Petit: Arsenal má příliš nezkušené hráče
Bývalý záložník Arsenalu Emanuel Petit poznamenal, že Arsene Wengeer by měl přehodnotit svou přestupovou politiku. Arsenal totiž již od roku 2005 žádnou trofej nezískal.
"Je to o vztahu hráčů na hřišti. Musíte utratit nějaké peníze, abyste tohoto dosáhli. Nemůžete ale hráče propustit, když už je v týmu máte. Je potřeba naopak hráčům dokázat, že chcete, aby v týmu zůstali,"konstatoval Petit pro BBC.
Petit dodal, že sice rozumí záměrům londýnského klubu vystavět nové mužstvo. Ale pokud se takový tým vytváří, musí se vynaložit určité úsilí, aby se kádr udržel pohromadě.
Ke svému bývalému zaměstnavateli Petit řekl, že kádr Arsenalu je příliš mladý. "K úspěchu vám musí vycházet vše od začátku až do konce. Ale nejde to bez zkušeností. Je to jako s dobrým vínem, chce to určitý čas," řekl francouzský šampion z roku 1998.
Ve srovnání s přestupovým trhem Chelsea nebo Liverpoolu podle Petita Arsenal prohrál. Hráč, který oblékal i dres právě konkurenční Chelsea, tvrdí, že dva zmiňované kluby vynaložily miliony na doplnění svého silného kádru, zatímco Arsenal nakoupil mladé a nezkušené hráče a těch klíčových se zbavil.
Přesto se Arsenalu v současné době velice daří. Tým se probojoval do jak do semifinále FA Cupu, tak i mezi poslední čtyři mužstva Ligy mistrů. V Premier League již sedmnáct utkání nepoznal přemožitele.
"Je to o vztahu hráčů na hřišti. Musíte utratit nějaké peníze, abyste tohoto dosáhli. Nemůžete ale hráče propustit, když už je v týmu máte. Je potřeba naopak hráčům dokázat, že chcete, aby v týmu zůstali,"konstatoval Petit pro BBC.
Petit dodal, že sice rozumí záměrům londýnského klubu vystavět nové mužstvo. Ale pokud se takový tým vytváří, musí se vynaložit určité úsilí, aby se kádr udržel pohromadě.
Ke svému bývalému zaměstnavateli Petit řekl, že kádr Arsenalu je příliš mladý. "K úspěchu vám musí vycházet vše od začátku až do konce. Ale nejde to bez zkušeností. Je to jako s dobrým vínem, chce to určitý čas," řekl francouzský šampion z roku 1998.
Ve srovnání s přestupovým trhem Chelsea nebo Liverpoolu podle Petita Arsenal prohrál. Hráč, který oblékal i dres právě konkurenční Chelsea, tvrdí, že dva zmiňované kluby vynaložily miliony na doplnění svého silného kádru, zatímco Arsenal nakoupil mladé a nezkušené hráče a těch klíčových se zbavil.
Přesto se Arsenalu v současné době velice daří. Tým se probojoval do jak do semifinále FA Cupu, tak i mezi poslední čtyři mužstva Ligy mistrů. V Premier League již sedmnáct utkání nepoznal přemožitele.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Anglický komentář no.1 - Umíněný Wenger
31.05.2009, 11:09
Fanoušci Arsenalu se chystají podpořit kouče Wengera
20.05.2009, 17:29
Wenger poprvé veřejně zapřemýšlel o odchodu z Arsenalu
18.05.2009, 20:50
Wenger: Drogba je zabiják
19.04.2009, 18:28
Villarrealu je remíza málo. Adebayor si užil vyrovnání
08.04.2009, 10:31
Rosického návrat do plné přípravy se zpozdí o dva týdny
16.03.2009, 13:29
Aršavinův výkon se Wengerovi zamlouval
16.03.2009, 09:53
Tonetto se omlouval, Wenger chválil
12.03.2009, 10:03
Ronaldo si říká o fauly svou arogancí, míní Wenger
06.03.2009, 11:14
Fabregas by v případě Wengerova konce zvažoval odchod
05.03.2009, 10:48
Wenger je v klidu. Musíme vyhrávat, říká
01.03.2009, 20:28
Komentáře (244)
Přidat komentářskvely hrac Si ho velmi dobre pamatam na MS 1998 a hlavne jeho gol vo finale brazilii
Chytrý kluk.
to neni hraci, to je klubem
No to je mi názor...
zejo
klub dělají hráči a hlavně manager
a preto by mal Wenger zmenit prestup. politiku
Petit: Arsenal má příliš nezkušené hráče.........a Petit zase velký nároky, co by za to kde kdo dal hrát pravidelně ligu mistrů. Tahle sezóna se jim v lize ne ulně podařila jen kvuli velký marodce a v LM sou pořád ve hře a můžou klidně i vyhrát
tak to muzou no, ale at to radsi nedelaj, protoze bych se musel jit zahrabat do pisku a zavisti nevylezt 5 let
tak to si vem lopatu a už si di kopat díru
Nemaj peníze na nákupy jako Chelsea nebo Liverpool ... když se člověk podívá, je vidět že každý půlrok má Arsenal vyrovnanou přestupovou bilanci, zatímco Chelsea a Liverpool bývají někde kolem -20 nebo -30 milionů liber. Postavili stadion a nemají v zádech oligarchy apod., tudíž si nemůžou vyskakovat.
Z tohohle pohledu koukám na Arsenal, že s tím co má válí, precizní práce Wengera. Mít nějaké chechtáky na útratu navíc, třeba 25 mil ročně, bylo by to o titulu. Takhle je kádr moc úzký a každé zranění je setsakra cítit. Tak snad v budoucnu ... jo a jedna nespokojenost - opravdu si myslím, že jeden dva další hráči nad 26 by tomu mohli dát víc řád a sounáležitost. Ale jinak mládí vpřed!
Má pravdu tak to je...např.minulou sezonu byl arsenal zhruba do prosince první jenže potom hlavně kvůli nezkušenostem hráču začel ztrácet¨a jak dopadl víme...Wenger je určity skvěly ve vychově talentu a má na ně obrovský čich ale v celkovem poskládáni mužstva o něm už pochybuji..
Nezkušenostem? Spíš tou jejich smůlou, či co to je, že se pozraňují van Persie, Rosický, Eduardo...na druhou stranu samozřejmě něco na tom bude, ti náhradníci bohužel zkušení nebyli - ale i tak je ta marodka až "trapná" - co chvíli mají zraněné hráče...
Jako by to byl jediný tým, kterému se zraňují hráči..
Ono se i říka že lekařské metody Arsenalu jsou v některých případech zranění zvláštní...viz.Rosický...
Minulou sezonu to nebylo kvuli nezkusenosti maldych hracu .. ale kuli absenci klicovych hracu kteri se zranili
To je divné, já myslel že do pěti let budou ze všech nejlepší.
no jo jenze hraci odchazej a wenger kupuje nebo vychovava dalsi mladiky...taky by me zajimalo kdy to konecne prijde...
podle me arsenal ma na to aby nejakou trofej vyhral zalezi spis na moralce...jinak peknej dotaz na marka suchyho: johnsmall: JAký ste měl pocit když ste nastupoval v lize Mistrú proti hracum jako Leo Messi,Samuel Etoo,Henry a tahdy tušim ještě Ronaldinho?
a suchy na to : Proti těmto hráčům jsem hrál snad bohužel jen na Playstationu
Pokud bude mít Arsenal haluz sezonu bez zranění klíčových hráčů,tak na titul možná může myslet... Naštěsti se to stát nemůže díky jejich kádru
Jinak ty výmluvy na zranění jsou fakt trapný...
jasně, v tuto chvíli jen v obraně nemůže hrát Sagna, Gallas, Djorou, Clichy a Gibbs, výmluvy na místě rozhodně nejsou
i bez zranenych hracu nehrali dobre...to neni tim sice to na tym efekt ma ale maj mit teda sirsi kadr a lepsi lekare...
já nemluvím o minulosti, to bych se tu zas mohl ohánět jinými zraněnými Tohle je současnost a díky tolika zraněním (nemocem) by byla v troskách obrana kteréhokoli mužstva
jo to beru ale velkoklub si s tim musi poradit...mozna dostavaj moc velky davky na treninku nebo nevim...a maj i smulu jako Eduardovi nohu skoro amputujou...rosa si odre koleno a skoro ho to stoji karieru...
Blbost... Chelsea měla na začátku sezony zraněných 8 hráčů základní sestavy/lavičky a vyrovnala se s tím - včetně 3 stoperů. Nechápu,proč by se s tím neměl vyrovnat arsenal,respektive proč by měl na to svádět neúspěch...
WHU loni měli snad přes 10 zraněných a také hráli v pohodě a nebrečeli. Jen vy to tu svádíte na to,že se vám někdo zranil,ale to se stává všem.
Jj, ještě k tomu my (WHU) jsme měli zraněnou celou kostru týmu najednou, tak by tady místní malí gunneři nemuseli tak brečet - je jasné, že to tým poznamená, ale takhle se vymlouvat?
jdi se vycpat, Arsenalu teď nechybí "tři" stopeři jako kdysi Chelsea, ale taky oba dva beci ze základu a ještě jeden náhradní + brankářská jednička. Navíc žádný neúspěch zatím i přesevšechno nepřišel, takže nevím, o čem píšeš.
Ano, WHU nebrečel, ale oni narozdíl od Arsenalu nejsou pod takovým tlakem a neočekává se od nich útok na trofeje.
Jdi se vycpat?
Kamaráde Chelsea chyběli 3 stopeři(Alex,Terry,Carvalho),golman,2 střední záložníci(Ballack,Essien),křídlo(Cole),útočník(Drogba). Všechno hráči základu respektive nejhůře 1. střídání.
Tohle je naprosto standartní situace,tak se jdi vycpat s tím brečením,že se vám rozpadla obrana - to se stane každému týmu,že se mu rozpadne obrana. To je váš problem,že nemáte adekvátní náhrady za zraněné.
A ten neúspěch byl myšlen tak,že tu všechno svádíte na zranění neustále už dva roky. Od WHU se možná nečekají trofeje,ale museli tak jako tak nahrazovat většinu sestavy a je jedno,jak vysoko hrajou - ale hráli a nebrečeli jako wenger a jeho fans.
nasa chyba, ze nemame ADEKVATNE nahrady, ked sa zrania traja beci a dvaja stoperi?
kolko prvotriednych obrancov potom mame mat v tyme?
a ako ich mame udrzat? neviem ci vies, ale arsenal nema tolko spinavych prachov...
Arsenal má hodně peněz,které ušetřil kradením talentů,tak bych si nestěžoval...
A kolik zápasů hrajete s 5ti zraněnými/vykartovanými obránci? 1?2? To se prostě stává,někdy ti musí v obraně hrát junior. Problem je v tom,že vám ti junioři hrají v základu a nemáte adekvátní náhradu
ide o dolezitost zapasov...stvrtfinale cl, semifinale fa cupu, zapas s poolom, semifinale lm...preto sa "place"
mat 5 obrancov out nie je kazdodenna zalezitost...chcel by som vidiet keby united s villou prehrali, ako sa vobec nespminaju zranenia
a kto z stvorice toure, sagna, clichy, gallas je junior?
Já tu mluvím o Gibbsovi a taky Djourouovi,které ještě řadím do těch mladých a na jejichž zranění si stěžuješ. To je jako kdyby se zranil Bosingwa,Mancienne,Cashley a Alex s Terrym. Obrana se dá stále celkem pěkně poskládat -
Ferreira RB,Ivanovič s Carvalhem na stoperu a na LB Essien nebo by dostal šanci hráč z juniorky. To se dá udělat v pohodě. Na 1,2 zápasy,pokud nemáš neschopnou zálohu,tak ti to fungovat bude.
vy ste asi jediny tym p,l ktory by to poskladal bez vacsich problemov... my by sme si nahradnikov ako alex a ivanovic dovolit nemohli...
Mohli bez problémů. Ale museli byste chtít,to je ten problem... Vy si vypleníte vlastní juniorku a nemáte pak hráče,kteří by nahradili alespon částečně vašeho 6. a 7. obránce. To je ten problem.
kolko timov ma kvalitneho 8. a 9. obrancu?
Já tu narážím na rezervu a U-19,která je vaší obrovskou chloubou. Neříkej mi že "nejlepší juniorka" na světě nemá 2 krajní beky,kteří by dokázali nahradit 6. a 7. obránce...
no okrem gibbsa by to mohol byt teoreticky bartley, ayling , gilbert, hoyte, nordveit(posledni traja ale na hostovani)....kvalitu na svoj vek rozhodne maju, ale davat tychto 17,18 rocnych chlapcov(resp gilberta) na najzodpovednejsie posty do zapasov, ktore nas cakaju by bolo trochu kamikadze...nielen u nas
Předkolo LM+duely s MU,CFC,Poolem,derby se spurs,WHU,zima,odvety,skupina LM,osmifinále LM atd atd. Ty důležité matche jsou pořád. A vždy to je nejdůležitější část sezony.
ale uznaj, ze semi fa cupu, semi cl nie je kazdy den....hlavne ked si 4. sezonu bez trofeje...
(ok, koncim )
Jakýkoliv kolo CL,kde máš šanci vypadnout je klíčové. Semifinále a finále samozřejmě více,ale kdybys neprošel předchozími zápasy(špatná pozice do odvety,hrozba vypadnutí ve skupině),tak je to opět klíčová část sezony at jde o základní skupinu nebo semifinále.
Vy mate ale problemy... 1. Vic nevic-je to jedno. kazdy zraneni v kazdym tymu je znat. 2. nevim proc to tak brutalne resite a 3. Jestli se opravdu tak nudite, zajdete si s kamarad(k)ama na pivo, je to mnohem zabavnejsi nez resit jestli ma chelsea vic obrancu nez arsenal
Běž do hospody a neotravuj... Já jdu za půl hodiny.
budes mi chybat
Chybí 5 obránců, pravděpodobně nastoupí Eboue - Touré - Song - Silvestre. Ve srovnání s tvou provizorní sestavou Chelsea mi přijde neméně kvalitní, takže šířkou kádru bych se neoháněl
Když se od WHU neočekává útok na trofeje tak to něco mění na tom, že se s tím uměli vypořádat a nebrečeli jak arsenálští? To je směšné. A to podotýkám že West Ham měl zraněných absolutně nejvíc z celé PL, k tomu jak už poznamenal kubys, chyběla mu celá kostra týmu.
se zranenymi hraci hrajou jeden z nej fotbalu na svete a kdyz ty mas nick Raul07... tak pocitam ze si fanda realu, tak bych chtel jen rict ze Arsenal opravdu nehraje tak dobrej fotbal jako treba REAL:D:D:D:D:D:D: teda trapnej Real!!!!!!!!!!!
jezisi, tys ho teda setrel
Náhodou to bylo docela úsměvný ( )
tak to samozrejme, taky jsem se zasmal, ale setrel spis sebe samotnyho
jo ja se tomu taky musel zasmat takhle se ztrapnit
Ty se smejes tomu ze se ztrapnis? A to si treba sam pro sebe povidas i vtipy?
No jo, vystihl největší chybu filozofie Wengera. Neudržení důležitých hráčů. Ale s tím utrácením milionů to není tak podstatné.
''Petit: Arsenal má příliš nezkušené hráče'' No jo, to vidí všichni, kromě Wengera.
Když pominu zranění: Almunia 31 let, Sagna 26, Touré 28, Gallas 31, Clichy 23, Arshavin 27, Fabregas 21, Song 21, Walcott 20, van Persie 25, Adebayor 25.
Mladá je jen záloha, přičemž u Fabregase nezkušenost vážně nevidím, Song teď nahrazuje Flaminiho téměř plnohodnotně a místo Walcotta může hrát buď Nasri (21) nebo Eboue (25) a to už vůbec nemluvím o Rosovi...
Přesně,když už si Arsenal někoho vypaplal,tak pak odešel..
To bejval můj nejoblíbenější hráč..poměrně dlouho...
Jinak souhlasim...
Skvělej hráč a navíc mi připadá inteligentní a pokud letos Arsenal vyhraje LM, tak budu čumět jaku puk. Už jsem si myslel, že je ponorka vyřadí a ono nic.
Jinak v minulosti hned po Barce můj nejoblíbenější klub hráči jako Adams, Overmars, Berkamp a Petit byli úžasní, byl jsem na zápase na starým Hibury(snad se to tak píše) a bylo to super.
I jak hráli proti Spartě a gol dal Silvinho, jo panečku to byli Gunners
Já s ním tedy příliš nesouhlasím - je sice pravda, že má Arsenal velmi mladé hráče, ale ti už nejsou nezkušení...Stačí se podívat na Tourého nebo Fabregase - jsou pořád ještě hodně mladí a přesto toho mají za sebou už dost a dost!! A navíc mám pocit, že přestupovou politiku pomalu, ale jistě pozměňuje - nemůže to ovšem udělat hned, ta změna prostě musí být pozvolná! Přestože Arsenal nemám moc v lásce, myslím, že budou příští sezónu už konečně bojovat o titul...
no Touré hodne mlady nevim no 28 let...
Jo, to jsem přestřelil, sorry, ale když byl o hodně mladší a hrál v základu, tak se o něm nedalo říkat, že je nezkušený...Na Fabregase to ale sedí...Celkově se ale ta jejich politika mění, i když, jak jsem říkal, ne ze dne na den...
ve 28 toho ma jeste dost pred sebou ...
To Petit:Naser si. Jediny problem ve Wengerove politice jsou samotni hraci-Wengerova politika je o tom,ze chce najit a vychovat talentovane hrace do sveho tymu a co nejdele je v tymu udrzet aby se hraci v tymu vyvynuli a co nejvice si na sebe zvykli a predvadely tak vyborny teamovy vykon,ale dnesni hraci jsou o tom,ze jim zalezi jen na co nejvetsich penezich a nebo aby hraly v co nejslavnejsim klubu(viz. Cashley,Flamini,Hleb...tim samozrejme nechci rict ze arsenal neni slavny).Ja s Wengerovo politikou naprosto souhlasim a myslim, ze preplaceni hracu a obrovske sumy jsou zbytecnosti.Kazdy team by si mel vychovavat talenty a hledat mlade hrace na vychovu a podle toho by se dle meho nazoru mela urcovat kvalita a velikost klubu.V dnesni dobe se velikost a kvalita klubu dokazuje penezi,coz je naprosto o hovne, pak se nikdo nemuze divit ze napr takovy Hoffenheim se stal z hovna bundesligovym klubem.Reagujte si jak chcete ale toto je muj nazor.
Souhlas
vyvinuli, předváděli
"hledat mlade hrace na vychovu a podle toho by se dle meho nazoru mela urcovat kvalita a velikost klubu."
Tím myslíš něco na způsob "kdo dokáže ukradnout více talentů,ten je lepší"?
Hoffenheim, na rozdíl od toho tvého Woolwiche, aspoň nemusel podvádět- ligu si poctivě vybojoval.....
Petit nemá pravdu, ti hráči jsou zkušení a nějak zvlášť mladí také nejsou, např. Tottenham měl v derby mladší základní sestavu, kecy o nezkušených a mladých hráčích Ars-nalu jsou jen pověry, kterým laická veřejnost uvěřila ......hlavní problém je v tom, že to jsou samolibí spratci, kteří nemají ke klubu vztah - to je zásadní důvod proč to tam nešlape, ale to je o tom, že kdo s čím zachází, tím také schází.....holt krást se prostě nemá....
a bláboly místních kids o zraněních jsou jen dětským žvatláním - každý klub má zraněné hráče, často i klíčové, to že si Wanker myslí, že se dá odehrát dlouhodobá soutěž včetně pohárů se 13 hráči je čistě jen Wankerův problém.......dále je čistě jeho problém, že si do kádru přivádí hráče, o kterých se obecně ví, že jsou ze skla....
Z porcelánu, milý bruci, z porcelánu.
"proto to tam neslape"
ano, od roku 2005 sa nevyhrala ziadna trofej, ale odvtedy sme boli kazdy rok VELMI blizko a chybalo VELMI malo...2006 finale cl, 2007 finale cc(co podla vas yidos uz teraz nie je ziadny shit cup), 2008 pl....stacilo aspon jedno z toho vyhrat a s velkou pravdepodobnostou by sa nic take nehovorilo....a ozaj to rozhodovali detaily...ktore by na to, ci to slape, alebo nie, nemali mat velky vplyv...
teraz sme v semifinale fa cupu a cl....pri vacsej troche stastie double nie je nerealny....
neslape to skor niekde inde...
pekne bazalko
Nikdy mi nebyl moc sympatickej, ale má pravdu. Dva tituly za dvanáct let, to neni nijak skvostná vizitka pro Wengera, i když špatný to taky neni, ale je tam hotovejch, vyzrálejch hráčů míň než by bylo třeba na vyhrávání titulů. Hráči, kteří naberou zkušenosti a v dalších sezonách by je mohli prodat a být oporami, často odchází, a tak se začíná budovat nanovo. Taky by Arsenalu slušelo víc anglickejch hráčů, určitě by se nějakej Angličan, kterej by byl přínosnej, našel, ale tohle Wenger taky dost podceňuje. Ale i tak tam odvádí kvalitní práci, hrajou pěknej fotbal a pokud udržej kádr, tak příští sezonu budou bojovat o titul.
Možná, že až tam budou hrát nějací angláni, tak tam třeba nebudou považovat vyvěšení ANGLICKÉ vlajky za projev RASISMU....
čekal jsem to od tebe už dřív...
počkal jsem si na vhodný příspěvek...
Jen doufám že se nebudeš ohánět i dalšími částmi toho článku, autor to třeba s tou základní 11 přecejen přehnal...
Co přesně? že tam je jeden angličan a jen občas?
Ne, trošku rozepsal jejich rasový původ...
no, to už bylo jaksi navíc, to si na tom webu přidali, ale základní článek - o tom stržení anglické vlajky, protože to je rasistický symbol (tedy na Emirátech to je rasistický symbol) , ten vyšel tuším v Guardinau - z něho ten český web čerpal a přidal si k tomu tu svou omáčku...
Nutno dodat, že poněkud trapnou omáčku.
Naprosty souhlas s Emanuelem ,tohle jsem tady rikal uz xkrat.A vzdy se jen vysoce smeji nad prispevky typu Arsene Wenger chce vychovat tym--myslenka dobra ale provedeni neuskutecnitelne,reknu vam par duvodu proc?----Za prve Arsenal je velkoklub kazdou sezonu si klade ty nejvyssi cile,a jelikoz jsou uz 6.rok bez jakekoliv trofeje od narodniho az po titul a LM,coz je naprosto desiva bilance pro klub jakym byval,nechapu proc si nevzpomene jake mel skvele vyvazene muzstvo tenkrat kdyz s nim mel ty nejvetsi uspechy.Vychovavat a spolehat na mlade hrace muze nejaky prumerny klub ,ale klub ktery ma takove ambice musi vedet ze to proste s mladyma hracema nelze uhrat.-----Za druhe---Kdyz mu ti hraci dorostou tak mu jednoduse prchnou jako Flamini a Hleb protoze jsou hladni po trofejich a to sami rika i RvP ci Adebayor takze myslim ze za chvili prchnou jestli prijde nabidka ze skutecneho velkoklubu kde se vyhravaji trofeje,a nejvetsi narez bude az se prirodi nabidka Barcelony ci Realu ohledne Cesca tak se vsadim ze zmizne na to tata.----Za treti---spise usmevna kapitola ale kdyz se na ne obcas kouknu a priznavam je to malo protoze se me proste nelibi takze se radsi o vikendu kouknu na serii A ci jiny zapas PL,,malo strel ,je to naprosto priserne kam az to chcou zatahnout vzdycky,chybi jim proste bombardak ktery by to strilel,,,,,Za ctvrte,,,,sirka kadru je mala na velkoklub ,kdyz jsem videl lavicku ted pred ponorkou tak jsem se jen smal Vela,Ramsey ..na lavicce nebyl ani jeden zkuseny hrac a to jeste hralo nemehlo silvestre tak s timhle se opravdu nic vyhrat neda-------------Cekam spoustu negativnich ohlasu zvlaste od zaslepencu ale jedno si uvedomte ,fandite velkoklubu a tvarite se spokojene ze uz jste 6.rokem bez trofeje??I kdyz jsem fanda Liverpoolu tak nejlepsi mix hracu ma a mel United,,,je to neskutecne jak si vychova takove hrace jako je Evans,O Shea,Fletcher,Brown..... proste klobouk dolu pred sirem Alexem
Vychovat si hráče je dobrá cesta a proveditelná - ale ti hráči musí cítit jistotu,že je wenger nevykopne jakmile se naskytne další 20tiletý talent
Dále musí mít kostru zkušených hráčů,kteří dají za klub všechno. Většině kluků je fuk,jestli budou hrát v Arsenalu nebo někde jinde,protože tam neexistuje žádná autorita,žádný příklad,který by je táhl dál,ale jen rivalita... Přirovnal bych to ke smečce...
jo,smečka, to je to správné slovo, asi nejpřesnější výraz pro tu jejich sebranku, která je schopna si vjet kdykoli do vlasů....
Spíš ke smečce,která je ochotná někoho ležet v poušti a jít dál,když bude někdo jinej,kdo ho nahradí... Tam mi chybí ta hierarchie,která zmizela s odchodem Henryho,Pirese,Vieiry a spol...
navíc ten způsob uvažování je v tom klubu opravdu hluboce zakořeněn - viděl jsem dorostenecké derby Tottenham - Woolwich, a ti jejich mladí smradi jsou přesnou kopíí ¨těch svých ligových "vzorů" - arogance, neustále vztekání se na všechno, žádný respekt k soupeři ani k sobě navzájem, no asi to je ta jejich "slavná" klubová filosofie, o které tak rádi hovoří....
dostal som sa k slovu 6 rokov bez trofeje a dalej ani nemusim pokracovat
A to taky urcite dale cist nemusis? co?Protoze klub jako Arsenal 6 let bez trofeje trapas.......
zober si do ruk kalkulacku.pocty ti zrejme moc nejdu..
PS:v maji bude LFC 3 roky bez trofeje.Pozdravuj Rafu
To není ten problém...
“We have worked very hard with these players to get them into the shape of a great team,” Wenger said. “I believe that has to give them a taste to stay together.
“When we go for young players it is as well to get them to love the Club, love to be together and love to achieve together. A team sport is about that. It is about achieving something together in a positive human atmosphere."
“When players have grown as a team together it is something special.”
je to fakt take strasne?
To mi připomíná Scolariho mentalitu - jsme tu jedna velká rodina a všichni se máme rádi... O měsíc později byl vyhozen s tím,že ho podpořili 3 hráči z klubu
pravda..ale ide mi o tu myslienku, ktora tu byva tvrdo kritizovana..
tak temer kazda myslenka je v jadru dobra, treba komunismus i fasismus, problem je v tom, ze vetsinou tyhle veci nemuzou v jadru fungovat. proste wenger si vychova mlady hvezdicky, ty chtej ale vyhravat trofeje (coz se jim s arsenalem posledni dobou nejak nedari), proto prestoupi do vetsiho klubu (flamini-ac, hleb-barca), kde ty trofeje spis vyhraji a jeste dostanou petkrat vetsi plat. dalsi problem je v tom, ze zadny z hracu arsenalu nema ke svemu klubu takovy vztah, nejsou mu verni. vzdyt kdo je v tom klubu srdcarem? kdyz si k tomu klubu nevypestuji zadny vztah, tak pak snadno zdrhnou za lepsim...
ak by sa vyhrali tie trofeje, ku ktorym sme fakt daleko nemali, hraci by pekne zostali....
a prave o tom budovani vztahu ku klubu wenger hovoril...vacsina z tych, co prisli ako mladi, ho maju...toure, eboue, djourou, clichy, theo namatkou
Ona je otázka,jak vnímá myšlenku Wenger a jak ostatní... Já říkám,že myšlenka dobrá,pokud ji dobře provedeš a toho není ten ubrečenec schopnej.
Nezminoval bych tu ani tak Flaminiho a Hleba,ale hromadu harantů,kteří mu ideu kazí. V týmu musí být hierarchie a ne,že všichni jsou si rovni. To nebude fungovat.
nemyslim, ze by to nemohlo fungovat....ak hraci vyrastli spolu a su priatelia, budu za seba bojovat viac...ale tu sa uz fakt tazko argumentuje...ak sa vyhra fa cup alebo cl, dufam, ze to bude dostatocny dokaz, ze sa to da
Arsenal nema nezkusene hrace, ale proste nekvalitni hrace. Hotovo proste. Moh by koupit treba silvu, nebo simaa, na fera prodat adebayora a koupit etoo,ibrahimovic,trezeguet,villa nebo barose (nahodou kdyby mel arsenalskou zalohu tak by mu to tam treba strilelo ) Jo a este ten nejvic nerealnej-GATUSSO (ale to by bylo brutalni ) A este nakyho stopera (treba pepeho ) a toure by byl nahradnik za gatussa
nereálnej by podle mě nemusel být . jelikož neznám žádnýho Gatussa, kterej by hrával profesionální fotbal, ale je tady možnost, že nějakej chlápek Gatusso existuje - mohl by vyjít Arsenal celkem levně...
Voda na tvůj mlýn.
100 for fun
101 pro Nusakiho Poblyshakimishivashamonongokishuho (bratranec of JAP)
for beer
A na mě všici serou.
Ja na tebe chciju
Tak teď už je z toho hotová sračka.
Takovej je zivot. Jo a nehrajes nahodou Diablo 2?
Fantomas hraje Diablo 2? Nejlepší hra
Ty ho paris?!?!
Samozřejmě. Už asi 8 let.
Ja taky, ale uz mne to prestava bavit. Furt je to to samy dokola a tak shanim nekoho kdo by si to se mnou rozehral po netu-nechces?
Teď určitě ne, času je málo a doma u počítače te´d moc nebývám. Každopádně mi dej email, až bych měl čas, napsal bych Ti.
homeles.j.k@seznam.cz
A za koho paris?
Za Nekromanta, nejčastěji. Ty?
Paladin. Ja vim nejvetsi srac, ale mne to za nikoho jinyho neba.
Právěže ten je zřejmě nejlepší.
Mne taky pride, ja nevim proc, ale kazdej mi rika ze je to nej srac. A uz si to nekdy dohral i Peklo uroven?
Nevšímej si ostatních, měj svůj názor
Jo. Hrál jsem ještě s kámošema přes IP adresu, paráda. Ale taky je to ohavně těžké.
Jo, a nemneli by sme mit stejnou verzi? jakou mas verzi hry?
1.07. Ale zatím je to hudba budoucnosti (čti pár týdnů)
ja taky 1.07 tak to je dobre ze nemusim patchovat. Jo a jakto ze je to tezky? to ma bejt lehci ne kdyz je vas vic ?
Právěže čím víc lidí, tím víc monster a těžších. Hrůza.
aha. a co jako delas? nebo proc nemas cas?
Tak za prvé jsem přes týden na bytě, kde mám jen notebook a učení a přes víkend se teď musím taky víc učit, jelikož se blíží kone.
Tyjo to ti zavidim ze se dokazes ucit. Ja sem se nikdy v zivote doma neucil. Ani ted a to mam v cervnu zaverecky.
Závidím
No ale mam na vysvedceni kazdej rok min. 5 ctyrek... Jinak mi to vyhovuje
já se teda taky doma neučím, ale 4 sem na vízu neměl nikdy...
Sudičky u tebe byly štědré, no. Nic víc v tom není.
to je možné, protože mám docela dobrou faktickou pamět... Třeba sem nepobral, jak jedna holka nebyla schopná ukázat na mapě severní ameriku...
v jaky ses tride?
Tak ono je to fakt hlavne o tom, jak davas pozor ve skole. Ja mam zatim kazdy pololeti vicemene vyznamenani a 4 ze dvou predmetu. U vsech ostatnich se soustredim a jen na ty dva seru, protoze na ne hodlam srat cely zivot. No a podle toho to vypada. Fakt ze kdo se ve skole trochu snazi, tak se ucit nemusi.
A kdyz te tu mam, co bys vsadil na vas zapas o vikendu?? Kdybych nevedel jaky jiny zapas tam hodit. Ale vazne. Nebo myslis, ze bude lepsi ho vynechat?
Zatim mam Stoke - Rovers 1, SAFC - Hull 1, Spurs - NUFC 1 a rad bych tam mel jeste ctvrty. Pompey - Bolton se mi spatne hada.
2
To je prave nevyzpytatelny. Na 02 to vidim. Ale davat pulky me nebavi, zadna sranda v tom neni
dej tam tu dvojku. a jestli bolton nevyhraje dam ti penize co si prohral+pytel brambor Ne, tak bolton ted ma lepsi formu a pompeys to doma moc nejde
Bolton určitě neprohraje a tej dvojky bych se taky nebál.
No a Wigan porazi doma Arsenal Ja verim Boltonu, ale vsadit na to?
Wigan sem ti fakt neradil, tos byl jen zaslepenej jako obvykle.
No ale bylo to blizko Ja jen, ze tohle je stejne ujete:)..
To snad nemysliš vážně toto...
Tak já osobně bych ho vůbec nevsázel. Tajně věřím, že bychom mohli využít té mizérie AV a něco tam uhrát, ale na druhou stranu je tohle zase pro Villans ideální příležitost se zase odrazit ode dna. Ono se na tomhle zápase ukáže, jak nízko Aston Villa doopravdy je. V tipovačce jsem dal 2, protože jinak nemohu, kdybych si to měl dát na tiket a měl bych odhodit zaujatost, tak dám asi 12. Ale vůbec bych si tím nebyl jistý. Jak říkám, radši bych ten zápas vynechal..
.. diky moc, sam jsem dosel k tomu stejnymu zaveru.. ale zapas by to mohl byt vyborny:)
V to doufám, po nějaké době konečně zas uvidím náš zápas v přímém přenosu, takže doufám, že to bude pěkná podívaná. Ikdyž jestli zas bude hrát Di Michele..
Tak on nebo Nsereko, nebo Tristan:(( ten utok mate fakt hrozny.. pri tom pred sezonou znelo to duo Ashton-Bellamy uzasne.
No, nějak už to s nima budem muset dokopat. Jen doufám, že Di Micheleho nepodepíšem natrvalo a Tristán, že taky odejde po sezoně. Cole je jistota, Ashton uvidíme jak na tom bude a jestli bude mít štěstí a vyhnou se mu zranění. To by byl dobrý základ pro příští sezonu. Ale krýt zády jim musí někdo schopnější. Bohužel to tak vidím že ten někdo "schopnější" se zase bude hledat na Apeninském poloostrově, pokud samozřejmě nezůstanou ti dva superfotbalisti.
Koukam, že si mi vzal moje tipy.
já bych dal neprohra Boltonu, protože Pompey dokáže zabrat...
Villa asi zabere, takže tam bych já osobně hodil 1, podobně City. Ale Stoke - Rovers vidím na 0...
Tak ty Rovers fandis, nejsi objektivni
no, ono to není až takové fandění. Já fandím MU, ale zároveň mám sympatické týmy. Takže je mi sympatický B'burn, Tottenham, Everton, WHU, Fulham, SAFC, momentálně právě Stoke...
Fulham, no no no...
Fulham sem si oblíbil pod Colemanem. Navíc se mi strašně líbila hra Volze a McBridea...
Já odtud můžu už snad jen Schwarzera a Daviesem.
a Dempsey s Andy Johnsonem? Hangeland s Koncheskym? Murphy?
Na Dempseyho sem zapomněl, Murphy už není, co býval, Konchesky je řezník, Hangeland takovej zlatej střed, co se sympatií týče, a Johnsona od působení v Evertonu zrovna nemusim.
nekecej
No a muj Wigan flakas ono jednou se ale podivas na nejaky povedeny zapas a pochopis..
Wigan se díky tobě přesunul ze sekce "nevadí mi jejich sestup" do sekce "přání klidného středu tabulky."
Tak beru zpet, toho si cennim
A kam se přesunul muj Bolton? Na něj prdíš už tuplovaně...
Když mě šli na Megsona strašně špatné reference... u Forrest na něj byli strašně nasraní, že tým, který měl bez problémů postoupit úplně rozdrbal...
Navíc některé ty jeho přestupy.. Makukula, Shittu, Smolarek... Ale už mu po shlédnutí pár zápasů taky přeju klid tabulky...
Vypadá to, že su strašně snadno ovlinitelný... Momentálně přeju sestup WBA, Pompey (tady mě nepřesvědčí nikdo nikdy...) a asi Hullu... druhá liga se mi pro NU zdá moc krutá...
Shittu? Teď už o něm s klidem můžeš říct, že se tenhle nákup povedl dokonale.
tak zatím nějak moc nehrává pokud vim. Mě nijak moc nepřesvědčil. Jako záskok to je takový další Ben-Haim. a když už sme u toho, tak co ten Pyugrenier? toho sem viděl jenom proti MU...
Shittu spolu se Steinssonem ted tvoří ideální stoperskou dvojici, přičemž neni nikdo na marodce, a celkem jim to klape (i když furt je defenziva naše největší slabina). Nezatracoval bych ho. Vypadá nemotorně, ale je silný a odolný, vyhraje skoro každý hlavičkový souboj, prostě taková skála. Steinsson zvládne hrát konstruktivněji, takže se jakž takž doplňujou. Puygrenier je naděje, ale na základ to zatim nevidim. I když coby záskok paráda.
a kde máš Cahilla? podle mě váš nejlepší stoper...
Proboha, Steinsson je samozřejmě napravo, já zas nemyslim takle po večerech...Cahill-Shittu, to je dvojka. Ta charakteristika Steinssona platí právě na Cahilla. Ach jo.
já sem to trochu aj tušil, že to bude mýlka
To s Forestem je zname chtelo by to nejaky clanek, aby se ukazalo, ze jinak byl jako trener uspesny. Proste mu to tam nesedlo. To se stava, Allardyce taky zahorel u NUFC
Že by výzva pro záhadného Fantomase?
No pokud je to pravda..., bavil jsem se kdysi s cottagerem a ten si za tim stal:)).. jak WBA dneska tezi z jeho prace atp.
Já si za tim taky stojim, i když ho pořádně znám jen z Boltonu.
Allerdyceovo vyhození sem do teď nepochopil. Přitom je zřejmé, že on dokáže dělat v každém klubu, když dostane prostor a čas...
Ve srovnani s tim, ze nevyhodili Wise, cimz odehnali Kevina, aby za rok toho Wise stejne vyhodili... mi to prijde uplne nepodstatny:)) Mozna to byla chyba, ale to s Keeganem az neskutecna.
Přitom o Wisem a Poyetovi sem měl hodně dobré mínění, zvlášť když s Leedsem suverénně procházeli League One... měli -15 bodů a ty smázly v prvních 5 zápasech...
Vim vim .. Urcite meli zustat, veril jsem tomu, ze je vytahnou o ligu vys. Uz tam ale se ukazalo, ze je Wise strasne zahledeny do Argentincu. Jenze Bechio se prosadil. Zatimco z tech v NUFC jen Jonas:)).. tady mu ty prestupy krute nevysly..
No Becchio se prosadil v rámci možností... Rozhodně není klíčový hráč..
jinak k té škole, já sem měl vyznamenání jenom v primě, od té doby ticho po pěšině... 4 sem neměl hlavně díky tomu, že sem ji nechtěl, protože párkrát sem k ní měl slušně nakročené. Ale vždycky se mě nějak povedlo si to spravit aspoň na tu 3... (napadá mě fyzika, kde sem měl jeden rok 4-, 4, 4...)
vy ste trapny to ja vzdycky propadam z min. 5 predmetu a na uplnej konec si to opravim na 4
Zrovna dneska za mnou byl dvakrát tentýž vágus a prosil mě o patnáct korun na párek v rohlíku. Tak sem zdvořile odmítl, ale v tu ránu otevřel svou kabelu a začal mi nabízet obratem telefon (alá pevná linka), když ani ten nezabral, vytasil se s celou brašnou. Chudák, neprošlo mu to. Ale příště si na tebe vzpomenu a dám mu aspon bůra.
ja nejsem zadnej vagus proste se neumim ucit ani doma ani ve skole no
Já jen že tak dopadneš s timhle přístupem...
nahodou v praci mi to de. a vubec-vocotide? A ani jednou v zivote sem nepropad a na zakladce sem mnel jen 2 ctyrky a to na konci osmy a v pololeti 9 tridy
problem?
Promin, to bylo nevhodne
Zas to neber tak vážně...
Já potkal starého známého, co neudělal 6 třídu na ZŠ. Ten borec měl od lacoste naprosto všechno, na co si jen vzpomeneš.
Tak rodiče no...
tak to ja nemam
Cigán, vyrůstal bez rodičů... Holt když umíš, tak umíš.
proč rodiče? ty neznáš takové ty obchody, které jsou v umístěné ve velkých přepravních kontejnerech? Tam zašli už tak daleko, že koupíš pásek dolce a gabbana s přeskou od Replay... Zkrátka to občas spletou, ale můžeš chodit ve značkovém od hlavy po paty... A zrovna Lacoste je tam hóódně oblíbené....
Věř mi, že i kdyby to nebylo pravé, tak - dnes již 20ti letý týpek - se rozhodně špatně nemá. Na to, že vylezl v 6té třídě. Když si šikovný, tak nepotřebuješ vysokou a stejně se máš líp
ja nejsem sikovnej, nemam penize, a ucim se na picu. Ja se doziju max.24 let Pak hotovo
Tak prostě bohatej nebudeš, stejně jako další miliarda lidí...
jo, jenze ja nebudu ani chudak a budu i pod uroven myho nicku
já 21, protože pak podle aztéckého kalendářa končí svět
21.12.2012? Šmarjá,to mi bude necelý 2 měsíce 19
ale hovno konci svet.
Tak ty narozdíl od nás odejdeš z tohoto světa jak NÁCTILETÝ. Nechtěl bych..
vsadim se s tebou o pytlik bramburek ze zadnej konec sveta nebude
Jak to víš?
nevim typuju... jo a jinak sme borci: vite o tom ze tadle diskuze zacala 100 od talkerse?
*tipuju
neres
Navíc ani neodmaturuju...
Tomáš Blbý
Tak tos posral...
?
!
$
cosemposral?
mayskeho!
je to jisté? Já si su skoro jistý, že sem četl aztéckého... ale je možné, že oni to jenom převzali...
sudiac podla poctu odkazov na googli a youtube, by to mal byt maysky
ale je to jedno, pomrieme tak ci tak
nj, není vyhnutí...
nepochybuju o tom. například šikovný svařeč nejde pod 300 na hodinu...
a prumnernej autokarosar?
to netusim... ale cas na rekvalifikaci bude..
joo ale mne to svareni moc nejde
no hele ja du tak snad mas nekde napsanej ten muj mejl!!! zdar
Nene, to ne. Ale oceňuju, žes mě chtěl (snad) zabavit.
No, uprimne-chtel sem zabavit hlavne sebe (jo a ty ses taky jeden z mala dobrych typku na EF )
co to říká
200. pro West Ham.
kdyz si nectes reakce tak je 200 2 komenty pod 100
To co řekl jsem říkal už dávno, jen s mladíky nikdy nic nezíská, možná ten anglánský pohár,, ale ten nikoho kromě Anglie nezajímá, navíc je to vstupenka jen do UEFY.
je to jen nejstarší fotbalová soutěž na světě, navíc kdo by si chtěl zahrát ve Wembley...
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5199884,00.html
možná má teď Wenger mladé a hodně nezkušené hráče ale tak 2-3 roky bude mít pomáli jeden z nej týmů v Premier Ligue který se bude ucházet buď o 1. nebo o 2. místo
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele