Očekával jsem, že budu hrát více, přiznává Ceballos

26.03.2018, 22:57
Aktuality
Dani Ceballos neprožívá po příchodu do Realu Madrid úplně vydařené období, načež se dokonce začalo mluvit o jeho odchodu. Sám jednadvacetiletý záložník ale něco takového neplánuje...

Odchovanec Realu Betis, kterému pomohl k návratu do LaLigy, na sebe ve svém domovském celku upozornil skvělými výkony, před sezónou se pak stěhoval do Madridu.

Do nabité sestavy "Bílého baletu" se však zatím neprosadil: Ceballos doposud nastoupil jen do 9 ligových utkání s bilancí dvou branek, pouze dvakrát ale od první minuty.

"Očekával jsem, že budu hrát více, to je pravda. Mým záměrem je pokračovat v práci, vydat ze sebe maximum, až mi pak trenér dá příležitost, musím ji využít," neskládá pověstné zbraně Ceballos, jenž zasáhl do 19 soutěžních utkání, povětšinou však z lavičky.

Kvůli malému hernímu vytížení se během zimního přestupového okna mluvilo o tom, že by sevillský rodák mohl odejít na hostování a ve hře měl být mimo jiné i Real Betis. "Je to pravda, na Vánoce jsem se setkal s trenérem Quiquem Setiénem, ale můj záměr byl setrvat v Realu Madrid," vysvětlil mladý záložník. "Do konce sezóny se může stát mnoho věcí, neztrácím naději," řekl Ceballos.

Autor: Jiří Vojík / soccerway.com

Komentáře (224)

Přidat komentář
JackDaniels.

Velka skoda ho, mali by ho poslat na hostovacku a nemrhat jeho velkym potencialom, najlepsie v ramci la ligy..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si mel mozna poslechnout Real a zustat jeste rok v Betisu?

¯\_(ツ)_/¯

Reagovat
Fairplay

Reagovat
stas87

Ked len sedi a na plac sa nedostane, pomohlo by mu, ak by hral aspon za becko a mal hernu prax?

Reagovat
Bakary3

To si moc neumim predstavit.. Bude hrat s hraci o level niz a jeste ne naplno, precijen, podvedome...

Bude to pro nej skoro trenink..

Reagovat
X-bano-X

Mam taky pocit ze ak je na supiske A timu, nemoze hrat za becko.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Largo

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Who?

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře ti tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Stále nemůžeš vydýchat, že vám dal košem?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak lepší než ho mít jako přeplaceného vodonoše.

Reagovat
9augi9

A Gomes je čo potom?

Reagovat
smazaný uživatel

Přeplacený hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Josifek

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Viděli jste ten pád Ronalda v zápase s Nizozemskem? Asi se ten skok naučil od Alby.

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=Uox07hSv3Ho

Nevím kdo z nich sebou hodil líp. Asi Alba tomu to to rozhodčí sežral.

https://www.youtube.com/watch?v=y-nrQd_clCs

Reagovat
fenixLFC

to je strasny trapak

Reagovat
smazaný uživatel

Já tohle nechápu, dívají se na tyhle hvězdy stamilióny lidí, jsou vzorem pro x děcek a hrají unfair play. Nejvíc by mě zajímalo, až se jich zeptají jednou jejich vlastní děcka, tati super goly, ale proč jsi tam podváděl a dělal ze sebe kokota

Reagovat
Fairplay

Řeknu, že to bylo unfair, a opustím rozhovor tzv. "na Velebu"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lenckoj

Reagovat
Nebelung

Reagovat
Neon

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Oni to maji naucene, to jsou proste jejich automatismus. Proste padaji pri vetsi kontaktu nebo kdyz citi, ze to muze byt vyhodne pro jejich tymu. Odnaucit se to da tezko, ale naucit se to da velice rychle. Takovy priklad rychleho ucence je treba J.Mascherano v PL versus J.Mascherano v PD Ten mi prijde strasne desny. Jinak CR7 a J.Alba neprekvapi, ti padaji vzdycky odjakziva

Kdyz vidis Maradona nebo Messi, ti nespadnou ani kdyz je porazi traktor ! Tihle 2 maji naucene uplne neco jineho

Jinak tem detem co divaji je to fuk, na treninku a v zapase dostanou stejne vynadano, ze proc nepadaji kdyz je kontakt ve vapne

Reagovat
smazaný uživatel

Messi nesimuluje často, ale zasa netreba z neho robiť "svätuškára", ktorý nikdy pádom nepridá. Naposledy proti Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi když byl mladší tak se snažil ustát všechno, teď už se to říct nedá ( chrání si tím i svoje zdraví), ale nevidíš u něj žádný takovýhle pády bez dotyku atd. Když spadne tak v souboji.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak, kdyz byl mladsi byl rychlejsi a toho nebylo moc mozne stihnout a zastavit. Ted uz je pomalejsi a musi casteji do souboje telo na telo. A pri takove rychlosti je pochopitelne obcas spadne. Nedelam z nikoho "svatouska", ale spise je to hracuv styl. Takovy CR7 je posledni dobou uplne mimo s balancem a vidis to i na jeho behu s micem. Ten vypada, ze spise kazdou chvily spadne.

Reagovat
Azazelo RD

Messi próza, Ronaldo komedie.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Majk91

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Murena

Reagovat
ttopi

Reagovat
andrew96

Reagovat
technecium

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Bex5

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Cipinho

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
ADM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Infi

Reagovat
Dody10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
El Cid z City

Reagovat
Fairplay

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hai

Jak se ten kokot jeste rozciloval ze mu to rozhodci nepiskl

Reagovat
bayern987

...

Reagovat
smazaný uživatel

jasný faul Trávníka

Reagovat
Dayman

faul to samozřejmě nebyl, ale ten záběr v tvém odkazu je účelově ořezaný

tady jde vidět, že Ronaldo nejdřív trefil obránce do lýtka a až pak kopl do země, následná reakce je přehnaná, ale asi se jí ani nedivím

https://streamable.com/tpk37

Reagovat
ADM

Tento záber je vlastne ešte vtipnejší.. Naozaj nerozumiem, prečo má toto stále za potrebu aj v tak dychberúcej forme

Reagovat
Dayman

tak já nevím, třeba si fakt myslel, že ten kontakt zapříčinil obránce

Reagovat
ADM

Ale veď to ani nie je kontakt.

Navyše, som zhruba podobných fyzických parametrov ako on, ostatne asi ako každý tretí chlap, v rýchlosti v tom momente dokážeš doslova zbúrať väčších a ťažších hráčov, duplom jeho rýchlosťou a fyzickými schopnosťami, ale Ronalda som to snáď nevidel využiť v jeho prospech ani raz..

Reagovat
smazaný uživatel

Jednou to zkusil použít na Messiho v EC a piskli mu to jako faul, tak se není čemu divit, že to zavrhl

Reagovat
ADM

Tak ale to asi nebolo pri útočnom snažení ale obrannom (predpokladám že Messi nebránil ) takže to nie je on my point. Myslel som niečo ako brazílsky Ronaldo, ktorý bol nezastaviteľný keď sa rozbehol

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by jako Messi nemohl bránit, když do útoku chodí jen občas a jinak rozehrává ve středu hřiště? jinak máš no, nechápu, že při těch jeho tělesných proporcich CR místo aby se snažil ten souboj ustat a pokračoval v akci, tak sebou radši plácne

Reagovat
vacin

Podle mě je na tom videu v čase 1:07-08, vidět, že na drobnej moment se pohyb té Ronaldovi levé nohy zpomalí o nohu obránce a o ten moment prostě netrefil balón, ale kopl do země.

Druhá věc je, že Ronaldo si za ten "hon" na něj může sám, ale podle mě tohle simulace fakt nebyla ten malej kontakt na to, aby ho to mohlo rozhodit tam byl.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš ten malinký dotyk předtím než nakopl drn? Jestli Reagoval na nějaký dotyk tak max to jak po tom nakopnutí do země zavadil o koleno toho hráče, ale stejně je směšný obhajovat ho že cítil dotyk nebo co. Prostě nakopl drn a chtěl to zahrát na penaltu, stejně jako Alba.

Reagovat
Dayman

Reagovat
Stannis Baratheon

vždyť má pravdu. Přiznej to, žumpo z Mardidu

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, že nemá.

Reagovat
Stannis Baratheon

Já bych měl Ronalda třeba i rád, nebýt jeho tvrdohlavých "fanboys" jako ty.

Reagovat
Dayman

nemá pravdu, protože ho nikde neobhajuju, ty žumpo. Hlavně jsem to sem dal, protože ten jeho záběr je dost manipulativní, což ale s ohledem na jeho oblíbený tým zase chápu.

Reagovat
smazaný uživatel

jsi slepej ne?

Faul to samozřejmě nebyl. Ale Ronaldo byl v nápřahu a očividně došlo ke kontaktu. Vzhledem k tomu, že měl beka za sebou, tak se v té rychlosti celkem blbě odhaduje, jestli tě ten bek kopnul, nebo jsi ho v pohybu nohou spíše škrtl ty. A že to byl malý dotyk? Zrovna tady stačí fakt málo, aby tě to rozhodilo až k pádu...

Ta posedlost hledat na tom nejlepším pořád chyby je k smíchu

Reagovat
smazaný uživatel

zkus si ještě jednou zopakovat posloupnost událostí: nejprve narval nohu vší silou do trávy/zakopl o drn a AŽ POTOM a v následku rozhození z vlastního zakopnutí asi milimetrem nohy kopl do hráče za sebou. Jestli je tohle podle tebe "nápřah", tak bych tě chtěl vidět střílet.

Reagovat
smazaný uživatel

Cože? Vždyť on očividně škrtl toho obránce levou nohou předtím než kopl do země.To netrefení míče byl následek škrtnutí, které "zpomalilo ten jeho nápřah".

Reagovat
smazaný uživatel

i kdyby to tak bylo, tak si sám sereš do huby, protože kdyby ho škrtl Ronaldo, jak říkáš, tak by to byl brutální útočný faul a ne faul na Ronalda

Reagovat
smazaný uživatel

V tomhle případě si sereš do huby ty, ne? Nebo mi ukaž, kde jsem napsal, že to byl faul na Ronalda.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě něco.Ono když dojde ke kontaktu, tak to neznamená, že to byl faul. Chápu, že pro barcelonské je tohle nová informace, protože pro ně se kontakt rovná faul (často penaltový), ale ono to tak opravdu není.

V tomhle případě došlo očividně ke kontaktu Ronalda s obráncem v momentu, kdy byl v nápřahu. A vyvedení z rovnováhy v takový okamžik (navíc v rychlosti) je celkem jednoduché. Faul to nebyl, že by to Ronaldo nasimuloval se taky říct nedá. I ta jeho reakce je pochopitelná, protože se mohl v pohodě domnívat, že šlo o faul.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sis nevšiml, že ten, kdo říká, že je to faul, je sám Ronaldo? A říká to hodně nahlas a hodně rozzuřeně a v závěru se mu chce dokonce nad tou nespravedlností brečet. Pokud by byl opravdu nejlepší, tak uzná, že to posral a zesměšnil se a nebude ještě tak směšně požadovat penaltu.

A jak píšu níž, kdyby to bylo tak jednoduché, tak to vidíme častěji. Bohužel pro tvé argumenty se tak neděje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on nic neposral. A stojím si za tím, že se mohl domnívat, že šlo o faul.

Očividně máš mindráček, a to si musíš vyřešit sám chlapče.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys byl trochu chytrej, tak by ti došlo, že se potom, tak rozčiloval proto, že si myslel, že to faul byl. Kdyby věděl, že to nasimuloval, tak by se rozhodně takto nechoval. Je to jednoduchá psychologie ale chápu, každému není shůry dáno.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, psychologie simulanta je velice jednoduchá. Ronaldo se ale rozčiluje po každém pádu v šestnáctce (nikdy jsem neviděl, že by neodpískání penalty přešel s klidem a hrál dál, tzn. neklečel další minutu na kolenou nebo nemáchal rukama na rozhodčího, často ještě v pádu). To znamená, že Ronaldo si POKAŽDÉ "myslí", že je faulovaný, ať už se o faul jedná nebo nejedná. Proč se tedy mluvíš o tomto konkrétním případu, když se nejedná o výjimku a dokonce ani výjimka neexistuje? Zapracuj na elementární logice, ty hůro vole.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč lžeš? Co ti to dá? Nechápu to, dobře víš, že to tak není. Většinou se za rozhodčím jen ohlédne a někdy i rozmáchne rukama. Občas neudělá nic. Tady je očividné, že si myslel, že to faul je.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Stannis Baratheon

A co prostě jen uznat, že se zachoval jako ubrečená slečínka?

Reagovat
smazaný uživatel

brutalni utocny faul

Reagovat
smazaný uživatel

zkus si ještě jednou zopakovat posloupnost událostí: Při nápřahu se ho obánce dotkl. Opravdu věř mi gaučáku, stačí málo. Kvúli tomu mu tu nohu vychýlil a on si kopl do země. Faul to nebyl. Ale srovnávat tohle s Albou je směšný.

Reagovat
smazaný uživatel

konečně někdo

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel ne...jestli chceš hledat a obhajovat nějaký dotyk chlupu na koleni u chlapa, který při gólech sundává dres a ukazuje jak je silný pán, tak s tím běž jinam.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby stačilo tak málo, jak tady velice chytře říkáš, tak bychom takové komedie se zakopáváním o trávník viděli v každém zápase několikrát. Shodou nešťastných náhod se to moc často nestává a shodou ještě větších náhod se to stalo zrovna v zápase, kde hraje Ronaldo a jeho tým prohrává! Náhoda? NEMYSLÍM SI.

Reagovat
smazaný uživatel

Dotyk tam byl takovej, kterej mu očividně zablokoval nohu. Jestli to nevidíš, tak jsi fakt slepej. Nebýt toho dotyku, tak by vystřelil.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Vysvětli, proč ostatní hráči nepadají hrušky. Proč v každém zápase někdo pětkrát nenarve nohu do země, protože se ho někdo "dotkne". Ostatních hráčů se snad obránci "nedotýkají", jak říkáš kouzelně a pro Ronalda příznačně ty? Nebo že by v tom hrála roli jeho orientace? Tvl, vždyť ten kontakt je absolutně minimální, nikdo ho nemohl vidět a sám pán ho ani pravděpodobně nemohl cítit, protože o sebe maximálně kleply zadní kolíky na kopačce a chránič obránce.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi vážně takhle blbej?

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=ViiTr8WNuYM

můžeš obhajovat dál, všude určitě najdeš brutálně zablokované nohy

Reagovat
pajka-juve

Na tohle chování se dá reagovat dvěma způsoby. 1) buď video/dodatečné potrestání, to by bylo nejlepší aby se na to vykašlali všichni a nesimulovali. 2) to co se mu stalo na ME. Když chtěl pořád simulovat tak ho prostě jednou Payet blbě trefil a bylo to. Neschvaluju to, že ho zranil, ale někteří hráči na to jsou hákliví (chceš se válet a brečet, že tě faulovali, tak ať máš důvod). Ví, že bude hrát na něj a jde do něj tvrdě. Pak to takhle dopadá, když to rozhodčí pořád žerou.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi slepej nebo blbej?

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Stannis Baratheon

Vezmi si prášky a podívej se znova

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle záběr je ještě průkaznější, že to byl dive.. díky

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt vymletá buzna.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
ttopi

Typická reakce na pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Za tvou sebereflexi, to se cení.

Reagovat
Reggie

Ono je to o tom, ze nikdo netvrdi, ze Alba nebo Suarez nejsou posrani simulanti a sasci, ale vy tady toho sebestrednyho vola budete branit zuby nehty, ikdyz je to ten samej klaun

Reagovat
smazaný uživatel

Leda hovno, mně je Ronaldo uplně volnej. Ja žádnej jeho fanda nejsem.

Jestli to byla simulace nebo ne, to nejsem schopen posoudit, ale když o něm napíše fanda Barcelony, že je vymleta buzna, co asi čekal za reakci?

Reagovat
smazaný uživatel

hele, schválně jsem se do tý diskuse podíval:

jiri - fcb28.04.2010 21:18#

Ty vole, Sergio ...

jiri - fcb28.04.2010 21:21#

ne. Je to fakt piča

jiri - fcb28.04.2010 21:33#

ona to byla druhá žlutá. Ta karta byla asi možná, ale to divadlo bylo k svini

jiri - fcb28.04.2010 21:37#

První půlka kruté vystřízlivění. Nejen, že jsme si kromě jedné střely Messiho nevytvořili nic, ale i to Sergiovo divadýlko. Ať jde do pr-ele s tímhle . Žlutá karta dle mě minimálně možná a já bych mu ji dal taky. Šahat do ksichtu hráči, když mám míč před sebou, to je pitchovina.

Ani se mi nechce nic hodnotit. Jsem opravdu nasranej

Moje morální integrita neutrpěla jediný šrám. To jen vy nedokážete vytáhnout hlavu z prdele.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je jedno esi bych tam dal Albu nebo Sergia. Ta fotka Busque byla prvni věc co mě napadla ohledně divu soupeřů.

Reagovat
Reggie

Ok, ja mel za to, ze budes jeden z tech obhajcu skokana z Mareiry. Ja jinak samozrejme nemam problem uznat, ze v Barce jsou sasci. A jiri evidentne taky ne. Nechme to bejt

Reagovat
smazaný uživatel

tvůj táta?

Reagovat
teenz

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

Ty jsi dopadl.

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavní je si držet odstup a nadhled, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Většinou.

Ale když vidíš tohle ... On v téhle sezoně teda udělal dost nepovedených bazeňáků, ale u tohohle mě strašně naštvalo, jak se tam ještě pak válel a jakou intenzitou nadával sudímu. To prostě už je mimo jakýkoliv žebříčky.

Etika prej ... Pracovní etika prej ...

Chjo, že mu není za sebe hamba.

Reagovat
CHONG

Jo, a proto je buzna Jinak vidím, že to, jak se ti imp snažil několikrát vysvětlit pojem "work ethic", se asi trochu minulo účinkem

Reagovat
smazaný uživatel

já furt nechápu, proč je pro vás tak těžký odsoudit takovýhle chování svýho hráče. To se fakt za něco takovýho nestydíš? Opravdu ti to přijde v mezích?

Označení vem čert, ale pokud opravdu fandové budou tohle omlouvat, tak se fotbal nikam nepohne.

A to se TOHLE pak označí spojí se slovem "etika", což je v jakýmkoliv významu naprostý fail.

Reagovat
CHONG

Pro mě není těžké to odsoudit a už jsem to několikrát učinil, jenom mě baví, jak ses odkopal, když si ho kvůli tomu nazval buznou. A znovu "work ethic" nemá nic společného s etikou jako takovou, dalo by se to volně přeložit jako "pracovní morálka", což je teda úplně něco jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Já a odkopal? Mě každý zná.

Pracovní morálka je o tom nadávat soudci? No nekecej ...

Reagovat
CHONG

Co to zase meleš? Ronaldo v tom rozhovoru mluvil o své "work ethic", tedy o své "pracovní morálce", což je věc, kterou zrovna u něj nemůže zpochybnit fakt nikdo, "nadávání" soudci, simulování apod., jsou projevy té tebou pořád dokola zmiňované etiky, kterou naopak Cris minimálně na hřišti určitě postrádá, ale o které v tom rozhovoru vůbec nemluvil, tak už to zkus pobrat a nemíchej pořád víc věcí dohromady.

Jinak, že tě každý zná není pravda, já se třeba o tvé homofobii dozvěděl až teď.

Reagovat
smazaný uživatel

vidíš - a já právě projev jisté homofobie zrovna vzal zpět. Takže se tvůj náhled na mě může zase vrátit do normálu.

Reagovat
CHONG

Tak zpět můžeš vzít naoko jakýkoliv výrok

Reagovat
smazaný uživatel

to je pravda. Otázka je, proč bys mě z něčeho takovýho měl podezírat ...

Reagovat
CHONG

Když v rozčílení řekneš "zasraný negr" a pak se uklidníš a vezmeš to zpátky, tak tě taky budou podezírat, že jsi rasista.

¯\_(ツ)_/¯

Reagovat
smazaný uživatel

Podezření je jedna věc a finální verdikt nad někým věc druhá. Podezření můžeš vzbudit právě takovou frází, jakou jsem napsal dneska. Finální verdikt ale nad tebou vynesou dlouhodobým sledováním. Tak se snaž.

Reagovat
smazaný uživatel

ty musíš mít hodně smutný život

Reagovat
CHONG

Tak já pouze odpovídal na tvou otázku proč bych tě měl z něčeho takového podezřívat

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako to, že někomu vadí, že simuluje chápu. Taky mě to štve, ať už ten hráč hraje za kohokoliv. Ale na jednu stranu vyzývat ostatní lidi k nadhledu a pak kvůli simulaci (která bohužel k modernímu fotbalu zatím patří) někoho nazývat vymletou buznou...jestli se to trochu nevylučuje

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, že jednou za čas to prostě Cristiano přežene (jemu se to teda stává dost často) a jednou za čas ujedu i já (mě se to stává oprvdu vyjímečně).

Místo "vymleté buzny" si tam dosaď "vymletýho retarda" - odpadne ti ta homofobní stránka a vynikne síla Cristianova intelektu.

Reagovat
smazaný uživatel

srovnávat tohle s Albou, no to snad ne

to co předvedl Alba nemá asi obdoby...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

promiň, vlastně ještě Suarez

Reagovat
smazaný uživatel

klasickej honibrk fanboy

Reagovat
smazaný uživatel

ještě se podepiš

- Péťa 12 let mam rát Ronalda ne nejlepšý

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj Péťo. Neměl bys jít do školy už pomalu? Snad máte dnes hodinu českého jazyka.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ja nechcy muj oblybenej ronaldo je nejlepšy na svjete vihraje zlati mýč =( a do toho 400x zasymuluje :(

Reagovat
smazaný uživatel

Ta puberta je hrozná věc...ale je to pro každého

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší puberta v 21 než stařecká demence :)

Reagovat
smazaný uživatel

I ta je pro každého

Reagovat
smazaný uživatel

clash of the titans

Reagovat
Mrvinho

Líp to potvrdit nešlo

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
technecium

Škoda, že se Gattuso nedostal až k němu, to by měl konečně důvod se svíjet

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo trhl další rekord - simulace proti Všem týmum kterým čelil Vamos CR14.7.

Reagovat
smazaný uživatel

To bol zákerný faul.

Reagovat
smazaný uživatel

S Albovou simulací tohle nemůžeš srovnávat. Dej stranou svou zaujatost a podívej se na to chladnýma očima.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok zaujatost stranou - všichni kdo simulujou jsou mrdky bez vyjímky

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě hráčů co hrají v tvém oblíbeném klubu. Což vy culés potvrzujete vrchovatě.

Reagovat
ttopi

A jéje, jednou je tu oprávněná kritika Ronalda a ty se neumíš bránit ničím jiným, než ukazováním na Barcelonu...

Reagovat
smazaný uživatel

Okoukal jsem od culés.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, mě to sere i na Neymarovi když u nás byl i na Suarézovi i na Albovi. Proto je pro mě Messi the best, nesimuluje a je to charakter

Reagovat
smazaný uživatel

Simuluje. Jako každej fotbalista.

Reagovat
smazaný uživatel

Lafata Flying Days se ozval

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrálo nám to zápas. Jako správnej kapitán se obětoval pro tým.

Reagovat
valloire

Reagovat
Baronne

Ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Což my, culés, potvrzujeme tak, že jim za to nadáváme? Jako ja Albovi nebo Suarezovi?

Jediný fans, kteří se neumí chovat sebekriticky jste vy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Právě že to je vaše specialitka.

Reagovat
smazaný uživatel

No ne, kdyz z vas nekdo nekdy odsoudil Kristiana? Odpovim - nikdo a nikdy.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by to někdo dělal?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsi normalni nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ty tady rikas, ze cules neodsuzuji simulace Alby a Luise, což není pravda. A pak píšeš proč by Madridisti odsuzovali simulace Kristiana. Nepripada ti tady neco blbe?

Reagovat
valloire

Král se nekritizuje. To je rouhání.

Reagovat
Baronne

Šašek

Reagovat
Switchback

V přáteláku ... nový dno

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
r.mrazik

je to buzna

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

V prvom rade spravil Dani Ceballos chybu, že neakceptoval postoj vedenia RM a samotného Zidana, ktorí ho chceli ponechať ešte sezónu v Betise Sevilla na hosťovaní

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný to na něj takhle všechno házet. Nikdo nebyl u těch rozhovorů a nikdo neví, co jste mu navykládali. Přecejen jste ho chtěli koupit přes klausuli, což je vždy známka toho, že o něj máte zájem a taky je to svým způsobem bráno jako zrada v tom předešlém klubu. Pak Betis couvl a prodal ho bez klauzule a najednou jste couvli i vy, a že byste ho nechali ještě v Seville. On byl asi taky v ne úplně komfortní situaci.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně, že ty víš, jak to bylo

Reagovat
smazaný uživatel

úplně přesně ne, ale viděl jsem, jak se vyvíjí ten přestup. Co si řekli u stolu nevím, ale to taky nikde nepíšu a taky jasně nevyjadřuju, kdo v tom, že Ceballos nehraje, udělal chybu ... jako místní madristi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak madridisti mají možná o svém klubu lepší informace než ty. A proto ví, že si za to může Ceballos z části sám, že letos nedostává tolik prostoru. A já s nimi souhlasím.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Jirka je mistni vsudebyl, vsechnovidel.......

Reagovat
smazaný uživatel

A to tyhle hráči jako Ceballos nebo Odegaard fakt mají tak vysoké sebevědomí, že si mysleli, že přijdou a posadí Ronalda, Bale(a), Isca, když tam sedí i Asensio a James musí jít hostovat, aby si kopl?

Reagovat
smazaný uživatel

James se už podle mě nevrátí nevím zda-li je to hostovačka s opcí ale v rozhovorech říkal že je šťastnej když má prostor, je to skvělej hráč a sympaťák fandím mu. Každopádně souhlas kluci si myslí že oblíknou dres RMA a je vystaráno

Reagovat
FC Porto FC

Jamese už hlavně Bayern koupil

Reagovat
smazaný uživatel

díky za info

Reagovat
smazaný uživatel

A kedy ho to presne Bayern kúpil ? Pokiaľ viem, je tam stále len na hosťovaní.

Reagovat
FC Porto FC

už sem to četl na jinem webu, ale že by to byla blbost ? No každopádně je to jedno protože jestli ho ještě nekoupili tak za těch 40 mega ho koupí rozhodně

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Jono, Odegaard kdyz prichazel v 15 letech, tak si myslel, ze hned naskoci do acka a bude hrat. Ja fakt nevim, ale kolikrat by asi stacilo si po sobe aspon jednou precist co clovek napsal, aby si uvedomil, co za hloupost vyblil.

Reagovat
smazaný uživatel

Odegaard přicházel v 15 letech jo? Aha... Možná by si chtělo po sobě něco přečíst, aby sis uvědomil, jakou blbost jsi vyblil...

Reagovat
smazaný uživatel

To co zkousis? Jo, prichazel kdyz mu bylo cerstve 16 no, ale takovahle chybka v datu je furt daleko mensi blbost nez to cos napsal vejs. To fakt ani nezkousej srovnavat.

Reagovat
Baronne

Stejný

Reagovat
maxton

Casemiro tiez prvu sezonu v Acku nemal bohvieaku, potom siel do Porta kde sa rozohral, bol tam rozdielovym hracom a je spat a v zaklade Realu. Toto je cesta. Zaklad maju len hviezdy ako Kroos a Modrič ( aj ten si to musel vybojovať ) nie nejaky Ceballos, aj ked nehra zle. Ale pred nim su tam min dvaja hraci na cca jeho pozicii Kovacic, Isco .....

Reagovat
smazaný uživatel

Casemiro měl první sezonu naprosto strašidelnou. Po jeho návratu z Porta je ale úplně jinde a pro určitý typ zápasu je pro Real (se systémem, jaký se snaží Zidane hrát) nepostradatelný hráč.

Ceballos má před sebou kus cesty, ale hráčem základní sestavy se může stát.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby na to měl, tak hraje...

Reagovat
Largo

Taks měl ještě zůstat v Betisu.

Reagovat
Phillipinho

Jo v Betisu by ses pod Setienem tuhle sezonu jeste jako hrac zlepsil. Vybral sis spatne kamarade...

Reagovat
Kluivert9

Už jsem se ráno bál, že by dneska nebyla expreska o Umtitim...

Reagovat
blaugrana

Bolo ste niekto v Černobyle na výlete? Viem, že je slovenská stránka, ktorý tam robí výlety. Chcem sa opýtať, či ste boli ne nejaké vyšetrenie po návrate kvôli možným následkom?!

Reagovat
blaugrana

Boli*

Reagovat
smazaný uživatel

Higuaín klasik.

Reagovat
blaugrana

Paulinho je uplne iny hrac, ked hra RCM v trojclennej zalohe. Ernesto ho prikoval, zobral volnost a tym ho uplne zabil.

Reagovat
smazaný uživatel

ZZ by sa mal pozerať ako využívať Isca a Asensia.

Reagovat
smazaný uživatel

Isco úplně jiný hráč než poslední týdny v klubu, oba zápasy naprosto TOP. On z toho týmu na ZZ z těch, řekněme, klíčovějších hráčů doplácí určitě nejvíc. Bude ho muset nějak přetrpět a až pak přijde konečně nějaký Pochettino, tak z něj bude konečně stabilní špičkový záložník.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja už si viem rovno predstaviť Lopeteguia, ale to v najbližšej dobe nebude možné. Isco, Asensio ale aj Kova doplácajú hlavne na to, že ZZ potrebuje mať v zostave Casemira, pričom práve Španieli dnes dokazujú, že nie je potrebné mať takýto typ hráča v zostave a aj tak to môže byť vyvážené, keďže hráči dnešnej zostavy dokážu činnosť Casemira vynahradiť svojou nadpriemernou hernou inteligenciou, čo ma ešte väčší efekt. A v Reale na to hráči minimálne tak isto kvalitní sú( Kroos, Modric, Kovacic), aby to dokázali.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Hristo Stoichkov

On potřebuje volnost, pak dokáže být úplně neskutečným hráčem, pod Zidanem už to lepší nebude. Argentina slušný výkon, Španělé bez Busquetse nedokážou hru plně kontrolovat. Doufám, že “9” na Mundialu nebude Diego Costa, to je zas hrůza od něj.

Reagovat
smazaný uživatel

To si úplně nemyslím s tou volností, já ho pořád vidím spíš hlouběji v záloze, kde za Real předváděl svoje nejlepší výkony. Tady mu to jde i výš hlavně kvůli tomu, jak aktivně Španělsko hraje, to se pak společně s dvojkou Benzema - Cristiano absolutně nedá srovnat.

Reagovat
smazaný uživatel

Banega:

Reagovat
Hristo Stoichkov

Lautaro, pošli Pipitu do důchodu

Reagovat
smazaný uživatel

Mazec

Reagovat
Hristo Stoichkov

Snad se Zidane nedívá

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je to celkem jedno. Loni na jaře v tříčlenné záloze podával životní výkony, jenže letos tam toho moc nenahrál a díky formě Kovačiće už ani nebude, diamant nefunguje, ve 4-4-2 má ZZ radši přímočařejší kraje a když mu dá volnost, kde by hrál něco jako dnes, tak vedle vedle Cristiana a Karima stejně takový výkon nemá šanci podat.

Reagovat
Dayman

wow

Reagovat
valloire

Krále nelze zastavit jinak než faulem.

Reagovat
blaugrana

Vyjádření Costy po zápase Argentina - Španělsko

"Argentinci Messiho hodně kritizují, ale je třeba říct, že když není na hřišti, tak je to úplně jiný tým. Hráč jako Messi si nezaslouží kritiku. Měli by děkovat Bohu za to, že ho mají v týmu."

Reagovat
valloire

Každej hráč se může kritizovat.

Reagovat
YNWA__MSN

kokote

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele