla, kde je jejich stadion.

Reagovat
robertWHU

Reagovat
smazaný uživatel

ty hele s tím Pulpitem nejanči, je to bídnej trenér, navíc hulvát co se neumí chovat - někoho takovýho si nechci u reprezentace představovatani v těch nejdivočejších snech...

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Pulpit..

Reagovat
db18

...je to náš nejlepší trenér, jen má pod sebou neschopný kopáče - měl by dostat šanci se plně ukázat ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Umíš si představit tu zálohu? Hubschman, Gecov, Holek.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

+Gedeon.

Reagovat
smazaný uživatel

Noční můra

Reagovat
db18

náhradník: Hable

Reagovat
smazaný uživatel

Schopní: Jarolím, Komňacký, Hašek

Neschopní: Pulpit, Dovalil, Zeman, Rada

Nereálný: Vrba, Lavička

Mladá krev: Psotka, Kozel

Reagovat
Sosi

Až na předimenzovanýho Lavičku a v dlouhodobé koncepci nereálnýho zemana souhlasím.

Reagovat
Sosi

I ten Uhrin ml. by nebyl špatnej, ale nejradši bych ho zase viděl nejprve rád v lize,.,,

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, moc o něm nevim, tak ho nehodnotim

Reagovat
smazaný uživatel

Pulpit

už vidím ty pozvánky:" Přijďte si na reprezentační sraz zaběhat na trávě, betonu, nebo škváře."

Reagovat
robertWHU

Zeman by to možná vzal s ohledem na to, že budem hrát 2x s Italama.

Reagovat
Sosi

Je pravda, že pro Zemana by to byl extra vyjímečný záoas proti Itálii, nedej bože, aby ji porazil chtěl jsem ho místo Bílka, když to tehdy rozhodovali. Teď asi Jarolím, i když bych ho radši viděl v lize, kde má víc co nabídnout, ale nikoho jinýho nevidím. I toho Haška bych vzal, ale akorát by se na něj plivalo...

Reagovat
smazaný uživatel

Když to tady čtu, je mi zase mdlo, jak tenhle švindlkapitalistickej režim zblbnul Čechy, kteří vždycky patřili mezi ty duševně bystřejší národy. Je mi jasné, že prosparťanská klika stále hledá cestičky k tomu, jak Plzeň oslabit, ale rozumnej a poctivej českej fanda NEMŮŽE mít za dané situace zájem, aby Vrba z Plzně odcházel, a to kamkoli. Proč má zachraňovat, co Bílek za ta léta zkurvil? A to v situaci , kdy je prakticky vyloučeno, aby se repre dostalo aspoň do baráže. Fotbal je jistě dost bláznivej, ale když se trochu střízlivě podíváte na zbývající zápasy ve skupině, uznáte, že nejen Dáni, pokud se úplně nesesypou, nás celkově předstihnou nejmíň o 5 bodů, ale že velmi těžko budeme dohánět i Bulhary. Dokud tady budou lidé dosazováni na rozhodující místa nikoli podle vlastních kvalit, ale na základě finančních+mocenských tlaků a zákulisních čachrů, nemůžeme mít dobré výsledky nikde ani ve fotbalové reprezentaci. Takový náhlý přechod Vrby k repre by týmu sotva pomohl k postupu na ME, ale zcela jistě by poškodil klub a nejspíš i trenéra samotného. Proto kritizovat vedení Plzně za to, že si ho chce udržet aspoň po dobu smlouvy, může jen blb nebo škodolibec.

Reagovat
twerp

První napíšeš "švindlkapitalistickej režim" a pak tady obhajuješ zájmy soukromého subjektu před zájmy národními

Reagovat
smazaný uživatel

D o pi*e s poje*anou Plzni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Díky bohu.

Reagovat
smazaný uživatel

Z těch reálnějších bych tam viděl nejraději Psotku.

Reagovat
db18

"reálnějších" ...Psotka dotrénoval

Reagovat
r.mrazik

skoda,ze varianta vedeni obou tymu neni realna...osobne by mi to nevadilo...

Reagovat
CHONG

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Když ne Vrba, tak bych zkusil i Dovalila, dlouhodobě má úspěchy s mladými, zkusil bych ho na zbytek kvalifikace po Arménii, když to nepůjde nahradí ho někdo jiný, když bude hrát pěknej fotbal a mít výsledky tak proč ho tam nenechat

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň je zhoubny nador českeho fotbalu,ala sparta 80satych let

Reagovat
smazaný uživatel

nevyskakuj poláku

Reagovat
smazaný uživatel

osobně bych bral Lavičku

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Vrba odejde z Plzně, tak jedině do Baníku .

Reagovat
smazaný uživatel

Banik je alespoň mančaft, ne jak ta druholigova luza z Plzně.

Reagovat
smazaný uživatel

No aby jste tam nakonec nebyli Vy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Komňanského bych i reálně viděl na lavičce ale nakonec to bude Jarolím uvidíte

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba by byl sám proti sobě, kdyby do toho bordelu šel... v Plzni má své jasné a jasnou koncepci před sebou

Reagovat
Aldeano

Reagovat
salami

dejte to Jarolímovi jako poděkování za to, jak vám odklidil na pár let z cesty Slavii

Reagovat
smazaný uživatel

To bys fakt chtěl?

Reagovat
salami

hele tak mně je to vcelku jedno, stejně na mym názoru nesejde, Bílka jsem taky nechtěl, přál jsem si někoho novýho, zajímavýho, klidně cizince s jinym pohledem na věc, ale jestli vystřídá Jarolím Bílka je vlastně jedno, oba trošku něco uměj, trenerský nýmandi to nejsou, ale ani žádný zázraci, navíc jak všichni chtěj nějakýho stratega, tak to bych jim přál Jarolíma, to je taktik jak noha, navíc až opadne nadšení z výměny Bílka a začne kritika, tak se urazí a stáhne do sebe, myslim, že by to mohla bejt docela sranda

Reagovat
smazaný uživatel

A co takhle Beranek?

Pod Brucknerem se toho naucil hodne, o fotbalu a o tom jak to chodi u reprezentace toho vi jako malokdo. Navic ma u hracu respekt.

Bohuzel ted trenuje reprezentaci Kazachstanu, a jak znamo Kazachstan je bohaty a pochybuju, ze by se CMFS povedlo Beranka vykoupit ze smlouvy tam a jeste mu nabidnout alespon srovnatelne podminky...

Ale pro mne by byl rozhodne lepsi volbou nez Jarolim a podobne...

Reagovat
smazaný uživatel

Bevánka neee.

Reagovat
smazaný uživatel

A proc?

Reagovat
smazaný uživatel

protože v Brně víc seděl v hospodě mež se staral o manšaft.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele