O titulu rozhodne zápas s Barcelonou, uvědomuje si Diarra
Do konce letošního ročníku španlské nejvyšší soutěže zbývá sedm kola a v boji o titul jsou již delší dobu pouze dva kluby. Barcelona stále hájí šestibodový náskok před Realem Madrid a jeho záložník Lassana Diarra ví, že klíčem k titulu pro Bílý balet bude blížící se vzájemný zápas obou soupeřů.
"Barcelona před sebou má dva velmi těžké zápasy a pak přijde na řadu Liga mistrů, ale o titulu se rozhodne ve vzájemném zápase. To bude báječný zápas," myslí si Diarra.
Real Madrid v zimě převzal Juande Ramos a po porážce 0:2 na Nou Campu s týmem ještě neprohrál, vyhrál patnáct ze šestnácti zápasů a body ztratil jenom za domácí remízu s Atletikem. V El Clasicu na něho čeká těžký úkol, jelikož bude potřebovat vyhrát o tři branky, aby měl s Barcelonou lepší vzájemné zápasy a k titulu mu případně stačilo mít i stejný počet bodů jako katalánský soupeř.
"Barcelona před sebou má dva velmi těžké zápasy a pak přijde na řadu Liga mistrů, ale o titulu se rozhodne ve vzájemném zápase. To bude báječný zápas," myslí si Diarra.
Real Madrid v zimě převzal Juande Ramos a po porážce 0:2 na Nou Campu s týmem ještě neprohrál, vyhrál patnáct ze šestnácti zápasů a body ztratil jenom za domácí remízu s Atletikem. V El Clasicu na něho čeká těžký úkol, jelikož bude potřebovat vyhrát o tři branky, aby měl s Barcelonou lepší vzájemné zápasy a k titulu mu případně stačilo mít i stejný počet bodů jako katalánský soupeř.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Raúl chce sezonu ukončit se vztyčenou hlavou
15.05.2009, 21:58
Bylo to jako festival, prohlásil hrdina Henry
03.05.2009, 11:44
Barcelona vypráskala Real a je krok od titulu
03.05.2009, 00:58
Souboj titánů rozhodne o titulu šampiona
02.05.2009, 07:52
Marcelo: S Barcelonou se nesrovnáváme
30.04.2009, 09:24
Komentáře (169)
Přidat komentářto jsem nevěděl, že mají až takovouhle bilanci
a to všichni říkaj, jak hrajou tragicky
To ze maju vysledky neznamena ze tragicky nehraju
hrají špatně, ale mají dobré výsledky
Poked do El Clasica náskok Barcy nenaroste nebo se dokonce zmenší bude to zápas roku.
No, jsem na to zvědavej. V Guardiolu a v tým mam nesmírnou důvěru. Ale těch těžkých zápasů tam máme teď nasázeno SEDM v řadě
Sevilla, Valencia, Chelsea, Real, Bilbao, Villarreal, Chelsea...
Co?
Vzdy lepsie 7,nez 10
Hmm, tak víc "o ničem" reakci jsem tady nezaznamel už dlouho.
Ach.
Stazujes sa ze Barca ma 7 tazkych zapasov v rade a neuvedomujes si pri tom ze niektore kluby,ako napriklad Arsenal,ich maju este viac.
Villarreal,Chelsea,Liverpool,Middlesbrough,Man United,Portsmouth,Man United,Chelsea,Man United,Stoke,Barcelona. Takze vlastne 11
Tak když dáváš Boro a např. Chelsea nebo ManU na stejnou úroveň...
Ked on moze napisat Bilbao,tak preco by som ja nemohol Boro ?
I kdybych měl brát Bilbao jako špatný tým, což neberu, protože půjde o finále Copy kde se setkají dva nejvíce úspěšné týmy v této soutěži, tak třeba i Pompey nebo Stoke nedosahují kvalit Villarrealu nebo Chelsea.
Ano,ale mohol by si brat v potaz, ze herny prejav Stoke a Boro je proti tomu nasmu najucinnejsi a dlhodobo s Boro mame skor zapornu bilanciu. Okrem toho Borou hra o prezitie,takze body niekde zbierat musi a nie je vobec vylucene ze to bude prave na Emirates .
S Pompeyami suhlasim.
S tvojí logikou má každý tým 38 těžkých zápasů v řadě.
Ach. Vravim ze s Pompeyami suhlasim( ze to nebude narocny zapas),takze uz ich zostava len 36 a cela tvoja teoria o mne sa tym rozpadava...
Vidim ze to nema cenu.
Proč se mračit, vtípek byl docela dobrej, tak jsem se zasmál.
Ach
jn.
mimochodem s touhle logikou by se dal považovat za náročnej "zápas" i trénink, kdy se tým rozdělí na dvě poloviny
Mozes pockat 20 minut a potom si dat palec hore,aby sa tvojmu egu ulavilo...
já mu ten palec dám
jenomže Stoke a Middlesbrough hrají o udržení.. To je hodně podobné hře o titul... Navíc kdybys viděl aspoň sestřih posledního zápasu Boro, tak musíš uznat, že do kategorie "lehkých" se rozhodně neřadí....
A to s tím Stoke má být vtip celkově? Ti mají momentálně jednu z nejlepších výkonností v PL...
Není, ale pořád řadím Sevillu, Valencii nebo Chelsea kvalitou někam jinam, jinak proti Stoke nic nemám.
celkovou hráčskou kvalitou určitě. Ale aby tým vyhrál proti Stoke, musí neskutečně pracovat. I SAF říkal, že vítězství proti Stoke bylo jedno z nejtěžších...
Říkám, že proti momentální formě Stoke nic nemám, na jaře hrají dost sympaticky. Ale prostě pořád řadím zápasy proti Valencii, Seville, Realu nebo nevyzpytatelný dvojzápas s CFC výš.
Je mi jasné, že se klidně může stát, že Barca tyhle zápasy vyhraje všechny s prstem v nose 3:0 a Stoke pak nějak ukope výhru 1:0 a ty se mi vysměješ, ale moc tomu nevěřím.
Oni hrají pořád stejně, neustále napadají hráče s míčem, přitom celý obranný blok mají strašně kompaktní a skvěle zahušťují střed. Kdyby Arsenal začal centrovat, tak mají zase skvěle fyzicky disponované hráče (vysoké, silné...). Zkrátka pro Arsenal to bude velice těžký zápas, srovnateln se soubojem se špičklou tabulky. Jistěže v držení míče budou hrát prim oni, ale budou mít obrovský problém prosadit se.
To, že to bude jeden z těch těžších zápasů napovídá taky jejich první vzájemný mač, kdy Stoke vyhrálo....
Jj, Stoke budou kousat, s tím souhlasím. Uvidíme, třeba se vám nakonec budu muset omluvit. Ono se to dá brát jako srovnatelný zápas s těmi, co hraje Barca když přihlédnu, že Stoke má vhodnou filozofii přímo proti hře Arsenalu, kterému se mnohdy naopak hraje lépe proti papírově silnějším týmům, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Jinak mnohem radši si přečtu podobnou reakci na úrovni, která alespoň něco té kvalitě diskuse dá než výkřik do tmy od borce níže..
jj, přesně na to sem narážel. Stoke má ideální protihru na Arsenal. To sice nezaručuje, že uhraje výsledek, ale podstatně si zvyšují šance. Zvlášť pokud bude arsenal šptně bránit standartky, tak je v podstatě odepsaný...
úroveň - to je moje
JJ, proti tomu se nedá nic namítnout.
konecne nekdo normalni....souhlasim....daniel i ten frenkie nebo jak se jmenuje nevi co melou....nejde srovnavat hru na ostrovech s hrou ve spanelsku...
JJ, já nevim, co melu a ty nepřidáš jediný kloudný argument, skvělý...
"frenkie nebo jak se jmenuje .."
Je az krute ze to staci proste skopirovat,ked to nedokazes odpisat
Srovnáváš FINÁLE Copa del Rey se zápasem s Boro? Na Novu s tebou...
Myslel som ze ty mas ostatne kluby u *
To s timhle ale nijak nesouvisí
Pre Boro je ten zapas klucovejsi nez nejake finale Copy a podla toho aj budu hrat...
Já o voze, ty o koze... ale popravdě už podle tvojí první reakce mi to vůbec nepřekvapuje
Si naozaj usmevny
To jsem rád.
Ale upřímně: pro vás je důležitější zápas se zaprděnym Middlesborrow než pro nás FINÁLE Copy? My hrajeme o titul, o trofej, kterou jsme už 11 let nezískali
Tak ten zapas je dolezity hlavne pre nich,pre Boro.zaroven je dolezity pre nas,ak chceme ukopat ten treti flek,aby sme si pred sezonou nemuseli merat sily napr. s takou Valenciou v predkole.
A myslis ze pre Vas je dolezitejsi Treble,nez pre nas Jedina trofej,hlavne po tom dlhom pôste?
No samozřejmě, že ano!!! Protože Treble nikdy Barca nevyhrála, my jdeme přepisovat dějiny fotbalu, ne si jistim prdel před tim, abysme nedostali "silnýho" soupeře do třetího předkola LM Copu jsme naposledy vyhráli před 11ti lety, Guardiola si naní zakládá.
LM sme naposledy vyhrali..Nikdy !
Chapes ?
Z tvojeho komentu vyplývá, že finále Copy snad není důležité pro Bilbao
zabudol si na to ze Bilbao je mu u prdele...
Co to sakra meleš? Kde to tvrdim? A mimochodem Bilbao je jeden z mála týmů, který mi u prdele neni což se o Arsejungen říct nedá.
Bilbao je skvělej tym, o tom si někde v Anglii muže kdekdo nechat zdát. Filosofie klubu
Filosofie je skvělá .
vem si pravítko, na tebe jsme vůebc nereagoval
v tom případě se omlouvam, ono to tady neni moc vidět, když je dlouhá šňůra...
Tak já to beru, i když Bilbao nemám moc v lásce, na té jejich politice něco je...
Já si na nic nestěžuju a Arsenal a většina "ostatních klubů" je mi uplně... víš kde.
rozdiel je asi v tom ze Arsenal je v hre len o jednu trofej narozdiel od Barcelony u ktorej kazdy zapas je narocny a rozhodujuci
Takze ak nie je klub v suboji o trofeje,tak zapasy nie su narocne ?
Zaujimava teoria.
narocne su ale tlak na hracov je iny..a v barce dvojnasobne
narocne su urcte vsetky zapasy niekedy su narocnejsie tie proti papierovo slabsim superom ale u barcelony ide v kazdom zapase o vsetko , arsenal sa moze pokojne sustredit na dvojzapas s manchestrom, urcite to aj tak bude, a to je asi taky maly rozdiel, ci nie?
Od Arsenalu se čeká rozhodně míň, než od Barcelony
akurat je tu maly detail a to ze barca musi takmer vsetko vyhrat kdezto arsenal uz hra v podstate len v chl, malinky detail
Vidím tam 7 zápasů proti soupeřům,kteří jsou na podobné úrovni. Z 10 zápasů. Sice to není jednoduché,ale Boro,Pompeys nebo Stoke nemůžeš srovnávat s Valencií nebo Sevillou. A finále Copy je něco jiného než ligový zápas,tam to může dopadnout jakkoliv...
pokud chce být úplně nejlepší, tak se nesmí ohlížet na soupeře a porážet své největší soky
A já trvdim snad něco jinýho? Guardiola tu myšlenku, kterou jsi tady nastínil dotáhl daleko dál a praktikuje ji od začítku sezony.
Jenom mě dostává, co teď máme před sebou, nic víc. Ten los je šílenej.
to zase ano, Atletico taky mělo v jednu chvíli podobně těžký los a ten jim tu sezonu skoro zavraždil
Že tě to baví se s něma bavit a vysvětlovat. Každý kdo chce, tak to chápe a ví to, jen blbec bude dávat Borro s finále Copy na stejnou uroven
Ten los je šílenej pro všechny týmy z vrchu tabulky...
Barca si to "pohlídá". O titule je rozhodnuté
To sa este uvidi, ja netvrdim opak ale je jasne ze o titule bude rozhodovat este viac aspektov...2/3 zranenia mozno klucovych hracov a mohlo by byt zle....
bohužel máš asi pravdu
bohuzel chlapec si neuvedomuje, ze o titulu je uz davno rozhodnuto
Barcelona je ve všech soutěžích, oba dva týmy teď čekají konečně pořádní soupeři, teď se teprve ukáže jakou má Real formu a jak se Barcelona vypořádá s mimořádnou zápasovou vytížeností Clásico bude vyvrcholení, troufám si říct, že to může být zápas roku
a?
A to znamená,že o titulu rozhodnuto není. Barca klidně může skončit o 6 bodů za Realem...
Barcu ted čeká 7 zápasů v lize,kdy v 5ti hraje proti špičce tabulky a Osasuna s Mallorcou klidně může bojovat o přežití(nebo taky může být venku z toho a být v klidu a odfláknout to). Z těch 6ti zápasů má navíc jen 2 doma(Villareal a Sevilla). A venku Vale,Real,Deportivo a Mallorca...
Real má podobný los a jde o to,kdo se s ním lépe vypořádá.
schvalne jsem tam dal smilika, aby bylo pochopeno s nadsazkou a ironii... tak priste jich tam dam asi vic
To by možná chtělo,ono to z toho není vůbec vidět - může to být vysmívání se...
pravdu mas, ma chyba... takhle me to nenapadlo
me vadi jakou hru predvadi real a presto si drzi odstup´´jenom´´ šesti bodu,o titulu melo byt davno rozhodnute doufam ze ted real prohraje a diarra si nemusi myslet real madrid barca 0:3
R.Madrid si titul nezasluzi..s getafe sa im mozno podari vyhrat 1:0 ale ostatne zapasy sa ukaze kto v spanielsku si titul zasluzi ale R.Madrid to nebude..Barca
O titulu rozhodují body, ne hra. Zasloužil, nezasloužil na to se historie neptá...
v tomto mas pravdu..ale titul si nezasluzite v ziadnom pripade
Jeden z nejnesympatičtějších hráčů z celého realu.
by ma zaujimalo preco?
Proč na hřišti dře, a zatím si ho naopak nemůžu vynachválit. Ačkoliv cena byla hodně vysoká, vzhledem k situaci se jeho angaování vyplatilo
Ty si jelito
Ale tak někomu nemusí být sympatický ani Maldini, jde o subjektivní pocit a za ten bych mu nenadával .
uvidime aka bude situacia dovtedy...Je potreba zvladnut tento tyzden a nie pozeral sa uz na dalsiu sobotu
Julien Faubert si v Realu Madrid zatím příliš nezahrál, včera navíc zmeškal trénink. Důvod je úsměvný, francouzský fotbalista si totiž myslel, že tým dostal na pondělí volno.
Nechapem naco este chodi na treningy
Aby nedostával pokuty, jinak naprsoto zbytečný přestup....
a ani neni nominovany na Getafe
Asi jen zas neměl Real co dělat. O tom hráči jsem dřív snad nikdy neslyšel.
Jak to, že ne?
Možná tě podceňuju, ale slyšel jsi někdy (předtím než přestoupil do Realu) o Higuaínovi?
V Bordeaux býval skvělý.
Ukázková práce hráčova agenta, řekl bych
já myslel, že je jenom na hostování
je na hostování, přestup by byl hrůzný, ale i tak naprosto zbytečné
naprostý souhlas, opravdu nechápu co tam dělá
Dobře placený nosič vody
hmm, je to drahá sranda kdyby místo něho radši vzali do áčka nějakého odchovance, takových jako on máme spoustu
No ono to pro něho musí být strašně těžké, nehrál už ve WH a nerozehraný přišel do Madridu, kde už vůbec nedostal šanci.. i přesto myslím že se celkem hezky uživí, na to že jenom trénuje
Tak to zase asi ne.. Ale do realu chodit určitě neměl.
Snad už se to nebude opakovat, uvidíme v létě. Osobně bych byl pro Peréze (snad už se nenechá strhnout + peníze vydělat umí, což mi od ředitele stačí), nejdůležitější bude dotáhnout spolehlivého a inteligentního sportovního ředitele s přehledem...
přesně tak, Mijatovič a Calderon byla dvojka k pohledání, kde jsou doby Santiaga Bernabeu
Tak Calderón +/- za tolik nemohl, sice ty jeho vtipné hlášky do mediií nám taky tolik neprospěli, ale největší rakovinou byl ¨jednoznačně Pedrag....
Dobře, je fakt, že Calderon umí vydělat peníze, ale kreditu klubu zase moc neprospěl a není mi sympatický jako člověk. A co nemůžu pusti přes srdce je to, že Mijatovic pustil do Getafe Granera a nechápu, proč ho právě nestáhli zpátky místo Fauberta. Myslim, že má ve smlouvě pevnou klauzuli o vykoupení jako měl de la Red.
Kreditu klubu neprospěl svým vystupováním, z ekonomického hlediska byl výdělečně činný. Jak říkám největším problém byl ve sportovním manažerovi a v komikaci mezi ním a manažerem (trenérem) ohledně posil...
Hlavní provar byla jeho komunikace, a jak s medii tak s koučem
V mediíích vystupoval jako sašek, to už jsme zmiňovali. Trenérovi by do toho neměl moc kecta žádný prezident, tak spíš vidím problém v Pedragovi (viz. přestupy)
Právě, ta jeho naprostá arogance mě vytáčí k nepříčetnosti. Kvůli němu si půlka světa myslí, že je Real banda arogantních nafoukanců. Doufám, že příští prezident a potažmo i trenér budou mít víc pokory.
Trošku mně trápí že máme před Realem zápas s Chelsea
100 pre real
100. Pro náš titul
Možná tak v roce 2015
Slabší
TAk já počítám s tím že Guardiola vybuduje lepší Dream Team než Johan takže nák v tom roce by to mohl Real přerušit tu naší šnůru
Jenom aby jste tu šňůru nezačínali příští rok
Spíš tak za tři roky oni přeruší tu naši
Tak kdyby BARCA nevyhrála letos titul tak
Tak změníš nick a začneš fandit Realu, víme
BARCA budu fandit do konce života! Realu bych nefandil nikdy
tak by to byl výsměch, ale zase by se svět nezbořil. Z Barcou už jsem prožil taková období, že teď si můžeme jen výskat (ikdyby se nějakou záhoadou ten titul neudělal)
Nedokážu si to představit,
já i jo. Těch zápasů je neskutečně moc a Pepek nikoho moc odpočnout nenechal, takže bude muset šetřit některé hráče až teď ...
Jestli nám to Real vyfoukne, tak se asi půjdu oběsit.
Taky bych o tomn přemýšlel
Já taky ne
stejně je barca roznese a můžou si myslet co chcou na barcu nikdo NEMÁ!!!!
ozvi se 31.5 až budeme slavit titul, zase na hřišti Osasuny (jaká krásná náhoda )
Už teď jsem na El Clásico natěšený jako malý kluk, už to bude dlouho, kdy byl jarní zápas Realu s Barcou nesmírně důležitý v boji o titul. FORCA BARCA!!!
Nejvíc pro nás hraje domácí prostředí, a ať se nám to líbí nebo ne: rozhodčí pod nepředstavitelným tlakem ( )
Je pravda že nejtežši překážka pro zisk 3 bodů bude rozhodčí...
Už to zase začíná
Tak je to pravda
Trochu se toho bojím, ale ukázali jsme, že umíme hrát i proti dvanácti a jsem přesvědčen, že Real je oproti nám pořád hodně pozadu, i když sbírá body. Když budeme hrát svou hru, nemůžeme prohrát.
Může se stát všechno, nás bude hnát dav. Snad to Juande hecne a vyhrajeme, i když jste herně lepší. El Clásico je zápas ve kterém je na všechny hráče vyvíjen obrovský tlak (na ty vaše bude snad větší díky Marce ), stát se může cokoliv....
je hezké, že to, co si i skalní Realu uvědomují a přiznají, to ostatní fandové Realu do umdlení odmítají a opovrhují tím.
Mě řadíš kam?
do té rozumné první grupy, které je natolik soudná, že netvrdí, že černá je bílá a naopak
Ale Bílá je taky občas celá černá...
no, to máš teda ale zase taky recht
A nejlepší na tom je, že Černý je bílý neustále! I když v televizi bývá červeno-bíly...
jj, tak to máš ještě větší recht než před chvilkou
Já bych jen dodal, že BlackOtta je jeden z největších ubožáků a idiotů, co se po českých médiích pohybují. Je populistickej jak Paroubek a prakticky ničemu nerozumí (no, skoro jako Rath). Jeho glosy k čemukoliv jsou skoro vždy jen pro zasmání
Hlavně je to odporný držgrešle. Pana Ottu řadím do kategorie hňupů, dementů a podobné havěti.(Něco jako ti dva).
Ale pšššt, nebo vystrčí růžky Herbage s jeho politickými sklony a napíše nám sem slohovku
Proč? Mě jsou výše zmínění tři pánové volní, jen nemam rád, když si banda ubožáků na nich léčí své komplexy a jen jim nadává. V názorech na Otu Černýho se třeba s jiřím shodnu, chtěli jsme dokonce poslat ostře formulovaný dopis radě pro televizní vysílání A myslím že bych se s mnohými shodl i v názorech na ty druhé dva pány
Třetí pád - mně
Je mozne, ze jsou ti volni, ale debaty o politicich, ci jenom nejaka zminka o nich a vystrkujes ruzky.
Jinak, mne jsou volni vsichni. Uz...
no fakt nevím real zatím zbíral body po nějakých slabších týmech ale zase se nepotkal s nejlepší útočnou trojicí na světě takže nevím a mají hodně dobré hráče i real má ale barca je spíš tým který vyčkává a pak z ničeho nic vyrazí a dá gól už to několikrát potvrdilo i v jiných zápasech a uvidíte že to skončí 4:3 pro bracu
No doufám že ti tipování jde stejně dobře jako střílení skřetů
To byla narážka na Messiho?
"a uvidíte že to skončí 4:3 pro bracu"
jj, v tom zápase půjde o hodně a ať se nám to líbí, nebo ne - Real má hodně okolností na své straně - nekteré už zde nasínil ikecc, některé Tavo. Já osobně se nejvíce bojím toho zápasového zápřahu. To může být fakt smrtící. Skoro bych byl pro, aby Pepek zauvažoval, zda nevypustit Ligu Mistrů a nesoustředit se na ligu a na finále Copy (když už jsme tam ... )
Vypustit Ligu Mistrů??
preco nie? Real to tak robi v poslednych rokoch pravidelne a vysledky sa dostavili
Jaké výsledky? Že jsme v pohárové evropě pro smích?
myslel som tie 2 ligove tituly...skutocne si ale nemyslim, ze Barca CL vypusti, akurat suhlasim s nazorom, ze vacsi doraz by mal byt kladeny na La Ligu a Copa del Rey...totiz vypadnut v semifinale CL proti Chelsea by nebola ziadna ostuda, ale pustit takto rozohranu ligu a pohar(v ktorom posledne roky Barca nic-moc) to by Culés rozdychavali asi dost tazko...Visca el Barca
podívej, než nahánět tři zajíce a mít nakonci hofno, tak radši něco vypustím a protože liga je pro mě naprostá priorita, vpustit pohár, když už jsi ve finále, taky nejde, to by udělal jen blbec, tak mi zbývá LM, kde čekají dva těžké zápasy a pokud by se povedly, tak další jeden. To jsou tři potenciální tři těžké mače, takže proč se na to nevyprdnout - odehrát to z kombinovanou sestavou a soustředit se na Sevillu, clásico, Ponorky apod. ...?
Toto je jedinečná šance na historickou sezónu, máme tým na všechny tři soutěže a vzdát to by bylo naprosto nepochopitelné.
no take velke hovno.Znova anglicke finale?To snad nie.Jedine,zeby to vyhral manchester tak vtedy
bohuzial, fakt, ze Real taha takuto snuru bez porazky s ohladom na kvalitu predvadzanej hry vrha spatne svetlo na celu spanielsku ligu preto dufam v navrat tej starej Valencie
(..financie ), ktora bola schopna hrat o titul a aj ho vyhrat...a to som nikdy nepatril k jej priaznivcom ci obdivovatelom - proste chyba skutocna konkurencia
Ako fanúšik Realu by som tiež uprednostnil Copu pred LM. A pomerne jednoznačne.
tak tak..vasa liga je nudna nielen predvadaznou hrou, fanusikmi, financiami ale aj nedostatocnou konkurenciou..takej Premier League sa nemoze v tomto ani zdaleka vyrovnat. Neviem kam sa Real hrabe, ten team pokial v tejto sezone neziska ani jednu trofej tak sa tomu cudovat nebudem. Podla mna jasna remiza, Real na titul nema
Baví Tě to psát každý den?
Právě že hra je nejhezčí a nejatraktivnější právě ve Španělsku (hlavně Katalánsku )!
vyborne touto reakciou si zabezpecil,ze sa vrati a sa znova rozpise
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele