Osm týmů v akci aneb Události 4. kola nadstavby FORTUNA:LIGY
Uplynulý týden přinesl v českém fotbalovém rybníčku veliké množství událostí. Začněme hezky od začátku. Silné emoce nabídlo středeční finále poháru mezi Libercem a Spartou, v němž Letenští dokázali otočit a zvítězit. Jenže i díky tomu, že Frýdek nebyl za šlápnutí na Malinského vyloučen.
Tentýž den přišla nepříjemná zpráva pro ligu. Tři hráči Karviné byli nakaženi koronavirem a celý tým musí momentálně být v karanténě, což odneslo i víkendové kolo - vzhledem k odložení všech duelů skupiny o záchranu a faktu, že Budějovice a Slovácko již mají volno, byly na programu pouze čtyři zápasy.
Smutno bylo i v jiné části Slezska, posledních dvacet minut své kariéry odehrál ostravský Milan Baroš, jenž v nakonec bezbrankovém duelu s Plzní málem skóroval. Vsítit gól se povedlo naopak mladičkému debutantovi Milanu Králíčkovi z Liberce. Utkání U Nisy obecně talentovaným hráčům přálo, za Slavii si totiž svůj první ligový zápas připsali Červ a Kosek.
Slovan Liberec-Slavia Praha
Jistý mistr Slavia zamířil k předposlednímu utkání sezóny do Liberce. Tamní Slovan ještě hotovo zdaleka nemá a bojuje o evropské poháry, góly však stříleli zejména Pražané. Ti se v závěru první půle dostali do vedení díky trefám Traorého a Júsufa, po pauze navyšoval Musa. Králíčkův gól domácím přinesl pouze čest.
1. Adam Hložek (Sparta Praha)
Na to, že padlo o víkendu pouhých deset branek, bylo z čeho vybírat. První místo patří úvodnímu gólu pražské Sparty, který vstřelil po pohledné kombinaci s Karabcem a Hanouskem efektní patičkou Adam Hložek.
2. Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)
3. Petar Musa (Slavia Praha)
Brankář - Jan Šeda (Mladá Boleslav)
Jistý výkon zkušeného gólmana a udržená nula výrazně přiblížily Mladou Boleslav předkolu Evropské ligy. Před pauzou se vytáhl proti trestnému kopu Květa, stejného hráče vychytal i po návratu ze šaten, stejně tak uspěl proti Mosquerovi.
Pravý obránce - Michal Sáček (Sparta Praha)
Vrcholem Sáčkova výkonu byla situace ze samotného začátku druhé půle. Zajímavou přihrávkou do vápna vybídl ke skórování své spoluhráče, čehož (a navíc Hanušovy hrubky) využil Libor Kozák a skóroval. Další pobídku od Sáčka už sparťanský útočník nevyužil.
Střední obránce - Tomáš Holeš (Slavia Praha)
V netradičním tříobráncovém systému netradičně zastával pozici stopera. Nejenže to zvládl bez větších problémů, ale přidal nadstavu i v útoku, když před první brankou prodloužil centr na skórujícího Traorého.
Střední obránce - Dávid Hancko (Sparta Praha)
Sparťanský stoper znovu exceloval tak, jak to má v poslední době ve zvyku - jistotou směrem dozadu i útočnými výlety směrem dopředu. Připsal si i asistenci, to když půl hodiny před koncem úžasnou průnikovkou našel skórujícího Kozáka.
Levý obránce - Jaroslav Zelený (Mladá Boleslav)
Po čtvrtině utkání předvedl klíčový obranný zákrok, když kolenem zblokoval možná gólovou Jindřiškovu střelu. Ve druhé půli se blýskl i směrem dopředu, to když našel u vápna Fulneka, který překonal Valeše.
Pravý záložník - Milan Lalkovič (Baník Ostrava)
Slovenský křídelník na pravé straně hýřil aktivitou, ke kýžené trefě a vítězství Baníku to ale nevedlo. Po devadesát minut zásoboval pokutové území centry, které ke smůle Slezanů nebyly spoluhráči využity.
Střední záložník - Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)
Dvěma trefami se udržel ve hře o krále střelců. V první půlce si počkal na Fulnekův centr a famózní ranou z voleje otevřel skóre. V padesáté minutě zase využil Ljovinova zaváhání a i s velkou dávkou štěstěny se prosadil podruhé-
Levý záložník - Jakub Fulnek (Mladá Boleslav)
Spolu s Budínským hlavní strůjce boleslavského úspěchu. Na začátku utkání obětavě zachránil svůj tým od inkasování, nedlouho před pauzou asistoval u pohledné Budínského trefy. Po necelé hodině hry během minuty nejprve trefil tyč, aby následně zamířil přesněji a radoval se z gólu.
Útočník - Júsuf Hilál (Slavia Praha)
Konečně zužitkoval důvěru do něj vloženou a velkou měrou se podílel na vítězství U Nisy. V závěru prvního poločasu se ujal exekuce přímého kopu a nachytal Nguyena v nedbalkách, později hlavou asistoval i na Musovu trefu.
Útočník - Libor Kozák (Sparta Praha)
Další dvougólová postava předposledního kola. Krátce po návratu ze šaten nachytal na míč čekajícího Hanuše, když jej před ním ukopl do odkryté klece. Proti jabloneckému gólmanovi uspěl i o čtvrt hodiny později, to ho překonal zdařilým obstřelem.
Útočník - Petar Musa (Slavia Praha)
Vzhledem k vykartování se pro poslední kolo a dvěma trefám Kozáka utrpěly jeho naděje na zisk koruny střelců, se zápasem v Liberci ale může být spokojen. A to zejména proto, že se dočkal čtrnácté trefy v sezóně, když zdařilým lobem překonal gólmana.
Hned dvě velké hrubky vedoucí ke gólu byly o víkendu k vidění. Na Letné se o ní postaral brankář Hanuš, u něhož těžko soudit, nač čekal, každopádně daroval Kozákovi laciný gól.
Možná ještě komičtěji si počínal klokaní Ljovin, který zase nezvládl pokus o zpracování (nebo odkop, rovněž není snadné říct) a namazal skórujícímu Budínskému.
Jedinou branku Liberce a svou první v kariéře vstřelil stále ještě osmnáctiletý Milan Králíček, málem však prázdné klece nevyužil.
Na 4:0 mohl za Spartu zvyšovat Benjamin Tetteh, skvělou pobídku od Sáčka ale nezužitkoval a stěží uvěřitelným způsobem bránu překopl.
Nejlepší stopeři zřejmě zůstanou ve Slavii a Plzni, co bude ale s Hanckem, to těžko říct.
S Milanem Barošem se rozloučil slušně zaplněný vítkovický stadion...
... i nepříliš ofenzivně ladění fanoušci.
A Baníkovci se vyšvihli i při další příležitosti.
Minimálně letos zřejmě Evropskou ligu v Ďolíčku neuvidíme.
To sice ne, ale třeba bude moci za nedohrání ligy.
Jediný významnější u videa déle posuzovaný moment uplynulého kola byl Ljovinův výše uvedený gól, pochybení sudího ale zjištěno nebylo.
Závěrečná rubrika by tentokráte mohla zůstat prakticky prázdná. Boje o záchranu na programu nakonec nebyly, ve finále prostřední skupiny si Boleslav jasně poradila s Bohemkou a v elitní šestce k žádným významným změnám nedošlo.
Zajímavé je snad jen to, že další dva týmy už mají před posledním kolem jasno, kolikáté skončí. K Slavii a Plzni na první dvou místech se na pódiových pozicích přidá Sparta, naopak šestý Baník se musí znovu obejít bez Evropy. O přímou účast v jejích předkolech tak bojují Liberec a Jablonec. Slovan hraje v posledním kole v Plzni, zelenobílí doma s Baníkem potřebují uhrát lepší výsledek, než jejich nedaleký konkurent.
Tentýž den přišla nepříjemná zpráva pro ligu. Tři hráči Karviné byli nakaženi koronavirem a celý tým musí momentálně být v karanténě, což odneslo i víkendové kolo - vzhledem k odložení všech duelů skupiny o záchranu a faktu, že Budějovice a Slovácko již mají volno, byly na programu pouze čtyři zápasy.
Smutno bylo i v jiné části Slezska, posledních dvacet minut své kariéry odehrál ostravský Milan Baroš, jenž v nakonec bezbrankovém duelu s Plzní málem skóroval. Vsítit gól se povedlo naopak mladičkému debutantovi Milanu Králíčkovi z Liberce. Utkání U Nisy obecně talentovaným hráčům přálo, za Slavii si totiž svůj první ligový zápas připsali Červ a Kosek.
Zápas kola
Slovan Liberec-Slavia Praha
Jistý mistr Slavia zamířil k předposlednímu utkání sezóny do Liberce. Tamní Slovan ještě hotovo zdaleka nemá a bojuje o evropské poháry, góly však stříleli zejména Pražané. Ti se v závěru první půle dostali do vedení díky trefám Traorého a Júsufa, po pauze navyšoval Musa. Králíčkův gól domácím přinesl pouze čest.
Gól kola
1. Adam Hložek (Sparta Praha)
Na to, že padlo o víkendu pouhých deset branek, bylo z čeho vybírat. První místo patří úvodnímu gólu pražské Sparty, který vstřelil po pohledné kombinaci s Karabcem a Hanouskem efektní patičkou Adam Hložek.
2. Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)
3. Petar Musa (Slavia Praha)
Jedenáctka kola
Brankář - Jan Šeda (Mladá Boleslav)
Jistý výkon zkušeného gólmana a udržená nula výrazně přiblížily Mladou Boleslav předkolu Evropské ligy. Před pauzou se vytáhl proti trestnému kopu Květa, stejného hráče vychytal i po návratu ze šaten, stejně tak uspěl proti Mosquerovi.
Pravý obránce - Michal Sáček (Sparta Praha)
Vrcholem Sáčkova výkonu byla situace ze samotného začátku druhé půle. Zajímavou přihrávkou do vápna vybídl ke skórování své spoluhráče, čehož (a navíc Hanušovy hrubky) využil Libor Kozák a skóroval. Další pobídku od Sáčka už sparťanský útočník nevyužil.
Střední obránce - Tomáš Holeš (Slavia Praha)
V netradičním tříobráncovém systému netradičně zastával pozici stopera. Nejenže to zvládl bez větších problémů, ale přidal nadstavu i v útoku, když před první brankou prodloužil centr na skórujícího Traorého.
Střední obránce - Dávid Hancko (Sparta Praha)
Sparťanský stoper znovu exceloval tak, jak to má v poslední době ve zvyku - jistotou směrem dozadu i útočnými výlety směrem dopředu. Připsal si i asistenci, to když půl hodiny před koncem úžasnou průnikovkou našel skórujícího Kozáka.
Levý obránce - Jaroslav Zelený (Mladá Boleslav)
Po čtvrtině utkání předvedl klíčový obranný zákrok, když kolenem zblokoval možná gólovou Jindřiškovu střelu. Ve druhé půli se blýskl i směrem dopředu, to když našel u vápna Fulneka, který překonal Valeše.
Pravý záložník - Milan Lalkovič (Baník Ostrava)
Slovenský křídelník na pravé straně hýřil aktivitou, ke kýžené trefě a vítězství Baníku to ale nevedlo. Po devadesát minut zásoboval pokutové území centry, které ke smůle Slezanů nebyly spoluhráči využity.
Střední záložník - Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)
Dvěma trefami se udržel ve hře o krále střelců. V první půlce si počkal na Fulnekův centr a famózní ranou z voleje otevřel skóre. V padesáté minutě zase využil Ljovinova zaváhání a i s velkou dávkou štěstěny se prosadil podruhé-
Levý záložník - Jakub Fulnek (Mladá Boleslav)
Spolu s Budínským hlavní strůjce boleslavského úspěchu. Na začátku utkání obětavě zachránil svůj tým od inkasování, nedlouho před pauzou asistoval u pohledné Budínského trefy. Po necelé hodině hry během minuty nejprve trefil tyč, aby následně zamířil přesněji a radoval se z gólu.
Útočník - Júsuf Hilál (Slavia Praha)
Konečně zužitkoval důvěru do něj vloženou a velkou měrou se podílel na vítězství U Nisy. V závěru prvního poločasu se ujal exekuce přímého kopu a nachytal Nguyena v nedbalkách, později hlavou asistoval i na Musovu trefu.
Útočník - Libor Kozák (Sparta Praha)
Další dvougólová postava předposledního kola. Krátce po návratu ze šaten nachytal na míč čekajícího Hanuše, když jej před ním ukopl do odkryté klece. Proti jabloneckému gólmanovi uspěl i o čtvrt hodiny později, to ho překonal zdařilým obstřelem.
Útočník - Petar Musa (Slavia Praha)
Vzhledem k vykartování se pro poslední kolo a dvěma trefám Kozáka utrpěly jeho naděje na zisk koruny střelců, se zápasem v Liberci ale může být spokojen. A to zejména proto, že se dočkal čtrnácté trefy v sezóně, když zdařilým lobem překonal gólmana.
Nemělo by vám uniknout
Hned dvě velké hrubky vedoucí ke gólu byly o víkendu k vidění. Na Letné se o ní postaral brankář Hanuš, u něhož těžko soudit, nač čekal, každopádně daroval Kozákovi laciný gól.
Možná ještě komičtěji si počínal klokaní Ljovin, který zase nezvládl pokus o zpracování (nebo odkop, rovněž není snadné říct) a namazal skórujícímu Budínskému.
Jedinou branku Liberce a svou první v kariéře vstřelil stále ještě osmnáctiletý Milan Králíček, málem však prázdné klece nevyužil.
Na 4:0 mohl za Spartu zvyšovat Benjamin Tetteh, skvělou pobídku od Sáčka ale nezužitkoval a stěží uvěřitelným způsobem bránu překopl.
Zachyceno na sociálních sítích
Nejlepší stopeři zřejmě zůstanou ve Slavii a Plzni, co bude ale s Hanckem, to těžko říct.
o nejlepším stoperovi ligy asi netřeba diskutovat, co bude s Hanckem v létě? https://t.co/ENGTijYmuN
— Tomas Kohlmann (@tom__kohlmann) July 5, 2020
S Milanem Barošem se rozloučil slušně zaplněný vítkovický stadion...
Bary, děkujem! #kralselouci #legenda27 pic.twitter.com/GySYOX5mtZ
— FC Baník Ostrava (@fcbanikostrava) July 5, 2020
... i nepříliš ofenzivně ladění fanoušci.
A Baníkovci se vyšvihli i při další příležitosti.
Karviná nemůže za vaše posraný dovolený.
— TMBK (@TMBKOFFICIAL) July 5, 2020
Minimálně letos zřejmě Evropskou ligu v Ďolíčku neuvidíme.
Všichni co do včerejšího zápasu viděli Bohemians 1905 minimálně v základní skupině EL: https://t.co/pzaGrX8Aql
— Český fotbal skrz teentweety (@CeskySkrz) July 5, 2020
To sice ne, ale třeba bude moci za nedohrání ligy.
Karviná nemůže za vaše posraný dovolený.
— TMBK (@TMBKOFFICIAL) July 5, 2020
VAR v akci
Jediný významnější u videa déle posuzovaný moment uplynulého kola byl Ljovinův výše uvedený gól, pochybení sudího ale zjištěno nebylo.
Změny v tabulce
Závěrečná rubrika by tentokráte mohla zůstat prakticky prázdná. Boje o záchranu na programu nakonec nebyly, ve finále prostřední skupiny si Boleslav jasně poradila s Bohemkou a v elitní šestce k žádným významným změnám nedošlo.
Zajímavé je snad jen to, že další dva týmy už mají před posledním kolem jasno, kolikáté skončí. K Slavii a Plzni na první dvou místech se na pódiových pozicích přidá Sparta, naopak šestý Baník se musí znovu obejít bez Evropy. O přímou účast v jejích předkolech tak bojují Liberec a Jablonec. Slovan hraje v posledním kole v Plzni, zelenobílí doma s Baníkem potřebují uhrát lepší výsledek, než jejich nedaleký konkurent.
Komentáře (255)
Přidat komentářTaky jste toho Baryho mohli dát v jeho posledním zápase do sestavy kola Byl to jeho zdaleka nejlepší výkon na jaře, zase jsem tam poznával už ten náznak toho Baryho ještě z roku 2018 a ten gól by byl skvělou a zaslouženou tečkou, škoda
Nejlepší stopeři zřejmě zůstanou ve Slavii a Plzni, co bude ale s Hanckem, to těžko říct.
No... Zrovna Brabec začal hrát docela hovno. Hejda začal být sice dost konzistentní, ale i s ohledem na jeho lékařskou kartu, se bohužel může kdykoliv stát, že o něj přijdeme bůhví na jak dlouho. A pak máme akorát mladého talenta, Pernicu ( ) a Kašu s otazníkem.
Tady bych řekl, že nejlepší stopery má teď jednoznačně Slavia, a to mají ještě zraněného Hovorku.
Gabriel > Zima
Kéžby. Ale jo, taky mu dost věřím, za Béčko byl hodně dominantní, snad se ten jeho přechod na prvoligovou úroveň nějak neposere. A hlavně by měl přijít co nejdřív.
Hejda se klasicky zraní už na testech, Hubník jde pryč, Pernica možná taky - a už bude muset být aspoň na lavičce. Kaša prý vypadal teď za B taky dobře, ale Gabriel byl lídrem obrany.
Pernica kam?
Nevím, kamkoliv. Nechcete ho?
Já bych ho bral Pokud se ale zítra dostaneme před Liberec (doufám, že nám trochu pomůžete a porazíte je), tak budeme určitě cílit na toho Karafiáta a kdyby náhodou nevyšel, tak asi Jugas.
Bude hrát Hubník, takže Liberec bude kopat penaltu... Budete to mít těžký.
Já bych se nedivil ani kdybychom zítra třeba prohráli. Jsme úplně mimo. I když ta první půle na Spartě vypadala překvapivě docela nadějně
Dal bych ho do dárkového koše s Hlouškem.
Já ho mam rád, tak mne dost mrzí, že se u nás neprosadil (ale na to přišel asi o rok moc pozdě, no ), a s tím, jak nehraje pravidelně, tak pak nestíhá, věřím že v jiným týmu by byl zase oporou... (Pernica... Hloušek ne. )
Jako já bych ho klidně bral, ale jak píšu výš, my teď cílíme na jiný stopery. Navíc nevim, jestli by k nám vůbec chtěl zpět.
Jako paráda by byla to, cos tu psal minule. Kdyby zítra ke konci symbolicky vystřídal Hubníka. A od příští sezóny už by snad mohl sbírat starty častěji.
Pernica ven, i když je to docela sympaťák, tak mnohokrát ukázal, že na nás nemá a vzhledem k věku nemá ani cenu očekávat nějaké zlepšení.
Příští sezónu jasně Brabec-Hejda a Kaša s Gábou by se měli poprat o roli 3. stopera.
je to lez, ale dobra provokace, to jo
Jablonec se na to dobře vysral
Hancko je prostě naprosto excelentní a vyplatí se za něj dát v uvozovkách jakoukoliv sumu. Už jsme v minulosti přivedli za nesmyslné peníze totální průměráky, takže si myslím, že v tomto případě není o čem přemýšlet. Tento obchod se může jen a jen vyplatit.
Hasnko byl před pár týdny na odpis, vy rudý si pořád něco nalháváte. Všichni jsou excelentní a ztrácíte na mistra přes 20 bodů, chudáci.Jsem zvědav, jak bude bránit Masopusta s Coufalem
Ty jsi typický případ neobjektivního zaslepeného hlupáka. Ale proč já na tebe vůbec reaguji?
No jak, nijak. Proč taky.
Právě, že teď se nějaké peníze ušetří (Kaya, Mandjeck, Tal GTFO...), tak snad se s Italama dohodneme
Taky doufám.
Tal si z nich udělá trpajzlíky
jo, sem si to jeste nenapsal
Uvidíme, jak bude hrát na podzim, až bude sparta zase pod tlakem.
Oni zase udělali na svazu změnu-hovadinu ? Vždyť se ještě minimálně loni říkalo, že při rovnosti bodů rozhodují vzájemný zápasy po základní části a ty má Liberec lepší než Jablonec a teď najednou Svěcený, že při rovnosti na tom bude lépe Jablonec, že šel do nadstavby z lepší pozice.
Bych cekal, ze uzivatel takoveho kalibru nam bude davat spise odpovedi nez otazky. Prestavas u me budit respekt.
když to už víme 2 roky, že to tak v nadstavbě je.
Tak to bylo už loni a to je dobře
Malá nakažených = vláda hlásí zvládáme to dobře
Hodně nakažených = vláda hlásí lidi jsou nezodpovědný
Tak vláda, až na Petříčka (a se zavřeným okem Plagu) je banda diletantů, co nikdy neměla mít zodpovědnost za hlídání parkoviště, natož spravování celýho státu.
Tak proč nejdeš do politiky a neděláš věci lépe, než oni?
Tu ambici mám, nejdřív si chci ale dodělat vejšku a vyjet na pár let do zahraničí. Rozšířit obzory, číst knihy, zpívat písně a tančit tance.
Za plat z vlády máš vysokou hotovou za 2 měsíce, číst knihy můžeš během zasedání parlamentu, zpívat a tančit můžeš ve sněmovně na stole.
Že mě to nenapadlo! Ok, měním plány
A ještě jsem zapomněl na pracovní cesty do zahraničí.
... a žrádlo v kantýně za babku .....
To je nutné, aby mohl kritizovat?
Jde o to, že všichni kritizují práci politiků.
Netvrdím, že často není kritika na místě, ale řídit stát není nic jednoduchého a většina kritiků (neříkám, že je to zrovna tento případ) by nezvládlo řídit ani firmičku, natož celý stát.
Problém je spíše v tom, že šance na zvolení nějakého jednotlivce který za sebou nemá hromadu sponzorů je mizivá, proto je tohle "proč nejdeš do politiky" stupidní argument.
za to názor, že vláda by nezvládla ani hlídání parkoviště je fakt na úrovni Babiše rád fakt nemám, ale to je lvl. 5 piv a 7 zelených Na to ta odpověď mi přišla víc než adekvátní
Když slyším "Babiše rád nemám, ale"...... příjde mě to už stejný, jako nejsem rasista, ale.
Ne je to úplně něco jiného. Je to kvůli dementům co na základě jedné věty, či názoru, tě dokážou hned zařadit, že si něčí sympatizant... což je tu zcela běžný jev.
Tak vědět že vláda dělá nesmysly říct můžeš i když ve vládě sám nejsi. Když jsi v nějakém oboru vzdělaný a pracuješ v něm, tak jsi na to větší odborník než kdokoliv ve vládě a prostě vidíš že něco špatně dělají. Já pracuji ve strategickém řízení rizik banky a vidím že některé jejich návrhy na finanční trh jsou fakticky neproveditelné. Kvůli tomu nemusím kandidovat.
Ale jo vždyť to ano. Asi neznám člověk co by nekritizoval vládu (ať je tam jakákoliv), politici se vždycky kritizovali a vždycky se kritizovat budou. Ale víš jak to je na blbej příspěvek, blbá reakce, tak to vidím já. Vždyť to nebyla ani kritika, jen takovej ten vykřik. Zbytečně to pitváme.
ono by se nic nestalo,kdyby tam Buresovy kone nebyly...mozna by nebylo tolik dotaci pro agrofert,ale jinak by se nic moc nedelo
Pokud ti jde o tu formu, tak to pak jo.
Aby to mohlo nastat, musíš získat dostatečně silný mandát. Jsou tu subjekty, ale vofce chtějí, co je. A je jich, čertužel, dostatek .....
Vždy se najde spousta lidí, co budou nespokojeni. Já také nejsem často spokojen s prací vlády, ale ani přehnaně nekritizuji, jelikož sám vím, že bych nikdy podobnou práci dělat nechtěl. Řídit stát je jako řídit firmu, která má miliony zaměstnanců. Vždy bude někdo spokojen, vždy bude někdo nespokojen. A ať bude ve vládě kdokoliv, vždy tu bude korupce, lži a kritika. Taková je prostě politika, ač je to smutné.
mám to podobné. Jsem docela alergickej na to věčné nadávání a nebo omílané převzaté názory a lži jak kolovrátek naučené furt dokola A je jedno kdo tam je v té vládě, já něják nesympatizuji s nikým. Jsem rád, že tu konečně taky vidím nějákej pro mě normální názor na věc
Akorát tedy bych dodal, že dokážu být nějakým způsobem tolerantní a jak píšeš, nestěžovat si na všechno.
Vytáčí mě ale fakt do očí bijící kurvárny typu Babiš..
Tak to mám nastavené jinak ..... Občan není zaměstnanec státu, ale naopak zaměstnavatel a je to občan-poplatník, kdo platí ..... Stát nelze řídit jako firmu .......Korupce, lži budou samozřejmě vždy a silné, pokud se neodkloníme od státu v dnešní podobě - přebujelý, neuchopitelný, záměrně nepřehledný, uvyklý na to, že občan je tady pro stát (a nikoliv naopak) a zparchantělý v masivním přerozdělování peněz, které si nevydělal směrem k těm, kteří ho za to budou podporovat a volit a jednoduše se napojí na ten cecík. Přitom na ty věci, kde by měl stát hrát svou roli, furt chybějí peníze. Přestože poplatník vyplázne v průměru kolem 70% svého příjmu jemu zpět ......
Pokulhává mi to firemní porovnání i v tom, že při nespokojenosti s firmou mohu zkusit hledat jinou. Mohu najít i nemusím, jasně. Ale u státu nemůžu vybírat nic, tam mám jistotu, že mě s pistolí u mojí hlavy (obrazně) oholí, jak si zamane.......
Ale samozřejmě, že můžeš hledat "jinou firmu". Je to samozřejmě těžší, než změnit pracoviště, ale můžeš se přece odstěhovat někam, kde ti fungování státu připadá lepší, než tady.
Ale nemůžeš být OSVČ.
ty vole, tak to ses doufám jen upsal. Ještě budeme vyhánět sebe místo neschopných politiků.
Ale to je přesně to, o čem jsem psal. "Neschopní politici" budou úplně všichni, protože pár dobrých jedinců nic nezmění a vždy tu bude korupce a kritika. Takže ať bude v čele státu stát kdokoliv, vždy to budou pro velkou část populace neschopní břídilové. Já přehnaně kritizovat nehodlám, jelikož bych nechtěl vést stát ani za nic.
Zaměstnavatelé mají utíkat před zaměstnancem ? Jo, můžou ... ale nechci. Mám rád tuhle zemi (neplést se zřízením). Budu vrtat do vás, ovcí, oveček, vohnoutků, bolševiků mysli, kteří jsou v jádru sice nasraní, ale je pro ně pohodlnější smířit se s konstatováním, že jinak to nejde a už ani neprotestují .... Jde, jen jste si nechali vymýt hlavu naskrz a je vás holt veliká masa. A podle toho to vypadá i ve valné většině Evropy (takže zase až tak moc na výběr k odchodu není a dokonce souhlasím i s tím, že jinde to soudruzi dovedli do ještě větší dupky, než u nás, z určitého pohledu vzato ....).
Jsi přehnaně dogmatický, příteli a urážkami ničeho nedosáhneš.
Já nejsem žádná "v jádru nasraná ovce", pouze přehnaně nekritizuji a dokážu najít i světlé momenty. A jak již potřetí opakuji, sám bych stát vést nikdy nechtěl.
Já nejsem žádná "v jádru nasraná ovce",ale bečíš tady
To bylo ubohé i na tebe.
Ty se jen bojíš nahlas něco říct, abys nebyl za negáče a nespokojence, protože to se dnes přece nenosí a je to nežádoucí ..... Sám jsi ale uváděl mj. "Já také nejsem často spokojen s prací vlády,..... "
Až ti doktor, nedejbože, vezme zdravou ledvinu místo nefunkční, tak si pak zahudruješ do peřiny, ale jinak hlavně tak nějak korektně to uzavřít..... je to složitý obor, nerozumíš mu dostatečně a dělat bys to nechtěl .....
Pokud by mi doktor vzal zdravou ledvinu, podám na něj žalobu. To není zrovna adekvátní příklad k nespokojenosti s vládou.
A ano, nejsem dostatečně vzdělaný ani způsobilý k tomu, abych řídil stát a ani si to nemyslím. Pokud se mi něco nelíbí, vyjádřím konstruktivní kritiku, ale nekritizuji vše jen proto, abych prostě kritizoval.
V situaci, kdy jsem pod pohrůžkou nucen něco spolufinancovat, to kritizovat budu, pokud shledám důvod. Konstruktivní kritika jistě, to souhlas. Ovšem pokud ti někdo za tvoje vlastní peníze čurá na hlavu a dávno se to ani nesnaží vydávat za déšť, a už dlouho a dokola, tak konstruktivní kritika je něco jako vodní pistolka na frontě v první linii ....Bolševika činu a mysli máš jedině šanci odstranit, u něj konstruktivní kritikou ničeho nedosáhneš ..... Žalobu podáš, protože se tě to dotýká přímo na tělo. V momentě, kdy špatnost necítíš hned a přímo na vlastním těle a situaci, nesaháš bezprostředně do své peněženky pro peníze (protože je platíš jinak, v různých podobách), postoj měkne, zlo se stává najednou menším, není tak cítit ...... Přitom to dělají vědomě, záměrně, vypočítavě ...... Nasranější jsi ovšem na toho doktora, přestože ten se seknul bez záměru.....Celkem paradox, že ?
takže si vlastně nasranej ty
Ano, ale narozdíl od vás oveček to říkám natvrdo. Miluju tyhle typy "já teda nesouhlasím jakože taky, ale teda tak nějak přehnaně nekritizuju..... "
Proč hned od nás oveček ...ty mě znáš ? Já je mám úplně na salámu celý politiky... jsem jedinec a jako jedinec se koukám na to jak se žije mě (případně rodině) ostatní mi jsou s prominutím ukradený. Mám hodnoty úplně jinde než se život zasvěcovat zaobírání se kritikou politiků
neznám, ale čtu tady ve vlákně, k tomu tě nepotřebuju nutně osobně znát ...... Hodnoty si měj dle svojí volby, ovšem pokud je ti jedno, jak se chovají ti, kterým nedobrovolně strkáš nemalé peníze ....je to poněkud zvláštní ..... Já mám blíž k tomu, že pokud se mi něco nelíbí, ozvu se, i když se to dnes netýká přímo mě ....Příště se to mě týkat může.
Jenže já to neberu primárně jako moje peníze ...zajímá mě čistá mzda... tu mám fajn, na pohodový žití, záleží prostě jak se na to chce člověk dívat... jestli chce vidět negativa nebo nechce. Jako nic proti tomu, kdo se zajímá o politiku tak se mu divit nebudu, že chce protestovat a bouřit se. Ale je to každého věc. Jsme planeta jako celek a tyhle žabomyší války jak si to tu přerozdělujeme různě a vytváříme si své pravidla ,,her" je svým způsobem komický. Ale zase na druhou stranu přiznávám, že být třeba malej živnostník, tak to beru úplně jinak a samozřejmě by mě to sralo, jak po mě stát jde.
Mně ty „hry“ přijdou víc k pláči, než komické.
Pokud jsi dnes v pohodě, tak OK, ale s tím, kam to jede, se to může změnit i u tebe. U každého. Pokládám za krátkozraké, neřešit dnes „ten zbytek“ co nevidíš přímo v čistém příjmu a o nic jiného se nestarat. Nejen přímo finančně, ale i systémově-prostředím. Umím pochopit, že do toho člověk tahle zajede, když se cítí v pohodě, ale pokud zažiješ na sobě, co náš tatíček stát dovede (aniž bys o to stál a aniž bys udělal něco zlého, nezodpovědného....), možná bys změnil názor. Ne každý má za prdelkou hromadu ziskových neziskovek, které spustí povyk, když je třeba....
Strany nabízející zeštíhlení státu nějak docházejí. Poslední o kom vím a věřil bych jim to jsou Svobodní. Bohužel Popelka. Poptávka je zkrátka po slibovačích s dobrým marketnigem. Státní dluh se sice hrozivý, ale když se o něm nemluví jako o koronaviru, tak se lidé nebojí. Pan chytrý nahoře si starosti nedělá, tak co?
Asi už je zbytečný zveřejňovat ty statistiky když se skoro netestuje
http://miliussport.blogspot.com/2020/07/necekane-karvina-v-karantene-aneb.html
Vždyť nikdo neví, jestli to k nim došlo přes toho kondičního trenéra. Klidně s tím mohl přijít do kontaktu kdokoliv někde v obchodě. Lidí s virem je daleko víc, než jen ti, co jsou oznámení ...... Všude, i jinde, než na Karvinsku .....
Nemuselo to být přes něj, ale pustili ho tam. Věděli, že pracuje v dolech, který jsou největší ohnisko v republice a pustili ho mezi hráče A-týmu.
Já bych za tohle dával kontumace. Je to nezodpovědnost klubu prostě. Jenže to je složité, v tomhle případě se dokonce Karviná přiznala ...protože tohle ví, že tohle nehrozí.
Bohužel to nehrozí. V Rusku to mají tak, že nakažení hrát nemůžou a pokud tým není schopnej postavit sestavu, tak kontumace. Což bych zavedl taky, v případě že to bude jejich vina.
jenže to už by muselo být schváleno před celým tím začátkem po pauze...teď už to asi vyhlásit nejde né ?
Jak poznáš na stopro, co je čí vina ? Přinesl to trenér ze šachty na hráče nebo někdo z hráčů odněkud na ostatní z kabiny ? Stačí hrát třeba 1-2 týdny předtím v Praze, kde je taky vysoký počet (akorát se ale zuřivě netestuje). Mohls to dovézt odtamtud ....... Není jak vyzkoumat. Boxer Konečný to prodělal, byl v domácnosti s manželkou a dcerami, nikdo ze zbytku doma to od něj nedostal. takže není nikde řečeno, že to na šachtě musíš nutně chytit. Pokud chceš pokutovat, musíš se bavit o prokázané skutečnosti a jasném faktu, nikoliv o vyšší pravděpodobnosti a domněnce. Krom toho se bavíme o testech s cca 40% chybovostí, což je moc na to, abys kohokoliv trestal.
Nevíme, jestli je to vina toho trenéra mládeže. Ale trestal bych je za to, že ho k němu vůbec pustili a riskovali tím nákazu. A dost možná to bylo od něj.
Taková pravidla na finanční pokutu ale musíš odhlasovat předem a ne, že pokuta vznikne tehdy, když si nějaký pupkatý strejc na svazu zrovna usmyslí .....To pak klidně kdokoliv může vylézt, že pravý bek a levé křídlo šukají havířské dcerky, takže to bude pánové taková pokuta, že se poděláte ... Ludva už to sází do excelu ....
Nejde o nakažení přece přímo, ale o zodpovědnosti klubu. Viz sima.vok příspěvek o pár řádků výš.
Ať si to kluby zařídí, jak chtějí. Je to jejich povinnost dostavit se na zápas v minimálním nutném počtu hráčů.
To mi nepřijde správné. Jednak, jak již bylo řečeno, to nemusel přinést ten člověk z OKD. A pak taky, za běžného provozu když má větší počet hráčů z týmu třeba nějakou virózu, zápas se přeloží (po souhlasu všech stran) a žádné kontumace se nekonají. Vím, že v hokeji se poměrně nedávno řešil nějaký zápas tuším Varů s Pardubicemi, kde tým bodově ohrožený nesouhlasil s odkladem a nadělil soupeři s juniory debakl.
Je teda pravda, že není úplně šťastné, aby se člověk z OKD pohyboval mezi tolika lidmi, jako je v případě fotbalového klubu, ale na druhou stranu - tito lidé (z OKD) mají zakázáno se volně pohybovat (pokud nemají samozřejmě již potvrzenou nákazu)? Pokud nemají, je celá domněnka autora toho textu v odkaze jen takovým výkřikem do tmy.
Kurva Wolf už křičí v médiích, že to nebylo cílené. Takže jako vždy prvý opak. Kundy na to jsou v KA velké
https://twitter.com/LudekMadl/status/1280406177185255425
"trevorFCB
06.07.2020 19:33
#
Klasická jména jako Houska, Havlík, podle mého dělá boss i Lingra. Pak se mluví o nějakém Urblikovi. Čekám docela průvan v kádru, odchody šindelare, hrubeho, reitera, bráchy a dalších starých.
A začneme tým připravovat, aby mohl v sezóně 21/22 bojovat o titul, když budeme mít 100 let. "
Tak pane Brabec, hlavně se nenechat vyjebat vlčí smečkou.
Jinak herně největší tragédi sezóny bych dal za mě: 1. Tetteh, 2. Tecl, 3. Trávník
Co Vy ?
Herně určitě ne Tecl, ten má problémy až ve velkým vápně
pro mě je bojovnost málo, jako je fakt, že já jsem zcela neobjektivní, protože všechny zápasy prostě nekoukám... ale co jsem ho viděl, tak byl platnej tak max. jeden dva zápasy, jinak jen běhal a kurvil.
Tak někdy zahraje líp, někdy hůř, jako každej…
Ale on do kombinace je, umí podržet balon s obráncem na zádech, slušně rozhodit, fakt ten první zápas s Plzní vytvořil, a fakt fotbalově, snad 3 nebo 4 golovky…
V podstatě bych řekl, že kdyby uměl to finále, je to super útočník na naší ligu
To třeba Tetteh je pro mě úplně jiná liga
Tak jsem asi neměl štěstí na zápasy a nebo jsem si u něj vytvořil takovou lehkou osobní averzi a možná jsem k němu víc kritickej, ale to už sotva v sobě odstraním... A ten zápas s Plzní, to jsem právě myslel, že to je hlavně ten co taky pořádně zahrál A úplně to stejné je vlastně ten trávník... tragéd to určitě přímo není... ale příjde mi že to má hrozně na párku a hraje fakt tužku. Tetteh je král no
Zrovna Trávník byl pro mě hráč, kterej na Spartu nikdy neměl, takovej nijakej.
Měl jedno lepší období, ale pro mě nic víc...
tak já si ho hlavně pamatuju u u21 tam byl dobrej, pak jsem ho začal mít v Jablonci docela za takového toho talenta co upadne do naprostého průměru, až se pak najednou zvedl a začal jsem věřit, že by to mohl dobře nastartovat ...omyl no zatím.
Železník
jo ten mi úplně vypadl
Ten stagnuje už 5 roků, takže to není žádný nový jev probíhající sezóny.
Ten mezi největší zoufalce patří úplně bez debat, strašnej hráč.
Chorý
vůbec nechápu, jak jsem na něj mohl zapomenout
..a to píšu jako fanoušek Viktorie...to je opravdu náš největší omyl..takovej + - zákeřnější Poznar...
zase jemu bych vyhlásil jinou anketku ...odpad ligy, tam bych korunoval suveréně na krále pak asi Smola a Frýdek... i když kdo ví, něják se mi nechce moc přemýšlet
a ještě bych zapomněl na Haška ...to je zase největší klaun ligy
To je pravda, termín tragéd není to pravý slovo pro jeho osobu
Včera jsem viděl Dohráno plus a musím říct, že Štetina super.
Výborný odpovědi, chytrej a skromnej kluk... Na Spartu pořád jezdí ve starý Fabii
Až mi pak bylo líto, že na hřišti předvádí často nechutný zákroky a chová se jak vemeno
Jo přesně to jsem si říkal, že jak ho mám zafixovaného docela za píčuse... tak mi otevřel oči, odpovědi měl fakt naprosto v pohodě a byl i fakt sympatickej
To je o něm docela známé, je strašně populární v kabině. Úplně v pohodě chlap, akorát holt vypadá jako vyhazovač z diskotéky, no.
Mimochodem vždycky na hotelu bydlí s Hložkem, dali je k sobě trenéři, aby Hložek nevyvadel, aby dodržoval večerku/životosprávu jako Štetina a aby od něj něco pochytil.
dík za info. to jsem netušil.
snad Hložek dopadne díky němu dobře, může to být světovej hráč
Kamenožrout
Hustý
Tak snad se od něj Hložek nebude učit to chování z hřiště, kde se Štětina chová jako Řepka, aniž by něco zajímavého dokázal (kromě prasčích zákroků, sprintů za rozhodčím a gifu, kdy si napálí míč do obličeje a soupeř jde sám).
Úplně stejně, no...
Fakt pohodář, jen ten jeho projev, kdy se po hřišti nosí jak mistr světa mě často dost irituje a asi i proto jsem k němu měl averzi.
Evidentně ale v pohodě a chytrej kluk.
Štětina se na hřišti chová v pohodě, že občas aktivně nabíhá do nějakých strkanic je logický, když má větší svalovou váhu než zbytek týmu dohromady. A nějaký tvrdý zákroky "často" taky nedělá, neříkám že občas někoho nesestřelí, ale to je spíš než zákeřností způsobený tím, že prostě předtím něco posere a snaží se to hasit.
S tím bych úplně nesouhlasil, kolikrát jsem ho viděl někoho sesmejčit skluzem zezadu na útočný polovině... Ale třeba je to jen moje selektivní paměť, abych mu nekřivdil.
Nevím no, podle mě je v lize spoustu jinejch exotů, na který ten tvůj popis sedí líp. I u nás tohle splňuje víc třeba Frýdek než Štětina.
zákeřňák né no, spíš do toho jde tak trochu hlava nehlava
Nezamenujou si ho lidis Duricou? Taky podobna muskulatura, Slovak, stoper a riznej obrance..Az na to, ze Duricovy souboje fakt smrdely sadrou
To si nemyslim, nebyl tu zas tak dlouho
Ale kokot radnej, to jo.
Měl jsem stejný dojem
Víme už kdy přesně má začít příští sezóna?
1.9.2021
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/liberec-slavia-pavel-hoftych.A200707_557786_fotbal_ald?zdroj=vykuk_obecny
Tak snad se na to v Plzni vyserem a zkusíme vyhrát baráž, jinak na to dojedem a prohrajem i tu
Jsem pro
Já si tu naši výhru tak neskutečně přeju už kvůli vám, ale čekám, že když už je Pelta evidentně znovu silný, tak to ani nebude možné...
Pelta si to pohlídá no
Pelta je silnej jak prase no. Proto mame v nadstavbe skore 1:10, dostavame na prdel kudy chodime. Zahrali jsme akorat jedinej dobrej polocas proti Liberci, kterej je zhruba stejne silnej a se stestim jsme uhrali remizu.
Ono je stejne dohromady jedno, jak to v tech predkolech bude. Boleslav ma sanci na skupinu EL nizkou skrz svuj nizkej koeficient. Budou nasazeni akorat v druhym predkole. U nas to je vice mene to samy, mame o neco vetsi sanci na treti predkolo, kde bychom eventuelne mohli byt s odrenyma usima mezi nasazenymi tymy (ale s tou nasi hrou a s tim, ze mame spoustu hracu vypujcenych, tak radsi at sedej doma na prdeli a daj dohromady zas nejakej konkurenceschopnej tym s novym trenerem nez zas vypadnout s nejakejma sedlakama) a Liberec na tom neni s koeficientem o moc lip.
Asi tak: kdokoliv tam z týmů od 4. místa dolů bude, tak bude totální outsider i skrze koeficient a všechno, ale dle xG je na tom Liberec podobně jako Sparta a na týmy od 5. do 10. místa (mezi němi je malý rozestup) má náskok 10 a více bodů, takže jsou to vlastně dost smolaři a už měli mít Evropu dávno jistou. Jasně, že asi budou dělat výprodej a všechno, ale fakt bych jim to za tuto sezónu přál. Naproti tomu Jablonec fakt hraje hrozně, nebo ne, to na pohled samozřejmě my, ale hrajete tak strašné sterilně, hodně zápasů jste rozhodli z jedné šance...Loni, předloni se na vás skvěle koukalo a tu Evropu jsem vám sportovně přál, ale letos fakt ne, určitě ne proti Liberci...
Pelta je evidentně silný, tzn., že dle Mádla chcete 6-7 kvalitních hráčů, máte podepsaného Schranze, chcete mj. Hrubého, to nejsou úplně levní hráči a taky zrovna perspektivní hráči (že byste za ně někdy v budoucnu mohli dostat 20+ mega), takže se mi zdá, že Pelta ve financích nemá problém a spekulace o tom (i od respektovaných lidí - mj. Radotínský), že vám hrozí nějaké rozpuštění mančaftu, to co udělal Antošík se Žilinou atd. jsou zcela liché a že má v zákulisí vliv, tak to je zcela zřejmé.
> podle Madla melo bejt takovejch veci
> Schranz je zadarmo
> o tom Hrubym je neco blizsiho? Zatim jsem cetl jen takovy vystrely do tmy
Co mam informace ja, tak na rozpusteni to neni, ten rozpocet nejak se nejak zbastli dohromady, ale na velky vyskakovani to taky neni. Vsimni si, ze posledni dejme tomu rok az rok a pul podepisujeme jen vice mene hrace po smlouve a zadarmo. Naopak se nam povedlo prodat nekolik hracu za nesmyslny penize a z toho jsme rozpocet naplnili. Penez neni na rozhazovani, na tu top trojku nemame ani nahodou. Mozna se to zas zmeni, az Peltu zprostej obvineni, ale to je v nedohlednu. Do ty doby musime privadet hrace za par korun a prodavat je za raketu, jinak nemame moc sanci byt konkurenceschopni (tj. pohybovat se v top 6), na to zkratka nebudou prostredky.
Takze bych z toho nedelal takovy halo, Pelta snad vi co dela, ale ze bychom byli v soucasny dobe tezka vaha v zakulisi, to si uplne nemyslim. A ano, celou sezonu hrajem naprosto prisernej a nechutnej fotbal, neda se na to koukat a doufam, ze si Rada sbali tasku a pujde. Jinak nevidim moc sanci na nejakej obrodnej proces, kterej potrebujeme. Ostatne, mame po delsi dobe nekolik mladych kluku, ze kterych jednou neco muze byt a bylo by treba je zabudovat. V to pod Radou ani nedoufam. Osobne bych si pral Horejse z Budejovic, moc se mi libi jeho prace, ale myslim, ze po nem pujdou vetsi ryby nez my.
Tak zadarmo Schranz je, ale zase je to hráč s celkem velkým renomé, o kterého mohli mít zájem i jinde, takže bych čekal celkem tučný podpisový bonus a vyšší plat. S Hrubým taky přišel Mádl a Kvasnica to potvrdil, víceméně už byly nějaké spekulace o tomhle pár dnů předtím mezi fanoušky FCB, je to zase hráč s celkem velkým renomé, navíc má v Baníku dlouhodobou smlouvu, takže méně než 3 mega a procenta z dalšího prodeje za něj bych úplně nečekal, placen je v Baníku taky dobře (prý mezi top 5). Vy jste prodali za nesmyslné peníze hráče, kteří mají nějakou perspektivu v tom, že ta Sparta apod. je mohou ještě prodat dál i s nějakým ziskem, nemyslím si, že žádný z těch prodaných hráčů měl více než 25 let, Schranz a Hrubý budou mít za dva roky 29, respektive 28 roků a víme, že taková Sparta pod Rosickým až na hráče, kteří mají být okamžitými lídry kupuje pouze hráče do 25 let...Takže bych čekal spíš borce kolem 22, 23 roků a jestli někoho ze starších, tak třeba Vlkanovu z Hradce, který by zase měl tu motivaci se ukázat v první lize a určitě by nebyl platově náročný (s Hradcem by se myslím dalo domluvit na nižší přestupní částce za vyšší procenta z dalšího prodeje a nějaké hráče na hostování), stavět ten tým kolem zkušených Hübschmana, Hrubého, třeba Jugase, Považance, Kroba a doplňovat ho prostě co nejvíc perspektivními hráči, teď máte šikovné mladé jako Pleštila, Černáka, Čvančara září ve Vyšehradu...Třeba by to nebyl rok, dva tým úplně pro top 6, ale hůř než top 10 bych to neviděl, ale takový tým by měl velkou šanci se systematickou prací na ten level top 5 vrátit a zase prodat několik hráčů za raketu do ACS, SKS apod., mohli byste tak být soběstačnější. S trenérem souhlas, změnu by to chtělo.
Jedno to není. Tekhle to vypadá, že se tam zase skoro nejvíc chce vetřít Bolka, která to vždycky posere Jasně, bude hodně těžký se dostat do skupin, ale pořád lepší to zkusit než na to koukat v telce. Jednak to přeju klukům, protože celou sezonu fakt makaj a přijít o to v lize i v poháru tekhle těsně, to by bylo hrozně smutný. Navíc zrovna my už jsme párkrát ukázali, že se tam dostat dá, byt to chce hodně velkou kliku. A tak nějak i naivně doufám, že s vidinou předkol udržíme konkurenceschopnější kádr než tu EL vůbec nehrát. A nebo to aspon trochu nahradit...
No tak jasne, ja tak nejak pocitam s tim, ze ten jeden tym v poharech budete vy a o toho posledniho fleka se poperem my s Bolkou a tam to uz je jedno, jestli vylitnou jedny s Albancema nebo druhema s Armenama, my si v tomhle nemame absolutne co vycitat
Ja vam to vlastne i preju. Pred sezonou jste vypadali priserne, byli jste zrali na druhou pulku tabulky a s tim, jak postupovala sezona, tak jste se dost zlepsili a hrajete zajimavej fotbal (jen mit nejakyho utocnika). Nezlob se na me, ale na takovy zazraky jako byl ten s Udine neverim kor kdyby se vam to stalo podruhy, to uz by byl fakt vrchol Pridanou hodnotu vidim v tom, ze at uz Slovan, FKJ nebo MB by mohli vysbirat nekolik bodiku v predkolech za povinny vyhry ci aspon neco v prohranejch predkolech a mohli by tak pomoct ty velky trojce kdyz uz nic jinyho.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217830981950386&set=p.10217830981950386&type=3&theater
Jílek tohle fakt řekl?
Jo Je horší jak zhrzená bejvalka, ještě by měl Kotalovi a Rosovi objet klíčem auto, aby to bylo úplné.
ta odpověď je dobrá
Akorát mě utvrdil v tom, že je to diletant a nikdy tu práci neměl dostat.
Kdo ho tenkrát přivedl? To jde za Rosou, ne?
Rosa jako náhradu za Sčasného, který tu náhradu hledal asi půl roku.
Jo, to bylo tenkrát dobré. Ščasný nechtěl trénovat, a tak šel trénovat. A potom neměl čas hledat nového trenéra, protože musel trénovat, i když vlastně nechtěl trénovat. Groteska.
Já bych se ani nedivil, kdyby nechal v kanceláři vychvalující složku na Jílka s tím, že to vezme po něm znova.
Jojo, viděl v něm progresivního mladého trenéra, co prošel Spartou a získal zkušosti i z pohárů s podceňovanou Sigmou. Zároveň ho chtěl nechat i budovat tým založený na odchovancích, tak jako to dělal v Sigmě. Když se na to kouká takhle, dává maximální smysl si ho přivést. Jenže ta exekuce byla strašně strašná
Jo, je fakt, že takhle na papíře ta vize nezněla tak strašně a možná to i dávalo smysl, ale ta realita pak... Na druhou stranu se musí nechat, že přišel k totálně zuboženému týmu, bez sebevědomí, bez vítězné mentality a měl to postavit na nohy. To by asi pohořel leckdo a Jílek nebyl výjimkou. A pohořel ve velkým stylu.
Myslím si, že kdyby měl Dočkala, tak jako ho má teď Kotal, nebyl by na tom blbě
.
To je vlastně fakt, že Dočkal přišel až teď. V té kabině je určitě hodně znát, no. Předtím tam v podstatě žádného lídra neměli.
Spíš to bylo dáno tím, že Jílek vypadá, že se každou vteřinu rozbrečí. Kdežto Kotal vypadá rázně a umí i zařvat. To asi umí i Jílek, ale u něj je to takový že na tebe někdo řve, ale ty mu chceš akorát smát do xichtu protoože ho máš v pejči
Jílek byl neuveritelne pochybnej uz v Olomouci jak hráli EL, kde předvedli proti nejakejm azerbajdzancum uplny hovno (respektive vedli snad 2:0 a prestali hrat a jen zacali padat a strasne se divili, ze jim to rozhodci nezere). Nacez jsme je porazili 3:2 u nich - jsem na to vsadil, neb jsem si rikal, ze tak lemplovsky tym porazime i my. Tak to už byl náznak, že je to nesvéprávnej idiot.
Budu se nenávidět, že teď zareaguju, ale...
Kairat Almaty nejsou nějací Ázerbájdžánci, jsou to Kazaši s rozpočtem větším než Plzeň, co hrají předkola EL pravidelně od sezóny 2014/15. Vyhráli oba zápasy, první 2:0 a u nich 2:1.
První zápas se Sevillou, domácí, mohli i vyhrát a měli minimálně uplichtit, škoda 84. minuty, kdy dostali na 0:1 a prohráli.
Jo a nepiš ,,jsme", když jim očividně nefandíš.
Sorry, jsem kokot :D. S tou Sevillou to bylo typický, to byl špatnej výkon - zoufalé zakončení a všude to prezentovali, jak hráli výborně. Nehráli. Co myslíš tím jsme? A komu nefandím?
Špatný výkon = zoufalé zakončení? Tak to Slavia takovou logikou předvedla tak ve 2/3 zápasů špatný výkon Doma proti Seville hrála Sigma fantasticky, toho zakončení je prostě škoda, ale pořád to jsou hráči lehce nadprůměrného (aspoň v tu dobu byli) českého klubu, to je třeba brát na vědomí ve všech ohledech, prostě úplně ve všem chybějící kvalitu nahradit nemůžeš.
Rozumim tvymu pohledu, ale zakonceni je soucasti (dulezitou) vykonu a kdyz zakoncujes jako kokot, tak to prostě nepovazuju za dobrej vykon. Neco jinyho je smula. A ano Slavia predvedla hovno, neb měla na mnohem víc.
Sorry, myslel jsem, že mluvíš jakoby Čech za českej tým v pohárech (Nacez jsme je porazili 3:2 u nich).
Nn, myslel jsem Bohemku :)
Jop, 100% Rosův trenér. A kdyby mu teď nevytrhnul trn z prdele Kotal, tak kdo ví, jak bychom na tom byli.
Bylo mi ho docela i líto, ale když vidím tohle vyjádření, tak už snad ani ne. To musí být neskutečný kokot ten člověk. Místo toho aby uznal, že někdo jiný dokázal jeho práci dělat líp než on a nebo se raději nevyjádřil, tak řekne tohle.
Má pravdu. Rozhodují maličkosti jako třeba stála stoperská dvojice, DMK dostává prostor, systém (když udělá chybu jeden, zastoupí ho druhý, třetí), atd.
Hlavně DMK za něj hrál za béčko, ten si fakt nevidí do huby.
Má pravdu, rozhodují maličkosti. Stačí třeba jen vyměnit trenéra
takze zlepsili defenzivu a v ofenzive jsou taky lepsi...ale jinak je to v zasade to same...
to je blbec
Přesně
Myslím, že po tomhle výroku si ho začnou zvát čt a o2 do studia jako experta.
porad stejne namistrovanej frajer... za tech x let se nic nezmenilo
Všichni chválí Hancka za tu asistenci, samozřejmě super. Ale dost mu to ulehčil Hubschman. Pokazí přihrávku, nepřečte včas hru a pak se místo návratu do obrany rozčiluje. Hráč k zblití.
Bezel sam, nikym neatakovanej ani naznakem. Zas takovy halo bych z toho nedelal
Já bych z toho halo dělal, krásný odebrání míče, ano, pak to táhnul dlouho, ale jiný obránci by přitom třikrát zakopli... a ta nahrávka na konci akce byla prostě luxusní. Ikdyby to bylo jen o ní, tak skvělý.
Už jenom za to, že z pozice stopera to takhle vyveze
mas pravdu...sice tohle vidime u stopera v cesky lize asi po deseti letech,ale taky bych z toho halo nedelal
Ngadeu to dělal, Jemelka v první sezoně v lize, Lischka v Karviný a pak Jablonci.
Beneš tohle taky dělal v Jablonci pravidelně, r.mrazik asi 10 let nesledoval českou ligu
no je fakt,ze takovy sprint a takovou nahravku v cesky lize vidis pravidelne
Beneš na jeho vrcholu takový výpady měl pravidelně, to je prostě fakt. Pokud si posledních 10 let koukal jen na zápasy Sparty tak budiž, ale stačilo přepnout na nás
tak je skoda,ze ty prihravky mu nesly no
Podle dostupných statistik si v Jablonci připsal 4 asistence (a k tomu 14 gólů, kdy bych řekl, že minimum z nich padlo po nějakým rohu/standartce).
Tohle delal Beny tak dvakrat za zapas, vetsinou do plnejch. Dal z toho par golu, na par nahral ikskrat to zkurvil bud on nebo spoluhrac, kterymu nahraval. Sleduj ligu jako celek a ne jen Spartu, pak klidne davej rozumy.
Ta nahravka byla fakt perfektni, o tom nic, ale z toho vyvezeni kdyz bezi sam s micem pres cely hriste, bych teda fakt nic extra nedelal
Jasně že ta nahrávka to celé převyšuje
Brabec taky občas takhle vyváží míč a rozehrává, ale v poslední době je z toho většinou akorát brejk soupeře a nebo autové vhazování, v tom lepším případě.
ze nekdo vyveze mic je uzasna vec...
jeste by to chtelo pres cely hriste a pak dat takovou prihravku a muzeme se dal bavit
Prostě si utřel vole a Hancko není nijak výjimečný stoper. Jasně patří třeba do TOP5 v lize, ale nejlepší není ani náhodou
logika cinanu,kterych se navic nikdo na nic nepta,je uzasna vec
Tak hlavne, ze tebe se nekdo pta, ty mongole..
Vás doma klonujou?
Copak? Něco se ti nleíbí?
To se mě někdo musí ptát, abych měl názor? Mi připomíná filozofickou otázku, zda padající strom udělá zvuk, když kolem není nikdo, kdo by ho slyšel.
Tak si ten názor vem a jdi s ním pryč...vůbec mě nezajímá
Neunášíš, ale ok. Ono přiznat chybu, byť na internetu, je těžký, tak raději budu kopat kolem sebe
Jasně, Hancko, který je horší minimálně než Hovorka, Kúdela a Brabec je fakt terno. Celou sezonu je za kašpara a teď tady budete onanovat. A to ani není váš.
Hlavně, že tady velebíš Hovorku, kterej za sezónu odehrál 15 zápasů ve všech soutěžích, a pak se zranil. Předtím byl za kašpara ve Spartě a v Jablonci si teda svoje uhrál, ale nebyl tam za žádnou hvězdu...
super...dik
*
No už jsem se lekl
No, není to. A proto nechápu, proč tady píšeš něco o deseti letech.
tak asi nejde jen o pitomy vyvezeni ne?
Nejlepší, co se týká čistého odebírání míčů a konstruktivní rozehrávky, je samozřejmě o parník Kúdela. Hancko to musí potvrdit dlouhodobě. A jsem na něj zvědavý po prázdninách, až se zase na spartě rozjedou tlaky ohledně nutnosti postoupit do skupiny EL (pokud bude muset jít přes předkolo) a udělat titul.
No...ono aby přes léto vůbec zůstal...
Kudela je taky super
To spíš hubnik toto uměl v předchozích sezónách, často vypadal nemotorne při driblinku, ale měl skvělé čtení hry a věděl, kam si míč posunout a přihrávku měl.
Nebo procházka, ten taky sve vé době, uměl být konstriktivni
Tak Procházka byl přeučený střeďák, no. On právě nikdy neuměl bránit, což je u stopera docela na hovno, ale rozehrávku měl boží.
A Hubník v nejlepší formě samozřejmě taky, hlavně v té době bezprostředně po přestupu do Plzně, to byl nepřekonatelný stoper naprosto ve všech ohledech,
Jo, to byly časy... Procházka byl fakt výborný. Ale to v té době celá Plzeň.
Gabriel bude lepší.
přesně jak řikáš, nic extra v tom taky nevidim
Přesluhuje, ale nebál bych se, Peltič dotáhne Petráka
A hlavně už je taky starej ...
gerontofob urbis opět zasahuje
Minulé byla debata a otázky ohledně Jablonce, odchodu Doležala, příchodu Čvančary apod....
https://www.efotbal.cz/clanek-215851-Pelta-by-si-na-jablonecke-Strelnici-dokazal-predstavit-az-7-posil-vcetne-Hrubeho-ci-Vlkanovy.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=pyYdAoaUCuv-202007071233&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
u toho Vlkanovi se divím už dlouho, že furt je v tom Hradci ...čekal bych, že ho nějákej ten tým typu Liberec, Jablonec, MB ...či třeba i Teplice přivedou. I když druhou ligu nesleduju moc, viděl jsem jen nějaké zápasy Brna a Dukly ...takže nevím ani jak hraje no Ale mám zafixovaného jako to nejlepší co tam v Hradci bylo.
jo v Liberci vidim Vlkanovu už tak 3 roky kvalitní hráč
Poměrně se o něm mluvilo nějakou tu sezónu, zatím zůstával pořád u Votroků...po dalším nezdaru v bojích o ligu už půjde...do Jablek by mohl zapadnout, Řada z něj vymáčkne ještě víc
Rada poslední týdny dokáže zmáčknout jenom trumpety z Baníku, tak nevím.
Podle mych infomaci 6 z tech sedmi hracu miri do Slavie, do Jablonce pak 4 z nich hostovat.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele