Plzeň se omluvila za výtržníky, chce jim zakázat vstup na zápasy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Plzeň dostala půlmilionovou pokutu, Sparta zaplatí 350 tisíc
14.03.2019, 20:58
Disciplinárka zahájila po sobotním duelu řízení s Plzní a Spartou
11.03.2019, 20:56
Za zranění ženy pyrotechnikou na Spartě hrozí muži až deset let
10.03.2019, 16:11
Hubník: Sparta chtěla víc, první dva góly jsme jí darovali
10.03.2019, 11:54
Hložek je nejmladším střelcem ligy. Překonal Pilíka
09.03.2019, 23:58
Pyrotechnika z plzeňského sektoru zranila na Letné několik diváků
09.03.2019, 23:29
Tohle byla pravá Sparta, řekl Sáček po výhře 4:0 nad Plzní
09.03.2019, 22:59
Sparta ve vyhroceném utkání přejela Plzeň 4:0
09.03.2019, 20:56
Komentáře (192)
Přidat komentářBezmozci.
Plzeň se omluvila za za výtržníky, chce jim zakázat vstup na na zápasy
Strašně bych si přál, aby tenhle incident stačil k nějaké radikální změně přístupu klubů a asociace, nicméně pravděpodobně přinejlepším zabrání konkrétním lidem chodit na fotbal (což je samozřejmě dobře), ale z hlediska prevence se toho patrně moc nestane. A tam by se mělo začít především.
A co bys chtěl, aby se změnilo.
1) Aby nebylo možné pronést na zápas pyrotechniku (jelikož nejsou fans evidentně schopní ji používat jen k fandění, ale hážou jí na trávník, po hráčích a po lidech, tak by prostě nemělo být možné ji na zápas pronést)
2) Aby se plošně zajistilo to, že když nějakej magor na fotbale někomu ublíží, vběhne na hřiště, nebo udělá podobný kokotiny, tak se na fotbal už nepodívá.
Ještě teda bych dodal, že chápu, že u nás pivo k fotbalu patří a jsem také "pivař", ale proč jinde ve světě to jde? Nevím, jak je to kde dané, ale když jsem byl na Barceloně, nabídli mi jen nelko pivo a neměl js s tím problém a zápas si užil i bez toho. Alkohol dělá v tehlech případech také velkou část problémů
Přesně tak.
no nevím to maximálně kontrolovat. Při vstupu zda nenesou tvrdej alkohol. Z těch 10 to by sis musel dát tak 10 aby jsi se začal chovat jak hovado. Ale tak to by jsi byl co minutu na hajzlu chcát . Mě to aspoň tak osvěží pivson a dodá povzbuzení. Zase proč by měli trpět ostratní kvůli toho, že je někdo kokot a nezná míru. Tady nejde ani tak o kontrolu, ale o to aby všude byly kamery pak ho najdou a o jedno prase dolů. Neděje se to jenom u nás viz Grealish včera kdy mu najebal ze zadu fanoušek
u vchodu nechat fouknout, jestli neco nepronasej uz v sobe
tak i já jsem pár let zpět v trenkách něco pronesl na piňdoura ti sahat nemůžou
Ale i tak jsem nedělal hovadiny to samé pyro. Je to nebezpečné, ale dělá to krásnou východní atmosféru a opět píši. Proč by za to měli pykat ostatní. Hlavní je aby byly na každém místě kamery a zamezit aby lidi tam pronášeli kukly apod. A udělat jak je v zahraničí e tiket kde máš fotku jméno a když uděláš hovadinu tak se už na ten fotbal nepodíváš
no jasne souhlasim, kazdej je zodpovednej sam za sebe a kdyz tam ty kamery jsou, nevim kde je problem
at si kazdej pije, fetuje atd jak chce, jen at si uvedomi ze je zodpovednej za to co dela
těch kamer aspoň u nás na městském stadionu není jich tam dost. Navíc ty kamery jsou navíc tak špatně dané, že tam nikomu ani nevidíš do obličeje. Druhá věc je, že když někdo dělá bordel tak má kuklu. To je zajímavé jak je potom prohledávají. Ale jak jsem tu už psal já mám holou hlavu mě tam ošahávají 5 minut chlapa z vlasama pod zadek maj za 5 sekund hotovýho
mozna sem naivni, ale dneska snad nemuze bejt velkej problem nekoho identifikovat i kdyz si nasadi kuklu /v ni neprijde z domova /
tak proč to tak nefunguje. Kolikrát potřebují pomoct s identifikací. Kdyby to takhle fungovalo tak proč ti co dělali bordel tak je nechytli. Není to o lenosti policie
nevim
nejspis malo lidi, zdroju...
ono se v tom u nas zas tak moc penez netoci aby to za to stalo predpokladam.
a i mimo stadiony - kamery vsude a obcas hledaj nekoho kdo zmrzacil jinyho v metru pul roku, jestli ho vubec najdou. spis sem z toho vetsinou prekvapenej
A ty to bez piva nevydržíš ty 2h,kdyz to třeba na zmíněném Camp nou může vydržet 98k lidí? Je to jen o návyku, zavede se stadion bez alkoholu a lidé si za půl roku zvyknou a srovnávat Anglii s naší ligou právě nejde, protože tam ten frajer bude mít takové problémy, že si to tam dovolí jeden vypatlanec třeba za 2 roky, u nás je to dementní chování "fanoušků" na denním pořádku
jak jsem psal kamery jsou jediná cesta. Bez piva to vydržím někdy si ho ani nedám. Ale je pivo mi chutná. A k fotbalu prostě patří. Chápu, že někdo je proti. Ale více lidí ti řekne, že to je potom dosti nespravedlivé když za dané prasata trpí i ostatní. Mě nezajímá jak je to na nějakým Camp Nou. Tady u nás se prodávaj jenom 10 piva to by sis je musel dát tak 10 aby to s tebou něco začalo dělat. A i kdyby tak močák by to nevydržel za tak krátkou dobu
To samé pyro to taky patří k fotbalu
Pyrotechnika k fotbalu fakt nepatří. Nevidím jediný přínos.
Atmosféru z východu přece nemůžeš pochopit.
Za mě určitě ne. Chci se dívat na fotbal a ne koukat na bandu neandrtálců, respektive čuchat ten smrad, ba dokonce nevidět pořádně na hrací plochu. Proti rámusu a fandění nic nemám, ale prostě to je tak vše. Světlice si zapalujte na Nový rok, díky.
to ti neberu,ale jsi v menšině. Pyro je pro více lidí prostě věc co patří k fotbalu. Je to samé jak s alkoholem je to o tom člověku. Co s tím udělá. A určitě by nebyla spravedlnost kdyby za to platili normální fandové. ALe jak říkám je to tvůj názor respektuji ho tu omáčku sis potom mohl nechat na doma
Ne, není v menšině. Naprostá většina lidí pyrotechniku na fotbale vidět nechce, především i proto, že se u nás používá téměř vždy jen v rámci dělaní bordelu. Já teda dokážu pochopit, když to je v rámci chorea, přestože to zasmradí celý stadion a na pár minut není v TV vidět vůbec nic, jako včera na Slavii. Což už samo mi teda hovoří pro to, aby se to zakázalo plošně, protože spoustě diváků to prostě vadí a snadno odradí od toho, aby na ten stadion šli, jakkoliv těch důvodů je samozřejmě víc.
A s alkoholem se to nedá srovnávat. Alkoholem potenciálně ohrožuješ především sám sebe. Pyrotechnikou ohrožuješ hlavně všechny ostatní.
jak jsem psal já mu ten názor neberu. Mě se prostě pyro líbí parádně se to hodí. Navíc je to neodmyslitelné u východního fotbalu. A stejnak pyro tu bude vždy
Chtěl bych vidět tu menšinu která kromě kotle zaplní zbytek stadionu. Omáčku si neodpustím, protože ta tvoje menšina je moje většina. V tom případě trpí přesně druhá strana.
Když budeš trpět ty, že si nemůžeš zapálit světlici, tak to bude vadit možná tak tobě a budou tě svrbět prsty a budeš smutný.
Bohužel v opačném případě, kdy budou trpět ti, kteří světlice nechtějí a přesto budou zapálené, tak se jich to dotkne daleko citelněji, tzv. Mohou to pocítit na vlastní kůži. Ta míra nespravedlnosti je daleko horší pro stranu, která pyro nechce. Takže nebuď takový sobec.
nikde jsem nepsal, že vám neberu názor. Sobec nejsem pokud to zruší tak to zruší. Ani se pyro používat nemůže a stejně se používá. Jen jsem psal, že chtít můžete, ale to by se tu musela naprosto změnit kontrola. A to nevidím a myslím si, že možná tak za 5 let se to nějak pohne o 1%
Respektuji váš názor o tom diskuze je, ale opravdu to tak na 5 let nevidím
Jinak mimochodem pyro používám jeom při chorálu. Kde to dělá krásnou atmosféru nesvrbí mě prsty, že bych to hodil nebo s tím dělal kraviny za prvné nemám důvod a za druhé při mojem povolání si to dovolit ani nemohu
V pořádku, taky samozřejmě respektuji tvůj názor. Já taky nikomu jeho názor neberu. Jen porovnávám tu míru nespravedlnosti pro zúčastněné strany na stadionu. To jestli se tam něco přes zákaz pronese a zapálí, je už věc jiná.
Další mluvčí většiny.
Děkuji za věcný příspěvek. Co tam máš dál?
Neni zač.
Nic moc teda.
A to si myslí většina lidí?
Tipul bych si, že slovo "většina" bude tak třetí v žebříčku všech ostatních deseti slov, které znáš.
Tipnul*
Buď mi tady dolož, že ty a Zasch opravdu mluvíte za většinu, nejlépe nějakým relevantním výzkumem nebo alespoň posranou anketou s reprezentativním vzorkem populace nebo běž do prdele. Na ten tvůj rádoby nadhled nejsem vůbec zvědavej. Tady si na chytráka hrát nemusíš, nikdo to tady neocení.
Ještě jednou si to přečti. Nikdo tu za většinu nemluví. Takže běž do prdele sám.
"Ne, není v menšině. Naprostá většina lidí pyrotechniku na fotbale vidět nechce"
k
Orientace v textu může dělat problém většině.
a nechces s ni teda pomoct?
Pouze jsem dle mé domněnky vyvracel názor showmana, že lidé kteří chtějí Pyro je více, než těch kteří ho nechtějí. Má domněnka se zakládá na pravidelných návštěvách různých stadionů, kde prostě drtivá většina lidí na stadionu nadává, když zrovna někdo vyrukuje se svetlicí. A prostě vůbec je to logické, že zastánci pyra jsou ve větší míře fans z kotle, kterých je prostě méně, než na zbytku stadionu.
Takže se pouze řešilo kdo je a kdo není menšina. Nikdo za nikoho nemluví.
Hmm, ja jsem na zaklade pravidelnych navstev ruznych stadionu dospel k nazoru, ze vsichni milujou pyro, kdyz zrovna nekdo vyrukoval se svetlici, nikdo nenadaval.
https://www.youtube.com/watch?v=sdlkRrLTk5E
V pořádku, i kdyby podle tebe to bylo obráceně, tak nikde jsem za nikoho nemluvil. O tom se tu bavíme. Mám opačné zkušenosti. Asi to je různý.
apropo, ja pyro uplne nesnasim a klidne bych podporil uplnej zakaz vsude , jenom proste nemam rad argumentacni fauly, a ty tvoje jsou min. na zlutou
Faul je to, že někdo píše, že za někoho mluvím a není to pravda. Z textu to opravdu není. To že mám jiné zkušenosti o pohledu lidí na pyro je asi různý. To může být předmětem diskuze. Kterých je více a kterých méně. O tom můžeme tlachat, ale prostě narážky na něco, co jsem nikde nenapsal, považuji za argumentacni faul.
pokud nekdo napise "vetsina si mysli", "vetsina chce" atd., tak to muzete kluci okecavat pul hodiny, ale proste mluvite za vetsinu, cemu na tom nerozumis?
To je právě ono. Nikde nic takového není napsáno. Pokud ti to tak připadá, tak není nic snazšího, než se mě zeptat. Řekl bych ti, že jsem to tak nenapsal a ani nemyslel. Tudíž můžeme jít dále.
"Naprostá většina lidí pyrotechniku na fotbale vidět nechce"
"Naprostá většina lidí pyrotechniku nechce"
"Naprostá většina lidí nechce"
"většina lidí nechce"
"většina nechce"
nic, fakt uz je pozde, preju peknej vecer
Přesně to jsem nikde nenapsal.
I Tobě hezký večer.
Nějak jsi to celé zvojtil. Zaměnil jsi si diskutující
Jinak děkuji, jsi moc laskavý.
Ty si postiženej?
Kdepak, to jsi prošel kolem zrcadla.
Hustej stěr, kámo. Takovej originální a vtipnej. Fakt dobrý.
Však jsem docela dlouho přemýšlel, jak to napsat, abys to pochopil. Tohle jsi docela zvládl. Máš můj obdiv.
Tohle už je ale fakt velká křeč.
Křeč máš v pravé hemisféře.
Dobrou noc, už musím.
jinak nejaka survey je referencovana tady: http://www.thefa.com/news/2013/dec/03/fa-backs-pyrotechnics-supporter-education akorat ze se kokoti neobtezovali dat na ni link, takze si ty cisla taky mohli vytahnout z prdele
Jestli na mě nejsi zvědavej, tak mě ignoruj a neser se mi do cesty. Nikdo tě do toho nenutí tu se mnou tlachat.
Dále jsi zcela jistě nepochopil kontext, ve kterém jsem to slovo použil. Přečti si to ještě jednou, pak můžeš být trapně vtipný.
hele pyro k fotbalu patří jo ale když si ultras neumí udělat pořádek ani sami u sebe a hází mezi normály světlice a dělobuchy tak je něco špatně a nikdo se nemůže divit ,že to zakážou a a budou tvrdě trestat akorát jim tím nahrávají....
. A hodit to na incident který se stal teďkom. Baník to v životě nehodil na mezi diváky. že by je tím ohrozil. A proto píšu je dosti nespravedlivé aby za to platily jiní fanoušci.
hele spravedlivé nespravedlivé ..prostě to někdo hodil a hotovo .. normální člověk to po nikom nehodí , bohužel nějaký magor ano ..navíc dělobuch který je uplně k hovnu ten jak přispívá atmosféře ? akorát vyjebaná rána..... Já proti pyru nejsem ani jsem nebyl ale když to šlo bez něj dřív proč ne ted... než čekat na to že dostanu od nějakého magora za krk světlicí ?
V mensine su skor zastancovia pyra
Běž na stadion a každého se zeptej. Dej mi vědět, jak jsi dopadl.
dyk s tebou souhlasi ty jelito
Myslel menšinu showmana, tedy lidé, kteří pyro nechtějí.
Já menšinou myslím přesný opak.
"V mensine su skor zastancovia pyra" bud prave prozivam mrtvici, nebo s tebou ten clovek proste souhlasi
Sakra chlape. Lidé kteří jsou pro mne menšinou, jsou lidé z kotle a ti ji asi prostě chtějí. A potom co Fenix napsal je zřejmé, že myslel menšinu showmana. Tedy lidi, u kterých jsem psal, že byli na základě poznatků že stadionů proti.
sorry, ja to vzdavam, mas pravdu
Dobrou
Naprostá většina lidí pyrotechniku na fotbale vidět nechce- na to reagujem ze v mensine su zastancovia pyra. a este jednoduchsie, zastancov pyra je menej nez tych co su proti nemu
Tomu rozumím, ale pokud sis nevšiml, tak to kdo je v menšině nebo není, bylo předmětem diskuze. Nebylo tedy patrné, kterou z těch menšin myslíš. Jestli tu "mojí" menšinu, tedy lidi kteří jsou pro legalizaci svetlic a nebo menšinu showmana. Tedy lidi kteří ho nechtějí. Z tohoto příspěvku je jasné, že jsi myslel menšinu, kteří pyro podporují. Takže i podle mých zkušeností s tebou souhlasím.
Mně ligový zápasy přijdou kolikrát tak málo atraktivní,že bez piva a klobásy bych tam snad ani nešel.Jenže zákaz alkoholu by omezil přístup výpitků,který ani fotbal nezajímá a mohlo by chodit mnohem víc rodin s dětmi.Teď na hokeji sparta liberec byla snad třetina potěru, sparta a slavie by na tom rozhodně vydělali, u menších klubů netuším.
a atmosféra by potom byla jako na MLS to chceš
Ještě by bylo milion příspěvků jak chce paní peníze na zpět, protože se nestihl doléčit do zápasu Bary a ona přišla s Tobiáškem kvůli němu
nějak jsem si nevšim,že by u nás byla kdovíjaká atmosféra
nevím na jaký tým chodíš. Ale sparta plzeň slávie a my prostě máme skvělou atmosféru. A všude se najdou idioti. Ale aby za to pykaly i ostatní to taky není správné. Ty maminy s dětmi jsou mnohdy i horší
Špatně jsi mě pochopil,já jsem proti zákazu alkoholu, kolikrát to pivko a klobása jsou to jediný,co za něco stojí.
to jo tak já z toho pochopil, že právě chceš aby tam byly maminy s kočárkem tak to potom jo. Jak už psalo několik lidí když někdo je nachcanej tak to z toho, že už měl něco tvrdýho před zápasem. Z těch 10 se ani ožrat nemůžeš to by jsi jich msuel mít tak 10 a to by jsi chcal co minutu za tak krátkou dobu to vypít
Navíc zákaz alkoholu by nepomohl. Já kolikrát přišel na zápas nametenej jak doga po 6 pivech a panácích. Ono když hraješ se Zenitem v -8 tak se to ani jinak nedá Ale v životě by mě nenapadlo hodit někam dělobuch mezi lidi i v nameteném stavu
to je právě to alkohol ti jenom napomáhá k tomu co by jsi chtěl udělat bez něj. TO je pouze chabá výmluva, že byl nalitej tak to hodil. Když je někdo dement tak mu alkohol jenom pomůže. To já se nametl naposledy kvůli seville v LM minulej rok pač to byla ostuda na kterou jsem potřeboval zapomenout
a teď jsi se nametl kvůli postupu přes PSG
to jsem měl v plánu, ale jsem měl na druhý den 12ctku ve službě ne jako pivo
aha
možná by bylo lepší nametený hovada na stadion vůbec nepouštět
Nikoliv, že by tě to nenapadlo ani v nametaném stavu, nýbrž jsi byl pokaždé nameten málo, aby tě to napadlo
Tohle je prostě i problém toho, že u nás chybí rozdělení sektorů na tribunách a podobné přístupy k divákům. Však kolik stadionů u nás má sektory pro rodiny, kde se může místo piva a klobásy dávat limonáda s hranolkama. A navíc na Spartě pak ještě, zrovna i do takového sektoru, když už někde je, hodí nějaký dement petardu... A pak do toho rodiče mají brát děcka, když se tam navíc už tak většinou naučí hned celou paletu sprostých slov...
Zákazem piva ničemu nepomůžeš, protože nažraný člověk přijde už na stadion... a z piva na stadionu se jen hodně těžko ožereš...
V Německu jednou takhle kamarád šel na fotbal, ale byl tak nalitý že ho ani nepustili na stadion. I tohle se dá zařídit.
To se mi stalo i v Česku...
Tak když sotva chodíš tak tě nepustí ani u nás.
Já se na stadion dostal. Ale z kabiny už ne
I know that feeling bro
Jak byl teď fed Cup v Ove, tak tam celkem namletí typci mluvili o 12 a více pivech, co měl každý.. Jde to
Na fotbale je to tezky... Bud pivo dojde nebo tam je vecne fronte a tece to jen z jedne pipy...
Vetsinou je teda birel, tedka asi ne, kdyz je nove starac. Tak nevim jak to bylo resene ted...
...možná tak za 20 let na to českej člověk bude připravenej... teď by vyšel řádit do ulic, kdyby mu na stadionech zakázali pivo...jinak naprostej souhlas
Tak přijdou ožralí už z domova/hospody...Nemůžeš mít u vstupu alkoholtester.
sorry ale po lidech to hází jen plzeňáci ... co jsem teda zatím viděl ...
Včera jsem byl na Slavia - Baník -> oba týmy měly pyro a to zůstalo do vyhoření u svých majitelů! Tak to má vypadat.
Tak na duelu Frankfurtu proti Hoffenheimu po vstřelené brance na 3:2 vběhli na stadion hned dva fanoušci a nemyslím si že je čeká nějaký brutální trest že by se na stadion už nepodívali.
Z důvodu, který teď vedl až k tomuhle, jsem přestal na fotbal do kotle úplně chodit. Zajímal mě fotbal, atmosféra a fandění, ale když se pár metrů ode mě bez problému rasili fanoušci navzájem, provolávali tam xenofobní hesla a chovali se jak hovada nehledě na to, jestli neublíží i třeba někomu v okolí, přestalo mě to bavit.
pokud je databáze a nikdo na stadioně se tam jinak nedostane a je dost kamer kajítí viníka kterého potrestám doživotním vstupem na všechny stadiony v čr a je hotovo
ono to totiz technicky je davno proveditelny, ale to by se muselo nekomu chtit kurva
Umí někdo odhadnout, jak dlouho před zápasem by člověk musel přijít, aby měl jistotu, že stihne začátek, pokud by se měl každý důkladně prohledávat? A kolik času je nutné přijít včas nyní?
Jak jsem byl na PSG, tak jsem měl tři důkladné prohlídky a to jsem procházel i bezpečnostním rámem a byla to pohoda. Mají to kluci už vymakaný. A to některé berou bokem na "pohovor"
Dík. Umím si ale představit, že na PSG mají těch turniketů více, než u nás (jasný, taky více návštěvníků, ale i tak). Zajímalo by mě to třeba v případě Plzně a Sparty se Slavií.
Přímo u stadionu to je klasika, ale další kontroly (jen prohledaní security) je x desítek metrů od stadionu. Já dojel ke stadionu cca 60 minut před výkopem a 30 minut před zápasem jsem už byl v kotlu.
tak kdyby normálně dali skeny přes které projdeš na každý stadion. Tak to urychlí takhle co chodím já na baníkos. Tak jelikož mám holou hlavu tak mě prohledávaj tak 2 minuty cápka s vlasama maj za 5 vteřin hotového.
presumpce neviny žádná
tak mi stačí i když jdu mimo službu po městě. Tak si lidi myslí, že mám v kapse vystřelovák. Vlasy si kvůli nim růst nenechám
Myslím, že tři hodiny před zápasem by ses měl už postavit do fronty.
Jedna paní říkala, že to přiletělo od vedle Proč vůbec citujou někoho, kdo vůbec neví která bije? To, že jim taky něco přiletělo do sektoru bude asi tím, že lidi na hlavní nebyli dementi a hodili jim to zpátky, místo aby čekali až jim to tam bouchne.
Nebyli dementi a hodili jim to zpátky
Jo jo, lidi si běžně nosí pyro na hlavní tribunu
To píšu přesně kde?
To jsem napsal ja
Ok, pak moc nevím proč to je reakce na mě.
no presne to bylo to prvni, co me taky napadlo, ze kolik asi bylo lidi na hlavni tribune co si proneslo pyro
No a? Vsak ked nieco nie je Tvoje, je slusnost to vratit. A hned.
Inside info - holka to bere statecne, jeste neni zdaleka jiste, ze ohluchne, stale existuje sance ze bude slyset. Mela stesti, ze se instinktivne kryla a odnesla to defakto akorat bunda a sluch.
Radsi bych přišel o tři prsty než o sluch.
zajímavé.. a byl bys radši na vozejku, nebo oslepl?
ty jo tak to za mě snad ani jedno. Ale oslepnout to je fakt hnus a nepřeju to nikomu. Sám vím od mojí babičky sestra od dětství nevidí to musí být opravdu hnus. To z toho světa fakt nemáš nic
jo, to je pravda. oslepnout, tak si to asi fakt hodim.
Dneska už ti nahradí téměř na 100% celou ruku...se sluchem to je furt jen o znakovce no. Táta nemá prostředníček co si pamatuju (je mi 30) a jediný blbý je, když chce někoho poslat do pr*ele :D
to jsem viděl na DVTV toho kluka kterej má tu robotechnickou ruku. Ale on sám říkal, že ji snad má rok a neumí ji snad vůbec ovládat.
Pro mě nejhorší zrak.. Bez toho si život neumím představit. Nevidět rodinu, přítelkyni, fotbal...všechno prostě...ten zvuk se dá alespoň částečně nějak nahradit, ale zrak....tc, dej mi pokoj.
psal jsem už nad tebou. To je vážně hnus ten zrak jak jsem psal ze života nemáš nic. Nejhorší je nevím jak se jmenuje ta nemoc. Ale když už máš až moc dioptrií tak ti i někdy kolem 24 řeknou že za 5 let ztratíš zrak to bych fakt nevěděl co bych udělal. Ten sluch a ruka se právě dost zlepšují teďkom máš i robotechnickou ruku. A teďkom udělali nějaké naslouchátko které zlepšuje sluch
S tou pritelkyni b y to mohlo byt naopak lepsi. Uz by ti opravdu vubec nezalezelo na vzhledu, ale rozhodne by vyhrala vnitrni krasa.
to by teda musel dost hledat. Sám obdivuji svého strejdu kterému se narodila postižená moje sestřenice jak to zvládají já bych to nezvládl a sám bych nechtěl aby takovou tíhu měla moje rodina. Hlavně teta prakticky je stále doma a venkovní svět nezná furt, protože musí být u dcery
To bych taky nedal
to neni uplne blba myslenka. Zajimalo by me, jestli nevidomy lidi vnimaj fyzickou krasu, treba hmatem, nebo tak?
Treba si to tady nejakej precte a odpovi..
Zkus to napsat brejlovým písmem (nevím jak se to píše).
stopro
Ach jo, je mi úplně nablití z toho, že něco takovýho musíme vůbec řešit a číst.
Primitivové!
to musi byt clovek fakt debil nebo opice, kdyz haze pyro po lidech...ten, kdo to udelal, by mel dostat nalozeno nejen od fizlu, ale i od fans, protoze tento incident povede jeste k vetsi represi, pritom pyro na stadionu pri choreu je pecka
Davová psychóza je svinstvo. Chtělo by to tvrdě trestat, klidně i vězením. Jestli tohle není ublížení na zdraví nebo minimálně pokus, tak už fakt nevím. Že tě nepustí na stadion podle mě pro tyhle dementy moc velký trest není, oni se vymlátí v podstatě kdekoli.
Tohle musi bejt ublizeni na zdravi jako vysity sakra, najit by ho toho strejdomrda meli docela snadno, tak doufam ze si sedne. Plus civilni spor, ji toho pravnika klidne zaplatim.
Hlavně ať zase někdy přijedou s tankem na ty "m**ky pražský"
drchal 4 goly za juniorku...zdenda vi,proc ho nechce zabit
Drchal
Ten musí mít solidně vymrdáno v palici . Doufám,že dostane pořádný flastr idiot... holka jde na fotbal a tak jí to změní život ... mohlo to dopadnout hůř... fakt nechápu
https://twitter.com/PolicieCZ/status/1104732874362839040
škoda že toho hrdinu nehodli přes plot k spartanum
Nejhorší je, že už to udělali podruhé, minimálně! Už jak dostali tu 4 v Edenu tak na jižní tribunu přiletěla světlice ...
No, tam to ale fakt udělal kretén, který byl snad jen na tomhle zápase..
https://valloire.rajce.idnes.cz/fotbal#00056.jpg
takze opravdu neco litalo i do kotle Plzne
a mimochodem je to velke selhani i policajtu .. pokud tam toto litalo uz predtim tak meli prece vyklidit sektor ze ktereho to priletlo.. takze je to smutny.. ale spis se trestali az nasledky nez to ze se to stalo
taky se někde psalo, že tahle světlice se jen vrátila do plzenskýho. i lidi co tam byli tvrdí každý něco jiného...
Těžko říct, ale z tohoto videa, už jen z reakcí lidí předtím a potom, to tak moc nevypadá.
Já vím, ale jak píšeš - těžko říct. Pořád je ještě i rozdíl hodit delobuch a světlice. I když oboje bych trestal podobně
Hlavně to celou dobu z balkonu sledovalo možná 8 securiťáků... fakt zbytečnost tohle...
...když to srovnám s Edenem, kde kámoše sebrali jen za to, že ze země zvedl "vadný" pyro, který nechytlo.
Na tribunu by si přece pyro nikdo nevzal.
V Anglii včera v Birminghamu divák vběhl na hřiště a poslal hráče AV k zemi a dnes už sedí na 14 týdnů ve vězení. Jak dlouho to bude trvat u nás?
no a hlavne se 10 let nepodiva na zadnej stadion v UK https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-birmingham-47523268
Jj, to jsem zapomněl dodat...
vylizanec nedomrdanej preju mu to
Jsem jenom zvědavý, kolik bude za tu světlici. Ten Angličan nikoho nezranil...
Ale zkusil to. Ublížit mu rozhodně mohl
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele